Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • JKS a/s

    31. Okt

    Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer. Vi søger energiske praktikanter til vores afdelinger og forretningsområder i hele Danmark.  

    Arbejdsopgaver:

    • Administrative opgaver 
    • Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
    • Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
    • Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews 
    • Deltagelse i kundemøder
    • Forefaldende kontorarbejde
    • Ad hoc-opgaver

    Om dig: 
    Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver. 

    • Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret 
    • Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
    • Du kan tale og skrive på dansk
    • Du er engageret og har lysten til at lære 
    • Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer

    Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden. Kan du se potentialet?

    Vi tilbyder
    Praktikforløb som strækker sig over en periode på 3-5 måneder med løbende opstart afhængigt af dine studier og praktikperioder. Praktikken er ulønnet, og du vil indgå på lige fod med øvrige konsulenter i teamet. Som udgangspunkt vil praktikken være en fuldtidsstilling (37 timer), men der tages selvfølgelig hensyn til eventuelle valgfag samt eksaminer, der vil komme i løbet af perioden.

    Ansøgning
    Lyder dette som en mulighed for dig, så send os din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag via Søg Stillingen nedenfor.
    Skulle du stadig have konkrete spørgsmål til stillingen, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores lokale JKS kontorer eller HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35.
    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

     

    En del af dansk erhvervsliv siden 1995
    JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.
    JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 39 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.
    JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 170 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer
    Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance A/S (køkken- og kantinebemanding).

    Læs mere
  • 7-Eleven

    31. Okt

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Vi kan tilbyde dig et fritidsjob.

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer. Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-datavas, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Læs mere
  • 7-Eleven

    31. Okt

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer.
    Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-database, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Du kan også sende en uopfordret ansøgning til job@7-Eleven.dk - husk at skrive hvor i landet du søger!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    21. Okt

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    For at søge stillingen skal du være under eller over 18 år og kunne gå fuldtid, altså at du ikke går i skole efter sommerferien

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Antal vagter / timer efter aftale.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv god løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    1. Nov

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    For at søge stillingen skal du være under 18 år og kunne gå fuldtid, altså at du ikke går i skole.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Antal vagter / timer efter aftale.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv god løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    22. Okt

    Har du et stærkt konkurrencegen, og har du lyst til at være en del af en af landets bedste fastfoodrestauranter, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig? Så har vi et spændende job til dig!

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en ambitiøs kollega, der med den rette adfærd og sin store interesse for ledelse kan varetage den daglige drift og lede sine medarbejdere samt yde service for gæsterne på højeste niveau.

    Sunset Boulevard er en arbejdsplads, der smager af mere
    Som Assistant Manager er du næstkommanderende og restaurantchefens højre hånd. Hvis du drømmer om mere, vil du blive tilbudt en intern uddannelse, der er rettet mod at styrke dit talent, så du kan blive klædt på til den dag, hvor du måske selv skal være vores næste dygtige restaurantchef. Hver dag tager du dig af en række forskellige administrative opgaver, men du bruger dog størstedelen af tiden på gulvet, hvor du viser vejen og går forrest i tæt samarbejde med restaurantchefen. Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste.

    Du kan se frem til en udfordrende hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver:

    • varetagelse og udvikling af restaurantens daglige drift i samarbejde med restaurantchefen
    • træning og udvikling af personale med en god trænende adfærd – både de nye og de erfarne
    • varebestilling, lagerstyring og registrering af løn
    • servering af lækker mad på mindre end fem minutter og nærværende gæsteservice.

    Vi leder efter en kollega med en stærk forretningsforståelse, der sætter en ære i, at restauranten præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    Vi er en landsdækkende kæde med fokus på kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en dynamisk virksomhed med danske værdier. Vi er kendetegnet ved vores dygtige og engagerede medarbejdere, hvor ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed spiller en stor rolle. Sunset Boulevard er i rivende udvikling, og der er sjældent langt fra tanke til handling. Vi har den seneste tid sat fokus på den rette adfærd. Dette betyder at vi i højere grad kigger på den rette adfærd, som skaber resultaterne, fremfor selve resultatet. Dette betyder at med den rette adfærd i restauranter, muliggøres en 4-dages arbejdsuge, hver anden uge.

    Velkommen til et ungt team med mange fede karrieremuligheder.

    Løn forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kvalifikationer.

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som Assistant Manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse på mellemlederniveau
    • trives i en travl hverdag med skiftende arbejdstider og kan bevare overblikket i travle situationer
    • har et veludviklet servicegen samt en vilje til at ville og modet til at prøve – også når opgaven virker svær
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet som Assistant Manager lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Okt

    Bliv en del af vores passionerede kundeserviceteam hos Booking.com i Sofia, Bulgarien! Betalt relocation

    Drømmer du om nye udfordringer? Nu har du chancen for at prøve kræfter af med et job i udlandet ved at søge denne super spændende stilling! 

    Sofia, som er hovedstaden i Bulgarien, er en fortryllende by, der kombinerer historie, kultur og modernitet på en enestående måde. Dens charme ligger i det spændende mix af gamle bygninger, smukke parker og pulserende byliv. Sofia er kendt for sine åbne grønne områder, der tilbyder en dejlig flugt fra byens travle rytme.

    Alt i alt byder Sofia på en unik livsstil, hvor historie, natur og moderne kultur smelter sammen. Det er en by, der byder velkommen med åbne arme og giver beboerne en positiv oplevelse af autentisk bulgarsk charme

    Om arbejdet:

    Som en del af Booking.com team’et får du mulighed for at være rejsendes personlige rejserådgiver. Du vil besvare telefonopkald, chatte og besvare e-mails fra kunder, hvor du hjælper dem med at opfylde deres rejseønsker. Med din ekspertise vil du sikre, at kunderne får en skræddersyet og uforglemmelig rejseoplevelse.

    Du vil blive en del af et globalt netværk af dedikerede kolleger, der deler din passion for rejser og kundeservice.

     

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt hotel i de første 14 dage
    • 490 BGN tilbagebetalt for flybilletten efter du har været 6 måneder hos firmaet
    • En moderne arbejdsplads med gode personalefaciliteter
    • Et bredt udvalgt af firmaarrangementer
    • Månedlig transport bonus på 50 BGN
    • Forsikring

    Du vil skulle arbejde mandag til fredag fra 10-19.

    Der er mulighed for at opnå en månedlig bonus, hvis du opnår de mål, som firmaet sætter for dig.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

    Hvad forventer vi af dig?

    • At du er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • At du har grundlæggende computerfærdigheder
    • At du har serviceorienteret og professionel
    • At du har et ønske om at arbejde i mindst 6 måneder

    Ansøg i dag, og vær med til at skabe uforglemmelige rejseoplevelser for kunderne!

    Læs mere
  • Spies

    31. Okt

    Udlandet, Hele Danmark

    Drømmer du om et job i udlandet?

    Brænder du for at arbejde med mennesker?

    Og har du lyst til at give rejsebranchens bedste serviceoplevelse?

     

    Så er det måske dig, vi står og mangler – lige nu søger vi nemlig nye stjerner til sommeren 2024.

     

    Til sommersæsonen 2024 søger vi:

    • Guide
    • Børne- og ungdomsguide
    • Holdinstruktører

    Vi tilbyder

    • Et spændende og udviklende arbejdsmiljø i udlandet
    • To fridage per uge, hvor du har mulighed for at opleve det rejsemål du arbejder på
    • Du kommer til at indgå i et team med fantastiske nordiske kollegaer
    • Mange udviklingsmuligheder internt og værdifuld erfaring

    Arbejde hos os

    Er du nysgerrig efter at se hvordan livet ser ud for vores udlandspersonale? Du kan få et indblik, ved at gå ind på vores hashtags #workatspies og #workatsunwing på Instagram og TikTok. 



    Besøg vores karriere side for at læse mere om vores stillinger i udlandet.

    Det gør du ved at klikke på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

     

    Hvem søger vi? 

    Vi leder efter dig, der er fleksibel, betænksom og serviceminded, så du kan give vores gæster de bedste ferieuger på året. Du er en naturlig glædesspreder og deler gerne dine erfaringer og kompetencer med andre og er åben for forandring og nytænkning.

    Og så er du villig til at forlade familie og venner for et længere udenlandsophold.

    Vi søger dig der ser dette job som en karrieremulighed, og som ønsker at udvikle sig inden om branchen og virksomheden.

    Har du viljen og drivet til at gå hele vejen? Så er vi den rigtige arbejdsgiver for dig.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • Triaba

    31. Okt

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Triaba

    31. Okt

    Delta i betalda undersökningar och enkäter online och få belöningar i form av presentkort och pengar. Registrera dig och börja tjäna pengar på nätet!.Det är enkelt att tjäna pengar hemifrån genom att genomföra betalda undersökningar online.

    Genom att fylla i betalda enkäter på Triaba kan du tjäna pengar online. Undersökningar på nätet är en bra möjlighet för de som vill jobba hemifrån och samtidigt tjäna lite pengar. Vi skickar dig inbjudningar till undersökningar som du kan svara på via internet. Vi informerar dig i förväg om hur lång tid undersökningen kommer att ta och hur mycket du får betalt. Pengarna kan antingen betalas ut till din PayPal-plånbok eller som presentkort. Få betalt för dina åsikter. Betalda undersökningar!

    Paneldeltagare kan lösa in sina belöningar med följande metodar: PayPal, Superpresentkort från GoGift (PresentkortTorget), Filmstaden Biobiljett, Svenska Spel (Triss), Tidningspaketet och Mediafy Reward Cars (Prylpaketet). Du kan välja mellan ett stort utbud av saker som fysiska produkter, heminredning, accessoarer och träningsredskap, digitala tjänster från SF Anytime, Readly, Book Beat & MyMowo samt över 100 olika tidningsprenumerationer.

     

    Læs mere

Job Aalborg

Job i Aalborg , uanset om du søger sommerferiejob, job til dit sabbatår, job som ungarbejder eller blot et fritidsjob, så kan du søge det via Ungarbejde.dk. Her tilbyder ålborgensiske virksomheder job til unge, som både er under og over 18 år.

Du kan altså som ufaglært let søge ledige job via jobportalen, og du kan endda tilmelde dig en gratis jobagent, så du automatisk får at vide, når der er nye job i dit område – uanset, om jobbet er i Aalborg centrum, eller i eksempelvis Aalborg Øst.

Deltidsjob Aalborg

Søger du et deltidsarbejde, enten fordi, at du går i skole, studerer, eller holder et sabbatår, hvor du gerne vil have mere end ét job, så er det en god idé, at søge et deltidsjob. Du skal blot være opmærksom på, hvor meget dit frikort giver dig mulighed for at tjene, uden at du skal betale nævneværdig skat.

Der er forskel på, hvor højt fribeløbet er i forhold til din alder. Der er cirka 10.000 kr forskel på, om du er under, eller over 18 år. Hvilken type job du har, har i denne sammenhæng ingen betydning. Tjener du mere end maksimumbeløbet på dit frikort, skal du i stedet for have: 1 hovedkort, og 1 bikort. Alt dette kan du læse mere om på Skat.dk

Ungarbejder Aalborg

En ungarbejder under 18 år er attraktiv for virksomhederne i Aalborg, da lønnen ikke er så høj, som hvis man er over 18 år. Mange virksomheder søger derfor 16 og 17 årige ungarbejdere til at stå i butikker i dagtimerne. Derved kan virksomhederne nøjes med at ansætte ældre og dyrere medarbejdere til de andre tidspunkter på dagen.

Som ungarbejder må du ikke arbejde med kemikalier og farlige maskiner. Er din arbejdsgiver ikke klar over det, er det en god idé, at fortælle til din arbejdsgiver, at der er specielle regler for ungarbejdere.

Fritidsjob Aalborg

Når du søger et fritidsjob, så er der nogle regler for, hvor meget du må arbejde. Disse regler gælder både i Aalborg og i resten af Danmark. Du kan som hovedregel regne med, at er du under 18 år, så må dit fritidsjob ikke gå ud over din skolegang. Du må heller ikke servere alkohol og have natarbejde.

Er du til gengæld fyldt 18 år, så er der straks mange flere muligheder, når du søger et fritidsjob. Har du kørekort, så kan du også med fordel skrive det på dit CV, når du søger et job.

loading