Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    10. Mar

    Ung M/K´er søges til vedligeholdelses team.

     

    Creative Gardens er et anlægsgartnerfirma, der både varetager vedligeholdelse af private haver, større gårdanlæg samt ny anlæggelser.

    Vi søger en medarbejder til start omkring 1. april 2019

    Arbejdet vil hovedsagelig være i og nord for København.

     

    Vi tilbyder:

     

    • Et afvekslende og udadvendt arbejde med mange udfordringer
    • Fast arbejde med 37 timer ugentlig
    • Løn efter kvalifikationer 

     

    Vi forventer at:

     

    • Du er selvstændig, fleksibel og ansvarsbevidst
    • Du har let ved at skabe en god kontakt til vores kunder
    • Du har evt. plantekendskab
    • Du kan tage initiativer og har gode samarbejdsevner
    • Du har kørekort
    • Du kan tale og forstå dansk
    • Engelsk kundskab vil være godt men ikke en nødvendighed

     

    Lyder dette som noget for dig, så send os et par ord om dig selv til os på mail cg@winfield.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

     

    SuperBrugsen Sydhavnen i Købenahvn
    Du bliver en del af en butik med i alt 45 medarbejdere. Vi er en travl butik med en god udvikling og derfor søger vi efter nye kræfter som kan hjælpe os til at imøde komme kundernes ønsker om god service og god kvalitet.

    Butikken ligger i Sydhavnen hvor der er masser af liv og gode transport muligheder.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad


    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Uddeler Freskim Kryezi, tlf. nr. 36 14 82 10 eller mail. Freskim.Kryezi@superbrugsen.dk

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 7/3 2019 - Samtalerne afholdes løbende.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb



    Lidl er i vækst, og til vores hovedkontor i Kolding søger vi en analytisk og struktureret junior projektleder til den centrale salgsafdeling for Supply Chain Management. Vi bygger nyt hovedkontor i Aarhus, som står klar i 2021.

    Salgsafdelingen er bindeleddet mellem vores butikker og hovedkontoret. Afdelingens overordnede mål er at sikre enkle og effektive arbejdsgange for vores kolleger i butikkerne. Det gør vi gennem udvikling og implementering af koncepter, men også ved at tænke ud af boksen inden for de rammer der er.

    Vi er et mindre team på 3 medarbejdere, hvis opgave er at optimere vores Supply Chain processer i samarbejde med  vores afdelinger i regionerne. Hertil skal vi bruge din analytiske tilgang og viden om Supply Chain Management. Vi har en uformel omgangstone, har let til smil og sætter os det mål, at ”hvis bedre er muligt, er godt ikke godt nok”.

    Så brænder du for at være med til at præge udviklingen i en af Europas mest succesfulde dagligvarekæder? Og ønsker du at udfordre og udvikle dine kompetencer? Så er det måske dig, der er vores nye kollega!

    Stillingen er et 1-årigt barselsvikariat med gode muligheder for fastansættelse.

    Lyder det som noget for dig?
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessne, når den rette kandidat er fundet.

    Yderligere information
    For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rasmus Due på tlf 7635 0294.
    Startdato: Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udarbejde diverse nøgletalsanalyser
    • Sikre implementeringen af retningslinjer og best practice
    • Lave opfølgning på indkøbs-, salgs- og lagerudvikling
    • Agere som bindeled mellem vores to regioners Supply Chain Planning afdelinger og Indkøb
    • Pleje diverse data i vores interne systemer, som bruges til videre analyse af varerne
    • Udarbejde informationsmateriale til Supply Chain Planning afdelingerne
    • Assistere i koordineringen af forskellige processer samt administrative opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er detaljeorienteret, arbejder struktureret og er målrettet i tilgangen til dine opgaver
    • Du har stor interesse for Excel, og har lyst til og flair for at arbejde med forskellige IT-systemer
    • Du sætter en ære i at overholde deadlines uden at gå på kompromis med kvaliteten
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du har overskud og godt humør, også når tingene går stærkt
    • Du har en analytisk sans og forstår sammenhæng mellem forskellige processer
    • Du har gode engelsk kompetencer såvel mundtligt som skriftlig. Har du tyskkompetencer, er dette også en fordel
    • Du har gode kommunikationsevner, er gennemslagskraftig og trives med en stor kontaktflade både internt og eksternt
    • Hvis du har relevant praktisk studieerfaring eller eventuelt erfaring fra detailbranchen vil være en fordel, men er ikke et krav
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Stillingen er et 1-årigt barselsvikariat med gode muligheder for fastansættelse.

    Lyder det som noget for dig?
    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessne, når den rette kandidat er fundet.

    Yderligere information
    For yderligere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte afdelingschef Rasmus Due på tlf 7635 0294.
    Startdato: Tiltrædelse hurtigst muligt.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

    Delikatesseassistent

    6830, Nørre Nebel
     

    SuperBrugsen i Nr. Nebel
    SuperBrugsen i Nørre Nebel er hovedbutikken i Nørre Nebel Brugsforening. Foreningen driver også Dagli’Brugsen Tarm, Dagli’Brugsen Horne, Dagli’Brugsen Lyne, Ny Dagli’Brugsen Hemmet (Åbner påsken 2019), Butik i Sdr. Omme Statsfængsel og 2 OK-Vaskehaller. Nørre Nebel Brugsforening er en del af Region Syddetail A/S som driver Benzin og Vaskehaller med en ejerandel på 20 %. Samtidig har vi et godt samarbejde med Team Esbjerg Håndbold samt EFB hvor vi leverer mad i VIP-området med omkring 1000 deltagende gæster.

    Du bliver en del af en butik med i alt 52 medarbejdere. Vi ligger i centrum af byen, har stort potentiale, og for den rette person stort frirum til at udleve de ideer, og tiltag som man vil prøve af. Vi er en butik og forening der vil fremad.

    Vi brænder for at gøre en forskel for vores kunder, og som delikatesseassistent er du med til at præge ét af vores vigtigste områder.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende vikariat job.
    • Løn efter kvalifikationer
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

       

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 10 medarbejdere

       

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø

       

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    • Uddeler Michael Hilmar tlf 22884468

    Send din ansøgning via "Søg job" hurtigst muligt, dog senest 31. marts.

    Vi holder løbende samtale og ansætter hurtigst muligt, da det er et vikariat. Stillingen er minimum tidsbegrænset til 6 måneder, kan evt. forlænges.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb



    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og udvikle vores varesortiment? Så har du nu muligheden for at blive en del af Branding & Packaging, som er en del af indkøbsafdelingen.

    Til hovedkontoret i Kolding søger vi en oversætter tysk/dansk til oversættelse af bl.a. non-food artikler og forskellige marketingtekster. Der er tale om et barselsvikariat af ca. et års varighed.

    Branding & Packaging består af 10 engagerede medarbejdere, der alle arbejder med Lidls private label artikler, enten med oversættelse, kvalitetssikring eller designudvikling. Hverdagen er præget af en blanding af dynamik og fordybelse. Der er skarpe deadlines, en uformel omgangstone, godt sammenhold og faglig sparring.

    Spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til  at kontakte vores Design & Packaging Manager Lene Fredsted på telefon 7635 0192.

    Tiltrædelse efter aftale
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Oversættelse af forskellige tekster og deklarationer fra tysk til dansk
    • Korrekturlæsning af layouts og tekster
    • Samarbejde med kolleger internt og på tværs af lande
    • Registrering og arkivering af opgaver
    • Diverse interne ad-hoc oversættelser


    Om dig

    Om dig
    • Du har et indgående kendskab til tysk og dansk, både i skift og tale
    • Du er rutineret i online-informationssøgning
    • Du er struktureret og har ordenssans
    • Du er detaljeorienteret
    • Du trives i et tæt samarbejdende team
    • Du er ansvarsbevidst
    • Du er indstillet på en travl hverdag
    • Du er en rutineret bruger af Office-pakken og har erfaring med Adobe
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende og udfordrende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Spørgsmål?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til  at kontakte vores Design & Packaging Manager Lene Fredsted på telefon 7635 0192.

    Tiltrædelse efter aftale
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: 

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser 
    • Har overblik og fokus på detaljen 
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: 

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: 

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. 

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser 
    • Har overblik og fokus på detaljen 
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl: 

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

    Kvickly i Viby - Vikar afløser i Food
    Du bliver en del af et varehus med i alt 150  medarbejdere. Vi søger en Vikar som kan hjælpe os de næste par mdr i Butikken. Vi forventer du har erfraring fra Butik og ikke er bange for at tage fat . Vi skal i første omgang have lukket vagter i marts / April mdr.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

       

    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad

       

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har haft job i en lignende funktion indenfor detailhandel, gerne uddannet i Coop systemer
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

       

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Per Junior - enten i butikken eller på telefon nr 87 34 79 00

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 27/2-2019.

    Send gerne din ansøgning med det samme da ansøgninger bliver behandlet løbende.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

     

    SuperBrugsen Egtved

    Du bliver en del af en butik med godt 30 medarbejdere. butikken er placeret på byens handelsgade, hvor der findes et pænt udvalg af spcial butikker.

    Butikken blev udvidet i 2012/2013 og råder over 1350 km2 salgsareal, ud over det har vi et bageri produktion og salgsområde, som er udlejet og drives som et privat bageri.

    Egtved ligger centralt med ca. 20 km til Vejle, Kolding, Billund og Vejen.

    Vi tilbyder:

    • Job start d. 1. april 2019
    • Et fuldtidsjob med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i butikken skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat.

    De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Ansvar for dybfrost, øl & vand afdelingen og så selvfølgelig at give en hånd med hvor der er behov.
    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad
    • Yde en super god kundeservice


    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har kendskab til Coops it systemer
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt også under pres.


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte: 

    Uddeler Ole Kolding - tlf. 7630 7460

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 24. februar 2019

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

     

    Kvickly Hvidovre

    Du bliver en del af et varehus med ca 90 medarbejdere

    Alt hvad vi foretager os i Kvickly Hvidovre, skal give værdi for vores kunder, medarbejderne og resultaterne.

    Trivsel og udvikling af medarbejderne er en meget vigtig succesfaktor for Kvickly Hvidovre.

    Stillingen er på 32 timer om ugen, med start 1. april 2019

    Vi tilbyder:

    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstrand
    • Coop ferie, hvor der en mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:

    De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Ekspedition i forområdet (kasse, kiosk samt bagerudsalg)
    • Yde den bedste kundeservice
    • Vareopfyldning
    • Lettere rengøring

    Vi forventer, at du:

    • er mødestabil og fleksibel
    • er serviceminded og sætter kunden i fokus
    • er en glad og udadvendt person med lyst til samarbejde
    • evner at få det bedste ud af dig selv hver dag, hver uge og hele året.

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Kundechef Katja Calmann tlf. 36324072

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 3. marts 2019
    Der vil blive afholdt samtaler løbende.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser