Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Find job hos IKEA A/S

Graham Bells Vej 7-11

8200 Aarhus N

Telefon: 41214497

Lær IKEA A/S bedre at kende:
Website

  • Deadline: 31. Jul

    Uopfordret ansøgning IKEA Aarhus

    lokation 8200 Århus N
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Vi vil elske dig for din åbne måde at møde vores mange kunder på! Vi har høje forventninger til alle vores medarbejdere, og du skal forvente at få et stort ansvar. Som person skal du have lyst til at møde vores kunder med et smil og godt humør, du skal trives i en travl hverdag med mange kunder, og desuden skal du have et øje for detaljer, så varehuset altid fremstår indbydende. Derudover skal du være indstillet på et til tider hårdt fysisk arbejde.
    Vi tror på, at vi med vores forskellige baggrunde og kompetencer kan nå endnu længere – dog har vi alle den ting tilfælles, at vi ønsker at skabe en bedre hverdag for de mange mennesker.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Vi tilbyder mange forskellige jobs i IKEA og måske er der et, som passer til dig:

    Kundeservice: Her har vi altid kunden for øje, hvad end vi står i kassen, børnepasning, vareudlevering eller returafdelingen. Vi har dagligt dialog med mange forskellige kunder, hvortil vi sørger for, at alle kunder får en god oplevelse og forlader varehuset med et smil på læben.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Er udadvendt med en positiv energi og kan sætte dig i kundernes sted – også i pressede situationer
    • Kan bevare roen og overblikket samt kommunikere tydeligt med vores kunder
    • Trives med rutiner, er omhyggelig og har øje for detaljer
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde
    • Er god til tal, IT og en dygtig problemløser.
    • Kan tale dansk.

    Salg: Vi fordelt på tre overordnede områder; Møbeludstilling, boligtilbehør og tag selv lageret. Fælles for alle tre områder er, at vi guider og rådgiver vores kunder, så vi er sikre på, at de kommer hjem med lige præcis det produkt, der gør deres hverdag bedre.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med salg og kundeservice, evt. erfaring fra møbelsalg eller andre typer overvejelseskøb
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag og motiveres af aktivt salg og at skabe gode købsoplevelser 
    • Tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Formår at have mange bolde i luften og går til opgaverne med et struktureret og målrettet sind
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde.
    • Kan tale dansk.

    IKEA FOOD: Maden i IKEA skal være af god kvalitet. Vi sætter derfor en ære i, at maden, der serveres i vores restaurant og bistro, altid opleves som inspirerende og lækker – og til en overkommelig pris. I vores hverdag møder vi kunderne i kassen eller ved serveringsområdet, vi tilbereder både varme og kolde retter og sørger for, at der altid er rent service til vores mange kunder.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring fra restaurations-, fastfood-eller detailbranchen
    • Kan trives i et hårdt fysisk job
    • Kan møde kunderne med en positiv indstilling i en travl hverdag med et højt tempo
    • Motiveres af at arbejde i team og løfte i flok
    • Har ordenssans og forstår vigtigheden af at overholde diverse standarder inden for restaurationsdrift.

    Logistik: Vi arbejder primært i natte/ tidlige morgentimer, hvor vi sørger for at få fyldt de mange varer. Som logistikmedarbejder spiller du en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da du er med til at sørge for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe møbler og tilbehør til hjemmet. Hverdagen er altid travl, da vi hver dag arbejder med en skarp deadline – varehusets åbningstid.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med lager- og logistikarbejde, og trives i et fysisk hårdt arbejde
    • Trives med skiftende arbejdstider - herunder nattearbejde
    • Er struktureret, har overblik og fokus på orden
    • Kan tale engelsk og har lyst til kommunikere med mange kollegaer samt arbejde i et team
    • Har truckcertifikat – eller har lyst til at erhverve det.

    Sammen som et team

    Leder du efter et sted med gode kollegaer og et stærkt sammenhold, så er der plads til dig i IKEA. Sammen arbejder vi for at opfylde boligdrømme og skabe en bedre hverdag for de mange mennesker, som besøger os hver dag. Her kan du både starte din karriere og få studierelevant erfaring. Du får viden om, hvordan en stor international virksomhed er skruet sammen, og der er plads til dine styrker og til, at du kan udvikle din karriere. Vi hjælper hinanden, og sammen skaber vi den gode stemning i IKEA. Her er der plads til dem, der er målrettede, og dem der elsker at ændre planer. Her er plads til dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du har nogle spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til os på recruitment.pc.dk@ingka.ikea.com. Vær opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger via email,, men udelukkende via vores rekrutteringsportal.

    HVAD KAN DU ELLERS FORVENTE

    Med et deltidsarbejde i IKEA vil din arbejdstid blive placeret på hverdagsaftner samt hver anden weekend.
    I alle vores fuldtidsstillinger vil arbejdstiden være placeret i varehuset åbningstid. Hertil skal du forvente at arbejde 1-2 aftner om ugen samt hver anden weekend.
    Du får mulighed for at komme med input til netop din vagtplan gennem ønskeskemaer og vil kende din vagtplan for 16 uger ad gangen! Med et job i IKEA følger desuden diverse benefits såsom:
    • Bonusprogram og Loyalitetsprogram
    • Massageordning
    • Helbredsforsikring
    • Kantineordning
    Vi tilbyder en løn som matcher HK’s overenskomst (På IKEA Food vil overenskomst være 3F cafeteria) og du vil få udleveret arbejdstøj og sikkerhedssko. Vi gør opmærksom på, at vi behandler vores uopfordrede ansøgninger løbende.

  • Deadline: 31. Jul

    Uopfordret ansøgning IKEA Odense

    lokation 5220 Odense SØ
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Vi vil elske dig for din åbne måde at møde vores mange kunder på! Vi har høje forventninger til alle vores medarbejdere, og du skal forvente at få et stort ansvar. Som person skal du have lyst til at møde vores kunder med et smil og godt humør, du skal trives i en travl hverdag med mange kunder, og desuden skal du have et øje for detaljer, så varehuset altid fremstår indbydende. Derudover skal du være indstillet på et til tider hårdt fysisk arbejde.
    Vi tror på, at vi med vores forskellige baggrunde og kompetencer kan nå endnu længere – dog har vi alle den ting tilfælles, at vi ønsker at skabe en bedre hverdag for de mange mennesker.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Vi tilbyder mange forskellige jobs i IKEA og måske er der et, som passer til dig:

    Kundeservice: Her har vi altid kunden for øje, hvad end vi står i kassen, børnepasning, vareudlevering eller returafdelingen. Vi har dagligt dialog med mange forskellige kunder, hvortil vi sørger for, at alle kunder får en god oplevelse og forlader varehuset med et smil på læben.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Er udadvendt med en positiv energi og kan sætte dig i kundernes sted – også i pressede situationer
    • Kan bevare roen og overblikket samt kommunikere tydeligt med vores kunder
    • Trives med rutiner, er omhyggelig og har øje for detaljer
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde
    • Er god til tal, IT og en dygtig problemløser.
    • Kan tale dansk.

    Salg: Vi fordelt på tre overordnede områder; Møbeludstilling, boligtilbehør og tag selv lageret. Fælles for alle tre områder er, at vi guider og rådgiver vores kunder, så vi er sikre på, at de kommer hjem med lige præcis det produkt, der gør deres hverdag bedre.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med salg og kundeservice, evt. erfaring fra møbelsalg eller andre typer overvejelseskøb
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag og motiveres af aktivt salg og at skabe gode købsoplevelser 
    • Tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Formår at have mange bolde i luften og går til opgaverne med et struktureret og målrettet sind
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde.
    • Kan tale dansk.

    IKEA FOOD: Maden i IKEA skal være af god kvalitet. Vi sætter derfor en ære i, at maden, der serveres i vores restaurant og bistro, altid opleves som inspirerende og lækker – og til en overkommelig pris. I vores hverdag møder vi kunderne i kassen eller ved serveringsområdet, vi tilbereder både varme og kolde retter og sørger for, at der altid er rent service til vores mange kunder.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring fra restaurations-, fastfood-eller detailbranchen
    • Kan trives i et hårdt fysisk job
    • Kan møde kunderne med en positiv indstilling i en travl hverdag med et højt tempo
    • Motiveres af at arbejde i team og løfte i flok
    • Har ordenssans og forstår vigtigheden af at overholde diverse standarder inden for restaurationsdrift.

    Logistik: Vi arbejder primært i natte/ tidlige morgentimer, hvor vi sørger for at få fyldt de mange varer. Som logistikmedarbejder spiller du en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da du er med til at sørge for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe møbler og tilbehør til hjemmet. Hverdagen er altid travl, da vi hver dag arbejder med en skarp deadline – varehusets åbningstid.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med lager- og logistikarbejde, og trives i et fysisk hårdt arbejde
    • Trives med skiftende arbejdstider - herunder nattearbejde
    • Er struktureret, har overblik og fokus på orden
    • Kan tale engelsk og har lyst til kommunikere med mange kollegaer samt arbejde i et team
    • Har truckcertifikat – eller har lyst til at erhverve det.

    Sammen som et team

    Leder du efter et sted med gode kollegaer og et stærkt sammenhold, så er der plads til dig i IKEA. Sammen arbejder vi for at opfylde boligdrømme og skabe en bedre hverdag for de mange mennesker, som besøger os hver dag. Her kan du både starte din karriere og få studierelevant erfaring. Du får viden om, hvordan en stor international virksomhed er skruet sammen, og der er plads til dine styrker og til, at du kan udvikle din karriere. Vi hjælper hinanden, og sammen skaber vi den gode stemning i IKEA. Her er der plads til dem, der er målrettede, og dem der elsker at ændre planer. Her er plads til dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du har nogle spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til os på recruitment.pc.dk@ingka.ikea.com. Vær opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger via email,, men udelukkende via vores rekrutteringsportal.

    HVAD KAN DU ELLERS FORVENTE

    Med et deltidsarbejde i IKEA vil din arbejdstid blive placeret på hverdagsaftner samt hver anden weekend.
    I alle vores fuldtidsstillinger vil arbejdstiden være placeret i varehuset åbningstid. Hertil skal du forvente at arbejde 1-2 aftner om ugen samt hver anden weekend.
    Du får mulighed for at komme med input til netop din vagtplan gennem ønskeskemaer og vil kende din vagtplan for 16 uger ad gangen! Med et job i IKEA følger desuden diverse benefits såsom:
    • Bonusprogram og Loyalitetsprogram
    • Massageordning
    • Helbredsforsikring
    • Kantineordning
    Vi tilbyder en løn som matcher HK’s overenskomst (På IKEA Food vil overenskomst være 3F cafeteria) og du vil få udleveret arbejdstøj og sikkerhedssko. Vi gør opmærksom på, at vi behandler vores uopfordrede ansøgninger løbende.

  • Udløber snart!

    Deadline: 17. Jul

    Deltidsmedarbejdere til Salgsafdelingerne, 8-15 timer pr. uge, Dybbølsbro

    lokation 1577 København V
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det nemt, hurtigt og positivt for vores kunder at handle i IKEA. Det vigtigste er at du er serviceorienteret, er fyldt med energi og ikke er bange for at tage fat.

    Vi lægger desuden vægt på at du:
    • Har erfaring med salg og kundeservice, og motiveres af at skabe gode købsoplevelser
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag med et højt tempo
    • Er selvstændig og tager ansvar for at prioritere dine arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Elsker at holde orden og sørge for at alt er pænt og ryddeligt og du ikke er bange for at skulle rykke rundt på en masse varer.

    En dag I dit liv hos os

    I IKEA sælger vi et bredt udvalg af møbler og tilbehør, det kan være alt fra senge, sofaer og gardarobeskabe til tekstiler, hylder, opbevaringsløsninger og produkter inden for dekoration.

    Vi ansætter lige nu medarbejdere til flere afdelinger.

    Din hverdag vil bl.a. bestå af:
    • At rådgive og inspirere vores kunder baseret på deres individuelle behov og ønsker
    • Håndtering af varer og oprettelse af salgsområder for at sikre, at varerne er let tilgængelige for kunderne
    • Sørge for, at udstillinger og afdelingen altid fremstår præsentable og inspirerende
    • Samarbejde med varehusets andre funktioner og afdelinger.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i vores varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Anastasios Kavvadias på anastasios.kavvadias@ingka.ikea.com hvis du har spørgsmål til stillingen. Vi gør opmærksom på, at vi IKKE modtager ansøgninger via email, men udelukkende via vores rekrutteringssystem.

    Yderligere informationer

    • Arbejdstiden er på 8-15 timer pr. uge i gennemsnit, efter reglerne for fleksibel deltid, beskrevet i HK Handels overenskomst. Dette betyder, at man er garanteret 8 timer pr. uge i gennemsnit og at arbejdstiden ikke kan overstige 15 timer pr. uge i gennemsnit. Vær opmærksom på om du opfylder betingelserne for at blive ansat på fleksibel deltid
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 1-2 lukkevagter fra kl. 16 per uge samt arbejde hver anden weekend både lørdag og søndag indenfor tidsrummet 9-20.30. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder såsom helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart er 1. september 2025
    • Søg senest 17. juli 2025
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 21. Jul

    Kundeservicemedarbejder til IKEAs indgangsområde og legeland, 12 timer pr. uge, Taastrup

    lokation 2630 Taastrup
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Vi søger passionerede medarbejdere til at give vores kunder, især de yngste, en varm velkomst og en uforglemmelig oplevelse. Vores mål er at skabe glade stunder for både store og små. Vi leder efter en serviceorienteret person, der har en naturlig forkærlighed for at hjælpe og bringe smil på vores kunders ansigter.

    For at være den rette kandidat skal du:
    • Være imødekommende og smilende over for kunder
    • Have en passion for kundeservice og trives med at interagere med børn
    • Være selvmotiveret og kunne prioritere opgaver i forhold til kundeflowet
    • Være ansvarsfuld og fungere som et godt eksempel for andre.

    En dag I dit liv hos os

    Din primære rolle vil være at starte vores gæsters købsoplevelse og bidrage til at gøre deres besøg hos IKEA så problemfrit som muligt.

    Din dagligdag kommer til at bestå af at:
    • Holde opsyn i legeområdet ”Småland”, hvor du står for registrering og aktivering af børn i alderen 3-10 år
    • Byde velkommen og besvare spørgsmål for kunder i indgangsområdet
    • Vejlede kunder på vej ind i varehuset
    • Træde til ved kasselinjen i travle perioder.

    Om dette arbejdsområde

    Du bliver en del af et stærkt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere. Vi arbejder hårdt for at give alle vores kunder en rigtig god oplevelse, og arbejder hver dag tæt sammen med andre afdelinger. Du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Derudover har vi et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Melina Janner melina.janner@ingka.ikea.comved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 12 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 23. Jul

    Logistic co-worker, 37 hours per week, Aalborg

    lokation 9200 Aalborg SV
    Who you are

    Are you fascinated by the beauty of logistics? Would you like to work in an environment where things are done professionally? Can we rely on you even in the early hours of the day? If so, you are a good match as a logistic co-worker for our store.

    Your responsibilities

    In IKEA Logistics, we are responsible not just for receiving goods each day, but unloading the trucks, replenishing them in the store using forklifts, powered stackers and pallet lifters, ensuring that IKEA is ready by 10AM sharp when the store opens. After 10AM, when replenishment is done, we’re picking and then packing the goods for our customer delivery and hand-out. As a logistics co-worker you play an important role in IKEA's sales figures and customers, as the department makes sure that customers never go in vain when it comes to buying furniture for their home. Everyday life is always busy, as we work with a sharp deadline.

    In addition, we expect that you:
    • Are in good physical shape and can handle manual labor
    • Can prioritize and organize your own and the teams work to make efficient use of time
    • Are able to communicate in English and enthusiastic about working in a team
    • Have a Danish forklift license - or willing to acquire one.

    Your tasks will be:
    • Loading goods into the warehouse by driving reach truck and powered stacker
    • Working together and following up with colleagues to keep the store fully stocked • Goods receiving and handling, as well as updating IT systems accordingly
    • Proactively securing the safety of your colleagues and our customers in your working area
    • Goods replenishment and picks for our customers
    • Clean up and maintaining the department and machines.

    Together as a team

    You can become part of an international team of both fulltime and part-time employees that work towards a common goal. We secure an efficient replenishment of the store and provide good customer service, even though we do not have direct customer contact. We work closely together with all departments and consequently gain experience in collaborating with many different types of people. We work in a fast-paced environment but always support each other and work as a team. Therefore, there is room for you to be exactly who you are. We will ensure all necessary and correct trainings, so you will feel safe and competent in the job.
    At IKEA you have endless possibilities to grow!

    Questions and support? Let's connect!

    If you have any questions please contact our Logistics Team Leader, Morten George (morten.george@ingka.ikea.com)
    Please notice that we do not receive applications via e-mail but only through our recruitment portal.

    Other informations

    • This position is for an average of 37 hours per week
    • Working hours primarily between 06:00- 14:00. You should expect to work every third weekend. It is possible to give your input for the work schedule
    • Salary is within IKEAs banding for logistics and includes pension- and free choice allowance and odd hour payment
    • Other employment terms follow HKs Funktionæroverenskomst
    • We have various staff benefits including private health insurance, massage, cantina, staff discount, discount club with external partners, yearly gift, bonus etc.
    • During the recruitment process, we reserve the right to ask for a criminal record
    • Start date is as early as possible
    We have an ongoing interview process and reserve the right to close the job when we have received enough qualified candidates.

    Like homes, talent is also diverse, and in IKEA we have a passion for real people. When applying for jobs, some are discouraged if they do not meet every single competence area, but please feel free to still apply. We would love to get to know you as there is a wide range of opportunities in IKEA, based on desire, ability, and experience. We hope you will join us on this adventure, and we are looking forward to hearing from you!

  • Udløber snart!

    Deadline: 25. Jul

    Medarbejdere til Salgsafdelingerne (midlertidig 4-måneders kontrakt), 32 timer pr. uge, Taastrup

    lokation 2630 Taastrup
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det nemt, hurtigt og positivt for vores kunder at handle i IKEA. Det vigtigste er at du er serviceorienteret, er fyldt med energi og ikke er bange for at tage fat.

    Vi lægger desuden vægt på, at du:
    • Har gåpåmod og trives med fysisk arbejde
    • Er selvstændig og formår at have mange bolde i luften og går til opgaverne med et struktureret og målrettet sind
    • Elsker at holde orden og sørge for at alt er pænt og ryddeligt og du ikke er bange for at skulle rykke rundt på en masse varer.
    • Taler og forstår dansk på et brugbart niveau

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Vi søger medarbejdere til ombygningsprojekt i vores varehus fra 1. august 2025.
    I forbindelse med en større ombygning i vores salgsafdelinger søger vi engagerede og arbejdsomme medarbejdere til midlertidig ansættelse.

    Dine primære opgaver vil være at:
    • Flytte og omplacere paller og varer
    • Opsætte udstillinger
    • Hænge skilte op og sikre korrekt prismærkning
    • Bidrage til at skabe struktur og orden under ombygningen
    • Udføre diverse ad hoc-opgaver.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i vores varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Nilas Barfoed via nilas.barfoed@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingerne er midlertidige på 32 timer om ugen i gennemsnit i en periode på 4 måneder.
    • Din arbejdstid placeres primært i tidsrummet 09-16 fra mandag-fredag.
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart 15. august 2025 eller efter aftale
    • Søg senest 25. juli 2025
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 17. Jul

    Salgsmedarbejder til Soveværelsesmøbler og Børnenes IKEA, 30 timer pr. uge, Taastrup

    lokation 2630 Taastrup
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Som salgsmedarbejder i soveværelsesmøbler har du passion for boligindretning, salg og rådgivning. Når kunden kommer for at handle i IKEA, står du klar med råd, vejledning og inspiration. Som vores nye kollega er det vigtigste, at du er serviceminded, forstår at sætte dig i kundens sted, og trives i en hverdag med mange mennesker omkring dig.

    Vi lægger vægt på at: 
    • Du har erfaring med kundeservice eller salg, gerne erfaring fra møbelsalg
    • Du motiveres af at skabe gode kundeoplevelser ved at vejlede kunderne til deres drømme i en travl hverdag
    • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver
    • Du er struktureret med et målrettet sind, og formår at have mange bolde i luften.

    En dag I dit liv hos os

    Møbelafdelingen soveværelsesmøbler er placeret på varehusets øverste etage. Vi rådgiver vores kunder i at finde den helt rigtige seng, madras eller garderobeskab til dem, og vi sikre tryg og grundig vejledning, når der skal handles ind til børneværelset. Vores hovedfokus er at opfylde vores kunders boligdrømme og overstige deres forventninger.

    Dine opgaver vil bl.a. blive at:
    • Rådgive og inspirere dine kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Bidrage til vores fælles salgsmål
    • Sørge for at afdeling og udstillingsmøbler altid er vedligeholdte og præsentable
    • Sikre synlig pris og købsguides på alle varer, så kundernes købsproces bliver så let som muligt
    • Samarbejde med varehusets andre funktioner og afdelinger.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team, som består af både deltid- og fuldtidsmedarbejdere. Vi er et team, som har stor fokus på godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i folk. Hvor vi alle motiveres af service og salg, for at sikre de bedste kundeoplevelser. Vi sørger for den rette træning, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Mikkel Hansen via mikkel.hansen@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 30 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 1-2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag i tidsrummet 9-20. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 17. juli 2025
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 18. Jul

    Opvasker, 10 timer pr uge, IKEA Odense

    lokation 5220 Odense SØ
    Hvem er du?

    Vi leder efter dig, som gerne vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at få en velfortjent pause under deres indkøbsoplevelse. Din baggrund kan være mangeartet - det vigtigste er, at du er serviceorienteret, har masser af energi og at du får tingene til at ske! Som opvasker hos IKEA Food trives du ved rutineopgaver, og det er en fordel, hvis du:

    • Er vant til at arbejde i et tempofyldt miljø
    • Har erfaring med at holde en høj hygiejnestandard
    • Vant til at arbejde med rutiner inden for serviceområdet
    • Har erfaring med lignende arbejde.

    Dine ansvarsområder

    Som opvasker arbejder du som en del af IKEA FOOD. Det er din opgave at sikre, at gæsterne har rene tallerkener til at spise deres mad, når de nyder et måltid i vores restaurant. I IKEA FOOD ser vi vores opvaskemaskine som hjertet i driften, hvilket betyder, at du har en kæmpe indflydelse på kundeoplevelsen.

    Dine opgaver bliver derfor:

    • Arbejde som en del af vores opvaskerteam
    • Rengøring og holde en høj hygiejnestandard, så alle tallerkener, glas m.m. er i perfekt stand til kunderne
    • Arbejde med rutiner i et tempofyldt miljø.

    Vores team i IKEA

    I IKEA FOOD arbejder vi sammen for at sikre, at alle kunder kan nyde et godt måltid og en lille pause fra deres indkøbsoplevelse. Vi arbejder sammen som et team og tror på, at alle har en vigtig rolle i vores daglige forretning. Vores miljø er tempofyldt og kan være stressende. Derfor er det vigtigt for os også at have det sjovt og skabe en god stemning, når vi arbejder.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du har spørgsmål, kontakt venligst Kitchen Production Manager Rene Nielsen (rene.nielsen@ingka.ikea.com) Bemærk venligst, at vi ikke modtager ansøgninger via e-mail, men kun via vores rekrutteringsportal.

    Further information

    • Stillingen er på 10  timer pr. uge i gennemsnit 
    • Vagter 1-2 eftermiddage/aftener på hverdage og hver 2. weekend både lørdag og søndag 
    • I ferier og travle perioder er der mulighed for flere timer 
    • Vi tilbyder diverse personalegoder, herunder; pensionsordning, helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning etc.
    • Løn efter 3F’s cafeteriaoverenskomst
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale

  • Deadline: 10. Aug

    Manager for Food business in IKEA Odense

    lokation 5220 Odense SØ
    Who you are

    We are now looking for a commercially driven leader to take charge of one of our most customer-facing areas – the IKEA Food business in Odense.

    You bring strong commercial insight and a deep understanding of how to create exceptional customer experiences. You know how to translate strategy into action and prioritize the customer journey – from first impression to lasting satisfaction – with food as a key part of that experience.

    As a leader, you are passionate about developing the business through people. You grow your team by empowering leaders and co-workers, and you thrive in leading change and navigating operational challenges in a dynamic and fast-paced environment. You are motivated by achieving results and by creating a welcoming and memorable experience for every customer.

    We are looking for someone who:

    • Is results-oriented and driven by growth through entrepreneurship and team spirit.
    • Has strong leadership experience as a manager of a leadership team—ideally from a large company with a broad staff base.
    • Possesses commercial interest, knowledge, and a strong strategic mindset, along with experience working strategically, tactically, and operationally with business plans.
    • Builds strong relationships and communicates clearly in English. Danish is not required, but you're open and motivated to learn it.

    Your responsibilities

    As the IKEA Food Manager, you will be responsible for the entire food function in the store, and your primary task will be to create the unique IKEA food experience with a strong focus on our Swedish roots and identity.
    You will also hold overall responsibility for ensuring that the IKEA Food function always keeps customer expectations in mind—before, during, and after their visit to the store.

    You will be a key part of the IKEA Odense management team, where your role is to help identify the best solutions in line with the IKEA concept, ensuring continuous business development across functions. You and your team will be expected to translate this into creative solutions and commercial opportunities that meet customer needs and expectations.

    Your responsibilities will include:
    • Overall leadership of the IKEA Food function, including the development of teams and team leaders.
    • Planning and executing business plans for the store.
    • Improving daily routines in the department to ensure continuous optimization and efficiency.
    • Ensuring compliance with the IKEA concept and guidelines within your area.
    • Being part of our commercial team in the store and contributing your knowledge and experience in customer service and the local market to help us find the best ways of working.

    Together as a team

    At IKEA Odense, you’ll become part of a strong and ambitious team of 400 dedicated colleagues.
    We’re driven by a shared goal: to become the best IKEA store in the world. That means we don’t just aim to meet expectations—we strive to exceed them. Through collaboration, passion, and a strong commercial mindset, we work together to create extraordinary results and a better everyday life for the many people.

    IKEA Food plays a key role in our journey.
    Rooted in our Swedish heritage, we create food experiences that connect people and strengthen the IKEA brand—whether it’s a quick bite in the Bistro or a taste of Sweden in the restaurant. As part of the team, you’ll help shape these moments in a business area full of potential and ambition.

    Questions and support? Let's connect!

    If you have questions about the position, you are welcome to contact Market Manager Peter Elmose at peter.elmose@ingka.ikea.com or Unit People & Culture Manager Sanne Rasmussen at sanne.rasmussen@ingka.ikea.com.
    For questions regarding the recruitment process, please contact Senior Recruiter Maja Sørensen at Maja.sorensen@ingka.ikea.com.

    Please note that we only accept applications submitted through our recruitment system. Applications sent via email will not be considered.

    Other informations

    • The position averages 37 hours per week under an individual contract. Overtime is reflected in the salary.
    • Working hours are scheduled between 8:00 AM and 8:00 PM, Monday to Sunday. You should expect to work evenings and weekends, as you will also be part of the store’s safety team.
    • Salary is based on qualifications and in accordance with IKEA’s salary policy.
    • We offer a wide range of employee benefits, including: pension, health insurance, massage program, staff canteen, employee discount, access to Logbuy, annual bonus, and much more.

    We aim for a start date in October or as agreed.
    Please note that due to the summer holiday period, the application deadline is set for August 10. Response times may be longer than usual during this time.
    We expect to conduct the first round of interviews during 33.

  • Deadline: 6. Aug

    Commercial Swedish Food Market & Bistro Teamleader, IKEA Aalborg

    lokation 9200 Aalborg SV
    Who you are

    Your energy and passion for sales and people naturally drive you to take responsibility as a leader—developing both your team and your product range.
    We expect you to be adaptable and solution-oriented when facing the many exciting challenges that arise in daily operations.
    With your sales experience, you will maintain a strong commercial focus and a high drive to develop the assortment in the Bistro and Swedish Food Market. You are able to plan your own time and tasks, and you meet deadlines.
    The organization is structured so that you report to the experienced IKEA Food Manager within IKEA Food.

    At IKEA Food, we place great emphasis on collaboration, team spirit, and your well-being. You must be willing and able to be an active part of the department team. You should be confident in making decisions when challenges arise and be able to maintain an overview with a positive attitude—even when the day gets busy and hectic.

    A day in your life with us

    In collaboration with the Food Manager and our Team Leaders in IKEA Food, one of your key responsibilities will be to create great experiences for guests in the Bistro—through well-prepared food and a high level of service.
    In the Swedish Food Market, we offer a wide range of Swedish specialties and sustainable products. Your main task here, in collaboration with the store, will be to promote our products, drive sales, generate awareness, and attract new customers to the Swedish Food Market.

    You will have direct leadership responsibility for a team of approximately 14 employees. Your daily challenge will be to develop and motivate your team while optimizing sales in the Bistro and Swedish Food Market with a strong commercial focus.
    The role includes a significant amount of administrative work, such as food safety compliance, hygiene, inventory ordering, and campaign planning. You will collaborate commercially with colleagues across functions and represent IKEA Food in various commercial groups and forums. At the same time, you will be present on the shop floor with your team, driving the department with a focus on sales and service.

    You will do this by:

    • Being outgoing and approachable toward both employees and guests
    • Ensuring excellent service by working with your team to deliver outstanding customer experiences
    • Maintaining a clean and tidy environment in the Bistro and Swedish Food Market
    • Ensuring full compliance with hygiene and food safety regulations
    • Collaborating with the IKEA Food leadership team and other store functions
    • Following up on sales figures and identifying opportunities to optimize revenue in the Bistro and Swedish Food Market
    • Planning campaigns and leveraging all commercial opportunities to raise the profile of the Swedish Food Market

    Leadership experience in sales and service is a requirement for this position.

    Together as a team

    Thanks to us, customers, co-workers and people at home can have a better everyday life through food that’s good for both people and planet. Together we serve more than 660 million customers yearly at the IKEA restaurants worldwide, underlining our Scandinavian heritage by offering a modern taste of Sweden. We also offer a variety of foods in our bistros and in the “Swedish Food market”.
    We are a diverse group of people who all live by the motto: Laughter is brightest in the place where the food is!

    Questions and support? Let's connect!

    If you have questions about the position, you are welcome to contact IKEA Food Manager Tina Olesen at tina.olesen@ingka.ikea.com.
    For questions regarding the recruitment process, please contact Senior Recruiter Maja Sørensen at Maja.sorensen@ingka.ikea.com.

    Please note that we only accept applications submitted through our recruitment system. Applications sent via email will not be considered.

    Other informations

    • The position averages 37 hours per week under an individual contract. Overtime is reflected in the salary.
    • Working hours are scheduled between 7:00 AM and 8:00 PM, Monday to Sunday. You should expect to work evenings and weekends, as you will also be part of the store’s safety team.
    • Salary is based on qualifications and in accordance with IKEA’s salary policy.
    • We offer a wide range of employee benefits, including: pension, health insurance, massage program, staff canteen, employee discount, access to Logbuy, annual bonus, and much more.

    We aim for a start date of September/October or as agreed. Interviews will be held on an ongoing basis, and we reserve the right to close the posting if the right candidate is found before the application deadline.
    Application deadline: August 6.
    OBS: Due to the summer holiday period, response times may be longer, and interviews will be scheduled during weeks 32 and 33.

  • Udløber snart!

    Deadline: 17. Jul

    Medarbejder til IKEAs Bistro & Svenske Madmarked, 12 timer pr. uge, Taastrup

    lokation 2630 Taastrup
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og lækkert for vores kunder at få afsluttet deres indkøbsoplevelse hos IKEA.

    Vi lægger desuden vægt på at:
    • Du taler flydende dansk og kan kommunikere på engelsk
    • Du er serviceorienteret og kan møde kunderne med en positiv energi i en travl hverdag i højt tempo
    • Du ikke er bange for at tage fat og trives ved at være på benene en hel dag
    • Du er selvstændig, tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver og har viljen til at gå forrest med et godt eksempel.

    Det er et plus hvis du har erfaring fra restaurations-, fastfood- eller servicebranchen

    Dine ansvarsområder

    IKEAs Bistro og Svenske Madmarked er placeret efter varehusets udgangskasser, og her sørger vi for, at kunderne kan tage alt fra ”Kalle’s Kaviar” til en frisklavet veggie hotdog med hjem. Vi sælger hver dag et bredt udvalg af franske hotdogs, kanelsnegle, svenske specialiteter osv.

    Dine opgaver bliver at:
    • Betjene gæsterne i Bistroen og det Svenske Madmarked, hvor du sikrer den gode kundeoplevelse
    • Sørge for løbende klargøring og tilberedning af Bistroens sortiment, så der altid er veltilberedt mad klar til servering
    • Sikre en høj standard af hygiejne og rengøring, så vores afdeling fremstår ren og indbydende for vores gæster.

    Om dette arbejdsområde

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med and afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Food Teamleder Louise Juul på louise.juul1@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og IKKE via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 12 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres efter driftens behov , men oftest nogle hverdage fra kl 16:00 og hver anden weekend, både lørdag og søndag, varierende vagter. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn og øvrige arbejdsvilkår efter 3F’s cafeteriaoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 17. juli 2025
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 22. Jul

    Kundeservicemedarbejder til Click&Collect og Parcel Handout, 8-15 timer pr. uge, Dybbølsbro

    lokation 1577 København V
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som har passion for at give god kundeservice og ikke er bange for at tage fat. Din baggrund kan være mangeartet. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at møde en masser mennesker hver dag, og har lyst til at bruge dig selv fysisk.

    Vi lægger desuden vægt på, at du:
    • Er imødekommende og formår at sætte dig i kundens sted
    • Har logisk sans og øje for detaljen
    • Er selvstændig og disciplineret i dit arbejde
    • Kan holde hovedet koldt og tager ansvar.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    I vareudleveringen står vi klar til at give kunderne den bedste afslutning på deres køb, når de skal afhente bestilte varer fra varehuset eller online. Vi forstår, at arbejde selvstændigt, men også at inddrage hinanden, når det er nødvendigt. Hos os får du en bred vifte af opgaver. Din primære opgave er dog at servicere de mange kunder, når de er klar til at afhente deres ordrer.

    Dine opgaver bliver derfor at:
    • Udlevering af varer til kunderne i vareudleveringen
    • Håndtering af solgte varer som alligevel ikke er på lager
    • Scanning og kvalitetssikring af ordrer, så vi sikrer at kunderne får de rigtige varer i god kvalitet
    • Andre ad-hoc opgaver

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et stærkt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i vores kundeservicefunktion. Vi arbejder hårdt for at give alle vores kunder en rigtig god oplevelse, og vi arbejder hver dag tæt sammen med andre afdelinger. Du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Derudover har vi et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Customer Relations TeamlederMikki Olesen mikki.olesen@ingka.ikea.com. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 8-15 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest

    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 22. Jul

    Kundeservicemedarbejder til Click&Collect og Parcel Handout, 32 timer pr. uge, Dybbølsbro

    lokation 1577 København V
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som har passion for at give god kundeservice og ikke er bange for at tage fat. Din baggrund kan være mangeartet. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at møde en masser mennesker hver dag, og har lyst til at bruge dig selv fysisk.

    Vi lægger desuden vægt på, at du:
    • Er imødekommende og formår at sætte dig i kundens sted
    • Har logisk sans og øje for detaljen
    • Er selvstændig og disciplineret i dit arbejde
    • Kan holde hovedet koldt og tager ansvar
    • Er omstillingsparat

    Hvad du skal lave – dag for dag

    I vareudleveringen står vi klar til at give kunderne den bedste afslutning på deres køb, når de skal afhente bestilte varer fra varehuset eller online. Vi forstår, at arbejde selvstændigt, men også at inddrage hinanden, når det er nødvendigt. Hos os får du en bred vifte af opgaver. Din primære opgave er dog at servicere de mange kunder, når de er klar til at afhente deres ordrer.

    Dine opgaver bliver derfor at:
    • Udlevering af varer til kunderne i vareudleveringen
    • Håndtering af solgte varer som alligevel ikke er på lager
    • Scanning og kvalitetssikring af ordrer, så vi sikrer at kunderne får de rigtige varer i god kvalitet
    • Andre ad-hoc opgaver

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et stærkt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i vores kundeservicefunktion. Vi arbejder hårdt for at give alle vores kunder en rigtig god oplevelse, og vi arbejder hver dag tæt sammen med andre afdelinger. Du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Derudover har vi et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Customer Relations Teamleder Mikki Olesen mikki.olesen@ingka.ikea.com. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 32 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 18. Jul

    Salgsmedarbejder til afdelingen for Køkkentilbehør, 10-15 timer pr. uge, Gentofte

    lokation 2820 Gentofte
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det nemt, hurtigt og positivt for vores kunder at handle i IKEA. Det vigtigste er at du er serviceorienteret, er fyldt med energi og ikke er bange for at tage fat.

    Vi lægger desuden vægt på at du:
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag med et højt tempo
    • Er selvstændig og tager ansvar for at prioritere dine arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Elsker at holde orden og sørge for at alt er pænt og ryddeligt og du ikke er bange for at skulle rykke rundt på en masse varer.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Salgsafdelingen for Køkkentilbehør er placeret på varehusets nederste etage, og vi sælger hver dag et bredt udvalg af gryder, tallerkener, service, bageartikler og meget andet tilbehør til køkkenet med udgangspunkt i den enkelte kundes hjem.

    Din hverdag vil bl.a. bestå af:
    • At rådgive og inspirere vores kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Håndtering af varer og klargøring af salgspladser, så varerne er tilgængelige for kunderne
    • Oprydning, så udstillinger og afdelingen altid er præsentable og inspirerende

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte afdelingsleder Malik Resendal via malik.resendal@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 10-15 timer pr. uge i gennemsnit efter reglerne for fleksibel deltid, beskrevet i HK Handels overenskomst. Dette betyder, at man er garanteret 10 timer pr. uge i gennemsnit og at arbejdstiden ikke kan overstige 15 timer pr. uge i gennemsnit. Vær opmærksom på om du opfylder betingelserne for at blive ansat på fleksibel deltid (som udgangspunkt skal man være studerende, pensionist eller have et job med væsentligt flere timer ved siden af)
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 1-2 lukkevagter pr. uge fra kl. 16 samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag indenfor tidsrummet 9-20. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 18. juli 2025
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 24. Jul

    Replenishment Co-worker for early morning shifts, flexible part-time (8–15 hours per week), Aarhus.

    lokation 8200 Århus N
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Elsker du at stå op før alle andre og bruge kroppen når du arbejder? Så vil du passe godt ind hos os som Vareopfylder af boligtilbehør. Når IKEA hver dag slår dørene op, er vi afhængige af, at varehuset er velopfyldt og klar til vores gæster. Vareopfyldning er derfor ligeså meget kundeservice, som det er paller og varer, der skal sættes på plads.

    I denne stilling ser vi gerne, at du:
    • Har erfaring med og/eller trives med at arbejde i de tidlige morgentimer.
    • Er i god fysisk form og trives ved at bruge din krop aktivt
    • Besidder et skarpt øje for detaljer og nyder at arbejde på en organiseret og struktureret måde
    • Skal kunne kommunikere på engelsk og ivrig efter at samarbejde effektivt med teamet.

    Dine ansvarsområder

    Logistik spiller en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da afdelingen sørger for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe boligtilbehør til hjemmet. Vi arbejder hver dag med en skarp deadline kl. 10, når varehuset åbner.

    Dine opgaver er derfor:
    • Vareopfyldning af boligtilbehør såsom tallerkener, puder, lamper, planter etc. med palleløfter, håndkraft og evt. truck/stabler
    • Tæt opfølgning og samarbejde med dine kollegaer fra hele varehuset
    • Varehåndtering og -optællinger
    • Oprydning og vedligeholdelse af afdeling og maskiner.

    Vores team i IKEA

    Hos os bliver du en del af et internationalt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som alle arbejder mod det samme fælles mål. Vi sikrer en effektiv vareopfyldning i varehuset og yder god service over for kunderne, selvom vi ikke har direkte kundekontakt. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring i at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi arbejder i et højt tempo, men har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Questions and support? Let's connect!

    Du er velkommen til at kontakte Logistik Team leder, Louise Hansen, på louise.hansen@ingka.ikea.com eller Burim Kurosi på burim.kurosi@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Arbejdstiden er på 8-15 timer pr. uge i gennemsnit, efter reglerne for fleksibel deltid, beskrevet i HK Handels overenskomst. Dette betyder at man er garanteret 8 timer pr. uge i gennemsnit og at arbejdstiden ikke kan overstige 15 timer pr. uge i gennemsnit. Vær opmærksom på om du opfylder betingelserne for at blive ansat på fleksibel deltid
    • Din arbejdstid placeres primært om i de tidlige morgentimer, inden butikken åbner. Du skal også regne med at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn inden for IKEAs lønramme for lager/logistik, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Øvrige arbejdsvilkår følger HKs funktionæroverenskomst
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 24 juli 2025
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 20. Jul

    Salgsmedarbejder til Tekstil- og Tæppeafdelingen, 10 timer pr. uge, Gentofte

    lokation 2820 Gentofte
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Vi leder derfor efter dig, som vil være med til at gøre det hurtigt, nemt og positivt for vores kunder at handle i IKEA. Det vigtigste er at du er serviceorienteret, har en masse energi og ikke er bange for at tage fat.

    Vi lægger desuden vægt på at du:
    • Har erfaring med salg og kundeservice, og motiveres af at skabe gode købsoplevelser
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag med et højt tempo
    • Er selvstændig og tager ansvar for at prioritere dine arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Kan kommunikere flydende på dansk.

    Dine ansvarsområder

    Salgsafdelingen for Tekstiler, bad og Tæpper er placeret på varehusets nederste etage, og vi sælger hver dag et bredt udvalg af puder, sengetøj, metervarer og badeværelsesmøbler med udgangspunkt i den enkelte kundes hjem.

    Din hverdag vil bl.a. bestå af:
    • At rådgive og inspirere vores kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Håndtering af varer og klargøring af salgspladser, så varerne er tilgængelige for kunderne
    • Oprydning, så udstillinger og afdelingen altid er præsentable og inspirerende.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere i et stort varehus. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring med at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Marc Lavigne via marc.lavigne@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Yderligere informationer

    • Stillingen er på 10-15 timer pr. uge i gennemsnit efter reglerne for fleksibel deltid, beskrevet i HK Handels overenskomst. Dette betyder, at man er garanteret 10 timer pr. uge i gennemsnit og at arbejdstiden ikke kan overstige 15 timer pr. uge i gennemsnit. Vær opmærksom på om du opfylder betingelserne for at blive ansat på fleksibel deltid (som udgangspunkt skal man være studerende, pensionist eller have et job med væsentligt flere timer ved siden af)
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 1-2 lukkevagter pr. uge i tidsrummet 16-20.30 samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag i tidsrummet 9-20.30. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 20. juli 2025
    • Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Deadline: 1. Aug

    Salgsmedarbejder til Soveværelsesmøbler og Børnenes IKEA, 32 timer pr. uge, Aalborg

    lokation 9200 Aalborg SV
    Hvem er du?

    Hos IKEA brænder vi for at skabe fantastiske kundeoplevelser. Som salgsmedarbejder i soveværelsesmøbler har du passion for boligindretning, salg og rådgivning. Når kunden kommer for at handle i IKEA, står du klar med råd, vejledning og inspiration. Som vores nye kollega er det vigtigste, at du er serviceminded, forstår at sætte dig i kundens sted, og trives i en hverdag med mange mennesker omkring dig.

    Vi lægger vægt på at: 
    • Du har erfaring med kundeservice eller salg, gerne erfaring fra møbelsalg
    • Du motiveres af at skabe gode kundeoplevelser ved at vejlede kunderne til deres drømme i en travl hverdag
    • Du arbejder selvstændigt og tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver
    • Du er struktureret med et målrettet sind, og formår at have mange bolde i luften.

    En dag I dit liv hos os

    Møbelafdelingen soveværelsesmøbler er placeret på varehusets øverste etage. Vi rådgiver vores kunder i at finde den helt rigtige seng, madras eller garderobeskab til dem, og vi sikre tryg og grundig vejledning, når der skal handles ind til børneværelset. Vores hovedfokus er at opfylde vores kunders boligdrømme og overstige deres forventninger.

    Dine opgaver vil bl.a. blive at:
    • Rådgive og inspirere dine kunder ud fra deres behov og ønsker
    • Bidrage til vores fælles salgsmål
    • Sørge for at afdeling og udstillingsmøbler altid er vedligeholdte og præsentable
    • Sikre synlig pris og købsguides på alle varer, så kundernes købsproces bliver så let som muligt
    • Samarbejde med varehusets andre funktioner og afdelinger.

    Vores team i IKEA

    Du bliver en del af et team, som består af både deltid- og fuldtidsmedarbejdere. Vi er et team, som har stor fokus på godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i folk. Hvor vi alle motiveres af service og salg, for at sikre de bedste kundeoplevelser. Vi sørger for den rette træning, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet. Hos IKEA har du uendelige muligheder for at udvikle dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Du er velkommen til at kontakte Shopkeeper Christina Jensen, på christina.guldhammerjensen6@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 32 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært i varehusets åbningstider, og du skal forvente at have 2 lukkevagter pr. uge samt arbejde hver 2. weekend både lørdag og søndag . Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn efter HK’s butiksoverenskomst, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart september/oktober eller efter aftale
    • Søg senest d. 1 august 2025
    • OBS: På grund af sommerferieperioden kan svartider være længere, og samtaler vil blive planlagt i uge 32 og 33.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring. Vi håber du være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 25. Jul

    Replenishment co-worker for night and morning shifts, 12 hours per week, Gentofte

    lokation 2820 Gentofte
    Derfor er vi helt vilde med dig

    Elsker du at stå op før alle andre og bruge kroppen når du arbejder? Så vil du passe godt ind hos os som Vareopfylder af boligtilbehør. Når IKEA hver dag slår dørene op, er vi afhængige af, at varehuset er velopfyldt og klar til vores gæster. Vareopfyldning er derfor ligeså meget kundeservice, som det er paller og varer, der skal sættes på plads.

    I denne stilling ser vi gerne, at du:
    • Har erfaring med og/eller trives med at arbejde om natten
    • Er i god fysisk form og trives ved at bruge din krop aktivt
    • Besidder et skarpt øje for detaljer og nyder at arbejde på en organiseret og struktureret måde
    • Skal kunne kommunikere på engelsk og ivrig efter at samarbejde effektivt med teamet.

    Dine ansvarsområder

    Logistik spiller en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da afdelingen sørger for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe boligtilbehør til hjemmet. Vi arbejder hver dag med en skarp deadline kl. 10, når varehuset åbner.

    Dine opgaver er derfor:
    • Vareopfyldning af boligtilbehør såsom tallerkener, puder, lamper, planter etc. med palleløfter, håndkraft og evt. truck/stabler
    • Tæt opfølgning og samarbejde med dine kollegaer fra hele varehuset
    • Varehåndtering og -optællinger
    • Oprydning og vedligeholdelse af afdeling og maskiner.

    Vores team i IKEA

    Hos os bliver du en del af et internationalt team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som alle arbejder mod det samme fælles mål. Vi sikrer en effektiv vareopfyldning i varehuset og yder god service over for kunderne, selvom vi ikke har direkte kundekontakt. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring i at samarbejde med mange forskellige mennesker. Vi arbejder i et højt tempo, men har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Questions and support? Let's connect!

    Du er velkommen til at kontakte Logistik Team leder, Andreas Dalkyriadis andreas.dalkyriadis@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vi gør opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 12 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid placeres primært om natten og de tidlige morgentimer, inden butikken åbner. Du skal også regne med at arbejde hver anden weekend, både lørdag og søndag. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn inden for IKEAs lønramme for lager/logistik, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Øvrige arbejdsvilkår følger HKs funktionæroverenskomst
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!

  • Udløber snart!

    Deadline: 25. Jul

    Forklift Driver for Picking, 8 hours per week, Odense

    lokation 5220 Odense SØ
    Hvem er du?

    Elsker du et højt arbejdstempo og at bruge din fysik i dit arbejde? Så vil du passe godt ind som logistikmedarbejder på vareudleveringslageret i IKEA. Her arbejder vi, indenfor varehusets åbningstid, på den del af lageret, som ikke er tilgængeligt for kunden.

    I denne stilling ser vi gerne at du:
    • Det er et krav at du har et dansk truckcertifikat
    • Er i god fysisk form og kan håndtere tunge løft
    • Har evnen til at skabe overblik, med god fokus på detaljer
    • Er motiveret af at prioritere og organisere egne opgaver, så tiden udnyttes bedst muligt
    • Har en høj grad af selvdisciplin og trives i rutinepræget arbejde.

    Dine ansvarsområder

    Den primære opgave er plukning af kundeordrer med håndkraft, palleløfter og køre truck. Som medarbejder på vareudleveringslageret pakker og løfter man derfor flere ton om dagen. I takt med at ordrer ekspederes online eller i varehuset, finder du varerne til kunden og sørger for, at de rigtige varer pakkes hurtigst muligt og uden fejl og mangler. Du vil primært arbejde selvstændigt men med kolleger tæt omkring dig.

    Dine opgaver er derfor:
    • Pluk- og pak af ordrer fra varehuset samt klik&hent-ordrer
    • Oprydning samt vedligeholdelse af afdelingen og dens udstyr
    • Tæt samarbejde med øvrige afdelinger, særligt kundeservice og salg.

    Vores team i IKEA

    Hos os bliver du en del af et team af både fuldtids- og deltidsmedarbejdere, som alle arbejder mod det samme fælles mål. Vi sikrer en effektiv logistik i varehuset og yder god service over for kunderne, selvom vi har begrænset kundekontakt. Vi arbejder tæt sammen med andre afdelinger, og du får derfor erfaring i at samarbejde med mange forskellige mennesker. Det er en afdeling præget af mange forandringer, da IKEA i øjeblikket har stor fokus på at udvikle vores leveringskanaler overfor vores kunder. Vi arbejder derfor i et højt tempo, men har et rigtig godt sammenhold, hvor vi bakker hinanden op og løfter i flok. Der er derfor plads til at være lige præcis den, du er, og du har mulighed for at skabe et stærkt socialt netværk. Vi sørger for den rette oplæring, så du kan føle dig tryg og kompetent i jobbet.

    Questions and support? Let's connect!

    Du er velkommen til at kontakte Logistik Team leder Katrine Jacobsen på katrine.jacobsen@ingka.ikea.com ved spørgsmål. Vær opmærksom på, at vi udelukkende modtager ansøgninger via vores rekrutteringssystem og ikke via e-mail.

    Øvrige informationer

    • Stillingen er på 8 timer pr. uge i gennemsnit
    • Din arbejdstid vil ligge fra 19-23 på hverdage (2 hver uge), og du skal forvente at arbejde i weekender, både lørdag og søndag i tidsrummet 19-23. Det er muligt for dig, at komme med input til arbejdsplanen
    • Løn inden for IKEAs lønramme for lager/logistik, herunder pension- og fritvalgsordning samt forskudttidstillæg
    • Øvrige arbejdsvilkår følger HKs funktionæroverenskomst
    • Vi har diverse personalegoder som helbredsforsikring, massageordning, kantineordning, personalerabat, rabatordninger med samarbejdspartnere, årsgave og bonusordning osv.
    • Der kan i ansættelsesprocessen blive stillet krav om fremvisning af straffeattest
    • Ønsket opstart hurtigst muligt eller efter aftale
    • Søg senest 25. juli 2025
    • OBS: Vi indkalder løbende til samtaler og forbeholder os retten til at lukke jobopslaget, når vi har modtaget tilstrækkeligt med relevante kandidater.

    Ligesom vores hjem er vores talenter også mangfoldige, og i IKEA har vi en passion for rigtige mennesker. Ved jobsøgning er der nogle der kan miste modet, hvis de ikke opfylder alle kompetencer, men du er meget velkommen til stadig at ansøge. Vi vil gerne lære dig at kende og mulighederne er mange i IKEA, baseret på interesse, evner og erfaring - uanset om du er ung, senior eller derimellem. Vi håber, at du vil være med på rejsen og glæder os til at høre fra dig!