Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Ledige stillinger i hele Danmark - Klik her for at finde et job

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • SDU

    30. Maj

    Forskningsinstitut i København søger medhjælper til Driftsteam i en tidsbegrænset stilling et år

    Vi på Statens Institut for Folkesundhed (SIF) skal have en ny kollega, da vi siger farvel til vores nuværende kontormedhjælper, som skal læse videre. Stillingen er på 30 timer/uge i en tidsbegrænset i et år med start pr. 18. august 2025. 

    SIF bor midt i København i Studiegården. 

    I samarbejde med Driftsteamets to medarbejdere, samt kontorbetjenten i Studiegården, skal du hjælpe med primært praktiske opgaver på hele instituttet - der vil også være selvstændige ansvarsområder. 

    Eksempelvis kan nævnes

    • Daglig oprydning og klargøring af køkkener samt mødelokaler
    • Klargøring og oprydning af frokostordning i Studiegården
    • Daglig forberedelse til møder, herunder mødeforplejning 
    • Praktisk bistand og koordineringsopgaver ved større arrangementer
    • Kopiering, pakning og forsendelser
    • Introansvarlig for praktikanter 
    • Indgå i redaktionen af SIF's personalenyhedsbrev SIF Nyt
    • Support til onlinemøder/webinarer
    • Ansvar for instituttets kontorlager (kontorartikler) herunder indkøb 
    • Ansvar for indkøb, modtagelse af varer samt indkøb 
    • Andre forefaldende opgaver, herunder diverse ærinder i byen samt løse lettere kontoropgaver og referatskrivning fra møder.

    Først og fremmest ønsker vi en kollega, som er imødekommende, servicemindet og positiv. Du skal kunne tage ansvar, være god til at strukturere dit arbejde samt kunne prioritere i forhold til, hvad der er vigtigt for huset at få løst.

    Du skal kunne lide at arbejde med primært praktiske opgaver og have mod på at lære at løse f.eks. også administrative opgaver. Erfaring fra job med servicefunktioner er ikke et krav, men en fordel. Ellers skal du kunne lide en varieret og til tider uforudsigelig arbejdsdag, som kræver, at du hurtigt kan omstille dig. 

    Selvstændighed, initiativ, ansvar, stabilitet og teamwork er gode nøgleord. 

    Arbejdstiden er som udgangspunkt mandag til fredag kl. 8.30-14.30. Ved travlhed/tidlige eller sene møder er der behov for, at du kan være fleksibel.

    Du bliver en del af SIF’s sekretariat, som består af 16 medarbejdere. Vi har hver vores ansvarsområder, men samarbejder tæt og koordineret om at få instituttets drift og support til at fungere godt og professionelt.  Vi har en uformel og inkluderende tone, hvor der er højt til loftet og frie rammer under ansvar. 

     

    Ansøgningsfristen er den 30. maj 2025 kl. 23:59, og vi planlægger at holde samtaler i uge 24.


    Du er meget velkommen til at kontakte Institutsekretær Tina Thorsø Finkelstein, tlf. 6550 7712, mail tifi@sdu.dk eller sekretær Susanne Brenaa Reimann, tlf. 6550 7724, mail sbr@sdu.dk

    Ansættelse og aflønning finder sted i henhold til overenskomst mellem Finansministeriet og HK/STAT.

    Ansøgning skal indeholde følgebrev, CV og eksamensbevis. Alle dokumenter i forbindelse med ansøgning bør ikke indeholde CPR-nummer – i så fald skal CPR-nummer overstreges.
     
    Alle vedhæftede filer skal være i Adobe PDF.
     
    Følgebrev og CV må max. fylde 5 Mb. 

    Ansøgning sendes via nedenstående link. Vejledning i forbindelse med ansøgning findes her.
     
    Syddansk Universitet ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer derfor alle uanset personlig baggrund til at søge stillingen.
     
    Læs mere
  • STOHN Advokatanpartsselskab

    31. Maj

    1263, København K

    Dine opgaver hos os

    Vi har kontor på Esplanaden 26, København K, og søger en juridisk assistent til varetagelse af alsidigt arbejde, som efter oplæring skal indgå i vores team, som oplever stor tilgang af sager. Som juridisk assistent kommer du til at prøve kræfter med adskillige områder og opgaver, og du vil få en smagsprøve på livet som advokat, hvilket især er relevant, hvis du overvejer at læse jura efter et eller to sabbatår. 

    En dag på kontoret kan blandt andet indeholde:

    • Oprettelse af inkasso-, foged- og civile sager
    • Sagsbehandling
    • Arkivering
    • Korrekturlæsning
    • Assistance i receptionen, herunder med omstilling af telefoner
    • Håndtering af frokost
    • Diverse ad hoc-opgaver og øvrige forefaldende opgaver

    Vi kan tilbyde et spændende arbejde med et højt fagligt niveau og godt sammenhold, hvor du både vil få udfordringer og mulighed for at opnå nye færdigheder og kendskab til advokatbranchen, der kan hjælpe dig i dit valg af både fremtidige uddannelses- og karriereveje.

    Arbejdstid

    Fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt med fast løn.

    Det forventer vi af dig

    • Du er blevet student eller har afsluttet lignende uddannelse med gode karakterer, og planlægger at holde et eller flere sabbatår før videre uddannelse
    • Du er særdeles dygtig til at formulere dig
    • Du er fortrolig med IT
    • Du har en høj sans for kvalitet, er servicemindet, udadvendt, effektiv og har en god ordenssans
    • Som kollega opleves du som en gevinst for et team – både fagligt og socialt. Dit positive engagement smitter, når du tager initiativ til forbedringer sammen med dine kolleger

    Sådan søger du

    Send din ansøgning med CV, eventuelle anbefalinger og karakterudskrift til advokat Allan Stohn på as@stohn.dk senest den 28. maj 2028.

    Samtaler holdes løbende i maj og juni 2025.

    Vi søger en assistent, som kan starte 1. august 2025.

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte advokat Allan Stohn direkte på telefon 42 53 55 55.

    Læs mere
  • Sommerland Sjælland

    31. Maj

    4300, Holbæk / 4340, Tølløse / 4390, Vipperød / 4500, Nykøbing Sj / 4520, Svinninge / 4534, Hørve / 4540, Fårevejle / 4550, Asnæs / 4560, Vig / 4571, Grevinge / 4572, Nørre Asmindrup / 4573, Højby / 4581, Rørvig / 4583, Sjællands Odde

    Er du glad, smilende, positivt indstillet og klar til at gøre dit bedste for at sørge for at vores gæster får en fantastisk dag med familien, når de besøger os? Så er det måske lige dig, vi mangler på holdet af sommerværter til sommeren 2025.

    Selvom der hver sommer er rigtig mange der vender tilbage til holdet, så kommer der også ledige pladser blandt de 300 sommerværter, så hvis du synes jobbet lyder spændende, så skynd dig at sende os en ansøgning.


    Vi tilbyder:

    • En social arbejdsplads, hvor der er plads til alle
    • Masser af sociale arrangementer i og udenfor sæsonen
    • En vagtplan der bliver lavet helt efter dine ønsker og for hele sæsonen
    • Gode personalefordele og rabatter
    • 300 fantastiske kollegaer
    • Vigtig erfaring til dit CV fremadrettet

    Hvad går jobbet ud på?

    Vi er en park med mange muligheder, så vi har brug for både livreddere, burgerflippere, forlystelsesoperatører og meget mere. 

    Du kan søge om at blive sommervært i:

    Vi forventer at du:

    • Er fyldt 15 år
    • Er smilende og glad
    • Er positivt indstillet og glad for at snakke med vores gæster


    Vi glæder os til at modtage din ansøgning

    Hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på telefon 59312100, eller skrive til os via job@sommerlandsj.dk 

    Klik på den grønne ansøgningsknap for at ansøge de forskellige typer, som sommervært.

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Maj

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • FK Distribution

    31. Maj

    1835, Frederiksberg C / 2625, Vallensbæk / 2880, Bagsværd / 3320, Skævinge / 4100, Ringsted / 4180, Sorø / 4600, Køge / 4621, Gadstrup / 4760, Vordingborg / 4900, Nakskov / 5260, Odense S / 5300, Kerteminde / 5700, Svendborg / 5853, Ørbæk / 5960, Marstal / 6200, Aabenraa / 6500, Vojens / 6753, Agerbæk / 6818, Årre / 6862, Tistrup / 7000, Fredericia / 7100, Vejle / 7160, Tørring / 7173, Vonge / 7182, Bredsten / 7184, Vandel / 7190, Billund / 7200, Grindsted / 7300, Jelling / 7330, Brande / 7451, Sunds / 8200, Aarhus N / 8300, Odder / 8355, Solbjerg / 8362, Hørning / 8410, Rønde / 8543, Hornslet / 8680, Ry / 8766, Nørre Snede / 8900, Randers C / 8920, Randers NV / 8930, Randers NØ / 8940, Randers SV / 8960, Randers SØ

    Leder du efter dit første fritidsjob? Så har vi det helt rigtige første job - som omdeler af reklamer og aviser får du en god start på arbejdslivet. Lige nu har vi ledige ruter i dit lokalområde.

    Du tjener dine egne penge, og samtidig har du masser af tid til både skole, venner og fritidsinteresser. Du får ansvar for din egen rute og planlægger selv, hvornår på dagen, du vil omdele – så længe du bare overholder vores deadline.

    Udover din løn, så optjener du også løbende point til vores gaveshop, for eksempel ved bare at passe din rute hver uge. Du får også erfaringstillæg, og dvs. at du stiger også i løn hver 13. uge, og det bliver du ved med, så længe du har omdelerjobbet.

    5 fordele ved at være omdeler:

    • Du tjener dine egne penge og opsparer løbende point til vores gaveshop
    • Du stiger i løn hver 13. uge, så længe har omdelerjobbet
    • Du arbejder tæt på, hvor du bor – så du undgår transporttid til og fra arbejde
    • Du får ansvaret for din egen rute og opnår relevant arbejdserfaring
    • Du får et arbejde, hvor du kommer ud i den friske luft og får fysisk aktivitet i form af at gå eller cykle

    Hvad går jobbet som omdeler af reklamer og aviser ud på?:

    Jobbet går ud på, at du skal omdele reklamer og aviser til husstandene i Danmark, og det er dig som sørger for, at reklamer og aviser når det sidste stykke af vejen til postkasserne.

    Inden, at reklamerne og aviserne bliver leveret hos dig, så har vi i vores terminaler pakket dem i sæt, så de er klar til omdeling, når de bliver leveret hjemme hos dig.

    Når vognmanden har leveret dine reklamer og aviser hjemme hos dig, kan du begynde at pakke din trailer, så den er klar til omdeling. Vi sørger for, at du modtager en trailer, som du låner af os, og den kan du enten gå eller cykle med.

    Onsdag og/eller torsdag skal du omdele, og det er vigtigt, at du omdeler korrekt og rettidigt, dvs. inden torsdag klokken 20.00. Når du er færdig med at omdele, så skal du huske at slutmelde din rute, så vores kvalitetsafdeling kan følge op.

    God erfaring til senere i livet:

    Et ungdomsarbejde som omdeler giver god erfaring til senere i livet. Se videoen med Caroline, der startede sit arbejdsliv som omdeler: Et fritidsjob - min start på arbejdslivet - Bliv Omdeler

    Læs mere
  • Bispebjerg hospital

    23. Maj

    Ansvarsbevidste cykelbude til forskningsprojekt

    Er du mellem 16 og 17 år, og har du lyst til et job med frisk luft, motion og en vis fleksibilitet? Forskningsprojektet
    Sjette Østerbroundersøgelse søger fire friske ungarbejdere til fragt af blodprøver på el-budcykel mellem
    Bispebjerg og Herlev Hospital.

    Blodprøverne skal hentes på Bispebjerg Hospital klokken 15:30 tirsdag til fredag (kl. 16:45 om mandagen), fragtes
    til Herlev, og derefter skal cyklen køres tilbage til Bispebjerg. Cykelturen er ca. otte kilometer lang hver vej, og du
    får løn for 2,25 timer per tur.

    Det er en forudsætning for ansættelse, at du forpligter dig til at tage 1-2 vagter hver uge.
    Som cykelbud på Østerbroundersøgelsen får du et stort ansvar for, at prøverne når sikkert og rettidigt frem. Vi
    forventer, du er pligtopfyldende og kan arbejde selvstændigt. Kvaliteten af vores forskning er afhængig af, vi har
    pålidelige cykelbude.

    Du bliver ansat på Bispebjerg og Frederiksberg Hospital som timelønnet piccoline/piccolo, og får løn i følge
    gældende overenskomst mellem FOA og Region Hovedstaden.

    Stillingen er tidsbegrænset til udgangen af august 2025. Herefter skifter vi vagtstruktur og får aftenåbent. Der er
    mulighed for forlængelse, med ændrede arbejdstider, fra september, hvis du kan køre turen senere om aftenen.
    Projektet bliver afsluttet i starten af 2026.

    Send en motiveret ansøgning samt CV til sekretariatsleder Anders Marcuslund-Reuss på e-mail
    anders.marcuslund-reuss.01@regionh.dk. Du er velkommen til at ringe på 38163670, hvis du har spørgsmål til
    jobbet.

    Start: Hurtigst muligt.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Ansøgningsfrist:
    Fredag den 23. maj, men send gerne din ansøgning så hurtigt som muligt. Vi holder samtaler løbende og
    forbeholder os ret til at nedtage stillingsopslaget før tid.

    Læs mere
  • Triaba

    31. Maj

     

    Betalte Undersøgelser Med Triaba. Tjene penge online. 

    (Brug den grønne knap nederst på siden, for at søge jobbet).

    Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online.

    Bliv belønnet for din mening. Tjen op til 36 kr. per undersøgelse. Din tjente belønning for undersøgelsene vil automatisk blive sat ind på din konto. Tilmeld dig Triaba gratis, besvar undersøgelser online og modtag din belønning. Tjene penge online. Betalte Undersøgelser med Triaba. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online. Tjen penge online på at udfylde spørgeskemaer. Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. 

    Indløs dine indtjente penge med PayPal eller gavekort. Indløs din gavecertifikat for at erhverve en række gavekort, der omfatter muligheder som Virtuel VISA, CDON og velgørenhedsbidrag. Derudover er det vigtigt at understrege, at alle indløsninger foretaget med certifikatet ikke kan refunderes.

    • Kop & Kande
    • Ilva
    • Nelly.com
    • Lego
    • Ticketmaster
    • FORZIERI
    • Zalando
    • Mango
    • Foot Locker
    • H&M
    • CDON
    • Virtual Visa
    • Coolshop
       

    og andre stærke brands.

    Som medlem af Triaba kan du kontaktes af virksomheder, som ønsker at foretage spørgeundersøgelser, på vegne af sig selv eller andre virksomheder. Du kan vælge ikke at acceptere invitationer til at deltage i spørgeundersøgelserne. Du gives incitament for din deltagelse i spørgeundersøgelserne i henhold til vilkårene og betingelserne for den enkelte spørgeundersøgelse.

    Medlemskab i Triaba er helt frivilligt, og medlemmet har til enhver tid ret til at stoppe medlemskabet. Alle personer, der er fyldt 15 år, som er bosiddende i Danmark, og som kan læse og skrive dansk, kan tilmelde sig Triaba Panelet.

     

    Vi tager fortrolighed alvorligt

    Ved at dele dine personlige data vil du kunne få researchmuligheder, der er målrettet dine interesser, hjælpe med at forbedre produkter og tjenester og optjene belønninger ved deltagelse. Triaba samler kun personlige data til markedsundersøgelsesformål.

    Markedsundersøgelse:

    Gennemføre en markedsundersøgelse? Triaba har undersøgelsespaneler i 110 lande og 650.000 paneldeltagere. 

    Læs mere
  • The Call Company

    31. Maj

    Skal vi være en del af din hverdag?

    The Call Company ønsker at være Danmarks bedste kontaktcenter og for at være det, skal vi have de allerbedste medarbejdere. 
     
    The Call Company arbejder med telemarketing, kundeservice og andre kontaktcenter relaterede discipliner på vegne af en lang række kunder.
     
    At være en del af The Call Company er for os mere end at tale i telefon. Det er socialt fællesskab, personlig udvikling, nye muligheder og nye mennesker. Hele omdrejningspunktet hos os er mennesker - Det vi laver er kommunikation mellem mennesker. Vi er mennesker - i røret - på kontoret - og i fritiden.
     
    Vi har et hav af forskellige projekter, og uanset om du er erfaren eller ej, så skal vi nok lære dig det hele, så længe du har motivationen.

    Hos os får du

    • Fast løn med betalt ferie
    • En personalesamling, der står for geniale fester for dig og dine kolleger samt en masse andre arrangementer
    • Oplæring og coaching i diverse salgs- og kommunikationsmodeller
    • Mentorordning
    • Lyse, nye lokaler med hæve/sænkeborde
    • En frokostordning og varme drikke
    • 30-37 timers arbejdsuge
    • Placering i Aarhus centrum (Ny Banegårdsgade 48, 8000 Aarhus C)

    Det er let at søge jobbet

    1. Klik på den grønne ansøgningsknap
    2. Udfyld formularen (kræver ingen ansøgning)

    Så bliver du ringet op af os inden længe :)

    Læs mere
  • MFT Energy

    23. Maj

    8000, Aarhus C

    Join a world of energy as MFT Energy's new Service Assistant

    Are you looking for a versatile workday where you'll handle both practical and administrative tasks, that create high value for your colleagues daily? Then you might be the Service Assistant we are looking for to join our Facility team.

    The job as Service Assistant

    At MFT Energy, we care about creating a modern and inspiring workplace for our team—and as our new Service Assistant, you’ll play a key role in making that happen. Our office is located in the heart of Aarhus C in the Scandinavian Center, and consists of 4 floors and 152 employees. In this role, you will experience a mix of daily routines and ad hoc tasks which are mainly practical but also administrative. You will be given a high degree of responsibility and room to influence your tasks depending on your interests and competencies.

     

    Your key responsibilities

      • Keeping our office and kitchens clean and tidy—including minor cleaning tasks
      • Assisting in coordinating internal and external events
      • Preparing and cleaning up after lunch (delivered from an external catering company)
      • Purchasing office supplies and online groceries
      • Welcoming guests and preparing meeting rooms
      • Managing shipping and postal services nationally and internationally
      • Ad hoc facility-related tasks

     

    Your qualifications and personal skills

      • A structured and service-oriented work approach
      • Taking initiative and is not afraid to step in when needed
      • Notices the little things—clean spaces and nice details matter to you
      • Stays positive and calm in a fast-paced environment
      • Communicates clearly and is a good listener. You are great with people and listen to your colleagues' suggestions and needs
      • Speaks and writes English fluently, as our company language is English

     

    Working in MFT Energy

    You'll be part of a young, global, and vibrant workplace where we move fast, think big, and make things happen. With 190 colleagues across Aarhus and our international offices in Istanbul, Austin, New York, Noosa, Tokyo, and Singapore, we bring energy to everything we do. 

    We’re all about team spirit and a positive atmosphere—there’s always something going on, and we never miss a chance to celebrate, whether it’s a big milestone or a small win. There’s a real sense of community with great people whom you can talk to every day around the office. 

     

    We offer:

      • A full-time position with a high degree of responsibility
      • Great employee benefits and a people-centered leadership approach
      • A young, international, and celebrative work environment
      • A modern workplace in the heart of Aarhus

     

    Make the Most of Your Talent! Join us!

    If you think there is a fit between our values and your aspirations, we look forward to receiving your application with a short cover letter and CV in English or Danish. For questions, please contact Sara Aboali Andersen at san@mft-energy.com.

    Deadline: June 15, 2025

    Start date: July 1st, 2025

    We will be screening and interviewing candidates on an ongoing basis.

    Læs mere
  • Burger King NSP

    31. Maj

    Velkommen til BURGER KING!

    Vi ved, at medarbejdere der trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, der tror på at et godt lederskab skaber god service. Som manager har du 100% ansvar for driften på dine skift. Du fordeler arbejdsopgaver, udvikler og motiverer dine medarbejdere.

    Som manager hos Burger King har du ansvaret for:
    Driften af restauranten
    Udvikling og uddannelse af personalet
    Økonomi
    Restaurantens gæsteoplevelser, madkvalitet og renlighed

    Hvorfor skal du vælge os?
    Fordi du er en person, der kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    Fordi du kan lide at udvikle dig og lære nyt
    Vi tilbyder fleksible arbejdstider
    Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo
    Hos os får du en grundig lederuddannelse
    Hos os får du dig en værdifuld ledererfaring, som er efterspurgt i mange andre brancher

    Ønsker du en karriere findes der mange muligheder hos os. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi leder efter dig:
    Som har en naturlig egenskab for at lede og inspirere andre igennem arbejdsglæde og fokus på gode resultater
    Som motiveres af at arbejde for dine personlige og restaurantens mål
    Som forstår formålet med at være godt forbillede
    Som gerne har erfaringer fra servicebranchen
    Som er fyldt 18 år
    Kan du se dig selv i dette, ønsker vi dig hjerteligt velkommen til en sjov grillfest i en organiseret form!

    Læs mere
  • IKEA A/S

    16. Jun

    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Som salgsmedarbejder i soveværelsesmøbler har du passion for boligindretning, salg og rådgivning. Når kunden kommer for at handle i IKEA, står du klar med råd, vejledning og inspiration. Som vores nye kollega er det vigtigste, at du er serviceminded, forstår at sætte dig i kundens sted, og trives i en hverdag med mange mennesker omkring dig.

    Vi lægger vægt på at: 
    • Du har erfaring med kundeservice eller salg, gerne erfaring fra møbelsalg
    • Du motiveres af at skabe gode kundeoplevelser ved at vejlede kunderne til deres drømme i en travl hverdag
    • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver
    • Du er struktureret med et målrettet sind, og formår at have mange bolde i luften.

    En dag I dit liv hos os

    Møbelafdelingen soveværelsesmøbler er placeret på varehusets øverste etage. Vi rådgiver vores kunder i at finde den helt rigtige seng, madras eller garderobeskab til dem, og vi sikre tryg og grundig vejledning, når der skal handles ind til børneværelset. Vores hovedfokus er at opfylde vores kunders boligdrømme og overstige deres forventninger.

    Dine opgaver vil bl.a. blive at:
    • Rådgive og inspirere dine kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Bidrage til vores fælles salgsmål
    • Sørge for at afdeling og udstillingsmøbler altid er vedligeholdte og præsentable
    • Sikre synlig pris og købsguides på alle varer, så kundernes købsproces bliver så let som muligt
    • Samarbejde med varehusets andre funktioner og afdelinger.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team, som består af både deltid- og fuldtidsmedarbejdere. Vi er et team, som har stor fokus på godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i folk. Hvor vi alle motiveres af service og salg, for at sikre de bedste kundeoplevelser. Vi sørger for den rette træning, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Christina Jensen christina.guldhammerjensen6@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 8 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 16. maj 2025
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    4. Jun

    Introduktion

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.


    Hos Lidl bliver du en del af Europas største dagligvarekæde med 150+ butikker i Danmark. Sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, og på #teamlidl kommer du med på en succesfuld rejse – på et hold med høje ambitioner til fælles. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse.
    Som souschef tager du aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater. Hos os får du ansvar lige fra første arbejdsdag og bliver samtidig en del af et ambitiøst karriereudviklingsforløb. Som Europas største dagligvarekæde har vi nemlig høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen, med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig.
    Som souschef i Lidl får du en ansvarsfuld rolle med spændende udfordringer og en konkurrencedygtig lønpakke. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, så du har forudsætningerne for at opnå succes i din nye stilling.

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 
    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen 
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som souschef i Lidl får du: 

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig lønpakke på 26.000 – 32.500 kr. brutto om måneden
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • IKEA A/S

    18. Maj

    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at få et tiltrængt afbræk fra deres indkøbstur og få et godt måltid mad. Det er et krav at du kan kommunikere med kunderne på dansk.

    Vi lægger desuden vægt på at: 
    • Du er serviceorienteret og kan møde kunderne med en positiv energi i en travl hverdag i højt tempo
    • Du ikke er bange for at tage fat og trives ved at være på benene en hel dag
    • Du er selvstændig, har ordenssans og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver
    • Du motiveres af at arbejde i teams og løfte i flok.

    Det er et plus hvis du har erfaring fra restaurations-, fastfood- eller servicebranchen.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    I IKEA er vores restaurant delt op i flere områder, bestående af køkkenet, opvasken, kassen samt serverings- og restaurantområde. Her samarbejder vi om den gode spiseoplevelse for vores kunder. Vi tilbereder og serverer hver dag en bred vifte af mad og drikke til vores mange kunder, og på den måde sørger vi for, at de kan fortsætte deres indkøbstur i varehuset med fyldte maver.

    Dine daglige opgaver bliver at:
    • Betjene restaurantens gæster i den varme linje
    • Klargøre og tilberede kolde og varme retter fra halv- og helfabrikata
    • Sikre en høj hygiejnestandard, så køkkenet altid er rengjort efter gældende standarter og at restaurantområdet fremstår pænt, rent og velopfyldt.

    Sammen som et team

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk.

    Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Line Larsen på line.larsen@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 8 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres efter driftens behov med aftenvagter på hverdage i tidsrummet 16-19.30, og du skal forvente at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag i tidsrummet 7-19.30. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn og øvrige arbejdsvilkår efter 3F’s cafeteriaoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart d. 15 juni.
    • Søg senest d. 18 maj.
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • Normal A/S

    9. Jun

    Elsker du duften af friskkværnet kaffe? Kan du give kunderne en god oplevelse og et smil i en fart? Så er du måske lige den person, vi står og mangler til vores Kaffebar i Aalborg. Vi søger nemlig en ungarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores Kaffebar efter skole og i weekenden ca. 8 timer om ugen. 

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butik og kaffebar, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: snarest.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stilling" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 
    Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • IKEA A/S

    16. Jun

    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig som vil være med til at sprede lys og glæde for vores kunder. Det vigtigste er at du har et glimt i øjet, er fyldt med energi og ikke er bange for at tage fat!

    Vi sætter også pris på, hvis du:
    • Har tidligere erfaring med salg og kundeservice og får et kick ud af at skabe fantastiske kundeoplevelser
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag med et højt tempo
    • Er selvstændig og tager ansvar for at prioritere dine arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt.

    Det er et plus hvis du har viden eller teknisk kunnen om elektronik og/eller lys.

    Dine ansvarsområder

    Belysningsafdelingen er placeret på varehusets nederste etage, hvor vi hver dag forvandler kundernes bolig med et bredt udvalg af lamper, elpærer, højtalere og masse af andet lækkert boligtilbehør.

    Din daglige rutine inkluderer:
    • At rådgive og inspirere vores kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Håndtering af varer og klargøring af salgspladser, så varerne er tilgængelige for kunderne
    • Oprydning, så udstillinger og afdelingen altid ser strålende og inspirerende ud.

    Sammen som et team

    Du bliver en del af vores skønne hold af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger og lærer en masse om samarbejde med forskellige mennesker. Vi har det sjovt sammen og hjælper hinanden. Her er plads til at være dig selv, og du får mulighed for at opbygge et fantastisk socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i dit job.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Glenn Holland glenn.holland@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Yderligere informationer

    • Stillingen er på 8 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest xx
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • Burger King NSP

    31. Maj

    Velkommen til BURGER KING!

    Har du tidligere erfaringer med at lede og engagere medarbejdere? Vil du gerne arbejde mod tydelige mål og fokuserer du på at opnå resultater?

    Vil du udnytte muligheden for at blive restaurantchef trainee på en af vores restauranter, venter der dig en spændende opgave. Du bliver restaurantchefens højre hånd og arbejder med; drift, medarbejdere, økonomi, lokal markedsføring, nyansættelser og tusind andre små og store opgaver. At blive restaurantchef trainee indebærer meget ansvar, men det giver dig også muligheder, hvis du er dygtig og energisk.

    Hvorfor skal du vælge os?
    Fordi du ønsker du en karriere med mange muligheder. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi tilbyder fleksibel arbejdstid. Vi giver dig stort ansvar. Vi tilbyder et spændende og alsidigt arbejde i højt tempo.

    Vi søger dig som:
    Har erfaring fra lignende eller samme branche.
    Kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    Er resultatorienteret og kan lide at arbejde hen mod mål på højt niveau
    Har et naturligt talent for at lede og engagere via arbejdsglæde og tydelige målsætninger.

    Lyder dette som et job for dig, så tøv ikke med at sende din ansøgning.

    Læs mere
  • Burger King NSP

    31. Maj

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Nordic Service Partners A/S er omfattet af overenskomsten mellem Horesta og 3F, der også dækker unge under 18 år.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    30. Maj

    Introduktion

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du måske vores nye ungarbejder!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold. Og som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen.*

    Mød din nye kollega Katrine
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle, og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik,” fortæller Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.
    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!  
    På #teamlidl kommer du på hold med verdensklasse kollegaer. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter. Vi går nemlig op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kollegaer.

    Grænseløse karrieremuligheder
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig kun være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener, er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. marts 2024.
      

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os skal du, først og fremmest, hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt  

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Har mulighed for at arbejde eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    Udover at du får verdensklasse kollegaer, får du som ungarbejder også:

    • Et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen*
    • Løn og vilkår efter gældende overenskomst med HK
    • Erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om #teamlidl og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send dit motiverede CV allerede i dag!
    Sådan søger du stillingen:
    •    Klik på ”Søg nu”
    •    Udfyld formularen
    •    Vedhæft dit motiverede CV
    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Normal A/S

    30. Maj

    Vi har travlt i vores butik i Hjørring og søger derfor en ungarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores butik efter skole og i weekenden ca. 10-15 timer om ugen. Du skal primært hjælpe vores kunder i butikken og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores varer og være en del af butikkens daglige drift.

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butikker, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: Hurtigst muligt.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stilling" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 
    Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • IKEA A/S

    1. Jun

    Derfor er vi helt vilde med dig

    Er du motiveret for en karriere i køkkenbranchen?

    Hos IKEA fokusere vi på at skabe uforglemmelige kundeoplevelser – og vi leder efter dig, der deler vores interesse for boligindretning, salg og rådgivning!

    I vores køkkenafdeling handler det ikke bare om skabe og skuffer – det handler om at realisere drømme. Vi designer og sælger komplette køkkenløsninger, der passer til kundens livsstil, behov og budget. Som vores nye kollega bliver du en nøglespiller i at guide kunderne gennem en af deres største investeringer i hjemmet – med både faglighed, professionalisme og engagement..

    Hos os får du mulighed for at:
    - Skabe inspirerende og skræddersyede køkkenløsninger sammen med kunden
    - Arbejde i et team, hvor samarbejde, humor og faglig stolthed går hånd i hånd
    - Udvikle dine evner inden for både salg, rådgivning og tekniske systemer

    Vi forestiller os, at du:
    - Er struktureret og detaljeorienteret – og altid har salget i fokus
    - Er selvstændig og ansvarsbevidst – og formår at afslutte rådgivningsmøder effektivt og professionelt
    - Møder både kunder og kollegaer med et smil, samarbejde og en positiv attitude
    - Er du klar til at blive en del af et inspirerende fællesskab, hvor vi sammen skaber køkkenglæde og fantastiske kundeoplevelser? Så ser vi frem til at høre fra dig!

    Dine ansvarsområder

    I Køkkenafdelingen er det din fornemmeste opgave at guide og rådgive vores kunder hele vejen igennem deres køb. Hvad enten det er det komplette køkkenkøb, et køleskab, eller tilbehør indretning i skuffer og skabe, så er du med til at sikre kunden kommer hjem med den ideelle løsning til dem. Vores hovedfokus er at opfylde vores kunders boligdrømme og overstige deres forventninger.

    Dine opgaver bliver at:
    • Tegne køkkener i vores tegneprogram og sælge optimale løsninger til mange forskellige typer af kunder
    • Sælge hvidevarer, bordplader og tilbehør til køkkenet
    • Fylde op, ordne prisskilte osv så Køkkenafdelingen altid er præsentabel og inspirerende.

    Du vil gennemgå en længerevarende oplæring, så du bliver fortrolig med opgaverne i jobbet.

    Sammen som et team

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi hjælper kunderne helt fra idé, til køb af hele køkkener eller elementer til supplement i deres nuværende køkken, bad eller spisestue. Meget af rådgivningen foregår foran computeren, hvor vi hjælper med design og indretning. Derudover hjælper vi med valg af detaljer, og tager gerne kunden med på en inspirationstur i vores udstilling. Vi arbejder sammen med en engageret tilgang til det, vi laver. Vi har også et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og støtter hinanden i vores fælles arbejde. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte teamleder Lars Gade på mail lars.gade2@ingka.ikea.com ved spørgsmål til stllingen. Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsprocessen kan du kontakte Senior Recruiter Maja Sørensen på, Maja.sorensen@ingka.ikea.com.
    Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutterings-system og ikke via e-mail.

    Yderligere informationer

    • Vi søger 2 nye køkkenkonsulenter til en 32 og en 37 timers kontrakt
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter per uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart Juli/August eller efter aftale
    • Søg senest 1 juni-2025
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere

Ledige stillinger

Her finder du alle ledige stillinger på Ungarbejde.dk

Der er både ledige stillinger til dig, som er under 18 år, og over 18 år. Du kan derfor som studerende finde en lang række job uanset om du søger et fritidsjob, et studierelevant arbejde eller arbejde til dit sabbatår.

Der er blandt andet mange jobs indenfor servicebranchen og detail, dvs. job i butik eller i varehus.

Ledige stillinger i København

Der er flest ledige stillinger i København, da det er Danmark's største by. Men det er også i København, at der er de fleste indbyggere, så det er ikke nødvendigvis lettere at få et job i København i forhold til resten af Danmark.

Den gode nyhed er derfor, at du på denne jobportal, ikke kun finde ledige stillinger i København, men i hele Danmark. Så har du mulighed for at køre til og fra arbejde, så er der endnu flere ledige stillinger og dermed muligheder for dig at søge.

Ledige jobs

Når du søger efter et ledigt job, nær hvor du bor, kan du begrænse din søgning til den by, hvor du søger arbejde. Det gør du ved at indsætte postnummer eller by i feltet, som du finder øverst til venstre på denne side.

Finder du ikke lige et ledigt job, som du er interesseret i, kan du oprette en gratis jobagent. Det vil sige at du automatisk får at vide pr. email, når der er ledige jobs at søge i de postnumre, som du ønsker at søge job i.

loading