Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Efter region

Efter branche

Stillinger

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Utopia

    31. Okt

    Udlandet, Hele Danmark

    Arbejd som guide i hele verdenen med jobgaranti fra Utopia Guideschool!

    Hvilken type guide kan du arbejde som?

    • Charterguide
    • Skiguide
    • Animations- og aktivitetsguide
    • Ungdomsguide
    • Børneguide
    • Sport- og fitnessguide

    Hvor kan du arbejde som guide?

    Hele verdenen, hvor rejseselskaberne sender gæster hen:

    • Alperne
    • Grækenland og de græske øer
    • Thailand
    • Portugal
    • Kap Verde
    • Malta
    • Spanien og de spanske øer
    • Tyrkiet
    • Caribien
    • Italien

    Og mange flere steder!

    Drømmer du også om at tage et job i udlandet, hvor du hver morgen glæder dig til dagen? Hvor du tager hånd om ferieglade gæster og løser problemer på destinationen. Du lever dit liv i syden, hvor gæster selv betaler en formue for at besøge – og det bliver dit hjem. Du får hele verdenen som din arbejdsplads.

    Læs meget mere om en guideuddannelse hos Utopia: Her >>

    Søg legat

    Guideuddannelsen foregår på Mallorca, Spanien eller i Val Thorens, Frankrig og der er en egenbetaling på ca. 22.000 kr. Men du kan søge et legat, der kan dække dele af din guideuddannelse. Der uddeles legater 4 gange årligt på 12.500 kr., 5000 kr. og 2000 kr.

    Det tager kun 2 min.

    Hvad er arbejdsopgaverne som guide?

    Som guide er du rejseselskabets repræsentant på gæsternes ferie. Du følger gæsterne fra A til B og er der under hele deres ferie. Dig og dit team af guider henter gæsterne i lufthavnen, kører transfer, holder velkomstmøder og får gæsterne i gang med ferien. I løbet af ugen laver du hotelbesøg, kører udflugter, er med gæsterne på f.eks. bådtur og holder aftenarrangementer. Som skiguide kører du pistevisning og holder skipicnic i sneen.

    Det er et job, hvor hver dag er ny, hvor der er mange bolde i luften og hvor dagene kan være lange – men det bliver også de bedste i dit liv.

    Jobgaranti efter din guideuddannelse

    Utopia Guideschools jobgaranti er en grundsten for uddannelsen. Det er din garanti for, at du efter endt uddannelse får et job som guide blandt rejsebranchens rejseselskaber, som i slutningen af guideuddannelsen kommer til guideskolen for at rekruttere guider til deres teams og kommende sæson. Vi har 100% ansættelsesprocent hos Utopia Guideschool.

    Hvad indebærer uddannelsen hos Utopia Guideschool?

    Utopia Guideschool er en 5 uger lang og intensiv guideuddannelse, som gør dig i stand til at gøre karriere og arbejde for et rejseselskab i udlandet med alle de nødvendige kompetencer.

    De første 4 uger er grundforløbet og derefter vælges som tillæg til guideskolen et gratis specialmodul indenfor enten sport- og fitnessguiden, ungdomsguiden, børneguiden eller ledelse.

    De sidste dage på skolen er dedikeret til rekruttering og jobsamtaler.

    Du vil blive undervist i både teori og praksis i en lang række forskellige fag, der sikrer, at du efterfølgende er klar til rejsebranchen.

    Utopia Guideschool er ikke kun en professionel og fantastisk guideuddannelse. Det er også personlig udvikling, venskaber for livet, et kæmpe CV boost, kompetencer og minder for livet. Du lærer om kropssprog, at snakke foran større forsamlinger og slippe nervøsiteten. Du vil prøve det hele på egen krop og prøve helt nye grænser af.

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Okt

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    2. Nov

    Introduktion

    Vil du være en del af branchens bedste sammenhold? 

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? 
    Så er du og Lidl måske det perfekte match!

    Som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 10 kr. mere i timen. *

    Mød din nye kollega Katrine 
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik” udtaler Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl. 

    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde ca. [indsæt antal] timer om ugen - typisk eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    Udover at du får branchens bedste kollegaer, så er her yderligere 5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl: 

    • Du får et Lidl-tillæg på 10 kr. mere i timen*
    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Du har fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Du får et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Du får gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes

     

    Vi har en plan med dig – hvad er din?
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    Ansøg nu
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om vores kultur og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send din ansøgning allerede i dag! 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. juni 2021.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    2. Nov

    Introduktion

    Vil du være en del af branchens bedste sammenhold? 

    Er du under 18 år? Og drømmer du om at få et job, der giver lidt ekstra penge til dig selv hver måned? 
    Så er du og Lidl måske det perfekte match!

    Som ungarbejder i Lidl får du et Lidl-tillæg på 10 kr. mere i timen. *

    Mød din nye kollega Katrine 
    ”Jeg er så glad for at arbejde i Lidl! Her er plads til alle og alle bliver hørt. Vi har et rigtig godt team, hvor alle er gode til at hjælpe hinanden. Selve arbejdsmiljøet består af gode kunder, søde kollegaer og en flot butik” udtaler Katrine, der er 17 år gammel og ungarbejder i Lidl. 

    Kan du bidrage til godt humør, fællesskab og en god service? Så er det måske dig, vi står og mangler!

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kollegaer, så vores kunder altid får en god indkøbsoplevelse i butikken. Du ved, at du har gjort dit arbejde godt, når du har ydet en god service – og det gør dig glad! Dine opgaver er blandt andet at:

    • Give vores kunder en god oplevelse i butikken sammen med dine kollegaer  
    • Få butikken til at shine, ved at fylde op og trimme hylderne så de altid står snorlige  
    • Få varerne scannet hurtigt gennem kasseapparatet med et smil på læben
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er under 18 år, dog ikke yngre end 15 år  
    • Har afsluttet 9. klasse  
    • Er smilende og har masser af god energi
    • Har gåpåmod, klør på og vægter teamspirit højt
    • Møder til tiden og er interesseret i at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde ca. [indsæt antal] timer om ugen - typisk eftermiddag, aften og i weekenden

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    Udover at du får branchens bedste kollegaer, så er her yderligere 5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl: 

    • Du får et Lidl-tillæg på 10 kr. mere i timen*
    • Du får erfaring med at samarbejde i et team og erfaring med service - hvilket vil give dig en stor fordel i dit videre arbejdsliv
    • Du har fleksible arbejdstider, så du let kan kombinere jobbet med skole og fritidsaktiviteter 
    • Du får et spændende og varieret job med fart over feltet! 
    • Du får gode karrieremuligheder, hvor du får forudsætningerne for at lykkes

     

    Vi har en plan med dig – hvad er din?
    Som ungarbejder er der mange forskellige udviklingsmuligheder hos os. Har du f.eks. ambitioner om at gøre karriere i dagligvarebranchen? Så er jobbet som ungarbejder det perfekte sted at starte. Din erfaring som ungarbejder vil nemlig være en fordel, hvis du senere ønsker at søge ind på vores elevuddannelse, som vi mener er Danmarks suverænt bedste! Det er ligeledes en stor fordel at have butikserfaring, hvis du drømmer om at arbejde på vores hovedkontor. 

    Ansøg nu
    Nu ved du forhåbentlig endnu mere om vores kultur og jobbet som ungarbejder, end du gjorde i forvejen! Er jobbet som ungarbejder i Lidl noget for dig? Så send din ansøgning allerede i dag! 

    * Ift. den overenskomstmæssig takst pr. juni 2021.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    2. Nov

    Introduktion

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken 

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: 

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene 
    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    1. Nov

    Introduktion

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse 
    • Betjene kunderne ved kassen 
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken 

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du: 

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. 

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl: 

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene 
    Læs mere
  • JKS a/s

    3. Okt

    4800, Nykøbing F

    Vi søger en medarbejder til front desk arbejde for anonym virksomhed hurtigst muligt. Der er tale om et fuldtids vikariat frem til årsskiftet, måske længere eller fast på sigt.


    Arbejdsopgaver:
    Du vil komme til at arbejde med opgaver som:

    • Receptionsarbejde
    • Modtagelse og indskrivning af gæster
    • Tastearbejde
    • Telefonbetjening
    • Forefaldende receptionsarbejde


    Faglige kompetencer:

    • Du er tryg i brugen af MS Office
    • Du har let ved betjening af computer
    • Du har erfaring med IT på brugerniveau
    • Du kan dansk og engelsk fyldende
    • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
    • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne


    Om dig:

    • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
    • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
    • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
    • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


    Ansøgning:

    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.


    Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.

    Fordele ved at arbejde som vikar hos JKS:

    • Du får mulighed for mere fleksibilitet i arbejdslivet, da du har frihed til selv at bestemme hvor, hvornår og hvor meget du vil arbejde
    • Du prøver dig selv af på forskellige arbejdspladser og får en bred erfaring
    • Kan ofte være en genvej til fast job, da mange virksomheder vælger deres nye medarbejdere blandt deres vikarer
    • En god måde at tjene ekstra penge på. Fx for unge i sabbatår, ferieperioder mv. eller for efterlønnere, der ønsker at bevare tilknytningen til arbejdslivet, men ikke vil arbejde på fuld tid
    • Hos JKS er du altid dækket af gældende overenskomst, så du får ordnede forhold og den rigtige løn. Udbetalt til tiden.
    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    1. Nov

    Er du vores nye Floor Manager?

    Som Floor Manager har du det fulde overblik over og ansvar for forløbet i restauranten på en given aften. I tæt samarbejde med de andre kolleger på arbejde sikrer du, at vores gæster er gladere, når de går, end da de kom.

    Gå forrest med dit værtskab og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig flamme uniform og dit bedste smil, når du sikrer at alle vores mange gæster får en oplevelse hos os, så de besøger os igen - og igen. Du behøver ikke være faglært tjener eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i værtskab samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet krydret med masser af kærlighed i vores værtskab.

    Vi leder nu efter vores mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Restauranten og værtskabet er din banehalvdel

    Som Floor manager får du den hellige opgave at sikre gæstens oplevelse, når de besøger os. Det gør du, allerede før vi åbner kl. 17, hvor du gør restauranten klar og ligger din plan for driften. Når restaurantteamet møder ind, er det dig, der leder og fordeler dagens opgaver. Du er med ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Placerer borde og er ansvarlig for bordreservationerne
    • Tager ansvar for aftenens team (værterne) og har det fulde overblik over aftenens forløb i restauranten
    • Samarbejder omkring driften af restauranten generelt
    • Koordinerer med vores Buffet Manager, som har ansvaret for køkkenet
    • Koordinerer og sparrer med General Manageren, som har det overordnede ansvar
    • Sikrer høj gæstetilfredshed

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at en restaurant skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har ofte travlt men ikke mere travlt end, at vi kan hjælpe hinanden med det klare formål at levere værtskab i verdensklasse – til alle vores gæster. Vi gør os umage med at skabe et stærkt sammenhold og højt humør i teamet.

    Den serviceglade og fokuserede type

    • Du har et højt servicegen og lyst til at gøre en forskel for vores gæster
    • Du har erfaring fra restaurations-/service-branchen
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er udadvendt, selvsikker og positiv
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    1. Nov

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som Buffet Manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17, og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning og gerne med buffet
    • Du har gerne leder erfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    1. Nov

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
loading