Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Job i Syddanmark - se ledige stillinger

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • FK Distribution

    28. Feb

    6100, Haderslev / 6200, Aabenraa / 6230, Rødekro / 6240, Løgumkloster / 6261, Bredebro / 6270, Tønder / 6280, Højer / 6300, Gråsten / 6310, Broager / 6320, Egernsund / 6330, Padborg / 6340, Kruså / 6360, Tinglev / 6372, Bylderup-Bov / 6392, Bolderslev / 6400, Sønderborg / 6430, Nordborg / 6440, Augustenborg / 6470, Sydals / 6500, Vojens / 6510, Gram / 6520, Toftlund / 6534, Agerskov / 6535, Branderup J / 6541, Bevtoft / 6560, Sommersted / 6600, Vejen / 6621, Gesten / 6622, Bække / 6623, Vorbasse / 6630, Rødding / 6650, Brørup / 6660, Lintrup / 6670, Holsted / 6682, Hovborg / 6683, Føvling / 6690, Gørding / 6700, Esbjerg / 6705, Esbjerg Ø / 6710, Esbjerg V / 6715, Esbjerg N / 6720, Fanø / 6731, Tjæreborg / 6740, Bramming / 6752, Glejbjerg / 6753, Agerbæk / 6760, Ribe / 6771, Gredstedbro / 6780, Skærbæk / 6792, Rømø / 6800, Varde / 6818, Årre / 6823, Ansager / 6830, Nørre Nebel / 6840, Oksbøl / 6851, Janderup Vestj / 6852, Billum / 6853, Vejers Strand / 6854, Henne / 6855, Outrup / 6857, Blåvand

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • FK Distribution

    28. Feb

    6200, Aabenraa / 6500, Vojens / 6753, Agerbæk / 6818, Årre / 7000, Fredericia / 8300, Odder

    Leder du efter dit første fritidsjob? Så har vi det helt rigtige første job - som omdeler af reklamer og aviser får du en god start på arbejdslivet. Lige nu har vi ledige ruter i dit lokalområde.

    Du tjener dine egne penge, og samtidig har du masser af tid til både skole, venner og fritidsinteresser. Du får ansvar for din egen rute og planlægger selv, hvornår på dagen, du vil omdele – så længe du bare overholder vores deadline.

    Udover din løn, så optjener du også løbende point til vores gaveshop, for eksempel ved bare at passe din rute hver uge. Du får også erfaringstillæg, og dvs. at du stiger også i løn hver 13. uge, og det bliver du ved med, så længe du har omdelerjobbet.

    5 fordele ved at være omdeler:

    • Du tjener dine egne penge og opsparer løbende point til vores gaveshop
    • Du stiger i løn hver 13. uge, så længe har omdelerjobbet
    • Du arbejder tæt på, hvor du bor – så du undgår transporttid til og fra arbejde
    • Du får ansvaret for din egen rute og opnår relevant arbejdserfaring
    • Du får et arbejde, hvor du kommer ud i den friske luft og får fysisk aktivitet i form af at gå eller cykle

    Hvad går jobbet som omdeler af reklamer og aviser ud på?:

    Jobbet går ud på, at du skal omdele reklamer og aviser til husstandene i Danmark, og det er dig som sørger for, at reklamer og aviser når det sidste stykke af vejen til postkasserne.

    Inden, at reklamerne og aviserne bliver leveret hos dig, så har vi i vores terminaler pakket dem i sæt, så de er klar til omdeling, når de bliver leveret hjemme hos dig.

    Når vognmanden har leveret dine reklamer og aviser hjemme hos dig, kan du begynde at pakke din trailer, så den er klar til omdeling. Vi sørger for, at du modtager en trailer, som du låner af os, og den kan du enten gå eller cykle med.

    Onsdag og/eller torsdag skal du omdele, og det er vigtigt, at du omdeler korrekt og rettidigt, dvs. inden torsdag klokken 20.00. Når du er færdig med at omdele, så skal du huske at slutmelde din rute, så vores kvalitetsafdeling kan følge op.

    God erfaring til senere i livet:

    Et ungdomsarbejde som omdeler giver god erfaring til senere i livet. Se videoen med Caroline, der startede sit arbejdsliv som omdeler: Et fritidsjob - min start på arbejdslivet - Bliv Omdeler

    Læs mere
  • Region Syddanmark

    19. Feb

    Trekanten, Østjylland, Midtjylland, Sydjylland

    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer.  Så kan regionshuset, Vejle være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2025.


    Som elev i Regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med tre forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.

    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR-løn, Økonomi, Praksis, HR-kursusadministration, Drift og Udvikling af de sociale centre, Regional Udvikling, Regionssekretariat og jura samt IT-Strategisk styring og Planlægning.

    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.

    Hvem er du?
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:

    EUX, EUD-student eller HHX.
    Har du fra tidligere en HG, HG-voksen eller HG-S med de rette niveauer kan du også komme i betragtning.
    Hvis du i stedet har STX, HF, HTX skal der suppleres med et EUD-student grundforløb på 5 uger inden opstart.
    Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi, at du kontakter en vejleder på din lokale erhvervsskole.

    Hvis du er over 25 år, skal du på din lokale erhvervsskole have en vurdering, som skal vedhæftes sammen med dit CV.

    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der

    • er ansvarsbevidste i forhold til sin uddannelse og opgaveløsning
    • har en positiv indstilling
    • tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback
    • kan arbejde systematisk og har ordenssans
    • er god til at yde service og have situationsfornemmelse


    Er vi noget for dig?
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.

    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige, de elevansvarlige og eleverne.

    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i selvindsigt/teamudvikling. Derudover kommer man som 2. års elev på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.

    Regionshuset i Vejle er blevet kåret til Årets praktiksted – dette er sket i alt 3 gange inden for de senere år.

    Yderligere oplysninger
    Du kan læse mere om at være kontorelev i regionshuset på vores hjemmeside: https://rsyd.dk/kontorelev

    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller
    Mie.Heegaard@rsyd.dk

    Ansøgningsfristen er 19. februar 2025. Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.

    Der gøres opmærksom på, at der vil blive indhentet privat straffeattest inden tilbud om ansættelse.

    Vi afholder samtaler i starten af marts måned 2025.

    Læs mere
  • Job Squad

    28. Feb

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • Triaba

    28. Feb

     

    Betalte Undersøgelser Med Triaba. Tjene penge online. 

    (Brug den grønne knap nederst på siden, for at søge jobbet).

    Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online.

    Bliv belønnet for din mening. Tjen op til 36 kr. per undersøgelse. Din tjente belønning for undersøgelsene vil automatisk blive sat ind på din konto. Tilmeld dig Triaba gratis, besvar undersøgelser online og modtag din belønning. Tjene penge online. Betalte Undersøgelser med Triaba. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online. Tjen penge online på at udfylde spørgeskemaer. Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. 

    Indløs dine indtjente penge med PayPal eller gavekort. Indløs din gavecertifikat for at erhverve en række gavekort, der omfatter muligheder som Virtuel VISA, CDON og velgørenhedsbidrag. Derudover er det vigtigt at understrege, at alle indløsninger foretaget med certifikatet ikke kan refunderes.

    • Kop & Kande
    • Ilva
    • Nelly.com
    • Lego
    • Ticketmaster
    • FORZIERI
    • Zalando
    • Mango
    • Foot Locker
    • H&M
    • CDON
    • Virtual Visa
    • Coolshop
       

    og andre stærke brands.

    Som medlem af Triaba kan du kontaktes af virksomheder, som ønsker at foretage spørgeundersøgelser, på vegne af sig selv eller andre virksomheder. Du kan vælge ikke at acceptere invitationer til at deltage i spørgeundersøgelserne. Du gives incitament for din deltagelse i spørgeundersøgelserne i henhold til vilkårene og betingelserne for den enkelte spørgeundersøgelse.

    Medlemskab i Triaba er helt frivilligt, og medlemmet har til enhver tid ret til at stoppe medlemskabet. Alle personer, der er fyldt 15 år, som er bosiddende i Danmark, og som kan læse og skrive dansk, kan tilmelde sig Triaba Panelet.

     

    Vi tager fortrolighed alvorligt

    Ved at dele dine personlige data vil du kunne få researchmuligheder, der er målrettet dine interesser, hjælpe med at forbedre produkter og tjenester og optjene belønninger ved deltagelse. Triaba samler kun personlige data til markedsundersøgelsesformål.

    Markedsundersøgelse:

    Gennemføre en markedsundersøgelse? Triaba har undersøgelsespaneler i 110 lande og 650.000 paneldeltagere. 

    Læs mere
  • WELOCALIZE, INC

    20. Feb

    Om stillingen: 

    Vi søger en passioneret og teknisk kyndig person til at blive en del af vores team som dansk undersøger af online annoncer.

    I denne stilling vil du være ansvarlig for at gennemgå og bedømme internetannoncer for at sikre, at de er relevante, nøjagtige og leveres effektivt til slutbrugerne.

    Dette er en fantastisk mulighed for personer, der elsker at surfe på internettet, og er rigtig god til at bruge søgemaskinerne såsom Google, YouTube osv.

    Du kan lide at prøve at regne ud, hvad folk vil have, baseret på nogle få søgeord.

    Hvis du kan lide at undersøge emner online og ønsker et fleksibelt og sjovt fritidsjob, er dette job perfekt for dig!

     

    Jobbet:

    • Evaluere kvaliteten og relevansen af onlineannoncer på dansk
    • Vurdere annonceindhold og -placering for at sikre, at de opfylder specifikke kriterier og retningslinjer
    • Give feedback og forslag til forbedring af annoncekvalitet og -effektivitet
    • Undersøge søgeord for at forstå brugeres hensigt (hvad brugerne reelt har brug for) og forbedre annoncemålretning
    • Arbejde med AI på forskellige platforme
    • Samarbejde med teamet om at identificere tendenser og forbedre annonceleveringsstrategier

    Kvalifikationer:

    • Dansk på modersmålsniveau og indgående viden om dansk kultur og onlinetendenser
    • Evne til at kommunikere og rapportere på engelsk
    • Regelmæssig bruger af større søgemaskiner og sociale medier
    • Fremragende evne til at researche og en god evne til at analysere ny information hurtigt
    • Detaljeorienteret med stærke analyse- og problemløsningsevner
    • Pålidelig internetforbindelse og et passende hjemmearbejdsmiljø

    Ideel ansøger:

    • Surfer dagligt på internettet og er fortrolig med forskellige onlineplatforme
    • Har erfaring med at bruge større søgemaskiner som Google, YouTube, Bing osv.
    • Forstår, hvad folk ønsker, baseret på minimal information eller søgeord
    • Kan lide at researche og lære nye emner at kende
    • Søger et fleksibelt fjernarbejde, der kan balanceres med andre forpligtelser

    Fordele:

    • Fleksibel arbejdstid, der passer til dig
    • Arbejde hjemmefra (i Danmark)
    • Få indsigt i den digitale reklamebranche
    • Bliv bedre til at researche, og forbedre dine analytiske færdigheder
    • Bliv en del af et dynamisk team, der støtter dig

    Sådan ansøger du: 

    Hvis du er interesseret i denne spændende mulighed, så send venligst dit CV ved at klikke på ansøgningsknappen nedenfor.

    Husk at skrive på engelsk.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    11. Mar

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Vi investerer i dig som medarbejder, og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, som vi selvfølgelig klæder dig på til fra start gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    14. Mar

    6000, Kolding

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 17 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet grillbuffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning, og gerne med buffet
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • 15-30 timer per uge i gennemsnit
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Burger King NSP

    21. Feb

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Nordic Service Partners A/S er omfattet af overenskomsten mellem Horesta og 3F, der også dækker unge under 18 år.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    5. Mar

    Introduktion

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du måske vores nye ungarbejder!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold. Og som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen.*

    Mød din nye kollega Katrine
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle, og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik,” fortæller Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.
    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!  
    På #teamlidl kommer du på hold med verdensklasse kollegaer. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter. Vi går nemlig op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kollegaer.

    Grænseløse karrieremuligheder
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig kun være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener, er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. marts 2024.
      

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os skal du, først og fremmest, hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt  

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Har mulighed for at arbejde eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    Udover at du får verdensklasse kollegaer, får du som ungarbejder også:

    • Et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen*
    • Løn og vilkår efter gældende overenskomst med HK
    • Erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om #teamlidl og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send dit motiverede CV allerede i dag!
    Sådan søger du stillingen:
    •    Klik på ”Søg nu”
    •    Udfyld formularen
    •    Vedhæft dit motiverede CV
    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Burger King NSP

    21. Feb

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Nordic Service Partners A/S er omfattet af overenskomsten mellem Horesta og 3F, der også dækker unge under 18 år.

    Læs mere
  • Burger King NSP

    28. Feb

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Nordic Service Partners A/S er omfattet af overenskomsten mellem Horesta og 3F, der også dækker unge under 18 år.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    27. Feb

    Introduktion

    Den regionale personaleadministration håndterer alle personalemæssige sager i relation til vores butikker på Fyn og i Jylland, samt på vores lager i Kolding. Med tiltrædelse hurtigst muligt, søger vi en engageret studentermedhjælper, der kan være med til at præge udviklingen i en af Danmarks mest succesrige detailvirksomheder, og som kan medvirke til at sikre en professionel håndtering af opgaverne inden for personaleadministration.

     

    På Regionskontoret i Kolding bliver du en del af HR-afdelingen, der består af vores Medarbejderkonsulent, Rekruttering, Uddannelse, og Personaleadministrationen, hvor du vil dele kontor med vores to HR-assistenter.

    Om jobbet

    Som vores nye studentermedhjælper vil du hjælpe teamet med at løse en række administrative opgaver. Det er derfor vigtigt, at du har blik for detaljer og arbejder struktureret for at nå i mål med dagens opgaver. Eksempler på arbejdsopgaver kan være:

    •    Support inden for ansættelses- og arbejdsret, herunder kontrakter, fratrædelser, overenskomster og lokalaftaler
    •    Opfølgning på vores stempeltid
    •    Kontrol af vores timeregistreringssystem
    •    Besvarelse af diverse henvendelser via mail, telefon og fysisk henvendelse
    •    Samarbejde med HR & Personale på vores hovedkontor
    •    Intropakker til nye medarbejdere 
    •    Diverse ad-hoc opgaver, f.eks. adgangskort, key-user support, diverse bestillinger herunder forplejning, blomster mm.

    Arbejdstiden vil være i hverdage fra 8-16. Men bare rolig – vi er meget fleksible i forhold til dit studie og eksaminer.

    Om dig

    For os er det ikke væsentlig, hvilken uddannelse du er i gang med.  Til gengæld er det vigtig for os, at du er glad og har en positiv tilgang til nye opgaver, du endnu ikke har prøvet. Dine studiekammerater vil helt sikkert sige om dig, at du arbejder godt i teams og bidrager positivt til en god holdånd.
     

    Da du skal lave en række administrative opgaver, er det vigtigt, at du er struktureret og detaljeorienteret – også i en tempofyldt hverdag. Du går glædeligt i gang med dagens opgaver og tager selv initiativ til at løse andre opgaver, når du er færdig med opgaverne på din to-do liste. 

    Vi tilbyder

    •    Mulighed for at dygtiggøre dig inden for HR-området
    •    Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, motiverede kolleger og humor
    •    En arbejdsdag med spændende og alsidige opgaver, som du har mulighed for at præge og udvikle
    •    Målrettet oplæring i alle processer samt mentorordning, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    •    Grænseløse karrieremuligheder og faglige udfordringer
    •    Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Tiltrædelse

    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til hurtigst muligt at modtage en motiveret ansøgning og CV fra dig. 

    Vi behandler ansøgninger løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet. Vi indkalder løbende til samtale. I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtale. Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.

    Ansættelsen er midlertidigt og løber frem til den 31.08.2025, med mulighed for evt. forlængelse.

    Har du spørgsmål?

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Regional HR Stefan Walther Sørensen på telefon 42 12 06 00, hverdage mellem 09.00 og 16.00.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Bone's Restauranter A/S

    2. Mar

    Er du VÆRTENS bedste kollega, og har du lyst til at være en del af en arbejdsplads, hvor der er fart over feltet, hvor vi har vores gæster i fokus, og samtidig har det sjovt? Ser du også dig selv som en engageret holdspiller, som leverer VÆRTENS BEDSTE OPLEVELSER, så mangler vi DIG på vores nye Bone’s i Hillerød!

    På Bone’s bliver du en del af en hverdag fyldt med begejstring, glimt i øjet, gode oplevelser – og ja selvfølgelig glade gæster, for dem samler vi nemlig på!

    Vi søger servicemedarbejdere, der brænder for at give gæsterne VÆRTENS BEDSTE SERVICE – også når der er travlt – til ca. 2-3 arbejdsdage om ugen. Du trives med at samarbejde med alle på holdet, hvor du som servicemedarbejder har den primære opgave, at tage rigtig godt imod gæsterne – allerede fra de ankommer i restauranten, og samtidig sørge for at få taget en god afsked med gæsterne, når de tager hjem igen.

    Du er:

    • Smilende og udadvendt og har lyst til at ’være på’, både overfor gæster og kolleger
    • God til at bevare overblikket, også når der er mange gæster
    • Passioneret omkring de gode gæsteoplevelser
    • En teamplayer, der får tingene til at fungere
    • Interesseret i at arbejde både aftener og weekender.
    • Over 18 år

    Du behøver ikke have den rigtige uddannelse allerede – hvis du har glimtet i øjet, skal vi nok lære dig resten.

    Jobbet er ideelt som et studiejob. Vi ser gerne, at du sender en video af dig selv, så vi bedre kan vurdere dig, inden en eventuel jobsamtale.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Team Bone’s

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    12. Feb

    Introduktion

    Har du hænderne ordentligt skruet på og trives du med at arbejde selvstændigt? Vil du være med til at forebygge og udbedre skader? Så er det måske dig, vi søger som kørende hushåndværker til vores butikker i Midt- og Østjylland!

    Det er vigtigt, at vores butikker afspejler lige så høj kvalitet, som vores varer. Så hvis inventar, installationer eller andet i butikkerne bliver beskadiget, skal udskiftes eller serviceres, skal der handles. Din fornemste opgave bliver at sikre drift og vedligehold af butikkerne i Midt- og Østjylland.

    Som kørende hushåndværker er der tilknyttet en varevogn, der med udgangspunkt i din bopælsadresse, udelukkende må bruges ifm. arbejdsrelateret kørsel. Afhentning af inventar og møder foregår på vores lagre i hhv. Randers og Kolding samt på hovedkontoret i Aarhus.

    Om jobbet

    • Udbedring af skader som er forsaget i vores butikker
    • Forebyggelse af følgeskader på bygningerne
    • Rapportering af kommende renoveringsopgaver
    • Sikre en generel høj standard på bygninger og installationer
    • Alle tænkelige, små som store, håndværksmæssige opgaver som f.eks. justering af døre, udskiftning af klinker og loftplader samt opsætning af lister og hylder
    • Udskiftning af lyskilder
    • Opsætning af bannere og påkørselsbeskyttere
    • Vedligeholdelse af inventar og møbler
    • Diverse maleopgaver

    Om dig

    • Du har en håndværksmæssig baggrund eller erfaring som f.eks. tømrer, murer eller lignende
    • Du har IT-kompetencer på et godt niveau
    • Du er fleksibel ift. arbejdstiderne på hverdage i tidsrummet kl. 07.00-16.00.
    • Du arbejder selvstændigt
    • Du er løsningsorienteret og særdeles kvalitetsbevidst
    • Du kan prioritere og bevare overblikket
    • Du er pligtopfyldende og serviceminded
    • Du har kørekort og kan lide at køre bil

    Vi tilbyder

    • En grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes
    • Varierende arbejdsopgaver med frihed og ansvar til selv at planlægge arbejdsdagen
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Ansøgningsfrist d. 12. februar
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit motiverede CV hurtigst muligt. 

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, telefoninterview og jobsamtaler. 

    Tiltrædelse er hurtigst muligt efter aftale.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte den ansvarlige Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk. 

    Vi ser frem til at modtage dit motiverede CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    24. Feb

    Introduktion

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du måske vores nye ungarbejder!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold. Og som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen.*

    Mød din nye kollega Katrine
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle, og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik,” fortæller Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.
    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!  
    På #teamlidl kommer du på hold med verdensklasse kollegaer. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter. Vi går nemlig op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kollegaer.

    Grænseløse karrieremuligheder
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig kun være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener, er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. marts 2024.
      

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os skal du, først og fremmest, hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt  

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Har mulighed for at arbejde eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    Udover at du får verdensklasse kollegaer, får du som ungarbejder også:

    • Et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen*
    • Løn og vilkår efter gældende overenskomst med HK
    • Erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om #teamlidl og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send dit motiverede CV allerede i dag!
    Sådan søger du stillingen:
    •    Klik på ”Søg nu”
    •    Udfyld formularen
    •    Vedhæft dit motiverede CV
    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • REMA1000

    28. Feb

    Vores kommende REMA 1000 butik i Lunderskov søger servicemedarbejdere, under 18 år

    Vil du med på holdet i REMA 1000? Vi søger nu servicemedarbejdere til vores REMA 1000 butik i Lunderskov, som åbner den torsdag den 3. april 2025.

    Vi stræber altid efter at give de bedste oplevelser i vores butikker, og vi arbejder ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef. God kundeservice er en topprioritet, og det skal være en medvirkende faktor til, at vores butik bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik.

    Som person er du derfor smilende, venlig og udadvendt. Det er ikke et krav at have erfaring med lignende arbejdsopgaver, da vi nok skal sørge for den nødvendige oplæring. Du skal dog have afsluttet folkeskolens 9. klasse, være under 18 år, og kunne arbejde 6-8 timer ugentligt.

    Dine arbejdsopgaver som servicemedarbejder vil være:

    • Vareopfyldning
    • Betjening af kassen
    • Trimning af butikken
    • Lettere rengøring

    Rent praktisk vil dine vagter være hverdagseftermiddage og weekendvagter.

    Vi arbejder blandt andet ud fra en holdning om, at det skal væres sjovt at gå på arbejde, så derfor vil vi sørge for, at du får en god oplevelse og oplæring hos os. Vi har også fokus på, at der er et godt sammenhold blandt kollegerne i butikken, så man altid kan føle sig tryg, spørge om hjælp og selv bidrage til at hjælpe andre, når man har lært REMA 1000 og arbejdsopgaverne at kende.

    Lyder det som et fritidsjob for dig?
    Så ansøg via linket her til højre 'Søg stillingen'.

    Læs mere om jobbet som servicemedarbejder i REMA 1000 her: https://job.rema1000.dk/karriere-i-butik/servicemedarbejder

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    21. Feb

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen – med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Vi investerer i dig som medarbejder, og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, som vi selvfølgelig klæder dig på til fra start gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Burger King NSP

    12. Feb

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    14. Feb

    Introduktion

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du måske vores nye ungarbejder!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold. Og som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen.*

    Mød din nye kollega Katrine
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle, og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik,” fortæller Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.
    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!  
    På #teamlidl kommer du på hold med verdensklasse kollegaer. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter. Vi går nemlig op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kollegaer.

    Grænseløse karrieremuligheder
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig kun være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener, er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. marts 2024.
      

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os skal du, først og fremmest, hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt  

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Har mulighed for at arbejde eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    Udover at du får verdensklasse kollegaer, får du som ungarbejder også:

    • Et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen*
    • Løn og vilkår efter gældende overenskomst med HK
    • Erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om #teamlidl og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send dit motiverede CV allerede i dag!
    Sådan søger du stillingen:
    •    Klik på ”Søg nu”
    •    Udfyld formularen
    •    Vedhæft dit motiverede CV
    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på tlf. 7635 0535 på hverdage indenfor normal arbejdstid eller på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere

Job i Syddanmark

I Syddanmark er der mange jobmuligheder inden for brancher som produktion, logistik, handel og sundhed, med byer som Kolding, Esbjerg og Sønderborg som centrale omdrejningspunkter.

Kolding har blandt andet mange virksomheder inden for lager og logistik, hvor der ofte er behov for både fuldtids- og deltidsmedarbejdere til pakning og distribution.

Detailhandlen i Syddanmark søger også ungarbejdere til kassearbejde og vareopfyldning, især i større byer. For unge og studerende tilbyder restauranter og caféer gode muligheder for fritidsarbejde og fleksible arbejdstider.

Ungarbejde.dk gør det let for dig at finde jobopslag rettet mod unge i Syddanmark, både til: Fritidsjob, deltidsstillinger og sabbatårsarbejde på fuldtid.

Job i Sønderjylland

Sundhedssektoren i Sønderjylland har løbende behov for medarbejdere i pleje- og omsorgsfagene. Det kan indenfor social og sundhed.

At arbejde som lærervikar på en skole, være medhjælper i en SFO, eller pædagogmedhjælper i en børnehave, er også gode jobs at søge, når du bor i Sønderjylland.

 

loading