Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Apr

    Har du kendskab til detailhandel? Kan du lave kvalitetskontrol og er du god til at bevare overblikket – selv når det går stærk? Så er det måske dig, som skal være Logistikassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og struktureret Logistikassistent til varemodtagelsen.

    Vær med til at skabe de rette rammer

    Som Logistikassistent bliver din primære opgave at sikre at vi har de rigtige varer på hylderne. Jobbet udføres i tæt samarbejde med dine kolleger og indebærer en bred vifte af opgaver.

    Dine opgaver som Logistikassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Varemodtage og kontrollere vareleverancernes kvalitet

    • Sætte varerne på plads i varehuset/salgsarealet

    • Efterleve beskrevne regler og procedurer i varemodtagelsen.

    En effektiv, struktureret og smilende medarbejder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det er en fordel, hvis har kendskab til detailhandel fra en lignende stilling, har truckcertifikat og kender til IT.

    Som person er du:

    • Struktureret og god til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En selvstændig igangsætter, som sætter en ære i at have styr på tingene

    • Målrettet og effektiv med hurtige hænder

    • Smilende, serviceminded og har en seriøs indstilling til det du laver

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    • Kundeorienteret og forstår at prioritere dette højt

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Logistikassistent vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Varemodtagelseschef Christian Møller på tlf. 63136690

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Apr

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til et mindre antal timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kolleger få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus, samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Ulrik Nielsen på tlf. 63136630

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Apr

    Er du venlig og imødekommende? Trives du med mange mennesker omkring dig brænder for at give kunden er god oplevelse? Så er det måske dig, som skal være Kasseassistent i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst ,og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Kasseassistent.

    Nøglepersonen for BAUHAUS’ kunder

    Kundeservice og kasselinien er både første og sidste stop for kunden og derfor bliver din primære opgave som Kasseassistent at sætte kunden i fokus og sørge for at de for en god oplevelse, så vi sikre de kommer igen.

    Dine opgaver som Kasseassistent vil bl.a. bestå af at:

    • Byde kunderne velkommen og servicere dem med et smil på læben

    • Sikre korrekt og hurtig indscanning ved kasselinien

    • Tilbyde kunderne mersalgsprodukter ved særlige kampagner

    Positiv udstråling og hurtige hænder

    Din baggrund er ikke så afgørende, men det vigtigt at du er fyldt 18 år. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring indenfor detailhandel.

    Som person er du:

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Venlig, smilende og meget imødekommende

    • Effektiv med hurtige hænder

    • Serviceminded og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • En god samarbejdspartner for dine kolleger og altid er klar til at give en hjælpende hånd

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Kasseassistent vil du få et udfordrende, krævende og foranderligt job, da kæden er under konstant udvikling og du bliver samtidigt en del af en dynamisk og moderne virksomhed. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus,  samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Servicechef Kirsten Boulanger på tlf. 63136670

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Brænder du for at blive en del af en af Danmarks mest vækstende og fremadstormende take away virksomheder, så har du nu chancen!

    Er du serviceminded, udadvendt og vild med at køre bil? Så er det måske dig, som vi venter på! Hungry søger løbende imødekommende og ansvarsfulde chauffører, der har lyst til at levere take away fra restauranter til vores sultne kunder. 

    Som chauffør hos Hungry kommer du til at køre rundt i vores nyindkøbte og moderne Hungry biler, som kommer til at stå frem i gadebilledet. Derfor er du som Hungry chauffør med til at repræsentere Hungry udadtil, og derfor forventes det også, at du har et stort fokus på sikkerhed og hensynsfuld kørsel. Din vagtplan vil være meget fleksibel og kommer også til at bestå af weekend arbejde. Du kommer til at arbejde et sted imellem 10-40 timer om ugen, alt efter dine præferencer. 

    Jobbet som Hungry chauffør er meget fleksibelt og selvstændigt. Med denne fleksibilitet, forventes det at også at du lever op til ansvaret og er i stand til at tage logiske selvstændige beslutninger. Du er selv med til at forme jobbet, så det passer til dig. 

    Vi forventer, at du:

    • Er udadvendt, energisk og har let til smil
    • Har en positiv og serviceorienteret holdning kombineret med godt humør
    • Kan bevare et højt serviceniveau og holder hovedet koldt i pressede situationer 
    • Taler flydende dansk og engelsk 
    • Har kørekort Kategori B og minimum 1 års regelmæssig kørselserfaring
    • Kender Aarhus/Odense omegn og har erfaring med at køre i området
    • Har en smartphone med adgang til dataforbrug
    • Er selvstændig, mødestabil og ansvarsfuld

    Vi tilbyder:

    • Fast timeløn på 110 dkk pr. time, som bliver udbetalt ved slutningen af hver måned. 
    • Grundig oplæring samt arbejdsuniform inden du starter
    • Simpelt online vagtplan system, hvor du nemt kan bytte vagter
    • Nye biler med alt sikkerhedsudstyr
    • Personlig udvikling 
    • Et spændende og fleksibelt job i en virksomhed i stor vækst

    Du kan søge jobbet og køre i enten Aarhus eller Odense.

    Matcher du beskrivelsen og lyder det som et job for dig? Så er du velkommen til at sende en mail med dit telefonnummer til elisabeth@hungry.dk med beskrivelsen ‘Hungry chauffør’ i emnefeltet. Vi gemmer dine kontaktinformationer i op til 6 måneder og så vil vi kontakte dig, når vi får brug for nye chauffører på holdet. 

    Ansættelsesdato: Vi indkalder til samtale og ansætter nye chauffører løbende. 

    Såfremt du gerne vil ud og køre med det samme, er du også velkommen til at søge som Hungry Rider på https://www.hungry.dk/hungry-bud/

     

    Vi ser frem til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆRE EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?

    Ønsker du en uddannelse med fokus på salg og service til forretningens professionelle kunder? Og tør du samtidig tage ansvar og har evnen til at lytte til kundernes behov? Så er dette din mulighed for at blive en af Danmarks bedste sælgere og kickstarte din salgskarriere i STARK.

    Teamplayer med drive og lysten til at lære
    Som handelselev i STARK, er du typen, der…

    • Har lyst til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der bliver stillet krav til dig.
    • Er så ambitiøs og serviceminded, at du giver STARKs kunder den bedste oplevelse hver dag.
    • Er nysgerrig og stiller spørgsmål for at blive endnu dygtigere.
    • Vil bidrage positivt til fællesskabet og være med til at løfte i flok.

    Som elev i STARK kan du forvente, at vi tager din karriere alvorligt. Uddannelsen giver dig en praktisk og udfordrende hverdag, hvor du får masser af ansvar, og hvor din indsats og dit engagement værdsættes. Kort og godt: Vi uddanner dig, fordi vi vil satse på dig – og om muligt gøre dig til en af fremtidens ledere i STARK.

    Bliv klædt på til din fremtidige salgskarriere
    I stillingen som handelselev i trælasten vil dine primære arbejdsopgaver være…

    • Salg, service og kundebetjening til forretningens kunder.
    • Kundekontakt via telefon.
    • Tilbudsberegning og -opfølgning.
    • Produktkendskab bl.a. via leverandørmøder.
    • Kundemøder sammen med en erfaren kollega.
    • Sikre at udstillingsområder er præsentable.
    • Deltagelse i lokale salgsaktiviteter.

    I STARK forventer vi ikke, at du ved en masse om værktøj og byggematerialer, inden du starter som elev – det er bl.a. dét, du er her for at lære.

    Det skal være sjovt at være elev
    Som elev i STARK får du…

    • Et unikt netværk af elever i samme job som dig.
    • Tilknytning til en lokal mentor gennem hele dit uddannelsesforløb.
    • Introduktionsforløb og fælles uddannelsesdage, hvor du har det sjovt med dine elevkolleger undervejs.
    • Udfordringer i en dynamisk og ansvarsfyldt hverdag med fokus på kundeservice og håndværk.
    • Mulighed for at kickstarte en karriere inden for handel/salg, ledelse eller produktløsninger.
    • En salgsuddannelse med stærke kompetencer.
    • Mulighed for praktikophold i udlandet, da vi er en del af en nordisk koncern.

    STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner
    Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og – udvikling vægtes højt. I STARK Danmark er vi ca. 2500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder. Vi sætter en ære i at yde god service, ekspedition og rådgivning til alle vores kunder, og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

    Kvalifikationer
    Du skal opfylde kravene til Handelsuddannelsen via gennemført EUX, EUD, HG, HHX eller anden gymnasial uddannelse. Læs mere om uddannelsen og tjek optagelseskravene her eller på din lokale handelsskole.

    Elevstart
    Som udgangspunkt opstartes alle nye STARK-elever d. 1. august 2021.

    Ansøgning
    Lige nu søger vi handelselever (trælast) i følgende STARK-forretninger: Aalborg, Hobro, Randers, Viborg, Odder, Horsens C, Silkeborg, Holstebro, Skejby, Risskov, Aarhus C, Brabrand, Viby, Aarhus Havn, Brande, Esbjerg, Fredericia, Middelfart, Bogense, Odense, Tommerup, Svendborg, Assens, Græsted, Frederiksværk, Hillerød, Frederikssund, Nykøbing Sj., Kalundborg, Holbæk, Nykøbing F., Roskilde C, Roskilde Ø, Køge, Glostrup, Ishøj, Helsingør, Hørsholm, City 24/7 og Frederiksberg

    Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis/seneste adgangsgivende karakterer ved at benytte linket Ansøg. 

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆRE EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?

    Ønsker du en uddannelse med fokus på salg og service til forretningens professionelle kunder? Og tør du samtidig tage ansvar og har evnen til at lytte til kundernes behov? Så er dette din mulighed for at blive en af Danmarks bedste sælgere og kickstarte din salgskarriere i STARK.

    Teamplayer med drive og lysten til at lære
    Som handelselev i STARK, er du typen, der…

    • Har lyst til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der bliver stillet krav til dig.
    • Er så ambitiøs og serviceminded, at du giver STARKs kunder den bedste oplevelse hver dag.
    • Er nysgerrig og stiller spørgsmål for at blive endnu dygtigere.
    • Vil bidrage positivt til fællesskabet og være med til at løfte i flok.

    Som elev i STARK kan du forvente, at vi tager din karriere alvorligt. Uddannelsen giver dig en praktisk og udfordrende hverdag, hvor du får masser af ansvar, og hvor din indsats og dit engagement værdsættes. Kort og godt: Vi uddanner dig, fordi vi vil satse på dig – og om muligt gøre dig til en af fremtidens ledere i STARK.

    Bliv klædt på til din fremtidige salgskarriere
    I stillingen som handelselev med speciale i værktøj er du tilknyttet håndværkerbutikken og skal rådgive og vejlede de kunder, som kommer ind i butikken ift. produkter og deres egenskaber. Dine primære arbejdsopgaver vil være…

    • Kundebetjening af forretningens kunder.
    • Forberede og afholde salgsfremmende aktiviteter.
    • Kundekontakt via telefon.
    • Opfyldning og trimning af varer, så butikken fremstår flot og præsentabel.
    • Deltage ved leverandørmøder ift. nyt sortiment og produktkendskab.

    I STARK forventer vi ikke, at du ved en masse om værktøj og byggematerialer, inden du starter som elev – det er bl.a. dét, du er her for at lære.

    Det skal være sjovt at være elev
    Som elev i STARK får du…

    • Et unikt netværk af elever i samme job som dig.
    • Tilknytning til en lokal mentor gennem hele dit uddannelsesforløb.
    • Introduktionsforløb og fælles uddannelsesdage, hvor du har det sjovt med dine elevkolleger undervejs.
    • Udfordringer i en dynamisk og ansvarsfyldt hverdag med fokus på kundeservice og håndværk.
    • Mulighed for at kickstarte en karriere inden for handel/salg, ledelse eller produktløsninger.
    • En salgsuddannelse med stærke kompetencer.
    • Mulighed for praktikophold i udlandet, da vi er en del af en nordisk koncern.

    STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner
    Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og –udvikling vægtes højt. I STARK Danmark er vi ca. 2500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder. Vi sætter en ære i at yde god service, ekspedition og rådgivning til alle vores kunder, og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

    Kvalifikationer
    Du skal opfylde kravene til Handelsuddannelsen via gennemført EUX, EUD, HG, HHX eller anden gymnasial uddannelse. Læs mere om uddannelsen og tjek optagelseskravene her eller på din lokale handelsskole.

    Elevstart
    Som udgangspunkt opstartes alle nye STARK-elever d. 1. august 2021.

    Ansøgning
    Lige nu søger vi handelselever (værktøj) i følgende STARK-forretninger: Brønderslev, Aalborg, Randers, Grenå, Odder, Skanderborg, Silkeborg, Lemvig, Skejby, Risskov, Aarhus C, Brabrand, Viby, Brande, Esbjerg, Kolding, Vejle, Ribe, Aarup, Faaborg, Græsted, Hillerød, Frederikssund, Kalundborg, Holbæk, Ringsted, Maribo, Nykøbing F., Roskilde Ø, Glostrup, Helsingør, City 24/7 & Frederiksberg.

    Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis/seneste adgangsgivende karakterer ved at benytte linket Ansøg.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆRE EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?

    Ønsker du et arbejde, hvor du yder en høj service og sikrer en optimal håndtering af varer? Og har du fokus på fakta og detaljer, samtidig med at du opretholder en positiv og kundefokuseret attitude? Så er dette din mulighed for at kickstarte din karriere i STARK som Lager- og logistikelev. 

    Teamplayer med drive og lysten til at lære
    Som Lager- og logistikelev i STARK, er du typen, der…

    • Har lyst til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der bliver stillet krav til dig.
    • Har en systematisk tilgang, hvor det falder dig naturligt at skabe struktur og overblik. 
    • Er så ambitiøs og serviceminded, at du giver STARKs kunder den bedste oplevelse hver dag.
    • Er nysgerrig og stiller spørgsmål for at blive endnu dygtigere.
    • Vil bidrage positivt til fællesskabet og være med til at løfte i flok.

    Som elev i STARK kan du forvente, at vi tager din karriere alvorligt. Uddannelsen giver dig en praktisk og udfordrende hverdag, hvor du får masser af ansvar, og hvor din indsats og dit engagement værdsættes. Kort og godt: Vi uddanner dig, fordi vi vil satse på dig – og om muligt gøre dig til en af fremtidens ledere i STARK.

    Bliv klædt på til din fremtidige karriere

    Som lager- og logistikelev i STARK får du din daglige gang på lageret sammen med erfarne kolleger, og du håndterer en lang række af de praktiske opgaver, der er på et lager. Opgaverne som lager- og logistikelev er bl.a.:

    • Sikre at vi til enhver tid har et salgsklart lager i form af vareopfyldning og hensigtsmæssig vareeksponering og placering.
    • Pluk- og pakning af varer.
    • På- og aflæsning af lastbiler.
    • Modtagelse og registrering af varer fra leverandører.
    • Truckkørsel.
    • Trimning af varer.

    Det skal være sjovt at være elev
    Som elev i STARK får du…

    • Et unikt netværk af elever i samme job som dig.
    • Tilknytning til en lokal mentor gennem hele dit uddannelsesforløb.
    • Introduktionsforløb og fælles uddannelsesdage, hvor du har det sjovt med dine elevkolleger undervejs.
    • Udfordringer i en dynamisk og ansvarsfyldt hverdag med fokus på kundeservice og håndværk.
    • Mulighed for at kickstarte en karriere inden for handel/salg, ledelse eller produktløsninger.
    • Mulighed for praktikophold i udlandet, da vi er en del af en nordisk koncern.

    STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner
    Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og –udvikling vægtes højt. I STARK Danmark er vi ca. 2500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder. Vi sætter en ære i at yde god service, ekspedition og rådgivning til alle vores kunder, og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

    Kvalifikationer
    Du skal opfylde kravene til Lager- og terminaluddannelsen via gennemført grundforløb 1 og/eller 2. Læs mere om uddannelsen her og tjek optagelseskravene her eller på din lokale tekniske skole.

    Elevstart
    Som udgangspunkt opstartes alle nye STARK-elever d. 1. august 2021.

    Ansøgning
    Lige nu søger vi Lager- og logistikelever i følgende STARK-forretninger: Aalborg, Distribution Brønderslev, Viborg, Rønde, Holstebro, Skejby, Aarhus C, Brande, Vejle, Odense, Roskilde Ø, Glostrup, Helsingør & City 24/7.

    Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis/seneste adgangsgivende karakterer ved at benytte linket Ansøg.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    MÆRK EFTER. ANSØG. START. VIL DU VÆRE EN AF DEM, DER STÅR BAG HÅNDVÆRKERNE?

    Ønsker du et arbejde, hvor du yder en høj service og sikrer en optimal håndtering af varer? Og har du fokus på fakta og detaljer, samtidig med at du opretholder en positiv og kundefokuseret attitude? Så er dette din mulighed for at kickstarte din karriere i STARK som Lager- og transportelev. 

    Teamplayer med drive og lysten til at lære
    Som Lager- og transportelev i STARK, er du typen, der…

    • Har lyst til en spændende og udfordrende hverdag, hvor der bliver stillet krav til dig.
    • Har en systematisk tilgang, hvor det falder dig naturligt at skabe struktur og overblik. 
    • Er så ambitiøs og serviceminded, at du giver STARKs kunder den bedste oplevelse hver dag.
    • Er nysgerrig og stiller spørgsmål for at blive endnu dygtigere.
    • Vil bidrage positivt til fællesskabet og være med til at løfte i flok.

    Som elev i STARK kan du forvente, at vi tager din karriere alvorligt. Uddannelsen giver dig en praktisk og udfordrende hverdag, hvor du får masser af ansvar, og hvor din indsats og dit engagement værdsættes. Kort og godt: Vi uddanner dig, fordi vi vil satse på dig – og om muligt gøre dig til en af fremtidens ledere i STARK.

    Bliv klædt på til din fremtidige karriere
    Som lager- og transportelev i STARK lærer du at styre både lager- og transportfunktioner. Du får din daglige gang på lageret sammen med erfarne kolleger, og du håndterer en lang række af de praktiske opgaver, der er på et lager. Opgaverne som lager- og transportelev er bl.a.:

    • Sikre at vi til enhver tid har et salgsklart lager i form af vareopfyldning og hensigtsmæssig vareeksponering og placering.
    • Pluk- og pakning af varer.
    • På- og aflæsning af lastbiler.
    • Modtagelse og registrering af varer fra leverandører.
    • Truck- og lastbilkørsel.
    • Trimning af varer.

    Det skal være sjovt at være elev
    Som elev i STARK får du…

    • Et unikt netværk af elever i samme job som dig.
    • Tilknytning til en lokal mentor gennem hele dit uddannelsesforløb.
    • Introduktionsforløb og fælles uddannelsesdage, hvor du har det sjovt med dine elevkolleger undervejs.
    • Udfordringer i en dynamisk og ansvarsfyldt hverdag med fokus på kundeservice og håndværk.
    • Mulighed for at kickstarte en karriere inden for handel/salg, ledelse eller produktløsninger.
    • Mulighed for praktikophold i udlandet, da vi er en del af en nordisk koncern.

    STARK vil være kundernes foretrukne samarbejdspartner
    Vi er en virksomhed i konstant udvikling, hvor et godt arbejdsmiljø med medarbejderengagement og –udvikling vægtes højt. I STARK Danmark er vi ca. 2500 medarbejdere, som målrettet betjener håndværkere, virksomheder og private kunder. Vi sætter en ære i at yde god service, ekspedition og rådgivning til alle vores kunder, og klarer en travl hverdag med et godt humør – det forventer vi også af dig.

    Kvalifikationer
    Du skal opfylde kravene til Lager- og terminaluddannelsen via gennemført grundforløb 1 og/eller 2. Læs mere om uddannelsen her og tjek optagelseskravene her eller på din lokale tekniske skole.

    Elevstart
    Som udgangspunkt opstartes alle nye STARK-elever d. 1. august 2021.

    Ansøgning
    Lige nu søger vi Lager- og transportelever i følgende STARK-forretninger: Distributions Center Fyn, Frederikssund & Holbæk.

    Vi læser ansøgninger løbende, så jo før du sender din ansøgning, jo bedre er dine muligheder. Send din ansøgning, CV samt uddannelsesbevis/seneste adgangsgivende karakterer ved at benytte linket Ansøg.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
Sortér efter

Job Odense

Job i Odense C, eller udenfor centrum, kan du finde via jobsitet Ungarbejde.dk – uanset om du er under eller over 18 år. Langt de fleste job er ufaglærte job, så du behøver ikke være uddannet i butik, eller have en lang uddannelse, for at søge ledige job i Odense.

Vi kommer tilbage til, hvilke job i Odense du kan søge, hvis du er under 18 år, eller over 18 år.

Deltidsjob Odense

Deltidsjob i Odense er der mange af. Det skyldes, at det giver butikkerne og virksomhederne en fleksibilitet. Derfor kan du finde deltidsjob, hvor der tilbydes under 10 eller 15 timer, som er meget attraktive for unge.

Er du under 18 år, så må du nemlig ikke arbejde så mange timer, at det går ud over din skolegang. Søger du et job i Odense til dit sabbatår, så er du formentlig over 18 år, og kan derfor søge mere end én deltidsjob, så du kan spare op til en jordomrejse, et højskoleophold eller noget helt tredje.

Fritidsjob Odense

Fritidsjob til unge under 18 år, men også de unge, som er lidt ældre, kan være med til at styrke dit CV. Når du har fået et fritidsjob i Odense, så sørg for at gøre dit bedste. Derved kan du motivere din arbejdsgiver til at give dig større og større ansvar.

Alt hvad du laver via dit fritidsjob kan nemlig hjælpe dig godt på vej, når du i fremtiden skal søge andre job i Odense. Eksempelvis så kan man i et fritidsjob i en detailbutik få bevist, at man er: Serviceminded; Kan arbejde struktureret, og have en professionel fremtoning.

Deltidsjob Odense over 18

Deltidsjob til unge over 18 år i Odense er der mange af, men der er også mange studerende, der går på universitet i Odense. Derfor kan det godt føles som om, at der ingen deltidsjob er i Odense, men det er ikke sandt.

Du kan derfor med fordel tilmelde dig den gratis jobagent på Ungarbejde.dk, så du bliver en af de første til automatisk at få besked, når der er nye deltidsjob i Odense.

Job Odense ufaglært

Som ufaglært, når du søger job i Odense, så er du i hård kamp med de unge under 18 år. Det skyldes, at lønnen er relativt lavere for unge under 18. Til gengæld så er det lovligt for arbejdsgiverne at fyre en unge, som fylder 18 år, hvor man får en højere løn.

Det må arbejdsgiverne godt, da årsagen ikke er, at man diskriminerer ufaglærte unge over 18 år. Derimod giver arbejdsgiverne unge under 18 år bedre vilkår. Det skal forstås på den måde, at: Unge ufaglærte under 18 år lønmæssigt er mere attraktive, og derved har lettere ved at få et arbejde og dermed erhvervserfaring.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.