Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    17. Dec

    Tax Manager

    6000, Kolding


    Har du regnskabs- og skattemæssig erfaring, og har du interesse i at udvikle dig primært inden for det skattemæssige område? Vil du være del af en vækstorienteret virksomhed, hvor du får mulighed for at dyrke dit talent samt realisere dit potentiale? Så er du måske vores nye Tax Manager.

    Lidl Danmark er en virksomhed, der i den grad er i rivende udvikling og samtidig befinder sig i en meget konkurrencepræget branche. Disse faktorer sætter præg på stillingens indhold og udformning.

    Du bliver en del af regnskabsafdelingen, hvor vi i øjeblikket er 12 engagerede medarbejdere. Vores skatteafdeling består af i alt én medarbejder, så du vil få et stort og selvstændigt ansvar for de skatte- og afgiftsmæssige områder i virksomheden. Stillingen vil have en bred kontaktflade og vil involvere alt fra hands-on-opgaver til ledelsesrapportering på højt niveau.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klart i 2021, men indtil da vil der være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus 2 dage om ugen.

    Der er tale om en spændende og udfordrende stilling med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du kommer til at samarbejde tæt med den øvrige organisation.

    Tax Manageren refererer til Head of Accounting, og tiltrædelse vil være snarest muligt.

    Næste skridt
    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og et informativt CV. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Accounting, Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sikre korrekt opgørelse af skatter og afgifter i periode- og årsregnskaber
    • Udarbejde selskabsselvangivelser og sambeskatningsindkomst
    • Opgørelse og beregning af latente skatter
    • Ansvarlig for Transfer Pricing dokumentation
    • Besvarelse af skattemæssige forespørgsler fra vores internationale hovedkontor
    • Kontakt til offentlige myndigheder, revisorer og andre eksterne rådgivere
    • Rådgivning og sparring med ledelsen og øvrige afdelinger vedr. moms- og skattemæssige konsekvenser af større projekter
    • Tæt opfølgning på ny lovgivning
    • Optimering af processer og forretningsgange inden for selskabsskat, rapportering mv.
    • Medvirke til udarbejdelse af rapporteringspakker ifm. periode- og årsregnskaber
    • Ad hoc-opgaver af skatte- og regnskabsmæssig karakter

    Der er tale om en spændende og udfordrende stilling med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du kommer til at samarbejde tæt med den øvrige organisation.



    Om dig

    Om dig
    • Du har en højere økonomisk uddannelse, f.eks. HD-R, cand.merc. eller tilsvarende
    • Du har en skattemæssig eller revisionsmæssig baggrund kombineret med en solid praktisk erfaring.
    • Du evner hurtigt at sætte dig ind i skattemæssige problemstillinger og formår at udarbejde beslutningsoplæg i høj kvalitet.
    • Du har gode IT-kundskaber, herunder især i Excel.
    • Du kan overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du har personlig pondus, er selvkørende, arbejder med høj faglighed og har en struktureret tilgang til dine opgaver
    • Du er serviceminded og forstår vigtigheden af et godt samarbejde på tværs i organisationen.
    • Du er fleksibel i forhold til perioder med spidsbelastning

    Tax Manageren refererer til Head of Accounting, og tiltrædelse vil være snarest muligt.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtigt godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.
    • Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Næste skridt
    Hvis du kan se dig selv i dette spændende job, ser vi frem til at modtage en motiveret ansøgning og et informativt CV. Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Head of Accounting, Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Facer i Odense

    5000, Odense C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Facer i Aarhus

    8000, Aarhus C

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.

    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider 
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter. 

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Facer i Kolding

    6000, Kolding

    Facer for en god sag

    Som facer gør du en forskel for verdens fattigste ved at hverve nye medlemmer på gader og stræder.

    For at være den rette kandidat skal du være ansvarlig, energisk og have en vindermentalitet.
    For at få succes på arbejdspladsen skal du have et konkurrencegen som stræber efter at være nummer 1. Du skal desuden kunne arbejde selvstændigt, kreativt og løsningsorienteret for at kunne løfte opgaven.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    Ø  Salgserfaring er et plus – men ikke et krav!

    Ø  Du bliver motiveret af målsætninger og arbejder godt under pres

    Ø  Du er glad, udadvendt og energisk!

    Ø  Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.

    Ø  Du er klar på at arbejde på gader og stræder i Danmark

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt hvad vi kan for at sikre at du bliver dygtig til dit arbejde. At du føler dig set og anerkendt er en stor prioritet hos os. Der vil altid være koordinatorer og ledere som kan hjælpe dig, og sikre at du går glad hjem hver dag. Desuden tilbyder vi:

    Ø  En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold

    Ø  Uddannelse og træning i kommunikation og salg

    Ø  Udfordringer, der rykker dig som menneske

    Ø  Fuldtid eller deltid

    Ø  Fast timeløn på op til 127 kr.

    Ø  En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp

    Ø  Fredags barer, sommerfester, teambuilding og meget meget mere!

    Arbejdssteder og tider
    Vi arbejder udendørs på gågader og offentlige arealer. Vejret er din ven, byen din arbejdsplads og mulighederne er mange, hvis man ser muligheder og er klar på udfordringen. Du har den rette indstilling uanset vind og vejr – og uanset vejrguderne går du forrest og leverer resultater.

    Vi tilbyder et meningsfuldt og afvekslende arbejde, hvor du selv er med til at tilrettelægge dine arbejdstider, så det passer ind i dit liv. Du vil typisk kunne arbejde 3-5 dage om ugen, i alt 20-35 timer. Har du vigtige eksaminer eller afleveringer, skal der naturligvis også være plads til det, og vi tilrettelægger sammen arbejdet herefter.

    Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er. Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler i alle byer.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Phoner for en god sag

    8000, Aarhus C

    Som phoner hos Folkekirkens Nødhjælp gør du en enorm forskel for mennesker i nød over hele verden. Du hverver nye medlemmer til organisationen og kontakter allerede eksisterende medlemmer med henblik på at konvertere engangsbetalende til faste medlemmer eller vinde tabte medlemmer tilbage til organisationen. Alt sammen over telefonen.

    Vi tilbyder dig:

    Vi vil gøre alt, hvad vi kan for at garantere, at du føler dig veltilpas og velforberedt på og i dit arbejde. Derfor vil der altid være minimum én supervisor tilstede på kontoret, som kan hjælpe og vejlede dig, hvis du møder udfordringer på din vej.  Derudover tilbyder vi følgende:

    Ø  En fast timeløn m. mulighed for både del-, halv og fuldtid

    Ø  Fleksible arbejdstider i tidsrummet kl. 09-21

    Ø  En arbejdsdag præget af lige dele højt humør og konkurrence

    Ø  Gratis frugtordning samt fri adgang til kolde og varme drikke

    Ø  Fredagscaféer, temafester og andre sociale arrangementer på månedlig basis

    Som phoner vil du blive en lang række danskeres første møde med Folkekirkens Nødhjælp, hvorfor det er rigtig vigtigt, at du altid efterlader et godt indtryk. Af samme årsag er det rigtig vigtigt, at du har snakketøjet i orden og ikke er bange for at bruge det metodisk til at indfri dine mål i telefonen.

    Du bliver del af et målrettet team i fremdrift, som altid sigter mod at vækste. Vi tror på trivsel og arbejdsglæde som nøglebrikker i forhold til at fremme gode resultater, hvorfor et behageligt arbejdsmiljø spiller en helt særlig rolle på arbejdspladsen.

    Vi udbyder løbende individuel feedback og kollektive salgskurser, hvorigennem du gives en lang række relevante redskaber i forhold til at forbedre dine evner i telefonen. Du forventes derfor at være indstillet på at lære gennem et udviklingsforløb, som strækker sig ligeså langt som din ansættelse. Vi opererer desuden med resultatkrav for at garantere et forsvarligt udbytte af dine løntimer.

    Vi søger phonere med følgende profil:

    For at blive taget i betragtning til jobbet, skal du være ansvarsfuld, energisk og selvsikker. Desuden skal du være disciplineret, konkurrence- og resultatorienteret.  Succes på arbejdspladsen er strengt afhængig af din egen indsats og der er ingen, som kommer sovende til fadet.

    Som phoner opøves ikke alene din evne til at sælge i telefonen, men også din evne til at formidle i bred forstand. Dvs. at de erfaringer, som du tilegner dig hos Folkekirkens Nødhjælp, er erfaringer, som du kan drage nytte af resten af livet. I særdeleshed hvis du vælger en karriere, hvor menneskelig kontakt spiller en afgørende rolle.

    Send en motiveret ansøgning til Philip Spielmann Nielsen på: psni@dca.dk, ring på 25502101 eller ansøg via linket online.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Vi ønsker et Danmark hvor mennesker ikke dør unødvendigt af hjertekarsygdomme – hverken voksne eller børn. Er du god til at tale med mennesker? Vil du styrke dine evner at kommunikere præcist og effektivt? Hos Hjerteforeningen kan du arbejde både deltid og fuldtid for en god sag!

    Hjerteforeningens telemarketing-team spiller en stor rolle i organisationen. Vi søger derfor ansvarsbevidste phonere, der vil gøre en forskel gennem direkte dialog med vores medlemmer.

    Om jobbet 
    Arbejdet består i at ringe til vores medlemmer for at motivere dem til at støtte Hjerteforeningens arbejde yderligere. De primære arbejdsopgaver består i at:

    Ringe ud til eksisterende medlemmer for at forøge deres bidrag 
    Hverve nye spillere til Hjertelotteriet 
    Ringe ud til tidligere medlemmer og tilbyde dem at komme tilbage som medlemmer 
    Om dig 
    Som phoner er du med til at skaffe penge til en vigtig sag, og fungerer som vores stemme udadtil overfor Hjerteforeningens medlemmer. Derfor skal du kunne tale din sag, samtidig med at du står for et højt serviceniveau.

    De rette kandidater:

    besidder gode kommunikative færdigheder og taler fejlfrit dansk 
    har lyst til at udvikle sig personligt og fagligt gennem uddannelse, coaching og samarbejde 
    er resultatorienterede og har godt med gåpåmod 
    kan arbejde mindst 2 dage ugentligt, og gerne mere 
    Vilkår 
    Mandag-torsdag er der tre vagter alle dage, kl. 9-12, kl. 12.30-16.30 og 17-21. Fredag er der to vagter kl. 9-12 og 12.30-16.30, og søndag er der en vagt 12.30-16.30.

    Vi tilbyder:

    du vælger selv, hvilke vagter du ønsker at arbejde - dog mindst 2 vagter ugentligt. 
    fast timeløn, betalt pause og frugtordning 
    Gode kolleger i en afdeling, der er præget af arbejdsiver, humor og engagement 
    oplæring og sparring med erfarne supervisors, ledere og kolleger 
    Arbejdspladsen er Hjerteforeningens hovedkontor i Vognmagergade, i København K tæt ved Nørreport station.

    Vi afholder samtaler løbende og har opstart snarest. Hvis du ønsker at søge stillingen, så send os din ansøgning samt CV. Ønsker du nærmere information, er du velkommen til at kontakte Caroline Oude Hesselink på telefon 40 13 91 51.

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 143.600 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Såfremt du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte 
    Caroline Oude Hesselink 
    carolineeroh@hjerteforeningen.dk 
    Tlf.: 4013 9151 
    Ansøgningsfrist: 
    Løbende

     

    Hjerteforeningen er en interesseorganisation med særligt fokus på forebyggelse, forskning og patientstøtte med næsten 100 medarbejdere, 88 lokalforeninger, 3 patientklubber, 7 motionsklubber og rådgivning i hele landet. Hjerteforeningen varetager hjerte-kar-patienters interesser i en række sammenhænge. Foreningen har godt 148.000 medlemmer og samarbejder med en lang række organisationer og virksomheder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec



    Vil du være med til at præge Lidl Danmarks fremtidige butiksbyggeri? Og har DU lyst til, at indgå i et ungt og dynamisk team. Så er det lige dig, vi søger!
                
    Til Lidls byggeteknisk afdeling med base i Kolding (Fremtidigt i Aarhus), søger vi en ambitiøs projektleder med masser af gå på mod, der er klar til, at tage ansvar i forbindelse med udarbejdelse af fremtidens standard for dagligvarebutikker. En standard som hele detailbranchen vil skue i mod. Som projektleder i byggeteknisk afdeling vil du få stor indflydelse på, hvordan fremtidens butikker skal udføres såvel som processen forinden. Du vil ydermere være med til, at udføre KS og bistand ift. Butiksbyggerierne, udvikle og beskrive retningslinjer, ajourføre og optimere vores byggeprogram mv.

     

     

    Du lykkes i Lidl
    Hos os får du en velfungerende arbejdsplads, hvor de ting, du skal bruge, bare fungerer. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i en dynamisk branche, der kræver, at vi altid er på forkant, og altid er klar til at hjælpe hinanden. Vores internationale succes og vækst  betyder jobsikkerhed, og at fremtidsmulighederne ikke stopper ved grænsen. Derudover starter du en karriere med branchens bedste kollegaer.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Orhan Ongun på tlf 7635 0386.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Optimere og løbende udvikling vores byggeprogram
    • Sparring med, samt omsætning af opgaver fra Lidls internationale hovedsæde
    • Kvalitetssikring af byggeprojekternes kvalitet og sørge for, at det er 100 % i orden
    • Udarbejdelse af budgetter i samarbejde med de øvrige afdelinger for renovering, nybyggeri mv.
    • Sørge for at vores kollegaer opdateres-/informeres vedr. Lidls butiksbyggeri


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller lignende.
    • Du har gerne erfaring fra byggebranchen som bygherrerepræsentant, rådgiver og/eller entreprenør.
    • Du har overblik, drive og engagement, som kan sikre fremdrift og resultater
    • Du er i besiddelse af viden om konstruktioner, og tekniske installationer generelt, eller har mod på at lære det.
    • Du evner at formulere dig præcist i såvel skrift som tale på dansk
    • Du har grundlæggende kendskab til engelsk såvel skrift som tale
    • Du har gode kommunikations evner samt gennemslagskraft
    • Du har en god situationsfornemmelse, og ser altid muligheder frem for begrænsninger
    • Du besidder gode forhandlingsevner
    • Du evner at træffe de rigtige beslutninger – også under pres
    • Du er struktureret, målrettet, fleksibel og resultatorienteret

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling i en virksom i kraftig vækst, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv, at planlægge arbejdsdagen
    • Du vil fra en start få en grundig introduktion til virksomheden, og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for, at lykkes i jobbet som projektleder i vores byggeteknisk afdeling.

    Du lykkes i Lidl
    Hos os får du en velfungerende arbejdsplads, hvor de ting, du skal bruge, bare fungerer. Vi tilbyder en spændende arbejdsplads i en dynamisk branche, der kræver, at vi altid er på forkant, og altid er klar til at hjælpe hinanden. Vores internationale succes og vækst  betyder jobsikkerhed, og at fremtidsmulighederne ikke stopper ved grænsen. Derudover starter du en karriere med branchens bedste kollegaer.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte afdelingschef Orhan Ongun på tlf 7635 0386.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Jan

    Vi ved at ansatte som trives skaber gode gæsteoplevelser. Vi leder efter dig, som elsker at have direkte kontakt med gæster.

    Hvorfor skal du vælge os?

    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og det kan blive værdifuldt for dig resten af livet. Vi er også sikre på, at du vil møde mange nye venner.
    • Du får lært meget om gæsteservice.
    • Vi tilbyder flexible arbejdstider, hvilket gør, at du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter.
    • Hos os findes der gode karrieremuligheder, hvis du ønsker dette. Uanset hvor længe du vælger at arbejde hos os, får du en værdifuld arbejdslivserfaring.
    • Vi tilbyder et spændende og varieret arbejde i højt tempo.

    Kan du lide at arbejde i teams, har en positiv indstilling og trives i en hverdag med fart på, så er jobbet hos Burger King måske noget for dig?

    Vores medarbejdere har mange forskellige arbejdsopgaver, og du kommer både til at arbejde ved kassen, i køkkenet og ude hos gæsterne i restauranten.

    Hvis du ønsker udvikling og få mere ansvar har vi mange forskellige karrieremuligheder. Vi rekrutterer næsten alle ledere internt. Mange af vores restaurantchefer og franchisetagere begyndte også som medarbejdere.

    Jobinfo

    • Du skal have færdiggjort 9. klasse
    • Der er indgået overenskomst, der dækker ungarbejdere.

    Jobinfo

    • Tiltrædelsesdato: Hurtigst muligt
    • Rekruttering sker løbende
    • 100 eller 120 timer. Både morgen, aften og weekend
    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec

    Salgsleder - København S

    2300, København S


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec

    Butiksassistent - København S

    2300, København S


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser