Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Har du mange visninger på din YouTube kanal og en god dialog med dine abonnenter, så har du her muligheden for at tjene penge på din YouTube-kanal.

    På Loggershut.dk kan du lave en gratis profil, og derved gøre dig synlig for virksomheder, som gerne vil bruge dig og din YouTube-kanal, til at sælge virksomhedens varer eller services. Det foregår ved, at du er en såkaldt 'influencer'. Det vil sige, at du kan på din YouTube kanal fortælle dine følgere om virksomhedens varer eller services.

    Hvilke virksomheder du vil reklamere for, bestemmer du selv.

    Hvad du tjener som youtuber er noget, som du aftaler med virksomhederne. Men her kan du få et lille hint: Hvordan tjener jeg penge på YouTube?

    Du bestemmer også selv, hvor lang tid du gerne vil være en del af Loggershut.dk. Det eneste du skal gøre, er at klikke nederst på den grønne ansøgningsknap. Så bliver du ledt til forsiden på Loggershut.dk, hvorfra du kan oprette en: Influencer profil.

    Kender du også en god ven eller veninde, der kunne have glæde af at blive influencer, så del gerne dette jobopslag. 

    Ansøgningsproces

    Efter du har tilmeldt dig som influencer, så vil Loggershut.dk lige tjekke dine sociale medier.

    For at blive godkendt skal du som minimum:

    • Oplyse et link til din YouTube-kanal (ikke bare et link til https://www.youtube.com)
    • Have en offentlig YouTube-kanal

    Du vil derefter hurtigst muligt modtage en email, hvis du bliver godkendt som influencer på Loggershut.dk. På den måde kan du have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Feb

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, Lave mad til vores gæster, opfyldning, rengøring  samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend, dog skal der regnes med største delen i dagstimerne i hverdagen
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte restaurantchef Michel Schweitz på telefon 75564455 . Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jan

    Pictures_set_5.png

    DU TAGER HÅND OM VORES KUNDER, VI TAGER HÅND OM DIG

    Vi har et rask tempo i vores butikker. Sammen med dine kolleger kommer du til at løse mange forskellige typer af opgaver, opnå nye færdigheder og have det sjovt i et energifyldt miljø. Ingen dage er ens,

    og alle dage vil byde på nye udfordringer og opgaver, som skal løses. Som gengæld for din entusiasme og at du gøre hverdagen lettere for vores kunder, lover vi dig udbytterige ansvarsområder og værdifuld

    erhvervserfaring. Hvis du gør en indsats, viser initiativ og er villig til at gå langt for vores kunder, vil vi være et springbræt i din videre professionelle karriere, enten i eller uden for vores virksomhed

    Som Sales Representative er du en af vores vigtigste medarbejdere. Det er dig, der møder, hilser på og betjener vores kunder. Sammen med et godt team af kolleger er du med til at vores butikker fungerer tip-top og leverer

    på vores ”famous for” kategorier – food, kaffe, bilvask og fuel. For at blive en succes skal du have en masse energi og evnen til at håndtere mange opgaver på én gang, hurtigt at løse uventede hændelser og på samme tid

    levere ”fast and friendly” service over for vores kunder – og det hele med et smil på læben.

    Dine vigtigste ansvarsområder:
    Levere “fast and friendly” kundeservice
    Holde butikken i tip-top stand
    Håndtere salg og betalinger af produkter og serviceydelser
    Have det sjovt med dine kolleger hver dag

    Som person er du:
    Udadvendt
    Energisk
    Service-minded
    Salgsorienteret

    Ansøgningsfrist: 30.01.2019

    Kontaktperson: Helle

    Mail: hekof@circlekeurope.com

    Vi ved, at succesfulde virksomheder bygges op indefra gennem succesrige mennesker som dig.

    Kom og blive en del af os! Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

    SuperBrugsen i Juelsminde
    Du bliver en del af en butik med i alt 55 medarbejdere Superbrugsen Juelsminde er en stor moderne madbutik. Vi er byens førende supermarked, og har en stor central placering i byen. Juelsminde er et stort sommerområde, derfor har vi ekstra travlt i sommermånederne hvor alle turister besøger byen. Byen har ca. 3.900 indbyggere, og ligger omkring 20 minutters kørsel fra motorvejen. vi står overfor en total renovering af vores bager og kiosk område, hvor der i uge 9 vil stå en helt ny og flot afdeling klar, så der er store muligheder.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Bage af om morgenen
    • Ekspidere i kiosk
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning
    • Sikre høj servicegrad og kvalitet i afdelingen


    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Uddeler Troels Hansen tlf. 27637453 Eller bager Leder Susanne Andersen tlf. 60704377

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 27/1-2019

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Feb

    Servicemedarbejder

    7000, Fredericia

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Michel Schweitz på telefon 7556 4455. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Mar

    Would you like a career that combines hands-on experience at our offices around the world with an education in the oil and shipping industry? Do you aspire to navigate the complex markets of the future and sit amongst colleagues who share the belief that it must be fun to go to work?

    Job description

    As a Monjasa Oil & Shipping Trainee (MOST), you become part of a global two-year programme that combines hands-on experience with in-depth industry knowledge and you will be able to apply your learning right away as a Bunker Trader or Operator within Monjasa’s core business.

    You will be part of global rotations across our core trading business in Monjasa offices such as Singapore, Dubai, Denmark, Cyprus or Panama which will help improve your understanding of different business contexts and cultures. You immediately contribute to the performance of the team. Your knowledge of our business areas will gradually develop, and you will build your hands-on experience day by day. You will gain further oil and shipping knowledge through the Commercial Shipping Programme with the Danish Shipping Academy in Denmark and Monjasa Academy will take you through plenty of internal training as well.

    The adventure is kicked off in Denmark in August 2019 with a mix of school, teambuilding activities and internal education. You will also be part of our extensive onboarding programme, where you will be introduced to our business and meet many of your new colleagues.

    As a Bunker Trader or Operator, your main areas of focus are:

    Areas of focus as Bunker Trader

    • Supporting our Trading department in all aspects of the Trader job 
    • Researching potential customers and markets 
    • Monitoring oil prices and communicating to relevant stakeholders 
    • Building up your own customer portfolio

    Areas of focus as Operator

    • Supporting our Shipping department in all aspects of the Operator job 
    • Coordinate and maintain the overview of bunker deliveries 
    • Daily contact with the crews, suppliers and agents 
    • Maintain and optimise the operation, movement and costs of our vessels

    For both roles, the ideal competencies are:

    Professional competencies

    • You typically hold a Bachelor’s degree combined with excellent English skills. Alternative background could be a college education (HHX in Denmark) or similar with extracurricular experiences from travel, military, work, living abroad or similar 
    • Fluent in written/oral English, a third language can be an advantage 
    • IT proficient – experienced in MS-office


    Personal competencies

    Your personal qualifications and your attitude towards performance in a corporate context are just as important. You consider yourself to be forthcoming, curious and persevering, and you reflect yourself in our core values of Respect, Ambition, Curiosity and Smile & Joy.

    Monjasa as a workplace

    Monjasa offers you a fulfilling career in a global organisation, where you will be part of a dynamic and ambitious team. We enjoy great learning opportunities and are proud of our fantastic work environment. With “Monjasa means personal business” as the headline to our corporate purpose, this serves as the guiding principle for our business. You will also find that we live and breathe our values of Respect, Ambition, Curiosity and Smile & Joy. All four values and our corporate purpose are anchored in how we work together and reflect our company DNA.

    Application

    After the application deadline, we will select a number of candidates to invite for a recruitment event in Denmark 26 March 2019, where you will participate in exciting, fun and challenging activities. After this event, we will invite the candidates with the best fit for a subsequent interview 28 March - 29 March 2019.

    If you would like to know more about this position, please contact the recruitment team at +45 76 317 290.

    We encourage you to read much more about the company, the job application process and some good and valuable advice on how to best position yourself for the open job listing here.

    We look forward to receiving your application.

    In case you encounter any problems when uploading your application, please contact HR support Monday to Friday between 9am - 4pm CET on this number: +45 76 317 290.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jan

    Er du frisk på at prøve nye ting, og kan du holde hovedet koldt, når det går stærkt?

    Fokus på din udvikling

    Som administrationselev hos os kan du se frem til et alsidigt elevforløb på to år, hvor du arbejder med henholdsvis HR, personalejura og administrativ ledelsessupport i forskellige afdelinger og får et solidt fundament inden for dit felt. Du får kompetencerne til at løse de daglige rutineopgaver – og udvikler dig også gennem nye projekter og opgaver. 

    Du får et godt grundlag for din videre karriere med masser af personlig og faglig udvikling, så du kan påtage dig et større ansvar for hver dag, der går.

    Er du systematisk, og har du det overblik, der sikrer, at detaljerne også kommer på plads?

    • Du yder daglig administrativ support til afdelingen, vores projekter og forretningen. 
    • Du varetager HR-administrative opgaver inden for personalejura og medarbejder- og organisationsudvikling. 
    • Du udarbejder ansættelseskontrakter og håndterer arkivering. 
    • Du håndterer mødebookning, rejsebestillinger, rejseafregninger og kalenderplanlægning. 
    • Du varetager kommunikationen med dine samarbejdspartnere og udarbejder præsentationer og andet skriftligt kommunikationsmateriale.

    Kan du se, hvor der er brug for dig – inden du bliver bedt om det?

    • Du har interesse for kontoradministration og har lyst til at udvikle dig personligt og fagligt. 
    • Du er ansvarsbevidst og har en serviceorienteret indstilling.
    • Du er god til at arbejde struktureret. 
    • Du er god til at kommunikere mundtligt og skriftligt på dansk og engelsk. 
    • Du trives med forandringer og kan hurtigt omstille dig i en afvekslende hverdag.

    Det er en fordel, hvis du har praktisk erhvervserfaring.

    Uddannelseskrav

    • HHX med 5 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • STX, HTX, HF med 10 ugers EUS med fagretning kontor. 
    • HG2, HGV/EUV eller EUX med fagretning kontor.

    Hvis du er fyldt 25 år, skal du kontakte en erhvervsskole med henblik på at få lavet en realkompetencevurdering (RKV).

    Er det lige dig?

    Så send din ansøgning, dit CV og dine eksamenspapirer til os hurtigst muligt og senest søndag, den 27. januar 2019. Vi indkalder løbende til samtaler. Du starter som elev i september 2019.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, kan du skrive til trainees@orsted.dk.

    Husk, at din ansøgning kun kommer i betragtning, hvis du sender den via ansøgningsformularen via 'Ansøg nu' og vedhæfter de dokumenter, der er nævnt ovenfor.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser