Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Ledige stillinger - Fuldtidsjob i København

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • Job Squad

    31. Dec

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • IKEA A/S

    31. Dec

    Derfor er vi helt vilde med dig

    Vi leder efter en engageret praktikant, som har lyst til at lære, vokse og udforske arbejdet med presse- og intern kommunikation i et støttende og dynamisk miljø. Praktikopholdet er ulønnet, men til gengæld tilbyder vi et forløb, hvor du får mulighed for at prøve kræfter med virkelige opgaver og udvikle dig fagligt i tæt samarbejde med erfarne kolleger.

    Vi søger en nysgerrig og motiveret praktikant, der:
    • Er udadvendt og ikke bange for at spørge løs, prøve nye ting af og tage ansvar for mindre projekter.
    • Har en struktureret tilgang til opgaver, men samtidig kan håndtere, at ikke alle dage er forudsigelige.
    • Skriver og taler flydende dansk og har lyst til at udfolde dine kommunikative evner i praksis.
    • Studerer en videregående uddannelse inden for kommunikation eller et beslægtet felt. Praktisk erfaring er et plus, men ikke et krav – vi er her for at hjælpe dig i gang.

    En dag I dit liv hos os

    Som praktikant vil du blandt andet:
    • Udarbejde pressemateriale i forbindelse med nye produktlanceringer og kollektioner – med sparring fra pressechefen.
    • Hjælpe med at opdatere og vedligeholde vores presserum, så det altid er opdateret og brugervenligt.
    • Bidrage til evalueringen af presseaktiviteter gennem udarbejdelse af presserapporter.
    • Deltage i ugentlige redaktionsmøder, hvor vi sammen diskuterer idéer, vinkler og historier.
    • Prøve kræfter med at skrive pressemeddelelser og pitche historier til journalister – vi hjælper dig godt i gang!
    • Bidrage til udvikling af artikler og indhold til vores interne kommunikationskanaler
    • Samarbejde med vores leder for intern kommunikation om at planlægge og eksekvere strategiske events, som f.eks. vores årlige kick-off.
    Vi lægger vægt på, at opgaverne bliver tilpasset dine kompetencer og interesser – og at du løbende får feedback, så du kan udvikle dig i dit eget tempo.

    Vores team i IKEA

    I vores kommunikationsteam arbejder vi tæt sammen på tværs af IKEA Danmark. Vi tror på, at samarbejde og gensidig støtte skaber de bedste resultater – og vi glæder os til at byde dig ind i et team, hvor faglighed og humor går hånd i hånd.
    Vi holder til i nyistandsatte lokaler i IKEA Taastrup, men vi arbejder også hjemmefra to gange om ugen.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Pressechef, Rikke Andersen, rikke.andersen1@ingka.ikea.com

    Øvrig information

    • Praktikopholdet er ulønnet og fleksibelt i forhold til timeantal, så det passer med dit studie.
    • Vi søger en praktikant med opstart i januar eller februar 2025. Praktikperioden varer typisk 5-6 måneder.
    • Vi holder samtaler løbende og lukker opslaget, når vi har fundet den rette kandidat.

    Ansøgningsfrist: hurtigst muligt
    Send din ansøgning til: Pressechef, Rikke Andersen, rikke.andersen1@ingka.ikea.com
    Læs mere
  • IKEA A/S

    15. Dec

    Derfor er vi helt vilde med dig

    Hos IKEA tror vi på, at mennesker er drivkraften for vores forretning. Derfor leder vi nu efter en ny Ledertrainee til vores ambitiøse Ledertrainee uddannelse. Vi leder efter dig, der ser muligheder og er motiveret for at lære, hvordan man bliver en succes som leder i fremtiden. Du har benene solidt plantet på jorden og er i stand til at udfordre de eksisterende måder at gøre tingene på. Samtidig forstår du at opbygge relationer og skabe tillid, ligesom du ønsker at være med til at udvikle mennesker omkring dig.

    For at blive en succes som Ledertrainee, forventer vi, at du:
    • Kommer med en masse energi, fart og lyst til at udfordre og dygtiggøre dig selv og teamet.
    • Har en konstant vilje til at ville lære og udvikle sig og er ikke bange for fejl og tilbageslag på rejsen
    • Har passion for ledelse og udvikling af mennesker
    • Er fleksibel og I stand til at prioritere de forskellige opgaver der er hver dag/uge.
    • Er omstillingsparat og ser muligheder frem for begrænsninger.
    • Naturligt tager initiativ og formår at opnå resultater til gavn for både forretningen og mennesker
    • Kommunikerer tydeligt og kan skrive og tale professionelt engelsk og dansk
    • Har interesse for boligindretning og detailhandel - derudover er det en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller fra en stor organisation

    Du skal kunne trives i et dynamisk og hurtigt tempo, hvor hver dag byder på nye udfordringer, og hvor du har evnen til at tilpasse dig og finde løsninger, selv når tingene ikke går, som du havde planlagt. Du arbejder effektivt sammen med en bred vifte af mennesker og er ikke bange for at dele dine idéer og perspektiver.

    En dag I dit liv hos os

    Gennem din Ledertrainee-uddannelsen bliver du tilknyttet en specifik funktion, til denne stilling er det vores Customer Relation afdeling.
    Sammen med en kompetent leder får du muligheden for at udvikle dine ledelseskompetencer samt lærer at give og tage ansvar. Hos IKEA har vi en praktisk
    orienteret tilgang til læring, hvorfor det meste af din uddannelse foregår ”på gulvet” sammen med dine medarbejdere i driften. Her bliver du inddraget i din leders daglige arbejde og i kombination med en række uddannelsesmoduler, får du indblik i og kompetencerne til at lede og drive en millionforretning med 100 medarbejdere.

    Du vil i løbet af din uddannelse lære om:
    • Din ledelsesstil, at lede dig selv og andre, samt lære om IKEAs ledelsesfilosofi
    • Coaching, udviklingssamtaler samt de svære samtaler
    • Teoretisk og praktisk erfaring med detailbranchen og forskellige forretningstilgange
    • Rekruttering, budgettering og bemandingsplanlægning
    Ledertrainee-uddannelsen strækker sig over ca. 18 måneder – du kan læse mere her: www.ikea.dk/leder

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af ledelsen for et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere. Som en del af CR-ledelsen bliver du en vigtig spiller i driften af hele vores
    Customer Relation afdeling, med 100 engagerede medarbejdere.
    Du vil være tæt på alt, der relaterer sig til kundeoplevelser i huset, hvor du vil møde at skulle samarbejde med husets øvrige afdelinger.
    Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok og vi har alle et stort fokus på salg og service, for at sikre de bedste kundeoplevelser.
    Vi sørger selvfølgelig for den rette træning, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig, og vi forventer at du konstant har lyst til at dygtiggøre dig i dit job og søge mere viden og inspiration på tværs af både varehuse og funktioner i IKEA.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Deputy Customer Relation Manager, Svend Rasmussen på Svend.rasmussen@ingka.ikea.com ved
    spørgsmål eller P&C Generalist Sebastian Jørgensen på mail Sebastian.jorgensen@ingka.ikea.com.
    Hvis du har spørgsmål vedrørende rekrutteringsprocessen, kontakt Senior Recruiter, Maja Sørensen på mail Maja.sørensen@ingka.ikea.com.
    Bemærk venligst, at vi ikke modtager ansøgninger via e-mail, men kun via vores rekrutteringsportal.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 37 timer om ugen på individuel kontrakt, hvor mer- og overarbejde er inkluderet i lønnen.
    • Løn efter kvalifikationer og inden for IKEAs lønpolitik.
    • Arbejdstiden er placeret mellem kl. 8.00-20.00 mandag – søndag. Der skal påregnes 1-2 lukkevagter om ugen og weekendarbejde hver 3. weekend.
    • Du indgår i et vagtrul med både bemandings- og ansvarstimer, herudover planlægger du din egen arbejdstid ifh.t. forretningens behov.
    • Vi har diverse personalegoder, herunder; Pensionsordning, helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning etc.

    Ansøgningsfristen er d. 15. december 2024, og vi forestiller os opstart pr. 1. februar, 2025, eller efter aftale.
    OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante
    kandidater
    Læs mere
  • Burger King NSP

    31. Dec

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Nordic Service Partners A/S er omfattet af overenskomsten mellem Horesta og 3F, der også dækker unge under 18 år.

    Læs mere
  • Storm Group

    11. Dec

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Det Glade Vanvid

    31. Dec

    Hos Det Glade Vanvid er vi altid på udkig efter nye kollegaer til vores dygtige teams. 

    Det Glade Vanvid er en komplet restaurantoplevelse med et gastronomisk højt niveau og den gode helhedsoplevelse i centrum.
    Vi tager hånd om gæsten fra de ankommer til de forlader os - efter en nøje tilrettelagt aften, hvor alt er inkluderet i prisen og alt er gennemtænkt til mindste detalje.

     

    Vi søger en ansvarsfuld og servicebevidst fuldtidstjener til vores restaurant i København. 

     

    Du skal servere maden for vores gæster, yde den bedst tænkelige service under middagen og sørge for at de får en uforglemmelig aften hos Det Glade Vanvid.

     
    Du vil indgå i et dynamisk team af tjenere og kokke, med køkkenchefen som nærmeste leder. 

     

    ” Vi går meget op i at have et stærkt team, vi tager ansvar for hinanden og for at aftenen lykkedes 110%. Det betyder også at vi griber hinanden og bakker hinanden op og det giver en helt unik holdånd!”  

    Casper, køkkenchef Aalborg

      

    Din profil:
    Du har gerne erfaring fra tidligere jobs i restaurationsbranchen. Du er serviceminded af natur, og går gerne forrest når der skal opretholdes et højt serviceniveau. Du sætter en dyd i at give gæsterne den bedste oplevelse.  
     
    Hvis du kan sige ”Ja Tak” til følgende, er det lige dig vi leder efter: 

    • Du er ansvarsbevidst  
    • Du arbejder i et højt tempo 
    • Du har en grundlæggende interesse for mad og/eller vin 
    • Du kan arbejde selvstændigt  
    • Du kan spejle dig i vores koncept, og stå inde for at være vores ansigt udadtil.  
    Læs mere
  • APC Forsikringsmæglere

    31. Dec

    Mødebooker til APC Forsikringsmæglere - Danmarks største pensionsmægler.

    Vi søger passionerede mødebookere til vores unge og energiske team hos Pensionseksperten, som er en underafdeling til APC Forsikringsmæglere. 

    Falder det dig naturligt at indgå i dialog med forskellige typer af mennesker, og har du masser af gåpåmod? Så er det dig, vi leder efter!

    Vi tilbyder:

    • Gode interne karrieremuligheder
    • Attraktive lønpakker med provision uden loft
    • Energisk arbejdsmiljø med fokus på det sociale
    • Fuldtidsstilling i dagtimerne
    • Intern salgsuddannelse

    Om dig:

    • Du har et stort drive og er klar på at udvikle dine salgskompetencer
    • Det er et krav, at du taler flydende dansk, da jobbet indebærer telefonisk kontakt med danske kunder
    • Du trives i et tempofyldt miljø
    • Du er klar på at blive din egen lykkes smed og komme ind i et performanceorienteret miljø, hvor det kun er dig der sætter grænserne for hvor langt du kan komme

    Det er IKKE et krav med salgserfaring, da vi lærer dig det hele.

    Du vil få en grundig oplæring og løbende coaching.

    Hvem er pensionseksperten?

    Pensionseksperten er en underafdeling for APC Forsikringsmæglere.

    APC Forsikringsmæglere er i stor vækst og har i dag en omsætning på mere end 200 mio. kr. og 26 mia. kr. under rådgivning og administration fordelt på ca. 17.500 kunder. Vores fokus er at levere uvildig pensionsrådgivning til private pensionskunder og selvstændigt erhvervsdrivende.

    Vores mødebookere ringer ud til danskere med henblik på at booke et gratis og uforpligtende møde med en af vores uvildige pensionsrådgivere. Vores mødebooker-afdeling er i rivende udvikling, og vi søger derfor nye talenter til at udbygge vores eksisterende mødebooker-afdeling.

    Skal du for alvor have sat gang i karrieren nu?

    Tag springet til en spændende karriere - ansøg nu og vær med til at forme fremtiden for pensionsrådgivning!

    Læs mere
  • Mc Donald's - Wyrtz

    8. Jan

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Hos McDonald’s Greve prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu her og i din fremtidige karriere.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi har nemlig en plads på holdet, som vi søger den helt rette ansøger til. Så nu skal det handle om dig.

    Dine kvalifikationer

    Det er vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet og sammenholdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en konkurrence dygtig løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder og udfordringer gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at stege kød, pakke burgere, salte fries og sørge for, at alt fra produktions, service og gæsteområdet spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Mc Donald's - Wyrtz

    8. Jan

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig videre.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi søger nemlig en serviceminded kollega!

    Dine kvalifikationer

    Som medarbejder hos McDonald's er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en attraktiv løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Mc Donald's - Wyrtz

    8. Jan

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig, hvor end du drager hen.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi har nemlig en plads på holdet, som vi søger den helt rette holdkammerat til. Så nu skal det handle om dig.

    Dine kvalifikationer

    Fra bestilling til burger er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en sprød løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Mc Donald's - Wyrtz

    8. Jan

    Mcdonalds i Vallensbæk åbner op for dine muligheder:

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Hos McDonald's i Vallensbæk åbnes der op for din personlige udvikling, nye fede kompetencer og et fedt fællesskab.

    Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig, hvor end du drager hen.

    Lyder dette som noget for dig? Det forstår vi godt! Læs videre her og find ud af hvordan du søger og høre lidt mere om hvad det egentlig indebærer.

    Vi har nemlig pladser på holdet, som vi søger de helt rette holdkammerater til. Så nu skal det handle om dig, og det glæder vi os til.

    Dine kvalifikationer

    Fra bestilling til burger er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en sprød løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Mc Donald's - Wyrtz

    8. Jan

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig, hvor end du drager hen.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi har nemlig en plads på holdet, som vi søger den helt rette holdkammerat til. Så nu skal det handle om dig.

    Dine kvalifikationer

    Fra bestilling til burger er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en sprød løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Mc Donalds Danmark

    31. Dec

    McDonald’s er mulighedernes markedsplads

    Hos os står karriere, kompetencer og kammerater i kø. Så hvad venter du på?

    Ved McDonald’s prioriterer vi at give tilbage til dem, der giver noget til os. Det er især vores ansatte. Vi udfordrer, tester og talentudvikler - for din skyld. Som medarbejder hos McDonald’s bliver din rygsæk proppet med erfaringer, som du kan bruge nu og her, og tage med dig videre.

    Lyder det som noget for dig? Så læs endelig videre.

    Vi søger nemlig ledere til vores nye team i Nørrebro Bycenter. McDonald's erfaring er ikke et krav, men vil selvfølgelig være at foretrække. Så har du ambitioner om et spændende job som leder, så ansøg her.

    Dine kvalifikationer

    Som leder hos McDonald's er det vigtigt, at du har lysten til at levere:

    • en verdensklasse gæsteoplevelse
    • energi og personlighed til at sætte et positivt præg på arbejdet
    • engagement og fleksibilitet i dit arbejde hos McDonald's

    Til gengæld får du blandt andet:

    • en attraktiv løn med personalegoder - vi har vores egen overenskomst
    • karrieremuligheder af høj kvalitet gennem uddannelser og kurser
    • fleksibel planlægning af arbejdstider med fokus på fritid

    At der er fart på hos McDonald’s er ingen hemmelighed. Vi arbejder hver eneste dag for at levere oplevelser, der kan mærkes. For vores gæster og for vores ansatte.

    Erhvervserfaring er ikke en nødvendighed. Vi lærer dig alt om at flippe bøffer, wrappe burgere, salte fries og sørge for, at alt fra køkken til restaurant spiller.

    Så hvis du er klar på at give den gas, så tryk videre på "Ansøg her" nedenfor og lad os høre hvem du er.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Tui

    31. Dec

    Udlandet, Hele Danmark

    This job is open to individuals with an EU Passports who are willing to move to one of our holiday destinations during Summer 2025. If you speak English and ideally another European language, keep reading! 

    If you already live in one of our destinations, like Spain, Greece, Turkey etc., check out our positions for local employment.

    Are you ready to embark on an exciting journey in the world of swim and tourism? Combine your passion for travel with work, creating unforgettable moments as one of our Swim Coaches.

     

     

      

    ABOUT OUR OFFER  

    • Seasonal or permanent contracts available with optional winter work opportunities

    • Private Health Insurance with Allianz or Sanitas included

    • Costs for your visa/work-permit and background check processing are covered

    • “All Inclusive” package, including flights to and from destination, accommodation with own bedroom, as well as meals and non-alcoholic beverages during hotel opening times

    • Access to free language lessons & the TUI Learning Hub to help you level-up and grow your career

    • Plus receive a take home net basic of 1000€ Net Monhtly

    • Finally, why not get involved with incredible local charity and sustainability initiatives like the TUI Care Foundation 

     

    ABOUT YOU 

    • You will have a minimum of Swimming Teaching/Coaching certificate (not to be confused with Assisting Teaching, Education Awards or Sports Qualifications) from your country of residence

    • You will have gained or be willing to gain a lifesaving certification as part of the pool safety around swimming lessons 

    • You have a genuine passion for teaching children to swim, as well as developing swimmers all ages from toddlers to adults

    • You are a fun and vibrant personality with the ability to work solo and as part of an international team and you are willing to commit and learn the demands of the job including work in direct sun/heat

    • You are fully conversational in English; additional languages will be helpful 

     

    ABOUT THE JOB 

    • You will be delivering fun, professional, and safe swim lessons from toddlers to adults

    • Tailoring your lessons to support the technical progression of varying abilities of guests whilst following the guidelines provided

    • You also actively sell and promote your lessons to encourage maximum attendance

    • And finally, you will regularly take part in events such as team days and presentations to support your programme, your teams, and deliver the best possible holiday experience, especially for our young guests

     

    From a workplace to a place to belong. At TUI we embrace diversity, equity, and inclusion, encouraging everyone to come as you are, because together, our potential is limitless.

     

    We are committed to supporting candidates with disabilities and impairments so if you require any support, please do let us know.

     

    #TUICareers #LifeAtTUI #LetsTUIit  #Summer25iscoming #DestinationJobs

    Læs mere
  • Tui

    31. Dec

    Udlandet, Hele Danmark

    Are you ready to embark on an exciting journey in the world of travel and tourism? Combine your passion for travel with work, creating unforgettable moments as one of our digitally experienced and helpful Hotel or Service Reps.  

    If you have an EU passport, are willing to relocate for the duration of the summer season, and speak English plus ideally another European language, then keep on reading! 

    Please note that we have positions available without a driver's license for candidates speaking Danish, Dutch, Finnish or German. For speakers of other languages, a valid manual driver's license and a minimum age of 21 are required.

     

     

      

    ABOUT OUR OFFER  

    • Seasonal or permanent contracts available with optional winter work opportunities
    • Private Health Insurance with Allianz or Sanitas included
    • Accommodation with your own private bedroom and bills included
    • Work permits, background and/or medical checks arranged and included 
    • Return flights, company iPad and uniform included
    • Comprehensive onsite start of season training with accommodation and pay included    
    • Access to free language lessons & the TUI Learning Hub to help you level-up and grow your career 
    • Plus receive a take home net basic of 775€ to 930€ per month + extra commission of 400-500€ gross per month with no upper limit
    • Finally, why not get involved with incredible local charity and sustainability initiatives like the TUI Care Foundation


    ABOUT THE JOB 

    • Create special moments for our guests, make them feel welcome and happy, building a strong connection with each one
    • Engage with guests from around the world to identify their needs and offer tailored recommendations
    • Hotel Reps promote and sell our experiences effectively to match our products with guests’ preferences, aiming to exceed sales targets and boost revenue. They also need to be prepared to handle changes and challenging situations effectively to provide the best possible service to our guests
    • Service Support Reps effectively manage changes and challenging scenarios, providing crucial support for high-profile cases and hospitalizations. They ensure guests receive appropriate care and help, including face-to-face interactions when needed
    • Collaborate with colleagues, teams, suppliers, and partners from all over the world and embrace our diverse TUI culture
    • Monitor progress with sales and/or service updates, as well as guest feedback. Celebrate successes in meeting sales and/or service targets, solving problems, and providing great service


    ABOUT YOU 

    • A friendly and empathetic individual who naturally connects with people, making them feel welcomed and supported, going above and beyond to create unforgettable experiences
    • A quick learner, ready to master the technology and tools needed for the role. Embrace new knowledge and feedback, and enthusiastic about getting to know our amazing products and services
    • Hotel Reps are highly motivated, target-driven individuals with a positive mindset towards achieving results. Dedicated to caring for customers, selling products that match their needs, and ensuring they have the best possible experience 
    • Service Support Reps excel in fast-paced and dynamic environments, using multitasking and organizational skills to handle a variety of guest interactions and responsibilities seamlessly
    • Turning challenges into opportunities and remaining calm under pressure. Proactively identify and resolve issues creatively before they escalate
    • Communicate clearly and effectively and able to adjust style to fit the situation. Keep interactions positive, and confident to present in front of an audience 
    • Fully conversational in English – additional languages will be helpful. Depending on the role or languages you speak, you may need to hold a valid manual driving license 

     

    From a workplace to a place to belong, we embrace diversity, equity, and inclusion, encouraging everyone to come as you are, because together our potential is limitless. We are committed to supporting candidates with disabilities and impairments, so if you require any support, please do let us know. 

    #TUICareers #LifeAtTUI #LetsTUIit #Summer25iscoming #DestinationJobs

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Dec

    Bliv en del af vores passionerede kundeserviceteam hos Booking.com i Sofia, Bulgarien! Betalt relocation

    Drømmer du om nye udfordringer? Nu har du chancen for at prøve kræfter af med et job i udlandet ved at søge denne super spændende stilling! 

    Sofia, som er hovedstaden i Bulgarien, er en fortryllende by, der kombinerer historie, kultur og modernitet på en enestående måde. Dens charme ligger i det spændende mix af gamle bygninger, smukke parker og pulserende byliv. Sofia er kendt for sine åbne grønne områder, der tilbyder en dejlig flugt fra byens travle rytme.

    Alt i alt byder Sofia på en unik livsstil, hvor historie, natur og moderne kultur smelter sammen. Det er en by, der byder velkommen med åbne arme og giver beboerne en positiv oplevelse af autentisk bulgarsk charme

    Om arbejdet:

    Som en del af Booking.com team’et får du mulighed for at være rejsendes personlige rejserådgiver. Du vil besvare telefonopkald, chatte og besvare e-mails fra kunder, hvor du hjælper dem med at opfylde deres rejseønsker. Med din ekspertise vil du sikre, at kunderne får en skræddersyet og uforglemmelig rejseoplevelse.

    Du vil blive en del af et globalt netværk af dedikerede kolleger, der deler din passion for rejser og kundeservice.

     

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt hotel i de første 14 dage
    • 490 BGN tilbagebetalt for flybilletten efter du har været 6 måneder hos firmaet
    • En moderne arbejdsplads med gode personalefaciliteter
    • Et bredt udvalgt af firmaarrangementer
    • Månedlig transport bonus på 50 BGN
    • Forsikring

    Du vil skulle arbejde mandag til fredag fra 10-19.

    Der er mulighed for at opnå en månedlig bonus, hvis du opnår de mål, som firmaet sætter for dig.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

    Hvad forventer vi af dig?

    • At du er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • At du har grundlæggende computerfærdigheder
    • At du har serviceorienteret og professionel
    • At du har et ønske om at arbejde i mindst 6 måneder

    Ansøg i dag, og vær med til at skabe uforglemmelige rejseoplevelser for kunderne!

    Læs mere

    Fuldtidsjob København

    Søger du et job i København på fuldtid, og gerne vil arbejde i butik, i et supermarked, på en restaurant eller arbejde med: Kundesupport, telemarketing eller salg, så er du landet på den helt rigtige jobportal. 

    Her finder du nemlig fuldtidsjob hos de fleste store butikskæder inklusive supermarkedskæderne. Holder du sabbatår kan du også søge et fuldtidsarbejde indenfor hotel- og restauration, eller måske søge et fuldtidsjob i et salgs- eller telemarketingbureau.

    Ufaglært fuldtidsjob i København

    Som ufaglært er det også en fordel for dig at søge fuldtidsjob i København via dette job site. Ungarbejde.dk har nemlig tilbudt ufaglærte fuldtidsjob i København i mange år. Det skyldes at mange studerende, der holder sabbatår gerne vil arbejde på fuldtid for at tjene mange penge til deres studier, et højskoleophold eller måske en længere rejse til udlandet.

    Når du kommer ud af gymnasiet, så har du en studieforberedende ungdomsuddannelse. I praksis betyder det, at har du taget en STX eller en højre forberedelseseksamen (HF), vil alle fuldtidsjob du søger, være som ufaglært.

    Har du taget en teknisk studentereksamen (HTX) eller en merkantil studentereksamen (HHX) er du udlært, men holder du sabbatår er det usædvanligt at arbejde som ufaglært på fuldtid, når du bor i København, da du måske kun ønsker at have et fuldtidsjob i en kortere periode, eksempelvis 6-12 måneder.

    Fuldtidsjob København over 18 år

    Holder du et sabbatår og bor i København, så er du formentlig også over 18 år. Da du var yngre, måtte du ikke arbejde på fuldtid, for du gik i skole, og var ikke myndig. Nu, hvor du er over 18 år, så bestemmer du 100% selv, hvor meget du vil arbejde, og hvilke fuldtidsjobs som du vil søge i København og omegn.

    Af gode fuldtidsjobs i København kan nævnes:

    • Kundesupport medarbejder
    • Vært eller værtinde på restaurant
    • Butiksassistent
    loading