Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Jul

    SØGER DU ET FEDT JOB – OG HAR DU DE RIGTIGE KROPSMÅL?

    S Å ER DET MÅSKE DIG DER ER DEN NYE HUSMODEL TIL VORES 2 HERREMÆRKER, BLEND OG CASUAL FRIDAY!


    HosDK Company laver vitøj, dersiddersom detskal.Derfor har vi brug for at prøve tøjet på rigtige mennesker,som
    har de rigtige mål,så vi er sikre på, at pasformen er i top.


    De eneste krav vi stiller er, at du har de rigtige kropsmål og rette kropsholdning. Udseende er underordnet, da det
    udelukkende drejer sig om at få tøjet til at sidde godt. Der er alene tale om afprøvning og ikke fotos eller shows.


    For vores herre mærker vil dit primære arbejde være at agere ’levende mannequindukke’ på vores underdele.
    Derudover vil der være andre små-opgaver.

    Arbejdstiden vil kunne passes ind med et evt. studie.
    Der vilsåledes være tale om et varierende job i perioder på mellem 5-10 timer om ugen.


    DINE KROPSMÅL:

    • Talje (målt vandret ca. 5 cm under navlen): . Ca. 88-89 cm – svarende tilstr. 32”/L
    • Hofte (målt vandret på det bredeste sted over hoften): Ca. 101-102 cm - svarende tilstr. 32”/L
    • Højde: Ca. 184-188 cm

    Er du ikke sikker på, om du opfylder alle vores mål, så henvend dig alligevel, da allekandidater vilblivemåltindenansættelse.
    Venligst oplys dine ca. kropsmål vedhenvendelse.

    ARBEJDSSTED:
    DK Company Vejle A/S, Edisonvej 4, 7100 Vejle

    Henvendelse bedes foretaget på nedenstående mail/tlf:
    Anne Vestly: Anvj@dkcompany.com, Tlf: 5076 1913

    ANSØGNINGSFRIST: d. 12/07 2020

    TILTRÆDELSE: Hurtigst muligt!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Kvickly Sundby Amager
    Du bliver en del af et varehus med ca. 135 medarbejdere. Vi er et af Kvickly kædens helt store varehuse, vi elsker at sælge varer og tilbyder altid vores kunder en god indkøbsoplevelse. Vi søger servicemedarbejder i vores Delikatesse, Frugt & Grønt & kasselinie.

    Vi tilbyder:

    • Ordnede arbejdsforhold og løn efter overenskomst
    • Nogle rigtig gode kollegaer, som giver dig en grundig oplæring
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand.


    Opgaver:

    • Kassearbejde
    • Kundebetjening
    • Service opgaver
    • Opfyldning frugt & grønt
    • Trimning


    Vi forventer, at du:

    • er under 18 år og har afsluttet 9. klasse
    • kan arbejde 7-8  timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend
    • er serviceminded, ærlig og ansvarsbevidst
    • er hjælpsom og fleksibel
    • er smilende og imødekommende
    • kan yde god kundeservice


    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
    Souschef Claus Christensen tlf. 32860117

    Send din ansøgning via "Søg job" senest 31 august 2020

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Kvickly Sundby søger 37 timers servicemedarbejder u/18 år.
    Du bliver en del af et varehus med ca. 135 medarbejdere. Vi er et af Kvickly kædens helt store varehuse, vi elsker at sælge varer og tilbyder altid vores kunder en god indkøbsoplevelse. Vi søger en fuldtids servicemedarbejder til vores kasselinie/bagerdisk.

    Vi tilbyder:

    • Ordnede arbejdsforhold og løn efter overenskomst
    • Nogle rigtig gode kollegaer, som giver dig en grundig oplæring
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand.


    Opgaver:

    • Kassearbejde
    • Kundebetjening
    • Service opgaver


    Vi forventer, at du:

    • er under 18 år og har afsluttet 9. klasse
    • kan arbejde 37 timer om ugen.
    • er serviceminded, ærlig og ansvarsbevidst
    • er hjælpsom og fleksibel
    • er smilende og imødekommende
    • kan yde god kundeservice


    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
    Souschef Claus Christensen tlf. 32860117

    Send din ansøgning via "Søg job" senest 1 juli  2020

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Souschef Horsens

    8700, Horsens


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Torben Jensen på telefon 42120627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Torben Jensen på telefon 42120627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Kvickly i Åbyhøj søger servicemedarbejder!
    Du bliver en del af et varehus med 140 medarbejdere.

    Vi tilbyder:

    • Ordnede arbejdsforhold og løn efter overenskomst
    • Nogle rigtig gode kollegaer, som giver dig en grundig oplæring
    • Medarbejderbonusordning for dig

    Opgaver:

    • Opfyldning
    • Trimning
    • Kassearbejde
    • Kundebetjening
    • Ad hoc opgaver

    Vi forventer, at du:

    • er under 18 år og har afsluttet 9. klasse
    • kan arbejde minimum 3 timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend
    • er serviceminded, ærlig og ansvarsbevidst
    • er hjælpsom og fleksibel
    • er smilende og imødekommende
    • kan yde god kundeservice

    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
    Afdelingsleder Mike Christensen tlf. 86754537

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 29/5-2020

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Souschef - Frederikssund

    3600, Frederikssund


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen?

    Så kontakt Butikschef Allan Gade på telefon 8238 7134, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen?

    Så kontakt Butikschef Allan Gade på telefon 8238 7134, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Spring køen over! Bliv salgselev i Dagli’Brugsen
    Kick-start din salgskarriere i et stærkt sammenhold og godt socialt miljø. Som elev hos os får du fra dag 1 store muligheder for at komme på banen med gode ideer til, hvordan vi gør tingene.

    Du lærer alt i butikken
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Dagli’Brugsen Fårevejle, hvor vi lærer dig, hvordan vi driver vores butik. Du får lov at prøve kræfter med det hele – det gælder alt fra opfyldning af varer og arbejde på lageret til at tale med kunderne ved kassen.

    I vores butik er vi ca. 20 medarbejdere, som arbejder sammen om at skabe gode oplevelser for vores kunder.

    Hos os lærer du at gå forrest i mødet med vores kunder, og du er helt med, når der sker noget fedt i Fårevejle Stationsby. Du er på fornavn med de lokale kunder og giver gerne gode råd, når de skal vælge varer.

    Få fede skoleophold
    I løbet af de 2 år som elev er du på 8 skoleophold af 1 uges varighed med en masse andre elever. Vi sørger for det hele.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Men det handler ikke kun om at sidde på skolebænken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af vores butikker.

    Der er fokus på dig
    Du får din egen målrettede uddannelsesplan, som vi følger op på hvert halve år. Og vi sørger altid for, at der er et tæt samarbejde mellem skolen og Dagli’Brugsen.
    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en ualmindelig elevuddannelse med fokus på madglæde.

    Hvad skal jeg kunne?
    Du bliver hurtigt et kendt ansigt i DagliBrugsen Fårevejle, så det er vigtigt, du har lyst til at engagere dig i vores kunder og de aktiviteter, vi har. Du kan måske også se dig selv som leder på sigt? Derudover:

    • har du bestået HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX. Du kan også have en STX/HF/HTX, gerne suppleret med 5 ugers EUS
    • er du åben og villig til at lære. Og så har du let til smil og en positiv indstilling, der smitter
    • er du serviceorienteret – det er det, vi lever af!

    Interesseret?
    For mere information, ring til Uddeler Sonni Frederiksen, på 59653060. Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest den 28. maj 2020.

    I Dagli’Brugsen er vi tættere på kunderne
    Dagli’Brugsen er den lokale købmand og et vigtigt aktiv i de byer, vi er repræsenteret. Vi nyder fordelene af at være en del af en kæde samtidig med, at vi kan drive butikkerne med fokus på lokale initiativer, lokale varer, osv. Og så er vi en vigtig brik i byens liv – vi både støtter og tager initiativ til lokale arrangementer, som giver et twist i det daglige arbejde. Vi er desuden mindre butikker med et rigtig godt sammenhold, hvor hver medarbejder får meget ansvar, og hvor vi hjælper hinanden med alle opgaver.
    Bliver du ansat i Dagli'Brugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.