Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Efter branche

Stillinger

Ledige stillinger

  • Triaba

    29. Feb

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    9. Mar

    Introduktion

    Har du et par uger i løbet af din sommer, hvor du gerne vil bruge noget af tiden på at arbejde og tjene ekstra penge? Så læs med her!

    På #teamlidl søger vi kollegaer til sommerferieafløsning i perioden fra maj til og med august. Du har sammen med butikschefen mulighed for at planlægge, hvor meget du har mulighed for at arbejde. Så det er op til dig, om du vil arbejde nogle enkelte uger eller i hele perioden – dét er op til dig!

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige, når de handler hos os i deres sommerferie. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Du er klar på, at tingene kommer til at gå stærkt, og du foretrækker at arbejde i en vekslende og udfordrende hverdag. Desuden ser vi gerne, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Bliver motiveret af sommer-glade kunder
    • Du er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    • Et uformelt arbejdsmiljø med udfordring og humor
    • Mulighed for at udvikle nye faglige kompetencer
    • Fleksibilitet i forhold til periode og antal timer
    • Løn efter gældende overenskomst fra HK og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
    • Verdensklasse sammenhold

     

    Stillingen er i perioden maj-august i de uger, der passer dig – og med mulighed for forlængelse efter sommer.
    Arbejdstiden kan fordeles i hele butikkens åbningstid fra kl. 6-22.

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit CV og en motiveret ansøgning

     

    Vi rekrutterer løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringsteamet på jobilidlvest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    21. Mar

    Introduktion

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du måske vores nye ungarbejder!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold. Og som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen.*

    Mød din nye kollega William
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik” udtaler William, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.

    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler! 

    På #teamlidl kommer du på hold med verdensklasse kollegaer. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter. Vi går nemlig op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kollegaer.

    Grænseløse karrieremuligheder
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. marts 2023. 

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt  

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Du har mulighed for at arbejde eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    Udover at du får verdensklasse kollegaer, så får du som ungarbejder også:

    • Et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen*
    • Løn og vilkår efter gældende overenskomst med HK
    • Erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om #teamlidl og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send din ansøgning allerede i dag!

    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit CV og en motiveret ansøgning

     

    Vi rekrutterer løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    21. Mar

    Introduktion

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? Så er du måske vores nye ungarbejder!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold. Og som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen.*

    Mød din nye kollega William
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik” udtaler William, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl.

    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler! 

    På #teamlidl kommer du på hold med verdensklasse kollegaer. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter. Vi går nemlig op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kollegaer.

    Grænseløse karrieremuligheder
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. marts 2023. 

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt  

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Du har mulighed for at arbejde eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    Udover at du får verdensklasse kollegaer, så får du som ungarbejder også:

    • Et Lidl-tillæg på 5 kr. mere i timen*
    • Løn og vilkår efter gældende overenskomst med HK
    • Erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om #teamlidl og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send din ansøgning allerede i dag!

    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit CV og en motiveret ansøgning

     

    Vi rekrutterer løbende, så send din ansøgning hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning!

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Er du vores nye Floor Manager?

    Som Floor Manager har du det fulde overblik over og ansvar for forløbet i restauranten på en given aften. I tæt samarbejde med de andre kolleger på arbejde sikrer du, at vores gæster er gladere, når de går, end da de kom.

    Gå forrest med dit værtskab og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig flamme uniform og dit bedste smil, når du sikrer at alle vores mange gæster får en oplevelse hos os, så de besøger os igen - og igen. Du behøver ikke være faglært tjener eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i værtskab samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet krydret med masser af kærlighed i vores værtskab.

    Vi leder nu efter vores mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Restauranten og værtskabet er din banehalvdel

    Som Floor manager får du den hellige opgave at sikre gæstens oplevelse, når de besøger os. Det gør du, allerede før vi åbner kl. 17, hvor du gør restauranten klar og ligger din plan for driften. Når restaurantteamet møder ind, er det dig, der leder og fordeler dagens opgaver. Du er med ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Placerer borde og er ansvarlig for bordreservationerne
    • Tager ansvar for aftenens team (værterne) og har det fulde overblik over aftenens forløb i restauranten
    • Samarbejder omkring driften af restauranten generelt
    • Koordinerer med vores Buffet Manager, som har ansvaret for køkkenet
    • Koordinerer og sparrer med General Manageren, som har det overordnede ansvar
    • Sikrer høj gæstetilfredshed

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at en restaurant skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har ofte travlt men ikke mere travlt end, at vi kan hjælpe hinanden med det klare formål at levere værtskab i verdensklasse – til alle vores gæster. Vi gør os umage med at skabe et stærkt sammenhold og højt humør i teamet.

    Den serviceglade og fokuserede type

    • Du har et højt servicegen og lyst til at gøre en forskel for vores gæster
    • Du har erfaring fra restaurations-/service-branchen
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er udadvendt, selvsikker og positiv
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som Buffet Manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17, og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning og gerne med buffet
    • Du har gerne leder erfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Er du vores nye opfylder?

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer, at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere, end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Er du vores nye opvasker?

    Som opvasker er du ansvarlig for, at vores gæster kan få noget at spise på og drikke af. Og noget som ikke alene er rent, men som også sikrer vores høje hygiejnestandarder.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi lægger vægt på følgende ved ansættelse:

    • At du har afsluttet 9. klasse og er under 18 år
    • At du er en positiv, udadvendt og smilende person
    • At du kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • At du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • At du kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F - også for medarbejdere under 18 år
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 23:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Vi søger værter i verdensklasse - er det dig?

    Som vært er det dig, der tager ansvar for, at alle vores gæster får en fantastisk oplevelse, fra de træder ind i restauranten, til de forlader den igen. Du er gæstens personlige vært, som med udstråling og smil behager gæsterne, som var de i dit eget hjem.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig der,:

    • Tager ansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Tager imod bestillinger af drikkevarer og desserter samt serverer disse
    • Rydder af og dækker op i restauranten

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø i overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Er du vores nye medarbejder i vores Take Away team?

    Som Take Away medarbejder bidrager du til vores daglige drift af take away. Med alt fra forberedelse, nedpakning og udlevering til gæsten.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at forberede, nedpakke og udlevere vores lækre mad til vores Take Away gæster
    • Hjælper til i køkkenet, hvor der er brug for det
    • Giver gæsterne mere, end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig XX timer pr. uge
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 15.00 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    29. Feb

    Storkøbenhavn, Nordsjælland, Vestsjælland, Lolland/Falster, Bornholm

    Er du på udkig efter en elevplads, hvor du får de bedste kolleger og 1.000 kr. ekstra i måneden? Så har vi elevpladsen til dig! Bliv elev i Lidl med start i august 2024. 

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold. I Europas største dagligvarekæde kommer du med på en succesfuld rejse, hvor vi alle er drevet af målet om at blive danskernes førstevalg. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du får bl.a. lov til at styre din egen butik med dine elevkolleger, og du får et elevtillæg på hele 1.000 kr. ekstra oveni den overenskomstmæssige løn. 

    Mød vores tidligere elev Thea: 
    ”Noget af det, jeg tager med mig fra min elevtid i Lidl, er, hvor meget man som menneske kan blomstre og vokse med sine opgaver, når man påtager sig et ansvar. Jeg gik fra at være en ret genert pige til at være hende, der går forrest. Hvis jeg ikke havde været elev i Lidl, tror jeg ikke, at jeg havde udviklet mig lige så meget personligt og fagligt,” fortæller Thea.

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år 
    • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift 
    • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder 
    • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.

    Om dig

    • For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb 
    • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste 
    • Du har drive, holdånd og godt humør 
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam 
    • Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens.

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt 
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. ekstra hver måned* ? 
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK 
    • En grundig oplæring i Lidls arbejdsgange og koncepter 
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en frisk og ligefrem tone 
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger 
    • Mulighed for sundhedsordning 
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. 

     
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning og eksamensbevis til os. I din ansøgning kan du fortælle lidt om, hvem du er, og hvorfor du vil være elev i Lidl. 
    Du bedes derudover angive, hvilke butikker du søger til i din ansøgning, da vi søger butikselever til adskillige af vores butikker landet over. Du kan se alle de butikker, hvor vi søger elever her.

    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet, så send din ansøgning hurtigst muligt.

    Tiltrædelse: August 2024 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder. 

    *Ift. den gældende overenskomstmæssige elevløn
     
    Vil du med på #teamlidl? 
    Sådan søger du stillingen: 
    •    Klik på ”Søg job” 
    •    Udfyld formularen 
    •    Vedhæft dit CV, en motiveret ansøgning og dit eksamensbevis 
     
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken. 

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på elev@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • Loggershut

    29. Feb

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Loggershut

    29. Feb

    Har du mange visninger på din YouTube kanal og en god dialog med dine abonnenter, så har du her muligheden for at tjene penge på din YouTube-kanal.

    På Loggershut.dk kan du lave en gratis profil, og derved gøre dig synlig for virksomheder, som gerne vil bruge dig og din YouTube-kanal, til at sælge virksomhedens varer eller services. Det foregår ved, at du er en såkaldt 'influencer'. Det vil sige, at du kan på din YouTube kanal fortælle dine følgere om virksomhedens varer eller services.

    Hvilke virksomheder du vil reklamere for, bestemmer du selv.

    Hvad du tjener som youtuber er noget, som du aftaler med virksomhederne. Men her kan du få et lille hint: Hvordan tjener jeg penge på YouTube?

    Du bestemmer også selv, hvor lang tid du gerne vil være en del af Loggershut.dk. Det eneste du skal gøre, er at klikke nederst på den grønne ansøgningsknap. Så bliver du ledt til forsiden på Loggershut.dk, hvorfra du kan oprette en: Influencer profil.

    Kender du også en god ven eller veninde, der kunne have glæde af at blive influencer, så del gerne dette jobopslag. 

    Ansøgningsproces

    Efter du har tilmeldt dig som influencer, så vil Loggershut.dk lige tjekke dine sociale medier.

    For at blive godkendt skal du som minimum:

    • Oplyse et link til din YouTube-kanal (ikke bare et link til https://www.youtube.com)
    • Have en offentlig YouTube-kanal

    Du vil derefter hurtigst muligt modtage en email, hvis du bliver godkendt som influencer på Loggershut.dk. På den måde kan du have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • 7-Eleven

    29. Feb

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Vi kan tilbyde dig et fritidsjob.

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer. Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-datavas, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Læs mere
  • 7-Eleven

    29. Feb

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer.
    Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-database, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Du kan også sende en uopfordret ansøgning til job@7-Eleven.dk - husk at skrive hvor i landet du søger!

    Læs mere
  • Job Squad

    29. Feb

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • Job Squad

    29. Feb

    Bliv en del af vores passionerede kundeserviceteam hos Booking.com i Sofia, Bulgarien! Betalt relocation

    Drømmer du om nye udfordringer? Nu har du chancen for at prøve kræfter af med et job i udlandet ved at søge denne super spændende stilling! 

    Sofia, som er hovedstaden i Bulgarien, er en fortryllende by, der kombinerer historie, kultur og modernitet på en enestående måde. Dens charme ligger i det spændende mix af gamle bygninger, smukke parker og pulserende byliv. Sofia er kendt for sine åbne grønne områder, der tilbyder en dejlig flugt fra byens travle rytme.

    Alt i alt byder Sofia på en unik livsstil, hvor historie, natur og moderne kultur smelter sammen. Det er en by, der byder velkommen med åbne arme og giver beboerne en positiv oplevelse af autentisk bulgarsk charme

    Om arbejdet:

    Som en del af Booking.com team’et får du mulighed for at være rejsendes personlige rejserådgiver. Du vil besvare telefonopkald, chatte og besvare e-mails fra kunder, hvor du hjælper dem med at opfylde deres rejseønsker. Med din ekspertise vil du sikre, at kunderne får en skræddersyet og uforglemmelig rejseoplevelse.

    Du vil blive en del af et globalt netværk af dedikerede kolleger, der deler din passion for rejser og kundeservice.

     

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt hotel i de første 14 dage
    • 490 BGN tilbagebetalt for flybilletten efter du har været 6 måneder hos firmaet
    • En moderne arbejdsplads med gode personalefaciliteter
    • Et bredt udvalgt af firmaarrangementer
    • Månedlig transport bonus på 50 BGN
    • Forsikring

    Du vil skulle arbejde mandag til fredag fra 10-19.

    Der er mulighed for at opnå en månedlig bonus, hvis du opnår de mål, som firmaet sætter for dig.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

    Hvad forventer vi af dig?

    • At du er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • At du har grundlæggende computerfærdigheder
    • At du har serviceorienteret og professionel
    • At du har et ønske om at arbejde i mindst 6 måneder

    Ansøg i dag, og vær med til at skabe uforglemmelige rejseoplevelser for kunderne!

    Læs mere
  • Spies

    26. Mar

    Udlandet, Hele Danmark

    Drømmer du om et job i udlandet?

    Brænder du for at arbejde med mennesker?

    Og har du lyst til at give rejsebranchens bedste serviceoplevelse?

     

    Så er det måske dig, vi står og mangler – lige nu søger vi nemlig nye stjerner til sommeren 2024.

     

    Til sommersæsonen 2024 søger vi:

    • Guide
    • Børne- og ungdomsguide
    • Holdinstruktører

    Vi tilbyder

    • Et spændende og udviklende arbejdsmiljø i udlandet
    • To fridage per uge, hvor du har mulighed for at opleve det rejsemål du arbejder på
    • Du kommer til at indgå i et team med fantastiske nordiske kollegaer
    • Mange udviklingsmuligheder internt og værdifuld erfaring

    Arbejde hos os

    Er du nysgerrig efter at se hvordan livet ser ud for vores udlandspersonale? Du kan få et indblik, ved at gå ind på vores hashtags #workatspies og #workatsunwing på Instagram og TikTok. 



    Besøg vores karriere side for at læse mere om vores stillinger i udlandet.

    Det gør du ved at klikke på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

     

    Hvem søger vi? 

    Vi leder efter dig, der er fleksibel, betænksom og serviceminded, så du kan give vores gæster de bedste ferieuger på året. Du er en naturlig glædesspreder og deler gerne dine erfaringer og kompetencer med andre og er åben for forandring og nytænkning.

    Og så er du villig til at forlade familie og venner for et længere udenlandsophold.

    Vi søger dig der ser dette job som en karrieremulighed, og som ønsker at udvikle sig inden om branchen og virksomheden.

    Har du viljen og drivet til at gå hele vejen? Så er vi den rigtige arbejdsgiver for dig.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • Scandimate

    8. Apr

    Scandimate hjælper dig til få dit livs oplevelse - hvis du er klar til at arbejde og tage fat på de vildeste byggepladser i Sydney.

     

    Jobbet

     

    Dine arbejdsopgaver varierer meget og kan være alt fra:

    • Oprydning
    • Modtagelse af materialer og
    • Generelt blot hjælpe håndværkerne med deres arbejde

    For at få succes, så er det vigtigt, at du er vant til at lave fysisk arbejde. Måske har du hjulpet din onkel med at bygge en garage. Måske bor du på landet, og er vant til at hjælpe til. Der kan være mange gode grunde, men skriv venligst i din ansøgning: Hvilket fysisk arbejde du er vant til?

    Med jobbet down under kan du:

    • Finde ud af, om en håndværksuddannelse lige er noget for dig, når du vender retur til Danmark. Vil du eksempelvis være håndværker, er dette job perfekt for dig

    Løn og dine rejseomkostninger mv.

     

    Din løn starter på omkring 17.000 dkr udbetalt efter skat/måneden, og når du har fri, kan du nyde livet Down Under! Brug jobbet til at finansiere en ”lang ferie” og læg penge til side, så du kan rejse Australien, New Zealand eller Asien tynd efter 3-6 måneder med arbejde i Sydney! 

    Din investering er 39.995 kr og inkluderer alt som du har brug for, for at få en god start i udlandet!

     

    Vi hjælper dig:

     

    ScandiMate ApS har siden 2019 sendt danske håndværkere til Australien, hvor ScandiMate klarer alt bøvlet såsom;

    • Visum
    • Job
    • Bolig
    • Skat
    • Bank
    • Fly
    • Forsikringer
    • osv.

    så du blot skal vælge, hvor du gerne vil hen, og hvornår du gerne vil afsted!

     

    Vil du gerne vide mere?

     

    Du kan læse mere på vores website (klik blot på den grønne ansøgningsknap nedenfor).

    Eller udfylde denne formular, så hører du fra Scandimate asap.: 

    [kontakt-form-b2b]

     

    Om Scandimate:

     

    Scandimate er kendt fra blandt andet Løvens Hule, og har derfor blandt andet Jesper Buch, Morten Larsen og Jacob Risgaard som investorer.

    Tjek gerne vores Instagram: @scandimate_aps

    Læs mere
loading