Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug



    Vi søger en selvstændig teamleder med ansvar for et team på 1 timelønnet medarbejder, der arbejder med servicering af butikkernes behov ift. Inventar og lignende. Dine ansvarsområder vil bl.a. dække daglig opgavefordeling og kvalitetssikring af arbejdet samt udførelse og koordinering af opgaver med teamets snitflader. Du vil derfor få en bred kontaktflade internt i virksomheden.

     

    Du brænder for rollen som leder og nyder, at have ansvaret der følger med.
    Du er bevidst om, at du som Teamleder kun har succes, hvis alle dine medarbejdere har succes – sammenhold er vinderhold!
    Derudover forventer vi, at:

    5 gode grunde til at blive Teamleder i Lidl:

    Er du vores nye Teamleder til Inventar lageret i Kolding?
    Så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

    Bemærk ansøgninger behandles løbende, og vi afslutter processen når den rette kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til på hverdage mellem kl. 8-16, at kontakte Afdelingsleder, Rikke Binderup på tlf. 42 12 05 38

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sikre udførelsen af de daglige arbejdsopgaver, herunder udarbejdelse af arbejdsplaner og planlægning af bemanding
    • Besvarelse af telefoniske henvendelser fra butikkerne
    • Daglig ledelse og motivering af timelønnede medarbejdere. Ansvar for oplæring, ansættelser, afskedigelser og udviklingssamtaler mm.
    • Løbende opfølgning på kvalitet, omkostninger samt produktivitet
    • Fokus på arbejdsmiljøregler og overholdelse af disse
    • Sikre en høj leveringssikkerhed til vores butikker gennem høj kvalitet i serviceringen

     



    Om dig

    Om dig

    Du brænder for rollen som leder og nyder, at have ansvaret der følger med.
    Du er bevidst om, at du som Teamleder kun har succes, hvis alle dine medarbejdere har succes – sammenhold er vinderhold!
    Derudover forventer vi, at:

    • Har erfaring med at arbejde på et lager
    • Har truckcertifikat
    • Har kendskab til at arbejde med manuel pakning af varer
    • Kan samarbejde bredt med forskellige typer af mennesker
    • Besidder en naturlig gennemslagskraft, tager ansvar, arbejder struktureret og systematisk
    • Evner at håndtere uforudsete udfordringer og trives i et miljø med korte deadlines
    • Arbejdstiden er fra mandag til fredag i tidsrummet 7.00 – 15.00 (eller indtil arbejdet er udført)
    • Det er en fordel hvis du har håndværkererfaring, men dog ikke et krav.
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    5 gode grunde til at blive Teamleder i Lidl:

    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Gode karrieremuligheder og faglige udfordrin¬ger
    3. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    4. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    5. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Er du vores nye Teamleder til Inventar lageret i Kolding?
    Så tøv ikke med at sende os din ansøgning.

    Bemærk ansøgninger behandles løbende, og vi afslutter processen når den rette kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til stillingen? Så er du velkommen til på hverdage mellem kl. 8-16, at kontakte Afdelingsleder, Rikke Binderup på tlf. 42 12 05 38

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Sep

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil, og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Sep

    Supervisor - Uopfordret

    6230, Rødekro

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Sep

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug



    Vi søger en ambitiøs Financial Controller, som ser regnskab, økonomi og personaleledelse som sin karrierevej.

    Vil du tage ansvar, lede og fordele arbejdet til fem medarbejdere i teamet, samtidig med at du selv er en del af driften? Og har du lyst til at indgå i et team, hvor der er fart på, og hvor du samtidig har mulighed for at påvirke udviklingen i afdelingen? Så er du måske vores nye Financial Controller.

    Med vores nuværende 127 Lidl butikker i Danmark samt fremtidige ekspansionsplaner søger vi en selvstændig og målrettet Financial Controller. Din hverdag vil være præget af både udfordrende og varierende opgaver, hvor der også er plads til fordybelse. Du kommer til at få en spændende og udfordrende stilling på lederniveau, hvor du i samarbejde med dine medarbejdere skal trives med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du refererer til regnskabschefen.

    Du bliver en del af et team på syv dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede økonomiafdeling på over 70 medarbejdere. Vi arbejder selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed, direkte kommunikation og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag, således vi sammen altid opnår de bedste resultater.

    Din arbejdsuge kan fordeles mellem vores hovedkontor i Kolding og vores satellitkontor i Aarhus. Vi påbegynder senere byggeriet af et stort, nyt og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus. Det nye hovedkontor vil stå klart i sommeren 2022.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 17.00 ved henvendelse til regnskabschef Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Lede og sikre rettidig aflevering af månedsrapporter i høj kvalitet
    • Medvirke til udarbejdelse af rapporteringspakke ifm. årsregnskab
    • Daglig sparring med finans- og kreditorbogholderiet, regnskabschefen og de øvrige afdelinger
    • Faglig og personalemæssig ledelse af fem medarbejdere i finans- og kreditorbogholderiet
    • Periodevis deltagelse i bogføringsmæssige opgaver og projekter
    • Besvarelse af regnskabsmæssige og finansielle forespørgsler fra vores internationale hovedkontor
    • Kvalitetssikring og optimering af processer inden for bogholderi, forretningsgange, rapportering mv
    • Månedlig konto- og budgetopfølgning
    • Ad hoc rapporteringer og analyser
       


    Om dig

    Om dig
    • Du har en højere økonomisk uddannelse; f.eks. HD-R, cand.merc. eller tilsvarende
    • Du har flere års relevant erhvervserfaring; gerne fra revisionsbranchen
    • Du har gode IT-kundskaber, herunder især i Excel og ERP-systemer
    • Du er af natur nysgerrig, og du har en analytisk tilgang til det regnskabsmæssige og finansielle område
    • Du er dygtig til hurtigt at sætte dig ind i og løse regnskabsmæssige problemstillinger
    • Du formår at udarbejde og kvalitetssikre regnskabsmateriale og beslutningsoplæg i høj kvalitet
    • Du kan overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du har personlig pondus, er selvkørende, arbejder med høj faglighed og har en struktureret tilgang til dine opgaver
    • Du har en motiverende og støttende tilgang til dine medarbejdere
    • Du er udadvendt og samarbejdsorienteret
    • Du er karriereorienteret og fleksibel i forhold til perioder med spidsbelastning
    • Du er villig til at udvikle dig og lære nyt
    • Du har gode engelskkundskaber mundtligt såvel som skriftligt
    • Hvis du behersker tysk, er det en fordel. Ellers skal du være motiveret for at lære det
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Firmabil i BMW 3-serien
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 17.00 ved henvendelse til regnskabschef Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Aug

    Blomsterdekoratør

    Hvis du synes, at blomster er fantastiske, så bliv blomsterdekoratør!

    Blomster følger menneskene fra vugge til grav, og i en blomsterbutik sælges binderi til kunder i sorg eller i glæde. Som blomsterdekoratør skaber du noget med dine hænder og din kreativitet bruges til at lave lækkert binderi, varepræsentationer og til pasning af blomster; det er kun din fantasi som sætter grænser!

    Branchen bruger meget tid på at følge trends og tendenser i boligindretning og brugskunst. Nogle blomsterbutikker sælger udover blomster også chokolade, kaffe, vin og andre specialiteter.

    Blomster er et levende materiale, så de forandres hele tiden - de skal holdes i live og gives de bedste vilkår, hvilket kan være et spændende mysterium!

    Om uddannelsen

    For at blive faglært blomsterdekoratør skal du gennemføre et 2-årigt forløb.
    Uddannelsen er en praktisk betonet uddannelse, hvor størstedelen af tiden foregår i Kvickly Varde Blomsteriet. I løbet af uddannelsen skal du gennemføre syv skoleophold på Handelsfagskolen af to ugers varighed. På skolen får du et indgående kendskab til indkøb og pasning af blomster. Du undervises i alt binderiteori således, at du kan lave skønne kreationer.

    Der undervises også i emner som butiksdrift, kundeservice, butikskoncepter, merchandising, salgsteknikker og markedsføring. Undervisningen er direkte relateret til dit arbejde i varehuset. Alle undervisere har en pædagogisk uddannelse og en praktisk baggrund fra detailhandlen.

    Optagelseskrav

    For at få adgang til et hovedforløb på Handelsfagskolen, skal du have bestået et grundforløb, dvs. en HG, HHX eller lignende.
    Hvis du har en anden skolebaggrund, kan du få foretaget en realkompetencevurdering i forhold til adgangskravene, hvilket vil sige, at vi undersøger, om der er tilstrækkelig relevant baggrund til at få adgang til et hovedforløb på Handelsfagskolen. Få mere at vide ved at kontakte Handelsfagskolen.

    Kvickly i Varde

    Er en del af Danmarks hurtigst voksende brugsforeninger. Foreningen Kvickly Varde, der udover Kvickly i Varde driver følgende butikker:

    SuperBrugsen Esbjerg Storcenter

    Dagli´Brugsen Alslev

    Dagli´ Brugsen Sig

    Dagli´ Brugsen Starup-Tofterup

    Fakta - Ndr. Boulevard Varde

    Fakta - Oksbøl

    Kvickly Brød & Brugskunst

    COOP.DK/MAD

    2 OK-vaskehaller

    7 OK Benzin anlæg, samt en lang række udlejningsejendomme.

    Du bliver en del af et dynamisk varehus med i alt 118 medarbejdere. Kvickly Varde er byens varehus, og rummer alle produktionsmråder; Stor åben slagter og delikatesse. Restaurant, "stor"-bageri og eget blomster-binderi, samt meget mere. Varehuset gennemgik en gennemgribende ombygning i 2017 og vil fremstår i dag som et af Kvickly-kædens flotte varehus, med det nyeste koncept, på i alt 3200 m2.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv i en karriere i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse.

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive én af vores dygtige faglærte blomsterdekoratører, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 8. august 2020.

    Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Blomsterdekoratør Heidi Gelmer på tlf: 7695 0143.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.