Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Hybrid Distribution, Vanløse.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Vanløse.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Hybrid Distribution, Kolding.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Kolding.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Hybrid Distribution, Aalborg.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aalborg.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt



    Brænder du for analyser, og kan du omsætte tunge regneark til lette forståelige præsentationer? Og vil du være med til at præge udviklingen i Europas største dagligvarekæde med over 10.000 butikker på verdensplan? Så er du måske vores nye Business Controller.

    Med reference til lederen for vores Business Analysis-afdeling i Controlling bliver din opgave at varetage rollen som partner for vores kommercielle afdelinger med fokus på opfølgning og udvikling af KPI’er, samt analyser til proaktiv og konstruktiv udvikling af området.

    Herunder bliver du en vigtig del af den løbende ledelsesrapportering samt den årlige budget- og strategiproces som Controllings bindeled imellem afdelingerne på vores hovedkontor. Så har du lyst til at støtte og udfordre vores kommercielle område og være med til at videreudvikle vores partnerfunktion, er det dig vi søger!

    Du bliver en del af et lille nystartet team på 4 dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede Controlling-afdeling på i alt 9 medarbejdere. Vi arbejder meget selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag, således vi sammen altid opnår de bedste resulter i vores team. For konstant at kunne præstere på et højt niveau, har vi ligeledes fokus på udvikling af kompetencer og systemer. Som vores nye Business Controller får du rig mulighed for at præge udviklingen i vores team med din viden og kompetencer. 

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.


    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Analysis Manager, Lasse Brosbøll Staun, på tlf. 7635 0194.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Business Controller for vores kommercielle område
    • Analyse og udvikling af indkøbsrelaterede nøgletal og rapportering heraf
    • Evaluering af nye tiltag, herunder nye projekter, artikel og sortimentsanalyser, samt evaluering af tilbud
    • Involvering i budget- og strategiprocessen for vores kommercielle område
    • Repræsentere Controlling i tværorganisatoriske projekter og møder
    • Skabe transparens imellem systemer og processer
    • Ad hoc analyser


    Om dig

    Om dig
    • Du har en Cand. Merc. eller HD-uddannelse  
    • Du har minimum 2-3 års erfaring inden for ”Fast Moving Consumer Goods (FMCG)”
    • Du har gerne erfaring indenfor Supply Chain Management
    • Du kan håndtere store mængder data (Excel, Power BI, MicroStrategy)
    • Du er selvstændig og detaljeorienteret  
    • Du har et godt overblik og fokus på at overholde deadlines
    • Du er forretningsorienteret, målrettet og tager ansvar og initiativ i forhold til de opgaver, der skal løses
    • Du er god til at kommunikere, præsentere og skabe relationer  
    • Du er fortrolig med engelsk og gerne tysk eller har mod på at lære det
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Mulighed for at præge jobbet, virksomheden og din egen faglige udvikling
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et stærkt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor, faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for at arbejde på satellitkontor i Aarhus
    • Internationale karrieremuligheder og faglige udfordringer


    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Analysis Manager, Lasse Brosbøll Staun, på tlf. 7635 0194.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt

     

    Kvickly i Varde
    Du bliver en del af et varehus med i alt 110 dygtige medarbejdere. Kvickly Varde er en del af den selvstændige brugsforening, Foreningen Kvickly Varde, som udover at drive Kvickly i Varde, driver følgende butikker: Dagli'Brugsen i; Alslev, Sig, Starup-Tofterup, Fakta i Agerbæk, Oksbøl og Varde, og Kvickly Brød & Brugskunst, SuperBrugsen Esbjerg Storcenter, Coop.dk/Mad samt 7 Ok benzinalæg og 2 vaskehaller.

    Kvickly i Varde er byens madbutik som netop er ombygget til en kædens flotteste varehus, med SM20 konceptet, på hele 3500 m2.

    Vi tilbyder:

    • Et job på 30-37 timer med start pr. 1.november 2019, eller efter aftale, i Kvicklys nonfoodafdeling, som består af: Elektronik & underholdning, isenkram, Sund & Smuk, tekstil. Jobbet er en midlertidig stilling med mulighed for forlængelse i eller omkring samme afdeling.
    • gode udviklingsmuligheder
    • gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • feksibel lønpakke
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad


    Vi forventer, at du:

    • Har et højt energi-niveau
    • Har haft job i en lignende funktion indenfor detailhandel, gerne uddannet i Coop systemer
    • Har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • Er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • Tager ansvar
    • Har ordenssans og gerne kreativ
    • kan arbejde selvstændigt
       

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Varehuschef Jimmi Thomsen 7695 0121 (ferie uge 41)


    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 23. oktober 2019

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt

    Souschef - Hans Knudsens plads

    2100, København Ø


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Stefan Walther Sørensen på telefon 42120600, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Stefan Walther Sørensen på telefon 42120600, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser