Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 975

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    9. Okt

    Du er ambitiøs og fuld af eventyr. Du elsker at sælge og kan begejstre andre i jagten på vores fælles succes. Det at nå dine mål og være en vinder er dit brændstof. Vi søger efter branchens bedste deltidssælger til vores butik i Esbjerg. Men skynd dig, vi skal bruge dig nu!

    Du har:
    Salgs- og butikserfaring
    Højt servicegen og kundetække
    Flair for tal og godt købmandskab
    Masser af initiativ, dynamik og engagement
    Erfaring fra sports- eller outdoor branchen er en fordel
    Fortrolig med IT på brugerniveau

    Du er:

    Et naturligt salgstalent og villig til at arbejde om formiddagen
    Serviceminded og forstår at sætte dig i kundens sted

    En dygtig arbejdsom, selvstændig og ærlig købmand

    Fleksibel og ikke bange for at tænke nyt og gå forrest

    Du får:
    En spændende hverdag med stor selvstændighed og fart på
    Top motiveret kollegaer
    De interne udviklingsmulighederne er store
    Stor frihed til at skabe din egen succes
    Løn efter indsats og kvalifikationer

    Matcher du profilen?
    Så skynd dig at maile din ansøgning vedlagt CV til lrs@eventyrsport.dk, og skriv ”Deltidssælger” i emnefeltet. Har du spørgsmål til stillingen, så kontakt butikschef Lars Schmidt tlf: 32101110. Vi vurderer løbende ansøgningerne.

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl, og har det sjovt! Vi brænder for værdierne som kvalitet og service, og har igennem årene etableret 11 fysiske butikker og velfungerende webshop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Telemarketingkonsulenter søges til virksomhed med godt socialt miljø, hvor du bliver en del af et velfungerende team.

    Bor du i Kolding - og kan du snakke med ALLE typer af mennesker, kan du få et deltidsjob som phoner hos os!

    Vi er ved at lave et stærkt magasinteam, som skal sælge modemagasiner, indretningsmagasiner, livsstilsmagasiner og DIY. Så kender du til dette felt, vil du med sikkerhed klare den godt på telefonen hos os. 

    Så mange søger vi

    Vi søger lige nu 8-10 energiske medarbejdere til vores team af dygtige phonere i alderen 18-26 år. Du skal kunne arbejde 2 aftener om ugen (16:30 – 21:00). Opgaven består i at sælge abonnementer på kendte livsstilsmagasiner med stærke brands.

    Du behøver ikke at have sælgererfaring, men du skal have modet til at prøve og viljen til at lære. Vi sørger for grundig oplæring, træning og coaching; du skal bare være udadvendt, velformuleret og tale klart og tydeligt dansk. Tilmed skal du skal være indstillet på at indgå i et miljø, hvor det er resultaterne, der tæller, men hvor der også er plads til sjov og ballade i pauserne. 

    Vi tilbyder et lærerigt fritidsjob i et levende og ungdommeligt miljø, hvor vi lægger stor vægt på seriøsitet og troværdighed. Vi tilbyder en fast timeløn samt attraktiv provision uden loft. Oveni kommer naturligvis feriepenge, forskellige salgskonkurrencer, og et arbejdsmiljø hvor tillid, gensidig respekt samt ærlighed kendetegner hverdagen.

    Hvem er vi:

    Deichmann Telemarketing ApS er en af de mellemstore, og absolut anerkendte, telemarketingvirksomheder i Kolding. Vi er 30 ansatte og ligger på Jernbanegade 24 - midt i hjertet af Kolding. Vi er primært beskæftiget om aftenen, hvor vi arbejder med direkte salg til private kunder. 

    Er du interesseret i at blive en del af vores team?

    Søg jobbet her : ANSØG NU  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Sep

    Gadefundraiser

    6000, Kolding

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Kolding og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep

    Juniorindkøber

    6000, Kolding


    Vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle vores varesortiment? Så har du nu mulighed for at blive en del af Lidls indkøbsafdeling. Vi søger i øjeblikket en indkøber, som er energisk, resultatorienteret, og som stræber efter mere.

    Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat, trives med et højt aktivitetsniveau og hurtigt får tildelt et stort ansvar. Vi har brug for en indkøber med et stort drive og lyst til at gøre en forskel.

    Lidl er en del af Schwarz-gruppen, som er Europas største detailhandelskæde med mere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande. Vi vækster i flere lande, og fornylig har vi åbnet de første 10 butikker i USA. På det danske marked åbnede vi vores første butikker i 2005, og i dag har vi 107 butikker og ambitioner om at åbne flere.

     

     

     

    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til på engelsk at kontakte, Vicedirektør Indkøb, Ian Young på mail: Ian.Young@lidl.dk

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Du skal drive flere varekategorier med ansvaret for udvikling og vækst
    • Ansvarlig for at opnå målsætningerne inden for dine varekategorier
    • Håndtering af produkter der er forhandlet af vores internationale indkøbsafdeling i Tyskland
    • Udvikling af indkøbsstrategier og ansvarlig for indkøbsvolumen inden for dine ansvarsområder
    • Produkt- og emballageudvikling i samarbejde med leverandører og kolleger
    • Markedsovervågning og sortimentsanalyse samt være opdateret på tendenser og indkøbsmønstre
    • Varetest og kvalitetssikring af varer til produktsortimentet
    • Udvidelse og vedligeholdelse af samarbejdet med vigtige leverandører
    • Forhandling med danske leverandører og indgåelse af kontrakter
    • Varetagelse af kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant lang videregående uddannelse gerne suppleret med et par års erhvervserfaring
    • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt - eller er indstillet på at lære det
    • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
    • Du har drive og vindermentalitet samt et stærkt ønske om at forhandle de bedste aftaler for virksomheden
    • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
    • Du er fleksibel i forhold til at gøre en ekstra indsats, når situationen kræver det
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
    • En grundig introduktion til virksomheden og en målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til på engelsk at kontakte, Vicedirektør Indkøb, Ian Young på mail: Ian.Young@lidl.dk

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Sep



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep

    Category Manager

    6000, Kolding


    Har du erfaring inden for FMCG, og har du lyst til at være del af en virksomhed i hastig vækst? Så er du måske vores nye Category Manager.

    Vi søger en Category Manager, der kan understøtte Lidl Danmark i opbygningen af den nye globale, strategiske indkøbsfunktion ”Category Management” fra koncept til udrulning i tæt samarbejde med det internationale Category Management team på vores hovedkontor i Neckarsulm, Tyskland.

     

     

     


    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til  at kontakte vores indkøbsdirektørs sekretariat på mail : dk_purchasing_admin@lidl.dk

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Support for indkøbsafdelingen i håndteringen af Shopper Insights /CM-data
    • Etablering af bæredygtige kommunikations- og rapporteringsstrukturer samt tilhørende processer
    • Udarbejdelse og eksekvering af kategoriplaner samt opfølgning på kategori- og produktperformance
    • Omsætning af markedsdata og analyse til strategiske anbefalinger
    • Sparringspartner for ledelsen ved strategiske spørgsmål samt metodisk sparringspartner for indkøberne
    • Direkte udveksling med analyseinstitutter bl.a. for videreudvikling af metoder, kontinuerlige kvalitetskontrol samt tolkning af data
    • Tæt samarbejde med det internationale Category Management team på Lidls hovedkontor i Tyskland, fx ved:
    • Videreudvikling af internationale rapporter på baggrund af forbrugerpaneler;
    • Udarbejdelse af internationale CM-koncepter;
    • Implementering af Category Management know-how (undervisning);
    • Analyse af markeds- og konkurrentudvikling

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har mindst 3 års erfaring inden for FMCG på produktions- eller detailsiden, hvor du har arbejdet med forbrugerpaneler (f.eks. GfK, Kantar, Nielsen, IRI)
    • Du har en relevant videregående kommerciel uddannelse som fx cand.merc. eller lignende
    • Du har gode tyskkompetencer såvel mundtligt som skriftligt - eller er indstillet på at lære det
    • Du behersker engelsk mundtligt på et højt niveau og engelsk skriftligt på et rimeligt niveau
    • Du anvender MS Office på et højt niveau
    • Du er detaljeorienteret, analytisk tænkende og arbejder struktureret og målrettet i tilgangen til dine opgaver
    • Du er fleksibel ift. rejseaktivitet, som må påregnes
    • Du har gennemslagskraft og gode kommunikationsevner
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder og arbejder proaktivt

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Mulighed for gode karrieremuligheder og faglige udfordringer i såvel Danmark som internationalt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Vi ved, at høje ambitioner betaler sig, og vi overlader intet til tilfældighederne. Det gælder også, når det handler om uddannelse og udvikling af vores medarbejdere. Hvert år investerer vi langt flere timer i uddannelse pr. medarbejder end vores konkurrenter. Det gør vi, fordi vi ved, at kontinuerlig uddannelse og udvikling af vores medarbejdere er nøglen til at opnå de bedste resultater. Høj kvalitet på alle områder og synlige resultater er vigtige for os, og det opnår vi kun igennem motiverede og dygtige medarbejdere.

    Stillingen refererer direkte til indkøbschefen.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til  at kontakte vores indkøbsdirektørs sekretariat på mail : dk_purchasing_admin@lidl.dk

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Sep



    For kunde i Fredericia søges dygtige medarbejdere til produktionsarbejde i en fødevarevirksomhed.

    Arbejdsopgaver:

    • Båndarbejde

    • Pakkeri og opmærkning

    Arbejdstider:

    • Daghold:06:00-14:00

    • Aftenhold: 14:00-23:00

    • Nathold: 23:00-06:00

    Der er tale om en stilling, som fast afløser, hvor der mulighed for fuldtid, i de perioder hvor der er spidsbelastning.
    Vores forventninger til dig:

    • Du har hygiejnebevis

    • Du er mødestabil

    • Fleksibel

    • Kvalitetsbevidst

    • Hurtig

    • Selvstændig

    • Du kan fremvise straffeattest

    • Du taler og læser dansk

    Lønforhold:

    Du bliver ansat efter gældende overenskomstmæssige vilkår inkl. pension og feriepenge.

    Ansøgning:

    Sendes til 166LFO030@jks.dk
    For yderligere information, kontakt JKS i Fredericia på telefon 76 201 750 eller send en e-mail til: fredericia@jks.dk

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep



    Vores Facility management afdeling søger forstærkning. Der er tale om en selvstændig og udfordrende stilling, hvor du skal være omstillingsparat og trives i et højt aktivitetsniveau med varierende opgaver. Vi har brug for en selvkørende Facility manager med et stort drive og lyst til at gøre en forskel.

    Som Facility manager hos Lidl tilbydes du et spændende job i et team bestående af 12 dygtige og engagerede kollegaer. Dit arbejde vil foregå på vores hovedkontor, der er placeret i Kolding med hurtig adgang til Motorvej E20.

    En stor del af din arbejdstid vil gå med at håndtere de mangeartede opgaver inden for Facility management, herunder bl.a. have ansvaret for drift og vedligehold af vores ejendomme, hvor dit primære fokus vil være optimering, energiledelse, økonomisk overblik af ejendomsporteføljen og kommunikation med ejendomskontorerne, direktionen og kolleger.

    Du har en teknisk baggrund  – og gerne kendskab til tekniske installationer. Sammen med dine øvrige kollegaer sikrer du, at selskabets retningslinjer bliver fulgt, ligesom du lever op til virksomhedens standard. Arbejdsopgaverne er mange, og derfor er du kendetegnet ved at være struktureret, initiativrig, serviceminded samt velformuleret såvel skriftlig som mundtlig. Det er desuden vigtigt, at du kan træffe selvstændige beslutninger.

     

     

     

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.job.lidl.dk . Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingschef for byggeteknisk afdeling Orhan Ongun på tlf. 76 35 03 86.

    Ansøgningen:
    Ansøgningen skal være bilagt CV, eksamenspapir fra relevant uddannelse samt anbefalinger.

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Deltage i udarbejdelse af strategi for Facility management i Lidl Danmark på baggrund af fastlagt international retningslinjer. Herunder opfølgning på retningslinjernes effektivitet
    • Udarbejdelse af rapporter, analyser og nøgletal af FM-omkostninger samt budgetopfølgning
    • Planlægning af budget for driftsomkostninger og energiforbrug
    • Deltage i udviklingen af nye byggekoncepter i samarbejde med medarbejdere i Byg
    • Undervisning af medarbejdere i interne retningslinjer og Lidls egne ejendomsmanagementsystemer
    • Drift af målernetværk i Lidls eget dataopsamlingsprogram
    • Optimering af tekniske anlæg i forbindelse med energiledelse
    • Støtte andre afdelinger med viden og data

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har en uddannelse som ingeniør, bygningskonstruktør eller maskinmester
    • Teknisk forståelse og interesse for drift og vedligehold
    • Gode kommunikative evner i forhold til interne og eksterne samarbejdspartnere
    • Udadvendt og serviceorienteret
    • Du er stærk i Microsoft Office pakken, herunder især Excel
    • Gode sprog kundskaber (tysk/engelsk)

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Yderligere information:
    Læs mere om hvordan det er at arbejde hos Lidl på hjemmesiden www.job.lidl.dk . Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingschef for byggeteknisk afdeling Orhan Ongun på tlf. 76 35 03 86.

    Ansøgningen:
    Ansøgningen skal være bilagt CV, eksamenspapir fra relevant uddannelse samt anbefalinger.

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Sep

    CSR-ansvarlig

    6000, Kolding


    Lidl er mere end kvalitetsvarer til gode priser. I Lidl stræber vi hele tiden efter mere - også når det gælder samfundsansvarlige aktiviteter inden for områder som produkter, medarbejdere, miljø, samfund og forretningspartnere både nationalt og internationalt. Derfor søger vi en erfaren CSR-profil med gode kompetencer inden for kommunikation og CSR.

    Lidl er i vækst, og som dagligvarekæde spænder vores ansvar - og derfor også vores påvirkning på vores omgivelser - bredt. Vil du stå i spidsen for den fortsatte udvikling af vores ansvarlighedsprofil på tværs af afdelinger og fagområder? Og vil du bidrage til, at Lidl fortsat er en stærk spiller på det danske detailmarked gennem din indsigt i markedsmulighederne og tendenserne inden for ansvarlighed? Så er du måske vores nye CSR-ansvarlige.

    Med udgangspunkt i Lidls CSR-strategi bliver jobbet som CSR-ansvarlig at samle, koordinere og styre virksomhedens arbejde med CSR samt at kommunikere vores CSR-budskaber. Udover tæt samarbejde med flere afdelinger i Danmark vil du også arbejde sammen med vores internationale kolleger, hvad angår vidensdeling, fælles kampagner og rapportering. Du vil blive en del af vores Marketing- og Kommunikationsafdeling med reference til vores Marketingchef.

    Ud over ovenstående arbejde med CSR, indgår du også i teamet i Marketing- og Kommunikationsafdelingen og løser i samarbejde med kolleger de opgaver, der ligger i afdelingen

     

     

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Har du spørgsmål, kan du kontakte Marketingchef Heidi Vittrup på 7635 0181

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Identificere nuværende og potentielle CSR-aktiviteter på tværs af afdelinger
    • Koordinere og styre CSR-tiltagene
    • Koordinere og styre sponsorater
    • Rapportere internt og eksternt
    • Skrive om og kommunikere virksomhedens CSR-tiltag – internt såvel som eksternt
    • Videreudvikle virksomhedens CSR-strategi og -målsætninger
    • Internt bistå afdelingernes arbejde med CSR-initiativer
    • Overvåge CSR-markedets udvikling og tendenser med fokus på detailmarkedet

    Ud over ovenstående arbejde med CSR, indgår du også i teamet i Marketing- og Kommunikationsafdelingen og løser i samarbejde med kolleger de opgaver, der ligger i afdelingen

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har min. 3 års erfaring med CSR-arbejde
    • Du er god til at kommunikere og sælge budskaber, og vi forventer, at du har en relevant uddannelse – f.eks. inden for kommunikation, projektledelse eller lignende
    • Du har gode engelsk- eller tyskkompetencer i skrift og tale
    • Du har personlig gennemslagskraft, et godt drive og pondus
    • Du er nysgerrig og opsøger proaktivt viden og indsigt i processer og forskellige emner på tværs af de områder, som berører en dagligvarekæde
    • Du arbejder struktureret og selvstændigt
    • Du er god til at overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du er ansvarsbevidst og detaljeorienteret

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Har du spørgsmål, kan du kontakte Marketingchef Heidi Vittrup på 7635 0181

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser