Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Telesælger med fast løn, provision og gode fremtidsmuligheder

    Hos Hornskov Vindberg A/S søger vi netop nu energiske og ambitiøse sælgere til at videreformidle vores vision om simpel og effektiv inddrivelse. 

    Som sælger bliver du uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg!  

    Den daglige gang er i vores flotte lokaler ved Rådhuspladsen i København, hvor du arbejder på telefonen med ét eneste mål for øje, at sælge så meget som det overhovedet er muligt!!

    Der er moderne systemerne, unge og glade kollegaer samt en lækker frokostordning der også inkluderer morgenmad.

    Lønnen afregnes med en solid grundløn på 18.000kr. tillagt fordelagtig provision og bonusser.

    Er du ny i salgsbranchen så er dette en perfekt mulighed for at kickstarte en salgs- og/ellers juridisk karriere så tidligt så muligt.

    Er du erfaren i salgsgamet? Så kom og tag udfordringen op på et nyt og interessant marked.

     

    Send os din ansøgning på job@hornskovvindberg.dk eller ring og få en smagsprøve på 44224020. Vi er sælgere. Er du?

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Jun

    Branchens bedste deltidssælger!

    2000, Frederiksberg

    Du er ambitiøs og fuld af eventyr. Du elsker at sælge og kan begejstre andre i jagten på vores fælles succes. Det at nå dine mål og være en vinder er dit brændstof. Vi søger efter branchens bedste deltidssælger, som også kan tage timer om formiddagen til vores butik i Frederiksberg Centret. Men skynd dig, vi skal bruge dig nu!

    Du har:

    • Salgs- og butikserfaring
    • Højt servicegen og kundetække
    • Flair for tal og godt købmandskab
    • Masser af initiativ, dynamik og engagement
    • Erfaring fra sports- eller outdoor branchen er en fordel
    • Fortrolig med IT på brugerniveau

    Du er:

    • Et naturligt salgstalent og villig til at arbejde om formiddagen
      Serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted
    • En dygtig arbejdsom, selvstændig og ærlig købmand
    • Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt og gå forrest

    Du får:

    • En spændende hverdag med stor selvstændighed og fart på
    • Top motiveret kollegaer
    • De interne udviklingsmulighederne er store
    • Stor frihed til at skabe din egen succes
    • Løn efter indsats og kvalifikationer

    Matcher du profilen?

    Så skynd dig at maile din ansøgning vedlagt CV til miw@eventyrsport.dk, og skriv ”Deltidssælger” i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschef Michael Wennike tlf: 32216622. Vi vurderer løbende ansøgningerne.

    Eventyrsport - succesen fortsætter!

    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl, og har det sjovt! Vi brænder for værdierne som kvalitet og service, og har igennem årene etableret 11 fysiske butikker og velfungerende webshop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Jul

    Vi søger en skoleelev eller en studerende, som kan koordinere, kopiere og pakke vores kursus- og undervisningsmaterialer.

    Jobbet som studentermedhjælper

    Det vil være din opgave fra midten af august at stå for at koordinere, kopiere og pakke vores undervisnings- og kursusmaterialer, som bruges på efteruddannelseskurser og EA-uddannelsen. Vi afholder omkring halvtreds kurser om året og står desuden for EA-uddannelsen. Derudover gennemfører vi virksomhedsrettede kurser, seminarer og konferencer, som der også skal produceres materialer til.

    Du skal også løbende hjælpe med nogle praktiske opgaver i sekretariatet. Det kan eksempelvis være at fylde papir i vores kopimaskiner og sørge for, at vi har mapper og andet til materialeproduktionen. Desuden skal du løse mindre opgaver i forbindelse med kursusmaterialet, herunder tilrette evalueringsskemaer og ajourføre vores fælles kursuskalender. Du vil blive tilknyttet vores kommunikationsafdeling.

    Dine kvalifikationer

    Du går måske i gymnasiet eller skal til at begynde på en uddannelse. Du er selvstændig, meget praktisk anlagt og har et godt drive. Du er god til at organisere, du føler et stort ansvar for dine opgaver og er udadvendt og serviceorienteret. Du lytter til dine kolleger og er god til at komme med forslag og input. Du er fortrolig med it og har det godt med at søge informationer her.

    Jobbet forudsætter, at du kan arbejde fleksibelt, da det tilrettelægges efter, hvornår vi afholder kurser. Der kan være arbejde i weekenden, men det er i høj grad dig selv, som planlægger, hvornår opgaverne udføres inden for en given frist. Du vil løbende aftale dine arbejdstider med vores kursuskoordinator.

    Tiltrædelse i starten af august 2018.

    Vi tilbyder

    Du vil blive en del af en erhvervsorganisation med cirka 20 medarbejdere og tre afdelinger: kommunikation, økonomi og jura. 

    Kommunikationsafdelingen har seks fuldtidsansatte og fire studentermedarbejdere, som blandt andet producerer et medlemsblad, hjemmeside, nyhedsbreve, møder, kurser og konferencer. 

    Vi bidrager til den faglige udvikling af vores medlemmer og deres ansatte, og vi varetager medlemmernes fælles interesser. Vi vægter et højt fagligt niveau og engagerede medarbejdere. Samtidig værdsætter vi et afslappet og motiverende arbejdsmiljø.

    Arbejdstiden er som udgangspunkt 10-15 timer om ugen. Men der kan være mere arbejde, når EA-uddannelsen starter op. Der er er en timeløn på 118 kr.

    Mere information og ansøgningsfrist

    Synes du, at jobbet lyder interessant og matcher det dine forventninger og ambitioner, så send en ansøgning til os hurtigst muligt på student@ejendomsforeningen.dk. Vi indkalder løbende til samtale.

    Spørgsmål til stillingen kan rettes til kursuskoordinator Katrine Korskjær på kak@ejendomsforeningen.dk og telefon 31 73 12 68.

    Du kan læse mere om os på vores hjemmeside www.ejendomsforeningen.dk, på LinkedIn og Twitter.

    Ejendomsforeningen Danmark er den professionelle erhvervsorganisation for ejere, udlejere og administratorer af fast ejendom. Vi varetager medlemmernes interesser, og foreningens medlemmer dækker omkring 85 procent af det professionelle ejendomsmarked.

    Medlemmerne er blandt andet: Pensionskasser, forsikringsselskaber og pengeinstitutter, ejendomsselskaber, ejendomsadministratorer, enkeltpersoner, fonde og foreninger, der ejer udlejningsejendomme og/eller domicilejendomme, grundejerforeninger, advokater og ejendomsmæglere samt entreprenører, arkitekter og ingeniører.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Jul

    Vi søger unge friske mennesker UNDER 18 år til vores butik på Nørre Voldgade 9.

    Jobbet består primært af vareopfyldning, oprydning, rengøring, forefaldende arbejde og evt. kundebetjening på sigt. Det er ikke et must, at du har butikserfaring eller interesse i vores produkter. Til gengæld forventer vi, at du er pligtopfyldende, flittig og møder på arbejde i godt humør, så vores kunder og dine kollegaer kan mærke, at du er på toppen og brænder for at gøre Eventyrsport til det bedste sted at handle outdoor udstyr.

    Hvis du føler dig sikker på, at du er en af vores nye dygtige medarbejdere, så send os en kort motiveret ansøgning til vores butikschef Martin Bitsch på mab@eventyrsport.dk.

    HUSK, at skrive ”Studiejob UNDER 18 år” i emnefeltet på din mail. Vi afholder løbende samtaler og glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med, at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl. - og har det sjovt! Vi brænder for værdier som kvalitet og service og har igennem årene etableret 12 fysiske butikker og en velfungerende webshop.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul

    Er du vores nye Fundraiser?

    2100, København Ø

    Vi gør en forskel for millioner af børn – Vi vil også gøre en forskel for dig som kollega.


    Har du vilje styrke? Elsker du udfordringer? Og kan du lide at skabe kontakt til mennesker?
    Så er jobbet som telemarketing fundraiser hos UNICEF noget for dig!

    Du har nu muligheden for at blive en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraising team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Vi sørger for løbende coaching og kompetence workshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF.
    Vi tilbyder det bedste miljø, uddannelse og kompetenceudvikling inden for telemarketing og fundraising.
     
    Som Fundraiser får du:

    • En sjov og spændende hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer, resultater og sammenhold.
    • Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
    • Indblik i UNICEF og resten af FN organisationernes spændende arbejde over alt i verden.
    • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
    • Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
    • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
    • Vores unikke uddannelse som gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!


    Som person er du vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere mennesker. Afslag og udfordringer påvirker dig ikke, men du kører derimod på med positiv energi. Du behøver ingen erfaring, idet du indgår i vores uddannelsesforløb.

    Hvem er du:

    • Resultatorienteret og vil gøre alt for at nå dine mål
    • Den sociale, som elsker at snakke og møde mange nye mennesker
    • Den, som kan arbejde selvstændigt eller sammen med andre konkurrencemindede kollegaer
    • En, som tør at tage en udfordring op og bliver motiveret af det


    Arbejdssted – arbejdstider og løn
    FN Byen ved Nordhavn station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega, du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt med telefonen som dit vigtigste arbejdsredskab.

    • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00. I introforløbet skal du have 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger (du kan arbejde op til 30 timer om ugen). Derefter skal du kunne arbejde min. 2 faste dage om ugen.
    • Dagsholdet arbejder mandag – fredag kl. 09:45 -16:00. Du kan arbejde op mod 35 timer om ugen, men skal som minimum have 4 vagter om ugen.

    Timelønnen for begge hold ligger efter endt oplæringsperiode på 115-145 kr. alt efter resultater og anciennitet.
     
    Vær med til at gøre en forskel
    UNICEF er verdens største børneorganisation.
    Vi hjælper dagligt tusindvis af børn med at overleve sygdomme som mæslinger, polio og diarre.
    Vi hjalp med at frigive 3000 børnesoldater i Sydsudan i januar 2015.
    Vi er der for børn før, under og efter katastrofer, du kan læse mere om vores arbejde på www.unicef.dk


    Er du vores kommende stjerne-fundraiser? Så søg stillingen nu, via ansøg-knappen nederst.

    Ved eventuelle spørgsmål, kontakt Emilie Jacobsen med mail ebjacobsen@unicef.dk.

    NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICATIONS IN DANISH WILL BE CONSIDERED, AS THE POSITIONS REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jul

    Er du vores nye promoter?

    2100, København Ø

    Er du vores nye promoter?

    Vi er lige nu på udkig efter promoter-talenter!


    Er du udadvendt og har du nemt ved at skabe kontakt til mange forskellige mennesker? Er du resultatorienteret og elsker udfordringer? Så er jobbet som promoter hos UNICEF noget for dig!
     
    Om jobbet 
    At være UNICEF Promoter er et sjovt og fleksibelt job, hvor du vil indgå i et team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer. Du bliver ambassadør for verdens børn og de værdier, der følger med. Vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF, og hvis du viser resultater og har ambitioner, vil du have mulighed for at få mere ansvar.
     
    Som UNICEF promoter får du:

    • En sjov og spændende hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer, resultater og sammenhold.
    • Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
    • Indblik i UNICEF og resten af FN organisationernes spændende arbejde over alt i verden.
    • En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter dine resultater og anciennitet.
    • Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
    • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
    • Vores unikke uddannelse som gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre

    Din primære opgave er at promovere og sælge UNICEF medlemskaber. 
    Dette gøres ved at:

    • Engagere mennesker i gadebilledet og inspirere dem igennem kendskab til UNICEF’s arbejde, f.eks. ved at bruge værktøjer som:
    • School in a Box: Hvor vi viser, hvordan man kan uddanne børn i katastrofeområder.
    • Plumby Nuts: Som vi giver underernærede børn, så de kan blive sunde og stærke igen.
    • Virtual Reality Glasses: Giv folk muligheden for at opleve en flygtningelejr i Syrien!

     
    Hvem er du:
    Som person er du udadvendt og energisk. Du er vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere folk.
    Alderen har ingen betydning hos os, det er din personlighed, der tæller!
    Erfaring er ikke nødvendig, da du ved opstart vil få en grundig oplæring.
     
    Arbejdssted, tider og løn: 
    Vi arbejder både ved indendørs og udendørs events og i butiksmiljøer som storcentre, gågader og indkøbscentre og messer. Men vigtigst af alt er byen vores arbejdsplads, og vejret er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt, hvad end det er sol, regn eller indendørs.

    • Aftenholdet arbejder mandag til torsdag fra 16:00 - 19:00, og lørdag 11-16:00. Du skal kunne arbejde min. 2 vagter om ugen og gerne hveranden weekend. I oplæringsperioden den første måned, forventer vi du arbejder 3 dage, hvoraf den ene vagt skal ligge om lørdagen.   
    • Dagsholdet arbejder hver dag mandag – fredag kl. 10:00 – 17:00. Du kan arbejde op til 37 timer om ugen, men skal som minimum have 4 vagter om ugen.

    Timmelønnen ligger efter endt oplæringsperiode på 115-145 kr. alt efter resultater og anciennitet.
     
    Er du vores nye stjerne-promoter? så søg stillingen nu via ansøg-knappen nederst på siden.
     
    For eventuelle spørgsmål, kontakt Emilie Jacobsen med mail ebjacobsen@unicef.dk.

     

    We accept both Danish and English speaking applicants.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Elev hos Lidl - Søg elevplads her

    2680, Solrød Strand

    SØG ELEVPLADS I JYLLAND OG PÅ FYN

    Vi søger nu elever til vores butikker i Jylland og på Fyn med opstart fra august 2018. Nederst på siden kan du se hvilke byer, vi søger elever til.

    Når du klikker på elev-by-linket vil du automatisk blive stillet om til vores ansøgerportal, hvor du kan oprette en ansøgerprofil og søge den ønskede elevplads.
    Du er velkommen til at søge flere elevstillinger, men du skal søge en elevplads hver enkelt elev-by, som du er interesseret i.


    TIPS TIL DIN ANSØGNING

    Før du skriver din ansøgning kan du gøre dig overvejelser om, hvad uddannelsen kræver af dig, og hvor du ønsker at blive elev. Sidder du med ubesvarede spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

    • I din ansøgning anbefaler vi, at du skriver om f.eks.:
    • Din motivation for at søge som elev hos os
    • Din uddannelse; hvilken uddannelse du har afsluttet/hvilken uddannelse du er igang med.
    • Dine kvalifikationer samt hvordan du vil bruge dem hos os
    • Dine kvaliteter og styrker; men skriv kun om kvaliteter og styrker som du kan stå inde for!
    • Dine tidligere jobs og de resultater, du har opnået

    HUSK OGSÅ AT SENDE DIT CV OG DINE UDDANNELSESPAPIRER TIL OS

    For at vi bedst muligt kan vurdere din profil, er det vigtigt, at du sender os dit CV, hvoraf det fremgår, hvilken uddannelse du er igang med. Hvis du har afsluttet en eller flere uddannelser, vil vi også meget gerne modtage dine eksamensbeviser.
      
    Når du benytter vores online-ansøgningsformular, opretter du først din ansøgerprofil. Derefter bliver du guidet igennem ansøgningsprocessen.

    Din ansøgning og dine bilag kan vi modtage i følgende filformater: pdf, doc, docx, tif, jpg, bmp.

    REKRUTTERINGSFORLØBET

    Når du har sendt din ansøgning, CV og andre relevante bilag til os, vil vi foretage en grundig vurdering af dine ansøgningspapirer. Såfremt vi finder din profil interessant, vil du blive invitere til et udvælgelses-event, der kommer til at finde sted i midten af marts.

    Derefter bliver det besluttet, om du bliver tilbudt en af de attraktive elevpladser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vi ønsker et Danmark hvor mennesker ikke dør unødvendigt af hjertekarsygdomme – hverken voksne eller børn. Er du god til at tale med mennesker? Vil du styrke dine evner at kommunikere præcist og effektivt? Hos Hjerteforeningen kan du arbejde både deltid og fuldtid for en god sag!

    Hjerteforeningens telemarketing-team spiller en stor rolle i organisationen. Vi søger derfor ansvarsbevidste phonere, der vil gøre en forskel gennem direkte dialog med vores medlemmer.

    Om jobbet 
    Arbejdet består i at ringe til vores medlemmer for at motivere dem til at støtte Hjerteforeningens arbejde yderligere. De primære arbejdsopgaver består i at:

    Ringe ud til eksisterende medlemmer for at forøge deres bidrag 
    Hverve nye spillere til Hjertelotteriet 
    Ringe ud til tidligere medlemmer og tilbyde dem at komme tilbage som medlemmer 
    Om dig 
    Som phoner er du med til at skaffe penge til en vigtig sag, og fungerer som vores stemme udadtil overfor Hjerteforeningens medlemmer. Derfor skal du kunne tale din sag, samtidig med at du står for et højt serviceniveau.

    De rette kandidater:

    besidder gode kommunikative færdigheder og taler fejlfrit dansk 
    har lyst til at udvikle sig personligt og fagligt gennem uddannelse, coaching og samarbejde 
    er resultatorienterede og har godt med gåpåmod 
    kan arbejde mindst 2 dage ugentligt, og gerne mere 
    Vilkår 
    Mandag-torsdag er der tre vagter alle dage, kl. 9-12, kl. 12.30-16.30 og 17-21. Fredag er der to vagter kl. 9-12 og 12.30-16.30, og søndag er der en vagt 12.30-16.30.

    Vi tilbyder:

    du vælger selv, hvilke vagter du ønsker at arbejde - dog mindst 2 vagter ugentligt. 
    fast timeløn, betalt pause og frugtordning 
    Gode kolleger i en afdeling, der er præget af arbejdsiver, humor og engagement 
    oplæring og sparring med erfarne supervisors, ledere og kolleger 
    Arbejdspladsen er Hjerteforeningens hovedkontor i Vognmagergade, i København K tæt ved Nørreport station.

    Vi afholder samtaler løbende og har opstart snarest. Hvis du ønsker at søge stillingen, så send os din ansøgning samt CV. Ønsker du nærmere information, er du velkommen til at kontakte Caroline Oude Hesselink på telefon 40 13 91 51.

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 143.600 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte 
    Caroline Oude Hesselink 
    carolineeroh@hjerteforeningen.dk 
    Tlf.: 4013 9151 
    Ansøgningsfrist: 
    Løbende

     

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 148.000 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vi ønsker et Danmark hvor mennesker ikke dør unødvendigt af hjertekarsygdomme – hverken voksne eller børn. Er du god til at tale med mennesker? Vil du styrke dine evner at kommunikere præcist og effektivt? Hos Hjerteforeningen kan du arbejde både deltid og fuldtid for en god sag!

    Hjerteforeningens telemarketing-team spiller en stor rolle i organisationen. Vi søger derfor ansvarsbevidste phonere, der vil gøre en forskel gennem direkte dialog med vores medlemmer.

    Om jobbet 
    Arbejdet består i at ringe til vores medlemmer for at motivere dem til at støtte Hjerteforeningens arbejde yderligere. De primære arbejdsopgaver består i at:

    Ringe ud til eksisterende medlemmer for at forøge deres bidrag 
    Hverve nye spillere til Hjertelotteriet 
    Ringe ud til tidligere medlemmer og tilbyde dem at komme tilbage som medlemmer 
    Om dig 
    Som phoner er du med til at skaffe penge til en vigtig sag, og fungerer som vores stemme udadtil overfor Hjerteforeningens medlemmer. Derfor skal du kunne tale din sag, samtidig med at du står for et højt serviceniveau.

    De rette kandidater:

    besidder gode kommunikative færdigheder og taler fejlfrit dansk 
    har lyst til at udvikle sig personligt og fagligt gennem uddannelse, coaching og samarbejde 
    er resultatorienterede og har godt med gåpåmod 
    kan arbejde mindst 2 dage ugentligt, og gerne mere 
    Vilkår 
    Mandag-torsdag er der tre vagter alle dage, kl. 9-12, kl. 12.30-16.30 og 17-21. Fredag er der to vagter kl. 9-12 og 12.30-16.30, og søndag er der en vagt 12.30-16.30.

    Vi tilbyder:

    du vælger selv, hvilke vagter du ønsker at arbejde - dog mindst 2 vagter ugentligt. 
    fast timeløn, betalt pause og frugtordning 
    Gode kolleger i en afdeling, der er præget af arbejdsiver, humor og engagement 
    oplæring og sparring med erfarne supervisors, ledere og kolleger 
    Arbejdspladsen er Hjerteforeningens hovedkontor i Vognmagergade, i København K tæt ved Nørreport station.

    Vi afholder samtaler løbende og har opstart snarest. Hvis du ønsker at søge stillingen, så send os din ansøgning samt CV. Ønsker du nærmere information, er du velkommen til at kontakte Caroline Oude Hesselink på telefon 40 13 91 51.

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 143.600 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte 
    Caroline Oude Hesselink 
    carolineeroh@hjerteforeningen.dk 
    Tlf.: 4013 9151 
    Ansøgningsfrist: 
    Løbende

     

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 148.000 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser