Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • JKS a/s

    4. Okt

    ST Skoleinventar har siden 1949 udviklet, produceret og leveret indretningsløsninger i høj kvalitet til den danske undervisningssektor. Udover at levere inventar til undervisningssektoren i Danmark, er ST Skoleinventar også repræsenteret i både Norge og England.
    I 2021 tog ST Skoleinventar de første væsentlige skridt mod en ny og særdeles ambitiøs strategi for virksomhedens fremtidige udvikling. Dette indebærer blandt andet at virksomheden er gået fra at være en produktionsvirksomhed, til at de i dag er og agerer som en projektorienteret virksomhed i hele processen fra salg til levering. Strategien har tilført en positiv udvikling og vækst, og som Controller bliver du en vigtig nøgleperson, der skal bidrage til udførelsen af den videre strategi og udvikling.

    Om stillingen:
    Stillingen som Controller hos ST Skoleinventar er nyoprettet. Du bliver ansvarlig for likviditetsforecast samt den løbende KPI-rapportering til ledelse og bestyrelsesformand. Du bliver desuden ansvarlig for implementering og optimering af nye tillægssystemer og digitale værktøjer, herunder særligt optimering af Power BI.

    Herudover vil dine opgaver blandt andet omfatte:

    • Controlling af projektøkonomi/stadeopgørelser i samarbejde med projekt- og montageledere
    • Opgørelser af igangværende arbejder (IGVA) til månedsafslutninger
    • Deltage i udarbejdelse af månedsrapporter, årsrapporter og budgetter sammen med CFO
    • Månedlige afstemninger, analyser og rapporteringer
    • Deltage i løbende opfølgning af debitorer og faktureringsplaner
    • Assistere CFO’en i optimerings- og effektiviseringsprojekter (processer og systemer omkring projektstyring/sagsøkonomi)
    • Deltage i forefaldende opgaver i økonomiafdelingen

    Du bliver en del af en økonomiafdeling bestående af dygtige og erfarne medarbejdere, der står klar til at byde dig velkommen. Du vil få direkte reference til virksomhedens CFO.

    Om dig:
    Vi forestiller os, at du kommer med en baggrund inden for revision (evt. med en HD), bogholderi eller regnskab med fokus på controller-opgaver. Det er en fordel, men ikke et krav, hvis din erfaring kommer fra en produktions- eller entreprenørvirksomhed, eller en virksomhed, der arbejder projektorienteret.
    Det er en forudsætning, at du har erfaring med ERP-systemer og Power BI. Du skal have stærke Excel-færdigheder samt have kendskab til pivottabeller og implementering af nye ad-on programmer.
    Du har en skarp forretningsforståelse og en god forståelse for processer og forretningsgange. Du har et ønske om at bidrage til udvikling og optimering heraf, og ønsker at optimere og definere optimal brug af systemer og digitale værktøjer.

    Vi forestiller os desuden, at du som profil har:

    • Et naturligt drive og høje ambitioner
    • Lyst til at indgå i og kommunikere projekter på tværs af afdelinger
    • Sans for detaljen og en struktureret tilgang til opgaver
    • En nysgerrig tilgang til processer, opgaver og projekter
    • Generelt stærke IT-kundskaber
    • Er omgængelig og agil

    ST Skoleinventar tilbyder:
    Som Controller tilbydes du et spændende og udfordrende job, hvor du vil komme til at få en helt central rolle i ST Skoleinventars fremtidige succes, samt får muligheden for indflydelse på den fremtidige struktur og retning.
    Du kommer til at indgå i et dynamisk og uformelt arbejdsmiljø med 60 dedikerede kollegaer.

    Om ST Skoleinventar:
    ST Skoleinventars historie går tilbage til 1949, hvor de startede med at producere borde og stole i træ til skoler. I dag er ST Skoleinventar markedsleder inden for udvikling, produktion og levering af indretningsløsninger i høj kvalitet til undervisningssektoren. Udover at levere inventar til den danske uddannelsessektor, er ST Skoleinventar også repræsenteret i både Norge og England.
    ST Skoleinventar har fokus på bæredygtighed og miljø. Eks. fastholder ST Skoleinventar - som de eneste i branchen at anvende dansk producerede spånplader, hvor andelen af regenereret træ er over 70 %. Ved at anvende disse spånplader bidrager ST Skoleinventar til at nedbringe energiforbruget og forlænge træernes livscyklus.
    Hovedkontoret er placeret i Tarm, som ligger 45 minutters kørsel fra både Esbjerg, Billund og Herning.

    Vil du med på holdet hos ST Skoleinventar?
    Career varetager rekrutteringsprocessen for ST Skoleinventar. Hvis stillingen lyder som noget for dig, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning samt CV via knappen ”søg stillingen” nederst på siden. Vi indkalder løbende til samtale og tager stillingen ned så snart jobbet er besat.

    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV på mail.
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Steen Steensgaard Andersen, på telefon 61 630 711.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • JKS a/s

    6. Okt

    Der er tale om et job, hvor man skal bestride rigtig mange forskellige typer opgaver, kompleksitet og ikke mindst stor omhyggelighed - der er dermed tale om et lagerarbejde for den ekstraordinære medarbejder. Vi søger en medarbejder, der trives med at være selvdrevet og betragter sig selv som sin egen chef under den forudsætning, at man leverer en god service til sine interne kunder.

    Om jobbet:

    • Aflæsning af stål med truck
    • Kontrol af fragtpapirer
    • Påpladslægning af stål med truck + kran
    • Varekontrol
    • Varemodtagelse i ERP
    • Certifikat og batchnummerstyring
    • Pak af stål til underleverandører – herunder book af fragtmand
    • Pak af stål til containere samt pålæsning af containere

    Om dig:

    Vi søger en medarbejder med lyst, vilje og godt humør. Du har:

    • Flere års erfaring med truck og lagerarbejde.
    • Du har en god fysik.
    • God it-forståelse
    • Omhyggelig og grundig i dit arbejde
    • Positiv attitude og villighed til at bidrage
    • Arbejdsom og målrettet
    • Selvstændig og i stand til at tage initiativ
    • God kommunikator og teamplayer
    • Evne til rationel og logisk problemløsning
    • Du kan håndtere flere bolde i luften
    • Du taler, læser og skriver dansk

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og afvekslende job med stort ansvar i en spændende virksomhed.
    • Gode kollegaer
    • Sparring med teamleder på hovedlager samt direkte med organisatorisk chef (indkøbschefen)
    • Tæt samarbejde med Indkøb, Planlægning og Produktion på daglig basis
    • Fastansættelse
    • Stillingen er 37 timer pr. uge og din arbejdstid vil være mandag til torsdag i tidsrummet kl. 07.00-15.45 og fredag i tidsrummet 07:00-12:15 (Pause: 45 min. Man-tors & 15 min. Fre)
    • Lønpakke med god pensionsordning

    Ansøgning:
    JKS varetager rekrutteringsprocessen for Lind Jensens Maskinfabrik A/S, er du interesseret i denne spændende stilling, så send os din ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst mulig via ”Søg stillingen” nedenfor. Ansøgninger behandles løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgninger på mail.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kunde og -personalekonsulent Inga Damgaard Jensen på 96 750 756.

    Læs mere
  • JKS a/s

    19. Okt

    Lotek A/S er én af Danmarks førende virksomheder inden for brand, redning og sikkerhed, som har mere end 35 års brancheerfaring.

    Til en nyoprettet stilling søger Lotek A/S netop nu en dygtig og erfaren ABA-tekniker til deres i forvejen kompetente team. Din hverdag vil foregå hos én af deres største kunder i Nr. Vium og Videbæk, hvor du skal stå for den daglige drift, projekter og være sparringspartner til den produktansvarlige.

    Om jobbet

    Som ABA-tekniker vil din hverdag foregå hos én af Lotek A/S’ største kunder i Nr. Vium og Videbæk, og du vil samtidig blive en del af Loteks kompetente team, der sætter pris på sammenhold, god service og arbejde af høj kvalitet samt god værkstedshumor.

    Der er stor variation i jobbet. Dine primære opgaver vil omfatte:

    • Stå for alt brandsikring/brandalarmer
    • Stå for alt programmering af anlæg
    • Vedligehold, reparation og justering inden for området
    • Eftersyn af brandslukningssystemer/brandalarmer
    • Rådgive kunder til de bedste løsninger

    Arbejdstiderne er på daghold fra kl. 07-15.00. Men hos Lotek A/S har du friheden til at sætte dit eget præg på arbejdstiderne og tilpasse dem efter dit behov.

    Om dig

    Du er sandsynligvis uddannet elektriker og har erfaring fra lignende jobs. Derudover har du gennemført Brand 1 og 2. Du har erfaring med programmering af anlæg, og så er du bruger af Office-pakken. Der bruges Honeywell til at bygge systemer op med, hvorfor vi lægger vægt på, at du kender til systemet.

    Derudover er du:

    • God til at kommunikere og tale med alle, du møder på din vej
    • Selvkørende
    • Struktureret og har et godt overblik
    • Samarbejdsvillig og ønsker at sparre med dine kollegaer
    • Analyserende i dit arbejde
    • En god holdspiller
    • Kan kommunikere på dansk og engelsk

    Lotek A/S tilbyder

    Du bliver en del af et team, der lige nu består af 8 nørder, hvoraf 6 af dem er teknikere. Teamet er specialister inden for alt fra ABA, ARS, ABV-T og AVA. Når du træder ind i teamet, vil du straks bemærke, at det er stærkt fagligt team med et godt socialt fællesskab, der hjælper hinanden fagligt såvel som privat.

    Hos Lotek A/S er der rig mulighed for efteruddannelse og kurser, hvis du gerne vil udvide dine kundskaber. De sørger for, at du har alt det nødvendige udstyr, som du har brug for, som f.eks. bil, telefon og computer.

    Arbejdstiderne kan tilpasses efter dine personlige ønsker og behov, og så bliver du en del af en god pensions- og sundhedsordning.

    Vil du med på holdet?

    Career varetager rekrutteringsprocessen for Lotek A/S. Hvis stillingen lyder som noget for dig, vil vi glæde os til at modtage din ansøgning samt CV via ansøgningsknappen nederst på siden. Vi indkalder løbende til samtale og tager stillingen ned så snart jobbet er besat. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgninger og CV på mail.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Vibeke Winberg, på telefon 73 32 57 56, eller kontakte Researcher, Frederikke Brokmann, på telefon 30 85 12 89.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    31. Okt

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på, aften og weekend
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • JKS a/s

    10. Okt

    Career søger på vegne af KMC Derivat dygtige og stabile procesoperatører til produktionen.

    Om jobbet

    Som procesoperatør i KMC bliver dit primære ansvar at sikre optimal produktion, og dine primære opgaver vil omfatte:

    •    Blanding af produkter
    •    Overvågning af processer
    •    Nedtørring af produkter på vacuumhjul
    •    Vask på hydrocykloner
    •    Prøveudtagning og analysearbejde
    •    Tørring af produkt på spraytårne
    •    Håndtering og modtagelse af kemi
    •    Mindre vedligeholdelsesopgaver
    •    Proceskontrol jf. ISO-certificeringer
    •    Fejlfinding på procesanlægget

    Jobbet er på skiftehold med 12 timers vagter fordelt på 3-4 vagter i streg.

    Arbejdstiderne er som følge: Daghold kl. 06.00-18.10 og nathold kl. 18.00-06.10. Nathold altid efterfulgt af 7 dages fri.


    Hvem er du?
    Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende. Det vigtigste er, at du har den rette indstilling og besidder gode samarbejdsevner. Dog ser vi gerne, at du har oparbejdet erfaring som enten procesoperatør, procesteknolog eller har erfaring indenfor levnedsmiddelindustrien.

    Vi forventer, at du forstår vigtigheden af sikkerhed i hverdagen samt møder ind positiv og veloplagt, og har et godt overblik i pressede situationer. Du er fleksibel og kan lide at arbejde i teams. Du har ligeledes lyst til at deltage i løbende vedligeholdelsesopgaver.

    Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med våd-blandinger og spraytørring, herudover også med lean processer, Navision eller tilsvarende ERP-system. Du har desuden gode PC-færdigheder samt kendskab til Office-pakken.
     

    Du tilbydes

    Vi tilbyder dig et job i en dynamisk virksomhed med et frit og uformelt miljø, hvor vi i hverdagen arbejder ud fra vores slogan “KMC – et godt sted at være”.

    Du får engagerede kolleger med mange års erfaring til at oplære dig i en hverdag, hvor du er i tæt dialog med ledelsen.
     

    Vi ser frem til at høre fra dig
    Career varetager rekrutteringsprocessen for KMC Derivat, og har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Nikolaj Tornbo på +45 30 85 13 24. Søg stillingen ved at sende dit CV og en kort ansøgning nedenfor.  

    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

    Læs mere
  • JKS a/s

    13. Okt

    Om Øgaard Lastvognsopbyg & Hydraulik
    Vi har mange års erfaring med opbygning af lastbiler. Vi opbygger alle kendte mærker direkte fra fabrik for både forhandlere, offentlige myndigheder og private virksomheder.

    Vi er et ”ungt” team, der kommer fra nær og fjern, som alle brænder for opgaven. Vi værner om det gode samarbejde og den gode kemi mellem kollegerne.

    Vi søger dig, der:

    • Har lyst til ansvar for din egen afdeling
    • Kan lide direkte kundekontakt og indkøb af reservedele, som du selv skal bruge
    • Har lyst til at montere og tilslutte ”gejl” på lastbiler, såsom ekstra lys og lygter, kamera, mikroovn, TV, walkie og lydanlæg
    • Har lyst til at montere og tilslutte kran, hejs eller fjernbetjent tip og omformere
    • Har lyst til at montere og tilslutte flådestyring, samt kodning af digitale kontakter
    • Har erfaring, er nyuddannet, eller blot lyst til at lære

    Om dig 
    Som person har du en positiv indstilling til nye opgaver og udfordringer. Du kan arbejde selvstændigt og er videbegærlig. Du har energi og godt humør, og du er klar på at yde en indsats og hjælpe kollegaerne, når de har brug for det.

    Det vigtigste for os er, at du har interesse for faget, er imødekommende, og kan sprede et godt humør.

    Hvad kan vi tilbyde til gengæld?
    Der vil være nødvendig oplæring ved opstart, så du føler dig tryg i de nye opgaver og omgivelser. Der er frihed under ansvar og et rummeligt arbejdsmiljø med god værkstedshumor. Tonen i virksomheden er uformel, og der er plads til smil og grin på daglig basis med kollegerne.

    Derudover tilbyder vi løn efter kvalifikationer samt pension, mulighed for kantineordning, massageordning, årlige udflugter, sommerarrangement og julefrokost.

    Vil du være en del af holdet?
    Du bliver en del af en virksomhed, hvor du får 19 dygtige, stabile og hjælpsomme kolleger, som både tæller smede, lærlinge, ungarbejdere, kontorpersonale og chauffører.

    Ansøgning og kontakt
    Career varetager hele rekrutteringsprocessen og BMS bliver ikke bekendt med din ansøgning uden forudgående aftale. Er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt andre relevante bilag via knappen ”søg stillingen”.

    Ansøg hurtigst muligt, da vi løbende kalder til samtale og tager stillingen ned, så snart den er besat.

    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Maria Louise Knutz, på tlf. 61630789.

    Læs mere
  • JKS a/s

    23. Okt

    Vi søger en dygtig elektrisk konstruktør til et job i en spændende, ekspansiv og international virksomhed med et godt arbejdsmiljø, hvor du får mulighed for at følge produktet fra salg til leverance. Du bliver en del af Automation-afdelingen, der består af et velfunderet teknisk team af 9 kolleger i en travl og uformel organisation, præget af at vi leverer produkter og løsninger på et højt teknisk niveau til kunder verden over.

    Ansvarsområder
    Overordnet vil du få ansvaret for hardware design af både større og mindre automationsanlæg. Du er med til at sikre, at projektet kan realiseres med hensyn til elektriske løsninger, overholdelse af specifikationer, idriftsættelse og FAT af udstyret. 
    Derudover:

    • Udarbejdelse af el-dokumentation i PC schematic mm.
    • Vedligeholdelse af vores elektriske databaser i PC schematic samt vores indkøbssystem Navision
    • Deltage i kick-off møder og sikre korrekt designbase fra salgsafdelingen
    • Sikre anvendelsen af gældende standarder
    • Holde dig ajour med tendenser og gældende standarder inden for de enkelte områder
    • Specifikation af kontrolelementer på udstyrets hardware/software, teknisk beskrivelse, risikovurdering og CE-mærkning
    • Sparring og vidensdeling med kollegaer 

    Dine kvalifikationer

    • Min. 3 års brancherelateret erfaring, gerne med frekvensomformer og større automationsanlæg
    • Uddannet el-ingeniør, installatør, elektriker eller maskinmester med en relevant efteruddannelse i el-konstruktion
    • Erfaring med PC schematic
    • Erfaring med udarbejdelse af el-dokumentation, funktionsbeskrivelser og brugermanualer mm.
    • Erfaring med idriftsættelse og FAT af automationsanlæg vil være en fordel
    • Besidder en stor ”værktøjskasse” inden for generel elektrisk design
    • Behersker dansk og engelsk på teknisk niveau

    Om dig
    Du er en ligefrem og åben person, der er god til at skabe personlige relationer. Du har et godt overblik og en god fornemmelse for at prioritere og hjælper derved din afdeling med at komme bedst muligt i mål. Vi lægger vægt på, at du er ansvarsfuld og kan arbejde selvstændigt. Du er proaktiv, vedholdende og har gennemslagskraft. Du har en positiv tilgang til samarbejdet med kunder og kolleger – og er fyldt med energi og godt humør.

    Vi tilbyder
    Et job i en international virksomhed, der har store ambitioner og som har midlerne og viljen til at gøre ambitioner til virkelighed. Vi arbejder på et højt fagligt niveau, hvor der er plads til, at du også kan udvikle dig gennem spændende opgaver med selvstændighed og ansvar.
    Arbejdsstedet er MacArtney A/S Offshore Wind Solutions i Bur, Vemb.
    Stillingen er en fuldtidsstilling.

    Om MacArtney
    MacArtney koncernen er en global leverandør af højteknologiske løsninger med speciale i design, fremstilling samt salg og service af en bred vifte af løsninger til industrier inden for onshore og offshore, renewables, ocean science, maritime civil engineering samt naval i hele verden.
    MacArtney er en privatejet virksomhed, etableret i 1978 med koncern hovedkvarter i Esbjerg (DK). MacArtney koncernen har desuden datterselskaber i Aberdeen (UK), Stavanger (NO), Mölnlycke (SE), Aix-en-Provence (FR), Bologna (IT), Rotterdam (NL), Kiel (DE), Bremen (DE), Italien (IT), Houston, Boston og San Diego (US), Victoria (CA), Dartmouth (CA), Rio de Janeiro (BR), Mumbai (IN/UAE), Perth (AU), Ningbo (CN) samt Singapore (SG). Herudover har MacArtney et stort netværk bestående af 19 repræsentanter og distributører dækkende hvert kontinent. Hermed er MacArtney produkter tilgængelige lokalt - med global 24/7 support.

    Interesseret i at høre mere?
    Career varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen kan du gøre dette via knappen ”søg stillingen”.
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, og forbeholder os retten til at fjerne stillingen fra hjemmesiden igen, når rette kandidat er fundet. Vi modtager derfor gerne din ansøgning og CV allerede i dag.
    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke ansøgninger og CV på mail.
    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef, Jeanette Møller Demuth, på tlf. 3085 1293. I ugerne 30, 31 og 32 er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Nicolaj Tornbo, på tlf. 3085 1324 ved spørgsmål.

    Læs mere
  • JKS a/s

    13. Okt

    PwC fortsætter med at udvikle deres forretning, både på omsætning men særligt også på arbejdskultur og miljø, hvilket betyder, at der løbende er behov for erfarne eksperter såvel som nye talenter på kontoret i Herning. Derfor søger vi revisorer med kompetencer inden for revision, regnskab og rådgivning.

    Hvorfor vælge PwC Herning?

    • Mangfoldighed og Fleksibilitet: Du indtræder på en arbejdsplads som har brudt op med konventionerne inden for revisionsbranchen og tilbyder en moderne arbejdsplads, hvor mangfoldighed, tillid og individuel arbejdstilrettelæggelse prioriteres. Din trivsel er i fokus, og hos PwC kan du definere din arbejdsdag og opgaver i samarbejde med din leder, hvor du vil opleve, at fleksibilitet i høj grad imødekommes og værdsættes.
       
    • Variation i Kundeportefølje: Du får muligheden for at arbejde med en bred vifte af kunder, der spænder fra små lokale virksomheder til store internationale koncerner. PwC servicerer forskellige brancher, herunder produktion, detailhandel, landbrug, uddannelsesinstitutioner og finansielle virksomheder, og du kan få stor indflydelse på din kundeportefølje.
       
    • Udviklende Karriere: Din karriereudvikling er i fokus. Du tilbydes et udfordrende job med en stejl læringskurve, hvor du sammen med dedikerede kolleger kan udvikle dine faglige og personlige kompetencer. Du vil blive en del af en anerkendt virksomhed med et globalt netværk og adgang til spændende muligheder for at videreuddanne dig.
       
    • Stærkt Fællesskab: Kontoret i Herning består af omkring 100 kolleger, og heriblandt finder du en stor spændvidde af faglig- og personligheder. Der opereres ikke efter en bestemt opskrift når teams sammensættes, hvilket åbner op for muligheden for at skabe din egen hverdag og arbejde sammen med kolleger, der deler dine ambitioner.

    Stadig ikke overbevist? Du kan se endnu mere om PwC i videoen her

     

    Vi søger revisorer til forskellige segmenter:

    • Middle Market: Her arbejder du med større danske ejerledede virksomheder samt internationale koncerner.
    • Financial Services Assurance: Primært revision af finansielle virksomheder, banker og forsikringsselskaber.
    • SMV: Fokus på mindre og mellemstore virksomheder lokalt og regionalt.
    • Public: Revision af boligforeninger, skoler, kirkekasser og øvrige virksomheder relateret til den offentlige sektor m.v.

     

    Din Profil:
    Vi forventer, at du er en holdspiller, og at du har en nysgerrig tilgang til faglige udfordringer. Et højt serviceniveau er naturligt for dig, og du trives i et teambaseret miljø, hvor samarbejde og udvikling er i fokus.

    Derudover er det væsentlig at du har erfaring fra revisionsbranchen. Omfanget af din erfaring er mindre afgørende – vi former stillingen til lige netop dit ambitionsniveau!

    Gør en Forskel med PwC:
    Alle i PwC deler en passion for at gøre en positiv forskel i samfundet. Sammen med vores brede kundegruppe, herunder ledende virksomheder og offentlige institutioner, arbejder vi på at styrke tilliden og løse vigtige udfordringer. Hvis du er drevet af at bidrage med din viden inden for revision, skat og rådgivning, er PwC det rette sted for dig.

    Sådan søger du:
    På vegne af PwC Herning varetager Career rekrutteringsprocessen. Er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag her. Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

    Vi indkalder og afholder løbende samtaler.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringschef Hanna Knold Nielsen på +45 30 85 12 91.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Læs mere
  • JKS a/s

    29. Okt

    Til hurtig opstart søger JKS en stabil og robust medarbejder til montagelager hos større produktionsvirksomhed.

    Det forventes, at du har truckkort og kan køre mindre maskiner, samt at du har viljen og lysten til at holde orden på pladsen og hjælpe med at rydde op.

    Jobbet er på daghold, og hvis du er den rette for virksomheden, vil det være med heblik på fastansættelse.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

    • Truckkørsel
    • Køre maskiner
    • Bruge vinkelsliber/ skære i jern
    • Sortere og holde orden
    • Forefaldende arbejde

    Faglige kompetencer:

    • Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
    • Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    • Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    • Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:

    • Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
    • Du er omgængelig og imødekommende
    • Du er engageret og fleksibel
    • Du er stabil og møder til tiden
    • Du behersker dansk i skrift og tale
    • Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.

    Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

    • Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
    • Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
    • Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
    • En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
    • Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.
    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    2. Nov

    Introduktion

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken 

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: 

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene 
    Læs mere

Fuldtidsjob

Søger du et fuldtidsjob og er ung, så er der i hovedtræk 3 tidspunkter eller sammenhænge, hvor du tænker på, hvordan du bedst muligt finder et fuldtidsjob.

De tre kategorier er:

  • Fuldtidsjob under 18 år
  • Fuldtidsjob, når du er over 18 år
  • Fuldtidsjob i dit sabbatår

Fuldtidsjob under 18

Vælger du efter 9. klasse at fortsætte på arbejdsmarkedet, uden at gå i skole, så kan du arbejde fuldtid, selvom du er under 18 år. I jobopslagene er der typisk benævnt, at du skal være under 18 år, og samtidig have mulighed for at arbejde fuldtid.

Det er specielt i detailbranchen at unge der søger fuldtidsjob - og er under 18 år, er meget eftertragtede. Det er primært fordi, at du formentlig er tæt på at være fyldt 18 år, men du får stadigvæk løn som en ungarbejder under 18 år.

Men fordi, at du måske er 17 år, så kan du allerede have en del erhvervserfaring, og kan løse mange opgaver af dig selv, uden at en arbejdsgiver skal fortælle dig, hvordan alting skal gøres.

Fuldtidsjob over 18

Når du har haft din 18-års fødselsdag, så vil du komme ud og skulle konkurrere med andre over 18 år, der også søger et fuldtidsjob. Det vil sige, at alle der er ufaglærte, og gerne vil have et fuldtidsjob, i teorien kan søge det samme job.

Du kan derfor godt komme til at føle, at det bliver lidt sværere at få et fuldtidsjob. Du arbejder nemlig nu på lige vilkår med andre ufaglærte, som måske har mere erfaring end dig, fordi de er fyldt 25 eller 35 år.

Fuldtidsjob sabbatår

Men fortvivl ikke. Der er en god efterspørgsel efter unge, der eksempelvis i deres sabbatår søger et fuldtidsjob. Nogle unge har endda endnu et deltidsjob ved siden af deres fuldtidsjob. Det er for at sparre mest muligt op til eksempelvis en jordomrejse eller have en sund økonomi, før studiestart på universitetet.

Vejen til et fuldtidsjob kan sagtens gå via et fritidsjob. Når en arbejdsgiver ser, hvor dygtig du er, så kan det godt være, at arbejdsgiveren før højsæsonen beder dig om at gå fra deltid til et fuldtidsjob.

loading