Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • JKS a/s

    30. Jun

    Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer. Vi søger energiske praktikanter til vores afdelinger og forretningsområder i hele Danmark.  

    Arbejdsopgaver:

    • Administrative opgaver 
    • Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
    • Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
    • Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews 
    • Deltagelse i kundemøder
    • Forefaldende kontorarbejde
    • Ad hoc-opgaver

    Om dig: 
    Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver. 

    • Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret 
    • Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
    • Du kan tale og skrive på dansk
    • Du er engageret og har lysten til at lære 
    • Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer

    Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden. Kan du se potentialet?

    Vi tilbyder
    Praktikforløb som strækker sig over en periode på 3-5 måneder med løbende opstart afhængigt af dine studier og praktikperioder. Praktikken er ulønnet, og du vil indgå på lige fod med øvrige konsulenter i teamet. Som udgangspunkt vil praktikken være en fuldtidsstilling (37 timer), men der tages selvfølgelig hensyn til eventuelle valgfag samt eksaminer, der vil komme i løbet af perioden.

    Ansøgning
    Lyder dette som en mulighed for dig, så send os din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag via Søg Stillingen nedenfor.
    Skulle du stadig have konkrete spørgsmål til stillingen, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores lokale JKS kontorer eller HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35.
    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

     

    En del af dansk erhvervsliv siden 1995
    JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.
    JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 39 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.
    JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 170 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer
    Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance A/S (køkken- og kantinebemanding).

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    1. Jul

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge DK’s måske bedste burgere!

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantchefen ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    6. Jun

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge DK’s måske bedste burgere!

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantchefen ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    29. Jun

    Har du et stærkt konkurrencegen, og har du lyst til at være en del af en af landets bedste fastfoodrestauranter, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig? Så har vi et spændende job til dig! 

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en ambitiøs kollega, der med sin store interesse for ledelse kan varetage den daglige drift og lede sine medarbejdere samt yde service for gæsterne på højeste niveau. 

    Sunset Boulevard er en arbejdsplads, der smager af mere
    Som Assistant Manager er du næstkommanderende og restaurantchefens højre hånd. Hvis du drømmer om mere, vil du blive tilbudt en intern uddannelse, der er rettet mod at styrke dit talent, så du kan blive klædt på til den dag, hvor du måske selv skal være vores næste dygtige restaurantchef. Hver dag tager du dig af en række forskellige administrative opgaver, men du bruger dog størstedelen af tiden på gulvet, hvor du viser vejen og går forrest i tæt samarbejde med restaurantchefen. Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste.

    Du kan se frem til en udfordrende hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver: 

    • varetagelse og udvikling af restaurantens daglige drift i samarbejde med restaurantchefen 
    • træning og udvikling af personale med en god trænende adfærd – både de nye og de erfarne 
    • varebestilling, lagerstyring og registrering af løn
    • servering af lækker mad på mindre end fem minutter og nærværende gæsteservice.

    Vi leder efter en kollega med en stærk forretningsforståelse, der sætter en ære i, at restauranten præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    Vi er en landsdækkende kæde med fokus på kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en dynamisk virksomhed med danske værdier. Vi er kendetegnet ved vores dygtige og engagerede medarbejdere, hvor ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed spiller en stor rolle. Sunset Boulevard er i rivende udvikling, og der er sjældent langt fra tanke til handling. Vi har de seneste år været frontløbere i branchen med fokus på den grønne omstilling, og det har vi tænkt os at blive ved med at være. Vi har eksempelvis allerede udfaset plast fra vores emballage. Velkommen til et ungt team med mange fede karrieremuligheder. Løn forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kvalifikationer.

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som Assistant Manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse på mellemlederniveau
    • trives i en travl hverdag med skiftende arbejdstider og kan bevare overblikket i travle situationer
    • har et veludviklet servicegen samt en vilje til at ville og modet til at prøve – også når opgaven virker svær
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet som Assistant Manager lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • 7-Eleven

    30. Jun

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer.
    Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-database, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Du kan også sende en uopfordret ansøgning til job@7-Eleven.dk - husk at skrive hvor i landet du søger!

    Læs mere
  • JKS a/s

    30. Jun

    Vi søger en dygtig og erfaren køkken- eller kantineassistent, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

    • Koldt og varmt køkken
    • Opvask/oprydning/afsluttende rengøring
    • Opfyldning
    • Bagning
    • Kassebetjening

    Faglige kompetencer:

    • Du har hygiejnebevis
    • Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    • Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    • Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:

    • Du er omgængelig og imødekommende
    • Du er engageret og fleksibel
    • Du er stabil og møder til tiden
    • Du kan fremvise straffeattest
    • Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Ved spørgsmål kontakt Sara Rajalingam 30851298

     

    Læs mere
  • JKS a/s

    30. Jun

    Interesserer du dig for rekrutteringsbranchen og det danske erhvervsliv? Og står du og venter på en unik mulighed for at bygge praktisk erfaring på din uddannelse?

    Vi søger en energisk praktikant til vores team, som kan tage imod vores kunder og kandidater med et smil samt udføre de opgaver, der dukker op løbende. Du skal kunne arbejde selvstændigt og struktureret samt være omstillingsparat. Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en del af holdet med passion og dedikation.


    Dine arbejdsopgaver vil bl.a. være

    • Administrative opgaver 
    • Evt. udarbejdelse af skriftligt materiale, præsentationer eller statistikker afhængig af din uddannelse
    • Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
    • Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
    • Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews 
    • Deltagelse i kundemøder
    • Forefaldende kontorarbejde
    • Ad hoc-opgaver


    Vi tilbyder:
    Et praktikforløb, som strækker sig over en periode på 3-5 måneder gerne med opstart omkring august 2023. Du vil indgå på lige fod med øvrige konsulenter i teamet på vores lokalkontor i Fredericia. Som udgangspunkt vil praktikken være en fuldtidsstilling (37 timer), men der tages selvfølgelig hensyn til eventuelle valgfag samt eksaminer, der vil komme i løbet af perioden.


    Kan du se potentialet?
    Du får job i en danskejet virksomhed, som er en af Skandinaviens stærkeste bemandings- og rekrutteringsvirksomheder. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi arbejder med effektivitet, troværdighed og engagement. 
     

    Kontakt
    Hvis du synes, det lyder spændende, er du meget velkommen til at søge stillingen her eller for mere info ringe til afdelingschef Rikke Riding Clausen 76 20 17 50.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    30. Jun

    6400, Sønderborg

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge DK’s måske bedste burgere!

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantchefen ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 07:45 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    5. Jul

    Har du et stærkt konkurrencegen, og har du lyst til at være en del af en af landets bedste fastfoodrestauranter, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig? Så har vi et spændende job til dig!

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en ambitiøs kollega, der med den rette adfærd og sin store interesse for ledelse kan varetage den daglige drift og lede sine medarbejdere samt yde service for gæsterne på højeste niveau.

    Sunset Boulevard er en arbejdsplads, der smager af mere
    Som Assistant Manager er du næstkommanderende og restaurantchefens højre hånd. Hvis du drømmer om mere, vil du blive tilbudt en intern uddannelse, der er rettet mod at styrke dit talent, så du kan blive klædt på til den dag, hvor du måske selv skal være vores næste dygtige restaurantchef. Hver dag tager du dig af en række forskellige administrative opgaver, men du bruger dog størstedelen af tiden på gulvet, hvor du viser vejen og går forrest i tæt samarbejde med restaurantchefen. Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste.

    Du kan se frem til en udfordrende hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver:

    • varetagelse og udvikling af restaurantens daglige drift i samarbejde med restaurantchefen
    • træning og udvikling af personale med en god trænende adfærd – både de nye og de erfarne
    • varebestilling, lagerstyring og registrering af løn
    • servering af lækker mad på mindre end fem minutter og nærværende gæsteservice.

    Vi leder efter en kollega med en stærk forretningsforståelse, der sætter en ære i, at restauranten præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    Vi er en landsdækkende kæde med fokus på kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en dynamisk virksomhed med danske værdier. Vi er kendetegnet ved vores dygtige og engagerede medarbejdere, hvor ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed spiller en stor rolle. Sunset Boulevard er i rivende udvikling, og der er sjældent langt fra tanke til handling. Vi har den seneste tid sat fokus på den rette adfærd. Dette betyder at vi i højere grad kigger på den rette adfærd, som skaber resultaterne, fremfor selve resultatet. Dette betyder at med den rette adfærd i restauranter, muliggøres en 4-dages arbejdsuge.

    Velkommen til et ungt team med mange fede karrieremuligheder.

    Løn forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kvalifikationer.

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som Assistant Manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse på mellemlederniveau
    • trives i en travl hverdag med skiftende arbejdstider og kan bevare overblikket i travle situationer
    • har et veludviklet servicegen samt en vilje til at ville og modet til at prøve – også når opgaven virker svær
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet som Assistant Manager lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • JKS a/s

    8. Jun

    Dine primære arbejdsopgaver og ansvarsområder som tekniker vil være:

    • Optimering af driften på eksisterende anlæg
    • Tage ansvar for egne og teamets mål i forhold til oppe- og nedetid
    • Fejlfinde på både mekaniske og elektriske anlæg
    • Tæt sammenarbejde med de øvrige afdelinger, som er tilknyttet produktionen
    • Systematisk vedligehold
       

    Vi forestiller os, at du:

    • Har en håndværksmæssig uddannelse som automatiktekniker, elektriker, smed, mekaniker eller lignende
    • Har erfaring inden for det el-tekniske felt
    • Du trives i en rolle, hvor du skal træffe selvstændige beslutninger, samtidig med at du er lydhør overfor teamet, samt på tværs af afdelinger og fagligheder
    • Har kendskab til og erfaring med vedligehold af produktions- og pakkeriudstyr samt fejlfinding på automatiske anlæg


    Bliv en del af Arla.
    Du har nu muligheden for at blive en værdsat kollega i en velfunderet og anerkendt organisation, der tilbyder sine medarbejdere ordnede forhold, samt gode muligheder for personlig og professionel udvikling.

    Se dine kommende arbejdstider her: https://ibb.co/CWxK0ZY

    Interesseret i at høre mere?
    Career varetager rekrutteringen for Arla. Er du interesseret i at søge denne stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via knappen ”søg stillingen”. Ansøg hurtigst muligt, da vi løbende kalder til samtale og tager stillingen ned, så snart den er besat.
    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.
    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent, Nicolaj Tornbo, på tlf. 3085 1324.

    Læs mere

Fuldtidsjob

Søger du et fuldtidsjob og er ung, så er der i hovedtræk 3 tidspunkter eller sammenhænge, hvor du tænker på, hvordan du bedst muligt finder et fuldtidsjob.

De tre kategorier er:

  • Fuldtidsjob under 18 år
  • Fuldtidsjob, når du er over 18 år
  • Fuldtidsjob i dit sabbatår

Fuldtidsjob under 18

Vælger du efter 9. klasse at fortsætte på arbejdsmarkedet, uden at gå i skole, så kan du arbejde fuldtid, selvom du er under 18 år. I jobopslagene er der typisk benævnt, at du skal være under 18 år, og samtidig have mulighed for at arbejde fuldtid.

Det er specielt i detailbranchen at unge der søger fuldtidsjob - og er under 18 år, er meget eftertragtede. Det er primært fordi, at du formentlig er tæt på at være fyldt 18 år, men du får stadigvæk løn som en ungarbejder under 18 år.

Men fordi, at du måske er 17 år, så kan du allerede have en del erhvervserfaring, og kan løse mange opgaver af dig selv, uden at en arbejdsgiver skal fortælle dig, hvordan alting skal gøres.

Fuldtidsjob over 18

Når du har haft din 18-års fødselsdag, så vil du komme ud og skulle konkurrere med andre over 18 år, der også søger et fuldtidsjob. Det vil sige, at alle der er ufaglærte, og gerne vil have et fuldtidsjob, i teorien kan søge det samme job.

Du kan derfor godt komme til at føle, at det bliver lidt sværere at få et fuldtidsjob. Du arbejder nemlig nu på lige vilkår med andre ufaglærte, som måske har mere erfaring end dig, fordi de er fyldt 25 eller 35 år.

Fuldtidsjob sabbatår

Men fortvivl ikke. Der er en god efterspørgsel efter unge, der eksempelvis i deres sabbatår søger et fuldtidsjob. Nogle unge har endda endnu et deltidsjob ved siden af deres fuldtidsjob. Det er for at sparre mest muligt op til eksempelvis en jordomrejse eller have en sund økonomi, før studiestart på universitetet.

Vejen til et fuldtidsjob kan sagtens gå via et fritidsjob. Når en arbejdsgiver ser, hvor dygtig du er, så kan det godt være, at arbejdsgiveren før højsæsonen beder dig om at gå fra deltid til et fuldtidsjob.

loading