Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    2. Mar

    Manpower søger salgskonsulenter til telesalg og kundeservice til stor, veletableret virksomhed i Københavnsområdet. Har du et højt drive og udpræget sans for salg, er jobbet måske noget for dig.

    I jobbet som salgskonsulent vil din primære opgave være opsøgende salg på telefon til nye kunder. Derudover vil en central opgave være at håndtere mersalg til eksisterende kunder med fokus på kundens behov. Du vil blive en del af et stærkt og ambitiøst team, der arbejder i et højt gear.

    Det er en fordel, hvis du har erfaring fra telemarketing eller et andet salgsrelateret job. Din erfaring er dog ikke altafgørende - vigtigst er at du har en vindermentalitet, et stort gåpåmod og ikke lader dig slå ud af et nej.

    Vi tilbyder:

    • Ansættelse: snarest muligt
    • Fuldtidsstilling (37 timer om ugen)
    • Arbejdstiden er mandag til fredag inden for tidsrummet kl. 8.00 – kl. 17.00
    • Grundløn: 18.000 kr. samt provision og bonus - kun dit salgstalent sætter begrænsninger herfor
    • Mulighed for at blive en del af et stærkt team med mulighed for personlig og faglig udvikling


    Om dig:

    • Du brænder for salg og rådgivning
    • Du har et højt energiniveau og lader dig ikke slå ud af afvisninger
    • Du har et højt drive, er positiv, målrettet og resultatorienteret
    • Du er moden, loyal og ansvarsbevidst
    • Du er en god forhandler og evner at få enderne til at mødes
    • Du er ambitiøs og tager ansvar for egen udvikling


    Har du lysten og drivet og kan du se dig selv i et konkurrencepræget miljø, så send os din ansøgning i dag.
    Du vil få en grundig oplæring, så du bliver klædt godt på til at udføre dine opgaver med succes.

    Ansøgning

    Send dit CV sendes til Staffing Consultant Tanya Bloch via mail: Tanya.Bloch@manpower.dk

    Skriv ”Telesælgere med højt drive” i emnefeltet


    Send din ansøgning allerede i dag - da vi løbende indkalder til samtale.

    Om Manpower

    Manpower er verdens førende virksomhed inden for rekruttering, vikar- og HR-service. Vi har været på det danske marked siden 1963 og vi har kontorer i hele Danmark. Vi tilbyder beskæftigelse og karrieremuligheder til både vikarer og fastansatte medarbejdere. Manpower tilbyder alt fra store samlede bemandingsløsninger til enkeltstående dag-til-dag vikariater samt rekruttering til faste stillinger. Vi løser opgaver inden for flere fagområder og på alle niveauer.

    Vi tror på mangfoldighed som en ressource og ønsker, at vores medarbejdere afspejler det omgivende samfund. Derfor opfordres du til at søge, uanset køn, alder, religion og etnisk baggrund.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Mar

    Fuldtidsmedarbejdere søges

     

    Dette er for dig, der søger den alternative måde, at uddanne sig på.

    Hvis du kan lide at kombinere faglig viden, med praksis til dagligt, og er villig til at give den alt hvad den kan trække, samtidig med at du har et smil på læben, så har vi her ved McDonald's et væld af muligheder, lige fra interne kurser i KBH, Stockholm og London, til en salgselevsuddannelse og helt op til en HD.

    Så længe du har lysten, så har vi viljen til at udvikle og uddanne dig!

    Det eneste krav er en afsluttet 9. klasse. 

    Hvis du vil læse mere, om vores uddannelser, så gå til McDonalds.dk og søg under fanen "du bliver til noget" eller kom ned i vores restaurant og hør mere, samt få udleveret en folder.      

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Feb

    Servicemedarbejdere

    DANSKE KONCEPT RESTAURENTER ApS

    Servicemedarbejdere/ungarbejdere til Sunset Boulevard

    Står du og mangler et spændende job!

    Kan du godt lide og have travlt. Kan du holde hovedet koldt under stressede situationer. Kan du samarbejde med et friskt team og yde en god kundeservice.

    Vi søger servicemedarbejdere der kan arbejde ca. 20-30 timer pr. uge. Weekendvagter må også påregnes.

    Dit arbejde kommer til at bestå af gæstebetjening i restauranten, rengøring og diverse andet forefaldende arbejde som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Hos Sunset Boulevard værdsætter vi et godt arbejdsmiljø, og at det skal være sjovt at gå på arbejde.

    Sunset Boulevard har ungarbejder overenskomst med 3F

    Vi ser helst, du har forladt folkskolen.

    Bemærkninger til ansøgningen

    Vedhæft evt. billede
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb

    Supervisor på fuldtid

    8000, Århus C

    Supervisorer til Sunset Boulevard

    DANSKE KONCEPT RESTAURENTER ApS

    Måske er du den vi mangler.

    Kan du godt lide og have travlt. Kan du holde hovedet koldt under stressede situationer. Kan du samarbejde med et friskt team og yde en god gæsteservice.

    Du skal være ansvarsbevidst, pligtopfyldende og kunne fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne. Vi lægger meget vægt på, at du er en person som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet.

    Vi søger fuldtid supervisorer der kan arbejde ca. 30 timer pr. uge. Dagsvagter, aftenvagter og weekendvagter

    Hos Sunset Boulevard værdsætter vi et godt arbejdsmiljø, og at det skal være sjovt at gå på arbejde.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb

    Marketingkoordinator

    6000, Kolding


    Er du en knivskarp koordinator, der formår at holde overblikket i en travl hverdag? Og brænder du for at sikre, at dine opgaver når i mål til tiden og med et højt resultat? Så er det måske dig, der skal være Lidls nye marketingkoordinator.

    Hos Lidl har vi store ambitioner, og derfor overlader vi aldrig noget til tilfældighederne. Det gælder ikke mindst, når vi åbner nye butikker eller renoverer eksisterende butikker. Derfor søger vi netop nu en marketingkoordinator, der kan sikre, at vores grafiske materiale er klar i vores butikker til tiden.

    Som marketingkoordinator med reference til marketingschefen bliver du en del af Lidls professionelle og dynamiske marketingafdeling. Afdelingen består af 20 dygtige kolleger, der bl.a. er ansvarlige for produktion af Lidls tilbudsavis, Tv- & radiospots, marketingkampagner, drift og udvikling af vores online medier og meget mere.

    Hverdagen i marketingafdelingen er præget af højt tempo, seriøsitet, spændende opgaver og  skarpe deadlines i et samtidigt sjovt og uformelt miljø med masser af godt humør.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Marketingkoordinator Britta Brink Nielsen på 76 35 03 74.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sikre flowet fra bestilling af trykt instoremateriale til levering i vore Lidl butikker
    • Koordinere udarbejdelse af grafisk materiale i forbindelse med nye tiltag
    • Kontakt til og koordinering med Lidls salgsafdeling og internt i marketingafdelingen
    • Kontakt til og koordinering med Lidl’s leverandører samt vores internationale HQ i Tyskland
    • Opdatering af bestillingsoversigter
    • Diverse ad hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet markedsføringsøkonom eller lignende.
    • Du har erfaring fra tidligere jobs og formår at navigere sikkert i forbindelse med koordinering af trykt instore materiale
    • Du trives med mange bolde i luften, er god til at danne dig et overblik og prioriterer oplysninger og opgaver uden besvær
    • Du har en struktureret tilgang til opgaverne og sætter en ære i at overholde deadlines.
    • Du er rutineret IT-bruger (både pc og mac). Du er hjemmevant i Excel og har et basis kendskab til Adobe-pakken.
    • Du taler og skriver flydende dansk, taler og forstår tysk og også gerne engelsk
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tager ansvar
    • Du er serviceminded og fleksibel
    • Du har humor og kan bidrage til den gode stemning i afdelingen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, nyoprettet stilling i en international koncern
    • Mulighed for at præge jobbet, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Marketingkoordinator Britta Brink Nielsen på 76 35 03 74.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Tid til eventyr? Kickstart 2017 med et arbejde i Europas fedeste storby: BERLIN

    Er det tid til nye udfordringer? Vil du gerne arbejde i udlandet, blive en superskarp sælger, og samtidig få dit livs oplevelse? TMPO er en dansk virksomhed med afdeling i Berlin. Du kan arbejde 3, 6 eller 12 måneder – lige præcis så længe det passer dig. Vil du gerne opleve Europas fedeste storby samtidig med du tjener penge? Så slå til nu. 

    Hos TMPO er vi så heldige at have rigeligt med opgaver. Det betyder, at vi har brug for flere medarbejdere til vores fantastiske afdeling i Berlin. Du arbejder på dansk, men bor i og nyder Berlin. Vores kontor ligger midt i det pulserende og ungdommelige Kreuzberg og består af danskere og svenskere. Her er højt til loftet og plads til alle. Berlin er storby og grønne oaser. Om hvert gadehjørne finder du en retro kaffebar – hver med sit unikke særpræg. Tag på strandbar, løb en tur i de utallige parker blandt 9000 japanske kirsebærtræer, gør fund på de ugentlige loppemarkeder eller tag på guidet tur og opdag de vilde historier bag graffitien. Alt dette og mere til, kun en times flyvning fra både Billund og Kastrup!

    Dit ansvarsområde

    Du bliver ansat som phoner. Her sørger vi for, at du får en god og solid oplæring, så det er altså ikke nødvendigt med erfaring inden for telemarketing. Dine opgaver vil bestå i at tage telefonisk kontakt til vores kunders kunder. Derfor er det dog et krav, at du kan lide at tale med mange mennesker, og at du har gejst og troværdighed i stemmen. I takt med din udvikling får du flere og flere muligheder – bl.a. får du lov til at være medbestemmende i, hvilket af vores projekter du skal sidde på.

    Jobbet hos TMPO giver dig

    International erfaring og masser af vigtig læring. Vi har mange eksempler på tidligere og nuværende ledere, som har udviklet sig både personligt og fagligt i løbet af deres udlandsophold.

    Nogle helt fantastiske kollegaer og en by, der har meget mere at byde på end du aner. Hvad enten du er til fest og farver, musik og kultur eller vild graffiti, vil du få en fantastisk oplevelse i den fede by, Berlin. Desuden er kontoret placeret midt i Kreuzberg – Berlins mest pulserende bydel.

    Et fordelagtigt løn- og bonussystem, hvor der i takt med dine resultater også er mulighed for at stige.

    Et job i en fantastisk by, hvor leveomkostningerne er lave og temperaturerne er høje. Her kommer du virkelig langt for pengene, og vi tør godt love, der er råd til en ekstra fyraftensøl, som flere steder er halv pris af danske.

     

    Vi er på udkig efter

    En loyal og fleksibel medarbejder, som gerne vil have både aften- og dagvagter.

    En ambitiøst fighter, som har viljen til at lykkes, og som både knokler for egne og fælles mål.

    En medarbejder, som altid holder humøret højt og smiler – det kan nemlig høres i telefonen.  

     

    Berlin – byen med de uendelige muligheder

    Hvad enten du trænger til nye udfordringer, vil arbejde på fuldtid eller deltid eller søger en kombination af arbejde og oplevelser i dit sabbatår – er TMPO Berlin en oplagt mulighed. Caroline Sommer, en af TMPO Berlins dygtige medarbejdere, arbejdede oprindeligt i TMPOs afdeling i Århus, og skulle blot besøge Berlin i to uger. Hun forelskede sig i byen, og er der endnu. Læs hendes historie her.

     

    Kontakt

    Jobbet kan du søge direkte herfra. Hav gerne din telefon i nærheden, da vi bestræber os på at kontakte dig allerede én hverdag efter, du har ansøgt. I mellemtiden kan du følge med på vores facebookside: TMPO BERLIN.

     

     

     

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

    Salgsassistent

    6700, Esbjerg

    Salgsassistent til et seriøst sjovt job i Nordens største legetøjskæde

    Til vores nye BR-butik i Esbjerg, Broen, der åbner 10. april 2017 søger vi en frisk og dygtig salgsassistent, der har lyst at engagere sig i vores butik og vores kunder, så de får en fantastisk kundeservice.

    Stillingen er på fuld tid, men tidsbegrænset fra den 1. april til 31. august 2017 med mulighed for forlængelse.

    Når du er ansat i BR, vil du opleve, hvad det vil sige at arbejde i en moderne virksomhed, som samtidig er Nordens største legetøjskæde, der er drevet af et nytænkt og spændende koncept. Hos os er der altid fart på, og hver dag byder på noget nyt.

    Ansvarsområder

    Som salgsassistent skal du blandt andet være med til at åbne og lukke butikken, hvilket betyder varierende vagter på forskellige dage og nogle gange også weekendvagter.

    Udover kassebetjening skal du være med, når vi får leveret varer til butikken, der skal ud på hylderne samt sørge for, at butikken altid fremstår præsentabel.

    Hvem er du?

    Du har nemt ved at skabe overblik, og du er optaget af kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i butikkens daglige drift.

    Du er positiv, energisk og handlekraftig og samtidig er det utroligt vigtigt, at du har styr på kundeservicen og ved, hvordan du skal levere varen med et smil hver gang.

    Det er en fordel, hvis du har arbejdet i butik og har kendskab til butiksdrift.

    Vil du lege med?

    Kontakt butikschef Lars Bregendahl Madsen på tlf. 3546 2118, hvis du vil vide mere.

    Du kan aflevere CV og ansøgning i vores BR-butik i Kongensgade 53, 6700 Esbjerg eller søge stillingen online ved at trykke på den grønne knap nederst på siden her. Deadline er 27. februar 2017, men vi kalder løbende til samtale, så send din ansøgning med det samme.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb



    Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer, højt humør og fart over feltet? Har du leder-DNA og måske endda en ambition om at blive butikschef i Lidl? Vil du have udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du er en central del af den daglige drift af butikken?

    Så er du havnet det helt rigtige sted!

    Hos os bliver du en del af en stærk medarbejderkultur og et fællesskab, hvor alle tager ansvar og gør hinanden bedre. Vi har fokus på vores fælles mål: At blive danskernes fortrukne indkøbssted, samtidig med, at det hos os også skal være sjovt at komme på arbejde – hver dag! Vi gør os derfor umage for at skabe den bedste arbejdsplads.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt dirstiktschef Tina Christensen på telefon 4212 0530, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • I hverdagen er du i høj grad en vigtig spiller i den daglige butiksdrift. Du varetager opgaver som f.eks. bestilling af varer, kassebetjening og vareopfyldning. Du er også dagligt med til at rydde op og gøre rent, så butikken altid fremstår indbydende over for vores kunder
    • Medansvarlig for driften og ledelsen af butikken  
    • Oplæring, ledelse og motivering af medarbejdere med udgangspunkt i Lidl´s værdier
    • Medansvar for planlægning af omsætningsmål
    • Medansvar for personaleplanlægning og prioritering af arbejdsopgaver
    • Sikre at konceptuelle salgsprocesser og butikskoncepter efterleves i butikkerne
    • Være med til at sikre informationsflowet i butikken


    Om dig

    Om dig
    • Du ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
    • Du er serviceminded og sætter en ære i at give vores kunder en unik indkøbsoplevelse
    • Du har personlig gennemslagskraft, og du har lyst til at tage ansvar
    • Du er dygtig til at planlægge og prioritere arbejdsdagen
    • Du er god til at bevare overblikket, og du har styr på detaljerne
    • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider, og du er villig til at påtage dig et ekstra ansvar, når situationen kræver det
    • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling i detailbranchen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
    • En grundig og målrettet oplæring
    • Spændende karrieremuligheder
    • Attraktiv løn og pension
    • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt dirstiktschef Tina Christensen på telefon 4212 0530, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 8000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Aarhus” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: job@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Købanhavn” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser