Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Hybrid Distribution, Vanløse.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Vanløse.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Hybrid Distribution, Kolding.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Kolding.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Supervisor fuldtid

    7000, Fredericia

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    4. Apr

    Souschef Horsens

    8700, Horsens


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Torben Jensen på telefon 42120627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Torben Jensen på telefon 42120627, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Apr

    Lager- og chaufførmedarbejder søges

    Er du lagerarbejder men med en lille chauffør gemt i maven? Så har vi jobbet til dig. Vi søger en lager- og chaufførmedarbejder som har truck- og lastbilkort samt hænger.

    Vi søger en dygtig og erfaren lagerarbejder med truckcertifikat, som også har lyst til at prøve kræfter med jobbet som chauffør. Er det noget for dig, så har vi et længerevarende vikariat til dig.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende og kan være inden for følgende områder:

      -Kørsel med truck -Pakning -Plukning -Kontrol -Kørsel med gods -Transport -Forefaldende lagerarbejde


    Faglige kompetencer:

      -Truckcertifikat -Kørekort til lastbil med hænger -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du arbejder selvstændigt, struktureret og effektivt -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til PC på brugerniveau


    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Apr

    Graphic Designer

    6000, Kolding


    Er du en knivskarp Graphic Designer, der mestre at arbejde i Adobe-pakken, Illustrator, InDesign og Photoshop? Er du detaljeorienteret og trives du i en konceptstærk virksomhed, der hele tiden stræber efter de bedste resultater? Vil du være med til at præge udviklingen i Europas største dagligvarekæde med over 10.000 butikker på verdensplan? Så er du måske vores nye Graphic Designer til vores grafiske afdeling under Marketing.

    Til hovedkontoret i Kolding søger vi, med direkte reference til vores Online & Social Media Manager, en dygtig Graphic Designer til vores marketingsafdeling. Du bliver en del af vores grafiske afdeling med 6 medarbejdere, hvor vi arbejder med opsætning af en række projekter, kampagner, og events og er bl.a. ansvarlige for produktionen af Lidls tilbudsavis, instore materiale til butikkerne og meget mere. I forbindelse med denne brede pallette af opgaver, leder vi efter en knivskarp Graphic Designer, som brænder for grafisk arbejde.

    I Lidl er vi drevet af trangen til at præstere, yde vores bedste og levere bedre og bedre resultater. Hverdagen er præget af dynamik, mange spændende opgaver og skarpe deadlines, en uformel omgangstone og ikke mindst masser af godt humør.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort, nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar ultimo 2021.


    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Online & Social Media Manager, Hans Sørensen, på tlf.: 7635 0328.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udvikle materiale til kampagner, projekter og events
    • Udarbejdelse af butiks- og POS-materiale
    • Udarbejdelse af print annoncer m.m.
    • Sikre at det visuelle udtryk stemmer overens med vores brand
    • Udvikling af små script til at gøre hverdagen nemmere
    • Idegenerering


    Om dig

    Om dig
    • Du har et godt øje for det grafiske
    • Du har minimum 3-5 års erfaring med grafisk design
    • Du er gerne uddannet mediegrafiker
    • Det er et krav, at du er superbruger af Adobe-pakken, Illustrator, Indesign og Photoshop
    • Du kan skrive og tale flydende engelsk
    • Du er visuel og kreativ stærk
    • Du er serviceminded, hjælpsom og imødekommende
    • Du er detaljeorienteret
    • Du arbejder struktureret og effektivt
    • Du kan styrer den grafiske proces fra idegenerering til konkret implementering
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende arbejdsdag i en afdeling, der emmer af god energi og humor
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Online & Social Media Manager, Hans Sørensen, på tlf.: 7635 0328.

     
    Læs mere
Sortér efter

Fuldtidsjob

Søger du et fuldtidsjob og er ung, så er der i hovedtræk 3 tidspunkter eller sammenhænge, hvor du tænker på, hvordan du bedst muligt finder et fuldtidsjob.

De tre kategorier er:

  • Fuldtidsjob under 18 år
  • Fuldtidsjob, når du er over 18 år
  • Fuldtidsjob i dit sabbatår

Fuldtidsjob under 18

Vælger du efter 9. klasse at fortsætte på arbejdsmarkedet, uden at gå i skole, så kan du arbejde fuldtid, selvom du er under 18 år. I jobopslagene er der typisk benævnt, at du skal være under 18 år, og samtidig have mulighed for at arbejde fuldtid.

Det er specielt i detailbranchen at unge der søger fuldtidsjob - og er under 18 år, er meget eftertragtede. Det er primært fordi, at du formentlig er tæt på at være fyldt 18 år, men du får stadigvæk løn som en ungarbejder under 18 år.

Men fordi, at du måske er 17 år, så kan du allerede have en del erhvervserfaring, og kan løse mange opgaver af dig selv, uden at en arbejdsgiver skal fortælle dig, hvordan alting skal gøres.

Fuldtidsjob over 18

Når du har haft din 18-års fødselsdag, så vil du komme ud og skulle konkurrere med andre over 18 år, der også søger et fuldtidsjob. Det vil sige, at alle der er ufaglærte, og gerne vil have et fuldtidsjob, i teorien kan søge det samme job.

Du kan derfor godt komme til at føle, at det bliver lidt sværere at få et fuldtidsjob. Du arbejder nemlig nu på lige vilkår med andre ufaglærte, som måske har mere erfaring end dig, fordi de er fyldt 25 eller 35 år.

Fuldtidsjob sabbatår

Men fortvivl ikke. Der er en god efterspørgsel efter unge, der eksempelvis i deres sabbatår søger et fuldtidsjob. Nogle unge har endda endnu et deltidsjob ved siden af deres fuldtidsjob. Det er for at sparre mest muligt op til eksempelvis en jordomrejse eller have en sund økonomi, før studiestart på universitetet.

Vejen til et fuldtidsjob kan sagtens gå via et fritidsjob. Når en arbejdsgiver ser, hvor dygtig du er, så kan det godt være, at arbejdsgiveren før højsæsonen beder dig om at gå fra deltid til et fuldtidsjob.

loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.