Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Job i Vesthimmerland - Se ledige stillinger

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • Job Squad

    31. Jul

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • Triaba

    30. Jun

     

    Betalte Undersøgelser Med Triaba. Tjene penge online. 

    (Brug den grønne knap nederst på siden, for at søge jobbet).

    Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online.

    Bliv belønnet for din mening. Tjen op til 36 kr. per undersøgelse. Din tjente belønning for undersøgelsene vil automatisk blive sat ind på din konto. Tilmeld dig Triaba gratis, besvar undersøgelser online og modtag din belønning. Tjene penge online. Betalte Undersøgelser med Triaba. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online. Tjen penge online på at udfylde spørgeskemaer. Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. 

    Indløs dine indtjente penge med PayPal eller gavekort. Indløs din gavecertifikat for at erhverve en række gavekort, der omfatter muligheder som Virtuel VISA, CDON og velgørenhedsbidrag. Derudover er det vigtigt at understrege, at alle indløsninger foretaget med certifikatet ikke kan refunderes.

    • Kop & Kande
    • Ilva
    • Nelly.com
    • Lego
    • Ticketmaster
    • FORZIERI
    • Zalando
    • Mango
    • Foot Locker
    • H&M
    • CDON
    • Virtual Visa
    • Coolshop
       

    og andre stærke brands.

    Som medlem af Triaba kan du kontaktes af virksomheder, som ønsker at foretage spørgeundersøgelser, på vegne af sig selv eller andre virksomheder. Du kan vælge ikke at acceptere invitationer til at deltage i spørgeundersøgelserne. Du gives incitament for din deltagelse i spørgeundersøgelserne i henhold til vilkårene og betingelserne for den enkelte spørgeundersøgelse.

    Medlemskab i Triaba er helt frivilligt, og medlemmet har til enhver tid ret til at stoppe medlemskabet. Alle personer, der er fyldt 15 år, som er bosiddende i Danmark, og som kan læse og skrive dansk, kan tilmelde sig Triaba Panelet.

     

    Vi tager fortrolighed alvorligt

    Ved at dele dine personlige data vil du kunne få researchmuligheder, der er målrettet dine interesser, hjælpe med at forbedre produkter og tjenester og optjene belønninger ved deltagelse. Triaba samler kun personlige data til markedsundersøgelsesformål.

    Markedsundersøgelse:

    Gennemføre en markedsundersøgelse? Triaba har undersøgelsespaneler i 110 lande og 650.000 paneldeltagere. 

    Læs mere
  • REMA1000

    30. Jun

    9640, Farsø

    Vi søger lige nu en salgsassistentelev til vores REMA 1000 butik i Farsø

    Er du klar til en elevuddannelse, der gør dig fagligt stærk og styrker dine sociale og faglige kompetencer? Er du frisk på to spændende, arbejdsomme og sjove år?

    Kan du lide detailhandel? Vil du være en del af Danmarks hurtigst voksende dagligvarekoncept? Er du ambitiøs? Har du gå-på-mod og sans for at arbejde med mennesker?
    Så skal du starte som elev i REMA 1000 Farsø. 

    Fokus på dig 
    I REMA 1000 giver vi dig et godt introforløb. Derfor laver du og købmanden allerede fra starten en personlig uddannelsesplan. Din købmand er din daglige sparringspartner, som også har tæt samarbejde med skolen. På den måde sikrer vi, at både din dagligdag i butikken og din uddannelse på skolen går, som den skal. 
     
    I REMA 1000 har vi lidt over 450 elever fordelt på mere end 425 butikker i hele Danmark. På vores skoleophold kommer du til at gå sammen med andre REMA 1000 elever fra hele Danmark. Det er den samme klasse, du kommer til at følge gennem hele forløbet.  
     
    Løn under uddannelse 
    Du får selvfølgelig løn under hele din uddannelse, når du har en uddannelsesaftale med REMA 1000. Efter endt elevuddannelse har du mulighed for at søge ind på vores talentuddannelse. Her uddanner vi de personer, som har en drøm om at få deres egen REMA 1000 butik.  

    Under din elevuddannelse kommer du til at arbejde med alle aspekter inden for dagligvarehandel: 
     
    • Produktkendskab  
    • Disponering  
    • Teamudvikling 
    • Drift  
    • Service 
    • Personligt salg  
    • Discount med holdning 
    • Store management  
    • Markedsføring

    Og meget, meget mere.
     
    Start som elev i REMA 1000
    Detailhandelsuddannelsen varer som udgangspunkt 2 år, og du kan starte direkte som salgselev, hvis du har bestået en EUD/GF2 (detail), EUX eller en HHX. Har du en baggrund med STX, HTX eller HF, kræves der dog et EUDS 5 ugers forløb. Hvis du ikke har den nødvendige uddannelsesbaggrund – hvis du for eksempel kommer direkte fra 9. eller 10. klasse – så kan du blive Ny Mesterlære elev, hvor uddannelsesaftalen derimod som udgangspunkt vil vare 3 år. Er du over 25, så vil du blive anset som voksenelev, og her afhænger adgangskravene og varigheden på aftalen af en RKV (en realkompetence vurdering), som skolen udarbejder.

    Lyder det som noget for dig? - så klik på linket. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.

    Læs mere
  • Feriepartner

    30. Jun

    Er du og din partner/veninde/ven på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor I får ansvaret for at passe et eller to faste sommerhuse?

    Vi søger et dedikeret værtspar til at tage sig af rengøring og mindre serviceopgaver, så vores gæster altid bliver mødt af et sommerhus i topform.

    Om stillingen:

    Som værtspar vil I få ansvaret for:

    • Rengøring og klargøring af 1-2 faste sommerhuse ved gæsteskift (hovedsageligt i weekender).
    • Tilsyn med husene og mindre vedligeholdelsesopgaver.
    • Håndtering af praktiske opgaver som aflæsning af el/vand.
    • Samarbejde med kontorpersonalet for at sikre høj standard.

    Vi søger jer, som:

    • Har erfaring med rengøring eller serviceopgaver (gerne i sommerhusbranchen).
    • Er ansvarsbevidste, pålidelige og har øje for detaljer.
    • Kan arbejde selvstændigt og som et effektivt team.
    • Har bil og kørekort (nødvendigt for transport til husene).
    • Er fleksible og klar til at tage fat i weekenderne.

    Vi tilbyder:

    • Ansvar for 1-2 faste sommerhuse, som I lærer at kende.
    • Et fleksibelt fritidsarbejde, der passer godt til weekendarbejde.
    • En god løn, der afspejler jeres indsats og erfaring.
    • En vigtig rolle i at skabe gode ferieoplevelser for vores gæster.

    Ansøgning

    Hvis dette lyder som noget for jer, så send jeres ansøgning hurtigst muligt. Har I spørgsmål til stillingen, kan I kontakte Esben Filholm på tlf.: 96180210.

     

    Vi glæder os til at høre fra jer og ser frem til at byde jer velkommen i vores team!

     

    P.S. venligst undlad at sende ppersonfølsomme data, så som cpr. nr. mv. i din ansøgning.

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Vi søger General Managers - er det dig?

    Som restaurantchef er du overordnet ansvarlig for at skabe vækst i restauranten. Både forretningsmæssigt og menneskeligt. Du har ansvaret for, at vi leverer værtskab i verdensklasse, at vi altid sikrer topkvalitet i buffeten, og du gør forrest i rejsen mod at skabe Danmarks bedste arbejdsplads.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Sikrer varme og hyggelige gæsteoplevelser gennem tilfredse og engagerede medarbejdere.
    • Har lyst til at gå forrest og være en del af driften.
    • Indfrier omkostnings- og indtjeningsbudgetter
    • Varetager den daglige drift med øje for gæster og drift
    • Er smilende og har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
    • Har faglig stolthed og følger altid opgaverne til døren
    • Er pragmatisk og struktureret i din tilgang
    • Evner at samarbejde på tværs
    • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

    Dit overordnet ansvar bliver, at:

    • Sikre, at gode gæsteoplevelser leveres hver gang
    • Pleje og udvikling af dine medarbejdere
    • Kvalitetssikring af konceptet og restauranten som helhed
    • Opnåelse af indtjenings- og omkostningsbudgetter
    • Sikre, at procedere og arbejdsgange er optimale
    • Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold

    Vi tilbyder:

    • En masse dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
    • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor dagene alligevel ikke er ens

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    23. Jul

    Vi søger Area Managers - er det dig?

    Som distriktschef er du overordnet ansvarlig for at sikre Flammens positive udvikling i dit distrikt af et større antal restauranter. Du samarbejder med kolleger på tværs af organisationen, især med dine ledere i restauranterne. Det handler kort og godt om at skabe både forretningsmæssig og menneskelig vækst i Flammen.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Har gode kommunikationsevner og evner personaleudvikling
    • Evner at samarbejde på tværs
    • Er bindeled mellem restauranter og hovedkontor
    • Har forståelse for branchen samt almen IT og systemer

    Dit overordnet ansvar bliver, at:

    • Ledelsesansvar for restauranterne i dit distrikt
    • Tæt samarbejde med lederne i dine restauranter
    • Bidrage til udvikling af strategiske, taktiske og operationelle indsatser
    • Spare med lederne om planlægning, drift og daglig ledelse
    • Motivere og udvikle lederne i dit distrikt
    • Samarbejde på tværs af organisationen
    • Sikre Flammens positive udvikling i dit distrikt
    • Skabe vækst og resultater

    Vi tilbyder:

    • En masse dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø, hvor tillid er i højsædet
    • En varierende arbejdsuge med stor indflydelse på dagligdagen
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor dagene alligevel ikke er ens

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Global Career

    30. Jun

    Er du passioneret omkring at hjælpe andre og levere en god oplevelse for folk som har brug for hjælp?

    Ønsker du at arbejde for en international virksomhed, der udbyder kundeservice for nogle af de mest prestigefyldte brands i verden?

    Du bliver en del af et trygt dansk team i et internationalt miljø og tilføjer international arbejdserfaring til dit CV.

    Vi søger en engageret og serviceorienteret kundeservicemedarbejder, der kan hjælpe os med at levere en god oplevelse til vores kunder.

    Jobbet:

    • Besvare telefonopkald, e-mails og chatforespørgsler fra danske kunder og give dem professionel assistance på dansk
    • Håndtere kundehenvendelser vedrørende produkter, tjenester, garantier og vedligeholdelse
    • Løse kundernes problemer hurtigt og effektivt, mens du sikrer høj kundetilfredshed
    • Rådgive kunder om produktfunktioner og fordele, samt hjælpe dem med at træffe informerede beslutninger
    • Deltage i træningssessioner for at holde dig opdateret om nye produkter, tjenester og virksomhedspolitikker
    • Bidrage til et positivt arbejdsmiljø og samarbejde effektivt med dine kolleger

    Kvalifikationer:

    • Gode kommunikationsevner på både dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
    • Erfaring indenfor kundeservice er en fordel, men ikke et krav
    • Problemløsningsorienteret med evne til at håndtere stressede situationer med ro og professionalisme
    • Teknisk kendskab er et plus, men ikke et krav
    • Gode IT-kundskaber
    • Evne til at arbejde selvstændigt samt som en del af et team
    • Fleksibilitet og vilje til at lære og tilpasse sig nye procedurer og politikker

    Vi tilbyder:

    • En spændende og udfordrende rolle i en international virksomhed
    • Konkurrencedygtig løn + gode bonusser + 14 lønninger årligt
    • Flyttepakke: Fly, lufthavnstransport, 2-4 ugers hotel
    • Muligheder for faglig og personlig udvikling
    • Et støttende og dynamisk arbejdsmiljø med engagerede kolleger
    • En fantastisk mulighed for at arbejde med verdenskendte brands i et internationalt miljø i Grækenland
    • Fuldt dækkende ansættelseskontrakt med sociale og sundhedsmæssige sikringer
    • Mulighed for at arbejde med stærke brands såsom: Mercedes, Audi, Netflix, Microsoft, Paypal, Canon og Singapore Airlines

    Lokation:

    • Fra kontor i historiske Athen, eller remote fra en af de smukke græske øer (Vi sender dit udstyr til dig!)

    Jobtitel:

    • Kundeserviceagent eller agent til teknisk support 

    Arbejdstid:

    • Fuldtid

    Startdato:

    • ASAP

     

    Sådan ansøger du:

    Global Career værdsætter mangfoldighed. Vi opfordrer alle kvalificerede kandidater til at ansøge, uanset køn, alder, religion, etnisk baggrund eller andre beskyttede karakteristika.

    Hvis du er klar til at tage næste skridt i din karriere og blive en del af vores gode danske team, så klik på den grønne ansøgningsknap.

    Vi ser meget frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • TMPO Connexio

    30. Jun

    Brænder du for at gøre en forskel? Så er du måske vores nye dansksprogede fundraising-stjerne :)
     
     
    Du kommer til at arbejde med at fremme: Børns muligheder, miljøet eller flygtninges tilværelse.
     
    Du behøver ikke have erfaring med fundraising, salg eller telemarketing. Vi værdsætter dog, at du har gåpåmod og kan sige ja til nedenstående:
     
    • Du er god til at inspirere andre og engagere dem i formål, som du selv tror på
    • Du er resultatorienteret og motiveres af konkrete målsætninger
    Når du starter som fundraiser hos TMPO i Spanien, begynder du på vores grundlæggende uddannelse inklusiv træning og coaching, så du får succes med at kickstarte din karriere som fundraiser.
     
    Vi tilbyder:
    • En konkurrencedygtig fast løn i henhold til lokal overenskomst for området.
    • En skøn udsigt - vores kontor er placeret i Malaga, Spanien
    • Spansk arbejdskontrakt med betalt sygesikring i henhold til lov
    • En hyggelig arbejdsplads, hvor vi værdsætter fællesskabet
    • Et unikt indblik i NGO-sektoren

    Lønnen fastsættes efter kvalifikationer, og der er mulighed for lønstigning baseret på performance.

    KLIK HER, FOR AT KOMME BEHIND THE SCENES HOS TMPO.

    Det er let:

    1. Udfyld nedenstående formular
    2. Vi ringer dig op, og du får svar på alle dine spørgsmål
     
     
     
    Vis dette opslag på Instagram

    Et opslag delt af TMPO SPANIEN ???????? (@tmpospanien)

    [instagram-post]
     

    [kontakt-form-b2b]

     

    Eller klik på den grønne knap, og send din ansøgning allerede nu. Vi glæder os til at høre fra dig, uanset hvilken måde du vælger at kontakte os.

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Jul

    Bliv en del af vores passionerede kundeserviceteam hos Booking.com i Sofia, Bulgarien! Betalt relocation

    Drømmer du om nye udfordringer? Nu har du chancen for at prøve kræfter af med et job i udlandet ved at søge denne super spændende stilling! 

    Sofia, som er hovedstaden i Bulgarien, er en fortryllende by, der kombinerer historie, kultur og modernitet på en enestående måde. Dens charme ligger i det spændende mix af gamle bygninger, smukke parker og pulserende byliv. Sofia er kendt for sine åbne grønne områder, der tilbyder en dejlig flugt fra byens travle rytme.

    Alt i alt byder Sofia på en unik livsstil, hvor historie, natur og moderne kultur smelter sammen. Det er en by, der byder velkommen med åbne arme og giver beboerne en positiv oplevelse af autentisk bulgarsk charme

    Om arbejdet:

    Som en del af Booking.com team’et får du mulighed for at være rejsendes personlige rejserådgiver. Du vil besvare telefonopkald, chatte og besvare e-mails fra kunder, hvor du hjælper dem med at opfylde deres rejseønsker. Med din ekspertise vil du sikre, at kunderne får en skræddersyet og uforglemmelig rejseoplevelse.

    Du vil blive en del af et globalt netværk af dedikerede kolleger, der deler din passion for rejser og kundeservice.

     

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt hotel i de første 14 dage
    • 490 BGN tilbagebetalt for flybilletten efter du har været 6 måneder hos firmaet
    • En moderne arbejdsplads med gode personalefaciliteter
    • Et bredt udvalgt af firmaarrangementer
    • Månedlig transport bonus på 50 BGN
    • Forsikring

    Du vil skulle arbejde mandag til fredag fra 10-19.

    Der er mulighed for at opnå en månedlig bonus, hvis du opnår de mål, som firmaet sætter for dig.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

    Hvad forventer vi af dig?

    • At du er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • At du har grundlæggende computerfærdigheder
    • At du har serviceorienteret og professionel
    • At du har et ønske om at arbejde i mindst 6 måneder

    Ansøg i dag, og vær med til at skabe uforglemmelige rejseoplevelser for kunderne!

    Læs mere

    Job i Vesthimmerland

    I Vesthimmerland er der gode muligheder for job, især inden for produktion, landbrug, omsorg og pædagogisk arbejde. Byer som Aars, Farsø og Løgstør er de centrale områder, hvor mange virksomheder søger medarbejdere. For eksempel er der flere job inden for industrien og produktion i Aars, mens Løgstør har en del muligheder inden for service og turisme, især om sommeren.

    Du kan finde ledige stillinger i Vesthimmerland via Ungarbejde.dk

    Ledige job i Vesthimmerland

    Ungarbejde.dk er en rigtig god jobportal, hvis du søger fritids- eller studiejobs i Vesthimmerland. Det er uanset, om du er under 18 år, eller over 18 år.

    loading