Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    15. Aug

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Jul

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Jul

    Hvis du kan nikke genkendende til denne beskrivelse, så er Espresso House det helt rigtige sted for dig.

    Som Host kan du enten arbejde fuldtid eller deltid mens du går i skole. Vi laver vagtplanen, så den passer ind i dit skema.

    Fælles for alle hos Espresso House er, at vi brænder for at skabe gode kaffeoplevelser for vores gæster.

    Bare rolig – du vil blive grundigt trænet i alt, hvad det kræver for at give den gode kaffeoplevelse til alle vores gæster med masser af smil og energi, som du sikkert allerede selv har oplevet.

    Faktisk får vi så god feedback fra vores gæster, at vi ikke kan få armene ned og derfor åbner vi hele tiden nye kaffebarer rundt om i landet. Hvis du vil være med, så skynd dig at tage et fotografi af dig selv med dit allerstørste servicesmil og send det med din ansøgning. Så skal vi nok tilfredsstille din nysgerrighed og vække din passion for god service. Held og lykke! Vi håber, vi ses.”

    Ellers ikke nogle inputs herfra, vi vil bare gerne have den i gang :)

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Jun

    Butikselev - Aabenraa

    6200, Aabenraa

    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar.

    Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder.

    Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre.

    Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

     

    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder

     

     

    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgningsfrist:15. februar 2019
    Tiltrædelse: August 2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    Lidl er i vækst, og til vores hovedkontor søger vi en energisk, struktureret og kommunikativt stærk Project Manager til et et-årigt barselsvikariat i vores Salgsorganisation.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vil tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Det er de dygtige medarbejdere i vores afdeling, der sørger for, at medarbejderne i vores butikker har de redskaber, hjælpemidler, koncepter og uddannelsesniveau, der skal til for at tilfredsstille de danske forbrugeres behov hver eneste dag!

    Vi er pt. et team på seks engagerede medarbejdere, der altid arbejder på at understøtte vores butikker på bedst mulige måde – og hertil skal vi bruge din viden og kvaliteter. Vi har en uformel omgangstone, har let til smil og sætter os det mål, at vi gør alting ”100% første gang”!

    Brænder du for kommunikation, detailhandel, og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst? Vil du være en del af et selvstændigt team, hvor du kan få stor indflydelse? Så er det dig, vi mangler som Project Manager.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sales Organization arbejder med deadlines, der varierer fra én dag til et år – afhængig af opgaven
    • Du får et medansvar for, at butikkerne altid er klædt på til deres travle hverdag
    • Du kommer til at arbejde med den interne kommunikation til andre afdelinger og butikkerne
    • Du får selvstændige projekter, som skal følges hele vejen fra idé til implementering
    • Du får ansvaret for månedlige og halvårlige stormøder som holdes i salgsregi


    Om dig

    Om dig
    • Du har gerne 3-4 års erfaring fra en lignende stilling – inden for kommunikation og projektledelse
    • Du er uddannet inden for detail eller kommunikation. Alternativt har du en bachelor- eller kandidatuddannelse
    • Du er fleksibel, omstillingsvillig, har gå-på-mod og drive
    • Du trives i en travl og til tider hektisk hverdag. Du formår at holde hovedet koldt, når tingene går stærkt
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du behersker tysk og engelsk i skrift og tale på et fornuftigt samtale niveau
    • Du har gode kommunikationsevner, er gennemslagskraftig og trives med en stor kontaktflade både internt og eksternt
    • Du er erfaren bruger i MS Office, har en stærk talforståelse og er dermed analytisk stærk
    • Du har generelt god flair for programmer og systemer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    Vi søger en dygtig og effektiv studiemedarbejder til vores salgsorganisation med tiltrædelse 1/6-2019 eller efter aftale.

    Salgsorganisationen arbejder med udvikling af koncepter og optimering af interne processer. Du vil indgå i vores afdeling, som sørger for at vores butikker har de rigtige værktøjerog bedste forudsætninger for en produktiv hverdag.

    Vi er pt. et team på seks engagerede medarbejdere, der altid arbejder på at understøtte vores butikker på bedst mulige måde. Vi har en uformel omgangstone, har let til smil og sætter os det mål, at vi gør alting ”100% første gang”!

    Arbejdstiden er på ca. 6 timer pr. uge med mulighed for flere timer i perioder.

    Der er begrænsede muligheder med offentlig transport til hovedkontoret i Kolding, hvorfor du skal være afklaret med din transportsituation, inden du søger.

    Stillingen refererer til afdelingschefen for Salgsorganisationen.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistere projektlederne og afdelingschefen med opgaver
    • Ugentlige opdateringer af interne dokumenter
    • Mindre projekter
    • Rapportering af mindre opgaver
    • Bestilling ved eksterne leverandører
    • Lettere forfaldende kontorarbejde

    Arbejdstiden er på ca. 6 timer pr. uge med mulighed for flere timer i perioder.



    Om dig

    Om dig
    • Du er dygtig og effektiv i din opgaveløsning
    • Du er moden, selvstændig og ansvarsbevidst
    • Du har gode IT færdigheder
    • Du arbejder minimum på brugerniveau i MS Office
    • Du er stabil, positiv og udadvendt
    • Du er fleksibel ift. arbejdstiderne
    • Du er måske i gang med en relevant uddannelse på universitetsniveau
    • Kendskab til tysk er en fordel

    Der er begrænsede muligheder med offentlig transport til hovedkontoret i Kolding, hvorfor du skal være afklaret med din transportsituation, inden du søger.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En unik mulighed for indblik i detailbranchen
    • Du får en grundig og målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Stillingen refererer til afdelingschefen for Salgsorganisationen.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun

     

    SuperBrugsen Brørup
    Du bliver en del af en butik med i alt 75 medarbejdere. SuperBrugsen Brørup ligger mellem Kolding og Esbjerg. Butikken har et salgsareal på 1900 m2, Vi har NETTO og ALDI som vores konkurrenter i byen, samt ABC i Rødding og Holsted

    Vi tilbyder:

    • Et job med udviklingsmuligheder
    • Gode kollegaer, som sætter trivsel højt
    • Personalekøbsordning for dig og din husstand
    • Fleksibel lønpakke
    • Løbende uddannelse i jobbet via Coops intensive uddannelsesprogrammer
    • Coop Ferie, hvor der er mulighed for at leje attraktive feriehuse til fordelagtige priser


    Opgaver:
    I samarbejde med de andre medarbejdere i afdelingen skal du sikre, at den altid fremstår indbydende, salgsparat og særdeles sæsonaktuel. De væsentligste opgaver er bl.a:

    • Sætte kunden i fokus og yde den service der skal til
    • Ad/varebestilling
    • Vareopfyldning og avisudstillinger
    • Sikre høj servicegrad
    • ansvaret for kolonial afdelingen og øl og vand


    Vi forventer, at du:

    • er synlig i butikken
    • har flair for personligt salg, indtjening og godt købmandskab
    • er i besiddelse af humor og er generelt positivt indstillet
    • går forrest og tager ansvar
    • arbejder rationelt og har ordenssans
    • kan arbejde selvstændigt
    • kender COOPs systemer


    Vil du vide mere om stillingen er du velkommen til at kontakte:
    Uddeler René Hansen 75381355 tryk 7 eller Souschef Torben Olsen 75381355 tryk 6

    Eller kom forbi til en snak om stillingen

    Send din ansøgning via "Søg job" senest den 20 juni 2019

    Vi behandler ansøgninger løbende

    Kom tæt på lokalmiljøet i Danmarks største supermarkedskæde
    I SuperBrugsen ønsker vi at være tæt på kunderne og være en del af lokalsamfundet. Vores kunder skal kende os og de skal kunne finde varer fra lokale producenter i deres butik, samtidig med, at vi støtter lokale initiativer. I SuperBrugsen er der også plads til at prøve nye ideer af og som Danmarks største supermarkedskæde er der masser af udviklingsmuligheder for at skabe din karriere i SuperBrugsen.
    Bliver du ansat i SuperBrugsen bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 40.000 medarbejdere og har 1200 butikker. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    Vil du, som Web & Marketing Coordinator, være med til at præge udviklingen i Europas største dagligvarekæde med over 10.000 butikker på verdensplan? Vi søger en dygtig Web & Marketing Coordinator til vores hovedkontor i Aarhus/Kolding, som trives i spændingsfeltet mellem digitale medier og grafisk arbejde. Vi er i øjeblikket placeret i Kolding, men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus - mere centralt bliver det ikke! Det nye hovedkontor vil stå klar i år 2021.

    Du bliver en del af en marketingafdeling med over 25 medarbejdere, hvor vi arbejder både strategisk og taktisk med marketing og kommunikation. I marketingafdelingen er vi bl.a. ansvarlige for produktion af Lidls tilbudsavis, marketingkampagner samt vedligeholdelse, opdatering, drift og udvikling af vores online medier.

    Er du vores nye, knivskarpe Web & Marketing Coordinator, som elsker at lave grafik til forskellige online medier og platforme (hjemmeside, nyhedsbreve, apps, bannerannoncer osv.)? Hvis du samtidig brænder for at sætte dit grafiske arbejde op i vores forskellige systemer (CMS, nyhedsbrevssystem m.m.), så du kan se det endelige resultat af dit arbejde, så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.

    Hverdagen er præget af dynamik, mange spændende opgaver og skarpe deadlines, en uformel omgangstone og ikke mindst masser af godt humør. Du kommer til at referere til vores Online & Social Media Manager.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
     

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Online & Social Media Manager Hans Isgreen Sørensen på hans_isgreen.sorensen@lidl.dk eller telefon 7635 0328.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udarbejdelse af materiale til web (billeder, tekst mv.)
    • Udarbejdelse af online bannere
    • Opdatering og vedligeholdelse af vores hjemmesider
    • Opdatering og vedligeholdelse af vores apps
    • Udarbejdelse og udsendelse af vores nyhedsbreve
    • Håndtering af markedsføringsmateriale/intern koordinering
    • Løbende optimering og udvikling af web- og onlineaktiviteter
    • Kontakt til leverandører
    • Diverse grafiske ad hoc opgaver


    Om dig

    Om dig
    • Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
    • Du har weberfaring
    • Du har erfaring med opsætning og vedligeholdelse af hjemmesider via CMS-systemer
    • Du har erfaring med opsætning af nyhedsbreve
    • Du er superbruger af programmer som Adobe Photoshop og InDesign
    • Du har erfaring med og kan lide at producere online bannere til forskellige medier
    • Du er nysgerrig efter at vide, om vores online kampagner performer og har gerne kendskab til og erfaring med tracking og analyse via systemer som fx Google Analytics
    • Du er rutineret IT-bruger (både PC og Mac)
    • Du formulerer dig særdeles godt på dansk i skrift og tale. Hvis du også taler og forstår engelsk og tysk, er det en fordel
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du er serviceminded, fleksibel og struktureret
    • Du evner at overholde deadlines og bevare overblikket
    • Du har humor og kan bidrage til den gode stemning i afdelingen
    • Du er struktureret og kan holde mange bolde i luften
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse hurtigst muligt.
    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.
     

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Online & Social Media Manager Hans Isgreen Sørensen på hans_isgreen.sorensen@lidl.dk eller telefon 7635 0328.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Jun



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser