Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    4. Mar

    Begynd din karriere i "Deichmann Familien"

    Hos Deichmann Telemarketing ApS, er vi stolte over, at være en af Danmarks mest repspekterede og troværdige telemarketingbureauer, der har specialiseret sig i produkt og magasinsalg til private kunder. Vi vil utrolig gerne blive endnu større, og derfor søger vi lige nu nye medarbejdere til vores seje team i hjertet af Kolding. Bliv en del af "Deichmann Familien" ved at ansøge allerede idag. Læs mere om vores virksomhed under de forskellige infobokse herunder.

    Værd at vide om Deichmann Telemarketing ApS

     

    Hvilken arbejdsplads er vi? 

    Vi holder til i hjertet af Kolding på Jernbanegade 24, 1. salen. Vores arbejde består i at sælge over telefonen til nuværende eller tidligere kunder indenfor produkter og magasiner. Vi er placeret meget tæt på banegården i Kolding, og tilmed ligger vi centralt på gågaden, så der er rig mulighed for at udnytte tiden før arbejdet, eller i pauser, på at gå på opdagelse i byens butikker og spisesteder. Vi har åbent fra 16.30-21.00 fra mandag til torsdag og på fredage holder vi åbent fra 14.00-18.00. Som medarbejder hos os, vil du hurtigt opleve at blive en del af en god, social kultur, hvor vi passer godt på hinanden, og løfter i flok. Vi plejer at sige, at som ansat hos os, der bliver du en del af “Deichmann Familien”. Den er du også en del af, når du stopper hos os igen.

     

    Hvilke medarbejdere søger vi? 

    Vi søger nye sælgere i alderen 16 år og opefter. Det er et plus, hvis du går på en uddannelse, da jobbet egner sig godt ved siden af skolen og en SU. Derudover, skal du have lyst til at performe, da du skal levere resultater på dine vagter, og bliver en del af et konkurrencepræget arbejdsmiljø. Det er ikke en nødvendighed, at du har tidligere salgserfaring. Du skal blot have mod på at sælge, og have lyst til at dygttigøre dig indenfor telemarketing. 

    Hvad tilbyder vi?

    • Fuldtid eller deltid
    • Fast timeløn og fordelagtig provisionsordning uden loft
    • Beliggende i hjertet af Kolding tæt på banegården og gågade
    • Fleksible arbejdstider
    • Et udvidet netværk af en masse andre unge i "Deichmann Familien"
    • Arbejdsopgaver indenfor salg og kommunikation
    • Medspillende og meget motiverende ledere
    • Grundig oplæring i produkter samt teknikker til salg
    • 2 vagter om ugen som minimum med mulighed for 5 vagter
    • Et godt socialt miljø med hygge og firmafester.

    Bliv en del af "Deichmann Familien": Ansøg jobbet lige her! 

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb

    Marketingkoordinator

    6000, Kolding


    Er du en knivskarp koordinator, der formår at holde overblikket i en travl hverdag? Og brænder du for at sikre, at dine opgaver når i mål til tiden og med et højt resultat? Så er det måske dig, der skal være Lidls nye marketingkoordinator.

    Hos Lidl har vi store ambitioner, og derfor overlader vi aldrig noget til tilfældighederne. Det gælder ikke mindst, når vi åbner nye butikker eller renoverer eksisterende butikker. Derfor søger vi netop nu en marketingkoordinator, der kan sikre, at vores grafiske materiale er klar i vores butikker til tiden.

    Som marketingkoordinator med reference til marketingschefen bliver du en del af Lidls professionelle og dynamiske marketingafdeling. Afdelingen består af 20 dygtige kolleger, der bl.a. er ansvarlige for produktion af Lidls tilbudsavis, Tv- & radiospots, marketingkampagner, drift og udvikling af vores online medier og meget mere.

    Hverdagen i marketingafdelingen er præget af højt tempo, seriøsitet, spændende opgaver og  skarpe deadlines i et samtidigt sjovt og uformelt miljø med masser af godt humør.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Marketingkoordinator Britta Brink Nielsen på 76 35 03 74.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sikre flowet fra bestilling af trykt instoremateriale til levering i vore Lidl butikker
    • Koordinere udarbejdelse af grafisk materiale i forbindelse med nye tiltag
    • Kontakt til og koordinering med Lidls salgsafdeling og internt i marketingafdelingen
    • Kontakt til og koordinering med Lidl’s leverandører samt vores internationale HQ i Tyskland
    • Opdatering af bestillingsoversigter
    • Diverse ad hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet markedsføringsøkonom eller lignende.
    • Du har erfaring fra tidligere jobs og formår at navigere sikkert i forbindelse med koordinering af trykt instore materiale
    • Du trives med mange bolde i luften, er god til at danne dig et overblik og prioriterer oplysninger og opgaver uden besvær
    • Du har en struktureret tilgang til opgaverne og sætter en ære i at overholde deadlines.
    • Du er rutineret IT-bruger (både pc og mac). Du er hjemmevant i Excel og har et basis kendskab til Adobe-pakken.
    • Du taler og skriver flydende dansk, taler og forstår tysk og også gerne engelsk
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tager ansvar
    • Du er serviceminded og fleksibel
    • Du har humor og kan bidrage til den gode stemning i afdelingen
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, nyoprettet stilling i en international koncern
    • Mulighed for at præge jobbet, der vil udfordre og udvikle dig såvel fagligt som personligt
    • Spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Marketingkoordinator Britta Brink Nielsen på 76 35 03 74.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    27. Feb

    Salgsassistent

    6700, Esbjerg

    Salgsassistent til et seriøst sjovt job i Nordens største legetøjskæde

    Til vores nye BR-butik i Esbjerg, Broen, der åbner 10. april 2017 søger vi en frisk og dygtig salgsassistent, der har lyst at engagere sig i vores butik og vores kunder, så de får en fantastisk kundeservice.

    Stillingen er på fuld tid, men tidsbegrænset fra den 1. april til 31. august 2017 med mulighed for forlængelse.

    Når du er ansat i BR, vil du opleve, hvad det vil sige at arbejde i en moderne virksomhed, som samtidig er Nordens største legetøjskæde, der er drevet af et nytænkt og spændende koncept. Hos os er der altid fart på, og hver dag byder på noget nyt.

    Ansvarsområder

    Som salgsassistent skal du blandt andet være med til at åbne og lukke butikken, hvilket betyder varierende vagter på forskellige dage og nogle gange også weekendvagter.

    Udover kassebetjening skal du være med, når vi får leveret varer til butikken, der skal ud på hylderne samt sørge for, at butikken altid fremstår præsentabel.

    Hvem er du?

    Du har nemt ved at skabe overblik, og du er optaget af kundeservice og finder det naturligt at engagere dig i butikkens daglige drift.

    Du er positiv, energisk og handlekraftig og samtidig er det utroligt vigtigt, at du har styr på kundeservicen og ved, hvordan du skal levere varen med et smil hver gang.

    Det er en fordel, hvis du har arbejdet i butik og har kendskab til butiksdrift.

    Vil du lege med?

    Kontakt butikschef Lars Bregendahl Madsen på tlf. 3546 2118, hvis du vil vide mere.

    Du kan aflevere CV og ansøgning i vores BR-butik i Kongensgade 53, 6700 Esbjerg eller søge stillingen online ved at trykke på den grønne knap nederst på siden her. Deadline er 27. februar 2017, men vi kalder løbende til samtale, så send din ansøgning med det samme.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Uopfordret ansøgning

    7100, Vejle

    Casino Munkebjerg søger løbende nye medarbejdere.

    Derfor modtager vi gerne din ansøgning, selvom vi ikke har ledige jobs lige nu.

    Jobtitler kan eksempelvis være:

    • Dealer
    • Vært/værtinde
    • Receptionist
    • Servicemedarbejder
    • Pokerdealer

    Du skal dog kun sende din uopfordrede ansøgning, hvis du er kendetegnet ved at:

    • Være positiv, serviceminded og teamorienteret
    • Være vedholdende
    • Kan lide at have travlt og holde mange bolde i luften i selv pressede situationer
    • Gøre tingene af dig selv, ud fra de rammer du har i jobbet
    • Have mulighed for at komme til og fra Casino Munkebjerg via egen transport, da der ikke er offentlige transportmuligheder tæt på vores beliggenhed.
    • Ren straffe attest
    • Minimums alder 18
    • Præsentabel

    Din ansøgning

    Vi vil sætte pris på, at du uploader et foto, eller endnu bedre, hvis du er over 18 år, at du laver en lille video via din profil på UngArbejde.dk.

    Har du ikke hørt fra os inden 2 måneder, har vi på grund af den store mængde ansøgere desværre ikke mulighed for at gøre brug af dine kvaliteter i denne omgang.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Telemarketingkonsulenter søges til virksomhed med godt socialt miljø, hvor du bliver en del af et velfungerende team.

    Bor du i Kolding - og kan du snakke med ALLE typer af mennesker, kan du få et deltidsjob som phoner hos os!

    Vi er ved at lave et stærkt magasinteam, som skal sælge modemagasiner, indretningsmagasiner, livsstilsmagasiner og DIY. Så kender du til dette felt, vil du med sikkerhed klare den godt på telefonen hos os. 

    Så mange søger vi

    Vi søger lige nu 8-10 energiske medarbejdere til vores team af dygtige phonere i alderen 18-26 år. Du skal kunne arbejde 2 aftener om ugen (16:30 – 21:00). Opgaven består i at sælge abonnementer på kendte livsstilsmagasiner med stærke brands.

    Du behøver ikke at have sælgererfaring, men du skal have modet til at prøve og viljen til at lære. Vi sørger for grundig oplæring, træning og coaching; du skal bare være udadvendt, velformuleret og tale klart og tydeligt dansk. Tilmed skal du skal være indstillet på at indgå i et miljø, hvor det er resultaterne, der tæller, men hvor der også er plads til sjov og ballade i pauserne. 

    Vi tilbyder et lærerigt fritidsjob i et levende og ungdommeligt miljø, hvor vi lægger stor vægt på seriøsitet og troværdighed. Vi tilbyder en fast timeløn samt attraktiv provision uden loft. Oveni kommer naturligvis feriepenge, forskellige salgskonkurrencer, og et arbejdsmiljø hvor tillid, gensidig respekt samt ærlighed kendetegner hverdagen.

    Hvem er vi:

    Deichmann Telemarketing ApS er en af de mellemstore, og absolut anerkendte, telemarketingvirksomheder i Kolding. Vi er 30 ansatte og ligger på Jernbanegade 24 - midt i hjertet af Kolding. Vi er primært beskæftiget om aftenen, hvor vi arbejder med direkte salg til private kunder. 

    Er du interesseret i at blive en del af vores team?

    Søg jobbet her : ANSØG NU  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Gadefundraiser

    6000, Kolding

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Kolding og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb



    Er du forandringsvillig og målrettet? Har du lyst til at være med til at udvikle logistikken hos Lidl i Danmark? Så er det måske lige dig, vi søger!

    Effektive processer udgør fundamentet for en succesrig forretningsmodel, som kan tilbyde millioner af kunder i Europa, og dermed også Danmark, den bedste produktkvalitet til den bedste pris. Hertil søger vi omstillingsparate, målrettede og innovative Junior Consultants til vores centrale logistikafdeling. For at imødekomme fremtidige projekter, og give vore 2 lagre den bedste support, tilbyder vi flere spændende stillinger som Junior Consultant Logistik. Vi har både opgaver i den daglige drift i afdelingen samt på vores lagre inden for de 3 fagområder: transport, renovation og lagerdrift. Derudover har vi fremtidige projekter, såsom personaleudvikling, automatisering og implementering af et nyt WMS, der står for døren.

    Logistikafdelingen består pt. af 3 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne samarbejdspartnere som interne afdelinger på tværs af hele Lidl Danmarks organisation. Vi supporterer den operative drift på vores 2 lagre, implementerer og kontrollerer nye standarder, overvåger KPI’er, forhandler med eksterne tjenesteudbydere, udfører analyser, initierer tiltag og optimerer processer.

    Du vil være en vigtig del af teamet, og du vil være med til udvikle og præge logistikken, samarbejde med øvrige afdelinger i organisationen og vores samarbejdspartnere. Som en del af din oplæringsplan kan du få en unik mulighed for, i op til flere måneder, at blive udsendt til et af Lidl-koncernens mange lagre i Europa. Afhængig af hvilket område du herefter vil overtage kan det betyde, at du bliver udstationeret til vores internationale hovedkontor i Neckarsulm i Tyskland i op til 2 år, eller at du ledelsesmæssigt vil overtage en af vores afdelinger på lageret i Kolding eller Køge.

     

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingschef for logistik Jakob N. Møller på tlf. 7635 0284

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Opdatere og udvikle diverse rapporter
    • Kontrollere regninger
    • Opdatere stamdata, organisatoriske retningslinjer og projektlister
    • Sourcing af nye samarbejdspartnere
    • Udarbejde diverse kommunikationsmateriale
    • Lokalisere landespecifikke krav til fremtidige systemer
    • Gennemføre undervisning af slutbrugere med afsæt i konceptet ”Train-The-Trainer”
    • Ledsage udrulning af det nye WMS i andre lande
    • Lede medarbejdere/afdelinger
    • Analysere tekniske layouts i henhold til processer
    • Diverse ad hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant videregående uddannelse der matcher stillingen
    • Du har gode tysk- og engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftlig
    • Du har stærke Excelkompetencer
    • Du har gerne erfaring inden for logistik
    • Du har gerne erfaring med lagerstyringssystemer, ERP-systemer eller lignende
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du er detaljeorienteret, arbejder struktureret og er målrettet i tilgangen til dine opgaver
    • Du har en analytisk sans og forstår sammenhæng mellem forskellige systemer
    • Du har lyst til at lede og udvikle medarbejdere
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingschef for logistik Jakob N. Møller på tlf. 7635 0284

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Feb



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser