Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.995,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Job i Kolding for unge og studerende

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • Lidl Danmark K/S

    25. Maj

    Introduktion

    Vil du have en elevplads med et verdensklasse fællesskab, gode kolleger og masser af karriereudvikling? Er du ambitiøs og klar til at bidrage? Så skal du være elev i Lidl med start i august 2025.

    I Europas største dagligvarekæde kommer du med på en succesfuld rejse, hvor vi alle er drevet af målet om at blive danskernes førstevalg.

    Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er ubegrænsede. Som elev i Lidl får du bl.a.;

    •    god oplæring og sparring med leder samt erfarne kolleger
    •    en tydelig karrieretrappe – med gode muligheder for at blive souschef eller butikschef på sigt
    •    et elevtillæg på 1.000 kr. ekstra oveni den overenskomstmæssige løn hver måned
    •    personlig og faglig udvikling med gode muligheder for at få ansvar
    •    lov til at styre din egen butik med dine elevkolleger
    •    fleksibel arbejdsplan så du kan kombinere fritidsinteresser og arbejde
    •    rig mulighed for at lære af de erfarne kolleger

    Mød vores nuværende elev, Xander:
    ”For mig er det fedt at have en anerkendende leder. Det betyder meget for både min faglige og personlige udvikling. Et motto, som jeg har brugt i min oplæring, er “at fejle er at lære”. Der er plads til at lave fejl og lære af dem, hvilket har haft stor betydning for min udvikling. Jeg oplever, at jeg bliver hørt, og at min leder er nysgerrig på mig som person. Der er øje for mit potentiale og faglige udviklingsmuligheder, det gjorde også, at jeg fik en masse ansvar tidligt i forløbet, så det er tydeligt for mig, hvordan jeg kan avancere og gøre karriere i Lidl,” fortæller Xander. 

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år med spændende leverandørbesøg, teoretisk viden og praktiske cases
    • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores kunder
    • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-21.45 samt hver anden weekend. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde

    Om dig

    • For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb
    • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens

    Vi tilbyder

    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at søge ind som elev i Lidl!
    Når du søger som elev hos os, behøver du ikke at skrive en ansøgning. Alt du skal gøre er at uploade dit CV, udfylde formularen og svare på nogle spørgsmål om dig selv. 
    Inden opstarten i august vil vi bede om dit eksamensbevis.

    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet, så ansøg hurtigst muligt.

    Tiltrædelse: August 2025 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder.
     
    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Ansøg nu”
    • Upload dit CV
    • Udfyld formularen

     
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.
     
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Rekruttering på elev@lidl.dk.
     
    Vi ser frem til at få dig med på holdet!

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    25. Maj

    6000, Kolding

    Vi søger medarbejdere i verdensklasse til vores hovedkontor - er det dig?

    Som ansat på Flammens hovedkontor i Kolding bidrager du dagligt til at skabe endnu bedre rammer og muligheder for vores restauranter og ansatte på tværs af roller, så de har de bedst mulige forudsætninger for at skabe større succes. Både forretningsmæssigt og menneskeligt.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi har mange forskellige ansvarsområder, man kan varetage i de forskellige afdelinger alt efter hvilken motivation og hvilke kompetencer, man kan bidrage med.

    Vi søger medarbejdere indenfor:

    • Marketing
    • Drift og salg
    • Academy
    • HR
    • Teknisk afdeling
    • Finans og controlling
    • Kvalitet og produktudvikling

    Vi tilbyder:​​

    • Et spændende job i en virksomhed med højt til loftet
    • Mange udfordrende opgaver, som bidrager til din personlige og faglige udvikling
    • Dygtige og gode kollegaer
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden. Fortæl os, hvilket ansvarsområde du motiveres mest af.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    25. Maj

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    25. Maj

    6000, Kolding

    Er du vores nye opvasker?

    Som opvasker er du ansvarlig for, at vores gæster kan få noget at spise på og drikke af. Og noget som ikke alene er rent, men som også sikrer vores høje hygiejnestandarder.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 17 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet grillbuffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi lægger vægt på følgende ved ansættelse:

    • At du har afsluttet 9. klasse og er under 18 år
    • At du er en positiv, udadvendt og smilende person
    • At du kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • At du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • At du kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 8-10 timers arbejdsuge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F - også for medarbejdere under 18 år
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 23:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din motiverede ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Normal A/S

    30. Apr

    Vi søger en dygtig og erfaren butiksmedarbejder OVER 18 år med detailerfaring, der har lyst til at arbejde ca. 30 timer om ugen i vores butik i Kolding City.

    Jobbet:I samarbejde med butikschefen skal du bl.a. være med til at lede butikkens øvrige medarbejdere, og det er derfor en fordel, hvis du har ledelseserfaring fra en eller flere tidligere ansættelser. Stillingen giver dig mulighed for at udvikle dig frem mod en souschefsstilling og på sigt butikschef, hvis du har ambitioner om det. Du skal kunne arbejde målrettet med vores mange spændende varer, da vi lægger stor vægt på altid at kunne præsentere en velopfyldt og veltrimmet butik. Derudover er venlig og imødekommende kundebetjening samt almindelige rutinemæssige opgaver også en naturlig del af dagligdagen.

    Hvem er du?
    Vi har travlt, så du skal være indstillet på at tage ansvar og være parat til at yde en ekstra indsats. Som person elsker du at have travlt og trives i en dagligdag, der er fyldt med spændende udfordringer og godt humør.

    Derudover er det vigtig, at du:

    • har erfaring fra detailhandlen,
    • brænder for butiksdrift, købmandskab og har kunderne i fokus,
    • arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne, og
    • er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte tanke til handling.

    Opstart: Hurtigst muligt.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stillingen" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 
    Vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • REMA1000

    27. Apr

    REMA 1000 Kolding, Tved søger lige nu en kassemedarbejder til 24 timer om ugen

    Har du lyst til at arbejde hos os i REMA 1000? Butikken i Tved søger netop nu en flexmedarbejder til 24 timer eller  to flexmedarbejdere på færre timer.

    I REMA 1000 stræber vi altid efter at give de bedste oplevelser i vores butik, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef. God kundeservice er derfor en topprioritet og skal være en medvirkende faktor til, at vores REMA 1000 bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik.

    Vi søger derfor en positiv og offensiv kassemedarbejder, der vil være med til at bidrage til, at kunderne i vores butik får de bedste oplevelser.

    Udover god kundeservice vil dine arbejdsopgaver primært bestå af:

    • Kassearbejde
    • Vareopfyldning

    Som medarbejder i REMA 1000 skal du have lyst til at arbejde i en tempofyldt hverdag. For os er det vigtigt, at du har overblik til at planlægge og prioritere de daglige opgaver, er klar til at lære vores værdier at kende og har lyst til at bidrage til vores fællesskab, hvor vi driver Discount med holdning.

    Du må forvente weekendarbejde hver 2. uge.

    Lyder det som noget for dig?
    Så send os en ansøgning via 'Søg stillingen' her til højre. Vi ser frem til at høre fra dig. 

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    25. Maj

    Introduktion

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.


    Hos Lidl bliver du en del af Europas største dagligvarekæde med 150+ butikker i Danmark. Sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, og på #teamlidl kommer du med på en succesfuld rejse – på et hold med høje ambitioner til fælles. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse.
    Som souschef tager du aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater. Hos os får du ansvar lige fra første arbejdsdag og bliver samtidig en del af et ambitiøst karriereudviklingsforløb. Som Europas største dagligvarekæde har vi nemlig høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen, med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig.
    Som souschef i Lidl får du en ansvarsfuld rolle med spændende udfordringer og en konkurrencedygtig lønpakke. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, så du har forudsætningerne for at opnå succes i din nye stilling.

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 
    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen 
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som souschef i Lidl får du: 

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig lønpakke på 26.000 – 32.500 kr. brutto om måneden
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    25. Maj

    Introduktion

    Er du klar til at stå i spidsen for din helt egen Lidl-butik? Kan du lede og motivere et helt butiksteam og sørge for, at butikken altid står snorlige, så vores kunder får den bedste indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye butikschef!

    Hos Lidl bliver du en del af Europas største dagligvarekæde med 150+ butikker i Danmark. Vi arbejder hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst. Sammen er vi nemlig drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg. På #teamlidl kommer du med på en succesfuld rejse – og på et hold med høje ambitioner til fælles.

    Som butikschef leder, inspirer og udvikler du dine medarbejdere til at give kunderne den bedste indkøbsoplevelse. Hos os får du ansvar lige fra første arbejdsdag og bliver samtidig en del af et ambitiøst karriereudviklingsforløb. Som Europas største dagligvarekæde har vi nemlig høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig.

    Om jobbet

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.
    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift 
    • Tage del i den daglige drift af butikken, f.eks. varebestilling og -opfyldning
    • Oplære, uddanne og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Planlægge aktiviteter og arbejdsplaner 
    • Implementere, analysere og optimere Lidls butikskoncepter 
    • Analysere og følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål – herunder at omsætte KPI’er til håndgribelige mål og fokusområder
    • Rekruttere nye medarbejdere

    Om dig

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Udover at du tager aktivt del i den daglige drift og har det overordnede overblik, forventer vi, at du: 

    • Har erfaring fra en lignende stilling
    • Er empatisk, motiverende og har en anerkendende ledelsesstil 
    • Handler ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs 
    • Er resultatorienteret og har forretningssans
    • Er serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser

    Vi tilbyder

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af udvalgt mærke og en konkurrencedygtig lønpakke. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.
    Som butikschef i Lidl får du:

    • Mulighed for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    • Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største dagligvarekæde
    • En konkurrencedygtig lønpakke på 36.000 – 47.500 kr. brutto om måneden
    • Fri bil af udvalgt mærke efter prøvetiden på 3 måneder
    • Op til 6 ugers betalt ferie om året og pensionsordning
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du opnår succes i din rolle
    • Mulighed for at udvikle dig i din stilling eller i en anden del af forretningen 
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og en rekrutteringsdag, som afholdes i ugerne XX og XX. Samtaler forventes afholdt i uge XX.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Bone's Restauranter A/S

    10. Maj

    Er du VÆRTENS bedste kollega og er du interesseret i at være en del af en arbejdsplads, hvor der er fart over feltet, hvor vi har vores gæster i fokus, men samtidig har det sjovt? Ser du også dig selv som en engageret og god kollega, som leverer VÆRTENS BEDSTE OPLEVELSER, så mangler vi DIG!

    På Bone’s bliver du en del af en hverdag fyldt med begejstring, glimt i øjet, gode oplevelser – og ja selvfølgelig glade gæster, for dem samler vi nemlig på!

    Vi søger ungarbejdere (under 18), til at hjælpe i køkkenet, og som samtidig værdsætter høj kvalitet og har styr på hygiejnen - også når der er travlt - til ca. 2 arbejdsdage om ugen. Tøv ikke med at sende en ansøgning til os og fortæl os om din motivation for at blive en del af team Bone's.

    Du skal have afsluttet 9. klasse for at kunne komme i betragtning til jobbet. Vi ser gerne, at du sender en video af dig selv, så vi bedre kan vurdere dig, inden en eventuel jobsamtale.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Team Bone’s

    Læs mere
  • Normal A/S

    15. Maj

    Er du på udkig efter et sommerferiejob med fart på? Så læs med her! Vi har travlt i vores butik i Kolding Storcenter og søger derfor en sommerferieafløser UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores butik efter skole og i weekenden ca. 4 timer om ugen henover sommeren - især uge 29. 30 og 31. Du skal primært hjælpe vores kunder i butikken og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores varer og være en del af butikkens daglige drift.

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butikker, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: 01-06-25.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stilling" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 
    Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    13. Maj

    Introduktion

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du måske vores nye ungarbejder!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold. Og som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen.*

    Mød din nye kollega Katrine
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle, og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik,” fortæller Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.
    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!  
    På #teamlidl kommer du på hold med verdensklasse kollegaer. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter. Vi går nemlig op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kollegaer.

    Grænseløse karrieremuligheder
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig kun være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener, er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. marts 2024.
      

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os skal du, først og fremmest, hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt  

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Har mulighed for at arbejde eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    Udover at du får verdensklasse kollegaer, får du som ungarbejder også:

    • Et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen*
    • Løn og vilkår efter gældende overenskomst med HK
    • Erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om #teamlidl og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send dit motiverede CV allerede i dag!
    Sådan søger du stillingen:
    •    Klik på ”Søg nu”
    •    Udfyld formularen
    •    Vedhæft dit motiverede CV
    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    13. Maj

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Vi investerer i dig som medarbejder, og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, som vi selvfølgelig klæder dig på til fra start gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    13. Maj

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Vi investerer i dig som medarbejder, og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, som vi selvfølgelig klæder dig på til fra start gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Triaba

    30. Apr

     

    Betalte Undersøgelser Med Triaba. Tjene penge online. 

    (Brug den grønne knap nederst på siden, for at søge jobbet).

    Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online.

    Bliv belønnet for din mening. Tjen op til 36 kr. per undersøgelse. Din tjente belønning for undersøgelsene vil automatisk blive sat ind på din konto. Tilmeld dig Triaba gratis, besvar undersøgelser online og modtag din belønning. Tjene penge online. Betalte Undersøgelser med Triaba. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online. Tjen penge online på at udfylde spørgeskemaer. Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. 

    Indløs dine indtjente penge med PayPal eller gavekort. Indløs din gavecertifikat for at erhverve en række gavekort, der omfatter muligheder som Virtuel VISA, CDON og velgørenhedsbidrag. Derudover er det vigtigt at understrege, at alle indløsninger foretaget med certifikatet ikke kan refunderes.

    • Kop & Kande
    • Ilva
    • Nelly.com
    • Lego
    • Ticketmaster
    • FORZIERI
    • Zalando
    • Mango
    • Foot Locker
    • H&M
    • CDON
    • Virtual Visa
    • Coolshop
       

    og andre stærke brands.

    Som medlem af Triaba kan du kontaktes af virksomheder, som ønsker at foretage spørgeundersøgelser, på vegne af sig selv eller andre virksomheder. Du kan vælge ikke at acceptere invitationer til at deltage i spørgeundersøgelserne. Du gives incitament for din deltagelse i spørgeundersøgelserne i henhold til vilkårene og betingelserne for den enkelte spørgeundersøgelse.

    Medlemskab i Triaba er helt frivilligt, og medlemmet har til enhver tid ret til at stoppe medlemskabet. Alle personer, der er fyldt 15 år, som er bosiddende i Danmark, og som kan læse og skrive dansk, kan tilmelde sig Triaba Panelet.

     

    Vi tager fortrolighed alvorligt

    Ved at dele dine personlige data vil du kunne få researchmuligheder, der er målrettet dine interesser, hjælpe med at forbedre produkter og tjenester og optjene belønninger ved deltagelse. Triaba samler kun personlige data til markedsundersøgelsesformål.

    Markedsundersøgelse:

    Gennemføre en markedsundersøgelse? Triaba har undersøgelsespaneler i 110 lande og 650.000 paneldeltagere. 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    25. Maj

    Introduktion

    Vil du have en elevplads med et verdensklasse fællesskab, gode kolleger og masser af karriereudvikling? Er du ambitiøs og klar til at bidrage? Så skal du være elev i Lidl med start i august 2025.

    I Europas største dagligvarekæde kommer du med på en succesfuld rejse, hvor vi alle er drevet af målet om at blive danskernes førstevalg.

    Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er ubegrænsede. Som elev i Lidl får du bl.a.;

    •    god oplæring og sparring med leder samt erfarne kolleger
    •    en tydelig karrieretrappe – med gode muligheder for at blive souschef eller butikschef på sigt
    •    et elevtillæg på 1.000 kr. ekstra oveni den overenskomstmæssige løn hver måned
    •    personlig og faglig udvikling med gode muligheder for at få ansvar
    •    lov til at styre din egen butik med dine elevkolleger
    •    fleksibel arbejdsplan så du kan kombinere fritidsinteresser og arbejde
    •    rig mulighed for at lære af de erfarne kolleger

    Mød vores nuværende elev, Xander:
    ”For mig er det fedt at have en anerkendende leder. Det betyder meget for både min faglige og personlige udvikling. Et motto, som jeg har brugt i min oplæring, er “at fejle er at lære”. Der er plads til at lave fejl og lære af dem, hvilket har haft stor betydning for min udvikling. Jeg oplever, at jeg bliver hørt, og at min leder er nysgerrig på mig som person. Der er øje for mit potentiale og faglige udviklingsmuligheder, det gjorde også, at jeg fik en masse ansvar tidligt i forløbet, så det er tydeligt for mig, hvordan jeg kan avancere og gøre karriere i Lidl,” fortæller Xander. 

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år med spændende leverandørbesøg, teoretisk viden og praktiske cases
    • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores kunder
    • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-21.45 samt hver anden weekend. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde

    Om dig

    • For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb
    • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens

    Vi tilbyder

    • Gode muligheder for intern uddannelse, bl.a. lederkurser
    • En uddannelseschef som er med til at udvikle dig og dine kompetencer
    • Mulighed for at bidrage til Lidl's tilstedeværelse online i forbindelse med rekruttering
    • Mulighed for træning i brugen af sociale medier til rekruttering og salg

    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at søge ind som elev i Lidl!
    Når du søger som elev hos os, behøver du ikke at skrive en ansøgning. Alt du skal gøre er at uploade dit CV, udfylde formularen og svare på nogle spørgsmål om dig selv. 
    Inden opstarten i august vil vi bede om dit eksamensbevis.

    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet, så ansøg hurtigst muligt.

    Tiltrædelse: August 2025 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder.
     
    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Ansøg nu”
    • Upload dit CV
    • Udfyld formularen

     
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.
     
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Rekruttering på elev@lidl.dk.
     
    Vi ser frem til at få dig med på holdet!

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    25. Maj

    6400, Sønderborg

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen
    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 17 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel
    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde
    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning, og gerne med buffet
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • 30 timer per uge i gennemsnit
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    25. Maj

    Hvis du ikke fandt en ledig stilling, der matcher dine jobønsker, er du meget velkommen til at sende os en uopfordret ansøgning.

    Du har mulighed for at søge forskellige stillinger uopfordret:

    • Køkkenchef
    • Souschef
    • Floor Manager
    • Buffet Manager
    • Udskærer
    • Vært
    • Take Away medarbejder
    • Opfylder
    • Opvasker

    Når du opretter din ansøgning, skal du angive hvilken eller hvilke stillinger, du ønsker at søge. Det bliver dermed nemmere for os at matche dig med en stilling, der passer til dine kompetencer. Du kan læse mere om de forskellige stillinger her.

    Vi vil kontakte dig, hvis vi har en stilling, der matcher dine jobønsker og kompetencer. Hvis vi ikke har nogle stillinger, der matcher dine jobønsker og kompetencer på nuværende tidspunkt, gemmer vi din ansøgning i vores system og vil kontakte dig, såfremt vi får en mulighed indenfor de næste 6 måneder. Efter 6 måneder skal du give samtykke til, at vi fortsat må beholde dine data i vores system, ellers vil du automatisk blive slettet i systemet.

    Send din ansøgning
    Gør din motiverede ansøgning, dit CV og eventuelle andre vigtige dokumenter klar. Når du er klar til at starte processen med at sende os en uopfordret ansøgning, skal du klikke på feltet ”Søg job” nederst på siden.

    Om Flammen
    Restaurant Flammen er etableret af familien Rosenfeldt Sunddal, der åbnede den første Restaurant Flammen i 2009 i Kolding. I dag har vi 17 restauranter i Danmark, som er kendt for grillbuffeten med mange forskellige slags kød, tilbehør, sauce og salat.

    Flammen beskæftiger på nuværende tidspunkt flere end 800 Flammer i Danmark og vi forventer at ansætte flere i takt med, at kæden åbner flere restauranter de kommende år.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Burger King NSP

    30. Apr

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Nordic Service Partners A/S er omfattet af overenskomsten mellem Horesta og 3F, der også dækker unge under 18 år.

    Læs mere
  • Burger King NSP

    31. Maj

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til dine fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Nordic Service Partners A/S er omfattet af overenskomsten mellem Horesta og 3F, der også dækker unge under 18 år.

    Læs mere
  • REMA1000

    14. Maj

    REMA 1000 Nørrekobbel ved Sønderborg søger servicemedarbejdere, under 18 år

    Vil du med på holdet i REMA 1000? Lige nu søger vi servicemedarbejdere til vores REMA 1000 butik i Nørrekobbel.

    Vi stræber altid efter at give de bedste oplevelser i vores butikker, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef. God kundeservice er en topprioritet, og det skal være en medvirkende faktor til, at vores butik bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik.

    Som person er du derfor smilende, venlig og udadvendt. Det er ikke et krav at have erfaring med lignende arbejdsopgaver, da vi nok skal sørge for den nødvendige oplæring. Du skal dog have afsluttet folkeskolens 9. klasse, være under 18 år, og kunne arbejde 6-8 timer ugentligt.

    Dine arbejdsopgaver som servicemedarbejder vil være:

    • Vareopfyldning
    • Betjening af kassen
    • Trimning af butikken
    • Lettere rengøring

    Rent praktisk vil dine vagter være hverdagseftermiddage og weekendvagter hver 2. uge.

    Vi arbejder blandt andet ud fra en holdning om, at det skal væres sjovt at gå på arbejde, så derfor vil vi sørge for, at du får en god oplevelse og oplæring hos os. Vi har også fokus på, at der er et godt sammenhold blandt kollegerne i butikken, så man altid kan føle sig tryg, spørge om hjælp og selv bidrage til at hjælpe andre, når man har lært REMA 1000 og arbejdsopgaverne at kende.

    Lyder det som et fritidsjob for dig?
    Så ansøg via linket her til højre 'Søg stillingen'. Du er selvfølgelig også velkommen til at kigge ned i butikken og tage en snak med købmand Mikael Saks.

    Læs mere om jobbet som servicemedarbejder i REMA 1000 her: https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/servicemedarbejder

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere

Job i Kolding

Når du får et deltidsjob (eller et fuldtidsjob), så er der en række regler som lige skal overholdes, hvis du er under 18 år, og dermed ikke er myndig. Det er specielt på følgende områder, at du og din arbejdsgiver skal være opmærksom:

  • Antal timer
  • Tidspunkt på dagen, at du arbejder
  • Servering af alkohol
  • Farlige maskiner
  • Farlige kemikalier
  • Antal kilo som du må løfte

Jo yngre du er, jo strengere er reglerne. Til gengæld kan du glæde dig over, at reglerne for deltidsjob er til for at beskytte dig, så du eksempelvis ikke ødelægger din ryg. På samme måde er reglerne til for, at dit deltidsjob ikke ødelægger din skolegang fordi, at du gangske enkelt er for træt til at blive undervist.

Fritidsjob Kolding

Er du ung eller studerende eller måske begge dele, og bor i Kolding, så er det en rigtig god idé at finde et fritidsjob. Et fritidsjob giver dig mange fordele:

  • En bedre privatøkonomi
  • Et styrket CV
  • Et lokalt netværk, som kan være uundværligt, når du skal søge dit drømmejob, som måske også ligger i Kolding
  • Du lærer at arbejde sammen med mange forskellige mennesketyper og aldersgrupper
  • Er du lidt doven, så skal et fritidsjob nok hjælpe dig til at få bedre rutiner, og måske opnår du på den måde bedre karakterer i skolen

Og der findes rigtig mange muligheder for at finde et godt fritidsjob enten i Kolding centrum eller i Kolding Storcenter. Du kan vælge at gå forbi alle butikker for at se, om der er et jobopslag i et eller flere af butiksvinduerne.

Denne taktik har dog en klar ulempe. Du får ikke automatisk besked, når der er et nyt job at søge. Derfor kan du med fordel vælge at lave en jobagent på en online jobportal. Her laver du dit CV, og fortæller at du er interesseret i fritidsjob i Kolding.

På den måde kan du søge målrettet, og uden at spilde din tid på en tilfældig jobsøgning.

loading