Ansøgningsfristen er desværre udløbet, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Annoncen er ikke længere aktiv, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    28. Jan

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag(morgen)-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantchef Rikke Sørensen NAVN på 65318005 eller mail 65318005@sunset-boulevard.dk Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Uopfordret ansøgning

    7100, Vejle

    Casino Munkebjerg søger løbende nye medarbejdere.

    Derfor modtager vi gerne din ansøgning, selvom vi ikke har ledige jobs lige nu.

    Jobtitler kan eksempelvis være:

    • Dealer
    • Vært/værtinde
    • Receptionist
    • Servicemedarbejder
    • Pokerdealer

    Du skal dog kun sende din uopfordrede ansøgning, hvis du er kendetegnet ved at:

    • Være positiv, serviceminded og teamorienteret
    • Være vedholdende
    • Kan lide at have travlt og holde mange bolde i luften i selv pressede situationer
    • Gøre tingene af dig selv, ud fra de rammer du har i jobbet
    • Have mulighed for at komme til og fra Casino Munkebjerg via egen transport, da der ikke er offentlige transportmuligheder tæt på vores beliggenhed.
    • Ren straffe attest
    • Minimums alder 18
    • Præsentabel

    Din ansøgning

    Vi vil sætte pris på, at du uploader et foto, eller endnu bedre, hvis du er over 18 år, at du laver en lille video via din profil på UngArbejde.dk.

    Har du ikke hørt fra os inden 2 måneder, har vi på grund af den store mængde ansøgere desværre ikke mulighed for at gøre brug af dine kvaliteter i denne omgang.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Jan

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der hjælper restaurantens ledere med deres opgaver og det er dig, der har ansvaret, når de ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende og kunne fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er en holdspiller, og du har en klar forståelse for, hvor Holdet skal spille den bedste kamp hver eneste gang. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have overblik og gå forrest.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service.

    Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag (morgen)-, aften- og weekend.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Restaurantcef Rikke Sørensen på 65318005 eller mail 65318005@sunset-boulevard.dk Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Gadefundraiser

    5000, Odense C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Odense og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 5000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Odense” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Som ansat i Telemarketingbureauet

    Som ansat i Telemarketingbureauet, får du ikke kun et job i gode sociale rammer. Vi udvikler dine evner til at kommunikere dit budskab til både erhvervs- og privat-kunder, gennem vores mange salgs- og kommunikations-kurser.

    Det er ikke påkrævet at du har telemarketing- eller salgserfaring, vi sørger for at klæde dig på til de mange spændende udfordringer vi byder dig.

    Vi tilbyder fleksible arbejdstider, fast timeløn, attraktive bonusordninger, konkurrencepræget miljø og et job hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen.

    Vi arbejder med et bredt udvalg af forskellige kundetyper og opgaver, alle blandt de største indenfor deres respektive brancher. Netop derfor er arbejdsdagen hos os meget varieret – ikke to dage er ens!

    Vidste du..?

    • Som ansat hos os, får du et job i et afvekslende og stærkt konkurrencepræget miljø.
    • Vinderkultur og høj aktivitet er blot nogle af nøgleordene i Telemarketingbureauet.
    • Ordnede forhold med fast løn og gode provisionsordninger, er en selvfølge hos os.

    Du kan sende din ansøgning via formularen for neden. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Send din ansøgning via dette link

    Læs mere her om arbejdet

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Vi søger nye salgskollegaer, der kan lide at arbejde i et energisk miljø med mange gode kollegaer, hvor der er plads til alle uanset alder og baggrund.

    Vi arbejder med forskellige kunder, men man vil primært være tilknyttet én kunde ad gangen. Kunderne er nogle af Danmarks største og mest respekterede virksomheder.

    Salgsjobbet er med fast løn og ordnede forhold. Det er en fordel men ikke et krav, at du måske allerede i dag har erfaring med telemarketing.

    Vi mangler lige nu nye engagerede sælgere til vores daghold.

    Salgsbureauet er et Callcenter og det allerbedste af dem - vi ligger yderst centralt i Odense, i store lækre lyse lokaler med topmoderne faciliteter og IT.

    Vi har:

    • Fast løn på kr. 102,91 i timen oveni kommer fordelagtig provision eller bonus
    • Ordnede personale- og lønmæssige forhold
    • Nyeste IT-teknologi
    • Spændende sociale arrangementer, for de som har lyst
    • Lyse nyindrettede lokaler, i Vindegade
    • Fleksible arbejdstider med mulighed for både deltid og fuldtid
    • Medspillende og motiverende ledere og kollegaer
    • Godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og arbejdsglæde
    • Vi arbejder professionelt, vores oplæring er grundig og vores uddannelse er meget relevant for dem, som ønsker at forbedre deres kommunikationsteknikker.

    Der er fuld løn under oplæring og anden uddannelse.

    Din arbejdstid er mellem 8:00 - 16.00, fire dage om ugen. Fredag til klokken 15.30.

    Desuden tilbyder vi, at du får smilende, meget sociale kollegaer, der alle arbejder mod samme mål.

    Ser du dig selv, som en af vores nye, dygtige kollegaer, hører vi meget gerne fra dig.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 

    Send din ansøgning via dette link

    Læs mere om arbejdet her

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jan

    Vi søger en butiksassistent på deltid under 18 år

    Jobbet

    Som butiksassistent er du med til at sikre, at vores kunder får en god indkøbsoplevelse. Din hverdag er varieret og ikke to dage er ens. Dine opgaver er blandt andet:

    • Kassebetjening
    • Lettere vareopfyldning
    • Oprydning og lettere rengøring af butikken
    • Håndtering af flasker fra flaskeautomat
    • Håndtering af kundevogne og kundekurve
    • Andet forefaldende butiksarbejde

    Kvalifikationer

    Som butiksassistent er det vigtigt, at du er positiv og serviceminded, så både kolleger og kunder oplever butikken som et rart sted at være, når du er på arbejde. Du er udadvendt og god til at kommunikere med alle typer af kunder. Mangler du erfaring sørger vi naturligvis for grundig oplæring. Det er et krav, at du har afsluttet 9. klasse samt er under 18 år, da der er tale om en stilling som ungarbejder.

    Personalegoder

    Som ansat i Netto har du mulighed for at benytte en lang række personalegoder:

    • Personalerabat i føtex, Bilka og Netto
    • Medarbejderrabat på Nettos eget mobilabonnement - Nettalk
    • Frisk frugt og grønt på arbejdspladsen hver dag
    • Rabat på fitnessmedlemsskab
    • ... i alt omkring 100 - interne og eksterne - rabatordninger

    Ansøgningen

    Kan du se dig selv i stillingen som butiksassistent i Netto, så søg jobbet via linket her på siden. Ansøgninger behandles løbende.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jan

    Vi søger en butiksassistent på deltid under 18 år

    Jobbet

    Som butiksassistent er du med til at sikre, at vores kunder får en god indkøbsoplevelse. Din hverdag er varieret og ikke to dage er ens. Dine opgaver er blandt andet:

    • Kassebetjening
    • Lettere vareopfyldning
    • Oprydning og lettere rengøring af butikken
    • Håndtering af flasker fra flaskeautomat
    • Håndtering af kundevogne og kundekurve
    • Andet forefaldende butiksarbejde

    Kvalifikationer

    Som butiksassistent er det vigtigt, at du er positiv og serviceminded, så både kolleger og kunder oplever butikken som et rart sted at være, når du er på arbejde. Du er udadvendt og god til at kommunikere med alle typer af kunder. Mangler du erfaring sørger vi naturligvis for grundig oplæring. Det er et krav, at du har afsluttet 9. klasse samt er under 18 år, da der er tale om en stilling som ungarbejder.

    Personalegoder

    Som ansat i Netto har du mulighed for at benytte en lang række personalegoder:

    • Personalerabat i føtex, Bilka og Netto
    • Medarbejderrabat på Nettos eget mobilabonnement - Nettalk
    • Frisk frugt og grønt på arbejdspladsen hver dag
    • Rabat på fitnessmedlemsskab
    • ... i alt omkring 100 - interne og eksterne - rabatordninger

    Ansøgningen

    Kan du se dig selv i stillingen som butiksassistent i Netto, så søg jobbet via linket her på siden. Ansøgninger behandles løbende.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan


    Kvickly i Nyborg

    Du bliver en del af et varehus med ialt 55 medarbejdere. Varehuset er centralt beliggenhed i Nyborg, tæt på havnen. Vi er en travl butik med dygtige medarbejdere, hvor trivsel og god kundeservice er i fokus.


    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job i et dynamisk arbejdsmiljø i en varehuskæde, hvor varekvalitet sættes i højsædet
    • Et job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag og får frie rammer til udfoldelse af talent
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet


    Vi forventer, at du:

    • Har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • Kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • Kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • Er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø
    • Har viljen til succes og vil være en del af holdet, der skal drive varehuset mod nye højder


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Sune Helgeby tlf. 6331 6274 eller varehuschef Søren Nielsen tlf. 6331 6270

    Send din ansøgning via linket senest den 22. januar 2017

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser