Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • Budnet

    30. Sep

    Østjylland, Midtjylland, Vestjylland, Trekanten, Nordvestjylland

    Budnet søger friske avis-omdelere til omdeling af dagblade og/eller ugeaviser.

    Kunne du tænke dig et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge?
    Men også samtidig gerne vil have masser af fritid sammen med vennerne eller til dine fritidsaktiviteter...
    Så er det lige dig, vi står og mangler på vores dagblads- og/eller ugeavis-team.

     

    Hvis du vælger at omdele DAGBLADE;
    Så er det omdeling på alle hverdage om eftermiddagen inden kl.17.00 mandag-fredag
    og inden kl. 8.00 på lørdage. (Nogle områder er lørdag undtaget).
    Hvis du er dagbladsomdeler får du udleveret en device - som vil være dit arbejdsredskab.

     

    Hvis du vælger at omdele UGEAVISER;
    Du har fra tirsdag ca. kl. 13.00 helt frem til onsdag kl. 21.00 til at omdele dine ugeaviser.

    Der ville kunne være reklamer med i nogle af omdelingsuger. Men det giver ekstra penge på kontoen.

     

    Info:

    • For at blive ansat som omdeler hos budnet, skal du være fyldt 13 år
    • Alt efter, hvor du omdeler henne har du enten mulighed for at få aviserne leveret derhjemme, eller at du henter dem på et depot
    • Hvis du omdeler dagblade og produkter vil det være ud fra den liste - som er på din device
    • Hvis du omdeler ugeaviser er det til adresser, som er på din printede distriktsliste
    • Når du er ansat hos os, kan du gratis låne en cykeltrailer eller avistasker

     

    Vi tilbyder:

    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Muligheden for at tjene dine egne penge og ikke være afhængig af lommepenge hjemmefra
    • Frisk luft og motion - som du får penge for
    • Et job med masser af plads til din skole, venner og fritid

    Du vælger selv hvor mange timer, du ønsker at arbejde i, da det vil afhænge af hvor mange ruter/hvor store ruter du ønsker.

     

    Det eneste vi kræver af dig er:

    • At du gøre dit arbejde godt og kan arbejde selvstændigt
    • At du er pligtopfyldende og at du er ansvarsfuld for din egen rute
    • At du giver os besked om, hvis du møder en låst opgang eller en fyldt postkasse på din rute

     

    Løn:

    Overenskomstens mindstelønssatser pr. time fra 1. marts 2022 er følgende:

    18 år: 115,75 kr. / 17 år: 86,81 kr. / 16 år: 75,24 kr. / 13- 15 år: 57,88 kr.

    Vi har overenskomst med 3F.

     

    Hvis du er blevet interesseret i at hører mere om jobbet - så ring endelig til os på 99 12 83 45 - vi sidder klar ved telefonen for at svare på evt. spørgsmål :-)

    Du kan også søge jobbet ved at klikke på ”Søg job”.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    Læs mere
  • Triaba

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    16. Sep

    7200, Grindsted

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Districtmanager Simon Blum på telefon 42120505, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Bauhaus

    20. Aug

    Er du serviceminded, og kan du lide at have daglig kundekontakt? Har du lyst til at være en del af en international virksomhed med fart på og godt sammenhold?

    Kom med på holdet hos BAUHAUS og få en spændende og social hverdag som vores nye Kundeservice- og kassemedarbejder på 25-30 timer. 

    ”Der er ikke 2 dage, der er ens hos os. Samtidig bliver du en del af et hus, hvor du kan videreuddanne dig og rykke over i andre afdelinger – også til andre europæiske lande,” fortæller Jane Carlsen, Servicechef hos BAUHAUS.

    Godt sammenhold - hvor vi også har plads til dig
    Som Kundeservice- og kassemedarbejder hos BAUHAUS bliver du en del af et stort team på omkring 25 engagerede medarbejdere. 

    Hos BAUHAUS er det gode fællesskab en høj prioritet, og vi har en personaleforening, der afholder mange sociale events – alt fra vores årlige sommerfest og julebanko til bowling- og GoKart events. 

     ”Vi har et supergodt sammenhold, både i din nye afdeling og på tværs af hele huset. Du får kolleger i alle aldre – men vi tænker mere på det, vi har til fælles, end vores forskelle. Og fordi vi er et stort hold, kan du let bytte vagter,” supplerer Jane.

    Du sikrer, at vores kunder får en god oplevelse, og at kassen stemmer 
    Som kassemedarbejder er din hovedopgave at betjene og servicere kunder ved vores kasse på smilende og informativ vis.

    Du kommer til at:

    • skulle scanne og kontrollere vores varer korrekt, så du undgår kassedifference og udfører den korrekte pengehåndtering i forhold til vores regler
    • sørge for, at din kassesluse er ryddet op og klargjort i hele åbningstiden, så den er klar til, at din kollega overtager den
    • sørge for, at dit område fremstår indbydende og giver kunden lyst til impulskøb
    • sikre, at alle brochurer i vores brochurebeholdere er fyldt op.

    Din arbejdstid varierer inden for butikkens åbningstid – og du får ekstra tillæg ved aften og weekendvagter.

    Imødekommende teamplayer med et godt overblik
    Du er af natur god til at samarbejde og trives med at være i kontakt med mange forskellige mennesker i løbet af din dag. Du har et naturligt kundefokus, er god til at begå dig blandt fremmede mennesker og sætter en ære i at give vores kunder en god oplevelse, der gør, at de kommer igen.

    Du trives samtidig med et job i byggebranchen, hvor du arbejder med byggematerialer og kan tage ved.

    Vi forestiller os, at du har:

    • en tillidsvækkende facon og lyst til at indgå i et større fællesskab
    • gode sprogkundskaber i dansk – både på skrift og i tale
    • erfaring med kassebetjening og at arbejde med kunder – et plus, men ikke et krav.

    Skal du være en del af fællesskabet - så send os din ansøgning i dag
    Vi afholder samtaler løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at høre fra dig.
     

    Læs mere
  • Super Brugsen

    20. Aug

    SuperBrugsen Give

    Du bliver en del af en butik med i alt 76 medarbejder. Vi er en butik i konstant udvikling og som altid står 100 % salgsklar, hver dag året rundt.

    Vi er et team fyldt med dygtige medarbejder som tager ansvar.

    Vi er en dynamisk butik som hver dag åbner for at servicere vores kunder og viderudvikle vores gode ry i lokalområdet.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder, stillingen er 37 timer
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver

    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken, kan selv planlægge din hverdag
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt
    • har erfaring inden for detailhandel
    • start hurtigst muligt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Uddeler Claus Villumsen Larsen tlf. 7641 9000 eller mail på claus.villumsen@superbrugsen.dk.

    Send din ansøgning via "Ansøg nu" senest den 28.08.2022

    Læs mere
  • Bauhaus

    20. Aug

    Er du til en hverdag med kunden i fokus, hvor både tempoet og humøret er i top? Og hvor du får masser af variation, hele tiden lærer nyt og hjælper byggeentusiaster på alle niveauer?

    Som Sælger i BAUHAUS er der ikke to dage, der er ens – men hver dag kan du nyde godt af:

    • gode kollegaers selskab, når I spreder smil hos kunderne og hinanden
    • udvikling af dine evner inden for rådgivende salg, hvor alt starter med kundens behov
    • ordnede arbejdsforhold samt medarbejderrabat og adgang til flere landsdækkende rabataftaler

    Vær den sælger, du selv ønsker at møde
    Som Sælger i VVS og Fliser er det dig, der sørger for, at vores kunder – fra den professionelle håndværker til den ambitiøse amatør – føler sig set, hjulpet og hørt. Uanset hvor erfarne vores kunder er med håndværk og gør-det-selv, er alle kunder lige vigtige, og det skal de kunne mærke.

    Når du ikke betjener kunder, sørger du og dit team for, at varehuset er trimmet og giver kunderne lyst til at gå på opdagelse i vores brede sortiment.

    Din hverdag kommer til at veksle mellem, at du:

    • rådgiver og sælger til vores kunder samt følger op på kundesager, fx reklamationer
    • laver indbydende salgsudstillinger og samler Click & Collect-ordrer til kunderne
    • fylder varer op og generelt holder orden i din afdeling

    Et tillidsfuldt hus, hvor vi hjælper hinanden
    I BAUHAUS er vi alt fra studerende til seniorer. Her driver vi sammen det gode varehus og skaber den gode arbejdsplads. Vores salgsmål er noget, hele huset når sammen – men vi går da ikke ad vejen for lidt venskabelig konkurrence imellem afdelingerne.
    I det hele taget er det vigtigt for os, at det er sjovt at gå på arbejde.

    Hos os får du en hverdag med ansvar og indflydelse, og du får frie rammer til at være kreativ, når du løser dine arbejdsopgaver. Til dét får du selvfølgelig al den oplæring, du har brug for, så du kan rådgive kunderne bedst muligt.

    Du vil finde den bedste løsning for kunden
    Du er god til at lytte til kunderne, og du nyder at sælge den løsning, der passer bedst til dem. Dertil giver det dig energi at snakke med mange forskellige mennesker i en travl hverdag.

    Din specifikke baggrund er ikke så væsentlig, så længe du:

    • har lyst til at betjene kunder eller måske allerede har erfaring fra detailbranchen
    • har interesse i sanitet og mindre byggeprojekter indenfor bad – så fylder vi på med den faglige viden
    • naturligt kan se, hvad der er behov for, og selv går i gang med at ordne det
    • har det gode humør inden for rækkevidde, også når der er travlt
    • er frisk på at tage en ekstra tørn, ligesom dine kolleger er

    Vil du med på holdet?
    Vi afholder samtaler løbende, og stillingen besættes, når den rette kandidat er fundet.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

     

     

    Læs mere
  • Super Brugsen

    20. Aug

    SuperBrugsen Give

    Du bliver en del af en butik med 75 medarbejdere. Vi er en butik i konstant udvikling, som altid er salgsklar. Vores medarbejdere er ansvarsbevidste og dygtige, og står altid klar til at hjælpe vores kunder samt videreføre vores gode ry i lokal området.

    Vi tilbuder

    • En spændende fuldtidsstilling med gode personlige udviklingsmuligheder. 
    • En afdeling som blev total modaniseret og udvidet for 2 år siden.
    • Gode arbejdsforhold hvor du selv sætter dit præg på din hverdag.
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand.
    • Coop ferie hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser.
    • Start efter aftale hurtigst muligt.

    Opgaver

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen.
    • Salgsklar og inspirerende disk med høj standart hver dag.
    • Basis på plads, herunder priser - datovarer - salgsklar m.m.
    • Indgå i et team som udover dig, består af 10 medarbejder.

    Vi forventer

    • Du har en baggrund , der relaterer til fødevareproduktion, gerne fra en butiksdelikatesse.
    • Kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling.
    • Kan planlægge og kan arbejde i en hektisk hverdag, er fleksibel med arbejdstider.
    • Er en udadvent person med lyst til at samarbejde og trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø.

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte

    Delikatesseleder Annika Jensen  på tlf. 7573 1422 eller Uddeler Claus Villumsen på tlf. 7641 9000 / 2266 2613 

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 09.09.2022

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    15. Sep

    Er du vores nye Floor Manager?

    Som Floor Manager har du det fulde overblik over og ansvar for forløbet i restauranten på en given aften. I tæt samarbejde med de andre kolleger på arbejde sikrer du, at vores gæster er gladere, når de går, end da de kom.

    Gå forrest med dit værtskab og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig flamme uniform og dit bedste smil, når du sikrer at alle vores mange gæster får en oplevelse hos os, så de besøger os igen - og igen. Du behøver ikke være faglært tjener eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i værtskab samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet krydret med masser af kærlighed i vores værtskab.

    Vi leder nu efter vores mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Restauranten og værtskabet er din banehalvdel

    Som Floor manager får du den hellige opgave at sikre gæstens oplevelse, når de besøger os. Det gør du, allerede før vi åbner kl. 17, hvor du gør restauranten klar og ligger din plan for driften. Når restaurantteamet møder ind, er det dig, der leder og fordeler dagens opgaver. Du er med ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Placerer borde og er ansvarlig for bordreservationerne
    • Tager ansvar for aftenens team (værterne) og har det fulde overblik over aftenens forløb i restauranten
    • Samarbejder omkring driften af restauranten generelt
    • Koordinerer med vores Buffet Manager, som har ansvaret for køkkenet
    • Koordinerer og sparrer med General Manageren, som har det overordnede ansvar
    • Sikrer høj gæstetilfredshed

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at en restaurant skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har ofte travlt men ikke mere travlt end, at vi kan hjælpe hinanden med det klare formål at levere værtskab i verdensklasse – til alle vores gæster. Vi gør os umage med at skabe et stærkt sammenhold og højt humør i teamet.

    Den serviceglade og fokuserede type

    • Du har et højt servicegen og lyst til at gøre en forskel for vores gæster
    • Du har erfaring fra restaurations-/service-branchen
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er udadvendt, selvsikker og positiv
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    15. Sep

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som Buffet Manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17, og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning og gerne med buffet
    • Du har gerne leder erfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    15. Sep

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere

Fritidsjob Herning

Søger du et fritidsjob i Herning og er ung, så har du måske tænkt på at tage en gåtur i Herning Centret eller inde i Herning centrum for at tjekke, om nogle detailbutikker har opsat et jobopslag i et butiksvindue.

Men er det en god idé, at lave sin jobsøgning på denne måde? Måske, men det er ikke den mest effektive måde at finde et fritidsjob på. Faktisk kan du gøre det meget lettere, og det er ved at søge dit fritidsjob online, eksempelvis via en jobportal for unge.

Og hvad vil det så sige at være: Ung?

I forhold til at arbejde, så betyder det, at du skal være mindst 13 år. Er du ikke fyldt 13 år, så er der tale om børnearbejde, og det er ikke tilladt i Danmark.

Den næste vigtige alder er 18 år, for der går du fra at være ungarbejder til at være en voksen person, der er myndig. Det har betydning – både i forhold til:

  • Hvad du kan få i løn
  • Hvor meget du må arbejde
  • Om du må have natarbejde
  • Hvad du må arbejde med
  • Og mange andre ting

Det er derfor vigtigt, at du lige tjekker, hvad du må i forhold til ovenstående. Eksempelvis er der regler for, hvor mange kilo, som du må løfte, i forhold til den alder, som du har. Det skyldes, at din krop ikke nødvendigvis er færdig med at vokse og udvikle sig. Derfor skal du passe på din ryg. Din ryg skal holde hele livet.

Din alder har også betydning for, hvor meget du må arbejde ved siden af din skole. Det skyldes, at du skal være frisk, når du går i skole. Det er nemlig ikke på dit fritidsjob, at du skal tjene en formue. Det kan du gøre senere i livet – uanset om du bliver boende i Herning, eller flytter fra byen for at studere videre.

Deltidsjob Herning

Vælger du at gå på gymnasiet eller erhvervsgymnasiet i Herning, så er der også rig mulighed for at søge et deltidsjob, selvom du er fyldt 18 år. Nu må du nemlig arbejde med en lang række andre ting, som du ikke tidligere har arbejdet med.

Nu må du efter grundig introduktion arbejde med maskiner, og du må også arbejde om natten og udskænke alkohol. Derfor åbner der sig, i forbindelse med dit 18. fyldte år, en lang række nye muligheder for gode deltidsjob.

Dit deltidsjob i Herning kan enten være som ufaglært arbejdskraft, eller have studierelevant karakter. Det er ikke så afgørende i de fleste tilfælde. Det vigtigste er, at du får suppleret din SU; Trives med at arbejde på en voksen arbejdsplads, og får styrket dit CV ved at vise, at du har en god erhvervserfaring.

loading