Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Telesælger med fast løn, provision og gode fremtidsmuligheder

    Hos Hornskov Vindberg A/S søger vi netop nu energiske og ambitiøse sælgere til at videreformidle vores vision om simpel og effektiv inddrivelse. 

    Som sælger bliver du uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg!  

    Den daglige gang er i vores flotte lokaler ved Rådhuspladsen i København, hvor du arbejder på telefonen med ét eneste mål for øje, at sælge så meget som det overhovedet er muligt!!

    Der er moderne systemerne, unge og glade kollegaer samt en lækker frokostordning der også inkluderer morgenmad.

    Lønnen afregnes med en solid grundløn på 18.000kr. tillagt fordelagtig provision og bonusser.

    Er du ny i salgsbranchen så er dette en perfekt mulighed for at kickstarte en salgs- og/ellers juridisk karriere så tidligt så muligt.

    Er du erfaren i salgsgamet? Så kom og tag udfordringen op på et nyt og interessant marked.

     

    Send os din ansøgning på job@hornskovvindberg.dk eller ring og få en smagsprøve på 44224020. Vi er sælgere. Er du?

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Nov

    Facer i København

    1613, København V

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.
    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger facere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater. 

    Du kan arbejde op til 37 timer om ugen i tidsrummet 09.00-19.00. Der er også mulighed for deltids arbjede eftermiddage og weekender!

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Du kan søge via linket eller ved at tage kontakt til koordinator Jeppe Sejer Petersen på tlf. 60 50 20 49 eller mail jspe@dca.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Okt

    Tax Manager

    6000, Kolding


    Har du regnskabs- og skattemæssig erfaring, og har du interesse i at udvikle dig primært inden for det skattemæssige område? Vil du være del af en vækstorienteret virksomhed, hvor du får mulighed for at dyrke dit talent samt realisere dit potentiale? Så er du måske vores nye Tax Manager.

    Lidl Danmark er en virksomhed, der i den grad er i rivende udvikling og samtidig befinder sig i en meget konkurrencepræget branche. Disse faktorer sætter præg på stillingens indhold og udformning.

    Du bliver en del af regnskabsafdelingen, hvor vi i øjeblikket er 12 engagerede medarbejdere. Vores skatteafdeling består af i alt én medarbejder, så du vil få et stort og selvstændigt ansvar for de skatte- og afgiftsmæssige områder i virksomheden. Stillingen vil have en bred kontaktflade og vil involvere alt fra hands-on-opgaver til ledelsesrapportering på højt niveau.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021, men indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus 2 dage om ugen.

    Der er tale om en spændende og udfordrende stilling med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du kommer til at samarbejde tæt med den øvrige organisation.

    Tax Manageren refererer til Head of Accounting, og tiltrædelse vil være snarest muligt.

    Næste skridt
    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og et informativt CV. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Accounting, Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sikre korrekt opgørelse af skatter og afgifter i periode- og årsregnskaber
    • Udarbejde selskabsselvangivelser og sambeskatningsindkomst
    • Opgørelse og beregning af latente skatter
    • Ansvarlig for Transfer Pricing dokumentation
    • Besvarelse af skattemæssige forespørgsler fra vores internationale hovedkontor
    • Kontakt til offentlige myndigheder, revisorer og andre eksterne rådgivere
    • Rådgivning og sparring med ledelsen og øvrige afdelinger vedr. moms- og skattemæssige konsekvenser af større projekter
    • Tæt opfølgning på ny lovgivning
    • Optimering af processer og forretningsgange inden for selskabsskat, rapportering mv.
    • Medvirke til udarbejdelse af rapporteringspakker ifm. periode- og årsregnskaber
    • Ad hoc-opgaver af skatte- og regnskabsmæssig karakter

    Der er tale om en spændende og udfordrende stilling med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du kommer til at samarbejde tæt med den øvrige organisation.



    Om dig

    Om dig
    • Du har en højere økonomisk uddannelse, f.eks. HD-R, cand.merc. eller tilsvarende
    • Du har en skattemæssig eller revisionsmæssig baggrund kombineret med en solid praktisk erfaring.
    • Du evner hurtigt at sætte dig ind i skattemæssige problemstillinger og formår at udarbejde beslutningsoplæg i høj kvalitet.
    • Du har gode IT-kundskaber, herunder især i Excel.
    • Du kan overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du har personlig pondus, er selvkørende, arbejder med høj faglighed og har en struktureret tilgang til dine opgaver
    • Du er serviceminded og forstår vigtigheden af et godt samarbejde på tværs i organisationen.
    • Du er fleksibel i forhold til perioder med spidsbelastning

    Tax Manageren refererer til Head of Accounting, og tiltrædelse vil være snarest muligt.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtigt godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Næste skridt
    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og et informativt CV. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Accounting, Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Okt

    Bogholderiassistent

    9700, Brønderslev

    Bogholderiassistent

    Til barselsvikariat søges bogholderiassistent - arbejdstid på ca. 20 timer/ugen.

    Til spændende stilling i Brønderslev hos en af vores gode kunder søger vi en dygtig bogholder ca. 20 timer/ugen.
     
    Arbejdsopgaver:
    Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
    -Daglige bogholderi opgaver -Debitor-/kreditorbogholderi -Ordrehåndtering -Kørselsregnskab (kendskab til Kyborg er en fordel) -Øvrige regnskabsmæssige opgaver
    Faglige kompetencer -Du har en relevant uddannelsesmæssig baggrund og erfaring indenfor regnskab og bogholderi -Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver -Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse -Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office, og gerne kendskab til regnskabsprogrammer 
    Om dig: -Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret -Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod -Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans med sans for detaljen -Du kommunikerer respektfuldt på alle niveauer -Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines.
     
    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.




    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Facer i Aalborg

    9000, Aalborg

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Facer i Odense

    5000, Odense C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Facer i Aarhus

    8000, Aarhus C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Facer i Kolding

    6000, Kolding

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.
    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter.

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Som phoner hos Folkekirkens Nødhjælp gør du en enorm forskel for mennesker i nød over hele verden. Du hverver nye medlemmer til organisationen og kontakter allerede eksisterende medlemmer med henblik på at konvertere engangsbetalende til faste medlemmer eller vinde tabte medlemmer tilbage til organisationen. Alt sammen over telefonen.

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at garantere, at du føler dig veltilpas og velforberedt på og i dit arbejde. Derfor vil der altid være minimum én supervisor tilstede på kontoret, som kan hjælpe og vejlede dig, hvis du møder udfordringer på din vej.  Derudover tilbyder vi følgende:

    Ø  En fast timeløn m. mulighed for både del-, halv og fuldtid

    Ø  Fleksible arbejdstider i tidsrummet kl. 09-21

    Ø  En arbejdsdag præget af lige dele højt humør og konkurrence

    Ø  Gratis frugtordning samt fri adgang til kolde og varme drikke

    Ø  Fredagscaféer, temafester og andre sociale arrangementer på månedlig basis

    Som phoner vil du blive en lang række danskeres første møde med Folkekirkens Nødhjælp, hvorfor det er rigtig vigtigt, at du altid efterlader et godt indtryk. Af samme årsag er det rigtig vigtigt, at du har snakketøjet i orden og ikke er bange for at bruge det metodisk til at indfri dine mål i telefonen.

    Du bliver del af et målrettet team i fremdrift, som altid sigter mod at vækste. Vi tror på trivsel og arbejdsglæde som nøglebrikker i forhold til at fremme gode resultater, hvorfor et behageligt arbejdsmiljø spiller en helt særlig rolle på arbejdspladsen.

    Vi udbyder løbende individuel feedback og kollektive salgskurser, hvorigennem du gives en lang række relevante redskaber i forhold til at forbedre dine evner i telefonen. Du forventes derfor at være indstillet på at lære gennem et udviklingsforløb, som strækker sig ligeså langt som din ansættelse. Vi opererer desuden med resultatkrav for at garantere et forsvarligt udbytte af dine løntimer.

    Vi søger phonere med følgende profil:

    For at blive taget i betragtning til jobbet, skal du være ansvarsfuld, energisk og selvsikker. Desuden skal du være disciplineret, konkurrence- og resultatorienteret.  Succes på arbejdspladsen er strengt afhængig af din egen indsats og der er ingen, som kommer sovende til fadet.

    Som phoner opøves ikke alene din evne til at sælge i telefonen, men også din evne til at formidle i bred forstand. Dvs. at de erfaringer, som du tilegner dig hos Folkekirkens Nødhjælp, er erfaringer, som du kan drage nytte af resten af livet. I særdeleshed hvis du vælger en karriere, hvor menneskelig kontakt spiller en afgørende rolle.

    Send en motiveret ansøgning til Philip Spielmann Nielsen på: psni@dca.dk, ring på 25502101 eller ansøg via linket online.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vi ønsker et Danmark hvor mennesker ikke dør unødvendigt af hjertekarsygdomme – hverken voksne eller børn. Er du god til at tale med mennesker? Vil du styrke dine evner at kommunikere præcist og effektivt? Hos Hjerteforeningen kan du arbejde både deltid og fuldtid for en god sag!

    Hjerteforeningens telemarketing-team spiller en stor rolle i organisationen. Vi søger derfor ansvarsbevidste phonere, der vil gøre en forskel gennem direkte dialog med vores medlemmer.

    Om jobbet 
    Arbejdet består i at ringe til vores medlemmer for at motivere dem til at støtte Hjerteforeningens arbejde yderligere. De primære arbejdsopgaver består i at:

    Ringe ud til eksisterende medlemmer for at forøge deres bidrag 
    Hverve nye spillere til Hjertelotteriet 
    Ringe ud til tidligere medlemmer og tilbyde dem at komme tilbage som medlemmer 
    Om dig 
    Som phoner er du med til at skaffe penge til en vigtig sag, og fungerer som vores stemme udadtil overfor Hjerteforeningens medlemmer. Derfor skal du kunne tale din sag, samtidig med at du står for et højt serviceniveau.

    De rette kandidater:

    besidder gode kommunikative færdigheder og taler fejlfrit dansk 
    har lyst til at udvikle sig personligt og fagligt gennem uddannelse, coaching og samarbejde 
    er resultatorienterede og har godt med gåpåmod 
    kan arbejde mindst 2 dage ugentligt, og gerne mere 
    Vilkår 
    Mandag-torsdag er der tre vagter alle dage, kl. 9-12, kl. 12.30-16.30 og 17-21. Fredag er der to vagter kl. 9-12 og 12.30-16.30, og søndag er der en vagt 12.30-16.30.

    Vi tilbyder:

    du vælger selv, hvilke vagter du ønsker at arbejde - dog mindst 2 vagter ugentligt. 
    fast timeløn, betalt pause og frugtordning 
    Gode kolleger i en afdeling, der er præget af arbejdsiver, humor og engagement 
    oplæring og sparring med erfarne supervisors, ledere og kolleger 
    Arbejdspladsen er Hjerteforeningens hovedkontor i Vognmagergade, i København K tæt ved Nørreport station.

    Vi afholder samtaler løbende og har opstart snarest. Hvis du ønsker at søge stillingen, så send os din ansøgning samt CV. Ønsker du nærmere information, er du velkommen til at kontakte Caroline Oude Hesselink på telefon 40 13 91 51.

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 143.600 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte 
    Caroline Oude Hesselink 
    carolineeroh@hjerteforeningen.dk 
    Tlf.: 4013 9151 
    Ansøgningsfrist: 
    Løbende

     

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 148.000 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser