Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    11. Jan

    Sæsonjob i LEGOLAND

    7190, Billund

    LEGOLAND søger fantastiske medarbejdere til fantastiske gæsteoplevelser – altid med børnene i centrum!

    Vil beskrivelsen ‘smilende, imødekommende og hjælpsom - og altid med fokus på børnene’ passe perfekt på dig og din indsats hver eneste dag, er du måske vores nye sæsonmedarbejder.

    Få et job i verdens sjoveste land, LEGOLAND® Ansættelsen af 600 nye medarbejdere til den kommende sæson er i gang.

    Vi søger medarbejdere til følgende områder:

    • Mad og Drikke
    • Forlystelser
    • Butikker
    • P-vagter
    • Cash Office
    • Hotel LEGOLAND
    • LEGOLAND Holiday Village
    • LEGOLAND Castle Hotel

    LEGOLAND søger udadvendte medarbejdere i alle aldre.

    Målet er at give vores gæster service og oplevelser i verdensklasse.

    De fleste af jobbene klarer du bedst, hvis du taler dansk, engelsk og/eller tysk.

    Du skal være fyldt 15 år for at kunne blive ansat.

    Sæsonen starter den 28. marts og slutter den 2. november 2020. Du kan søge i hele eller dele af sæsonen.

    Du kan læse om vores job og søge dem på www.legoland.dk/jobs Og kig endelig forbi på vores Jobdag den 11. januar mellem 10.00 – 16.00, hvor du kan møde alle afdelingerne og præsentere dig selv for dem.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Dec

    Jobbet er attraktivt, og derfor skal du ansøge med det samme, for at komme i betragtning.

    Bliver du udvalgt til at blive en del af vores dealer træningsprogram, vil du arbejde ulønnet i den første uge under træningen, som vi bruger som en del af ansøgningsprocessen, for at se, om du har de færdigheder, der skal til for at få succes i jobbet i et Casino med internationalt miljø. Kendskab til poker er ikke et krav.

    Du får den eftertragtede træning som dealer/croupier, på spillene:

    • Ultimate poker
    • Texas hold´em og Omaha Poker

    Jobinterview forventes at være i uge 51.

    Træningen kører klokken 16.00 – 21.00 og forventes at finde sted i uge 2 i 2020, på Casino Munkebjerg.

    Du er:

    • Mindst 18 år
    • Gerne i gang med uddannelse
    • Har ren straffeattest
    • Ikke ludoman
    • Ikke registreret i registret over frivilligt udelukkende spillere (ROFUS)
    • Præsentabel, så du har en høj standard omkring påklædning, udseende og hygiejne
    • Diskret og diplomatisk
    • Effektiv
    • Detalje- og sikkerhedsorienteret
    • Serviceminded med stort S

    Jobbet er garanteret 8-12 timer pr. uge, hvor du arbejder om aftenen og ca. indtil klokken 03 om natten. Jobbet er fortrinsvis Man, Ons, Fre & Lør. Der kan dog være ekstra vagter på andre dage, samt flere dage i træk ved større events, samt mulighed for flere timer.

    Du får:

    • Et springbræt til en karriere i vores Casino kæde
    • Grundløn, feriepenge og pension
    • Sundhedsordning
    • En arbejdsplads med mange unge kollegaer
    • Fleksibel arbejdsplan

    Om Casino Munkebjerg

    Casino Munkebjerg var det første casino i Danmark, og bliver i dag brugt til store internationale turneringer. Derfor har vi store events, hvor TV Viasat og kendte pokerspillere kommer.

    Casino Munkebjerg ligger i naturskønt område tæt på Vejle Fjord. Der går ikke offentlige transportmidler forbi casinoet, så det er er en forudsætning, at du selv kan køre til og fra jobbet

    Job som poker dealer

    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Jan

    Står du og mangler et spændende piccolinejob med alsidige arbejdsopgaver? Hvis ja, så læs endelig videre! :)

    Vi står nemlig og mangler en piccoline fra 20. januar 2020 til at handle, gå på posthuset, forberede mødelokaler til kundemøder og meget mere.

    Arbejdet består af ca. 2 timer om dagen, der gerne må ligge omkring middagstid. Vi er fleksible med arbejdstiderne, hvis der er behov for dette. Der er desuden mulighed for udvidet arbejdstid.

    Som profil er du smilende, udadvendt og socialt anlagt.

    Vil du vide mere om jobbet, må du ikke tøve med at kontakte mig på mathias@kompetencekanalen.dk eller ringe på tlf.: 42421520

    Ansøgningsfrist 13. januar.

    Jeg ser frem til at høre fra dig.

    Mange hilsner

    Mathias

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Hybrid Distribution, Kolding.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Kolding.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Hybrid Distribution, Vanløse

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Vanløse.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec

    Er du omhyggelig, effektiv og selvstændig? Og har du lyst til et fritidsjob i vores restaurant i Næstved med ca.30 søde kollegaer?
    Så søger vi netop nu opvaskere og opfyldere under 18 år. Så send os din ansøgning allerede i dag.

    VI LÆGGER VÆGT PÅ FØLGENDE VED ANSÆTTELSE:

    • At du har afsluttet 9. klasse.
    • At du er en positiv, udadvendt og smilende person
    • At du kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • At du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • At du kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    VI TILBYDER:

    • Dygtige og gode kollegaer
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø
    • Gennemsnitlig 6-12 timers arbejdsuge
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept, hvor ingen dage er ens

    Vi indkalder løbende til samtale, så send os din ansøgning allerede i dag ved at trykke på "send ansøgning" øverst på siden.

    Opstart hurtigst muligt.  

    Vi glæder os til at høre fra dig.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec

    Buffet Manager - lav lækker mad og voks som leder.

    Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Du behøver ikke være faglært kok eller have ledererfaringer, for vi lærer dig op i tilberedning af maden og godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen i Næstved

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    I Næstved leder vi nu efter vores nye fuldtids grillmester og køkkenleder med 1. Januar 2020. Her får du ca. 40 kolleger inkl. dit skarpe køkkenteam, som hver dag giver helt op til 300 næstvedgensere et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • klargør og tilbereder både kød og grønt til buffeten
    • fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • bestiller og modtager varer
    • guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for tjenerne
    • koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar.

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø.

    ”Man behøver ikke råbe og bande som Gordon Ramsay for at drive et velfungerende køkken. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant. Her har vi erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør,” fortæller Allan Sunddal, Kvalitetschef.

    Den madglade og sociale type

    • Du behøver ikke have professionel erfaring med madlavning – så længe du trives med at følge vores opskrifter.
    • Du har et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå – og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger.
    • Du kan tale og skrive dansk.
    • Du er klar på varierende arbejdstider.
    • Du kan fremvise en straffeattest.

    Er du vores nye kollega?

    Har du spørgsmål til stillingen, eller vil du høre flere gode grunde til, at du skal være vores nye Buffet Manager? Så kan du kontakte General Manager Didde Nielsen på telefon 20 96 02 22 eller på mail næstved@restaurant-flammen.dk.

    Send din ansøgning og dit CV til os ved at trykke på ”send ansøgning” øverst på siden. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser