Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    HOST (UNDER 18 ÅR)

    Hele Danmark
    Hej! Og tak fordi du klikkede dig frem til denne side. Det siger allerede en del om dig – du er nysgerrig og modig!
     
    Kan du nikke genkendende til det? For så er Espresso House det helt rigtige sted for dig. 
     
    Som Host er det dig, der sammen med dine kollegaer, sørger for at gæsteområdet altid er flot. Du skal holde af at snakke med vores gæster, som elsker at snakke med dig.
    Og så skal man holde af at styre opvaskemaskinen :-) Hos os kan du enten arbejde fuldtid, eller deltid imens du går i skole. Vi laver vagtplanen, så den passer ind i dit skema. 
     
    Fælles for alle hos Espresso House er, at vi brænder for at skabe gode kaffeoplevelser for vores gæster. 
    Har du lyst til at blive en del af Danmarks Absolut Bedste Team? Så send en ansøgning her. 
     
     
    Bare rolig – du vil blive trænet grundigt i alt hvad det kræver, for at give den gode kaffeoplevelse, som du sikkert allerede selv har oplevet som gæst. 
    Faktisk får vi så god feedback fra vores gæster, at vi ikke kan få armene ned. Hvis du vil være med, så skynd dig at tage et flot selfie, med dit allerstørste servicesmil, og send det med i din ansøgning. Så skal vi nok tilfredsstille din nysgerrighed og vække din passion for god kaffe.
     
    Held og lykke! Jeg håber vi ses. 
     

    Varme kaffehilsner,

    Christel Hansen 
    Læs mere
  • Job_listing_image

    7. Nov

    Vil du have et attraktivt og fleksibelt studiejob, hvor du arbejder hjemmefra og kan dygtiggøre dine skrivefærdigheder?

    Partnertekst.dk ApS søger netop nu tekstforfattere til at hjælpe os med udarbejdelse af tekster til vores egne hjemmesider. Du har mulighed for at arbejde hjemmefra, og du bestemmer selv, hvornår på dagen du har lyst til at arbejde.

    Arbejdet vil bestå i at skrive tekster om alt lige fra køkkenmaskiner til iphone covers, elektronik-produkter og meget andet.

    Vi forventer, at du kan skrive grammatisk korrekt og overholde de aftalte deadlines.

    Alle ansøgninger bedes sendes til HR@partnertekst.dk.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt



    Brænder du for analyser, og kan du omsætte tunge regneark til lette forståelige præsentationer? Og vil du være med til at præge udviklingen i Europas største dagligvarekæde med over 10.000 butikker på verdensplan? Så er du måske vores nye Business Controller.

    Med reference til lederen for vores Business Analysis-afdeling i Controlling bliver din opgave at varetage rollen som partner for vores kommercielle afdelinger med fokus på opfølgning og udvikling af KPI’er, samt analyser til proaktiv og konstruktiv udvikling af området.

    Herunder bliver du en vigtig del af den løbende ledelsesrapportering samt den årlige budget- og strategiproces som Controllings bindeled imellem afdelingerne på vores hovedkontor. Så har du lyst til at støtte og udfordre vores kommercielle område og være med til at videreudvikle vores partnerfunktion, er det dig vi søger!

    Du bliver en del af et lille nystartet team på 4 dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede Controlling-afdeling på i alt 9 medarbejdere. Vi arbejder meget selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag, således vi sammen altid opnår de bedste resulter i vores team. For konstant at kunne præstere på et højt niveau, har vi ligeledes fokus på udvikling af kompetencer og systemer. Som vores nye Business Controller får du rig mulighed for at præge udviklingen i vores team med din viden og kompetencer. 

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.


    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Analysis Manager, Lasse Brosbøll Staun, på tlf. 7635 0194.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Business Controller for vores kommercielle område
    • Analyse og udvikling af indkøbsrelaterede nøgletal og rapportering heraf
    • Evaluering af nye tiltag, herunder nye projekter, artikel og sortimentsanalyser, samt evaluering af tilbud
    • Involvering i budget- og strategiprocessen for vores kommercielle område
    • Repræsentere Controlling i tværorganisatoriske projekter og møder
    • Skabe transparens imellem systemer og processer
    • Ad hoc analyser


    Om dig

    Om dig
    • Du har en Cand. Merc. eller HD-uddannelse  
    • Du har minimum 2-3 års erfaring inden for ”Fast Moving Consumer Goods (FMCG)”
    • Du har gerne erfaring indenfor Supply Chain Management
    • Du kan håndtere store mængder data (Excel, Power BI, MicroStrategy)
    • Du er selvstændig og detaljeorienteret  
    • Du har et godt overblik og fokus på at overholde deadlines
    • Du er forretningsorienteret, målrettet og tager ansvar og initiativ i forhold til de opgaver, der skal løses
    • Du er god til at kommunikere, præsentere og skabe relationer  
    • Du er fortrolig med engelsk og gerne tysk eller har mod på at lære det
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Mulighed for at præge jobbet, virksomheden og din egen faglige udvikling
    • Grundig oplæring, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et stærkt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Et uformelt arbejdsmiljø med plads til humor, faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for at arbejde på satellitkontor i Aarhus
    • Internationale karrieremuligheder og faglige udfordringer


    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Business Analysis Manager, Lasse Brosbøll Staun, på tlf. 7635 0194.

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt

     

    Kvickly i Varde
    Du bliver en del af et varehus med i alt 110 dygtige medarbejdere. Kvickly Varde er en del af den selvstændige brugsforening, Foreningen Kvickly Varde, som udover at drive Kvickly i Varde, driver følgende butikker: Dagli'Brugsen i; Alslev, Sig, Starup-Tofterup, Fakta i Agerbæk, Oksbøl og Varde, og Kvickly Brød & Brugskunst, SuperBrugsen Esbjerg Storcenter, Coop.dk/Mad samt 7 Ok benzinalæg og 2 vaskehaller.

    Kvickly i Varde er byens madbutik som netop er ombygget til en kædens flotteste varehus, med SM20 konceptet, på hele 3500 m2.

    Vi tilbyder:

    • Et job på 30-37 timer med start pr. 1.november 2019, eller efter aftale, i Kvicklys nonfoodafdeling, som består af: Elektronik & underholdning, isenkram, Sund & Smuk, tekstil. Jobbet er en midlertidig stilling med mulighed for forlængelse i eller omkring samme afdeling.
    • gode udviklingsmuligheder
    • gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • feksibel lønpakke
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad


    Vi forventer, at du:

    • Har et højt energi-niveau
    • Har haft job i en lignende funktion indenfor detailhandel, gerne uddannet i Coop systemer
    • Har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • Er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • Tager ansvar
    • Har ordenssans og gerne kreativ
    • kan arbejde selvstændigt
       

    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:

    Varehuschef Jimmi Thomsen 7695 0121 (ferie uge 41)


    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 23. oktober 2019

    Bliv en del af Kvickly – og et varehus med mange muligheder
    I Kvickly bliver du en del af et varehus, hvor der er mulighed for at udvikle sig inden for en række områder og være en del af et team med både salgsmedarbejdere, slagtermester og non-food-eksperter. Vi nyder fordelene af at være et kendt navn og en stor kæde, men samtidig er der i hvert varehus masser af råderum, og vi vil gerne gøre en forskel for vores kunder – bl.a. er vi en af landets førende dagligvarevirksomheder med fokus på miljø og økologi.
    Bliver du ansat i Kvickly bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt

    SuperBrugsen i Rødekro
    Du bliver en del af en butik med ialt 82 medarbejdere. SuperBrugsen Rødekro er en selvstændig brugsforening beliggende i Sdr. Jylland.

    Vi er en travl butik med dygtige medarbejdere, der trives i en butik med masser af dynamik og som står klar til at hjælpe vores mange kunder. SuperBrugsen Rødekro har en inspirerende delikatesseafdeling med både betjent og selvbetjent disk, med en forventet omsætning i 2019 på kr. 7.800.000. En stor og velassorteret frugt og grønt afdeling, og ikke mindst et stort udvalg indenfor økologi og specialiteter. Derudover en stor og spændende betjent blomsterafdeling.

    Vi tilbyder:

    • Et arbejde hvor du selv sætter dit præg på din hverdag
    • Arbejdsuge på 37 timer
    • 7 dygtige og friske medarbejdere i afdelingen
    • Frie rammer til udfoldelse af dit talent
    • Medarbejderbonusordning for dig og din husstand
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser

    Opgaver:

    • Daglig produktion og kundebetjening i afdelingen
    • Salgsklar og inspirerende disk med høj standard, hver dag
    • Disponering, rengøring og egenkontrol
    • Medvirke til god trivsel og atmosfære i afdelingen

    Vi forventer, at du:

    • har en baggrund, der relaterer til fødevareproduktion, gerne som smørrebrødsjomfru, kok eller lignende. Du skal brænde for at lave mad
    • er faglig dygtig og kreativ
    • kan planlægge og arbejde selvstændigt
    • er en udadvendt person med lyst til at samarbejde, som trives i et aktivt og humørfyldt butiksmiljø
    • har lyst og energi til at være i en afdeling, som altid er klar til nye udfordringer
    • brænder 100 % for at være med på holdet, der vil tilbyde Sdr. Jyllands mest inspirerende delikatesseafdeling


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte: 

    Delikatesseleder Anita Schultz tlf. nr. 73661809, eller uddeler Torben Damgaard tlf. nr. 21259093.

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 3 November 2019 

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt



    Would you like to be part of the newest development of logistics systems in the Lidl world? Then you now have the opportunity to become part of our logistics team and help to ensure and support the continuing transformation towards more automated processes in our logistics centers in Denmark.

    The first project will be in our regional logistics center in Køge. The logistics center is expanding with a modern logistics system, which includes a semiautomatic picking system, a fully automated high bay warehouse and the introduction of a new WMS system. Your role in the project will be in the introduction of the new Warehouse Management and Transportation System - SAP EWM and SAP TM. The job includes approximately 12 month intensive training abroad from the start.

    In Lidl we attach great importance in making your entry worthwhile! Therefore, you will step into an environment that believes in your abilities and ideas: Our training program prepares you for your tasks - and a personal mentor ensures that you are well introduced in your job and in our organization. This is how you can quickly find your way in Lidl - and from the very beginning, you will be able to discover the supportive cooperation and the high level of training at our international headquarter.

    Your training will last about 12 month, during which you will be stationed primarily at Lidl’s International HQ in Neckarsulm. From here, you will be sent to training sessions in other European countries and of course in Denmark. After finishing the training, you will be integrated in the Logistics team based in our Danish HQ working on the implementation of SAP EWM and SAP TM at our logistics center in Køge.

    The HQ in Denmark is located in Kolding at the moment, but we are in the process of building of a new and larger HQ on Godsbanen in Aarhus – right in the heart of the city! The new HQ will be ready in 2021.

    Start date: January 2020

    Do you have any questions about the job?
    Further information can be obtained on weekdays between 09.00 am and 04.00 pm by contacting Project Manager Martin Christiansen on +45 7635 0286 / martin.christiansen@lidl.dk

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Active participation in the definition of logistical processes and system optimizations
    • Create training modules, moderate training sessions and secure knowledge transfer to the end user
    • Create test concepts and carry out process and integration tests
    • Ensure the smooth running of the project and coordination of project phases, as well as coordinate with the different area project managers e.g. IT
    • On-site support in the implementation of SAP EWM and SAP TM


    Om dig

    Om dig
    • Successfully completed a degree in business administration, supply chain or logistics or a similar field of study
    • Basic knowledge in the areas of logistics and transportation
    • Knowledge of warehouse management systems, e.g. SAP EWM or SAP TM
    • Firsthand experience in the implementation of IT projects
    • Good command of spoken and written English and Danish or German
    • Willingness to travel abroad for approximately 12 month
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • An exciting, challenging and varying working day
    • Excellent career opportunities and professional challenges
    • An informal work environment with professional sparring and motivated colleagues
    • Competitive pay package

    Start date: January 2020

    Do you have any questions about the job?
    Further information can be obtained on weekdays between 09.00 am and 04.00 pm by contacting Project Manager Martin Christiansen on +45 7635 0286 / martin.christiansen@lidl.dk

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Okt



    I Lidl har vi over 115 butikker i Danmark og en vision om at redefinere dansk discount. Hvis dit drive matcher vores, kan det blive din billet ombord på vores rejse mod nye mål. Vi er allerede den største dagligvarekæde i Europa og verdens fjerde største med mere end 10.000 butikker på verdensplan. Vi har succes, fordi vi tænker stort, planlægger i detaljen og giver vores ledere et stort ansvar for at føre vores velafprøvede koncepter ud i livet. Du lykkes i Lidl, og det gør du især som District Manager, hvis du ikke er bange for at stå ved dine ambitioner og kan få dine medarbejdere til at gøre det samme.

     

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.
    Du bliver også ansvarlig for at:
     


     

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.
    Vi ser gerne, at du har:


     

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.
    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:
     


    Vi holder samtaler løbende.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som District Manager i Lidl bliver du leder. Du får ansvaret for drift og ledelse af alle Lidl-butikkerne i dit distrikt. Det er dig, der motiverer og udvikler dine butikschefer ledelsesmæssigt og sørger for, at både trivsel og fastholdelse af dine medarbejdere er i top. Du bruger din veludviklede forretningssans og dine ambitioner om at levere resultater, når du sparrer med butikscheferne om butiksdriften.
    Du bliver også ansvarlig for at:
     

    • Arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse
    • Analysere samtlige nøgletal til brug for optimering af butikkernes drift
    • Sikre, at medarbejdere og butikker overholder vores koncepter


     



    Om dig

    Om dig

    Du har en uddannelse på minimum bachelorniveau, som du ønsker at bruge i en virksomhed, hvor vi motiveres af at yde vores bedste og levere resultater. Du har udpræget forretningssans, og du kan omsætte teori til forståelig praksis, når du samler dine medarbejdere om jeres fælles mål. Du er synlig og resultatsøgende, og din gennemslagskraft og gode kommunikationsevner gør dig i stand til at få alle dine medarbejdere med på holdet. Du prioriterer og planlægger din hverdag knivskarpt, du har blik for detaljen og ved, at selv den mindste detalje kan have store konsekvenser for kundeoplevelsen og vores indtjening. Du motiveres i et job, hvor der er fart over feltet og plads til ambitioner.
    Vi ser gerne, at du har:

    • En uddannelse på minimum bachelorniveau eller en uddannelse som cand.merc., HD eller tilsvarende. Nyuddannede tages også i betragtning
    • Gennemslagskraft og praktisk erfaring med ledelse og distanceledelse – gerne fra en lignende stilling i detailbranchen - er en fordel
    • Udpræget forretningssans og -forståelse
    • Overblik og fokus på detaljen


     

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    Som District Manager i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med vores kolleger i branchen. Din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed. Du får også mulighed for at lægge en ambitiøs karriereplan, der kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på vores hovedkontor. I Lidl overlader vi nemlig intet til tilfældighederne - heller ikke dit grundige oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, før du for alvor bliver sluppet løs.
    5 gode grunde til at blive District Manager i Lidl:
     

    • Et lederjob med stort ansvar og indflydelse
    • Muligheden for at skabe resultater
    • Grundig oplæring i Lidls butikskoncepter og ledelsesprincipper
    • En rolle, der på sigt kan bringe dig langt ud over landets grænser eller ind på Lidls hovedkontor
    • Fri bil af mærket BMW, fleksibilitet og attraktiv løn


    Vi holder samtaler løbende.

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser