Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    22. Maj

    Vi søger unge friske mennesker UNDER 18 år til vores butik i Kongensgade 31, 6700 Esbjerg!

    Jobbet består primært af vareopfyldning, oprydning, rengøring, forefaldende arbejde og evt. kundebetjening på sigt. Det er ikke et must, at du har butikserfaring eller interesse i vores produkter. Til gengæld forventer vi, at du er pligtopfyldende, flittig og møder på arbejde i godt humør, så vores kunder og dine kollegaer kan mærke, at du er på toppen og brænder for at gøre Eventyrsport til det bedste sted at handle outdoor udstyr.

    Hvis du føler dig sikker på, at du er en af vores nye dygtige medarbejdere, så send os en kort motiveret ansøgning til vores butikschef Sidsel Thomsen på sit@eventyrsport.dk.

    HUSK, at skrive ”Studiejob UNDER 18 år” i emnefeltet på din mail. Vi afholder løbende samtaler og glæder os til at modtage din ansøgning!

     

    Eventyrsport - succesen fortsætter!
    Eventyrsport startede i en kælder i 1996. Navnet er sammensat af ”Eventyr” og ”sport”. Ordet ”sport” understreger et element af at være aktiv samtidig med, at man nyder sine egne personlige eventyr - rejser, vandreture, skiløb m.fl. - og har det sjovt! Vi brænder for værdier som kvalitet og service og har igennem årene etableret 12 fysiske butikker og en velfungerende webshop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Vi har travlt i vores butik i Ribe og søger derfor en studiemedarbejder OVER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores spændende forretning, primært eftermiddag og weekend, i ca. 5 timer om ugen. Jobbet består af kundebetjening, vareopfyldning og andet forefaldende arbejde. Det er en forudsætning, at folkeskolens 9. klasse er afsluttet.

    Da vi hele tiden har travlt, stiller vi krav om, at du indgår i vores team med samme flid og engagement som vores øvrige medarbejdere. Vi forventer med andre ord, at du besidder en høj arbejdsmoral, er myreflittig og pligtopfyldende og møder på arbejde i godt humør, så alle kan mærke, at du brænder for at gøre NORMAL til det bedste sted at handle basisvarer. Vi lægger derudover vægt på at du er energisk og fleksibel, ligesom vi forventer, at du vil kunne fremvise en straffeattest.

    Ansøgning og opstart

    Opstart 1. maj 2019.

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning.

    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte:

    Butikschef Diana Kristiansen på dikr@normal.dk.

    Du kan læse mere om NORMAL på følgende links:

    Hjemmeside
    Facebook
    Instagram

    Ansøgningsfrist:
    30. april 2019
    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Jun

    Måske overvejer du at tage et sabbatår, eller tage et break fra dine studier. Det kan også være noget helt tredje der gør, at du rigtig gerne vil have lidt luftforandring, og komme ud at rejse - samtidig med, at du møder andre unge og kulturer.

    At tage på en rejse i udlandet af længerevarende varighed vil styrke dig som person. Mange arbejdsgivere lægger vægt på, at man er selvtænkende, kan arbejde i grupper, og har et positivt og internatinalt udsyn, hvor man kan rumme forskelligheder og andre kulturer. 

    Ønsker du at styrke dit CV til dit fremtidige drømmejob, så kan du tage med Adventure Heart ud at rejse.

    Hvad er Adventure Heart?

    Adventure Heart er en dansk virksomhed med mere end 30 års erfaring, som rejsearrangør. Adventure programmerne er sammensat således, at du får alle mulige oplevelser i forskellige lande: Rundrejse, seværdigheder og natur, kulturindsigt, lokalbefolkning, sprog, gastronomi, adventure aktiviteter, mange former af personlig udvikling - og måske vil du prøve at være frivillig på et projekt med børn eller dyr.


    Afhængig af hvilken rejseform du ønsker rejses i større eller mindre grupper eller måske individuelt sammen med andre unge og altid i trygge rammer af håndplukkede lokale partnere for at gøre oplevelserne autentiske og samtidig bidrage og støtte op om lokalsamfundet.

    Du bliver styrket personligt og får indsigt, kendskab og sammenligningsgrundlag til god brug på dit studie og måske i dit kommende job i en international fremtid i vores globaliserede verden.

    Hvad siger de unge?

    Bianca tog på sin drømmerejse til Java. Hun siger: ”Min eventyrrejse begyndte med en grupperejse en måned på Java, hvorefter jeg tog videre til Bali, Australien og Canada på egen hånd. Det var tanken om venskaber i andre lande, uudforsket territorie og grænser, der skulle overvindes, der fik mig på min eventyrrejse”

    ”Jeg så et lokal samfund indefra, hvor alt det, vi tager for givet herhjemme, er et luksusgode. På dyreprojektet fodrede jeg orangutanger, og jeg kom helt tæt på nogle fantastiske dyr – og nogle uhyggelige kryb. Det var nemlig ikke unaturligt, at en kæmpe edderkop måske sov på vores værelse, når vi selv skulle sove. I starten reagerede jeg i panik. Til sidst indså jeg, at det er bedre at slappe af og gå til verden med åbent sind. De indfødte er gennemsyret af den tankegang, og det smitter af – på den gode måde. Jeg er blevet mere rummelig og åben over for udfordringer. Derfor skal du skal rejse… Min rejse var i trygge rammer og gav uforglemmelige oplevelser også gennem det frivillige arbejde.” siger Bianca, der er i gang med sin humanistiske bachelor på RUC

    Lars var i Syd- og Mellemamerika og fortæller: ”Mit mål med et sabbatår var, som udgangspunkt at udforske mig selv, blive mere selvstændig og udnytte den mulighed man har som ung, hvor man typisk ikke har realkreditlån, hus og Volvo. Når jeg nu tænker tilbage på de mange forskellige kulturer jeg har mødt og oplevet er jeg blevet mere bevidst om, at der findes mange veje til et lykkeligt liv. Det er meget berigende at opleve, hvordan andre kulturer lever. Jeg planlægger at læse Kemi, men jeg er helt klart blevet et mere søgende menneske efter mine oplevelser fra mit sabbatår”

    ”At rejse med en rejsearrangør på en af deres grupperejser er en stor fordel, også selvom man ikke kender hinanden i forvejen, man møder helt naturligt andre unge og at man slipper for at planlægge rejsen selv. Min gruppe var fra alle andre lande og jeg var den eneste dansker. Det hele var meget betryggende, at alt var planlagt og så har jeg fået venner som jeg stadigvæk har kontakt til” siger Lars.

    Hvordan kommer jeg afsted?

    Du sidder formentlig allerede nu med en masse spørgsmål. Og dem vil vi hos Adventure Heart gerne svare på. Og det er let. Du kan komme til vores rejseforedrag & cafémøder, hvilket du kan læse mere om, ved at klikke på den grønne ansøgningsknap nedenfor:

    NB

    Du kan ikke ansøge et job, men du kan se, hvad Adventure Heart kan tilbyde dig, hvis du gerne vil ud og rejse, for at skabe dig et bedre CV:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Apr

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Maj

    Hvis du kan nikke genkendende til denne beskrivelse, så er Espresso House det helt rigtige sted for dig.

    Som Host kan du enten arbejde fuldtid eller deltid mens du går i skole. Vi laver vagtplanen, så den passer ind i dit skema.

    Fælles for alle hos Espresso House er, at vi brænder for at skabe gode kaffeoplevelser for vores gæster.

    Bare rolig – du vil blive grundigt trænet i alt, hvad det kræver for at give den gode kaffeoplevelse til alle vores gæster med masser af smil og energi, som du sikkert allerede selv har oplevet.

    Faktisk får vi så god feedback fra vores gæster, at vi ikke kan få armene ned og derfor åbner vi hele tiden nye kaffebarer rundt om i landet. Hvis du vil være med, så skynd dig at tage et fotografi af dig selv med dit allerstørste servicesmil og send det med din ansøgning. Så skal vi nok tilfredsstille din nysgerrighed og vække din passion for god service. Held og lykke! Vi håber, vi ses.”

    Ellers ikke nogle inputs herfra, vi vil bare gerne have den i gang :)

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Apr

     

    Samler du på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly Vejens Nonfood afdeling
    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og korte, fede skoleophold?

    Brug 2 år på at få venner for livet, og tag en uddannelse, hvor du kan blive alt fra salgsassistent til mellemleder.

    Du får og skaber gode oplevelser
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly Vejen og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra opfyldning af varer over lagerarbejde til at sidde ved kassen.
    Vi vil give vores kunder en oplevelse, der er så god, at de går hjem med smil på læben. Sådan en oplevelse skaber du, når du for eksempel hjælper kunderne med at finde specialvarer. Og du kommer hen ad vejen på banen med gode ideer til, hvordan vi kan skabe de bedste kundeoplevelser.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.
    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse. Og du har lyst til at vejlede kunderne. Du har:

    • bestået HHX - gerne med 5 uger suppleret HGS-forløb. Du kan også have en EUX eller STX/HF/HTX - gerne suppleret med op til 10 ugers HGS
    • let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer
    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger

      Vi glæder os til at lære dig at kende
      Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive en supersælger eller mellemleder, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 12. maj 2019.
      Har du yderligere spørgsmål er du velkommen til at kigge forbi Kvickly Vejen og snakke med Nonfoodchef Tanja Rut Gretarsdottir. Du kan også ringe på tlf. 76962878.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Apr

     

    Samler du på gode oplevelser? Bliv salgselev i Kvickly Vejens Food afdeling 
    Er du klar til en sjov og lærerig hverdag, der indeholder praktik og korte, fede skoleophold?

    Brug 2 år på at få venner for livet, og tag en uddannelse, hvor du kan blive alt fra salgsassistent til mellemleder.

    Du får og skaber gode oplevelser
    Som salgselev arbejder du fuldtid i Kvickly i Vejen og har i alt 8 uger på skolebænken. I butikken prøver du kræfter med alt fra opfyldning af varer over lagerarbejde til at sidde ved kassen.
    Vi vil give vores kunder en oplevelse, der er så god, at de går hjem med smil på læben. Sådan en oplevelse skaber du, når du for eksempel hjælper kunderne med at finde specialvarer. Og du kommer hen ad vejen på banen med gode ideer til, hvordan vi kan skabe de bedste kundeoplevelser.

    Knyt nye venskaber på udfordrende skoleophold
    I løbet af uddannelsen er du på 8 korte skoleophold af 1 uges varighed sammen med en masse andre elever. Vi sørger for det hele. Det er et godt break fra dit job i butikken.
    Her begynder brikkerne at falde på plads – og pludselig giver det mening, hvorfor I gør, som I gør i butikken. Der er også en masse fælles aktiviteter, der gør det let for dig at få nye venner på tværs af butikker.

    Vil du være en del af vores sammenhold?
    Vi håber, du er åben og villig til at lære. Måske kan du se dig selv som leder i Kvickly på sigt? Derudover er du fyldt med ideer til, hvordan vi kan give vores kunder en god oplevelse. Og du har lyst til at vejlede kunderne. Du har:

    • bestået HHX - gerne med 5 uger suppleret HGS-forløb. Du kan også have en EUX eller STX/HF/HTX - gerne suppleret med op til 10 ugers HGS

    • let til smil og en positiv indstilling, som smitter af på både kunder og kollegaer

    • flair for at sælge og lysten til at blive en dygtig sælger

      Vi glæder os til at lære dig at kende
      Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at blive en supersælger eller mellemleder, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 12.maj 2019
      Du kan også kigge forbi Kvickly Vejen og tage en snak med Souschef Flemming Larsen eller du kan ringe på tlf. 76962871 for at høre nærmere om stillingen.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    29. Apr

    Butikselev - Aabenraa

    6200, Aabenraa

    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar.

    Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder.

    Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre.

    Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

     

    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder

     

     

    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgningsfrist:15. februar 2019
    Tiltrædelse: August 2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Apr



    Lidl er i vækst og til vores hovedkontor søger vi en analytisk, energisk og struktureret Project Manager til vores Non Food-afdeling.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder snart byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus –  mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021, men der vil være mulighed for at benytte vores satellitkontor i Aarhus op til to gange i ugen.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vil tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Det er de dygtige medarbejdere i vores afdeling, der bestemmer, hvad der står på hylderne i vores butikker. Hvis du har en købmand i maven og elsker at have fingeren på pulsen og at vide, hvad danskerne er vilde med, før de selv ved det, så er det lige stedet for dig!

    Brænder du for Non Food-produkter, detailhandel, og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst? Vil du være en del af et lille selvstændigt team, hvor du kan få stor indflydelse? Så er det dig, vi mangler som Project Manager.

    Du vil referere til Head of Non Food Aktion.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte, Katrine Kristiansen, Project Manager på katrine.kristiansen@lidl.dk

    Deadline for ansøgning er den 23. april 2019.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Non Food arbejder med en langsigtet planlægningshorisont ca. 1 år i fremtiden
    • Du får et medansvar for den overordnede planlægning, som bl.a. indebærer udvalg af produkter, beregning af mængder, fastlæggelse af salgspriser
    • I analysedelen vil du bl.a. komme til at arbejde med forskellige nøgletal (omsætning, indtjening, vareflow etc.)
    • Opsætning af reklameavisen
    • Evaluering af ugentlige kampagner samt vurdering af salgstiltag
    • Daglig koordinering mellem afdelingerne; indkøb, marketing og salg
    • Mulighed for rejseaktivitet til Tyskland i forbindelse med bestilling af produkter til kommende kampagner. Rejsetid er 4 gange årligt med en varighed fra 5 dage


    Om dig

    Om dig
    • Du har min. 1-2 års erfaring fra en lignende stilling – inden for planlægning, indkøb og logistik
    • Du er uddannet inden for indkøb, logistik eller marketing. Alternativt har du en bachelor- eller kandidatuddannelse
    • Du er fleksibel, omstillingsvillig, har gå-på-mod og drive
    • Du trives i en travl og til tider hektisk hverdag. Du formår at holde hovedet koldt, når tingene går stærkt
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du behersker tysk og engelsk i skrift og tale på et fornuftigt samtale niveau
    • Du har gode kommunikationsevner, er gennemslagskraftig og trives med en stor kontaktflade både internt og eksternt
    • Du er superbruger i Excel, har en stærk talforståelse og er dermed analytisk stærk
    • Du har generelt god flair for programmer og systemer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte, Katrine Kristiansen, Project Manager på katrine.kristiansen@lidl.dk

    Deadline for ansøgning er den 23. april 2019.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Apr



    Brænder du for Non Food-produkter, detailhandel og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst? Vil du være en del af et lille selvstændigt team, hvor du kan få stor indflydelse, og hvor dit arbejde vil skabe fundamentet, hvorfra der planlægges? Så er det dig, vi mangler som Purchasing Assistant i et 1-årigt barselsvikariat.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vi tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Omgangstonen er uformel og direkte, og den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Det er vores afdeling, der bestemmer, hvilke Non Food-produkter, der står på hylderne i butikkerne, så hvis du har lyst til at hjælpe os i mål med det, kan vi tilbyde dig en varieret hverdag med et tæt samarbejde med resten af teamet samt Sales-, Logistics- og Goods Receipt-afdelingerne.

    Du vil komme til at indgå i et stærkt team, som arbejder strategisk på det danske detailmarked, og hver dag skal løse komplekse opgaver. Hvis du er ambitiøs, dynamisk, detaljeorienteret, og drømmer om at tage ansvar og skabe resulta-ter, så er Lidl Danmark det perfekte sted for dig.

    Du vil referere til Head of Non Food Aktion.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Katrine Kristiansen, Project Manager på katrine.kristiansen@lidl.dk.

    Deadline for ansøgninger er den 23. april 2019.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Forberedelse og opdateringen af diverse lister til ekstern og intern kommunikation
    • Agere tovholder for Non Food og diverse afdelinger
    • Forberedelse af vigtige nøgletal til teamleder
    • Varetage kommunikation med vores hovedkontor i Tyskland
    • Aktiv deltagelse i afdelingen
    • Ad hoc administrative opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, nysgerrig, ansvarsbevidst og viser interesse for arbejdsopgaverne i detailbranchen
    • Du har en analytisk og struktureret tilgang til opgaverne
    • Du behersker flydende engelsk og dansk i skrift og tale. Det er en stor fordel, hvis du derudover behersker tysk.
    • Du tager ejerskab for dine arbejdsopgaver og ansvarsområder
    • Du er ansvarsbevidst, og tiltrækkes af at skulle arbejde selvstændigt
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Katrine Kristiansen, Project Manager på katrine.kristiansen@lidl.dk.

    Deadline for ansøgninger er den 23. april 2019.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser