Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Efter branche

Ledige stillinger

  • APC Forsikringsmæglere

    25. Apr

    8000, Aarhus C / 8210, Aarhus V

    Mødebooker til APC Forsikringsmæglere - Danmarks største pensionsmægler.

    Vi søger passionerede mødebookere til vores unge og energiske team hos Pensionseksperten, som er en underafdeling til APC Forsikringsmæglere. 

    Falder det dig naturligt at indgå i dialog med forskellige typer af mennesker, og har du masser af gåpåmod? Så er det dig, vi leder efter!

    Vi tilbyder:

    • Gode interne karrieremuligheder
    • Attraktive lønpakker med provision uden loft
    • Energisk arbejdsmiljø med fokus på det sociale
    • Fuldtidsstilling i dagtimerne
    • Intern salgsuddannelse

    Om dig:

    • Du har et stort drive og er klar på at udvikle dine salgskompetencer
    • Det er et krav, at du taler flydende dansk, da jobbet indebærer telefonisk kontakt med danske kunder
    • Du trives i et tempofyldt miljø
    • Du er klar på at blive din egen lykkes smed og komme ind i et performanceorienteret miljø, hvor det kun er dig der sætter grænserne for hvor langt du kan komme

    Det er IKKE et krav med salgserfaring, da vi lærer dig det hele.

    Du vil få en grundig oplæring og løbende coaching.

    Hvem er pensionseksperten?

    Pensionseksperten er en underafdeling for APC Forsikringsmæglere.

    APC Forsikringsmæglere er i stor vækst og har i dag en omsætning på mere end 200 mio. kr. og 26 mia. kr. under rådgivning og administration fordelt på ca. 17.500 kunder. Vores fokus er at levere uvildig pensionsrådgivning til private pensionskunder og selvstændigt erhvervsdrivende.

    Vores mødebookere ringer ud til danskere med henblik på at booke et gratis og uforpligtende møde med en af vores uvildige pensionsrådgivere. Vores mødebooker-afdeling er i rivende udvikling, og vi søger derfor nye talenter til at udbygge vores eksisterende mødebooker-afdeling.

    Skal du for alvor have sat gang i karrieren nu?

    Tag springet til en spændende karriere - ansøg nu og vær med til at forme fremtiden for pensionsrådgivning!

    Læs mere
  • APC Forsikringsmæglere

    25. Apr

    Mødebooker til APC Forsikringsmæglere - Danmarks største pensionsmægler.

    Vi søger passionerede mødebookere til vores unge og energiske team hos Pensionseksperten, som er en underafdeling til APC Forsikringsmæglere. 

    Falder det dig naturligt at indgå i dialog med forskellige typer af mennesker, og har du masser af gåpåmod? Så er det dig, vi leder efter!

    Vi tilbyder:

    • Gode interne karrieremuligheder
    • Attraktive lønpakker med provision uden loft
    • Energisk arbejdsmiljø med fokus på det sociale
    • Fuldtidsstilling i dagtimerne
    • Intern salgsuddannelse

    Om dig:

    • Du har et stort drive og er klar på at udvikle dine salgskompetencer
    • Det er et krav, at du taler flydende dansk, da jobbet indebærer telefonisk kontakt med danske kunder
    • Du trives i et tempofyldt miljø
    • Du er klar på at blive din egen lykkes smed og komme ind i et performanceorienteret miljø, hvor det kun er dig der sætter grænserne for hvor langt du kan komme

    Det er IKKE et krav med salgserfaring, da vi lærer dig det hele.

    Du vil få en grundig oplæring og løbende coaching.

    Hvem er pensionseksperten?

    Pensionseksperten er en underafdeling for APC Forsikringsmæglere.

    APC Forsikringsmæglere er i stor vækst og har i dag en omsætning på mere end 200 mio. kr. og 26 mia. kr. under rådgivning og administration fordelt på ca. 17.500 kunder. Vores fokus er at levere uvildig pensionsrådgivning til private pensionskunder og selvstændigt erhvervsdrivende.

    Vores mødebookere ringer ud til danskere med henblik på at booke et gratis og uforpligtende møde med en af vores uvildige pensionsrådgivere. Vores mødebooker-afdeling er i rivende udvikling, og vi søger derfor nye talenter til at udbygge vores eksisterende mødebooker-afdeling.

    Skal du for alvor have sat gang i karrieren nu?

    Tag springet til en spændende karriere - ansøg nu og vær med til at forme fremtiden for pensionsrådgivning!

    Læs mere
  • APC Forsikringsmæglere

    25. Apr

    Mødebooker til APC Forsikringsmæglere - Danmarks største pensionsmægler.

    Vi søger passionerede mødebookere til vores unge og energiske team hos Pensionseksperten, som er en underafdeling til APC Forsikringsmæglere. 

    Falder det dig naturligt at indgå i dialog med forskellige typer af mennesker, og har du masser af gåpåmod? Så er det dig, vi leder efter!

    Vi tilbyder:

    • Gode interne karrieremuligheder
    • Attraktive lønpakker med provision uden loft
    • Energisk arbejdsmiljø med fokus på det sociale
    • Fuldtidsstilling i dagtimerne
    • Intern salgsuddannelse

    Om dig:

    • Du har et stort drive og er klar på at udvikle dine salgskompetencer
    • Det er et krav, at du taler flydende dansk, da jobbet indebærer telefonisk kontakt med danske kunder
    • Du trives i et tempofyldt miljø
    • Du er klar på at blive din egen lykkes smed og komme ind i et performanceorienteret miljø, hvor det kun er dig der sætter grænserne for hvor langt du kan komme

    Det er IKKE et krav med salgserfaring, da vi lærer dig det hele.

    Du vil få en grundig oplæring og løbende coaching.

    Hvem er pensionseksperten?

    Pensionseksperten er en underafdeling for APC Forsikringsmæglere.

    APC Forsikringsmæglere er i stor vækst og har i dag en omsætning på mere end 200 mio. kr. og 26 mia. kr. under rådgivning og administration fordelt på ca. 17.500 kunder. Vores fokus er at levere uvildig pensionsrådgivning til private pensionskunder og selvstændigt erhvervsdrivende.

    Vores mødebookere ringer ud til danskere med henblik på at booke et gratis og uforpligtende møde med en af vores uvildige pensionsrådgivere. Vores mødebooker-afdeling er i rivende udvikling, og vi søger derfor nye talenter til at udbygge vores eksisterende mødebooker-afdeling.

    Skal du for alvor have sat gang i karrieren nu?

    Tag springet til en spændende karriere - ansøg nu og vær med til at forme fremtiden for pensionsrådgivning!

    Læs mere
  • Bib Media A/S

    17. Apr

    BibMedia har brug for 3-5 nye medarbejdere til vores produktion i Odense, hvor vi klargør bøger til danske biblioteker og skoler. Der er tale om stillinger på 37 timer om ugen, der vil være placeret i tidsrummet 07:00 - 15:30 mandag til torsdag og fredag fra 07:00 - 12:00.

    Vi søger nu medarbejdere der kan løse følgende arbejdsopgaver:

    1. Forsendelsesafdeling og pakkeri
    2. Betjening halvautomatisk plastmaskine

    Du vil få en grundig oplæring af vores dygtige personale, og det forventes at du hurtigt vil kunne varetage arbejdsopgaverne selvstændigt.

    Har du lyst til at komme ind i en virksomhed med god aktivitet, andre unge på sabbatår, og hvor der er hyggelig omgangstone så send os en ansøgning. Ansættelse vil være hurtigst muligt.

    Jobbet vil passe perfekt til dig, som måske har valgt at tage et sabbatår og gerne vil have et job i 6-12 måneder inden ny uddannelse opstartes eller en drømmerejse skal påbegyndes.

    Ansøgninger modtages via email: ha@bibmedia.dk

     

    Læs mere
  • Storm Group

    31. Mar

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Storm Group

    31. Mar

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • 7-Eleven

    31. Mar

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer.
    Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-database, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Du kan også sende en uopfordret ansøgning til job@7-Eleven.dk - husk at skrive hvor i landet du søger!

    Læs mere
  • Spies

    26. Mar

    Udlandet, Hele Danmark

    Drømmer du om et job i udlandet?

    Brænder du for at arbejde med mennesker?

    Og har du lyst til at give rejsebranchens bedste serviceoplevelse?

     

    Så er det måske dig, vi står og mangler – lige nu søger vi nemlig nye stjerner til sommeren 2024.

     

    Til sommersæsonen 2024 søger vi:

    • Guide
    • Børne- og ungdomsguide
    • Holdinstruktører

    Vi tilbyder

    • Et spændende og udviklende arbejdsmiljø i udlandet
    • To fridage per uge, hvor du har mulighed for at opleve det rejsemål du arbejder på
    • Du kommer til at indgå i et team med fantastiske nordiske kollegaer
    • Mange udviklingsmuligheder internt og værdifuld erfaring

    Arbejde hos os

    Er du nysgerrig efter at se hvordan livet ser ud for vores udlandspersonale? Du kan få et indblik, ved at gå ind på vores hashtags #workatspies og #workatsunwing på Instagram og TikTok. 



    Besøg vores karriere side for at læse mere om vores stillinger i udlandet.

    Det gør du ved at klikke på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

     

    Hvem søger vi? 

    Vi leder efter dig, der er fleksibel, betænksom og serviceminded, så du kan give vores gæster de bedste ferieuger på året. Du er en naturlig glædesspreder og deler gerne dine erfaringer og kompetencer med andre og er åben for forandring og nytænkning.

    Og så er du villig til at forlade familie og venner for et længere udenlandsophold.

    Vi søger dig der ser dette job som en karrieremulighed, og som ønsker at udvikle sig inden om branchen og virksomheden.

    Har du viljen og drivet til at gå hele vejen? Så er vi den rigtige arbejdsgiver for dig.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • JKS a/s

    26. Apr

    Vi oplever hvert år, at mange studerende ønsker at arbejde som vikar i deres sabbatår. Går du også med disse overvejelser - så læs videre her:

    For at blive vikar hos JKS kræver det følgende:

    • At du har lyst til at prøve kræfter med en masse nye opgaver
    • At du er fleksibel med arbejdstider, og kan træde til med kort varsel 

    Om dig som person: 

    • Du kan arbejde selvstændigt
    • Du er stabil og møder til tiden
    • Du kan samarbejde og giver gerne en ekstra hånd
    • Du er en god kollega med godt humør

    Arbejdsopgaver:

    • Som vikar hos JKS skal du have lyst til at arbejde hos mange forskellige typer af virksomheder - det kan være inden for produktion, lager, rengøring eller byggeri. 

    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår med løn, pension, feriepenge m.v.

    Brænder du for at have mange forskellige arbejdsopgaver, er du fleksibel og omstillingsparat, og matcher du ovennævnte personlige kvalifikationer? Så er du måske lige den, vi søger.

    Interesseret?
    Det er VIGTIGT, at du opretter dit CV via www.jks.dk/cv

    Vi ser frem til at høre fra dig :-) 

    Læs mere
  • JKS a/s

    26. Apr

    Vi søger medarbejdere til skadeservice rundt omkring i Nordsjælland 

    Har du erfaring med skadeservice, eller kunne du tænke dig at prøve kræfter med det? Er du ansvarsbevidst og proaktiv? Arbejder du grundigt og effektivt? 

    Vi søger dygtige og selvkørende medarbejdere til skadeservice, som ikke er bange for at tage fat. 

    Om jobbet:

    Der er tale om vikariater af kortere eller længere varighed. 

    Arbejdsopgaverne varierer dag til dag: 

    • Sanitering 
    • Industrirengøring 
    • Nedrivning 
    • Oprydning efter brandskader, vandskader, fugtskader etc.  


    Om dig:

    • Du har et gyldigt kørekort
    • Gerne erfaring fra lignende job, men det er ikke et krav
    • Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    • Du er grundig og effektiv og kan arbejde under tidspres - uden at det går ud over serviceniveauet og kvaliteten
    • Du er ansvarsbevidst og pålidelig
    • Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende
    • Du kan fremvise straffeattest
    • Måske du har sabbatår


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Hvis du er interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende ansøgning vedlagt cv og andre relevante papirer via ”Søg stillingen”-knappen i stillingsopslaget. På grund af databeskyttelsesforordningen modtager vi ikke ansøgninger pr. e-mail.

    Ansøgningsfrist:
    Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


    Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.


    Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

    • Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
    • Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
    • Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
    • En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
    • Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.
    Læs mere
  • Storm Group

    31. Mar

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • JKS a/s

    31. Mar

    Vil du have muligheden for at omsætte teori til praksis, samt få hands-on erfaring indenfor arbejdet med Business Intelligence? Vil du være en del af en ambitiøs organisation, som kan styrke dine personlige og faglige kompetencer? Vi søger energiske praktikanter til vores Business Finance.

    Business Finance og Business Intelligence i JKS
    Business Intelligence er ikke nyt i JKS, men vi er lige begyndt rejsen på, at skrotte excel-ark og manuelle udtræk fra kildesystemerne til at fange data i datawarehouse og udstille det via PowerBI. 

    JKS er allerede Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau, men JKS har stadig ambitioner om vækst. Her spiller BI og Business Finance en vigtig rolle til at bidrage med mere og bedre indsigt i egne og eksterne data, som kan støtte virksomheden i strategiske beslutninger. 

    Business Finance udgøres i dag af én person, hvilket betyder der er en stor kontaktflade i hele organisationen og mange forskellige artede opgaver, eksempler herpå

    • Data fangst
    • Modellering af data
    • Kortlægning af behov hos slutbruger
    • Rapport opbygning i PowerBI
    • Arbejde med UX
    • Uddannelse af kollegaer
    • Osv.

    I Business Finance arbejdes der sideløbende på at anvende big data til forstå vikar- og rekrutteringsmarkedet bedre. Det betyder teknologier som blandt andet Machine Learning og AI på sigt vil blive en fast del af afdelingen, hvilket åbner muligheden for at få den erfaring også. I andre afdelinger arbejdes der på at udnytte RPA-teknologien til effektiviseres af arbejdsgange, besidder du også disse kompetencer, vil det også være muligt at arbejde hermed.

    Om dig: 
    Vi forestiller os, at du er i gang med en relevant videregående uddannelse på bachelor- eller kandidatniveau. Vi vægter, at du har lysten til at blive en rigtig JKS'er med passion, dedikation og mest af alt har en ambitiøs tilgang til dine egne og dit teams opgaver. 

    • Din arbejdsgang er selvstændig og struktureret 
    • Du er omstillingsparat og trives i et travlt miljø med varierende arbejdsopgaver
    • Du kan tale og skrive på dansk
    • Du er engageret og har lysten til at lære 

    Hos JKS tror vi på, at udvikling og realisering af enhver virksomheds potentiale starter og stopper med at have de helt rigtige medarbejdere ombord. Du vil indgå i en vækstorienteret organisation med en flad struktur, hvor vi altid forventer effektivitet, troværdighed og engagement af hinanden. Kan du se potentialet?

    Ansøgning og kontakt
    Lyder ovenstående som jobbet for dig, så send meget gerne en ansøgning og et CV gennem Søg Stillingen. Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg gerne hurtigst muligt. Grundet vores privatlivspolitik modtager vi ikke CV og ansøgning via mail.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du altid velkommen til at kontakte Finance Business Partner Troels Schultz Christensen eller HR-chef Kasper Reinhold på +45 61 63 07 35.   

    En del af dansk erhvervsliv siden 1995
    JKS er Danmarks største vikar- og rekrutteringsbureau og vi beskæftiger hver dag mere end 3.000 vikarmedarbejdere hos vores kunder i hele landet.
    JKS startede i Hvide Sande i 1995, da der i forbindelse med nedlukningen af et lokalt skibsbyggeri var ledige hænder, der skulle i arbejde. Hovedkontoret ligger i dag i Ringkøbing, og har fået selskab af 37 lokale kontorer fordelt i hele Danmark. Herudover har vi også kontorer i Norge, Sverige og Rumænien. Vi har siden starten været på danske hænder og er fortsat 100 % danskejet.
    JKS består i dag, udover mange tusinde vikarer, af 195 dedikerede medarbejdere, der hver dag møder ind for at hjælpe jobsøgende i arbejde og styrke vores kunders konkurrencekraft gennem fleksible og effektive bemandingsløsninger. Årligt håndterer vi mere end 36.000 vikaransøgninger, hvoraf mere end 20.000 dedikerede vikarer. Udover fleksible vikarløsninger hos JKS, hjælper vi også vores kunder med skræddersyede løsninger gennem de specialiserede brands Career (rekruttering, onboarding og outplacement), Professionals (IT-, ingeniør og økonomispecialister på freelance-basis) samt Assistance (køkken- og kantinebemanding).

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Mar

    Skal du være en del af NORMALs eget elevhold, med opstart i sommeren 2024?

    Som elev i NORMAL får du en uddannelse på to år, hvor du lærer alt det, der skal til for at drive en butik succesfuldt. Og når vi siger, at du lærer at drive en butik, så mener vi det! For det er netop det, du skal som en del af din uddannelse. Sammen med de andre elever vil du nemlig få ansvaret for en NORMAL-butik.

    Nå, men hvad er den her uddannelse så for noget, og er det noget for mig?

    For at blive elev hos NORMAL skal du, ligesom os, sætte barren højt! Det skal du, fordi en elevuddannelse hos os nemt kan føre til en stilling som souschef, når du er færdig med uddannelsen. Og er du rigtig ambitiøs og dygtig, så er det også planen, at du som elev kan blive en del af vores fremtidige lederteam i Danmark eller måske i et af de andre lande i Europa, hvor vi har butikker.

    Du kan godt høre, at vi drømmer stort, så det må du også godt! I løbet af de to år uddannelsen tager, skal du på skole i otte uger, og på andet år vil der også være en studietur til et europæisk land. Vi samarbejder med Aarhus Business College i Odder. Det betyder, at du bor på skolen sammen med alle dine elev-kolleger en uge ad gangen, hvor I er samlet.

    Skoleopholdet er en kombination af teori og praksis - masser af praksis! Vi tror nemlig på, at det er med hænderne i varerne, at vi bliver de bedste købmænd. Vi kommer vidt omkring i løbet af de otte uger. Alt fra købmandskab til kampagner og besøg ude i og fra den virkelige verden.

    For at blive optaget på elevuddannelsen skal du have gennemført HHX, EUX (detail, handel, kontor), HG (detail m. specialer) eller EUD/EUS (detail eller handel), der alle er direkte adgangsgivende. Ellers skal du have en HF, STX, HTX, EUS (øvrige retninger) suppleret med et 5-ugers grundforløb.

    Vi forventer bl.a., at du:

    • Elsker at konkurrere
    • Har et godt humør og et skævt glimt i øjet
    • Altid møder dine kunder og kolleger med et smil
    • Er udadvendt og elsker at gå i dialog med kunderne
    • Elsker at tage imod udfordringer
    • Tænker kreativt og ikke er bange for at tage en chance

    Er det dig, der er vores næste stjerne?

    Så skynd dig at sende din ansøgning allerede i dag. Vi holder samtaler løbende, og der er et begrænset antal pladser.

    Har du spørgsmål til mulighederne for at tage et kæmpe skridt i din karriere allerede inden for de næste par år, så er du velkommen til at kontakte People and Performance Partner Bettina Steffensen. Telefon 22 28 58 55 eller på mail Betste@normal.dk

    Læs mere
  • Storm Group

    31. Mar

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Storm Group

    31. Mar

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Storm Group

    31. Mar

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Burger King NSP

    1. Maj

    BURGER KING er en af verdens største fastfoodvirksomheder. Og vi søger engagerede, motiverede og venlige medarbejdere. Vi søger medarbejder til at blive en del af vores team – uanset om du har tidligere erfaring eller om du søger dit første skridt ud på arbejdsmarkedet. Vi ser dette som det perfekte første job med rig mulighed for personlige udvikling. Du bliver vores ansigt udadtil og får et alsidigt job, som indebærer at du roterer mellem forskellige arbejdsopgaver.

    Vi tilbyder dig:
    Fællesskab og teamwork som kernen i vores arbejdsmiljø.
    Fleksibilitet og mulighed for at tilpasse arbejdstiden til din skole og fritidsaktiviteter
    Muligheden for at lære og vokse med støtte fra kollegaer

    Vi søger dig, der er:
    Motiveret af at indgå i et team, hvor miljøet er travlt, og du tilgår dette med en positiv indstilling
    Har evnen til at arbejde i højt tempo og yde den bedst mulige service til gæsterne
    Serviceminded og synes, at det er spændende at arbejde med mennesker

    Lyder det som den næste udfordring for dig? Ansøgningen tager kun et par minutter, og du kan gøre det direkte på din mobil. Send din ansøgning i dag og bliv en del af vores team!

    Held og lykke!

    Læs mere
  • Storm Group

    31. Mar

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Storm Group

    31. Mar

    Topmotiveret salgs- og ledelsestalent søges 

    Har du et drive udover det sædvanlige, og søger du et job, hvor du kan sætte fart på din udvikling indenfor salg og ledelse? Så er Storm Group måske din kommende arbejdsgiver!

    Hvad kan vi tilbyde?
    Et udfordrende arbejde indenfor direct marketing! I jobbet som salgskonsulent arbejder du med face-to-face salg på eventsteder i lokalområdet. Du møder dine kunder i fx storcentre, supermarkeder til messer/konferencer etc. Sammen med dit team motiverer du til positive beslutninger, når I ved eventsteder proaktivt etablerer den første kontakt.

    I Storm Group tror vi på ”Never Stop Growing”, og det er derfor ikke noget krav at du har erfaring med salg. Et kompetent team af coaches og ledere, tager dig igennem vores anerkendte talentprogram – lige fra salgstrainee til salgsdirektør!

    Her vil du lære alt om salgspsykologi, salgsteknikker, kommunikation osv.

    Du bliver desuden en del af en ”Great Place To Work” arbejdsplads hvor alle arbejder målrettet på at skabe et trygt og inkluderende miljø. I Storm Group er der plads til alle!

    Hvem er du?

    Du har et kæmpe drive og er kendt som en ukuelig optimist. Du trives med at møde en masse forskellige mennesker og ser generelt dig selv om en skarp formidler, der trives i et hektisk arbejdsmiljø. Du er måske i starten af din karriere og drømmer om at kickstarte din udvikling indenfor salg og ledelse. Din baggrund og uddannelse er ikke afgørende – det vigtigste for os er dit drive og dit potentiale!
    Derudover får du også lidt FOMO over ikke at deltage i vores firmafester – vi er en super social arbejdsplads, og vi vil rigtig gerne have dig med!

    Alt det praktiske

    Der arbejdes enten fuldtid eller som studiejob/deltid
    Arbejdstiden er i tidsrummet mandag-fredag, 09-17. Over- og weekendarbejde kan forekomme
    Ansættelse er under funktionærloven
    Erfaring eller relevant uddannelse er ikke et krav

    Great Place To Work 2023

    Vi ved, at vores vigtigste ressource er vores medarbejdere. Derfor er vores fornemmeste opgave at sikre, at vores medarbejdere glæder sig til at møde på arbejde hver eneste dag.
    Derfor tog vi i foråret 2023 initiativ til at blive evalueret på kriterier fra GPTW, som blandt andet omfatter ligestilling, rimelighed, omsorg og udviklingsmuligheder. Evalueringen gik heldigvis rigtig godt, hvorfor vi i juni 2023 modtog certifikatet ”Great Place to Work”.

    Hvem er Storm Group?

    Vi er Danmarks førende field marketing bureau og beskæftiger i dag ca. 100 knivskarpe salgskonsulenter og ledere. Vi har de sidste to årtier repræsenteret en lang række velkendte kommercielle brands og NGO’er. Vi møder potentielle kunder og bidragsydere ansigt til ansigt, på eventsites i hele landet – lige fra lokale supermarkeder og bytorve til sportsarrangementer, messer konferencer etc. Vi er desuden en kæmpe talentfabrik med fuldt fokus på udvikling af vores medarbejdere.

    Har vi fanget din interesse?
    Send os en ansøgning via den grønne ”ansøgningsknap” knap allerede i dag!

    Læs mere
  • Tui

    1. Apr

    Udlandet, Hele Danmark

    TUI Hotel or Service Rep | EU Nationals | Work Abroad

    Location: Flexible
    Workplace:  Onsite
    Type of contract:  Flexible contract (working abroad)
    Working time:  Summer 2024
    Job ID:  124494
                                                            

    Are you ready to embark on a journey in the world of hospitality, travel, and tourism?

    Experience a perfect blend of work with a passion for travel, creating unforgettable moments as one of our helpful Hotel or Service Reps. So if you have an EU passport, are willing to relocate for the duration of the summer season and speak English plus ideally another European language, keep on reading!

    Please note all our Swedish vacancies are currently filled and we have limited non driver positions for candidates speaking English, Polish and Dutch. These candidates must possess a valid driving licence and be at least 21 years old. 


    ABOUT OUR OFFER

    • Seasonal or permanent contracts available with optional winter work opportunities.
    • Private Health Insurance with Allianz or Sanitas included.
    • Accommodation with you own private bedroom and bills included.
    • Work permits, background and/or medical checks arranged and included. 
    • Return flights, company iPad and uniform included.
    • Comprehensive onsite start of season training with accommodation and pay included.   
    • Access to free language lessons & the TUI Learning Hub to help you level-up and grow your career.
    • Plus receive a take home net basic of 775€ to 930€ per month + extra commission of 400-500€ gross per month with no upper limit.
    • Finally, why not get involved with incredible local charity and sustainability initiatives like the TUI Care Foundation.

     

    ABOUT YOU 

    • You genuinely enjoy spreading positivity, are a great team player and overall, just a true people person.
    • Digital know-how, willing to learn the demands of the job, the technology needed to do it and all about our incredible products & services
    • Flexibility and adaptability in a fast-paced environment are key, as well as the ability to solve problems and to work well both independently and as part of a diverse team.
    • You are fully conversational in English – additional languages will be helpful. 


    ABOUT THE JOB

    • Embrace the merge of tradition and innovation, shaping the future of travel by assisting any conventional guests with our online products & services.
    • Meet, coordinate, advise, sell, and fix more complex problems for our international guests, while it all starts with you uncovering guests' holiday needs and matching them with the right service solution and sales opportunities.
    • Monitor and celebrate your success with regular sales target updates and guest feedback results for service provided in your hotels and how well you have ‘solved on the spot’. 
    • You will learn more about all TUI Destination Team job roles as we identify and match your skills to the most suitable position during your recruitment journey. 
    Læs mere

Fuldtidsjob

Søger du et fuldtidsjob og er ung, så er der i hovedtræk 3 tidspunkter eller sammenhænge, hvor du tænker på, hvordan du bedst muligt finder et fuldtidsjob.

De tre kategorier er:

  • Fuldtidsjob under 18 år
  • Fuldtidsjob, når du er over 18 år
  • Fuldtidsjob i dit sabbatår

Fuldtidsjob under 18

Vælger du efter 9. klasse at fortsætte på arbejdsmarkedet, uden at gå i skole, så kan du arbejde fuldtid, selvom du er under 18 år. I jobopslagene er der typisk benævnt, at du skal være under 18 år, og samtidig have mulighed for at arbejde fuldtid.

Det er specielt i detailbranchen at unge der søger fuldtidsjob - og er under 18 år, er meget eftertragtede. Det er primært fordi, at du formentlig er tæt på at være fyldt 18 år, men du får stadigvæk løn som en ungarbejder under 18 år.

Men fordi, at du måske er 17 år, så kan du allerede have en del erhvervserfaring, og kan løse mange opgaver af dig selv, uden at en arbejdsgiver skal fortælle dig, hvordan alting skal gøres.

Fuldtidsjob over 18

Når du har haft din 18-års fødselsdag, så vil du komme ud og skulle konkurrere med andre over 18 år, der også søger et fuldtidsjob. Det vil sige, at alle der er ufaglærte, og gerne vil have et fuldtidsjob, i teorien kan søge det samme job.

Du kan derfor godt komme til at føle, at det bliver lidt sværere at få et fuldtidsjob. Du arbejder nemlig nu på lige vilkår med andre ufaglærte, som måske har mere erfaring end dig, fordi de er fyldt 25 eller 35 år.

Fuldtidsjob sabbatår

Men fortvivl ikke. Der er en god efterspørgsel efter unge, der eksempelvis i deres sabbatår søger et fuldtidsjob. Nogle unge har endda endnu et deltidsjob ved siden af deres fuldtidsjob. Det er for at sparre mest muligt op til eksempelvis en jordomrejse eller have en sund økonomi, før studiestart på universitetet.

Vejen til et fuldtidsjob kan sagtens gå via et fritidsjob. Når en arbejdsgiver ser, hvor dygtig du er, så kan det godt være, at arbejdsgiveren før højsæsonen beder dig om at gå fra deltid til et fuldtidsjob.

loading