Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Sortér efter

Efter branche

Ledige stillinger

  • Triaba

    31. Dec

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    27. Dec

    6000, Kolding

    Er du vores nye opfylder?

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 10 timer pr. uge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    27. Dec

    6700, Esbjerg

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over, og ansvaret for, forløbet i køkkenet på en given aften, samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder, som ønsker at tage ledelsen for vores køkkendrift. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Og når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel at du har professionel erfaring med madlavning, og gerne med buffet
    • Du har gerne leder erfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - og du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt
    • deltid

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    27. Dec

    6000, Kolding

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning, og gerne med buffet
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • 37 timer per uge i gennemsnit
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    27. Dec

    6000, Kolding

    Vi søger udskærer i verdensklasse – er det dig?

    Som udskærer er du ansvarlig for at give gæsten en oplevelse i verdensklasse ved at præsentere og skære for af vores 15 forskellige slags kød. Du skaber den ekstraordinære oplevelse, når vores gæster besøger grillen, og du er mester i kødets oprindelse, smagen, og hvordan det skal serveres.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:​

    • Tager medansvar for, at dine gæster er mere glade, når de går, end da de kom
    • Præsenterer og skærer for af vores mange forskellige slags kød

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 10 timer pr. uge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og gode kollegaer
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    27. Dec

    6000, Kolding

    Er du vores nye opvasker?

    Som opvasker er du ansvarlig for, at vores gæster kan få noget at spise på og drikke af. Og noget som ikke alene er rent, men som også sikrer vores høje hygiejnestandarder.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi lægger vægt på følgende ved ansættelse:

    • At du har afsluttet 9. klasse og er under 18 år
    • At du er en positiv, udadvendt og smilende person
    • At du kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • At du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • At du kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 10 timers arbejdsuge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F - også for medarbejdere under 18 år
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 23:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din motiverede ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    27. Dec

    Har du lysten og evnerne til at være med til at realisere vores målsætning om at
    åbne endnu flere Lidl-butikker på Fyn og i Jylland? Og er du klar på en alsidig hverdag, hvor du arbejder indenfor alle facetter af ejendomsudvikling

    Central rolle i ekspansionsrejse 
    Som projektudvikler i Lidls ejendomskontor står du for udviklingen af nye Lidl-butikker i Vestdanmark og spiller dermed en central rolle i vores ekspansionsrejse.  

    Du vil møde et kompetent team med forskellige baggrunde indenfor byg og ejendom. Sammen med dit team afsøger du løbende markedet og udvikler ejendomme, enten i eget regi eller i samarbejde med en bred vifte af ejendomsmarkedets aktører. 

    Stærk kommunikatør med projektudviklererfaring 
    Din hverdag som projektudvikler er spændende og alsidig. Du er ofte på farten, da du deltager i en del møder og kigger efter placeringer til nye Lidl-butikker i Vestdanmark. Derudover går en stor del af din tid med at netværke med forskellige folk indenfor branchen, hvor du diskuterer mulige beliggenheder, prøver at finde løsninger på udfordringer eller gennemgår arbejdstegninger med arkitekter. 

    Heldigvis er du en dygtig kommunikatør og forhandler, så du får energi af at indgå i dialog med forskellige fagfolk, lige fra kommuner, samarbejdspartnere, entreprenører til dine kollegaer på tværs af Lidl. Du har, med din uddannelse eller erfaring, en indgående forståelse for projektudviklingens processer og ved hvad det kræver for at nå i mål.

    • Afsøgning og kortlægning af projektmuligheder
    • Dialog og forhandling med ejendomsejere og udbydere
    • Udvikling og realisering af butiksetableringer
    • Kortlægning og beliggenhedsanalyser samt udarbejdelse beslutningsgrundlag
    • Kontakt til grundejere, myndigheder og andre samarbejdspartnere
    • Planlægning og gennemførelse af de enkelte butiksetableringer
    • Du har en relevant videregående uddannelse eller erfaring fra lignende stilling
    • Du er engageret og god til at se muligheder
    • Du er dygtig til at omgås mennesker og har en god situationsfornemmelse
    • Du har gode kommunikative evner
    • Du er meget målrettet og fleksibel
    • Du er serviceminded og forandringsparat og bidrager positivt til vores kultur
    • Faglig og personlig kompetenceudvikling i en stor international virksomhed
    • En spændende og varierende arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at planlægge arbejdsdagen
    • Et uformelt arbejdsmiljø med humor og højt til loftet
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Attraktiv løn, firmabil og pensionsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

     

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen. 

    Stillingen refererer til Head of Real Estate.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage ved henvendelse til Kristian Hellesøe, på tlf. 4212 0548.

    Tiltrædelse snarest muligt.
    Vi indkalder løbende kandidater og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Læs mere
  • Lagkagehuset

    30. Nov

    Har du let til smil og er du på jagt efter et fritidsarbejde? Så bliv en del af Lagkagehusets unge team.

    Det får du:

    Den korte version er, at du skal sælge lækkert brød og skønne kager til vores gæster sammen med dine nye super søde kolleger.

    Den lidt længere version er, at vi altid tager godt imod nye kolleger, og du selvfølgelig får en grundig oplæring, når du starter. Du får bl.a. barista-træning, så du både kan brygge og servere vores lækre specialkaffe.

    Dine arbejdsopgaver:

    En stor del af jobbet handler om at være god til at spotte, hvordan du gør gæsterne ekstra glade, guide gæsterne om produkterne, så de får købt masser af lækker brød og kage med hjem. Og så skal du selvfølgelig være med til at sikre, at butikken altid står knivskarpt og indbydende.

    Hvis du har lyst til at blive og finde dit næste job, behøver du måske ikke se så langt. Vi åbner hele tiden nye butikker og bagerier i både Danmark, England og USA. Med andre ord, får du adgang til en bred vifte af job- og karrieremuligheder, og du bliver en del af et team på i alt 3000 medarbejdere.

    Din arbejdstid:

    For at kunne arbejde i Lagkagehuset, skal du have afsluttet 9. klasse og du kan få 1-3 vagter om ugen, fordelt over alle ugens dage – altså også i weekender og helligdage. Dine vagter vil primært være om eftermiddagen fra kl. 15.00 til ca. kl. 18.00.

    Du kan søge jobbet lige her! Vi glæder os til at høre fra dig.

      Ansøgningsprocessen
      Vi bestræber os på at behandle din ansøgning så hurtigt som muligt! Du vil første gang høre fra os, senest 5 hverdage efter du har uploadet din ansøgning.
      Senest 14 dage efter ansøgningsfristen kan du forvente at få en tilbagemelding på, om vi i denne omgang har valgt at gå videre med netop dig.

      Læs mere
    • Lidl Danmark K/S

      27. Dec

      6000, Kolding

      Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

      I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
       

       

      Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

      • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver 
      • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
      • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
      • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
      • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede 
         

      Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar. 

      Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

      • Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
      • Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
      • Har en venlig og professionel fremtoning
      • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
      • Har overblik og fokus på detaljen 
      • Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp

      I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef. 

      Som souschef i Lidl får du: 

      • En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
      • Branchens bedste sammenhold
      • Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
      • Attraktiv lønpakke

      Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District Manager Tanja Nielsen på telefon 42120549, hverdage mellem kl. 8 – 16.

      Læs mere
    • Lidl Danmark K/S

      27. Dec

      7000, Fredericia

      Bliv elev i Lidl med start i august 2023!

      Har du ambitionerne og viljen? Så har vi elevpladsen til dig!
      Er du klar til at blive en del af et vinderteam med branchens bedste kollegaer?
      Så tilbyder vi dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du får bl.a. lov til at styre din egen butik med dine elevkollegaer, og du får et elevtillæg på hele 1.000 kr. ekstra, oveni den overenskomstmæssige løn.

      Mød vores tidligere elev Thea:
      ”Noget af det, jeg tager med mig fra min elevtid i Lidl, er, hvor meget man som menneske kan blomstre og vokse med sine opgaver, når man påtager sig et ansvar. Jeg gik fra at være en ret genert pige til at være hende, der går forrest. Hvis jeg ikke havde været elev i Lidl, tror jeg ikke, at jeg havde udviklet mig lige så meget personligt og fagligt,” fortæller Thea.

      • 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år
      • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
      • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder
      • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30, samt hver anden weekend
      • For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb
      • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste
      • Du har drive, holdånd og godt humør
      • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
      • Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens
      • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
      • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
      • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en frisk og ligefrem tone
      • Et rigtigt godt fællesskab med engagerede og dygtige kollegaer
      • Mulighed for selvbetalt sundhedsordning
      • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn
      • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.


      Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning, samt eksamensbevis, til os. I din ansøgning kan du beskrive hvem du er, og hvorfor du søger stillingen som elev i Lidl. Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at skrive en mail til elev@lidl.dk.


      Tiltrædelse: August 2023 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder.


      Vi glæder os til at modtage din ansøgning!

      Læs mere

    Fritidsjob Kolding

    Er du ung eller studerende – eller måske begge dele, og bor i Kolding, så er det en rigtig god idé at finde et fritidsjob. Et fritidsjob giver dig mange fordele:

    • En bedre privatøkonomi
    • Et styrket CV
    • Et lokalt netværk, som kan være uundværligt, når du skal søge dit drømmejob, som måske også ligger i Kolding
    • Du lærer at arbejde sammen med mange forskellige mennesketyper og aldersgrupper
    • Er du lidt doven, så skal et fritidsjob nok hjælpe dig til at få bedre rutiner, og måske opnår du på den måde bedre karakterer i skolen

    Og der findes rigtig mange muligheder for at finde et godt fritidsjob enten i Kolding centrum eller i Kolding Storcenter. Du kan vælge at gå forbi alle butikker for at se, om der er et jobopslag i et eller flere af butiksvinduerne.

    Denne taktik har dog en klar ulempe. Du får ikke automatisk besked, når der er et nyt job at søge. Derfor kan du med fordel vælge at lave en jobagent på en online jobportal. Her laver du dit CV, og fortæller at du er interesseret i fritidsjob i Kolding.

    På den måde kan du søge målrettet, og uden at spilde din tid på en tilfældig jobsøgning.

    Deltidsjob Kolding

    Når du får et deltidsjob (eller et fuldtidsjob), så er der en række regler som lige skal overholdes, hvis du er under 18 år, og dermed ikke er myndig. Det er specielt på følgende områder, at du og din arbejdsgiver skal være opmærksom:

    • Antal timer
    • Tidspunkt på dagen, at du arbejder
    • Servering af alkohol
    • Farlige maskiner
    • Farlige kemikalier
    • Antal kilo som du må løfte

    Jo yngre du er, jo strengere er reglerne. Til gengæld kan du glæde dig over, at reglerne for deltidsjob er til for at beskytte dig, så du eksempelvis ikke ødelægger din ryg. På samme måde er reglerne til for, at dit deltidsjob ikke ødelægger din skolegang fordi, at du gangske enkelt er for træt til at blive undervist.

    loading