Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Efter branche

Ledige stillinger

  • 31. Maj

    7100, Vejle

    Casino Munkebjerg søger løbende nye medarbejdere.

    Derfor modtager vi gerne din ansøgning, selvom vi ikke har ledige jobs lige nu.

    Jobtitler kan eksempelvis være:

    • Dealer
    • Vært/værtinde
    • Receptionist
    • Servicemedarbejder
    • Pokerdealer

    Du skal dog kun sende din uopfordrede ansøgning, hvis du er kendetegnet ved at:

    • Være positiv, serviceminded og teamorienteret
    • Være vedholdende
    • Kan lide at have travlt og holde mange bolde i luften i selv pressede situationer
    • Gøre tingene af dig selv, ud fra de rammer du har i jobbet
    • Have mulighed for at komme til og fra Casino Munkebjerg via egen transport, da der ikke er offentlige transportmuligheder tæt på vores beliggenhed.
    • Ren straffe attest
    • Minimums alder 18
    • Præsentabel

    Din ansøgning

    Vi vil sætte pris på, at du uploader et foto, eller endnu bedre, hvis du er over 18 år, at du laver en lille video via din profil på UngArbejde.dk.

    Har du ikke hørt fra os inden 2 måneder, har vi på grund af den store mængde ansøgere desværre ikke mulighed for at gøre brug af dine kvaliteter i denne omgang.
     

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Maj

    7100, Vejle

    Vi søger værter i verdensklasse - er det dig?

    Som vært er det dig, der tager ansvar for, at alle vores gæster får en fantastisk oplevelse, fra de træder ind i restauranten, til de forlader den igen. Du er gæstens personlige vært, som med udstråling og smil behager gæsterne, som var de i dit eget hjem.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der,:

    • Tager ansvaret for at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Tager imod bestillinger af drikkevarer og desserter samt serverer disse
    • Rydder af og dækker op i restauranten

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 10 timer pr. uge
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø i overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Normal A/S

    1. Jun

    Vi har travlt i vores butik i Vejle og søger derfor en studiemedarbejder OVER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning efter skole og i weekenden ca. 5 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende og møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger derudover vægt på, at du er energisk og fleksibel, ligesom vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: 1. juni


    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stilling" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    17. Maj

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    26. Apr

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Maj

    Har du stået i butik før, og går du ikke i skole? Så er du måske lige den person, vi står og mangler i vores butik i Nykøbing F, Guldborgsundcentret. Vi søger en ny, fast medarbejder OVER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning i ca. 25 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, kassebetjening og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Vi har hele tiden travlt og stiller derfor krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Med andre ord: Vi forventer, at du er mødestabil, kan arbejde selvstændigt og besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig, pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi forventer derudover, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: 1/6 2024.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stilling" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • European Sperm Bank

    30. Apr

    Få op til 6.000 kr. om måneden

    Du bliver en af hverdagens helte, der giver den ultimative gave til andre – muligheden for at få et ønskebarn. Du får 300 kr. per godkendt donation.

    Herudover får du kompensation for blodprøver, lægetjek mm. og et gratis medlemskab af PureGym. I alt kan det blive op til 6.000 kr. om måneden.

    Hvad får man ud af at være sæddonor i European Sperm Bank?

    • Fleksibilitet: Du bestemmer selv, hvor og hvornår du vil donere, og du behøver ikke at booke tid
    • Et gratis sundhedstjek og en sædanalyse
    • Et gratis sæddepot til din sæd, når du har været donor i et år. Så er du sikret, hvis du i fremtiden skulle blive syg

    Hvem er du?

    Du er en rask mand mellem 18 og 45 år.

    Din uddannelse, dit udseende, din etnicitet og din religion har ingen betydning for os.

    Prøv at se videoen her:

     

     

    European Sperm Bank

    Du kan donere i:

    • Aalborg
    • Aarhus
    • København K
    • København N
    • København S
    • Lyngby 

    Ansøgningsfrist

    Vi søger løbende nye donorer og glæder os til at høre fra dig.

    Information

    Du kan søge om at blive donor, og læse mere på Blivsæddonor.dk

    Om European Sperm Bank

    Vi hjælper kvinder og par i hele verden med at få den familie, de drømmer om. Vi er en international virksomhed, der er grundlagt i Danmark i 2004.

    Vores hovedsæde ligger på Nørrebro i København, men vi har også afdelinger i Aalborg, Aarhus, København K, København S, Lyngby, London, Hamburg og Amsterdam.

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Maj

    Om nogle måneder er det endelig sommer igen, og vi får travlt i vores butik i Nykøbing Sjælland, Algade og søger derfor en sommerferie afløser OVER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretningen over sommeren, med mulighed for forlængelse, ca. 6 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende og møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger derudover vægt på, at du er energisk og fleksibel, ligesom vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: 01/06-2024


    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stilling" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    25. Apr

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    27. Apr

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    27. Apr

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    3. Maj

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    3. Maj

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    3. Maj

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • REMA1000

    5. Maj

    4540, Fårevejle

    REMA 1000 i Fårevejle søger lige nu lukkeansvarlige, over 18 år

    Hvis du er over 18 år gammel og har lyst til at prøve kræfter med arbejdet i en dagligvarebutik, hvor vi har det sjovt og hyggeligt i en tempofyldt hverdag – så er jobbet som lukkeansvarlig i REMA 1000 i Fårevejle måske noget for dig.

    I REMA 1000 stræber vi altid efter at give de bedste oplevelser i vores butikker, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef.

    God kundeservice er en topprioritet, og det skal være en medvirkende faktor til, at vores butik bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik. Som person er du derfor smilende, positiv og udadvendt. Eventuel erfaring med lignende opgaver fra detailhandlen er en fordel, men ikke et krav, da vi nok skal sørge for, at du får den nødvendige oplæring.

    Dine arbejdsopgaver vil bestå af:

    • Kassebetjening
    • Vareopfyldning
    • Trimning af butikken
    • Lettere rengøring

    Du vil i gennemsnit have 1-2 vagter af 6-8 timers varighed pr. uge samt ansvaret for at lukke butikken hver 2. weekend.

    Lyder det som noget for dig?
    Så klik på linket 'Søg stilligen' her til højre. Vi ser frem til at høre fra dig. Du er selvfølgelig velkommen til at kigge ned i butikken, hvis du har nogle spørgsmål. 

    Læs mere om jobbet som lukkeansvarlig i REMA 1000 her: https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/lukkeansvarlig

    Vi vurderer ansøgningerne løbende og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Maj

    Vi søger værter i verdensklasse på Flammen Næstved - er det dig?

    Som vært er det dig, der tager ansvar for, at alle vores gæster får en fantastisk oplevelse, fra de træder ind i restauranten, til de forlader den igen. Du er gæstens personlige vært, som med udstråling og smil behager gæsterne, som var de i dit eget hjem.

     

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

     

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

     

    På en typisk vagt er det dig, der,:

    • Tager ansvaret for at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Tager imod bestillinger af drikkevarer og desserter samt serverer disse
    • Rydder af og dækker op i restauranten

     

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig XX timer pr. uge
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø i overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

     

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    9. Maj

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    12. Maj

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Det Glade Vanvid

    30. Apr

     

    Hos Det Glade Vanvid er vi altid på udkig efter nye kollegaer til vores dygtige teams. 

    Det Glade Vanvid er en komplet restaurantoplevelse med et gastronomisk højt niveau og den gode helhedsoplevelse i centrum.
    Vi tager hånd om gæsten fra de ankommer til de forlader os - efter en nøje tilrettelagt aften, hvor alt er inkluderet i prisen og alt er gennemtænkt til mindste detalje.

     

    Vi søger ansvarsfuldt og servicebevidst serveringspersonale til vores restaurant i Randers. 

     

    Du skal servere maden for vores gæster, yde den bedst tænkelige service under middagen og sørge for at de får en uforglemmelig aften hos Det Glade Vanvid.

     
    Du vil indgå i et dynamisk team af tjenere og kokke, med køkkenchefen som nærmeste leder. 

     

    ” Vi går meget op i at have et stærkt team, vi tager ansvar for hinanden og for at aftenen lykkedes 110%. Det betyder også at vi griber hinanden og bakker hinanden op og det giver en helt unik holdånd!”  

    Casper, køkkenchef Aalborg

     

    Din profil:
    Du har gerne erfaring fra tidligere jobs i restaurationsbranchen, men det er ikke et krav. Du er serviceminded af natur, og går gerne forrest når der skal opretholdes et højt serviceniveau. Du sætter en dyd i at give gæsterne den bedste oplevelse.  
     
    Hvis du kan sige ”Ja Tak” til følgende, er det lige dig vi leder efter: 

    • Du er ansvarsbevidst  
    • Du arbejder i et højt tempo 
    • Du har en grundlæggende interesse for mad og/eller vin 
    • Du kan arbejde selvstændigt  
    • Du kan spejle dig i vores koncept, og stå inde for at være vores ansigt udadtil
    Læs mere
  • Det Glade Vanvid

    30. Apr

    Hos Det Glade Vanvid er vi altid på udkig efter nye kollegaer til vores dygtige teams. 

    Det Glade Vanvid er en komplet restaurantoplevelse med et gastronomisk højt niveau og den gode helhedsoplevelse i centrum.
    Vi tager hånd om gæsten fra de ankommer til de forlader os - efter en nøje tilrettelagt aften, hvor alt er inkluderet i prisen og alt er gennemtænkt til mindste detalje.

     

    Vi søger en arbejdsom og servicemindet opvasker til vores restaurant i Randers. 

     

    Du står for at vaske op fra aftenens service, samt diverse fra køkkenet.
    Du skal være effektiv, fleksibel og nem at arbejde sammen med. Stillingen er deltid og arbejdstiden ligger primært i aftentimerne.  

     

    Du har gerne erfaring fra lignende stillinger i restaurationsbranchen. Du er pligtopfyldende og møder altid op til den aftalte tid.  

     

    Hvis du derudover kan sige ”Ja Tak” til følgende, er det lige dig vi leder efter: 

     

    • Du er ansvarsbevidst  

    • Du arbejder i et højt tempo 

    • Du kan arbejde selvstændigt 

    Læs mere
loading