Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Dec

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec



    Til vores ejendomskontor, der, uagtet flytningen af hovedkontoret til Aarhus, fortsat vil være beliggende i Kolding, søger vi en sagsmedarbejder til at varetage mangeartede opgaver for vores ejendomskontor.

    Lidls ejendomskontor i Kolding er ansvarlig for drift, vedligeholdelse og modernisering af vores Lidl-butikker på Fyn og i Jylland.

    Vi søger en tovholder der i samarbejde med resten af teamet, kan skabe de bedste betingelser for vores driftsafdeling. Du bliver en meget central del af vores afdeling og har den direkte dialog med butikkerne. Du kommer til at vejlede og guide vores medarbejdere i butikkerne, samt varetage en meget bred vifte af ejendomsrelaterede opgaver i samarbejde med butikkerne.

    Tiltrædelse
    Hurtigst muligt.

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til jobbet?

    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Head of Real Estate, Kristoffer Kaae Stimpel på tlf. 29 20 60 30.
     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Modtage og behandle skadesanmeldelser fra vores butikker i IMS (vores interne ejendomsprogram)
    • Administration af inventar i butikker i IMS
    • Udarbejde og forhandle rammeaftaler med håndværkere
    • Fakturabehandling i vores fakturerings system, EASY
    • Telefonpasning


    Om dig

    Om dig
    • Du er serviceminded og forandringsparat, og du bidrager med din personlighed til at fastholde vores kultur og korpsånd
    • Du arbejder struktureret og selvstændigt
    • Du evner at holde mange bolde i luften og bevare overblikket
    • Du er engageret og har en god situationsfornemmelse
    • Du har gode kommunikative evner
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse
    Hurtigst muligt.

    Ansøgningsfrist
    Vi behandler ansøgningerne løbende og afslutter processen, når den rigtige kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til jobbet?

    Yderligere oplysninger fås ved henvendelse til Head of Real Estate, Kristoffer Kaae Stimpel på tlf. 29 20 60 30.
     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec

    Delikatesseassistent søges til SuperBrugsen, Fanø

    SuperBrugsen Fanø
    Du bliver en del af en butik med i alt ca. 60 faste medarbejdere. SuperBrugsen Fanø ligger på den naturskønne ø Fanø.
    Butikkens ansatte er et godt mix i alle aldre med både fastboende og pendlere. Øen bliver hver sommer besøgt af mange turister og vi har derfor rigtig travlt om sommeren. Butikken blev helt nybygget i 2015 og vi er blandt de 25 største SuperBrugser i Danmark.

     

    Transport til Fanø:

    Transport tiderne fra Esbjerg havn til butikken er 12 minutters sejlads. Hvis du bor i Ribe, vil det cirka tage 40 min. før du er fremme i butikken. Hvis du bor i Varde, vil det cirka tage 35 min. før du er fremme i butikken og hvis du bor i Esbjerg, vil det cirka tage 20 min. før du er fremme i butikken.
    Færgen sejler 2 til 3 gange i hver time fra Esbjerg til Fanø og retur.
     
     
    Vi tilbyder:
    • Et spændende og udviklende job med gode personlige udviklings- og karrieremuligheder
    • Løn efter kvalifikationer med fleksibel lønpakke
    • Fleksible og gode arbejdsforhold, hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Start efter aftale - vi venter gerne på den rette
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:
    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende butik med høj standard, hver dag
    • Basis på plads, herunder priser, datovarer, avis-klar mm.
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen
    • Indgå i teamet i hele slagterafdelingen, som udover dig, består af 5 medarbejdere

    Vi forventer af dig at du:
    • Har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion, herunder slagter og/eller delikatesse
    • Kan tænke ud af boksen og sikre en inspirerende afdeling, så kunderne altid får det bedste udvalg
    • Kan komme med ny inspiration og nye ideer
    • Er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Slagtermester Søren Ulv Gregersen på tlf.: 75 16 20 09 eller 26 58 33 21.
    Delikatesseleder Tina Nørby Andersen på tlf.: 75 16 20 09 eller 23 43 30 35.

    Samtaler afholdes løbende, Send din ansøgning via "Søg job" senest den 15. december 2019.

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec



    Du vil blive tilknyttet afdelingen Legal & Compliance som Compliancemedarbejder. Afdelingen består pt. Af 5 medarbejdere, som rådgiver, og er sparringspartner, for virksomhedens andre fagafdelinger for så vidt angår juridiske spørgsmål. Afdelingen har også ansvaret for den løbende implementering af koncernens Complianceprogram i Danmark og varetager forsikringsmæssige opgaver, herunder skadesbehandling og tegning af forsikringer. Ud over det interne samarbejde med fagafdelingerne har vi et fast samarbejde med eksterne advokater, som hjælper i forbindelse med specifikke og specialiserede sager.

    Som Compliance medarbejder bliver dit hovedfokusområde at sikre Compliance ift. gældende lovgivning og interne retningslinjer. Derudover får du en stor berøringsflade og skal samarbejde med mange kolleger på tværs i organisationen. Det er derfor en afgørende forudsætning, at du har en vilje til at skabe resultater gennem tværgående samarbejde. Vi er en del af en international koncern, hvor vi har projekter på tværs af mere end 25 europæiske lande.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Compliance, Christopher Runz på mail: christopher.runz@lidl.dk eller på mobil +45 60 34 06 11.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Implementering af, og opfølgning på, opgaver i vores Compliance Management System
    • Udføre relevante kontroller og revisioner
    • Udarbejde interne politikker og retningslinjer indenfor rammerne af Compliance Management Systemet
    • Afdækning af Compliancerisici via risikoanalyser i samråd med de øvrige fagafdelinger
    • Administration og sagsbehandling af henvendelser i virksomhedens whistleblowerordning
    • Afrapportering til ledelsen
    • Undervisning af kollegaer i organisationen
    • Kommunikere med mange kolleger på tværs i organisationen
       


    Om dig

    Om dig
    • Du er uddannet cand. jur., cand. merc. jur. eller har en lignende uddannelse
    • Du har et par års erfaring med arbejdet indenfor Compliance
    • Du er god til at formidle viden og instruere kolleger
    • Du er vedholdende og kan fastholde agendaer og processer på en konstruktiv og respektfuld måde
    • Du er detaljeorienteret men har samtidig en god evne til at prioritere og fokusere på de vigtigste opgaver
    • Du arbejder selvstændigt og struktureret, men kan samtidig have mange bolde i luften
    • Du befinder dig godt i et travlt miljø, hvor der arbejdes på tværs af flere afdelinger og med mange mennesker
    • Du er ansvarsfuld, udadvendt og serviceminded
    • Du er nysgerrig og er god til at skabe relationer
    • Du har lyst til at formidle din viden og god til at møde din ”kunde” i øjenhøjde
    • Du har med fordel gode tyskkundskaber såvel mundtligt som skriftligt, da koncernsproget er tysk
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
    • Mulighed for international networking, blandt andet i forbindelse med interne konferencer

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Compliance, Christopher Runz på mail: christopher.runz@lidl.dk eller på mobil +45 60 34 06 11.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec



    Vi søger to servicemindede og strukturerede studentermedhjælpere til Lidl Danmarks Legal & Compliance afdeling på hovedkontoret i Kolding.

    Du vil blive tilknyttet afdelingen Legal & Compliance som studentermedhjælper, hvor du bl.a. skal være sagsbehandler for skadessager. Afdelingen består pt. af 5 medarbejdere, som rådgiver, og er sparringspartner for, virksomhedens andre fagafdelinger for så vidt angår juridiske spørgsmål. Afdelingen har også ansvaret for den løbende implementering af koncernens Complianceprogram i Danmark og varetager forsikringsmæssige opgaver, herunder skadesbehandling og tegning af forsikringer. Ud over det interne samarbejde med fagafdelingerne har vi et fast samarbejde med eksterne advokater, som hjælper i forbindelse med specifikke og specialiserede sager.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Vi er en del af en international koncern, hvor vi har projekter på tværs af mere end 25 europæiske lande.


     

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Compliance, Christopher Runz på mail: Christopher.Runz@lidl.dk eller på mobil +45 6034 0611.

    Vi indkalder kandidater løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når de to rette kandidater er fundet.
     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Håndtering af alle henvendelser vedrørende vores  skadessager, herunder person- og tingskader og skader på motorkøretøjer, i det omfang skaden konkret ikke skal behandles af forsikringsselskabet
    • Administrativt arbejde, da skadesbehandlingen foregår, ud over telefon, via mail, såvel via vores egen forsikringssoftware, hvori alle skader skal registreres
    • Kommunikation med de øvrige afdelinger i virksomheden, da en skade typisk vil involvere andre fagafdelinger
    • Assistere på forsikringsområdet med oversigter, opfølgning, rapportering til vores internationale hovedkontor og arkivering
    • Juridisk rådgivning til kollegaer på tværs af organisationen
    • Assistere med øvrige praktiske ad-hoc opgaver
       


    Om dig

    Om dig
    • Du er i gang med en juridisk uddannelse (Jura eller HA-Jur eller lignende), og har som minimum afsluttet første år af din uddannelse og har minimum 1 år tilbage af din uddannelse
    • Du har med fordel gode tysk- og/eller engelskkundskaber såvel mundtligt som skriftligt
    • Du har godt kendskab til Office-pakken (word, excel og power point)
    • Du er ansvarsfuld, udadvendt og serviceminded
    • Du er har lyst til at have en stor kontaktflade til hele organisationen såvel som kundekontakt
    • Du arbejder selvstændigt og struktureret og kan samtidig lide at have mange bolde i luften
    • Du befinder dig godt i et travlt miljø, hvor der arbejdes på tværs af flere afdelinger og med mange mennesker
    • Du kan arbejde ca. 15 timer om ugen fordelt på 2-3 arbejdsdage med mulighed for fleksibilitet fra begge sider. Dit arbejdssted vil være i Kolding (indtil flytning af hovedkontoret jf. ovenfor)


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et unikt indblik i hvordan der arbejdes professionelt med Legal & Compliance i en stor, international virksomhed, der vækster
    • Masser af solide erfaringer, som du vil kunne bruge i din videre karriere
    • En spændende mulighed for at afprøve dine kompetencer
    • Gode muligheder for faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Kolleger, der lægger vægt på et godt sammenhold, og at vi kan grine sammen
    • Grundig oplæring i de enkelte arbejdsopgaver

    Hvis du har spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Head of Legal & Compliance, Christopher Runz på mail: Christopher.Runz@lidl.dk eller på mobil +45 6034 0611.

    Vi indkalder kandidater løbende, og vi afslutter rekrutteringsprocessen, når de to rette kandidater er fundet.
     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec

    Har du de sprødeste svær blandt vennerne? Bliv delikatesseelev i Kvickly Sønderborg
    Brug dine hænder, og lær at tilberede frisk og hjemmelavet mad, der giver gode oplevelser. Og få et fedt team og venskaber for livet.

    Bliv delikatesseelev i Sønderborg.

    I Coop er vores vision at få danskerne til at spise bedre, og du får mulighed for at hjælpe til. Vi glæder os til at byde dig velkommen i et super sammenhold.

    Lær alt om god mad
    I Kvickly lærer vi dig det gode håndværk fra bunden. Samtidig glæder vi os til at lære dig, hvordan du giver vores kunder en god oplevelse.

    I dagligdagen forkæler du vores kunder med lækre retter, tapas og frisk mad, hjemmelavet smørrebrød, frikadeller og udenlandske specialiteter, du selv har lavet. Og vi hjælper dig, så du:

    • får en udfordrende elevplads, hvor du kan give din madglæde videre
    • lærer at indkøbe, tilberede råvarer og finde på nye delikatesser

    En fed elevtid
    I løbet af din elevtid kommer du også på korte skoleophold med en masse andre elever. Og der er en masse fælles aktiviteter, der giver dig nye venner. Du får altså mere end en praktisk uddannelse. Du får en hverdag med fuld fart på – og en elevtid med fokus på kvalitet, madglæde og masser af venner.

    Du bestemmer selv din fremtid hos os
    Når du er udlært, kan du få arbejde alle steder. Men vi vil allerhelst have, at du bliver hos os i en af vores butikker. Hvor lang tid din elevperiode tager, kommer an på din baggrund og dine ambitioner. Det kan du læse mere om her.

    Hvad skal jeg kunne?

    • Du har helt sikkert lyst til at lære et håndværk og blive dygtig til det.
    • Du kan også lide at være i butikken og tale med kunder.
    • Vi foretrækker, at du har gennemført grundforløbet ’Gourmetslagter’ eller ’Detailslagter’, men som minimum skal du have gennemført 9. klasse.

    Vi glæder os til at lære dig at kende
    Hvis du går rundt med en lille drøm i maven om at kunne fremtrylle lækre delikatesser, så send din ansøgning via ”Søg job” senest den 31. december 2019
    Du kan også kigge forbi Kvickly Sønderborg og tage en snak med Delikatesseleder Jeanette Dige eller ringe på 74421178.

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    17. Dec

    Butikselev - Fredericia

    7000, Fredericia


    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori. I løbet af din elevuddannelse skal du på 8 skoleophold á en uges varighed sammen med dine elevkolleger.

    Du vil tilbringe hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du kommer til at lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder. Din arbejdsuge er på 37 timer og vagterne kommer til at ligge mellem kl. 06.00-22.30. Desuden skal du være opmærksom på, at du skal arbejde hver anden weekend.

    #sammenholdervinderhold
    Som noget helt unikt får du som elev i Lidl mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elevkolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    På uddannelsens andet år og som afslutning på din uddannelse, skal du sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elevkolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre og vi lover, at du i løbet af din uddannelse udvikler dig både fagligt og personligt.

    Stræb efter mere – forvent mere
    Har du ambitionerne og viljen? Så tilbyder Lidl dig et stærkt fundament at videreudvikle din Lidl-karriere på. Hvis du drømmer om at arbejde dig opad, så ligger planen klar. Vi giver vores elever en enestående mulighed, og til gengæld forventer vi, at vores elever yder deres absolut bedste. Vi vil kun have de bedste elever, som er ambitiøse, dynamiske, resultatorienterede og som trives med et stort ansvar. Derfor giver vi også vores elever et ekstraordinært Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

    Ansøgning
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning nu. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse: August 2020

     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elevkolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder
    • En arbejdsuge på 37 timer hvor vagterne ligge i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend


    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgning
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning nu. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Tiltrædelse: August 2020

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser