Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • Job Squad

    17. Apr

    Ønsker du at bo i sol og varme - og er du en super sælger? Så er jobbet i Fuengirola noget for dig!

     

    Fuengirola er en by på Costa del Sol i det sydlige Spanien, der er særligt kendt for sine smukke sandstrande. Syd for byens centrum tårner det middelalderlige mauriske Sohail-slot sig over kysten og er vært for koncerter, festivaler og et middelaldermarked hver sommer. Fuengirola er fyldt med folk fra hele Norden, der søger fest og sol - der er derfor gode muligheder for at møde nye, søde mennesker.

    Jobbet: 

    Du vil ringe ud til håndværkervirksomheder og kontakte dem med henblik på at sælge dem udstyr. Med tiden vil du også opbygge dit eget kundeportefolio, som du løbende vil lave gensalg til. Du skal være okay med udgående opkald med høj volumen, det er derfor godt, hvis du har haft et lignende job før - men det er ikke et must. 

    Den anden kunde er salg af el-leverandør til andre virksomheder. Her skal du lave opkald til nye potentielle kunder, taget fra en virksomhedsliste.  Du vil selvfølgelig få den nødvendige træning og support til bedst muligt at kunne hjælpe vores kunder, opnå succes og nå dine mål. Jobbet er et godt sted at starte sin karriere og giver mulighed for senere at flytte til Bali.

    Så hvis du er en person med højt energiniveau, der ønsker at dygtiggøre sig inden for salg og vil arbejde i et internationalt team - så ansøg her!

    Vi tilbyder dig:

    •  Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    •  Nordisk ledelse
    •  Tilpasset og betalt træning
    •  Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    •  Personaleaktiviteter, arrangementer og fredagsbar

    Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel og har EU Pas
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og kan lide at nå i mål med KPI'er
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Om arbejdet:

    • Du skal ikke være bange for at lave opkald og snakke med kunder, der ikke kender produktet. Du skal være interesseret i at arbejde i højt tempo og yde god service i et konkurrencestyret miljø
    • Arbejdstid:  08:30-16:00 mandag til torsdag og 08:00-15:00 fredag - intet weekendarbejde
    • Fuldtidsstilling: 40 timer om ugen
    • Du bliver en del af vores team på omkring 30 skandinaver; hovedsagligt fra Danmark
    • Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid, kundetilfredshed og selvfølgelig antal lukkede salg

    Så kunne du tænke dig at starte din karriere i udlandet og samtidig opleve det solrige Fuengirola?

    Så tøv ikke med at sende os dit CV! Vores dygtige danske rekruttere vil hjælpe dig med alt fra interview til tips omkring din flytning.

    Du er også velkommen til at sende en mail, hvis du har spørgsmål ift. stillingen. Det kan du gøre til Martin Kildal på mk@jobsqd.com.

    Du ansøger via den grønne knap, som du ser nedenfor.

    Læs mere
  • Triaba

    31. Mar

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Triaba

    31. Mar

    Delta i betalda undersökningar och enkäter online och få belöningar i form av presentkort och pengar. Registrera dig och börja tjäna pengar på nätet!.Det är enkelt att tjäna pengar hemifrån genom att genomföra betalda undersökningar online.

    Genom att fylla i betalda enkäter på Triaba kan du tjäna pengar online. Undersökningar på nätet är en bra möjlighet för de som vill jobba hemifrån och samtidigt tjäna lite pengar. Vi skickar dig inbjudningar till undersökningar som du kan svara på via internet. Vi informerar dig i förväg om hur lång tid undersökningen kommer att ta och hur mycket du får betalt. Pengarna kan antingen betalas ut till din PayPal-plånbok eller som presentkort. Få betalt för dina åsikter. Betalda undersökningar!

    Paneldeltagare kan lösa in sina belöningar med följande metodar: PayPal, Superpresentkort från GoGift (PresentkortTorget), Filmstaden Biobiljett, Svenska Spel (Triss), Tidningspaketet och Mediafy Reward Cars (Prylpaketet). Du kan välja mellan ett stort utbud av saker som fysiska produkter, heminredning, accessoarer och träningsredskap, digitala tjänster från SF Anytime, Readly, Book Beat & MyMowo samt över 100 olika tidningsprenumerationer.

     

    Læs mere
  • JKS a/s

    11. Apr

    Hos VM Tarm A/S bygges der kundetilpassede tankvogne i rustfast stål og aluminium. Og det er der faktisk blevet gjort i mere end 60 år. Grundet en stor vækst de seneste år har du nu mulighed for at blive en del af en sund virksomhed med ca. 250 medarbejdere, der sætter høj kvalitet, omtanke og bæredygtighed som nogle af sine vigtigste værdier.

    Vi er lige nu på udkig efter en erfaren og fagligt dygtig konstruktør, der kommer til at indgå i teknisk afdeling bestående af 21 dedikerede medarbejdere. Her bliver din fornemmeste opgave at sikre, at kunden får den bedste tankvogn til den konkrete opgave.

    Som konstruktør får du dine egne projekter, hvor arbejdet blandt andet består af at konstruere og designe nye løsninger indenfor en specifik produktgruppe. Din hverdag bliver spændende og alsidig, i professionelle omgivelser, kendt for sit inspirerende arbejdsmiljø med gode kollegaer, højt til loftet samt stort fokus på trivsel, sundhed og bæredygtighed.


    Hvad kan du se frem til?

    At blive ansat i en vækstende virksomhed med et højt ambitionsniveau, hvor du kommer til at indgå i et uformelt, dynamisk samt fagligt og personligt udviklende miljø. Derudover kan du se frem til at blive en del af en organisation der tror på, at det er mennesket og ikke maskinen, der tænker arbejdet til ende. Medarbejderne anses som ét af de vigtigste aktiver, og derfor tilbydes du som ansat hos VM Tarm A/S:

    • En attraktiv lønpakke, herunder frokost- og pensionsordning samt sundhedsforsikring.
    • Cykelbonus og frihed til en gåtur i arbejdstiden.
    • Gratis adgang til det lokale fitnesscenter.
    • Det mest effektive og opdaterede udstyr samt software.
    • Altid den nyeste version af Solid Works og PDM.
       

    Hvem er du?

    For at lykkes i stillingen, ser vi gerne at:

    • Du har en relevant uddannelse som f.eks. ingeniør, produktionsteknolog eller maskintekniker med viden og erfaring indenfor konstruktion og 3D-tegning.
    • Du har solid erfaring med 3D-CAD-programmer, gerne Solid Works.
    • Du har erfaring i styrkeberegning, drivsystemer og hydraulikopbygninger.
    • Du er vant til at arbejde projektorienteret.
    • Du kan kommunikere på dansk og engelsk i skrift og tale.
    • Du har muligvis erfaring fra tank- eller lastbilbranchen.
       

    Interesseret i at høre mere?

    Career varetager rekrutteringsprocessen for VM Tarm A/S, og er du interesseret i at søge stillingen kan du gøre dette via knappen ”søg stillingen”.

    Vi inviterer løbende kandidater til samtale og forbeholder os retten til at fjerne stillingen fra vores hjemmeside, når rette kandidat er fundet. Vi modtager derfor gerne din ansøgning samt CV allerede i dag.

    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke ansøgninger og CV på mail.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Jeanette Møller Demuth, på tlf. 3085 1293.

    Læs mere
  • JKS a/s

    11. Apr

    På vegne af vores kunde VP Villy Poulsen A/S, søger vi en erfaren og selvkørende projektleder, som er vant til at arbejde med planlægning, kvalitet og økonomi.

    VP Villy Poulsen har ca. 40 års erfaring med rørrenovering – præcisionsarbejde under jorden.

    VP Villy Poulsen har et skarpt fokus på bæredygtighed, arbejdsmiljø og genanvendelige produkter. De investerer i høj grad i miljøvenlige maskiner og materialer, skåner miljøet, og naturligvis tager de også et socialt ansvar ved at sikre deres medarbejdere de allerbedste betingelser på jobbet.

    Din rolle:

    Med reference til ejeren og i tæt samarbejde med planlægningsafdelingen, vil du være ansvarlig for at varetage store som små projekter i Jylland og på Fyn.

    Dine daglige arbejdsopgaver spænder bredt inden for følgende områder:

    • Ledelse og planlægning af strømpeforingsprojekter
    • Økonomistyring, opfølgning af budgetter og slutafregning
    • Løbende dialog med forsyningsselskaber og andre samarbejdspartnere
    • Planlægning af tidsrammer og overholdelse af deadlines
    • Godkendelse af timeregistrering
    • Bestilling af underentreprenører og materialer
    • Kvalitetssikring, arbejdsmiljø og overholdelse af sikkerhedskrav
    • Diverse administrative ad hoc-opgaver

    Vi forestiller os, at du har min 3-5 års erfaring indenfor projektledelse fra byggebranchen, forsyningsbranchen eller lign. Du har måske en håndværksmæssig, byggeteknisk eller ingeniørbaggrund og har en naturlig teknisk forståelse. Du er vant til at arbejde med kvalitetssikring, budgetter, tidsplaner og deadlines.

    Du har gode kommunikationsevner overfor både kunder, samarbejdspartnere og medarbejdere og sætter en ære i at få tingene til at lykkes. Du befinder dig godt i en alsidig hverdag, hvor 2 dage sjældent er ens, og du trives i et uformelt miljø, hvor der ikke er langt fra tanke til handling.

    Som person er du detaljeorienteret, struktureret og kan lide at have mange bolde i luften, uden at miste fokus på kvaliteten. Du er dynamisk og vedholdende i dit arbejde, og trives i at arbejde med frihed under ansvar. Du er omstillingsparat, handlekraftig og motiveres af at få opgaven løst.

    Din dagligdag vil foregå på hovedkontoret i Skjern.

    Du tilbydes:

    Som projektleder hos VP Villy Poulsen får du en yderst spændende, alsidig og betydningsfuld rolle, da det er dig, der bliver ansvarlig for at drive projekterne fra start til slut. Du arbejder med flere forskellige projekter ad gangen, og du får et stærkt team i ryggen, som består af solide faglige kompetencer og masser af humor og sparring på tværs af virksomheden og samarbejdspartnere.

    Du vil dagligt tale med mange forskellige mennesker, men du vil også arbejde selvstændigt og opleve at få tilliden til at træffe vigtige og hurtige beslutninger, for på den måde, at drive projekterne rigtigt i land ud fra kundernes ønsker og behov.

    VP Villy Poulsen A/S tilbyder en fleksibel stilling med frihed under ansvar, fleksibel arbejdstid samt løn efter kvalifikationer og attraktiv pensionsordning.

    Lyder ovenstående til at være noget for dig?

    Søg stillingen allerede i dag!

    Vi håber, at stillingen har fanget din interesse, og vi glæder os til at høre fra dig. Send dit CV og ansøgning allerede i dag, da stillingen vil blive besat, når den rigtige kandidat er fundet.

    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke ansøgning og CV på mail.

    Career varetager rekrutteringsprocessen, og har du spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte chefkonsulent Hanna Knold Nielsen på telefon: 30851291.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • JKS a/s

    2. Apr

    Om jobbet:
    Der er travlhed hos KH Automobiler, og vi søger derfor endnu en dygtig mekaniker med sans for kvalitet og en stor passion for biler, og som fristes af det, at arbejde med mange bilmærker.

    KH Automobiler er en del af CarPeople, som er en fri, landsdækkende forhandler- og værkstedskæde med tårnhøje kvalitets- og servicestandarder.

    Du bliver en del af et engageret mekanikerteam, der dagligt beskæftiger sig med opgaver indenfor:

    • Service af alle typer biler
    • Fejlfinding
    • Reparation
    • Klargøring

    Om dig:
    Du har erfaring fra en stilling som mekaniker. Som person er du initiativrig og ansvarsfuld, og du er vant til at arbejde med deadlines, der skal overholdes. Du besidder stor faglig stolthed, er stabil, grundig samt et ordensmenneske, og så kan du arbejde både selvstændigt og i teams med gode kollegaer.

    • Du er uddannet mekaniker og har praktisk erfaring
    • Du er omhyggelig, kvalitetsbevidst og med et godt drive
    • Du er positiv og en god kollega og bidrager gerne med god værkstedshumor
    • Du har kørekort B
    • Du taler og skriver dansk
       

    KH Automobiler tilbyder:

    • Et spændende og udfordrende job med gode kollegaer i et pænt lyst og velholdt værksted
    • Et job med stor indflydelse på egen hverdag og muligheder for efteruddannelse
    • En attraktiv lønpakke med pension, sundhedsforsikring og gode sociale arrangementer
       

    Vi glæder os til at høre fra dig
    JKS varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Samtaler afholdes løbende og vi opfordrer derfor til, at du ansøger hurtigst muligt. Grundet databeskyttelses-lovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kunde-og personalekonsulent Inga Damgaard Jensen på tlf. 96750756 eller afdelingschef Anette Aarup Skyttegaard på tlf. 61630700.


    Om KH Automobiler
    KH Automobiler blev stiftet i marts 2002, da Alex Kassentoft og Berit Homann overtog et eksisterende Volvo/Renault-værksted. I 2011 flyttede vi i nye lokaler i Skjern, og i dag driver vi en etableret og velkendt forretning. Vi er et multibrand bilhus med salg af nyere brugte kvalitetsbiler af alle mærker. I 2019 blev vi en del af CarPeople, som er en fri, landsdækkende forhandler- og værkstedskæde med tårnhøje kvalitets- og servicestandarder.

    Hos KH Automobiler vægter vi tryghed ekstremt højt. Vi ønsker, at alle vores kunder skal have en god og tryg oplevelse – og det gælder både for vores bilhandel og vores værksted. Når du køber en nyere, brugt bil hos os, sørger vi altid for at pakke dig rigtigt ind. Det vil sige, at vi ikke sender dig ud af døren, før du har al den viden og information, du skal bruge om bilen samt valg af ekstraudstyr, men også valg af finansiering, vores tryghedspakker, forsikring og serviceabonnement. Det kalder vi ”Vejen til tryghed”.

    Den personlige relation er enormt vigtig for os, deraf vores slogan ”tættere på dig og din bil”. Vi går højt op i at skabe et bånd til vores kunder baseret på ærlighed, troværdighed og tillid. Samtidig bestræber vi os på at være blandt branchens absolut bedste, både når det gælder kundetilfredshed, men også knowhow. Det gør, at vi har rigtig mange kunder, som kommer til os igen og igen, og det er vi umådeligt stolte af, da det for os er et bevis på, at vi gør noget rigtigt.

    Læs mere her: https://www.khautomobiler.dk/

     

     

    Læs mere
  • JKS a/s

    31. Mar

    Til at styrke organisationen i en spændende og internationalt orienteret virksomhed har du nu mulighed for at blive en vigtig spiller som teknisk sælger. Swede Electronics A/S har det samlede ansvar for salgsaktiviteter for både det danske og det svenske selskab.

    I stillingen som teknisk sælger kommer du til at opleve høj grad af ansvar, selvstændighed og alsidighed. Da Swede Electronics er en mindre virksomhed, kommer du til at berøre arbejdsopgaver på tværs af organisationen. Mere konkret vil dine arbejdsopgaver og ansvarsområder omfatte:

    • Opsøgende salg af primært batteriladere i både ind- og udland.
    • Kundepleje af eksisterende kunder.
    • Deltagelse på messer.
    • Intern backup i forbindelse med ordrehåndtering.

    Du kommer til at færdes på det europæiske marked, dog undtaget Norge, Sverige og Finland. Du kan derfor se frem til en spændende stilling med rejseaktivitet, svarende til en uge pr. måned.

    Vi forestiller os:

    At du har en teknisk uddannelse inden for elektronik, mekanik eller lignende. Alternativt kan du have en kommerciel uddannelse kombineret med stor interesse indenfor teknik.

    Derudover forventer vi, at du har:

    • Flere års erfaring med teknisk eksportsalg.
    • Gode engelske og tyske sprogkundskaber.
    • Naturligt flair for IT-systemer.
    • Erfaring fra stillinger med rejseaktivitet.

    Vigtigst af alt er dog din personlighed, din evne til at tage ejerskab for opgaver samt drivet til at videreudvikle en, i forvejen, sund forretning.

    Har du erfaring med brug af SoMe i forretningsøjemed, er dette også en fordel.

    Du kan se frem til:

    En alsidig stilling med varierende arbejdsopgaver, hvor du i høj grad får mulighed for at udnytte dine kompetencer inden for teknisk salg. Som medarbejder hos Swede Electronics er der ikke langt fra tanke til handling, og du vil opleve stor lydhørighed, respekt samt interesse for dine hidtidige erfaringer og forslag til forbedringstiltag.

    Interesseret i at høre mere?

    Career varetager rekrutteringsprocessen for Swede Electronics A/S, og er du interesseret i at søge stillingen, kan du gøre dette via knappen ”søg stillingen”.

    Vi inviterer løbende kandidater til samtale og forbeholder os retten til at fjerne stillingen fra vores hjemmeside, når rette kandidat er fundet. Vi modtager derfor gerne din ansøgning og CV allerede i dag.

    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke ansøgninger og CV på mail.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef, Jeanette Møller Demuth, på tlf. 3085 1293.

    Læs mere
  • JKS a/s

    1. Apr

    Om jobbet:

    Hos EV Metalværk får du ”din egen maskine” og stor indflydelse på din hverdag. Du vil få ansvar for selv at lave dine programmer, og selv definere og fremskaffe de bedste værktøjer. 

    Du har en flok gode industritekniker-kollegaer, som gerne hjælper dig, hvis du har brug for sparring.

    Om dig:

    Du er uddannet Industritekniker og brænder for dit fag. Du har måske erfaring med Mazak  eller OKUMA og meget gerne begge dele.

    Desuden er du:

    • meget kvalitetsbevidst
    • en god kollega og teamplayer
    • dansktalende og god til at læse tegninger
       

    EV Metalværk tilbyder:

    • Et spændende job på fast daghold med mulighed for at indgå i firmaets vagtordning
    • En attraktiv lønpakke med pension og sundhedsforsikring
    • Et godt arbejdsmiljø med høj grad af medarbejderinvolvering
    • Fleksibel mødetider
    • Madordning
    • Gode kollegaer med en god og uhøjtidelig omgangstone.

     

    Vi glæder os til at høre fra dig

    JKS varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge stillingen, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rette kandidat. Samtaler afholdes løbende og vi opfordrer derfor til, at du ansøger hurtigst muligt. Grundet databeskyttelses-lovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Anette Aarup Skyttegaard på tlf. 61630700.

     

    Om EV Metalværk A/S

    I Ringkøbings smukke omgivelser finder du EV Metalværk a/s - en ultra moderne producent. Her produceres et meget bredt program af fittings og ventiler til industriel brug, og fremstiller OEM-produkter til mere end 50 forskellige sektorer.

    De moderne produktionsfaciliteter, højtuddannede og engagerede medarbejdere og mere end 40 års erfaring gør EV Metalværk a/s til en værdifuld underleverandør af drejede og fræsede dele til forskellige sektorer, og det gør EV Metalværk  til en førende samarbejdspartner inden for udvikling og produktion af OEM produkter.

    En meget grundig kvalitetskontrol og et certificeret kvalitetssystem sikrer, at EV Metalværk a/s altid leverer den bedste kvalitet på det rigtige tidspunkt. Virksomheden beskæftiger ca. 35 medarbejdere.

     

    Læs mere
  • JKS a/s

    26. Mar

    Om jobbet:
    Hos MM Økonomi & Regnskab får du et selvstændigt job som bogholder for virksomhedens kunder.
    Opgaverne vil være almindelig bogføring, løbende afstemninger, indberetning af moms, betalinger ect.
    Oplæringen kommer til at foregå hos Maja med opstart 1. maj – Maja skal på barsel ca. 1. juni og efter endt oplæring får du hjemmearbejdsplads og skal varetage Majas opgaver resten af 2023.

    Når Majas barsel slutter skal I sammen drifte eksisterende kunder videre og skabe nye opgaver hos kunder i Danmark. Her vil stadig være mulighed for en del hjemmearbejdsdage – som aftales efter ønske.
    Jobbet kan være både deltid og fuldtid (dog min. 30 timer) – vigtigst er, at vi finder den rigtige.

    Om dig:
    Du har nogle års erfaring med bogholderifunktioner og er vant til diverse bogholderiopgaver. Du er en erfaren bruger af Office-pakken, og god til at tilgå forskellige IT systemer.
    Som person er du struktureret, omhyggelig og vedholdende. Du trives i dit eget selskab og er god til at tilrette din egen hverdag. Derudover har du gode samarbejdsevner, og du er god til at kommunikere med kunder.  

    Vi tilbyder:
    Et spændende job med friheden til selv at tilrettelægge dine arbejdsopgaver og meget stor frihed under ansvar. Et job som langt hen af vejen foregår hjemme og en sjælden gang ude hos kunder. Du tilbydes en attraktiv lønpakke samt pension og sundhedsforsikring. 

    Ansøgning:
    JKS varetager rekrutteringsprocessen for MM Økonomi & Regnskab. Er du interesseret i denne spændende stilling, så send os din ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst mulig via ”Søg stillingen” nedenfor.  Ansøgninger behandles løbende. Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. 
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingschef hos JKS Anette Aarup Skyttegaard på T: 61 63 07 00.

    Om MM Økonomi & Regnskab:
    MM Økonomi & Regnskab er for virksomheder, som ønsker hjælp til den daglige bogføring, håndtering af løn, indberetning af moms, indberetning af regnskab, selvangivelse og meget mere. MM Økonomi & Regnskab er også for virksomheder, som ønsker selv at stå for den daglige drift af økonomifunktionen, men som mangler en sparringspartner til faglige spørgsmål, digitale løsninger, budgetter, indberetning af regnskab, selvangivelse, møder med banken o.l.
    MM Økonomi & Regnskab ejes af Maja Møller Larsen, som driver virksomheden fra privatadressen lige nær Ringkøbing.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    22. Apr

    Introduktion

    Vil du være en del af branchens bedste sammenhold? 

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? 
    Så er du og Lidl måske det perfekte match!

    Som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 10 kr. mere i timen. *

    Mød din nye kollega Katrine 
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik” udtaler Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl. 

    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde ca. [indsæt antal] timer om ugen - typisk eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    Udover at du får branchens bedste kollegaer, så er her yderligere 5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl: 

    • Du får et Lidl-tillæg på 10 kr. mere i timen*
    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Du har fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Du får et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Du får gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes

    Vi har en plan med dig – hvad er din?
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    Ansøg nu
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om vores kultur og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send din ansøgning allerede i dag! 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. juni 2021.

    Læs mere

Fritidsjob Esbjerg

Vi du gerne have et fritidsjob og bor i Esbjerg, så kan du vælge at gå en tur op og ned ad gågaden, eller tage ud i Esbjerg Storcenter, for at se, om der hænger et eller flere jobopslag i butiksvinduerne.

Ulempen ved denne fremgangsmåde er, at du aldrig ved, hvornår der kommer et nyt jobopslag, og du ved ikke, hvornår et jobopslag bliver taget væk igen. Derfor bruger de unge i Esbjerg i langt højere grad en jobportal for unge, hvor fritidsjob lægges online.

På den måde kan du lave din jobsøgning – lige når du har lyst. Det kan eksempelvis være til og fra skole, eller når du ikke lige har lyst til at lave lektier. Du kan også oprette en jobagent, hvor du kan indtaste det postnummer eller de postnumre, som passer bedst til, hvor du gerne vil arbejde.

Esbjerg har følgende postnumre, hvor du kan søge et fritidsjob:

  • 6700 Esbjerg (centrum af Esbjerg)
  • 6705 Esbjerg Ø (industriområde eksempelvis: Måde)
  • 6710 Esbjerg V (her finder du skulpturen: Mennesket ved havet)
  • 6715 Esbjerg N (her ligger blandt andet Esbjerg Storcenter)

Det er derfor en super fleksible måde at søge et fritidsjob på, ved at bruge en online jobportal, og oprette en jobagent med postnumre.

Deltidsjob Esbjerg

Når du søger et deltidsjob, så er det ud over at bruge en online jobportal en god idé, at bruge lidt tid på at undersøge, hvilken virksomhed, som har lavet jobopslaget. Du har måske handlet i butikken, eller måske kender dine forældre nogen, som arbejder i virksomheden. I hvert fald er det rart for dig at vide mest muligt om virksomheden, før du søger deltidsjobbet.

Den viden kan du nemlig bruge i din ansøgning, og til en jobsamtale. Så kan du eksempelvis sige: ”Det er mit indtryk, at man er glad for at have en humoristisk omgang med kunderne i jeres butik. Er det rigtigt?” På den måde får du vist, at du har lavet et godt forarbejde, før du kom til jobsamtale – og du kan forberede dig på at sige, hvorfor du synes, at lige netop du er passer perfekt til jobbet og denne virksomhed.

loading