Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    22. Jun

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Vi holder til i nye lokaler på Frederiksberg, 2 minutter fra Frb. metro station.

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Maj

     
    IDdesign A/S søger kundeservicemedarbejdere til studiejob på hovedkontoret i Sabro Kunne du tænke dig et studiejob, hvor du bliver en del af et dynamisk og kompetent kundeserviceteam, som supporterer ILVA og IDEmøbler? Så har du her muligheden! Vi søger netop nu energiske og topmotiverede medarbejdere, som vil hjælpe os med at yde en professionel kundeservice til kunderne i både ILVA og IDEmøbler og vores tilhørende webshops.

    Er du god til at skabe kunderelationer og kan se fordelene ved et studiejob, hvor du:
    • Får et spændende og udfordrende job med udviklingsmuligheder?
    • Bliver en del af et hårdtarbejdende team på 26 medarbejdere?
    • Får indsigt i en professionel og kompetent kundeservice afdeling?
    • Får indsigt i både detailhandel og e-handel?
    • Kommer til at arbejde i Danmarks største detailhandler indenfor møbler og boligindretning?
    • Er god til at formulere dig både i skrift og tale.
    • Har erfaring med kundeservice, telefonsalg eller lignende.
    • Behersker Office pakken og har flair for IT – gerne kendeskab til AX.
    • Har interesse samt kendskab til møbler og boligindretning.

    Kunden i fokus – din opgave
    I stillingen som kundeservicemedarbejder får du en travl og udfordrende hverdag, hvor du sammen med resten af kundeserviceteamet har til hovedopgave at ændre kundens henvendelser til løsninger og give kunden en professionel og kvalificeret service.

    Arbejdsopgaverne omfatter:
    • Vejledning og besvarelse af spørgsmål telefonisk og via mail.
    • Reklamationsbehandling.
    • Kontakt til butikker og leverandører.
    • Oprettelse og håndtering af servicesager.
    • Besvarelser af sociale medier som Trustpilot, Facebook og lignende.

    Kan du mestre kommunikation og service på et højt niveau?
    Som person er du udadvendt, pålidelig og sætter en ære i at levere en kvalificeret og kompetent service til kunder. Din arbejdstilgang er struktureret samt løsningsorienteret, og du er samtidig fleksibel og villig til at arbejde aften og weekend.

    For at få succes i jobbet, er det en forudsætning, at du:
    • Er god til at formulere dig både i skrift og tale.
    • Har erfaring med kundeservice, telefonsalg eller lignende.
    • Behersker Office pakken og har flair for IT – gerne kendeskab til AX.
    • Har interesse samt kendskab til møbler og boligindretning.

    Stillingen er ca. 8 timer om ugen fordelt på hverdagsvagter og vagter hver anden weekend og med mulighed for flere timer. Vagterne er primært fordelt i tidsrummet: mandag-fredag mellem kl. 15-20 samt lørdag-søndag mellem kl. 10-18.

    Interesseret?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du kontakte teamleder, Tenna Straube Elbek, på telefon: +45 52 14 99 45.

    Har ovennævnte vakt din interesse så send din ansøgning samt CV ved at klikke på ” Ansøg ”.

    Vi holder samtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vi søger friske, engagerede medarbejdere til vores restaurant i Horsens.

    Dine arbejdsopgaver vil bl.a bestå af at producere vores produkter og betjene kunder, samt lettere rengøring.

     

    Vi kan tilbyde dig:

    -mange udfordringer

    -et sundt arbejdsmiljø

    -et godt sammenhold

    -glade og friske kollegaer

    -et arbejde med gode udviklingsmuligheder

    -8-25 timer ugentligt  

     

    Vi forventer af dig:

    -Du er smilende og har masser af energi

    -Du er serviceminded og hjælper dine kollegaer og kunder, hvor du kan

    -Du er fleksibel og villig til at træde til, når der er brug for det

    -Du er hårdtarbejdende og yder en ekstra indsats i de travle perioder

    -Du er god til at håndtere stress

    -Det er et krav at du kan snakke dansk

    -Du er mellem 15-17 år

     

    Burger King har indgået en overenskomst, der dækker alle vores medarbejdere.

     

    Samtaler afholdes løbende så send allerede din ansøgning i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Maj

    Er du til militærlastbiler, store anlæg og masser af fest?

    Og har du skruet hænderne rigtigt på?

    Så er det måske dig vi leder efter hos Dansk Studenterkørsel.

     

    Lige nu er vi i gang med at opgradere vores vognpark, så vores lastbiler bliver endnu vildere at komme ud og feste i, for de kommende studenter.

    Derfor har vi brug for en til to friske arbejdsdrenge, som kan hjælpe til med alt forefaldende arbejde i forbindelse hermed.

     

    Bl.a. kommer du til at hjælpe med helt ny opbygning af lad, installation af nye kraftige anlæg og lysshow.

    Men også generel klargøring og vedligehold af hele vognparken.

     

    Til sommer (maj, juni, juli) har vi altid ekstra travl ifm. klargøring til sæsonens kørsler, rengøring/oprydning under kørslerne og nedpakning/klargøring til overvintring, når årets kørsler er overstået.

     

    I forbindelse hermed vil du også få mulighed for at komme med ud på studenterkørsel, og opleve stemningen og de glade studenter, når de springer ud.

     

    Så har du hænderne skruet rigtigt på, kan du arbejde selvstændigt og effektivt og har du lyst til at blive en del af en sjov og (meget) anderledes arbejdsplads, er det måske dig vi leder efter.

    Send os din ansøgning med et par ord om dig selv, hvilke kvalifikationer du besidder og hvorfor netop du er den rette til jobbet.

     

    Det er en fordel hvis du har kørekort og egen bil, men ikke et krav.

    Der er både mulighed for at besætte stillingen som et fritids- eller fuldtidsjob.

    Arbejdstider og løn aftales efter kvalifikationer.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Maj

    Vi søger unge friske mennesker OVER 18 år til vores butik i Kongensgade 31, 6700 Esbjerg.

    Du er ambitiøs og fuld af eventyr. Du elsker at sælge og kan begejstre andre i jagten på vores fælles succes. Det at nå dine mål og være en vinder er dit brændstof. Vi søger efter branchens bedste deltidssælgere til vores butik i Kongensgade 31 i Esbjerg. Men skynd dig, vi skal bruge dig nu!

    Du har:

    • Salgs- og butikserfaring
    • Højt servicegen og kundetække
    • Flair for tal og godt købmandskab
    • Masser af initiativ, dynamik og engagement
    • Erfaring fra sports- eller outdoor branchen er en fordel
    • Fortrolig med IT på brugerniveau

    Du er:

    • Et naturligt salgstalent og resultatorienteret
    • Serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted
    • En dygtig arbejdsom, selvstændig og ærlig købmand
    • Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt og gå forrest

    Du får:

    • En spændende hverdag med stor selvstændighed og fart på
    • Top motiveret kollegaer
    • De interne udviklingsmulighederne er store
    • Stor frihed til at skabe din egen succes
    • Løn efter indsats og kvalifikationer

    Matcher du profilen?
    Hvis du føler dig sikker på, at du er en af vores nye dygtige medarbejdere, så send os en kort motiveret ansøgning til vores butikschef Lars Ringgaard Schmidt på lrs@eventyrsport.dk

    HUSK, at skrive ”Studiejob OVER 18 år” i emnefeltet på din mail. Vi afholder løbende samtaler og glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl, og har det sjovt! Vi brænder for værdierne som kvalitet og service, og har igennem årene etableret 12 fysiske butikker og velfungerende webshop.

    .

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Maj

    Som salgskonsulent hos Copenhagen Sales vil du udvikle din salgsevner og få mulighed for at tjene gode penge imens du har det sjovt.
    Hos os stræber vi efter, at have markedets fedest arbejdsplads. Vi søger derfor endnu flere sociale fuldtids salgskonsulenter med blod på tanden, som har lyst til at være en del af markedets fedeste arbejdsplads. Vi lægger en dyd i, at det skal være sjovt at tage på arbejde, derfor har vi altid det stærke sociale bånd imellem vores ansatte i højsædet

    Bliv del af vores team
    Som salgskonsulent hos Copenhagen Sales består din primære arbejdsopagve i at generee salg telefonisk for nogle af Danmarks største og mest veletablerede TV- og mobilselskaber.  I jobbet vil du løbende blive udviklet, trænet og guidet til at opnå store resultater i et ungt og socialt arbejdsmiljø.

    Erfaring er ikke nødvendigt så længe du har lysten! Vi står for en grundig oplæring som klæder dig godt på til at kunne blive en af Danmarks bedste sælgere og give vores nuværende medarbejdere konkurrence til stregen.

    Vi tror på at et godt miljø skaber de bedste resultater og tilbyder derfor:

    • Target løn på kr. 27.000 (for fuldtidsmedarbejdere)
    • Fede arrangmenter, fester og fredagsbar
    • Karriermuligheder og personligudvikling
    • En sjov, social og seriøs arbejdsplads
    • Massere af gode kollegaer

    Fast løn og høj provision
    Vi tilbyder en god fast løn, hvor du samtidig vil blive belønnet for dine resultater. Vi har markedets bedste provision, samt garantiløn, som giver dig sikkerhed samt muligheden for at tjene mere end mange veluddannede.

    Lyder ovenstående intessant? Ansøg i dag og hør mere. 
    Ansøg med det samme og få muligheden for at arbejde i en af Danmarks bedste salgsafdeling. Du kan søge på http://copenhagensales.dk/job.
    Du er også altid velkommen til at komme til en af vores ugentlige infomøder. Til infomøderne vil der være en kort præsentation af virksomheden, jobbet, lønmodel osv. Efter infomødet vil der være tid til individuelle jobsamtaler til de interesserede. Du kan tilmelde dig vores infomøde ved at skrive til os direkte på facebook https://www.facebook.com/CopenhageSales/  eller på job@copenhagensales.dk

    Vi afholder infomøder hver uge
    Fuldtid: Hver fredag kl. 15:00
    Deltid: Hver torsdag kl. 19:00 

    Arbejdestider
    Fuldtid:
    10:00 - 18:00 mandag - fredag
    Deltid:
    16:30 - 21:00 mandag - fredag, samt mulighed for book vagter i weekenden.

    Vil du lære os lidt bedre at kende?
    Se vores korte video og se lidt mere om hvordan vi arbejder: https://www.youtube.com/embed/DbwLRqGxwNo?feature=player_embedded
    Eller kom med bare facaden på instagram: https://www.instagram.com/copenhagensales/

    Vi glæder os til at høre fra dig og ser frem til at modtage din ansøgning
    Har du spørgsmål, eller ønsker du mere information om stillingen, er du velkommen til at ringe på 30 80 50 90 og spørge efter Kasper Mikkelsen, hvis du vil høre mere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Maj

    Trænger du til en pause fra skolebænken? Så er du måske lige dén vi står og mangler i vores butik i Bruuns Galleri. Vi søger en ny medarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning ca. 20-25 timer om ugen primært i dagtimerne. Jobbet består primært af kundebetjening. Det er en forudsætning at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Vi har hele tiden travlt og stiller derfor krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Med andre ord, vi forventer, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle sine basisvarer. Vi forlanger, at du har en ren straffeattest. 

    Ansøgning og opstart

    Opstart maj/juni.

    Hvis du føler dig sikker på, at du er vores nye dygtige medarbejder i Bruuns Galleri kan du aflevere din ansøgning og CV personligt i butikken eller sende den til mra@normal.dk senest den 28. maj 2017. Samtaler vil holdes løbende.

    HUSK at skrive ’’Sabbatår - under 18 år” i emnefeltet på din mail.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

     

    Du kan læse mere om NORMAL på følgende links:

    www.normal.dk

    www.facebook.com/normal.dk

    https://instagram.com/normal.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Uopfordret ansøgning

    1570, København V

    Uopfordret ansøgning

    DANSKE KONCEPT RESTAURENTER ApS

    Kunne du tænke dig at arbejde hos til Sunset Boulevard?

    Vi søger løbende unge, og modtager derfor gerne din ansøgning, selvom vi ikke søger lige nu.

    Du skal dog kun sende din ansøgning, hvis:

    Kan du godt lide og have travlt. Kan du holde hovedet koldt under stressede situationer. Kan du samarbejde med et friskt team og yde en god gæsteservice. Det kræver meget af dig i en restaurant hvor der er travlt, så du skal kunne tage fat og tage ansvar.

    Vi søger både servicemedarbejdere og supervisore.

    Som supervisor er du en form for mellemleder. Det er dig der hjælper restaurantens managers med deres opgave og det er dig der har ansvaret når de ikke er tilstede.

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og er med til at give gæsten en super betjening. De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    I begge tilfælde kommer dit arbejde til at bestå af gæstebetjening i restauranten, rengøring og diverse andet forefaldende arbejde som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Hos Sunset Boulevard værdsætter vi et godt arbejdsmiljø, og at det skal være sjovt at gå på arbejde.

    Sunset Boulevard har ungarbejder overenskomst med 3F

    Bemærkninger til ansøgningen

    Vedhæft evt. billede

    Har du ikke hørt fra os inden for 2 måneder, er din ansøgning ikke længere aktuel.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Maj

    Vi søger en butiksassistent på deltid under 18 år

    Jobbet

    Som butiksassistent er du med til at sikre, at vores kunder får en god indkøbsoplevelse. Din hverdag er varieret og ikke to dage er ens. Dine opgaver er blandt andet:

    • Kassebetjening
    • Lettere vareopfyldning
    • Oprydning og lettere rengøring af butikken
    • Håndtering af flasker fra flaskeautomat
    • Håndtering af kundevogne og kundekurve
    • Andet forefaldende butiksarbejde

    Kvalifikationer

    Som butiksassistent er det vigtigt, at du er positiv og serviceminded, så både kolleger og kunder oplever butikken som et rart sted at være, når du er på arbejde. Du er udadvendt og god til at kommunikere med alle typer af kunder. Mangler du erfaring sørger vi naturligvis for grundig oplæring. Det er et krav, at du har afsluttet 9. klasse samt er under 18 år, da der er tale om en stilling som ungarbejder.

    Personalegoder

    Som ansat i Netto har du mulighed for at benytte en lang række personalegoder:

    • Personalerabat i føtex, Bilka og Netto
    • Medarbejderrabat på Nettos eget mobilabonnement - Nettalk
    • Frisk frugt og grønt på arbejdspladsen hver dag
    • Rabat på fitnessmedlemsskab
    • ... i alt omkring 100 - interne og eksterne - rabatordninger

    Ansøgningen

    Kan du se dig selv i stillingen som butiksassistent i Netto, så søg jobbet via linket her på siden. Ansøgninger behandles løbende.

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser