Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Mar

    Nyt job i Kolding

    Du er vores nye sælger, hvis du:

    • Elsker at tale med folk og kan give en god kundeoplevelse
    • Motiveres af et miljø med højt tempo og et stærkt socialt fællesskab
    • Kan vende et ”nej tak” til en mulighed
    • Har gåpåmod og er overbevisende
    • Har gerne erfaring inden for salg (ikke et krav)

    Vi tilbyder dig:

    • Fast timeløn + attraktiv provision
    • Attraktive konkurrencer
    • Halvårssfester
    • Central beliggenhed
    • Miljø med arbejdsglæde og plads til forskellighed
    • Coaching i kommunikation og salg, som du kan bruge i videre i din karriere

    Hvem er vi?

    Hos Icon Sales er vores medarbejdere vores vigtigste værdi. Derfor passer vi godt på dem og giver dem de bedste arbejdsforhold. Det betyder, at vi vægter arbejdsglæde og fællesskab højt. Du bliver ansat i en virksomhed, hvor vi hjælper dig med at få succesoplevelser og anerkender det arbejde, du bidrager med. Hos os er det vigtigt, at du trives, udvikler dig og er stolt af dine resultater hver gang du får fri fra arbejde.

    Vores kultur og værdier er bygget på:

    • Integritet– Fordi det er vigtigt at stå inde for det arbejde man laver.
    • Chance – Fordi alle skal have muligheden for at skabe deres egen succes, også selvom man ikke har erfaringen.
    • Ordentlighed – Kunder og medarbejdere skal behandles fair og ordentligt – Vi sælger med etikken for øje.
    • Nærvær – Fordi tilstedeværende ledelse betyder alt for en god trivsel og udvikling.

    I dit nye job

    • Som sælger er din opgave at kontakte potentielle nye kunder og sælge magasiner og telefoniløsninger, hverve medlemmer til velgørenhed. Din succes måles bl.a. på antal salg og du får feedback til at blive bedre.
    • Du starter dit nye job op med et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for, at du får de værktøjer, du har brug for i forhold til at få succes.
    • Vil du gerne gøre karriere indenfor salg, kan det her være dit første skridt.

    Arbejdstider:

    • Salg: Den ugentlige arbejdstid er op til 37 timer: mandag og onsdag: 11.00-18.30, tirsdag og torsdag: 10.00-17.30, fredag: 10.00-17.00
    • Salg studiejob deltid: Den ugentlige arbejdstid er minimum 8 timer (2 selvvalgte vagter om ugen) fra kl. 16.30-20.30 i hverdage (weekender kl.11.00 til 15.00) hvis du f.eks. er studerende.

    Nysgerrig?

    • Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til HR-chef Neveser Dukan på tlf. 2240 3281 eller sende en sende en mail til hr@iconsales.dk.
    • Din ansøgning sendes via "Den grønne ansøgningsknap" nedenfor.

    Du kan læse mere om os på facebook, Linkedin og Instagram.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    REMA 1000 i Rønnede søger lige nu servicemedarbejdere (15-17 år)

    Mangler du et fedt fritidsjob? Er du positiv og smilende? Vil du være med til at sætte REMA 1000 Rønnede på landkortet - så har du chanchen nu!

    Vi søger ikke nødvendigvis, en person som har erfaring med lignende job, da vi nok skal sørge for at få gjort dig parat til at starte i REMA 1000 som servicemedarbejder. Vigtigere er det, at du er en smilende og udadvendt person med masser af gå-på-mod. Det er også vigtigt du har en forståelse af, hvor vigtigt det er, at yde vores kunder den bedst mulige service. Du skal have afsluttet 9. klasse og have mulighed for, at arbejde 6-8 timer om ugen, både i hverdagen om eftermiddagen samt i weekend.

    Arbejdsopgaverne vil primært være: 

    • Kassebetjening
    • Vareopfyldning
    • Trimning af butik
    • Lettere rengøring

    Vi arbejder bl.a. ud fra værdien om, at det skal være morsomt og lønsomt at have job i REMA 1000. Derfor sørger vi også for, at du får en god oplevelse og oplæring i det første job, og at der er sammenhold blandt personalet i butikken. 

    Lyder dette som noget for dig, så lad os endelig høre fra dig!

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.
    Er du interesseret? Kig ind i butikken med en ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Mar

    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger 4 nye elever til offentlig administration med start 1. september 2021.

    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.

    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, Økonomi, Praksis, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling og servicering af politikerne.

    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.

    Hvem er du?

    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:

    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb på 5 uger. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV !

    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole.

    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der

    • er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning
    • har en positiv indstilling
    • tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback
    • kan arbejde systematisk og har ordenssans
    • er god til at yde service og have situationsfornemmelse

    Er vi noget for dig?

    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.

    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne.

    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.

    Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år.

    Yderligere oplysninger

    Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside - https://rsyd.dk/kontorelev

    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller Mie.Heegaard@rsyd.dk

    Ansøgningsfristen er 19. marts 2021. Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.

    Der gøres opmærksom på, at der vil blive indhentet privat straffeattest inden tilbud om ansættelse.

    Vi afholder samtaler medio april måned 2021.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Vil du være en del af branchens bedste sammenhold?

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du og Lidl måske det perfekte match!

    Mød din nye kollega Katrine
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik,” udtaler Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.

    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer 
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige 
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt 

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år 
    • Har afsluttet 9. klasse 
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde ca. 8 timer om ugen - typisk eftermiddag, aften og i weekenden

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    • Du får branchens bedste kolleger 
    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Du har fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter
    • Du får et spændende og varieret job med fart over feltet!
    • Du får gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes

     

    Vi har en plan med dig – hvad er din?
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor.

    Ansøg nu
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om vores kultur og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send din ansøgning allerede i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆRE EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?

    Ønsker du en uddannelse med fokus på salg og service til forretningens professionelle kunder? Og tør du samtidig tage ansvar og har evnen til at lytte til kundernes behov? Så er dette din mulighed for at blive en af Danmarks bedste sælgere og kickstarte din salgskarriere i STARK.

    Teamplayer med drive og lysten til at lære
    Som handelselev i STARK, er du typen, der…

    • Har lyst til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der bliver stillet krav til dig.
    • Er så ambitiøs og serviceminded, at du giver STARKs kunder den bedste oplevelse hver dag.
    • Er nysgerrig og stiller spørgsmål for at blive endnu dygtigere.
    • Vil bidrage positivt til fællesskabet og være med til at løfte i flok.

    Som elev i STARK kan du forvente, at vi tager din karriere alvorligt. Uddannelsen giver dig en praktisk og udfordrende hverdag, hvor du får masser af ansvar, og hvor din indsats og dit engagement værdsættes. Kort og godt: Vi uddanner dig, fordi vi vil satse på dig – og om muligt gøre dig til en af fremtidens ledere i STARK.

    Bliv klædt på til din fremtidige salgskarriere
    I stillingen som handelselev i trælasten vil dine primære arbejdsopgaver være…

    • Salg, service og kundebetjening til forretningens kunder.
    • Kundekontakt via telefon.
    • Tilbudsberegning og -opfølgning.
    • Produktkendskab bl.a. via leverandørmøder.
    • Kundemøder sammen med en erfaren kollega.
    • Sikre at udstillingsområder er præsentable.
    • Deltagelse i lokale salgsaktiviteter.

    I STARK forventer vi ikke, at du ved en masse om værktøj og byggematerialer, inden du starter som elev – det er bl.a. dét, du er her for at lære.

    Det skal være sjovt at være elev
    Som elev i STARK får du…

    • Et unikt netværk af elever i samme job som dig.
    • Tilknytning til en lokal mentor gennem hele dit uddannelsesforløb.
    • Introduktionsforløb og fælles uddannelsesdage, hvor du har det sjovt med dine elevkolleger undervejs.
    • Udfordringer i en dynamisk og ansvarsfyldt hverdag med fokus på kundeservice og håndværk.
    • Mulighed for at kickstarte en karriere inden for handel/salg, ledelse eller produktløsninger.
    • En salgsuddannelse med stærke kompetencer.
    • Mulighed for praktikophold i udlandet, da vi er en del af en nordisk koncern.

    STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner
    Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og – udvikling vægtes højt. I STARK Danmark er vi ca. 2500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder. Vi sætter en ære i at yde god service, ekspedition og rådgivning til alle vores kunder, og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

    Kvalifikationer
    Du skal opfylde kravene til Handelsuddannelsen via gennemført EUX, EUD, HG, HHX eller anden gymnasial uddannelse. Læs mere om uddannelsen og tjek optagelseskravene her eller på din lokale handelsskole.

    Elevstart
    Som udgangspunkt opstartes alle nye STARK-elever d. 1. august 2021.

    Ansøgning
    Lige nu søger vi handelselever (trælast) i følgende STARK-forretninger: Aalborg, Hobro, Randers, Viborg, Odder, Horsens C, Silkeborg, Holstebro, Skejby, Risskov, Aarhus C, Brabrand, Viby, Aarhus Havn, Brande, Esbjerg, Fredericia, Middelfart, Bogense, Odense, Tommerup, Svendborg, Assens, Græsted, Frederiksværk, Hillerød, Frederikssund, Nykøbing Sj., Kalundborg, Holbæk, Nykøbing F., Roskilde C, Roskilde Ø, Køge, Glostrup, Ishøj, Helsingør, Hørsholm, City 24/7 og Frederiksberg

    Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis/seneste adgangsgivende karakterer ved at benytte linket Ansøg. 

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆRE EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?

    Ønsker du en uddannelse med fokus på salg og service til forretningens professionelle kunder? Og tør du samtidig tage ansvar og har evnen til at lytte til kundernes behov? Så er dette din mulighed for at blive en af Danmarks bedste sælgere og kickstarte din salgskarriere i STARK.

    Teamplayer med drive og lysten til at lære
    Som handelselev i STARK, er du typen, der…

    • Har lyst til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der bliver stillet krav til dig.
    • Er så ambitiøs og serviceminded, at du giver STARKs kunder den bedste oplevelse hver dag.
    • Er nysgerrig og stiller spørgsmål for at blive endnu dygtigere.
    • Vil bidrage positivt til fællesskabet og være med til at løfte i flok.

    Som elev i STARK kan du forvente, at vi tager din karriere alvorligt. Uddannelsen giver dig en praktisk og udfordrende hverdag, hvor du får masser af ansvar, og hvor din indsats og dit engagement værdsættes. Kort og godt: Vi uddanner dig, fordi vi vil satse på dig – og om muligt gøre dig til en af fremtidens ledere i STARK.

    Bliv klædt på til din fremtidige salgskarriere
    I stillingen som handelselev med speciale i værktøj er du tilknyttet håndværkerbutikken og skal rådgive og vejlede de kunder, som kommer ind i butikken ift. produkter og deres egenskaber. Dine primære arbejdsopgaver vil være…

    • Kundebetjening af forretningens kunder.
    • Forberede og afholde salgsfremmende aktiviteter.
    • Kundekontakt via telefon.
    • Opfyldning og trimning af varer, så butikken fremstår flot og præsentabel.
    • Deltage ved leverandørmøder ift. nyt sortiment og produktkendskab.

    I STARK forventer vi ikke, at du ved en masse om værktøj og byggematerialer, inden du starter som elev – det er bl.a. dét, du er her for at lære.

    Det skal være sjovt at være elev
    Som elev i STARK får du…

    • Et unikt netværk af elever i samme job som dig.
    • Tilknytning til en lokal mentor gennem hele dit uddannelsesforløb.
    • Introduktionsforløb og fælles uddannelsesdage, hvor du har det sjovt med dine elevkolleger undervejs.
    • Udfordringer i en dynamisk og ansvarsfyldt hverdag med fokus på kundeservice og håndværk.
    • Mulighed for at kickstarte en karriere inden for handel/salg, ledelse eller produktløsninger.
    • En salgsuddannelse med stærke kompetencer.
    • Mulighed for praktikophold i udlandet, da vi er en del af en nordisk koncern.

    STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner
    Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og –udvikling vægtes højt. I STARK Danmark er vi ca. 2500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder. Vi sætter en ære i at yde god service, ekspedition og rådgivning til alle vores kunder, og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

    Kvalifikationer
    Du skal opfylde kravene til Handelsuddannelsen via gennemført EUX, EUD, HG, HHX eller anden gymnasial uddannelse. Læs mere om uddannelsen og tjek optagelseskravene her eller på din lokale handelsskole.

    Elevstart
    Som udgangspunkt opstartes alle nye STARK-elever d. 1. august 2021.

    Ansøgning
    Lige nu søger vi handelselever (værktøj) i følgende STARK-forretninger: Brønderslev, Aalborg, Randers, Grenå, Odder, Skanderborg, Silkeborg, Lemvig, Skejby, Risskov, Aarhus C, Brabrand, Viby, Brande, Esbjerg, Kolding, Vejle, Ribe, Aarup, Faaborg, Græsted, Hillerød, Frederikssund, Kalundborg, Holbæk, Ringsted, Maribo, Nykøbing F., Roskilde Ø, Glostrup, Helsingør, City 24/7 & Frederiksberg.

    Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis/seneste adgangsgivende karakterer ved at benytte linket Ansøg.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆRE EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?

    Ønsker du et arbejde, hvor du yder en høj service og sikrer en optimal håndtering af varer? Og har du fokus på fakta og detaljer, samtidig med at du opretholder en positiv og kundefokuseret attitude? Så er dette din mulighed for at kickstarte din karriere i STARK som Lager- og logistikelev. 

    Teamplayer med drive og lysten til at lære
    Som Lager- og logistikelev i STARK, er du typen, der…

    • Har lyst til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der bliver stillet krav til dig.
    • Har en systematisk tilgang, hvor det falder dig naturligt at skabe struktur og overblik. 
    • Er så ambitiøs og serviceminded, at du giver STARKs kunder den bedste oplevelse hver dag.
    • Er nysgerrig og stiller spørgsmål for at blive endnu dygtigere.
    • Vil bidrage positivt til fællesskabet og være med til at løfte i flok.

    Som elev i STARK kan du forvente, at vi tager din karriere alvorligt. Uddannelsen giver dig en praktisk og udfordrende hverdag, hvor du får masser af ansvar, og hvor din indsats og dit engagement værdsættes. Kort og godt: Vi uddanner dig, fordi vi vil satse på dig – og om muligt gøre dig til en af fremtidens ledere i STARK.

    Bliv klædt på til din fremtidige karriere

    Som lager- og logistikelev i STARK får du din daglige gang på lageret sammen med erfarne kolleger, og du håndterer en lang række af de praktiske opgaver, der er på et lager. Opgaverne som lager- og logistikelev er bl.a.:

    • Sikre at vi til enhver tid har et salgsklart lager i form af vareopfyldning og hensigtsmæssig vareeksponering og placering.
    • Pluk- og pakning af varer.
    • På- og aflæsning af lastbiler.
    • Modtagelse og registrering af varer fra leverandører.
    • Truckkørsel.
    • Trimning af varer.

    Det skal være sjovt at være elev
    Som elev i STARK får du…

    • Et unikt netværk af elever i samme job som dig.
    • Tilknytning til en lokal mentor gennem hele dit uddannelsesforløb.
    • Introduktionsforløb og fælles uddannelsesdage, hvor du har det sjovt med dine elevkolleger undervejs.
    • Udfordringer i en dynamisk og ansvarsfyldt hverdag med fokus på kundeservice og håndværk.
    • Mulighed for at kickstarte en karriere inden for handel/salg, ledelse eller produktløsninger.
    • Mulighed for praktikophold i udlandet, da vi er en del af en nordisk koncern.

    STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner
    Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og –udvikling vægtes højt. I STARK Danmark er vi ca. 2500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder. Vi sætter en ære i at yde god service, ekspedition og rådgivning til alle vores kunder, og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

    Kvalifikationer
    Du skal opfylde kravene til Lager- og terminaluddannelsen via gennemført grundforløb 1 og/eller 2. Læs mere om uddannelsen her og tjek optagelseskravene her eller på din lokale tekniske skole.

    Elevstart
    Som udgangspunkt opstartes alle nye STARK-elever d. 1. august 2021.

    Ansøgning
    Lige nu søger vi Lager- og logistikelever i følgende STARK-forretninger: Aalborg, Distribution Brønderslev, Viborg, Rønde, Holstebro, Skejby, Aarhus C, Brande, Vejle, Odense, Roskilde Ø, Glostrup, Helsingør & City 24/7.

    Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis/seneste adgangsgivende karakterer ved at benytte linket Ansøg.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Butiksbestyrer hos Dominos

    5210, Odense NV

    Holder du af lederrollen? At skabe inspirerende lederskab, overblik og stadig være hands-on? Så bliv butiksbestyrer hos Domino’s. Du får meget ansvar og en dertil svarende løn. Du har direkte indflydelse på din butiks resultater, og oplever dagligt styrken ved et godt teamwork.

    DIT JOB

    Du er leder for alle medarbejderne i forretningen. Du styrer op om at medarbejderne arbejder som et tæt, entusiastisk team, der leverer de lækreste pizzaer til den aftalte tid – uanset vind og vejr. Du udstråler glæde og kommunikerer klart, hvad du forventer af dine medarbejdere. Du giver komplimenter, sørger for at alle får tillært den nødvendige viden, og hjælper til i de daglige processer hvor det er nødvendigt.


    Du har ansvaret for, at alt hvad du gør, passer ind i rammerne med firmaets målsætninger, hygiejne-bestemmelser og procedurer for sikkerhed og kvalitet. Endvidere beskæftiger du dig med økonomien, rekruttering, skemalægning af personale, indkøb, transportmidlernes stand og udførelsen af marketingplanen. Du tager initiativ til relevante teammøder, herunder gennemgang af opnåede succeser og udstikker nye foranstaltninger til forbedring.

    Venligst vær opmærksom på, at din træning foregår hos Dominos i Slagelse.


    DETTE ER DIG


    Du er en ægte motivator, der holder af at tage fat og lede. Du er en allrounder, der tænker både praktisk og taktisk. Tager meget initiativ og opmuntrer dine medarbejdere til at gøre det samme. Udtænker kreative løsninger, og kommer med overraskende idéer. Du er et lille skridt foran alle, da du forstår folkene og processerne helt igennem. Problemerne er ofte allerede løst, før de opstår. At være kundevenlig sidder i dine gener, ligesom glæden ved alt, hvad du gør. Du har det lille ekstra, som gør, at køerne til at blive en del af dit team og til din butik er lang.


    DETTE TILBYDER VI

    • En løn, der svarer til din alder og dit ansvar.
    • Ansvaret for et entusiastisk team og høje omsætningstal.
    • Vekslende arbejdstider, ingen 09 til 17 mentalitet og al den dynamik og afveksling, der hører dertil.
    • Al uddannelse og coaching, der er nødvendig for at gøre dig til den bedste butiksbestyrer.
    • Rigtig god arbejdsglæde i et hurtigt voksende firma, hvor der aldrig er kedeligt.
    • Meget personligt ansvar uanset din alder. Dermed kan du allerede som ung lære meget og udvikle dig.
    • Muligheden for at blive chef for din egen Domino’s restaurant. Har du andre ambitioner, har vi mange karrieremuligheder, hvor du kan vokse videre.

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.