Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Søger du en administrativ medarbejder til kontoret, så er der en (ofte) overset mulighed:

Administrativ medarbejder

Nogle af de kompentencer, som man som leder gerne vil have, at medarbejderne i administrationen og økonomiafdelingen har, er at:

  • Have overblik og en helhedsforståelse
  • Være dynamisk
  • Være fleksibel ift. ændringer i arbejdsopgaver, arbejdssted og arbejdstid
  • Anvende digitale værktøjer og fagsystemer
  • Forstå den organisation, man er en del af
  • Bidrage til løsninger

Eksempler på former for administrativt arbejde kan derfor være at:

  • Supportere HR og håndtere personaleoplysninger
  • Besvare emails
  • Lave valgtplaner
  • Bistå regnskabsafdelingen med indhentning af bilag
  • Hjælpe sekretariatet med forefaldende opgaver

Alle disse opgaver kan en studentermedhjælper hjælpe med. Derfor ses brugen af stud. jur., stud. soc. i jura og stud. cand.oecon udbredt i særdeleshed indenfor offentlig administration.

Borgerservice

Ved borgerservice bruges også en del unge og studerende. Det kan være som kontorelev, barselsvikar eller support i forbindelse IT. Det så vi blandt andet ved transformationen til Nem ID - og senere hen Mit ID, som har givet et kæmpe pres på kommunerne's ressourcer.

De unge studerende er digitalt indfødte, så de er perfekte til denne rolle og er med til at skabe den servicemindede borgerkontakt.

Så søger du en medarbejder til IT-relaterede opgaver, så prøv at tænke på den unge generation som det første. 

Fremtidens krav til administrative medarbejdere

I forlængelse af transformationen ind i den digitale verden, udvides kravene til administrative medarbejder i fremtiden.

Fremadrettet vil evner såsom at:

  • Kommunikere skriftligt på nye medier
  • Levere digital service og guide borgere i brugen af selvbetjeningsløsninger
  • Facilitere processer
  • Tilrettelægge og gennemføre effektiviseringsprocesser
  • Facilitere processer
  • Være innovativ
  • Samarbejde tværfagligt i organisationen og i ad hoc grupper
  • Skabe interne og eksterne netværk
  • Analysere og løse problemer
  • Lede sig selv

være krav.

kundeservicemedarbejder 

Det er ikke småting, men de unge og studerende - eller administrations- og kontorelever - er perfekte til at bidrage til den nye kultur og transformation ind i fremtiden.

Så tænker du allerede på fremtiden, og ser nogle røde flag i forhold til udfordringer, så handler det om at agere med rettidig omhu.

Og det kan du gøre ved at bruge jobportalen Ungarbejde.dk, der er de unge og studerende's foretrunkne valg, når der skal søges både efter deltids- og fuldtidsarbejde.

Det eneste du skal gøre er, at kontakte Ungarbejde.dk via nedenstående knap:

NB

Ønsker du en EAN-faktura, så klik på nedenstående knap: