Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Nyeste ledige stillinger

  • Lidl Danmark K/S

    5. Jan

    Introduktion

    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at blive bedre og sikre, vi har den højeste kvalitet? Vil du være en del af vores indkøbsafdeling, hvor du sikrer, vi har den bedste kvalitet i vores varer? Så kan du nu blive en del af vores kvalitetsafdeling i Lidl!

    Vi søger dig, der har en uddannelse indenfor fødevarer, og som brænder for kvalitetssikring af emballagetekster til vores private label-produkter. Du bliver en del af indkøbsafdelingen i Lidl, hvor du kommer til at sidde i et af de seks teams; nemlig kvalitet. Vi er en ISO 9001 certificeret afdeling, og du bliver en del af et team på 16 topmotiverede og dygtige kollegaer, der alle arbejder for at sikre den bedste kvalitet på alle de varer, vi har i Lidl.


    Vi søger en ny kollega, der brænder for lovgivning indenfor fødevareområdet og samtidig holder af at nørde med formuleringer på dansk, da man vil komme til at arbejde med mærkningsopgaver  . Hverdagen er præget af en blanding af dynamik og fordybelse. Der er skarpe deadlines, en uformel omgangstone og masser af faglig sparring. 


    Så hvis du har et øje for detaljen, og hvis du kan lide faglige udfordringer, så er det måske dig, vi søger som studentermedhjælper til vores deklarationsteam! Vi er i øjeblikket 8 medarbejdere, men udvider teamet,   hvoraf nogle har en sproglig baggrund og andre har en fødevaremæssig baggrund.

    Om jobbet

    • Sikre at tekster og andre grafiske elementer på vores emballager overholder EU- og dansk lovgivning
    • Sikre, at produkterne overholder Lidls interne retningslinjer
    • Korrekturlæsning af layouts og tekster
    • Samarbejde med leverandører og kollegaer på tværs af afdelinger i Lidl Danmark samt andre Lidl-lande

    Om dig

    • Du har en relevant uddannelse indenfor fødevarebranchen enten som ernæringsassistent, procesteknolog eller lignende
    • Du har erfaring inden for fødevare-deklarationer/mærkning  
    • Du er god til at vedligeholde din viden og holder dig opdateret omkring ændringer i lovgivningen
    • Du har gode IT-kundskaber, særligt i Office-pakken, og du er villig til at lære nye IT-systemer
    • Du er detaljeorienteret og ansvarsbevidst
    • Du trives med rutineprægede opgaver og skarpe deadlines
    • Du er struktureret og har ordenssans
    • Du taler og skriver flydende dansk, ligesom det en fordel at kunne læse og forstår tysk

    Vi tilbyder

    • En spændende, udfordrende og varierende hverdag 
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
    • En arbejdsdag med spændende og alsidige opgaver, som du har mulighed for at præge og udvikle
    • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Konkurrencedygtig lønpakke og attraktiv pensionsordning
    • Mulighed for sundhedspakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, mm.

     

    Hovedkontor i hjertet af Aarhus

    Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.

    Her får du som medarbejder adgang til: 

    • Gratis fitnesscenter 
    • In-house massageordning 
    • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi. 

     

    Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.

     

    Ansøgningsfrist d. 5. januar 2025
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.


    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte Teamleder, Maria Vadum Kristensen på 7635 0345 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit motiverede CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    5. Jan

    Introduktion

    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at blive bedre og sikre, at vi har den højeste kvalitet? Så har du nu mulighed for at blive en del af kvalitetsafdelingens deklarationsteam, som er en del af Lidl Danmarks indkøbsafdeling.

    Til Lidls hovedkontor i Aarhus søger vi en studentermedhjælper, der brænder for kvalitetssikring af emballagetekster til vores Private Label-produkter. Arbejdet består i at læse korrektur på emballagerne og tjekke, at alle tekster, logoer og andre designelementer på vores Private Label-emballager overholder lovgivningen.

    Vi søger en studerende, der brænder for lovgivning indenfor fødevareområdet og samtidig holder af at nørde med formuleringer på dansk, da man vil komme til at arbejde med mærkningsopgaver. Hverdagen er præget af en blanding af dynamik og fordybelse. Der er skarpe deadlines, en uformel omgangstone og masser af faglig sparring.

    Så hvis du har et øje for detaljen, og hvis du kan lide faglige udfordringer, så er det måske dig, vi søger som studentermedhjælper til vores deklarationsteam! Vi er i øjeblikket 8 medarbejdere, men udvider teamet, hvoraf nogle har en sproglig baggrund og andre har en fødevaremæssig baggrund.

    Om jobbet

    • Sikre, at teksterne og andre grafiske elementer på vores emballager overholder EU- og dansk lovgivning
    • Sikre, at produkterne overholder Lidls interne retningslinjer
    • Korrekturlæsning af layouts og tekster
    • Samarbejde med leverandører og kollegaer på tværs af afdelinger i Lidl Danmark samt andre Lidl-lande

    Om dig

    • Du er studerende på en relevant videregående uddannelse indenfor fødevarer
    • Du har måske allerede indgående kendskab til mærkning af emballager eller interesse for området
    • Du taler og skriver flydende dansk, ligesom det er en fordel at kunne læse og forstår tysk
    • Du er god til at vedligeholde din viden 
    • Du har gode IT-kundskaber, særligt i Office-pakken, og du er villig til at lære nye IT-systemer
    • Du er detaljeorienteret og ansvarsbevidst
    • Du trives med rutineprægede opgaver og skarpe deadlines
    • Du er struktureret og har ordenssans

    Vi tilbyder

    • Et spændende, udfordrende og varierende studiejob
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
    • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for sundhedspakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur mm.

     

    Hovedkontor i hjertet af Aarhus
    Vi er flyttet ind på vores nye, store og innovative hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.

    Her får du som medarbejder adgang til: 

    • Gratis fitnesscenter 
    • In-house massageordning 
    • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi. 


    Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.


    Ansøgningsfrist d. 5. januar 2025
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt.

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte Teamleder, Maria Vadum Kristensen på 7635 0345 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit motiverede CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    1. Jan

    Introduktion

    Vil du spille en afgørende rolle for Europas største og hurtigst voksende detailkæde? Har du ledelsesevner og mod på at rykke dine butikker, dit team og dig selv fremad hver dag? Og har du en akademisk baggrund? Så er du måske vores nye District Manager til Storkøbenhavn!

    Lidl er en af verdens største dagligvarekæder med mere end 12.200 butikker på verdensplan. Vi har på nuværende tidspunkt 163 butikker i Danmark, men åbner konstant flere butikker. Derfor søger vi lige nu en District Manager til Storkøbenhavn.

    I #teamlidl har vi højt til loftet og plads til at tænke stort. Med høje fælles ambitioner og en vision om at blive danskernes førstevalg, arbejder vi hver dag hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst på det danske marked.

    Om jobbet

    Som District Manager spiller du en afgørende rolle for Lidls fremtid. Du bliver ansvarlig for 4-6 butikker med omkring 100 medarbejdere i et konkurrencepræget marked. Din dagligdag vil foregå ude i butikkerne i og omkring Storkøbenhavn, hvorfor det er en fordel, hvis du er bosat i det område.

    Du bliver blandt andet ansvarlig for at:

    • skabe resultater
    • lede ledere og bidrage aktivt til værdifuld sparring
    • være et forbillede og understøtte teamet i diverse opgaver
    • sikre implementering af velafprøvede koncepter
    • lede gennem klar kommunikation og skabe tillid
    • sikre udvikling, trivsel, motivation og fastholdelse i dine butikker
    • følge politikker, processer og forretningsmål
    • analysere og optimere diverse nøgletal
    • arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse

    Om dig

    • Du har en akademisk uddannelse på minimum bachelorniveau eller tilsvarende
    • Du har udpræget forretningssans og -forståelse, så du kan analysere og opnå dine nøgletal for butikken
    • Du er resultatorienteret og kan prioritere, organisere og på baggrund heraf træffe (hurtige) beslutninger
    • Du er motiveret for at drive dit team til succes og vil altid yde dit bedste for dine medarbejdere
    • Med en skarp sans for at bevare overblikket formår du at tænke langsigtet og planlægge din tid effektivt
    • Du har gennemslagskraft, tager initiativ og udviser ansvarlighed overfor dine medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere
    • Praktisk erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav
    • Du er flydende i dansk og engelsk både på skrift og i tale

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling med grænseløse karrieremuligheder, der vil udfordre og udvikle dig ledelsesmæssigt, fagligt og personligt
    • Et grundigt oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, hvor fokus er på at lære forretningen, dine medarbejdere, butikker og fremtidige samarbejdspartnere at kende.
    • Konkurrencedygtig lønpakke med en startløn fra 45.000 – 60.000 kr. brutto om måneden
    • Fri bil - din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En varierende og fleksibel arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at kunne planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Ansøgningsfrist d. 1. januar 2025
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit CV hurtigst muligt. 

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, videointerview og en rekrutteringsdag, som vil forekomme tirsdag d. 14. januar i Køge, mens samtaler vil foregå i uge 4-5.

    Tiltrædelse er senest 1. marts 2025.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte ansvarlig Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit motiverede CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    2. Jan

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Vi investerer i dig som medarbejder, og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, som vi selvfølgelig klæder dig på til fra start gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere