Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    7. Mar

    Vi søger til start i marts, en isproducent til vores isbarer i Næstved.

    Du vil blive ansvarlig for produktion af vores lækre hjemmelavede is til begge vores butikker,

    rengøring samt ekspedition af kunder.

    Du skal være fyldt 18 år og have en god fysik. Kørekort vil være en fordel men ikke et krav.

    Vi forventer at du:

    - er ansvarlig og pligtopfyldende 

    - er udpræget A-menneske (typisk mødetid er 6:00)

    - er kvalitetsbevidst og har fokus på detaljen

    - kan arbejde i et højt tempo og samtidig bevare smilet

    - er mødestabil og fleksibel ved ekstra travlhed

    - kan arbejde selvstændigt og har en god ordenssans 

    Du vil selvfølgelig få en grundig oplæring.

    Ugentlig arbejdstid ca 30 timer fordelt på 4-5 dage.

    Skriv et par ord om dig selv og send dem til: kofoed1@yahoo.dk og mrk. "Ansøgning" i emnefeltet.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Uopfordret ansøgning

    7100, Vejle

    Casino Munkebjerg søger løbende nye medarbejdere.

    Derfor modtager vi gerne din ansøgning, selvom vi ikke har ledige jobs lige nu.

    Jobtitler kan eksempelvis være:

    • Dealer
    • Vært/værtinde
    • Receptionist
    • Servicemedarbejder
    • Pokerdealer

    Du skal dog kun sende din uopfordrede ansøgning, hvis du er kendetegnet ved at:

    • Være positiv, serviceminded og teamorienteret
    • Være vedholdende
    • Kan lide at have travlt og holde mange bolde i luften i selv pressede situationer
    • Gøre tingene af dig selv, ud fra de rammer du har i jobbet
    • Have mulighed for at komme til og fra Casino Munkebjerg via egen transport, da der ikke er offentlige transportmuligheder tæt på vores beliggenhed.
    • Ren straffe attest
    • Minimums alder 18
    • Præsentabel

    Din ansøgning

    Vi vil sætte pris på, at du uploader et foto, eller endnu bedre, hvis du er over 18 år, at du laver en lille video via din profil på UngArbejde.dk.

    Har du ikke hørt fra os inden 2 måneder, har vi på grund af den store mængde ansøgere desværre ikke mulighed for at gøre brug af dine kvaliteter i denne omgang.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Gadefundraiser

    5000, Odense C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Odense og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 5000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Odense” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Som ansat i Telemarketingbureauet

    Som ansat i Telemarketingbureauet, får du ikke kun et job i gode sociale rammer. Vi udvikler dine evner til at kommunikere dit budskab til både erhvervs- og privat-kunder, gennem vores mange salgs- og kommunikations-kurser.

    Det er ikke påkrævet at du har telemarketing- eller salgserfaring, vi sørger for at klæde dig på til de mange spændende udfordringer vi byder dig.

    Vi tilbyder fleksible arbejdstider, fast timeløn, attraktive bonusordninger, konkurrencepræget miljø og et job hvor du har mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen.

    Vi arbejder med et bredt udvalg af forskellige kundetyper og opgaver, alle blandt de største indenfor deres respektive brancher. Netop derfor er arbejdsdagen hos os meget varieret – ikke to dage er ens!

    Vidste du..?

    • Som ansat hos os, får du et job i et afvekslende og stærkt konkurrencepræget miljø.
    • Vinderkultur og høj aktivitet er blot nogle af nøgleordene i Telemarketingbureauet.
    • Ordnede forhold med fast løn og gode provisionsordninger, er en selvfølge hos os.

    Du kan sende din ansøgning via formularen for neden. Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning.

    Send din ansøgning via dette link

    Læs mere her om arbejdet

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Vi søger nye salgskollegaer, der kan lide at arbejde i et energisk miljø med mange gode kollegaer, hvor der er plads til alle uanset alder og baggrund.

    Vi arbejder med forskellige kunder, men man vil primært være tilknyttet én kunde ad gangen. Kunderne er nogle af Danmarks største og mest respekterede virksomheder.

    Salgsjobbet er med fast løn og ordnede forhold. Det er en fordel men ikke et krav, at du måske allerede i dag har erfaring med telemarketing.

    Vi mangler lige nu nye engagerede sælgere til vores daghold.

    Salgsbureauet er et Callcenter og det allerbedste af dem - vi ligger yderst centralt i Odense, i store lækre lyse lokaler med topmoderne faciliteter og IT.

    Vi har:

    • Fast løn på kr. 102,91 i timen oveni kommer fordelagtig provision eller bonus
    • Ordnede personale- og lønmæssige forhold
    • Nyeste IT-teknologi
    • Spændende sociale arrangementer, for de som har lyst
    • Lyse nyindrettede lokaler, i Vindegade
    • Fleksible arbejdstider med mulighed for både deltid og fuldtid
    • Medspillende og motiverende ledere og kollegaer
    • Godt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og arbejdsglæde
    • Vi arbejder professionelt, vores oplæring er grundig og vores uddannelse er meget relevant for dem, som ønsker at forbedre deres kommunikationsteknikker.

    Der er fuld løn under oplæring og anden uddannelse.

    Din arbejdstid er mellem 8:00 - 16.00, fire dage om ugen. Fredag til klokken 15.30.

    Desuden tilbyder vi, at du får smilende, meget sociale kollegaer, der alle arbejder mod samme mål.

    Ser du dig selv, som en af vores nye, dygtige kollegaer, hører vi meget gerne fra dig.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning. 

    Send din ansøgning via dette link

    Læs mere om arbejdet her

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb


    SuperBrugsen i Ejby
    Du bliver en del af en butik med i alt 30 medarbejdere. Vores butik ligger på vestfyn mellem Odense Og Middelfart.
    Vi har ud over vores Brugs en Rema 1000 i byen.
     

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser
    • Arbejde hver 3 lørdag

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 2 medarbejdere


    Vi forventer, at du:

    • Har en baggrund, der relaterer til delikatesse koldt og varmt
    • Kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • Kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • Er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø
    • Se muligheder frem for begrænsinger


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Jannick Larsen  tlf.64461429

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 24. feburar 2017

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    KICKSTART DIN KARRIERE - BLIV KONTORELEV I REGION SYDDANMARK
     
    Drømmer du om en elevplads i en af Danmarks største offentlige servicevirksomheder, hvor hverdagen er præget af faglighed, fællesskab og masser af spændende udfordringer? Så kan regionshuset være noget for dig. Vi søger nye elever til offentlig administration med start 1. september 2017.  
     
    Som elev i regionshuset i Vejle får du en attraktiv og alsidig uddannelse, hvor du selv har indflydelse på din egen hverdag og uddannelse, da du kommer til at prøve kræfter med flere forskellige afdelinger i løbet af din elevtid.  
     
    Du får dine egne spændende arbejdsopgaver, og du vil få tæt kontakt med dine kollegaer og de andre elever i huset, der arbejder med blandt andet HR, økonomi, indkøb, sundhed, drift af de sociale institutioner samt servicering af politikerne.  
     
    Ansvar og medindflydelse går hånd i hånd i regionshuset, hvilket betyder at du skal have lysten og evnen til proaktivt og selvstændigt at forme og strukturere din tid og dine ansvarsområder.  
     
     
    Hvem er du?  
    Vi er på udkig efter kvikke hoveder, der har eller forventer at afslutte et af følgende grundforløb til kontoruddannelsen:  
     
    EUX, HG eller HG-voksen med de rette niveauer, HG-S, HHX suppleret med et EUD-studenter grundforløb og STX, HF, HTX suppleret med et EUD-studenter grundforløb. Er du i tvivl om, hvorvidt du har den rette baggrund, anbefaler vi at du kontakter en praktikvejleder på din lokale erhvervsskole. HUSK at vedhæfte vejlederens vurdering til dit CV !  
     
    Hvis du er over 25 år, skal du have foretaget en realkompetencevurdering, som kan indhentes på din lokale erhvervsskole.  
     
    Dine personlige kompetencer er også vigtige for os. Vi søger elever, der er positive, tør tage chancer, og som kan modtage og give konstruktiv feedback.  
     
     
    Er vi noget for dig?  
    Vi kan give dig 2 spændende år, hvor du efter et godt introforløb, vil få varierende arbejdsopgaver, der åbner muligheder for mange forskellige karriereveje efterfølgende.  
     
    Regionshuset er et sted med et godt netværk og plads til alle. Det vigtigste er, at vi tager i mod dig, som du er og hjælper dig sikkert gennem din faglige og personlige udvikling. Der vil samtidig blive planlagt flere forskellige faglige og sociale arrangementer i et samarbejde mellem den uddannelsesansvarlige og eleverne.  
     
    Alle elever vil blandt andet komme på et kursus i teamudvikling, hvor der udarbejdes en personlig handlingsplan. Derudover kommer alle 2. års elever på en studietur til Bruxelles i forbindelse med 3. skoleperiode på Campus Vejle.  
     
     
    Yderligere oplysninger  
    Du kan læse mere om at være elev i regionshuset her. Her kan du blandt andet læse, at vi to gange er blevet kåret til årets HK elev plads – senest i 2015.  
     
    Har du yderligere spørgsmål kan du kontakte Mie Heegaard på tlf. 7663 1732 eller  
    Mie.Heegaard@rsyd.dk  
     
    Ansøgningsfristen er 28. februar 2017. Send ansøgningen elektronisk og vedhæft dit CV og relevante bilag – HUSK at vedhæfte eksamens- og evt. terminskarakterer.  
     
    Vi afholder første og anden samtalerunde i marts/april 2017. Mellem første og anden samtale skal du gennemføre en personprofil-analyse.
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb

    Samler du på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly Svendborg Storcenter
    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og korte, fede skoleophold?

    Brug 2 år på at få venner for livet, og tag en uddannelse, hvor du kan blive alt fra salgsassistent til mellemleder.

    Du får og skaber gode oplevelser
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly i Svendborg Storcenter og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra opfyldning af varer over lagerarbejde til at sidde ved kassen.
    Vi vil give vores kunder en oplevelse, der er så god, at de går hjem med smil på læben. Sådan en oplevelse skaber du, når du for eksempel hjælper kunderne med at finde specialvarer. Og du kommer hen ad vejen på banen med gode ideer til, hvordan vi kan skabe de bedste kundeoplevelser.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.
    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse. Og du har lyst til at vejlede kunderne. Du har:

    • Bestået HHX - gerne med 5 uger suppleret HGS-forløb. Du kan også have en STX/HF/HTX - gerne suppleret med op til 10 ugers HGS
    • Let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer
    • Flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger


    Vi glæder os til at lære dig at kende


    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive en supersælger eller mellemleder, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 1. marts 2017.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien.
    I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser