Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 7400@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Herning" i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Pizzabager Domino

    8800, Viborg

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Chauffør Domino

    8800, Viborg

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    KICKSTART DIN KARRIERE - BLIV KONTORELEV I REGION SYDDANMARK
     
    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2017.  
     
    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
     
    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne.  
     
    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.  
     
     
    Hvem er du?  
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:  
     
    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV !  
     
    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole.  
     
    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback.  
     
     
    Er vi noget for dig?  
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.  
     
    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne.  
     
    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling, hvor der udarbejdes en personlig handlingsplan. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.  
     
     
    Yderligere oplysninger  
    Du kan læse mere om at være elev i regionshuset her. Her kan du blandt andet læse, at vi to gange er blevet kåret til årets HK elev plads – senest i 2015.  
     
    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
    Mie.Heegaard@rsyd.dk  
     
    Ansøgningsfristen er 28. februar 2017. Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.  
     
    Vi afholder første og anden samtalerunde i marts/april 2017. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse.
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Apr

    Er du udadvendt, energisk og god til at tale med mange forskellige mennesker?

    Motiverer det dig at skabe resultater, arbejder du selvstændigt og er punktlighed naturligt for dig?

    Brænder du for markedsføring og salg af kendte mærkevarer, og vil du være en del af Danmarks største promotion- og eventbureau?

    Så er Promoters noget for dig!

    Som promoter skal du have en brændende lyst til at være på, til at sælge et budskab og ikke mindst evnen til at være i øjenhøjde med mange forskellige forbrugere. Du har gode kommunikationsevner, er serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt. Det er din opgave at være det proaktive ansigt udadtil og sikre forbrugerne en god oplevelse.

    Du kan forvente, at hver dag byder på nye udfordringer, og vi kan love, at du ikke kommer til at kede dig som promoter.

    I funktionen som promoter bliver du en del af vores landsdækkende team, hvor du bliver tilknyttet et geografisk område, og du har selv stor indflydelse på, hvor meget du vil arbejde. En overvejende del af aktiviteterne ligger fredag og lørdag og udbuddet er sæsonfordelt. Til hver opgave vil du få et brief, der sammen med din udstråling og positive fremtoning skal sikre, at hver aktivitet bliver en succes for vores kunder.

    Vi tilbyder:

    • Afvekslende aktiviteter med bred kontaktflade
    • Mulighed for selvstændig udvikling
    • Fast timehonorar, med mulighed for forhøjelse alt efter anciennitet
    • Træning og certificering i salg og kommunikation

    Om Promoters A/S

    Promoters er Danmarks største promotion- og eventbureau, og vi brænder for at levere budskaber gennem levende markedsføring. Vi hjælper nogle af verdens største virksomheder med personlig overbringelse af deres budskaber, og har til dato leveret flere end 10.000 enkeltstående aktiviteter i hele Norden.

    Har du lyst til at prøve kræfter i et spændende univers af promovering og salg, og mener du, at din udstråling og fremtoning kan gøre en forskel, så opret en profil via; www.promoters.dk

    Matcher dine kvalifikationer og kompetencer vores forventninger til profilen som promoter, vil du blive indkaldt til et uddybende interview.

    Vi afholder samtaler løbende, så opret hellere din profil i dag end i morgen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Som vikar hos os bliver du ansat af JKS og får løn, feriepenge mv. af os - men har varierende arbejdssteder hos vores kunder.

    Du har frihed til at vælge, hvor og hvornår du vil arbejde - og hvad du vil arbejde med. Mens du arbejder, udvider du automatisk dit netværk og opnår erfaring, der kan bringe dig videre i din karriere - f.eks. til en fast stilling i en af de mange spændende virksomheder, vi samarbejder med.

    Der er masser af fordele. Både for dig, der er nyuddannet og ønsker erfaring inden for dit fag - og dig, der har familie og måske har brug for mere fleksibel tid, for at få hverdagen til at hænge sammen. Et vikariat er også en god mulighed for at oparbejde erfaring indenfor dit fag og lære nye arbejdsmetoder at kende. Der kan være mange grunde til at vælge et arbejdsliv med frie rammer.

    Attraktive forhold

    Som vikar hos JKS får du overenskomstmæssig løn, pension, feriepenge, sygepenge m.v. Når du er kommet i arbejde, holder vi tæt kontakt med dig og sikrer på den måde, at både du og dit arbejdssted er tilfredse med samarbejdet.

    Vi holder dig up-to-date

    Selv om du er "udstationeret" i forhold til JKS, informerer vi dig løbende om, hvad der rører sig inden for dit område og vi vurderer i fællesskab, om der kan være kurser og uddannelser, der er relevante for dig.

    Sådan bliver du vikar

    JKS er altid interesserede i velkvalificerede medarbejdere. Du kan blive optaget i vores database via hjemmesiden eller ved at kontakte dit lokalkontor. Herefter inviteres du til et interview, hvor vi afstemmer forventninger og kompetencer. Inden det første vikariat begynder, vil vi typisk indhente referencer fra dine tidligere ansættelser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Speditørelever

    Hele Danmark

    Bliv speditørelev i verdens 4. største transport- og logistikvirksomhed

    og bliv en del af vores succes 

    Vil du have ansvar og udvikling i et miljø, hvor vi drømmer stort? Vil du bidrage til vores fremtid og videre vækst, så vil vi gerne investere i din udvikling og uddannelse. Du kan være nøglen til vores fortsatte succes. 

    Bliv en del af en verdensomspændende virksomhed

    Som speditørelev i DSV udvikler du dig hele tiden både personligt og fagligt. Vi giver dig den bedste uddannelse og et stærkt netværk. Som elev bliver du derfor en del af et team af elever, der følges ad på skole gennem hele uddannelsen.

    Hvis du præsterer og viser initiativ, er der næsten ingen grænser for, hvor meget ansvar du får under din elevtid. Og har du ambitionerne, er der ikke langt til en lederstilling – eller en stilling i DSV i udlandet. Men først skal du vise, at du har modet og evnen til at træffe de rigtige beslutninger i en travl hverdag. Vi sørger for, at du hurtigt kommer til at lære værdien af godt købmandskab, og du er med til at sørge for at vores kunder får den bedste service. 

    Dygtige HHX’ere med mod på meget mere

    Du har afsluttet, eller er ved at afslutte, HHX med et godt resultat – og gode karakterer i engelsk, tysk og virksomhedsøkonomi. Du har samtidig taget de 5 ugers supplerende grundforløbsundervisning. Hvis du oveni har erhvervserfaring, hvor du fået god forretningsforståelse og fornemmelse for at gøre en god handel, så kan du være den helt rigtige ansøger til en af vores elevpladser.

    Send din ansøgning nu

    Har du lyst til at blive en af vores nye speditørelever, så send os din ansøgning og dit CV via nedenstående link. Vi starter næste store elevhold op 1. september 2017, men begynder at ansætte i løbet af januar, så send allerede din ansøgning nu. Husk at vedhæfte dit eksamensbevis.

    Du er også velkommen til at ringe og høre mere om uddannelsen på telefon 79 29 71 61 – spørg efter Ulla Anholm. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Se video om livet som speditørelev her: http://elev.dk.dsv.com/ 

    Global Transport and Logistics

    DSV tilbyder global transport og logistik.

    DSV har ca. 44.000 ansatte på verdensplan og egne kontorer i mere end 80 lande. I kraft af et internationalt netværk af partnere er vi i stand til at levere ydelser over hele verden og er dermed en stærk spiller på det globale marked. Som resultat af vores professionelle og fordelagtige løsninger realiserede vi en omsætning på 50,9 milliarder kroner i 2015.

     

    www.dk.dsv.com

    www.facebook.com/dsv.corporate

    https://www.linkedin.com/company/dsv

    www.instagram.com/dsv_danmark

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Er du klar til en udfordrende karriere i en hurtigt voksende virksomhed?

    Start din karriere i detailbranchen med en salgsassistentuddannelse i jem & fix. Vi tilbyder en ambitiøs uddannelse med højt tempo, fantastiske kollegaer og muligheder for personlig og professionel udvikling.

    Hos jem & fix investerer vi tid, træning og uddannelse til vores medarbejdere. Din karriere er vigtig, og hos jem & fix vil du opleve, at vi har fokus på dig og din uddannelse. Vi er Danmarks eneste lavpris byggemarked, og vores glade og positive medarbejdere er de bedste ambassadører for vores virksomhed. I fællesskab har vi skabt en stor succes i Danmark og Sverige.

    Rollen som elev
    Som elev i jem & fix bliver du en vigtig del af teamet Dine vigtigste opgaver er at:

    • Yde kundeservice ved kassen og på salgsarealet
    • Håndtere nye varer hurtigt og effektivt hver dag
    • Udvikle din forståelse for jem & fix’ koncept
    • Bidrage til den positive stemning i butikken

    Til gengæld får du hurtigt ansvar for egne produktområder og en personlig vejleder, der hjælper og støtter dig gennem din uddannelse. I løbet af uddannelsen gennemfører du også seks skoleuger sammen med andre jem & fix elever på Innovationsfabrikken i Kolding. Her udvikler du din faglige viden og får nye idéer og redskaber, som du arbejder videre med i butikken.

    Din baggrund og personlighed
    For at blive elev i jem & fix skal du have gennemført en adgangsgivende grunduddannelse senest i sommeren 2017 – eksempelvis HG2, HGS, EUD eller EUX, eller HHX/STX/HF i kombination med det påkrævede grundforløb. Er du i tvivl, bør du spørge studievejlederen på din erhvervsskole, om din grunduddannelse giver adgang til at blive salgsassistentelev.

    Men vi vægter i øvrigt din personlighed højt. Vi søger dig, der er en initiativrig og åben teamplayer, som er fuld af energi og har lysten og motivationen til at få mest muligt ud af din uddannelse - både i butikken og på skolemodulerne. Har du også en stærk passion for salg og kundeservice, stortrives i et miljø med højt tempo, er åben og ærlig i din feedback og kommunikation med kollegaer og leder samt elsker detailbranchen og har drive til at udvikle dig selv og din karriere sammen med jem & fix, så er det lige dig vi mangler.

    Stillingerne ønskes besat 1. september 2017, så send os din ansøgning snarest muligt og senest 28. februar 2017.

    Lyder det interessant?
    Vil du vide mere om uddannelsen eller os, kan du:

    • Klikke dig ind på www.jemfixelev.dk, og se film om vores elevers hverdag
    • Kontakte elevansvarlig Solveig Petersen på tlf.: 76 41 35 00.
    • Tjekke vores facebookside via hjemmesiden og få svar på dine spørgsmål.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Vi tilbyder:

    • fast grundløn på 100 kr. pr. time.
    • oveni kommer fordelagtig provision og/eller bonus.
    • ordnede personale- og lønmæssige forhold.
    • nyeste IT-teknologi.
    • spændende sociale arrangementer, for de som har lyst.
    • fleksible arbejdstider med mulighed for både deltid og fuldtid.
    • medspillende og motiverende ledere og kollegaer.
    • godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og arbejdsglæde.


    Vi arbejder professionelt, vores oplæring er grundig og vores uddannelse er meget relevant for dem, som ønsker at forbedre deres kommunikationsteknikker. Der er fuld løn under oplæring og anden uddannelse.

    Helt kort fortalt går jobbet som salgskonsulent ud på, at du skal være vores kunders stemme i markedet.

    En sådan opgave kræver indlevelse, overblik og nærvær – og ikke mindst lyst til at give personen i den anden ende af telefonen en positiv oplevelse. Er du god til at tale med mennesker, og har du lyst til at sætte dig ind i forskellige brancher, virksomheder og produkter, er Avita måske din næste arbejdsplads.

    Vi tilbyder de arbejdstider, der passer dig bedst muligt. Måske søger du en fast fuldtidsstilling i dagtimerne. Måske er du på udkig efter et deltidsjob om formiddagen eller eftermiddagen. Eller måske leder du efter et studiejob om aftenen og i weekenden.

    Din arbejdstid er normalt mellem 09:30 – 16.00 mandag til fredag (ved 30 timer om ugen). Ønskes flere timer kan man arbejde til 18:00 på hverdage og/eller tage aften- og weekendvagter. Ønskes færre timer, så kan det selvfølgelig også aftales - vi ser dog helst at du har min. 30 timer.
    Vi er fleksible, og laver i samarbejde med dig den arbejdsplan som passer begge parter.

    Ser du dig selv, som vores nye dygtige kollega, så hører vi meget gerne fra dig. Og vælger vi netop dig til jobbet, så kan du starte på et hold, hvor alle er lige nye, så I kan følges ad i uddannelses- og oplæringsprocessen.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 

    Send din ansøgning via dette link

    Læs mere om arbejdet her

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser