Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Nov

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Gadefundraiser

    9000, Aalborg

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aalborg og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov

    WorkShop – The Retail Agency er en svensk etableret virksomhed og er nordens største Retail bureau. Via fysiske retail oplevelser mellem brands og mennesker genererer vi kundetilfredshed og profit. Vi er mere end 250 samarbejdspartnere, har en årlig omsætning på mere end 200 millioner SEK og æren af at arbejde med nogle af verdens stærkeste brands, såsom Samsung, Nike, Google og Sonos.

    Vi leder lige nu efter nye talenter til promotions i Aarhus, Ålborg og København. Er du udadvendt, serviceminded og har erfaring og lidenskab indenfor salg og retail? Så er det dig vi står og mangler.

    Vi tilbyder dig:

    • Et solidt kendskab til de største brands i verden
    • Stor mulighed for mange timer
    • Salgs og produkttræning der vil styrke dine kundskaber og med fordel kan noteres på dit CV
    • At blive en del af et stort engageret team
    • Erfaring med de mange områder i retail
    • Gode kontakter i branchen
    • Et sjovt og varierende arbejde i en inspirerende virksomhed

    Stillingen er deltid og arbejdstiden lyder som oftest fra kl. 14 i hverdage og hele dage lørdag og søndag. Alt efter eventens størrelse vil dit antal af timer variere.

    I jobbet skal du demonstrere, oplyse om og skabe interesse for et givent produkt.

    Vi leder efter dig som:

    • Er positiv, social og dedikeret
    • Er udadvendt, energisk og elsker at møde nye mennesker
    • Er fleksibel og kan lide en afvekslende arbejdsdag
    • Har erfaring med salg og kundeservice
    • Er passioneret omkring detail og teknologi
    • Er god til at skabe og vedligeholde relationer
    • Trives med at arbejde i et team såvel som selvstændigt
    • Er ambitiøs og stræber efter de bedste resultater

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

     

    Yderligere:

    Kørekort er en fordel, men intet krav

    Gode danskkundskaber

    Detaljer:

    Hvor: København, Aarhus og Ålborg eller nær omegn

    Timer: Deltid, varierende timer fra uge til uge

    Løn: 125 kr. i hverdage, 140 kr. i weekender

    Start: Hurtigst muligt

    Kontakt:

    Retail Koordinator - Zenia Grønborg

    Tlf: 29742737

    Mail: zenia.gronborg@work-shop.com

    Læs mere om os på www.work-shop.com

    Følg os gerne på de sociale medier: Facebook og LinkedIn: WorkShop The Retail Agency. Instagram: @workshopretail

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    VÆRDSÆTTER DU SMYKKER I HØJESTE KVALITET OG EKSTRAORDINÆR SERVICE? HAR DU PASSION FOR DÉT, DU LAVER, OG EN ”CAN-DO ATTITUDE”? SÅ ER DU MÅSKE VORES KOMMENDE JULEASSISTANCE.

    Vi søger en passioneret juleassistance, der kan hjælpe os med at levere en ekstraordinær kundeservice, til vores fantastiske butikker i Aalborg. Der vil være tale om en tidsbegrænset ansættelse på ca. 3 mdr. med start omkring. d. 1. november til og med d.31. januar eller efter aftale.
     
    Opgaver og ansvar
    • Levere et ekstraordinært højt kundeserviceniveau – herunder besvarer spørgsmål, rådgive og vejlede kunderne på den bedst mulige måde
    • Opfyldning og rengøring
    • Medansvarlig for butikkens drift
    • Udvise stort engagement og stolthed over at være en del af PANDORA
     
    Kvalifikationer
    • Super service minded og med stærke sælger egenskaber.
    • Evner at bevare overblikket i pressede situationer
    • En positiv attitude
    • Erfaring inden for salg og service er en fordel. Gerne branchekendskab eller erfaring fra en tidligere tilsvarende stilling
    • Gode dansk og gerne også engelskkundskaber. Kinesisk vil også være en fordel
    • Fleksibel i forhold til at arbejde både hverdage, weekender og  aftener. Du kan ikke forvente at kunne holde juleferie, da det er her vi har brug for dig.
     
    Vi tilbyder
    Et dynamisk arbejdsmiljø, som vil bære præg af passionerede, performance drevet kollegaer med en positiv attitude. Du vil blive en del af et team, som arbejder tæt sammen, hjælper hinanden og værdsætter en god tone. 
    Hvis du brænder for at gøre en forskel i PANDORA’s verden og opfylder ovenstående krav, så send os hurtigst muligt din ansøgning og C.V. ved at klikke her.
     
    Du kan forvente at høre fra os i perioden medio september til primo december.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov



    Vi søger en dygtig, alsidig og robust produktionsmedarbejder, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt. Gerne med er faring fra fiskeindustrien eller som håndskærer.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:
    - Indstilling og betjening af maskiner
    - Overvågning af anlæg/produktionsudstyr
    - Kvalitetskontrol
    - Pakning
    - Håndtering
    - Etikettering
    - Forefaldende arbejde
    - Filetskæring

    Faglige kvalifikationer:
    - Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed, gerne en fiskeindustri
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Kan du nikke genkendende til dette, så er det lige dig vi mangler.
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Ansøgning vedlagt cv og relevante papirer sendes pr. mail til: kli@jks.dk.

    Ansøgningsfrist: 30.11.2017. Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Medarbejder

    9200, Aalborg SV

    Fuldtidsmedarbejdere søges.

    Vi søger friske, engagerede medarbejdere til vores restaurant i Aalborg SV. 

     

    Vi kan tilbyde dig:

    - Mange udfordringer

    - Et sundt arbejdsmiljø

    - Et godt sammenhold

    - Glade og friske kolleger

     

    Vi forventer af dig:

    - Du er i godt humør og har masser af energi

    - Du er serviceminded og hjælper dine kolleger og kunder, hvor du kan

    - Du er fleksibel og villig til at træde til, når der er brug for det

    - Du er hårdtarbejdende og yder en ekstra indsats i de travle perioder

    - Du er god til at håndtere stress

     

    Burger King har indgået en overenskomst, der dækker alle vores medarbejdere.  

    Skriv en personlig ansøgning, hvor du fortæller om dig selv, hvad du laver i din fritid, dine tidligere arbejdserfaringer samt hvorfor skal vi vælge dig frem for de andre ansøgere. 

    Du må også gerne vedlægge et billede.    

    Samtaler afholdes løbende så send allerede din ansøgning i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov

    Trænger du til en pause fra skolebænken? Så er du måske lige dén vi står og mangler i vores butik i Aars. Vi søger en ny medarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning 15 timer om ugen primært i dagtimerne. Jobbet består bl.a. af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Vi har hele tiden travlt og stiller derfor krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Med andre ord, vi forventer, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle sine basisvarer. Vi forlanger, at du har en ren straffeattest. 

    Ansøgning og opstart

    Opstart hurtigst muligt.

    Hvis du føler dig sikker på, at du er vores nye dygtige medarbejder i Aars kan du aflevere din ansøgning og CV personligt i butikken eller sende det til meni@normal.dk. Samtaler vil holdes løbende.

    HUSK at skrive ’’Sabbatår - under 18 år” i emnefeltet på din mail.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

     

    Du kan læse mere om NORMAL på følgende links:

    Facebook

    Instagram

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Skal du have en opsparing og er morgenfrisk og klar på alt produktionsarbejde, så søger vi medarbejdere til bla. fiskeproduktion.

    Der er tale om længerevarende vikariater.
    Arbejdsopgaver:
    - Pakning af fisk og diverse andet produktionsarbejde.

    Personlige egenskaber:
    - Morgenfrisk og arbejdsivrig
    - Stabil
    - Fleksibel
    - Kvalitetsbevidst
    - Hurtig
    - Selvstændig

    Du kan fremvise straffeattest.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår inkl. pension og feriepenge.

    Ansøgning:
    - Hirtshals@jks.dk

    Er du interesseret i andre jobs, så opret dit CV på vores hjemmeside: www.jks.dk/cv

    For yderligere information, kontakt JKS i Hirtshals på hverdage imellem 8.00 - 16.00 på telefon 96670750 eller send en e-mail til: Hirtshals@jks.dk


    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov



    JKS Hirtshals er ude med snøren, og vil gerne fange 10-15 stk. medarbejdere til fiskeindustrien i Hirtshals.

    Forventet opstart så hurtigt som muligt da vi har meget travlt og skal bruge dig.

    Vi forventer:
    - At du er mødestabil
    - Hurtig på fingerne
    - Arbejdssom
    - Har godt humør
    - Ufaglært/sabbatår.

    Kan du nikke genkendende til dette, så det lige dig vi mangler.

    Opret dit CV på www.jks.dk/cv - eller send en mail på hirtshals@jks.dk eller ring på 96 670 750


    Vi indkalder løbende til samtaler hos JKS A/S, Dalsagervej 1b, 9850 Hirtshals.
    For yderligere information, kontakt JKS i Hirtshals på hverdage imellem 8.00 - 16.00 på telefon 96670750 eller send en e-mail til: Hirtshals@jks.dk





    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov

    Souschef Sæby

    9300, Sæby


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Lasse Lauridsen på telefon 4212 0503, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • edelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    • Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Lasse Lauridsen på telefon 4212 0503, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser