Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Efter region

Efter branche

Stillinger

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Lidl Danmark K/S

    9. Sep

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    9. Sep

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Normal A/S

    1. Sep

    Vi har travlt i vores butik i Randers Storcenter og søger derfor en studiemedarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning efter skole og i weekenden i ca. 6-8 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger vægt på, at du er energisk og fleksibel og forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: Hurtigst muligt.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Fakta

    20. Aug

    fakta Høegh Guldbergs gade:

    Ønsker du dig et fritidsjob i butik, hvor du får en tempofyldt hverdag, gode kolleger og masser af ansvar?

    Så har du chancen her!

    Om jobbet

    Som lukkeansvarlig servicemedarbejder udfører du en blanding af praktiske opgaver i butikken, betjening af kassen og yder en fantastisk kundeservice med et smil.

    Stillingen indebærer, at du selvstændigt er ansvarlig for lukning af butikken nogle gange om ugen. Disse dage er det dig, der leder butikkens aftenhold og sikrer, at de aftalte lukkerutiner bliver udført som aftalt. Du får en god oplæring, og i samarbejde med butikschef og souschef, har du ansvaret for, at butikken fremstår velopfyldt og indbydende om aftenen.

    Vi tilbyder

    • En afvekslende hverdag hvor 2 dage aldrig er ens
    • Et fritidsjob, som giver dig værdifuld erfaring og mulighed for at prøve kræfter med ledelse
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig – både i fakta og i Coops øvrige kæder.
    • Bonusordning for medarbejdere på dine indkøb i Coops butikker og coop.dk.

    Om dig

    Du er over 18 år. Måske er du studerende og har erfaring fra butiksarbejde – gerne dagligvarer.

    Du kan arbejde nogle timer om ugen – primært eftermiddag, aften og aftalte weekender.

    Dit gode humør og positive indstilling bidrager til at give kunderne en god indkøbsoplevelse.

    Du tager ansvar for opgaverne og følger dem helt til dørs – også når der er travlt.

    Du kan planlægge og prioritere dagens opgaver, som du udfører selvstændigt og effektivt.

    Vil du vide mere?

    Læs mere om fakta på www.fakta.dk – eller kig forbi butikken og få en snak med os.

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 21 august 2022

    Læs mere
  • Elgiganten

    1. Sep

    8600, Silkeborg

    Vil du være en del af et team, hvor arbejdsglæde og sammenhold er kernen i hverdagen?

    Og vil du være med til at sikre, at Elgigantens kunder får en god oplevelse, når de vil købe en ny vaskemaskine, ny computer eller andre lækre varer, der letter dagligdagen for vores kunder?

    Vi søger en ny kollega til 15-20 Timer, hos Elgiganten Silkeborg.

     

    Hos Elgiganten er det gode sammenhold i centrum. Vi mener, at det bør være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra.

    Som merchandiser i Elgiganten er det dig, der har ansvaret for, at varehuset lever op til butiksstandarden, at der er varer på hylderne og at de korrekte bannere er sat op. Du er ikke bleg for at give en hånd med, hvor der er behov for det.

     

    Helt kort vil din dag bl.a. bestå af:

    • ansvarlig for butiksopbygning
    • opsætning af varer
    • sørge for at alle afdelinger er inddelt efter butiksstandarden
    • sætte markedsføringsmaterialer op

     

    Hvem er du?

    • du er struktureret og tålmodig
    • du er hjælpsom og tager ansvar for dine opgaver
    • du er klar til at skabe glade kunder, ved altid at have overblik og holde styr på detaljerne
    • du er i stand til få afsluttet alle opgaver, så der ikke opstår løse ender

    Hvis du er serviceminded er du allerede langt, resten kan du nemlig hurtigt lære hos os – derfor behøver du ikke at have noget erfaring for at søge stillingen som merchandiser. I Elgiganten har vi mange interne udviklingsmuligheder, såsom kurser, træninger og lederuddannelser.

     

    Nysgerrig? Så klik her og læs mere om dine muligheder i Elgiganten

    For at søge stillingen, skal du sende os dit cv via ansøg knappen. Vi tager også gerne imod din ansøgning, men vi synes det kunne være mest interessant, hvis du laver en lille video om dig selv.

    Vær opmærksom på, at du kan modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test for at komme videre i rekrutteringsforløbet.

     

    Vi behandler løbende ansøgninger og afslutter rekrutteringen, når vi har fundet den rigtige kandidat.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    15. Sep

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Normal A/S

    15. Sep

    Vi har travlt i vores butik i Silkeborg og søger derfor en studiemedarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning efter skole og i weekenden i ca. 2 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger vægt på, at du er energisk og fleksibel og forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: August eller efter aftale

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    16. Sep

    Bliv en del af et kundeserviceteam i rivende udvikling

    Du elsker at give den allerbedste kundeservice, og du gør alt for at hjælpe kunderne godt på vej, uanset hvilke spørgsmål de har. 

    Men du leder også efter mere - og det får du hos os i Lidl! I begyndelsen af 2023 går vores nye onlineshop i luften. Du kommer derfor til at sætte dit eget aftryk på, hvordan vi bliver ved med at give den allerbedste kundeservice, når vores team senere udvides betydeligt. Og en ting er sikkert – hos os er 2 dage sjældent ens. 

    ”Hvis du vil være med, når en af de største detailkæder går online. Og hvis du finder kæmpe glæde i at hjælpe vores kunder og være en del af et team, hvor vi hver dag forsøger at spille hinanden bedre – så er du landet på den helt rette hylde,” fortæller Joan Beck, der er customer service manager.

    Din nye arbejdsplads bliver på vores satellitkontor i Aarhus, indtil vi rykker til et helt nyt og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus i sommeren 2023.

    Træd ind i et kundeserviceteam, der elsker at hjælpe kunderne 

    I kundeserviceteamet er det os, der besvarer de cirka 50.000 årlige henvendelser fra vores kunder. Vi er i dag 4 kollegaer, men teamet vokser i takt med, at den nye onlineshop går i luften. 

    ”Jeg kan godt lide at hjælpe kunderne, så de har den bedste oplevelse, når de ringer til os. Vi arbejder også med flere platforme, og på den måde får hverdagen endnu mere kulør. Jeg har dejlige kollegaer, og vi har det bare godt sammen. Alt det får mig til at glæde mig til at komme på arbejde hver dag,” fortæller Lissi, der arbejder i kundecentret.

    Efter en grundig onboarding, hvor du arbejder på vores satellit kontor i Århus, samt enkelte dage i Kolding, bliver du en del af de faste rutiner i teamet. Her starter din dag sammen med dine kollegaer, hvor du besvarer e-mails, tjekker den fælles indbakke og gennemgår eventuelle temaer.

    Resten af dagen går med at hjælpe kunder over telefonen og, indimellem opkaldene, besvare henvendelser på chatten, på sociale medier, osv. 

    Kort fortalt består din hverdag i at: 

    • besvare telefonopkald og skriftlige henvendelser fra vores kunder omkring produkter og spørgsmål omkring vores butikker
    • kommunikere via flere forskellige kanaler såsom Google, App Reviews, Trustpilot, Facebook samt Chat
    • være i daglig kontakt med vores butikker og samarbejde tæt med de øvrige afdelinger på vores hovedkontor
    • besvare 1. level support til kunder og efter yderligere træning og uddannelse også håndtere 2. level support med mere komplicerede sager

     

    Du vil opleve, at vi hellere end gerne bruger hinanden til råd og vejledning. Der er i det hele taget en god stemning, hvor vi hjælper hinanden med opgaver og nemt kan overtage hinandens sager, så kunderne hurtigt får svar. 

    Det falder dig naturligt at tale med alle slags mennesker – og du kan lide det! Du har en god situationsfornemmelse og gør alt, hvad du kan, for at hjælpe kunderne med deres spørgsmål. 

    Derudover lægger vi vægt på, at du:

    • har erfaring fra en kundeserviceafdeling
    • er god til at sætte dig ind i nye informationer, da vi løbende udvikler på vores processer og forretningsgange
    • er vant til at arbejde i flere systemer samtidig – eller har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer
    • har lyst til at lære nyt og udvikle dig
    • taler og skriver godt dansk
    • muligheden for at være med til at starte noget helt nyt op hos Lidl
    • at være en del af et team med et godt sammenhold og kollegaer, som altid står klar til at hjælpe 
    • mulighed for sundhedsordning
    • konkurrencedygtig lønpakke
    • rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
    • et splinternyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus  

     

    Tiltrædelse hurtigst muligt

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. 

    Arbejdstiden er 37 timer om ugen og vil typisk ligge mellem kl. 8 og 16 – på sigt kan der også komme enkelte vagter fra kl. 10-18.

    Har du spørgsmål til jobbet?

    Så ring til customer service manager, Joan Beck på hverdage mellem kl. 08.00- 16.00 på tlf. 7635 0202.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    16. Sep

    Vær med når en af de største detailkæder går online

    Vil du være med til at starte Lidls helt nye onlineshop op? Og opbygge og udvikle det allerbedste kundeserviceteam?

    Her er der virkelig mulighed for, at du kan sætte dit aftryk! Med lanceringen af den nye onlineshop i starten af 2023 skal vi udvide kundeserviceteamet de kommende måneder. Du er derfor også med til at rekruttere de rigtige medarbejdere og udvikle teamet i en ny retning, så vi bliver ved med at give den allerbedste kundeservice. 

    Samtidig byder jobbet på internationale muligheder, da du kommer på oplæring i udlandet og samarbejder med kollegaer fra flere andre lande. 

    ”Hvis du vil være en del af noget større – og være med, når en af de største detailkæder går online. Og hvis du finder kæmpe glæde i at lede og udvikle et team, der hver dag forsøger at spille hinanden bedre – ja så er du landet på den helt rette hylde,” fortæller Joan Beck, der er customer service manager.

    Gå forrest i et kundeserviceteam, der elsker at hjælpe kunderne 

    I kundeserviceteamet er vi ansvarlige for at besvare de cirka 50.000 årlige henvendelser fra vores kunder via alt fra sociale medier til mails og telefon. Vi er i dag 4 kolleger, men teamet vokser i takt med, at den nye onlineshop åbner næste år. 

    Når du starter hos os, kommer du først gennem en grundig onboarding til både afdelingen og Lidl. Det indebærer f.eks. et ophold i udlandet, hvor du i nogle uger vil være en del af Lidl i et andet land og få indblik i bl.a. driften af en onlineshop og meget mere. 

    Din nye arbejdsplads bliver på vores satellitkontor i Aarhus, indtil vi rykker til et helt nyt og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus i sommeren 2023. I din oplæringsperiode skal du forvente enkelte dages oplæring på vores nuværende hovedkontor i Kolding. 

    Som teamleder bliver en af dine vigtigste opgaver at lede medarbejderne i det daglige og sikre, at teamet er så velfungerende som muligt. Det indebærer at sikre en effektiv planlægning – sammen med vores customer service manager – og samtidig sikre, at medarbejderne får det bedst mulige ud af deres dag. 

    Herudover kommer din tid bl.a. til at gå med at: 

    • coache, inspirere og motivere medarbejderne, så de udvikler sig og trives i deres hverdag
    • holde uge- og månedsmøder med medarbejderne
    • onboarde og oplære nye medarbejdere 
    • gå forrest når det brænder på samt hjælpe med kritiske henvendelser 
    • lytte med på kundesamtaler og kvalitetssikre mails og anden skriftlig kommunikation med henblik på at udvikle medarbejderne
    • håndtere udfordringer, når de opstår, og løbende sikre, at vi bruger ressourcer optimalt

     

    Du får også en del kontakt til de øvrige afdelinger og deltager f.eks. i afstemningsmøder med de afdelinger, vi samarbejder med. Dermed er der også en del udadvendt kontakt i jobbet. 

    Og endelig bliver et vigtigt fokusområde at rekruttere nye medarbejdere og udvikle teamet i tæt samarbejde med vores customer service manager. En opgave, som også vil tage en del af din tid, og som er helt central for, at vi er klar til lanceringen af onlineshoppen, og at vi dermed kan organisere os bedst muligt til at håndtere de nye opgaver.

    • Du har prøvet kræfter med ledelse – som f.eks. salgstræner, supervisor eller teamleder
    • Du kender mekanismerne i et kundevendt team og har stor interesse for ledelse
    • Du er god til at opsøge ny viden og tager selv teten i forhold til samarbejde med andre afdelinger både i Danmark og udlandet
    • Du behersker enten engelsk eller tysk på et niveau, så du kan udnytte vores internationale netværk 
    • Du har god systemforståelse – og har meget gerne arbejdet med Salesforce
    • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider. Kundeservicecenteret har åbent alle hverdage fra 8-18, og dine arbejdstider vil variere inden for det tidsrum
    • Løbende udvikling og uddannelse – Hos os kan du ikke undgå at udvikle dig, og vi prioriterer det højt
    • Muligheden for at udvikle dig som leder og sætte dit præg på kundeservicecentret i fremtiden
    • Sundhedsordning og rabatordninger hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. 
    • Et splinternyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus  

     

    Tiltrædelse hurtigst muligt

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. 

    Har du spørgsmål til jobbet?

    Så ring til customer service manager, Joan Beck på hverdage mellem kl. 08.00- 16.00 på tlf. 76350202.

    Læs mere
  • Fakta

    20. Aug

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere

    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik

    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.

    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur

    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.

    Du bliver tilbudt en gratis studietur med de andre elever fra dit hold, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.

    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?

    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.

    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter.

    Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

    • HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 5 ugers EUS

    Har du, hvad der skal til?

    Du sender din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 27.08.2022. 

    Læs mere
loading