Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    1. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Apr



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Apr



    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Kristian Kryger på telefon 4212 0605, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Kristian Kryger på telefon 4212 0605, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Apr

    Souschef Nykøbing Falster

    4800, Nykøbing F

    Vi har ændret vores navn fra Statoil til Circle K, og det er kun begyndelsen. Fra begyndelsen af maj måned i år vil tankstationer med navnet Statoil i Skandinavien skifte navn til Circle K, en efter en. Ændringen af navnet i Danmark vil tage omkring et år. Læs mere om vores navneændring her og møde nogle af os på Circle K

     

     

    Kan og vil du være med til at skabe gode salgsresultater?


    Du får en udfordrende hverdag, hvor du skal være butikschefens højre hånd og stedfortræder. Hvis du er salgs- og driftsorienteret og kan levere et excellent kundemøde hver gang, så kan du være vores nye souschef.

     

    Butikken skal altid fremstå flot og salgsklar med kunden i fokus. Det sørger du for sammen med butikschefen. Du vil blive tildelt forskellige ansvarsområder inden for drift, administration og salg. Dine arbejdsopgaver bliver mangeartet, blandt andet:

     

    • Sikre en god kundeoplevelse og fokus på mersalg og opsalg
    • Floorplan, planogrammer og merchandising
    • Vedligehold af butik og forplads, herunder rengøring og egenkontrol
    • Træne nye medarbejdere og fokusere på kontinuerligt at øge salgskompetencerne i teamet
    • Diverse administrative opgaver herunder planlægning af vagter
    • Varedisponering, vareopfyldning og gennemføre status

     

    Du har leder- og butikserfaring med gode salgsresultater, og sætter altid en ære i at levere et optimalt kundemøde. Du er åben, ærlig og forstår at samarbejde ved at udvise interesse, respekt og forståelse for andre samt tilpasse dig et team og skiftende arbejdstider.

     

    Du har regnskabsmæssig forståelse og kan se sammenhængen mellem overordnede mål og resultater, og så forstår du effekten af at bruge forskellige værktøjer for at opnå optimal drift af stationen.

    Du tager hurtige klare beslutninger, og tager ansvar for igangsatte aktiviteter og opgaver. Du er god til at tilpasse dig skiftende omstændigheder og accepterer nye idéer og de rammer som Circle K udstikker. Det betyder også, at du skal være god til at planlægge samt følge procedurer og politikker.

     

    Vi har salgsmøder i butikken hver 6. uge, hvor vi snakker om nye kampagner, har salgstræning osv. Vi lægger meget vægt på ikke kun at betjene, men også at sælge til vores kunder.

    Vi har SafePay i vores butikker, og du kommer derfor ikke til at have med kontanter at gøre. Denne løsning betyder, at Circle K servicestationer har meget få røverier.

     

    Vi tilbyder et selvstændigt job, med frihed under ansvar. I Circle K fokuserer vi meget på at træne og udvikle vores medarbejderes faglige og personlige kvalifikationer. Vil du gøre karriere, og er du ambitiøs og dygtig nok, så er der mulighed for på sigt at blive butikschef.

     

    Interesseret?
    Er du interesseret i et spændende job, så skynd dig at sende en ansøgning via linket ’Søg job’.

     

     

    Ansøgningsfrist: 17/04-2017

     

    Kontaktperson: Pernille Munk

    Telefon: 54853417

    Email: pejens@circlekeurope.com

     

    CircleK_personal_two_people.jpg

     

    Circle K er en af verdens førende virksomheder inden for salg af dagligvarer og brændstof og har ca. 12.000 butikker og tankstationer i sit netværk i Nordamerika (USA og Canada), Europa (Norge, Sverige, Danmark, Irland, Polen, Baltikum og Rusland), Asien og Mellemøsten. Vi er en familie bestående af næsten 100.000 købmænd, der gør det nemt for vores kunder over hele verden.

     

    Vi ønsker at blive verdens foretrukne destination for dagligvarer og brændstof. Vores butikker er kendte for at tilbyde et stort og varieret sortiment af produkter og serviceydelser i et venligt og rent miljø med hurtig betjening.

    "ACT with PRIDE" beskriver vores families DNA. Vores DNA definerer os og adskiller os fra alle de andre. ACT with PRIDE er kernen i vores virksomhed og er en rettesnor for, hvordan vi arbejder.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Penge for alt du gør

    Eovendo er en gratis portal, hvor du får kontanter for at være aktiv medlem. Jo mere aktiv du er, jo mere kan du tjene.

    For godt til at være sandt?

    Nej, du får penge for at modtage rabatkuponer, se reklamefilm, sige din mening, tilmelde dig nyhedsbreve, besvare spørgeskemaer og meget mere. Uanset hvad du gør, er der penge at hente.

    Og der er masser af konkurrencer…

    Hver dag er der masser af konkurrencer fra vores samarbejdspartnere. Vi har også weekendkonkurrencer og masser af forskellige gratis skrabespil.

    Hvad kan jeg tjene penge på?

    • Gode tilbud
    • Konkurrencer
    • Nyhedsbreve
    • Reklamefilm
    • Skrabespil
    • Spørgeskemaer

    - og meget mere

    Job hos eovendo

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Apr

    Er du nysgerrig , modig og fyldt med energi?

    Hvis du kan nikke genkendende til denne beskrivelse, så er Espresso House det helt rigtige sted for dig.

    Som Host kan du enten arbejde fuldtid eller deltid mens du går i skole. Vi laver vagtplanen, så den passer ind i dit skema.

    Fælles for alle hos Espresso House er, at vi brænder for at skabe gode kaffeoplevelser for vores gæster.

    Har du lyst til at blive en del af Danmarks Absolut Bedste Team? Så læs mere og send en ansøgning på vores hjemmeside: http://baresso.com/ansogningsskema-aspirant

    Bare rolig – du vil blive grundigt trænet i alt, hvad det kræver for at give den gode kaffeoplevelse, lige fra at brygge kaffe til at give den gode service, som du sikkert allerede selv har oplevet.

     

    Faktisk får vi så god feedback fra vores gæster, at vi ikke kan få armene nedog derfor åbner vi hele tiden nye kaffebarer. Hvis du vil være med, så skynd dig at tage et fotografi af dig selv med dit allerstørste servicesmil og send det med din ansøgning. Så skal vi nok tilfredsstille din nysgerrighed og vække din passion for god kaffe. Held og lykke! Vi håber, vi ses.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Apr

    Er du udadvendt, energisk og god til at tale med mange forskellige mennesker?

    Motiverer det dig at skabe resultater, arbejder du selvstændigt og er punktlighed naturligt for dig?

    Brænder du for markedsføring og salg af kendte mærkevarer, og vil du være en del af Danmarks største promotion- og eventbureau?

    Så er Promoters noget for dig!

    Som promoter skal du have en brændende lyst til at være på, til at sælge et budskab og ikke mindst evnen til at være i øjenhøjde med mange forskellige forbrugere. Du har gode kommunikationsevner, er serviceminded og kan lide at arbejde selvstændigt. Det er din opgave at være det proaktive ansigt udadtil og sikre forbrugerne en god oplevelse.

    Du kan forvente, at hver dag byder på nye udfordringer, og vi kan love, at du ikke kommer til at kede dig som promoter.

    I funktionen som promoter bliver du en del af vores landsdækkende team, hvor du bliver tilknyttet et geografisk område, og du har selv stor indflydelse på, hvor meget du vil arbejde. En overvejende del af aktiviteterne ligger fredag og lørdag og udbuddet er sæsonfordelt. Til hver opgave vil du få et brief, der sammen med din udstråling og positive fremtoning skal sikre, at hver aktivitet bliver en succes for vores kunder.

    Vi tilbyder:

    • Afvekslende aktiviteter med bred kontaktflade
    • Mulighed for selvstændig udvikling
    • Fast timehonorar, med mulighed for forhøjelse alt efter anciennitet
    • Træning og certificering i salg og kommunikation

    Om Promoters A/S

    Promoters er Danmarks største promotion- og eventbureau, og vi brænder for at levere budskaber gennem levende markedsføring. Vi hjælper nogle af verdens største virksomheder med personlig overbringelse af deres budskaber, og har til dato leveret flere end 10.000 enkeltstående aktiviteter i hele Norden.

    Har du lyst til at prøve kræfter i et spændende univers af promovering og salg, og mener du, at din udstråling og fremtoning kan gøre en forskel, så opret en profil via; www.promoters.dk

    Matcher dine kvalifikationer og kompetencer vores forventninger til profilen som promoter, vil du blive indkaldt til et uddybende interview.

    Vi afholder samtaler løbende, så opret hellere din profil i dag end i morgen.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Som vikar hos os bliver du ansat af JKS og får løn, feriepenge mv. af os - men har varierende arbejdssteder hos vores kunder.

    Du har frihed til at vælge, hvor og hvornår du vil arbejde - og hvad du vil arbejde med. Mens du arbejder, udvider du automatisk dit netværk og opnår erfaring, der kan bringe dig videre i din karriere - f.eks. til en fast stilling i en af de mange spændende virksomheder, vi samarbejder med.

    Der er masser af fordele. Både for dig, der er nyuddannet og ønsker erfaring inden for dit fag - og dig, der har familie og måske har brug for mere fleksibel tid, for at få hverdagen til at hænge sammen. Et vikariat er også en god mulighed for at oparbejde erfaring indenfor dit fag og lære nye arbejdsmetoder at kende. Der kan være mange grunde til at vælge et arbejdsliv med frie rammer.

    Attraktive forhold

    Som vikar hos JKS får du overenskomstmæssig løn, pension, feriepenge, sygepenge m.v. Når du er kommet i arbejde, holder vi tæt kontakt med dig og sikrer på den måde, at både du og dit arbejdssted er tilfredse med samarbejdet.

    Vi holder dig up-to-date

    Selv om du er "udstationeret" i forhold til JKS, informerer vi dig løbende om, hvad der rører sig inden for dit område og vi vurderer i fællesskab, om der kan være kurser og uddannelser, der er relevante for dig.

    Sådan bliver du vikar

    JKS er altid interesserede i velkvalificerede medarbejdere. Du kan blive optaget i vores database via hjemmesiden eller ved at kontakte dit lokalkontor. Herefter inviteres du til et interview, hvor vi afstemmer forventninger og kompetencer. Inden det første vikariat begynder, vil vi typisk indhente referencer fra dine tidligere ansættelser.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Elev i Sportmaster

    Hele Danmark
    SPORTMASTER søger elever, der er klar til kamp
     
     
    SPORTMASTER søger elever til vores butikker i hele landet. Vil du have en uddannelse designet til dig, der har udholdenhed, styrke og elitementalitet i alt hvad du foretager dig? Har du gå-på-mod og fightervilje? – Så bliv elev i SPORTMASTER. 
     
    En elevuddannelse designet til sportsfolk 
    Som elev i SPORTMASTER får du en helt speciel 2-årig uddannelse i landets største sportskæde med 100 % fokus på salg og sport. Vi uddanner Danmarks bedste sælgere i et tempofyldt miljø præget af sport, og hvor ikke to dage er ens. Dine arbejdsopgaver spænder bredt fra personligt salg over varehåndtering til at gøre butikken kampklar, så den er præsentabel og oser af sport. 
     
    Med andre ord: Som elev hos SPORTMASTER får du mulighed for at gøre din passion for sport til din hverdag samtidig med at du udvikler dig både fagligt og personligt.  
     
    Er du en vinder? 
    Du har en uddannelse fra handelsskolen, og er vild med sport og mode. Som person har du gå-på-mod og er nysgerrig. Du stræber efter at være den bedste og har vilje til at vinde hver gang – også når du dyrker sport. Ikke mindst er du målrettet, udadvendt og elsker dialogen med andre mennesker. 
     
    Bliv en del af Danmarks største sportsnetværk 
    SPORTMASTER handler om sport, sammenhold, engagement og om at være de førende i den danske sportsbranche. Den overvejende del af din uddannelse foregår i en af vores ca. 100 butikker rundt i Danmark, hvor alle bidrager til et godt og unikt arbejdsmiljø.  
     
    Læs mere på www.sportmaster.dk/elev  
     
    Sådan kommer du videre 
    Du er velkommen til at kigge forbi i din lokale SPORTMASTER og høre mere. Stillingerne er til opstart henover sommeren. 
     
    Er du klar på, at tage udfordringen op mod salgstallene hver dag i sjove konkurrencer mod dine kollegaer i fighten om, at blive den bedste sælger, så send din ansøgning og CV ved at klikke på ”søg stilling” nedenfor og vælg området i landet. Inden du sender din ansøgning, kan du med fordel lave et video CV, hvor du fortæller os, hvorfor vi skal vælge dig.
     
    Vi ser frem til at få dig med på holdet. 
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser