Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Souschef - Frederikssund

    3600, Frederikssund


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen?

    Så kontakt Butikschef Allan Gade på telefon 8238 7134, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver

    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter

    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job

    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes

    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede



    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet. Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning

    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel

    • Skaber gode kundeoplevelser

    • Har overblik og fokus på detaljen

    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt

    2. Branchens bedste sammenhold

    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt

    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil

    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes Har du spørgsmål til stillingen?

    Så kontakt Butikschef Allan Gade på telefon 8238 7134, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Salgselev, fakta, Værløse

    3500, Værløse

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere
    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.
    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur til London
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.

    Du bliver tilbudt en gratis studietur til London, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.

    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.

    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter.

    Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

    • HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 5 ugers EUS

    Har du, hvad der skal til?
    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest 31 maj 2020

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Jun

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Allerød.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 30 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Tejs Ludvigsen på telefon +45 26 32 06 51.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 15/06/2020. Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    1. Assistent - Frederikssund

    3600, Frederikssund

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Frederikssund.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 10 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Sophie Hovmand på telefon 20248581.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 30.06.2020. Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Ungarbejder - Frederikssund

    3600, Frederikssund

    Er du under 18 år? Og leder du efter et job, som giver ekstra på bankkontoen og passer godt sammen med skoleskemaet?

    • Her får du god oplæring og bliver snart verdensmester i kundehåndtering og service.

    Du kender helt sikkert ALDI Danmark. Vi var nemlig Danmarks første discountkæde, og nu leder vi efter dig som vores nye holdkammerat.

    Og det er et spændende tidspunkt, du kommer med på holdet, for vi arbejder hele tiden på at hver dag bliver endnu bedre. Det vil du hurtigt opdage, når du starter i butikken i Frederikssund, hvor dine kommende kolleger glæder sig til at tage imod dig.

    Din hverdag

    Som ungarbejder er du en vigtig del af dagligdagen. Du er nemlig med til at give kunderne en god oplevelse, når du sørger for, at butikken spiller og ser lækker ud. Du er også butikkens smilende og imødekommende ansigt udadtil og klar til at tage godt imod kunderne. Du får masser af gode oplevelser, når du:

    • starter med at lære butikken og dine nye kolleger godt at kende
    • betjener kunder ved kassen og hjælper med spørgsmål ude i butikken
    • fylder op og trimmer hylderne og får butikken til at shine, når du gør rent.

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 16 år og er under 18 år
    • har afsluttet 9. klasse
    • klør på og tager fat i alle dine opgaver
    • kan arbejde ca. 6-8 timer om ugen – oftest ud på eftermiddagen og i weekenden.

    Vores fordele

    • Som ungarbejder får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på vagt, som en del af ALDI’s frugtordning
    • Du kan også allerede fra din tid som ungarbejder se videre på en karriere i ALDI - der er masser af muligheder for at videreudvikle dig på vores elevuddannelse, hvis du har lyst.

    Kontakt

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Sophie Hovmand på telefon 20248581.

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 30.06.2020. Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    Salgselev, fakta, Ølstykke

    3650, Ølstykke

    fakta søger elever, der kan gå hele vejen og blive ledere
    I fakta ønsker vi, at vores elever bliver ledere efter endt uddannelse. Hvis du derfor har ambitioner om at blive souschef, og måske endda butikschef i detail, så vil vi gerne hjælpe dig på vej.

    Lær alt om at arbejde i butik
    Som salgselev arbejder du fuldtid og du får lov til at prøve det hele – fra opfyldning af varer og tale med kunderne i kassen til at arbejde på lageret og bestille varer.
    Du bliver en del at et team med et super sammenhold, hvor I er sammen om at gøre fakta til Danmarks flinkeste discountbutik. Når du hjælper kunderne med at finde varer og sørger for, at der er pænt, er du med til at gøre det nemt at handle i fakta.

    Lærerige skoleophold og studietur til London
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever fra detailkoncernen Coop. Vi sørger for det hele – og det er et godt break fra dit job i butikken. Her begynder brikkerne at falde på plads, og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken.

    Du bliver tilbudt en gratis studietur til London, og derudover er der en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af Fakta-butikker og de andre Coop-kæder; Kvickly, Dagli’Brugsen og SuperBrugsen.

    Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på dig, din uddannelse og gode venner.

    Kan du se dig selv som leder?
    I fakta vil vi være det lokale, hverdags- og lavprissupermarked, og det kræver dygtige ledere. Vi ser vores elev som kommende lederkandidater - og vi vil arbejde aktivt, for at gøre dig klar til at blive leder i en af vores butikker efter endt uddannelse.

    Det kræver, at du er åben og villig til at lære, trives med højt tempo og er forandringsparat. Det vigtigste er dog, at du har lyst til at lære at give vores kunder en god oplevelse og har en positiv indstilling, der smitter.

    Derudover kan du have en af følgende uddannelsesbaggrunde:

    • HG, EUD grundforløb, EUX eller HHX
    • STX/HF/HTX, gerne suppleret med 5 ugers EUS

    Har du, hvad der skal til?
    Du sender din ansøgning via ”Søg job” senest 31 maj 2020

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Jun

    SuperBrugsen i Hornbæk
    Du bliver en del af en butik med i alt 80 medarbejdere. Central beliggenhed i Hornbæk er vi en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder.

    Vi tilbyder:

    • Et spændende og udviklende job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i slagterteamet, som udover dig, består af 15 medarbejdere

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion
    • kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • kan planlægge og gå forrest i den daglige drift
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Peter Burhenne tlf. 24488019

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 31/5-20 . Vi afholder løbende samtaler.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.