Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Ledige stillinger

Sortér efter
  • FK Distribution

    31. Maj

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Capital Events

    28. Maj

    VI SØGER LIGE NU

    FASTANSATTE TIL

    VERDENS BEDSTE

    STUDIEJOB

    ER DET DIG VI MANGLER?

     

    Kan du lide at give mennesker en ekstra god oplevelse og være

    kundens ansigt udadtil? Så vil denne stilling helt sikkert være noget for dig!

    Vi søger smilende personale til faste vagter på en række udstillingshuse i hele Danmark.

     

    Din arbejdsopgave består i at byde folk velkommen, registrere dem, sikre leads og sørge for at de får en skøn oplevelse.

     

    Lige nu søger vi personale i nærheden af følgende byer:

     

    HORSENS / HERNING / ÅRHUS / AALBORG

     

    Vi forventer, at du:

    Er minimum 18 år

    Taler flydende dansk og nogenlunde engelsk

    Har kørekort (ikke et krav, dog en fordel)

    Kan arbejde selvstændig og er lærenem

    Kan arbejde 2-4 dage om måneden (søndage fra kl. 12.45-16.15) – timerne kan variere lidt

     

    Du får:

    En timeløn på 165 kr. pr. time for minimum 5 timer pr. vagt

    200 kr. pr. vagt til at dække transport

    Kontrakt med fast ansættelse

    Oplæring i arbejdsopgaverne 

     

    Hvis du kan se dig selv i det, så send endelig en besked til apply@capitalevents.dk

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    De bedste hilsner

    Capital Events

    Læs mere
  • Triaba

    31. Maj

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Bauhaus

    1. Jun

    Er du i gang med en økonomisk videregående uddannelse, og skal du i praktik i efteråret?

    I BAUHAUS Danmark A/S skal vi i slutningen af august i gang med at udarbejde budgettet for 2023, hvorfor søger vi en praktikant, der kan bidrage undervejs i budgetprocessen. Så hvis du er studerende på en erhvervsøkonomisk uddannelse og ønsker at få indsigt i, hvordan en budgetlægningsproces ser ud i praksis, så er et praktikforløb hos BAUHAUS en god mulighed for at få indfriet dette ønske.

    Som praktikant i BAUHAUS kommer du til at indgå i et controllerteam, der består af både finansielle controllere og business controllere. Du vil i praktikperioden indgå som en del af business controllerteamet, da business controllerne står for selve udarbejdelsen af budgettet. Igennem forløbet vil du være tilknyttet én af business controllerne, således du i din hverdag har en direkte kontaktperson, du kan sparre med undervejs. Herudover vil der være en overordnet praktikplan, således du fra starten får et overblik over, hvilke delprocesser der er i budgetlægningsprocessen.

    Som praktikant i BAUHAUS får du mulighed for: 

    • At udarbejde analyser af forskellige omkostningsposter samt omsætningsniveau, som er med til at danne grundlag for budgettet
    • At indgå i en travl periode, hvor flere deadlines skal overholdes
    • At få et indblik i, hvordan en business controllers hverdag ser ud
    • At forbedre dine excel-kompetencer samt afprøve din teoretiske viden i praksis
    • At udføre ad hoc-opgaver i forhold til forskellige interne rapporter

    Herudover har du også mulighed for selv at præge dit praktikforløb, hvis der er områder, du gerne vil opnå en større indsigt i, eller skal skrive opgave inde for et emne, der ligger uden for budgetlægning.

    Tiltrædelse og varighed

    Dit praktikforløb forventes at starte ultimo august 2022. Konkret starttidspunkt afstemmer vi sammen, så det passer til din uddannelsesplan, ligesom vi her fastlægger varighed for praktikforløbet – dog minimum 4 måneder.

    Vi tilbyder

    Et afvekslende praktikforløb i en spændende og dynamisk vækstvirksomhed, hvor du bliver en del af et internationalt, kompetent og uhøjtideligt miljø. Praktikken er ulønnet, men vi sørger for kantineordning i praktikperioden.

    Er du nysgerrig – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du velkommen til at kontakte Leder af Business Controlling, Dorthe Brønd, på telefon 87 42 38 32.

     

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • Bauhaus

    22. Maj

    Er du til en hverdag med kunden i fokus, hvor både tempoet og humøret er i top? Og hvor du får masser af variation, hele tiden lærer nyt og hjælper byggeentusiaster på alle niveauer?

    Som Sælger i BAUHAUS er der ikke to dage, der er ens – men hver dag kan du nyde godt af:

    • gode kollegaers selskab, når I spreder smil hos kunderne og hinanden
    • udvikling af dine evner inden for rådgivende salg, hvor alt starter med kundens behov
    • ordnede arbejdsforhold samt medarbejderrabat og adgang til flere landsdækkende rabataftaler

    Vær den sælger, du selv ønsker at møde
    Som Sælger i Trælast og Drive-in er det dig, der sørger for, at vores kunder – fra den professionelle håndværker til den ambitiøse amatør – føler sig set, hjulpet og hørt. Uanset hvor erfarne vores kunder er med håndværk og gør-det-selv, er alle kunder lige vigtige, og det skal de kunne mærke.

    Når du ikke betjener kunder, sørger du og dit team for, at varehuset er trimmet og giver kunderne lyst til at gå på opdagelse i vores brede sortiment.

    Din hverdag kommer til at veksle mellem, at du:

    • rådgiver og sælger til vores kunder samt følger op på kundesager, fx reklamationer
    • laver indbydende salgsudstillinger og samler Click & Collect-ordrer til kunderne
    • fylder varer op og generelt holder orden i din afdeling

    Et tillidsfuldt hus, hvor vi hjælper hinanden
    I BAUHAUS er vi alt fra studerende til seniorer. Her driver vi sammen det gode varehus og skaber den gode arbejdsplads. Vores salgsmål er noget, hele huset når sammen – men vi går da ikke ad vejen for lidt venskabelig konkurrence imellem afdelingerne. I det hele taget er det vigtigt for os, at det er sjovt at gå på arbejde.

    Hos os får du en hverdag med ansvar og indflydelse, og du får frie rammer til at være kreativ, når du løser dine arbejdsopgaver. Til dét får du selvfølgelig al den oplæring, du har brug for, så du kan rådgive kunderne bedst muligt.

    Du vil finde den bedste løsning for kunden
    Du er god til at lytte til kunderne, og du nyder at sælge den løsning, der passer bedst til dem. Dertil giver det dig energi at snakke med mange forskellige mennesker i en travl hverdag.

    Din specifikke baggrund er ikke så væsentlig, så længe du:

    • har lyst til at betjene kunder eller måske allerede har erfaring fra detailbranchen
    • har interesse i gulve, tømrerarbejde og bygningskonstruktioner – så fylder vi på med den faglige viden
    • naturligt kan se, hvad der er behov for, og selv går i gang med at ordne det
    • har det gode humør inden for rækkevidde, også når der er travlt
    • er frisk på at tage en ekstra tørn, ligesom dine kolleger er

    Vil du med på holdet eller bare vide mere?
    Så er du velkommen til at kontakte Afdelingschef Jacob Iversen Vi afholder samtaler løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    16. Jun

    Er du vores nye Floor Manager?

    Som Floor Manager har du det fulde overblik over og ansvar for forløbet i restauranten på en given aften. I tæt samarbejde med de andre kolleger på arbejde sikrer du, at vores gæster er gladere, når de går, end da de kom.

    Gå forrest med dit værtskab og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig flamme uniform og dit bedste smil, når du sikrer at alle vores mange gæster får en oplevelse hos os, så de besøger os igen - og igen. Du behøver ikke være faglært tjener eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i værtskab samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet krydret med masser af kærlighed i vores værtskab.

    Vi leder nu efter vores mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Restauranten og værtskabet er din banehalvdel

    Som Floor manager får du den hellige opgave at sikre gæstens oplevelse, når de besøger os. Det gør du, allerede før vi åbner kl. 17, hvor du gør restauranten klar og ligger din plan for driften. Når restaurantteamet møder ind, er det dig, der leder og fordeler dagens opgaver. Du er med ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Placerer borde og er ansvarlig for bordreservationerne
    • Tager ansvar for aftenens team (værterne) og har det fulde overblik over aftenens forløb i restauranten
    • Samarbejder omkring driften af restauranten generelt
    • Koordinerer med vores Buffet Manager, som har ansvaret for køkkenet
    • Koordinerer og sparrer med General Manageren, som har det overordnede ansvar
    • Sikrer høj gæstetilfredshed

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at en restaurant skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har ofte travlt men ikke mere travlt end, at vi kan hjælpe hinanden med det klare formål at levere værtskab i verdensklasse – til alle vores gæster. Vi gør os umage med at skabe et stærkt sammenhold og højt humør i teamet.

    Den serviceglade og fokuserede type

    • Du har et højt servicegen og lyst til at gøre en forskel for vores gæster
    • Du har erfaring fra restaurations-/service-branchen
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er udadvendt, selvsikker og positiv
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    16. Jun

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som Buffet Manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17, og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning og gerne med buffet
    • Du har gerne leder erfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    16. Jun

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    16. Jun

    Er du vores nye opfylder?

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer, at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere, end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    16. Jun

    Er du vores nye opvasker?

    Som opvasker er du ansvarlig for, at vores gæster kan få noget at spise på og drikke af. Og noget som ikke alene er rent, men som også sikrer vores høje hygiejnestandarder.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi lægger vægt på følgende ved ansættelse:

    • At du har afsluttet 9. klasse og er under 18 år
    • At du er en positiv, udadvendt og smilende person
    • At du kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • At du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • At du kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F - også for medarbejdere under 18 år
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 23:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
Sortér efter

Job Aarhus

Job i Aarhus, når man er enten under eller over 18 år, finder du via Ungarbejde.dk, som tilbyder en lang række forskellige deltidsjob og fritidsjob. Dertil kommer job til dit sabbatår.

Når du bor i Aarhus, så lad ikke transport være en årsag til, at du ikke søger et job. Med Aarhus Letbane, er det blandt andet blevet meget lettere at komme rundt i byen, og alle de bedste job ligger ikke kun i Aarhus C.

Eksempelvis: Kvadratmeterpriserne i Aarhus C er nu så høje, så virksomheder, der blandt andet har brug for et lager, ligger lidt væk fra centrum. Det byder for dig, at virksomheder, der arbejder med produktion eller distribution ofte vil placere sig i eksempelvis: Viby J, Risskov eller Skejby. Og i denne kategori, er der mange ledige ufaglærte job at søge.

Sabbatår job Aarhus

Og netop produktions- og distributionsvirksomheder er glade for unge, der holder et sabbatår. Både fordi, at du typisk er over 18 år, så du kan arbejde om natten, men også fordi, at du kan have et job, som mere eller mindre svarer til et fuldtidsjob.

Har du et sabbatår, og gerne vil bo i Aarhus, så kræver det også, at du har et god job. Det kan du gøre ved at tage et eller flere deltidsjob:

Deltidsjob Aarhus

Deltidsjob i Aarhus er der en del af. I Aarhus C, kan du arbejde i butik, på restaurant, i cafe eller eksempelvis i biografen.

Vælger du at tage mere end ét deltidsjob, så kan det være, at du skal være opmærksom på, forskellen på: Frikort, hovedkort og bikort. Om du er over eller under 18 år, har også betydning i denne sammenhæng, hvilket du kan læse mere om på websitet: Skat.dk

Fritidsjob Aarhus

Et fritidsjob kan også give dig et stærkt CV. Mange århusianske virksomheder søger ikke kun de såkaldte ’12-tals piger’, når de studerende bliver færdige på universitetet. Virksomhederne i Aarhus søger til gengæld medarbejdere, som både er gode til teori og til praksis.

Netop det praktiske kan du bevise, og få en udtalelses på, via dit fritidsjob – uanset, om du er under 18 år, eller over 18 år.

Job Aarhus under 18

Søger du job i Aarhus, og er under 18 år, så skal du være opmærksom på, at der er nogle job, som du ikke må udføre. Eksempelvis må du ikke arbejde om natten. Du må heller ikke servere alkohol eller arbejde med kemikalier.

Men når det er sagt, så har du, når du er under 18 år, en væsentlig fordel. For din løn er ikke så høj, som hvis du var fyldt 18 år. Derfor synes en lang række arbejdsgivere, at du er en attraktiv arbejdskraft, når du er 16 eller 17 år – for du er lige så stærk, og lige så klog som en medarbejder på 18 år.

loading