Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Apr

    Vi søger unge friske mennesker UNDER 18 år til vores butik i Kongensgade 31, 6700 Esbjerg!

    Jobbet består primært af vareopfyldning, oprydning, rengøring, forefaldende arbejde og evt. kundebetjening på sigt. Det er ikke et must, at du har butikserfaring eller interesse i vores produkter. Til gengæld forventer vi, at du er pligtopfyldende, flittig og møder på arbejde i godt humør, så vores kunder og dine kollegaer kan mærke, at du er på toppen og brænder for at gøre Eventyrsport til det bedste sted at handle outdoor udstyr.

    Hvis du føler dig sikker på, at du er en af vores nye dygtige medarbejdere, så send os en kort motiveret ansøgning til vores butikschef Lars Ringgaard Schmidt på lrs@eventyrsport.dk.

    HUSK, at skrive ”Studiejob UNDER 18 år” i emnefeltet på din mail. Vi afholder løbende samtaler og glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med, at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl. - og har det sjovt! Vi brænder for værdier som kvalitet og service og har igennem årene etableret 12 fysiske butikker og en velfungerende webshop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Apr

    Jobbeskrivelse


    Går du med et salgstalent i maven og ønsker du at blive en del af mediebranchen?

    Så har du lige nu muligheden for at blive trænet af hos et af de bedste bureauer i branchen.

    For vores kunde, Out of Home Media, søger Randstad lige nu talenter der ønsker at blive en del af et team med mediebranchens skarpeste sælgere.

    Hvem er Out of Home Media?

    Out of home media er Danmarks største udbyder af busreklamer og på blot to år er de blevet Danmarks anden største outdoor bureau. Lige nu ekspanderer de derfor massivt i deres nyoprettede salgsteam i Aarhus, som du kan blive en del af.
    Out of Home Media er et dynamisk outdoor-bureau, som gik i luften januar 2014 med en eksklusiv kontrakt med Danmarks største busselskab Arriva. Siden da har de haft rigtig travlt, da de har indgået nye samarbejdsaftaler. B.la. med Dansk Supermarked.

    Om trainee-forløbet:

    Du får en unik chance for at blive en del af et succesfuldt salgsteam som trainee, hvor du får en veldokumenteret uddannelse inden for salg. Alle trainees gennemgår et 6 måneders trainee program hos Out of Home Media Sales Academy.

    Deres Sales Academy sikrer at du mestrer de relevante salgsværktøjer og salgs teknikker. Du vil
    blive grundigt oplært i salgets facetter og DISC. Derudover vil du under uddannelsesforløbet få en enestående medieforståelse og en indsigt i mediebranchens forretningsgange.

    Om dig:

    Du ønsker en karriere inden for medieverden. Du er resultatorienteret, har vindermentalitet og udviser en høj grad af uafhængighed og proaktivitet. Du forstår at det kræver indsats fra din side for at opnå succes. Du motiveres af en udfordrende hverdag og trives i et konkurrencepræget, travlt og dynamisk miljø. Du har i dag enten prøvet salg før og ønsker at udvikle dine talenter til det næste niveau eller lige afsluttet skole og er klar til at kickstarte din karriere.

    Du får base i Århus C, hvor du sammen med resten af teamet planlægger og sparrer med hinanden. Du vil med tiden få eget ansvar for at opbygge og opsøge dine kunder. Du får dit eget salgsbudget og ansvar for at nå de opstillede mål. Altid med de bedste mentorer til at støtte dig. Herudover kører du rundt til dine kunder i hele jylland, det er derfor et krav at du har egen bil, du vil få kilometerpenge efter statens takster. Attraktiv grundløn efter kvalifikationer og bonus uden loft.

    Ansøg

    Lyder dette som noget for dig, så klik på "Ansøg" og vedhæft dit CV og et par ord om hvorfor vi skal vælge dig. Du er også meget velkommen til at sende os en videoansøgning på mail: Lone.sorensen@randstad.dk. Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte seniorkonsulent Lone Sørensen på tlf 30603501.

    Om Randstad

    Randstad er en del af den internationale Randstad Group, der er verdens andenstørste udbyder af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 500.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 39 lande med over 4.400 afdelinger i Europa, Nord- og Sydamerika og Asien.

    I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med fire afdelinger fordelt over hele landet. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.


    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Apr

    Servicemedarbejder

    5500, Middelfart

     

     

    Jobbeskrivelse

     

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

     

    Hvorfor skal du vælge os?

     

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

     

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

     

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

     

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

     

    Jobinfo

     

    • Rekruttering sker løbende

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Apr

    Servicemedarbejder

    5500, Middelfart

     

     

     

    Jobbeskrivelse

     

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

     

    Hvorfor skal du vælge os?

     

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

     

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

     

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

     

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

     

    Jobinfo

     

    • Rekruttering sker løbende

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Apr

    Er du nysgerrig , modig og fyldt med energi?

    Hvis du kan nikke genkendende til denne beskrivelse, så er Espresso House det helt rigtige sted for dig.

    Som Host kan du enten arbejde fuldtid eller deltid mens du går i skole. Vi laver vagtplanen, så den passer ind i dit skema.

    Fælles for alle hos Espresso House er, at vi brænder for at skabe gode kaffeoplevelser for vores gæster.

    Har du lyst til at blive en del af Danmarks Absolut Bedste Team? Så læs mere og send en ansøgning på vores hjemmeside: http://baresso.com/ansogningsskema-aspirant

    Bare rolig – du vil blive grundigt trænet i alt, hvad det kræver for at give den gode kaffeoplevelse, lige fra at brygge kaffe til at give den gode service, som du sikkert allerede selv har oplevet.

     

    Faktisk får vi så god feedback fra vores gæster, at vi ikke kan få armene nedog derfor åbner vi hele tiden nye kaffebarer. Hvis du vil være med, så skynd dig at tage et fotografi af dig selv med dit allerstørste servicesmil og send det med din ansøgning. Så skal vi nok tilfredsstille din nysgerrighed og vække din passion for god kaffe. Held og lykke! Vi håber, vi ses.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Uopfordret ansøgning

    1570, København V

    Uopfordret ansøgning

    DANSKE KONCEPT RESTAURENTER ApS

    Kunne du tænke dig at arbejde hos til Sunset Boulevard?

    Vi søger løbende unge, og modtager derfor gerne din ansøgning, selvom vi ikke søger lige nu.

    Du skal dog kun sende din ansøgning, hvis:

    Kan du godt lide og have travlt. Kan du holde hovedet koldt under stressede situationer. Kan du samarbejde med et friskt team og yde en god gæsteservice. Det kræver meget af dig i en restaurant hvor der er travlt, så du skal kunne tage fat og tage ansvar.

    Vi søger både servicemedarbejdere og supervisore.

    Som supervisor er du en form for mellemleder. Det er dig der hjælper restaurantens managers med deres opgave og det er dig der har ansvaret når de ikke er tilstede.

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og er med til at give gæsten en super betjening. De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    I begge tilfælde kommer dit arbejde til at bestå af gæstebetjening i restauranten, rengøring og diverse andet forefaldende arbejde som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Hos Sunset Boulevard værdsætter vi et godt arbejdsmiljø, og at det skal være sjovt at gå på arbejde.

    Sunset Boulevard har ungarbejder overenskomst med 3F

    Bemærkninger til ansøgningen

    Vedhæft evt. billede

    Har du ikke hørt fra os inden for 2 måneder, er din ansøgning ikke længere aktuel.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Apr

    Er du udadvendt, energisk og god til at tale med mange forskellige mennesker?

    Motiverer det dig at skabe resultater, arbejder du selvstændigt og er punktlighed naturligt for dig?

    Brænder du for markedsføring og salg af kendte mærkevarer, og vil du være en del af Danmarks største promotion- og eventbureau?

    Så er Promoters noget for dig!

    Som promoter skal du have en brændende lyst til at være på, til at sælge et budskab og ikke mindst evnen til at være i øjenhøjde med mange forskellige forbrugere. Du har gode kommunikationsevner, er serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt. Det er din opgave at være det proaktive ansigt udadtil og sikre forbrugerne en god oplevelse.

    Du kan forvente, at hver dag byder på nye udfordringer, og vi kan love, at du ikke kommer til at kede dig som promoter.

    I funktionen som promoter bliver du en del af vores landsdækkende team, hvor du bliver tilknyttet et geografisk område, og du har selv stor indflydelse på, hvor meget du vil arbejde. En overvejende del af aktiviteterne ligger fredag og lørdag og udbuddet er sæsonfordelt. Til hver opgave vil du få et brief, der sammen med din udstråling og positive fremtoning skal sikre, at hver aktivitet bliver en succes for vores kunder.

    Vi tilbyder:

    • Afvekslende aktiviteter med bred kontaktflade
    • Mulighed for selvstændig udvikling
    • Fast timehonorar, med mulighed for forhøjelse alt efter anciennitet
    • Træning og certificering i salg og kommunikation

    Om Promoters A/S

    Promoters er Danmarks største promotion- og eventbureau, og vi brænder for at levere budskaber gennem levende markedsføring. Vi hjælper nogle af verdens største virksomheder med personlig overbringelse af deres budskaber, og har til dato leveret flere end 10.000 enkeltstående aktiviteter i hele Norden.

    Har du lyst til at prøve kræfter i et spændende univers af promovering og salg, og mener du, at din udstråling og fremtoning kan gøre en forskel, så opret en profil via; www.promoters.dk

    Matcher dine kvalifikationer og kompetencer vores forventninger til profilen som promoter, vil du blive indkaldt til et uddybende interview.

    Vi afholder samtaler løbende, så opret hellere din profil i dag end i morgen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Apr

    Vi er lige nu på udkig efter promoter-talenter!


    Er du udadvendt og har du nemt ved at skabe kontakt til mange forskellige mennesker? Er du resultatorienteret og elsker udfordringer? Så er jobbet som promoter hos UNICEF noget for dig!
     
    Om jobbet 
    At være UNICEF Promoter er et sjovt og fleksibelt job, hvor du vil indgå i et team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer. Du bliver ambassadør for verdens børn og de værdier, der følger med. Vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF, og hvis du viser resultater og har ambitioner, vil du have mulighed for at få mere ansvar.
     
    Som UNICEF promoter får du:

    • En sjov og spændende hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer, resultater og sammenhold.
    • Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
    • Indblik i UNICEF og resten af FN organisationernes spændende arbejde over alt i verden.
    • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
    • Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
    • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
    • Vores unikke uddannelse som gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!


     
    Din primære opgave er at promovere og sælge UNICEF medlemskaber. 
    Dette gøres ved at:

    • Engagere mennesker i gadebilledet og inspirere dem igennem kendskab til UNICEF’s arbejde, f.eks. ved at bruge værktøjer som:
    • School in a Box: Hvor vi viser, hvordan man kan uddanne børn i katastrofeområder.
    • Plumby Nuts: Som vi giver underernærede børn, så de kan blive sunde og stærke igen.
    • Virtual Reality Glasses: Giv folk muligheden for at opleve en flygtningelejr i Syrien!

     
    Hvem er du:
    Som person er du udadvendt og energisk. Du er vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere folk.
    Alderen har ingen betydning hos os, det er din personlighed, der tæller!
    Erfaring er ikke nødvendig, da du ved opstart vil få en grundig oplæring.
     
    Arbejdssted, tider og løn: 
    Vi arbejder både ved indendørs og udendørs events og i butiksmiljøer som storcentre, gågader og indkøbscentre og messer. Men vigtigst af alt er byen vores arbejdsplads, og vejret er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt, hvad end det er sol, regn eller indendørs.
     
    Aften/weekendhold: Mandag til fredag fra 16:00 - 19:00, og lørdag 11-16:00. Du skal kunne arbejde min. 2 vagter om ugen og gerne hveranden weekend. I oplæringsperioden den første måned, forventer vi du arbejder 3 dage, hvoraf den ene vagt skal ligge om lørdagen.  Timelønnen ligger efter endt oplæringsperiode på 115-145 kr. alt efter resultater og anciennitet.
     
    Er du vores nye stjerne-promoter? så søg stillingen nu via ansøgknappen nederst på siden.
     
    For eventuelle spørsgmål, kontakt Pernille Barner Nielsen på pbn@unicef.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Apr

    Vi er lige nu på udkig efter promoter-talenter!

    Er du udadvendt og har du nemt ved at skabe kontakt til mange forskellige mennesker? Er du resultatorienteret og elsker udfordringer? Så er jobbet som promoter hos UNICEF noget for dig!

    Om jobbet

    At være UNICEF Promoter er et sjovt og fleksibelt job, hvor du vil indgå i et team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer. Du bliver ambassadør for verdens børn og de værdier, der følger med. Vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF, og hvis du viser resultater og har ambitioner, vil du have mulighed for at få mere ansvar.

    Som UNICEF promoter får du:

    En fed og sjov hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer og sammenhold.
    Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
    En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter resultater.
    Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
    Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
    Individuel træning i fundraising, salg og kommunikation:
    Vores unikke uddannelse gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!

    Din primære opgave er at promovere og sælge UNICEF medlemskaber.

    Dette gøres ved at:

    • Engagere mennesker i gadebilledet og inspirere dem igennem kendskab til UNICEF’s arbejde, f.eks. ved at bruge værktøjer som:
    • School in a Box: Hvor vi viser, hvordan man kan uddanne børn i katastrofeområder.
    • Plumby Nuts: Som vi giver underernærede børn, så de kan blive sunde og stærke igen.
    • Virtual Reality Glasses: Giv folk muligheden for at opleve en flygtningelejr i Syrien!

    Hvem er du:

    Som person er du udadvendt og energisk. Du er vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere folk.
    Alderen har ingen betydning hos os, det er din personlighed, der tæller!
    Erfaring er ikke nødvendig, da du ved opstart vil få en grundig oplæring.

    Arbejdssted, tider og løn:

    Vi arbejder både ved indendørs og udendørs events og i butiksmiljøer som storcentre, gågader og indkøbscentre og messer. Men vigtigst af alt er byen vores arbejdsplads, og vejret er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt, hvad end det er sol, regn eller indendørs.

    Du kan arbejde op til 37 timer om ugen. Du vælger selv, hvad der passer ind i dit skema.

    Timelønnen ligger efter endt introperiode på 120-145 kr. alt efter kvalifikationer.

    Daghold: Mandag til fredag fra 11:00-18:00, og du skal kunne arbejde min. 3 vagter om ugen.

    Aften/weekendhold: Mandag til fredag fra 16:00 - 19:30, og lørdag 11-16:00. Du skal kunne arbejde min. 2 vagter om ugen.

    Er du vores nye stjerne-promoter? så søg stillingen nu ved at klikke på den grønne knap: Ansøg.

    For flere oplysninger, kontakt:

    • Jarl Marhcer på jmarcher@unicef.dk eller 23 68 02 64
    • Dennis Owusu Twum på Dtwum@unicef.dk eller 26 81 98 10.
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser