Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Efter branche

Ledige stillinger

  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Er du vores nye opfylder?

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer, at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere, end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Er du vores nye opvasker?

    Som opvasker er du ansvarlig for, at vores gæster kan få noget at spise på og drikke af. Og noget som ikke alene er rent, men som også sikrer vores høje hygiejnestandarder.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi lægger vægt på følgende ved ansættelse:

    • At du har afsluttet 9. klasse og er under 18 år
    • At du er en positiv, udadvendt og smilende person
    • At du kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • At du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • At du kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F - også for medarbejdere under 18 år
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 23:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Vi søger værter i verdensklasse - er det dig?

    Som vært er det dig, der tager ansvar for, at alle vores gæster får en fantastisk oplevelse, fra de træder ind i restauranten, til de forlader den igen. Du er gæstens personlige vært, som med udstråling og smil behager gæsterne, som var de i dit eget hjem.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig der,:

    • Tager ansvaret for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Tager imod bestillinger af drikkevarer og desserter samt serverer disse
    • Rydder af og dækker op i restauranten

    Vi tilbyder:

    • Et godt og sundt arbejdsmiljø i overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV eventuelt vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    28. Mar

    Er du vores nye medarbejder i vores Take Away team?

    Som Take Away medarbejder bidrager du til vores daglige drift af take away. Med alt fra forberedelse, nedpakning og udlevering til gæsten.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at forberede, nedpakke og udlevere vores lækre mad til vores Take Away gæster
    • Hjælper til i køkkenet, hvor der er brug for det
    • Giver gæsterne mere, end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig XX timer pr. uge
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 15.00 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    29. Feb

    Storkøbenhavn, Nordsjælland, Vestsjælland, Lolland/Falster, Bornholm

    Er du på udkig efter en elevplads, hvor du får de bedste kolleger og 1.000 kr. ekstra i måneden? Så har vi elevpladsen til dig! Bliv elev i Lidl med start i august 2024. 

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold. I Europas største dagligvarekæde kommer du med på en succesfuld rejse, hvor vi alle er drevet af målet om at blive danskernes førstevalg. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du får bl.a. lov til at styre din egen butik med dine elevkolleger, og du får et elevtillæg på hele 1.000 kr. ekstra oveni den overenskomstmæssige løn. 

    Mød vores tidligere elev Thea: 
    ”Noget af det, jeg tager med mig fra min elevtid i Lidl, er, hvor meget man som menneske kan blomstre og vokse med sine opgaver, når man påtager sig et ansvar. Jeg gik fra at være en ret genert pige til at være hende, der går forrest. Hvis jeg ikke havde været elev i Lidl, tror jeg ikke, at jeg havde udviklet mig lige så meget personligt og fagligt,” fortæller Thea.

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år 
    • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift 
    • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder 
    • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.

    Om dig

    • For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb 
    • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste 
    • Du har drive, holdånd og godt humør 
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam 
    • Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens.

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt 
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. ekstra hver måned* ? 
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK 
    • En grundig oplæring i Lidls arbejdsgange og koncepter 
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en frisk og ligefrem tone 
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger 
    • Mulighed for sundhedsordning 
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. 

     
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning og eksamensbevis til os. I din ansøgning kan du fortælle lidt om, hvem du er, og hvorfor du vil være elev i Lidl. 
    Du bedes derudover angive, hvilke butikker du søger til i din ansøgning, da vi søger butikselever til adskillige af vores butikker landet over. Du kan se alle de butikker, hvor vi søger elever her.

    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet, så send din ansøgning hurtigst muligt.

    Tiltrædelse: August 2024 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder. 

    *Ift. den gældende overenskomstmæssige elevløn
     
    Vil du med på #teamlidl? 
    Sådan søger du stillingen: 
    •    Klik på ”Søg job” 
    •    Udfyld formularen 
    •    Vedhæft dit CV, en motiveret ansøgning og dit eksamensbevis 
     
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken. 

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på elev@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • FK Distribution

    29. Feb

    Storkøbenhavn, Østjylland, Midtjylland, Vestjylland, Trekanten, Sydjylland, Nordsjælland, Vestsjælland, Lolland/Falster, Fyn og øerne

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • GO-CARD

    29. Feb

    Cykelbude til omdeling af GO-CARD postkort i København.

    Spændende fritidsjob 1-2 gange om ugen. Vi kører rundt med gratis GO-CARD-postkort og magasiner til Københavns bedste caféer og biografer. Vi fylder op og sikrer, at alt ser pænt ud. Vi har distributionskontor på Frederiksberg.

    Du skal minimum være 14 år og kunne arbejde mindst en dag om ugen på onsdage eller torsdage, være mødestabil og frisk på en ekstravagt. Vi kører året rundt, også når det regner og sner. Det er derfor vigtigt, at du har gåpåmod og lyst til at køre budcykel.

    Du får et job med en masse frihed, hvor du kommer rundt i byen. Den gennemsnitlige arbejdstid er 3-4 timer pr. vagt.

    Vagterne ligger hen på eftermiddagen, så jobbet kan fint kombineres med skole eller studie. Lyder det som noget for dig? Så skriv en kort ansøgning med relevant info om dig selv på en e-mail til job@go-card.dk. Gør det gerne hurtigt, for vi kalder løbende til samtaler.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

     

     

     

    Læs mere
  • GO-CARD

    29. Feb

    Vi søger også en person som er over 18 år, har kørekort og frisk på både at køre bil og cykel til omdeling af GO-CARD postkort i København.

    Spændende fritidsjob 1-2 gange om ugen. Vi kører rundt med gratis GO-CARD-postkort og magasiner til Københavns bedste caféer og biografer. Vi fylder op og sikrer, at alt ser pænt ud. Vi har distributionskontor på Frederiksberg.

    Du skal minimum være 18 år og kunne arbejde mindst en dag om ugen på onsdage eller torsdage, være mødestabil og frisk på en ekstravagt. Vi kører året rundt, også når det regner og sner. Det er derfor vigtigt, at du har gåpåmod og lyst til at køre budcykel.

    Du får et job med en masse frihed, hvor du kommer rundt i byen. Den gennemsnitlige arbejdstid er 7-8 timer pr. vagt.

    Vagterne ligger hen på eftermiddagen, så jobbet kan fint kombineres med skole eller studie. Lyder det som noget for dig? Så skriv en kort ansøgning med relevant info om dig selv på en e-mail til job@go-card.dk. Gør det gerne hurtigt, for vi kalder løbende til samtaler.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

     

     

     

     

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    29. Feb

    Vestsjælland, Storkøbenhavn, Nordsjælland, Lolland/Falster

    Er du på udkig efter en elevplads, hvor du får de bedste kolleger og 1.000 kr. ekstra i måneden? Så har vi elevpladsen til dig! Bliv elev i Lidl med start i august 2024. 

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold. I Europas største dagligvarekæde kommer du med på en succesfuld rejse, hvor vi alle er drevet af målet om at blive danskernes førstevalg. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du får bl.a. lov til at styre din egen butik med dine elevkolleger, og du får et elevtillæg på hele 1.000 kr. ekstra oveni den overenskomstmæssige løn. 

    Mød vores tidligere elev Thea: 
    ”Noget af det, jeg tager med mig fra min elevtid i Lidl, er, hvor meget man som menneske kan blomstre og vokse med sine opgaver, når man påtager sig et ansvar. Jeg gik fra at være en ret genert pige til at være hende, der går forrest. Hvis jeg ikke havde været elev i Lidl, tror jeg ikke, at jeg havde udviklet mig lige så meget personligt og fagligt,” fortæller Thea.

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år 
    • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift 
    • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder 
    • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.

    Om dig

    • For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb 
    • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste 
    • Du har drive, holdånd og godt humør 
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam 
    • Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens.

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt 
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. ekstra hver måned* ? 
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK 
    • En grundig oplæring i Lidls arbejdsgange og koncepter 
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en frisk og ligefrem tone 
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger 
    • Mulighed for sundhedsordning 
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. 

     
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning og eksamensbevis til os. I din ansøgning kan du fortælle lidt om, hvem du er, og hvorfor du vil være elev i Lidl. 
    Du bedes derudover angive, hvilke butikker du søger til i din ansøgning, da vi søger butikselever til adskillige af vores butikker landet over. Du kan se alle de butikker, hvor vi søger elever her.

    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet, så send din ansøgning hurtigst muligt.

    Tiltrædelse: August 2024 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder. 

    *Ift. den gældende overenskomstmæssige elevløn
     
    Vil du med på #teamlidl? 
    Sådan søger du stillingen: 
    •    Klik på ”den grønne ansøgningsknap” 
    •    Udfyld formularen 
    •    Vedhæft dit CV, en motiveret ansøgning og dit eksamensbevis 
     
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken. 

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på elev@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • Loggershut

    29. Feb

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Loggershut

    29. Feb

    Har du mange visninger på din YouTube kanal og en god dialog med dine abonnenter, så har du her muligheden for at tjene penge på din YouTube-kanal.

    På Loggershut.dk kan du lave en gratis profil, og derved gøre dig synlig for virksomheder, som gerne vil bruge dig og din YouTube-kanal, til at sælge virksomhedens varer eller services. Det foregår ved, at du er en såkaldt 'influencer'. Det vil sige, at du kan på din YouTube kanal fortælle dine følgere om virksomhedens varer eller services.

    Hvilke virksomheder du vil reklamere for, bestemmer du selv.

    Hvad du tjener som youtuber er noget, som du aftaler med virksomhederne. Men her kan du få et lille hint: Hvordan tjener jeg penge på YouTube?

    Du bestemmer også selv, hvor lang tid du gerne vil være en del af Loggershut.dk. Det eneste du skal gøre, er at klikke nederst på den grønne ansøgningsknap. Så bliver du ledt til forsiden på Loggershut.dk, hvorfra du kan oprette en: Influencer profil.

    Kender du også en god ven eller veninde, der kunne have glæde af at blive influencer, så del gerne dette jobopslag. 

    Ansøgningsproces

    Efter du har tilmeldt dig som influencer, så vil Loggershut.dk lige tjekke dine sociale medier.

    For at blive godkendt skal du som minimum:

    • Oplyse et link til din YouTube-kanal (ikke bare et link til https://www.youtube.com)
    • Have en offentlig YouTube-kanal

    Du vil derefter hurtigst muligt modtage en email, hvis du bliver godkendt som influencer på Loggershut.dk. På den måde kan du have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • 7-Eleven

    29. Feb

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Vi kan tilbyde dig et fritidsjob.

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer. Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-datavas, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Læs mere
  • 7-Eleven

    29. Feb

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer.
    Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-database, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Du kan også sende en uopfordret ansøgning til job@7-Eleven.dk - husk at skrive hvor i landet du søger!

    Læs mere
  • Job Squad

    29. Feb

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • Job Squad

    29. Feb

    Bliv en del af vores passionerede kundeserviceteam hos Booking.com i Sofia, Bulgarien! Betalt relocation

    Drømmer du om nye udfordringer? Nu har du chancen for at prøve kræfter af med et job i udlandet ved at søge denne super spændende stilling! 

    Sofia, som er hovedstaden i Bulgarien, er en fortryllende by, der kombinerer historie, kultur og modernitet på en enestående måde. Dens charme ligger i det spændende mix af gamle bygninger, smukke parker og pulserende byliv. Sofia er kendt for sine åbne grønne områder, der tilbyder en dejlig flugt fra byens travle rytme.

    Alt i alt byder Sofia på en unik livsstil, hvor historie, natur og moderne kultur smelter sammen. Det er en by, der byder velkommen med åbne arme og giver beboerne en positiv oplevelse af autentisk bulgarsk charme

    Om arbejdet:

    Som en del af Booking.com team’et får du mulighed for at være rejsendes personlige rejserådgiver. Du vil besvare telefonopkald, chatte og besvare e-mails fra kunder, hvor du hjælper dem med at opfylde deres rejseønsker. Med din ekspertise vil du sikre, at kunderne får en skræddersyet og uforglemmelig rejseoplevelse.

    Du vil blive en del af et globalt netværk af dedikerede kolleger, der deler din passion for rejser og kundeservice.

     

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt hotel i de første 14 dage
    • 490 BGN tilbagebetalt for flybilletten efter du har været 6 måneder hos firmaet
    • En moderne arbejdsplads med gode personalefaciliteter
    • Et bredt udvalgt af firmaarrangementer
    • Månedlig transport bonus på 50 BGN
    • Forsikring

    Du vil skulle arbejde mandag til fredag fra 10-19.

    Der er mulighed for at opnå en månedlig bonus, hvis du opnår de mål, som firmaet sætter for dig.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

    Hvad forventer vi af dig?

    • At du er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • At du har grundlæggende computerfærdigheder
    • At du har serviceorienteret og professionel
    • At du har et ønske om at arbejde i mindst 6 måneder

    Ansøg i dag, og vær med til at skabe uforglemmelige rejseoplevelser for kunderne!

    Læs mere
  • Spies

    26. Mar

    Udlandet, Hele Danmark

    Drømmer du om et job i udlandet?

    Brænder du for at arbejde med mennesker?

    Og har du lyst til at give rejsebranchens bedste serviceoplevelse?

     

    Så er det måske dig, vi står og mangler – lige nu søger vi nemlig nye stjerner til sommeren 2024.

     

    Til sommersæsonen 2024 søger vi:

    • Guide
    • Børne- og ungdomsguide
    • Holdinstruktører

    Vi tilbyder

    • Et spændende og udviklende arbejdsmiljø i udlandet
    • To fridage per uge, hvor du har mulighed for at opleve det rejsemål du arbejder på
    • Du kommer til at indgå i et team med fantastiske nordiske kollegaer
    • Mange udviklingsmuligheder internt og værdifuld erfaring

    Arbejde hos os

    Er du nysgerrig efter at se hvordan livet ser ud for vores udlandspersonale? Du kan få et indblik, ved at gå ind på vores hashtags #workatspies og #workatsunwing på Instagram og TikTok. 



    Besøg vores karriere side for at læse mere om vores stillinger i udlandet.

    Det gør du ved at klikke på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

     

    Hvem søger vi? 

    Vi leder efter dig, der er fleksibel, betænksom og serviceminded, så du kan give vores gæster de bedste ferieuger på året. Du er en naturlig glædesspreder og deler gerne dine erfaringer og kompetencer med andre og er åben for forandring og nytænkning.

    Og så er du villig til at forlade familie og venner for et længere udenlandsophold.

    Vi søger dig der ser dette job som en karrieremulighed, og som ønsker at udvikle sig inden om branchen og virksomheden.

    Har du viljen og drivet til at gå hele vejen? Så er vi den rigtige arbejdsgiver for dig.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • Scandimate

    8. Apr

    Scandimate hjælper dig til få dit livs oplevelse - hvis du er klar til at arbejde og tage fat på de vildeste byggepladser i Sydney.

     

    Jobbet

     

    Dine arbejdsopgaver varierer meget og kan være alt fra:

    • Oprydning
    • Modtagelse af materialer og
    • Generelt blot hjælpe håndværkerne med deres arbejde

    For at få succes, så er det vigtigt, at du er vant til at lave fysisk arbejde. Måske har du hjulpet din onkel med at bygge en garage. Måske bor du på landet, og er vant til at hjælpe til. Der kan være mange gode grunde, men skriv venligst i din ansøgning: Hvilket fysisk arbejde du er vant til?

    Med jobbet down under kan du:

    • Finde ud af, om en håndværksuddannelse lige er noget for dig, når du vender retur til Danmark. Vil du eksempelvis være håndværker, er dette job perfekt for dig

    Løn og dine rejseomkostninger mv.

     

    Din løn starter på omkring 17.000 dkr udbetalt efter skat/måneden, og når du har fri, kan du nyde livet Down Under! Brug jobbet til at finansiere en ”lang ferie” og læg penge til side, så du kan rejse Australien, New Zealand eller Asien tynd efter 3-6 måneder med arbejde i Sydney! 

    Din investering er 39.995 kr og inkluderer alt som du har brug for, for at få en god start i udlandet!

     

    Vi hjælper dig:

     

    ScandiMate ApS har siden 2019 sendt danske håndværkere til Australien, hvor ScandiMate klarer alt bøvlet såsom;

    • Visum
    • Job
    • Bolig
    • Skat
    • Bank
    • Fly
    • Forsikringer
    • osv.

    så du blot skal vælge, hvor du gerne vil hen, og hvornår du gerne vil afsted!

     

    Vil du gerne vide mere?

     

    Du kan læse mere på vores website (klik blot på den grønne ansøgningsknap nedenfor).

    Eller udfylde denne formular, så hører du fra Scandimate asap.: 

    [kontakt-form-b2b]

     

    Om Scandimate:

     

    Scandimate er kendt fra blandt andet Løvens Hule, og har derfor blandt andet Jesper Buch, Morten Larsen og Jacob Risgaard som investorer.

    Tjek gerne vores Instagram: @scandimate_aps

    Læs mere
  • Tui

    1. Apr

    Udlandet, Hele Danmark

    TUI Hotel or Service Rep | EU Nationals | Work Abroad

    Location: Flexible
    Workplace:  Onsite
    Type of contract:  Flexible contract (working abroad)
    Working time:  Summer 2024
    Job ID:  124494
                                                            

    Are you ready to embark on a journey in the world of hospitality, travel, and tourism?

    Experience a perfect blend of work with a passion for travel, creating unforgettable moments as one of our helpful Hotel or Service Reps. So if you have an EU passport, are willing to relocate for the duration of the summer season and speak English plus ideally another European language, keep on reading!

    Please note all our Swedish vacancies are currently filled and we have limited non driver positions for candidates speaking English, Polish and Dutch. These candidates must possess a valid driving licence and be at least 21 years old. 


    ABOUT OUR OFFER

    • Seasonal or permanent contracts available with optional winter work opportunities.
    • Private Health Insurance with Allianz or Sanitas included.
    • Accommodation with you own private bedroom and bills included.
    • Work permits, background and/or medical checks arranged and included. 
    • Return flights, company iPad and uniform included.
    • Comprehensive onsite start of season training with accommodation and pay included.   
    • Access to free language lessons & the TUI Learning Hub to help you level-up and grow your career.
    • Plus receive a take home net basic of 775€ to 930€ per month + extra commission of 400-500€ gross per month with no upper limit.
    • Finally, why not get involved with incredible local charity and sustainability initiatives like the TUI Care Foundation.

     

    ABOUT YOU 

    • You genuinely enjoy spreading positivity, are a great team player and overall, just a true people person.
    • Digital know-how, willing to learn the demands of the job, the technology needed to do it and all about our incredible products & services
    • Flexibility and adaptability in a fast-paced environment are key, as well as the ability to solve problems and to work well both independently and as part of a diverse team.
    • You are fully conversational in English – additional languages will be helpful. 


    ABOUT THE JOB

    • Embrace the merge of tradition and innovation, shaping the future of travel by assisting any conventional guests with our online products & services.
    • Meet, coordinate, advise, sell, and fix more complex problems for our international guests, while it all starts with you uncovering guests' holiday needs and matching them with the right service solution and sales opportunities.
    • Monitor and celebrate your success with regular sales target updates and guest feedback results for service provided in your hotels and how well you have ‘solved on the spot’. 
    • You will learn more about all TUI Destination Team job roles as we identify and match your skills to the most suitable position during your recruitment journey. 
    Læs mere
  • Tui

    1. Apr

    TUI Kids Club or Baby Club Host | EU Nationals | Work Abroad | S24

    Location:  Flexible
    Workplace:  Onsite
    Type of contract:  Flexible contract (working abroad)
    Working time:  Summer 2024
    Job ID:  124493

                                                                            

    Are you ready to embark on a journey in the world of childcare, hospitality, and tourism?  

    Experience a perfect blend of work and passion for travel, creating unforgettable moments as one of our Qualified Kids- or Baby-Club Hosts. 

    If you have an EU Passport are willing to relocate for the duration of the season and speak English plus ideally another European language, keep on reading! 

     

    ABOUT OUR OFFER? 

    • A job at TUI offers more than your basic salary which already starts at 825€, and 1000€ for already qualified colleagues, net per month

    • Our standard package includes your private health insurance, accommodation (including electricity bills), flights to and from destination, and of course uniform. 

    • Meals and non-alcoholic beverages will be provided during hotel opening times. 

    • Costs for your visa/work-permit and background check processing are covered. 

    • We pay you for all training days completed plus free access to our TUI Learning Hub, TUI Skills Academy & Language Lessons. 

    • Option to sign-up for free to our TUI Childcare Academy to obtain an EU-recognized Childcare Qualification. 

    • Get involved with charity and sustainability initiatives like the TUI Care Foundation and complimentary access to our dedicated WeCare Team & 24/7 Wellbeing Hub. 

    • We offer seasonal or permanent contracts, but either way you can level up your career with growth opportunities tailored to your unique skills and expertise. 

     

     

    ABOUT YOU 

     

    • You genuinely love and have experience of working with kids, while confidently communicating with parents/guardians. 

    • For this position, you need to have a recognized childcare qualification/education. 

    • You are a fun and vibrant personality with the ability to work solo and as part of an international team. 

    • Willingness to learn and commit, as well as fully adaptable and flexible individual with the ability to work well under pressure. 

    • You are fully conversational in English; additional languages will be helpful. 

                                                         

    ABOUT THE JOB 

     

    • Create and deliver a fun and exciting, age-appropriate programme for children aged 0-12 which covers developmental needs and is full of magical moments. 

    • Take part in regular events, such as team days, parades, or evening party dances during the mini disco. 

    • Ensure our high childcare standards including health & safety guidelines. 

    • You will learn much more about TUI BLUE, TUI SENSATORI, TUI KIDS CLUB and the range of Childcare roles available as we identify and showcase your personality, skills & experience throughout your recruitment experience. 

    Læs mere
loading