Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Formelle krav:

    • Du har færdiggjort 9. klasse og er under 18 år. 

    Jobbeskrivelse

    Vi ved, at ansatte som trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Jobinfo

    • Rekruttering sker løbende
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Har du en problemløser og menneskekender gemt i maven? Så er det dig vi leder efter til stillingen som kundeservicemedarbejder hos Western Union gennem Transcom i Riga, Letland. Første opstart er allerede den 3. juli, så søg allerede i dag.

    Western Union er en ledende virksomhed inden for betalingsservices verden over. Transcom håndterer Western Unions kundeservice- og supportcenter, hvor du vil få et job med varierede opgaver:
    - Modtage kald og e-mails fra Western Unions kunder og agenter (butikker der tilbyder pengeoverførsler gennem Western Union). Disse kald kan være alt fra spørgsmål til valutakurser, overførsler etc. og kan dermed ske nye ting hver dag.
    - Yde IT-support til Western Unions agenter, der eksempelvis har problemer med systemer eller med penge de ikke har fået udbetalt. Dette kræver ikke de store IT-kundskaber, da man vil blive grundigt oplært.

    Stillingen som kundeservicemedarbejder for Western Union er en fleksibel fuldtidsstilling. Der er både mulighed for lange og få vagter om ugen eller kortere og flere vagter om ugen samt en mellemting. Der er altså rig mulighed for at opleve både Riga og hele Letland samt tjene ekstra penge. Ligeledes giver dette job mulighed for at få en verdensomspændende virksomhed på CV’et, samt mulighed for både personlig og faglig udvikling.

    Afdelingen:
    Western Union-afdelingen er præget af ansatte af forskellige nationaliteter fra hele Skandinavien. Det er en afdeling med højt til loftet og et godt fagligt og socialt miljø. Du vil blive en del af et team på 10-15 ansatte med en teamleder tilknyttet. Teamet afholder en gang om måneden teammøde indeholdende både faglige og sociale elementer. Cirka en gang om ugen har hver medarbejder et personligt møde med teamlederen, hvor man kan vende udvikling og eventuelle problemstillinger i arbejdet.

    Om Riga:
    Riga er hovedstaden i Letland, som er en farverig storby med lækre strande. Her får du muligheden for at opleve ny kultur og få nye venner på tværs af landegrænser. Dine nye kollegaer fortæller, at Riga i den grad har overrasket dem positivt. Det er en hyggelig og meget billig storby at leve i, og indbyggerne er meget åbne og venlige. Ligeledes ligger både Estland og Litauen kun en bustur på cirka tre timer væk.

    Denne video giver et godt indblik i, hvordan det er at bo i Riga og arbejde for Transcom: https://www.youtube.com/watch?v=4TOoXBpvUmc

    Ved opstart:
    Det er vigtigt for Transcom, at du får den bedste start i dit nye job. Derfor vil Transcom gøre det så nemt som muligt, ved at give dig:
    - Betalt flyrejse til Riga
    - Afhentning ved ankomsten i lufthavnen
    - Indlogering i en delebolig med kollegaer den første måned
    - Hjælp til at finde ny bolig efter den første måned
    - Fire ugers oplæring i dine arbejdsopgaver indeholdende tre ugers træning og en uge med opgaverne sammen med en kollega
    - Medarbejderfordele som gratis fitness, bonusordning etc.

    Din profil

    Vi leder efter dig, der:
    - Der er god til at tale med mennesker og ønsker at være behjælpelig på den bedst mulige måde
    - Har lyst til at få en oplevelse uden for Danmarks grænser
    - Vil være en del af et socialt team, der giver kunderne god service
    - Kan arbejde hos Transcom i minimum 6 måneder - og gerne længere
    - Er frisk på nye udfordringer – enten alene eller sammen med din ven eller kæreste
    - Kan lide at arbejde med kundeservice

    Praktisk information:
    Der er opstart på følgende datoer henover sommeren:
    - 3. juli
    - 31. juli
    - 28. august

    Vi glæder os derfor til at modtage din korte ansøgning og CV allerede i dag! Notér gerne din ønskede opstartsdato i din ansøgning. Hvis I er flere, der gerne vil ansættes sammen, bedes i notere dette i ansøgningen. Vi gør opmærksom på at man i rekrutteringsprocessen skal kunne fremvise straffeattest.

    Hvis du har et SKYPE ID, anbefaler vi at du skriver dette på i din ansøgning, så Transcom har mulighed for at tage kontakt via SKYPE.

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Prisbelønnede StudentConsulting er en rekrutterings- og bemandingsvirksomhed med fokus på unge mennesker i starten af deres karriere. Takket være vores omfattende netværk og mangeårige erfaring er vi i stand til at tilbyde interessante og udfordrende stillinger indenfor områder såsom it, teknik, økonomi, administration, HR, markedsføring, kundeservice, salg, industri, produktion, logistik og transport. Find din fremtid på www.studentconsulting.dk allerede i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    • Er du mellem 18 og 26 år?
    • Drømmer du om at rejse ud i verden og lære en fremmed kultur at kende på en anderledes måde - med formål og sikkerhedsnet?
    • Kan du se fordelen ved at udvikle interkulturelle kompetencer, lære spansk og bygge internationale venskaber?

    SÅ er YFUs projekter i Paraguay måske noget for dig!

    Formål – at skabe bedre vilkår for udsatte familier

    Som frivillig på børnehjemmet ”Casa Cuna” hjælper du med at give udsatte børn, fra familier med lav indkomst, positive hverdagsoplevelser. Kodeordene er omsorg, leg og læring. Så hvis du har interesser inden for fx sundhed, pædagogik, undervisning, psykologi eller kunst, er projektet et godt sted at bidrage.

    I projektet ”Habitat for Humanity” handler det om at bygge boliger til familier, der ikke har råd til et sikkert sted at bo. Det kræver ikke særlige kompetencer, men du skal selvfølgelig kunne lide at ”hamre og save”.

    Generelle krav

    • Du skal have lyst til at lave socialt arbejde, være engageret og ansvarlig over for projektet.
    • Have respekt for kulturen, den lokale befolkning og dens livsvilkår.
    • Gode engelskkundskaber – og det er naturligvis en fordel, men ikke et krav, at kende lidt til spansk.

    YFU sikkerhedsnet

    Opholdet i Paraguay starter med tre ugers spansk-kursus, og der vil være et YFU arrangementer med andre YFU frivillige fra hele verden både i starten og slutningen af opholdet, som foregår på engelsk. Under opholdet bor du hos en lokal værtsfamilie, og lærer på den måde kulturen at kende indefra. Skulle du få brug for støtte undervejs, står YFU Paraguay til rådighed.

    Youth For Understanding Danmark er en selvejende, non-profit forening, der er baseret på frivilligt arbejde og er uafhængig af politiske, religiøse og økonomiske interesser. Vi ønsker at fremme mellemfolkelig forståelse baseret på gensidig respekt og værdsættelse af kulturelle forskelle på lokalt, nationalt og globalt plan.

    Varighed og pris

    • 2 måneder: $2150
    • 3 måneder: $2300
    • 6 måneder: $2800
    • 12 måneder: $3300

    Paraguay

    Paraguay er et lille land med rig kultur og historie og en storslået natur i hjertet af Sydamerika.

    Du vil opleve, at der ikke kun tales spansk, idet 90 % af befolkning også taler de indfødtes sprog, guarani. Både det oprindelige sprog guarani og spansk er begge anerkendt som officielle nationale sprog, og Paraguay er det eneste land i Sydamerika, hvor størstedelen af befolkningen taler de indfødtes sprog.

    Befolkningen er kendt for sin store venlighed og gæstfrihed. Et vigtigt ritual i sociale sammenhænge er at drikke ”mate”, en koffeinrig bitter te. Familien er meget vigtig og det er ikke ualmindeligt, at flere generationer bor under samme tag. Det sociale liv foregår ofte i den udvidede familie – der også er det primære sikkerhedsnet. Der er tradition for at samles til måltiderne og weekenderne er helliget tid med familien.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul

    Vil du hjælpe os med at tjekke op på detailbranchens salg af cigaretter til unge under 18 år, og samtidig tjene 70 kr. pr. besøg af cirka 30 minutters varighed, så læs videre her:

     

    Vi har brug for en masse unge mennesker i alderen 16 til 17 år, der kan tjekke unges adgang til køb af cigaretter i supermarkeder. Besøgene vil fortrinsvis være centreret omkring de større byer, og du vil tjene 70 kr. for omkring 30 minutters arbejde.

     

    Opgaven går ud på at besøge en butik, hvor du skal efterspørge en pakke cigaretter. Du skal derefter besvare et meget kort spørgeskema (5 spørgsmål). Får du lov til at købe cigaretter, skal disse sendes til vores kontor. Du vil selvfølgelig få refunderet porto og cigaretternes pris.

     

    Du har mulighed for at udføre mange besøg, og derved tjene lidt ekstra lommepenge til ferien. Hvert besøg vil give 70 kr. i honorar, og vi udbetaler to gange månedligt.

     

    Hvis du er interesseret bedes du skrive dig op på vores hjemmeside http://shoptimizer.dk/bliv-mystery-shopper/ansogning/

     

    Du vil høre fra os, når din profil er aktiveret, og du kan derefter melde dig på de opgaver, du vil.

     

    Vi glæder os til at byde dig velkommen!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul

    Under 18? Fuldtidsjob i kundeservice - perfekt til sabbatår!

     


    Nordic Publisher Group ApS er en virksomhed i rivende vækst. Vi er en e-handelsvirksomhed med fokus på den skandinaviske e-handel. Vi eksporterer varer til Danmark, Sverige, Norge, Finland og Tyskland.

    Vi har det perfekte job til dig som er under 18 år, og har sabbatår efter folkeskolen, og står foran et år med en masse arbjede. Vi kan tilbyde dig en 35-timers stilling på vores kontor i Nørresundby, hvor du vil blive en del af vores kundeservice-afdeling. 


    Jobbet indebærer blandt andet at svare emails, tage telefonen, behandle returvarer samt diverse ad-hoc opgaver. 


    Der er desuden mulighed for at du kan fortsætte i virksomheden efter endt sabbatår som deltidsmedarbjeder.

    Ansøgning til Sune Madsen på sune@nordicpublishergroup.dk


    Lønnen er 66 kr i timen. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul

    Sabbatår og under 18? Få et fuldtidsjob på vores lager

    Nordic Publisher Group ApS er en virksomhed i rivende vækst. Vi er en e-handelsvirksomhed med fokus på den skandinaviske e-handel. Vi eksporterer varer til Danmark, Sverige, Norge, Finland og Tyskland.

    Vi har det perfekte job til dig som er under 18 år, og har sabbatår efter folkeskolen, og står foran et år med en masse arbjede. Vi kan tilbyde dig en 35-timers stilling på vores lager i Nørresundby, hvor du vil blive en del af vores lager-team.


    Jobbet indebærer blandt andet at pakke/plukke varer, varemodtagelse, generering af labels, oprydning og andre ad-hoc opgaver.

     

    Der er desuden mulighed for at du kan fortsætte i virksomheden efter endt sabbatår som deltidsmedarbjeder.

    Send din ansøgning til Sune Madsen på sune@nordicpublishergroup.dk

     

    Lønnen er 66 kr i timen. 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Aug

    Er du nysgerrig , modig og fyldt med energi?

    Hvis du kan nikke genkendende til denne beskrivelse, så er Espresso House det helt rigtige sted for dig.

    Som Host kan du enten arbejde fuldtid eller deltid mens du går i skole. Vi laver vagtplanen, så den passer ind i dit skema.

    Fælles for alle hos Espresso House er, at vi brænder for at skabe gode kaffeoplevelser for vores gæster.

    Har du lyst til at blive en del af Danmarks Absolut Bedste Team? Så læs mere og send en ansøgning på vores hjemmeside: http://baresso.com/ansogningsskema-aspirant

    Bare rolig – du vil blive grundigt trænet i alt, hvad det kræver for at give den gode kaffeoplevelse, lige fra at brygge kaffe til at give den gode service, som du sikkert allerede selv har oplevet.

     

    Faktisk får vi så god feedback fra vores gæster, at vi ikke kan få armene nedog derfor åbner vi hele tiden nye kaffebarer. Hvis du vil være med, så skynd dig at tage et fotografi af dig selv med dit allerstørste servicesmil og send det med din ansøgning. Så skal vi nok tilfredsstille din nysgerrighed og vække din passion for god kaffe. Held og lykke! Vi håber, vi ses.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    6. Aug

    Vi søger en skoleelev eller en studerende, som kan koordinere, kopiere og pakke vores kursus- og undervisningsmaterialer.

    Jobbet som studentermedhjælper

    Fra den 1. september bliver det din opgave at stå for at koordinere, kopiere og pakke vores undervisnings- og kursusmaterialer, som vi bruger på vores efteruddannelseskurser og EA-uddannelsen. Vi holder 60-70 kurser om året og står desuden for fagene på EA-uddannelsen. Derudover gennemfører vi seminarer og konferencer, som der også skal produceres materialer til.

    Du skal også løbende hjælpe med nogle praktiske opgaver i sekretariatet. Det kan for eksempel være at fylde papir i vores kopimaskiner og sørge for, at vi har mapper og andet til materialeproduktionen. Desuden skal du løse mindre opgaver i forbindelse med kursusmaterialet, herunder tilrette evalueringsskemaer og ajourføre vores fælles kursuskalender. Du vil blive tilknyttet kommunikationsafdelingen.

    Dine kvalifikationer

    Du går måske i gymnasiet eller skal til at begynde på en uddannelse. Du er selvstændig, meget praktisk anlagt og har et godt drive. Du er god til at organisere, du føler et stort ansvar for dine opgaver og er udadvendt og serviceminded. Du lytter til dine kolleger og er god til at komme med forslag og input. Du er fortrolig med it og har det godt med at søge informationer.

    Jobbet forudsætter, at du kan arbejde fleksibelt, da det tilrettelægges efter, hvornår vi holder kurser. Der kan være arbejde i weekenden, men det er i høj grad dig selv, som planlægger, hvornår opgaverne udføres inden for en given frist. Du vil løbende aftale dine arbejdstider med vores kursuskoordinator.

    Tiltrædelse i slutningen af august 2017.

    Vi tilbyder

    Du bliver en del af en erhvervsorganisation med cirka 30 medarbejdere og tre afdelinger: kommunikation, økonomi og jura. 

    Kommunikationsafdelingen har seks fuldtidsansatte og fire studentermedarbejdere, som blandt andet producerer et medlemsblad, hjemmeside, nyhedsbreve, møder, kurser og konferencer. 

    Vi bidrager til den faglige udvikling af vores medlemmer og deres ansatte, og vi varetager medlemmernes fælles interesser. Vi vægter et højt fagligt niveau og engagerede medarbejdere. Samtidig sætter vi pris på et afslappet og motiverende arbejdsmiljø.

    Arbejdstiden er som udgangspunkt 10-15 timer om ugen. Men der kan være mere arbejde, når EA-uddannelsen starter op. Hvis du er 18 år eller derover er timelønnen 116,50 kroner.

    Mere information og ansøgningsfrist

    Synes du, at jobbet lyder interessant og matcher det dine forventninger og ambitioner, så send din ansøgning til student@ejendomsforeningen.dk senest den 7. august 2017.

    Hvis du har spørgsmål, så kontakt kommunikationschef Rikke Kristiansen på telefon 26 39 27 37 eller rik@ejendomsforenin­gen.dk eller udviklingskonsulent Lotte Rendtorff på telefon 31 73 12 68 eller lre@ejendomsforeningen.dk.

    Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.ejendomsforeningen.dk, ligesom du kan finde Ejendomsforeningen Danmark på LinkedIn og Twitter.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Aug

    Hos BrightPeople søger vi medarbejdere til et af danmarks største og mest succesfulde salgscentre. Vi har et fantastisk sammenhold, ordnede forhold og gode kolleger. Du kommer til at arbejde med salg af store kendte brands, til nye og eksisterende kunder via telefonen! Vi sørger for uddannelse og personlig udvikling, så vi sikrer at du bliver en succes i dit nye job! Så Søger du et udviklende fuldtidsjob? Eller måske du skal til at have et sabbatår? Har du massere af energi, gåpåmod og begrejstring? Så har vi det helt rigtige job til dig! 

    Hvordan er det at arbejde hos BrightPeople?

    Vi som en stor familie, der går meget op i at have det sjovt, mens vi er på arbejde. Vi arbejder hårdt på at nå i mål og vi elsker at fejre vores sejre, med personalearrangementer, byture og andre sjove aktiviteter. Vi er 200 unge, energiske, udadvendte medarbejdere, som alle glæder sig, til at byde dig velkommen til familien. Så hvis du har den rigtige indstilling og motivation, så skynd dig at søge! SMS "JOB ung" til 31 40 50 50, så vi kan lærer hinanden at kende!

    Din nye arbejdsplads ligger i København, 5 minutter fra metroen, så det er dejlig let at komme på arbejde! Vi har også massere af gratis parkeringspladser, hvis du er godt kørende ;o)

    Din hverdag hos os bliver både udfordrende og sjov. Du kommer til at tale med mange forskellige mennesker, høre deres historier, spørge ind deres hverdag og finde deres behov, så du kan hjælpe dem med at træffe den rigtige beslutning, angående køb af vores produkter. Du vil opleve udfordringer der skal overkommes, mærke glæden, når du hjælper endnu en kunde til køb, føle suset i maven, når 200 kollegaer alle klapper i kor af din indsats, mens du skriver resultatet på tavlen. Du vil dagligt have mulighed for at vinde fede præmier, store som små, du vil indgå i et team hvor dine indsatser er værdsat og du vil få en masse nye venner og bekendtskaber for livet!

    Det tilbyder vi dig:
    Hos Bright People ved vi, at vores medarbejdere er vores vigtigste aktiv. Vi har arbejdet med telemarketing de sidste 15 år, så vi ved hvad vi laver og er blandt de bedste i branchen. Derfor er du også sikret en fantastisk arbejdsplads med gode forhold og fantastiske udviklingsmuligheder! Vi tilbyder dig blandt andet:

    • En certificeret salgsuddannelse - i Personlig kommunikation og salgsteknik, fra en af Danmarks største og mest anerkendte uddannelsesinstitutioner!
    • Løbende salgstræning og coaching - så vi sikre os, at du opnår dit fulde potentiale!
    • Et ungt og energisk arbejdsmiljø - hvor vi kæmper sammen for at nå vores mål og fester sammen for at fejre det!
    • God fast løn + provision og bonus - Størstedelen af vores medarbejdere tjener over 150-200 kr. i timen!

    Det forventer vi af dig:
    Selvom erfaring naturligvis er en fordel, er det absolut ikke et krav - for os er din personlighed mindst lige så vigtig som din erfaring. Mange af vores bedste sælgere havde ingen erfaring, før de startede hos os,. Derfor er det eneste der betyder noget, din vilje og lyst til at blive en god salgskonsulent. Vi forventer derfor at du er:

    • Udadvendt - Du kan lide at tale med ny mennesker.
    • Forstående - Du kan sætte dig ind i kundernes behov
    • Løsningsorienteret - Du forstår at finde de rigtige løsninger for kunden, som sikre dem en bedre hverdag
    • Målbevidst - Du bliver motiveret af at levere gode resultater
    • Teamplayer - Du kæmper for at vi alle sammen når i mål
    • Motiveret for at lære faget - og udvikle dig, både professionelt, men også på et personlig plan.

    INTERESSERET? ANSØG ALLEREDE I DAG
    Lyder det som noget for dig, og du kan genkende dig selv i overstående, så tøv ikke med at ansøge i dag! SMS "JOB ung" til 31 40 50 50 så ringer vi dig op! Alternativt kan du også læse mere i nedenstående og ansøge direkte på www.BrightPeopleTM.dk - Vi ser frem til at møde dig!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser