Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Arbejde over 18 år - Se ledige stillinger her

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • Restaurant Flammen

    17. Dec

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Det Glade Vanvid

    30. Nov

     

    Hos Det Glade Vanvid er vi altid på udkig efter nye kollegaer til vores dygtige teams. 

    Det Glade Vanvid er en komplet restaurantoplevelse med et gastronomisk højt niveau og den gode helhedsoplevelse i centrum.
    Vi tager hånd om gæsten fra de ankommer til de forlader os - efter en nøje tilrettelagt aften, hvor alt er inkluderet i prisen og alt er gennemtænkt til mindste detalje.

     

    Vi søger ansvarsfuldt og servicebevidst serveringspersonale til vores restaurant i Aalborg. 

     

    Du skal servere maden for vores gæster, yde den bedst tænkelige service under middagen og sørge for at de får en uforglemmelig aften hos Det Glade Vanvid.

     
    Du vil indgå i et dynamisk team af tjenere og kokke, med køkkenchefen som nærmeste leder. 

     

    ” Vi går meget op i at have et stærkt team, vi tager ansvar for hinanden og for at aftenen lykkedes 110%. Det betyder også at vi griber hinanden og bakker hinanden op og det giver en helt unik holdånd!”  

    Casper, køkkenchef Aalborg

     

    Din profil:
    Du har gerne erfaring fra tidligere jobs i restaurationsbranchen, men det er ikke et krav. Du er serviceminded af natur, og går gerne forrest når der skal opretholdes et højt serviceniveau. Du sætter en dyd i at give gæsterne den bedste oplevelse.  
     
    Hvis du kan sige ”Ja Tak” til følgende, er det lige dig vi leder efter: 

    • Du er ansvarsbevidst  
    • Du arbejder i et højt tempo 
    • Du har en grundlæggende interesse for mad og/eller vin 
    • Du kan arbejde selvstændigt  
    • Du kan spejle dig i vores koncept, og stå inde for at være vores ansigt udadtil.  
    Læs mere
  • Det Glade Vanvid

    30. Nov

     

    Hos Det Glade Vanvid er vi altid på udkig efter nye kollegaer til vores dygtige teams. 

    Det Glade Vanvid er en komplet restaurantoplevelse med et gastronomisk højt niveau og den gode helhedsoplevelse i centrum.
    Vi tager hånd om gæsten fra de ankommer til de forlader os - efter en nøje tilrettelagt aften, hvor alt er inkluderet i prisen og alt er gennemtænkt til mindste detalje.

     

    Vi søger kokkeelever til vores restaurant i Aalborg 

     

    Stillingen som kokkeelev bygger på at du:

    • har lysten til at lære og udvikle dine talenter i et køkken.
    • er mødestabil, ansvarsbevidst, arbejdsom og selvfølgelig passioneret omkring mad og gode råvarer.
    • arbejder fokuseret og i et højt tempo.
    • er en positiv løsningsorienteret holdspiller.
    • har gæsten for øje - hver gang.
    • kan spejle dig i vores koncept og være kulturbærer overfor dine kollegaer.

    Til gengæld tilbyder vi:

    • at du bliver en del af en virksomhed hvor vi alle går efter vores fælles mål - nemlig at give gæsten den bedste oplevelse hver gang.
    • at du får gode og trykke ansættelsesforhold i en spændende, dynamisk virksomhed, i konstant udvikling.
    • at du får rig mulighed for at udvikle dig og mestre det klassiske håndværk inden for gastronomiens verden.
    • at du får grundig oplæring i vores koncept, kultur og værdier.
    • en 4 dags arbejdsuge og uddannelse under ordnede arbejdsforhold.
    • faste ferie/lukke uger og fri weekender.
     
     
    Læs mere
  • Normal A/S

    30. Nov

    Vi søger en engageret kollega OVER 18 år til vores butik, der kan arbejde efter skole og i weekenden.

    Du skal primært hjælpe vores kunder og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores mange varer, og være med til at kunderne møder en velopfyldt butik hver gang de besøger os.


    Hvem er du?
    Da vi har travlt i vores butik, skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i en dagligdag med fart på, og du brænder for at skabe den helt unikke kundeoplevelse i NORMAL. At tage ansvar og initiativ er noget, der falder dig naturligt, og du arbejder med dine daglige opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Er du derudover hjælpsom, har godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Er du interesseret?
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg her".
    Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail.

    Vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


    Læs mere
  • Normal A/S

    30. Nov

    Er du passioneret omkring makeup og er du opdateret på de nyeste trends? Har du sans for detaljer og elsker at skabe orden? Så er det måske lige dig, vi står og mangler som vores makeupansvarlige i vores butik. Som makeupansvarlig i NORMAL bliver du ansvarlig for butikkens makeup-afdeling. 

    Det betyder blandt andet, at du:

    • Sikrer, at makeupafdelingen altid fremstår indbydende, aktuel og inspirerende
    • Har ansvar for opfyldning, varepræsentation og hygiejne i makeupområdet
    • Deler ud af din viden og passion for produkter til både kunder og kolleger
    • Deltager i den daglige drift og hjælper i hele butikken, når det er nødvendigt

    Hvem er du?
    Da vi har travlt i vores butik, skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du har sans for detaljen, og brænder for at skabe den helt unikke make up afdeling. Du tager gerne initiativ til at tage nye og anderledes metoder i brug for at give make up afdelingen en central plads i butikken. Du tager ansvar, og initiativ er noget, der falder dig naturligt, du arbejder med dine daglige opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Er du derudover hjælpsom, har godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Er du interesseret?
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg her".
    Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail.

    Du skal kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    21. Nov

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Vi investerer i dig som medarbejder, og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, som vi selvfølgelig klæder dig på til fra start gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 154,03 kr. i timen som faglært og 144,67 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage mellem 8.00-15.00 eller på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    26. Nov

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Vi investerer i dig som medarbejder, og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, som vi selvfølgelig klæder dig på til fra start gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 154,03 kr. i timen som faglært og 144,67 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage mellem 8.00-15.00 eller på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Dec

    6700, Esbjerg

    Er du vores nye opfylder?

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 5-10 timer pr. uge, fordelt skiftende over alle ugens dage eller evt weekendansættelse
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Feriepartner

    30. Nov

    Er du studerende, pensionist eller ? og søger et fleksibelt fritidsjob, der giver mening? Feriepartner tilbyder en unik chance for at tjene ekstra penge, mens du gør en forskel for miljøet og nyder godt af Danmarks smukke natur.

    Som en del af vores team vil du hjælpe med at rengøre nogle af Danmarks flotteste ferieboliger i Blåvand, Vejers og Ho, ved hjælp af bæredygtige, kemifri rengøringsprodukter. Det er en fantastisk mulighed for at kombinere arbejde med dit studie eller en aktiv pensionisttilværelse.

    Ingen erfaring? Intet problem! Vi værdsætter flittighed, dit engagement og vi tilbyder grundig oplæring. Alt du behøver, er et åbent sind, grundighed og adgang til en bil for at komme rundt mellem boligerne.

    Hos Feriepartner er du mere end bare en medarbejder; du er en del af en familie, hvor omsorg, respekt og bæredygtighed er i højsædet. Vi tilbyder gode lønforhold og personalefordele, i et miljø hvor teamwork og glæde er nøgleord.

    Klar til at gøre en forskel? Kig forbi, ring eller send din ansøgning i dag!

    Vi glæder os til at byde dig velkommen og sammen skabe rene, indbydende hjem for vores gæster.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

     

    Og husk, af hensyn til din sikkerhed, undlad venligst at inkludere følsomme persondata i din ansøgning.

     

     

    Russisk

     

    ХОРОШАЯ РАБОТА ДЛЯ ОТДЫХА В FERIEPARTNER BLÅVAND

     

    Вы студент, пенсионер или просто ищете работу в свободное время с гибким графиком? Feriepartner предлагает уникальный шанс заработать дополнительные деньги, внося изменения в окружающую среду и наслаждаясь прекрасной природой Дании.

     

     Будучи частью нашей команды, вы поможете убирать одни из самых красивых домов отдыха Дании Blåvand, Vejers и Ho, используя экологически чистые чистящие средства, не содержащие химикатов. Это фантастическая возможность совместить работу с учебой или активным выходом на пенсию. 

     Нет опыта? Мы ценим усердие, вашу приверженность и предлагаем тщательное обучение. Все, что вам нужно, это непредвзятость, тщательность и доступ к машине, чтобы передвигаться между домами. 

     В Feriepartner вы больше, чем просто сотрудник; вы являетесь частью семьи, где забота, уважение и устойчивость имеют первостепенное значение. Мы предлагаем хорошие условия заработной платы и льгот для сотрудников в среде, где командная работа и счастье являются ключевыми словами.  

    Нравиться предложение? Загляните, позвоните или отправьте заявку сегодня! 

     Мы с нетерпением ждем возможности приветствовать вас и вместе создавать чистые и уютные дома для наших гостей.

    Мы с нетерпением ждем вашего ответа!

    И помните: в целях вашей безопасности воздержитесь от включения конфиденциальных личных данных в вашем заявлением.

                           

                                     Подать заявку на должность

     

    Срок подачи заявок

    29-03-2024

    Дата вступления

    Начните как можно скорее

    Рабочее время

    0-10 ч

    Тип работы

    Уборка и обслуживание

    Рабочее место

    Южная Дания

    Домашняя страница

    feriepartner.dk/blaavand/

    Больше вакансий

    Подписывайтесь на нас:

            f    in   

    Контакты

    Henriette Lange

    Офис-менеджер

    96180201

     

    Pernille Hansen

    Консультант по праздникам

    96180201

     

    Ukranian

    Хороша робота для дозвілля у Feriepartner Blavand

    Ви студент, пенсіонер чи просто шукаєте гнучку роботу у вільний час, яка має сенс? Feriepartner пропонує унікальний шанс заробити додаткові гроші, покращуючи навколишнє середовище та насолоджуючись прекрасною природою Данії.

    Як частина нашої команди, ви допоможете прибирати одні з найгарніших будинків відпочинку Данії в Båvand, Vejers і Ho, використовуючи стійкі чистячі засоби без хімікатів. Це чудова можливість поєднати роботу з навчанням або активним відходом на пенсію.

     Немає досвіду? Ми цінуємо старанність, вашу відданість і пропонуємо ретельне навчання. Все, що вам потрібно, це ретельність і доступ до автомобіля, щоб пересуватися між будинками.

     У Feriepartner ви більше, ніж просто працівник; ви є частиною родини, де турбота, повага та сталість є найважливішими. Ми пропонуємо хороші умови заробітної плати та переваги для персоналу в середовищі, де командна робота та щастя є ключовими словами.

     Зацікавила пропозиція? Завітайте, зателефонуйте або надішліть заявку вже сьогодні!

    Ми раді вітати вас і разом створювати чисті, затишні домівки для наших гостей.

    Ми з нетерпінням чекаємо від вас!

    І пам’ятайте, що для вашої безпеки утримайтеся від включення конфіденційних особистих даних у свою заявку.

     

                                             Подайте заявку на посаду

    Термін подачі заявки

    29-03-2024

     

    Дата приєдання

    Почніть якнайшвидше

     

    Робочі години

    0-10 год

     

    Тип посади

    Прибирання та обслуговування

     

    Робоче місце

    Південна Данія

     

    Домашня сторінка

    feriepartner.dk/blaavand/

     

    Більше вакансій

    Слідуй за нами

        f    in  

     

    Контакт

     

    Henriette Lange

    Офіс-менеджер

    96180201

     

    Pernille Hansen

    Святковий порадник

    96180201

     

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Dec

    6400, Sønderborg

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen
    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 17 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel
    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde
    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning, og gerne med buffet
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • 30 timer per uge i gennemsnit
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Dec

    6000, Kolding

    Vi søger medarbejdere i verdensklasse til vores hovedkontor - er det dig?

    Som ansat på Flammens hovedkontor i Kolding bidrager du dagligt til at skabe endnu bedre rammer og muligheder for vores restauranter og ansatte på tværs af roller, så de har de bedst mulige forudsætninger for at skabe større succes. Både forretningsmæssigt og menneskeligt.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi har mange forskellige ansvarsområder, man kan varetage i de forskellige afdelinger alt efter hvilken motivation og hvilke kompetencer, man kan bidrage med.

    Vi søger medarbejdere indenfor:

    • Marketing
    • Drift og salg
    • Academy
    • HR
    • Teknisk afdeling
    • Finans og controlling
    • Kvalitet og produktudvikling

    Vi tilbyder:​​

    • Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet
    • Mange udfordrende opgaver, som bidrager til din personlige og faglige udvikling
    • Dygtige og gode kollegaer
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden. Fortæl os, hvilket ansvarsområde du motiveres mest af.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Dec

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Dec

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Dec

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Normal A/S

    17. Dec

    Et souschefsjob i NORMAL er både for dig, der vil være en endnu dygtigere souschef eller måske drømmer om at blive butikschef.

    Som souschef i NORMAL får du nemlig muligheden for at komme med på holdet i en organisation hvor der er plads til alle der deler vores ambition om at vi altid kan gøre det lidt bedre, og så er det bare en bonus der er højt til loftet og godt humør. Og nå ja, så kan du også komme med på vores interne souschefsuddannelse.

    Om jobbet

    Som souschef får du en nøglerolle i butikken og i arbejdet med at give kunderne en unik indkøbsoplevelse.

    Sammen med butikschefen er det din opgave at skabe solid udvikling og indtjening i butikken samt sikre engagerede medarbejdere. Vi trætter dig ikke med lange manualer og stram central styring. Til gengæld forventer vi, at du som souschef sammen med butikschefen tager ansvar for salget, butiksstandarden og ledelse af teamet. 

    Lønnen er fastsat efter overenskomst.

    Dine ansvarsområder:

    • Sætte kunderne i fokus, så de altid føler sig velkomne og får lyst til at komme igen.
    • Motivere og coache medarbejdere i et åbent og humørfyldt miljø.
    • Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening.
    • Opbygge en salgsklar butik, hvor du hele tiden har fokus på inspirerende vareoplæg.
    • Nå de budgetterede mål for butikken.
    • Sikre, at butikken arbejder effektivt med driften og salget.

    Dine kvalifikationer:

    • Du har erfaring fra detailhandlen, og meget gerne ambitioner om at blive butikschef en gang i fremtiden.
    • Du brænder for butiksdrift og købmandskab så vi sikrer en høj butiksstandard.
    • Du skaber gode kundeoplevelser, så vores kunder får lyst til at komme igen.
    • Du arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne.
    • Du er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte tanke til handling.

    Kontakt og ansøgning:

    Vi afholder løbende interviews og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

    Læs mere
  • Burger King NSP

    30. Nov

    Velkommen til BURGER KING!

    Vi ved, at medarbejdere der trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, der tror på at et godt lederskab skaber god service. Som manager har du 100% ansvar for driften på dine skift. Du fordeler arbejdsopgaver, udvikler og motiverer dine medarbejdere.

    Som manager hos Burger King har du ansvaret for:
    Driften af restauranten
    Udvikling og uddannelse af personalet
    Økonomi
    Restaurantens gæsteoplevelser, madkvalitet og renlighed

    Hvorfor skal du vælge os?
    Fordi du er en person, der kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    Fordi du kan lide at udvikle dig og lære nyt
    Vi tilbyder fleksible arbejdstider
    Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo
    Hos os får du en grundig lederuddannelse
    Hos os får du dig en værdifuld ledererfaring, som er efterspurgt i mange andre brancher

    Ønsker du en karriere findes der mange muligheder hos os. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi leder efter dig:
    Som har en naturlig egenskab for at lede og inspirere andre igennem arbejdsglæde og fokus på gode resultater
    Som motiveres af at arbejde for dine personlige og restaurantens mål
    Som forstår formålet med at være godt forbillede
    Som gerne har erfaringer fra servicebranchen
    Som er fyldt 18 år
    Kan du se dig selv i dette, ønsker vi dig hjerteligt velkommen til en sjov grillfest i en organiseret form!

    Læs mere
  • Normal A/S

    17. Dec

    Vi søger en engageret kollega OVER 18 år til vores butik, der kan arbejde efter skole og i weekenden.

    Du skal primært hjælpe vores kunder og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores mange varer, og være med til at kunderne møder en velopfyldt butik hver gang de besøger os.


    Hvem er du?
    Da vi har travlt i vores butik, skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i en dagligdag med fart på, og du brænder for at skabe den helt unikke kundeoplevelse i NORMAL. At tage ansvar og initiativ er noget, der falder dig naturligt, og du arbejder med dine daglige opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Er du derudover hjælpsom, har godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Er du interesseret?
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg her".
    Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail.

    Vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


    Læs mere
  • Burger King NSP

    30. Nov

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Læs mere
  • Normal A/S

    17. Dec

    Vi søger en engageret kollega OVER 18 år til vores butik, der kan arbejde efter skole og i weekenden.

    Du skal primært hjælpe vores kunder og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores mange varer, og være med til at kunderne møder en velopfyldt butik hver gang de besøger os.


    Hvem er du?
    Da vi har travlt i vores butik, skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i en dagligdag med fart på, og du brænder for at skabe den helt unikke kundeoplevelse i NORMAL. At tage ansvar og initiativ er noget, der falder dig naturligt, og du arbejder med dine daglige opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Er du derudover hjælpsom, har godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Er du interesseret?
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg her".
    Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail.

    Vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.


    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    18. Nov

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Vi investerer i dig som medarbejder, og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, som vi selvfølgelig klæder dig på til fra start gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 154,03 kr. i timen som faglært og 144,67 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage mellem 8.00-15.00 eller på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere

Arbejde over 18 år

Nogle af de typiske jobs for folk over 18 år i Danmark inkluderer:

Butiksarbejde og Kundeservice
Mange butikker og supermarkeder ansætter unge over 18 til at stå i kassen, fylde varer op eller hjælpe med kundeservice.

Lagermedarbejder og Logistik
Arbejdspladser som lagerhuse og logistikvirksomheder ansætter ofte personer over 18 år til at hjælpe med pakning, afsendelse og modtagelse af varer.

Callcenter og Telefonsupport
Mange callcentre ansætter unge voksne til at hjælpe med kundeservice eller salg over telefonen. Det kan være inden for alt fra forsikringsselskaber til telemarketing.

Bar og Restaurant
Som 18-årig kan du arbejde som tjener, bartender eller opvasker på restauranter og barer. Du kan også blive ansat som køkkenhjælper.

Assistance i pleje- og sundhedssektoren
Der er ofte job som hjemmehjælper eller plejeassistent for dem, der gerne vil arbejde med ældre eller handicappede.

Salg og Promotion
Promoter- og salgsjobs, som f.eks. at dele flyers ud, lave produktpræsentationer eller arbejde på events, er også populære blandt dem over 18.

Søger arbejde over 18 år

Søger du arbejde, og er over 18 år, så gør du det let, ved at bruge denne side til din jobsøgning. Her finder du både job til dit sabbatår, men også ufaglært arbejde i hele Danmark.

Søger du job i udlandet, så er det også muligt via denne jobportal.

loading