Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • 7-Eleven

    28. Feb

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer.
    Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-database, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Du kan også sende en uopfordret ansøgning til job@7-Eleven.dk - husk at skrive hvor i landet du søger!

    Læs mere
  • Postnord

    10. Feb

    Bliv en del af vores team

    Nu kan du blive en del af vores professionelle team, hvor du sammen med gode kolleger omdeler pakker i bil.

    Der ansættes både fuldtid og deltidsmedarbejdere og i nogle teams arbejdes hver 2. eller hver 3. lørdag

    • Mødetiden variere fra stilling til stilling men er ofte mellem kl. 06:50 og 09:15

    Vi ansætter løbende, så du skal kunne starte hurtigst muligt.

    Du har, hvad der skal til

    Det er et krav, at du har kørekort, og at du behersker dansk i skrift og tale. Det er også et krav, at du har en tilfredsstillende straffeattest.

    Du trives med frihed under ansvar og med en stilling ,der kræver fysisk god form og højt tempo.

    Du er vild med kunder og kundeservice, og det er vigtigt for dig, at kunden får en positiv og professionel service.

    Du kan lide at løfte i flok og komme i mål sammen med dine kolleger.

     

    Kom med på holdet

    Hos PostNord kommer du til at arbejde i en moderne virksomhed i vækst, som arbejder mod at blive fyrtårn inden for bæredygtig transport.

    Vi forbinder hele Danmark og sørger for, at pakker, breve, paller og stykgods kommer bæredygtigt frem.

    Du får ordnede løn- og personaleforhold, gode kolleger og en arbejdsplads, hvor der er højt humør og god medarbejdertilfredshed og trivsel.

    Vi har netop sat speed på dialogen i organisationen via en intern kommunikationsapp.

    Ansættelse sker efter Industriens Overenskomst samt lokalaftaler med 3F for postarbejder.

     

    Sådan søger du

    Udfyld ansøgning nedenfor. Har du spørgsmål, kontakt vores rekrutteringscenter på tlf. 52 29 18 60. Læs mere om PostNord.

    Vi ansætter og sender afslag løbende, så send din ansøgning allerede i dag.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

     

    Vi gør hverdagen lettere. 

    PostNord er førende inden for pakke- og logistiktjenester til, fra ​og inden for Norden. Vi sikrer postservice til private og virksomheder i Sverige og Danmark, uanset hvor de bor og arbejder. PostNord forbinder virksomheder, myndigheder og privatpersoner og muliggør forretning, handel og kommunikation i Norden. Med vores ekspertise og et veludviklet distributionsnet skaber vi forudsætningerne for fremtidens e-handel, distribution, logistik og kommunikation i Norden. I 2020 havde koncernen ca. 28.000 medarbejdere og en omsætning på 38,7 mia. SEK. Moderselskabet er et svensk aktieselskab (publikt bolag) med hovedkontor i Solna, Sverige. Besøg os på www.postnord.com 

    Læs mere
  • JKS a/s

    28. Feb

    Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor administration, kunderelationer og rekrutteringsprocesser? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer. Vi søger energiske praktikanter til vores afdelinger og forretningsområder i hele Danmark.  

    Arbejdsopgaver:

    • Administrative opgaver 
    • Koordinering og planlægning af bemandingsløsninger
    • Telefonisk kontakt med kunder og kandidater
    • Telefonscreening af kandidater samt afholdelse af interviews 
    • Deltagelse i kundemøder
    • Forefaldende kontorarbejde
    • Ad hoc-opgaver

    Om dig: 
    Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Din studieretning er ikke altafgørende, det vigtigste er, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver. 

    • Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret 
    • Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
    • Du kan tale og skrive på dansk
    • Du er engageret og har lysten til at lære 
    • Du har let ved IT og sætter dig gerne ind i nye systemer

    Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden. Kan du se potentialet?

    Vi tilbyder
    Praktikforløb som strækker sig over en periode på 3-5 måneder med løbende opstart afhængigt af dine studier og praktikperioder. Praktikken er ulønnet, og du vil indgå på lige fod med øvrige konsulenter i teamet. Som udgangspunkt vil praktikken være en fuldtidsstilling (37 timer), men der tages selvfølgelig hensyn til eventuelle valgfag samt eksaminer, der vil komme i løbet af perioden.

    Ansøgning
    Lyder dette som en mulighed for dig, så send os din ansøgning, CV og eventuelt andre relevante bilag via Søg Stillingen nedenfor.
    Skulle du stadig have konkrete spørgsmål til stillingen, er du naturligvis velkommen til at kontakte vores lokale JKS kontorer eller HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35.
    Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

     

    En del af dansk erhvervsliv siden 1995
    JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.
    JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 39 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også 5 kontorer i Norge og Sverige samt et enkelt i Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.
    JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 170 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer
    Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career A/S (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals A/S (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance A/S (køkken- og kantinebemanding).

    Læs mere
  • JKS a/s

    3. Feb

    Vi søger en servicetekniker til primært at servicere og vedligeholde et stort højteknologisk lagersystem i Fredericia. Dagene vil være meget varierende, da det er dig og dine kollegaer, der er specialisterne, hvilket også betyder, at der er en stærk faglig sparring kollegaer imellem. Det er en spændende stilling for den der brænder for udfordrende opgaver, som kræver stærkt kendskab til både elektronik og mekanik. 


    Lidt mere om stillingen:
    Der er tale om en stilling, hvor du bliver en del af et STÆRKT team af kollegaer med et godt sammenhold. Arbejdstiden vil være 3 holdskift med indbyggede tilkaldevagter. Generelt vil der være et rul på 6 uger, hvori der normalt er 5 weekender fri, en weekend med 12 timers vagter, samt cirka en uges fri efter weekendvagten.

    Opgaverne ligger inden for:
    Service på og drift af højlager og transportanlæg, fejlfinding- og fejlhåndtering på anlægget samt diverse ad hoc-opgaver

    Der bliver lagt vægt på både den personlige og faglige vækst samt sikkerheden hos SSI Schäfer, hvorfor du også kan se frem til en stærk sidemandsoplæring, hvor du bliver klædt på til at varetage opgaverne. Dette omfatter systemoplæring og måden at løse opgaverne på. Derudover står dine nye kollegaer klar med kyndig sparring og vidensdeling – man lærer af hinanden, og alle går meget op i, at udgangspunktet for at klare opgaverne, skal være de samme.


    Om dig:
    Der er flere faglige indgangsvinkler til denne stilling. Du kan være uddannet elektro- og/eller automatikmekaniker, elektriker, smed eller andet, hvor du efterfølgende har fået en god erhvervserfaring med lignende opgaver. Udover det faglige er det også vigtigt med din personlighed, da du er vores ansigt mod kunden, hvorfor det at være serviceminded, fleksibel og kunne sætte sig i kundens sted, også er vigtige parametre.

    Derudover forestiller vi os:

    • At du har erfaring med fejlfinding og drift af PLC-styrede anlæg, ligesom kendskab til WMS-systemer er en fordel
    • At du har erfaring med servicering af kunder
    • At du har et rimeligt niveau af engelsk i både skrift og tale, da vi er en international virksomhed, og vores koncernsprog er engelsk


    Om SSI Schäfer:
    SSI Schäfer A/S designer, udvikler og producerer højteknologiske løsninger til lagerbygninger, industrianlæg, værksteder samt kontorer. Vores portefølje omfatter manuelle og automatiserede løsninger til lagring, pluk og sortering, løsninger inden for conveyorsystemer samt teknologier til affaldshåndtering og genbrug.


    Vi ser frem til at høre fra dig! 
    Career varetager rekrutteringsprocessen, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag hurtigst muligt via Søg stillingen nedenfor.

    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail. Søg hurtigst muligt, da vi indkalder til samtaler løbende. 

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Vibeke Winberg på telefon 73 325 756.

    Læs mere
  • JKS a/s

    5. Feb

    Our client is a manufacturer of cutting tools and expert in grinding different types of cutting tools. 

    The company is more than 40 years old and offers its sevices to  business and private customers.

    It is a job offer for permanent employment - 37 hours /week and is targeted towards candidates that live in or near Thisted.  

    Tasks: 

    • Operating grinding machine (CNC), qualitycontrol and technical measurement tasks. 
    • Setting machines and keeping machines and the area aound them clean and in a safe and sound condition.

    Professional and personal skills: 

    • you have experience and knowledge of operating machines preferably CNC machines 
    • you are reliable and trustworthy
    • you are precise and qualityminded 
    • you are flexible and committed to work 
    • you can read and understand written instructions
    • you can work alone and have technical flair
    • you speak English OR Danish and have a drivers license

    We offer: 

    • Legal employment by a Danish working agency
    • Salary paid every 2 weeks (while you work for JKS) 
    • Addistional holdiay pay ( +12,5%) and SH (Sunday and holyday pay) 
    • We provide administrative help with tax card, health insurances

    Application: If you are interested in the job offer, fill out the application form and attach your CV as soon as possible.

    For more information you can contact Udland dep. +45 7332 3750 or udland@jks.dk  - remember to write in subject "Machine operator to Thisted"

     

    Læs mere
  • JKS a/s

    19. Feb

    Hvis ovenstående beskriver dig godt, vil vi meget gerne høre fra dig. Vi søger en proaktiv og selvkørende kvalitetskoordinator, gerne fra en lignende stilling i en produktionsvirksomhed.

    KVM-Genvex er inde i en spændende periode, hvor de udvikler sig konstant og investerer i fremtiden. De har et mål om, at deres produkter skal ligge øverst i deres kunders mindset. Derfor spiller kvalitet en vigtig og central rolle i deres fortsatte vækst, og af den grund søger vi en person med stærke kompetencer til vores kvalitetsafdeling.

    Med fokus på kvalitet og miljø vil dine arbejdsopgaver være:

    At arbejde med kvalitetsledelsessystemet og opfølgningen på dette. Derudover stå som facilitator for håndteringen af afvigelser og løbende opfølgning på forebyggende og korrigerende handlinger. Det er vigtigt at kunne samarbejde på tværs af organisationen for både at kunne vedligeholde og optimere de eksisterende processer samt sikre den fremtidige kvalitet på nye opgaver og produkter.

    Arbejdsopgaver og ansvarsområder indebærer derudover:

    • Uddannelse og træning af kolleger i kvalitetsstyring, processer og instruktioner
    • Udarbejdelse af arbejdsinstruktioner (SOP’er)
    • Løbende kvalitetskontrol
    • Reklamationsbehandling og behandling af interne afvigelser med fokus på årsagsanalyse
    • Beskrivelse af korrigerende handlinger og opfølgning af disse
    • Projektdeltagelse ved f.eks. nye produkter
    • Udfyldelse af den centrale rolle i udvikling, implementering og forankring af kvalitetsprocesserne

    Om dig:

    Vi forestiller os, at du enten er nyuddannet produktionsingeniør, produktionsteknolog, maskinmester, procesteknolog eller har god erfaring fra lignende jobs.

    Du er en yderst struktureret og systematisk person, der brænder for kvalitetsarbejde. Du kan arbejde selvstændigt og prioritere dine opgaver. Du skal være den opsøgende og nysgerrige type, der kan få fingre i de nødvendige oplysninger. At tage ansvar og være løsningsorienteret er helt naturligt for dig.

    Du skal have lyst og forståelse for at arbejde i en projektorienteret verden, og vi forventer, at du brænder for at opsøge løsningerne og sidst men ikke mindst har en god ”værktøjskasse” inden for kvalitetsarbejde.

    Til dine kvalifikationer hører derudover:

    • Godt kendskab til ISO9001 og gerne til ISO14001
    • Gerne certificeret i Six Sigma yellow belt og/eller lignende kvalitetskurser
    • At din indlæringsevne er i top, og at du er god til at følge op
    • At det er naturligt for dig at arbejde på tværs af faggrænser og med forskellige kulturer

    Du tilbydes:

    Et afvekslende og udfordrende job i et firma med et uformelt miljø. Stor indflydelse på eget arbejde og tilrettelæggelse af egen arbejdsdag samt engagerede kollegaer.

    Du vil få en grundig introduktion og oplæring i vores systemer og processer. Ud over spændende faglige udfordringer tilbyder vi også et godt fællesskab.

    Løn- og ansættelsespakke efter kvalifikationer.

    Interesseret?

    Career er ansvarlig for rekrutteringsprocessen for KVM-Genvex, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende din ansøgning, CV samt relevante bilag nedenfor.  

    Vi indkalder løbende relevante kandidater til samtale, og du må derfor meget gerne sende din ansøgning allerede i dag. Grundet persondataforordningen modtages ikke ansøgninger på mail.

    Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte chefkonsulent Vibeke Winberg på telefon 73 325 756.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    20. Feb

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge DK’s måske bedste burgere!

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantchefen ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • JKS a/s

    15. Feb

    Hos stow Nordics tilstræber vi os altid på at levere merværdi, inden for innovative lagersystemer. Dette gøres med fokus på høj kvalitet samt fleksible systemløsninger, som gør det muligt at tilpasse hvert projekt som en løsning til kundens behov. Og det er lige netop her, at du som Presales Project Engineer kommer ind i billedet.


    Om jobbet:

    Som en del af det kompetente engineering-team, bliver du en ganske værdifuld spiller i en international virksomhed, hvor ordrebogen er fuld af spændende og varierende projekter inden for innovative opbevaringsløsninger.

    Overordnet set bliver du som Presales Project Engineer ansvarlig for udarbejdelsen af ”technical offers” på egne projekter. Du bliver specialisten inden for Stows tekniske løsninger, og kan derfor rådgive samt udarbejde løsningsforslag, der er det mest optimale og konkurrencedygtige for kunden. Når projektet er solgt, vil du også være den ansvarlige for udarbejdelse af teknisk dokumentation til produktionen.

    Du kommer til at indgå i et tæt samarbejde med dine kollegaer inden for salg og projektledelse. Derudover bliver du også kundens ”go-to person” i forbindelse med den tekniske del af tilbudsfasen. Stillingen bærer altså præg af en bred kontaktflade, og du skal derfor kunne trives i en alsidig stilling, der både kræver tid til fordybelse og kundekontakt.
     

    Dine kvalifikationer og kompetencer:

    Din indgangsvinkel til stillingen, kan variere meget. Dog er det vigtigt for os, at den kommende Presales Project Engineer, har en stærk teknisk know-how, og et kommercielt mindset. Disse egenskaber giver dig nemlig en god forståelse for kunden samt de forskellige steps i et projektforløb, og gør det dermed muligt for dig at fejl- og kvalitetssikrer i tilbudsfasen.

    Derudover ser vi også gerne af du er:

    • Erfaren bruger af AutoCad og Office-pakken
    • En selvstarter og stærk kommunikator, der ”griber knoglen” ved spørgsmål
    • Relations- og tillidsskabende i samarbejdet til både kunder og kollegaer
    • Flydende på dansk og engelsk i skrift og tale
    • Løsningsorienteret og fokuseret på at finde den bedste løsning for kunden – Hver gang!

    Du kan se frem til:

    En ansvarsfuld og alsidig stilling, hvor projekterne altid er forskellige, og kunderne er store, anerkendte brands. Du kommer til at indgå i et engageret og internationalt team, bestående af 5 kollegaer der sidder i hhv. Sverige, Finland og Danmark. Trods de lange afstande mellem jer, er det interne samarbejde tæt, med kontakt på daglig basis. Du kan derfor se frem til at indgå i et fagligt fællesskab, både i engineering-teamet og i resten af Stow Group, der favner masser af forskelligheder, baggrunde og kompetencer.

    Du tilbydes lønpakke efter kvalifikationer samt fleksibilitet i forhold til hjemmearbejdsplads.
     

    Interesseret i at høre mere?

    Career varetager rekrutteringsprocessen for stow Nordics, og er du interesseret i at søge stillingen kan du gøre dette nedenfor. Grundet databeskyttelseslovgivningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte chefkonsulent, Malene Sjeerback på tlf. 3085 1300.

    Læs mere
  • JKS a/s

    5. Feb

    Kunne du tænke dig at arbejde på et lager, og har du har god fysik og et godt overblik? Så kunne dette job være en mulighed for dig. Der er tale om et vikariat i cirka 3 måneder med opstart i februar og med mulighed for forlængelse.

    For virksomhed søger vi 14 lagermedarbejdere med truckcertifikat der skal assistere med pluk og pak opgaver.

    Der arbejdes på daghold fra mandag-fredag mellem 0600-1600 Der skal tages højde for at overarbejde samt weekendarbejde kan forekomme.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår. 

    Arbejdsopgaver:
    Som lagermedarbejder vil du hjælpe til med følgende opgaver:  

    • Pluk og Pak
    • Truckkørsel
    • Forefaldende lagerarbejde

    Vi forestiller os at: 

    • Du har god fysik
    • Har erfaring som truckfører
    • Du taler, læser og skriver dansk
    • Du er omhyggelig og har et godt overblik
    • Du arbejder selvstændigt og struktureret
    • Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    • Du er ansvarsbevidst, mødestabil og pålidelig

    Ansøgning:

    Vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende og jobbet kan være besat inden ansøgningsfristens udløb. 

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte os på tlf. 76 117 750 - mellem kl. 08:00-16:00 alle hverdage, fredag dog til kl. 15.30.

    Læs mere
  • Sunset Boulevard

    2. Feb

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge DK’s måske bedste burgere!

    Sunset Boulevard er i en rivende udvikling og leder netop nu efter medarbejdere til en helt ny type restaurant.

    Kan du se dig selv i centrum for driften af en helt særlig restaurant med fokus på kvalitet, hastighed og effektivitet? Så er det måske dig, der skal være med til at skrive historie, når vi lige om lidt åbner vores første Grab’nGo-restaurant. Restauranten er bare 48 m2 og tilbyder et udvalg af velkendte produkter fra vores menukort.

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantchefen ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere

Fuldtidsjob

Søger du et fuldtidsjob og er ung, så er der i hovedtræk 3 tidspunkter eller sammenhænge, hvor du tænker på, hvordan du bedst muligt finder et fuldtidsjob.

De tre kategorier er:

  • Fuldtidsjob under 18 år
  • Fuldtidsjob, når du er over 18 år
  • Fuldtidsjob i dit sabbatår

Fuldtidsjob under 18

Vælger du efter 9. klasse at fortsætte på arbejdsmarkedet, uden at gå i skole, så kan du arbejde fuldtid, selvom du er under 18 år. I jobopslagene er der typisk benævnt, at du skal være under 18 år, og samtidig have mulighed for at arbejde fuldtid.

Det er specielt i detailbranchen at unge der søger fuldtidsjob - og er under 18 år, er meget eftertragtede. Det er primært fordi, at du formentlig er tæt på at være fyldt 18 år, men du får stadigvæk løn som en ungarbejder under 18 år.

Men fordi, at du måske er 17 år, så kan du allerede have en del erhvervserfaring, og kan løse mange opgaver af dig selv, uden at en arbejdsgiver skal fortælle dig, hvordan alting skal gøres.

Fuldtidsjob over 18

Når du har haft din 18-års fødselsdag, så vil du komme ud og skulle konkurrere med andre over 18 år, der også søger et fuldtidsjob. Det vil sige, at alle der er ufaglærte, og gerne vil have et fuldtidsjob, i teorien kan søge det samme job.

Du kan derfor godt komme til at føle, at det bliver lidt sværere at få et fuldtidsjob. Du arbejder nemlig nu på lige vilkår med andre ufaglærte, som måske har mere erfaring end dig, fordi de er fyldt 25 eller 35 år.

Fuldtidsjob sabbatår

Men fortvivl ikke. Der er en god efterspørgsel efter unge, der eksempelvis i deres sabbatår søger et fuldtidsjob. Nogle unge har endda endnu et deltidsjob ved siden af deres fuldtidsjob. Det er for at sparre mest muligt op til eksempelvis en jordomrejse eller have en sund økonomi, før studiestart på universitetet.

Vejen til et fuldtidsjob kan sagtens gå via et fritidsjob. Når en arbejdsgiver ser, hvor dygtig du er, så kan det godt være, at arbejdsgiveren før højsæsonen beder dig om at gå fra deltid til et fuldtidsjob.

loading