Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på, aften og weekend
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    9. Maj

    Medarbejder under 18

    7500, Holstebro

    Burger King søger ofte medarbejdere til vore butikker. Du bliver ansat efter de regler, der er gælder i vores egen Burger King overenskomst, som har 2 forskellige lønniveauer, et for personer over 18 år og et for personer under 18 år.

    I øjeblikket søger vi medarbejdere under 18 år. Du er velkommen til at ansøge.

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.


    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.
    • Rekruttering sker løbende
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Maj

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Leder du efter et job, som passer til skoleskemaet, og hvor du får ekstra ind på kontoen? Og vil du have det sjovt, imens du arbejder?

    Du kender helt sikkert ALDI Danmark. Vi var nemlig Danmarks første discountbutik, og nu leder vi efter dig som vores nye holdkammerat.

    Og det er et spændende tidspunkt, du kommer med på holdet, for vi arbejder hele tiden på at blive endnu bedre hver dag. Det vil du hurtigt opdage, når du starter i butikken i Brande, hvor dine kommende kolleger glæder sig til at tage imod dig.

    Din hverdag

    Det skal være nemt for kunderne at handle hos os og det betyder, at butikken skal stå skarpt og indbydende hver dag. Som salgsassistent er du med til at give kunderne de gode oplevelser, som gør, at de kommer igen. Vi har en klar plan for dig og din onboarding, så du kan blive klar til at gøre butikken skarpere hver dag.

    Når du er på vagt, så er det din fornemmeste opgave at:

    • betjene kunderne ved kassen med verdensklasse service
    • hjælpe kunderne med at finde dét, de mangler
    • fylde op og trimme hylderne
    • få butikken til at shine, når du gør rent.

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er over 18 år
    • kan arbejde ca. 20 timer om ugen
    • har viljen og en vindermentalitet til at løse de daglige opgaver

    Vores fordele

    • Som salgsassistent får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på vagt, som en del af ALDI’s frugtordning
    • Du får også mulighed for at videreudvikle dig på vores elevforløb – og der er masser af karrieremuligheder i ALDI, hvis du har lyst.

    I ALDI bliver du en vigtig del af et hold. Vi hjælper hinanden i mål med opgaverne, når der er brug for det, og gør os umage for at gøre hinanden bedre. Hvis du har mod på at indgå i fællesskab, blive dygtigere og have det sjovt, mens du gør det, så send os en ansøgning. 

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 30.04.2021. Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu er vi i gang med at genopfinde dansk discount. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at sætte dit præg på, at vi lykkes. 

     

    SIMPLY ALDI. POWERED BY PEOPLE.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Souschef - Struer

    7600, Struer

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
     

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
       

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
     

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
       

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:
     

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Bo Østergaard Langhoff på telefon +45 42120530, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Souschef - Ikast

    7430, Ikast

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
       

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    • Branchens bedste sammenhold
    • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    • Attraktiv lønpakke


    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Bo Østergaard Langhoff på telefon +45 42120530, hverdage mellem kl. 8 – 16.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    16. Maj

    Bliv ungarbejder i Lagkagehuset i Herning Meny
    VIGTIGT! inden du ansøger vil vi anbefale, at du tager et kig på denne side.
    Her har vi samlet en række oplysninger, der kan forbedrede dig på at sende din ansøgning til os. Siden vil også give et endnu dybere indblik i os som virksomhed, vores karrierrevej og mulighederne i Lagkagehuset.

    Lagkagehuset vokser og vi søger derfor en salgsmedarbejder under 18 år i vores afdeling. Hos os får du gode mulighed for at udvikle dig og skabe gode relationer med kollegaer og gæster.

    Er du smilende og udadvendt og trives du med at være omkring gode kollegaer? Så er det dig vi mangler i teamet, som vores nye ungarbejder i Lagkagehuset Herning. Som ungarbejder er du en del af salgsteamet i butikken og du tager del i en travl arbejdsdag med vekslende opgaver.

    Du kan blive ansat som ungarbejder, hvis du:

    • Er under 18 år
    • Har afsluttet 9. klasse

    Du passer ind i jobbet, hvis du:

    • Har en fantastisk udstråling og energi.
    • Har et smil som spreder glæde og smitter.
    • Har en positiv indstilling, og altid er klar til at gå et ekstra stykke for både vores gæster og dine kollegaer.
    • Kan lide at have travlt og trives i et sådanne miljø.
    • Er omstillingsparat og altid klar på en ny udfordring.
    • Er fleksibel med arbejdstider og altid er klar på at hjælpe dine kollegaer.

    Dine arbejdsopgaver er:

    • At give vores gæster en fantastisk oplevelse i form af personlig og ekstraordinær service.
    • At være barista og brygge specialitetskaffe til vores gæster.
    • At bidrage til renlighed og orden i butikken ud fra de gældende procedurer.
    • Altid at holde dig opdateret på diverse nyheder og digitale træninger via vores medarbejder app LUNI.

    Som ung salgsmedarbejder i Lagkagehuset, vil du typisk have 1-3 vagter om ugen. Vagterne kan fordele sig på alle ugens dage, og vil primært være eftermiddagsvagter i tidsrummet 15.00 om til ca. kl. 20.00 om aftenen. Du skal være indstillet på at arbejde hver hver anden weekend, samt arbejde i helligdagene. 

    Om Lagkagehuset
    Hvis du ønsker at arbejde for Lagkagehuset, vil du blive en del af en arbejdsplads som har sine rødder tilbage i 2008, hvor de to bagere, Ole Kristoffersen og Steen Skallebæk, slog sine forretninger sammen. Målet var at give danskerne kvalitetsprodukter, som er bagt med kærlighed og forankret i stolte, danske bagetraditioner. Vi har i dag et stærkt koncept kendetegnet ved det gode brød, den unikke smagsoplevelse og ikke mindst vores smilende, hjælpsomme og dygtige medarbejdere - Det skal være en oplevelse at gå til bageren.

    Vi vokser stadig, og derfor er der gode muligheder for at du kan udvikle dig her både fagligt og personligt. 

    Retten til at lære
    Vi mener at alle vores kollegaer har ’ret til at lære’ og derfor træner vi vores nye kollegaer gennem praktisk træning samt digital læring. Dit træningsforløb vil blive sammensat specifikt til dig, med udgangspunkt i dine nuværende kompetencer og ud fra, hvordan du har de bedste forudsætninger for at lære. Du vil blandt andet få en baristauddannelse, som en del af dit træningsforløb.  Målet er, at du herigennem opnår en bred viden omkring Lagkagehusets drift, kultur og bliver klædt godt på til sammen med alle dine kollegaer, at drive butikken.

    Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Denne stilling er fuldtid - det kræver derfor, at du ikke går i skole
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.