Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Normal A/S

    15. Feb

    Vi søger en dygtig og erfaren medarbejder med detailerfaring, der skal fungere som Souschef i vores spændende forretning i Vesterbrogade.

    Som Souschef i NORMAL får du mulighed for at komme med på en fantastisk rejse i en kæde, hvor der er højt til loftet og godt humør.

    Jobbet:

    Som Souschef skal du i samarbejde med Butikschefen være med til at lede butikkens øvrige medarbejdere.

    Du får en nøglerolle i butikken og i arbejdet med at give kunderne en unik indkøbsoplevelse. Sammen med Butikschefen er det din opgave at skabe solid udvikling og indtjening i butikken samt sikre engagerede medarbejdere. 

    Vi har travlt, så du skal være indstillet på at tage ansvar og være parat til at yde en ekstra indsats. Du skal kunne arbejde målrettet med vores mange spændende varer, da vi lægger stor vægt på altid at kunne præsentere en velopfyldt og veltrimmet butik. Derudover er venlig og imødekommende kundebetjening og almindelige rutinemæssige opgaver også en naturlig del af dagligdagen. Du vil også blive tilbudt en plads på vores nye interne lederuddannelses program.

    Dine kvalifikationer:

    • Du har erfaring fra detailhandlen.
    • Du brænder for butiksdrift, købmandskab og har kunderne i fokus.
    • Du arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne.
    • Du er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte tanke til handling.

    Kontakt og ansøgning:

    Vil du vide mere om virksomheden eller stillingen, er du velkommen til at kontakte Butikschef Mette Arrild

    Vi afholder løbende interviews og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat.

    Læs mere
  • The Burger Concept

    17. Feb

    The Burger Concept i Holstebro leder lige nu efter flere medarbejdere, som er klar til at give service i verdensklasse, bygge de bedste burgers og som ikke er bange for at give den gas med rengøring. Der er tale om en stilling på ca. 20 timer om ugen.

    Du bliver en del af vores team, hvor du også vil få ansvaret for vores yngre medarbejdere, og vi forventer derfor at du er pligtopfyldende, stabil og møder til tiden. Vi sætter altid energiniveauet højt, fordi vi ved at tingene går stærkt og vi hele tiden har travlt. Sagt med andre ord: Hos os kommer du ikke til at kede dig ;-).

    Du har derfor et højt humør som smitter af på dine omgivelser, så både gæsterne og dine kollegaer kan mærke, at du brænder for The Burger Concept. 

    Nu til det med småt:

    • Arbejdstimerne vil variere mellem dags- og aftentimer, hvor du selv har indflydelse på vagtplanen, så der også er plads til fritid
    • Du vil blive lært op i alle vores processer, så du føler dig tryg i dine arbejdsopgaver
    • Vi har selvfølgelig også superfede personalegoder, som du får glæde af

    Lyder det som dig vi leder efter? Så send din ansøgning vores vej allerede i dag.

    Læs mere
  • Ravning Børste- & Maskinfabrik A/S

    11. Feb

     

     

     

    Jobopslag –  Fuldtidsjob i dit sabbatår

     

    Vi søger både friske unge mennesker over og under 18 år.

    Ravning Børste & Maskinfabrik A/S søger 4-6 friske medarbejdere, som har lyst til at arbejde i vores produktion.

    Arbejdet kræver, at du har hænderne skruet rigtig på, ikke er bange for at tage fat eller få beskidte fingre.

    Firmaet er placeret på Dyrskuevej 4 i Give og producerer børster til alverdens fejemaskiner. På vores hjemmeside https://www.borsten.dk/ kan du se mere omkring fabrikken og hvad vi laver.

     

    Vi forventer at du er mødestabil, fleksibel og kan tage fat. Det er ikke noget krav at du kan stave korrekt, men du skal kunne tale og forstå dansk.

    Vi er interesserede i personer der søger fuldtidsarbejde i 1 eller 2 år, men som minimum frem til sommerferien i 2022. Har du planer om en længere udenlandsrejse i dit sabbatår, kan dette godt aftales individuelt.

    Grundlønnen er 124,65 kr. i timen o/18 år og 74,30 kr. i timen u/18 år + tillæg for aftenarbejde.

    Du vil enten komme på daghold eller aftenhold alt efter, hvad firmaet har størst behov for. Du må dog gerne skrive din præference i din ansøgning.

    Daghold:           mandag-torsdag 7.00-15.30 og fredag 7.00-12.00

    Aftenhold:       mandag-torsdag 15.15-01.00 (4 dags uge på 37 timer)

     

    Send din ansøgning til mail@borsten.dk .

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    Mvh.

    Ravning Børste- & Maskinfabrik A/S

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    Bliv Consultant i Central Logistics og udlev dine karriereambitioner

    • Drømmer du om en rolle indenfor logistik med spændende udfordringer i Europas største dagligvarekæde?
    • Kan du se fordelene ved at interagere med interne og eksterne samarbejdspartnere på tværs af Lidl-koncernen?
    • Har du lyst til at bringe dine analytiske evner i spil i udarbejdelsen af rapporter, som er med til at udvikle og præge logistikken i Lidl Danmark?


    Som et led i vores ekspansionsstrategi søger vi en analysestærk Consultant til hovedkontorets logistikafdeling i Kolding/Aarhus. 
    Effektive processer udgør fundamentet for en succesrig forretningsmodel, som kan tilbyde millioner af kunder i Europa, og dermed også Danmark, den bedste produktkvalitet til den bedste pris.

    Hertil søger vi en økonomisk, analyse- og talstærk og IT-kyndig Consultant til vores centrale logistikafdeling på vores hovedkontor i Kolding/Aarhus. Hvis du brænder for, at arbejde med budgetopfølgning og nøgletalsrapporteringer, samt være afdelingens kontaktpunkt indenfor alle typer af nøgletal til øvrige afdelinger såsom Payroll, Controlling og Regnskab, så er stillingen måske noget for dig!

    Levér førsteklasses rapportering til ledelsen i Danmark og logistikafdelingen i Tyskland
    Din vigtigste opgave i den centrale logistikafdeling, er at levere førsteklasses rapportering indenfor alle typer af nøgletal, således ledelsen altid har de bedste forudsætninger for at træffe de rigtige beslutninger.

    Dine vigtigste opgaver bliver at:

    • Vedligeholde budgetopfølgnings-tools
    • Analysere og udarbejde nøgletalsrapporteringer med høj kvalitet
    • Supportere de to logistikcentre vedr. nøgletal, omkostninger og diverse andre relaterede områder
    • Støtte til kollegaer i afdelingen indenfor forskellige områder
    • Drive tiltag og understøtte optimering af processer


    Bliv en del af et dedikeret logistikteam
    Logistikafdelingen er opdelt i tre underafdelinger: Operativ Logistik, Central Logistik og Proces Logistik. Din rolle bliver i den Centrale logistik.

    I alt er vi pt. ca. 10 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne som interne samarbejdspartnere på tværs af hele Lidl-koncernen.

    Du bliver en vigtig del af teamet og er med til at udvikle og præge logistikken i Lidl Danmark i samarbejde med de øvrige afdelinger i organisationen og vores samarbejdspartnere. Som en del af din oplæring kommer du rundt til såvel vores butikker, logistikcentre og relevante afdelinger på hovedkontoret, så du bliver klædt på til at kunne varetage jobbet.

    Nyt hovedkontor i 2023
    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men er påbegyndt byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i sommeren 2023.

    • Som Consultant i Central Logistik får du berøring med mange mennesker og mange forskelligartede projekter. Du vil her være understøttende med data og nøgletal
    • Løbende analyse og måling på vores driftsnøgletal
    • En gang om året deltager du i gennemførsel af kapacitets- og lagerlayoutplanlægning indenfor vores logistikstrategis rammer
    • Deltage i og støtte op om løbende projekter i afdelingen
    • Kontaktperson for kollegaer i andre fagafdelinger på hovedkontoret indenfor dine områder

    Du har følgende faglige kvalifikationer:

    • Du har formentlig en uddannelse inden for økonomi/controlling – måske du har erfaring som business controller
    • Du har gerne et par års erfaring inden for logistik
    • Du har gerne erfaring med SAP lagerstyringssystemer
    • Du er helt sikkert en talknuser og en superbruger i excel
    • Du har erfaring fra lignende stilling som budget-/nøgletalsansvarlig
    • Du besidder gode tysk- og engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt


    Derudover har du følgende personlige kvalifikationer:

    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du tænker altid på, hvordan du kan forbedre og optimere opgaver/projekter
    • Du laver sjældent fejl i dine rapporter og beregninger – og skulle der være en fejl, så opdager du den altid selv før andre gør det
    • Du har en analytisk tankegang med sans for detaljer og processer
    • Du er omstillingsparat og dynamisk
    • Du er god til at bygge relationer – både internt og eksternt
    • Du er en udpræget teamplayer, der evner at samarbejde på tværs om fælles mål
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder og leverer høj kvalitet
    • Du er fleksibel og kan håndtere at arbejde i et miljø, hvor det går stærkt, og opgaverne er mange og alsidige
    • Du er serviceminded og derved med til at sikre, at Central Logistics lykkes – og altid med slutbrugeren i fokus
    • Et job hvor din indsats er med til at sikre, at vi som virksomhed lykkes med at ”redefinere dansk discount”
    • Muligheden for at påvirke og deltage i udviklingen af fremtidens logistik for Lidl Danmark
    • Branchens stærkeste koncept med dygtige og motiverede kolleger
    • Gode karrieremuligheder med såvel faglig som personlig udfordring og udvikling
    • Målrettet oplæring rundt i virksomheden, der sikrer, at du lykkes i Lidl
    • Konkurrencedygtig lønpakke samt mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du yderligere spørgsmål?
    Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte Head of Logistics, Kasper Nielsen, på mail: Kasper.Nielsen@lidl.dk

    Læs mere
  • Fakta

    29. Jan

    Vil du være en del af hverdagen i en butik, hvor du får en tempofyldt hverdag, gode kolleger og masser af ansvar?

    Så har du chancen her!

    Om jobbet

    Som salgsassistent udfører du en blanding af praktiske opgaver i butikken, betjening af kassen og yder en fantastisk kundeservice med et smil. I tæt samarbejde med butikkens øvrige medarbejdere medvirker du til, at butikken altid fremstår frisk, indbydende og salgsklar. Du er med til at klargøre butikken til avisstart og forskellige sæsoner, som eksempelvis jul, påske, mv.

    Stillingen indebærer, at du selvstændigt er ansvarlig for lukning af butikken nogle gange om ugen. Disse dage er det dig, der leder butikkens aftenhold og sikrer, at de aftalte lukkerutiner bliver udført som aftalt. Du får en god oplæring, og i samarbejde med butikschef og souschef, har du ansvaret for, at butikken fremstår velopfyldt og indbydende om aftenen.

    Vi tilbyder

    • En afvekslende hverdag hvor 2 dage aldrig er ens
    • Et job som giver dig værdifuld erfaring og mulighed for at prøve kræfter med ledelse
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig – både i fakta og i Coops øvrige kæder
    • Bonusordning for medarbejdere på dine indkøb i Coops butikker og coop.dk.

    Om dig

    Du er over 18 år og kan arbejde 25-30 timer om ugen – primært i dagtimerne og aftalte weekender/aften.

    Dit gode humør og positive indstilling bidrager til at give kunderne en god indkøbsoplevelse.

    Du tager ansvar for opgaverne og følger dem helt til dørs – også når der er travlt.

    Du kan planlægge og prioritere dagens opgaver, som du udfører selvstændigt og effektivt.

    Vil du vide mere?

    Læs mere om fakta på www.fakta.dk – eller kig forbi butikken og få en snak med os.

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 31. januar 2022

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    Souschef - Esbjerg

    6705, Esbjerg Ø

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Simon Blum på telefon 42120505, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Fakta

    29. Jan

    fakta Skanderborg:

    Ønsker du dig et sabbatår i butik, hvor du får en afvekslende hverdag, gode kolleger og masser af muligheder for at videreuddanne dig, hvis du har lyst til det? Så har du chancen her!

    Om jobbet

    Som servicemedarbejder udfører du en blanding af praktiske opgaver i butikken, betjening af kassen og yder en fantastisk kundeservice med et smil. Du bliver en del af butikkens faste team, og sammen sikrer I, at butikken altid fremstår frisk og indbydende.

    Vi tilbyder

    • En afvekslende hverdag hvor 2 dage aldrig er ens
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig – både i fakta og i Coops øvrige kæder.
    • Bonusordning for medarbejdere på dine indkøb i Coops butikker og coop.dk

    Om dig

    Du er under 18 år og har afsluttet 9. klasse.

    Du kan arbejde 25-30 timer om ugen – primært i dagtimerne og weekend.

    Dit gode humør og positive indstilling bidrager til at give kunderne en god indkøbsoplevelse.

    Du trives med at arbejde i et mindre team, hvor man hjælper hinanden og tager fælles ansvar for opgaverne.

    Måske har du erfaring med butiksarbejde? Hvis ikke, så har du masser af gå på mod til at lære.

    Vil du vide mere?

    Læs mere om fakta på www.fakta.dk – eller kig forbi butikken og få en snak med os.

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 31. januar 2022

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    Souschef - Holstebro

    7500, Holstebro

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Benjamin Jensen på telefon 42120551, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Irma

    29. Jan

    Som salgsassistent med ansvar for Friskvarer bliver du en vigtig del af Irmas ansigt udadtil og du vil derfor have et stort medansvar for, at vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for.

    I Irma brænder vi for at gøre en forskel for vores kunder og vores kollegaer. Som medarbejder i Irma afspejles din succes derfor både i kundernes tilfredshed og dine kollegaers trivsel.

    Irma på Gl. Kongevej: 
    Du bliver en del af en butik med 28 medarbejder heraf de 8 faste. Vi er kendetegnet ved at være en lokal butik, med rigtig mange faste kunder som har handlet hos os i en årerække. 

    Vi tilbyder:

    • Et spændende job med masser af udfordringer
    • Stor frihed til at arbejde med hele sortimentet
    • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser
    • Løn efter kvalifikationer og en ugentlig arbejdstid på 37 timer

    Opgaver:

    Som medarbejder i Irma har du et spændende og udfordrende job med stor handlefrihed. Du vil have forskellige ansvarsområder rundt om i hele butikken og vil primært befinde dig på gulvet, som en synlig hjælp for kunderne. Inden for de rammer skal du være med til at sikre, at Irmas kunder oplever en butik af høj kvalitet, god service og et spændende og varieret varesortiment.

    I Irma er vi alle købmænd for hvert vores område. Det giver dig store frihedsgrader og en hverdag, du selv kan præge, så længe du holder dig for øje, at Irmas succes er en holdindsats.

    Vi forventer, at du:

    • er uddannet i detailbranchen eller har erfaring fra en lignende stilling
    • har lyst til at yde vores kunder uovertruffen service
    • møder såvel kunder som kollegaer med en positiv indstilling og et åbent sind
    • er engageret og går forrest i samarbejdet med dine kollegaer
    • har lyst til at arbejde med varer af høj kvalitet
    • trives med mange mennesker omkring dig i en travl hverdag.

    Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte:

    Butikschef Flemming Brasen på tlf. 3324 4030

    Stillingen ønskes besat pr. 1. februar 2022 eller hurtigst muligt derefter. Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 28. januar 2022.

    Ansøgninger behandles løbende

    Læs mere
  • Burger King NSP

    24. Feb

    Manager

    9000, Aalborg

    Vi ved, at medarbejdere der trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, der tror på at et godt lederskab skaber god service.

    Som manager har du 100% ansvar for driften på dine skift. Du fordeler arbejdsopgaver, udvikler og motiverer dine medarbejdere.

    Som manager hos Burger King har du ansvaret for:

    • Driften af restauranten
    • Udvikling og uddannelse af personalet
    • Økonomi
    • Restaurantens gæsteoplevelser, madkvalitet og renlighed

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Fordi du er en person, der kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    • Fordi du kan lide at udvikle dig og lære nyt
    • Vi tilbyder fleksible arbejdstider
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo
    • Hos os får du en grundig lederuddannelse
    • Hos os får du dig en værdifuld ledererfaring, som er efterspurgt i mange andre brancher
    • Vi tilbyder løn efter kvalifikationer

    Ønsker du en karriere findes der mange muligheder hos os. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi leder efter dig:

    • Som har en naturlig egenskab for at lede og inspirere andre igennem arbejdsglæde og fokus på gode resultater
    • Som motiveres af at arbejde for dine personlige og restaurantens mål
    • Som forstår formålet med at være godt forbillede
    • Som gerne har erfaringer fra servicebranchen
    • Som er fyldt 18 år

    Kan du se dig selv i dette, ønsker vi dig hjerteligt velkommen til en sjov grillfest i en organiseret form!

    Læs mere
Sortér efter
loading