Ansøgningsfristen er desværre udløbet, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Annoncen er ikke længere aktiv, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    26. Jan


    Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer, højt humør og fart over feltet? Har du leder-DNA og måske endda en ambition om at blive butikschef i Lidl? Vil du have udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du er en central del af den daglige drift af butikken?

    Så er du havnet det helt rigtige sted!

    Hos os bliver du en del af en stærk medarbejderkultur og et fællesskab, hvor alle tager ansvar og gør hinanden bedre. Vi har fokus på vores fælles mål: At blive danskernes fortrukne indkøbssted, samtidig med, at det hos os også skal være sjovt at komme på arbejde – hver dag! Vi gør os derfor umage for at skabe den bedste arbejdsplads.


    Vil du arbejde på en dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer, højt humør og fart over feltet? Har du leder-DNA og måske endda en ambition om at blive butikschef i Lidl? Vil du have udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du er en central del af den daglige drift af butikken?
    Så er du havnet det helt rigtige sted!
    Hos os bliver du en del af en stærk medarbejderkultur og et fællesskab, hvor alle tager ansvar og gør hinanden bedre. Vi har fokus på vores fælles mål: At blive danskernes fortrukne indkøbssted, samtidig med, at det hos os også skal være sjovt at komme på arbejde – hver dag! Vi gør os derfor umage for at skabe den bedste arbejdsplads.
    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt dirstiktschef Tina Christensen på telefon 4212 0530, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • I hverdagen er du i høj grad en vigtig spiller i den daglige butiksdrift. Du varetager opgaver som f.eks. bestilling af varer, kassebetjening og vareopfyldning. Du er også dagligt med til at rydde op og gøre rent, så butikken altid fremstår indbydende over for vores kunder
    • Medansvarlig for driften og ledelsen af butikken  
    • Oplæring, ledelse og motivering af medarbejdere med udgangspunkt i Lidl´s værdier
    • Medansvar for planlægning af omsætningsmål
    • Medansvar for personaleplanlægning og prioritering af arbejdsopgaver
    • Sikre at konceptuelle salgsprocesser og butikskoncepter efterleves i butikkerne
    • Være med til at sikre informationsflowet i butikken

    Om dig

    Om dig
    • Du ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
    • Du er serviceminded og sætter en ære i at give vores kunder en unik indkøbsoplevelse
    • Du har personlig gennemslagskraft, og du har lyst til at tage ansvar
    • Du er dygtig til at planlægge og prioritere arbejdsdagen
    • Du er god til at bevare overblikket, og du har styr på detaljerne
    • Du er fleksibel i forhold til arbejdstider, og du er villig til at påtage dig et ekstra ansvar, når situationen kræver det
    • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling i detailbranchen
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med en masse engagerede kolleger
    • En grundig og målrettet oplæring
    • Spændende karrieremuligheder
    • Attraktiv løn og pension
    • Rabatordning hos flere hundrede udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt dirstiktschef Tina Christensen på telefon 4212 0530, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.
    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:
    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.
    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne

    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.
    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:
    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.
    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:
     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:
    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.
    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  
    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:
    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Tina Christensen på telefon 4212 0530, hverdage mellem kl. 8 – 16.
     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Tina Christensen på telefon 4212 0530, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Er du udadvendt, energisk og god til at tale med mange forskellige mennesker?

    Motiverer det dig at skabe resultater, arbejder du selvstændigt og er punktlighed naturligt for dig?

    Brænder du for markedsføring og salg af kendte mærkevarer, og vil du være en del af Danmarks største promotion- og eventbureau?

    Så er Promoters noget for dig!

    Som promoter skal du have en brændende lyst til at være på, til at sælge et budskab og ikke mindst evnen til at være i øjenhøjde med mange forskellige forbrugere. Du har gode kommunikationsevner, er serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt. Det er din opgave at være det proaktive ansigt udadtil og sikre forbrugerne en god oplevelse.

    Du kan forvente, at hver dag byder på nye udfordringer, og vi kan love, at du ikke kommer til at kede dig som promoter.

    I funktionen som promoter bliver du en del af vores landsdækkende team, hvor du bliver tilknyttet et geografisk område, og du har selv stor indflydelse på, hvor meget du vil arbejde. En overvejende del af aktiviteterne ligger fredag og lørdag og udbuddet er sæsonfordelt. Til hver opgave vil du få et brief, der sammen med din udstråling og positive fremtoning skal sikre, at hver aktivitet bliver en succes for vores kunder.

    Vi tilbyder:

    • Afvekslende aktiviteter med bred kontaktflade
    • Mulighed for selvstændig udvikling
    • Fast timehonorar, med mulighed for forhøjelse alt efter anciennitet
    • Træning og certificering i salg og kommunikation

    Om Promoters A/S

    Promoters er Danmarks største promotion- og eventbureau, og vi brænder for at levere budskaber gennem levende markedsføring. Vi hjælper nogle af verdens største virksomheder med personlig overbringelse af deres budskaber, og har til dato leveret flere end 10.000 enkeltstående aktiviteter i hele Norden.

    Har du lyst til at prøve kræfter i et spændende univers af promovering og salg, og mener du, at din udstråling og fremtoning kan gøre en forskel, så opret en profil via; www.promoters.dk

    Matcher dine kvalifikationer og kompetencer vores forventninger til profilen som promoter, vil du blive indkaldt til et uddybende interview.

    Vi afholder samtaler løbende, så opret hellere din profil i dag end i morgen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Som vikar hos os bliver du ansat af JKS og får løn, feriepenge mv. af os - men har varierende arbejdssteder hos vores kunder.

    Du har frihed til at vælge, hvor og hvornår du vil arbejde - og hvad du vil arbejde med. Mens du arbejder, udvider du automatisk dit netværk og opnår erfaring, der kan bringe dig videre i din karriere - f.eks. til en fast stilling i en af de mange spændende virksomheder, vi samarbejder med.

    Der er masser af fordele. Både for dig, der er nyuddannet og ønsker erfaring inden for dit fag - og dig, der har familie og måske har brug for mere fleksibel tid, for at få hverdagen til at hænge sammen. Et vikariat er også en god mulighed for at oparbejde erfaring indenfor dit fag og lære nye arbejdsmetoder at kende. Der kan være mange grunde til at vælge et arbejdsliv med frie rammer.

    Attraktive forhold

    Som vikar hos JKS får du overenskomstmæssig løn, pension, feriepenge, sygepenge m.v. Når du er kommet i arbejde, holder vi tæt kontakt med dig og sikrer på den måde, at både du og dit arbejdssted er tilfredse med samarbejdet.

    Vi holder dig up-to-date

    Selv om du er "udstationeret" i forhold til JKS, informerer vi dig løbende om, hvad der rører sig inden for dit område og vi vurderer i fællesskab, om der kan være kurser og uddannelser, der er relevante for dig.

    Sådan bliver du vikar

    JKS er altid interesserede i velkvalificerede medarbejdere. Du kan blive optaget i vores database via hjemmesiden eller ved at kontakte dit lokalkontor. Herefter inviteres du til et interview, hvor vi afstemmer forventninger og kompetencer. Inden det første vikariat begynder, vil vi typisk indhente referencer fra dine tidligere ansættelser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Speditørelever

    Hele Danmark

    Bliv speditørelev i verdens 4. største transport- og logistikvirksomhed

    og bliv en del af vores succes 

    Vil du have ansvar og udvikling i et miljø, hvor vi drømmer stort? Vil du bidrage til vores fremtid og videre vækst, så vil vi gerne investere i din udvikling og uddannelse. Du kan være nøglen til vores fortsatte succes. 

    Bliv en del af en verdensomspændende virksomhed

    Som speditørelev i DSV udvikler du dig hele tiden både personligt og fagligt. Vi giver dig den bedste uddannelse og et stærkt netværk. Som elev bliver du derfor en del af et team af elever, der følges ad på skole gennem hele uddannelsen.

    Hvis du præsterer og viser initiativ, er der næsten ingen grænser for, hvor meget ansvar du får under din elevtid. Og har du ambitionerne, er der ikke langt til en lederstilling – eller en stilling i DSV i udlandet. Men først skal du vise, at du har modet og evnen til at træffe de rigtige beslutninger i en travl hverdag. Vi sørger for, at du hurtigt kommer til at lære værdien af godt købmandskab, og du er med til at sørge for at vores kunder får den bedste service. 

    Dygtige HHX’ere med mod på meget mere

    Du har afsluttet, eller er ved at afslutte, HHX med et godt resultat – og gode karakterer i engelsk, tysk og virksomhedsøkonomi. Du har samtidig taget de 5 ugers supplerende grundforløbsundervisning. Hvis du oveni har erhvervserfaring, hvor du fået god forretningsforståelse og fornemmelse for at gøre en god handel, så kan du være den helt rigtige ansøger til en af vores elevpladser.

    Send din ansøgning nu

    Har du lyst til at blive en af vores nye speditørelever, så send os din ansøgning og dit CV via nedenstående link. Vi starter næste store elevhold op 1. september 2017, men begynder at ansætte i løbet af januar, så send allerede din ansøgning nu. Husk at vedhæfte dit eksamensbevis.

    Du er også velkommen til at ringe og høre mere om uddannelsen på telefon 79 29 71 61 – spørg efter Ulla Anholm. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Se video om livet som speditørelev her: http://elev.dk.dsv.com/ 

    Global Transport and Logistics

    DSV tilbyder global transport og logistik.

    DSV har ca. 44.000 ansatte på verdensplan og egne kontorer i mere end 80 lande. I kraft af et internationalt netværk af partnere er vi i stand til at levere ydelser over hele verden og er dermed en stærk spiller på det globale marked. Som resultat af vores professionelle og fordelagtige løsninger realiserede vi en omsætning på 50,9 milliarder kroner i 2015.

     

    www.dk.dsv.com

    www.facebook.com/dsv.corporate

    https://www.linkedin.com/company/dsv

    www.instagram.com/dsv_danmark

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Feb

    Vil du starte det nye år i Barcelona?

    1000-1400, København K

    Få et fedt job i hjertet af Barcelona - opstart januar 2017

     

    Hvad skal du lave i 2017? Er du eventyrlysten, og vil du kombinere storbystemning og varme med et fedt salgsjob, så pak kufferten og kom til Barcelona. 

    Hvorfor blive i Danmark, når du kan få varme, storby og arbejde i Barcelona? Pak kufferten og kom afsted. Vi hjælper dig selvfølgelig godt på vej:

    • Vi hjælper dig med at finde en lejlighed i Barcelona. Glæd dig til at bo i Europas storslåede, smukke og hyggelige storby – til priser, der er lavere end i København og Århus.

    •          Vi administrerer alt det papirarbejde, der er nødvendigt for at bo og arbejde i Barcelona.
    •          Vi opretter en bankkonto i Barcelona for dig. Nemt, ikk?

     Alt du skal gøre er at bestille en flybillet herned og varme din sælgerstemme godt op. (Psst.. Turen tager under tre timer, og en flybillet  herned kan fås helt ned til 250 kr.) 

     Har du vindermentalitet?

    Det håber vi! Vi søger medarbejdere, som ikke stiller sig tilfreds med 2. pladsen, men går efter at blive den bedste. Og der er bestemt incitament for at kæmpe: Du får højere bonus og federe præmier. Vi vil dog pointere, du ikke behøver have sælgererfaring. Vi skal nok lære dig grundigt op. Det vigtigste er, at du arbejder målrettet, med de guidelines vi giver dig, og smiler så meget, at det kan høres over telefonen.

    Opstart

    Der er opstart i Barcelona i starten af januar. Her vil du starte sammen med andre nye, så bare rolig - du er ikke alene. Har du først mulighed for at starte i slutningen af januar, skal du endelig søge alligevel. Så holder vi dig opdateret indtil da. 

    Du skal søge jobbet – hvis

    Du vil have verdens bedste kollegaer i form af eventyrlystne, unge mennesker.

    Du skal holde et sabbatår og gerne vil arbejde nogle måneder for at tjene penge til en rejse.

    Hvis du gerne vil ud og opleve verdenen, men samtidig tjene penge til dit ophold.

    Hvis du vil have en oplevelse, du sent vil glemme.

    Hvis du vil udvikle dig til verdens bedste sælger og derved styrke din fremtidige karriere.

    Hvis du trænger til nye udfordringer og en anderledes hverdag.

    Hvis du vil have venskaber for livet

    Glæd dig…

    … til et arbejde, du bliver høj af, og et liv i en storby, der bare har alt, hvad en storby i syden bør have.

    VI glæder os til at høre fra dig.

    Du kan søge jobbet via formularen herunder.

     

    OBS: Vær opmærksom på, at du skal være fyldt 18 år og være flydende i dansk tale for at komme i betragtning til jobbet

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Infonordic tilbyder dig et virkeligt spændende arbejdsmiljø, samt en foranderlig hverdag med plads til personlig udvikling som salgs-og mødebookings konsulent i Spanien.

    Hvorfor vælge Infonordic? Costa del Sol er kendt og elsket blandt mange danskere i alle aldre. Mange rejser til Malaga området og søger i den forbindelse et job hos en af de mange danske virksomheder som ligger her på kysten. Kun få virksomheder er gode til at overholde den spanske lovgivning, hvorfor det netop er vigtigt at vælge sin nye arbejdsplads med omhu.

    Hos Infonordic arbejder vi med store danske kunder og har siden vores grundlæggelse i 2003 været kendt for at give vores ansatte en professionel kontrakt, arbejdsforhold samt et moderne arbejdsmiljø.

    Vi oplever igen stor efterspørgsel på vores services og vi har en vision om aggressiv vækst de kommende år. Vi søger nu flere stærke profiler hvor vi kan tilbyde dig et arbejde, hvor det er naturligt, at din oplæring, træning, coaching samt videreuddannelse tager udgangspunkt i netop dine kompetencer. Infonordic er en outsourcing virksomhed. Vi specialiserer os primært i mødebooking, salg og interview, hvilket vil sige at virksomheder i Danmark bruger vores ekspertise og høje kvalitet indenfor disse områder til at få en given opgave løst på dansk. Vi sammensætter et uddannelsesforløb der komplementerer og styrker din profil for at bringe dig videre til succes. Vi sørger for en grundig oplæring samt træning. Derudover vil du også løbende modtage undervisning i forsikring -og salgsteknikker. Infonordic´s fortsatte succes er baseret på vores dygtige projekt teams og vi ønsker, at vores konsulenter skal være de bedste i branchen.

    Vi hjælper dig med at finde et sted at bo via opdaterede link. Der finder du billige lejligheder i områderne omkring Infonordic.

    Vi tilbyder dig:

    • Sygesikring og arbejdskontrakt i henhold til spansk lovgivning.
    • Fast gage plus individuel bonusordning afhængig af dine resultater.
    • Hjælp til at søge flyttetilskud via EU’s EURES-program.
    • Uddannelse inden for forsikringer samt Intern forsikrings akademi.
    • Masser af sjovt samvær i en virksomhed som prioriterer at afholde mange personaleaktiviteter samt oplevelsesture rundt i Spanien.
    • Gratis frokostordning og Gratis spanskundervisning.
    • Glade og dygtige kollegaer der værdsætter at lære fra sig i alderen 20-60 år.
    • Opbyg dit netværk! Du bliver en del af en stor gruppe kollegaer fra mange forskellige lande.
    • En ledelse bestående udelukkende af folk som også selv leverer løsninger og er eksperter i deres felt.

    Vi forventer at:

    • Du når dine mål!
    • Du er dedikeret i at dygtiggøre dig, resultatorienteret samt passioneret omkring dit arbejde.
    • Du drives af et konstant ønske om at lære nye salgsteknikker og salgsmetoder.
    • Du er struktureret i din tilgang til problemløsning og dine løsninger afspejler kvalitet og målrettethed.
    • Du motiveres af at levere helstøbte løsninger der indfrier vores kunder og deres kunders behov.
    • Du arbejder struktureret og selvstændigt.

    Du har kendskab til IT, stillingen vedrører da konsulentbistand for vores danske kunder og det derfor nødvendigt at mestre dansk i tale og skrift på forretningsniveau.


    Hvis ovenstående passer på dig og du er interesseret i at høre mere om at arbejde og bo i Spanien, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan informere dig omkring løn og ansættelsesforhold, så du kan tage den rigtige beslutning. Vi glæder os til at høre fra dig. Send en ansøgning med CV til HR-chef Marianne Rasmussen på www.infonordic.com/job eller ring på +4546949700.Antal ledige stillinger: 2. Arbejdstid: Fuldtid, 39 timer mandag til fredag. Ansøgningsfrist: snarest (alternativt til 28-02-2017) 

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser