Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • 7-Eleven

    31. Mar

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Vi kan tilbyde dig et fritidsjob.

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer. Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-datavas, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Læs mere
  • Loggershut

    31. Mar

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Loggershut

    31. Mar

    Har du mange visninger på din YouTube kanal og en god dialog med dine abonnenter, så har du her muligheden for at tjene penge på din YouTube-kanal.

    På Loggershut.dk kan du lave en gratis profil, og derved gøre dig synlig for virksomheder, som gerne vil bruge dig og din YouTube-kanal, til at sælge virksomhedens varer eller services. Det foregår ved, at du er en såkaldt 'influencer'. Det vil sige, at du kan på din YouTube kanal fortælle dine følgere om virksomhedens varer eller services.

    Hvilke virksomheder du vil reklamere for, bestemmer du selv.

    Hvad du tjener som youtuber er noget, som du aftaler med virksomhederne. Men her kan du få et lille hint: Hvordan tjener jeg penge på YouTube?

    Du bestemmer også selv, hvor lang tid du gerne vil være en del af Loggershut.dk. Det eneste du skal gøre, er at klikke nederst på den grønne ansøgningsknap. Så bliver du ledt til forsiden på Loggershut.dk, hvorfra du kan oprette en: Influencer profil.

    Kender du også en god ven eller veninde, der kunne have glæde af at blive influencer, så del gerne dette jobopslag. 

    Ansøgningsproces

    Efter du har tilmeldt dig som influencer, så vil Loggershut.dk lige tjekke dine sociale medier.

    For at blive godkendt skal du som minimum:

    • Oplyse et link til din YouTube-kanal (ikke bare et link til https://www.youtube.com)
    • Have en offentlig YouTube-kanal

    Du vil derefter hurtigst muligt modtage en email, hvis du bliver godkendt som influencer på Loggershut.dk. På den måde kan du have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • 7-Eleven

    31. Mar

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer.
    Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-database, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Du kan også sende en uopfordret ansøgning til job@7-Eleven.dk - husk at skrive hvor i landet du søger!

    Læs mere
  • FK Distribution

    31. Mar

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • JKS a/s

    31. Mar

    Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer. Vi søger energiske praktikanter til vores afdelinger og forretningsområder i hele Danmark.  

    Arbejdsopgaver:

    • Administrative opgaver 
    • Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
    • Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
    • Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews 
    • Deltagelse i kundemøder
    • Forefaldende kontorarbejde
    • Ad hoc-opgaver

    Om dig: 
    Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver. 

    • Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret 
    • Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
    • Du kan tale og skrive på dansk
    • Du er engageret og har lysten til at lære 
    • Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer

    Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden. Kan du se potentialet?

    Vi tilbyder
    Praktikforløb som strækker sig over en periode på 3-5 måneder med løbende opstart afhængigt af dine studier og praktikperioder. Praktikken er ulønnet, og du vil indgå på lige fod med øvrige konsulenter i teamet. Som udgangspunkt vil praktikken være en fuldtidsstilling (37 timer), men der tages selvfølgelig hensyn til eventuelle valgfag samt eksaminer, der vil komme i løbet af perioden.

    Ansøgning
    Lyder dette som en mulighed for dig, så send os din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag via Søg Stillingen nedenfor.
    Skulle du stadig have konkrete spørgsmål til stillingen, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores lokale JKS kontorer eller HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35.
    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

     

    En del af dansk erhvervsliv siden 1995
    JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.
    JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 39 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.
    JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 170 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer
    Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance A/S (køkken- og kantinebemanding).

    Læs mere
  • Din Camp

    31. Mar

    Er du dygtig, passioneret og skaber en god stemning?

    • Brænder du for børn og unge?
    • Er du god til at lære fra dig?
    • Er du tålmodig, empatisk og har du pædagogisk sans?
    • Er du til sjov, masser af grin og stærke fællesskaber?
    • Har du gode samarbejdsevner?
    • ... og vil du bidrage til nogle gode uger for børn og unge?

    Så er det dig vi leder efter enten som:

    • Instruktør
    • Underviser
    • Køkkenhelt
    • Campleder til en eller flere af vores mange sommercamps 2023

    Vi tilbyder SportsCamps, FamilieCamps, LæringsCamps, TechCamps og GirlpowerCamps, så der er masser af muligheder.

    Uanset hvor du er fra i landet, så kan du komme på camp; vi bor nemlig på campen hele ugen. Er du under 18 år, og gerne vil hjælpe som opvasker, så vil du typisk kunne bo hjemme.

    Du får:

    • Studierelevant erhvervserfaring
    • Udvikling af dine undervisnings- og formidlingskompetencer
    • Honorar + tøjpakke
    • En sjov uge med hygge, grin og nye venner
    • Et større fællesskab med sparring, udvikling og sjove arrangementer

    Om Din Camp:

    • 200-300 studerende vælger hvert år at få et sommerferiejob i én eller flere uger (uge 26-32)
    • Studerende fra hele landet deltager, så der skabes et helt unikt fællesskab, og måske venskaber for livet
    • Rejsen til og fra camp kan foregå via offentlig transport, samkørsel eller hvad du har lyst til

    Læs mere, og send din ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    7. Apr

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge DK’s måske bedste burgere!

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Jobsun

    27. Mar

    Vi kan tilbyde dig en række spændende stillinger i Grækenland, hvor du skal arbejde med håndteringen af danske kunder for store internationale virksomheder bla. Netflix.

    I vores stillinger ringer kunderne til dig og ikke omvendt.

    Er du empatisk og vil du gerne hjælpe andre, samtidig med at du ønsker dig store oplevelser, og at udvikle dig personligt og professionelt, har du her en unik mulighed.

    Vi kan tilbyde dig:

    • At bo og arbejde i Grækenland
    • Arbejdserfaring i udlandet
    • Stærkere CV
    • Personlig udvikling
    • En oplevelse for livet

    Et ophold i udlandet styrker dig på flere måder end du forestiller dig. Derfor er et ophold i Grækenland en oplevelse for livet, hvor du udover den personlige og professionelle udvikling, også lærer et nyt land og en ny kultur at kende.

    Dine arbejdsopgaver

    Dette er ikke telemarketing, så du skal ikke ringe ud til folk og forsøge at sælge dem ting.
    Din opgaver bliver blandt andet at vejlede  kunderne i følgende emner:

    • Installation af netflix på forskellige enheder
    • Administration af konto
    • Vejledning i forhold til vigtighed af stabilt internet
    • Løse tekniske problemer med Netflix

    Det er en fordel men ikke et krav, at du har kendskab til Netflix.

    Solid oplæring

    Inden du starter i jobbet, får du en solid oplæring. Derfor får du en rolig start på arbejdet, og du vil være klar til at hjælpe kunderne, inden du har din første samtale.

    Derudover har du altid en supervisor, som du kan henvende dig til, såfremt du har en svær sag.

    Du står aldrig alene dernede!

    Under hele dit ophold i Grækenland har du mulighed for gratis at bruge vores team som din mentor.

    Vi i Jobsun har særlig erfaring med Grækenland. Vores direktør har selv boet i Grækenland i 8 år, og har endda 3 års erfaring med netop det arbejde, vi kan tilbyde dig.

    At du trives er en forudsætning for at din oplevelse med udlandet bliver god, og derfor slutter vores dialog med dig ikke, når du er landet i Grækenland, men først når du er hjemme i Danmark igen.

    Praktiske oplysninger

    Arbejdsugen er på 5 dage og du har en normal arbejdsdag på 8 timer. Du har i løbet af dine 8 timers arbejdsdag en betalt pause på 45 minutter.

    Når du skal afsted, får du rejsen til Grækenland samt hotelophold i de første 2-3 uger betalt. Inden dit ophold på hotellet er slut, får du hjælp til at finde dig en lejlighed.

    Så meget kan du tjene

    Lønnen er €1300 brutto, hvilket giver en nettoløn på €1000 euro (7500 kr.). Det lyder ikke af meget efter danske standarder, men lønnen rækker til en del, fordi prisniveauet er helt anderledes i Grækenland. Nettolønnen på €1000, er også markant højere end gennemsnitslønnen i Grækenland.

    En møbleret lejlighed koster omkring €400 i husleje. Ønsker du at gøre det endnu billigere, kan man eventuelt dele en lejlighed med en kollega. Det er også billigt at bestille mad, f.eks. koster et pitabrød med kylling €2,50. Derfor har du også penge til en masse spændende fritidsaktiviteter.

    Du får løn under din ferie, og derudover får du en feriebonus tre gange om året. Du kan tjene op til en hel ekstra månedsløn til jul samt en halv ekstra til påske og sommer. Derfor er der tale om et arbejde, hvor du har 14 lønninger om året samlet.

    Du har også mulighed for, at tjene op til €130 i bonus hver måned, såfremt du opnår gode resultater på arbejdet. Når du har været ansat i syv måneder, får du en bonus på €300.

    Mange muligheder

    Vi har stillinger løbende henover vinteren og resten af året. Derfor kan vi med sikkerhed finde et job på det tidspunkt, der passer dig bedst. Hvis du gerne vil starte senere kan vi også tage en dialog om det.

    Hvis du har flere spørgsmål, er du mere end velkommen til at kontakte os på telefon 4252 3737 eller på mail alexander@jobsun.dk

    Læs mere
  • Job Squad

    17. Apr

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Du er velkommen til at sende en mail, hvis du har spørgsmål ift. stillingen. Vi hjælper også gerne med tips til at skrive et godt CV! Du kan skrive til os på info@jobsqd.com.

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere

Job Aalborg

Job i Aalborg , uanset om du søger sommerferiejob, job til dit sabbatår, job som ungarbejder eller blot et fritidsjob, så kan du søge det via Ungarbejde.dk. Her tilbyder ålborgensiske virksomheder job til unge, som både er under og over 18 år.

Du kan altså som ufaglært let søge ledige job via jobportalen, og du kan endda tilmelde dig en gratis jobagent, så du automatisk får at vide, når der er nye job i dit område – uanset, om jobbet er i Aalborg centrum, eller i eksempelvis Aalborg Øst.

Deltidsjob Aalborg

Søger du et deltidsarbejde, enten fordi, at du går i skole, studerer, eller holder et sabbatår, hvor du gerne vil have mere end ét job, så er det en god idé, at søge et deltidsjob. Du skal blot være opmærksom på, hvor meget dit frikort giver dig mulighed for at tjene, uden at du skal betale nævneværdig skat.

Der er forskel på, hvor højt fribeløbet er i forhold til din alder. Der er cirka 10.000 kr forskel på, om du er under, eller over 18 år. Hvilken type job du har, har i denne sammenhæng ingen betydning. Tjener du mere end maksimumbeløbet på dit frikort, skal du i stedet for have: 1 hovedkort, og 1 bikort. Alt dette kan du læse mere om på Skat.dk

Ungarbejder Aalborg

En ungarbejder under 18 år er attraktiv for virksomhederne i Aalborg, da lønnen ikke er så høj, som hvis man er over 18 år. Mange virksomheder søger derfor 16 og 17 årige ungarbejdere til at stå i butikker i dagtimerne. Derved kan virksomhederne nøjes med at ansætte ældre og dyrere medarbejdere til de andre tidspunkter på dagen.

Som ungarbejder må du ikke arbejde med kemikalier og farlige maskiner. Er din arbejdsgiver ikke klar over det, er det en god idé, at fortælle til din arbejdsgiver, at der er specielle regler for ungarbejdere.

Fritidsjob Aalborg

Når du søger et fritidsjob, så er der nogle regler for, hvor meget du må arbejde. Disse regler gælder både i Aalborg og i resten af Danmark. Du kan som hovedregel regne med, at er du under 18 år, så må dit fritidsjob ikke gå ud over din skolegang. Du må heller ikke servere alkohol og have natarbejde.

Er du til gengæld fyldt 18 år, så er der straks mange flere muligheder, når du søger et fritidsjob. Har du kørekort, så kan du også med fordel skrive det på dit CV, når du søger et job.

loading