Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug

    SuperBrugsen Give.

    Du bliver en del af en butik med i alt 76 medarbejder. Vi er en butik i konstant udvikling og som altid står 100 % salgsklar, hver dag året rundt.

    Vi er et team fyldt med dygtige medarbejder som tager ansvar.

    Vi er en dynamisk butik som hver dag åbner for at servicere vores kunder og viderudvikle vores gode ry i lokalområdet.

    Kasselinjen er et af de vigtigste områder i butikken hvor vi gør en forskæl i forhold til vores konjuranter  

    Vi tilbyder:

    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt, samt godt arbejdsmiljø
    • 37 timer, arbejde hver anden lørdag og en ugentlig fridag
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser
    • Start hurtigst muligt

    Opgaver
    Din opgaver er kassebetjening

    • Ekspedition i kasselinjen
    • Yde den bedste kundenservice
    • Ansvar for orden og disiplin i området
    • oplæring af nye til kassen
    • Lettere rengøring

    Vi forventer, at du:

    • er mødestabil og fleksibel
    • er servicemindet og sætter kunden i fokus
    • er en glad og udadvendt person med lyst til at samarbejde
    • kan arbejde selvstændigt
    • har erfaring fra ligene job, gerne supermarked

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Uddeler Claus Villumsen Larsen på tlf. 76 419 000

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 09. august 2020

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger (deltid) i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger ca. 10-12 timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

       

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

     

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger (deltid) vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

     

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug

     

    Bliv salgselev i SuperBrugsen Give

    Vil du bruge dine evner, lære endnu mere og endda blive betalt for det? Nu har du mulighed for at blande praktisk arbejde med fede skolehold i en 2-årig uddannelse, hvor du får løn.

    Lær at drive butik i hele Danmarks lokale supermarked
    Som salgselev arbejder du fuldtid i SuperBrugsen i Give, hvor du på skift får i alt 8 uger på skolebænken. I butikken kommer du til at prøve det hele – fra at tale med kunder, når du sidder ved kassen, over at fylde op med friske varer og til at arbejde på lageret. I vores butik er vi 74 medarbejdere, som arbejder sammen om at holde en salgs klar butik hver dag. Det vigtigste for os i hverdagen er at give vores kunder den bedste service og indkøbsoplevelse.

    Når du starter hos os, sørger vi for, at du bliver godt klædt på til at hjælpe vores kunder. Og inden du har set dig om, har kunderne lært dig og dit gode humør at kende. For du lærer hurtigt at gøre en forskel for dem.

    Knyt nye venskaber på lærerige skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. I bor på et lækkert hotel i Grenå, hvor vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør, i butikken. Men det handler ikke kun om at sidde på skolebænken. Du er også med at høste frugt og grøntsager og lave mad sammen de andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Der er fokus på dig
    Du får din egen målrettede uddannelsesplan, som vi løbende følger op. Og vi sørger altid for, at der er et tæt samarbejde mellem skolen og SuperBrugsen.

    Kan du gøre en forskel for SuperBrugsen?
    I SuperBrugsen ved vi, at der er forskel på supermarkeder. Vi er topprofessionelle, og vi er dygtige fagfolk. Derfor er det vigtigt, at du er åben og har lyst til at lære, så du kan vejlede vores kunder på den bedste måde.

    • Du har bestået HG2 eller HHX gerne med 5 uger suppleret HGS forløb. Du kan også have en STX/HF/HTX gerne suppleret med op til 10 ugers HGS.
    • Du har let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer.
    • Du har flair for godt købmandskab.


    Har du, hvad der skal til?
    For mere information, kan du ringe til uddeler Claus Villumsen Larsen på tlf. 7641 9000.

    Send din ansøgning via ”Søg job” senest den 16. august 2020.


    Sammen om bedre mad
    Kvalitetsmad er super hypet. Ligesom gode råvarer og økologi. Som salgselev i SuperBrugsen, bliver du en del af et hold, som oplever det i dagligdagen. Sammen hjælper vi vores kunder med at spise godt, og du bliver stolt, når du gør det samme. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en ualmindelig elevuddannelse med fokus på madglæde.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Som Restaurantchef får man muligheden for at komme med på en fantastisk rejse med en kæde, der er i stærk udvikling.

    Jobbet:
    Som Restaurantchef får du en nøglerolle i at servere kvalitets fastfood måltider til danskerne, skabe solid udvikling og indtjening i restauranten samt sikre engagerede medarbejdere.

    Du vil have følgende ansvarsområder:

    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster der føler sig velkomne og kommer igen.
    • motivere og coache dine medarbejdere i et åbent og humørfyldt miljø
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftstandarder
    • sætte ind på handlingsmuligheder for at sikre vækst i KPI'erne i et tæt samarbejde med din Area Manager

    Din profil:

    • leder der får det bedste frem i dine medarbejdere
    • overblik og struktur
    • et stærkt drive der går efter at udvikle restauranten, dens KPI'er og medarbejdere
    • arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne
    • er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte snak til handling

    Virksomheden tilbyder dig:

    • Et udfordrende job i en dansk virksomhed i rivende udvikling der tager kampen op imod både internationale og lokale aktører i markedet.
    • En dynamisk virksomhed i et spændende marked med konkurrence og muligheder.
    • En virksomhed der tilbyder forskellige spændende udviklingsmuligheder afhængig af talent og interesser.
    • Vi tilbyder fast markedskonkurrerende løn + bonus program + uddannelsesmuligheder

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef.

    Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
    Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

    Mere end en administrativ opgave
    På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

    ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
    dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
    godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
    fortæller Assistent Manager Pernille

    Du træner og udvikler dine medarbejdere
    En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

    ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
    at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
    Fortæller Assistent Manager Tobias

    Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
    Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
    Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

    Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
    Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
    • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
    • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Supervisor Uopfordret

    Hele Danmark

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Do you pay a lot of attention to your Twitch streaming? Do you ensure that your videos are always on point? Do you have many followers? Then this is the way to make extra money! Sign up quickly and become one of the successful Twitch streamers at Loggershut.gg

    Job Description

    As an Twitch streamer at Loggershut you are visible to companies that want to make their products / services known through you. Sound good? Yes? Then the cooperation between you and the company can start.

    What we offer:

    It is very easy to become an influencer by streaming and it has many advantages:

    • Registering as a Twitch streamer is free of charge
    • You can decide for yourself which services / products you advertise
    • You can always delete your account
    • You are easy to find for companies
    • Registration is done within 5 minutes

    We ask:

    • A suitable social media profile
    • Suitable amount of followers
    • Your registration at Loggershut.gg

    How do I register myself?

    Click on the ''apply now'' button. You will then be redirected to the Loggershut.gg registration page. To register, we ask non-sensitive information and links to your social media account (s) that apply.

    Once you are registered as an influencer on Loggershut.gg, we check your social media profiles. 

    If you have a suitable profile, this is of course accepted and companies can contact you so that you can advertise the products / services of the company, and thus earn money!

    Go for your next Twitch sponsorship now.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.