Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Efter branche

Ledige stillinger

  • Lidl Danmark K/S

    9. Jun

    Introduktion

    Vil du spille en afgørende rolle for Europas største og hurtigst voksende detailkæde? Har du ledelsesevner og mod på at rykke dine butikker, dit team og dig selv fremad hver dag? Og har du en akademisk baggrund? Så er du måske vores nye District Manager til Sjælland!

    Lidl er en af verdens største dagligvarekæder med mere end 12.200 butikker på verdensplan. Vi har på nuværende tidspunkt 159 butikker i Danmark, men åbner konstant flere butikker. Derfor søger vi lige nu District Managers til Sjælland.

    I #teamlidl har vi højt til loftet og plads til at tænke stort. Med høje fælles ambitioner og en vision om at blive danskernes førstevalg, arbejder vi hver dag hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst på det danske marked.

    Om jobbet

    Som District Manager spiller du en afgørende rolle for Lidls fremtid. Du bliver ansvarlig for 4-6 butikker med omkring 100 medarbejdere i et konkurrencepræget marked. Din dagligdag vil foregå ude i butikkerne, og vi bestræber os på, at disse ligger inden for overkommelig afstand af din bopæl.

    Du bliver blandt andet ansvarlig for at:

    • skabe resultater
    • lede ledere og bidrage aktivt til værdifuld sparring
    • være et forbillede og understøtte teamet i diverse opgaver
    • sikre implementering af velafprøvede koncepter
    • lede gennem klar kommunikation og skabe tillid
    • sikre udvikling, trivsel, motivation og fastholdelse i dine butikker
    • følge politikker, processer og forretningsmål
    • analysere og optimere diverse nøgletal
    • arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse

    Om dig

    • Du har en akademisk uddannelse på minimum bachelorniveau eller tilsvarende
    • Du har udpræget forretningssans og -forståelse, så du kan analysere og opnå dine nøgletal for butikken
    • Du er resultatorienteret og kan prioritere, organisere og på baggrund heraf træffe (hurtige) beslutninger
    • Du er motiveret for at drive dit team til succes og vil altid yde dit bedste for dine medarbejdere
    • Med en skarp sans for at bevare overblikket formår du at tænke langsigtet og planlægge din tid effektivt
    • Du har gennemslagskraft, tager initiativ og udviser ansvarlighed overfor dine medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere
    • Praktisk erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav
    • Du er flydende i dansk og engelsk både på skrift og i tale

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling med grænseløse karrieremuligheder, der vil udfordre og udvikle dig ledelsesmæssigt, fagligt og personligt
    • Et grundigt oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, hvor fokus er på at lære forretningen, dine medarbejdere, butikker og fremtidige samarbejdspartnere at kende
    • Konkurrencedygtig lønpakke med en startløn fra 45.000 - 60.000 kr. brutto om måneden
    • Fri bil - din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En varierende og fleksibel arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at kunne planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Ansøgningsfrist d. 5. juni
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit CV hurtigst muligt.

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, videointerview, og en rekrutteringsdag, som vil forekomme d. 10. juni, d. 11. juni, d. 17. juni og d. 18. juni i Køge, mens samtaler vil foregå i uge 25 og 26.

    Tiltrædelse er senest 1. september 2024.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte ansvarlig Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    9. Jun

    Introduktion

    Vil du spille en afgørende rolle for Europas største og hurtigst voksende detailkæde? Har du ledelsesevner og mod på at rykke dine butikker, dit team og dig selv fremad hver dag? Og har du en akademisk baggrund? Så er du måske vores nye District Manager til Lolland-Falster!

    Lidl er en af verdens største dagligvarekæder med mere end 12.200 butikker på verdensplan. Vi har på nuværende tidspunkt 159 butikker i Danmark, men åbner konstant flere butikker. Derfor søger vi lige nu District Managers til Lolland-Falster.

    I #teamlidl har vi højt til loftet og plads til at tænke stort. Med høje fælles ambitioner og en vision om at blive danskernes førstevalg, arbejder vi hver dag hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst på det danske marked.

    Om jobbet

    Som District Manager spiller du en afgørende rolle for Lidls fremtid. Du bliver ansvarlig for 4-6 butikker med omkring 100 medarbejdere i et konkurrencepræget marked. Din dagligdag vil foregå ude i butikkerne på Lolland-Falster, hvorfor det er en fordel, hvis du er bosat i det område.

    Du bliver blandt andet ansvarlig for at:

    • skabe resultater
    • lede ledere og bidrage aktivt til værdifuld sparring
    • være et forbillede og understøtte teamet i diverse opgaver
    • sikre implementering af velafprøvede koncepter
    • lede gennem klar kommunikation og skabe tillid
    • sikre udvikling, trivsel, motivation og fastholdelse i dine butikker
    • følge politikker, processer og forretningsmål
    • analysere og optimere diverse nøgletal
    • arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse

    Om dig

    • Du har en akademisk uddannelse på minimum bachelorniveau eller tilsvarende
    • Du har udpræget forretningssans og -forståelse, så du kan analysere og opnå dine nøgletal for butikken
    • Du er resultatorienteret og kan prioritere, organisere og på baggrund heraf træffe (hurtige) beslutninger
    • Du er motiveret for at drive dit team til succes og vil altid yde dit bedste for dine medarbejdere
    • Med en skarp sans for at bevare overblikket formår du at tænke langsigtet og planlægge din tid effektivt
    • Du har gennemslagskraft, tager initiativ og udviser ansvarlighed overfor dine medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere
    • Praktisk erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav
    • Du er flydende i dansk og engelsk både på skrift og i tale

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling med grænseløse karrieremuligheder, der vil udfordre og udvikle dig ledelsesmæssigt, fagligt og personligt
    • Et grundigt oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, hvor fokus er på at lære forretningen, dine medarbejdere, butikker og fremtidige samarbejdspartnere at kende
    • Konkurrencedygtig lønpakke med en startløn fra 45.000 - 60.000 kr. brutto om måneden
    • Fri bil - din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En varierende og fleksibel arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at kunne planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Ansøgningsfrist d. 5. juni
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit CV hurtigst muligt.

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, videointerview og en rekrutteringsdag, som vil forekomme d. 10. juni, d. 11. juni, d. 17. juni og d. 18. juni i Køge, mens samtaler vil foregå i uge 25 og 26.

    Tiltrædelse er senest 1. september 2024.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte ansvarlig Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Netto Danmark

    12. Jun

    Butiksassistent under 18 år - fyldt med gåpåmod

    Hvad slår en butiksassistent, der har godt humør og ikke er bange for at tage fat? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som butiksassistent kan vores kunder møde dig rundt omkring i hele butikken. Måske møder de dig ved slikhylderne, hvor du er ved at sætte varer på plads. Eller måske finder de dig ved kassen, hvor du scanner varer ind og yder førsteklasses service.

    Helt kort så skal du

    • betjene kunder ved kassen med et smil
    • fylde op og trimme hylderne
    • stå for oprydning og lettere rengøring
    • håndtere flasker fra flaskeautomaten

    Alle de gode grunde
    Samarbejde og fællesskab er nogle af de ting, der gør det sjovt at arbejde i Netto. Mange af vores kolleger er også blevet venner. Du bliver en del af et fællesskab med mange forskellige kolleger – med god energi og fuld fart på. I Netto er der plads til alle.

    Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • en grundig oplæring
    • mulighed for at tilføje erhvervserfaring til dit CV
    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl’s Jr. og Starbucks

    Kriterier
    For at søge stillingen er det vigtigt, at du

    • er mellem 15 og 18 år
    • har afsluttet 9. klasse

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og cv til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det vi laver er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    9. Jun

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Netto Danmark

    12. Jun

    Butiksassistent under 18 år - fyldt med gåpåmod

    Hvad slår en butiksassistent, der har godt humør og ikke er bange for at tage fat? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som butiksassistent kan vores kunder møde dig rundt omkring i hele butikken. Måske møder de dig ved slikhylderne, hvor du er ved at sætte varer på plads. Eller måske finder de dig ved kassen, hvor du scanner varer ind og yder førsteklasses service.

    Helt kort så skal du

    • betjene kunder ved kassen med et smil
    • fylde op og trimme hylderne
    • stå for oprydning og lettere rengøring
    • håndtere flasker fra flaskeautomaten

    Alle de gode grunde
    Samarbejde og fællesskab er nogle af de ting, der gør det sjovt at arbejde i Netto. Mange af vores kolleger er også blevet venner. Du bliver en del af et fællesskab med mange forskellige kolleger – med god energi og fuld fart på. I Netto er der plads til alle.

    Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • en grundig oplæring
    • mulighed for at tilføje erhvervserfaring til dit CV
    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl’s Jr. og Starbucks

    Kriterier
    For at søge stillingen er det vigtigt, at du

    • er mellem 15 og 18 år
    • har afsluttet 9. klasse

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og cv til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det vi laver er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    12. Jun

    4600, Køge

    Passioneret servicehaj som 1. assistent

    Hvad slår en passioneret servicehaj, der lige hurtigt viser dig vej til ugens spottilbud? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som 1. assistent finder man dig nemlig overalt i butikken. Her er det dit ansvar, at varehylderne spiller, og at butikken ser præsentabel ud. Der er aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os.

    Helt kort så skal du

    • altid levere den bedste kundeservice
    • ekspedere kunder ved kassen
    • trimme hylder og fylde varer op
    • påtage dig lederansvar, når det kræves og fx lukke butikken de dage, hvor butikschefen ikke er der

    Alle de gode grunde
    Som 1. assistent i Netto bliver du en del af en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer, godt fællesskab og mange forskellige slags opgaver. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • foden ind hos Salling Group og et kæmpe karriereunivers
    • mulighed for at tilføje ledererfaring til dit CV
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks

    Ledertypen?
    Hvis du gerne vil udforske dit ledertalent endnu mere, så er du kommet til det rette sted. Vi er eksperter i at forme fremtidens ledere, og du har mulighed for at komme på målrettede trainee-forløb eller løbende dygtiggøre dig ved at få nye ansvarsområder i butikken.

    Kompetencer

    • Du har gerne erfaring fra en butik eller et andet job med kundeservice
    • Du trives et sted, hvor der er drøn på
    • Måske har du allerede ledererfaring – men det er ikke noget krav, for vi klær’ dig grundigt på

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    12. Jun

    Butiksassistent under 18 år - fyldt med gåpåmod

    Hvad slår en butiksassistent, der har godt humør og ikke er bange for at tage fat? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som butiksassistent kan vores kunder møde dig rundt omkring i hele butikken. Måske møder de dig ved slikhylderne, hvor du er ved at sætte varer på plads. Eller måske finder de dig ved kassen, hvor du scanner varer ind og yder førsteklasses service.

    Helt kort så skal du

    • betjene kunder ved kassen med et smil
    • fylde op og trimme hylderne
    • stå for oprydning og lettere rengøring
    • håndtere flasker fra flaskeautomaten

    Alle de gode grunde
    Samarbejde og fællesskab er nogle af de ting, der gør det sjovt at arbejde i Netto. Mange af vores kolleger er også blevet venner. Du bliver en del af et fællesskab med mange forskellige kolleger – med god energi og fuld fart på. I Netto er der plads til alle.

    Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • en grundig oplæring
    • mulighed for at tilføje erhvervserfaring til dit CV
    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl’s Jr. og Starbucks

    Kriterier
    For at søge stillingen er det vigtigt, at du

    • er mellem 15 og 18 år
    • har afsluttet 9. klasse

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og cv til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det vi laver er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    12. Jun

    Butiksassistent under 18 år - fyldt med gåpåmod

    Hvad slår en butiksassistent, der har godt humør og ikke er bange for at tage fat? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som butiksassistent kan vores kunder møde dig rundt omkring i hele butikken. Måske møder de dig ved slikhylderne, hvor du er ved at sætte varer på plads. Eller måske finder de dig ved kassen, hvor du scanner varer ind og yder førsteklasses service.

    Helt kort så skal du

    • betjene kunder ved kassen med et smil
    • fylde op og trimme hylderne
    • stå for oprydning og lettere rengøring
    • håndtere flasker fra flaskeautomaten

    Alle de gode grunde
    Samarbejde og fællesskab er nogle af de ting, der gør det sjovt at arbejde i Netto. Mange af vores kolleger er også blevet venner. Du bliver en del af et fællesskab med mange forskellige kolleger – med god energi og fuld fart på. I Netto er der plads til alle.

    Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • en grundig oplæring
    • mulighed for at tilføje erhvervserfaring til dit CV
    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl’s Jr. og Starbucks

    Kriterier
    For at søge stillingen er det vigtigt, at du

    • er mellem 15 og 18 år
    • har afsluttet 9. klasse

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og cv til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det vi laver er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Bilka

    12. Jun

    Medhjælper til bageriet

    Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bilka som arbejdsplads
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karrieredrømme. Uanset om din fremtid ligger i detailbranchen eller et andet sted, giver vi dig et solidt fundament. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Du får en alsidig hverdag med ansvar
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger.

    Få erfaring til dit CV
    Men du får meget mere med i rygsækken. Du får erfaring med dagligdagen i en detailbutik, og du lærer at samarbejde for at finde frem til de bedste løsninger. Du lærer også at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, når du hjælper kunder og kolleger. Og alt det kan du skrive på CV’et, når du engang vil videre.

    Du bliver en del af fællesskabet
    Det bedste ved at arbejde i Bilka er, at du får en masse gode kolleger. Her indgår du i et team og på en arbejdsplads, hvor holdånden er høj.  Du bliver ikke kun en del af en afdeling. Du er med i fællesskabet i hele butikken, og du er kollega i såvel kæden som hele virksomheden. Det kan være en stor hjælp, hvis du fx flytter til en anden by i forbindelse med dit studie og har behov for et studiejob der.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Bageriet
    Hos Bilka-bageren laver vi brød helt fra bunden – som i de gode, gamle dage. Du bliver en del af et rigtigt bageri, hvor faglærte bagere hver dag blander, ælter, hæver og bager brød, og hvor du er med til at sikre, at brød og kager bliver pakket, og at der bliver fyldt op i butikken, så kunderne kan få vores gode håndværk med hjem.

    Er det noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at lære dig at kende.

     

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    12. Jun

    Introduktion

    Vil du være med til at sikre, at de rette varer bliver leveret til vores butikker? Så er du måske vores nye lagermedarbejder!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold, og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen, med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som lagermedarbejder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver, hvor du er med til at sikre de rette varer til vores butikker. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både fagligt og personligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    • Plukning af varer 
    • Diverse opgaver indenfor drift af lageret 
    • Bidrage til det tværfaglige arbejde på lageret 

    Om dig

    Du er fyldt 18 år og har eventuelt allerede erfaring med at arbejde på lager, med en dertilhørende forståelse for hvad det vil sige at indgå på en arbejdsplads hvor tempoet er højt og samarbejdet er vigtigt – samtidig med at du sætter en ære i at følge vores koncepter og retningslinjer. 

    Desuden ser vi at du: 

    • Trives med fysisk arbejde 
    • Kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og trives i et tempofyldt arbejdsmiljø 
    • Positiv og hjælpsom af natur 
    • Fleksibel ifht. arbejdstid 
    • Gerne har erfaring med lagerarbejde 
    • Kendskab til PVB (Pick By Voice) er en fordel, men ikke et krav 

    Vi tilbyder

    Som lagermedarbejder i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • Ansvarsfulde opgaver
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med 3F
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt.
    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidlvest@lidl.dk

    Læs mere
  • Føtex

    12. Jun

    Salgsassistent under 18 år til bageriudsalget

    Vil du være en del af et team af sjove og dygtige kolleger, og vil du have et studiejob, hvor du kan tjene lidt ekstra og samtidig lære om detailbranchen?

    Det er sikkert allerede nok for dig, men du får også vigtig erhvervserfaring til CV’et. Erfaring, der hjælper dig, når du engang skal videre eller tage dit næste skridt hos os. Og så bliver du ansat under ordnede forhold – og det er vi stolte af.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    God service med et smil – er det dig?
    Som medarbejder i føtex er du med til at holde butikken pæn, ordentlig og indbydende, så det er hurtigere, nemmere og sjovere for kunderne at købe ind til den enkle hverdag eller til de særlige lejligheder, hvor der skal specialiteter og luksus på bordet.

    Det er dig, der giver kunderne den gode service – og giver dem et smil med på vejen. Sammen med dine kolleger sørger du for, at hylderne er fyldt op, og at varerne står pænt. Du hjælper kunderne med at finde det, de leder efter.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Er du klar til at blive vores ny kollega?
    Det kan sagtens være dit første job. Eller måske har du erfaring fra en anden butik. Lige meget hvad skal vi nok lære dig alt om, hvordan det er at arbejde her hos os.

    I starten får du sidemandsoplæring, og vi forklarer dig, hvilke opgaver du skal løse – og hvordan. Og jo mere du lærer, jo mere ansvar får du. For vi stoler på, at du kan arbejde selvstændigt.

    Bageriudsalget
    I bageriudsalget har vi husets bedste duft. Her tilbyder vi kunderne en lang række forskellige, lækre produkter – lige fra det friskbagte rugbrød der gør madpakken sjovere, til sæsonaktuelle varer der skaber den helt rette stemning.

    For at søge jobbet kan du sige ja til, at

    • du er under 18 år
    • du er stabil og møder op, når du har vagter
    • du er ansvarsbevidst og detaljeorienteret
    • du er glad og positiv – så du kan hjælpe kunderne med et smil.
    • Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    På grund af jobbets karakter er det et lovmæssigt krav, at du er fyldt 15 år og har afsluttet 9. klasse ved tiltrædelsen.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • Bilka

    12. Jun

    Medarbejder til Bistro

    Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bilka som arbejdsplads
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karrieredrømme. Uanset om din fremtid ligger i detailbranchen eller et andet sted, giver vi dig et solidt fundament. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Du får en alsidig hverdag med ansvar  
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger.

    Få erfaring til dit CV
    Men du får meget mere med i rygsækken. Du får erfaring med dagligdagen i en detailbutik, og du lærer at samarbejde for at finde frem til de bedste løsninger. Du lærer også at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, når du hjælper kunder og kolleger. Og alt det kan du skrive på CV’et, når du engang vil videre.

    Du bliver en del af fællesskabet
    Det bedste ved at arbejde i Bilka er, at du får en masse gode kolleger. Her indgår du i et team og på en arbejdsplads, hvor holdånden er høj.  Du bliver ikke kun en del af en afdeling. Du er med i fællesskabet i hele butikken, og du er kollega i såvel kæden som hele virksomheden. Det kan være en stor hjælp, hvis du fx flytter til en anden by i forbindelse med dit studie og har behov for et studiejob der.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Bistro
    I Bistro er vi et team af gode og service-mindede medarbejdere og kolleger. Vi har en positiv omgangstone og er altid friske med en hjælpende hånd og en kvik bemærkning. Vores kvalitetsniveau er højt, og vi har fokus på at levere de allerbedste smagsoplevelser til vores kunder, uanset om de kommer for at få en kop kaffe, eller de vil bestille nytårsmenu til 20 personer.

    Er det noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at lære dig at kende.

     

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Carl´s Jr.

    12. Jun

    Salling Group søger crew under 18 år til Carl’s Jr.®

    Vil du også være en del af stjerneholdet? Er du serviceminded og smilende? Vil du være del af et stærkt team?

    Vi søger en engageret og smilende medarbejder under 18 år til Carl’s Jr. burgerrestaurant. Carl’s Jr. er en international burgerkæde med over 4.000 restauranter på verdensplan. Siden kædens etablering i USA for over 70 år siden har Carl’s Jr. været kendt for at servere store, saftige, flammegrillede burgere. 

    Vi forventer, at du

    • er serviceminded, smilende og udadvendt
    • er en stærk holdspiller
    • er god til at bevare overblikket i travle perioder
    • taler flydende dansk og er i stand til at kommunikere på engelsk
    • er under 18 år

    På grund af jobbets karakter er det et lovmæssigt krav, at du er fyldt 15 år ved tiltrædelsen.

    Som medarbejder i Carl’s Jr. er dine vigtigste opgaver at servicere vores kunder så hurtigt som muligt og sørge for, at restauranten altid fremstår ren og indbydende. Du er lærenem og trives med at arbejde i et højt tempo med varierede opgaver.

    Du vil blive oplært til at arbejde både i restauranten, hvor du skal give vores kunder smilende og kompetent service, og i køkkenet, hvor du skal tilberede burgere og andre fødevarer på bestilling.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Salling Group er autoriseret licenstager af Carl’s Jr. og har eneansvar for ansættelsesforhold.

    Læs mere
  • Føtex

    12. Jun

    Morgenopfylder under 18 år

    Vil du være en del af et team af sjove og dygtige kolleger, og vil du have et studiejob, hvor du kan tjene lidt ekstra og samtidig lære om detailbranchen?

    Det er sikkert allerede nok for dig, men du får også vigtig erhvervserfaring til CV’et. Erfaring, der hjælper dig, når du engang skal videre eller tage dit næste skridt hos os. Og så bliver du ansat under ordnede forhold – og det er vi stolte af.

    Bliv en del af sammenholdet i føtex
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over at gøre det hele lidt mere lækkert. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik med højt til loftet. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort sammenhold og få en masse nye kolleger.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Er du klar til at blive vores ny kollega?
    Det kan sagtens være dit første job. Eller måske har du erfaring fra en anden butik. Lige meget hvad skal vi nok lære dig alt om, hvordan det er at arbejde her hos os.

    I starten får du sidemandsoplæring, og vi forklarer dig, hvilke opgaver du skal løse – og hvordan. Og jo mere du lærer, jo mere ansvar får du. For vi stoler på, at du kan arbejde selvstændigt.

    Vareopfyldning
    Vareopfyldningen foregår fra de tidlige morgentimer, og som morgenopfylder er du en vigtig medspiller i at sikre, at butikken er klar og indbydende, når kunderne træder ind. Ud over at sætte varer på hylderne er du med til at rydde op og sikre orden i butikken.

    For at søge jobbet kan du sige ja til, at

    • du er under 18 år
    • du er stabil og møder op, når du har vagter
    • du er ansvarsbevidst og detaljeorienteret
    • du er glad og positiv – så du kan hjælpe kunderne med et smil.

    På grund af jobbets karakter er det et lovmæssigt krav, at du er fyldt 15 år ved tiltrædelsen.

    Lyder det som noget for dig, så send din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • Føtex

    12. Jun

    Kasseassistent under 18 år

    Vil du lave kassen bag kassen?

    Vil du have et studiejob, hvor du kan tjene dine egne penge sammen med unge kolleger og samtidig lære om detailbranchen? Så læs videre.

    I føtex går vi efter at give kunderne en god oplevelse hver gang. Den begynder i en flot, indbydende butik med engageret personale. Og den slutter ved kassen, hvor vi kvitterer med godt humør. Du kan blive en del af holdet, og sammenholdet, der giver kunderne den gode oplevelse og et smil med på vejen.

    Sammenhold, fleksibilitet og nye færdigheder
    Hos føtex deler vi en vinderånd og en stolthed over vores forretning. Vi er sammen om at give kunderne en ekstra god service og tilbyde de bedste varer i en indbydende butik. Vi er dog ikke større end, at alle kender alle, så du kan se frem til at blive en del af et stort fællesskab og få en masse nye kolleger.

    Du kender dine arbejdstider
    Arbejdstiderne kan variere, men du har altid din vagtplan ved hånden i vores medarbejder-app, hvor du også får adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan tilpasses med evt. skole eller studie. Du bliver selvfølgelig ansat under ordnede forhold – og det er vi stolte af.

    Måske har du allerede erfaring fra en anden butik, men det er ikke et krav. Vi skal nok lære dig, alt du har brug for. I starten får du sidemandsoplæring, og vi forklarer dig, hvilke opgaver du skal løse – og hvordan. Og jo mere du lærer, jo mere ansvar får du. For vi stoler på, at du kan arbejde selvstændigt. Derfor kan et job i føtex også give dig vigtig erhvervserfaring til dit CV. Erfaring du kan bruge, når du engang skal videre eller tage dit næste skridt hos os.

    Velkommen bag kassen
    I kasselinjen er du helt i front hos kunderne. Du er den, der sørger for, at kunderne får en god afslutning på deres indkøbstur. I kasselinjen er du også med til at sikre, at vores kampagner bliver synlige og tilgængelige for kunderne, du besvarer kundernes spørgsmål med et smil, du overholder regler for salg af tobak og alkohol, og du følger alle de interne procedurer – samtidig med at du scanner kundens varer, gennemfører betalingerne korrekt og giver kunden en god og nærværende behandling.

    For at søge jobbet kan du sige ja til, at

    • du er under 18 år, men fyldt 16 år og har afsluttet 9. klasse
    • du er stabil og møder op, når du har vagter
    • du er ansvarsbevidst og detaljeorienteret
    • du er glad og positiv

    Lyder det som noget for dig, og vil du være en del af et ungt, socialt miljø, så send din ansøgning gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    I 1960 åbnede Herman Salling den første føtex i Guldsmedgade i Aarhus og startede med det samme en indkøbsrevolution, der stadig er i gang. I dag er vi godt 15.000 kolleger, der brænder for at levere service; hurtigt, høfligt, trygt og troværdigt. Du kan komme med på holdet i et af vores over 90 varehuse eller 11 føtex food convenience-butikker. Vores historie er din vækst.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    8. Jun

    Introduktion

    Vil du være med til at give vores kunder en indkøbsoplevelse udover det sædvanlige? Så er du måske vores nye butiksassistent!

    På #teamlidl bliver du en del af et seriøst godt sammenhold, og vi har et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig. Derfor investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som butiksassistent i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
    • Er mødestabil og pligtopfyldende

    Vi tilbyder

    Som butiksassistent i Lidl får du:

    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 144,28 kr. i timen som faglært og 134,92 kr. i timen som ufaglært
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst fra HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV! 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    10. Jun

    Introduktion

    Kan du tage medansvar for den daglige drift i butikken og bidrage til, at kunderne får en fremragende indkøbsoplevelse? Så er du måske vores nye salgsleder!

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold, og sammen er vi drevet af et fælles mål om at blive danskernes førstevalg, når det kommer til dagligvareindkøb. Som Europas største dagligvarekæde har vi høje ambitioner til fælles – i verden og i hverdagen. Med grænseløse muligheder og holdånd i en klasse for sig, investerer vi i dig som medarbejder. Og derfor er der ingen grænser for, hvor langt du kan nå.

    Som salgsleder i Lidl får du ansvarsfulde opgaver og en konkurrencedygtig løn med et Lidl-tillæg på 6 kr. i timen. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer.
    Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Ser butikken som et team, der arbejder sammen
    • Forstår hvordan teamet består af individuelle roller og ansvar
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
    • Har god forståelse for arbejdsprocesser, procedurer og koncepter

    Vi tilbyder

    Som salgsleder i Lidl får du:

    • Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    • Verdensklasse sammenhold
    • En konkurrencedygtig løn på 150,28 kr. i timen som faglært og 140,92 kr. i timen som ufaglært
    • Et Lidl-tillæg på 6 kr. ekstra i timen udover den overenskomstmæssige timeløn
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK
    • En grundig oplæring i vores arbejdsgange og koncepter
    • Garanteret udvikling og uddannelse
    • Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Vil du med på #teamlidl?
    Sådan søger du stillingen:

    • Klik på ”Søg nu”
    • Udfyld formularen
    • Vedhæft dit motiverede CV 

     

    Vi rekrutterer løbende, så send dit motiverede CV hurtigst muligt. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken.

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på jobilidloest@lidl.dk

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Bilka

    12. Jun

    Medarbejder til delikatessen

    Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bilka som arbejdsplads
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karrieredrømme. Uanset om din fremtid ligger i detailbranchen eller et andet sted, giver vi dig et solidt fundament. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Du får en alsidig hverdag med ansvar  
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger.

    Få erfaring til dit CV
    Men du får meget mere med i rygsækken. Du får erfaring med dagligdagen i en detailbutik, og du lærer at samarbejde for at finde frem til de bedste løsninger. Du lærer også at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, når du hjælper kunder og kolleger. Og alt det kan du skrive på CV’et, når du engang vil videre.

    Du bliver en del af fællesskabet
    Det bedste ved at arbejde i Bilka er, at du får en masse gode kolleger. Her indgår du i et team og på en arbejdsplads, hvor holdånden er høj.  Du bliver ikke kun en del af en afdeling. Du er med i fællesskabet i hele butikken, og du er kollega i såvel kæden som hele virksomheden. Det kan være en stor hjælp, hvis du fx flytter til en anden by i forbindelse med dit studie og har behov for et studiejob der.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Velkommen til Delikatessen – vi laver mad fra bunden
    Delikatessen er en del af Bilkas slagterafdeling, så vi har Danmarks største sortiment af kød, fisk, køle- og mejerivarer til rådighed. Derudover får vi friskbagt brød fra bageriet, så du arbejder i et rent slaraffenland af kvalitetsprodukter.

    Mange varer tilbydes direkte fra disken eller fra vores store convenience-udbud. Derudover leverer vi store anretninger ud af huset, hvor vi tilbyder buffeter, brunch, festmiddage, tapas, smørrebrød og meget andet til enhver anledning.

    Er det noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at lære dig at kende.

     

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Fætter BR

    12. Jun

    Servicemedarbejder under 18 år hos BR

    Vil du være med på et stærkt team, der hver eneste dag giver gode oplevelser og god vejledning? Er du energisk og entusiastisk, og kan du være med til at skabe en stemning, hvor vores kunder i alle aldre kan finde begejstring og inspiration blandt de kendte klassikere og de nyeste skud på legetøjsstammen?

    Så har vi en spændende mulighed til dig.

    Hos BR skaber vi oplevelser, og du er en vigtig del af et team præget af samarbejde og fleksibilitet, hvor kunden og den gode vejledning og service er i centrum. Du bliver del af et hold af medarbejdere med en fælles begejstring for legetøj og ikke mindst for legebørn. At skabe den gode kundeoplevelse hos BR, er at evne at skabe den rette stemning, og det er at give kunderne en oplevelse, der får dem til at komme igen og igen.

    Med andre ord, du får et job, hvor du og resten af teamet får en umiddelbar belønning for jeres arbejde, når I giver kunderne den gode indkøbsoplevelse med smil og kvalitet, og når I skaber den helt særlige forbindelse til en lille kunde, der får et ønske opfyldt.

    Din opgave er først og fremmest at sikre, at kunderne får et fantastisk besøg hos os - ikke mindst på grund af dit smil, imødekommenhed og overskud til leg, nysgerrighed og små pilfingre.

    Skab den rette stemning
    Din arbejdsdag foregår hos kunderne i butikken, hvor du vejleder, hjælper og sørger for, at butikken altid er indbydende. Du er en ægte teamplayer, der tager ansvar og giver en kollega en hånd med, så I sammen når i mål.

    Hvem er vores nye kollega?
    Du har lyst til et job, hvor du hver dag møder mange forskellige små og store mennesker. Du er serviceminded, fleksibel og kan bevare overblikket, når situationen kræver det. Dit fokus er på kunderne og en fantastisk service, og du bidrager til det gode sammenhold i teamet. Du kan lide, at der er travlt og drives af den energi, en fyldt butik giver.

    Når du starter hos os, er du under 18 år. På grund af jobbets karakter er det et lovmæssigt krav, at du er fyldt 15 år og har afsluttet 9. klasse ved tiltrædelsen.

    Du behøver ikke have erfaring – blot du deler vores indstilling til den gode kundeservice. Så skal vi nok lære dig resten.

    Vi kan tilbyde dig
    et spændende job med masser af udfordringer for et af Danmarks mest kendte brands af både børn, deres forældre og bedsteforældre.

    Er det dig?
    Så send os din ansøgning hurtigst muligt gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

    Det skal være en oplevelse at besøge BR. Hver gang. Uanset om vores kunder kommer for at købe eller for at ønske. Vi har det brede udvalg, den personlige betjening og plads til legebørn i alle aldre.

    Læs mere
  • Carl´s Jr.

    12. Jun

    Salling Group søger crew under 18 år til Carl’s Jr.®

    Vil du også være en del af stjerneholdet? Er du serviceminded og smilende? Vil du være del af et stærkt team?

    Vi søger en engageret og smilende medarbejder under 18 år til Carl’s Jr. burgerrestaurant. Carl’s Jr. er en international burgerkæde med over 4.000 restauranter på verdensplan. Siden kædens etablering i USA for over 70 år siden har Carl’s Jr. været kendt for at servere store, saftige, flammegrillede burgere. 

    Vi forventer, at du

    • er serviceminded, smilende og udadvendt
    • er en stærk holdspiller
    • er god til at bevare overblikket i travle perioder
    • taler flydende dansk og er i stand til at kommunikere på engelsk
    • er under 18 år

    På grund af jobbets karakter er det et lovmæssigt krav, at du er fyldt 15 år ved tiltrædelsen.

    Som medarbejder i Carl’s Jr. er dine vigtigste opgaver at servicere vores kunder så hurtigt som muligt og sørge for, at restauranten altid fremstår ren og indbydende. Du er lærenem og trives med at arbejde i et højt tempo med varierede opgaver.

    Du vil blive oplært til at arbejde både i restauranten, hvor du skal give vores kunder smilende og kompetent service, og i køkkenet, hvor du skal tilberede burgere og andre fødevarer på bestilling.

    Vi ser frem til at høre fra dig.

    Salling Group er autoriseret licenstager af Carl’s Jr. og har eneansvar for ansættelsesforhold.

    Læs mere
loading