Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • Sunset Boulevard

    2. Sep

    Har du et stærkt konkurrencegen, og har du lyst til at være en del af en af landets bedste fastfoodrestauranter, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig? Så har vi et spændende job til dig! 

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en ambitiøs kollega, der med sin store interesse for ledelse kan varetage den daglige drift og lede sine medarbejdere samt yde service for gæsterne på højeste niveau. 

    Sunset Boulevard er en arbejdsplads, der smager af mere
    Som Assistant Manager er du næstkommanderende og restaurantchefens højre hånd. Hvis du drømmer om mere, vil du blive tilbudt en intern uddannelse, der er rettet mod at styrke dit talent, så du kan blive klædt på til den dag, hvor du måske selv skal være vores næste dygtige restaurantchef. Hver dag tager du dig af en række forskellige administrative opgaver, men du bruger dog størstedelen af tiden på gulvet, hvor du viser vejen og går forrest i tæt samarbejde med restaurantchefen. Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste.

    Du kan se frem til en udfordrende hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver: 

    • varetagelse og udvikling af restaurantens daglige drift i samarbejde med restaurantchefen 
    • træning og udvikling af personale med en god trænende adfærd – både de nye og de erfarne 
    • varebestilling, lagerstyring og registrering af løn
    • servering af lækker mad på mindre end fem minutter og nærværende gæsteservice.

    Vi leder efter en kollega med en stærk forretningsforståelse, der sætter en ære i, at restauranten præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    Vi er en landsdækkende kæde med fokus på kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en dynamisk virksomhed med danske værdier. Vi er kendetegnet ved vores dygtige og engagerede medarbejdere, hvor ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed spiller en stor rolle. Sunset Boulevard er i rivende udvikling, og der er sjældent langt fra tanke til handling. Vi har de seneste år været frontløbere i branchen med fokus på den grønne omstilling, og det har vi tænkt os at blive ved med at være. Vi har eksempelvis allerede udfaset plast fra vores emballage. Velkommen til et ungt team med mange fede karrieremuligheder. Løn forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kvalifikationer.

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som Assistant Manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse på mellemlederniveau
    • trives i en travl hverdag med skiftende arbejdstider og kan bevare overblikket i travle situationer
    • har et veludviklet servicegen samt en vilje til at ville og modet til at prøve – også når opgaven virker svær
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet som Assistant Manager lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Postnord

    31. Aug

    Bliv en del af vores team

    Nu kan du blive en del af vores professionelle team, hvor du sammen med gode kolleger omdeler pakker i bil.

    Der ansættes både fuldtid og deltidsmedarbejdere og i nogle teams arbejdes hver 2. eller hver 3. lørdag

    • Mødetiden variere fra stilling til stilling men er ofte mellem kl. 06:50 og 09:15

    Vi ansætter løbende, så du skal kunne starte hurtigst muligt.

    Du har, hvad der skal til

    Det er et krav, at du har kørekort, og at du behersker dansk i skrift og tale. Det er også et krav, at du har en tilfredsstillende straffeattest.

    Du trives med frihed under ansvar og med en stilling ,der kræver fysisk god form og højt tempo.

    Du er vild med kunder og kundeservice, og det er vigtigt for dig, at kunden får en positiv og professionel service.

    Du kan lide at løfte i flok og komme i mål sammen med dine kolleger.

     

    Kom med på holdet

    Hos PostNord kommer du til at arbejde i en moderne virksomhed i vækst, som arbejder mod at blive fyrtårn inden for bæredygtig transport.

    Vi forbinder hele Danmark og sørger for, at pakker, breve, paller og stykgods kommer bæredygtigt frem.

    Du får ordnede løn- og personaleforhold, gode kolleger og en arbejdsplads, hvor der er højt humør og god medarbejdertilfredshed og trivsel.

    Vi har netop sat speed på dialogen i organisationen via en intern kommunikationsapp.

    Ansættelse sker efter Industriens Overenskomst samt lokalaftaler med 3F for postarbejder.

     

    Sådan søger du

    Udfyld ansøgning nedenfor. Har du spørgsmål, kontakt vores rekrutteringscenter på tlf. 52 29 18 60. Læs mere om PostNord.

    Vi ansætter og sender afslag løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

     

    Vi gør hverdagen lettere. 

    PostNord er førende inden for pakke- og logistiktjenester til, fra ​og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark, uanset hvor de bor og arbejder. PostNord forbinder virksomheder, myndigheder og privatpersoner og muliggør forretning, handel og kommunikation i Norden. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens e-handel, distribution, logistik og kommunikation i Norden. I 2020 havde koncernen ca. 28.000 medarbejdere og en omsætning på 38,7 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna, Sverige. Besøg os på www.postnord.com 

    Læs mere
  • Postnord

    31. Aug

    Bliv en del af vores team

    Nu kan du blive en del af vores professionelle team, hvor du sammen med gode kolleger omdeler pakker i bil.

    Der ansættes både fuldtid og deltidsmedarbejdere og i nogle teams arbejdes hver 2. eller hver 3. lørdag

    • Mødetiden variere fra stilling til stilling men er ofte mellem kl. 06:50 og 09:15

    Vi ansætter løbende, så du skal kunne starte hurtigst muligt.

    Du har, hvad der skal til

    Det er et krav, at du har kørekort, og at du behersker dansk i skrift og tale. Det er også et krav, at du har en tilfredsstillende straffeattest.

    Du trives med frihed under ansvar og med en stilling ,der kræver fysisk god form og højt tempo.

    Du er vild med kunder og kundeservice, og det er vigtigt for dig, at kunden får en positiv og professionel service.

    Du kan lide at løfte i flok og komme i mål sammen med dine kolleger.

     

    Kom med på holdet

    Hos PostNord kommer du til at arbejde i en moderne virksomhed i vækst, som arbejder mod at blive fyrtårn inden for bæredygtig transport.

    Vi forbinder hele Danmark og sørger for, at pakker, breve, paller og stykgods kommer bæredygtigt frem.

    Du får ordnede løn- og personaleforhold, gode kolleger og en arbejdsplads, hvor der er højt humør og god medarbejdertilfredshed og trivsel.

    Vi har netop sat speed på dialogen i organisationen via en intern kommunikationsapp.

    Ansættelse sker efter Industriens Overenskomst samt lokalaftaler med 3F for postarbejder.

     

    Sådan søger du

    Udfyld ansøgning nedenfor. Har du spørgsmål, kontakt vores rekrutteringscenter på tlf. 52 29 18 60. Læs mere om PostNord.

    Vi ansætter og sender afslag løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

     

    Vi gør hverdagen lettere. 

    PostNord er førende inden for pakke- og logistiktjenester til, fra ​og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark, uanset hvor de bor og arbejder. PostNord forbinder virksomheder, myndigheder og privatpersoner og muliggør forretning, handel og kommunikation i Norden. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens e-handel, distribution, logistik og kommunikation i Norden. I 2020 havde koncernen ca. 28.000 medarbejdere og en omsætning på 38,7 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna, Sverige. Besøg os på www.postnord.com 

    Læs mere
  • Nordic Jobs Worldwide

    31. Aug

    Kundesupport for Netflix i Grækenland (inkl. flyttepakke)

     

    Vi søger lige nu dansktalende kundeservicemedarbejdere som vil arbejde for Netflix i Grækenland.

    Vi er på udkig efter eventyrlystne, motiverede og engagerede medarbejdere, der ønsker at udvikle deres faglige profil og nyde den rige middelhavskultur. Du vil have muligheden for at arbejde med kundesupport for streamingtjenesten Netflix.

     

    Lidt om vores klient

    Virksomhedens mission og værdier omhandler at de hver dag arbejder efter at opnå deres mål, have glade medarbejdere og en høj kundetilfredshed. Med 6000 medarbejdere fra 90 nationaliteter og 35 forskellige sprog fik de titlen som 'Best Multilingual Contact Center' i 2017 grundet deres inkluderende arbejdskultur. Du kommer indirekte til at repræsentere brands og organisationer der pryder ethvert CV!

     

    Hvorfor flytte til Grækenland?

    Grækenland er meget mere end blot et smukt land. Grækenland er historie, kultur, natur og livsstil. Grækenlands hovedstad, Athen, er også Europas historiske hovedstad på grund af dens mange historiske bygninger og medrivende fortid. I Athen er der altid gang i bylivet, uanset om det gælder shopping eller natteliv. Leveomkostningerne er lave, og det er billigt og nemt at finde lejlighed. Det er ligetil at finde et socialt netværk, da der er mange skandinavere, der arbejder i området. Har du lyst til at opleve Athen? Så har det aldrig været lettere end nu.

     

    Arbejdsopgaver

    • Yde kundesupport til Netflix' danske kunder (via telefon, email, chat).
    • Give oplysninger om services, abonnement og lignende
    • Kommunikere klart og høfligt med alle kunder

     

    Personlige kvalifikationer

    • Erfaring fra servicerelaterede stillinger
    • Motiveret og ivrig efter at lære
    • Du er villig til at flytte til Grækenland og få dit livs oplevelse
    • Du besidder gode skriftlige og mundtlige færdigheder på dansk og engelsk.

     

    Vores klient tilbyder

    • Internationalt og moderne arbejdsmiljø
    • Karrieremuligheder som coach, kvalitetsanalytiker, teamleder mm.
    • Ekstra betaling for overarbejde, søndag og nattearbejde
    • Månedlig præstationsbonus og medarbejderhenvisningsbonus
    • Stor flyttepakke + særlige rabatter og tilbud til alle medarbejdere
    • Betalt Løbende IT- og Soft-færdighedstræning fra vores specialister
    • Kantine
    • Læge i bygningen
    • Konkurrencedygtig løn
    • Gratis græskkurser

    Virksomheden har deres eget team, som hjælper dig med at komme godt på plads. De arrangerer desuden sociale events på arbejdspladsen som f.eks: teambuilding, udflugter, temafester, sportsbegivenheder, talentforestillinger osv.

     

    Nordic Jobs Worldwide

    Nordic Jobs Worldwide er en professionel nordisk rekrutteringsvirksomhed, der fokuserer på at forbinde kandidater fra Sverige, Finland, Norge og Danmark med virksomheder fra hele verden.

    Nordic Jobs Worldwide er det største sprogbaserede rekrutteringsbureau i Norden med kontorer i Oslo, Tallinn, Malaga, Malta og Lissabon. Vi matcher de mest spændende jobs med nordiske talenter verden over. Vi har hjulpet over 3000 mennesker med at finde deres drømmejob med vores 300+ partnere i over 30 lande.

    Læs mere
  • Nordic Jobs Worldwide

    31. Aug

    Lad os præsentere dig for denne helt fantastiske mulighed i Portugal med fuld flyttepakke inklusiv bolig og flybillet hos en af verdens største, mest anerkendte firmaer! 

    Har du en passion for teknologi og kundeservice, og er DU interesseret i at blive en del af en af de største inden for denne industri?

    Vores klient tilbyder dig netop nu muligheden for at arbejde i Oeiras, som er en by lidt uden for Lissabon. Kontorenes beliggenhed er tæt på stranden – så der er mulighed for at tage en dukkert i havet efter arbejdsdagen er overstået.

    Vores klient tilbyder dig en stor mulighed for at udvikle dig og øge dine kompetencer og muligheder inden for denne branche. Din stilling vil være som Business Supporter for virksomhedens kunder og dine opgaver har derfor stor indflydelse for hele virksomheden. Du skal kunne være i stand til at skabe muligheder for udvikling og udvide din kundebase på en innovativ og initiativrig tilgangsmåde.


    Om jobbet

    • Analysere spørgsmål/anmodninger fra erhvervskunder og løse dem, B2B
    • Operere på kommunikationskanaler som chat, mail, telefon
    • Besvare kundeforespørgsler 
    • Tilpas eksisterende processer til at udforme alternative løsninger, eller eskalere kritiske eller mere komplekse forespørgsler til det næste niveau for opløsning.

    Din profil 

    • Flydende i dansk og godt niveau af engelsk
    • Erfaring med eller interesse for kundeservice
    • Generel forståelse eller interesse for online marketing produkter
    • Fremragende kommunikationsfærdigheder
    • Problemløsende og initiativrig, personlig tilgang til jobbet
    • Dynamisk, organiseret og engageret
    • Struktureret tankegang
       

    Virksomheden tilbyder

    • International karriere i multikulturelt miljø 
    • Træningsprogram
    • Indkvartering i en lejlighed med store besparelser (bliver trukket fra månedlig løn) 
    • Refusion af flybillet efter 9 måneder 
    • Årlig flytur til Danmark inkluderet 


    Bo og arbejd i Oeiras, Lissabon

    Lissabon er hovedstaden i Portugal og har omkring 500.000 indbyggere i den centrale del af byen, og omkring 2.800.000 i hele hovedstadsområdet. I Lissabon er mulighederne store for at få en spændende hverdag. Det er en by der er tæt på havet, kan tilbyde gode shoppingmuligheder, natteliv og en utrolig kulturarv med mange fine gamle bygninger.

    Du vil arbejde i de moderne kontorfaciliteter i Oeiras, lige uden for Lissabon, ganske tæt på stranden og med den smukkeste udsigt over Middelhavet!

      

    Nordic Jobs Worldwide

    Nordic Jobs Worldwide er en professionel nordisk rekrutteringsvirksomhed, der fokuserer på at forbinde kandidater fra Sverige, Finland, Norge og Danmark med virksomheder fra hele verden.

    Nordic Jobs Worldwide er det største sprogbaserede rekrutteringsbureau i Norden med kontorer i Oslo, Tallinn, Malaga, Malta og Lissabon. Vi matcher de mest spændende jobs med nordiske talenter verden over. Vi har hjulpet over 3000 mennesker med at finde deres drømmejob med vores 300+ partnere i over 30 lande.

    Læs mere

Job Odense

Job i Odense C, eller udenfor centrum, kan du finde via jobsitet Ungarbejde.dk – uanset om du er under eller over 18 år. Langt de fleste job er ufaglærte job, så du behøver ikke være uddannet i butik, eller have en lang uddannelse, for at søge ledige job i Odense.

Vi kommer tilbage til, hvilke job i Odense du kan søge, hvis du er under 18 år, eller over 18 år.

Deltidsjob Odense

Deltidsjob i Odense er der mange af. Det skyldes, at det giver butikkerne og virksomhederne en fleksibilitet. Derfor kan du finde deltidsjob, hvor der tilbydes under 10 eller 15 timer, som er meget attraktive for unge.

Er du under 18 år, så må du nemlig ikke arbejde så mange timer, at det går ud over din skolegang. Søger du et job i Odense til dit sabbatår, så er du formentlig over 18 år, og kan derfor søge mere end én deltidsjob, så du kan spare op til en jordomrejse, et højskoleophold eller noget helt tredje.

Fritidsjob Odense

Fritidsjob til unge under 18 år, men også de unge, som er lidt ældre, kan være med til at styrke dit CV. Når du har fået et fritidsjob i Odense, så sørg for at gøre dit bedste. Derved kan du motivere din arbejdsgiver til at give dig større og større ansvar.

Alt hvad du laver via dit fritidsjob kan nemlig hjælpe dig godt på vej, når du i fremtiden skal søge andre job i Odense. Eksempelvis så kan man i et fritidsjob i en detailbutik få bevist, at man er: Serviceminded; Kan arbejde struktureret, og have en professionel fremtoning.

Deltidsjob Odense over 18

Deltidsjob til unge over 18 år i Odense er der mange af, men der er også mange studerende, der går på universitet i Odense. Derfor kan det godt føles som om, at der ingen deltidsjob er i Odense, men det er ikke sandt.

Du kan derfor med fordel tilmelde dig den gratis jobagent på Ungarbejde.dk, så du bliver en af de første til automatisk at få besked, når der er nye deltidsjob i Odense.

Job Odense ufaglært

Som ufaglært, når du søger job i Odense, så er du i hård kamp med de unge under 18 år. Det skyldes, at lønnen er relativt lavere for unge under 18. Til gengæld så er det lovligt for arbejdsgiverne at fyre en unge, som fylder 18 år, hvor man får en højere løn.

Det må arbejdsgiverne godt, da årsagen ikke er, at man diskriminerer ufaglærte unge over 18 år. Derimod giver arbejdsgiverne unge under 18 år bedre vilkår. Det skal forstås på den måde, at: Unge ufaglærte under 18 år lønmæssigt er mere attraktive, og derved har lettere ved at få et arbejde og dermed erhvervserfaring.

loading