Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Telemarketingkonsulenter søges til virksomhed med godt socialt miljø, hvor du bliver en del af et velfungerende team.

    Bor du i Kolding - og kan du snakke med ALLE typer af mennesker, kan du få et deltidsjob som phoner hos os!

    Vi er ved at lave et stærkt magasinteam, som skal sælge modemagasiner, indretningsmagasiner, livsstilsmagasiner og DIY. Så kender du til dette felt, vil du med sikkerhed klare den godt på telefonen hos os. 

    Så mange søger vi

    Vi søger lige nu 8-10 energiske medarbejdere til vores team af dygtige phonere i alderen 18-26 år. Du skal kunne arbejde 2 aftener om ugen (16:30 – 21:00). Opgaven består i at sælge abonnementer på kendte livsstilsmagasiner med stærke brands.

    Du behøver ikke at have sælgererfaring, men du skal have modet til at prøve og viljen til at lære. Vi sørger for grundig oplæring, træning og coaching; du skal bare være udadvendt, velformuleret og tale klart og tydeligt dansk. Tilmed skal du skal være indstillet på at indgå i et miljø, hvor det er resultaterne, der tæller, men hvor der også er plads til sjov og ballade i pauserne. 

    Vi tilbyder et lærerigt fritidsjob i et levende og ungdommeligt miljø, hvor vi lægger stor vægt på seriøsitet og troværdighed. Vi tilbyder en fast timeløn samt attraktiv provision uden loft. Oveni kommer naturligvis feriepenge, forskellige salgskonkurrencer, og et arbejdsmiljø hvor tillid, gensidig respekt samt ærlighed kendetegner hverdagen.

    Hvem er vi:

    Deichmann Telemarketing ApS er en af de mellemstore, og absolut anerkendte, telemarketingvirksomheder i Kolding. Vi er 30 ansatte og ligger på Jernbanegade 24 - midt i hjertet af Kolding. Vi er primært beskæftiget om aftenen, hvor vi arbejder med direkte salg til private kunder. 

    Er du interesseret i at blive en del af vores team?

    Søg jobbet her : ANSØG NU  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan

    CSR-ansvarlig

    6000, Kolding


    Lidl er mere end kvalitetsvarer til gode priser. I Lidl stræber vi hele tiden efter mere - også når det gælder samfundsansvarlige aktiviteter inden for områder som produkter, medarbejdere, miljø, samfund og forretningspartnere både nationalt og internationalt. Derfor søger vi en erfaren CSR-profil med gode kompetencer inden for kommunikation og CSR.

    Lidl er i vækst, og som dagligvarekæde spænder vores ansvar - og derfor også vores påvirkning på vores omgivelser - bredt. Vil du stå i spidsen for den fortsatte udvikling af vores ansvarlighedsprofil på tværs af afdelinger og fagområder? Og vil du bidrage til, at Lidl fortsat er en stærk spiller på det danske detailmarked gennem din indsigt i markedsmulighederne og tendenserne inden for ansvarlighed? Så er du måske vores nye CSR-ansvarlige.

    Med udgangspunkt i Lidls CSR-strategi bliver jobbet som CSR-ansvarlig at samle, koordinere og styre virksomhedens arbejde med CSR samt at kommunikere vores CSR-budskaber. Udover tæt samarbejde med flere afdelinger i Danmark vil du også arbejde sammen med vores internationale kolleger, hvad angår vidensdeling, fælles kampagner og rapportering. Du vil blive en del af vores Marketing- og Kommunikationsafdeling med reference til vores kommunikationschef.

    Ud over ovenstående arbejde med CSR, indgår du også i teamet i Marketing- og Kommunikationsafdelingen og løser i samarbejde med kolleger de opgaver, der ligger i afdelingen

     

     

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Har du spørgsmål, kan du kontakte kommunikationschef Morten Vestberg på 7635 0168

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Identificere nuværende og potentielle CSR-aktiviteter på tværs af afdelinger
    • Koordinere og styre CSR-tiltagene
    • Koordinere og styre sponsorater
    • Rapportere internt og eksternt
    • Skrive om og kommunikere virksomhedens CSR-tiltag – internt såvel som eksternt
    • Videreudvikle virksomhedens CSR-strategi og -målsætninger
    • Internt bistå afdelingernes arbejde med CSR-initiativer
    • Overvåge CSR-markedets udvikling og tendenser med fokus på detailmarkedet

    Ud over ovenstående arbejde med CSR, indgår du også i teamet i Marketing- og Kommunikationsafdelingen og løser i samarbejde med kolleger de opgaver, der ligger i afdelingen

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har min. 3 års erfaring med CSR-arbejde
    • Du er god til at kommunikere og sælge budskaber, og vi forventer, at du har en relevant uddannelse – f.eks. inden for kommunikation, projektledelse eller lignende
    • Du har gode engelsk- eller tyskkompetencer i skrift og tale
    • Du har personlig gennemslagskraft, et godt drive og pondus
    • Du er nysgerrig og opsøger proaktivt viden og indsigt i processer og forskellige emner på tværs af de områder, som berører en dagligvarekæde
    • Du arbejder struktureret og selvstændigt
    • Du er god til at overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du er ansvarsbevidst og detaljeorienteret

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Har du spørgsmål, kan du kontakte kommunikationschef Morten Vestberg på 7635 0168

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan

    Tax Consultant

    6000, Kolding


    Vi søger en initiativrig medarbejder, der har erfaring med afgifter, er i stand til selvstændigt at planlægge sine arbejdsopgaver, har interesse i at være med til at opbygge nye processer og retningslinjer samt optimere eksisterende processer.

    Vi tilbyder dig at blive en del af en international virksomhed og arbejde sammen med vores indkøbsafdeling. Du vil få mulighed for at bygge videre på din erfaring og faglige viden inden for afgiftsområdet såvel som indkøbsprocesser. Du vil selvstændigt få ansvaret for afgiftsberegninger og kontrol med disse. Vi søger en medarbejder, der både kan arbejde selvstændigt samt være en del af et team, og som trives med en bred kontaktflade i virksomheden.

     

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til på engelsk at skrive til administrationschefen i indkøbsafdelingen, Dovile Kairyte, på dovile.kairyte@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Beregning af afgifter på nye varer i vores sortiment.
    • Regelmæssig kontrol på afgiftsberegninger
    • Tæt opfølgning på ny lovgivning
    • Opdatere afgiftssatser i vores system
    • Samarbejde med afgiftsafdeling, indkøbere og andre afdelinger i berøring med afgiftsområdet
    • Være ansvarlig for oplæring og være sparringspartner for kolleger
    • Være vigtig rådgiver og sparringspartner for ledelsen i indkøbsafdelingen
    • Ad hoc opgaver af skattemæssig karakter

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har formentlig en baggrund som revisor, controller eller lignende inden for revision og skat med lyst til udvikling i en stor international virksomhed. Nyuddannede med speciale i Tax er også velkomne til at søge
    • Som minimum har du en uddannelsesmæssig baggrund som HD(R) eller lignende
    • Du evner hurtigt at sætte dig ind i skattemæssige problemstillinger og formår at udarbejde beslutningsoplæg i høj kvalitet
    • Der forventes gode IT-kundskaber, herunder især i Excel
    • Du har gode engelskkundskaber, og det er en fordel, hvis du også behersker tysk
    • Som person er du serviceminded, men samtidig handlekraftig, beslutningsdygtig og i stand til at skære igennem, når det er nødvendigt
    • Du er initiativrig, ambitiøs, omhyggelig, og du har sans for detaljen
    • Gennem din adfærd formår du at skabe respekt om din person og dine opgaver, og du forstår vigtigheden af et godt samarbejde på tværs i organisationen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til på engelsk at skrive til administrationschefen i indkøbsafdelingen, Dovile Kairyte, på dovile.kairyte@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan

    Projektleder Byg

    6000, Kolding


    Vil du være med til at præge Lidl Danmarks fremtidige butiksbyggeri? Og har du lyst til indgå i et ungt og dynamisk team? Så er det dig, vi søger til jobbet som projektleder i Lidls byggetekniske afdeling.

    Vi er mere end 20 medarbejdere i Lidl Danmark   byggetekniske afdeling, fordelt på 3 ejendomskontorer og én byggeteknisk afdeling, der beskæftiger sig med byggeri; alt fra projektudvikling, FM, skadeshåndtering, implementering af standarder, modernisering af butikker, byggeledelse m.fl. Ejendomskontorerne er ansvarlige for udvikling og udførelse af projekter, hvortil den byggetekniske afdeling bistår med en stærk viden herom.

    Til Lidls byggetekniske afdeling, med base i Kolding, søger vi en ambitiøs projektleder som er klar til at tage ansvar, i forbindelse med udarbejdelse af fremtidens standard for dagligvarebutikker.  En standard som hele detailbranchen vil skue i mod. Som projektleder i byggeteknisk afdeling vil du få stor indflydelse på, hvordan fremtidens butikker skal udføres såvel som processen forinden. Du vil også være med til at udføre KS og bistand ift. butiksbyggerierne, udvikle og beskrive retningslinjer, ajourføre standardmateriale mm.

    Da du kommer til at agere som bindeleddet imellem ejendomskontorerne og den internationale byggetekniske afdeling, skal du have en stor evne til at sætte dig ind i de problemstillinger, der opstår, når byggeprogrammet, retningslinjer og beskrivelser skal omsættes til brug for butiksbyggeriet i Danmark.

    Umiddelbart forestiller vi os, at du har en teknisk uddannelse såsom ingeniør, bygningskonstruktør eller lignende. Nyuddannede er naturligvis også velkomne til at søge. Du skal som projektleder være en god kommunikator, som evner at kommunikere bredt både internt i virksomheden med også udadtil, samt besidde gennemslagskraft og drive.

    Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal trives med varierende opgaver, mange bolde i luften og et højt aktivitetsniveau.

     

     

     

    Yderlige information:
    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Mikael Hove, alle hverdage mellem kl. 08.00-16.00, på telefon nr. 7635 0320

    Ansøgning:
    Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med bilag via Lidls jobportal.

    Ansøgning skal være bilagt CV, eksamensbevis fra relevant uddannelse samt eventuelle anbefalinger.

    Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
     

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Varetagelse  og udarbejdelse af standardmateriale og retningslinjer
    • Tilrettelæggelse og gennemførelse af KS af butiksbyggerierne
    • Optimering af processer i byggeriet
    • Kontraktforhandling  af nationale kontrakter
    • Sparring med, samt omsætning af opgaver fra, Lidls internationale hovedsæde i Tyskland
    • Udarbejdelse af budget i samarbejde med  andre afdelinger for om-/-tilbygninger, nybyggeri mm.
    • Undervisning/skoling af kollegerne i standardmateriale, retningslinjer mm.
    • Ad hoc opgaver i afdelingsregi

     



    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende.
    • Du har gerne erfaring fra byggebranchen som bygherrerepræsentant, rådgiver og/eller entreprenør. Dette dog ikke et krav
    • Du har overblik, drive og engagement, som kan sikre fremdrift og resultater
    • Du er erfaren bruger af tegneprogrammerne AutoCAD og Revit.
    • Du er i besiddelse af en bred viden om konstruktioner og tekniske installationer generelt, eller har mod på at lære det.
    • Du formulerer dig godt på dansk i såvel skrift som tale, og har gode kommunikative evner og gennemslagskraft
    • Du har grundlæggende kendskab til tysk og engelsk i skrift og tale
    • Du har god situationsfornemmelse og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger
    • Du besidder gode forhandlingsevner
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger - også under pres
    • Du er struktureret, målrettet og fleksibel
    • Du trives med, og har gerne erfaring med, at arbejde i en konceptstærk virksomhed
    • Du er resultatorienteret

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling i en virksomhed i kraftig vækst, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at planlægge arbejdsdagen
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet som projektleder i den byggetekniske afdeling

    Yderlige information:
    Har du spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Teamleder Mikael Hove, alle hverdage mellem kl. 08.00-16.00, på telefon nr. 7635 0320

    Ansøgning:
    Er du interesseret i stillingen, skal du sende en elektronisk ansøgning med bilag via Lidls jobportal.

    Ansøgning skal være bilagt CV, eksamensbevis fra relevant uddannelse samt eventuelle anbefalinger.

    Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
     

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    - I branchens bedste byggemarkedskæde

    Vi søger nye talenter, der har lyst til en fremtid i en international virksomhed i vækst. Vi brænder for at hjælpe vores kunder med deres gør-det-selv-projekter – og den passion vil vi gerne dele med dig. Vi sørger for, at du får en grundig oplæring, spændende opgaver og en sjov hverdag - og at du bliver klædt på til en fremtid med masser af muligheder.

    I BAUHAUS får du en uddannelse med masser af udfordringer og muligheder for at lære alt om salg og godt købmandskab. Du får en dagligdag med mange forskellige arbejdsopgaver og et indgående kendskab til vores varer. Du kommer også til at have kontakt til mange forskellige mennesker, f.eks. private gør-det-selv kunder og professionelle erhvervskunder.

    Karriere i BAUHAUS
    Hvis du har evnerne og interessen, kan du blive optaget på vores interne ledertalent-hold og måske senere avancere til afdelingschef eller souschef. Hvem ved - måske er du en af vores kommende varehuschefer, der har ansvaret for at drive en forretning med et flercifret millionbudget.

    Vi tilbyder:

    • En varierende arbejdsdag med udfordringer.

    • Ansvar for eget område.

    • En uddannelsesplan der sikrer, at du i løbet af 2 år vil få erfaring og ansvar i alle vores afdelinger.

    • Gode muligheder for fastansættelse efter din elevtid.

    • At du bliver en del af et team, hvor der også er plads til grin og humor J

    • Mange personalegoder.

    • Arbejdsplaner lagt i samarbejde med dig og dine kolleger.


    Lidt om dig:

    • Du har lyst til at servicere kunder.

    • Du har lyst til at indgå aktivt i hverdagen i varehuset.

    • Du er motiveret og har gode samarbejdsevner.

    • Du kan arbejde selvstændigt.

    Er du fortsat nysgerrig - og har du fået lyst til at vide mere om os?

    Så kontakt et af vores varehuse og spørg efter souschefen. Du er også velkommen til at kontakte vores HR afdeling på 8745 0500. Eller send straks en ansøgning via www.bauhaus.dk/job

    BAUHAUS er en af Europas største byggemarkedskæder med mere end 300 varehuse i 19 lande. Vi åbnede det første varehuse i Danmark i 1988 og er i dag repræsenteret i 17 byer. 
    Vores stærke position i markedet skyldes blandt andet, at vi tilbyder branchens største udvalg under ét tag til både håndværkere og private. For alle som arbejder i BAUHAUS har kunden altid første prioritet. 

    Vores Servicecenter (hovedkontor) ligger i Tilst ved Århus, hvorfra kædens indkøbs-, marketing- og administrative funktioner styres. 

    Hos BAUHAUS stiller vi store krav til vores medarbejdere. Til gengæld tilbyder vi gode personlige udviklings- og karrieremuligheder. 

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser