Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Ungarbejder - Tinglev

    6360, Tinglev

    Er du under 18 år? Og leder du efter et job, som giver ekstra på bankkontoen og passer godt sammen med skoleskemaet?

    • Her får du god oplæring og bliver snart verdensmester i kundehåndtering og service.

    Du kender helt sikkert ALDI Danmark. Vi var nemlig Danmarks første discountkæde, og nu leder vi efter dig som vores nye holdkammerat.

    Og det er et spændende tidspunkt, du kommer med på holdet, for vi arbejder hele tiden på at hver dag bliver endnu bedre. Det vil du hurtigt opdage, når du starter i butikken i Tinglev, hvor dine kommende kolleger glæder sig til at tage imod dig.

    Din hverdag

    Som ungarbejder er du en vigtig del af dagligdagen. Du er nemlig med til at give kunderne en god oplevelse, når du sørger for, at butikken spiller og ser lækker ud. Du er også butikkens smilende og imødekommende ansigt udadtil og klar til at tage godt imod kunderne. Du får masser af gode oplevelser, når du:

    • starter med at lære butikken og dine nye kolleger godt at kende
    • betjener kunder ved kassen og hjælper med spørgsmål ude i butikken
    • fylder op og trimmer hylderne og får butikken til at shine, når du gør rent.

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 16 år og er under 18 år
    • har afsluttet 9. klasse
    • klør på og tager fat i alle dine opgaver
    • kan arbejde ca. 6-8 timer om ugen – oftest ud på eftermiddagen og i weekenden.

    Vores fordele

    • Som ungarbejder får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på vagt, som en del af ALDI’s frugtordning
    • Du kan også allerede fra din tid som ungarbejder se videre på en karriere i ALDI - der er masser af muligheder for at videreudvikle dig på vores elevuddannelse, hvis du har lyst.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.10.2020 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Vi søger produktionsmedarbejdere

    For kunde i Esbjerg, Varde og Bramming søger vi omhyggelige og kvalitetsbevidste medarbejdere.

    Vi søger dygtige, alsidige produktionsmedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret, effektivt og sætter en ære i, at kvaliteten er i top.


    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Slutmontage -Samling af produkterne -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Etikettering -Forefaldende arbejde


    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

     



    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Okt

    Robuste medarbejdere til containertømning søges

    Har du lyst til et fysisk krævende arbejde, og kan du møde på arbejde med kort varsel? Så er det måske dig vi søger

    Til kunde i Kolding søger vi friske vikarer til containertømning, med opstart hurtigst muligt.

     

    Faglige kompetencer:

      -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig


    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest

     

    Jobbet kræver en god fysik. Derudover er det et krav, at du har bil og kan tage akutte vagter.

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

     

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Er du energisk, smilende, har erfaring med salg, service og ansvar, samt masser af gåpåmod – så kom og vær med til at sælge Dk’s måske bedste burgere!’

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der har ansvaret for driften af restauranten, når restaurantens ledere ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende, beslutsom og have lyst til at lede og fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er god til at arbejde i teams og kan tage styringen for at sikre overblikket og gæsteoplevelsen. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have ansvaret for andre og lægger vægt på at tage ejerskab for restauranten. Du har ansvaret for at salgsbudgettet nås på din vagt, og skal sikre at teamet øger salget via deres personlige betjening. Vi forventer at du er fleksibel i arbejdstider og hjælper dine kollegaer.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Tidsrum 08.00 til 22.30, skiftende tider vil forekomme i din vagtplan.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Okt

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, det er derfor vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.

    Kort sagt: Du brænder for at give vores gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger

    Sunset Boulevard tilbyder:

    • En sjov arbejdsplads hvor der også er plads til det sociale. Her kommer du helt sikkert ikke til at kede dig.
    • En attraktiv løn. Vi har overenskomst med 3F.
    • En grundig træning ved opstart og løbende. Vi sætter fokus på din udvikling.
    • Mulighed for at udvikle og arbejde dig op i organisationen via kurser.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Nov

    Natteravne søges i Kolding

    Vi søger medarbejdere til vores kunde i Kolding. Arbejdstiderne ligger i nattetimerne, og arbejdsopgaverne omhandler kvalitetsarbejde og/eller montagearbejde.

    Trives du med at arbejde på nathold, kan du arbejde selvstændigt, og har du desuden hænderne skruet rigtig på? Så er det måske lige dig, vi mangler til 2 længerevarende projektansættelser hos Danfoss i Kolding.

     

      -Kvalitetsmedarbejder: Fast nathold
      -Du har erfaring med kvalitetsarbejde og kan bruge et måleapparat -Du vil desuden skulle kontrollere emner visuelt og tage stikprøver

     

      -Medarbejder til montageopgaver: Fast nathold
      -Du har erfaring fra produktion og gerne fra metalområdet -Du er mødestabil og tager ansvar

     

    For begge stillinger gælder, at der er tale om ansættelse frem til minimum 1/5 2021.

    Du tilbydes arbejde i et team af gode kolleger og attraktive løn- og ansættelsesforhold. 

     

    Ved ansøgning kan du oprette dig i vores system på www.jks.dk/CV - herinde kan du i bemærkning skrive, at du søger denne annonce. 

    Du kan kontakte os på tlf 7633 0750, hvis du skulle have nogle spørgsmål, eller sende en mail til os på Kolding@jks.dk

     

    Vi glæder os til at høre fra dig!



    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Nov



    Vi søger en ambitiøs Financial Controller, som ser regnskab, økonomi og personaleledelse som sin karrierevej.

    Vil du tage ansvar, lede og fordele arbejdet til fem medarbejdere i teamet, samtidig med at du selv er en del af driften? Og har du lyst til at indgå i et team, hvor der er fart på, og hvor du samtidig har mulighed for at påvirke udviklingen i afdelingen? Så er du måske vores nye Financial Controller.

    Med vores nuværende 127 Lidl butikker i Danmark samt fremtidige ekspansionsplaner søger vi en selvstændig og målrettet Financial Controller. Din hverdag vil være præget af både udfordrende og varierende opgaver, hvor der også er plads til fordybelse. Du kommer til at få en spændende og udfordrende stilling på lederniveau, hvor du i samarbejde med dine medarbejdere skal trives med varierende opgaver og et højt aktivitetsniveau. Du refererer til regnskabschefen.

    Du bliver en del af et team på syv dygtige medarbejdere, som indgår i den samlede økonomiafdeling på over 70 medarbejdere. Vi arbejder selvstændigt og sætter pris på en uformel omgangstone i teamet. Herudover er åbenhed, direkte kommunikation og faglig sparring en vigtig del af vores dynamiske hverdag, således vi sammen altid opnår de bedste resultater.

    Din arbejdsuge kan fordeles mellem vores hovedkontor i Kolding og vores satellitkontor i Aarhus. Vi påbegynder senere byggeriet af et stort, nyt og innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus. Det nye hovedkontor forventes at stå klart i midten af 2023.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 17.00 ved henvendelse til regnskabschef Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Lede og sikre rettidig aflevering af månedsrapporter i høj kvalitet
    • Medvirke til udarbejdelse af rapporteringspakke ifm. årsregnskab
    • Daglig sparring med finans- og kreditorbogholderiet, regnskabschefen og de øvrige afdelinger
    • Faglig og personalemæssig ledelse af fem medarbejdere i finans- og kreditorbogholderiet
    • Periodevis deltagelse i bogføringsmæssige opgaver og projekter
    • Besvarelse af regnskabsmæssige og finansielle forespørgsler fra vores internationale hovedkontor
    • Kvalitetssikring og optimering af processer inden for bogholderi, forretningsgange, rapportering mv
    • Månedlig konto- og budgetopfølgning
    • Ad hoc rapporteringer og analyser
       


    Om dig

    Om dig
    • Du har en højere økonomisk uddannelse; f.eks. HD-R, cand.merc. eller tilsvarende
    • Du har flere års relevant erhvervserfaring; gerne fra revisionsbranchen
    • Du har gode IT-kundskaber, herunder især i Excel og ERP-systemer
    • Du er af natur nysgerrig, og du har en analytisk tilgang til det regnskabsmæssige og finansielle område
    • Du er dygtig til hurtigt at sætte dig ind i og løse regnskabsmæssige problemstillinger
    • Du formår at udarbejde og kvalitetssikre regnskabsmateriale og beslutningsoplæg i høj kvalitet
    • Du kan overholde deadlines og bevare overblikket over mange igangværende opgaver
    • Du har personlig pondus, er selvkørende, arbejder med høj faglighed og har en struktureret tilgang til dine opgaver
    • Du har en motiverende og støttende tilgang til dine medarbejdere
    • Du er udadvendt og samarbejdsorienteret
    • Du er karriereorienteret og fleksibel i forhold til perioder med spidsbelastning
    • Du er villig til at udvikle dig og lære nyt
    • Du har gode engelskkundskaber mundtligt såvel som skriftligt
    • Hvis du behersker tysk, er det en fordel. Ellers skal du være motiveret for at lære det
       
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Gode karrieremuligheder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Firmabil i BMW 3-serien
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00 - 17.00 ved henvendelse til regnskabschef Brian Øhlenschlæger, på tlf. 7635 0120.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    2. Nov



    Har du lyst til at være med til at sikre forsyningen af varer til vores butikker i hele Jylland og på Fyn?
    Så får du her en unik mulighed for at blive en del af vores controllingteam i Supply Chain Planning afdelingen i Kolding.
    Du bliver medansvarlig for fordeling af kampagnevarer samt controlling af butiksbestillinger, og du vil få en dynamisk hverdag i et arbejdsmiljø præget af daglig kontakt til butikkerne, lageret og de andre teams i Supply Chain Planning.

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt afdelingsleder Michael Sørensen på telefon 76350528 eller Tommy Siim på telefon 76350541, hverdage mellem kl. 8-16.

    Vi indkalder løbende til samtale og afslutter processen når den rigtige kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Daglig gennemgang af butikkernes varebestillinger så det sikres, at den korrekte mængde af varer bliver leveret til butikkerne
    • Optimering af butiksomsætningen og minimering af mangelvarer
    • Yde support til butikkerne omkring deres varebestillinger
    • Sikre varetilgængelighed af især kampagnevarer
    • Fordeling af tilbudsvarer på baggrund af salgshistorik fra tidligere kampagner
    • Diverse ad hoc-opgaver
    • Både hverdags- og weekendarbejde vil forekomme


    Om dig

    Om dig
    • Du har stor interesse i, og nyder at arbejde med, talmæssige analyseopgaver i længere tid
    • Du er selvstændig, detaljeorienteret, struktureret og ansvarsbevidst
    • Du bevarer overblikket og arbejder stabilt – selv under tidspres
    • Du er serviceminded og imødekommende
    • Du har gode IT-evner og er gerne superbruger af Excel
    • Erfaring fra dagligvarehandlen er et plus, men ikke et krav
    • Du er villig til at arbejde i weekender
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • God og målrettet oplæring i alle processer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.
    • En spændende og udfordrende arbejdsdag

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt afdelingsleder Michael Sørensen på telefon 76350528 eller Tommy Siim på telefon 76350541, hverdage mellem kl. 8-16.

    Vi indkalder løbende til samtale og afslutter processen når den rigtige kandidat er fundet.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.