Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Nov

    Vi søger medarbejdere til opgaver i Nakskov og Nykøbingområdet

    Er du frisk på forskellige typer opgaver indenfor lager, produktion, rengøring m.m., og kan du starte med det samme? Så er det, vi er på jagt efter.

    Vi søger lige nu dygtige og friske vikarer til forskellige typer opgaver i Nakskov og Nykøbingområdet, herunder f.eks.:

      -Medarbejdere med truckcertifikat -Lager- og pakkerifolk -Medarbejdere til produktion -Rengøringsfolk  -Unge der holder sabbatår

     

    For at blive vikar hos JKS kræver det følgende:

      -At du er til rådighed i en længere periode og kan træde til med dags varsel -At du har lyst til at prøve kræfter med en masse nye opgaver -At du er fleksibel i forhold til arbejdstider og dage


    Om dig som person:

      -Du er omstillingsparat og skal ikke være bange for at tage fat -Du er nysgerrig på forskellige jobs -Du er stabil og møder til tiden -Du kan samarbejde og giver gerne en ekstra hånd -Du er en god kollega med godt humør

    Du bliver ansat hos JKS på overenskomstmæssige vilkår.


    Interesseret?
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt.

    Lyder dette som noget for dig, så tøv ikke med at oprette dit CV. Skriv gerne i bemærkningen, hvor du har set dette opslag. Ansøgninger behandles løbende.

    Vi glæder os til at høre fra dig!



    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Nov

    Dagli’Brugsen Væggerløse
    Butikken har 14 medarbejdere, og er beliggende 5 km syd for Nykøbing Falster.

    Væggerløse er en meget aktiv by, hvor vi både har skole og idrætshal med masser af aktiviter rundt om.

    Vi tilbyder:

    • En deltidsstilling på 15 timer om ugen
    • En afvekslende hverdag, hvor der aldrig er 2 dage, der er ens
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere skal du sikre, at butikken altid fremstår frisk, indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Lukkeansvarlig og gennemførsel af lukkerutiner 1 gang om ugen
    • Kunden i fokus og yde den service, der skal til
    • Vareopfyldning
    • Kundebetjening
    • Bestilling af varer

    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken, både for kunder og medarbejdere
    • er god til at planlægge og prioritere de daglige opgaver
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og generelt er positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Uddeler Jesper Burkal Hansen på 22 53 20 37 eller jesper.burkal.hansen@daglibrugsen.dk

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 13.11.2020

    I Dagli’Brugsen er vi tættere på kunderne
    Dagli’Brugsen er den lokale købmand og et vigtigt aktiv i de byer, vi er repræsenteret. Vi nyder fordelene af at være en del af en kæde samtidig med, at vi kan drive butikkerne med fokus på lokale initiativer, lokale varer, osv. Og så er vi en vigtig brik i byens liv – vi både støtter og tager initiativ til lokale arrangementer, som giver et twist i det daglige arbejde. Vi er desuden mindre butikker med et rigtig godt sammenhold, hvor hver medarbejder får meget ansvar, og hvor vi hjælper hinanden med alle opgaver.
    Bliver du ansat i Dagli'Brugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Nov

    Super rutineret truckfører med meget erfaring søges til Falster

    Er du klar på en hverdag med fart over feltet? Kan du holde overblikket?

    JKS søger til et længerevarende vikariat en super rutineret truckfører med erfaring inden for læsning af biler med færdigvarer.

    Du skal kunne holde hovedet koldt, selv i en travl periode, hvor der er tempo på. Opgaverne vil blandt andet bestå i at læsse biler, køre med flere paller ad gangen, hente/stable paller i op til 5 meters højde, gå med håndscanner, have kontakt til chauffører mm.

    Stillingen er på fuldtid, og man indgår i et holdskifte, så der er tale om både dag-, aften- og natarbejde
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Som Restaurantchef får man muligheden for at komme med på en fantastisk rejse med en kæde, der er i stærk udvikling.

    Jobbet:
    Som Restaurantchef får du en nøglerolle i at servere kvalitets fastfood måltider til danskerne, skabe solid udvikling og indtjening i restauranten samt sikre engagerede medarbejdere.

    Du vil have følgende ansvarsområder:

    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster der føler sig velkomne og kommer igen.
    • motivere og coache dine medarbejdere i et åbent og humørfyldt miljø
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftstandarder
    • sætte ind på handlingsmuligheder for at sikre vækst i KPI'erne i et tæt samarbejde med din Area Manager

    Din profil:

    • leder der får det bedste frem i dine medarbejdere
    • overblik og struktur
    • et stærkt drive der går efter at udvikle restauranten, dens KPI'er og medarbejdere
    • arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne
    • er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte snak til handling

    Virksomheden tilbyder dig:

    • Et udfordrende job i en dansk virksomhed i rivende udvikling der tager kampen op imod både internationale og lokale aktører i markedet.
    • En dynamisk virksomhed i et spændende marked med konkurrence og muligheder.
    • En virksomhed der tilbyder forskellige spændende udviklingsmuligheder afhængig af talent og interesser.
    • Vi tilbyder fast markedskonkurrerende løn + bonus program + uddannelsesmuligheder

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef.

    Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
    Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

    Mere end en administrativ opgave
    På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

    ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
    dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
    godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
    fortæller Assistent Manager Pernille

    Du træner og udvikler dine medarbejdere
    En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

    ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
    at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
    Fortæller Assistent Manager Tobias

    Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
    Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
    Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

    Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
    Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
    • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
    • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Supervisor Uopfordret

    Hele Danmark

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Do you pay a lot of attention to your Twitch streaming? Do you ensure that your videos are always on point? Do you have many followers? Then this is the way to make extra money! Sign up quickly and become one of the successful Twitch streamers at Loggershut.gg

    Job Description

    As an Twitch streamer at Loggershut you are visible to companies that want to make their products / services known through you. Sound good? Yes? Then the cooperation between you and the company can start.

    What we offer:

    It is very easy to become an influencer by streaming and it has many advantages:

    • Registering as a Twitch streamer is free of charge
    • You can decide for yourself which services / products you advertise
    • You can always delete your account
    • You are easy to find for companies
    • Registration is done within 5 minutes

    We ask:

    • A suitable social media profile
    • Suitable amount of followers
    • Your registration at Loggershut.gg

    How do I register myself?

    Click on the ''apply now'' button. You will then be redirected to the Loggershut.gg registration page. To register, we ask non-sensitive information and links to your social media account (s) that apply.

    Once you are registered as an influencer on Loggershut.gg, we check your social media profiles. 

    If you have a suitable profile, this is of course accepted and companies can contact you so that you can advertise the products / services of the company, and thus earn money!

    Go for your next Twitch sponsorship now.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.