Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Burger King NSP

    24. Feb

    Manager

    7100, Vejle

    Vi ved, at medarbejdere der trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, der tror på at et godt lederskab skaber god service.

    Som manager har du 100% ansvar for driften på dine skift. Du fordeler arbejdsopgaver, udvikler og motiverer dine medarbejdere.

    Som manager hos Burger King har du ansvaret for:

    • Driften af restauranten
    • Udvikling og uddannelse af personalet
    • Økonomi
    • Restaurantens gæsteoplevelser, madkvalitet og renlighed

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Fordi du er en person, der kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    • Fordi du kan lide at udvikle dig og lære nyt
    • Vi tilbyder fleksible arbejdstider
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo
    • Hos os får du en grundig lederuddannelse
    • Hos os får du dig en værdifuld ledererfaring, som er efterspurgt i mange andre brancher
    • Vi tilbyder løn efter kvalifikationer

    Ønsker du en karriere findes der mange muligheder hos os. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi leder efter dig:

    • Som har en naturlig egenskab for at lede og inspirere andre igennem arbejdsglæde og fokus på gode resultater
    • Som motiveres af at arbejde for dine personlige og restaurantens mål
    • Som forstår formålet med at være godt forbillede
    • Som gerne har erfaringer fra servicebranchen
    • Som er fyldt 18 år

    Kan du se dig selv i dette, ønsker vi dig hjerteligt velkommen til en sjov grillfest i en organiseret form!

    Læs mere
  • Super Brugsen

    29. Jan

    SuperBrugsen i København :

    Du bliver en del af en butik med ca. 70 medarbejdere. Vi er en af Frederiksbergs foretrukne fødevarebutikker, der sætter kunden i fokus. Vi forsøger altid at efterleve kundernes behov og efterspørgelser, samt yde den bedste kundebetjening.

    Vi tilbyder:

    • Medarbejderbonusordning for dig
    • Ordnede arbejdsforhold og nogle rigtig gode kollegaer
    • Intensive uddannelsesprogrammer

    Opgaver:

    • Opfyldning
    • Trimning
    • Kassearbejde
    • Kundebetjening
    • Ad hoc opgaver

    Vi forventer, at du:

    • er under 18 år og har afsluttet 9. klasse
    • kan arbejde 6 til 10 timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend
    • er serviceminded, ærlig og ansvarsbevidst
    • er hjælpsom og fleksibel
    • er smilende og imødekommende
    • kan yde god kundeservice

    Vil du vide mere om jobbet er du velkommen til at kontakte:
    Ferskvareleder Martin Langwargen på tlf. 38 14 62 00

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 30/01-2022

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    Souschef - Skagen

    9990, Skagen

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Simon Christensen på telefon 42120528, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Jan

    Vi har travlt i vores butik i Herning City og søger derfor en studiemedarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning om eftermiddagen og i weekenden i 2-3 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger vægt på, at du er energisk og fleksibel og forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: Efter aftale

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    24. Feb

    Buffet Manager i Esbjerg

    6700, Esbjerg

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over, og ansvaret for, forløbet i køkkenet på en given aften, samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder, som ønsker at tage ledelsen for vores køkkendrift. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel at du har professionel erfaring med madlavning, og gerne med buffet
    • Du har gerne leder erfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt
    • deltid

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Elgiganten

    30. Jan

    Vil du være en del af en sælgerfamilie, hvor arbejdsglæde og sammenhold er kernen i hverdagen?  

    Og vil du være med til at sikre, at Elgigantens kunder får en god oplevelse, når de skal købe en ny computer, tablet, mobiltelefon eller andre lækre varer, der forsøder tilværelsen?  

    Som deltidssælger er der mulighed for at tilpasse din vagtplan i samarbejde med din leder, dog med henblik på, hvornår der er størst behov for bemanding i butikken. Hvis du eksempelvis studerer, tager vi naturligvis hensyn til det i din vagtplan. 

     

    Derfor er det lidt sjovere at være sælger i Elgiganten 

    • Det gode sammenhold er i centrum: Vi mener, at det skal være sjovt at komme på arbejde – uanset hvem du er, og hvor du kommer fra. Hos os er sammenholdet i centrum, og alle kan tale med alle.  
    • Vi har den bedste pris, så du kan fokusere på den gode service: Vores produkter er prismatchet med nettets billigste priser, så prisen er ikke afgørende for kundens beslutning – i stedet kan du fokusere på at give en ekstra god service. 
    • Du får en god løn og endnu mere, når du gør det ekstra godt: Du får altid en god fast løn, men du får mere, når dit salgsarbejde har været ekstra godt. Vores dygtigste sælgere omsætter for mere end 10 mio. kr. om året, og det kan du også komme til.  

     

    Velkommen til Technology – her flyver tiden af sted 

    Du bliver en nøgleperson i vores Technology-afdeling, hvor du bliver sælger på tværs af de forskellige afdelinger: Radio/TV, Tele eller Data. 

    Vi er en social afdeling, hvor vi kan lide at have det sjovt, mens vi arbejder. Tiden flyver af sted, for du er med til at lancere nye produkter, kampagner og events hver uge.  

     

    Salgsarbejde med kunden i fokus 

    Egentligt er det ret simpelt. De gode resultater laver du, når du lytter til kunden. Helt overordnet handler det om at: 

    • være glad og smilende og tage godt imod kunderne, når de kommer ind ad døren  
    • sætte varer på plads og sikre, at butikken er klar og indbydende 
    • arbejde på at blive en bedre sælger i tæt samarbejde med den salgsansvarlige  
    • være en god kollega og hjælpe dine kolleger, når de har brug for hjælp. 

     

    Du er social, udadvendt og elsker en god konkurrence 

    Din personlighed er nøglen til at blive en god sælger, så du behøver ikke at være faglært – vi skal nok give dig al den salgstræning, du behøver. I stedet lægger vi vægt på, at du: 

    • er udadvendt, social og kan lide at være en del af et team med et tæt sammenhold 
    • arbejder hårdt for at nå dine mål og stille dig på sejrsskamlen til vores interne konkurrencer 
    • er god til at bevare overblikket i travle perioder. 

     

    Vil du med på holdet? 

    Så send dit cv via ansøg knappen. Det er ikke et krav, at du skriver en ansøgning, men vi synes det kunne være interessant, hvis du har mod på at lave en lille video om dig selv.

    Da vi afholder samtaler med kvalificerede kandidater løbende, vil vi gerne modtage din ansøgning allerede i dag. Vi forbeholder os retten til at afslutte rekrutteringsforløbet inden ansøgningsfristens udløb, hvis vi har fundet den helt perfekte Gigant.

    Du vil som oftest modtage en mail med ønsket om at du gennemfører en test inden en evt. personlig samtale.

    Vi glæder os meget til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Super Brugsen

    29. Jan

    Bliv salgselev i SuperBrugsen Give

    Vil du bruge dine evner, lære endnu mere og endda blive betalt for det? Nu har du mulighed for at blande praktisk arbejde med fede skolehold i en 2-årig uddannelse, hvor du får løn.

    Lær at drive butik i hele Danmarks lokale supermarked
    Som salgselev arbejder du fuldtid i SuperBrugsen i Give, hvor du på skift får i alt 8 uger på skolebænken. I butikken kommer du til at prøve det hele – fra at tale med kunder, når du sidder ved kassen, over at fylde op med friske varer og til at arbejde på lageret. I vores butik er vi 69 medarbejdere, som arbejder sammen om at holde en salgs klar butik hver dag. Det vigtigste for os i hverdagen er at give vores kunder den bedste service og indkøbsoplevelse.

    Når du starter hos os, sørger vi for, at du bliver godt klædt på til at hjælpe vores kunder. Og inden du har set dig om, har kunderne lært dig og dit gode humør at kende. For du lærer hurtigt at gøre en forskel for dem.

    Knyt nye venskaber på lærerige skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. I bor på et lækkert hotel i Grenå, hvor vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør, i butikken. Men det handler ikke kun om at sidde på skolebænken. Du er også med at høste frugt og grøntsager og lave mad sammen de andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Der er fokus på dig
    Du får din egen målrettede uddannelsesplan, som vi løbende følger op. Og vi sørger altid for, at der er et tæt samarbejde mellem skolen og SuperBrugsen.

    Kan du gøre en forskel for SuperBrugsen?
    I SuperBrugsen ved vi, at der er forskel på supermarkeder. Vi er topprofessionelle, og vi er dygtige fagfolk. Derfor er det vigtigt, at du er åben og har lyst til at lære, så du kan vejlede vores kunder på den bedste måde.

    • Du har bestået HG2 eller HHX gerne med 5 uger suppleret HGS forløb. Du kan også have en STX/HF/HTX gerne suppleret med op til 10 ugers HGS.
    • Du har let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer.
    • Du har flair for godt købmandskab.


    Har du, hvad der skal til?
    For mere information, ring til uddeler Claus Villumsen Larsen på tlf. 7641 9000.

    Send din ansøgning via ”Søg job” senest den 06. Feb 2022.

    Sammen om bedre mad
    Kvalitetsmad er super hypet. Ligesom gode råvarer og økologi. Som salgselev i SuperBrugsen, bliver du en del af et hold, som oplever det i dagligdagen. Sammen hjælper vi vores kunder med at spise godt, og du bliver stolt, når du gør det samme. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en ualmindelig elevuddannelse med fokus på madglæde.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    31. Jan

    Har du ledelseserfaring, og har du lyst til at stå i driftens absolutte centrum i en virksomhed, hvor den gode gæsteoplevelse er i fokus? Så har vi det perfekte job til dig!

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en engageret kollega, der med sit store drive kan gå forrest i hverdagen og omsætte idéer til handling – uden at gå på kompromis med hverken koncept, kvalitet eller fødevaresikkerhed. 

    Sunset Boulevard er en dansk virksomhed med fokus på nærvær
    Som restaurantchef er din primære arbejdsopgave, at din restaurant altid præsterer på højeste niveau. Derfor arbejder du hver dag på, at vores gæster får en unik oplevelse, både hvad angår vores mad og service. Du er administrativt stærk, og du varetager og udvikler restauranten, ligesom du går forrest i den daglige drift på gulvet med dine medarbejdere. Du har stor forståelse for tal, da det er forudsætningen for, at du kan styre en hel restaurants økonomi. Du kan desuden bevare overblikket i udfordrende situationer, hvis der eksempelvis opstår problemer med svind, løn, vækst eller lignende.

    Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste. Hos Sunset Boulevard får du virkelig mulighed for udvikle dine evner som leder gennem spændende uddannelser, og hvis du har talentet og lysten tilbyder vi gode karrieremuligheder. Du kan se frem til en alsidig hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver:

    • teamledelse med fokus på rekruttering, onboarding og personaleudvikling
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftsstandarder
    • fokusere på handlingsmuligheder for at skabe vækst i KPI’er i tæt samarbejde med Area Manager
    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster, der føler sig velkomne og har lyst til at komme igen.

    Vi leder efter en selvstændig kollega, der er synlig og går forrest i hverdagen med højt humør. Det er derfor vigtigt for at få succes i stillingen, at du altid går efter at få det bedste frem i dine medarbejdere. 

    Vi er en virksomhed i konstant udvikling med mange fede karrieremuligheder 
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en landsdækkende kæde, der er kendetegnet ved kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn. Vi har fokus på den grønne omstilling, og vi har eksempelvis allerede udfaset brugen af plast i vores emballage. Ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed er vigtige værdier hos os, og der er sjældent langt fra idé til handling. Vi tilbyder desuden spændende udviklingsmuligheder afhængigt af talent og interesser. 

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse – branchekendskab er en fordel
    • har et veludviklet servicegen og har lyst til at bidrage til væksten i en fastfoodkæde i rivende udvikling 
    • kan arbejde selvstændigt og har suverænt overblik og struktur 
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Kvickly

    29. Jan

    Skal du være en del af det et fantastisk hold, af engagerede og glade medarbejdere? Så har vi stillingen klar til dig!

    Kvickly i Vordingborg

    Du bliver en del af et varehus med i alt 88 medarbejdere. Vi er byens varehus og lægger stor vægt på at give kunden den bedste oplevelse, hver gang!

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver

    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har haft job i en lignende funktion indenfor detailhandel, gerne uddannet i Coop systemer
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Ledertrainee Frederik Raahauge på tlf. 42117928

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 10 Februar 2022

    Læs mere
Sortér efter
loading