Ansøgningsfristen er desværre udløbet, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Annoncen er ikke længere aktiv, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    1. Feb

    Vi søger et par friske chauffører til udbringning (16.45-20.00) af vores kvalitets take away. 2-3 vagter pr uge. åben alle ugens dage.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Feb

    Vi giver dig ÅRHUS

    8000, Århus C

    Vi giver dig ÅRHUS’ BEDSTE STUDIEJOB

    Hvorfor?

    • Fordi du får maksimal fleksibilitet. Du kan arbejde om morgenen, før dine forelæsninger, eller om aftenen, når du har brug for at komme væk fra bøgerne.
    • Fordi du kan arbejde – stort set – efter egne behov. Har du eksaminer, der skal tages hensyn til, eller har du perioder, du gerne vil arbejde for fuld skrald? Næsten alt kan lade sig gøre. Vi forventer blot gensidig fleksibilitet.
    • Fordi du har mulighed for at tjene en super god løn. Vi har netop pr. 12.04.16 hævet vores grundløn og bedst af alt: Vi kører med et bonussystem uden loft.
    • Fordi du får mulighed for at krydre dit CV med salgs- og kommunikationserfaring, hvilket er en stor efterspørgsel i erhvervslivet.
    • Fordi du får ledere, der kæmpe for din udvikling – og hvis du har talentet og viljen, kan du gøre karriere i TMPO. Hos os er faglig udvikling centralt, og derfor ønsker vi i fællesskab at forbedre dine kompetencer.
    • Fordi du får de bedste kollegaer i hele verden. Mænd og kvinder i alle aldre, som alle bringer smil og godt humør til vores arbejdsplads. Vi har et fantastisk sammenhold og elsker at hygge os sammen – både på og uden for arbejdspladsen.
    • Fordi du får arbejde midt i Århus C – og som prikken over i’et: Splinternye, lækre, lyse lokaler.
    • Fordi vi også har kontorer i udlandet. Så får du på et tidspunkt lyst til at arbejde fra hippe Berlin eller solrige Malaga, så har du her en ultimativ mulighed.

    TMPO er en salgs- og service virksomhed, som arbejder for nogle af Danmarks største kunder. Vi er specialister inden for fundraising, telemarketing og mødebooking, og sammen finder vi det bedste projekt for dig. Vi forventer du er velformuleret, kan gå i dialog med vores kunders kunder og har lyst til hver dag at udvikle dig.

    Vi giver dig grundig oplæring, der er tilpasset din salgserfaring.

    SØG JOBBET ALLEREDE I DAG. Vi bestræber os på at kontakte dig senest to hverdage efter, vi har modtaget din ansøgning, så hav gerne din telefon i nærheden. Ved konkrete spørgsmål kan du kontakte Josefine Rytter på +45 89202020 

    Du kan også læse mere om TMPO på www.tmpo.dk

    Vær opmærksom på, at du skal være flydende i dansk tale og være fyldt 18 år for at komme i betragning til stillingen.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Feb

    Er du studerende i Århus, er det sikkert gået op for dig, at SU'en ikke rækker til både husleje, cafébesøg og byture. Hvis du har brug for en ekstra indtægt og samtidig ønsker nye udfordringer samt færdigheder inden for salg og kommunikation, så er det nu, du skal søge studiejob hos TMPO Århus. Som studerende er du sikkert interesseret i at få pyntet dit CV med solid erfaring, men samtidig have fleksible arbejdstider? Hos TMPO får du alt sammen på én gang. Vi tillader os at byde dig velkommen til BYENS BEDSTE STUDIEJOB.

    TMPO Århus er en solid og energifyldt arbejdsplads, som beskæftiger over 150 medarbejdere i alle aldre - her iblandt mange studerende. Vi arbejder primært med telemarketing, herunder forskellige projekter inden for mødebooking til erhverv, produktsalg i form af oplevelser, sundhedsprodukter, bøger m.m. samt fundraising, hvor vi arbejder "i den gode sags tjeneste" på vegne af større hjælpeorganisationer. Du behøver ikke have erfaring inden for telemarketing, så længe du arbejder målrettet, har et godt drive og ikke "bare lige" giver op. 

    Men hvad gør arbejdet hos TMPO til Århus' bedste studiejob? Det kan vi hurtigt fortælle dig:

    • Du får yderst meget fleksibilitet, hvilket jo er en stor fordel for dig, hvis du skal studere ved siden af. Vi har åbent fra tidlig morgen til sen aften og næsten hver weekend, hvilket giver dig mulighed for at arbejde på "skæve tidspunkter". Dermed kan du uden problemer planlægge dine arbejdstimer uden om forelæsninger, eksaminer etc. 

    • Desuden får du lov til at "skrue op og ned" for dine arbejdstimer alt efter dit behov. Måske er der perioder, hvor du ønsker at arbejde på fuld knald og tjene ekstra gode penge, og andre perioder, hvor eksaminer og prøver giver dig behov for at arbejde lidt færre timer. I fællesskab sammensætter vi den bedste løsning for dig og os. Du er også altid velkommen til spontant at tage flere vagter, hvis du har brug for pengene.

    • Hos TMPO får du en god, fast løn samt en bonusordning, som giver dig mulighed for at tjene ekstra mange penge, hvis du leverer gode resultater. Vores bonussystem sætter nemlig ingen grænser for, hvor meget du kan/må tjene.

    • Du får nogle fantastiske kollegaer i alle aldre, som altid er klar på at give dig en hjælpende hånd.  

    • Vi lægger mange kræfter i at udvikle vores medarbejdere og deres kompetencer. Så hvis du også ønsker at pynte dit CV til fremtidig karriere, kan vi love dig, at du efter et job hos TMPO med fordel kan skrive egenskaber som salg og kommunikation derpå. Det er to meget eftertragtede egenskaber i erhvervslivet, så det er vel slet ikke så dumt? :-)

    • Du får din arbejdsgang midt i Smilets by med botanisk have, lækre caféer og indkøbsmuligheder som naboer. Du kommer til at arbejde på et stort, lyst og indbydende kontor med tilhørende stor tagterrasse, hvor du kan nyde din kaffe og velfortjente salgspræmier. 

    • TMPO har også nogle fantastiske afdelinger i Berlin og Malaga, så hvis du på et tidspunkt ønsker at komme lidt på eventyr, kan du rejse til Berlin eller Malaga og arbejder derfra, samtidig med du får en masse oplevelser med i bagagen.

    • Desuden tilbyder vi vores medarbejdere, med solid erfaring, at de kan arbejde hjemmefra. Så når du har arbejdet hos os længe nok og opnået gode resultater, kan du - hvis du ønsker det - flytte din arbejdsplads hjem til dig selv og arbejde, når du ønsker det.

    • Ja, listen er lang, men du kan jo selv komme og opleve resten af fordelene ;-) Vi søger medarbejdere til opstart hurtigst mulig, så det er bare med at gribe til tasterne. 

    Kan du genkende dig selv?

    Du motiveres af specifikke mål, og du knokler for at nå dem

    Du er positiv og dit smil smitter – også gennem telefonen. 

    Du har en god stemmeføring og er glad for at tale med mennesker i alle aldre. Dit arbejde hos TMPO vil nemlig bestå i at kontakte vores kunders kunder over telefon. 

    Du har et ønske om personlig og faglig udvikling. I TMPO sætter vi nemlig en ære i at udvikle alle vores medarbejdere, så de hver dag går dygtigere og mere tilfredse hjem. 

    Du er et konkurrencemenneske, som elsker at vinde.

    - Så er det bare med at søge jobbet hos TMPO nu. Vi bestræber os på at kontakte dig senest 1-2 hverdage efter, vi har modtaget din ansøgning, så hav gerne din telefon i nærheden. 

    Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Josefine på jor@tmpo.dk / 89 20 20 20.

    VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.

    Du kan læse mere om vores virksomhed på www.tmpo.dk og finde/like os på Facebook her.

    Vær opmærksom på, du skal være fyldt 18 år og være flydende i dansk tale for at arbejde hos TMPO.  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 8000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Aarhus” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Som telemarketingmedarbejder hos Folkekirkens Nødhjælp skal du både hverve nye medlemmer og have kontakt til nuværende medlemmer og bidragsydere. Det stiller krav til dine salgskompetencer og din evne til at vække tillid over telefonen.

    Hos Folkekirkens Nødhjælp lægger vi vægt på holdånd og godt humør i et arbejdsmiljø med plads til fest og farver. Du bestemmer selv om du vil ”nøjes” med at arbejde som telemarketingmedarbejder, eller om du også vil engagere dig i andre fællesskaber hos Folkekirkens Nødhjælp – vores telemarketingafdeling deler lokaler med både ungdomsnetværk og gadehververe, som tilsammen giver en dynamisk og engageret arbejdsplads.

    Se mere her: https://www.noedhjaelp.dk/det-goer-vi/om-os/telemarketing 

    Vi tilbyder:

    • Morgen, eftermiddags eller aftenarbejde til fast timeløn
    • At du selv er med til at fastlægge din vagtplan
    • Et målrettet team med et godt sammenhold
    • En social arbejdsplads med gode muligheder for at få nye fællesskaber
    • Kurser i salgsprocesser og Folkekirkens Nødhjælps arbejde

    Vi forventer at du:

    • ”Smiler” i telefonen og tager afslag med godt humør
    • Kan modtage kritik og er villig til at forbedre dine salgsevner
    • Fungerer godt i et team
    • Overholder de forventede salgskrav
    • Kan arbejde mellem 11 og 55 timer om ugen

    Vagttiderne er mandag-torsdag kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. fredag 09.00-12.00 og 12.30-16.30 samt søndag 12.00-16.00 Du melder dig selv på de vagter du ønsker, og bestemmer altså selv hvornår og hvor meget du arbejder.

    Lyder det som noget for dig?
    Send en ansøgning til Jonas Midtgaard Jakobsen på mail jmja@dca.dk
    Folkekirkens Nødhjælp er hele tiden på udkig efter nye dygtige kolleger i vores telemarketingkampagne. Vi glæder os til at høre fra dig! Vi tager kontakt til dig i tilfælde af indkaldelse til en uddybende samtale.

    Folkekirkens Nødhjælp hjælper mennesker i hele verden uanset deres baggrund. Vi opfordrer dig til at søge stillingen uanset alder, køn, race eller religion.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Chauffør Domino

    8200, Aarhus N

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Pizzabager Domino

    8200, Aarhus N

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Er du udadvendt, energisk og god til at tale med mange forskellige mennesker?

    Motiverer det dig at skabe resultater, arbejder du selvstændigt og er punktlighed naturligt for dig?

    Brænder du for markedsføring og salg af kendte mærkevarer, og vil du være en del af Danmarks største promotion- og eventbureau?

    Så er Promoters noget for dig!

    Som promoter skal du have en brændende lyst til at være på, til at sælge et budskab og ikke mindst evnen til at være i øjenhøjde med mange forskellige forbrugere. Du har gode kommunikationsevner, er serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt. Det er din opgave at være det proaktive ansigt udadtil og sikre forbrugerne en god oplevelse.

    Du kan forvente, at hver dag byder på nye udfordringer, og vi kan love, at du ikke kommer til at kede dig som promoter.

    I funktionen som promoter bliver du en del af vores landsdækkende team, hvor du bliver tilknyttet et geografisk område, og du har selv stor indflydelse på, hvor meget du vil arbejde. En overvejende del af aktiviteterne ligger fredag og lørdag og udbuddet er sæsonfordelt. Til hver opgave vil du få et brief, der sammen med din udstråling og positive fremtoning skal sikre, at hver aktivitet bliver en succes for vores kunder.

    Vi tilbyder:

    • Afvekslende aktiviteter med bred kontaktflade
    • Mulighed for selvstændig udvikling
    • Fast timehonorar, med mulighed for forhøjelse alt efter anciennitet
    • Træning og certificering i salg og kommunikation

    Om Promoters A/S

    Promoters er Danmarks største promotion- og eventbureau, og vi brænder for at levere budskaber gennem levende markedsføring. Vi hjælper nogle af verdens største virksomheder med personlig overbringelse af deres budskaber, og har til dato leveret flere end 10.000 enkeltstående aktiviteter i hele Norden.

    Har du lyst til at prøve kræfter i et spændende univers af promovering og salg, og mener du, at din udstråling og fremtoning kan gøre en forskel, så opret en profil via; www.promoters.dk

    Matcher dine kvalifikationer og kompetencer vores forventninger til profilen som promoter, vil du blive indkaldt til et uddybende interview.

    Vi afholder samtaler løbende, så opret hellere din profil i dag end i morgen.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser