Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Telesælger med fast løn, provision og gode fremtidsmuligheder

    Hos Hornskov Vindberg A/S søger vi netop nu energiske og ambitiøse sælgere til at videreformidle vores vision om simpel og effektiv inddrivelse. 

    Som sælger bliver du uddannet i både produkt, jura og salgsteknikker fra vores erfarne folk som lever og ånder for salg!  

    Den daglige gang er i vores flotte lokaler ved Rådhuspladsen i København, hvor du arbejder på telefonen med ét eneste mål for øje, at sælge så meget som det overhovedet er muligt!!

    Der er moderne systemerne, unge og glade kollegaer samt en lækker frokostordning der også inkluderer morgenmad.

    Lønnen afregnes med en solid grundløn på 18.000kr. tillagt fordelagtig provision og bonusser.

    Er du ny i salgsbranchen så er dette en perfekt mulighed for at kickstarte en salgs- og/ellers juridisk karriere så tidligt så muligt.

    Er du erfaren i salgsgamet? Så kom og tag udfordringen op på et nyt og interessant marked.

     

    Send os din ansøgning på job@hornskovvindberg.dk eller ring og få en smagsprøve på 44224020. Vi er sælgere. Er du?

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    Communication Intern

    6000, Kolding


    Brænder du for at arbejde med kommunikation og branding i en stor international virksomhed? Og vil du udvikle og udfolde dine faglige og teoretiske kompetencer inden for kommunikation og (employer) branding i et lærerigt praktikforløb? Så er du måske vores nye Communication Intern i Employer Branding i HR.

    ”Som praktikant i Lidl fik jeg koblet teorien sammen med virkeligheden i en international virksomhed, hvor der er fart over feltet. Det var et praktikforløb, hvor jeg fik stort ansvar og lov til at arbejde med mange forskellige opgaver, hvor fokus var på, at jeg skulle have mindst lige så meget ud af forløbet som Lidl, og det vil jeg i sandhed sige, at jeg har fået.” – Mette Juul Nielsen, nuværende Student Worker og tidligere Intern i Employer Branding

    Hos os handler et praktikforløb hverken om at hente kaffe eller stå ved kopimaskinen. Du bliver fra starten inkluderet og tildelt egne ansvarsområder og projekter, og du får under hele praktikperioden indblik i, hvordan vi arbejder målrettet, strategisk og ambitiøst med vores employer brand i kampen om at tiltrække de bedste talenter til Lidl Danmark.

    Som Communication Intern assisterer du vores Employer Branding Responsible i alt lige fra strategi til kreativ eksekvering af employer branding-projekter. Til daglig deler I kontor med vores passionerede Recruiting-team på hovedkontoret i Kolding.

    I alt sidder vi mere end 20 dygtige og engagerede medarbejdere i HR-afdelingen, som du bliver en del af. Her arbejder vi med forskellige HR- og personalemæssige opgaver inden for employer branding, rekruttering, udvikling, medarbejderfastholdelse og lønadministration.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Du kommer til at få en alsidig hverdag med mange forskelligartede opgaver og projekter inden for kommunikation og (employer) branding; det kan være alt lige fra at koordinere, deltage og præsentere på karrieremesser til at nørde på kontoret og udarbejde kampagnemateriale. Din hverdag vil derfor, blandt andet, inkludere:

    Tiltrædelse: august/september 2018

    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. 

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Employer Branding Responsible Emilie Louise Svenning på telefon: 7635 0127 eller nuværende Student Worker og tidligere Intern i Employer Branding Mette Juul Nielsen på e-mail: Mette_Juul.Nielsen@lidl.dk.

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet

    Du kommer til at få en alsidig hverdag med mange forskelligartede opgaver og projekter inden for kommunikation og (employer) branding; det kan være alt lige fra at koordinere, deltage og præsentere på karrieremesser til at nørde på kontoret og udarbejde kampagnemateriale. Din hverdag vil derfor, blandt andet, inkludere:

    • Idégenerering og udarbejdelse af (employer) branding materiale, f.eks. flyers, plakater, brochurer
    • Idégenerering og udarbejdelse af (employer) branding kampagner
    • Udarbejdelse og optimering af indhold til Lidl Danmarks karriereside (http://karriere.lidl.dk)
    • Deltagelse på karrieremesser – med mulighed for være tovholder og koordinator på udvalgte messer
    • Udarbejdelse af opslag til Lidl Danmarks LinkedIn, f.eks. ved at interviewe medarbejdere
    • Benchmarking- og analyseopgaver
    • Ad hoc opgaver inden for kommunikation, employer branding og rekrutteringsområdet


    Om dig

    Om dig
    • Du er studerende på en relevant videregående uddannelse
    • Du er nysgerrig på at lære og udvikle dig inden for kommunikation, branding og/eller employer branding
    • Det er en fordel, hvis du har/har haft fag i kommunikation, branding, employer branding eller HR
    • Det er en fordel, hvis du besidder grafiske evner og er bekendt med Adobe Illustrator eller InDesign
    • Du behersker mundtlig og skriftlig dansk på et højt niveau, og begår dig på engelsk
    • Du har stærke kommunikationsevner
    • Du er initiativrig, kreativ og positiv
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du har fokus på detaljerne og styr på deadlines
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke
    • Et uformelt og socialt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi enten et timetal på 30 timer ugentligt og en periode af minimum fem måneder eller et timeantal på 37 timer og en periode af minimum 4 måneder
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse: august/september 2018

    Forventet antal timer i ugen: 30-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. 

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Employer Branding Responsible Emilie Louise Svenning på telefon: 7635 0127 eller nuværende Student Worker og tidligere Intern i Employer Branding Mette Juul Nielsen på e-mail: Mette_Juul.Nielsen@lidl.dk.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun



    Vil du gerne have hands-on erfaring med udviklingsorienteret HR i en international og ambitiøs virksomhed?
    Har du mod på at blive en del af et konceptstærkt HR-team og omsætte teori til praksis?

    Med opstart primo september 2018 søger vi en praktikant til vores HR-Udviklingsteam på hovedkontoret i Kolding. HR-Udviklingsteamet er en del af HR-afdelingen. Tilsammen udgør HR-afdelingen flere end 20 dygtige og dybt engagerede medarbejdere, som dagligt bistår Lidl-organisationen med opgaver inden for uddannelsesprogrammer, rekruttering, employer branding, lønadministration og trivselsprogrammer.

    HR-Udviklingsteamet består af tre HR-projektledere, en juniorprojektledere, en HR assistent samt en teamleder. Vores hverdag rummer en bred vifte af HR-projekter, der alle på forskellig vis understøtter medarbejder- og ledelsesudviklingen i Lidl Danmark. Blandt andet bistår vi organisationen med lederuddannelser til vores butiksmedarbejdere, uddannelse af elever og samarbejde med uddannelsesinstitutioner, ligesom vi i øjeblikket er i færd med udrulningen af det største Talent Management-program i organisationens historie. Vores opgaveportefølje er lang, og med mange deadlines inden for det kommende halvår ønsker vi at supplere vores team med en HR-praktikant, som kan hjælpe os med at nå vores mål.    

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Tiltrædelse primo september 2018.
    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte HR-udviklingschef Pernille Westerholm Thomsen på mail: Pernille.thomsen@lidl.dk

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistance af vores HR-projektledere med deres respektive ansvarsområder
    • Ansvar for dine egne tværorganisatoriske HR-projekter
    • Indblik i – og hands-on erfaring med alt lige fra strategi til eksekvering af projekter
    • Ad hoc deltagelse i administrative opgaver, såsom opdatering af uddannelsesoversigter og udformning af oplæringsforløb for kollegerne i andre afdelinger


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant videregående uddannelse som cand.merc eller lignende
    • Du er ansvarsbevidst og tiltrækkes af at skulle løfte et selvstændigt ansvarsområde
    • Du trives i en tempofyldt hverdag, hvor prioriteringer kan ændre sig med kort varsel
    • Du brænder for at udvikle og afprøve dine teoretiske kompetencer og dig selv i praksis
    • Du arbejder struktureret, kan prioritere opgaver selvstændigt og har styr på dine deadlines
    • Du kan fremvise gode resultater fra dit studie, enten i form af relevant projekterfaring eller karakterer
    • Du behersker flydende engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk, men det er ikke et krav 
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke inden for HR
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb, hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi et timetal på minimum 25 timer ugentligt, gerne mere
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse primo september 2018.
    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte HR-udviklingschef Pernille Westerholm Thomsen på mail: Pernille.thomsen@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

    CSR-praktikant

    6000, Kolding


    Vil du gerne have indblik i og praktisk erfaring med forskellige ’Corporate social responsibility’-opgaver i en stor international virksomhed, hvor tingene går stærkt? Så er det måske dig, der er vores kommende CSR-praktikant i Lidl Danmark.

    Til vores hovedkontor i Kolding søger vi en praktikant til et bredt udsnit af opgaver inden for CSR. Du vil bistå den CSR-ansvarlige med at udvikle og implementere vores CSR-målsætninger, herunder igangsættelse af nationale såvel som internationale initiativer.

    Hos Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold – og vi har branchens bedste kolleger. Som praktikant ved Lidl vil du få frihed under ansvar og rig mulighed for at udvikle dine kompetencer og få værdifuld erfaring at skrive på dit CV. Der er tale om en selvstændig og udfordrende praktikstilling, hvor du skal være omstillingsparat, nysgerrig og have mange bolde i luften. Vi har brug for en praktikant med et stort drive og ikke mindst lyst til at gøre en forskel.

    Læs mere omkring vores arbejde med CSR her: https://www.lidl.dk/da/ansvarlighed.htm

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til CSR-ansvarlig Lærke Skaksen på tlf. 7635 0271 eller på e-mail Laerke.Skaksen@lidl.dk

    Antal timer: 37 timer om ugen.  

    Forventet start- og slutdato: 1.08.2018 – 31.12.2018

    Yderligere: Vi søger to praktikanter.

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Kommunikativ vedligeholdelse af nuværende CSR-materiale
    • Lejlighedsvis oversættelse af interne fagtekster og præsentationer
    • Rapportering af vores nuværende sortiment – indlæse og analysere
    • Vidensdeling og daglig kontakt med vores kolleger i udlandet
    • Udvikling af kontakt til diverse ngo’er
    • Diverse ad-hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • I gang med en længerevarende uddannelse
    • Erfaring med CSR vil være et plus, men det vigtigste er, at du har interessen
    • Flydende i engelsk i skrift og tale og meget gerne tysk
    • Gode kommunikative evner  
    • Stort kendskab til MS Office-pakken  
    • Opsøgende, ambitiøs og flittig
    • Teamplayer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En afdeling hvor vi tror på, at sammenhold er vinderhold
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Faglige og personlige udfordringer  
    • Erfaring fra en stor international virksomhed
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Værdifuld erfaring med CSR-strategi og -håndtering inden for detailbranchen
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til CSR-ansvarlig Lærke Skaksen på tlf. 7635 0271 eller på e-mail Laerke.Skaksen@lidl.dk

    Antal timer: 37 timer om ugen.  

    Forventet start- og slutdato: 1.08.2018 – 31.12.2018

    Yderligere: Vi søger to praktikanter.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Facer i Aalborg

    9000, Aalborg

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Facer i Odense

    5000, Odense C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Facer i Aarhus

    8000, Aarhus C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Facer i Kolding

    6000, Kolding

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.
    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter.

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Vi ønsker et Danmark hvor mennesker ikke dør unødvendigt af hjertekarsygdomme – hverken voksne eller børn. Er du god til at tale med mennesker? Vil du styrke dine evner at kommunikere præcist og effektivt? Hos Hjerteforeningen kan du arbejde både deltid og fuldtid for en god sag!

    Hjerteforeningens telemarketing-team spiller en stor rolle i organisationen. Vi søger derfor ansvarsbevidste phonere, der vil gøre en forskel gennem direkte dialog med vores medlemmer.

    Om jobbet 
    Arbejdet består i at ringe til vores medlemmer for at motivere dem til at støtte Hjerteforeningens arbejde yderligere. De primære arbejdsopgaver består i at:

    Ringe ud til eksisterende medlemmer for at forøge deres bidrag 
    Hverve nye spillere til Hjertelotteriet 
    Ringe ud til tidligere medlemmer og tilbyde dem at komme tilbage som medlemmer 
    Om dig 
    Som phoner er du med til at skaffe penge til en vigtig sag, og fungerer som vores stemme udadtil overfor Hjerteforeningens medlemmer. Derfor skal du kunne tale din sag, samtidig med at du står for et højt serviceniveau.

    De rette kandidater:

    besidder gode kommunikative færdigheder og taler fejlfrit dansk 
    har lyst til at udvikle sig personligt og fagligt gennem uddannelse, coaching og samarbejde 
    er resultatorienterede og har godt med gåpåmod 
    kan arbejde mindst 2 dage ugentligt, og gerne mere 
    Vilkår 
    Mandag-torsdag er der tre vagter alle dage, kl. 9-12, kl. 12.30-16.30 og 17-21. Fredag er der to vagter kl. 9-12 og 12.30-16.30, og søndag er der en vagt 12.30-16.30.

    Vi tilbyder:

    du vælger selv, hvilke vagter du ønsker at arbejde - dog mindst 2 vagter ugentligt. 
    fast timeløn, betalt pause og frugtordning 
    Gode kolleger i en afdeling, der er præget af arbejdsiver, humor og engagement 
    oplæring og sparring med erfarne supervisors, ledere og kolleger 
    Arbejdspladsen er Hjerteforeningens hovedkontor i Vognmagergade, i København K tæt ved Nørreport station.

    Vi afholder samtaler løbende og har opstart snarest. Hvis du ønsker at søge stillingen, så send os din ansøgning samt CV. Ønsker du nærmere information, er du velkommen til at kontakte Caroline Oude Hesselink på telefon 40 13 91 51.

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 143.600 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte 
    Caroline Oude Hesselink 
    carolineeroh@hjerteforeningen.dk 
    Tlf.: 4013 9151 
    Ansøgningsfrist: 
    Løbende

     

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 148.000 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jun

     

    Er du SuperBrugsens næste salgselev superstar?
    Vil du have løn for at lære en masse om butik og salg og få venner for livet? Nu har du mulighed for at blande praktisk arbejde med korte, fede skolehold i en 2-årig elevperiode.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid i SuperBrugsen i Hornbæk . I butikken kommer du til at prøve det hele – lige fra at tale med kunder, når du sidder ved kassen, til at fylde varer op og til at arbejde på lageret.

    Hurtigt bliver du en del af et super sammenhold, hvor vi sørger for, at du bliver godt klædt på til at hjælpe vores kunder og inden du har set dig om, har kunderne lært dig og dit gode humør at kende.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.

    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Er jeg mon jeres næste supersælger?
    I SuperBrugsen møder du topprofessionelle, dygtige fagfolk, som står klar til at lære fra sig. Derfor er det vigtigt, at du er åben og har lyst til at lære om at vejlede vores kunder på den bedste måde.

    En positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer, er dit første skridt på vej mod at blive supersælger.
    Desuden har du:

    • Bestået HG2 eller HHX, gerne suppleret med et 5 ugers HGS-forløb. Du kan også have en EUX eller STX/HF/HTX, gerne suppleret med op til 10 ugers HGS
    • Flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger


    Har du, hvad der skal til?
    For mere information er du velkommen til at ringe til Christoffer Friis Uddelerassistent 49701984.

    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest den 30. Juni 2018.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser