Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    3. Maj

    Job i dit sabbatår

    3400, Hillerød

    Er du student, eller har du afsluttet en anden uddannelse og har planlagt et sabbatår, inden du skal videre i uddannelsessystemet? Er du frisk, servicemindet og effektiv, og går du efter et job med mening? Så tager ATP løbende unge ind som midlertidige kunderådgivere.

    I ATP i Hillerød har vi løbende behov for ekstra hænder til at løfte forskellige typer af administrative opgaver i forretningen. Derfor har vi brug for et stærkt hold af det, vi hos os kalder ’sommerfugle’. Det er for dig, der holder en pause i dit uddannelsesforløb, og som har masser af gåpåmod til at flyve ind forskellige steder i forretningen og hjælpe med store og små opgaver. Uanset hvor du kommer ind i virksomheden, bliver du en del af et team, og vi løfter i flok.  

    Din titel bliver kunderådgiver, og din ansættelse er tidsbegrænset i et år og som udgangspunkt på fuld tid. Vi kan tilpasse varigheden af ansættelsen, så du også kan forfølge dine andre drømme for dit sabbatår.

    ATP har hele Danmark på kundelisten, og du bliver en del af en ambitiøs forretning, hvor vi tilsammen udbetaler 220 mia. kroner om året inden for pension og velfærdsydelser. Hos os får du en hverdag fyldt med mange spændende udfordringer, og du vil selvfølgelig blive lært grundigt op i opgaverne.

    Vil du med på holdet?

    Vi ansætter løbende efter behov, og vi vil derfor kontakte dig, hvis der opstår en stilling, som passer til din profil. Send os en kort ansøgning og dit cv via linket.

    Vi beholder din ansøgning og cv i op til 4 måneder.
     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Maj

    Holder du et sabbatår eller vil du gerne arbejde uden for Danmarks grænser? Taler du flydende dansk og har du lyst til at arbejde med kundeservice i et social dansk team? Så har vi jobbet til dig hos Transcom i Riga, med opstart d. 8. maj 2017.

    Jobbet er som kundeservicemedarbjeder for Western Union. Western Union er en virksomhed spredt udover hele verden der arbejder med pengeoverførsler mellem private, virksomheder NGO´er etc.
    I Riga bliver du en del af Transcoms skandinaviske kundeserviceteam, hvor der er højt til loftet og det sociale fællesskab er stærkt, både på og efter arbejde. Transcom har løbende startet et nyt dansktalende hold op gennem vinteren 2016/2017, og de mangler stadig dig – og måske også din ven eller kæreste – til at være en del af holdet!

    Lige nu mangler Transcom i Riga fem kundeservicemedarbejdere til Western Union til opstart i den 8. maj 2017.

    Hos Western Union bliver din opgave at:
    Modtage opkald fra kunder og Western Union Agenter. Opkaldene indebærer typisk spørgsmål til pengeoverførsel og brugeroplysninger. Derudover kan kaldene fra Western Union agenterne indebære IT-spørgsmål.


    Om Riga:
    Du kommer til at bo i Riga, som er en farverig storby med lækre strande. Her får du muligheden for at opleve ny kultur og få nye venner på tværs af landegrænser. Dine nye kollegaer fortæller, at Riga i den grad har overrasket dem positivt. Det er en hyggelig og meget billig storby at leve i, og indbyggerne er meget åbne og venlige.

    Denne video giver et godt indblik i, hvordan det er at bo i Riga og arbejde for Transcom: https://www.youtube.com/watch?v=4TOoXBpvUmc


    Ved opstart:
    Det er vigtigt for Transcom, at du får den bedste start i dit nye job. Derfor vil Transcom gøre det så nemt som muligt, ved at give dig:

    - Betalt flyrejse til Riga
    - Afhentning ved ankomsten i lufthavnen
    - Indlogering i en delebolig med kollegaer den første måned
    - Hjælp til at finde ny bolig efter den første måned
    - Grundig oplæring i dine arbejdsopgaver
    - Medarbejderfordele som gratis fitness, bonusordning etc.

    Din profil

    Vi leder efter dig, der:
    - Har lyst til at få en oplevelse uden for Danmarks grænser
    - Vil være en del af et socialt team, der giver kunderne god service
    - Kan arbejde hos Transcom i minimum 6 måneder, og gerne længere
    - Er frisk på nye udfordringer – enten alene eller sammen med din ven eller kæreste
    - Kan lide at arbejde med kundeservice

    Praktisk information:

    Hvis I er flere, der gerne vil ansættes sammen, bedes i notere dette i ansøgningen.

    Der er opstart allerede d. 8. maj – vi glæder os derfor til at modtage din korte ansøgning og CV allerede i dag!

    Vi gør opmærksom på at man i rekrutteringsprocessen skal kunne fremvise straffeattest. Hvis du har et SKYPE ID, anbefaler vi at du skriver dette på i din ansøgning, så Transcom har mulighed for at tage kontakt via SKYPE.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Prisbelønnede StudentConsulting er en rekrutterings- og bemandingsvirksomhed med fokus på unge mennesker i starten af deres karriere. Takket være vores omfattende netværk og mangeårige erfaring er vi i stand til at tilbyde interessante og udfordrende stillinger indenfor områder såsom it, teknik, økonomi, administration, HR, markedsføring, kundeservice, salg, industri, produktion, logistik og transport. Find din fremtid på www.studentconsulting.dk allerede i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Maj

    Som salgskonsulent hos Copenhagen Sales vil du udvikle din salgsevner og få mulighed for at tjene gode penge imens du har det sjovt.
    Hos os stræber vi efter, at have markedets fedest arbejdsplads. Vi søger derfor endnu flere sociale fuldtids salgskonsulenter med blod på tanden, som har lyst til at være en del af markedets fedeste arbejdsplads. Vi lægger en dyd i, at det skal være sjovt at tage på arbejde, derfor har vi altid det stærke sociale bånd imellem vores ansatte i højsædet

    Bliv del af vores team
    Som salgskonsulent hos Copenhagen Sales består din primære arbejdsopagve i at generee salg telefonisk for nogle af Danmarks største og mest veletablerede TV- og mobilselskaber.  I jobbet vil du løbende blive udviklet, trænet og guidet til at opnå store resultater i et ungt og socialt arbejdsmiljø.

    Erfaring er ikke nødvendigt så længe du har lysten! Vi står for en grundig oplæring som klæder dig godt på til at kunne blive en af Danmarks bedste sælgere og give vores nuværende medarbejdere konkurrence til stregen.

    Vi tror på at et godt miljø skaber de bedste resultater og tilbyder derfor:

    • Target løn på kr. 27.000
    • Fede arrangmenter, fester og fredagsbar
    • Karriermuligheder og personligudvikling
    • En sjov, social og seriøs arbejdsplads
    • Massere af gode kollegaer

    Fast løn og høj provision
    Vi tilbyder en god fast løn, hvor du samtidig vil blive belønnet for dine resultater. Vi har markedets bedste provision, samt garantiløn, som giver dig sikkerhed samt muligheden for at tjene mere end mange veluddannede.

    Lyder ovenstående intessant? Ansøg i dag og hør mere. 
    Ansøg med det samme og få muligheden for at arbejde i en af Danmarks bedste salgsafdeling. Du kan søge på http://copenhagensales.dk/job.
    Du er også altid velkommen til at komme til en af vores ugentlige infomøder. Til infomøderne vil der være en kort præsentation af virksomheden, jobbet, lønmodel osv. Efter infomødet vil der være tid til individuelle jobsamtaler til de interesserede. Du kan tilmelde dig vores infomøde ved at skrive til os direkte på facebook https://www.facebook.com/CopenhageSales/  eller på job@copenhagensales.dk

    Vi afholder infomøder hver uge
    Fuldtid: Hver fredag kl. 15:00
    Deltid: Hver torsdag kl. 19:00 

    Arbejdestider
    Fuldtid:
    10:00 - 18:00 mandag - fredag
    Deltid:
    16:30 - 21:00 mandag - fredag, samt mulighed for book vagter i weekenden.

    Vil du lære os lidt bedre at kende?
    Se vores korte video og se lidt mere om hvordan vi arbejder: https://www.youtube.com/embed/DbwLRqGxwNo?feature=player_embedded
    Eller kom med bare facaden på instagram: https://www.instagram.com/copenhagensales/

    Vi glæder os til at høre fra dig og ser frem til at modtage din ansøgning
    Har du spørgsmål, eller ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at ringe på 30 80 50 90 og spørge efter Kasper Mikkelsen, hvis du vil høre mere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Er du erfaren lagermedarbejder, med en del truckerfaring og er B-menneske, så er dette måske noget for dig!

    For kunde i Hillerød søger JKS en lagermedarbejder til vikariat på aftenhold i 2 måneder evt. med forlængelse over sommeren.

    Arbejdsopgaver
    • Modtage og registrere varer, fysisk
    • Pluk og pakke med truck
    • Oprydning/tømme affald/forfaldende arbejde.
    • Medansvarlig for at lageret altid fremstår pænt

    Din profil
    • Masser af lagererfaring
    • Truckcertifikat og rutineret i kørsel
    • Har erfaring med at arbejde på aftenhold og trives med dette (arbejdstiden ændres ikke med tiden)
    • Flydende dansk i skrift og tale
    • Arbejder struktureret og lever op til deadlines
    • Du er omgængelig og engageret
    • Du er fleksibel og ansvarsbevidst
    • Stabil og møder altid til tiden

    Arbejdstid: 14:00-22.00

    Du tilbydes
    Et spændende job i en stor virksomhed. Der er gode arbejdsforhold og stor fokus på godt kollegialt sammenværd.

    Ansøgning og kontakt
    Er du interesseret i stillingen så send venligst din ansøgning samt CV til mail: 175MAM009@jks.dk

    Ansøgningsfrist er den 5. maj 2017, men samtaler afholdes løbende, stillingen kan derfor besættes inden ansøgningsfristens udløb.

    Vi glæder os at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Jun

    Vi har ofte kortere og længere vikariater i fiskeindustrien, og står og mangler netop dig!

    Så hvis du er ledig, holder sabbatår eller måske er sendt hjem fra dit faste arbejde - så kunne dette måske være noget for dig.

    Vi mangler både folk som kan pakke, filetere, køre truck og meget andet.

    For at være i fiskeindustrien kræver det nogle steder, at man har et hygiejnebevis, så det vil helt klart være en fordel, hvis du har det.

    For at blive vikar hos JKS kræver det følgende:

    • At du er til rådighed i en længere periode og kan træde til med dags varsel

    • At du har lyst til at prøve kræfter med en masse nye opgaver.

    Om dig som person:

    • Du kan arbejde selvstændigt

    • Du er stabil og møder til tiden

    • Du kan samarbejde og giver gerne en ekstra hånd

    • God kollega med godt humør

    Ansvarsområde:

    Som vikar hos JKS skal du have lyst til at arbejde hos mange forskellige typer af virksomheder og være interesseret i vikariater af både kortere og længere varighed.

    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssig løn med pension m.v.

    Brænder du for at have mange forskellige arbejdsopgaver, er du fleksibel og omstillingsparat, og matcher du ovennævnte faglige og personlige kvalifikationer? Så er du måske lige den, vi søger.

    Interesseret?

    Hvis ovenstående har fanget din interesse, bedes du oprette dit CV på vores hjemmeside www.jks.dk/cv - så tager vi automatisk kontakt til dig med henblik på en eventuel samtale.

    For yderligere information kontakt JKS i Thisted på hverdage imellem kl. 08:00-16:00 på telefon 96 181 750 eller send en e-mail til: Thisted@jks.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Maj

    Vi søger dygtige, alsidige og robuste produktionsmedarbejdere til kortere såvel som længerevarende vikariater.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Indstilling og betjening af maskiner
    - Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
    - Kvalitetskontrol
    - Pakning
    - Håndtering
    - Etikettering
    - Forefaldende arbejde

    Faglige kvalifikationer:
    - Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: 163AKJ013@jks.dk

    Ansøgningsfrist: 30.05.2017.
    Opstart hurtigst muligt.
    Ansøgninger behandles løbende.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Maj


    Virksomheden har rigtig travlt her i foråret med dækskifte samt service.

    Jobbet du søger indeholder bl.a. arbejdsopgaver som:
    - Dæksskifte
    - Service
    - Forefaldende arbejde

    Du kan forvente af virksomheden/jobbet:

    -At ingen dage er ens

    -At kollegaerne stiller krav til dine kompetencer

    -At det forventes at du har en positiv tilgang til opgaverne

    -At du får løn som aftalt efter kvalifikationer

    -At du vil blive behandlet med respekt

    Vi forventer af dig, at:
    - Du har praktisk erfaring

    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne

    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst

    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    - Du brænder for jobbet som vikar

    Ansøgning:
    Lyder det som noget for dig, og har du den fornødne erfaring, så send os hurtigst muligt dit cv på 156HVH009@jks.dk.
    Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at ringe til JKS i Århus på tlf. 86 186 750 i vores kontortid mandag-fredag kl. 9-15.


    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Maj

    Vi søger dygtige, alsidige og robuste produktionsmedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Indstilling og betjening af maskiner
    - Kvalitetskontrol
    - Pakning
    - Håndtering
    - Forefaldende arbejde

    Faglige kvalifikationer:
    - Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed helst indenfor træ
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig
    - Du kan læse produktionstegninger (erfaring nødvendig)

    Personlige egenskaber:
    - Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: lli@jks.dk

    Ansøgningsfrist: 5. maj 2017 Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Maj

    Salgsleder - Kolding

    6000, Kolding


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 8000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Aarhus” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser