Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Efter region

Efter branche

Stillinger

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Budnet

    30. Sep

    Østjylland, Midtjylland, Vestjylland, Trekanten, Nordvestjylland

    Budnet søger friske avis-omdelere til omdeling af dagblade og/eller ugeaviser.

    Kunne du tænke dig et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge?
    Men også samtidig gerne vil have masser af fritid sammen med vennerne eller til dine fritidsaktiviteter...
    Så er det lige dig, vi står og mangler på vores dagblads- og/eller ugeavis-team.

     

    Hvis du vælger at omdele DAGBLADE;
    Så er det omdeling på alle hverdage om eftermiddagen inden kl.17.00 mandag-fredag
    og inden kl. 8.00 på lørdage. (Nogle områder er lørdag undtaget).
    Hvis du er dagbladsomdeler får du udleveret en device - som vil være dit arbejdsredskab.

     

    Hvis du vælger at omdele UGEAVISER;
    Du har fra tirsdag ca. kl. 13.00 helt frem til onsdag kl. 21.00 til at omdele dine ugeaviser.

    Der ville kunne være reklamer med i nogle af omdelingsuger. Men det giver ekstra penge på kontoen.

     

    Info:

    • For at blive ansat som omdeler hos budnet, skal du være fyldt 13 år
    • Alt efter, hvor du omdeler henne har du enten mulighed for at få aviserne leveret derhjemme, eller at du henter dem på et depot
    • Hvis du omdeler dagblade og produkter vil det være ud fra den liste - som er på din device
    • Hvis du omdeler ugeaviser er det til adresser, som er på din printede distriktsliste
    • Når du er ansat hos os, kan du gratis låne en cykeltrailer eller avistasker

     

    Vi tilbyder:

    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Muligheden for at tjene dine egne penge og ikke være afhængig af lommepenge hjemmefra
    • Frisk luft og motion - som du får penge for
    • Et job med masser af plads til din skole, venner og fritid

    Du vælger selv hvor mange timer, du ønsker at arbejde i, da det vil afhænge af hvor mange ruter/hvor store ruter du ønsker.

     

    Det eneste vi kræver af dig er:

    • At du gøre dit arbejde godt og kan arbejde selvstændigt
    • At du er pligtopfyldende og at du er ansvarsfuld for din egen rute
    • At du giver os besked om, hvis du møder en låst opgang eller en fyldt postkasse på din rute

     

    Løn:

    Overenskomstens mindstelønssatser pr. time fra 1. marts 2022 er følgende:

    18 år: 115,75 kr. / 17 år: 86,81 kr. / 16 år: 75,24 kr. / 13- 15 år: 57,88 kr.

    Vi har overenskomst med 3F.

     

    Hvis du er blevet interesseret i at hører mere om jobbet - så ring endelig til os på 99 12 83 45 - vi sidder klar ved telefonen for at svare på evt. spørgsmål :-)

    Du kan også søge jobbet ved at klikke på ”Søg job”.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    Læs mere
  • Triaba

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    11. Sep

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Normal A/S

    16. Sep

    Vi har travlt i vores butik i Herning og søger derfor en studiemedarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning efter skole og i weekenden i ca. 3-4 timer om ugen. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger vægt på, at du er energisk og fleksibel og forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest. 

    Opstart: Hurtigst muligt.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Læs mere
  • Normal A/S

    16. Sep

    Vi åbner nu op for muligheden, for at du kan komme med som Butikschefs Trainee holdet til vores travle og skønne butik i Herning Centret. Er det dig, der vil være med på rejsen og sikre vores fortsatte succes og give kunderne en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige?

    Hvis du kan genkende dig selv i, at du er den person, der giver den gas i butikken sammen med dine kolleger, du elsker at konkurrere og vil altid have den bedste butik. Så er det muligvis dig vi mangler, så skynd dig at læse videre her!

    Hvem er du så? Du arbejder i dag enten som Butikschef, eller du ser jobbet som Butikschef som det næste skridt i din fortsatte karriere. Du er i hvert fald vant til at tage ansvar og du er ikke bange for at tage en beslutning. Som ny Butikschef hos Normal klæder vi dig på til at blive succesfuld, og du vil ved din ansættelse blive tilknyttet en erfaren Butikschef der skal være med til at lære dig op i Normals dagligdag og værdier. Som ny Butikschef vil du også have mulighed for at komme med på vores interne Butikschefsuddannelse!

    Som Butikschefs Trainee hos Normal, har vi kun et mål på dine vegne, at du bliver klar til at få din egen butik i Normal, typisk indenfor 6 måneder. Det er vigtigt for os at du er klar til at tage ansvar og at du har lært Normals koncept helt ud til fingerspidserne inden vi slipper dig løs, derfor ved vi hvor vigtigt det er, at du lærer alle vores systemer og rutiner, inden du står med ansvaret for din egen butik.

    Vi går ikke op i hvad du laver idag, det vigtigste er, at du som person elsker at have travlt, og trives i en dagligdag der er fyldt med spændende udfordringer og ikke mindst masser af godt humør. Du er typen der gerne vil udfordres og aldrig stiller dig helt tilfreds, du tror på, at du altid kan gøre det lidt bedre.


    Jobbet:
    Du skal i samarbejde med dit team give kunderne en unik indkøbsoplevelse, hver gang de besøger Normal, og du ved at det er vigtigt at have en finger på den lokale puls, så du altid har en aktuel butik i forhold til dit nærområde. Som Butikschef udvikler du naturligt dit team, da det er teamet der sikrer den gode indkøbsoplevelse uanset om kunden kommer første gang eller de er rutinerede Normal kunder.
    Er du typen der ikke orker de der lange og tykke manualer og stram central styring, så er du heldig, for det gør vi heller ikke. Til gengæld forventer vi, at du i samarbejde med din Regionschef tager ansvar for salg, butiksstandard og ledelse ved at være ambitiøs og initiativrig.

    Dine ansvarsområder:
    •    Motivere og coache medarbejdere i et åbent og humørfyldt miljø, hvor alle er lige.
    •    Sikre at kunderne altid føler sig velkomne og får lyst til at komme igen.
    •    Sikre en høj butiksstandard med fokus på salg og indtjening.
    •    Opbygge en salgsklar butik, hvor du hele tiden har fokus på inspirerende vareoplæg.
    •    Nå de budgetterede mål for butikken.
    •    Sikre, at butikken arbejder effektivt med driften og salget.

    Dine kvalifikationer:
    •    Du har gerne erfaring fra detailhandlen.
    •    Du brænder for butiksdrift, købmandskab og kunderne.
    •    Du arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne.
    •    Du er ikke bange for at prøve dine ideer af, og fejre succeserne med dit team.
    •    Du er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte tanke til handling.

    Kontakt og ansøgning:
    Vil du vide mere om virksomheden og stillingen, eller er du bare nysgerrig på Normal, så er du velkommen til at kontakte People and Performance Partner Christian Kristensen på +45 25488889 eller chrk@normal.dk 
    Vi afholder løbende interviews (dog sidder vi oftest ned under samtalen) og ansætter, når vi har fundet de rette kandidater.

    Læs mere
  • Aldi

    21. Aug

    7600, Struer

    Du kan få den helt rigtige start på dit arbejdsliv, og du kan få penge på lommen. Begge dele følger med et job i ALDI, hvor vi giver ansvar til dig, der kan bære det. Vi kan lige nu tilbyde et godt fritidsjob, som meget vel kan blive et springbræt til andre spændende jobs. Er du klar til at tage det første skridt?

    Din hverdag

    Som ungarbejder er du en vigtig del af dagligdagen i butikken. Du er nemlig med til at gøre det enkelt for vores kunder, når du sørger for, at butikken spiller og ser lækker ud. Du er også butikkens smilende og imødekommende ansigt udadtil og klar til at tage godt imod kunderne.

     

    Du er med til at gøre en forskel i butikken, når du:

    • betjener kunder ved kassen og hjælper med spørgsmål ude i butikken
    • fylder op og trimmer hylderne
    • får butikken til at shine, når du gør rent

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 15 år og er under 18 år
    • har afsluttet 9. klasse
    • klør på og tager fat i alle dine opgaver
    • kan arbejde ca. 5 om ugen – oftest ud på eftermiddagen og i weekenden.

    Vores fordele

    • Som ungarbejder får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på vagt, som en del af ALDI’s frugtordning

     

    I ALDI bliver du en vigtig del af holdet. Vi hjælper hinanden i mål med opgaverne, når der er brug for det, og gør os umage for at gøre hinanden bedre. Hvis du har mod på at indgå i fællesskab, blive dygtigere og have det sjovt, mens du gør det, så send os en ansøgning. 

    Send os din ansøgning!

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.08.2022 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     


     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu er vi i gang med at genopfinde dansk discount. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at sætte dit præg på, at vi lykkes. 

     

    SIMPLY ALDI. POWERED BY PEOPLE.

    Læs mere
  • Aldi

    31. Aug

    Hvis du har lederpotentiale, så er det måske dig, der kan passe på nøglerne til butikken, når chefen ikke er der? Det giver dig en vigtig rolle, for kollegaerne vil kigge i din retning, når chefen er væk, og der skal træffes beslutninger.  

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset.

     

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Som 1. assistent befinder du dig godt i rollen som den, der tager styringen og du tør gå forrest med de svære beslutninger, når souschefen og butikschefen ikke er til stede.

    Du har viljen, modet og vedholdenheden til at sikre, at kunderne får en god oplevelse i butikken. Ganske enkelt.

     

    Derudover forestiller vi os, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 20 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Send os din ansøgning

    Hos ALDI er vi altid på vej fremad, og viser du energi og initiativ, kan du hurtigt komme fremad sammen med os. Det er ofte blandt 1. assistenterne, at vi rekrutterer til lederstillinger og finder de medarbejdere, der er klar til at løfte mere ansvar. Er du sådan en type, man gerne vil have til at passe på sin butik? Så send os en ansøgning.

     

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.08.2022 .

     

     

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu er vi i gang med at genopfinde dansk discount. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at sætte dit præg på, at vi lykkes. 

     

    SIMPLY ALDI. POWERED BY PEOPLE.

    Læs mere
  • Aldi

    31. Aug

    Du kan få den helt rigtige start på dit arbejdsliv, og du kan få penge på lommen. Begge dele følger med et job i ALDI, hvor vi giver ansvar til dig, der kan bære det. Vi kan lige nu tilbyde et godt fritidsjob, som meget vel kan blive et springbræt til andre spændende jobs. Er du klar til at tage det første skridt?

    Din hverdag

    Som ungarbejder er du en vigtig del af dagligdagen i butikken. Du er nemlig med til at gøre det enkelt for vores kunder, når du sørger for, at butikken spiller og ser lækker ud. Du er også butikkens smilende og imødekommende ansigt udadtil og klar til at tage godt imod kunderne.

     

    Du er med til at gøre en forskel i butikken, når du:

    • betjener kunder ved kassen og hjælper med spørgsmål ude i butikken
    • fylder op og trimmer hylderne
    • får butikken til at shine, når du gør rent

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 15 år og er under 18 år
    • har afsluttet 9. klasse
    • klør på og tager fat i alle dine opgaver
    • kan arbejde ca. 5 om ugen – oftest ud på eftermiddagen og i weekenden.

    Vores fordele

    • Som ungarbejder får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på vagt, som en del af ALDI’s frugtordning

     

    I ALDI bliver du en vigtig del af holdet. Vi hjælper hinanden i mål med opgaverne, når der er brug for det, og gør os umage for at gøre hinanden bedre. Hvis du har mod på at indgå i fællesskab, blive dygtigere og have det sjovt, mens du gør det, så send os en ansøgning. 

    Send os din ansøgning!

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.08.2022 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     


     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu er vi i gang med at genopfinde dansk discount. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at sætte dit præg på, at vi lykkes. 

     

    SIMPLY ALDI. POWERED BY PEOPLE.

    Læs mere
  • Aldi

    31. Aug

    Hvis du har lederpotentiale, så er det måske dig, der kan passe på nøglerne til butikken, når chefen ikke er der? Det giver dig en vigtig rolle, for kollegaerne vil kigge i din retning, når chefen er væk, og der skal træffes beslutninger.  

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset.

     

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Som 1. assistent befinder du dig godt i rollen som den, der tager styringen og du tør gå forrest med de svære beslutninger, når souschefen og butikschefen ikke er til stede.

    Du har viljen, modet og vedholdenheden til at sikre, at kunderne får en god oplevelse i butikken. Ganske enkelt.

     

    Derudover forestiller vi os, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 5 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Send os din ansøgning

    Hos ALDI er vi altid på vej fremad, og viser du energi og initiativ, kan du hurtigt komme fremad sammen med os. Det er ofte blandt 1. assistenterne, at vi rekrutterer til lederstillinger og finder de medarbejdere, der er klar til at løfte mere ansvar. Er du sådan en type, man gerne vil have til at passe på sin butik? Så send os en ansøgning.

     

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.08.2022 .

     

     

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu er vi i gang med at genopfinde dansk discount. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at sætte dit præg på, at vi lykkes. 

     

    SIMPLY ALDI. POWERED BY PEOPLE.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    1. Sep

    Vil du være en del af branchens bedste sammenhold?

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du og Lidl måske det perfekte match!

    Som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 10 kr. mere i timen.*

    Mød din nye kollega Katrine
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik,” udtaler Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.

    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år
    • Har afsluttet 9. klasse
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, tager ansvar og vægter teamspirit højt
    • Sætter en ære i at løse dine opgaver godt
    • Kan arbejde ca. 8 timer om ugen - typisk eftermiddag, aften og i weekenden

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    Udover at du får branchens bedste kollegaer, så er her yderligere 5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    • Du får et Lidl-tillæg på 10 kr. mere i timen*
    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Du har fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter
    • Du får et spændende og varieret job med fart over feltet!
    • Du får gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes

     

    Vi har en plan med dig – hvad er din?
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor.

    Ansøg nu
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om vores kultur og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send din ansøgning allerede i dag!

    * Ift. den overenskomstmæssige løn pr. juni 2021.

    Læs mere
loading