Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Kvickly

    29. Jan

    Skal du være en del af det et fantastisk hold, af engagerede og glade medarbejdere? Så har vi stillingen klar til dig!

    Kvickly i Vordingborg

    Du bliver en del af et varehus med i alt 88 medarbejdere. Vi er byens varehus og lægger stor vægt på at give kunden den bedste oplevelse, hver gang!

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver

    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har haft job i en lignende funktion indenfor detailhandel, gerne uddannet i Coop systemer
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Ledertrainee Frederik Raahauge på tlf. 42117928

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 10 Februar 2022

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    Souschef - Vejle

    9000, Midtjylland

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke

     

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Karina Callesen på telefon 42120516, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    Er du klar til at tage dit næste karriereskridt, og stå i spidsen for din helt egen Lidl butik? Har du lysten og motivationen til at lede og motivere et helt butiksteam, og sørge for at kunderne får den bedste indkøbsoplevelse? Så er du måske vores næste butikschef trainee.

    Som butikschef trainee i Lidl får du muligheden for at udvikle dig, og du bliver klædt godt på til at være vores fremtidige butikschef, som får alle forudsætningerne for at lykkes i Lidl.

    Søren, tidligere butikschef trainee i Lidl, fortæller således:

    ”Forløbet som butikschef trainee lærer en utroligt meget om sig selv, både som leder, men også som menneske. Gennem DiSC-profilen som bliver lavet under forløbet, opnår man stor indsigt i sine egne adfærdsmønstre, hvilket samtidigt gør en bevidst om, hvordan man bedst håndterer forskellige situationer, og samarbejder samt motiverer sine kollegaer og medarbejdere.”

    Som butikschef har du det overordnede ansvar for butikkens resultater og medarbejdere. Dette indebærer at du får alt til at gå op i en højere enhed, går forrest, og motivere dine medarbejdere til at skabe de bedste rammer for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger samtidigt for at opgaverne bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Alt dette, mens du deltager på vores traineeforløb, som er et sideløbende kompetenceudviklende forløb, der er med til at skabe de bedste forudsætninger for dig som fremtidig butikschef i Lidl.

    Hvorfor skal du blive butikschef trainee i Lidl?

    Det har vi spurgt Søren, tidligere butikschef trainee i Lidl om:

    ”Jeg kan klart anbefale dette forløb til alle og enhver som arbejder med ledelse. Dette gælder uanset om man har arbejdet med det i mange år, eller det er helt nyt for en. Underviserne som er tilknyttet, er meget professionelle og utroligt gode til at motivere, engagere og udfordre alle, uanset hvor man er. Sidst men ikke mindst får man et utrolig godt sammenhold med sine kollegaer rundt omkring i de andre butikker, hvilket skaber forbindelser på tværs af landet,” fortæller Søren, som i dag er butikschef og står i spidsen for en Lidl-butik.
     

    For at du får mest muligt ud af forløbet og for at sikre, at din læring bliver til konkret handling, vil der være forberedende opgaver før hvert modul og hjemmeopgaver efter hvert modul. Du vil desuden have en løbende dialog med din butikschef/distriktschef og den ansvarlige uddannelseschef under hele forløbet.

    • Butikscheftraineeforløbet består af 7 moduler, hvoraf 4 er ledelsesmoduler og 3 er faglige moduler
    • Igennem ledelsesmoduler vil du blive undervist af erfarne ledelseskonsulenter fra et eksternt konsulentfirma, og på de faglige moduler bliver du undervist internt af fageksperter, som har en solid viden inden for det pågældende emne
    • Temaerne for modulerne er udvalgt til at matche de udfordringer, som du vil møde i rollen som butikschef
    • Butikscheftraineeforløbet opstartes én gang årligt og er et 10 måneders forløb der løber ved siden af dit job som souschef i en af vores Lidl butikker.

    Igennem jobbet som butikschef trainee vil du derudover blive klædt godt på til den udviklingsdag, som er placeret efter det endte traineeforløb. Formålet med udviklingsdagen er at forberede dig yderligere til dit job som butikschef i Lidl.
     

    • Du har erfaring som souschef eller en lignende stilling, dette kan være fra forskellige brancher udover butiks-/restaurationsbranchen. F.eks. fra politiet eller forsvaret
    • Du er løsningsorienteret, serviceminded og kan kommunikere på tværs af organisationen og med kunder
    • Du er frisk, fleksibel, og har masser af gå på mod
    • Du skal have lysten til at lære, og deltager aktivt i undervisningen og kurserne.

    Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du får forudsætningerne for at lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit traineeforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som fremtidig butikschef i Lidl.
     

    • Et startskud på en ledelseskarriere i Lidl, hvor du har mulighed for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    • Faglig og personlig udvikling ledelsesmæssigt, med mulighed for at udvikle dig i din stilling som butikschef
    • Undervisning af erfarne ledelseskonsulenter fra eksternt konsulentfirma, samt undervisning af interne fageksperter
    • Adgang til skræddersyede kurser, der klæder dig på til at lykkes i Lidl som fremtidig butikschef.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Henrik Petersen på telefon 42120511.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Super Brugsen

    29. Jan

    SuperBrugsen Lunderskov

    Du bliver en del af en butik med i alt 30 medarbejdere. hvor de 6 personer er i slagter og delikatesseafdelingen Super brugsen Lunderskov ligger 10 km. vest for kolding med gode bus og togforbindelser og tæt ved mototvejen vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder. 

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet
    • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag og får frie rammer til udfoldelse af talent
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i et slagterteam

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø
    • har viljen til succes og vil være en del af holdet, der skal drive varehuset mod nye højder

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Slagtermester Poul Sievertsen 76840711 eller Delikatesseleder Jonas Madsen 76840711

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 17.02.2022 

    Samtaler vil bive afholdt løbende. 

    Læs mere
  • Super Brugsen

    29. Jan

    SuperBrugsen i Galten
    Du bliver en del af en butik med i alt 62 medarbejdere. Med en central beliggenhed i Galten er vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik, og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • massageordning 
    • gode arbejdstider så privatliv og arbejdet går hånd i hånd
    • en afdeling i rivende udvikling
    • højt til loftet og med stor indflydelse på heverdagen
    • stilling er 37 timer eller efter aftale 
    • Løn efter overenskomst
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand 
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

        
    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 8 medarbejdere


    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion eller lyste til at lære,.
    • kan arbejdet hver tredje lørdag.  
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester, Brian Kimose tlf. 87 540 540


    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 21. februar 2021

    Start er den 2 januar 2022

    Vi indkalder løbende til samtaler.

    Læs mere
  • Super Brugsen

    29. Jan

    Brugsen Hovedbanen

    Du bliver en del af en butik med i alt 30 medarbejdere. Travl pendler butik med fokus på det hurtige og lækre måltid. En butik til de rejsende. Vi ligger stort vægt på det sociale og på at servicere vores kunder bedst muligt. 

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver

    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Uddeler Peter Thorup Pallesen tlf. 42117720

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 31. Januar 2022

    Læs mere
  • Burger King NSP

    24. Feb

    Vil du være med til at skabe oplevelser? Vil du gerne se dine kunder nyde din service og vores gode mad?

    Er du en udadvendt og positiv "people person", som gerne arbejder hårdt og kan lide at yde god service? Vil du gøre karriere? Have det sjovt på arbejdet? Nu har du chancen - søg jobbet i dag!

    Hos Burger King søger vi i øjeblikket restaurantmedarbejdere. Du bliver vores ansigt udadtil i vores restaurant og får et alsidigt job, som indebærer, at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver. Du kommer til at arbejde både i køkkenet og i restauranten og med at servere for gæsterne.

    Hvad vi tilbyder:

    Burger King er en af verdens største restaurationsvirksomheder. Og selvfølgelig er engagerede, motiverede og venlige medarbejdere nøglen til vores succes. For os er det vigtigt, at vores medarbejdere får chancen for at udvikle sig. Vi tilbyder derfor en klar karrierevej og gode udviklingsmuligheder. Tanken med vores uddannelser er, at du skal vokse med ansvaret og udvikle dig i din arbejdsrolle i al den tid, du er hos os.

    Hvem er du?

    For at få succes i jobbet tror vi, at du har et udpræget servicegen og synes, at det er sjovt at arbejde med mennesker.

    Lyder det som noget for dig? Søg jobbet nu!
    Læs mere
  • Fakta

    29. Jan

    Vil du være en del af hverdagen i en butik, hvor du får en tempofyldt hverdag, gode kolleger og masser af ansvar?

    Så har du chancen her!

    Om jobbet

    Som salgsassistent udfører du en blanding af praktiske opgaver i butikken, betjening af kassen og yder en fantastisk kundeservice med et smil. I tæt samarbejde med butikkens øvrige medarbejdere medvirker du til, at butikken altid fremstår frisk, indbydende og salgsklar. Du er med til at klargøre butikken til avisstart og forskellige sæsoner, som eksempelvis jul, påske, mv.

    Stillingen indebærer, at du selvstændigt er ansvarlig for lukning af butikken nogle gange om ugen. Disse dage er det dig, der leder butikkens aftenhold og sikrer, at de aftalte lukkerutiner bliver udført som aftalt. Du får en god oplæring, og i samarbejde med butikschef og souschef, har du ansvaret for, at butikken fremstår velopfyldt og indbydende om aftenen.

    Vi tilbyder

    • En afvekslende hverdag hvor 2 dage aldrig er ens
    • Et job som giver dig værdifuld erfaring og mulighed for at prøve kræfter med ledelse
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig – både i fakta og i Coops øvrige kæder
    • Bonusordning for medarbejdere på dine indkøb i Coops butikker og coop.dk.

    Om dig

    Du er over 18 år og kan arbejde 37 timer om ugen – primært i dagtimerne og aftalte weekender/aften.

    Dit gode humør og positive indstilling bidrager til at give kunderne en god indkøbsoplevelse.

    Du tager ansvar for opgaverne og følger dem helt til dørs – også når der er travlt.

    Du kan planlægge og prioritere dagens opgaver, som du udfører selvstændigt og effektivt.

    Vil du vide mere?

    Læs mere om fakta på www.fakta.dk – eller kig forbi butikken og få en snak med os.

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 10. Februar 2022

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    Træd ind i en international virksomhed som Payroll Assitant  og få chancen for at: 

    • arbejde med forskellige lønopgaver i en stor international virksomhed
    • sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • udvikle dit talent og samarbejde med mange forskellige afdelinger i Lidl

     

    Kom og vær med i vores succes, hvor vi hele tiden stræber efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi leder nemlig lige nu efter en ny Payroll Assistent, som brænder for at arbejde med løn.

    Bliv en del af et dygtigt og serviceminded team
    Du vil blive en del af Lidl Danmarks dygtige og servicemindede HR Services, som månedligt laver løn for mere end 3400 medarbejdere fordelt over hele landet. Teamet består af en Project Manager, en Payroll Responsible, fire Payroll Assistants og en Student Assistant.

    HR Services er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som også består af afdelingerne Recruiting & Employer Branding og Development & Engagement. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Læs mere om vores HR-afdeling her. 

    HR Services er klar til at tage godt i mod dig, og du vil blive guidet og støttet i dine nye opgaver. Samtidig vil du få tildelt en erfaren medarbejder som mentor, der sikre dig en god start i dit nye job. Som team sætter vi pris på et godt grin, og vi er altid klar på en god joke, alt sammen imens vi sikrer den korrekte løn til vores kollegaer.

    Nyt hovedkontor i Aarhus 2023
    Vi er placeret i Kolding, men er påbegyndt bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2023.

    Indtil vores nye hovedkontor er færdigt, vil dit primære arbejdssted være på vores hovedkontor i Kolding, men du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra vores satellitkontor i Aarhus ca. 1-2 dage om ugen. 

    • Lønbehandling, taste input til løn
    • At sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Medarbejderadministration – herunder oprette/ændre/fratræde medarbejdere
    • Vedligeholde stamdata
    • Oprettelse af medarbejder
    • Lave kontrakter på hovedkontor
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver
       
    • Du er glad og positiv, og du bidrager til den gode stemning i afdelingen.
    • Du vil dagligt være i dialog med dine kunder, som også er dine kollegaer. Derfor er det essentielt, at du er serviceorienteret, imødekommende, god til at lytte og har interesse for de mennesker, du skal hjælpe.
    • Vores kerneopgave er at levere den rette løn til tiden. Fokus på god kvalitet og korrekthed er helt essentielt for at løse denne opgave. Vi forventer derfor, at du kan arbejde detaljeorienteret, struktureret, systematisk og er kvalitetsbevidst.


    Derudover ser vi gerne at du har:

    • Et par års erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • Kendskab til SAP lønsystem og Timeplan
    • Kendskab til overenskomsterne HK kontor, HK butik og 3F lager
    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, god stemning og højt humør
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Responsible, Siw Høegh, på telefon: 6034 0681.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.
    Tiltrædelse snarest muligt.

    Læs mere
  • PWT Group

    9. Feb

    Vi søger en dygtig sælger 37 timer til Tøjeksperten Randers Storcenter. 

    "I vores butikker ønsker vi at give vores kunder en ekstraordinær god oplevelse”. Vi har fokus på salg og på kundeservice igennem vores passion for mode.

    JOBBET:

    Nyder du at tale med mennesker, og elsker mødet med kunden er det præcis DIG vi leder efter. Du vil få en hverdag fyldt med salg og mode, i danmarks bedst drevet herretøjskæde hvor din primære rolle bliver at klæde kunden på med moderigtigt tøj, og samtidig yde den bedste service.

    DIN PERSONLIGHED:

    Vi forventer, at du som sælger er drevet af at skabe resultater gennem god kundeservice – hver eneste gang! Du har erfaring fra et tidligere job i butik, og det vil være et plus hvis du samtidig har passion og erfaring med Visuel Merchandising, og sociale medier.

    DIN DAGLIGDAG:

    • En spændende hverdag hvor dit fokus i samarbejde med resten af teamet vil være:
    • At sikre at der bliver ydet den bedste kundeservice for vores kunder
    • At sikre butikken er salgsklar.
    • Tilrettelægge butikkens daglige opgaver i samråd med dine kollegaer
    • Varemodtagelse.
    • Merchandising; Trimme, optimere og vedligeholde butikken visuelt ud fra de retningslinjer, der er for kæden.
    • Hvervning af kundeklubmedlemmer
    • Markedsføring på de sociale medier.

    KOM MED:

    Vil du have en udbytterig salgs karriere?, hvor din personlige og kompetencemæssige udvikling ikke stopper ved stillingen som sælger

    Du vil igennem vores eget uddannelsesprogram blive tilbudt efteruddannelse op til to gange om året hvor vi i fællesskab tilsikrer du altid er på rette vej i forhold til din personlige og faglige udvikling.

    Søg stillingen på linket. Vedhæft CV samt en ansøgning, hvor du skriver lidt om dig selv og søg allerede i dag, da vi løbende indkalder kandidater til samtaler. Vi ansætter så snart den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Sales Manager Lasse Nyeng på tlf. 2859 9983. 

    ANSØGNINGSFRIST: Hurtigst muligt. 

    OPSTART: Hurtigst muligt. 

    Vi afholder samtaler løbende og ansætter så snart den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
Sortér efter
loading