Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Telesælger med fast løn, provision og gode fremtidsmuligheder

    Hos Hornskov Vindberg A/S søger vi netop nu energiske og ambitiøse sælgere til at videreformidle vores vision om simpel og effektiv inddrivelse. 

    Som sælger bliver du uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg!  

    Den daglige gang er i vores flotte lokaler ved Rådhuspladsen i København, hvor du arbejder på telefonen med ét eneste mål for øje, at sælge så meget som det overhovedet er muligt!!

    Der er moderne systemerne, unge og glade kollegaer samt en lækker frokostordning der også inkluderer morgenmad.

    Lønnen afregnes med en solid grundløn på 18.000kr. tillagt fordelagtig provision og bonusser.

    Er du ny i salgsbranchen så er dette en perfekt mulighed for at kickstarte en salgs- og/ellers juridisk karriere så tidligt så muligt.

    Er du erfaren i salgsgamet? Så kom og tag udfordringen op på et nyt og interessant marked.

     

    Send os din ansøgning på job@hornskovvindberg.dk eller ring og få en smagsprøve på 44224020. Vi er sælgere. Er du?

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Aug

    Communication Intern

    6000, Kolding


    Brænder du for at arbejde med kommunikation og branding i en stor international virksomhed? Og vil du udvikle og udfolde dine faglige og teoretiske kompetencer inden for kommunikation og (employer) branding i et lærerigt praktikforløb? Så er du måske vores nye Communication Intern i Employer Branding i HR.

    ”Som praktikant i Lidl fik jeg koblet teorien sammen med virkeligheden i en international virksomhed, hvor der er fart over feltet. Det var et praktikforløb, hvor jeg fik stort ansvar og lov til at arbejde med mange forskellige opgaver, hvor fokus var på, at jeg skulle have mindst lige så meget ud af forløbet som Lidl, og det vil jeg i sandhed sige, at jeg har fået.” – Mette Juul Nielsen, nuværende Student Worker og tidligere Intern i Employer Branding

    Hos os handler et praktikforløb hverken om at hente kaffe eller stå ved kopimaskinen. Du bliver fra starten inkluderet og tildelt egne ansvarsområder og projekter, og du får under hele praktikperioden indblik i, hvordan vi arbejder målrettet, strategisk og ambitiøst med vores employer brand i kampen om at tiltrække de bedste talenter til Lidl Danmark.

    Som Communication Intern assisterer du vores Employer Branding Responsible i alt lige fra strategi til kreativ eksekvering af employer branding-projekter. Til daglig deler I kontor med vores passionerede Recruiting-team på hovedkontoret i Kolding.

    I alt sidder vi mere end 20 dygtige og engagerede medarbejdere i HR-afdelingen, som du bliver en del af. Her arbejder vi med forskellige HR- og personalemæssige opgaver inden for employer branding, rekruttering, udvikling, medarbejderfastholdelse og lønadministration.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Du kommer til at få en alsidig hverdag med mange forskelligartede opgaver og projekter inden for kommunikation og (employer) branding; det kan være alt lige fra at koordinere, deltage og præsentere på karrieremesser til at nørde på kontoret og udarbejde kampagnemateriale. Din hverdag vil derfor, blandt andet, inkludere:

    Tiltrædelse: august/september 2018

    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. 

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Employer Branding Responsible Emilie Louise Svenning på telefon: 7635 0127 eller nuværende Student Worker og tidligere Intern i Employer Branding Mette Juul Nielsen på e-mail: Mette_Juul.Nielsen@lidl.dk.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Du kommer til at få en alsidig hverdag med mange forskelligartede opgaver og projekter inden for kommunikation og (employer) branding; det kan være alt lige fra at koordinere, deltage og præsentere på karrieremesser til at nørde på kontoret og udarbejde kampagnemateriale. Din hverdag vil derfor, blandt andet, inkludere:

    • Idégenerering og udarbejdelse af (employer) branding materiale, f.eks. flyers, plakater, brochurer
    • Idégenerering og udarbejdelse af (employer) branding kampagner
    • Udarbejdelse og optimering af indhold til Lidl Danmarks karriereside (http://karriere.lidl.dk)
    • Deltagelse på karrieremesser – med mulighed for være tovholder og koordinator på udvalgte messer
    • Udarbejdelse af opslag til Lidl Danmarks LinkedIn, f.eks. ved at interviewe medarbejdere
    • Benchmarking- og analyseopgaver
    • Ad hoc opgaver inden for kommunikation, employer branding og rekrutteringsområdet


    Om dig

    Om dig
    • Du er studerende på en relevant videregående uddannelse
    • Du er nysgerrig på at lære og udvikle dig inden for kommunikation, branding og/eller employer branding
    • Det er en fordel, hvis du har/har haft fag i kommunikation, branding, employer branding eller HR
    • Det er en fordel, hvis du besidder grafiske evner og er bekendt med Adobe Illustrator eller InDesign
    • Du behersker mundtlig og skriftlig dansk på et højt niveau, og begår dig på engelsk
    • Du har stærke kommunikationsevner
    • Du er initiativrig, kreativ og positiv
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du har fokus på detaljerne og styr på deadlines
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke
    • Et uformelt og socialt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi enten et timetal på 30 timer ugentligt og en periode af minimum fem måneder eller et timeantal på 37 timer og en periode af minimum 4 måneder
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse: august/september 2018

    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. 

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Employer Branding Responsible Emilie Louise Svenning på telefon: 7635 0127 eller nuværende Student Worker og tidligere Intern i Employer Branding Mette Juul Nielsen på e-mail: Mette_Juul.Nielsen@lidl.dk.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Facer i Aalborg

    9000, Aalborg

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Facer i Odense

    5000, Odense C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Facer i Aarhus

    8000, Aarhus C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Facer i Kolding

    6000, Kolding

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.
    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter.

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Vi ønsker et Danmark hvor mennesker ikke dør unødvendigt af hjertekarsygdomme – hverken voksne eller børn. Er du god til at tale med mennesker? Vil du styrke dine evner at kommunikere præcist og effektivt? Hos Hjerteforeningen kan du arbejde både deltid og fuldtid for en god sag!

    Hjerteforeningens telemarketing-team spiller en stor rolle i organisationen. Vi søger derfor ansvarsbevidste phonere, der vil gøre en forskel gennem direkte dialog med vores medlemmer.

    Om jobbet 
    Arbejdet består i at ringe til vores medlemmer for at motivere dem til at støtte Hjerteforeningens arbejde yderligere. De primære arbejdsopgaver består i at:

    Ringe ud til eksisterende medlemmer for at forøge deres bidrag 
    Hverve nye spillere til Hjertelotteriet 
    Ringe ud til tidligere medlemmer og tilbyde dem at komme tilbage som medlemmer 
    Om dig 
    Som phoner er du med til at skaffe penge til en vigtig sag, og fungerer som vores stemme udadtil overfor Hjerteforeningens medlemmer. Derfor skal du kunne tale din sag, samtidig med at du står for et højt serviceniveau.

    De rette kandidater:

    besidder gode kommunikative færdigheder og taler fejlfrit dansk 
    har lyst til at udvikle sig personligt og fagligt gennem uddannelse, coaching og samarbejde 
    er resultatorienterede og har godt med gåpåmod 
    kan arbejde mindst 2 dage ugentligt, og gerne mere 
    Vilkår 
    Mandag-torsdag er der tre vagter alle dage, kl. 9-12, kl. 12.30-16.30 og 17-21. Fredag er der to vagter kl. 9-12 og 12.30-16.30, og søndag er der en vagt 12.30-16.30.

    Vi tilbyder:

    du vælger selv, hvilke vagter du ønsker at arbejde - dog mindst 2 vagter ugentligt. 
    fast timeløn, betalt pause og frugtordning 
    Gode kolleger i en afdeling, der er præget af arbejdsiver, humor og engagement 
    oplæring og sparring med erfarne supervisors, ledere og kolleger 
    Arbejdspladsen er Hjerteforeningens hovedkontor i Vognmagergade, i København K tæt ved Nørreport station.

    Vi afholder samtaler løbende og har opstart snarest. Hvis du ønsker at søge stillingen, så send os din ansøgning samt CV. Ønsker du nærmere information, er du velkommen til at kontakte Caroline Oude Hesselink på telefon 40 13 91 51.

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 143.600 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte 
    Caroline Oude Hesselink 
    carolineeroh@hjerteforeningen.dk 
    Tlf.: 4013 9151 
    Ansøgningsfrist: 
    Løbende

     

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 148.000 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Få en plads hos en succesfuld virksomhed i kraftig vækst.

    Har du mod på at udfordre dig selv og dit talent inden for salgsverdenen?
    Elsker du at tale med nye mennesker og drømmer du om at være en del af et ungt og energisk arbejdsmiljø - så er det dig vi søger. Det går stærkt hos HornskovVindberg A/S, og du kan komme med!

    Vi tilbyder en fuldtidsstilling på en alsidig arbejdsplads, hvor ingen dage er ens, atmosfæren er professionel og humøret altid højt. Du vil indgå i et dynamisk salgsteam, hvor det vil være din opgave at sælge inddrivelses-og faktureringsløsninger til det danske erhvervsliv. Erfaring indenfor salg kan selvfølgelig være en fordel men ikke et krav, da du modtager grundig oplæring ved ansættelse og løbende coaching.    

    Hvad tilbyder vi:

    • Garantiløn på 18.000-22.000 kr. Derudover høj provision og opnåelige bonusser
    • Salgstræning på begynder, øvet-og ekspertniveau
    • En spændende arbejdsplads med salgskonkurrencer og god stemning i et ungt og friskt arbejdsmiljø  
    • Fredagsbar samt andre sociale arrangementer
    • Meget centralt placeret arbejdsplads lige ved Rådhuspladsen   

    Hvad forventer vi af dig:

    • Du er social og udadvendt
    • Du er mødestabil
    • Du er engageret og ambitiøs
    • Du har en vindermentalitet og motiveres af høj løn og gode fremtidsmuligheder

    Hvem er vi: 

    Vi hjælper erhvervslivet med at sikre et godt cash-flow og en smidig administration via faktureringsløsninger, juridisk rådgivning og inddrivelse af tilgodehavender samt forebyggende arbejde.

    Vil du gerne gøre en forskel for dig selv og andre samt have en plads på et succesfuldt team så send din ansøgning til job@hornskovvindberg.dk

    Husk at angiv telefonnummer i din ansøgning.

    Har du spørgsmål til stillingen, skal du ringe på telefon 44 22 40 20 hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål og hjælpe dig videre i processen. 

    Vi glæder os til at læse din ansøgning og håber du er vores nye kollega.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Aug

    Souchef Odder

    8300, Odder


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Hvis du for alvor viser os, at du kan og vil, så er rollen som souschef dit garanterede springbræt til rollen som butikschef, der på sigt kan give dig et væld af nationale og internationale karrieremuligheder – både i butik og på vores hovedkontor.
     

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du butikschefens højre hånd. Du er med til at drive butikken og lede medarbejderne, og du har medansvar for, at butikken altid lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende ansvarsområder, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Medansvar for at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken, når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du har leder-dna og en ambition om at udnytte det. Du har ikke nødvendigvis udnyttet dit lederpotentiale endnu, men ser dig selv som en person, der, med de rette forudsætninger stillet til rådighed, kan lykkes som en empatisk og stærk leder, som nemt kan motivere og inspirere dine medarbejdere. Du tror på, at man kommer længst ved at lede med et smil, og du er typen, der selvfølgelig giver en hånd med, når der skal fyldes varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har ambitioner om at lede andre
    • Har en imødekommende, energisk og professionel fremtoning
    • Har mod på at skulle inspirere dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Har et ønske om at lykkes i detailbranchen og sætter en ære i gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    Det er naturligvis en fordel, hvis du har erfaring fra detailbranchen eller en lignende stilling, hvor du allerede har prøvet kræfter med ledelse, men dette er ikke et krav.
     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende lederrolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til en videre karriere inden for ledelse, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Maiken Sørensen på telefon 4212 0500, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Aug



    Så brænder du for databeskyttelse? Har du flair for at ”oversætte” tung lovgivning til dine kolleger med et smil på læben? Så er du måske den nye kollega, vi leder efter.

    Vi søger en ny kollega til vores lille, men sammentømrede afdeling Legal and Compliance på hovedkontoret.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021, men der vil være mulighed for satellitkontor i Aarhus tidligere.

    I Lidl Danmarks juridiske afdeling er vi i øjeblikket fire engagerede kolleger, der supporterer vores nu 112 butikker samt fungerer som rådgiver og sparringspartner, når der opstår juridiske spørgsmål i virksomhedens andre afdelinger – det kan være alt fra indkøb, marketing eller den byggetekniske afdeling, der har brug for sparring. Vi har altså en stor berøringsflade i Legal and Compliance og samarbejder dagligt med mange kolleger på tværs af afdelinger.

    Vi har endvidere ansvaret for den løbende implementering af koncernens Complianceprogram i Danmark og varetager forsikringsmæssige opgaver, herunder skadesbehandling og tegning af forsikringer.

    Vi er en del af en international koncern, hvor vi har projekter på tværs af 27 europæiske lande. Du vil derfor også samarbejde med både vores internationale afdeling samt de andre Lidl-lande.

    Dit arbejde vil bestå i at sikre, at virksomheden overholder gældende krav til håndtering af persondata. Du skal formidle komplicerede problemstillinger på en enkel og letforståelig måde, og det er vigtigt, at du har gennemslagskraft og kan stå fast i din rolle som DPO.

     

     

    Supplerende kan oplyses, at det ikke nødvendigvis er en forudsætning, at du har taget en certificeret Data Protection Officer uddannelse. For den rette kandidat tilbyder Lidl Danmark denne uddannelse sideløbende. Det er dog en forudsætning, at du har mindst 2-3 års teoretisk og praktisk erfaring med håndtering af databeskyttelseslovgivningen/ GDPR.

     

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Legal and Compliance, Anne Mette Christensen, på tlf. 7635 0278.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Du får en stor berøringsflade og skal samarbejde med mange kolleger på tværs i organisationen, hvorfor vi vægter dine kommunikative egenskaber højt
    • Dit arbejde vil blandt andet bestå i rådgivning af fagafdelinger i ad hoc spørgsmål og deltagelse i projekter, idet vi tænker databeskyttelse ind, som en del af vores almindelige drift
    • Fortolkning af persondataregler
    • Undervise og rådgive omkring databeskyttelse og gældende regler samt interne politikker – og de forpligtelser, disse medfører
    • Rådgive om konsekvensanalyser, udarbejdelse og vedligeholdelse af fortegnelser af processer i tæt samarbejde med de enkelte fagafdelinger
    • Overvågning af overholdelse af reglerne, herunder i form af butiksbesøg, besøg på regionskontorer mv.
    • Være kontaktperson for Datatilsynet og for registrerede personer, der henvender sig med spørgsmål om vores håndtering af personoplysning (indsigtsret m.v.)

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant akademisk uddannelse på kandidatniveau, f.eks. cand.jur. eller cand.merc.jur.
    • Du har et solidt praktisk kendskab til databeskyttelseslovgivningen Du kan arbejde selvstændigt og planlægge og gennemføre relevant undervisning af kolleger
    • Du tager ejerskab og driver projekter aktivt frem
    • Du er nysgerrig og er god til at skabe relationer
    • Du har lyst til at formidle din viden og god til at møde din ”kunde” i øjenhøjde
    • Du skal være god til at lytte – men også have gennemslagskraft og have mod på at udfordre organisationen
    • Det er en fordel, hvis du har gode tyskkundskaber, men det vigtigste for os er, at du har lyst til at lære tysk.

    Supplerende kan oplyses, at det ikke nødvendigvis er en forudsætning, at du har taget en certificeret Data Protection Officer uddannelse. For den rette kandidat tilbyder Lidl Danmark denne uddannelse sideløbende. Det er dog en forudsætning, at du har mindst 2-3 års teoretisk og praktisk erfaring med håndtering af databeskyttelseslovgivningen/ GDPR.

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
    • Mulighed for international networking, blandt andet i forbindelse med interne konferencer

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Head of Legal and Compliance, Anne Mette Christensen, på tlf. 7635 0278.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser