Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    14. Maj

    Vi har ændret vores navn fra Statoil til Circle K, og det er kun begyndelsen. Fra begyndelsen af maj måned i år vil tankstationer med navnet Statoil i Skandinavien skifte navn til Circle K, en efter en. Ændringen af navnet i Danmark vil tage omkring et år. Læs mere om vores navneændring her.

     

    Arbejdsdagen hos Circle K er travl, men vi tror også, at du vil finde den både sjov og inspirerende.

     

    Vi søger venlige og hjælpsomme personer, som kan have flere bolde i luften på én gang og samtidig have fokus på de små detaljer. Hos os er ingen dage ens, og du vil få mange forskellige arbejdsopgaver lige fra kundepleje og klargøring af mad til bestilling af produkter og opfyldning på hylder. Til gengæld for din energi og entusiasme kan vi love dig ansvar, mange muligheder for at udvikle dig samt værdifuld erfaring i et tempofyldt og udfordrende arbejdsmiljø. Hvis det lyder som noget for dig, vil vi meget gerne høre fra dig.

     

    Vores medarbejdere gør os til noget særligt i forhold til vores konkurrenter, og de er grunden til, at vores kunder bliver ved med at komme tilbage. Din vigtigste opgave hos Circle K bliver at yde en unik, hurtig og venlig kundeservice og sikre, at vores kunder altid mødes med et smil og en opmærksomhed, der er lige lidt ud over det sædvanlige.

     

    En positiv indstilling og en stor lyst til at lære mere og udvikle dig vil gøre det muligt for dig at nå langt hos Circle K. Det er et plus, hvis du har erfaring inden for detailhandel og service, men det er ikke den afgørende faktor. Vi leder efter personer, der er motiverede, udadvendte og salgsorienterede, og som samtidig også er samvittighedsfulde. Alt det andet kan vi lære dig. Men du skal være mindst 18 og har kørekort til B.


    Er du klar til at gøre livet lettere for vores kunder?

    Skynd dig at sende en ansøgning via linket ’Søg job’.

     

    Ansøgningsfrist: 14.05.2017

     

    Kontaktperson: John Christiansen

    Telefon: 75860522

     

    Circle K er en af verdens førende virksomheder inden for salg af dagligvarer og brændstof og har ca. 12.000 butikker og tankstationer i sit netværk i Nordamerika (USA og Canada), Europa (Norge, Sverige, Danmark, Irland, Polen, Baltikum og Rusland), Asien og Mellemøsten. Vi er en familie bestående af næsten 100.000 købmænd, der gør det nemt for vores kunder over hele verden.

    Vi ønsker at blive verdens foretrukne destination for dagligvarer og brændstof. Vores butikker er kendte for at tilbyde et stort og varieret sortiment af produkter og serviceydelser i et venligt og rent miljø med hurtig betjening.

    "ACT with PRIDE" beskriver vores families DNA. Vores DNA definerer os og adskiller os fra alle de andre. ACT with PRIDE er kernen i vores virksomhed og er en rettesnor for, hvordan vi arbejder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 7400@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Herning" i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Pizzabager Domino

    8800, Viborg

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Chauffør Domino

    8800, Viborg

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Maj

    Er du studerende i Århus, er det sikkert gået op for dig, at SU'en ikke rækker til både husleje, cafébesøg og byture. Hvis du har brug for en ekstra indtægt og samtidig ønsker nye udfordringer samt færdigheder inden for salg og kommunikation, så er det nu, du skal søge studiejob hos TMPO Århus. Som studerende er du sikkert interesseret i at få pyntet dit CV med solid erfaring, men samtidig have fleksible arbejdstider? Hos TMPO får du alt sammen på én gang. Vi tillader os at byde dig velkommen til BYENS BEDSTE STUDIEJOB.

    TMPO Århus er en solid og energifyldt arbejdsplads, som beskæftiger over 150 medarbejdere i alle aldre - her iblandt mange studerende. Vi arbejder primært med telemarketing, herunder forskellige projekter inden for mødebooking til erhverv, produktsalg i form af oplevelser, sundhedsprodukter, bøger m.m. samt fundraising, hvor vi arbejder "i den gode sags tjeneste" på vegne af større hjælpeorganisationer. Du behøver ikke have erfaring inden for telemarketing, så længe du arbejder målrettet, har et godt drive og ikke "bare lige" giver op. 

    Men hvad gør arbejdet hos TMPO til Århus' bedste studiejob? Det kan vi hurtigt fortælle dig:

    • Du får yderst meget fleksibilitet, hvilket jo er en stor fordel for dig, hvis du skal studere ved siden af. Vi har åbent fra tidlig morgen til sen aften og næsten hver weekend, hvilket giver dig mulighed for at arbejde på "skæve tidspunkter". Dermed kan du uden problemer planlægge dine arbejdstimer uden om forelæsninger, eksaminer etc. 

    • Desuden får du lov til at "skrue op og ned" for dine arbejdstimer alt efter dit behov. Måske er der perioder, hvor du ønsker at arbejde på fuld knald og tjene ekstra gode penge, og andre perioder, hvor eksaminer og prøver giver dig behov for at arbejde lidt færre timer. I fællesskab sammensætter vi den bedste løsning for dig og os. Du er også altid velkommen til spontant at tage flere vagter, hvis du har brug for pengene.

    • Hos TMPO får du en god, fast løn samt en bonusordning, som giver dig mulighed for at tjene ekstra mange penge, hvis du leverer gode resultater. Vores bonussystem sætter nemlig ingen grænser for, hvor meget du kan/må tjene.

    • Du får nogle fantastiske kollegaer i alle aldre, som altid er klar på at give dig en hjælpende hånd.  

    • Vi lægger mange kræfter i at udvikle vores medarbejdere og deres kompetencer. Så hvis du også ønsker at pynte dit CV til fremtidig karriere, kan vi love dig, at du efter et job hos TMPO med fordel kan skrive egenskaber som salg og kommunikation derpå. Det er to meget eftertragtede egenskaber i erhvervslivet, så det er vel slet ikke så dumt? :-)

    • Du får din arbejdsgang midt i Smilets by med botanisk have, lækre caféer og indkøbsmuligheder som naboer. Du kommer til at arbejde på et stort, lyst og indbydende kontor med tilhørende stor tagterrasse, hvor du kan nyde din kaffe og velfortjente salgspræmier. 

    • TMPO har også nogle fantastiske afdelinger i Berlin, Malaga og Barcelona, så hvis du på et tidspunkt ønsker at komme lidt på eventyr, kan du rejse til Berlin, Malaga eller Barcelona og arbejde derfra, samtidig med du får en masse oplevelser med i bagagen.

    • Desuden tilbyder vi vores medarbejdere, med solid erfaring, at de kan arbejde hjemmefra. Så når du har arbejdet hos os længe nok og opnået gode resultater, kan du - hvis du ønsker det - flytte din arbejdsplads hjem til dig selv og arbejde, når du ønsker det.

    • Ja, listen er lang, men du kan jo selv komme og opleve resten af fordelene ;-) Vi søger medarbejdere til opstart hurtigst mulig, så det er bare med at gribe til tasterne. 

    Kan du genkende dig selv?

    Du motiveres af specifikke mål, og du knokler for at nå dem

    Du er positiv og dit smil smitter – også gennem telefonen. 

    Du har en god stemmeføring og er glad for at tale med mennesker i alle aldre. Dit arbejde hos TMPO vil nemlig bestå i at kontakte vores kunders kunder over telefon. 

    Du har et ønske om personlig og faglig udvikling. I TMPO sætter vi nemlig en ære i at udvikle alle vores medarbejdere, så de hver dag går dygtigere og mere tilfredse hjem. 

    Du er et konkurrencemenneske, som elsker at vinde.

    - Så er det bare med at søge jobbet hos TMPO nu. Vi bestræber os på at kontakte dig senest 1-2 hverdage efter, vi har modtaget din ansøgning, så hav gerne din telefon i nærheden. 

    Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på jobmail@tmpo.dk / 89 20 20 20.

    VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.

    Du kan læse mere om vores virksomhed på www.tmpo.dk og finde/like os på Facebook her.

    Vær opmærksom på, du skal være fyldt 18 år og være flydende i dansk tale for at arbejde hos TMPO.  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Maj

    Er du studerende i Århus, er det sikkert gået op for dig, at SU'en ikke rækker til både husleje, cafébesøg og byture. Hvis du har brug for en ekstra indtægt og samtidig ønsker nye udfordringer samt færdigheder inden for salg og kommunikation, så er det nu, du skal søge studiejob hos TMPO Århus. Som studerende er du sikkert interesseret i at få pyntet dit CV med solid erfaring, men samtidig have fleksible arbejdstider? Hos TMPO får du alt sammen på én gang. Vi tillader os at byde dig velkommen til BYENS BEDSTE STUDIEJOB.

    TMPO Århus er en solid og energifyldt arbejdsplads, som beskæftiger over 150 medarbejdere i alle aldre - her iblandt mange studerende. Vi arbejder primært med telemarketing, herunder forskellige projekter inden for mødebooking til erhverv, produktsalg i form af oplevelser, sundhedsprodukter, bøger m.m. samt fundraising, hvor vi arbejder "i den gode sags tjeneste" på vegne af større hjælpeorganisationer. Du behøver ikke have erfaring inden for telemarketing, så længe du arbejder målrettet, har et godt drive og ikke "bare lige" giver op. 

    Men hvad gør arbejdet hos TMPO til Århus' bedste studiejob? Det kan vi hurtigt fortælle dig:

    • Du får yderst meget fleksibilitet, hvilket jo er en stor fordel for dig, hvis du skal studere ved siden af. Vi har åbent fra tidlig morgen til sen aften og næsten hver weekend, hvilket giver dig mulighed for at arbejde på "skæve tidspunkter". Dermed kan du uden problemer planlægge dine arbejdstimer uden om forelæsninger, eksaminer etc. 

    • Desuden får du lov til at "skrue op og ned" for dine arbejdstimer alt efter dit behov. Måske er der perioder, hvor du ønsker at arbejde på fuld knald og tjene ekstra gode penge, og andre perioder, hvor eksaminer og prøver giver dig behov for at arbejde lidt færre timer. I fællesskab sammensætter vi den bedste løsning for dig og os. Du er også altid velkommen til spontant at tage flere vagter, hvis du har brug for pengene.

    • Hos TMPO får du en god, fast løn samt en bonusordning, som giver dig mulighed for at tjene ekstra mange penge, hvis du leverer gode resultater. Vores bonussystem sætter nemlig ingen grænser for, hvor meget du kan/må tjene.

    • Du får nogle fantastiske kollegaer i alle aldre, som altid er klar på at give dig en hjælpende hånd.  

    • Vi lægger mange kræfter i at udvikle vores medarbejdere og deres kompetencer. Så hvis du også ønsker at pynte dit CV til fremtidig karriere, kan vi love dig, at du efter et job hos TMPO med fordel kan skrive egenskaber som salg og kommunikation derpå. Det er to meget eftertragtede egenskaber i erhvervslivet, så det er vel slet ikke så dumt? :-)

    • Du får din arbejdsgang midt i Smilets by med botanisk have, lækre caféer og indkøbsmuligheder som naboer. Du kommer til at arbejde på et stort, lyst og indbydende kontor med tilhørende stor tagterrasse, hvor du kan nyde din kaffe og velfortjente salgspræmier. 

    • TMPO har også nogle fantastiske afdelinger i Berlin, Malaga og Barcelona, så hvis du på et tidspunkt ønsker at komme lidt på eventyr, kan du rejse til Berlin, Malaga eller Barcelona og arbejde derfra, samtidig med du får en masse oplevelser med i bagagen.

    • Desuden tilbyder vi vores medarbejdere, med solid erfaring, at de kan arbejde hjemmefra. Så når du har arbejdet hos os længe nok og opnået gode resultater, kan du - hvis du ønsker det - flytte din arbejdsplads hjem til dig selv og arbejde, når du ønsker det.

    • Ja, listen er lang, men du kan jo selv komme og opleve resten af fordelene ;-) Vi søger medarbejdere til opstart hurtigst mulig, så det er bare med at gribe til tasterne. 

    Kan du genkende dig selv?

    Du motiveres af specifikke mål, og du knokler for at nå dem

    Du er positiv og dit smil smitter – også gennem telefonen. 

    Du har en god stemmeføring og er glad for at tale med mennesker i alle aldre. Dit arbejde hos TMPO vil nemlig bestå i at kontakte vores kunders kunder over telefon. 

    Du har et ønske om personlig og faglig udvikling. I TMPO sætter vi nemlig en ære i at udvikle alle vores medarbejdere, så de hver dag går dygtigere og mere tilfredse hjem. 

    Du er et konkurrencemenneske, som elsker at vinde.

    - Så er det bare med at søge jobbet hos TMPO nu. Vi bestræber os på at kontakte dig senest 1-2 hverdage efter, vi har modtaget din ansøgning, så hav gerne din telefon i nærheden. 

    Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på jobmail@tmpo.dk / 89 20 20 20.

    VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.

    Du kan læse mere om vores virksomhed på www.tmpo.dk og finde/like os på Facebook her.

    Vær opmærksom på, du skal være fyldt 18 år og være flydende i dansk tale for at arbejde hos TMPO.  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Maj

    Er du studerende i Århus, er det sikkert gået op for dig, at SU'en ikke rækker til både husleje, cafébesøg og byture. Hvis du har brug for en ekstra indtægt og samtidig ønsker nye udfordringer samt færdigheder inden for salg og kommunikation, så er det nu, du skal søge studiejob hos TMPO Århus. Som studerende er du sikkert interesseret i at få pyntet dit CV med solid erfaring, men samtidig have fleksible arbejdstider? Hos TMPO får du alt sammen på én gang. Vi tillader os at byde dig velkommen til BYENS BEDSTE STUDIEJOB.

    TMPO Århus er en solid og energifyldt arbejdsplads, som beskæftiger over 150 medarbejdere i alle aldre - her iblandt mange studerende. Vi arbejder primært med telemarketing, herunder forskellige projekter inden for mødebooking til erhverv, produktsalg i form af oplevelser, sundhedsprodukter, bøger m.m. samt fundraising, hvor vi arbejder "i den gode sags tjeneste" på vegne af større hjælpeorganisationer. Du behøver ikke have erfaring inden for telemarketing, så længe du arbejder målrettet, har et godt drive og ikke "bare lige" giver op. 

    Men hvad gør arbejdet hos TMPO til Århus' bedste studiejob? Det kan vi hurtigt fortælle dig:

    • Du får yderst meget fleksibilitet, hvilket jo er en stor fordel for dig, hvis du skal studere ved siden af. Vi har åbent fra tidlig morgen til sen aften og næsten hver weekend, hvilket giver dig mulighed for at arbejde på "skæve tidspunkter". Dermed kan du uden problemer planlægge dine arbejdstimer uden om forelæsninger, eksaminer etc. 

    • Desuden får du lov til at "skrue op og ned" for dine arbejdstimer alt efter dit behov. Måske er der perioder, hvor du ønsker at arbejde på fuld knald og tjene ekstra gode penge, og andre perioder, hvor eksaminer og prøver giver dig behov for at arbejde lidt færre timer. I fællesskab sammensætter vi den bedste løsning for dig og os. Du er også altid velkommen til spontant at tage flere vagter, hvis du har brug for pengene.

    • Hos TMPO får du en god, fast løn samt en bonusordning, som giver dig mulighed for at tjene ekstra mange penge, hvis du leverer gode resultater. Vores bonussystem sætter nemlig ingen grænser for, hvor meget du kan/må tjene.

    • Du får nogle fantastiske kollegaer i alle aldre, som altid er klar på at give dig en hjælpende hånd.  

    • Vi lægger mange kræfter i at udvikle vores medarbejdere og deres kompetencer. Så hvis du også ønsker at pynte dit CV til fremtidig karriere, kan vi love dig, at du efter et job hos TMPO med fordel kan skrive egenskaber som salg og kommunikation derpå. Det er to meget eftertragtede egenskaber i erhvervslivet, så det er vel slet ikke så dumt? :-)

    • Du får din arbejdsgang midt i Smilets by med botanisk have, lækre caféer og indkøbsmuligheder som naboer. Du kommer til at arbejde på et stort, lyst og indbydende kontor med tilhørende stor tagterrasse, hvor du kan nyde din kaffe og velfortjente salgspræmier. 

    • TMPO har også nogle fantastiske afdelinger i Berlin, Malaga og Barcelona, så hvis du på et tidspunkt ønsker at komme lidt på eventyr, kan du rejse til Berlin, Malaga eller Barcelona og arbejde derfra, samtidig med du får en masse oplevelser med i bagagen.

    • Desuden tilbyder vi vores medarbejdere, med solid erfaring, at de kan arbejde hjemmefra. Så når du har arbejdet hos os længe nok og opnået gode resultater, kan du - hvis du ønsker det - flytte din arbejdsplads hjem til dig selv og arbejde, når du ønsker det.

    • Ja, listen er lang, men du kan jo selv komme og opleve resten af fordelene ;-) Vi søger medarbejdere til opstart hurtigst mulig, så det er bare med at gribe til tasterne. 

    Kan du genkende dig selv?

    Du motiveres af specifikke mål, og du knokler for at nå dem

    Du er positiv og dit smil smitter – også gennem telefonen. 

    Du har en god stemmeføring og er glad for at tale med mennesker i alle aldre. Dit arbejde hos TMPO vil nemlig bestå i at kontakte vores kunders kunder over telefon. 

    Du har et ønske om personlig og faglig udvikling. I TMPO sætter vi nemlig en ære i at udvikle alle vores medarbejdere, så de hver dag går dygtigere og mere tilfredse hjem. 

    Du er et konkurrencemenneske, som elsker at vinde.

    - Så er det bare med at søge jobbet hos TMPO nu. Vi bestræber os på at kontakte dig senest 1-2 hverdage efter, vi har modtaget din ansøgning, så hav gerne din telefon i nærheden. 

    Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på jobmail@tmpo.dk / 89 20 20 20.

    VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.

    Du kan læse mere om vores virksomhed på www.tmpo.dk og finde/like os på Facebook her.

    Vær opmærksom på, du skal være fyldt 18 år og være flydende i dansk tale for at arbejde hos TMPO.  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Sunset Randers på telefon 87 11 82 07.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    6. Maj

    Står du og mangler et spændende job og kan du finde ud af at bruge en computer?

    Så er vi den HELT rigtige virksomhed for dig! :)

    I KompetenceKanalen A/S hjælper vi virksomheder med at være synlige på Google og vi har heldigvis meget travlt. Derfor søger vi en effektiv ungarbejder, som har lyst til at være en del af vores team.

    Stillingen henvender sig til personer i alderen 15-17 år, der har færdiggjort folkeskolen. Vi forventer, at du kan arbejde minimum 10 timer om ugen, men tilbyder stor fleksibilitet i eksamensperioder, ferier og lignende.

    Dine arbejdsopgaver

    • Oprette artikler på nyhedssider
    • Kopiere tekster ind fra dokumenter
    • Sørge for et flot og præsentabelt layout
    • Læse korrektur på teksterne du får tilsendt
    • Kommunikere med dine kolleger hos KompetenceKanalen

    Faglige og personlige kompetencer

    Vi lægger vægt på, at du

    • Kan stave
    • Er stabil og grundig
    • Har PC kendskab
    • Overholder aftaler
    • Er ansvarlig og kvalitetsbevidst

    Kan du genkende dig selv i disse personlige egenskaber, har du afsluttet 9. klasse og er du mellem 15 og 17 år? Så glæder vi os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Maj

    Om rollen

    Formelle krav:

    • Du har færdiggjort 9. klasse?

    Jobbeskrivelse

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser