Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Rentokil Skadedyrskontrol

    27. Maj

    Kundeservice

    8250, Egå

    Til vores kontor i Egå søger vi en person til en tidsbegrænset stilling i perioden ca. 15. maj til ca. 30. september 2022. 

    Du skal indgå i et team på 9 kundeserviceassistenter indenfor skadedyrsbranchen. Hos os er kundeserviceassistenterne bindeleddet mellem vores kunder og Rentokil Initial A/S. Gennem en bred kontaktflade er du med til at skabe tilfredse kunder, der får udført den service, de har indgået aftale om.

    Om jobbet:

    Dine arbejdsopgaver:

    • Oprettelse i og vedligeholdelse af vores kundedatabase
    • Håndtering af opgaver relateret til hvepse grundet vores højsæson
    • Forefaldende opgaver som korrespondance, arkivering, kopiering og lignende

    Om dig:

    Du er vant til, og har det godt med, at kollegaer og kunder er dybt afhængige af din arbejdsindsats.

    Ord som struktureret, ordensmenneske med sans for detaljer, glad, positiv og udadvendt passer rigtig godt på dig, og der er fart over feltet, når du får opgaverne løst.

    Vi tilbyder:

    • Udfordrende og afvekslende arbejdsdage i gode fysiske rammer
    • Engagerede kollegaer med et godt humør
    • Et harmonisk team hvor vi hjælper og støtter hinanden
    • En fri omgangstone
    • Arbejdstid er 37 timer ugentligt: Mandag til torsdag kl. 8-16 og fredag kl. 8-15.30

    Ansøgningsfrist:

    Du kan sende din ansøgning vedlagt CV til ansogning-dk@rentokil-initial.com

    Såfremt der er spørgsmål om jobbet, kan du kontakte teamleder Marlene Mikkelsen på tlf. 70102710.

    Vi afholder løbende samtaler. Ansøg derfor allerede i dag

    Læs mere
  • Bib Media A/S

    8. Jun

    BibMedia har brug ekstra medarbejdere til vores produktion i Odense fra start maj og indtil september 2022. Står du og mangler et sommerjob så kan BibMedia tilbyde dig fuldtidsarbejde og gode arbejdstider.

     

    Hos BibMedia klargør vi bøger til de danske biblioteker og skoler, og vi står overfor en travl sommerperiode. Der er tale om 37 timer om ugen, der vil være placeret i tidsrummet 07:00 - 18:00 mandag til torsdag og fredag fra 10:00 - 15:00. Vi er åbne for at aftale et mindre antal timer hvis du ikke kan arbejde fuldtid.

    Arbejdet vil bestå i betjening af følgende arbejdsopgaver alt efter hvor vi har behov:

    1. Varemodtagelse af bøger
    2. Indslåningsmaskine
    3. Sotering af bøger
    4.
    Pakkeri
    5.
    Andet forefaldende arbejde

    Du vil få en grundig oplæring af vores dygtige personale, og det forventes at du hurtigt vil kunne varetage arbejdsopgaverne selvstændigt.

    Har du lyst til at komme ind i en spændende virksomhed, hvor der er hyggelig omgangstone så send os en ansøgning. Vi har formentlig brug for 3-4 medarbejdere og opstart vil være hurtigst muligt.

    Jobbet vil passe perfekt til dig, som måske har valgt at tage et sabbatår og gerne vil have et job i 3-5 måneder inden ny uddannelse opstartes eller en drømmerejse skal påbegyndes.

    Ansøgninger modtages via email: ha@bibmedia.dk

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    31. Maj

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge DK’s måske bedste burgere!

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantchefen ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    9. Jun

    Har du et stærkt konkurrencegen, og har du lyst til at være en del af en af landets bedste fastfoodrestauranter, hvor du har gode muligheder for at udvikle dig? Så har vi et spændende job til dig! 

    Hos Sunset Boulevard søger vi lige nu en ambitiøs kollega, der med sin store interesse for ledelse kan varetage den daglige drift og lede sine medarbejdere samt yde service for gæsterne på højeste niveau. 

    Sunset Boulevard er en arbejdsplads, der smager af mere
    Som Assistant Manager er du næstkommanderende og restaurantchefens højre hånd. Hvis du drømmer om mere, vil du blive tilbudt en intern uddannelse, der er rettet mod at styrke dit talent, så du kan blive klædt på til den dag, hvor du måske selv skal være vores næste dygtige restaurantchef. Hver dag tager du dig af en række forskellige administrative opgaver, men du bruger dog størstedelen af tiden på gulvet, hvor du viser vejen og går forrest i tæt samarbejde med restaurantchefen. Med skulder ved skulder-ledelse mestrer du at udvikle og træne både nye og erfarne ansatte, så de motiveres til at yde deres bedste.

    Du kan se frem til en udfordrende hverdag, hvor du blandt andet vil håndtere følgende opgaver: 

    • varetagelse og udvikling af restaurantens daglige drift i samarbejde med restaurantchefen 
    • træning og udvikling af personale med en god trænende adfærd – både de nye og de erfarne 
    • varebestilling, lagerstyring og registrering af løn
    • servering af lækker mad på mindre end fem minutter og nærværende gæsteservice.

    Vi leder efter en kollega med en stærk forretningsforståelse, der sætter en ære i, at restauranten præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    Vi er en landsdækkende kæde med fokus på kvalitet, effektivitet og miljørigtige hensyn
    Når du arbejder hos Sunset Boulevard, bliver du en del af en dynamisk virksomhed med danske værdier. Vi er kendetegnet ved vores dygtige og engagerede medarbejdere, hvor ærlighed, åbenhed og hjælpsomhed spiller en stor rolle. Sunset Boulevard er i rivende udvikling, og der er sjældent langt fra tanke til handling. Vi har de seneste år været frontløbere i branchen med fokus på den grønne omstilling, og det har vi tænkt os at blive ved med at være. Vi har eksempelvis allerede udfaset plast fra vores emballage. Velkommen til et ungt team med mange fede karrieremuligheder. Løn forhandles med udgangspunkt i erfaringer og kvalifikationer.

    Vi har brug for dig, hvis du:

    • har erfaring som Assistant Manager, Shift Manager eller andet relevant arbejde med drift og ledelse på mellemlederniveau
    • trives i en travl hverdag med skiftende arbejdstider og kan bevare overblikket i travle situationer
    • har et veludviklet servicegen samt en vilje til at ville og modet til at prøve – også når opgaven virker svær
    • drives af at skabe gode oplevelser – både for vores gæster og for medarbejderne.

    Lyder stillingen som noget for dig?
    Vi jagter talentet, så hvis jobbet som Assistant Manager lyder som noget for dig, kan du nu ansøge om at blive en del af Sunset Familien. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    16. Jun

    • Er du klar til at begynde en karriere hos Europas største dagligvarekæde, som er i rivende udvikling?
    • Vil du med på rejsen, hvor vi har åbent butik nr. 138 i år – og har planer om at åbne endnu flere?
    • Og vil du gøre karriere i en stilling som Projektleder i vores ejendomsafdeling på hovedkontoret?


    Som Projektleder i vores ejendomsafdeling, sørger du for at holde styr på hele vores butiks- og ejendomsportefølje i samarbejde med resten af teamet.

    Ejendomsafdelingen laver blandt andet beregninger og analyser, der er med til at afgøre, hvor vi bygger vores nye butikker, og hvilke af vores eksisterende butikker, der skal renoveres for at sikre høj kvalitet og en god kundeoplevelse i alle vores butikker. Derudover analyserer afdelingen også regelmæssigt på, hvordan vores butikker klarer sig på de forskellige lokationer.

    Du kan læse mere om afdelingen Byg & Ejendom her.

    Teamet består af 4 medarbejdere, som er en del af en større afdeling med ca. 20 medarbejdere. Du vil indgå i et dynamisk team, som er kendetegnet ved at være imødekommende, dedikerede og kvalitetsbevidste. Vores dagligdag er præget af mange spændende og varierende arbejdsopgaver.

    Kom med på rejsen 
    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding tæt ved E45, men vi er i gang med byggeriet af et stort, nyt og innovativt hovedkontor ved Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor forventes at stå klar i midten af 2023.

    Indtil da vil du, efter nærmere aftale med nærmeste ledere og efter endt introforløb, have mulighed for at arbejde fra vores satellitkontor i Aarhus maks. 3 dage om ugen. Du skal dog være indstillet på, at din primære arbejdsplads vil være på vores hovedkontor i Kolding.

    • Diverse analyser i forbindelse med ny-åbninger og moderniseringer
    • Analyser i Geoinformationssystemer
    • Ejendomsadministration
    • Servicering af- og kommunikation med vores kollegaer i de regionale kontorer
    • Implementering af et nyt ejendomssystem
    • Kontraktforvaltning
    • Vedligeholdelse af data
    • Udarbejdelse af rapporter over vores udgifter/ indtægter
    • Kvalitetssikring af processer

    Andre vil helt sikkert sige om dig, at du er serviceminded og dygtig til at bevare det store overblik. Med din systematiske tilgang sørger du for, at projekter og opgaver bliver fulgt helt til dørs.

    Du møder forandringer med et smil og omstiller dig nemt til de opgaver, der kommer i en varierende hverdag. Du betegner dig selv som proaktiv, da du tager aktivt initiativ og ansvar.

    Derudover har du:

    • erfaring indenfor ejendomsbranchen – fx som ejendomsadministrator eller kontorassistent
    • et indgående kendskab til Office pakken
    • måske tidligere arbejdet med SAP systemer
    • Slutteligt er det en fordel, hvis du behersker tysk skriftligt såvel som mundtligt
    • En stilling i en international virksomhed i rivende udvikling
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, åbenhed og humor
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet som Projektleder i vores Ejendomsafdeling
    • En spændende og varierende arbejdsdag med personlig og faglig udvikling
    • Løn efter kvalifikationer
    • Mulighed for sundhedsordning

     

    Lyder det som noget for dig?
    Så send din ansøgning nu! Vi indkalder kandidater løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Yderligere information
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Teamleder i Real Estate Orga, Linn Gawanke, på telefon: 42120578.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    16. Jun

    Junior indkøber

    6000, Kolding

    Har du en passion for indkøb og kvalitet, og er du klar til at påtage dig ansvar? Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuser på at forbedre og videreudvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling. 

    ”What’s in it for me” tænker du måske?
    Vores indkøbsafdeling er delt op i Food Sortiment, Food aktion, Frugt & Grønt, NonFood, Kvalitet og Administration. Afdelingerne er ansvarlige for og drivkraften bag alle produkter, som kan købes i vores butikker. De 6 stærke teams, hvor du bliver en del af Food Sortiment, arbejder med alt fra produktudvikling, forhandling med leverandører, planlægning af kampagner og salgspriser. 

    Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi søger en indkøber med et stort drive, resultatorienteret tilgang og lyst til at gøre en forskel. 

    Bliv en del af noget større
    Som kollega i indkøb bliver du en del af en sjov international afdeling, hvor du er i tæt kontakt med leverandører og kollegaer på tværs af Lidl-landene. Du får med andre ord masser af udfordringer – og du får et stort team af kollegaer, der sikrer, at du lykkes i Lidl. Afdelingen er et ungt, dynamisk team, som vægter fællesskab højt og hvor, der er plads til at have det sjovt, mens man arbejder hårdt. 

    Vores hovedkontor er i øjeblikket placeret i Kolding, men vi er påbegyndt byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus – mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2023. Der er derfor mulighed for at arbejde fra vores satellitkontor i Århus efter aftale med nærmeste leder.

    • Du skal drive flere varekategorier med ansvaret for udvikling og vækst 
    • Ansvarlig for at opnå målsætningerne inden for dine varekategorier
    • Håndtering af produkter der er forhandlet af vores internationale indkøbsafdeling i Tyskland
    • Udvikling af indkøbsstrategier og ansvarlig for indkøbsvolumen inden for dine ansvarsområder
    • Produkt- og emballageudvikling i samarbejde med leverandører og kolleger
    • Markedsovervågning og sortimentsanalyse samt være opdateret på tendenser og indkøbsmønstre
    • Varetest og kvalitetssikring af varer til produktsortimentet
    • Udvidelse og vedligeholdelse af samarbejdet med vigtige leverandører
    • Forhandling med danske leverandører og indgåelse af kontrakter 
    • Varetagelse af kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland
    • Du har en relevant lang videregående uddannelse gerne suppleret med et par års erhvervserfaring
    • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt -eller er indstillet på at lære det
    • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
    • Du har drive og vindermentalitet samt et stærkt ønske om at forhandle de bedste aftaler for virksomheden
    • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
    • Du er fleksibel i forhold til at gøre en ekstra indsats, når situationen kræver det
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
    • En grundig introduktion til virksomheden og en målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte, Teamleder Saranka Thyagarajah på mail: saranka.thyagarajah@lidl.dk

    Læs mere
  • Burger King - King Food

    15. Jun

    Restaurantmedarbejder

    6000, Kolding

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Læs mere
  • JKS a/s

    30. Maj

    Lagerfolk søges til Danfoss i sommerferien

    For vores gode kunde Danfoss søger vi sommerferievikarer til deres lagere i Nordborg, Gråsten, Tinglev og Rødekro. Du vil dække af for de medarbejdere, som skal holde ferie i denne periode.

    Til hurtig opstart søger JKS stabile og robuste lagermedarbejdere, som har mod på at tage fat. Truckcertifikat og kørekort er et krav.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende indenfor følgende områder:

      -Kørsel med truck -Pakning -Plukning -Kontrol -Forefaldende lagerarbejde

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til PC på brugerniveau -Hygiejnebevis er en fordel, men ikke et krav -Truckcertifikat

    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest

    Arbejdstider:
    Arbejdstiderne er kl. 6 til 14 i den ene uge, og 14 til 22 ugen efter. Natholdet arbejder fra 22 til 6.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Du kan også blive ringet op og få mere inforamtion - hvis du udfylder en kort kontaktformular på dette link 

    Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.


    Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

      -Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde -Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring -Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer -En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid -Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.


    Læs mere
  • Burger King NSP

    15. Jun

    Vil du være med til at skabe oplevelser? Vil du gerne se dine kunder nyde din service og vores gode mad?

    Er du en udadvendt og positiv "people person", som gerne arbejder hårdt og kan lide at yde god service? Vil du gøre karriere? Have det sjovt på arbejdet? Nu har du chancen - søg jobbet i dag!

    Hos Burger King søger vi i øjeblikket restaurantmedarbejdere. Du bliver vores ansigt udadtil i vores restaurant og får et alsidigt job, som indebærer, at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver. Du kommer til at arbejde både i køkkenet og i restauranten og med at servere for gæsterne.

    Hvad vi tilbyder:

    Burger King er en af verdens største restaurationsvirksomheder. Og selvfølgelig er engagerede, motiverede og venlige medarbejdere nøglen til vores succes. For os er det vigtigt, at vores medarbejdere får chancen for at udvikle sig. Vi tilbyder derfor en klar karrierevej og gode udviklingsmuligheder. Tanken med vores uddannelser er, at du skal vokse med ansvaret og udvikle dig i din arbejdsrolle i al den tid, du er hos os.

    Hvem er du?

    For at få succes i jobbet tror vi, at du har et udpræget servicegen og synes, at det er sjovt at arbejde med mennesker.

    Lyder det som noget for dig? Søg jobbet nu!

    Læs mere
  • Burger King NSP

    15. Jun

    Manager

    6400, Sønderborg

    Vi ved, at medarbejdere der trives, skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, der tror på at et godt lederskab skaber god service.

    Som manager har du 100% ansvar for driften på dine skift. Du fordeler arbejdsopgaver, udvikler og motiverer dine medarbejdere.

    Som manager hos Burger King har du ansvaret for:

    • Driften af restauranten
    • Udvikling og uddannelse af personalet
    • Økonomi
    • Restaurantens gæsteoplevelser, madkvalitet og renlighed

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Fordi du er en person, der kan lide at tage ansvar og træffe beslutninger
    • Fordi du kan lide at udvikle dig og lære nyt
    • Vi tilbyder fleksible arbejdstider
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo
    • Hos os får du en grundig lederuddannelse
    • Hos os får du dig en værdifuld ledererfaring, som er efterspurgt i mange andre brancher
    • Vi tilbyder løn efter kvalifikationer

    Ønsker du en karriere findes der mange muligheder hos os. Mange af vores restaurantchefer, franchisetagere og ansatte på hovedkontoret startede deres karriere på en af vores restauranter. Vi leder efter dig:

    • Som har en naturlig egenskab for at lede og inspirere andre igennem arbejdsglæde og fokus på gode resultater
    • Som motiveres af at arbejde for dine personlige og restaurantens mål
    • Som forstår formålet med at være godt forbillede
    • Som gerne har erfaringer fra servicebranchen
    • Som er fyldt 18 år

    Kan du se dig selv i dette, ønsker vi dig hjerteligt velkommen til en sjov grillfest i en organiseret form!

    Læs mere
Sortér efter

Fuldtidsjob

Søger du et fuldtidsjob og er ung, så er der i hovedtræk 3 tidspunkter eller sammenhænge, hvor du tænker på, hvordan du bedst muligt finder et fuldtidsjob.

De tre kategorier er:

  • Fuldtidsjob under 18 år
  • Fuldtidsjob, når du er over 18 år
  • Fuldtidsjob i dit sabbatår

Fuldtidsjob under 18

Vælger du efter 9. klasse at fortsætte på arbejdsmarkedet, uden at gå i skole, så kan du arbejde fuldtid, selvom du er under 18 år. I jobopslagene er der typisk benævnt, at du skal være under 18 år, og samtidig have mulighed for at arbejde fuldtid.

Det er specielt i detailbranchen at unge der søger fuldtidsjob - og er under 18 år, er meget eftertragtede. Det er primært fordi, at du formentlig er tæt på at være fyldt 18 år, men du får stadigvæk løn som en ungarbejder under 18 år.

Men fordi, at du måske er 17 år, så kan du allerede have en del erhvervserfaring, og kan løse mange opgaver af dig selv, uden at en arbejdsgiver skal fortælle dig, hvordan alting skal gøres.

Fuldtidsjob over 18

Når du har haft din 18-års fødselsdag, så vil du komme ud og skulle konkurrere med andre over 18 år, der også søger et fuldtidsjob. Det vil sige, at alle der er ufaglærte, og gerne vil have et fuldtidsjob, i teorien kan søge det samme job.

Du kan derfor godt komme til at føle, at det bliver lidt sværere at få et fuldtidsjob. Du arbejder nemlig nu på lige vilkår med andre ufaglærte, som måske har mere erfaring end dig, fordi de er fyldt 25 eller 35 år.

Fuldtidsjob sabbatår

Men fortvivl ikke. Der er en god efterspørgsel efter unge, der eksempelvis i deres sabbatår søger et fuldtidsjob. Nogle unge har endda endnu et deltidsjob ved siden af deres fuldtidsjob. Det er for at sparre mest muligt op til eksempelvis en jordomrejse eller have en sund økonomi, før studiestart på universitetet.

Vejen til et fuldtidsjob kan sagtens gå via et fritidsjob. Når en arbejdsgiver ser, hvor dygtig du er, så kan det godt være, at arbejdsgiveren før højsæsonen beder dig om at gå fra deltid til et fuldtidsjob.

loading