Ansøgningsfristen er desværre udløbet, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Annoncen er ikke længere aktiv, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Er du udadvendt, energisk og god til at tale med mange forskellige mennesker?

    Motiverer det dig at skabe resultater, arbejder du selvstændigt og er punktlighed naturligt for dig?

    Brænder du for markedsføring og salg af kendte mærkevarer, og vil du være en del af Danmarks største promotion- og eventbureau?

    Så er Promoters noget for dig!

    Som promoter skal du have en brændende lyst til at være på, til at sælge et budskab og ikke mindst evnen til at være i øjenhøjde med mange forskellige forbrugere. Du har gode kommunikationsevner, er serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt. Det er din opgave at være det proaktive ansigt udadtil og sikre forbrugerne en god oplevelse.

    Du kan forvente, at hver dag byder på nye udfordringer, og vi kan love, at du ikke kommer til at kede dig som promoter.

    I funktionen som promoter bliver du en del af vores landsdækkende team, hvor du bliver tilknyttet et geografisk område, og du har selv stor indflydelse på, hvor meget du vil arbejde. En overvejende del af aktiviteterne ligger fredag og lørdag og udbuddet er sæsonfordelt. Til hver opgave vil du få et brief, der sammen med din udstråling og positive fremtoning skal sikre, at hver aktivitet bliver en succes for vores kunder.

    Vi tilbyder:

    • Afvekslende aktiviteter med bred kontaktflade
    • Mulighed for selvstændig udvikling
    • Fast timehonorar, med mulighed for forhøjelse alt efter anciennitet
    • Træning og certificering i salg og kommunikation

    Om Promoters A/S

    Promoters er Danmarks største promotion- og eventbureau, og vi brænder for at levere budskaber gennem levende markedsføring. Vi hjælper nogle af verdens største virksomheder med personlig overbringelse af deres budskaber, og har til dato leveret flere end 10.000 enkeltstående aktiviteter i hele Norden.

    Har du lyst til at prøve kræfter i et spændende univers af promovering og salg, og mener du, at din udstråling og fremtoning kan gøre en forskel, så opret en profil via; www.promoters.dk

    Matcher dine kvalifikationer og kompetencer vores forventninger til profilen som promoter, vil du blive indkaldt til et uddybende interview.

    Vi afholder samtaler løbende, så opret hellere din profil i dag end i morgen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Som vikar hos os bliver du ansat af JKS og får løn, feriepenge mv. af os - men har varierende arbejdssteder hos vores kunder.

    Du har frihed til at vælge, hvor og hvornår du vil arbejde - og hvad du vil arbejde med. Mens du arbejder, udvider du automatisk dit netværk og opnår erfaring, der kan bringe dig videre i din karriere - f.eks. til en fast stilling i en af de mange spændende virksomheder, vi samarbejder med.

    Der er masser af fordele. Både for dig, der er nyuddannet og ønsker erfaring inden for dit fag - og dig, der har familie og måske har brug for mere fleksibel tid, for at få hverdagen til at hænge sammen. Et vikariat er også en god mulighed for at oparbejde erfaring indenfor dit fag og lære nye arbejdsmetoder at kende. Der kan være mange grunde til at vælge et arbejdsliv med frie rammer.

    Attraktive forhold

    Som vikar hos JKS får du overenskomstmæssig løn, pension, feriepenge, sygepenge m.v. Når du er kommet i arbejde, holder vi tæt kontakt med dig og sikrer på den måde, at både du og dit arbejdssted er tilfredse med samarbejdet.

    Vi holder dig up-to-date

    Selv om du er "udstationeret" i forhold til JKS, informerer vi dig løbende om, hvad der rører sig inden for dit område og vi vurderer i fællesskab, om der kan være kurser og uddannelser, der er relevante for dig.

    Sådan bliver du vikar

    JKS er altid interesserede i velkvalificerede medarbejdere. Du kan blive optaget i vores database via hjemmesiden eller ved at kontakte dit lokalkontor. Herefter inviteres du til et interview, hvor vi afstemmer forventninger og kompetencer. Inden det første vikariat begynder, vil vi typisk indhente referencer fra dine tidligere ansættelser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Speditørelever

    Hele Danmark

    Bliv speditørelev i verdens 4. største transport- og logistikvirksomhed

    og bliv en del af vores succes 

    Vil du have ansvar og udvikling i et miljø, hvor vi drømmer stort? Vil du bidrage til vores fremtid og videre vækst, så vil vi gerne investere i din udvikling og uddannelse. Du kan være nøglen til vores fortsatte succes. 

    Bliv en del af en verdensomspændende virksomhed

    Som speditørelev i DSV udvikler du dig hele tiden både personligt og fagligt. Vi giver dig den bedste uddannelse og et stærkt netværk. Som elev bliver du derfor en del af et team af elever, der følges ad på skole gennem hele uddannelsen.

    Hvis du præsterer og viser initiativ, er der næsten ingen grænser for, hvor meget ansvar du får under din elevtid. Og har du ambitionerne, er der ikke langt til en lederstilling – eller en stilling i DSV i udlandet. Men først skal du vise, at du har modet og evnen til at træffe de rigtige beslutninger i en travl hverdag. Vi sørger for, at du hurtigt kommer til at lære værdien af godt købmandskab, og du er med til at sørge for at vores kunder får den bedste service. 

    Dygtige HHX’ere med mod på meget mere

    Du har afsluttet, eller er ved at afslutte, HHX med et godt resultat – og gode karakterer i engelsk, tysk og virksomhedsøkonomi. Du har samtidig taget de 5 ugers supplerende grundforløbsundervisning. Hvis du oveni har erhvervserfaring, hvor du fået god forretningsforståelse og fornemmelse for at gøre en god handel, så kan du være den helt rigtige ansøger til en af vores elevpladser.

    Send din ansøgning nu

    Har du lyst til at blive en af vores nye speditørelever, så send os din ansøgning og dit CV via nedenstående link. Vi starter næste store elevhold op 1. september 2017, men begynder at ansætte i løbet af januar, så send allerede din ansøgning nu. Husk at vedhæfte dit eksamensbevis.

    Du er også velkommen til at ringe og høre mere om uddannelsen på telefon 79 29 71 61 – spørg efter Ulla Anholm. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Se video om livet som speditørelev her: http://elev.dk.dsv.com/ 

    Global Transport and Logistics

    DSV tilbyder global transport og logistik.

    DSV har ca. 44.000 ansatte på verdensplan og egne kontorer i mere end 80 lande. I kraft af et internationalt netværk af partnere er vi i stand til at levere ydelser over hele verden og er dermed en stærk spiller på det globale marked. Som resultat af vores professionelle og fordelagtige løsninger realiserede vi en omsætning på 50,9 milliarder kroner i 2015.

     

    www.dk.dsv.com

    www.facebook.com/dsv.corporate

    https://www.linkedin.com/company/dsv

    www.instagram.com/dsv_danmark

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Feb

    Vil du starte det nye år i Barcelona?

    1000-1400, København K

    Få et fedt job i hjertet af Barcelona - opstart januar 2017

     

    Hvad skal du lave i 2017? Er du eventyrlysten, og vil du kombinere storbystemning og varme med et fedt salgsjob, så pak kufferten og kom til Barcelona. 

    Hvorfor blive i Danmark, når du kan få varme, storby og arbejde i Barcelona? Pak kufferten og kom afsted. Vi hjælper dig selvfølgelig godt på vej:

    • Vi hjælper dig med at finde en lejlighed i Barcelona. Glæd dig til at bo i Europas storslåede, smukke og hyggelige storby – til priser, der er lavere end i København og Århus.

    •          Vi administrerer alt det papirarbejde, der er nødvendigt for at bo og arbejde i Barcelona.
    •          Vi opretter en bankkonto i Barcelona for dig. Nemt, ikk?

     Alt du skal gøre er at bestille en flybillet herned og varme din sælgerstemme godt op. (Psst.. Turen tager under tre timer, og en flybillet  herned kan fås helt ned til 250 kr.) 

     Har du vindermentalitet?

    Det håber vi! Vi søger medarbejdere, som ikke stiller sig tilfreds med 2. pladsen, men går efter at blive den bedste. Og der er bestemt incitament for at kæmpe: Du får højere bonus og federe præmier. Vi vil dog pointere, du ikke behøver have sælgererfaring. Vi skal nok lære dig grundigt op. Det vigtigste er, at du arbejder målrettet, med de guidelines vi giver dig, og smiler så meget, at det kan høres over telefonen.

    Opstart

    Der er opstart i Barcelona i starten af januar. Her vil du starte sammen med andre nye, så bare rolig - du er ikke alene. Har du først mulighed for at starte i slutningen af januar, skal du endelig søge alligevel. Så holder vi dig opdateret indtil da. 

    Du skal søge jobbet – hvis

    Du vil have verdens bedste kollegaer i form af eventyrlystne, unge mennesker.

    Du skal holde et sabbatår og gerne vil arbejde nogle måneder for at tjene penge til en rejse.

    Hvis du gerne vil ud og opleve verdenen, men samtidig tjene penge til dit ophold.

    Hvis du vil have en oplevelse, du sent vil glemme.

    Hvis du vil udvikle dig til verdens bedste sælger og derved styrke din fremtidige karriere.

    Hvis du trænger til nye udfordringer og en anderledes hverdag.

    Hvis du vil have venskaber for livet

    Glæd dig…

    … til et arbejde, du bliver høj af, og et liv i en storby, der bare har alt, hvad en storby i syden bør have.

    VI glæder os til at høre fra dig.

    Du kan søge jobbet via formularen herunder.

     

    OBS: Vær opmærksom på, at du skal være fyldt 18 år og være flydende i dansk tale for at komme i betragtning til jobbet

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Infonordic tilbyder dig et virkeligt spændende arbejdsmiljø, samt en foranderlig hverdag med plads til personlig udvikling som salgs-og mødebookings konsulent i Spanien.

    Hvorfor vælge Infonordic? Costa del Sol er kendt og elsket blandt mange danskere i alle aldre. Mange rejser til Malaga området og søger i den forbindelse et job hos en af de mange danske virksomheder som ligger her på kysten. Kun få virksomheder er gode til at overholde den spanske lovgivning, hvorfor det netop er vigtigt at vælge sin nye arbejdsplads med omhu.

    Hos Infonordic arbejder vi med store danske kunder og har siden vores grundlæggelse i 2003 været kendt for at give vores ansatte en professionel kontrakt, arbejdsforhold samt et moderne arbejdsmiljø.

    Vi oplever igen stor efterspørgsel på vores services og vi har en vision om aggressiv vækst de kommende år. Vi søger nu flere stærke profiler hvor vi kan tilbyde dig et arbejde, hvor det er naturligt, at din oplæring, træning, coaching samt videreuddannelse tager udgangspunkt i netop dine kompetencer. Infonordic er en outsourcing virksomhed. Vi specialiserer os primært i mødebooking, salg og interview, hvilket vil sige at virksomheder i Danmark bruger vores ekspertise og høje kvalitet indenfor disse områder til at få en given opgave løst på dansk. Vi sammensætter et uddannelsesforløb der komplementerer og styrker din profil for at bringe dig videre til succes. Vi sørger for en grundig oplæring samt træning. Derudover vil du også løbende modtage undervisning i forsikring -og salgsteknikker. Infonordic´s fortsatte succes er baseret på vores dygtige projekt teams og vi ønsker, at vores konsulenter skal være de bedste i branchen.

    Vi hjælper dig med at finde et sted at bo via opdaterede link. Der finder du billige lejligheder i områderne omkring Infonordic.

    Vi tilbyder dig:

    • Sygesikring og arbejdskontrakt i henhold til spansk lovgivning.
    • Fast gage plus individuel bonusordning afhængig af dine resultater.
    • Hjælp til at søge flyttetilskud via EU’s EURES-program.
    • Uddannelse inden for forsikringer samt Intern forsikrings akademi.
    • Masser af sjovt samvær i en virksomhed som prioriterer at afholde mange personaleaktiviteter samt oplevelsesture rundt i Spanien.
    • Gratis frokostordning og Gratis spanskundervisning.
    • Glade og dygtige kollegaer der værdsætter at lære fra sig i alderen 20-60 år.
    • Opbyg dit netværk! Du bliver en del af en stor gruppe kollegaer fra mange forskellige lande.
    • En ledelse bestående udelukkende af folk som også selv leverer løsninger og er eksperter i deres felt.

    Vi forventer at:

    • Du når dine mål!
    • Du er dedikeret i at dygtiggøre dig, resultatorienteret samt passioneret omkring dit arbejde.
    • Du drives af et konstant ønske om at lære nye salgsteknikker og salgsmetoder.
    • Du er struktureret i din tilgang til problemløsning og dine løsninger afspejler kvalitet og målrettethed.
    • Du motiveres af at levere helstøbte løsninger der indfrier vores kunder og deres kunders behov.
    • Du arbejder struktureret og selvstændigt.

    Du har kendskab til IT, stillingen vedrører da konsulentbistand for vores danske kunder og det derfor nødvendigt at mestre dansk i tale og skrift på forretningsniveau.


    Hvis ovenstående passer på dig og du er interesseret i at høre mere om at arbejde og bo i Spanien, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan informere dig omkring løn og ansættelsesforhold, så du kan tage den rigtige beslutning. Vi glæder os til at høre fra dig. Send en ansøgning med CV til HR-chef Marianne Rasmussen på www.infonordic.com/job eller ring på +4546949700.Antal ledige stillinger: 2. Arbejdstid: Fuldtid, 39 timer mandag til fredag. Ansøgningsfrist: snarest (alternativt til 28-02-2017) 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Feb

    Elev i BR

    Hele Danmark

    Salgsassistentelev til BR Vil du begynde en magisk elevuddannelse til salgsassistent?

    ”Leg, børn, magi og gode venner er bare en del af hverdagen som elev.

    Det er helt fantastisk og næsten magisk. Jeg havner tit i situationer, hvor jeg tænker, shit, det her er bare det eneste sted, hvor jeg kan lege og være tosset på den gode måde og samtidig tjene penge og få en god elevuddannelse”. Dette citat stammer fra Nanna, der sluttede sin 2-årige elevuddannelse i BR i Brønderslev i sommeren 2016. Nu er Nanna butikschef i BR i Aalborg. ”Det fedeste er, at jeg kan få lov til at bruge mine kreative evner og mit indre legebarn på jobbet. Og så er jeg glad for at tale med børn og forældre. Der er ikke noget bedre, når det lyser af magi i børnenes øjne, fordi jeg har fundet det helt rigtige til dem,” siger Nanna.

    Lærerige skoleophold i Odder og nye venskaber I TOP-TOY bliver du en del af noget større, for vi ejer over 300 BR- og TOYS”R”US-butikker i hele Norden, og vi ekspanderer kraftigt lige nu. Vi har fx lige åbnet BR-butik nr. 22 i Nordtyskland.

    Uanset om du ansættes i en BR- eller en TOYS”R”US-butik, så får du den samme solide salgsuddannelse, som alle vores andre elever.

    Udover din dagligdag i butikken, deltager du på 5 skoleophold af 2-ugers varighed med en masse andre BR- og TOYS”R”US-elever på Handelsfagsskolen i Odder. Kort fortalt har vi to linjer på skolen: en Salgs- og eventlinje og en Lederlinje , og i samarbejde med salgschefen, skolen og butikschefen finder vi den rette hylde til dig. TOP-TOY sørger for rejsen til Odder, overnatning, bespisning og det hele, så du blot skal koncentrere dig om at være parat til at modtage kompetent undervisning i butiksdrift, kundeservice, butikskoncepter, salgsteknikker, markedsføring og en grundig oplæring i netop de produkter, som TOP-TOY har på hylderne. Vil du være en del af TOP-TOY familien? I 2017 søger TOP-TOY mere end 50 elever til mange af vores butikker i hele Danmark. Hvis du er heldig at blive ansat, så starter du typisk 1. august, og allerede i september bliver du inviteret til et 2-dages intro kursus, hvor du møder alle de andre elever, som starter på uddannelsen sammen med dig.

    Du kan læse mere om TOP-TOYs elevuddannelse på www.elevitoptoy.dk eller møde nogle af vores elever på Facebook ”Elev i TOP TOY”, hvor de viser fotos og videos af deres hverdag, og hvor du har mulighed for at stille spørgsmål direkte til os. ”Her er vi åbne over for enhver, uanset hvem du er, og hvor du kommer fra.

    For at se i hvilke byer, som du kan få jobbet som elev, da klik på www.elevitoptoy.dk og dernæst øverste på websitet, hvor der står 'Ansøg'.

    Du skal bare have lysten til at lære og elske at få børn til at smile.

    Vi er seriøse, men det skal også være sjovt, og alle tager sig godt af hinanden. Det er næsten som en hel familie,” slutter Nanna. Ansøg senest 23. februar

    Vi skal have din ansøgning og evt. cv fra dig senest 23. februar 2017 , og derefter kører vi videoscreening. Hvis du er heldig at blive udvalgt til videoscreeningen, så får du ultimo februar en mail, hvor du bliver bedt om at besvare et par spørgsmål via video. Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Feb

    Elev i ToysRus

    Hele Danmark

    Elev i TOYS"R"US

    Vil du begynde en magisk elevuddannelse til salgsassistent?

    Christian er nu salgsassistent i vores TOYS”R”US-butik i Tilst, men sidste år var han 2. års elev i samme butik. ”Jeg glæder mig hver dag til at komme på arbejde. Jeg får så meget inspiration af mine kolleger, min chef, alle vores kunder og ikke mindst børnene, der kommer ind i denne magiske verden, hvor hylderne bare bugner af farverigt legetøj.”

    ”Det var fedt at være i gang med min fagprøve sidste sommer, og selv om jeg var nervøs og spændt så er det vigtigt for mig at sige, at vi fik en masse hjælp og sparring – især fra min chef og fra lærerne på skolen. På skolen gør de meget ud af, at støtte os elever, så vi føler os klar til selve fagprøven og eksamen derefter. Og nu er det bare megafedt at stå med salgsassistentbeviset i hånden og samtidig forsætte som salgsassistent i samme butik,” fortæller Christian som for øvrigt sluttede sin eksamen af med et flot 10-tal, og i januar 2017 starter han på TOP-TOYs butikschefsskole.  

    Lærerige skoleophold i Odder og nye venskaber

    I TOP-TOY bliver du en del af noget større, for vi ejer 252 BR- og 52 TOYS”R”US-butikker i hele Norden og vi har lige åbnet BR-butik nr. 22 i Nordtyskland. Uanset om du bliver ansat i en BR- eller en TOYS”R”US-butik, så får du den samme solide salgsuddannelse gennem de 2 år, som elevuddannelsen varer.

    Udover din dagligdag i butikken, deltager du på 5 skoleophold af 2-ugers varighed med en masse andre elever på Handelsfagsskolen i Odder. Kort fortalt har vi to linjer på skolen: en Salgs-og eventlinje og en lederlinje, og i samarbejde med dig, salgschefen, skolen og butikschefen finder vi den rette hylde til dig.

    TOP-TOY sørger for rejsen til Odder, overnatning, bespisning og det hele, så du blot skal koncentrer dig om at være parat til at modtage kompetent undervisning i butiksdrift, kundeservice, butikskoncepter, salgsteknikker, markedsføring og en grundig oplæring i netop de produkter, som TOP-TOY har på hylderne.

    Vil du være en del af TOP-TOY familien?

    I 2017 søger TOP-TOY mere end 50 elever til mange af vores butikker i hele Danmark. Hvis du er heldig at blive ansat, så starter du typisk 1. august, og allerede i september bliver du inviteret til et 2-dages intro kursus, hvor du møder alle de andre elever, som starter på uddannelsen sammen med dig.

    Du kan læse mere om TOP-TOY på vores hjemmeside www.top-toy.com eller møde nogle af vores elever på Facebook ”Elev i TOP TOY”, hvor de viser fotos og videos af deres hverdag, og hvor du har mulighed for at stille spørgsmål direkte til os.

    For at se i hvilke byer, som du kan få jobbet som elev, da klik på www.elevitoptoy.dk og dernæst øverste på websitet, hvor der står 'Ansøg'.

    Ansøg senest 23. februar

    Vi skal have din ansøgning og evt. cv fra dig senest 23. februar 2017, og derefter kører vi videoscreening. Hvis du er heldig at blive udvalgt til videoscreening, så får du ultimo februar en mail, hvor du bliver bedt om at besvare et par spørgsmål via video.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Er du klar til en udfordrende karriere i en hurtigt voksende virksomhed?

    Start din karriere i detailbranchen med en salgsassistentuddannelse i jem & fix. Vi tilbyder en ambitiøs uddannelse med højt tempo, fantastiske kollegaer og muligheder for personlig og professionel udvikling.

    Hos jem & fix investerer vi tid, træning og uddannelse til vores medarbejdere. Din karriere er vigtig, og hos jem & fix vil du opleve, at vi har fokus på dig og din uddannelse. Vi er Danmarks eneste lavpris byggemarked, og vores glade og positive medarbejdere er de bedste ambassadører for vores virksomhed. I fællesskab har vi skabt en stor succes i Danmark og Sverige.

    Rollen som elev
    Som elev i jem & fix bliver du en vigtig del af teamet Dine vigtigste opgaver er at:

    • Yde kundeservice ved kassen og på salgsarealet
    • Håndtere nye varer hurtigt og effektivt hver dag
    • Udvikle din forståelse for jem & fix’ koncept
    • Bidrage til den positive stemning i butikken

    Til gengæld får du hurtigt ansvar for egne produktområder og en personlig vejleder, der hjælper og støtter dig gennem din uddannelse. I løbet af uddannelsen gennemfører du også seks skoleuger sammen med andre jem & fix elever på Innovationsfabrikken i Kolding. Her udvikler du din faglige viden og får nye idéer og redskaber, som du arbejder videre med i butikken.

    Din baggrund og personlighed
    For at blive elev i jem & fix skal du have gennemført en adgangsgivende grunduddannelse senest i sommeren 2017 – eksempelvis HG2, HGS, EUD eller EUX, eller HHX/STX/HF i kombination med det påkrævede grundforløb. Er du i tvivl, bør du spørge studievejlederen på din erhvervsskole, om din grunduddannelse giver adgang til at blive salgsassistentelev.

    Men vi vægter i øvrigt din personlighed højt. Vi søger dig, der er en initiativrig og åben teamplayer, som er fuld af energi og har lysten og motivationen til at få mest muligt ud af din uddannelse - både i butikken og på skolemodulerne. Har du også en stærk passion for salg og kundeservice, stortrives i et miljø med højt tempo, er åben og ærlig i din feedback og kommunikation med kollegaer og leder samt elsker detailbranchen og har drive til at udvikle dig selv og din karriere sammen med jem & fix, så er det lige dig vi mangler.

    Stillingerne ønskes besat 1. september 2017, så send os din ansøgning snarest muligt og senest 28. februar 2017.

    Lyder det interessant?
    Vil du vide mere om uddannelsen eller os, kan du:

    • Klikke dig ind på www.jemfixelev.dk, og se film om vores elevers hverdag
    • Kontakte elevansvarlig Solveig Petersen på tlf.: 76 41 35 00.
    • Tjekke vores facebookside via hjemmesiden og få svar på dine spørgsmål.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Vi tilbyder:

    • fast grundløn på 100 kr. pr. time.
    • oveni kommer fordelagtig provision og/eller bonus.
    • ordnede personale- og lønmæssige forhold.
    • nyeste IT-teknologi.
    • spændende sociale arrangementer, for de som har lyst.
    • fleksible arbejdstider med mulighed for både deltid og fuldtid.
    • medspillende og motiverende ledere og kollegaer.
    • godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og arbejdsglæde.


    Vi arbejder professionelt, vores oplæring er grundig og vores uddannelse er meget relevant for dem, som ønsker at forbedre deres kommunikationsteknikker. Der er fuld løn under oplæring og anden uddannelse.

    Helt kort fortalt går jobbet som salgskonsulent ud på, at du skal være vores kunders stemme i markedet.

    En sådan opgave kræver indlevelse, overblik og nærvær – og ikke mindst lyst til at give personen i den anden ende af telefonen en positiv oplevelse. Er du god til at tale med mennesker, og har du lyst til at sætte dig ind i forskellige brancher, virksomheder og produkter, er Avita måske din næste arbejdsplads.

    Vi tilbyder de arbejdstider, der passer dig bedst muligt. Måske søger du en fast fuldtidsstilling i dagtimerne. Måske er du på udkig efter et deltidsjob om formiddagen eller eftermiddagen. Eller måske leder du efter et studiejob om aftenen og i weekenden.

    Din arbejdstid er normalt mellem 09:30 – 16.00 mandag til fredag (ved 30 timer om ugen). Ønskes flere timer kan man arbejde til 18:00 på hverdage og/eller tage aften- og weekendvagter. Ønskes færre timer, så kan det selvfølgelig også aftales - vi ser dog helst at du har min. 30 timer.
    Vi er fleksible, og laver i samarbejde med dig den arbejdsplan som passer begge parter.

    Ser du dig selv, som vores nye dygtige kollega, så hører vi meget gerne fra dig. Og vælger vi netop dig til jobbet, så kan du starte på et hold, hvor alle er lige nye, så I kan følges ad i uddannelses- og oplæringsprocessen.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 

    Send din ansøgning via dette link

    Læs mere om arbejdet her

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser