Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Har du mange visninger på din YouTube kanal og en god dialog med dine abonnenter, så har du her muligheden for at tjene penge på din YouTube-kanal.

    På Loggershut.dk kan du lave en gratis profil, og derved gøre dig synlig for virksomheder, som gerne vil bruge dig og din YouTube-kanal, til at sælge virksomhedens varer eller services. Det foregår ved, at du er en såkaldt 'influencer'. Det vil sige, at du kan på din YouTube kanal fortælle dine følgere om virksomhedens varer eller services.

    Hvilke virksomheder du vil reklamere for, bestemmer du selv.

    Hvad du tjener som youtuber er noget, som du aftaler med virksomhederne. Men her kan du få et lille hint: Hvordan tjener jeg penge på YouTube?

    Du bestemmer også selv, hvor lang tid du gerne vil være en del af Loggershut.dk. Det eneste du skal gøre, er at klikke nederst på den grønne ansøgningsknap. Så bliver du ledt til forsiden på Loggershut.dk, hvorfra du kan oprette en: Influencer profil.

    Kender du også en god ven eller veninde, der kunne have glæde af at blive influencer, så del gerne dette jobopslag. 

    Ansøgningsproces

    Efter du har tilmeldt dig som influencer, så vil Loggershut.dk lige tjekke dine sociale medier.

    For at blive godkendt skal du som minimum:

    • Oplyse et link til din YouTube-kanal (ikke bare et link til https://www.youtube.com)
    • Have en offentlig YouTube-kanal

    Du vil derefter hurtigst muligt modtage en email, hvis du bliver godkendt som influencer på Loggershut.dk. På den måde kan du have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

    SuperBrugsen Aakirkeby søger salgsassistent til mellem 30 og 37 timer om ugen.

    SuperBrugsen i Aakirkeby
    Du bliver en del af en butik med i alt 25 medarbejdere. SuperBrugsen Aakirkeby er øens største SuperBrugsen beliggende midt på øen, vi er inde i en rigtig god udvikling.

    Vi tilbyder:

    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser
    • Arbejdstid mellem 30 til 37 timer om ugen


    Opgaver:
    De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Ekspedition i kasselinjen
    • Yde den bedste kundeservice
    • Vareopfyldning
    • Lettere rengøring


    Vi forventer, at du:

    • er mødestabil og fleksibel
    • er servicemindet og sætter kunden i fokus
    • er en glad og udadvendt person med lyst til at samarbejde
    • kan arbejde selvstændigt


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Uddeler Allan Brogaard tlf. 56974530 , mail allan.brogaard@superbrugsen.dk

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 27-01-2019

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

    Souschef Rønne

    3700, Rønne


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Brian Schmidt på telefon 4212 0667, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet. 5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Brian Schmidt på telefon 4212 0667, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Jan

     

    SuperBrugsen i Hasle
    Du bliver en del af en butik med i alt 18 medarbejdere.Vi søger med tiltrædelse 1 januar en voksen medarbejder på 5-6 timer om ugen der kan tage nogle hverdags vagter og søndage som lukkeansvarlig.

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad


    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Uddeler Karsten Rømer tlf. 56901820

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 30. januar 2019

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Du kan godt begynde at varme op…..

    Så er det nu du skal søge hvis du vil have en af pladserne på det kommende elevhold med start 1. august 2019. Men, inden du søger, så kig lige lidt mere på denne her side, hvor du får en ide om hvordan det er at være elev i SPORT 24. Vi har over 60 Premium og Outlet butikker i hele Danmark, så du har altså en del muligheder.

    Hvis du så stadig er tændt på at komme med på holdet, så klik på ansøgningslinket og smid dit CV og din ansøgning op. Til gengæld har vi taget løbesko på og tændt for pulsuret, så vi ser din ansøgning igennem så hurtigt som muligt.

    UDDANNELSEN 

    Hos SPORT 24 får du en elevuddannelse med sport i centrum. Her kan du se frem til en 2-årig uddannelse som en af Danmarks bedste sportselever.

    Den praktiske del af din uddannelse foregår i butikken, hvor vi arbejder sammen helt i sportens ånd. Her skal hele teamet spille sammen, før vi når i mål, og det skal ske med et godt grin og en god dynamik.

    DET SKAL VÆRE FEDT AT GÅ PÅ ARBEJDE! 

    I butikken lærer vi dig alt, hvad vi ved, og klæder dig godt på – fra indretning og visuelt udtryk til kunderådgivning og salg – og du får hurtigt ansvar. Vi er ude blandt kunderne, og leg er en vigtig del af vores måde at møde dem på.

    Hos os er det fedt at arbejde. Vi har ingen tykke manualer, og det stiller krav til os alle sammen om at tænke selv og hjælpe hinanden, når vi sælger lækre produkter, og giver kunderne en god oplevelse og værdifuld rådgivning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    18. Mar

    Revisortrainee hos BDO

    Hele Danmark

    Har du lyst til et spændende og udviklende traineeforløb, hvor du får mulighed for at udfolde dit talent for at tale med mennesker, arbejde med tal og omsætte regnskaber til gode råd, der gavner kunderne? Ja, så har vi rigtig meget at tilbyde dig.

    Gennem et trainee-forløb hos BDO står vejen til en spændende karriere åben. Vi tilbyder dig en udviklende, sjov og lærerig traineetid, hvor du sammen med resten af trainee-holdet - og dine mere end 1.100 øvrige kolleger her i Danmark - vil opleve et fantastisk sammenhold i de bedste rammer. Du kommer i centrum for BDO’s talentudvikling.

    Dine arbejdsområder udvikler sig i takt med dine erfaringer, du får hurtigt ansvaret for egne opgaver, og så kommer du til at indgå i forskellige teams, hvor du sammen med dine kolleger arbejder med kundernes konkrete problemstillinger.

    Om dig og dine kompetencer

    Du har lyst til at lære og indgå i faglige sammenhænge. Du har mod og viljestyrke. Ambitioner driver dig, og du motiveres af at tage ansvar.

    Du har afsluttet din uddannelse på én af erhvervsskolerne, erhvervsakademierne, på universitetet eller forventer at afslutte med et godt resultat i 2019 – måske har du holdt et sabbatår fra studierne, hvor du har arbejdet eller rejst? Din interesse for tal, regnskaber og for at yde rådgivning er selvfølgelig stor; du kan lide at arbejde med mennesker, og du er god til at skabe kontakt. Vi tænker, at din fritid er aktiv, og at du trives med at være ’holdspiller’ og med at jage de bedste resultater.

    Som ny BDO-trainee er du:

    • udadvendt, interesseret i kontakt med andre mennesker og i at skabe netværk
    • analytisk, god til tal og har evnen til at se muligheder
    • god til at leve dig ind i såvel mennesker som deres virksomhedsudfordringer 
    • systematisk og struktureret
    • god til at lede, og du har stærke kommunikationskompetencer

    Jobbet

    Fra første dag vil du være betragtet som en ægte BDO’er. Fra begyndelsen af dit trainee-forløb bliver du tilknyttet en mentor, som sikrer, at du får en god introduktion til opgaverne.

    Du bliver en del af et to-årigt internt traineeforløb, som er praktisk orienteret mod dig, kontoret og i sidste ende BDO’s kunder. Du får en grundig introduktion til teori og hands-on-undervisning af vores fagligt kompetente undervisere. Kursusformen er afvekslende med moduler fordelt over to år, en række webinarer og en afsluttende test. Kommer du med en baggrund fra en af erhvervsskolerne eller erhvervsakademierne, læser du HD sideløbende med den interne uddannelse, men det aftaler vi nærmere ud fra en konkret vurdering af din baggrund og vores fælles ønsker og mål for din fremtidige udvikling.

    Du kommer til at arbejde med revision, regnskab, skat og rådgivning af virksomheder. Hos os får du hele paletten af opgaver i dit møde med kunderne, og du får en stor kontaktflade til forskellige kundetyper samt et stort og spændende indblik i dansk erhvervsliv. Du kan læse mere om traineejobbet her

    Trainee-uddannelsen giver dig solidt netværk

    Når du er trainee i BDO, får du en kæmpestor kontaktflade; for du mødes jævnligt med dine trainee-kolleger i forbindelse med interne kurser. Her udvikles jeres indbyrdes relationer, og dit netværk kommer til at dække hele landet, da vi har trainees på kontorer i hele Danmark. Via trainee-forløbet har du et solidt fundament for din fremtidige karriereudvikling og det perfekte udgangspunkt for at skabe din egen individuelle karrierevej.

    BDO er lokal og international

    BDO er en rådgivnings- og revisionsvirksomhed med solide nationale rødder og internationale bånd. Vi er landets fjerdestørste, og vi har nogle af landets skarpeste hoveder på en lang række fag- og specialområder. Det internationale BDO-netværk findes i mere end 160 lande, og det er en vigtig platform for udveksling af kompetencer og inspiration. Derfor får du både et stærkt fagligt bagland at trække på og direkte adgang til den nyeste internationale viden og praksis. Læs mere om BDO her

    Hvordan kommer du så tættere på jobbet?

    Hvert år ansætter BDO et nyt hold trainees, som får arbejdsplads på et af vores 31 kontorer over hele landet. Sidste år ansatte vi mere end 50 unge talenter. Så vil du med på holdet - være fremtidens revisor, og kan du mærke, du brænder for:

    • en arbejdsdag præget af høj arbejdsglæde og spændende udfordringer? 
    • lysten til at blive en del af en stor organisation?
    • muligheden for at gøre en forskel ved at skabe sund vækst for virksomheder inden for en bred vifte af brancher? 

     

    Bring os rundt om dig. Send os din ansøgning – allerede i dag

    På bdo.dk/trainee finder du mere information om, hvad trainee-jobbet og uddannelsen går ud på. 

     

    Vi søger revisortrainee hos BDO i Brønderslev, Ejstrupholm, Frederikshavn, Herning, Hobro, Kalundborg, København, Nykøbing Mors, Roskilde og Svendborg. Du kan både ansøge til et eller flere kontorer på en gang. Du vælger kontor(er), når du uploader din ansøgning og dit CV.

    Ansøg via knappen ”Ansøg nu”. Her kan du uploade din ansøgning og dit CV.

    Har du yderligere spørgsmål, er du velkommen til at skrive til vores HR-afdeling via mailen trainee@bdo.dk. Du kan også kontakte det enkelte BDO-kontor tæt på dig. Se de lokale BDO-adresser her. Det er det lokale kontor, der står for selve rekrutteringen.

    Vi ser frem til din ansøgning og til at høre, hvorfor du har lyst til at blive en del af BDO.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Drømmer du om en alsidig og spændende karriere? Så søg ind som salgstrainee i Bygma, hvor vi over en 2-årig periode udvikler dig til et af landets dygtigste salgs-og rådgivningstalenter. 

    I Bygma har vi uddannet trainees i en lang årrække, så du vil fra starten være i erfarne og trygge hænder. Som trainee i Bygma starter du på vores introduktionskursus, som holdes for alle nye Bygma trainees på tværs af uddannelsesretninger. Kurset er med til at styrke sammenholdet blandt vores trainees og elever og giver dig samtidig en introduktion til Bygma og dit uddannelsesforløb. 

    Salgstrainee i salgsafdelingen 

    Som salgstrainee i salgsafdelingen bliver du specialiseret i salg og service til erhvervskunder. Du får dit eget skrivebord og computer; det er nemlig dig, som skal rådgive professionelt, når kunderne ringer og bestiller materialer til alt fra en køkkenrenovering til opførelsen af et nyt supersygehus. Din uddannelsesretning har speciale i træ og byggematerialer. I løbet af uddannelsen lærer du at udregne materialeforbrug, finde attraktive priser og hvordan du i samarbejde med logistikken sikrer, at varerne leveres til rette tid og sted. 

    Salgstrainee i proff- og byggecenterbutik 

    Som salgstrainee i proff-eller byggecenterbutik får du et indgående kendskab til vores produkter. Det er nemlig dig, der skal servicere vores kunder, så de altid får de bedste løsninger. Din uddannelsesretning har speciale i værktøj og maskiner. I løbet af uddannelsen lærer du at rådgive og sælge. Du er med til at bestille varer, sætte varer på plads, gøre klar til kampagner, igangsætte tryk-på-tøj opgaver og udregne større tilbud. Du har også dit eget skrivebord og computer. 

    Selve uddannelsen 

    Som salgstrainee foregår din uddannelse på Business College Syd. Uddannelsen er en handelsuddannelse med speciale i salg med retning trælast eller værktøj. Den varer 2 år og veksler mellem praktik og skoleperioder. I skoleperioderne får du et grundlæggende kendskab til de produkter, vi sælger i Bygma. Salg, indkøb, markedsføring og kommunikation er også på skemaet. I forløbet tager du en eksamen på akademiniveau i faget ”Grundlæggende salg og salgspsykologi”, som giver dig 10 ECTS point. 

    Under din uddannelse får du en personlig Bygma-mentor, som følger dig under hele din uddannelse. Vi sørger også for, at dine opgaver så vidt muligt bliver tilpasset dine ønsker og evner. Så vi mener det, når vi siger, at du får en stærk salgsuddannelse. 

    Hvad forventer Bygma af dig? 

    I Bygma vil vi gerne have trainees som:  

    • Tager medansvar for egen uddannelse
    • Viser engagement, selvstændighed og er målrettede 
    • Har godt humør og fungerer godt i et team 

    Vi tror på, at vores medarbejdere udvikler sig bedst, hvis de selv får chancen for at påvirke deres arbejde. Derfor vil du opleve, at du får mulighed for at få eget ansvarsområde, hvis du viser vilje og resultater. Du vil komme til at indgå i et dynamisk team i en virksomhed, hvor hver enkelt medarbejder er synlig og værdsat, hvor vi arbejder sammen som et hold af BygMakkere, og hvor der lægges vægt på et højt serviceniveau. 

    Karrieremuligheder 

    Når du er færdiguddannet, står du med efterspurgte og anerkendte kompetencer. Vi uddanner trainees med det mål at beskæftige dem i udfordrende og spændende job i Bygma koncernen. Som salgstrainee har du mulighed for en fremtid som sælger, enten internt i en af vores forretninger eller som kørende sælger, butikschef, salgschef eller måske direktør for en af forretningerne. Vi er kendt for at passe på vores medarbejdere, og på grund af vores størrelse har vi ressourcerne til at efteruddanne og videreudvikle dig. Det er værd at huske, hvis du gerne vil se frem til et arbejdsliv med ansvar og indflydelse.

    Ansøgning 

    Du skal have bestået EUX, EUD, HHX, STX eller HTX og eventuelt ekstra skoleforløb, inden du starter den 1. september 2019. Ansøgningsfrist er den 28. februar 2019. 

    Tag en moderne uddannelse, du kan bygge videre på – søg ind på Bygmas salgstraineeuddannelse. Læs mere og søg via www.bygma-salgstrainee.dk

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser