Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Ledige stillinger - Deltidsjob i Aarhus

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    23. Jul

    Introduktion

    ”Det har jeg ikke prøvet før, så det kan jeg sikkert godt!” – hvis din tilgang til nye opgaver og områder, du måske ikke har prøvet før, er som Pippis, så læs med her.  

    Vi søger en praktikant eller en studentermedhjælper til vores verdensklasse Employer Branding-team i Lidl. Så har du lyst til at prøve kræfter med at brande Lidl som arbejdsplads for at tiltrække de helt rette kollegaer til #teamlidl, så er det måske dig, vi mangler.  

    Du lander i en HR-afdeling med fuld fart på, og hvor du med garanti kan prøve kræfter med opgaver, du ikke har prøvet før, og alt sammen målrettet mod at positionere os som en attraktiv arbejdsgiver. Der kommer sikkert opgaver, som du ikke har prøvet før, men hos os får du et verdensklasse team, der altid vil hjælpe og sparre med dig, så du lykkes i rollen.

    Lyder det som noget for dig, så tøv endelig ikke med at søge!

    Om jobbet

    Som praktikant/studentermedhjælper i Employer Branding i Lidl, får du indblik i, hvordan en stor, international virksomhed arbejder med at tiltrække de rette kollegaer til de rette stillinger. Din opgaver spænder bredt, og her er en række eksempler:

    • Employer-branding aktiviteter, såsom messer og events – her både afholdelse, men også planlægning af dem. Her skal du forvente noget ud-af-huset aktivitet i varierende mængder, og hvor der kan forekomme overnatning, men maks. 1-2 gange om året
    • Skabe synlighed omkring Lidl som arbejdsplads gennem medarbejderportrætter og inspirerende historier – måske du også har andre gode idéer, vi kan bringe i spil
    • Support til diverse kampagner, for at tiltrække de rette kandidater til de stillinger, vi slår op
    • Der kan også være grafisk arbejde, hvis du har mod på og interesse for det – og bare rolig, vi skal nok lære dig op
    • Ad hoc- og andre typer af administrative opgaver

    Om dig

    • Du er i gang med en uddannelse inden for HR, kommunikation, marketing eller lign., hvor du er berettiget til praktik i et semester, svarende til cirka 30 ECTS-point
    • Alternativt er du i gang med en uddannelse og søger et studiejob på cirka 15-20 timer om ugen. Vi er selvfølgelig fleksible i forhold til eksaminer og hjemmearbejde, men ser gerne, du er på kontoret, så du er en del af vores verdensklasse afdeling
    • Du er nysgerrig og har lyst til at prøve kræfter med Employer Branding
    • Du har en kreativ tilgang til dine opgaver og har lyst til at tænke ud af boksen
    • Du er proaktiv og får tingene til at ske
    • Du trives i et dynamisk miljø og er ikke bange for at kaste dig ud i opgaver, du ikke har erfaring med

    Vi tilbyder

    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur m.m.


    Hovedkontor i hjertet af Aarhus

    Vi har et stort og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus.

    Her får du som medarbejder adgang til: 

    • Gratis fitnesscenter 
    • In-house massageordning 
    • Sund kantineordning med mulighed for morgenmad, frokost og nem aftensmad (take-away) – alt sammen med minimum 30 % økologi. 


    Derudover får du mulighed for at deltage i sociale aktiviteter som f.eks. morgenyoga på tagterrassen, løbeklub, familiedag og fredagsbarer.

    Ansøgningsfrist hurtigst muligt!
    Vi screener kandidater løbende, og lukker stillingen når den rette kandidat er fundet.

    Pippi vil sige, at du kan alt, så med den rette mentalitet og gå-på-mod, skal vi nok finde ud af det – og ellers klæder vi dig på.

    Her er, hvad vi gerne ser, du inkluderer i dit motiverede CV:

    • Dit motiverede CV skal maks. fylde en side
    • Skriv lidt om, hvorfor du gerne vil i praktik i Employer Branding
    • Og hvorfor vil du gerne i praktik i Lidl?
    • I din motivation bedes du fremhæve de to ting, du er mest stolt af, du kan, eller som kendetegner dig bedst som person
    • Og så gerne den gængse liste over, hvad du har af erfaring, din uddannelse, hvad laver du i din fritid, og alle de små dele, der opsummerer dig


    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtaler.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Isabella, på +45 6034 0277 på hverdage mellem kl. 13.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Triaba

    30. Jun

     

    Betalte Undersøgelser Med Triaba. Tjene penge online. 

    (Brug den grønne knap nederst på siden, for at søge jobbet).

    Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online.

    Bliv belønnet for din mening. Tjen op til 36 kr. per undersøgelse. Din tjente belønning for undersøgelsene vil automatisk blive sat ind på din konto. Tilmeld dig Triaba gratis, besvar undersøgelser online og modtag din belønning. Tjene penge online. Betalte Undersøgelser med Triaba. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online. Tjen penge online på at udfylde spørgeskemaer. Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. 

    Indløs dine indtjente penge med PayPal eller gavekort. Indløs din gavecertifikat for at erhverve en række gavekort, der omfatter muligheder som Virtuel VISA, CDON og velgørenhedsbidrag. Derudover er det vigtigt at understrege, at alle indløsninger foretaget med certifikatet ikke kan refunderes.

    • Kop & Kande
    • Ilva
    • Nelly.com
    • Lego
    • Ticketmaster
    • FORZIERI
    • Zalando
    • Mango
    • Foot Locker
    • H&M
    • CDON
    • Virtual Visa
    • Coolshop
       

    og andre stærke brands.

    Som medlem af Triaba kan du kontaktes af virksomheder, som ønsker at foretage spørgeundersøgelser, på vegne af sig selv eller andre virksomheder. Du kan vælge ikke at acceptere invitationer til at deltage i spørgeundersøgelserne. Du gives incitament for din deltagelse i spørgeundersøgelserne i henhold til vilkårene og betingelserne for den enkelte spørgeundersøgelse.

    Medlemskab i Triaba er helt frivilligt, og medlemmet har til enhver tid ret til at stoppe medlemskabet. Alle personer, der er fyldt 15 år, som er bosiddende i Danmark, og som kan læse og skrive dansk, kan tilmelde sig Triaba Panelet.

     

    Vi tager fortrolighed alvorligt

    Ved at dele dine personlige data vil du kunne få researchmuligheder, der er målrettet dine interesser, hjælpe med at forbedre produkter og tjenester og optjene belønninger ved deltagelse. Triaba samler kun personlige data til markedsundersøgelsesformål.

    Markedsundersøgelse:

    Gennemføre en markedsundersøgelse? Triaba har undersøgelsespaneler i 110 lande og 650.000 paneldeltagere. 

    Læs mere
  • FK Distribution

    15. Aug

    Leder du efter dit første fritidsjob? Så har vi det helt rigtige første job - som omdeler af reklamer og aviser får du en god start på arbejdslivet. Lige nu har vi ledige ruter i dit lokalområde.

    Du tjener dine egne penge, og samtidig har du masser af tid til både skole, venner og fritidsinteresser. Du får ansvar for din egen rute og planlægger selv, hvornår på dagen, du vil omdele – så længe du bare overholder vores deadline.

    Udover din løn, så optjener du også løbende point til vores gaveshop, for eksempel ved bare at passe din rute hver uge. Du får også erfaringstillæg, og dvs. at du stiger også i løn hver 13. uge, og det bliver du ved med, så længe du har omdelerjobbet.

    5 fordele ved at være omdeler:

    • Du tjener dine egne penge og opsparer løbende point til vores gaveshop
    • Du stiger i løn hver 13. uge, så længe har omdelerjobbet
    • Du arbejder tæt på, hvor du bor – så du undgår transporttid til og fra arbejde
    • Du får ansvaret for din egen rute og opnår relevant arbejdserfaring
    • Du får et arbejde, hvor du kommer ud i den friske luft og får fysisk aktivitet i form af at gå eller cykle

    Hvad går jobbet som omdeler af reklamer og aviser ud på?:

    Jobbet går ud på, at du skal omdele reklamer og aviser til husstandene i Danmark, og det er dig som sørger for, at reklamer og aviser når det sidste stykke af vejen til postkasserne.

    Inden, at reklamerne og aviserne bliver leveret hos dig, så har vi i vores terminaler pakket dem i sæt, så de er klar til omdeling, når de bliver leveret hjemme hos dig.

    Når vognmanden har leveret dine reklamer og aviser hjemme hos dig, kan du begynde at pakke din trailer, så den er klar til omdeling. Vi sørger for, at du modtager en trailer, som du låner af os, og den kan du enten gå eller cykle med.

    Onsdag og/eller torsdag skal du omdele, og det er vigtigt, at du omdeler korrekt og rettidigt, dvs. inden torsdag klokken 20.00. Når du er færdig med at omdele, så skal du huske at slutmelde din rute, så vores kvalitetsafdeling kan følge op.

    God erfaring til senere i livet:

    Et ungdomsarbejde som omdeler giver god erfaring til senere i livet. Se videoen med Caroline, der startede sit arbejdsliv som omdeler: Et fritidsjob - min start på arbejdslivet - Bliv Omdeler

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Er du vores nye opfylder? ( på 15 eller 16 år )

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 8 timer pr. uge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    14. Jul

    Introduktion

    Vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold, og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 148,03 kr. i timen som faglært og 138,67 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage mellem 8.00-15.00 eller på jobilidlvest@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit motiverede CV!

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    23. Jul

    Introduktion

    Vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold, og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 148,03 kr. i timen som faglært og 138,67 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage mellem 8.00-15.00 eller på jobilidlvest@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit motiverede CV!

    Læs mere
  • Colliers International

    20. Jul

    Firmabeskrivelse

    Colliers er den absolut største og mest erfarne mægler og rådgiver inden for erhvervs- og investeringsejendomme og -lokaler i Danmark. Vi er landsdækkende med godt 150 medarbejdere fordelt på kontorer i København, Aarhus, Aalborg, Odense og Vejle. Hos os får du en arbejdsplads med højt til loftet, stærkt sammenhold og mulighed for at lære en masse – også selvom du er ny på arbejdsmarkedet.

    Jobbeskrivelse

    Er du netop blevet student og på udkig efter et deltids sabbatårsjob? Så er det måske dig, vi leder efter!

    Med opstart midt eller slut august søger vi en deltids piccoline/piccolo (fem timer hver fredag), som er udadvendt, servicemindet og flittig, og som kan være med til at få vores hverdag til at fungere optimalt.

    Du vil komme til at arbejde med en lang række spændende opgaver, men dine primære arbejdsområder vil omfatte:

    • Servicearbejde, f.eks. opfyldning af kaffe og klargøring til møder
    • Indkøb til kontoret og varemodtagelse
    • Opdatering og håndtering af databaser
    • Arkivstyring
    • Lettere kontorarbejde, herunder bistå projektkoordinatorerne i sagsbehandling
    • Lettere oprydning, så kontoret fremstår pænt og ordentligt
    • Diverse ad hoc-opgaver

    Du vil indgå i vores team i Vejle, som i dag består af ni medarbejdere, der arbejder med erhvervsejendomme i Trekantområdet. Du vil overtage jobbet fra vores nuværende piccoline, der vil oplære dig i opgaverne, inden hun stopper.

    Arbejdstiderne vil være ca. 5 timer om ugen, hver fredag, indenfor normal kontortid.

    Kvalifikationer

    Vi forestiller os, at du er:

    • i gang med et sabbatår
    • ansvarsbevidst og kan arbejde selvstændigt. 
    • god til dansk i både skrift og tale.

    Vi har en forventning omkring arbejdsindsats og fleksibilitet, men vi udviser også en høj grad af frihed under ansvar, og vi har en meget åben dialog på kontoret.

    Du behøver ikke have erfaring – det vigtigste er, at du har gåpåmod og lyst til at bidrage.

    Yderligere oplysninger

    Kan du se dig selv som vores nye piccolo/piccoline, vil vi meget gerne høre fra dig hurtigst muligt.

    Vi holder løbende samtaler med egnede kandidater, så upload din ansøgning med CV og relevante eksamenspapirer hurtigst muligt og fortæl os, hvorfor du vil arbejde hos os.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Tina Kampman på telefon 51 35 77 97.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Læs mere på corporate.colliers.com, X @Colliers eller LinkedIn.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Vi søger General Managers - er det dig?

    Som restaurantchef er du overordnet ansvarlig for at skabe vækst i restauranten. Både forretningsmæssigt og menneskeligt. Du har ansvaret for, at vi leverer værtskab i verdensklasse, at vi altid sikrer topkvalitet i buffeten, og du gør forrest i rejsen mod at skabe Danmarks bedste arbejdsplads.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Sikrer varme og hyggelige gæsteoplevelser gennem tilfredse og engagerede medarbejdere.
    • Har lyst til at gå forrest og være en del af driften.
    • Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter
    • Varetager den daglige drift med øje for gæster og drift
    • Er smilende og har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
    • Har faglig stolthed og følger altid opgaverne til døren
    • Er pragmatisk og struktureret i din tilgang
    • Evner at samarbejde på tværs
    • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

    Dit overordnet ansvar bliver, at:

    • Sikre, at gode gæsteoplevelser leveres hver gang
    • Pleje og udvikling af dine medarbejdere
    • Kvalitetssikring af konceptet og restauranten som helhed
    • Opnåelse af indtjenings- og omkostningsbudgetter
    • Sikre, at procedere og arbejdsgange er optimale
    • Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold

    Vi tilbyder:

    • En masse dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
    • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor dagene alligevel ikke er ens

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Vi søger Area Managers - er det dig?

    Som distriktschef er du overordnet ansvarlig for at sikre Flammens positive udvikling i dit distrikt af et større antal restauranter. Du samarbejder med kolleger på tværs af organisationen, især med dine ledere i restauranterne. Det handler kort og godt om at skabe både forretningsmæssig og menneskelig vækst i Flammen.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
    • Evner at samarbejde på tværs
    • Er bindeled mellem restauranter og hovedkontor
    • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

    Dit overordnet ansvar bliver, at:

    • Ledelsesansvar for restauranterne i dit distrikt
    • Tæt samarbejde med lederne i dine restauranter
    • Bidrage til udvikling af strategiske, taktiske og operationelle indsatser
    • Spare med lederne om planlægning, drift og daglig ledelse
    • Motivere og udvikle lederne i dit distrikt
    • Samarbejde på tværs af organisationen
    • Sikre Flammens positive udvikling i dit distrikt
    • Skabe vækst og resultater

    Vi tilbyder:

    • En masse dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
    • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor dagene alligevel ikke er ens

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere

    Deltidsjob i Aarhus

    Om du søger et deltidsjob i Aarhus C eller i Viby, Risskov, Tilst eller en af de andre forstæder til Aarhus, har ikke nogen betydning, får det er her, at du finder de fleste deltidsjob for unge og studerende i Aarhus og omegn.

    Hvor mange timer du kan arbejde afhænger af, om du studere, har sabbatår eller er gået ud af skolen. Mens du går i skole og er under 18 år, må du kun arbejde et par timer pr. dag. Er du over 18 år, så må du selv bestemme, hvor mange timer du arbejder, men spørger du Aarhus Universitet, så anbefaler de, at du maksimum er et deltidsjob på 15 timer pr. uge, ved siden af dine studier.

    Holder du et eller flere sabbatår, så kan du nøjes med ét deltidsjob, men du kan også vælge at have flere deltidsjob. På den må kan du tjene endnu flere penge, og gøre dine drømme til virkelighed. For selvom Aarhus er smilets by, så kan det godt være lærerigt og en dejlig oplevelse at komme på højskole i Danmark eller udlandet, eller tage på en lang og velfortjent rejse.

    Deltidsjob i Aarhus over 18

    Et godt deltidsjob i Aarhus kan sagtens være som ufaglært. På den måde kan du som studerende få en lang række deltidsjob, hvor du eksempelvis arbejder med service. Det kan være mange på mange områder:

    • Kundeservice
    • Call center
    • Restaurant
    • Hotel
    • Attraktioner og forlystelsesparker

    Så søger du et deltidsjob og er over 18 år, så er det bare at give den max gas.

    Deltidsjob under 18 år i Aarhus

    Er du ikke fyldt 18 år, så kan du søge deltidsjob som ungarbejder i Aarhus. Mange supermarkedskæder vil gerne, at du arbejder hos dem. Der er også gode muligheder for at få et deltidsjob som:

    • Omdeler af reklamer
    • Opvasker
    • Piccolo/piccoline, hvor du arbejder på et kontor

    Alle deltidsjob på denne jobportal har et mærke for, hvis det er et job, hvor du helst skal være under 18 år, for at søge jobbet, så det er let at søge efter deltidsjob i Aarhus, når du er under 18 år.

    loading