Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Nov

    Vi søger servicemedarbejdere under 18 år til vores REMA 1000 på Kastrupvej i Købehavn.

    Mangler du et fedt fritidsjob, er du under 18 år og gået ud af 9. klasse? Så se med her!

    Dine arbejdsopgaver som servicemedarbejder i REMA 1000 vil blandt andet være:

    • vareopfyldning
    • betjening af kassen
    • trimning af butikken
    • lettere rengøring

    Som person er du smilende, venlig og udadvendt. Det er ikke et krav at have tidligere erfaring med lignende arbejdsopgaver, da vi nok skal sørge for den nødvendige oplæring. Du skal du have afsluttet folkeskolens 9. klasse, være under 18 år, og kunne arbejde 6-8 timer ugentligt. Rent praktisk vil dine vagter være hverdagseftermiddage og weekendvagter.

    Vi stræber altid efter at give de bedste oplevelser i vores REMA 1000 butikker, og derfor er det vigtigt hver dag at arbejde ud fra forståelsen af, at kunden er vores øverste chef. I vores butikker er kundeservicen altid en topprioritet, og det skal medvirke til, at vores REMA 1000 bliver lokalområdets foretrukne dagligvarebutik.

    Vi arbejder bl.a. ud fra værdien om, at det skal være morsomt og lønsomt at have job i REMA 1000. Derfor sørger vi også for, at du får en god oplevelse og oplæring i det første job, og at der er sammenhold blandt personalet i butikken. 

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.
    Er du interesseret? Kig ind i butikken med en ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Nov

    Kvickly Frederiksberg, kasselinje:
    Du bliver en del af et varehus med over 100 medarbejdere, og en afdeling med omkring 40 medarbejdere, der både varetager kasselinje, bager, kiosk, kundeservice og posthus.

    Vi tilbyder:

    • Ordnede arbejdsforhold og løn efter overenskomst
    • Nogle rigtig gode kollegaer, som giver dig en grundig oplæring
    • Medarbejderbonusordning for dig

    Opgaver:

    • Opfyldning
    • Trimning
    • Kassearbejde
    • Kundebetjening
    • Ad hoc opgaver

    Vi forventer, at du:

    • er under 18 år og har afsluttet 9. klasse
    • kan arbejde 5 timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend
    • er serviceminded, ærlig og ansvarsbevidst
    • er hjælpsom og fleksibel
    • er smilende og imødekommende
    • kan yde god kundeservice

    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
    Leder af forområdet, Lukas Andersson, tlf.n 35240517

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 16.11.2020

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Ungarbejder - Tingbjerg

    2700, Brønshøj

    Er du under 18 år? Og leder du efter et job, som giver ekstra på bankkontoen og passer godt sammen med skoleskemaet?

    • Her får du god oplæring og bliver snart verdensmester i kundehåndtering og service.

    Du kender helt sikkert ALDI Danmark. Vi var nemlig Danmarks første discountkæde, og nu leder vi efter dig som vores nye holdkammerat.

    Og det er et spændende tidspunkt, du kommer med på holdet, for vi arbejder hele tiden på at hver dag bliver endnu bedre. Det vil du hurtigt opdage, når du starter i butikken i Tingbjerg, hvor dine kommende kolleger glæder sig til at tage imod dig.

    Din hverdag

    Som ungarbejder er du en vigtig del af dagligdagen. Du er nemlig med til at give kunderne en god oplevelse, når du sørger for, at butikken spiller og ser lækker ud. Du er også butikkens smilende og imødekommende ansigt udadtil og klar til at tage godt imod kunderne. Du får masser af gode oplevelser, når du:

    • starter med at lære butikken og dine nye kolleger godt at kende
    • betjener kunder ved kassen og hjælper med spørgsmål ude i butikken
    • fylder op og trimmer hylderne og får butikken til at shine, når du gør rent.

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 16 år og er under 18 år
    • har afsluttet 9. klasse
    • klør på og tager fat i alle dine opgaver
    • kan arbejde ca. 6-8 timer om ugen – oftest ud på eftermiddagen og i weekenden.

    Vores fordele

    • Som ungarbejder får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på vagt, som en del af ALDI’s frugtordning
    • Du kan også allerede fra din tid som ungarbejder se videre på en karriere i ALDI - der er masser af muligheder for at videreudvikle dig på vores elevuddannelse, hvis du har lyst.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 30.11.2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Nov

    Servicemedarbejder deltid, under 18 år fakta,  Nørrebrogade 14, 2200 N.

    Fritidsjob i en travl butik?
    Jobbet som servicemedarbejder er en blanding mellem praktiske opgaver i butikken, kassearbejde og kundeservice leveret med et smil.

    Hvem er du?
    Du bidrager til at give kunden en god og ”usvær” indkøbsoplevelse ved at medvirke til at kunden møder en ren og velopfyldt butik med glade, kundeorienterede medarbejdere.
    Du er under 18 år og har afsluttet 9. klasse, kan arbejde nogle timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend.
    Måske har du erfaring med butiksarbejde og ellers har du lyst til at lære det et sted, hvor der er travlt og hvor ingen dage ligner hinanden.

    Vi tilbyder

    • En uformel og dynamisk organisation, hvor de dygtigste hurtigt stiger i graderne
    • Et job hvor din arbejdsindsats hurtigt gør en synlig forskel i butikken
    • Medarbejderbonusordning for dig
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig, hvis du har lyst til det - både i fakta og på tværs af Coops kæder

    fakta – det lokale hverdags lavprissupermarked!

    Vil du vide mere?
    Læs mere om fakta på: www.fakta.dk. Du kan også kontakte butikschef Waleed ved at kigge forbi butikken og få en snak.

    Ansøg via ”søg job” senest den 15. nov. 2020.

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    1. Assistent - Rødovre

    2610, Rødovre

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Rødovre.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 25 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 30.11.2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Nov

    Lagkagehuset søger en salgselev (Convenience med kaffe profil) i Solrød. Så nu en fantastisk mulighed for personlig og faglig udvikling.

    Har du lyst til at blive en motiverende og inspirerende kollega, og brænder du for at give gæsterne en fantastisk helhedsoplevelse? Som salgselev i Lagkagehuset vil du få en sjov og travl hverdag med en masse læring både i form at praktiske opgaver, og fra dine skoleophold med dine nye kollegaer.


    Om at være salgselev i Lagkagehuset

    Uddannelsen har speciale i convenience, men med en ny spændende profil, nemlig kaffe. I Lagkagehuset går vi op i kaffen, vi har bønner af højeste kvalitet og uddanner baristaer på alle niveauer, helt op til dem som drømmer om at deltage i danmarksmesterskaberne.

    Vores gæster er de allervigtigste, og derfor bliver en stor del af din uddannelse også med fokus på personligt salg og service. Din hverdag er i en butik, og løbende over de 2 år, vil du have ca. 8 uger på skolebænken, sammen med andre salgselever fra Lagkagehuset.


    Det skal du lære om under din uddannelse:

    • om butikkens økonomi og hvordan denne udvikles positivt, herunder omsætning, spild og lønprocent
    • om butikkens fremtoning har en indbydende præsentation af produkterne, samt en ren og pæn butik
    • at skabe fantastiske købsoplevelser for vores gæster igennem en professionel vejledning og en nærværende personlig service
    • at være en kompetent sælger med gæsteoplevelsen i fokus
    • at skabe et godt samarbejde med vores bagere og konditorer
    • at skabe motivation og trivsel hos dig selv og blandt kollegaer


    Kort om uddannelsen:

    Specialet indenfor Convenience-fødevarer uddanner eleven i emner der er relateret specifikt til denne branche. Det er fokus på salg, gæsteoplevelser, fødevaresikkerhed, drift og koncepter.

    Praktikperioden starter med at der udarbejdes en plan for læringen og skoleophold. Der er kobling mellem læringen på skole og den praktiske træning i butikkerne, og fokus er opbygget omkring Lagkagehuset koncept og drift.


    Du passer til Lagkagehuset, hvis du er:

    • en person som vil, kan og tør gå forrest
    • en person, som har en fantastisk udstråling og energi samt et positivt mindset
    • god til at skabe menneskelige relationer
    • gode til og kan lide at lede og motivere kollegaer
    • interesseret i vores produkters kvalitet og fremtoning
    • indstillet på at håndtere og navigere i en travl hverdag, der både kræver stort overblik og øje for detaljer
    • indstillet på skæve arbejdstider og fleksibilitet


    Sparring og vejledning

    Vi mener at alle vores kollegaer har ’retten til at lære’ og derfor træner vi vores nye kollegaer gennem praktisk træning. Din uddannelse som salgselev vil blive sammensat så den passer særligt godt til dig, og hvordan du har det bedste forudsætninger for at lære. Du vil blive tilknyttet en mentor, som du løbende vil have opfølgning med under din uddannelse. Det er så vi kan sikre du lærer de ting du skal, og at du trives godt. Det gør vi fordi, vi tror på det er sådan vi skaber de bedste rammer for din optimale læring.

    Hvis du bliver salgselev i Lagkagehuset, bliver du en del af en arbejdsplads, som har sine rødder tilbage i 2008, hvor de to bagere, Ole Kristoffersen og Steen Skallebæk, slog sine forretninger sammen. Målet var at give danskerne kvalitetsprodukter, som er bagt med kærlighed og forankret i stolte, danske bagetraditioner. Vi har i dag et stærkt koncept kendetegnet ved det gode brød, den unikke smagsoplevelse og ikke mindst vores smilende, hjælpsomme og dygtige kollegaer.

    Vi vokser stadig, og derfor er der gode muligheder for, at du kan udvikle dig her både fagligt og personligt. Det kan fx være du drømmer om at udvikle dit lederskab endnu mere, og måske en dag opnå det fulde ansvar for en butik og et team ved at blive teamleder eller butikschef.

    Vi tager imod ansøgninger fra alle uddannelsesmæssige baggrunde, og du er velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål i den forbindelse.

     Vi glæder os rigtig meget til at høre fra dig.

    Ansøgningsfrist d. 1.8.2020

    VIGTIGT inden du ansøger
    Vi vil anbefale, at du tager et kig på denne side, hvor vi har samlet en række oplysninger, der forbereder dig bedst muligt på at sende din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vil du have maksimal fleksibilitet, uddannelse, god fast løn og super kolleger?

    Leder du efter et (studie)job, hvor du kan bruge dine talegaver, og hvor du selv kan vælge dine arbejdstider? Et job, hvor du samtidig lærer noget, og hvor din indsats virkelig betyder noget? Et job, hvor du altid er omgivet af gode kolleger, og hvor der bliver lyttet til dine ideer og input? Så har du det job, lige her.

    Skaf nye medlemmer og hjælp med at gøre de eksisterende medlemmer glade

    I Hjerteforeningen arbejder vi for at give mennesker med hjertesygdomme et bedre liv. Og det er mange mennesker, vi taler om. Faktisk har knap 500.000 danskere en hjertesygdom. Skal vi kunne tilbyde råd og vejledning, støtte forskning i verdensklasse og påvirke politikerne positivt skal vi have medlemmer, der føler, at deres bidrag giver mening – og det er her, at du kommer ind i billedet. Som fundraiser skal du:

    • Deltage på et skræddersyet uddannelsesforløb på Kultorvet i København K, hvor du lærer om alt fra mindset og stemmeføring til spørgeteknikker og storytelling
    • Ringe ud og hverve nye medlemmer
    • Ringe til eksisterende medlemmer med nye tilbud / alternative medlemsskaber
    • Ad hoc opgaver fx bidrage med input til analyser

    Maksimal fleksibilitet på arbejdstid og -sted

    Hvor meget, hvor og hvornår, du ønsker at arbejde, er næsten helt op til dig selv. Du skal dog minimum bruge 8 timer om ugen inden for vores faste intervaller: kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. Du kan melde dig på samme dag, hvis du fx har fået aflyst noget undervisning.

    Om du vil arbejde hjemmefra eller på vores kontor på Kultorvet er helt op til dig. På Kultorvet har vi faktisk to kontorer. Vil du gerne have kollegerne omkring dig, men med lidt mere ro, kan du få det. Vil du have højt humør og masser af god energi, kan du få det.

    Arbejder du hjemmefra, bruger du din egen PC med vores online software, der blandt andet ringer op for dig. Vi stiller et professionelt headset til rådighed. Muligheden for hjemmearbejde baseres på din performance. Der vil være mødepligt på kontoret i København i oplæringsperioden og efterfølgende 1-2 gange om måneden.

    Gode talegaver, lyst til at lære og mod på at prøve nye ting

    Som succesrig fundraiser skal du først og fremmest være god til at tale med andre mennesker i telefonen. Du skal være åben for at lære og kunne bruge de ting, du lærer i praksis. Du skal heller ikke være bange for at prøve noget nyt. Det kan fx være, at du kan se og høre en kollega få succes ved at gøre tingene på en anden måde, end du umiddelbart selv vil foretrække. Det kan også være i forbindelse med en af vores mange konkurrencer, eller hvis vores supervisorer giver dig feedback, der kan bringe dig godt videre.

    Løn og goder

    Du arbejder på fast timeløn, og gør du det godt, stiger du meget hurtigt til et nyt trin (forventet lønniveau på 110 kr. - 140 kr. i timen). Arbejder du på Kultorvet, er der gratis frugt og grønt samt al den kaffe og te, du kan drikke. Du får naturligvis også glæde af vores mange rabatordninger på blandt andet fitness, CrossFit, kaffe, mad og drikke. Derudover får du et gratis hjerteredderkursus.

    Ansøgning og kontakt

    Tryk på ”Søg stillingen” og udfyld det lille spørgeskema. Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til projektleder Sandra West på swest@hjerteforeningen.dk

    I Hjerteforeningen kæmper vi for det hjerte, der slår i os alle – for ingen skal stå alene, når lynet slår ned. Siden 1962 har vi med viden, investeringer og vigtige resultater medvirket til, at Danmark er på internationalt topniveau inden for forskning i hjertesygdomme.

    Hver dag tager vi kampen op for hjertet og for de omkring 476.000 danskere, der lever med en hjertesygdom. I de senere år har vi også intensiveret indsatsen i at uddanne danskerne i livreddende førstehjælp, udbrede antallet af hjertestartere i det frie rum og give ethvert menneske med hjertesygdomme inde på livet mulighed for at søge hjælp, støtte og rådgivning hos os. Vi er ca. 100 medarbejdere, godt 10.000 flittige frivillige, og vi har godt 130.000 medlemmer. Læs mere på hjerteforeningen.dk

    Læs mere
Sortér efter

Job København

Job i København til unge over og under 18 år finder du på websitet: Ungarbejde.dk. Her er alt fra cafe job, job i butik og andre muligheder, når du gerne vil have et ufaglært job i hovedstaden eller i Storkøbenhavn.

Metroen og busserne gør det muligt for dig, let at komme til dit arbejde, så lad ikke transporten være en hindring for, hvor du søger job i København. Nogle virksomheder skriver endda i jobannoncen, hvor langt der er i gåafstand fra en given metro-station eller lignende.

Deltidsjob København

Da der er et utal af cafeer i København, er der også mange cafe job. Det er blot ikke så tit, at cafe job bliver annonceret på nettet. Det skyldes, at det er let for cafeerne at finde arbejdskraft. Enten via et jobopslag, som er synligt i cafeen, eller via en ung medarbejder, som kan anbefale en ven eller veninde til det ledige deltidsjob.

Det kan derfor anbefales at søge lidt bredere, når du søger et deltidsjob i København. Har du et sabbatår, så kan det endda være, at du formår at have mere end ét deltidsjob, så du kan komme ud at rejse, før du vender tilbage for at studere i eksempelvis København.

Job over 18 København

Er du over 18 år, så er der mange muligheder for job i København. Nu må du nemlig både servere alkohol, og arbejde om natten. Har du kørekort, så kan du også med fordel fortælle din kommende arbejdsgiver det.

At køre rundt i København kan nemlig være tidskrævende på grund af bilkøerne. Derved kan din arbejdsgiver bruge dig til at aflaste eksempelvis en butikschef.

Ledige deltidsjob København

Når du leder efter ledige deltidsjob i København, så brug jobportalen Ungarbejde.dk. Her finder du ledige deltidsjob – både til unge under og over 18 år. Der er typisk tale om et ufaglært job, så det kræver ikke en lang uddannelse, for at få et deltidsjob i København.

Søger du et ledigt deltidsjob, så sørg for at give eksempler på, hvad du kan bidrage med. Skriv eksempelvis ikke bare, at du er ’serviceminded’, men giv et eksempel på, hvordan du er serviceminded. Derved bliver det lettere for dig at vise, at du er den rette til det ledige deltidsjob.

Fritidsjob København

Fritidsjob i København, i Ørestaden eller Storkøbenhavn generelt, kan være med til at styrke dit CV. For har du haft et fritidsjob ved siden af din skolegang eller dit studie, så bliver dette vægtet højt blandt mange arbejdsgivere.

Det skyldes, at du via dit fritidsjob arbejder på en voksen arbejdsplads. Dertil kommer, at du formår - ikke blot at lære teori - men også bruge dine hænder og være praktisk. På den måde kan du via dit fritidsjob vise, at du er en komplet og attraktiv medarbejder.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.