Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    2. Mar

    Manpower søger salgskonsulenter til telesalg og kundeservice til stor, veletableret virksomhed i Københavnsområdet. Har du et højt drive og udpræget sans for salg, er jobbet måske noget for dig.

    I jobbet som salgskonsulent vil din primære opgave være opsøgende salg på telefon til nye kunder. Derudover vil en central opgave være at håndtere mersalg til eksisterende kunder med fokus på kundens behov. Du vil blive en del af et stærkt og ambitiøst team, der arbejder i et højt gear.

    Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telemarketing eller et andet salgsrelateret job. Din erfaring er dog ikke altafgørende - vigtigst er at du har en vindermentalitet, et stort gåpåmod og ikke lader dig slå ud af et nej.

    Vi tilbyder:

    • Ansættelse: snarest muligt
    • Fuldtidsstilling (37 timer om ugen)
    • Arbejdstiden er mandag til fredag inden for tidsrummet kl. 8.00 – kl. 17.00
    • Grundløn: 18.000 kr. samt provision og bonus - kun dit salgstalent sætter begrænsninger herfor
    • Mulighed for at blive en del af et stærkt team med mulighed for personlig og faglig udvikling


    Om dig:

    • Du brænder for salg og rådgivning
    • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af afvisninger
    • Du har et højt drive, er positiv, målrettet og resultatorienteret
    • Du er moden, loyal og ansvarsbevidst
    • Du er en god forhandler og evner at få enderne til at mødes
    • Du er ambitiøs og tager ansvar for egen udvikling


    Har du lysten og drivet og kan du se dig selv i et konkurrencepræget miljø, så send os din ansøgning i dag.
    Du vil få en grundig oplæring, så du bliver klædt godt på til at udføre dine opgaver med succes.

    Ansøgning

    Send dit CV sendes til Staffing Consultant Tanya Bloch via mail: Tanya.Bloch@manpower.dk

    Skriv ”Telesælgere med højt drive” i emnefeltet


    Send din ansøgning allerede i dag - da vi løbende indkalder til samtale.

    Om Manpower

    Manpower er verdens førende virksomhed inden for rekruttering, vikar- og HR-service. Vi har været på det danske marked siden 1963 og vi har kontorer i hele Danmark. Vi tilbyder beskæftigelse og karrieremuligheder til både vikarer og fastansatte medarbejdere. Manpower tilbyder alt fra store samlede bemandingsløsninger til enkeltstående dag-til-dag vikariater samt rekruttering til faste stillinger. Vi løser opgaver inden for flere fagområder og på alle niveauer.

    Vi tror på mangfoldighed som en ressource og ønsker, at vores medarbejdere afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordres du til at søge, uanset køn, alder, religion og etnisk baggrund.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Uopfordret ansøgning

    1570, København V

    Uopfordret ansøgning

    DANSKE KONCEPT RESTAURENTER ApS

    Kunne du tænke dig at arbejde hos til Sunset Boulevard?

    Vi søger løbende unge, og modtager derfor gerne din ansøgning, selvom vi ikke søger lige nu.

    Du skal dog kun sende din ansøgning, hvis:

    Kan du godt lide og have travlt. Kan du holde hovedet koldt under stressede situationer. Kan du samarbejde med et friskt team og yde en god gæsteservice. Det kræver meget af dig i en restaurant hvor der er travlt, så du skal kunne tage fat og tage ansvar.

    Vi søger både servicemedarbejdere og supervisore.

    Som supervisor er du en form for mellemleder. Det er dig der hjælper restaurantens managers med deres opgave og det er dig der har ansvaret når de ikke er tilstede.

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og er med til at give gæsten en super betjening. De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    I begge tilfælde kommer dit arbejde til at bestå af gæstebetjening i restauranten, rengøring og diverse andet forefaldende arbejde som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Hos Sunset Boulevard værdsætter vi et godt arbejdsmiljø, og at det skal være sjovt at gå på arbejde.

    Sunset Boulevard har ungarbejder overenskomst med 3F

    Bemærkninger til ansøgningen

    Vedhæft evt. billede

    Har du ikke hørt fra os inden for 2 måneder, er din ansøgning ikke længere aktuel.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Mar

     

     

    VI SØGER MEDARBEJDER!

    Vi søger 1 medarbejdere +16 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning 4 dage om ugen, gerne fuld tid - efter skole og på nogle lørdage.
     
    Jobbet består af diverse arbejdsopgaver samt assistance med det forefaldende arbejde.

    Vi har hele tiden travlt og stiller derfor krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Med andre ord, vi forventer, at du:

    Er mødestabil

    Er fysisk i stand til at tage fat.

    Er ansvarlig og kan tage initiativ.

    Arbejder selvstændigt.

    Er pligtopfyldende.

     

    Til gengæld kan vi tilbyde dig:

    Et uformelt miljø.

    Gode kollegaer.

    Sociale arrangementer.

    God løn.

     
    Ren straffeattest er et krav. Opstart hurtigst muligt.

    Lyder det spændende for dig, så skynd dig at sende en ansøgning bilagt CV og foto til: valby@garant.nu - att.: Claus Nielsen.


    Ansøgningningsfrist: 15. marts 2017.
    HUSK at skrive ’’Ansøgning” i emnefeltet på din mail.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Se mere på www.garant.nu

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Apr

    Vi er lige nu på udkig efter promoter-talenter!

    Er du udadvendt og har du nemt ved at skabe kontakt til mange forskellige mennesker? Er du resultatorienteret og elsker udfordringer? Så er jobbet som promoter hos UNICEF noget for dig!

    Om jobbet

    At være UNICEF Promoter er et sjovt og fleksibelt job, hvor du vil indgå i et team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer. Du bliver ambassadør for verdens børn og de værdier, der følger med. Vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF, og hvis du viser resultater og har ambitioner, vil du have mulighed for at få mere ansvar.

    Som UNICEF promoter får du:

    En fed og sjov hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer og sammenhold.
    Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
    En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter resultater.
    Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
    Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
    Individuel træning i fundraising, salg og kommunikation:
    Vores unikke uddannelse gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!

    Din primære opgave er at promovere og sælge UNICEF medlemskaber.

    Dette gøres ved at:

    • Engagere mennesker i gadebilledet og inspirere dem igennem kendskab til UNICEF’s arbejde, f.eks. ved at bruge værktøjer som:
    • School in a Box: Hvor vi viser, hvordan man kan uddanne børn i katastrofeområder.
    • Plumby Nuts: Som vi giver underernærede børn, så de kan blive sunde og stærke igen.
    • Virtual Reality Glasses: Giv folk muligheden for at opleve en flygtningelejr i Syrien!

    Hvem er du:

    Som person er du udadvendt og energisk. Du er vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere folk.
    Alderen har ingen betydning hos os, det er din personlighed, der tæller!
    Erfaring er ikke nødvendig, da du ved opstart vil få en grundig oplæring.

    Arbejdssted, tider og løn:

    Vi arbejder både ved indendørs og udendørs events og i butiksmiljøer som storcentre, gågader og indkøbscentre og messer. Men vigtigst af alt er byen vores arbejdsplads, og vejret er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt, hvad end det er sol, regn eller indendørs.

    Du kan arbejde op til 37 timer om ugen. Du vælger selv, hvad der passer ind i dit skema.

    Timelønnen ligger efter endt introperiode på 120-145 kr. alt efter kvalifikationer.

    Daghold: Mandag til fredag fra 11:00-18:00, og du skal kunne arbejde min. 3 vagter om ugen.

    Aften/weekendhold: Mandag til fredag fra 16:00 - 19:30, og lørdag 11-16:00. Du skal kunne arbejde min. 2 vagter om ugen.

    Er du vores nye stjerne-promoter? så søg stillingen nu ved at klikke på den grønne knap: Søg job.

    For flere oplysninger, kontakt:

    • Jarl Marhcer på jmarcher@unicef.dk eller 23 68 02 64
    • Dennis Owusu Twum på Dtwum@unicef.dk eller 26 81 98 10.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Apr

    Vi er lige nu på udkig efter promoter-talenter!

    Er du udadvendt og har du nemt ved at skabe kontakt til mange forskellige mennesker? Er du resultatorienteret og elsker udfordringer? Så er jobbet som promoter hos UNICEF noget for dig!

    Om jobbet

    At være UNICEF Promoter er et sjovt og fleksibelt job, hvor du vil indgå i et team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer. Du bliver ambassadør for verdens børn og de værdier, der følger med. Vi sørger for løbende coaching og kompetenceworkshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF, og hvis du viser resultater og har ambitioner, vil du have mulighed for at få mere ansvar.

    Som UNICEF promoter får du:

    En fed og sjov hverdag, hvor der er fokus på konkurrencer og sammenhold.
    Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
    En fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter resultater.
    Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
    Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
    Individuel træning i fundraising, salg og kommunikation:
    Vores unikke uddannelse gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!

    Din primære opgave er at promovere og sælge UNICEF medlemskaber.

    Dette gøres ved at:

    • Engagere mennesker i gadebilledet og inspirere dem igennem kendskab til UNICEF’s arbejde, f.eks. ved at bruge værktøjer som:
    • School in a Box: Hvor vi viser, hvordan man kan uddanne børn i katastrofeområder.
    • Plumby Nuts: Som vi giver underernærede børn, så de kan blive sunde og stærke igen.
    • Virtual Reality Glasses: Giv folk muligheden for at opleve en flygtningelejr i Syrien!

    Hvem er du:

    Som person er du udadvendt og energisk. Du er vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere folk.
    Alderen har ingen betydning hos os, det er din personlighed, der tæller!
    Erfaring er ikke nødvendig, da du ved opstart vil få en grundig oplæring.

    Arbejdssted, tider og løn:

    Vi arbejder både ved indendørs og udendørs events og i butiksmiljøer som storcentre, gågader og indkøbscentre og messer. Men vigtigst af alt er byen vores arbejdsplads, og vejret er vores kollega. Du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt, hvad end det er sol, regn eller indendørs.

    Du kan arbejde op til 37 timer om ugen. Du vælger selv, hvad der passer ind i dit skema.

    Timelønnen ligger efter endt introperiode på 120-145 kr. alt efter kvalifikationer.

    Daghold: Mandag til fredag fra 11:00-18:00, og du skal kunne arbejde min. 3 vagter om ugen.

    Aften/weekendhold: Mandag til fredag fra 16:00 - 19:30, og lørdag 11-16:00. Du skal kunne arbejde min. 2 vagter om ugen.

    Er du vores nye stjerne-promoter? så søg stillingen nu ved at klikke på den grønne knap: Ansøg.

    For flere oplysninger, kontakt:

    • Jarl Marhcer på jmarcher@unicef.dk eller 23 68 02 64
    • Dennis Owusu Twum på Dtwum@unicef.dk eller 26 81 98 10.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Apr

    Telemarketing Fundraiser (aften)

    2100, København Ø

    Vi gør en forskel for millioner af børn – Vi vil også gøre en forskel for dig som kollega.

    Har du vilje styrke? Elsker du udfordringer? Og kan du lide at skabe kontakt til mange forskellige mennesker?
    Så er jobbet som telemarketing fundraiser hos UNICEF noget for dig!

    Du har nu muligheden for at blive en del af vores succesfulde og ambitiøse fundraising team, der via stærke budskaber og positive dialoger rekrutterer nye medlemmer til vores arbejde for verdens børn. Vi sørger for løbende coaching og kompetence workshops, så du hele tiden udvikler dit talent og CV. Målet er, at du aldrig står stille hos UNICEF.
    Vi tilbyder det bedste miljø, uddannelse og kompetenceudvikling inden for telemarketing og fundraising.

    Du vil få:

    • En fed og sjov hverdag, hvor der er fokus på udvikling, konkurrencer og sammenhold.
    • Indblik i UNICEF og resten af FN organisationernes spændende arbejde over alt i verden.
    • Forbedret din retorik og lærer argumentations- og samtaleteknikker.
    • En god fast timeløn, med mulighed for lønstigning alt efter kvalifikationer.
    • Chancen for at arbejde med markedsføring, fundraising og salg for verdens største børneorganisation.
    • Adgang til top moderne fitnesscenter med en fantastisk udsigt.
    • Sociale arrangementer, interessante foredrag, fredagsbar, sommerfest og julefrokost.
    • Vores unikke uddannelse gør det muligt for dig at få kvalifikationer inden for fundraising, salg og kommunikation, som du ikke kan få andre steder. Her er der virkelig mulighed for at klatre op ad karrierestigen! F.eks. er vores projektleder tidligere fundraiser - Med den rette attitude kan det lade sig gøre!

    Hvem er du

    Som person er du vild med at møde nye mennesker, skabe relationer og engagere mennesker. Afslag og udfordringer påvirker dig ikke, men du kører derimod på med positiv energi. Du behøver ingen erfaring, idet du indgår i vores unikke uddannelsesforløb.

    Men du er:

    • Resultatorienteret og vil gøre alt for at nå dine mål
    • Den sociale, som elsker at snakke og møde mange nye og anderledes mennesker
    • Den, som kan arbejde selvstændigt eller sammen med andre konkurrencemindede kollegaer
    • En, som tør at tage en udfordring op og bliver motiveret af de

    Arbejdssted – arbejdstider og løn

    FN Byen ved Nordhavn station er vores arbejdsplads, og telefonen er vores kollega, du skal derfor være indstillet på at performe og have det sjovt med telefonen som din nye bedste ven.
    Vi arbejder mandag til torsdag fra 16:45-21:00. I introforløbet skal du have 3 faste vagter om ugen i 5 sammenhængende uger. Derefter skal du kunne arbejde min. 2 faste dage om ugen. Timelønnen ligger efter endt oplæringsperiode på 115-145 kr. alt efter kvalifikationer.

    Vær med til at gøre en forskel
    Vi er verdens største børneorganisation.
    Vi hjælper dagligt tusindvis af børn med at overleve sygdomme som mæslinger, polio og diarre.
    Vi hjalp med at frigive 3000 børnesoldater i Sydsudan i januar 2015.
    Vi er der for børn før, under og efter katastrofer, du kan læse mere om vores arbejde på www.unicef.dk

    Er du vores kommende stjerne-fundraiser? Så søg stillingen nu ved at klikke på den grønne knap: Ansøg.

    For flere oplysninger, kontakt:

    • Jarl Marcher på jmarcher@unicef.dk eller 23 68 02 64.
    • Dennis Owusu Twum på Dtwum@unicef.dk eller 26 81 98 10.

    Ansøgningsfrist: løbende

    NB: PLEASE NOTE: ONLY APPLICATIONS IN DANISH WILL BE CONSIDERED, AS THE POSITIONS REQUIRES EXCELLENT DANISH SKILLS

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er strategisk telemarketingvirksomhed, hvor vores mission er at være vore kunders eksekveringspartner i deres telemarketingpprocess. Vi er et søsterselskab til konsulentvirksomheden SalesPartners A/S, og arbejder med nogle af Danmarks bedste brands og største virksomheder.

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: En basisløn på 15.000 kr pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    •  Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får 110 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får 80 kr/timen, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Vi holder til i nye lokaler på Frederiksberg, 2 minutter fra Frb. metro station.

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: job@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Købanhavn” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Pizzabager Domino

    2750, Ballerup

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Chauffør Domino

    2750, Ballerup

    Vi åbner snart en ny butik i Randers, og søger i den forbindelse nye medarbejdere der ønsker at arbejde som chauffør i vores nye butik.

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser