Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Telemarketingkonsulenter søges til virksomhed med godt socialt miljø, hvor du bliver en del af et velfungerende team.

    Bor du i Kolding - og kan du snakke med ALLE typer af mennesker, kan du få et deltidsjob som phoner hos os!

    Vi er ved at lave et stærkt magasinteam, som skal sælge modemagasiner, indretningsmagasiner, livsstilsmagasiner og DIY. Så kender du til dette felt, vil du med sikkerhed klare den godt på telefonen hos os. 

    Så mange søger vi

    Vi søger lige nu 8-10 energiske medarbejdere til vores team af dygtige phonere i alderen 18-26 år. Du skal kunne arbejde 2 aftener om ugen (16:30 – 21:00). Opgaven består i at sælge abonnementer på kendte livsstilsmagasiner med stærke brands.

    Du behøver ikke at have sælgererfaring, men du skal have modet til at prøve og viljen til at lære. Vi sørger for grundig oplæring, træning og coaching; du skal bare være udadvendt, velformuleret og tale klart og tydeligt dansk. Tilmed skal du skal være indstillet på at indgå i et miljø, hvor det er resultaterne, der tæller, men hvor der også er plads til sjov og ballade i pauserne. 

    Vi tilbyder et lærerigt fritidsjob i et levende og ungdommeligt miljø, hvor vi lægger stor vægt på seriøsitet og troværdighed. Vi tilbyder en fast timeløn samt attraktiv provision uden loft. Oveni kommer naturligvis feriepenge, forskellige salgskonkurrencer, og et arbejdsmiljø hvor tillid, gensidig respekt samt ærlighed kendetegner hverdagen.

    Hvem er vi:

    Deichmann Telemarketing ApS er en af de mellemstore, og absolut anerkendte, telemarketingvirksomheder i Kolding. Vi er 30 ansatte og ligger på Jernbanegade 24 - midt i hjertet af Kolding. Vi er primært beskæftiget om aftenen, hvor vi arbejder med direkte salg til private kunder. 

    Er du interesseret i at blive en del af vores team?

    Søg jobbet her : ANSØG NU  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Gadefundraiser

    6000, Kolding

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Kolding og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov

    CSR-ansvarlig

    6000, Kolding


    Lidl er mere end kvalitetsvarer til gode priser. I Lidl stræber vi hele tiden efter mere - også når det gælder samfundsansvarlige aktiviteter inden for områder som produkter, medarbejdere, miljø, samfund og forretningspartnere både nationalt og internationalt. Derfor søger vi en erfaren CSR-profil med gode kompetencer inden for kommunikation og CSR.

    Lidl er i vækst, og som dagligvarekæde spænder vores ansvar - og derfor også vores påvirkning på vores omgivelser - bredt. Vil du stå i spidsen for den fortsatte udvikling af vores ansvarlighedsprofil på tværs af afdelinger og fagområder? Og vil du bidrage til, at Lidl fortsat er en stærk spiller på det danske detailmarked gennem din indsigt i markedsmulighederne og tendenserne inden for ansvarlighed? Så er du måske vores nye CSR-ansvarlige.

    Med udgangspunkt i Lidls CSR-strategi bliver jobbet som CSR-ansvarlig at samle, koordinere og styre virksomhedens arbejde med CSR samt at kommunikere vores CSR-budskaber. Udover tæt samarbejde med flere afdelinger i Danmark vil du også arbejde sammen med vores internationale kolleger, hvad angår vidensdeling, fælles kampagner og rapportering. Du vil blive en del af vores Marketing- og Kommunikationsafdeling med reference til vores kommunikationschef.

    Ud over ovenstående arbejde med CSR, indgår du også i teamet i Marketing- og Kommunikationsafdelingen og løser i samarbejde med kolleger de opgaver, der ligger i afdelingen

     

     

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Har du spørgsmål, kan du kontakte kommunikationschef Morten Vestberg på 7635 0168

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Identificere nuværende og potentielle CSR-aktiviteter på tværs af afdelinger
    • Koordinere og styre CSR-tiltagene
    • Koordinere og styre sponsorater
    • Rapportere internt og eksternt
    • Skrive om og kommunikere virksomhedens CSR-tiltag – internt såvel som eksternt
    • Videreudvikle virksomhedens CSR-strategi og -målsætninger
    • Internt bistå afdelingernes arbejde med CSR-initiativer
    • Overvåge CSR-markedets udvikling og tendenser med fokus på detailmarkedet

    Ud over ovenstående arbejde med CSR, indgår du også i teamet i Marketing- og Kommunikationsafdelingen og løser i samarbejde med kolleger de opgaver, der ligger i afdelingen

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har min. 3 års erfaring med CSR-arbejde
    • Du er god til at kommunikere og sælge budskaber, og vi forventer, at du har en relevant uddannelse – f.eks. inden for kommunikation, projektledelse eller lignende
    • Du har gode engelsk- eller tyskkompetencer i skrift og tale
    • Du har personlig gennemslagskraft, et godt drive og pondus
    • Du er nysgerrig og opsøger proaktivt viden og indsigt i processer og forskellige emner på tværs af de områder, som berører en dagligvarekæde
    • Du arbejder struktureret og selvstændigt
    • Du er god til at overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du er ansvarsbevidst og detaljeorienteret

     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen.

    Tiltrædelse snarest muligt.

    Har du spørgsmål, kan du kontakte kommunikationschef Morten Vestberg på 7635 0168

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov



    Lidl er en del af Schwarz-gruppen, som er Europas største detailhandelskæde med mere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande. På det danske marked åbnede vi vores første butikker i 2005, og i dag har vi 108 butikker og ambitioner om at åbne flere.

    Brænder du for detailhandel, markedsanalyser, og vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle deres varesortiment? Så kan det netop være dig, vi mangler som praktikant i vores indkøbsafdeling.

    Vi tilbyder en international og attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse. Du skal holde af en varieret hverdag med et tæt samarbejde og dialog med vores erfarne indkøbschefer i Lidl Danmark.

    Du vil komme til at indgå i et stærkt team, som primært arbejder strategisk på det danske detailmarked og hver dag skal løse komplekse opgaver. Det er de dygtige medarbejdere i vores indkøbsafdeling, der bestemmer, hvad der står på hylderne i vores butikker. Hvis du har en købmand gemt i maven og elsker at have fingeren på pulsen og at vide, hvad danskerne er vilde med, før de selv ved det, er det lige stedet for dig!

    Hvis du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret, og hvis du drømmer om at tage ansvar og skabe resultater, så er Lidl det perfekte sted at starte din karriere. Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Og vi gør det blandt andet takket være talenter som dig.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Som praktikant i Lidl bliver du udfordret fra dag et. Vi stiller store krav til vores praktikanter, for netop på den måde tror vi på, at du udvikler dig bedst.

    Tiltrædelse primo februar 2018
    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kampagnechef Willi Braumann på: Willi.Braumann@lidl.dk

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Analyse af købsadfærd på det danske detailmarked
    • Udvikling af nye kampagneideer
    • Udvikling af salgsfremmende strategier
    • Udvikling af strategier til at øge omsætningen
    • Udvikling af konkurrentanalyser og deraf fastlægge en kampagnestrategi
    • Aktiv deltagelse i afdelingen
    • Ad hoc deltagelse i administrative opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant videregående uddannelse
    • Du er ambitiøs, nysgerrig, ansvarsbevidst og viser interesse for arbejdsopgaverne i detailbranchen
    • Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaverne
    • Du formår at udarbejde grundige analyser i Excel og ved, hvordan resultatet bedst muligt visualiseres
    • Du behersker flydende engelsk og dansk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk, men det er ikke et krav  
    • Du tager ejerskab for dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
    • Du er ansvarsbevidst og tiltrækkes af, at skulle arbejde selvstændigt

    Som praktikant i Lidl bliver du udfordret fra dag et. Vi stiller store krav til vores praktikanter, for netop på den måde tror vi på, at du udvikler dig bedst.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • At du bliver en vigtig del af en ambitiøs indkøbsafdeling og hands-on erfaring med de skiftende opgaver
    • Indblik i forskellige produktområder og samtlige indkøbsprocesser
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi et timetal på minimum 25 timer ugentligt, gerne mere
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse primo februar 2018
    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kampagnechef Willi Braumann på: Willi.Braumann@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov



    Hos os handler et praktikforløb hverken om at hente kaffe eller stå ved kopimaskinen. Du bliver fra starten tildelt egne ansvarsområder og projekter, og du får under hele praktikperioden indblik i, hvordan vi arbejder målrettet, strategisk og ambitiøst med vores employer brand og forskellige rekrutteringsindsatser i kampen om at tiltrække de bedste talenter til Lidl Danmark.

    Vi er mere end 20 dygtige og engagerede HR-medarbejdere i Lidl Danmark, der arbejder med forskellige HR- og personalemæssige opgaver inden for rekruttering, employer branding, udvikling, medarbejderfastholdelse og lønadministration.

    Som praktikant i Employer Branding assisterer du vores Employer Branding projektleder i alt lige fra strategi til kreativ eksekvering af employer branding projekter. Til daglig deler i kontor med vores professionelle HR-rekrutteringsteam på hovedkontoret i Kolding.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Tiltrædelse primo februar 2018

    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Employer Branding projektleder Emilie Louise Svenning på: 7635 0127

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Deltagelse på forskellige typer af karrieremesser – med mulighed for at prøve at være tovholder på udvalgte messer
    • Udarbejdelse af employer branding-materiale, f.eks., flyers, plakater og billedbøger
    • Opgaver inden for social recruiting
    • Benchmarking- og analyseopgaver
    • Ad hoc opgaver inden for employer branding og rekrutteringsområdet


    Om dig

    Om dig
    • Du er gerne kandidatstuderende på en relevant videregående uddannelse (eventuelt inden for kommunikation og/eller branding)
    • Du behersker mundtlig og skriftlig dansk på et højt niveau
    • Du behersker flydende engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk
    • Det er en fordel, hvis du besidder grafiske evner og er bekendt med Adobe Illustrator
    • Du har stærke kommunikationsevner og flair for sociale medier
    • Du er nysgerrig, initiativrig og kreativ
    • Du brænder for at udvikle og afprøve dine teoretiske kompetencer i praksis
    • Du besidder et naturligt handels- og organisationstalent
    • Du arbejder struktureret og har styr på deadlines
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi et timetal på minimum 25 timer ugentligt, gerne mere
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse primo februar 2018

    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Employer Branding projektleder Emilie Louise Svenning på: 7635 0127

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov



    Lidl er en del af Schwarz-gruppen, som er Europas største detailhandelskæde med mere end 10.000 butikker i 27 europæiske lande. På det danske marked åbnede vi vores første butikker i 2005, og i dag har vi 108 butikker og ambitioner om at åbne flere.

    Brænder du for detailhandel, markedsanalyser og vil du være en del af en stor international virksomhed, der hele tiden fokuserer på at forbedre og videreudvikle deres varesortiment? Så kan det netop være dig, vi mangler som praktikant i vores indkøbsafdeling.

    Vi tilbyder en international og attraktiv arbejdsplads hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse. Du skal holde af en varieret hverdag med et tæt samarbejde og dialog med vores erfarne indkøbschefer i Lidl Danmark.

    Du vil komme til at indgå i et stærkt team, som primært arbejder strategisk på det danske detailmarked og hver dag skal løse komplekse opgaver. Det er de dygtige medarbejdere i vores indkøbsafdeling, der bestemmer, hvad der står på hylderne i vores butikker. Hvis du har en købmand gemt i maven og elsker at have fingeren på pulsen og at vide, hvad danskerne er vilde med, før de selv ved det, er det lige stedet for dig!

    Hvis du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret, og hvis du drømmer om at tage ansvar og skabe resultater, så er Lidl det perfekte sted at starte din karriere. Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Og vi gør det blandt andet takket være talenter som dig.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Som praktikant i Lidl bliver du udfordret fra dag ét. Vi stiller store krav til vores praktikanter, for netop på den måde tror vi på, at du udvikler dig bedst.

    Tiltrædelse primo februar 2018

    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kampagnechef Willi Braumann på: Willi.Braumann@lidl.dk

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Analyse af købsadfærd på det danske detailmarked
    • Udvikling af nye kampagneideer
    • Udvikling af salgsfremmende strategier
    • Udvikling af strategier til at øge omsætningen
    • Udvikling af konkurrentanalyser og deraf fastlægge en kampagnestrategi
    • Aktiv deltagelse i afdelingen
    • Ad hoc deltagelse i administrative opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant videregående uddannelse
    • Du er ambitiøs, nysgerrig, ansvarsbevidst og viser interesse for arbejdsopgaverne i detailbranchen
    • Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaverne
    • Du formår at udarbejde grundige analyser i Excel og ved, hvordan resultatet bedst muligt visualiseres
    • Du behersker flydende engelsk og dansk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk, men det er ikke et krav  
    • Du tager ejerskab for dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
    • Du er ansvarsbevidst og tiltrækkes af, at skulle arbejde selvstændigt

    Som praktikant i Lidl bliver du udfordret fra dag ét. Vi stiller store krav til vores praktikanter, for netop på den måde tror vi på, at du udvikler dig bedst.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi et timetal på minimum 25 timer ugentligt, gerne mere
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse primo februar 2018

    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kampagnechef Willi Braumann på: Willi.Braumann@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov



    Vil du gerne have hands-on erfaring med udviklingsorienteret HR i en international og ambitiøs virksomhed?
    Har du mod på at blive en del af et konceptstærkt HR-team og omsætte teori til praksis?

    Med opstart primo januar 2018 søger vi en praktikant til vores HR-Udviklingsteam på hovedkontoret i Kolding. HR-Udviklingsteamet er en del af HR-afdelingen. Tilsammen udgør HR-afdelingen flere end 20 dygtige og dybt engagerede medarbejdere, som dagligt bistår Lidl-organisationen med opgaver inden for uddannelsesprogrammer, rekruttering, employer branding, lønadministration og trivselsprogrammer.

    HR-Udviklingsteamet består af 3 HR-projektledere, 2 juniorprojektledere samt en teamleder. Vores hverdag rummer en bred vifte af HR-projekter, der alle på forskellig vis understøtter medarbejder- og ledelsesudviklingen i Lidl Danmark. Blandt andet bistår vi organisationen med lederuddannelser til vores butiksmedarbejdere, uddannelse af elever og samarbejde med uddannelsesinstitutioner, ligesom vi i øjeblikket er i færd med udrulningen af det største Talent Managementprogram i organisationens historie. Vores opgaveportefølje er lang, og med mange deadlines inden for det kommende halvår ønsker vi at supplere vores team med en HR-praktikant, som kan hjælpe os med at nå vores mål.

    I Lidl er vi positivt indstillet på at udbetale en økonomisk erkendtlighed på op til 3.000 kr. pr. måned for god performance. Det er selvfølgelig vores opgave at give dig forudsætninger for at kunne performe og derved lykkes i dit praktikforløb.

    Tiltrædelse primo februar 2018

    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet 

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte HR – og Personalechef Sine Dolberg på telefon 7635 0130

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistance af vores HR-projektledere med deres respektive ansvarsområder
    • Ansvar for dine egne tværorganisatoriske HR-projekter
    • Indblik i – og hands-on erfaring med – alt lige fra strategi til eksekvering af projekter
    • Ad hoc deltagelse i administrative opgaver, såsom opdatering af uddannelsesoversigter og udformning af oplæringsforløb for kollegerne i andre afdelinger


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant videregående uddannelse som cand.merc eller lignende
    • Du er ansvarsbevidst og tiltrækkes af at skulle løfte et selvstændigt ansvarsområde
    • Du trives i en tempofyldt hverdag, hvor prioriteringer kan ændre sig med kort varsel
    • Du brænder for at udvikle og afprøve dine teoretiske kompetencer og dig selv i praksis
    • Du arbejder struktureret, kan prioritere opgaver selvstændigt og har styr på dine deadlines
    • Du kan fremvise gode resultater fra dit studie, enten i form af relevant projekterfaring eller karakterer
    • Du behersker flydende engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du derudover behersker tysk, men det er ikke et krav 
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til dit videre virke inden for HR
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele praktikperioden
    • Et fleksibelt praktikforløb, hvor timeantal og praktiklængde fastlægges i forhold til dine studier. Dog forventer vi et timetal på minimum 25 timer ugentligt, gerne mere
    • Mulighed for en økonomisk erkendtlighed ved god performance
    • Mulighed for at få dækket dine transportomkostninger ved brug af offentlig transport

    Tiltrædelse primo februar 2018

    Forventet antal timer i ugen: 25-37 timer
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet 

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte HR – og Personalechef Sine Dolberg på telefon 7635 0130

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov



    I Lidl Danmark har vi over 1.800 varenumre, 2 logistikcentre, flere end 2.500 medarbejdere og 108 butikker. Vi har ambitiøse vækstplaner, og vi har økonomien til at realisere dem. Et specialesamarbejde med Lidl Danmark er derfor en unik mulighed for at få et indblik i en stor, international virksomhed. Vores forskellige forretningsområder giver dig en bred vifte af muligheder, og adgang til store mængder data, så du har forudsætningerne for et godt resultat. 

    Har du flair for at gå i dybden med data og skabe optimale drifts- og vækstforhold? Så søger vi lige nu studerende til et specialesamarbejde med Space Management-afdelingen om emnet ”Fremtidens Lidl-butik”.

    Space Management-afdelingens overordnede mål er, at hjælpe kollegaerne i alle vores butikker til at lykkes ved at sikre enkle og effektive arbejdsgange.  Det gør vi gennem udvikling og implementering af koncepter, der standardiserer og optimerer processer og arbejdsrutiner, men også ved at tænke ud af boksen inden for de rammer, der er. Afdelingen er kendetegnet ved medarbejdere, der har en meget høj faglighed, og som har en ambition om at være de bedste inden for deres fagområde.

    I øjeblikket arbejder afdelingen med emnet ”Fremtidens Lidl-butik”. Dette går ud på at fastholde samt tiltrække kunder gennem indkøbsoplevelsen af vores butiksindretninger og ikke mindst præsentationen af vores butikker. Hertil søger vi en analytisk studerende, der kan fordybe sig i emnet ”Fremtidens Lidl-butik”. I samarbejde med afdelingen skal du indsamle data og komme med forslag til de mest optimale butiksindretninger, der skaber den bedste indkøbsoplevelse for vores kunder.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Mads Fries Kjærbøll på mail: Mads.kjaerboll@lidl.dk

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Indsamle samt analysere data
    • Være innovativ i forhold til inventarløsninger og kategorirækkefølge
    • Analysere nuværende indretningsplaner og komme med forslag til optimeringer
    • Undersøge konkurrenternes butiksindretning med udgangspunkt i at skabe en konkurrencedygtig indretning i fremtidens Lidl-butik
    • Tænke ud af boksen i forhold til nuværende Lidl-butikkers beliggenheder samt lokaler
    • Have fokus på forbrugerens fremtidige ønsker og indkøbsmønstre


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant, videregående uddannelse   
    • Du har flair for at arbejde med forskellige IT-systemer
    • Du er analytisk og har en særdeles god talforståelse
    • Du er detaljeorienteret og har let ved at bevare overblikket
    • Du er god til at udtrykke dine ideer visuelt
    • Du ønsker at kende mere til processerne bag udarbejdningen af butiksindretninger
    • Du tænker innovativt i forhold til inventar og indretning
    • Du har gerne erfaring fra butik men det er ikke et krav
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor, international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til din fremtidige karriere
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele specialesamarbejdet
    • Mulighed for arbejdsplads i afdelingen gennem specialesamarbejdet

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Mads Fries Kjærbøll på mail: Mads.kjaerboll@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov



    I Lidl Danmark har vi over 1.800 varenumre, 2 logistikcentre, flere end 2.500 medarbejdere og 108 butikker. Vi har ambitiøse vækstplaner, og vi har økonomien til at realisere dem. Et specialesamarbejde med Lidl Danmark er derfor en unik mulighed for at få et indblik i en stor, international virksomhed. Vores forskellige forretningsområder giver dig en bred vifte af muligheder, og adgang til store mængder data, så du har forudsætningerne for et godt resultat.

    Har du flair for at gå i dybden med data og skabe optimale drifts – og vækstforhold? Så søger vi studerende til et specialesamarbejde med Space Management-afdelingen om emnet ”Category Management”.

    Space Management-afdelingens overordnede mål er, at hjælpe kollegerne i alle vores butikker til at lykkes ved, at sikre enkle og effektive arbejdsgange.  Det gør vi gennem udvikling og implementering af koncepter, der standardiserer og optimerer processer og arbejdsrutiner, men også ved at tænke ud af boksen inden for de rammer, der er. Afdelingen er kendetegnet ved medarbejdere, der har en meget høj faglighed, og som har en ambition om at være de bedste inden for deres fagområde.

    I Space Management-afdelingen arbejder vi i øjeblikket med emnet ”Category Management”. Dette går ud på at fastholde samt tiltrække kunder gennem bestemte varer i vores sortiment og ikke mindst placeringen af disse i vores butikker. Hertil søger vi en analytisk studerende, der kan fordybe sig i emnet ”Category Management”. I samarbejde med vores afdeling skal du indsamle data, og komme med forslag til de mest optimale butiksspejle i forhold til sortiment og sammensætning af varer.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kristian Kruse Madsen på mail: Kristian.kruse@lidl.dk

    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Undersøgelse af konkurrenternes sammensætning af sortiment
    • Indsamling og analyse af data og komme med forslag til de mest optimale butiksspejle  
    • Undersøgelse af sammensætningen af de eksisterende butiksspejle og komme med forslag til optimeringer
    • Kreere butiksspejle i samarbejde med afdelingen


    Om dig

    Om dig
    • Du er kandidatstuderende på en relevant, videregående uddannelse   
    • Du er analytisk, grundig og har en særdeles god talforståelse
    • Du er detaljeorienteret og har let ved at bevare overblikket
    • Du er god til at udtrykke dine ideer visuelt
    • Du ønsker at kende mere til processerne bag udarbejdningen af butiksspejle
    • Du har gerne erfaring fra butik, men det er ikke et krav
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende og udfordrende mulighed for at prøve dine kompetencer af i en stor, international virksomhed
    • Masser af faglige udfordringer og solide erfaringer til din fremtidige karriere
    • Et uformelt arbejdsmiljø med både faglig sparring og motiverede kolleger
    • En mentor under hele specialesamarbejdet
    • Mulighed for arbejdsplads i afdelingen gennem specialesamarbejdet

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.  

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kristian Kruse Madsen på mail: Kristian.kruse@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Nov

    Tax Consultant

    6000, Kolding


    Vi søger en initiativrig medarbejder, der har erfaring med afgifter, er i stand til selvstændigt at planlægge sine arbejdsopgaver, har interesse i at være med til at opbygge nye processer og retningslinjer samt optimere eksisterende processer.

    Vi tilbyder dig at blive en del af en international virksomhed og arbejde sammen med vores indkøbsafdeling. Du vil få mulighed for at bygge videre på din erfaring og faglige viden inden for afgiftsområdet såvel som indkøbsprocesser. Du vil selvstændigt få ansvaret for afgiftsberegninger og kontrol med disse. Vi søger en medarbejder, der både kan arbejde selvstændigt samt være en del af et team, og som trives med en bred kontaktflade i virksomheden.

     

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til på engelsk at skrive til administrationschefen i indkøbsafdelingen, Dovile Kairyte, på dovile.kairyte@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Beregning af afgifter på nye varer i vores sortiment.
    • Regelmæssig kontrol på afgiftsberegninger
    • Tæt opfølgning på ny lovgivning
    • Opdatere afgiftssatser i vores system
    • Samarbejde med afgiftsafdeling, indkøbere og andre afdelinger i berøring med afgiftsområdet
    • Være ansvarlig for oplæring og være sparringspartner for kolleger
    • Være vigtig rådgiver og sparringspartner for ledelsen i indkøbsafdelingen
    • Ad hoc opgaver af skattemæssig karakter

     



    Om dig

    Om dig
    • Du har formentlig en baggrund som revisor, controller eller lignende inden for revision og skat med lyst til udvikling i en stor international virksomhed
    • Som minimum har du en uddannelsesmæssig baggrund som HD(R) eller lignende
    • Du evner hurtigt at sætte dig ind i skattemæssige problemstillinger og formår at udarbejde beslutningsoplæg i høj kvalitet
    • Der forventes gode IT-kundskaber, herunder især i Excel
    • Gode tysk- og engelskkundskaber
    • Som person er du serviceminded, men samtidig handlekraftig, beslutningsdygtig og i stand til at skære igennem, når det er nødvendigt
    • Du er initiativrig, ambitiøs, omhyggelig, og du har sans for detaljen
    • Gennem din adfærd formår du at skabe respekt om din person og dine opgaver, og du forstår vigtigheden af et godt samarbejde på tværs i organisationen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rigtige kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til på engelsk at skrive til administrationschefen i indkøbsafdelingen, Dovile Kairyte, på dovile.kairyte@lidl.dk

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser