Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Find job hos IKEA A/S

Graham Bells Vej 7-11

8200 Aarhus N

Telefon: 41214497

Lær IKEA A/S bedre at kende:
Website

  • Deadline: 31. okt. 2025

    Uopfordret ansøgning IKEA Aarhus

    lokation 8200 Århus N
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Vi vil elske dig for din åbne måde at møde vores mange kunder på! Vi har høje forventninger til alle vores medarbejdere, og du skal forvente at få et stort ansvar. Som person skal du have lyst til at møde vores kunder med et smil og godt humør, du skal trives i en travl hverdag med mange kunder, og desuden skal du have et øje for detaljer, så varehuset altid fremstår indbydende. Derudover skal du være indstillet på et til tider hårdt fysisk arbejde.
    Vi tror på, at vi med vores forskellige baggrunde og kompetencer kan nå endnu længere – dog har vi alle den ting tilfælles, at vi ønsker at skabe en bedre hverdag for de mange mennesker.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Vi tilbyder mange forskellige jobs i IKEA og måske er der et, som passer til dig:

    Kundeservice: Her har vi altid kunden for øje, hvad end vi står i kassen, børnepasning, vareudlevering eller returafdelingen. Vi har dagligt dialog med mange forskellige kunder, hvortil vi sørger for, at alle kunder får en god oplevelse og forlader varehuset med et smil på læben.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Er udadvendt med en positiv energi og kan sætte dig i kundernes sted – også i pressede situationer
    • Kan bevare roen og overblikket samt kommunikere tydeligt med vores kunder
    • Trives med rutiner, er omhyggelig og har øje for detaljer
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde
    • Er god til tal, IT og en dygtig problemløser.
    • Kan tale dansk.

    Salg: Vi fordelt på tre overordnede områder; Møbeludstilling, boligtilbehør og tag selv lageret. Fælles for alle tre områder er, at vi guider og rådgiver vores kunder, så vi er sikre på, at de kommer hjem med lige præcis det produkt, der gør deres hverdag bedre.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med salg og kundeservice, evt. erfaring fra møbelsalg eller andre typer overvejelseskøb
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag og motiveres af aktivt salg og at skabe gode købsoplevelser 
    • Tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Formår at have mange bolde i luften og går til opgaverne med et struktureret og målrettet sind
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde.
    • Kan tale dansk.

    IKEA FOOD: Maden i IKEA skal være af god kvalitet. Vi sætter derfor en ære i, at maden, der serveres i vores restaurant og bistro, altid opleves som inspirerende og lækker – og til en overkommelig pris. I vores hverdag møder vi kunderne i kassen eller ved serveringsområdet, vi tilbereder både varme og kolde retter og sørger for, at der altid er rent service til vores mange kunder.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring fra restaurations-, fastfood-eller detailbranchen
    • Kan trives i et hårdt fysisk job
    • Kan møde kunderne med en positiv indstilling i en travl hverdag med et højt tempo
    • Motiveres af at arbejde i team og løfte i flok
    • Har ordenssans og forstår vigtigheden af at overholde diverse standarder inden for restaurationsdrift.

    Logistik: Vi arbejder primært i natte/ tidlige morgentimer, hvor vi sørger for at få fyldt de mange varer. Som logistikmedarbejder spiller du en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da du er med til at sørge for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe møbler og tilbehør til hjemmet. Hverdagen er altid travl, da vi hver dag arbejder med en skarp deadline – varehusets åbningstid.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med lager- og logistikarbejde, og trives i et fysisk hårdt arbejde
    • Trives med skiftende arbejdstider - herunder nattearbejde
    • Er struktureret, har overblik og fokus på orden
    • Kan tale engelsk og har lyst til kommunikere med mange kollegaer samt arbejde i et team
    • Har truckcertifikat – eller har lyst til at erhverve det.

    Sammen som et team

    Leder du efter et sted med gode kollegaer og et stærkt sammenhold, så er der plads til dig i IKEA. Sammen arbejder vi for at opfylde boligdrømme og skabe en bedre hverdag for de mange mennesker, som besøger os hver dag. Her kan du både starte din karriere og få studierelevant erfaring. Du får viden om, hvordan en stor international virksomhed er skruet sammen, og der er plads til dine styrker og til, at du kan udvikle din karriere. Vi hjælper hinanden, og sammen skaber vi den gode stemning i IKEA. Her er der plads til dem, der er målrettede, og dem der elsker at ændre planer. Her er plads til dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du har nogle spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til os på recruitment.pc.dk@ingka.ikea.com. Vær opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger via email,, men udelukkende via vores rekrutteringsportal.

    HVAD KAN DU ELLERS FORVENTE

    Med et deltidsarbejde i IKEA vil din arbejdstid blive placeret på hverdagsaftner samt hver anden weekend.
    I alle vores fuldtidsstillinger vil arbejdstiden være placeret i varehuset åbningstid. Hertil skal du forvente at arbejde 1-2 aftner om ugen samt hver anden weekend.
    Du får mulighed for at komme med input til netop din vagtplan gennem ønskeskemaer og vil kende din vagtplan for 16 uger ad gangen! Med et job i IKEA følger desuden diverse benefits såsom:
    • Bonusprogram og Loyalitetsprogram
    • Massageordning
    • Helbredsforsikring
    • Kantineordning
    Vi tilbyder en løn som matcher HK’s overenskomst (På IKEA Food vil overenskomst være 3F cafeteria) og du vil få udleveret arbejdstøj og sikkerhedssko. Vi gør opmærksom på, at vi behandler vores uopfordrede ansøgninger løbende.

  • Deadline: 8. nov. 2025

    Uopfordret ansøgning IKEA Odense

    lokation 5220 Odense SØ
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Vi vil elske dig for din åbne måde at møde vores mange kunder på! Vi har høje forventninger til alle vores medarbejdere, og du skal forvente at få et stort ansvar. Som person skal du have lyst til at møde vores kunder med et smil og godt humør, du skal trives i en travl hverdag med mange kunder, og desuden skal du have et øje for detaljer, så varehuset altid fremstår indbydende. Derudover skal du være indstillet på et til tider hårdt fysisk arbejde.
    Vi tror på, at vi med vores forskellige baggrunde og kompetencer kan nå endnu længere – dog har vi alle den ting tilfælles, at vi ønsker at skabe en bedre hverdag for de mange mennesker.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Vi tilbyder mange forskellige jobs i IKEA og måske er der et, som passer til dig:

    Kundeservice: Her har vi altid kunden for øje, hvad end vi står i kassen, børnepasning, vareudlevering eller returafdelingen. Vi har dagligt dialog med mange forskellige kunder, hvortil vi sørger for, at alle kunder får en god oplevelse og forlader varehuset med et smil på læben.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Er udadvendt med en positiv energi og kan sætte dig i kundernes sted – også i pressede situationer
    • Kan bevare roen og overblikket samt kommunikere tydeligt med vores kunder
    • Trives med rutiner, er omhyggelig og har øje for detaljer
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde
    • Er god til tal, IT og en dygtig problemløser.
    • Kan tale dansk.

    Salg: Vi fordelt på tre overordnede områder; Møbeludstilling, boligtilbehør og tag selv lageret. Fælles for alle tre områder er, at vi guider og rådgiver vores kunder, så vi er sikre på, at de kommer hjem med lige præcis det produkt, der gør deres hverdag bedre.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med salg og kundeservice, evt. erfaring fra møbelsalg eller andre typer overvejelseskøb
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag og motiveres af aktivt salg og at skabe gode købsoplevelser 
    • Tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Formår at have mange bolde i luften og går til opgaverne med et struktureret og målrettet sind
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde.
    • Kan tale dansk.

    IKEA FOOD: Maden i IKEA skal være af god kvalitet. Vi sætter derfor en ære i, at maden, der serveres i vores restaurant og bistro, altid opleves som inspirerende og lækker – og til en overkommelig pris. I vores hverdag møder vi kunderne i kassen eller ved serveringsområdet, vi tilbereder både varme og kolde retter og sørger for, at der altid er rent service til vores mange kunder.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring fra restaurations-, fastfood-eller detailbranchen
    • Kan trives i et hårdt fysisk job
    • Kan møde kunderne med en positiv indstilling i en travl hverdag med et højt tempo
    • Motiveres af at arbejde i team og løfte i flok
    • Har ordenssans og forstår vigtigheden af at overholde diverse standarder inden for restaurationsdrift.

    Logistik: Vi arbejder primært i natte/ tidlige morgentimer, hvor vi sørger for at få fyldt de mange varer. Som logistikmedarbejder spiller du en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da du er med til at sørge for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe møbler og tilbehør til hjemmet. Hverdagen er altid travl, da vi hver dag arbejder med en skarp deadline – varehusets åbningstid.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med lager- og logistikarbejde, og trives i et fysisk hårdt arbejde
    • Trives med skiftende arbejdstider - herunder nattearbejde
    • Er struktureret, har overblik og fokus på orden
    • Kan tale engelsk og har lyst til kommunikere med mange kollegaer samt arbejde i et team
    • Har truckcertifikat – eller har lyst til at erhverve det.

    Sammen som et team

    Leder du efter et sted med gode kollegaer og et stærkt sammenhold, så er der plads til dig i IKEA. Sammen arbejder vi for at opfylde boligdrømme og skabe en bedre hverdag for de mange mennesker, som besøger os hver dag. Her kan du både starte din karriere og få studierelevant erfaring. Du får viden om, hvordan en stor international virksomhed er skruet sammen, og der er plads til dine styrker og til, at du kan udvikle din karriere. Vi hjælper hinanden, og sammen skaber vi den gode stemning i IKEA. Her er der plads til dem, der er målrettede, og dem der elsker at ændre planer. Her er plads til dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du har nogle spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til os på recruitment.pc.dk@ingka.ikea.com. Vær opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger via email,, men udelukkende via vores rekrutteringsportal.

    HVAD KAN DU ELLERS FORVENTE

    Med et deltidsarbejde i IKEA vil din arbejdstid blive placeret på hverdagsaftner samt hver anden weekend.
    I alle vores fuldtidsstillinger vil arbejdstiden være placeret i varehuset åbningstid. Hertil skal du forvente at arbejde 1-2 aftner om ugen samt hver anden weekend.
    Du får mulighed for at komme med input til netop din vagtplan gennem ønskeskemaer og vil kende din vagtplan for 16 uger ad gangen! Med et job i IKEA følger desuden diverse benefits såsom:
    • Bonusprogram og Loyalitetsprogram
    • Massageordning
    • Helbredsforsikring
    • Kantineordning
    Vi tilbyder en løn som matcher HK’s overenskomst (På IKEA Food vil overenskomst være 3F cafeteria) og du vil få udleveret arbejdstøj og sikkerhedssko. Vi gør opmærksom på, at vi behandler vores uopfordrede ansøgninger løbende.

  • Udløber snart!

    Deadline: 6. jul. 2025

    Co-worker Relations Specialist, IKEA Taastrup - hovedkontor (midlertidig 18 mdr.)

    lokation 2630 Taastrup
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Som Co-worker Relations Specialist bliver du en nøgleperson i arbejdet med at udvikle og implementere vores strategi for medarbejderrelationer. Du bidrager til at sikre et engagerende, retfærdigt og compliant arbejdsmiljø, hvor trivsel og samarbejde er i fokus.

    Vi forestiller os, at du:
    • Har erfaring fra HR, medarbejderrelationer eller lignende funktioner.
    • Har kendskab til dansk ansættelsesret, herunder arbejdet med overenskomster, og interesse for compliance.
    • Kommunikerer klart og empatisk – både skriftligt og mundtligt.
    • Arbejder struktureret og trives med at forenkle og optimere processer.
    • Er løsningsorienteret og har en proaktiv, hands-on tilgang.
    • Taler og skriver flydende dansk og engelsk.

    Dine ansvarsområder

    • Bidrage til lokal implementering og overholdelse af IKEAs globale standarder og adfærdskodeks.
    • Sikre compliance inden for ansættelsesret, herunder overenskomster og gældende lovgivning.
    • Udvikle, vedligeholde og optimere personaleretlige dokumenter som personalehåndbog, kontrakter og interne retningslinjer.
    • Udarbejde intuitivt og brugervenligt indhold til vores interne kommunikationsplatform, Now P&C.
    • Varetage procedurer og processer relateret til sikkerhedssko og medarbejdertøj.
    • Identificere og implementere forbedringer og optimeringer inden for co-worker relations-området.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et engageret og tværfagligt People & Culture-team, hvor vi arbejder tæt sammen om at skabe de bedste rammer for vores medarbejdere. Vi har fokus på trivsel, udvikling og samarbejde – og vi støtter hinanden i at finde løsninger, der både er menneskelige og forretningsmæssigt bæredygtige. Du refererer til Co-worker Relations Manageren og samarbejder bredt med både ledere og kolleger i hele organisationen.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du er interesseret i at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Co-worker Relations Manager, Josefine Bjødstrup på josefine.bjodstrup@ingka.ikea.com.

    Har du spørgsmål til rekrutteringsprocessen så kontakt Senior Recruiter, Mette Forsberg på mette.forsberg@ingka.ikea.com.

    Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning. Vi gør opmærksom på at vi kun modtager ansøgninger gennem vores rekrutteringssystem.

    Øvrig information

    • Stillingen er en 18 mdr. midlertidig stilling.
    • Stillingen er i gennemsnit 37 timer om ugen på Funktionæroverenskomst.
    • Arbejdstider mellem 8-16 på hverdage, men vi er fleksible, og du kan også arbejde hjemmefra.
    • Løn inden for IKEAs lønpolitik baseret på dine kompetencer.
    • I denne stilling vil du rapportere til Co-worker Relations Manager. Stillingen er placeret på vores hovedkontor, beliggende i IKEA Taastrup.
    • IKEA tilbyder udover din faste løn: Pensions- og bonusordning, sundhedsforsikring, massageordning, kantine, personalerabat, rabatklub med eksterne partnere, årsgave og loyalitetsprogram.
    • Opstart d. 1. september 2025.

  • Udløber snart!

    Deadline: 30. jun. 2025

    Forklift driver for morning shift, 12 hours per week, Odense store

    lokation 5220 Odense SØ
    Hvem er du?

    Elsker du at stå op før alle andre og at køre truck? Så vil du passe godt ind hos os som truckfører til IKEAs varemodtagelse. Når IKEA hver dag slår dørene op, er vi afhængige af, at vi har tømt lastbilerne og vores lager er blevet fyldt op, så vi kan stå klar til vores kunder. I denne stilling er det et krav, at du har truckcertifikat og erfaring med at køre både række-trucks og el-stabler.

    Derudover forventer vi, at du:
    • Er i god fysisk form og kan håndtere tunge løft
    • Trives med at arbejde nat og i de tidlige morgentimer
    • Er struktureret, har evnen til at have overblik og fokus på orden
    • Kan tale engelsk og har lyst til kommunikere med mange kollegaer samt at arbejde i et team

    Dine ansvarsområder

    Som truckfører på vores Ta’ selv lager spiller du en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da afdelingen sørger for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe møbler til hjemmet. Hverdagen er altid travlt, da vi arbejder med en skarp deadline kl. 10, når varehuset åbner.

    Dine opgaver bliver at:
    • Modtage, håndtere og læsse varer ind på vores lager ved at køre række-truck og el-stabler
    • Samarbejde med kollegaer og sikre at varehuset hylder bliver fyldt
    • Håndtere vareoptælling og opdatere vores IT systemer herefter
    • Arbejde proaktivt for at vedligeholde sikkerhed og tryghed for kunder og kollegaer i dit arbejdsområde
    • Rydde op og vedligeholde afdelingen og maskiner.

    Sammen som et team

    Hos os bliver du en del af et internationalt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som alle arbejder mod det samme fælles mål. Vi sikrer en effektiv vareopfyldning i varehuset og yder god service over for kunderne, selvom vi ikke har direkte kundekontakt. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring i at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi arbejder i et højt tempo, men har en rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Questions and support? Let's connect!

    Du er velkommen til at kontakte Fulfilment Operations Team Leader Mark Persson (mark.persson@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 12 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid kan variere efter driftens behov med primært tidlige morgenvagter fra 04:00-10:20. Du skal forvente at arbejde i weekender, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn inden for IKEAs lønramme for lager/logistik, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Øvrige arbejdsvilkår følger HKs funktionæroverenskomst
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 27. jun. 2025

    Salgsmedarbejder til Soveværelsesmøbler og Børnenes IKEA, 32 timer pr. uge, Gentofte

    lokation 2820 Gentofte
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Som salgsmedarbejder i soveværelsesmøbler har du passion for boligindretning, salg og rådgivning. Når kunden kommer for at handle i IKEA, står du klar med råd, vejledning og inspiration. Som vores nye kollega er det vigtigste, at du er serviceminded, forstår at sætte dig i kundens sted, og trives i en hverdag med mange mennesker omkring dig.

    Vi lægger vægt på at: 
    • Du har erfaring med kundeservice eller salg, gerne erfaring fra møbelsalg
    • Du motiveres af at skabe gode kundeoplevelser ved at vejlede kunderne til deres drømme i en travl hverdag
    • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver
    • Du er struktureret med et målrettet sind, og formår at have mange bolde i luften
    • Du kan kommunikere på dansk.

    En dag I dit liv hos os

    Møbelafdelingen soveværelsesmøbler er placeret på varehusets øverste etage. Vi rådgiver vores kunder i at finde den helt rigtige seng, madras eller garderobeskab til dem, og vi sikre tryg og grundig vejledning, når der skal handles ind til børneværelset. Vores hovedfokus er at opfylde vores kunders boligdrømme og overstige deres forventninger.

    Dine opgaver vil bl.a. blive at:
    • Rådgive og inspirere dine kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Bidrage til vores fælles salgsmål
    • Sørge for at afdeling og udstillingsmøbler altid er vedligeholdte og præsentable
    • Sikre synlig pris og købsguides på alle varer, så kundernes købsproces bliver så let som muligt
    • Samarbejde med varehusets andre funktioner og afdelinger.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team, som består af både deltid- og fuldtidsmedarbejdere. Vi er et team, som har stor fokus på godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i folk. Hvor vi alle motiveres af service og salg, for at sikre de bedste kundeoplevelser. Vi sørger for den rette træning, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Camilla Jørgensen via camilla.jorgensen@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 32 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i tidsrummet 9-20, og du skal forvente at have 1-2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 27. juni 2025
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 27. jun. 2025

    Kundeservicemedarbejder til Kasselinjen, 8-15 timer pr. uge, Dybbølsbro

    lokation 1577 København V
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Hos IKEA brænder vi for at skabe enestående kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil bidrage til at give vores kunder en positiv afslutning på deres besøg hos os og møde dem på en naturlig, ærlig og direkte måde. Det vigtigste er, at du har en service orienteret tilgang, glæder sig til at interagere med mange kunder og altid være er klar med et smil.

    Ydermere lægger vi vægt på følgende kvaliteter:
    • Du er udadvendt og har en positiv energi, der smitter af på både kunder og kollegaer, selv når der er travlt
    • Du trives med rutiner, er omhyggelig og har øje for detaljer
    • Du er en teamplayer, som elsker at hjælpe og samarbejde med kollegaer.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Som medarbejder i Kasselinjen, bliver du en del af vores kundeserviceteam i Customer Relations, der også består af Retur, Informationen og Click & Collect. I Customer Relations løfter vi gerne i flok og hjælper hinanden i afdelingerne, når der er behov. Derfor vil du også modtage oplæring i hele Customer Relations.

    Dine opgaver vil bl.a. bestå af at:
    • Møde og indgå i korte dialoger med mange nye mennesker hver dag, hvor du gerne skal have overskuddet til at relatere til kunderne og give lidt af dig selv
    • Sørge for at alt bliver scannet korrekt, og på den måde sikre at kassesaldo og lagerbeholdning stemmer overens
    • Besvare spørgsmål fra kunderne, der omhandler hele IKEA, og derfor have et tæt samarbejde med de andre afdelinger i varehuset
    • Hjælpe til i de andre afdelinger i Customer Relations ved behov.

    Om dette arbejdsområde

    Kasselinjen er en stor afdeling med et rigtig godt kollegialt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Hos os har du mulighed for at skabe et stærkt netværk. Vi har mennesket i fokus og bestræber os hver dag på at skabe en bedre hverdag for os selv og vores kunder, ved at være smilende og hjælpsomme. Vi kommer alle fra forskellige baggrunde. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Maj-Britt Brænder maj-britt.braender@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Arbejdstiden er på 8-15 timer pr. uge i gennemsnit, efter reglerne for fleksibel deltid, beskrevet i HK Handels overenskomst. Dette betyder at man er garanteret xx timer pr. uge i gennemsnit og at arbejdstiden ikke kan overstige xx timer pr. uge i gennemsnit. Vær opmærksom på om du opfylder betingelserne for at blive ansat på fleksibel deltid
    • Din arbejdstid placeres inden for varehusets åbningstid og du skal forvente at have 1-2 aftenvagter pr. uge fra kl ca 16, samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • IKEA har en stor mangfoldighed og derfor må du forvente at noget af din hverdag foregår på engelsk, her kan det både være møder, materiale, engelsktalende kunder og kollegaer
    • Vi følger HK butiks overenskomst, men har samtidig en masse personalegoder som personalerabat, massage ordning, bonus ordning, kantineordning, helbredssikring via PFA og meget mere
    • Vores varehus er placeret i hjertet af København og emmer af storbyånd. Vi nyder beliggenheden i dagligdagen med kort afstand til byens liv, som vi ofte benytter i sociale sammenhænge
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os retten til at lukke opslaget når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 27. jun. 2025

    Kundeservicemedarbejder til Kasselinjen, 32 timer pr. uge, Dybbølsbro

    lokation 1577 København V
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Hos IKEA brænder vi for at skabe enestående kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil bidrage til at give vores kunder en positiv afslutning på deres besøg hos os og møde dem på en naturlig, ærlig og direkte måde. Det vigtigste er, at du har en serviceorienteret tilgang, glæder sig til at interagere med mange kunder og altid være klar med et smil.

    Ydermere lægger vi vægt på følgende kvaliteter:
    • Du er udadvendt og har en positiv energi, der smitter af på både kunder og kollegaer, selv når der er travlt
    • Du trives med rutiner, er omhyggelig og har øje for detaljer
    • Du er en teamplayer, som elsker at hjælpe og samarbejde med kollegaer.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Som medarbejder i Kasselinjen, bliver du en del af vores kundeserviceteam i Customer Relations, der også består af Retur, Informationen og Click & Collect. I Customer Relations løfter vi gerne i flok og hjælper hinanden i afdelingerne, når der er behov. Derfor vil du også modtage oplæring i hele Customer Relations.

    Dine opgaver vil bl.a. bestå af at:
    • Møde og indgå i korte dialoger med mange nye mennesker hver dag, hvor du gerne skal have overskuddet til at relatere til kunderne og give lidt af dig selv
    • Sørge for at alt bliver scannet korrekt, og på den måde sikre at kassesaldo og lagerbeholdning stemmer overens
    • Besvare spørgsmål fra kunderne, der omhandler hele IKEA, og derfor have et tæt samarbejde med de andre afdelinger i varehuset
    • Hjælpe til i de andre afdelinger i Customer Relations ved behov.

    Om dette arbejdsområde

    Kasselinjen er en stor afdeling med et rigtig godt kollegialt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Hos os har du mulighed for at skabe et stærkt netværk. Vi har mennesket i fokus og bestræber os hver dag på at skabe en bedre hverdag for os selv og vores kunder, ved at være smilende og hjælpsomme. Vi kommer alle fra forskellige baggrunde. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Maj-Britt Brænder maj-britt.braender@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Arbejdstiden er på 32 timer pr. uge i gennemsnit
    • Dine arbejdstider placeres inden for varehusets åbningstid og du skal forvente at have 1-2 aftenvagter pr. uge fra kl ca 16, samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • IKEA har en stor mangfoldighed og derfor må du forvente at noget af din hverdag foregår på engelsk, her kan det både være møder, materiale, engelsktalende kunder og kollegaer
    • Vi følger HK butiks overenskomst, men har samtidig en masse personalegoder som personalerabat, massage ordning, bonus ordning, kantineordning, helbredssikring via PFA og meget mere.
    • Vores varehus er placeret i hjertet af København og emmer af storbyånd. Vi nyder beliggenheden i dagligdagen med kort afstand til byens liv, som vi ofte benytter i sociale sammenhænge
    • Der vil i evt ansættelsesprocess blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtale og forbeholder os retten til at lukke opslaget når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 25. jun. 2025

    Interior Design Co-Worker, 25 hours per week, IKEA Aarhus

    lokation 8200 Århus N
    Who you are

    As our new Interior Design co-worker you are a creative thinking person who are passionate about people’s life at home. Your knowledge, skills and
    experience includes:
    •A design-based education and min. 3 years of experience in visual merchandising, interior design or art within home furnishing
    •Experience in project planning and execution
    •A deep passion, curiosity and understanding of home furnishing and people’s life at home
    •Creative thinking supported by commercial visual competence and a keen eye for aesthetics
    •Actively seeking improved methods of working in a simple, lean and cost-efficient way
    •A practical hands-on approach to your tasks and the ability to work in a fast-paced retail environment
    •Experience with REVIT or similar is an advantage, but not demand.

    A day in your life with us

    As a part of the Store Interior Design team you use your deep knowledge of people’s life at home and your high level of home furnishing
    competence to show many functional, beautiful sustainable and affordable solutions that are relevant to your local market. You also challenge and
    encourage the many people to see their homes in new ways. Your task includes:
    •Contributing to positioning the IKEA store as the first choice for home furnishing in your local market
    •Secure the complete implementation process; this includes planning, meetings with relevant stakeholders and execution
    •Applying your home furnishing knowledge to ensure up-to-date room settings and other store media that exceed our visitors’ expectations
    •Stimulating and increasing the interest for home furnishing through constantly showing new and inspiring solutions that motivate people to visit
    the IKEA store frequently
    •Using the richness of the IKEA product range to show distinct and different styles that appeal to many individual tastes and needs
    •Reflecting the IKEA Brand identity by creating visual impact in all commercial, sales support and co-worker areas

    Together as a team

    Where others see home furnishing products, we see smart solutions to create a better everyday life. With a great deal of passion, imagination and
    brainstorming we turn colours, textiles and furniture into inspiring environments that excite, engage and convince IKEA visitors that they can do it
    too!

    Apply now!

    If you have any questions, please contact Interior Design Manager Ida Toubøl (ida.toubol2@ingka.ikea.com). Please notice we do not receive
    application through email but only through our recruitment portal

    Other information

    •This position is for an average of 25 hours pr. week
    •Your working time will be within 07:00 am - 16:00 pm Monday-Friday, but other hours can occur incl. evening and weekend.
    •We have various staff benefits including private health insurance, massage, canteen, staff discount, discount club with external partners, yearly
    gift, bonus etc.
    •Start date as soon as possible.
    •We have an ongoing interview process and reserve the right to close the job when we have received enough qualified candidates

  • Udløber snart!

    Deadline: 30. jun. 2025

    Replenishment co-worker for night and morning shifts, 20-25 hours per week, Dybbølsbro

    lokation 1577 København V
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Elsker du at stå op før alle andre og bruge kroppen når du arbejder? Så vil du passe godt ind hos os som Vareopfylder af boligtilbehør. Når IKEA hver dag slår dørene op, er vi afhængige af, at varehuset er velopfyldt og klar til vores gæster. Vareopfyldning er derfor ligeså meget kundeservice, som det er paller og varer, der skal sættes på plads.

    I denne stilling ser vi gerne, at du:
    • Har erfaring med og/eller trives med at arbejde om natten
    • Er i god fysisk form og trives ved at bruge din krop aktivt
    • Besidder et skarpt øje for detaljer og nyder at arbejde på en organiseret og struktureret måde
    • Skal kunne kommunikere på engelsk og ivrig efter at samarbejde effektivt med teamet.

    Dine ansvarsområder

    Logistik spiller en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da afdelingen sørger for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe boligtilbehør til hjemmet. Vi arbejder hver dag med en skarp deadline kl. 10, når varehuset åbner.

    Dine opgaver er derfor:
    • Vareopfyldning af boligtilbehør såsom tallerkener, puder, lamper, planter etc. med palleløfter, håndkraft og evt. truck/stabler
    • Tæt opfølgning og samarbejde med dine kollegaer fra hele varehuset
    • Varehåndtering og -optællinger
    • Oprydning og vedligeholdelse af afdeling og maskiner.

    Vores team i IKEA

    Hos os bliver du en del af et internationalt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som alle arbejder mod det samme fælles mål. Vi sikrer en effektiv vareopfyldning i varehuset og yder god service over for kunderne, selvom vi ikke har direkte kundekontakt. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring i at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi arbejder i et højt tempo, men har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Questions and support? Let's connect!

    Du er velkommen til at kontakte Logistik Team leder, Nigel Grant nigel.grant2@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 20-25 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært om natten og de tidlige morgentimer, inden butikken åbner. Du skal også regne med at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn inden for IKEAs lønramme for lager/logistik, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Øvrige arbejdsvilkår følger HKs funktionæroverenskomst
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 1. jul. 2025

    Køkkenmedarbejder til Restauranten, 8 timer pr. uge, Aarhus

    lokation 8200 Århus N
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at få et tiltrængt afbræk fra deres indkøbstur og få et godt måltid mad. Det er et krav at du kan kommunikere med kunderne på dansk.

    Vi lægger desuden vægt på at: 
    • Du er serviceorienteret og kan møde kunderne med en positiv energi i en travl hverdag i højt tempo
    • Du ikke er bange for at tage fat og trives ved at være på benene en hel dag
    • Du er selvstændig, har ordenssans og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver
    • Du motiveres af at arbejde i teams og løfte i flok.

    Det er et plus hvis du har erfaring fra restaurations-, fastfood- eller servicebranchen.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    I IKEA er vores restaurant delt op i flere områder, bestående af køkkenet, opvasken, kassen samt serverings- og restaurantområde. Her samarbejder vi om den gode spiseoplevelse for vores kunder. Vi tilbereder og serverer hver dag en bred vifte af mad og drikke til vores mange kunder, og på den måde sørger vi for, at de kan fortsætte deres indkøbstur i varehuset med fyldte maver.

    Dine daglige opgaver bliver at:
    • Betjene restaurantens gæster i den varme linje
    • Klargøre og tilberede kolde og varme retter fra halv- og helfabrikata
    • Sørge for driften i personalekantinen
    • Sikre en høj hygiejnestandard, så køkkenet altid er rengjort efter gældende standarter og at restaurantområdet fremstår pænt, rent og velopfyldt.

    Sammen som et team

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk.

    Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte IKEA Food Team Leader Jeppe Vorgaard (jeppe.vorgaard@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 8 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres efter driftens behov med morgen- og aftenvagter, og du skal forvente at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn og øvrige arbejdsvilkår efter 3F’s cafeteriaoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 1. jul. 2025

    Dishwasher, 32 hours per week, Århus

    lokation 8200 Århus N
    Hvem er du?

    Vi leder efter dig, som gerne vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at få en velfortjent pause under deres indkøbsoplevelse. Din baggrund kan være mangeartet - det vigtigste er, at du er serviceorienteret, har masser af energi og at du får tingene til at ske! Som opvasker hos IKEA Food trives du ved rutineopgaver, og det er en fordel, hvis du:

    • Er vant til at arbejde i et tempofyldt miljø
    • Har erfaring med at holde en høj hygiejnestandard
    • Vant til at arbejde med rutiner inden for serviceområdet
    • Har erfaring med lignende arbejde.

    Dine ansvarsområder

    Som opvasker arbejder du som en del af IKEA FOOD. Det er din opgave at sikre, at gæsterne har rene tallerkener til at spise deres mad, når de nyder et måltid i vores restaurant. I IKEA FOOD ser vi vores opvaskemaskine som hjertet i driften, hvilket betyder, at du har en kæmpe indflydelse på kundeoplevelsen.

    Dine opgaver bliver derfor:

    • Arbejde som en del af vores opvaskerteam
    • Rengøring og holde en høj hygiejnestandard, så alle tallerkener, glas m.m. er i perfekt stand til kunderne
    • Arbejde med rutiner i et tempofyldt miljø.

    Vores team i IKEA

    I IKEA FOOD arbejder vi sammen for at sikre, at alle kunder kan nyde et godt måltid og en lille pause fra deres indkøbsoplevelse. Vi arbejder sammen som et team og tror på, at alle har en vigtig rolle i vores daglige forretning. Vores miljø er tempofyldt og kan være stressende. Derfor er det vigtigt for os også at have det sjovt og skabe en god stemning, når vi arbejder.

    Questions and support? Let's connect!

    Hvis du har spørgsmål, kontakt venligst IKEA Food Team Leader Jeppe Vorgaard (jeppe.vorgaard@ingka.ikea.com). Bemærk venligst, at vi ikke modtager ansøgninger via e-mail, men kun via vores rekrutteringsportal.

    Yderligere informationer

    • Stillingen er på gennemsnitligt 32 timer pr. uge
    • Din arbejdstid vil variere afhængigt af virksomhedens behov, med vagter både morgen og aften. Du skal også forvente at arbejde i hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt at give dit input til arbejdsplanen
    • Løn og ansættelsesvilkår følger 3F's Cafeteria overenskomst og inkluderer pensions- og fritvalgsgodtgørelse samt forskudttidstillæg
    • Vi har forskellige personalegoder, herunder privat sundhedsforsikring, massage, kantine, personalerabat, rabatklub med eksterne samarbejdspartnere, årsgave, mm.
    • Startdato er så tidligt som muligt
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Vi har løbende samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobbet, når vi har fået nok kvalificerede kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 29. jun. 2025

    IKEA Food Co-worker til Opvasken, 12 eller 20 timer pr. uge, Taastrup

    lokation 2630 Taastrup
    Ansøg nu!

    Når du søger dette job, vil vi bede dig vedlægge et CV, men ingen ansøgning. Til gengæld beder vi om, at du svarer grundigt og ærligt på de spørgsmål, der bliver stillet i forbindelse med ansøgningen. Sådan kan vi bedst bedømme, om lige præcis du, måske vil passe godt ind i vores team.

    Derfor er vi helt vilde med dig

    Vi leder efter dig, som gerne vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at få en velfortjent pause under deres indkøbsoplevelse. Din baggrund kan være mangeartet - det vigtigste er, at du er serviceorienteret, har masser af energi og at du får tingene til at ske! Som Opvasker arbejder du som en del af IKEA Food. Det er din opgave at sikre, at gæsterne har rene tallerkener, bestik osv til at spise deres mad, når de nyder et måltid i vores restaurant. I IKEA FOOD ser vi vores opvaskemaskine som hjertet i driften, hvilket betyder, at du har en kæmpe indflydelse på kundeoplevelsen.

    Vi ser gerne at du:
    • Er vant til at arbejde i et tempofyldt miljø
    • Kan kommunikere på dansk
    • Har erfaring med at holde en høj hygiejnestandard
    • Trives i et fysisk aktivt job og kan lide at tage fat
    • Er god til at holde overblik og bevare gejsten i travle perioder.

    Vores team i IKEA

    I IKEA FOOD arbejder vi sammen for at sikre, at alle kunder kan nyde et godt måltid og en lille pause fra deres indkøbsoplevelse. Vi arbejder sammen som et team og tror på, at alle har en vigtig rolle i vores daglige forretning. Vores miljø er tempofyldt og kan være stressende. Derfor er det vigtigt for os også at have det sjovt og skabe en god stemning, når vi arbejder.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du har spørgsmål, kontakt venligst IKEA Food Teamleder Philip Vergara, philip.vergara@ingka.ikea.com. Bemærk venligst, at vi ikke modtager ansøgninger via e-mail, men kun via vores rekrutteringsportal.

    Yderligere informationer

    • Stillingen er på gennemsnitligt 12 eller 20 timer pr. uge
    • Din arbejdstid vil variere afhængigt af virksomhedens behov, med vagter indenfor tidsrummet kl 06:30-20:45. For 12 timer starter en hverdagsvagt tidligst kl 15:45, for 20 timer ligger vagterne indenfor det angivne tidsrum alle dage. Du skal forvente at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt at give dit input til arbejdsplanen
    • Løn og ansættelsesvilkår følger 3F's Cafeteria/Quick-food overenskomst og inkluderer pensions- og fritvalgsgodtgørelse samt forskudttidstillæg
    • Vi har forskellige personalegoder, herunder privat sundhedsforsikring, massage, kantine, personalerabat, rabatklub med eksterne samarbejdspartnere, årsgave, mm.
    • Startdato pr. 15. juli 2025 eller efter aftale
    • Søg senest d. 29. juni 2025
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • OBS: Vi holder løbende samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobbet, når vi har fået nok kvalificerede kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 29. jun. 2025

    Salgsmedarbejder til Soveværelsesmøbler og Børnenes IKEA, 25 timer pr. uge, Dybbølsbro

    lokation 1577 København V
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Som Salgsmedarbejder i Soveværelsesmøbler og Børnenes IKEA har du passion for boligindretning, salg og rådgivning. Når kunden kommer for at handle i IKEA, står du klar med råd, vejledning og inspiration. Som vores nye kollega er det vigtigste, at du er serviceminded, forstår at sætte dig i kundens sted, og trives i en hverdag med mange mennesker omkring dig.

    Vi lægger vægt på at: 
    • Du har erfaring med kundeservice eller salg, gerne erfaring fra møbelsalg
    • Du motiveres af at skabe gode kundeoplevelser ved at vejlede kunderne til deres drømme i en travl hverdag
    • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver
    • Du er struktureret med et målrettet sind, og formår at have mange bolde i luften
    • Du kan kommunikere på engelsk.

    En dag I dit liv hos os

    I Soveværelsesmøbler og Børnenes IKEA rådgiver vi vores kunder i at finde den helt rigtige seng, madras eller garderobeskab, og vi sikrer tryg og grundig vejledning, når der skal handles ind til børneværelset. Vores hovedfokus er at opfylde vores kunders boligdrømme og overstige deres forventninger.

    Dine opgaver vil bl.a. blive at:
    • Rådgive og inspirere dine kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Bidrage til vores fælles salgsmål
    • Sørge for at afdeling og udstillingsmøbler altid er vedligeholdte og præsentable
    • Sikre synlig pris og købsguides på alle varer, så kundernes købsproces bliver så let som muligt
    • Samarbejde med varehusets andre funktioner og afdelinger.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team, som består af både deltid- og fuldtidsmedarbejdere. Vi er et team, som har stor fokus på godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i folk. Hvor vi alle motiveres af service og salg, for at sikre de bedste kundeoplevelser. Vi sørger for den rette træning, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Shopkeeper Peter Kim, peter.kim@ingka.ikea.com, ved spørgsmål til stillingen. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og IKKE via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 25 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge, samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest d. 29. juni 2025
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 4. jul. 2025

    Forklift driver for night and morning shift, 30 hours per week, Taastrup

    lokation 2630 Taastrup
    Hvem er du?

    Elsker du at stå op før alle andre og at køre truck? Så vil du passe godt ind hos os som truckfører til IKEAs varemodtagelse. Når IKEA hver dag slår dørene op, er vi afhængige af, at vi har tømt lastbilerne og vores lager er blevet fyldt op, så vi kan stå klar til vores kunder. I denne stilling er det et krav, at du har truckcertifikat og erfaring med at køre både række-trucks og el-stabler.

    Derudover forventer vi, at du:
    • Er i god fysisk form og kan håndtere tunge løft
    • Trives med at arbejde nat og i de tidlige morgentimer
    • Er struktureret, har evnen til at have overblik og fokus på orden
    • Kan tale engelsk og har lyst til kommunikere med mange kollegaer samt at arbejde i et team
    • Har et dansk truckcertifikat – eller er villig til at erhverve det.

    Dine ansvarsområder

    Som truckfører på vores Ta’ selv lager spiller du en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da afdelingen sørger for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe møbler til hjemmet. Hverdagen er altid travlt, da vi arbejder med en skarp deadline kl. 10, når varehuset åbner.

    Dine opgaver bliver at:
    • Modtage, håndtere og læsse varer ind på vores lager ved at køre række-truck og el-stabler
    • Samarbejde med kollegaer og sikre at varehuset hylder bliver fyldt
    • Håndtere vareoptælling og opdatere vores IT systemer herefter
    • Arbejde proaktivt for at vedligeholde sikkerhed og tryghed for kunder og kollegaer i dit arbejdsområde
    • Rydde op og vedligeholde afdelingen og maskiner.

    Sammen som et team

    Hos os bliver du en del af et internationalt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som alle arbejder mod det samme fælles mål. Vi sikrer en effektiv vareopfyldning i varehuset og yder god service over for kunderne, selvom vi ikke har direkte kundekontakt. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring i at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi arbejder i et højt tempo, men har en rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Questions and support? Let's connect!

    Du er velkommen til at kontakte Logistik Team leder, Sagar Sagar sagar.sagar@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 30 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid kan variere efter driftens behov med primært natte og tidlige morgenvagter, og du skal forvente at arbejde i weekender, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn inden for IKEAs lønramme for lager/logistik, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Øvrige arbejdsvilkår følger HKs funktionæroverenskomst
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 3. jul. 2025

    Køkkenmedarbejder til Restauranten, 32 timer pr. uge, Aarhus

    lokation 8200 Århus N
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at få et tiltrængt afbræk fra deres indkøbstur og få et godt måltid mad. Det er et krav at du kan kommunikere med kunderne på dansk.

    Vi lægger desuden vægt på at: 
    • Du er serviceorienteret og kan møde kunderne med en positiv energi i en travl hverdag i højt tempo
    • Du ikke er bange for at tage fat og trives ved at være på benene en hel dag
    • Du er selvstændig, har ordenssans og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver
    • Du motiveres af at arbejde i teams og løfte i flok.

    Det er et plus hvis du har erfaring fra restaurations-, fastfood- eller servicebranchen.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    I IKEA er vores restaurant delt op i flere områder, bestående af køkkenet, opvasken, kassen samt serverings- og restaurantområde. Her samarbejder vi om den gode spiseoplevelse for vores kunder. Vi tilbereder og serverer hver dag en bred vifte af mad og drikke til vores mange kunder, og på den måde sørger vi for, at de kan fortsætte deres indkøbstur i varehuset med fyldte maver.

    Dine daglige opgaver bliver at:
    • Betjene restaurantens gæster i den varme linje
    • Klargøre og tilberede kolde og varme retter fra halv- og helfabrikata
    • Sørge for driften i personalekantinen
    • Sikre en høj hygiejnestandard, så køkkenet altid er rengjort efter gældende standarter og at restaurantområdet fremstår pænt, rent og velopfyldt.

    Sammen som et team

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk.

    Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Commercial Restaurant Team Leader Sara Møller (sara.moller1@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 32 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres efter driftens behov med morgen- og aftenvagter, og du skal forvente at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn og øvrige arbejdsvilkår efter 3F’s cafeteriaoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 29. jun. 2025

    Salgsmedarbejder til boligtilbehør, fleksibel deltid 8-15 timer pr. uge, IKEA Aalborg

    lokation 9200 Aalborg SV
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det nemt, hurtigt og positivt for vores kunder at handle i IKEA. Det vigtigste er at du er serviceorienteret, er fyldt med energi og ikke er bange for at tage fat.

    Vi lægger desuden vægt på at du:
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag med et højt tempo
    • Er selvstændig og tager ansvar for at prioritere dine arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Elsker at holde orden og sørge for at alt er pænt og ryddeligt og du ikke er bange for at skulle rykke rundt på en masse varer
    • Samtidig er det vigtigt at du hele tiden har lyst til at udvikle dine kompetencer og fagområde.

    Dine ansvarsområder

    Markethall er et centralt område i vores varehus beliggende på den nederste etage. Dette område er dedikeret til at præsentere og sælge et bredt udvalg af vores produkter, herunder køkkentilbehør, tekstiler, hylder, opbevaringsløsninger og produkter inden for dekoration. Markethall er designet til at være en inspirerende og funktionel plads, der giver kunderne mulighed for at udforske og finde produkter til deres hjem.

    Din hverdag vil bl.a. bestå af:
    • At rådgive og inspirere vores kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Håndtering af varer og opfølgning på salgspladser, så vi altid har vores varer tilgængelige for kunderne.
    • Oprydning, så udstillinger og afdelingen altid er præsentable og inspirerende

    Sammen som et team

    Du bliver en del af vores skønne hold af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger og lærer en masse om samarbejde med forskellige mennesker. Vi har det sjovt sammen og hjælper hinanden. Her er plads til at være dig selv, og du får mulighed for at opbygge et fantastisk socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i dit job.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Shopkeeper Glenn Holland på glenn.holland@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Yderligere informationer

    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 1-2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Ønsket opstart 15. juli 2025 eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater


    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 4. jul. 2025

    Forklift Driver for Goods Receiving for early morning shifts, 8 hours pr. week, IKEA Odense

    lokation 5220 Odense SØ
    Hvem er du?

    Elsker du at stå op før alle andre og at køre truck? Så vil du passe godt ind hos os som truckfører til IKEAs varemodtagelse. Når IKEA hver dag slår dørene op, er vi afhængige af, at vi har tømt lasbilerne og vores lager er blevet fyldt op, så vi kan stå klar til vores kunder. I denne stilling er det et krav, at du har truckcertifikat og erfaring med at køre både række- og kontravægtstruck.

    Derudover forventer vi, at du:
    • Er i god fysisk form og kan håndtere tunge løft
    • Trives med at arbejde nat og i de tidlige morgentimer
    • Er struktureret, har evnen til at have overblik og fokus på orden
    • Kan tale engelsk og har lyst til kommunikere med mange kollegaer samt at arbejde i et team
    • Har et dansk truckcertifikat

    Dine ansvarsområder

    Som truckfører spiller du en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da du er med til at sørge for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe møbler og tilbehør til hjemmet. Hverdagen er altid travl, da vi hver dag arbejder med en skarp deadline kl. 10, når varehuset åbner.

    Dine opgaver bliver at:
    • Modtage og håndtere varer ved at aflæsse lastbiler og køre varer ind i varehuset med truck
    • Samarbejde med kollegaer og sikre at varehuset hylder bliver fyldt
    • Håndtere vareoptælling og opdatere vores IT systemer herefter
    • Arbejde proaktivt for at vedligeholde sikkerhed og tryghed for kunder og kollegaer i dit arbejdsområde
    • Rydde op og vedligeholde afdelingen og maskiner.

    Vores team i IKEA

    Hos os bliver du en del af et internationalt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som alle arbejder mod det samme fælles mål. Vores logistikoperation om natten og de tidligere morgentimer sikrer en effektiv vareopfyldning i varehuset og yder god service over for kunderne, selvom vi ikke har direkte kundekontakt. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring i at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi arbejder i et højt tempo, men har en rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Questions and support? Let's connect!

    Du er velkommen til at kontakte Fulfilment Operations Team Leader Rasmus Hansen (rasmus.hansen4@ingka.ikea.com) ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 8 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres efter driftens behov med primært tidlige morgenvagter fra 04:00-08:00, og du skal forvente at arbejde i weekender, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter 3Fs lageroverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest xx
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 3. jul. 2025

    Medarbejder til Kaffebar og Restaurant, 8 timer pr- uge, Aarhus

    lokation 8200 Århus N
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at få et tiltrængt afbræk fra deres indkøbstur og få et godt måltid mad.

    Vi lægger desuden vægt på at: 
    • Du er serviceorienteret og kan møde kunderne med en positiv energi i en travl hverdag i højt tempo
    • Du ikke er bange for at tage fat og trives ved at være på benene en hel dag
    • Du er selvstændig og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver.

    Det er et plus hvis du har erfaring fra restaurations-, fastfood- eller servicebranchen.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    IKEAs restaurant er delt op i flere områder, bestående af køkkenet, opvasken, kassen samt serverings- og restaurantområde. Her samarbejder vi alle om den gode spiseoplevelse for vores kunder. Vi forstår at arbejde selvstændigt, men også at hjælpe hinanden, når det er nødvendigt.

    Dine daglige opgaver bliver at:
    • Betjene vores gæster i restauranten og i kaffebaren
    • Sørge for at restaurantområdet fremstår pænt, rent og velopfyldt
    • Sikre en høj hygiejnestandard, så køkkenet altid er rengjort efter gældende standarter.

    Udover dette, vil du i travle perioder skulle sørge for:
    • Betjening af restaurantens gæster i den varme linje
    • Maskinopvask af service fra restauranten og personalekantinen.



    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er. Vi sørger for den rette træning, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Commercial Restaurant Team Leader Sara Møller (sara.moller1@ingka.ikea.com)xxx på xxxx@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Yderligere Informationer

    • Stillingen er på 8 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres efter driftens behov med morgen- og aftenvagter, og du skal forvente at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn og øvrige arbejdsvilkår efter 3F’s cafeteriaoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Deadline: 14. jul. 2025

    Ledertrainee, IKEAs Kontaktcenter (RCMP), Taastrup

    lokation 2630 Taastrup
    Hvem er du?

    Hos IKEA tror vi på, at mennesker er drivkraften for vores forretning. Derfor leder vi nu efter en ny Ledertrainee til vores ambitiøse Ledertrainee-uddannelse. Vi leder efter dig, der ser muligheder og er motiveret for at lære, hvordan man bliver en succes som leder i fremtiden. Du har benene solidt plantet på jorden og er i stand til at udfordre de eksisterende måder at gøre tingene på. Samtidig forstår du at opbygge relationer og skabe tillid, ligesom du ønsker at være med til at udvikle mennesker omkring dig.

    For at blive en succes som Ledertrainee, forventer vi, at du:
    • Har passion for ledelse og at udvikle mennesker
    • Naturligt tager initiativ og formår at opnå resultater til gavn for både forretningen, dine medarbejdere samt vores kunder
    • Kommunikerer tydeligt og kan skrive og tale professionelt, både på engelsk og på dansk.

    En dag I dit liv hos os

    Gennem Ledertrainee-uddannelsen bliver du tilknyttet en specifik afdeling i vores Kontaktcenter, der i daglig tale kaldes RCMP (Remote Customer Meeting Point). Sammen med en kompetent leder får du muligheden for at udvikle dine ledelseskompetencer, samt lære at give og tage ansvar.
    Hos IKEA har vi en praktisk orienteret tilgang til læring, hvorfor det meste af din uddannelse foregår ”på gulvet” sammen med dine kollegaer i driften. Her bliver du inddraget i din leders daglige arbejde og i kombination med en række uddannelsesmoduler, får du indblik i og kompetencerne til at lede og drive en millionforretning med mellem 8-50 medarbejdere.

    Du vil i løbet af din uddannelse lære om:
    • Din ledelsesstil, at lede dig selv og andre, distanceledelse samt IKEAs ledelsesfilosofi
    • Coaching, udviklingssamtaler samt de svære samtaler
    • Teoretisk og praktisk erfaring med detailbranchen og forskellige forretningstilgange
    • Rekruttering, budgettering og bemandingsplanlægning.

    Ledertrainee-uddannelsen strækker sig over ca. 18 måneder – du kan læse mere her: www.ikea.dk/leder.

    Om dette arbejdsområde

    Hvad er RCMP, Remote Customer Meeting Point? Vi hjælper kunder i hele Danmark med at besvare spørgsmål omkring alle vores mange tusinde produkter,. Vi både sælger og hjælper kunderne med deres produktspørgsmål efter købet, samt håndterer eventuelle reklamationer.
    Vi hjælper dem både via telefon, chat og online møder. Vi søger en Ledertrainee til RCMP, som består af 9 teams med i alt 187 medarbejdere og 24 ledere. Der er en god variation i alder og køn. Vi har masser af god team-spirit, og på trods af en travl hverdag, glemmer vi aldrig den gode stemning. Der bliver arbejdet meget med KPIer i teamet og der er derfor en sund konkurrence-mentalitet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Remote Teamleder Avgi Grigoriadou, på avgi.grigoriadou@ingka.ikea.com.
    Vi glæder os til at modtage din motiverede ansøgning!

    Øvrig information

    • Stillingen er på 37+ timer om ugen på individuel kontrakt
    • Dine arbejdstider vil variere inden for tidsrummet kl 8:00-20:00. Du vil have to aftener om ugen, samt ca. hver 8. weekend
    • Du indgår i et vagtrul med både bemandings- og ansvarstimer, herudover har du indflydelse på din egen arbejdstid, under hensyntagen til forretningens behov
    • Der vil være mulighed for hjemmearbejdsdage
    • Løn inden for IKEAs lønpolitik
    • Vi har diverse personalegoder, herunder; Pensionsordning, helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning etc.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart pr. 1. september 2025
    • Søg senest d. 14. juli 2025
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

  • Udløber snart!

    Deadline: 30. jun. 2025

    Forklift driver for night and morning shift, 37 hours per week, IKEA Aalborg

    lokation 9200 Aalborg SV
    Who you are

    Are you fascinated by the beauty of logistics? Would you like to work in an environment where things are done professionally? Can we rely on you even in the early hours of the day? If so, you are a good match as a logistic co-worker for our store.

    Your responsibilities

    In IKEA Logistics, we are responsible not just for receiving goods each day, but unloading the trucks, replenishing them in the store using forklifts, powered stackers and pallet lifters, ensuring that IKEA is ready by 10AM sharp when the store opens. As a logistics co-worker in our self-service warehouse, you play an important role in IKEA's sales figures and customers, as the department makes sure that customers never go in vain when it comes to buying furniture for their home. Everyday life is always busy, as we work with a sharp deadline.

    In addition, we expect that you:
    • Are in good physical shape and can handle manual labor
    • Thrive by working during the early hours of the day
    • Can prioritize and organize your own and the teams work to make efficient use of time
    • Are able to communicate in English and enthusiastic about working in a team
    • Have a Danish forklift license - or willing to acquire one.

    Your tasks will be:
    • Loading goods into the warehouse by driving reach truck and powered stacker
    • Working together and following up with colleagues to keep the store fully stocked • Goods receiving and handling, as well as updating IT systems accordingly
    • Proactively securing the safety of your colleagues and our customers in your working area
    • Goods replenishment for our customers
    • Clean up and maintaining the department and machines.

    Together as a team

    You can become part of an international team of both fulltime and part-time employees that work towards a common goal. We secure an efficient replenishment of the store and provide good customer service, even though we do not have direct customer contact. We work closely together with all departments, and consequently gain experience in collaborating with many different types of people. We work in a fast-paced environment, but always support each other and work as a team. Therefore, there is room for you to be exactly who you are. We will ensure all necessary and correct trainings, so you will feel safe and competent in the job. At IKEA you have endless possibilities to grow!

    Questions and support? Let's connect!

    If you have any questions please contact our Logistics Team Leader, Artúr Hajdu (artur.hajdu@inkga.ikea.com) Please notice that we do not receive applications via e-mail but only through our recruitment portal.

    Further information

    • This position is for an average of 37 hours per week
    • Working hours between 04:00 to 12:00. You should expect to work every third weekend. It is possible to give your input for the work schedule
    • Salary is within IKEAs banding for logistics and includes pension- and free choice allowance and odd hour payment
    • Other employment terms follow HKs Funktionæroverenskomst
    • We have various staff benefits including private health insurance, massage, Cantine, staff discount, discount club with external partners, yearly gift, bonus etc.
    • During the recruitment process, we reserve the right to ask for a criminal record
    • Start date is as early as possible
    • We have an ongoing interview process and reserve the right to close the job when we have received enough qualified candidates.

    Like homes, talent is also diverse, and in IKEA we have a passion for real people. When applying for jobs, some are discouraged if they do not meet every single competence area, but please feel free to still apply. We would love to get to know you as there is a wide range of opportunities in IKEA, based on desire, ability, and experience. We hope you will join us on this adventure and we are looking forward to hearing from you!