Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Job i Syddjurs - se ledige stilinger

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • FK Distribution

    31. Jan

    Leder du efter dit første fritidsjob? Så har vi det helt rigtige første job - som omdeler af reklamer og aviser får du en god start på arbejdslivet. Lige nu har vi ledige ruter i dit lokalområde.

    Du tjener dine egne penge, og samtidig har du masser af tid til både skole, venner og fritidsinteresser. Du får ansvar for din egen rute og planlægger selv, hvornår på dagen, du vil omdele – så længe du bare overholder vores deadline.

    Udover din løn, så optjener du også løbende point til vores gaveshop, for eksempel ved bare at passe din rute hver uge. Du får også erfaringstillæg, og dvs. at du stiger også i løn hver 13. uge, og det bliver du ved med, så længe du har omdelerjobbet.

    5 fordele ved at være omdeler:

    • Du tjener dine egne penge og opsparer løbende point til vores gaveshop
    • Du stiger i løn hver 13. uge, så længe har omdelerjobbet
    • Du arbejder tæt på, hvor du bor – så du undgår transporttid til og fra arbejde
    • Du får ansvaret for din egen rute og opnår relevant arbejdserfaring
    • Du får et arbejde, hvor du kommer ud i den friske luft og får fysisk aktivitet i form af at gå eller cykle

    Hvad går jobbet som omdeler af reklamer og aviser ud på?:

    Jobbet går ud på, at du skal omdele reklamer og aviser til husstandene i Danmark, og det er dig som sørger for, at reklamer og aviser når det sidste stykke af vejen til postkasserne.

    Inden, at reklamerne og aviserne bliver leveret hos dig, så har vi i vores terminaler pakket dem i sæt, så de er klar til omdeling, når de bliver leveret hjemme hos dig.

    Når vognmanden har leveret dine reklamer og aviser hjemme hos dig, kan du begynde at pakke din trailer, så den er klar til omdeling. Vi sørger for, at du modtager en trailer, som du låner af os, og den kan du enten gå eller cykle med.

    Onsdag og/eller torsdag skal du omdele, og det er vigtigt, at du omdeler korrekt og rettidigt, dvs. inden torsdag klokken 20.00. Når du er færdig med at omdele, så skal du huske at slutmelde din rute, så vores kvalitetsafdeling kan følge op.

    God erfaring til senere i livet:

    Et ungdomsarbejde som omdeler giver god erfaring til senere i livet. Se videoen med Caroline, der startede sit arbejdsliv som omdeler: Et fritidsjob - min start på arbejdslivet - Bliv Omdeler

    Læs mere
  • FK Distribution

    31. Jan

    8000, Aarhus C / 8400, Ebeltoft / 8410, Rønde / 8420, Knebel / 8444, Balle / 8543, Hornslet / 8544, Mørke / 8550, Ryomgård / 8560, Kolind / 8581, Nimtofte

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Triaba

    31. Jan

     

    Betalte Undersøgelser Med Triaba. Tjene penge online. 

    (Brug den grønne knap nederst på siden, for at søge jobbet).

    Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online.

    Bliv belønnet for din mening. Tjen op til 36 kr. per undersøgelse. Din tjente belønning for undersøgelsene vil automatisk blive sat ind på din konto. Tilmeld dig Triaba gratis, besvar undersøgelser online og modtag din belønning. Tjene penge online. Betalte Undersøgelser med Triaba. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online. Tjen penge online på at udfylde spørgeskemaer. Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. 

    Indløs dine indtjente penge med PayPal eller gavekort. Indløs din gavecertifikat for at erhverve en række gavekort, der omfatter muligheder som Virtuel VISA, CDON og velgørenhedsbidrag. Derudover er det vigtigt at understrege, at alle indløsninger foretaget med certifikatet ikke kan refunderes.

    • Kop & Kande
    • Ilva
    • Nelly.com
    • Lego
    • Ticketmaster
    • FORZIERI
    • Zalando
    • Mango
    • Foot Locker
    • H&M
    • CDON
    • Virtual Visa
    • Coolshop
       

    og andre stærke brands.

    Som medlem af Triaba kan du kontaktes af virksomheder, som ønsker at foretage spørgeundersøgelser, på vegne af sig selv eller andre virksomheder. Du kan vælge ikke at acceptere invitationer til at deltage i spørgeundersøgelserne. Du gives incitament for din deltagelse i spørgeundersøgelserne i henhold til vilkårene og betingelserne for den enkelte spørgeundersøgelse.

    Medlemskab i Triaba er helt frivilligt, og medlemmet har til enhver tid ret til at stoppe medlemskabet. Alle personer, der er fyldt 15 år, som er bosiddende i Danmark, og som kan læse og skrive dansk, kan tilmelde sig Triaba Panelet.

     

    Vi tager fortrolighed alvorligt

    Ved at dele dine personlige data vil du kunne få researchmuligheder, der er målrettet dine interesser, hjælpe med at forbedre produkter og tjenester og optjene belønninger ved deltagelse. Triaba samler kun personlige data til markedsundersøgelsesformål.

    Markedsundersøgelse:

    Gennemføre en markedsundersøgelse? Triaba har undersøgelsespaneler i 110 lande og 650.000 paneldeltagere. 

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Jan

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • WELOCALIZE, INC

    20. Feb

    Om stillingen: 

    Vi søger en passioneret og teknisk kyndig person til at blive en del af vores team som dansk undersøger af online annoncer.

    I denne stilling vil du være ansvarlig for at gennemgå og bedømme internetannoncer for at sikre, at de er relevante, nøjagtige og leveres effektivt til slutbrugerne.

    Dette er en fantastisk mulighed for personer, der elsker at surfe på internettet, og er rigtig god til at bruge søgemaskinerne såsom Google, YouTube osv.

    Du kan lide at prøve at regne ud, hvad folk vil have, baseret på nogle få søgeord.

    Hvis du kan lide at undersøge emner online og ønsker et fleksibelt og sjovt fritidsjob, er dette job perfekt for dig!

     

    Jobbet:

    • Evaluere kvaliteten og relevansen af onlineannoncer på dansk
    • Vurdere annonceindhold og -placering for at sikre, at de opfylder specifikke kriterier og retningslinjer
    • Give feedback og forslag til forbedring af annoncekvalitet og -effektivitet
    • Undersøge søgeord for at forstå brugeres hensigt (hvad brugerne reelt har brug for) og forbedre annoncemålretning
    • Arbejde med AI på forskellige platforme
    • Samarbejde med teamet om at identificere tendenser og forbedre annonceleveringsstrategier

    Kvalifikationer:

    • Dansk på modersmålsniveau og indgående viden om dansk kultur og onlinetendenser
    • Evne til at kommunikere og rapportere på engelsk
    • Regelmæssig bruger af større søgemaskiner og sociale medier
    • Fremragende evne til at researche og en god evne til at analysere ny information hurtigt
    • Detaljeorienteret med stærke analyse- og problemløsningsevner
    • Pålidelig internetforbindelse og et passende hjemmearbejdsmiljø

    Ideel ansøger:

    • Surfer dagligt på internettet og er fortrolig med forskellige onlineplatforme
    • Har erfaring med at bruge større søgemaskiner som Google, YouTube, Bing osv.
    • Forstår, hvad folk ønsker, baseret på minimal information eller søgeord
    • Kan lide at researche og lære nye emner at kende
    • Søger et fleksibelt fjernarbejde, der kan balanceres med andre forpligtelser

    Fordele:

    • Fleksibel arbejdstid, der passer til dig
    • Arbejde hjemmefra (i Danmark)
    • Få indsigt i den digitale reklamebranche
    • Bliv bedre til at researche, og forbedre dine analytiske færdigheder
    • Bliv en del af et dynamisk team, der støtter dig

    Sådan ansøger du: 

    Hvis du er interesseret i denne spændende mulighed, så send venligst dit CV ved at klikke på ansøgningsknappen nedenfor.

    Husk at skrive på engelsk.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Djurs Sommerland

    15. Feb

    8400, Ebeltoft / 8410, Rønde / 8420, Knebel / 8444, Balle / 8543, Hornslet / 8544, Mørke / 8550, Ryomgård / 8560, Kolind / 8581, Nimtofte
    Bliv en del af Danmarks sjoveste arbejdsplads 
     
    Vil du være en del af det stærkeste fællesskab og få nye venner for livet, samtidig med at du tjener gode penge?
    Så er det lige dig, vi har brug for! Søg sæsonjob i Djurs Sommerland på kun 5 minutter!
     
    Sæsonjob for alle  
     
    I Djurs Sommerland har vi mere 10 forskellige jobfunktioner. Vi har både plads til dig, der trives bedst med at være bag kulisserne, og dig der elsker at underholde og være på.  
     
    Som ny medarbejder i Djurs Sommerland tager vi dig i hånden fra starten, og sørger for, at du får grundig introduktion og træning, så du føler dig sikker i det nye job. 
     
     
    5 fede ting ved at arbejde i Djurs Sommerland: 
    • Et unikt fællesskab med mere end 850 kolleger 
    • Gode muligheder for samkørsel til og fra job 
    • De sjoveste fester og arrangementer 
    • Fri adgang til mere end 20 forlystelsesparker og attraktioner  
    • God løn på 143,50 kr. pr. time (over 18 år lønsats 2024) 

    Der er tale om et meget eftertragtet job - så søg søg allerede i dag.

    Læs mere
  • Djurs Sommerland

    15. Feb

    8400, Ebeltoft / 8410, Rønde / 8420, Knebel / 8444, Balle / 8543, Hornslet / 8544, Mørke / 8550, Ryomgård / 8560, Kolind / 8581, Nimtofte
    Bliv en del af Danmarks sjoveste arbejdsplads 
     
    Vil du være en del af det stærkeste fællesskab og få nye venner for livet, samtidig med at du tjener gode penge?
    Så er det lige dig, vi har brug for! Søg sæsonjob i Djurs Sommerland på kun 5 minutter!
     
    Sæsonjob for alle  
     
    I Djurs Sommerland har vi mere 10 forskellige jobfunktioner. Vi har både plads til dig, der trives bedst med at være bag kulisserne, og dig der elsker at underholde og være på.  
     
    Som ny medarbejder i Djurs Sommerland tager vi dig i hånden fra starten, og sørger for, at du får grundig introduktion og træning, så du føler dig sikker i det nye job. 
     
     
    5 fede ting ved at arbejde i Djurs Sommerland: 
    • Et unikt fællesskab med mere end 850 kolleger 
    • Gode muligheder for samkørsel til og fra job 
    • De sjoveste fester og arrangementer 
    • Fri adgang til mere end 20 forlystelsesparker og attraktioner  
    • God løn på 88,20 pr. time (under 18 år lønsats 2024)

    Der er tale om et meget eftertragtet job - så søg søg allerede i dag.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Feb

    Vi søger General Managers - er det dig?

    Som restaurantchef er du overordnet ansvarlig for at skabe vækst i restauranten. Både forretningsmæssigt og menneskeligt. Du har ansvaret for, at vi leverer værtskab i verdensklasse, at vi altid sikrer topkvalitet i buffeten, og du gør forrest i rejsen mod at skabe Danmarks bedste arbejdsplads.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Sikrer varme og hyggelige gæsteoplevelser gennem tilfredse og engagerede medarbejdere.
    • Har lyst til at gå forrest og være en del af driften.
    • Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter
    • Varetager den daglige drift med øje for gæster og drift
    • Er smilende og har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
    • Har faglig stolthed og følger altid opgaverne til døren
    • Er pragmatisk og struktureret i din tilgang
    • Evner at samarbejde på tværs
    • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

    Dit overordnet ansvar bliver, at:

    • Sikre, at gode gæsteoplevelser leveres hver gang
    • Pleje og udvikling af dine medarbejdere
    • Kvalitetssikring af konceptet og restauranten som helhed
    • Opnåelse af indtjenings- og omkostningsbudgetter
    • Sikre, at procedere og arbejdsgange er optimale
    • Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold

    Vi tilbyder:

    • En masse dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
    • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor dagene alligevel ikke er ens

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    17. Feb

    Vi søger Area Managers - er det dig?

    Som distriktschef er du overordnet ansvarlig for at sikre Flammens positive udvikling i dit distrikt af et større antal restauranter. Du samarbejder med kolleger på tværs af organisationen, især med dine ledere i restauranterne. Det handler kort og godt om at skabe både forretningsmæssig og menneskelig vækst i Flammen.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
    • Evner at samarbejde på tværs
    • Er bindeled mellem restauranter og hovedkontor
    • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

    Dit overordnet ansvar bliver, at:

    • Ledelsesansvar for restauranterne i dit distrikt
    • Tæt samarbejde med lederne i dine restauranter
    • Bidrage til udvikling af strategiske, taktiske og operationelle indsatser
    • Spare med lederne om planlægning, drift og daglig ledelse
    • Motivere og udvikle lederne i dit distrikt
    • Samarbejde på tværs af organisationen
    • Sikre Flammens positive udvikling i dit distrikt
    • Skabe vækst og resultater

    Vi tilbyder:

    • En masse dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
    • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor dagene alligevel ikke er ens

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Ree Park

    28. Feb

    Ree Park Safari søger unge til sæson 2025

    Så skal du være med på Danmarks vildeste cafe-team der betjener alle vores 200.000+ gæster med skøn mad og betjening.

    Så skal du skynde dig at sende en ansøgning NU

    Det vi søger:

    • Energisk personlighed
    • Et kvikt hoved
    • Smilende ansigt
    • En god kollega
    • Passion for værtskab

    Det du får:

    • Kvikke og energiske kollegaer med et smil på læben og passion for værtskab og god mad
    • En masse fede fordele som ansat i Ree Park
    • Sved på panden og hård på brystet
    • Mulighed for at deltage i vores fester og andre sociale arrangementer
    • God oplæring og træning

    Praktisk info:

    • Du skal være fyldt 16 år eller være færdig med 9. klasse
    • Sæsonstart til påske. Mulighed for timer fra april-februar
    • De fleste timer afvikles i sommeren fra uge 26-35, samt helligdage og juleweekenderne
    • Det forventes at du kan arbejde fuldtid i sommerferien.
    • Obligatorisk informationsweekend den 29. marts.
    • Ansøgningsfrist løbende og senest i februar 2025

    Ansøgning sendes til : F&B chef Morten Rasmussen

    Email-adresse fremkommer ved at klikke på den grønne ansøgningsknap.

    Læs mere
  • Ree Park

    28. Feb

    Vil du være en del af Danmarks vildeste arbejdsplads?

    Vi leder efter energiske og passionerede medarbejdere til vores Safari Shop!

    Har du det, der skal til?

    Det vi søger:

    • Energisk personlighed
    • Godt humør
    • En god kollega
    • Passion for mennesker og dyr
    • Gåpåmod og drivkraft


    Det du får:

    • Mere end 200 fantastiske kollegaer med kanon sammenhold
    • God løn og gode forhold
    • De sjoveste fester og sociale arrangementer
    • Oplevelser og færdigheder for livet
    • En masse fede fordele, herunder gratis entré i alle Danmarks topattraktioner og zoologiske haver


    Praktisk info:

    • Du skal være fyldt 16 år eller være færdig med 9. klasse
    • Sæsonstart til påske.
    • De fleste timer afvikles i sommeren fra uge 26-35, samt helligdage og juleweekenderne
    • Det forventes, at du kan arbejde en masse timer i sommerferien
    • Du skal deltage i obligatorisk informationsweekend d. 29. marts

    Ansøgningsfrist er løbende og senest i februar 2025

    Så hvis du vil være med på Danmarks vildeste team, få en sommer du aldrig glemmer og støtte verdens vilde dyr, så skynd dig at sende en ansøgning nu! Ansøgningsfristen er i februar 2025, så du har masser af tid til at forberede din ansøgning. Vi glæder os til at høre fra dig!

    Send ansøgning til Pierre Skovgaard.

    Email adressen ser du ved at klikke på den grønne ansøgningsknap.

     

     
    Læs mere
  • Tui

    31. Jan

    Udlandet, Hele Danmark

    This job is open to individuals with an EU Passports who are willing to move to one of our holiday destinations during Summer 2025. If you speak English and ideally another European language, keep reading! 

    If you already live in one of our destinations, like Spain, Greece, Turkey etc., check out our positions for local employment.

    Are you ready to embark on an exciting journey in the world of swim and tourism? Combine your passion for travel with work, creating unforgettable moments as one of our Swim Coaches.

     

     

      

    ABOUT OUR OFFER  

    • Seasonal or permanent contracts available with optional winter work opportunities

    • Private Health Insurance with Allianz or Sanitas included

    • Costs for your visa/work-permit and background check processing are covered

    • “All Inclusive” package, including flights to and from destination, accommodation with own bedroom, as well as meals and non-alcoholic beverages during hotel opening times

    • Access to free language lessons & the TUI Learning Hub to help you level-up and grow your career

    • Plus receive a take home net basic of 1000€ Net Monhtly

    • Finally, why not get involved with incredible local charity and sustainability initiatives like the TUI Care Foundation 

     

    ABOUT YOU 

    • You will have a minimum of Swimming Teaching/Coaching certificate (not to be confused with Assisting Teaching, Education Awards or Sports Qualifications) from your country of residence

    • You will have gained or be willing to gain a lifesaving certification as part of the pool safety around swimming lessons 

    • You have a genuine passion for teaching children to swim, as well as developing swimmers all ages from toddlers to adults

    • You are a fun and vibrant personality with the ability to work solo and as part of an international team and you are willing to commit and learn the demands of the job including work in direct sun/heat

    • You are fully conversational in English; additional languages will be helpful 

     

    ABOUT THE JOB 

    • You will be delivering fun, professional, and safe swim lessons from toddlers to adults

    • Tailoring your lessons to support the technical progression of varying abilities of guests whilst following the guidelines provided

    • You also actively sell and promote your lessons to encourage maximum attendance

    • And finally, you will regularly take part in events such as team days and presentations to support your programme, your teams, and deliver the best possible holiday experience, especially for our young guests

     

    From a workplace to a place to belong. At TUI we embrace diversity, equity, and inclusion, encouraging everyone to come as you are, because together, our potential is limitless.

     

    We are committed to supporting candidates with disabilities and impairments so if you require any support, please do let us know.

     

    #TUICareers #LifeAtTUI #LetsTUIit  #Summer25iscoming #DestinationJobs

    Læs mere
  • Tui

    31. Jan

    Udlandet, Hele Danmark

    Are you ready to embark on an exciting journey in the world of travel and tourism? Combine your passion for travel with work, creating unforgettable moments as one of our digitally experienced and helpful Hotel or Service Reps.  

    If you have an EU passport, are willing to relocate for the duration of the summer season, and speak English plus ideally another European language, then keep on reading!  

     

      

    ABOUT OUR OFFER  

    • Seasonal or permanent contracts available with optional winter work opportunities
    • Private Health Insurance with Allianz or Sanitas included
    • Accommodation with your own private bedroom and bills included
    • Work permits, background and/or medical checks arranged and included 
    • Return flights, company iPad and uniform included
    • Comprehensive onsite start of season training with accommodation and pay included    
    • Access to free language lessons & the TUI Learning Hub to help you level-up and grow your career 
    • Plus receive a take home net basic of 825€ to 980€ per month + extra commission of 400-500€ gross per month with no upper limit
    • Finally, why not get involved with incredible local charity and sustainability initiatives like the TUI Care Foundation


    ABOUT THE JOB 

    • Create special moments for our guests, make them feel welcome and happy, building a strong connection with each one
    • Engage with guests from around the world to identify their needs and offer tailored recommendations
    • Hotel Reps promote and sell our experiences effectively to match our products with guests’ preferences, aiming to exceed sales targets and boost revenue. They also need to be prepared to handle changes and challenging situations effectively to provide the best possible service to our guests
    • Service Support Reps effectively manage changes and challenging scenarios, providing crucial support for high-profile cases and hospitalizations. They ensure guests receive appropriate care and help, including face-to-face interactions when needed
    • Collaborate with colleagues, teams, suppliers, and partners from all over the world and embrace our diverse TUI culture
    • Monitor progress with sales and/or service updates, as well as guest feedback. Celebrate successes in meeting sales and/or service targets, solving problems, and providing great service


    ABOUT YOU 

    • A friendly and empathetic individual who naturally connects with people, making them feel welcomed and supported, going above and beyond to create unforgettable experiences
    • A quick learner, ready to master the technology and tools needed for the role. Embrace new knowledge and feedback, and enthusiastic about getting to know our amazing products and services
    • Hotel Reps are highly motivated, target-driven individuals with a positive mindset towards achieving results. Dedicated to caring for customers, selling products that match their needs, and ensuring they have the best possible experience 
    • Service Support Reps excel in fast-paced and dynamic environments, using multitasking and organizational skills to handle a variety of guest interactions and responsibilities seamlessly
    • Turning challenges into opportunities and remaining calm under pressure. Proactively identify and resolve issues creatively before they escalate
    • Communicate clearly and effectively and able to adjust style to fit the situation. Keep interactions positive, and confident to present in front of an audience 
    • Fully conversational in English – additional languages will be helpful. Depending on the role or languages you speak, you may need to hold a valid manual driving license 

     

    From a workplace to a place to belong, we embrace diversity, equity, and inclusion, encouraging everyone to come as you are, because together our potential is limitless. We are committed to supporting candidates with disabilities and impairments, so if you require any support, please do let us know. 

    #TUICareers #LifeAtTUI #LetsTUIit #Summer25iscoming #DestinationJobs

    Læs mere
  • Global Career

    31. Jan

    Er du passioneret omkring at hjælpe andre og levere en god oplevelse for folk som har brug for hjælp?

    Ønsker du at arbejde for en international virksomhed, der udbyder kundeservice for nogle af de mest prestigefyldte brands i verden?

    Du bliver en del af et trygt dansk team i et internationalt miljø og tilføjer international arbejdserfaring til dit CV.

    Vi søger en engageret og serviceorienteret kundeservicemedarbejder, der kan hjælpe os med at levere en god oplevelse til vores kunder.

    Jobbet:

    • Besvare telefonopkald, e-mails og chatforespørgsler fra danske kunder og give dem professionel assistance på dansk
    • Håndtere kundehenvendelser vedrørende produkter, tjenester, garantier og vedligeholdelse
    • Løse kundernes problemer hurtigt og effektivt, mens du sikrer høj kundetilfredshed
    • Rådgive kunder om produktfunktioner og fordele, samt hjælpe dem med at træffe informerede beslutninger
    • Deltage i træningssessioner for at holde dig opdateret om nye produkter, tjenester og virksomhedspolitikker
    • Bidrage til et positivt arbejdsmiljø og samarbejde effektivt med dine kolleger

    Kvalifikationer:

    • Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
    • Erfaring indenfor kundeservice er en fordel, men ikke et krav
    • Problemløsningsorienteret med evne til at håndtere stressede situationer med ro og professionalisme
    • Teknisk kendskab er et plus, men ikke et krav
    • Gode IT-kundskaber
    • Evne til at arbejde selvstændigt samt som en del af et team
    • Fleksibilitet og vilje til at lære og tilpasse sig nye procedurer og politikker

    Vi tilbyder:

    • En spændende og udfordrende rolle i en international virksomhed
    • Konkurrencedygtig løn + gode bonusser + 14 lønninger årligt
    • Flyttepakke: Fly, lufthavnstransport, 2-4 ugers hotel
    • Muligheder for faglig og personlig udvikling
    • Et støttende og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede kolleger
    • En fantastisk mulighed for at arbejde med verdenskendte brands i et internationalt miljø i Grækenland
    • Fuldt dækkende ansættelseskontrakt med sociale og sundhedsmæssige sikringer
    • Mulighed for at arbejde med stærke brands såsom: Mercedes, Audi, Netflix, Microsoft, Paypal, Canon og Singapore Airlines

    Lokation:

    • Fra kontor i historiske Athen, eller remote fra en af de smukke græske øer (Vi sender dit udstyr til dig!)

    Jobtitel:

    • Kundeserviceagent eller agent til teknisk support 

    Arbejdstid:

    • Fuldtid

    Startdato:

    • ASAP

     

    Sådan ansøger du:

    Global Career værdsætter mangfoldighed. Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge, uanset køn, alder, religion, etnisk baggrund eller andre beskyttede karakteristika.

    Hvis du er klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en del af vores gode danske team, så klik på den grønne ansøgningsknap.

    Vi ser meget frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • TMPO Connexio

    31. Jan

    Brænder du for at gøre en forskel? Så er du måske vores nye dansksprogede fundraising-stjerne :)
     
     
    Du kommer til at arbejde med at fremme: Børns muligheder, miljøet eller flygtninges tilværelse.
     
    Du behøver ikke have erfaring med fundraising, salg eller telemarketing. Vi værdsætter dog, at du har gåpåmod og kan sige ja til nedenstående:
     
    • Du er god til at inspirere andre og engagere dem i formål, som du selv tror på
    • Du er resultatorienteret og motiveres af konkrete målsætninger
    Når du starter som fundraiser hos TMPO i Spanien, begynder du på vores grundlæggende uddannelse inklusiv træning og coaching, så du får succes med at kickstarte din karriere som fundraiser.
     
    Vi tilbyder:
    • En konkurrencedygtig fast løn i henhold til lokal overenskomst for området.
    • En skøn udsigt - vores kontor er placeret i Malaga, Spanien
    • Spansk arbejdskontrakt med betalt sygesikring i henhold til lov
    • En hyggelig arbejdsplads, hvor vi værdsætter fællesskabet
    • Et unikt indblik i NGO-sektoren

    Lønnen fastsættes efter kvalifikationer, og der er mulighed for lønstigning baseret på performance

    Det er let:

    1. Udfyld nedenstående formular
    2. Vi ringer dig op, og du får svar på alle dine spørgsmål
     
     
     
    Vis dette opslag på Instagram

    Et opslag delt af TMPO SPANIEN ???????? (@tmpospanien)

    [instagram-post]
     

    [kontakt-form-b2b]

     

    Eller klik på den grønne knap, og send din ansøgning allerede nu. Vi glæder os til at høre fra dig, uanset hvilken måde du vælger at kontakte os.

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Jan

    Bliv en del af vores passionerede kundeserviceteam hos Booking.com i Sofia, Bulgarien! Betalt relocation

    Drømmer du om nye udfordringer? Nu har du chancen for at prøve kræfter af med et job i udlandet ved at søge denne super spændende stilling! 

    Sofia, som er hovedstaden i Bulgarien, er en fortryllende by, der kombinerer historie, kultur og modernitet på en enestående måde. Dens charme ligger i det spændende mix af gamle bygninger, smukke parker og pulserende byliv. Sofia er kendt for sine åbne grønne områder, der tilbyder en dejlig flugt fra byens travle rytme.

    Alt i alt byder Sofia på en unik livsstil, hvor historie, natur og moderne kultur smelter sammen. Det er en by, der byder velkommen med åbne arme og giver beboerne en positiv oplevelse af autentisk bulgarsk charme

    Om arbejdet:

    Som en del af Booking.com team’et får du mulighed for at være rejsendes personlige rejserådgiver. Du vil besvare telefonopkald, chatte og besvare e-mails fra kunder, hvor du hjælper dem med at opfylde deres rejseønsker. Med din ekspertise vil du sikre, at kunderne får en skræddersyet og uforglemmelig rejseoplevelse.

    Du vil blive en del af et globalt netværk af dedikerede kolleger, der deler din passion for rejser og kundeservice.

     

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt hotel i de første 14 dage
    • 490 BGN tilbagebetalt for flybilletten efter du har været 6 måneder hos firmaet
    • En moderne arbejdsplads med gode personalefaciliteter
    • Et bredt udvalgt af firmaarrangementer
    • Månedlig transport bonus på 50 BGN
    • Forsikring

    Du vil skulle arbejde mandag til fredag fra 10-19.

    Der er mulighed for at opnå en månedlig bonus, hvis du opnår de mål, som firmaet sætter for dig.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

    Hvad forventer vi af dig?

    • At du er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • At du har grundlæggende computerfærdigheder
    • At du har serviceorienteret og professionel
    • At du har et ønske om at arbejde i mindst 6 måneder

    Ansøg i dag, og vær med til at skabe uforglemmelige rejseoplevelser for kunderne!

    Læs mere

    Job i Syddjurs

    I Syddjurs finder du byerne:

    • 8400 - Ebeltoft
    • 8410 - Rønde
    • 8420 - Knebel
    • 8444 - Balle
    • 8450 - Hammel
    • 8462 - Harlev
    • 8464 - Galten
    • 8471 - Sabro
    • 8472 - Sporup

    I Syddjurs er der gode muligheder for job. Eksempelvis inden for: Industri, landbrug, turisme og detailhandel.

    Via Ungarbejde.dk kan du finde ledige stillinger, især for unge og ufaglærte.

    loading