Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • Sunset Boulevard

    3. Sep

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    For at søge stillingen skal du være under 18 år og kunne gå fuldtid, altså at du ikke går i skole efter sommerferien

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv god løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    31. Aug

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    For at søge stillingen skal du være under eller over 18 år og kunne gå fuldtid, altså at du ikke går i skole efter sommerferien

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv god løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!


    Læs mere
  • Hjerteforeningen

    31. Aug

    Vil du have maksimal fleksibilitet, uddannelse, god fast løn og super kolleger?

    Leder du efter et (studie)job, hvor du kan bruge dine talegaver, og hvor du selv kan vælge dine arbejdstider? Et job, hvor du samtidig lærer noget, og hvor din indsats virkelig betyder noget? Et job, hvor du altid er omgivet af gode kolleger, og hvor der bliver lyttet til dine ideer og input? Så har du det job, lige her.

    Skaf nye medlemmer og hjælp med at gøre de eksisterende medlemmer glade

    I Hjerteforeningen arbejder vi for at give mennesker med hjertesygdomme et bedre liv. Og det er mange mennesker, vi taler om. Faktisk har knap 500.000 danskere en hjertesygdom. Skal vi kunne tilbyde råd og vejledning, støtte forskning i verdensklasse og påvirke politikerne positivt skal vi have medlemmer, der føler, at deres bidrag giver mening – og det er her, at du kommer ind i billedet. Som fundraiser skal du:

    • Deltage på et skræddersyet uddannelsesforløb på Kultorvet i København K, hvor du lærer om alt fra mindset og stemmeføring til spørgeteknikker og storytelling
    • Ringe ud og hverve nye medlemmer
    • Ringe til eksisterende medlemmer med nye tilbud / alternative medlemsskaber
    • Ad hoc opgaver fx bidrage med input til analyser

    Maksimal fleksibilitet på arbejdstid og -sted

    Hvor meget, hvor og hvornår, du ønsker at arbejde, er næsten helt op til dig selv. Du skal dog minimum bruge 8 timer om ugen inden for vores faste intervaller: kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. Du kan melde dig på samme dag, hvis du fx har fået aflyst noget undervisning.

    Om du vil arbejde hjemmefra eller på vores kontor på Kultorvet er helt op til dig. På Kultorvet har vi faktisk to kontorer. Vil du gerne have kollegerne omkring dig, men med lidt mere ro, kan du få det. Vil du have højt humør og masser af god energi, kan du få det.

    Arbejder du hjemmefra, bruger du din egen PC med vores online software, der blandt andet ringer op for dig. Vi stiller et professionelt headset til rådighed. Muligheden for hjemmearbejde baseres på din performance. Der vil være mødepligt på kontoret i København i oplæringsperioden og efterfølgende 1-2 gange om måneden.

    Gode talegaver, lyst til at lære og mod på at prøve nye ting

    Som succesrig fundraiser skal du først og fremmest være god til at tale med andre mennesker i telefonen. Du skal være åben for at lære og kunne bruge de ting, du lærer i praksis. Du skal heller ikke være bange for at prøve noget nyt. Det kan fx være, at du kan se og høre en kollega få succes ved at gøre tingene på en anden måde, end du umiddelbart selv vil foretrække. Det kan også være i forbindelse med en af vores mange konkurrencer, eller hvis vores supervisorer giver dig feedback, der kan bringe dig godt videre.

    Løn og goder

    Du arbejder på fast timeløn, og gør du det godt, stiger du meget hurtigt til et nyt trin (forventet lønniveau på 110 kr. - 140 kr. i timen). Arbejder du på Kultorvet, er der gratis frugt og grønt samt al den kaffe og te, du kan drikke. Du får naturligvis også glæde af vores mange rabatordninger på blandt andet fitness, CrossFit, kaffe, mad og drikke. Derudover får du et gratis hjerteredderkursus.

    Ansøgning og kontakt

    Tryk på nedenstående (grønne) ansøgningsknap og tryk på ”søg stillingen” og udfyld det lille spørgeskema. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til Lucas Klingenberg Mathisen - lkmathisen@hjerteforeningen.dk

    I Hjerteforeningen kæmper vi for det hjerte, der slår i os alle – for ingen skal stå alene, når lynet slår ned. Siden 1962 har vi med viden, investeringer og vigtige resultater medvirket til, at Danmark er på internationalt topniveau inden for forskning i hjertesygdomme.

    Hver dag tager vi kampen op for hjertet og for de mere end 500.000 danskere, der lever med en hjertesygdom. I de senere år har vi også intensiveret indsatsen i at uddanne danskerne i livreddende førstehjælp, udbrede antallet af hjertestartere i det frie rum og give ethvert menneske med hjertesygdomme inde på livet mulighed for at søge hjælp, støtte og rådgivning hos os. Vi er ca. 130 medarbejdere, flere tusinde flittige frivillige i hele landet, og vi har godt 130.000 medlemmer. Læs mere på hjerteforeningen.dk

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    16. Sep

    Bliv en del af Europas største dagligvarekæde og bring dine kompetencer i spil indenfor administration og koordinering på vores ejendomskontor i København!

    Vi søger lige nu en dygtig, serviceminded og struktureret ejendomssekretær/udviklingsassistent til vores ejendomskontor i København.

    Som en del af Lidls ejendomskontor i København er du med til at understøtte ekspansionen af Lidl-butikker på Sjælland. Det betyder, at du kommer med på den spændende rejse, hvor vi udvikler og skaber fremtidens Lidl-butikker. Vi afsøger løbende markedet og udvikler ejendomme; enten i eget regi eller i samarbejde med en bred vifte af ejendomsmarkeds aktører. 

    Vi har netop åbnet butik nr. 138 og vi fortsætter vores vækst. Det er også derfor, at vi nu søger en dygtig, administrativ medarbejder, der er klar til et spændende og alsidigt job. 

    Du vil møde 12 kompetente og fagligt dygtige kollegaer i dit nye team. Vores hverdag er kendetegnet ved  et godt socialt sammenhold. Som Ejendomssekretær/Udviklingsassistent bliver din opgave at bistå udviklingsteamet , der fra vores kontor på Vesterbrogade varetager Lidl’s ekspansion i området.

    • Office manager, ansvarlig for den daglige drift af kontoret 
    • Sekretær for udviklingschefen
    • Ansvarlig for interne rapporteringsopgaver 
    • Håndtering af fakturaer
    • Ansvarlig for kontakt til ejerforeninger og deltagelse i ejerforeningsbestyrelser
    • Bistå projektudviklere med nyåbning af butikker
    • Medvirke til at sikre at interne retningslinjer bliver efterlevet
    • Diverse ad-hoc opgaver
    • Du har en relevant kort eller mellemlang uddannelse eller erfaring fra lignende stilling
    • Du har kendskab til eller ønsker at være en del af ejendomsbranchen
    • Du behersker Microsoft office-pakken med særligt fokus på Word, Excel og PowerPoint
    • Du arbejder struktureret og selvstændigt
    • Du er engageret og har en god situationsfornemmelse 
    • Du har gode kommunikative evner og kan nemt omgås og kommunikere i øjenhøjde med mange forskellige mennesker
    • Du er serviceminded og forandringsparat, og du bidrager med din personlighed til at fastholde vores kultur og korpsånd
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

    Stillingen refererer til Head of Real Estate, Ejendomskontor København, Terje Nedergaard.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Så er du meget velkommen til at kontakte Head of Real Estate, Ejendomskontor København, Terje Nedergaard på tlf. 2622 4885.

    Læs mere
  • Elgiganten

    31. Aug

    2820, Gentofte

    Vil du være en del af et team, hvor arbejdsglæde og sammenhold er kernen i hverdagen?

    Og vil du være med til at sikre, at Elgigantens kunder får en god oplevelse, når de vil købe en ny vaskemaskine, ny computer eller andre lækre varer, der letter dagligdagen for vores kunder?

    Vi søger en ny kollega til 37 timer, til Elgiganten Gentofte.

     

    Hos Elgiganten er det gode sammenhold i centrum. Vi mener, at det bør være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra.

    Vi har også den bedste pris på markedet, så du kan fokusere på den gode service og løsning til kunden.

     

    Dine opgaver bliver at:

    • tage godt imod kunderne, når de kommer ind i butikken
    • rådgive kunderne - så de får den rigtige løsning med hjem, som passer til deres behov
    • sikre vareopfyldning og trimning, så butikken er klar og indbydende

     

    Hvem er du?                                                                          

    • du er imødekommende og oprigtig
    • du er god til at bevare overblikket i travle perioder
    • du arbejder hårdt for at nå både dine egne og teamets fælles mål
    • du kan lide at være en del af et team med et godt sammenhold

    Du behøver ikke have en uddannelse eller lang erfaring - vi skal nok lære dig det vigtigste. Så længe du har viljen, så har vi vejen. I Elgiganten har vi mange interne udviklingsmuligheder, såsom kurser, træninger og lederuddannelser.

     

    Nysgerrig? Så klik her og læs mere om dine muligheder i Elgiganten

    For at søge stillingen, skal du sende os dit cv via ansøg knappen. Vi tager også gerne imod din ansøgning, men vi synes det kunne være mest interessant, hvis du laver en lille video om dig selv.

    Vær opmærksom på, at du kan modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test for at komme videre i rekrutteringsforløbet.

     

    Vi behandler løbende ansøgninger og afslutter rekrutteringen, når vi har fundet den rigtige kandidat.

    Læs mere
  • Burger King - King Food

    15. Sep

    3400, Hillerød

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.
    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.
    Læs mere
  • Burger King - King Food

    15. Sep

    2605, Brøndby

    Vi ved, at medarbejdere der trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, der tror på at et godt lederskab skaber god service.

    Som manager har du 100% ansvar for driften på dine skift. Du fordeler arbejdsopgaver, udvikler og motiverer dine medarbejdere.

    Som manager hos Burger King har du ansvaret for:

    • Driften af restauranten
    • Udvikling og uddannelse af personalet
    • Økonomi
    • Restaurantens gæsteoplevelser, madkvalitet og renlighed

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Fordi du er en person, der kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    • Fordi du kan lide at udvikle dig og lære nyt
    • Vi tilbyder fleksible arbejdstider
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo
    • Hos os får du en grundig lederuddannelse
    • Hos os får du dig en værdifuld ledererfaring, som er efterspurgt i mange andre brancher
    • Vi tilbyder løn efter kvalifikationer

    Ønsker du en karriere findes der mange muligheder hos os. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi leder efter dig:

    • Som har en naturlig egenskab for at lede og inspirere andre igennem arbejdsglæde og fokus på gode resultater
    • Som motiveres af at arbejde for dine personlige og restaurantens mål
    • Som forstår formålet med at være godt forbillede
    • Som gerne har erfaringer fra servicebranchen
    • Som er fyldt 18 år

    Kan du se dig selv i dette, ønsker vi dig hjerteligt velkommen til en sjov grillfest i en organiseret form!

    Læs mere
  • Elgiganten

    30. Aug

    Vil du være en del af et team, hvor arbejdsglæde og sammenhold er kernen i hverdagen?

    Og vil du være med til at sikre, at Elgigantens kunder får en god oplevelse, når de vil købe en ny computer, tablet eller andre lækre varer, der trender på Gaming-området?

    Vi søger en ny kollega til 37 timer, til Elgiganten Glostrup.

     

    Hos Elgiganten er det gode sammenhold i centrum. Vi mener, at det bør være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra.

    Vi har også den bedste pris på markedet, så du kan fokusere på den gode service og løsning til kunden.

     

    Dine opgaver bliver at:

    • tage godt imod kunderne, når de kommer ind i butikken
    • rådgive kunderne - så de får den rigtige løsning med hjem, som passer til deres behov
    • sikre at gaming-afdelingen er klar og indbydende
    • stå for træning af dine kolleger på gaming-området

     

    Hvem er du?                                                                          

    • du er imødekommende og oprigtig
    • du er god til at bevare overblikket i travle perioder
    • du arbejder hårdt for at nå både dine egne og teamets fælles mål
    • du kan lide at være en del af et team med et godt sammenhold

    Du behøver ikke have en uddannelse eller lang erfaring - vi skal nok lære dig det vigtigste. Så længe du har viljen, så har vi vejen. I Elgiganten har vi mange interne udviklingsmuligheder, såsom kurser, træninger og lederuddannelser.

     

    Nysgerrig? Så klik her og læs mere om dine muligheder i Elgiganten

    For at søge stillingen, skal du sende os dit cv via ansøg knappen. Vi tager også gerne imod din ansøgning, men vi synes det kunne være mest interessant, hvis du laver en lille video om dig selv.

    Vær opmærksom på, at du kan modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test for at komme videre i rekrutteringsforløbet.

     

    Vi behandler løbende ansøgninger og afslutter rekrutteringen, når vi har fundet den rigtige kandidat.

    Læs mere
  • Irma

    20. Aug

    Som allround salgsassistent i Irma bliver du en vigtig del af Irmas ansigt udadtil og du vil derfor have et stort medansvar for, at vores kunder oplever den uovertrufne service og den særlige ånd, som Irma er kendt for.

    I Irma brænder vi for at gøre en forskel for vores kunder og vores kollegaer. Som medarbejder i Irma afspejles din succes derfor både i kundernes tilfredshed og dine kollegaers trivsel.

    Irma Hellerup St.:

    Du bliver en del af et fantastisk team, som har fuldt fokus på service og kundens oplevelse i butikken. Du får muligheden for at komme med på en fantastisk rejse med fokus på personlig udvikling, en god portion ansvar samt muligheden for at udfolde sig kreativt. Irma Hellerup St. er en stationsbutik, der har sine travle timer om eftermiddagen og aftenen. Som Salgsassistent bliver du en vigtig del af vores team og Irmas ansigt udadtil. Det er vigtigt for os at du er smilende, serviceminded og venlig og har lyst til at tale med vores kunder. Viser du os viljen, så viser vi dig vejen.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende job med masser af udfordringer
    • Stor frihed til at arbejde med hele sortimentet
    • At blive en del af en stærk virksomhedskultur på en af Danmarks Bedste Arbejdspladser
    • Løn efter kvalifikationer og en ugentlig arbejdstid på 37 timer

    Opgaver:

    Som allround medarbejder i Irma har du et spændende og udfordrende job med stor handlefrihed. Du vil have forskellige ansvarsområder rundt om i hele butikken og vil primært befinde dig på gulvet, som en synlig hjælp for kunderne. Inden for de rammer skal du være med til at sikre, at Irmas kunder oplever en butik af høj kvalitet, god service og et spændende og varieret varesortiment.

    I Irma er vi alle købmænd for hvert vores område. Det giver dig store frihedsgrader og en hverdag, du selv kan præge, så længe du holder dig for øje, at Irmas succes er en holdindsats.

    Vi forventer, at du:

    • er uddannet i detailbranchen eller har erfaring fra en lignende stilling
    • har lyst til at yde vores kunder uovertruffen service
    • møder såvel kunder som kollegaer med en positiv indstilling og et åbent sind
    • er engageret og går forrest i samarbejdet med dine kollegaer
    • har lyst til at arbejde med varer af høj kvalitet
    • trives med mange mennesker omkring dig i en travl hverdag.

    Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte:

    Kristoffer Nørgaard på tlf. 3946 4907.

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 17. August 2022.

    Ansøgninger behandles løbende. Vi glæder os til at høre fra dig. 

    Læs mere
  • Burger King - King Food

    15. Sep

    2300, København S

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Læs mere

Fuldtidsjob

Søger du et fuldtidsjob og er ung, så er der i hovedtræk 3 tidspunkter eller sammenhænge, hvor du tænker på, hvordan du bedst muligt finder et fuldtidsjob.

De tre kategorier er:

  • Fuldtidsjob under 18 år
  • Fuldtidsjob, når du er over 18 år
  • Fuldtidsjob i dit sabbatår

Fuldtidsjob under 18

Vælger du efter 9. klasse at fortsætte på arbejdsmarkedet, uden at gå i skole, så kan du arbejde fuldtid, selvom du er under 18 år. I jobopslagene er der typisk benævnt, at du skal være under 18 år, og samtidig have mulighed for at arbejde fuldtid.

Det er specielt i detailbranchen at unge der søger fuldtidsjob - og er under 18 år, er meget eftertragtede. Det er primært fordi, at du formentlig er tæt på at være fyldt 18 år, men du får stadigvæk løn som en ungarbejder under 18 år.

Men fordi, at du måske er 17 år, så kan du allerede have en del erhvervserfaring, og kan løse mange opgaver af dig selv, uden at en arbejdsgiver skal fortælle dig, hvordan alting skal gøres.

Fuldtidsjob over 18

Når du har haft din 18-års fødselsdag, så vil du komme ud og skulle konkurrere med andre over 18 år, der også søger et fuldtidsjob. Det vil sige, at alle der er ufaglærte, og gerne vil have et fuldtidsjob, i teorien kan søge det samme job.

Du kan derfor godt komme til at føle, at det bliver lidt sværere at få et fuldtidsjob. Du arbejder nemlig nu på lige vilkår med andre ufaglærte, som måske har mere erfaring end dig, fordi de er fyldt 25 eller 35 år.

Fuldtidsjob sabbatår

Men fortvivl ikke. Der er en god efterspørgsel efter unge, der eksempelvis i deres sabbatår søger et fuldtidsjob. Nogle unge har endda endnu et deltidsjob ved siden af deres fuldtidsjob. Det er for at sparre mest muligt op til eksempelvis en jordomrejse eller have en sund økonomi, før studiestart på universitetet.

Vejen til et fuldtidsjob kan sagtens gå via et fritidsjob. Når en arbejdsgiver ser, hvor dygtig du er, så kan det godt være, at arbejdsgiveren før højsæsonen beder dig om at gå fra deltid til et fuldtidsjob.

loading