Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    11. Maj

    Vil du opleve verden og samtidig tjene penge ved at arbejde i en global virksomhed? Vi søger lige nu support- og kundeservicemedarbejdere til vores kunde Transcom i den farverige storby Riga i Letland.

    Dette er en direkte rekruttering, hvor du bliver en del af Transcoms skandinaviske kundeserviceteam i Riga. Det er et team med højt til loftet og hvor det sociale fællesskab er stærkt både på og udenfor arbejdspladsen. Tag en ven eller kæreste med og bliv en del af gruppen! 

    Lige nu søger Transcom i Riga kundeservicemedarbejdere til en global betalingservicevirksomhed, med opstart hurtigst muligt. Dine primære arbejdsopgaver til at være: 
    - At besvare indkommende opkald fra danske kunder og ansatte. Opkaldende omfatter spørgsmål om betaling og brugerinformation, men kan også komme til at indeholde IT-relaterede spørgsmål fra ansatte. 

    Om Riga: 
    Du kommer til at bo og arbejde i den farverige og smukke storby Riga. Her får du mulighed for at opleve en ny kultur og få nye kolleger og venner på tværs af landegrænser. Nye medarbejdere hos Transcom fortæller, at Riga har overrasket dem positivt. Det er en hyggelig og billig by at leve i og menneskerne er meget åbne og venlige. 

    Det er vigtigt for Transcom, at du får den bedst mulige start på dit nye arbejde. Derfor gør Transcom det så enkelt som muligt ved at tilbyde dig: 
    - Et godt socialt sammenhold med et skandinavisk team, med høj faglighed
    - Grund oplæring
    - Betalt rejse til Riga 
    - Betalt hotelophold de første 30 dage
    - Hjælp med at finde egen bolig efter den første måned
    - Fast grundløn 
    - Ansættelsesgoder såsom gratis fitness, bonusordning etc.

    Dette søger vi:

    Vi leder efter dig, der: 
    - Søger en oplevelse udenfor Danmark 
    - Vil arbejde i et socialt team og yde god kundeservice 
    - Vil arbejde hos Transcom mindst 6 måneder eller længere 
    - Er frisk på en udfordring enten alene eller sammen med en ven eller kæreste 
    - Synes godt om at arbejde med kundeservice

    Søg stillingen allerede i dag og venligst upload dit CV og kort motiveret ansøgning på engelsk. Vær opmærksom på at rekrutteringsprocessen inkluderer, at du skal kunne fremvise din straffeattest. Hvis du har et Skype-ID anbefaler vi, at du skriver dette i din ansøgning, så Transcom har mulighed for at tage kontakt til dig via Skype. 

    Vi ser frem til at høre fra dig! 

    Er du interesseret i at lære Transcom at kende kan du følge nedenstående link:
    Om hvordan det er at bo og leve i Riga og arbejde hos Transcom
    Om jobbet
    Ansattes fortælling om at arbejde hos Transcom

    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Maj

    Står du og mangler et spændende job?
     
    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.
     
    Denne stilling er en fuldtidsstilling, hvorfor det forventes, at du har mulighed for at arbejde i dagstimerne i hverdagene.

    Vi forventer, at du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne, at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag, aften og weekend
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Vickie Tammie Seiferheldt på telefon 29257818. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr



    Brænder du for at arbejde i krydsfeltet mellem HR og branding? Og vil du udvikle og udfolde dine faglige og teoretiske kompetencer inden for employer branding i et lærerigt praktikforløb? Så er du måske vores nye praktikant i Employer Branding.

    Hos os handler et praktikforløb hverken om at hente kaffe eller stå ved kopimaskinen. Du bliver fra starten tildelt egne ansvarsområder og projekter, og du får under hele praktikperioden indblik i, hvordan vi arbejder målrettet, strategisk og ambitiøst med vores employer brand og rekrutteringsindsatser i kampen om at tiltrække de bedste talenter til Lidl Danmark.

    Vi er mere end 20 dygtige og engagerede HR-medarbejdere i Lidl Danmark, der arbejder med forskellige HR- og personalemæssige opgaver inden for employer branding, rekruttering, udvikling, medarbejderfastholdelse og lønadministration.

    Som praktikant i Employer Branding assisterer du vores employer branding projektleder i alt lige fra strategi til kreativ eksekvering af employer branding-projekter. Til daglig deler I kontor med vores passionerede HR-rekrutteringsteam på hovedkontoret i Kolding.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Tiltrædelse august/september 2018

    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte employer branding projektleder Emilie Louise Svenning på telefon: 7635 0127 eller nuværende studiemedjælper og tidligere praktikant i Employer Branding Mette Juul Nielsen på e-mail: Mette_Juul.Nielsen@lidl.dk.

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • En alsidig hverdag med mange forskelligartede opgaver og projekter
    • Idégenerering og udarbejdelse af employer branding materiale, f.eks. flyers, plakater, billedbøger
    • Idégenerering og udarbejdelse af employer branding kampagner med fokus på målgruppe(r)
    • Udarbejdelse og optimering af indhold til Lidl Danmarks karriereside (http://karriere.lidl.dk)
    • Deltagelse på karrieremesser – med mulighed for være tovholder på udvalgte messer
    • Opgaver inden for social recruiting
    • Benchmarking- og analyseopgaver
    • Ad hoc opgaver inden for employer branding og rekrutteringsområdet


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant videregående uddannelse - evt. inden for HR, kommunikation og/eller branding
    • Det er en fordel, hvis du har/har haft fag i employer branding, branding og/eller HR
    • Du behersker mundtlig og skriftlig dansk på et højt niveau og begår dig på engelsk
    • Du har stærke kommunikationsevner - både skriftligt og mundtligt
    • Du er nysgerrig på at lære og udvikle dig
    • Du er initiativrig, kreativ og positiv
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du har fokus på detaljerne og kvalitet, og du har styr på deadlines
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi enten et timetal på 30 timer ugentligt og en periode af minimum fem måneder eller et timeantal på 37 timer og en periode af minimum 4 måneder
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse august/september 2018

    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte employer branding projektleder Emilie Louise Svenning på telefon: 7635 0127 eller nuværende studiemedjælper og tidligere praktikant i Employer Branding Mette Juul Nielsen på e-mail: Mette_Juul.Nielsen@lidl.dk.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr



    Vil du gerne have hands-on erfaring med udviklingsorienteret HR i en international og ambitiøs virksomhed?
    Har du mod på at blive en del af et konceptstærkt HR-team og omsætte teori til praksis?

    Med opstart primo september 2018 søger vi en praktikant til vores HR-Udviklingsteam på hovedkontoret i Kolding. HR-Udviklingsteamet er en del af HR-afdelingen. Tilsammen udgør HR-afdelingen flere end 20 dygtige og dybt engagerede medarbejdere, som dagligt bistår Lidl-organisationen med opgaver inden for uddannelsesprogrammer, rekruttering, employer branding, lønadministration og trivselsprogrammer.

    HR-Udviklingsteamet består af tre HR-projektledere, en juniorprojektledere, en HR assistent samt en teamleder. Vores hverdag rummer en bred vifte af HR-projekter, der alle på forskellig vis understøtter medarbejder- og ledelsesudviklingen i Lidl Danmark. Blandt andet bistår vi organisationen med lederuddannelser til vores butiksmedarbejdere, uddannelse af elever og samarbejde med uddannelsesinstitutioner, ligesom vi i øjeblikket er i færd med udrulningen af det største Talent Management-program i organisationens historie. Vores opgaveportefølje er lang, og med mange deadlines inden for det kommende halvår ønsker vi at supplere vores team med en HR-praktikant, som kan hjælpe os med at nå vores mål.    

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Tiltrædelse primo september 2018.
    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte HR-udviklingschef Pernille Westerholm Thomsen på mail: Pernille.thomsen@lidl.dk

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistance af vores HR-projektledere med deres respektive ansvarsområder
    • Ansvar for dine egne tværorganisatoriske HR-projekter
    • Indblik i – og hands-on erfaring med alt lige fra strategi til eksekvering af projekter
    • Ad hoc deltagelse i administrative opgaver, såsom opdatering af uddannelsesoversigter og udformning af oplæringsforløb for kollegerne i andre afdelinger


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant videregående uddannelse som cand.merc eller lignende
    • Du er ansvarsbevidst og tiltrækkes af at skulle løfte et selvstændigt ansvarsområde
    • Du trives i en tempofyldt hverdag, hvor prioriteringer kan ændre sig med kort varsel
    • Du brænder for at udvikle og afprøve dine teoretiske kompetencer og dig selv i praksis
    • Du arbejder struktureret, kan prioritere opgaver selvstændigt og har styr på dine deadlines
    • Du kan fremvise gode resultater fra dit studie, enten i form af relevant projekterfaring eller karakterer
    • Du behersker flydende engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk, men det er ikke et krav 
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke inden for HR
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb, hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi et timetal på minimum 25 timer ugentligt, gerne mere
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse primo september 2018.
    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte HR-udviklingschef Pernille Westerholm Thomsen på mail: Pernille.thomsen@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr

    CSR-praktikant

    6000, Kolding


    Vil du gerne have indblik i og praktisk erfaring med forskellige ’Corporate social responsibility’-opgaver i en stor international virksomhed, hvor tingene går stærkt? Så er det måske dig, der er vores kommende CSR-praktikant i Lidl Danmark.

    Til vores hovedkontor i Kolding søger vi en praktikant til et bredt udsnit af opgaver inden for CSR. Du vil bistå den CSR-ansvarlige med at udvikle og implementere vores CSR-målsætninger, herunder igangsættelse af nationale såvel som internationale initiativer.

    Hos Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold – og vi har branchens bedste kolleger. Som praktikant ved Lidl vil du få frihed under ansvar og rig mulighed for at udvikle dine kompetencer og få værdifuld erfaring at skrive på dit CV. Der er tale om en selvstændig og udfordrende praktikstilling, hvor du skal være omstillingsparat, nysgerrig og have mange bolde i luften. Vi har brug for en praktikant med et stort drive og ikke mindst lyst til at gøre en forskel.

    Læs mere omkring vores arbejde med CSR her: https://www.lidl.dk/da/ansvarlighed.htm

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til CSR-ansvarlig Lærke Skaksen på tlf. 7635 0271 eller på e-mail Laerke.Skaksen@lidl.dk

    Antal timer: 37 timer om ugen.  

    Forventet start- og slutdato: 1.08.2018 – 31.12.2018

    Yderligere: Vi søger to praktikanter.

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Kommunikativ vedligeholdelse af nuværende CSR-materiale
    • Lejlighedsvis oversættelse af interne fagtekster og præsentationer
    • Rapportering af vores nuværende sortiment – indlæse og analysere
    • Vidensdeling og daglig kontakt med vores kolleger i udlandet
    • Udvikling af kontakt til diverse ngo’er
    • Diverse ad-hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • I gang med en længerevarende uddannelse
    • Erfaring med CSR vil være et plus, men det vigtigste er, at du har interessen
    • Flydende i engelsk i skrift og tale og meget gerne tysk
    • Gode kommunikative evner  
    • Stort kendskab til MS Office-pakken  
    • Opsøgende, ambitiøs og flittig
    • Teamplayer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En afdeling hvor vi tror på, at sammenhold er vinderhold
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Faglige og personlige udfordringer  
    • Erfaring fra en stor international virksomhed
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Værdifuld erfaring med CSR-strategi og -håndtering inden for detailbranchen
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til CSR-ansvarlig Lærke Skaksen på tlf. 7635 0271 eller på e-mail Laerke.Skaksen@lidl.dk

    Antal timer: 37 timer om ugen.  

    Forventet start- og slutdato: 1.08.2018 – 31.12.2018

    Yderligere: Vi søger to praktikanter.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr





    Brænder du for kundeanalyser inden for Category Management og CRM? Bliver du motiveret af at skabe resultater? Vil du være med til at opbygge strategien for et nyt CRM-koncept til vores kunder med henblik på at skabe bedre kundeloyalitet?

    Så søger vi i øjeblikket en erfaren Customer Analysis ansvarlig til kundeanalyser inden for Category Management samt opbygning, eksekvering og udvikling af et nyt loyalitetskoncept til Lidl Danmark.

    Som Customer Analysis ansvarlig får du ansvaret for opbygning, eksekvering, udvikling samt rapportering af vores loyalitetsprogram og analyserapportering til vores indkøbsafdeling.Du får primært ansvaret for, at analysere det danske marked via Category Management, og der igennem lære vores kunder at kende, samt opbygge og vedligeholde CRM-konceptet i form af et loyalitetsprogram.

    Du bliver forretningsejer af loyalitetsprogrammet og indhold i konceptet, og dermed bliver du bindeleddet mellem kunden samt vores salgs- og marketingsafdeling. Det bliver dit ansvar at planlægge og eksekvere alle kundevendte aktiviteter og kampagner inden for konceptet, samt at følge op og rapportere resultaterne til alle interessenter.

    Din rolle bliver bærende for konceptets succes og du kommer til at arbejde i et dynamisk miljø i tæt dialog med følgende afdelinger; Indkøb, Marketing, Online og Salg.

    Du vil få en grundig introduktion til Category Management af et par ugers varighed. Introduktionen vil foregå på vores internationale hovedkontor i Tyskland, og du vil derigennem fremtidigt kunne sparre med vores internationale kolleger.

    Du refererer direkte til vores indkøbsdirektør Mikko Forsström og får et tæt samarbejde med vores digitale chef Thomas Thybo og sammen skal I opbygge CRM-konceptet og udføre kundeanalyser til vores indkøbsafdeling.



    Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mikko Forsström på mikko.forsstroem@lidl.dk eller Thomas Thybo på thomas.thybo@lidl.dk

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Opbygning og eksekvering af loyalitetsprogrammet
    • Vedligeholde samt udvikle nye tiltag for loyalitetsprogrammet
    • Planlægning af strategi og koncept til vores kunder
    • Udarbejdelse af kundeanalyser på varekategorier i indkøb
    • Rapportere og analysere resultater til interessenterne i virksomheden


    Om dig

    Om dig
    • Din erfaring og uddannelse er funderet i kundeanalyser med kendskab til Nielsen Data og GfK, samt CRM og forbrugerkommunikation
    • Du besidder analytisk indsigt og har kendskab til Category Management analyser
    • Du har yderligere gerne en økonomisk baggrund, men der er ikke et krav
    • Du har gode IT-kundskaber, herunder specielt i Excel og har kendskab til Salesforce
    • Du behersker dansk og tysk på et højt niveau skriftligt som mundtligt
    • Du har leveret flotte resultater i din karriere inden for CRM
    • Du har et selvstændigt drive og gode samarbejds- og kommunikationsevner
    • Du er struktureret og detaljeorienteret
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mikko Forsström på mikko.forsstroem@lidl.dk eller Thomas Thybo på thomas.thybo@lidl.dk

    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Maj

    Står du og mangler et spændende job?
     
    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.
     
    Denne stilling er en fuldtidsstilling, hvorfor det forventes, at du har mulighed for at arbejde i dagstimerne i hverdagene.

    Vi forventer, at du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Da vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne, at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag, aften og weekend
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Vickie Tammie Seiferheldt på telefon 29257818. Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr



    Til vores varemodtagelse på regionslageret i Køge, søger vi en sommerafløser til en 37 timers stilling

     

     

    Kan du svare JA til ovenstående punkter - så skynd dig at sende din ansøgning afsted.

     

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Kørsel med truck
    • Sikring af kvalitet (dansk varetekst på alle varer der modtages)
    • Arbejdstiden er fra kl. 06.00 - 14.00, weekendarbejde kan forekomme

     

     



    Om dig

    Om dig
    • Du skal have truckkort
    • Du er grundig - og du gør tingene 100 % første gang
    • Du er fleksibel og træder helt naturligt til når der er brug for det
    • Du sætter en ære i, at der ikke kan sættes en finger på kvaliteten i dit arbejde
    • Du trives i et arbejdsmiljømiljø hvor det går stærkt

    Kan du svare JA til ovenstående punkter - så skynd dig at sende din ansøgning afsted.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Gode muligheder for fastansættelse
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

     

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Gadefundraiser i Aalborg

    9000, Aalborg

    Gadefundraiser for en god sag

    Vil du have et job med menneskelig kontakt, frisk luft og højt humør? Ønsker du at skærpe dine kompetencer inden for kommunikation og salg? Vil du gøre en forskel for verdens fattigste og samtidig tjene en god, fast timeløn? Så er jobbet som gadefundraiser hos Folkekirkens Nødhjælp lige noget for dig!

    Vi søger robuste og energiske medarbejdere, der kan arbejde selvstændigt med frihed under ansvar. Som fundraiser skal du samtidig kunne fungere i et stort og engageret hold, hvor man glædes lige så meget ved kollegaens flotte resultat som ved sit eget. Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. 

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er udadvendt og elsker at kommunikere med mange forskellige typer mennesker.

    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet, hvor der er liv og stemning.

    • Du søger et fuldtidsarbejde, eller du kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider), eller du søger et deltidsjob med 2-3 vagter om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (oftest 2-3 timer om eftermiddagen). Notér venligst dette i din ansøgning.

    Vi tilbyder:

    • En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold.

    • Uddannelse og træning i kommunikation.

    • Udfordringer, der rykker dig som menneske.

    • Fast timeløn på op til 127 kr.

    • En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser