Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Telemarketingkonsulenter søges til virksomhed med godt socialt miljø, hvor du bliver en del af et velfungerende team.

    Bor du i Kolding - og kan du snakke med ALLE typer af mennesker, kan du få et deltidsjob som phoner hos os!

    Vi er ved at lave et stærkt magasinteam, som skal sælge modemagasiner, indretningsmagasiner, livsstilsmagasiner og DIY. Så kender du til dette felt, vil du med sikkerhed klare den godt på telefonen hos os. 

    Så mange søger vi

    Vi søger lige nu 8-10 energiske medarbejdere til vores team af dygtige phonere i alderen 18-26 år. Du skal kunne arbejde 2 aftener om ugen (16:30 – 21:00). Opgaven består i at sælge abonnementer på kendte livsstilsmagasiner med stærke brands.

    Du behøver ikke at have sælgererfaring, men du skal have modet til at prøve og viljen til at lære. Vi sørger for grundig oplæring, træning og coaching; du skal bare være udadvendt, velformuleret og tale klart og tydeligt dansk. Tilmed skal du skal være indstillet på at indgå i et miljø, hvor det er resultaterne, der tæller, men hvor der også er plads til sjov og ballade i pauserne. 

    Vi tilbyder et lærerigt fritidsjob i et levende og ungdommeligt miljø, hvor vi lægger stor vægt på seriøsitet og troværdighed. Vi tilbyder en fast timeløn samt attraktiv provision uden loft. Oveni kommer naturligvis feriepenge, forskellige salgskonkurrencer, og et arbejdsmiljø hvor tillid, gensidig respekt samt ærlighed kendetegner hverdagen.

    Hvem er vi:

    Deichmann Telemarketing ApS er en af de mellemstore, og absolut anerkendte, telemarketingvirksomheder i Kolding. Vi er 30 ansatte og ligger på Jernbanegade 24 - midt i hjertet af Kolding. Vi er primært beskæftiget om aftenen, hvor vi arbejder med direkte salg til private kunder. 

    Er du interesseret i at blive en del af vores team?

    Søg jobbet her : ANSØG NU  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jul

    Gadefundraiser

    6000, Kolding

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Kolding og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul

    Juniorindkøber

    6000, Kolding


    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling. Vi søger i øjeblikket en indkøber, som er energisk, resultatorienteret, og som stræber efter mere.

    Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi har brug for en indkøber med et stort drive og lyst til at gøre en forskel.

    Lidl er en del af Schwarz-gruppen, som er Europas største detailhandelskæde med mere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande. Vi vækster i flere lande, og fornylig har vi åbnet de første 10 butikker i USA. På det danske marked åbnede vi vores første butikker i 2005, og i dag har vi 107 butikker og ambitioner om at åbne flere.

     

     

     

    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til på engelsk at kontakte, Vicedirektør Indkøb, Ian Young på mail: Ian.Young@lidl.dk

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Du skal drive flere varekategorier med ansvaret for udvikling og vækst
    • Ansvarlig for at opnå målsætningerne inden for dine varekategorier
    • Håndtering af produkter der er forhandlet af vores internationale indkøbsafdeling i Tyskland
    • Udvikling af indkøbsstrategier og ansvarlig for indkøbsvolumen inden for dine ansvarsområder
    • Produkt- og emballageudvikling i samarbejde med leverandører og kolleger
    • Markedsovervågning og sortimentsanalyse samt være opdateret på tendenser og indkøbsmønstre
    • Varetest og kvalitetssikring af varer til produktsortimentet
    • Udvidelse og vedligeholdelse af samarbejdet med vigtige leverandører
    • Forhandling med danske leverandører og indgåelse af kontrakter
    • Varetagelse af kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant lang videregående uddannelse gerne suppleret med et par års erhvervserfaring
    • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt - eller er indstillet på at lære det
    • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
    • Du har drive og vindermentalitet samt et stærkt ønske om at forhandle de bedste aftaler for virksomheden
    • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
    • Du er fleksibel i forhold til at gøre en ekstra indsats, når situationen kræver det
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
    • En grundig introduktion til virksomheden og en målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til på engelsk at kontakte, Vicedirektør Indkøb, Ian Young på mail: Ian.Young@lidl.dk

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul



    Er du klar til det næste store skridt i din karriere som ansvarlig for Lidls byggerier?

    I Lidl har vi ambitiøse vækstmål, og vi har økonomien til at realisere dem. Vi søger derfor en ligeså ambitiøs byggeleder, der kan stå i spidsen for opførslen af nye Lidl-butikker i Jylland og på Fyn.

    Som vores nye kompetente byggeleder vil du komme til at arbejde inden for de fleste facetter af butiksbyggeri samt, i mindre omfang, driften af samme. Der er tale om en selvstændig stilling, hvor du får det fulde ansvar for, at byggerierne forløber som planlagt, og at økonomi, kvalitet og tidsplan lever op til forventningerne. Da du som byggeleder får bemyndigelse til selv at træffe beslutninger i processen, er det vigtigt, at du er beslutningsdygtig, har gennemslagskraft og gode forhandlingsevner.

    Lidls ejendomskontor i Kolding er ansvarlig for forvaltning, byggeri og udvikling af Lidl-butikker i Jylland og på Fyn, og vores team består af kompetente administratorer, byggefolk, håndværkere og projektudviklere. Teamet er kendetegnet ved medarbejdere, der har en meget høj faglighed, og som har en ambition om at være de bedste inden for deres fagområde.

    Byggeprojekterne omfatter opførelse af nye butikker.

    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.

    Stillingen refererer til projektudviklingschefen.

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.karriere.lidl.dk.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til projektudviklingschef Kristoffer Kaae Stimpel på 2920 6030.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • At tilrettelægge og gennemføre bygherrefunktion og sørge for byggeriets fremdrift, kvalitet, økonomi og budgetter
    • At forestå myndighedsbehandlingen sammen med rådgiveren
    • At medvirke ved licitation og kontrahering med byggeriets parter
    • At opretholde daglig kontakt til rådgivere og entreprenører fra opstart til aflevering
    • At kontrahere med nye samarbejdspartnere
    • At sikre gennemgang af KS/DV-materiale for senere overdragelse til driftafdelingen
    • At medvirke til ibrugtagningen af de nye bygninger
    • At medvirke til koordinering og vidensdeling på tværs af interne afdelinger
    • At sørge for koordinering af interne bygherreleverancer
    • At sikre løbende dialog med intern, teknisk afdeling
    • At sikkerhed og arbejdsmiljø er indarbejdet i projektet og gennemføres i samarbejde med projektets arbejdsmiljørepræsentant

    Byggeprojekterne omfatter opførelse af nye butikker.

    Jobbet indebærer projekter i Jylland og på Fyn, hvilket stiller krav til planlægning og fleksibilitet.

    Stillingen refererer til projektudviklingschefen.



    Om dig

    Om dig
    • Uddannet bygningskonstruktør, bygningsingeniør eller tilsvarende
    • Kender tegneprogrammer som Revit og Autocad og er fortrolig med disse
    • Fortrolig med Office pakken
    • Formulerer sig godt på dansk i såvel skrift som tale
    • Har købmandsskab og kan arbejde selvstændig
    • Har god situationsfornemmelse og ser altid muligheder i stedet for begrænsninger
    • Besidder en stor forhandlingsevne og vilje
    • Har gode kommunikative evner og gennemslagskraft
    • Evner at træffe de rigtige beslutninger; også under pres
    • Er fleksibel, struktureret og målrettet
    • Trives i en konceptstærk virksomhed og kan spille sammen med samarbejdspartnere på alle niveauer fra mange forskellige faggrupper; både blandt kolleger og byggeriets rådgivere
    • Er serviceminded, forandringsparat og vil bidrage positivt til kulturen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Firmabil
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.karriere.lidl.dk.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til projektudviklingschef Kristoffer Kaae Stimpel på 2920 6030.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Aug

    For en lokal kunde søger vi to dygtige og erfarne medarbejdere til produktionen. Det er en stor fordel, hvis du har erfaring med montage.

    Det er et krav, at du er selvstændig, mødestabil og har gå-på-mod.

    Vi glæder os til at høre fra dig. Vores kunde venter på dig.

    Ansøgning
    Via e-mail: 176mrh006@jks.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul



    Lidls IT-afdeling, der består af 18 medarbejdere, varetager drift, vedligehold og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer.

    Der arbejdes primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på hovedkontoret i Kolding, de pt. 107 butikker og de 2 distributionscentre i Danmark.

    Du bliver en del af Business Solutions-teamet, der er ansvarlig for implementering og drift af Lidls logistik-, butiks- og ERP-systemer.

    Systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes på et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detailmarked. Dette sker blandt andet igennem implementering af SAP-baserede løsninger på lagrene. Som systemansvarlig vil du fungere som ekspert i vores legacy-systemer samt være en vigtig del af migrationsprojektet.

    Forespørgsler, opgaver og projekter løses såvel selvstændigt som i samarbejde med kollegerne i organisationen og på vores internationale hovedkontor.

    Du er ansvarlig for test, koordinering, udrulning samt overdragelse af den færdige løsning til  supportorganisationen.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Business Solutions Thomas Thorsback på tlf. 7635 0140.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Test og udrulning af lagersystemer
    • Sparringspartner for logistikorganisationen
    • 2nd-level support
    • Projektledelse og deltagelse i lokale og internationale projekter
    • Formulering af kravspecifikationer
    • Sikring og overholdelse af retningslinjer for sikkerhed og databeskyttelse
    • Koordinering af eksterne leverandører
    • Samarbejde med vores internationale IT-organisation
    • Deltagelse i afdelingens beredskabs-vagtordning


    Om dig

    Om dig
    • Du har en videregående uddannelse inden for IT-området eller har på anden vis tilegnet dig erfaringer med tekniske og IT-baserede løsninger
    • Du behersker engelsk og/eller tysk på forhandlingsniveau
    • Du har erfaring fra deltagelse i IT-projekter
    • Erfaring i SAP-Modulerne MM/WM/eWM er en fordel men ikke et krav
    • Du er god til at kommunikere med brugere på alle niveauer
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til Head of Business Solutions Thomas Thorsback på tlf. 7635 0140.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul

    Sommerferien nærmer sig og vi forventer en travl periode i vores butik i Vojens. Derfor søger vi ferieafløsere UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning i sommerferien, med mulighed for fastansættelse som studiemedarbejder efterfølgende. Jobbet består primært af kundebetjening, vareopfyldning og andet forfaldent arbejde. Det en forudsætning at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Vi har hele tiden travlt og stiller derfor krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Med andre ord, vi forventer, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende samt møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle sine dagligvarer. Vi forventer, at du har en ren straffeattest. 

    Ansøgning og opstart

    Opstart pr. 1. juli 2016.

    Hvis du føler dig sikker på, at du er én af vores ferieafløsere i Vojens, skal du sende din ansøgning og CV til Vojens@normal.dk senest d. 30. juni.

    HUSK at skrive ’’Ferieafløser UNDER 18 år” i emnefeltet på din mail.
    Vi glæder os til at høre fra dig.


     Du kan læse mere om NORMAL på følgende links:

    www.normal.dk

    www.facebook.com/normal.dk

    https://instagram.com/normal_dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jul

    Souschef Esbjerg

    6700, Esbjerg


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Kenn Duus på telefon 4212 0513, hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug



    Vi søger dygtige, alsidige og robuste lodde- og montagemedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:

    Arbejdsopgaverne er meget varierende, bl.a. inden for følgende områder:
    - Håndlodning og SMD-montage
    - Forarbejdning og montering af komponenter
    - Mekaniske opgaver, som printmontage
    - Pakke
    - Montering
    - Forefaldende arbejde

    Faglige kvalifikationer:
    - Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed
    - Du har lodde- og montagekurser
    - Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
    - Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst
    - Du er ansvarsbevidst og pålidelig

    Personlige egenskaber:
    - Du er robust og klar til nye krævende udfordringer
    - Du er omgængelig og imødekommende
    - Du er engageret og fleksibel
    - Du kan arbejde fast weekend
    - Du er stabil og møder til tiden
    - Du kan fremvise straffeattest

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:

    Læg dit cv op i vores database på www.jks.dk/cv, og du vil blive kontaktet for en personlig samtale

    Ansøgningsfrist: Løbende. Opstart hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Kontakt:

    JKS, Stenager 2, 6400 Sønderborg, tlf.: +45 73 325 750, mail: soenderborg@jks.dk


    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser