Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    28. Feb

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Salgsjob hos Ørsted

    2830, Virum

    Randstad søger salgskonsulenter til Ørsted i virum

    Vi søger outbound-sælgere til Ørsted til et fuldtidsvikariat med mulighed for fastansættelse. 

    Du bliver en del af et team bestående af 9 kollegaer på kontoret, du får reference til vores teamleder. 

    Ørsted tilbyder


    - En dynamisk og spændende arbejdsplads med muligheder for løbende udvikling. 
    - Høj fast månedsløn
    - At blive del af et socialt team

    Primære opgaver

    - Foretage opkald med henblik på nysalg af el og gas
    - At skabe merværdi for kunden og virksomheden
    - At kunne levere kvalitet til nye kunder og repræsentere Ørsted 
    - Få administrative opgaver i forbindelse med salgene

    Kompetencekrav

    - Du er proaktiv og kan agere smilende på telefonen
    - Du er troværdig og velformuleret i din dialog med kunden
    - Du er konkurrenceminded og ønsker at performe 
    - Du er bevidst om hvad god kundeservice er
    - Det vil være en fordel at have 2-3 års erfaring fra lignende stilling eller kundeservice på telefonen

    Arbejdstid og løn

    Arbejdstiden ligger i hverdagene mellem 9-17.
    Lønnen er fast på 22.000 kr. om måneden. 

    Arbejdsstedet er i Virum. Arbejdspladsen ligger 15 min. gåafstand fra Virum st. Der er mulighed for gratis parkering på adressen. 

    Ansøgning og kontakt

    Hvis stillingen har din interesse, ansøg venligst via denne side. Samtaler vil blive afholdt løbende, hvorfor du anbefales at ansøge snarest. 
    Tiltrædelse vil være hurtigst muligt. 

    Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Naja Jeloudar på naja.jeloudar@randstad.dk 
    Alle henvendelser behandles fortroligt, og vi kalder løbende ind til samtale. 



    Om Randstad

    Randstad er en del af den internationale Randstad Group, der er verdens andenstørste udbyder af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 500.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 39 lande og er repræsenteret i såvel Europa, Nord- og Sydamerika samt Asien. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med fire afdelinger fordelt over hele landet. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Randstad søger lige nu på vegne af kunde, tre it-supportere til et 3 måneders vikariat

    Som supporter modtager du opkald fra kunder, som primært er medarbejdere i større danske virksomheder. Der er stor fokus på, at problemet løses ved første opkald og supporten foregår primært på engelsk og dansk. 
    Du bliver en del af en dynamisk afdeling, hvor der stilles store krav til dine analytiske evner, da det til tider er komplekse problemstillinger, du skal løse. Som person skal du være udadvendt og fungere godt i et team samt arbejde godt under pres. Du skal brænde for at yde god service, og have forståelse for de problemstillinger der kan opstå. 

    Arbejdsopgaver:

    • Primær support på Windows og Officepakken 
    • Formidle supportrelaterede løsninger
    • Sikrer høj kundetilfredshed

    Vi forventer, at du kan:

    • Samarbejde og være en god og aktiv del af et stærkt team
    • Levere resultater og imødekomme kundernes forventninger
    • Følge instruktioner og procedurer
    • Tilpasse dig og reagere på de forandringer, som er en del af en dynamisk arbejdsplads
    • Håndtere pres og modgang i de perioder, hvor der er tryk på
    • Forfølge, og nå, personlige og arbejdsrelaterede mål
    • Skrive, tale og læse engelsk og dansk på højt niveau

    Vi tilbyder:

    • En hverdag i løbende forandring i en afdeling, som følger med tiden, og mulighed for at præge sin egen arbejdsdag.
    • Gode arbejdsforhold med fokus på det sociale
    • Gode arbejdsvilkår

    Arbejdssted:

    Søborg

    Arbejdstid:

    37 timer om ugen, hvor der kan forekomme ekstra arbejde. 
    Mandag – Fredag (almindelige arbejdstider)

    Løn:

    Timeløn 150,00 kr./timen.

    Start:

    Hurtigst muligt

    Ansøg:

    Stillingen skal søges direkte via vores hjemmeside. Vi vil løbende invitere til samtaler, og stillingsopslaget vil blive fjernet når stillingen er besat. 
    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Naja Jeloudar på mail: naja.jeloudar@randstad.dk 

    Randstad er en del af den internationale Randstad Group, som med en årlig omsætning på € 20,7 mia. er en af verdens største udbydere af HR-løsninger. Randstad har mere end 4.700 kontorer, fordelt på 39 lande, og hver dag formidler vi arbejde til mere end 620.000 mennesker verden over. 

    I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer med afdelinger i København, Aarhus, Aalborg, Kolding og Esbjerg. En position, vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med de rette jobmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Søger du et nyt og udfordrende job, hvor du får styrket dine kompetencer inden for salg og kommunikation, og vil du gerne have foden indenfor i en stor og anerkendt virksomhed? 

    Randstad søger lige nu salgsagenter til YouSee, der med den rette personlighed og drive kan sælge YouSee produkter til eksisterende kunder. Har du god energi, gåpåmod og vil salget, så er det måske lige dig, vi står og mangler. 

    Jobbet

    Arbejdet består i at ringe ud til eksisterende privatkunder og sælge virksomhedens produkter. I samtalen med kunden skal du behovsafdække og matche deres behov med relevante YouSee produkter. 

    Du kommer til at sidde i et socialt salgsteam, hvor tonen er uformel og humøret er højt! I jobbet vil du få styrket din mundtlige kommunikation og argumentation, som vil danne et godt grundlag for din følgende karriere!

    Du vil få en grundig oplæring på to uger i produkterne og salgsteknikker, samt en udviklings og karriereplan på YouSees salgsakademi. Du får en unik mulighed for læring og certificering på YouSees salgsakademiet. En erfaring og certificering du kan bruge fremadrettet, hvis du har planer om at skulle studere eller ambitioner om en karriere indenfor branchen. 

    Din profil

    • Du er nysgerrig efter at sælge og lære teknikker og kommunikation bedre at kende inden for salg. 
    • Du er udadvendt og en teamplayer.
    • Du er en stærk og empatisk kommunikator - også i telefonen.
    • Du trives i et konkurrencepræget miljø med faste budgetter og salgsmål samt bonusordning og præmier. 
    • Du har god energi og der muligheder frem for begrænsninger. 
    • Du taler flydende dansk.

    Vi tilbyder

    • En fast timeløn på 110 kr/timen + en attraktiv bonusordning. 
    • Arbejdstid i tidsrummet: mandag-fredag kl. 09.00-17.00.
    • Fast fuldtidsjob i en virksomhed med muligheder.
    • Grundig oplæring og løbende sparring med dygtige coaches og teamledere. 
    • Et godt og socialt arbejdsmiljø med adgang til en god frokost- og frugtordning.

    Arbejdssted

    Borups allé 43-45
    2200 København N

    Opstart forventes at være den 5. Marts 2018 - herfra starter en grundig oplæring (fuld løn under oplæring).
    Du vil blive ansat direkte af Yousee, hvorfor Randstad varetager rekrutteringsprocessen. 

    Ansøgning

    Lyder ovenstående som noget for dig, så send os din ansøgning allerede i dag, da vi kalder løbende til samtale. Har du spørgsmål, kan du kontakte Ann-Sofie Kristiansen på tlf. 40244635 eller mail: ann-sofie.kristiansen@randstad.dk 

    Randstad er en del af den internationale Randstad Group, der er verdens andenstørste udbyder af HR-løsninger. Hver dag formidler Randstad arbejde til mere end 700.000 mennesker i hele verden. Vi har kontorer i 53 lande og mere end 5.400 afdelinger i Europa, Nord- og Sydamerika og Asien. I Danmark er vi blandt de førende vikar- og rekrutteringsbureauer. En position vi har opnået, fordi vi som eksperter på arbejdsmarkedet formår at matche kvalificerede kandidater med enestående jobmuligheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Mar

    Vi har travlt i vores butik i Hellerup og søger derfor en studiemedarbejder der fylder 18 år i maj/juni, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning efter skole og i weekenden, ca. 2,5 timer om ugen med mulighed for ekstra vagter. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Med andre ord, vi forventer, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle sine basisvarer. Vi forventer, at du har en ren straffeattest. 

    Ansøgning og opstart

    Opstart hurtigst muligt.

    Hvis du føler dig sikker på, at du er vores nye, dygtige medarbejder i Hellerup, skal du sende din ansøgning og CV til hellerup@normal.dk inden d. 15. marts 2018

    HUSK at skrive ’’Studiemedarbejder der bliver 18 ” i emnefeltet på din mail.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Du kan læse mere om NORMAL på følgende links:

    www.normal.dk

    www.facebook.com/normal.dk

    https://instagram.com/normal.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

     

    Fakta Christianshavn.

    Vi søger 4 nye kollegaer.

    Du bliver en del af en butik med 20 medarbejdere. Med en central beliggenhed på Christianshavn, er vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives med masser af dynamik og står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • Personalekøbsordning for dig
    • Nogle rigtig gode kollegaer, der giver dig en grundig oplæring
    • Ordnede arbejdsforhold og støtte i det daglige arbejde fra din butikschef og din Souschef

       

    Opgaver:

    • Kundebetjening
    • Trimning
    • Kassearbejde
    • Opfyldnind
      Lettere rengøring
    • Ad hoc opgaver

       

    Vi forventer, at du:

    • er under 18 år og har afsluttet 9. klasse
    • kan arbejde ca.7 timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend
    • er serviceminded, ærlig og ansvarsbevidst
    • mener, at smil, hjælpsomhed og humor er vejen til en god hverdag
    • gerne har lidt erfaring med butiksarbejde og gerne vil arbejde et sted, hvor der er travlt
    • måske har lyst til at videreuddanne dig i Fakta - det er en mulighed

       

    Yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til:
    Butikschef Christian Larsen 32545212

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 23. marts 2018
    Vi ansætter løbende, husk at skrive din fødselsdato i ansøgningen.

    I fakta er vi ca. 9.000 medarbejdere fordelt på 410 butikker - og der er også plads til dig.


    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks flinkeste discountbutik og gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. Du kommer, sammen med dine kolleger, til at spille én af hovedrollerne i Danmarks næststørste discountkæde. Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser