Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Normal A/S

    31. Dec

    Vi har travlt i vores butik i Købmagergade og søger derfor en studiemedarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning efter skole og i weekenden i ca. 7,5 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger vægt på, at du er energisk og fleksibel og forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: Hurtigst muligt.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Elgiganten

    28. Jan

    Er du serviceminded og kan bevare det store overblik? Så er det måske dig vi søger som vores nye kasseassistent på deltid.

    Som kasseassistent i Elgiganten har du den direkte kontakt med kunderne. Du er struktureret, har let til smil og en høj stresstolerance. Du skal sikre at kunderne får alt det rigtige og nødvendige tilbehør med, så de får en god oplevelse, når de kommer hjem og skal bruge produktet.

    Vi leder efter dig som vil have spændende udfordringer ved siden af fx din uddannelse. Som deltids ansat i Elgiganten sammensætter vi din vagtplan, så den passer til dig og vores kunder.

     

    Velkommen til Elgiganten

    • Det gode sammenhold er i centrum: Vi mener, at det skal være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle. 
    • Du vil være den behagelige afslutning på vores kunders gode oplevelse i varehuset. Vi forventer, at du er høflig, hjælpsom og ærlig – og så forventer vi, at du vil hjælpe vores kunder på den bedst mulige måde.
    • Du skal søge jobbet fordi: du altid har lyst til at gøre vores kunder og medarbejdere glade og i alle situationer vil overgå deres forventninger til hvad en god kundeoplevelse er.

     

    Du er velorganiseret, effektiv og god til at skabe relationer

    En af dine væsentligste opgaver er, at du skal kunne bevare det store overblik, når der er travlest og stadig kunne smile og yde verdens bedste service. Nogle af dine kerneopgaver er kasseekspedition, fejlfinding, rapportering og varekontrol. Som person er du:

    • punktlig, hårdtarbejdende og logisk tænkende.
    • proaktiv og tager ansvar for stort som småt, når du er på arbejde.
    • med til at skabe glade kunder ved altid at have det store overblik og holde styr på detaljerne.
    • Det er vigtigt, at du kan føre en opgave til dens afslutning, så der ikke opstår løse ender.

    Hvis du er god til tal og serviceminded er du allerede langt, resten kan du nemlig hurtigt lære hos os.

     

    Vil du med på holdet? 

    Så send dit cv via ansøg knappen. Det er ikke et krav, at du skriver en ansøgning, men vi synes det kunne være interessant, hvis du har mod på at lave en lille video om dig selv.

    Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant. 

    Du vil som oftest modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale. 

    Vi glæder os meget til at høre fra dig! 

    Læs mere
  • Elgiganten

    17. Dec

    Salgsassistent Tech fuldtid

    1100, København K

    Vil du være en del af en sælgerfamilie, hvor arbejdsglæde og sammenhold er kernen i hverdagen?  

    Og vil du være med til at sikre, at Elgigantens kunder får en god oplevelse, når de skal købe en ny computer, tablet, mobiltelefon eller andre lækre varer, der forsøder tilværelsen?  

    Stillingen er fuldtid på 37 timer om ugen.

     

    Derfor er det lidt sjovere at være sælger i Elgiganten 

    • Det gode sammenhold er i centrum: Vi mener, at det skal være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle.  
    • Vi har den bedste pris, så du kan fokusere på den gode service: Vores produkter er prismatchet med nettets billigste priser, så prisen er ikke afgørende for kundens beslutning – i stedet kan du fokusere på at give en ekstra god service. 
    • Du får en god løn og endnu mere, når du gør det ekstra godt: Du får altid en god fast løn, men du får mere, når dit salgsarbejde har været ekstra godt. Vores dygtigste sælgere omsætter for mere end 10 mio. kr. om året, og det kan du også komme til.  

     

    Velkommen til Technology – her flyver tiden af sted 

    Du bliver en nøgleperson i vores Technology-afdeling, hvor du bliver sælger på tværs af de forskellige afdelinger: Radio/TV, Tele eller Data. 

    Vi er en social afdeling, hvor vi kan lide at have det sjovt, mens vi arbejder. Tiden flyver af sted, for du er med til at lancere nye produkter, kampagner og events hver uge.  

     

    Salgsarbejde med kunden i fokus 

    Egentligt er det ret simpelt. De gode resultater laver du, når du lytter til kunden. Helt overordnet handler det om at: 

    • være glad og smilende og tage godt imod kunderne, når de kommer ind ad døren  
    • sætte varer på plads og sikre, at butikken er klar og indbydende 
    • arbejde på at blive en bedre sælger i tæt samarbejde med den salgsansvarlige  
    • være en god kollega og hjælpe dine kolleger, når de har brug for hjælp. 

     

    Du er social, udadvendt og elsker en god konkurrence 

    Din personlighed er nøglen til at blive en god sælger, så du behøver ikke at være faglært – vi skal nok give dig al den salgstræning, du behøver. I stedet lægger vi vægt på, at du: 

    • er udadvendt, social og kan lide at være en del af et team med et tæt sammenhold 
    • arbejder hårdt for at nå dine mål og stille dig på sejrsskamlen til vores interne konkurrencer 
    • er god til at bevare overblikket i travle perioder. 

     

    Vil du med på holdet? 

    Så send dit cv via ansøg knappen. Det er ikke et krav, at du skriver en ansøgning, men vi synes det kunne være interessant, hvis du har mod på at lave en lille video om dig selv.

    Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant.

    Du vil som oftest modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale.

    Vi glæder os meget til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    2. Jan

    Træd ind i en international virksomhed i vækst og få chancen for at: 

    • arbejde med forskellige lønopgaver i en stor international virksomhed 
    • sikre refusionssøgning er korrekt  
    • udvikle dit talent og samarbejde med mange forskellige afdelinger i Lidl 


    Kom og vær med i vores succes, hvor vi hele tiden stræber efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi leder nemlig lige nu efter en ny Payroll Assistent, som brænder for at arbejde med refusionssøgning.  

    Bliv en del af et dygtigt og serviceminded Payroll-team
    Du vil blive en del af Lidl Danmarks dygtige og servicemindede Payroll-team i HR Services, som månedligt laver løn for mere end 3400 medarbejdere fordelt over hele landet. Teamet består af en Project Manager, en Payroll Responsible, fire Payroll Assistants og en Student Assistant. 

    HR Services er klar til at tage godt i mod dig, og du vil blive guidet og støttet i dine nye opgaver. Samtidig vil du få tildelt en erfaren medarbejder som mentor, der sikre dig en god start i dit nye job. Som team sætter vi pris på et godt grin, og vi er altid klar på en god joke, alt sammen imens vi sikrer den korrekte løn til vores kollegaer.

    HR Services er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som også består af afdelingerne Recruiting & Employer Branding og Development & Engagement. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Læs mere om vores HR-afdeling her.

    Nyt hovedkontor i Aarhus 2023
    Vi er placeret i Kolding, men vi påbegynder senere bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2023. 

    Indtil vores nye hovedkontor er færdigt, vil dit primære arbejdssted være på vores hovedkontor i Kolding, men du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra vores satellitkontor i Aarhus ca. 1-2 dage om ugen. 

    Din primære opgave vil være at sørge for refusionssøgning for sygdom og barsel. 
     

    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold, herunder sygdoms- og barselsregler
    • Lønbehandling, taste input til løn
    • At sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Medarbejderadministration – herunder oprette/ændre/fratræde medarbejdere
    • Vedligeholde stamdata 
       
    • Du er glad og positiv, og du bidrager til den gode stemning i afdelingen. 
    • Som medarbejder i HR Services vil du dagligt være i dialog med dine kunder, som også er dine kollegaer. Derfor er det essentielt, at du er serviceorienteret, imødekommende, god til at lytte og har interesse for de mennesker, du skal hjælpe.
    • HR Services  kerneopgave er at levere den rette løn til tiden. Fokus på god kvalitet og korrekthed er helt essentielt for at løse denne opgave. Vi forventer derfor, at du kan arbejde detaljeorienteret, struktureret, systematisk og er kvalitetsbevidst.

    Derudover ser vi gerne at du har:

    • Et par års erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • Kendskab til SAP lønsystem og Timeplan 
    • Kendskab til overenskomsterne HK kontor, HK butik og 3F lager
    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, god stemning og højt humør
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Responsible, Siw Høegh, på telefon: 6034 0681.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.
    Tiltrædelse snarest muligt.

    Læs mere
  • Normal A/S

    1. Feb

    Holder du et sabbatår? Og er du ikke bange for at tage fat? Så er du måske lige den, vi står og mangler i vores butik i Hjørring. Vi søger en ny medarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning i ca. 32 timer om ugen.  Arbejdstiden vil primært ligge i dagtimerne på hverdage, så det er vigtigt, at du kan være til rådighed i dette tidsrum. Jobbet består af kassebetjening og vareopfyldning. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Vi har hele tiden travlt og stiller derfor krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Med andre ord: vi forventer, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi forventer derudover, at du vil kunne fremvise en straffeattest.

    Opstart: Efter aftale.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Elgiganten

    10. Dec

    Vil du være en del af en sælgerfamilie, hvor arbejdsglæde og sammenhold er kernen i hverdagen?  

    Og vil du være med til at sikre, at Elgigantens kunder får en god oplevelse, når de skal købe en ny computer, tablet, mobiltelefon eller andre lækre varer, der forsøder tilværelsen?  

    Som deltidssælger er der mulighed for at tilpasse din vagtplan i samarbejde med din leder, dog med henblik på, hvornår der er størst behov for bemanding i butikken. Hvis du eksempelvis studerer, tager vi naturligvis hensyn til det i din vagtplan. 

     

    Derfor er det lidt sjovere at være sælger i Elgiganten 

    • Det gode sammenhold er i centrum: Vi mener, at det skal være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle.  
    • Vi har den bedste pris, så du kan fokusere på den gode service: Vores produkter er prismatchet med nettets billigste priser, så prisen er ikke afgørende for kundens beslutning – i stedet kan du fokusere på at give en ekstra god service. 
    • Du får en god løn og endnu mere, når du gør det ekstra godt: Du får altid en god fast løn, men du får mere, når dit salgsarbejde har været ekstra godt. Vores dygtigste sælgere omsætter for mere end 10 mio. kr. om året, og det kan du også komme til.  

     

    Velkommen til Technology – her flyver tiden af sted 

    Du bliver en nøgleperson i vores Technology-afdeling, hvor du bliver sælger på tværs af de forskellige afdelinger: Radio/TV, Tele eller Data. 

    Vi er en social afdeling, hvor vi kan lide at have det sjovt, mens vi arbejder. Tiden flyver af sted, for du er med til at lancere nye produkter, kampagner og events hver uge.  

     

    Salgsarbejde med kunden i fokus 

    Egentligt er det ret simpelt. De gode resultater laver du, når du lytter til kunden. Helt overordnet handler det om at: 

    • være glad og smilende og tage godt imod kunderne, når de kommer ind ad døren  
    • sætte varer på plads og sikre, at butikken er klar og indbydende 
    • arbejde på at blive en bedre sælger i tæt samarbejde med den salgsansvarlige  
    • være en god kollega og hjælpe dine kolleger, når de har brug for hjælp. 

     

    Du er social, udadvendt og elsker en god konkurrence 

    Din personlighed er nøglen til at blive en god sælger, så du behøver ikke at være faglært – vi skal nok give dig al den salgstræning, du behøver. I stedet lægger vi vægt på, at du: 

    • er udadvendt, social og kan lide at være en del af et team med et tæt sammenhold 
    • arbejder hårdt for at nå dine mål og stille dig på sejrsskamlen til vores interne konkurrencer 
    • er god til at bevare overblikket i travle perioder. 

     

    Vil du med på holdet? 

    Så send dit cv via ansøg knappen. Det er ikke et krav, at du skriver en ansøgning, men vi synes det kunne være interessant, hvis du har mod på at lave en lille video om dig selv.

    Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant.

    Du vil som oftest modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale.

    Vi glæder os meget til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    2. Jan

    Træd ind i en international virksomhed som Payroll Assitant  og få chancen for at: 

    • arbejde med forskellige lønopgaver i en stor international virksomhed 
    • sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning 
    • udvikle dit talent og samarbejde med mange forskellige afdelinger i Lidl 

     

    Kom og vær med i vores succes, hvor vi hele tiden stræber efter mere – også når det gælder vores medarbejdere. Vi leder nemlig lige nu efter en ny Payroll Assistent, som brænder for at arbejde med løn. 

    Bliv en del af et dygtigt og serviceminded team
    Du vil blive en del af Lidl Danmarks dygtige og servicemindede HR Services, som månedligt laver løn for mere end 3400 medarbejdere fordelt over hele landet. Teamet består af en Project Manager, en Payroll Responsible, fire Payroll Assistants og en Student Assistant.

    HR Services er en del af vores kompetente og sociale HR-afdeling, som også består af afdelingerne Recruiting & Employer Branding og Development & Engagement. I alt er vi cirka 25 medarbejdere. Læs mere om vores HR-afdeling her. 

    HR Services er klar til at tage godt i mod dig, og du vil blive guidet og støttet i dine nye opgaver. Samtidig vil du få tildelt en erfaren medarbejder som mentor, der sikre dig en god start i dit nye job. Som team sætter vi pris på et godt grin, og vi er altid klar på en god joke, alt sammen imens vi sikrer den korrekte løn til vores kollegaer.

    Nyt hovedkontor i Aarhus 2023
    Vi er placeret i Kolding, men vi påbegynder senere bygningen af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i sommeren 2023. 

    Indtil vores nye hovedkontor er færdigt, vil dit primære arbejdssted være på vores hovedkontor i Kolding, men du vil have mulighed for at arbejde hjemmefra eller fra vores satellitkontor i Aarhus ca. 1-2 dage om ugen. 

    • Lønbehandling, taste input til løn
    • At sikre at vores medarbejdere får en korrekt lønafregning
    • Dialog med medarbejdere og ledere omkring lønrelevante forhold
    • Medarbejderadministration – herunder oprette/ændre/fratræde medarbejdere
    • Vedligeholde stamdata
    • Oprettelse af medarbejder
    • Lave kontrakter på hovedkontor
    • Understøtte diverse lønprojekter og opgaver
       
    • Du er glad og positiv, og du bidrager til den gode stemning i afdelingen. 
    • Du vil dagligt være i dialog med dine kunder, som også er dine kollegaer. Derfor er det essentielt, at du er serviceorienteret, imødekommende, god til at lytte og har interesse for de mennesker, du skal hjælpe.
    • Vores kerneopgave er at levere den rette løn til tiden. Fokus på god kvalitet og korrekthed er helt essentielt for at løse denne opgave. Vi forventer derfor, at du kan arbejde detaljeorienteret, struktureret, systematisk og er kvalitetsbevidst.


    Derudover ser vi gerne at du har:

    • Et par års erfaring med løn- og personaleadministrationsarbejde
    • Kendskab til SAP lønsystem og Timeplan 
    • Kendskab til overenskomsterne HK kontor, HK butik og 3F lager
    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig både fagligt og personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, god stemning og højt humør
    • En spændende og varieret arbejdsdag med både ansvar for og frihed til selv at planlægge en del af arbejdsugen
    • Konkurrencedygtig løn og pension
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Du vil fra start få en grundig oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes.

    Har du spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Payroll Responsible, Siw Høegh, på telefon: 6034 0681.

    Vi indkalder løbende til samtaler, og rekrutteringsprocessen afsluttes, når den rette kandidat er fundet.
    Tiltrædelse snarest muligt.

    Læs mere
  • Elgiganten

    16. Dec

    Vil du være en del af en sælgerfamilie, hvor arbejdsglæde og sammenhold er kernen i hverdagen?  

    Og vil du være med til at sikre, at Elgigantens kunder får en god oplevelse, når de skal købe en ny computer, tablet, mobiltelefon eller andre lækre varer, der forsøder tilværelsen?  

    Som deltidssælger er der mulighed for at tilpasse din vagtplan i samarbejde med din leder, dog med henblik på, hvornår der er størst behov for bemanding i butikken. Hvis du eksempelvis studerer, tager vi naturligvis hensyn til det i din vagtplan. 

     

    Derfor er det lidt sjovere at være sælger i Elgiganten 

    • Det gode sammenhold er i centrum: Vi mener, at det skal være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle.  
    • Vi har den bedste pris, så du kan fokusere på den gode service: Vores produkter er prismatchet med nettets billigste priser, så prisen er ikke afgørende for kundens beslutning – i stedet kan du fokusere på at give en ekstra god service. 
    • Du får en god løn og endnu mere, når du gør det ekstra godt: Du får altid en god fast løn, men du får mere, når dit salgsarbejde har været ekstra godt. Vores dygtigste sælgere omsætter for mere end 10 mio. kr. om året, og det kan du også komme til.  

     

    Velkommen til Technology – her flyver tiden af sted 

    Du bliver en nøgleperson i vores Technology-afdeling, hvor du bliver sælger på tværs af de forskellige afdelinger: Radio/TV, Tele eller Data. 

    Vi er en social afdeling, hvor vi kan lide at have det sjovt, mens vi arbejder. Tiden flyver af sted, for du er med til at lancere nye produkter, kampagner og events hver uge.  

     

    Salgsarbejde med kunden i fokus 

    Egentligt er det ret simpelt. De gode resultater laver du, når du lytter til kunden. Helt overordnet handler det om at: 

    • være glad og smilende og tage godt imod kunderne, når de kommer ind ad døren  
    • sætte varer på plads og sikre, at butikken er klar og indbydende 
    • arbejde på at blive en bedre sælger i tæt samarbejde med den salgsansvarlige  
    • være en god kollega og hjælpe dine kolleger, når de har brug for hjælp. 

     

    Du er social, udadvendt og elsker en god konkurrence 

    Din personlighed er nøglen til at blive en god sælger, så du behøver ikke at være faglært – vi skal nok give dig al den salgstræning, du behøver. I stedet lægger vi vægt på, at du: 

    • er udadvendt, social og kan lide at være en del af et team med et tæt sammenhold 
    • arbejder hårdt for at nå dine mål og stille dig på sejrsskamlen til vores interne konkurrencer 
    • er god til at bevare overblikket i travle perioder. 

     

    Vil du med på holdet? 

    Så send dit cv via ansøg knappen. Det er ikke et krav, at du skriver en ansøgning, men vi synes det kunne være interessant, hvis du har mod på at lave en lille video om dig selv.

    Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant.

    Du vil som oftest modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale.

    Vi glæder os meget til at høre fra dig!

    Læs mere
  • The Burger Concept

    2. Jan

    The Burger Concept i Viborg leder lige nu efter flere fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som er klar til at give service i verdensklasse, bygge de bedste burgers og som ikke er bange for at give den gas med rengøring. 

    Du bliver en del af vores team, hvor du også vil få ansvaret for vores yngre medarbejdere, og vi forventer derfor at du er pligtopfyldende, stabil og møder til tiden. Vi sætter altid energiniveauet højt, fordi vi ved at tingene går stærkt og vi hele tiden har travlt. Sagt med andre ord: Hos os kommer du ikke til at kede dig ;-).

    Du har derfor et højt humør som smitter af på dine omgivelser, så både gæsterne og dine kollegaer kan mærke, at du brænder for The Burger Concept. 

    Nu til det med småt:

    • Arbejdstimerne vil variere mellem dags- og aftentimer, hvor du selv har indflydelse på vagtplanen, så der også er plads til fritid
    • Du vil blive lært op i alle vores processer, så du føler dig tryg i dine arbejdsopgaver
    • Vi har selvfølgelig også superfede personalegoder, som du får glæde af

    Lyder det som dig vi leder efter? Så send din ansøgning vores vej allerede i dag.

    Læs mere
  • Normal A/S

    15. Dec

    Vi har travlt i vores butik i Aarhus, Søndergade og søger derfor en studiemedarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning efter skole og i weekenden i ca. 5-6 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger vægt på, at du er energisk og fleksibel og forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: Hurtigst muligt.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.