Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på, aften og weekend
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Sep

    Bliv delikatesseelev i Kvickly
    Brug dine hænder, og lær at tilberede frisk og hjemmelavet mad, der giver gode oplevelser. Og få et fedt team og venskaber for livet.

    Bliv delikatesseelev i Herning. I Coop er vores vision at få danskerne til at spise bedre, og du får mulighed for at hjælpe til. Vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Lær alt om god mad
    I Kvickly lærer vi dig det gode håndværk fra bunden. Samtidig glæder vi os til at lære dig, hvordan du giver vores kunder en god oplevelse.

    I dagligdagen forkæler du vores kunder med lækre retter, tapas og frisk mad, hjemmelavet smørrebrød, frikadeller og udenlandske specialiteter, du selv har lavet. Og vi hjælper dig, så du:

    • får en udfordrende elevplads, hvor du kan give din madglæde videre
    • lærer at indkøbe, tilberede råvarer og finde på nye delikatesser

    En fed elevtid
    I løbet af din elevtid kommer du også på korte skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig nye venner. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og masser af venner.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker. Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du kan også lide at være i butikken og tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at kunne fremtrylle lækre delikatesser, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 27. september 2021.
    Du kan også kigge forbi Kvickly Herning og tage en snak med slagtermester Andreas Tedde eller ringe på 96267967.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Sep

    Kvickly i Lemvig
    Du bliver en del af et varehus med i alt 108 medarbejdere. Butikken ligger centralt med gågaden som nabo. Vi er en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange loyale kunder.
    Vi er netop omstillet til ny konceptbutik. Vores forområde er også omstillet til det nye BrødCooperativet.

    Vi tilbyder:

    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Fuldtidsstilling med fleksible arbejdstider
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver
    De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Ekspedition i kasselinjen/disk
    • Yde den bedste kundenservice
    • Vareopfyldning
    • Lettere rengøring

    Vi forventer, at du:

    • er mødestabil og er fleksibel
    • er servicemindet og sætter kunden i fokus
    • er en glad og udadvendt person med lyst til at samarbejde
    • evner at få det bedste ud af dig selv hver dag, hver uge hele året

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Kundechef Bethina Kristensen tlf. 96634415 eller Souchef Amanda Kristensen tlf. 96634471

    Send din ansøgning via "Søg job" senest 24/9 2021 - vi afholder løbende samtaler. Så send din ansøgning hurtigst muligt. 

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Okt

    Supervisor fuldtid

    7500, Holstebro

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Er du klar til at tage dit næste karriereskridt, og stå i spidsen for din helt egen Lidl butik? Har du lysten og motivationen til at lede og motivere et helt butiksteam, og sørge for at kunderne får den bedste indkøbsoplevelse? Så er du måske vores næste butikschef trainee.

    Som butikschef trainee i Lidl får du muligheden for at udvikle dig, og du bliver klædt godt på til at være vores fremtidige butikschef, som får alle forudsætningerne for at lykkes i Lidl.

    Søren, tidligere butikschef trainee i Lidl, fortæller således:

    ”Forløbet som butikschef trainee lærer en utroligt meget om sig selv, både som leder, men også som menneske. Gennem DiSC-profilen som bliver lavet under forløbet, opnår man stor indsigt i sine egne adfærdsmønstre, hvilket samtidigt gør en bevidst om, hvordan man bedst håndterer forskellige situationer, og samarbejder samt motiverer sine kollegaer og medarbejdere.”

    Som butikschef har du det overordnede ansvar for butikkens resultater og medarbejdere. Dette indebærer at du får alt til at gå op i en højere enhed, går forrest, og motivere dine medarbejdere til at skabe de bedste rammer for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger samtidigt for at opgaverne bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Alt dette, mens du deltager på vores traineeforløb, som er et sideløbende kompetenceudviklende forløb, der er med til at skabe de bedste forudsætninger for dig som fremtidig butikschef i Lidl.

    Hvorfor skal du blive butikschef trainee i Lidl?

    Det har vi spurgt Søren, tidligere butikschef trainee i Lidl om:

    ”Jeg kan klart anbefale dette forløb til alle og enhver som arbejder med ledelse. Dette gælder uanset om man har arbejdet med det i mange år, eller det er helt nyt for en. Underviserne som er tilknyttet, er meget professionelle og utroligt gode til at motivere, engagere og udfordre alle, uanset hvor man er. Sidst men ikke mindst får man et utrolig godt sammenhold med sine kollegaer rundt omkring i de andre butikker, hvilket skaber forbindelser på tværs af landet,” fortæller Søren, som i dag er butikschef og står i spidsen for en Lidl-butik.

    For at du får mest muligt ud af forløbet og for at sikre, at din læring bliver til konkret handling, vil der være forberedende opgaver før hvert modul og hjemmeopgaver efter hvert modul. Du vil desuden have en løbende dialog med din butikschef/distriktschef og den ansvarlige uddannelseschef under hele forløbet.

    • Butikscheftraineeforløbet består af 7 moduler, hvoraf 4 er ledelsesmoduler og 3 er faglige moduler
    • Igennem ledelsesmoduler vil du blive undervist af erfarne ledelseskonsulenter fra et eksternt konsulentfirma, og på de faglige moduler bliver du undervist internt af fageksperter, som har en solid viden inden for det pågældende emne
    • Temaerne for modulerne er udvalgt til at matche de udfordringer, som du vil møde i rollen som butikschef
    • Butikscheftraineeforløbet opstartes én gang årligt og er et 10 måneders forløb der løber ved siden af dit job som souschef i en af vores Lidl butikker.

    Igennem jobbet som butikschef trainee vil du derudover blive klædt godt på til den udviklingsdag, som er placeret efter det endte traineeforløb. Formålet med udviklingsdagen er at forberede dig yderligere til dit job som butikschef i Lidl.

    • Du har erfaring som souschef eller en lignende stilling, dette kan være fra forskellige brancher udover butiks-/restaurationsbranchen. F.eks. fra politiet eller forsvaret
    • Du er løsningsorienteret, serviceminded og kan kommunikere på tværs af organisationen og med kunder
    • Du er frisk, fleksibel, og har masser af gå på mod
    • Du skal have lysten til at lære, og deltager aktivt i undervisningen og kurserne.

    Vi tilbyder I Lidl lover vi dig, at du får forudsætningerne for at lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit traineeforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som fremtidig butikschef i Lidl.

    • Et startskud på en ledelseskarriere i Lidl, hvor du har mulighed for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    • Faglig og personlig udvikling ledelsesmæssigt, med mulighed for at udvikle dig i din stilling som butikschef
    • Undervisning af erfarne ledelseskonsulenter fra eksternt konsulentfirma, samt undervisning af interne fageksperter
    • Adgang til skræddersyede kurser, der klæder dig på til at lykkes i Lidl som fremtidig butikschef.

    Har du spørgsmål til stillingen?

    Så kontakt District Manager Benjamin Veller Jensen på telefon 42120551.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Sep

    Dagli'Brugsen i Sønder Nissum

    er en udpræget sommerbutik og 18 – 25 medarbejdere gennem hele året er med til at få Brugsen til at fungere som dagligvarebutik med tilhørende tankstation, postkontor og ikke mindst brødudsalg fra Sevel Bageri, hvorfra der efter ønske også kan bestilles specialiteter som f.eks. kagemand eller lagkager mm. Dagligvarerne rummer også et flot sortiment af lokale og udvalgte råvarer, heriblandt f.eks. kød fra slagter Theilgaard i perioder kander også købes grøntsager og honning fra lokale avlere og hele året rundt vil butikken naturligvis være opfyldt med årstidens frugt og grønt, vin og special-øl samt i et bredt udvalg af kolonial og dagligvarer.

    En aktiv medspiller i lokalsamfundet

    Foruden at støtte det lokale foreningsliv, deltager Dagli'Brugsen Sønder Nissum også ved den, i sommerperioden, ugentlige torvedag, som bliver afholdt ved Multihallen i Sdr. Nissum. Og det at være med til at skabe liv i lokalsamfundet, er også noget butikken selv er medskabende til, når der i Dagli'Brugsen Sønder Nissum f.eks. afholdes arrangementer ved juletid og Halloween, eller der hver den første fredag i Juli afholdes stor grillfest.

    Vi tilbyder:

    • En afvekslende hverdag, hvor der aldrig er 2 dage, der er ens
    • Stor forskel på sommer og vinter
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere skal du sikre, at butikken altid fremstår frisk, indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Ansvarlig for Frost, Viktualier og Ost.
    • Lukkeansvarlig og gennemførsel af lukkerutiner 1 gang om ugen
    • Weekendvagt ca. 1 gang i mdr.
    • Kunden i fokus og yde den service, der skal til
    • Vareopfyldning
    • Kundebetjening

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken, både for kunder og medarbejdere
    • er god til at planlægge og prioritere de daglige opgaver
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og generelt er positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Uddeler Peer Viborg på tlf. 29 67 64 43

    Send din ansøgning via "Søg job" hurtigst mulig og senest den 25. September 2021

    I Dagli’Brugsen er vi tættere på kunderne
    Dagli’Brugsen er den lokale købmand og et vigtigt aktiv i de byer, vi er repræsenteret. Vi nyder fordelene af at være en del af en kæde samtidig med, at vi kan drive butikkerne med fokus på lokale initiativer, lokale varer, osv. Og så er vi en vigtig brik i byens liv – vi både støtter og tager initiativ til lokale arrangementer, som giver et twist i det daglige arbejde. Vi er desuden mindre butikker med et rigtig godt sammenhold, hvor hver medarbejder får meget ansvar, og hvor vi hjælper hinanden med alle opgaver.
    Bliver du ansat i Dagli'Brugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Har du et stærkt konkurrencegen, og har du lyst til at være en del af en af landets bedste fastfoodrestauranter, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig? Så har vi et spændende job til dig! 

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en ambitiøs kollega, der med sin store interesse for ledelse kan varetage den daglige drift og lede sine medarbejdere samt yde service for gæsterne på højeste niveau. 

    Sunset Boulevard er en arbejdsplads, der smager af mere
    Som Assistant Manager er du næstkommanderende og restaurantchefens højre hånd. Hvis du drømmer om mere, vil du blive tilbudt en intern uddannelse, der er rettet mod at styrke dit talent, så du kan blive klædt på til den dag, hvor du måske selv skal være vores næste dygtige restaurantchef. Hver dag tager du dig af en række forskellige administrative opgaver, men du bruger dog størstedelen af tiden på gulvet, hvor du viser vejen og går forrest i tæt samarbejde med restaurantchefen. Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste.

    Du kan se frem til en udfordrende hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver: 

    • varetagelse og udvikling af restaurantens daglige drift i samarbejde med restaurantchefen 
    • træning og udvikling af personale med en god trænende adfærd – både de nye og de erfarne 
    • varebestilling, lagerstyring og registrering af løn
    • servering af lækker mad på mindre end fem minutter og nærværende gæsteservice.

    Vi leder efter en kollega med en stærk forretningsforståelse, der sætter en ære i, at restauranten præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    Vi er en landsdækkende kæde med fokus på kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en dynamisk virksomhed med danske værdier. Vi er kendetegnet ved vores dygtige og engagerede medarbejdere, hvor ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed spiller en stor rolle. Sunset Boulevard er i rivende udvikling, og der er sjældent langt fra tanke til handling. Vi har de seneste år været frontløbere i branchen med fokus på den grønne omstilling, og det har vi tænkt os at blive ved med at være. Vi har eksempelvis allerede udfaset plast fra vores emballage. Velkommen til et ungt team med mange fede karrieremuligheder. Løn forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kvalifikationer.

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som Assistant Manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse på mellemlederniveau
    • trives i en travl hverdag med skiftende arbejdstider og kan bevare overblikket i travle situationer
    • har et veludviklet servicegen samt en vilje til at ville og modet til at prøve – også når opgaven virker svær
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet som Assistant Manager lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Okt

    Manager

    7500, Holstebro

    Vi ved, at medarbejdere der trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, der tror på at et godt lederskab skaber god service.

    Som manager har du 100% ansvar for driften på dine skift. Du fordeler arbejdsopgaver, udvikler og motiverer dine medarbejdere.

    Som manager hos Burger King har du ansvaret for:

    • Driften af restauranten
    • Udvikling og uddannelse af personalet
    • Økonomi
    • Restaurantens gæsteoplevelser, madkvalitet og renlighed

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Fordi du er en person, der kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    • Fordi du kan lide at udvikle dig og lære nyt
    • Vi tilbyder fleksible arbejdstider
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo
    • Hos os får du en grundig lederuddannelse
    • Hos os får du dig en værdifuld ledererfaring, som er efterspurgt i mange andre brancher
    • Vi tilbyder løn efter kvalifikationer

    Ønsker du en karriere findes der mange muligheder hos os. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi leder efter dig:

    • Som har en naturlig egenskab for at lede og inspirere andre igennem arbejdsglæde og fokus på gode resultater
    • Som motiveres af at arbejde for dine personlige og restaurantens mål
    • Som forstår formålet med at være godt forbillede
    • Som gerne har erfaringer fra servicebranchen
    • Som er fyldt 18 år

    Kan du se dig selv i dette, ønsker vi dig hjerteligt velkommen til en sjov grillfest i en organiseret form!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.