Ansøgningsfristen er desværre udløbet, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Annoncen er ikke længere aktiv, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    29. Jan

    Servicemedarbejdere

    DANSKE KONCEPT RESTAURENTER ApS

    Servicemedarbejdere/ungarbejdere til Sunset Boulevard

    Står du og mangler et spændende job!

    Kan du godt lide og have travlt. Kan du holde hovedet koldt under stressede situationer. Kan du samarbejde med et friskt team og yde en god kundeservice.

    Vi søger servicemedarbejdere der kan arbejde ca. 6-8 timer pr. uge. primært om aftenen og weekend.

    Dit arbejde kommer til at bestå af gæstebetjening i restauranten, rengøring og diverse andet forefaldende arbejde som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Hos Sunset Boulevard værdsætter vi et godt arbejdsmiljø, og at det skal være sjovt at gå på arbejde.

    Sunset Boulevard har ungarbejder overenskomst med 3F

    Bemærkninger til ansøgningen

    Vedhæft evt. billede
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Deichmann er et salgsbureau i en rivende udvikling, og vi skal bruge nye kolleger til vores unge salgsteam.

    Via telefonen sælger vi produkter og abonnementer for vores kunder - det kan f.eks. være dameblade,  kosttilskud, samleobjekter, strømper og undertøj og meget andet.

    Det her kan vi tilbyde dig:

    • Arbejdstider som passer godt ved siden af skolen. Vi arbejder alle hverdage fra 16.30-21.00
    • Du arbejder i gennemsnit 8 timer / 2 vagter om ugen.
    • Du får en fast timeløn samt provision uden loft, så hvis du er dygtig og flittig kan du tjene en rigtig god løn.
    • Du indgår i et ungt team med dygtig teamleder og coaches
    • Du opholder dig i dejlige lokaler centralt i Kolding 
    • Der er energi, positivitet og høj stemning i huset
    • Vi udvikler dig personligt såvel som salgsmæssigt

    Kan du opfylde disse kriterier:

    • Udviser du engagement?
    • Har du vindermentalitet?
    • Er du ukuelig?
    • Møder du til tiden og har du styr på dine vagter?
    • Er du interesseret i at tale med mange nye mennesker hver dag?
    • Har du lyst til at udvikle dig salgsmæssigt og lære hvordan man bedst får sit budskab igennem?

    Kan du sige ja til det? Så søg jobbet her : ANSØG NU  

    Vi indkalder løbende til jobsamtaler med henblik på hurtig opstart, så skynd dig at sende en ansøgning, så du kan komme hurtigt igang.

    Kun ansøgere på 17+ år vil komme i betragtning til jobbet! 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Uopfordret ansøgning

    7100, Vejle

    Casino Munkebjerg søger løbende nye medarbejdere.

    Derfor modtager vi gerne din ansøgning, selvom vi ikke har ledige jobs lige nu.

    Jobtitler kan eksempelvis være:

    • Dealer
    • Vært/værtinde
    • Receptionist
    • Servicemedarbejder
    • Pokerdealer

    Du skal dog kun sende din uopfordrede ansøgning, hvis du er kendetegnet ved at:

    • Være positiv, serviceminded og teamorienteret
    • Være vedholdende
    • Kan lide at have travlt og holde mange bolde i luften i selv pressede situationer
    • Gøre tingene af dig selv, ud fra de rammer du har i jobbet
    • Have mulighed for at komme til og fra Casino Munkebjerg via egen transport, da der ikke er offentlige transportmuligheder tæt på vores beliggenhed.
    • Ren straffe attest
    • Minimums alder 18
    • Præsentabel

    Din ansøgning

    Vi vil sætte pris på, at du uploader et foto, eller endnu bedre, hvis du er over 18 år, at du laver en lille video via din profil på UngArbejde.dk.

    Har du ikke hørt fra os inden 2 måneder, har vi på grund af den store mængde ansøgere desværre ikke mulighed for at gøre brug af dine kvaliteter i denne omgang.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vi søger lige nu en dygtig salgscoach til at løfte salget på vores afdeling i Kolding. Passer du på kriterierne her, er dette måske en stilling for dig ved siden af dine studier? 

    Dine primære arbejdsopgaver vil være: 

    • Sørge for at vores sælgere er engagerede, effektive og har de helt rigtige værktøjer for at skabe resultater
    • Gennemføre systematisk coaching af vores sælgere
    • Deltage i relevante møder, uddannelsesforløb og briefinger
    • Afholde konkurrencer eller andre events, der kan effektivisere og optimere salget på afdelingen og humøret blandt sælgerne
    • Formidle mål og resultater til sælgerne
    • Evaluere og give feedback til den enkelte sælger
    • Forberede og gennemføre briefiner på kampagner
    • Sælge på telefonen i aftalte tidsrum og gå forrest med salget ved telefonen om nødvendigt

    Vi forventer at du har:

    • En moden tilgang til dine arbejdsopgaver
    • Et humør og energi udover gennemsnittet
    • Konkurrencementalitet og vinderattitude
    • Tidligere erfaring indenfor salg og telemarketing
    • Kendskab til grundlæggende salgsteknikker 
    • Arbejdet med formidling og coaching af sælgere og unge mennesker
    • Resten skal vi nok lære dig!

    Vi kan tilbyde:

    • 6-12 timers arbejde hver uge. Det svarer til et deltidsjob
    • Fast timeløn med mulighed for provisionsordning
    • Et job med ansvar og udvikling
    • Gode arbejdsforhold og kollegaer  

    Dette er det perfekte studiejob - ANSØG LIGE HER.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Telemarketingkonsulenter søges til virksomhed med godt socialt miljø, hvor du bliver en del af et velfungerende team.

    Bor du i Kolding - og kan du snakke med ALLE typer af mennesker, kan du få et deltidsjob som phoner hos os!

    Vi er ved at lave et stærkt magasinteam, som skal sælge modemagasiner, indretningsmagasiner, livsstilsmagasiner og DIY. Så kender du til dette felt, vil du med sikkerhed klare den godt på telefonen hos os. 

    Så mange søger vi

    Vi søger lige nu 8-10 energiske medarbejdere til vores team af dygtige phonere i alderen 18-26 år. Du skal kunne arbejde 2 aftener om ugen (16:30 – 21:00). Opgaven består i at sælge abonnementer på kendte livsstilsmagasiner med stærke brands.

    Du behøver ikke at have sælgererfaring, men du skal have modet til at prøve og viljen til at lære. Vi sørger for grundig oplæring, træning og coaching; du skal bare være udadvendt, velformuleret og tale klart og tydeligt dansk. Tilmed skal du skal være indstillet på at indgå i et miljø, hvor det er resultaterne, der tæller, men hvor der også er plads til sjov og ballade i pauserne. 

    Vi tilbyder et lærerigt fritidsjob i et levende og ungdommeligt miljø, hvor vi lægger stor vægt på seriøsitet og troværdighed. Vi tilbyder en fast timeløn samt attraktiv provision uden loft. Oveni kommer naturligvis feriepenge, forskellige salgskonkurrencer, og et arbejdsmiljø hvor tillid, gensidig respekt samt ærlighed kendetegner hverdagen.

    Hvem er vi:

    Deichmann Telemarketing ApS er en af de mellemstore, og absolut anerkendte, telemarketingvirksomheder i Kolding. Vi er 30 ansatte og ligger på Jernbanegade 24 - midt i hjertet af Kolding. Vi er primært beskæftiget om aftenen, hvor vi arbejder med direkte salg til private kunder. 

    Er du interesseret i at blive en del af vores team?

    Søg jobbet her : ANSØG NU  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Gadefundraiser

    6000, Kolding

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Kolding og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan


    Er du forandringsvillig og målrettet? Har du lyst til at være med til at udvikle logistikken hos Lidl i Danmark? Så er det måske lige dig, vi søger!

    Effektive processer udgør fundamentet for en succesrig forretningsmodel, som kan tilbyde millioner af kunder i Europa, og dermed også Danmark, den bedste produktkvalitet til den bedste pris. Hertil søger vi omstillingsparate, målrettede og innovative Junior Consultants til vores centrale logistikafdeling. For at imødekomme fremtidige projekter, og give vore 2 lagre den bedste support, tilbyder vi flere spændende stillinger som Junior Consultant Logistik. Vi har både opgaver i den daglige drift i afdelingen samt på vores lagre inden for de 3 fagområder: transport, renovation og lagerdrift. Derudover har vi fremtidige projekter, såsom personaleudvikling, automatisering og implementering af et nyt WMS, der står for døren.

    Logistikafdelingen består pt. af 3 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne samarbejdspartnere som interne afdelinger på tværs af hele Lidl Danmarks organisation. Vi supporterer den operative drift på vores 2 lagre, implementerer og kontrollerer nye standarder, overvåger KPI’er, forhandler med eksterne tjenesteudbydere, udfører analyser, initierer tiltag og optimerer processer.

    Du vil være en vigtig del af teamet, og du vil være med til udvikle og præge logistikken, samarbejde med øvrige afdelinger i organisationen og vores samarbejdspartnere. Som en del af din oplæringsplan kan du få en unik mulighed for, i op til flere måneder, at blive udsendt til et af Lidl-koncernens mange lagre i Europa. Afhængig af hvilket område du herefter vil overtage kan det betyde, at du bliver udstationeret til vores internationale hovedkontor i Neckarsulm i Tyskland i op til 2 år, eller at du ledelsesmæssigt vil overtage en af vores afdelinger på lageret i Kolding eller Køge.

     


    Er du forandringsvillig og målrettet? Har du lyst til at være med til at udvikle logistikken hos Lidl i Danmark? Så er det måske lige dig, vi søger!
    Effektive processer udgør fundamentet for en succesrig forretningsmodel, som kan tilbyde millioner af kunder i Europa, og dermed også Danmark, den bedste produktkvalitet til den bedste pris. Hertil søger vi omstillingsparate, målrettede og innovative Junior Consultants til vores centrale logistikafdeling. For at imødekomme fremtidige projekter, og give vore 2 lagre den bedste support, tilbyder vi flere spændende stillinger som Junior Consultant Logistik. Vi har både opgaver i den daglige drift i afdelingen samt på vores lagre inden for de 3 fagområder: transport, renovation og lagerdrift. Derudover har vi fremtidige projekter, såsom personaleudvikling, automatisering og implementering af et nyt WMS, der står for døren.
    Logistikafdelingen består pt. af 3 medarbejdere, der dagligt interagerer såvel med eksterne samarbejdspartnere som interne afdelinger på tværs af hele Lidl Danmarks organisation. Vi supporterer den operative drift på vores 2 lagre, implementerer og kontrollerer nye standarder, overvåger KPI’er, forhandler med eksterne tjenesteudbydere, udfører analyser, initierer tiltag og optimerer processer.
    Du vil være en vigtig del af teamet, og du vil være med til udvikle og præge logistikken, samarbejde med øvrige afdelinger i organisationen og vores samarbejdspartnere. Som en del af din oplæringsplan kan du få en unik mulighed for, i op til flere måneder, at blive udsendt til et af Lidl-koncernens mange lagre i Europa. Afhængig af hvilket område du herefter vil overtage kan det betyde, at du bliver udstationeret til vores internationale hovedkontor i Neckarsulm i Tyskland i op til 2 år, eller at du ledelsesmæssigt vil overtage en af vores afdelinger på lageret i Kolding eller Køge.
     
    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingschef for logistik Jakob N. Møller på tlf. 7635 0284
     

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Opdatere og udvikle diverse rapporter
    • Kontrollere regninger
    • Opdatere stamdata, organisatoriske retningslinjer og projektlister
    • Sourcing af nye samarbejdspartnere
    • Udarbejde diverse kommunikationsmateriale
    • Lokalisere landespecifikke krav til fremtidige systemer
    • Gennemføre undervisning af slutbrugere med afsæt i konceptet ”Train-The-Trainer”
    • Ledsage udrulning af det nye WMS i andre lande
    • Lede medarbejdere/afdelinger
    • Analysere tekniske layouts i henhold til processer
    • Diverse ad hoc opgaver

    Om dig

    Om dig
    • Du har en relevant videregående uddannelse der matcher stillingen
    • Du har gode tysk- og engelskkompetencer såvel mundtligt som skriftlig
    • Du har stærke Excelkompetencer
    • Du har gerne erfaring inden for logistik
    • Du har gerne erfaring med lagerstyringssystemer, ERP-systemer eller lignende
    • Du tager ejerskab for dine opgaver og ansvarsområder
    • Du er detaljeorienteret, arbejder struktureret og er målrettet i tilgangen til dine opgaver
    • Du har en analytisk sans og forstår sammenhæng mellem forskellige systemer
    • Du har lyst til at lede og udvikle medarbejdere
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 16.00 ved henvendelse til afdelingschef for logistik Jakob N. Møller på tlf. 7635 0284

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan


    Det er den samme ambition, der har gjort os til den største dagligvarekæde i Europa med mere end 10.000 butikker i 27 lande og godt på vej til at indtage USA. Og det er den ambition, der er en garanti for masser af muligheder til dig, der vil og kan.

    Vi søger nu til en nyoprettet stilling en konsulent til indkøb Food/Non Food, som brænder for at arbejde med bæredygtighed og indkøb, og som har mod på at påtage sig nye spændende udfordringer i en hverdag og branche, der kræver, at du altid er et skridt foran. Som vores nye konsulent til indkøb Food/Non Food bliver du en del af en indkøbsafdeling, hvor resultater er drivkraften, men hvor vi samtidig ved, at vi kun kommer i mål gennem samarbejde.

    Hvis du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret, og hvis du drømmer om at tage ansvar og skabe resultater, så er Lidl og  det perfekte match for dig. Hos os er der nemlig plads til dine ambitioner og højt til loftet, hvis du er parat til at stå på tæer.


    Det er den samme ambition, der har gjort os til den største dagligvarekæde i Europa med mere end 10.000 butikker i 27 lande og godt på vej til at indtage USA. Og det er den ambition, der er en garanti for masser af muligheder til dig, der vil og kan.

    Vi søger nu til en nyoprettet stilling en konsulent til indkøb Food/Non Food, som brænder for at arbejde med bæredygtighed og indkøb, og som har mod på at påtage sig nye spændende udfordringer i en hverdag og branche, der kræver, at du altid er et skridt foran. Som vores nye konsulent til indkøb Food/Non Food bliver du en del af en indkøbsafdeling, hvor resultater er drivkraften, men hvor vi samtidig ved, at vi kun kommer i mål gennem samarbejde.

    Hvis du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret, og hvis du drømmer om at tage ansvar og skabe resultater, så er Lidl og  det perfekte match for dig. Hos os er der nemlig plads til dine ambitioner og højt til loftet, hvis du er parat til at stå på tæer.
    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
    Har du spørgsmål til jobbet?
    Så er du meget velkommen til at kontakte viceindkøbsdirektør Ian Young (sprog engelsk) på tlf. 76 35 02 76
     
    Ansøgning gennem andre kanaler

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Du er ansvarlig for effektiv håndtering og videreudvikling af bæredygtighedskonceptet inden for indkøbsområderne Food og Non Food
    • Du vil bl.a. have ansvaret for den bæredygtige udvikling af Lidls sortiment samt udarbejde strategier, målsætninger og tiltag i tæt dialog med Lidls CSR-ansvarlige medarbejder
    • Rapportering og dataindsamling af Lidls sortiment
    • Styrke engagementet inden for sociale aspekter af vores forretningsaktiviteter
    • Identificering og analysere "hot-spot-emner", som er særligt interessante for en fødevarekæde
    • Udvikling af proaktive tiltag til risikominimering og differentiering inden for sortimentet
    • Assistere i forbindelse med udvikling af produkter og kategorier i dialog med indkøbere og  interessenter (NGO’er)
    • Deltage i møder med interessenter samt besøg hos leverandører hvortil der medfølger rejseaktivitet
    • Videreudvikling af det sociale adfærdskodeks for forretningspartnere og leverandører

    Om dig

    Om dig
    • Du har en lang videregående uddannelse
    • Erfaring med håndtering af bæredygtighedskonceptet i en handelsvirksomhed eller en fødevareproducerende virksomhed, hos en interesse- eller non profit-organisation inden for fødevare-/forbrugsvarebranchen.
    • Erfaring med kontakten til non profit-organisationer samt andre aktører i relation til CSR
    • God kommunikationsevne og forståelse for data
    • Gode analytiske egenskaber
    • Ansvarsbevidst og har talent for at organisere samt god gennemslagskraft
    • Villig til omfattende rejseaktivitet i hele verden
    • Gode samarbejdsevner og højt humør
    • Besidder som minimum basis egenskaber inden for Excel og MS Office pakken.
    • Meget gode engelskkundskaber i skrift og tale samt forståelse for tysk
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Så er du meget velkommen til at kontakte viceindkøbsdirektør Ian Young (sprog engelsk) på tlf. 76 35 02 76

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Jan


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.


    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.
    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:
    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:
    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.
    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne

    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser