Ungarbejde

Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Ledige stillinger

Sortér

Postnummer/By

Vælg branche

  • FK Distribution

    15. Aug

    7100, Vejle / 7160, Tørring / 7173, Vonge / 7182, Bredsten / 7184, Vandel / 7190, Billund / 8200, Aarhus N / 8300, Odder / 8355, Solbjerg / 8362, Hørning / 8410, Rønde / 8543, Hornslet / 8680, Ry / 8766, Nørre Snede / 8900, Randers C / 8920, Randers NV / 8930, Randers NØ / 8940, Randers SV / 8960, Randers SØ

    Leder du efter dit første fritidsjob? Så har vi det helt rigtige første job - som omdeler af reklamer og aviser får du en god start på arbejdslivet. Lige nu har vi ledige ruter i dit lokalområde.

    Du tjener dine egne penge, og samtidig har du masser af tid til både skole, venner og fritidsinteresser. Du får ansvar for din egen rute og planlægger selv, hvornår på dagen, du vil omdele – så længe du bare overholder vores deadline.

    Udover din løn, så optjener du også løbende point til vores gaveshop, for eksempel ved bare at passe din rute hver uge. Du får også erfaringstillæg, og dvs. at du stiger også i løn hver 13. uge, og det bliver du ved med, så længe du har omdelerjobbet.

    5 fordele ved at være omdeler:

    • Du tjener dine egne penge og opsparer løbende point til vores gaveshop
    • Du stiger i løn hver 13. uge, så længe har omdelerjobbet
    • Du arbejder tæt på, hvor du bor – så du undgår transporttid til og fra arbejde
    • Du får ansvaret for din egen rute og opnår relevant arbejdserfaring
    • Du får et arbejde, hvor du kommer ud i den friske luft og får fysisk aktivitet i form af at gå eller cykle

    Hvad går jobbet som omdeler af reklamer og aviser ud på?:

    Jobbet går ud på, at du skal omdele reklamer og aviser til husstandene i Danmark, og det er dig som sørger for, at reklamer og aviser når det sidste stykke af vejen til postkasserne.

    Inden, at reklamerne og aviserne bliver leveret hos dig, så har vi i vores terminaler pakket dem i sæt, så de er klar til omdeling, når de bliver leveret hjemme hos dig.

    Når vognmanden har leveret dine reklamer og aviser hjemme hos dig, kan du begynde at pakke din trailer, så den er klar til omdeling. Vi sørger for, at du modtager en trailer, som du låner af os, og den kan du enten gå eller cykle med.

    Onsdag og/eller torsdag skal du omdele, og det er vigtigt, at du omdeler korrekt og rettidigt, dvs. inden torsdag klokken 20.00. Når du er færdig med at omdele, så skal du huske at slutmelde din rute, så vores kvalitetsafdeling kan følge op.

    God erfaring til senere i livet:

    Et ungdomsarbejde som omdeler giver god erfaring til senere i livet. Se videoen med Caroline, der startede sit arbejdsliv som omdeler: Et fritidsjob - min start på arbejdslivet - Bliv Omdeler

    Læs mere
  • You See

    8. Aug

    Brænder du for at skabe den bedste kundeoplevelse? ????

    Og kan du se dig selv besvare på disse henvendelser fra vores kunder?

    • ”Jeg kan ikke få signal til min tv-boks”
    • ”Mit internet virker ikke, og det virkede for en time siden”
    • ”Jeg skal have hjælp til opsætning af min nye router”

     

    Som kunderådgiver vil du arbejde med indgående opkald fra vores kunder - det betyder, at kunderne ringer til dig og ikke omvendt. Her handler det om at hjælpe kunden med udfordringer ift. tv, internet eller mobil og spørgsmål til deres produkter, men også sikre, at vores kunder har de rigtige YouSee produkter.

    Men bare rolig, i de første 7 uger er du under intern oplæring. Under oplæringen vil du lære alt om vores tekniske support, systemer og produkter. Der vil også være telefontid på skemaet, da det er her, hvor du lærer at bruge alt den viden, som du får løbende igennem undervisningen. Af hensyn til oplæringen er det ikke muligt, at du afvikler ferie i de første 3 måneder af ansættelsen.

    Skal jeg også sælge som kunderådgiver? 

    Det korte svar er, JA!

    Behovsafdækning er en vigtig del af at skabe den bedste kundeoplevelse. Du skal være nysgerrige på de løsninger, som kunderne allerede har hos os, og de muligheder, de får ved at samle hele husstandens løsning hos YouSee. Du har ansvar for at tage disse nysgerrige dialoger, da kundernes behov ændrer sig med tiden, og vi i YouSee løbende tilpasser vores produktportefølje til fordel for kunderne.

    Lidt om dig

    Vil du være en del af vores team? Hos os er diversitet ikke bare velkommen – det er vores styrke. Vi tror på, at forskellighed beriger vores arbejdsmiljø. Vi værdsætter det, som hver enkelt medarbejder bringer med sig, og tror på, at mangfoldighed er nøglen til succes. 

    Vi forventer, at du vil gå den ekstra mil for vores kunder. Du vil opleve en hverdag, hvor tingene går hurtigt, og det er vigtigt, at du motiveres og trives i et performance miljø. Det er en fordel, at du kan nikke genkendende til nedenstående:

    • Du er empatisk og troværdig
    • Du kan bevare overblikket
    • Du tør at fejle
    • Du tager ansvar for dit arbejde

    I vores teams er der fokus på god trivsel, teamwork og på din udvikling. Vi prioriterer tid til læring og arbejder med at løfte vores kompetencer sammen! Vi stiller krav til hinanden og arbejder struktureret i et uformelt miljø.

    Du tilbydes

    • Fast timeløn og weekendstillæg
    • Individuel provisionsordning
    • Pensionsordning, fritvalgskonto og PFA sundhedsordning
    • Rabat på bredbånd, tv og mobilabonnementer
    • Konkurrencer, som gør hverdagen lidt sjovere
    • Sociale arrangementer

    Godt at vide

    • Fuldtid - Du får gennemsnitlig 37 timer i ugen
    • Åbningstiderne er således; Alle hverdage fra kl. 8.00-18.00. Weekend fra kl. 9.00-18.00
    • Du skal regne md 5-9 timers arbejdsdage inkl. arbejde hver 3. weekend
    • Du vil have arbejdsplads på Sletvej 30, 8310 Tranbjerg
    • Startdato: 25. august. 2025

    Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag ved at klikke på "Ansøg nu".

    Du kan få mere at vide om stillingen ved at skrive til nytjob@yousee.dk.

    Læs mere
  • You See

    8. Aug

    YouSee søger engagerede chatrådgivere med flair for salg til vores kundecenter i Aarhus.

    Vi leder lige nu efter profiler, der brænder for at skabe gode kundeoplevelser og opnå salg gennem chat og delvist telefonkontakt.

    Har du salg og service i blodet? Drømmer du om at blive verdensmester i at skabe gode kundeoplevelser gennem skriftlig kommunikation? Sidder retstavningen lige i øjet, og formår du at skabe stemning gennem skrift? Så er jobbet i vores chatafdeling det helt rigtige for dig!

    Din kommende hverdag

    Som chatrådgiver er din primære opgave at chatte med vores kunder online. Det betyder, at du vil være den første, vores kunder møder, når de vælger vores chatindgang, og det er dig, som sikrer en god kunderelation fra start på chatten. Når du har opbygget en relation gennem chatten, kan det være nødvendigt at ringe til kunden for at sikre vi når hele vejen rundt.

    Din opgave bliver at yde kundeservice og vejledning, hvad end det handler om produkter eller regninger, samt gennem god rådgivning at sælge YouSee’s løsninger. En vigtig del af dit arbejde er at afdække kundens behov og undersøge, hvilke løsninger de allerede har, samt hvilke muligheder der kan optimere deres oplevelse hos YouSee.

    Vi er på en spændende digital rejse, hvor vi har brug for dedikerede medarbejdere til at sætte standarden for hvad der er muligt på det skrevne medie.

    Lidt om dig

    Vil du være en del af vores team? Vi værdsætter diversitet og tror på, at forskellighed gør vores arbejdsplads stærkere. Vi søger en medarbejder, der er motiveret for at arbejde med skriftlige kunde dialoger, og som er klar til at yde lidt ekstra for at sikre den gode kvalitet, samt en kundetilfredshed ud over det sædvanlige.

    Hvis du kan genkende dig selv i nedenstående punkter, er du allerede godt på vej:

    • Du er medmenneskelig og troværdig
    • Du tør tage initiativ og beslutninger
    • Du tager ansvar for dit arbejde
    • Du yder altid dit bedste

    Hos os bliver du en del af et stærkt fællesskab, hvor der er fokus på trivsel, teamwork og din udvikling.

    Du tilbydes

    • Fast timeløn
    • Individuel provisionsordning
    • Pensionsordning, fritvalgskonto og PFA sundhedsordning
    • Rabat på bredbånd, tv og mobilabonnementer
    • Konkurrencer, som gør hverdagen lidt sjovere
    • Sociale arrangementer

    Godt at vide

    • Fuldtid - Du får gennemsnitlig 37 timer om ugen
    • Åbningstider; Mandag-torsdag kl. 8.00-16.00. Fredag kl. 8.00-15.00
    • Der er ikke weekendarbejde.
    • Du vil have arbejdsplads på Sletvej 30, 8310 Tranbjerg J
    • Startdato: 25. August

    Vi holder jobsamtaler løbende, så send din ansøgning allerede i dag ved at klikke på "Ansøg nu".

    Du kan få mere at vide om stillingen ved at skrive til nytjob@yousee.dk.

    Læs mere
  • Casino Munkebjerg

    24. Aug

    Jobbet er attraktivt, og derfor skal du ansøge med det samme, for at komme i betragtning.

    Bliver du udvalgt til at blive en del af vores dealer træningsprogram, vil du arbejde ulønnet under træningen, som vi bruger som en del af ansøgningsprocessen, for at se, om du har de færdigheder, der skal til for at få succes i jobbet i et Casino med internationalt miljø. Kendskab til poker er ikke et krav.

    Du får den eftertragtede træning som dealer/croupier, på spillene:

    • Ultimate poker
    • Texas hold´em og Black Jack

    Jobinterview vil være i uge 34 - så skynd dig at ansøge.

    Træningen kører klokken 16.00 – 21.00 og starter (i uge 35og 36), på Casino Munkebjerg. 

    Du er:

    • Mindst 18 år
    • Gerne i gang med uddannelse
    • Har ren straffeattest
    • Ikke ludoman
    • Ikke registreret i registret over frivilligt udelukkende spillere (ROFUS)
    • Præsentabel, så du har en høj standard omkring påklædning, udseende og hygiejne
    • Diskret og diplomatisk
    • Effektiv
    • Detalje- og sikkerhedsorienteret
    • Serviceminded med stort S

    Jobbet er garanteret 8-12 timer pr. uge, hvor du arbejder om aftenen og ca. indtil klokken 03 om natten. Jobbet er fortrinsvis: Tirsdag, torsdag og søndag med enkelte vagter fredag og lørdag. Der kan dog være ekstra vagter på andre dage, samt flere dage i træk ved større events, samt mulighed for flere timer - eksempelvis, hvis du holder et sabbatår.

    Du får:

    • Et springbræt til en karriere i vores Casino kæde
    • Grundløn, feriepenge og pension
    • Sundhedsordning
    • En arbejdsplads med mange unge kollegaer
    • Fleksibel arbejdsplan

    Om Casino Munkebjerg

    Casino Munkebjerg var det første casino i Danmark, og bliver i dag brugt til store internationale turneringer. Derfor har vi store events, hvor TV Viasat og kendte pokerspillere kommer.

    Casino Munkebjerg ligger i naturskønt område tæt på Vejle Fjord. Der går ikke offentlige transportmidler forbi casinoet, så det er en forudsætning, at du selv kan køre til og fra jobbet

    Læs mere
  • The Call Company

    25. Jul

    Skal vi være en del af din hverdag?

    The Call Company ønsker at være Danmarks bedste kontaktcenter og for at være det, skal vi have de allerbedste medarbejdere. 
     
    The Call Company arbejder med telemarketing, kundeservice og andre kontaktcenter relaterede discipliner på vegne af en lang række kunder.
     
    At være en del af The Call Company er for os mere end at tale i telefon. Det er socialt fællesskab, personlig udvikling, nye muligheder og nye mennesker. Hele omdrejningspunktet hos os er mennesker - Det vi laver er kommunikation mellem mennesker. Vi er mennesker - i røret - på kontoret - og i fritiden.
     
    Vi har et hav af forskellige projekter, og uanset om du er erfaren eller ej, så skal vi nok lære dig det hele, så længe du har motivationen.

    Hos os får du

    • Fast løn med betalt ferie
    • En personalesamling, der står for geniale fester for dig og dine kolleger samt en masse andre arrangementer
    • Oplæring og coaching i diverse salgs- og kommunikationsmodeller
    • Mentorordning
    • Lyse, nye lokaler med hæve/sænkeborde
    • En frokostordning og varme drikke
    • 30-37 timers arbejdsuge
    • Placering i Aarhus centrum (Ny Banegårdsgade 48, 8000 Aarhus C)

    Det er let at søge jobbet

    1. Klik på den grønne ansøgningsknap
    2. Udfyld formularen (kræver ingen ansøgning)

    Så bliver du ringet op af os inden længe :)

    Læs mere
  • DAICA

    31. Aug

    5000, Odense C / 8000, Aarhus C / 8700, Horsens

    Hos DAICA er vi specialiserede i at levere kvalitetsprodukter- og tjenester til vores kunder.

    Vi leder efter en kandidat med en positiv attitude og evnen til at arbejde effektivt i et team.

    For os er tidligere erfaring en fordel, men ikke et krav. Vi tilbyder dig et fyldestgørende træningsforløb vedrørende alt fra produktkendskab til effektive salgsteknikker, som du vil kunne bruge i løbet af hele din karriere.

    Stillingsbeskrivelse:

    Som telefonsælger hos Daica vil dine primære opgaver omfatte følgende:

    • Proaktivt at kontakte potentielle kunder via telefon for at præsentere vores produkter
    • Identificere kundens behov og tilbyde løsninger der er relevante for kunden
    • Opfølge på tidligere leads og kundeemner, samt registrere og opdatere kundedata i vores interne systemer

    Hvad vi tilbyder:

    • En attraktiv fast grundløn, provision og bonus baseret på resultater
    • Grundig oplæring inden for vores produkter og salgsmetoder
    • Fyldestgørende træningsforløb og kontinuerlig faglig udvikling
    • Et dynamisk og støttende arbejdsmiljø, med fantastisk fællesskab og teamaktiviteter

    Husk at skrive, hvor du gerne vil arbejde:

    • Odense 5000, Odeons Kvarter 19
    • Aarhus 8000, Ryesgade 20, 1. sal 
    • Esbjerg 6700 Skolegade 85, 4
    • Kolding 6000Dalbygade 40T, 1. Sal 
    • Aabenraa 6200, Sct. Nicolai Gade 5, 2. sal 
    • Horsens 8700, Allegade 2, 2., (Lejemål 07) 

    Lyder stillingen som noget for dig?

    Send os en ansøgning via email (ser du, når du klikker på den grønne knap nedenfor).

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Jul

    Kundeservicemedarbejder søges til Zalandos kundeservice på Kreta!

    Trænger du til nye oplevelser? Drømmer du om at bade i et lunt hav og nyde uendelige solnedgange? Her har du muligheden for at arbejde i lækre, solrige omgivelser!

    Kreta er en drømmedestination for mange - og med god grund. Øen byder på fine strande, uendelige mængder tzatziki og moussaka, en sød befolkning og selvfølgelig masser af aktiviteter og seværdigheder. 

    Om arbejdet:

    Du vil beskæftige dig med kundesupport bestående af indgående telefonopkald, e-mails og chats. Her skal du assistere til løsninger af mulige kundeproblemer: det kan spænde vidt og gælde alt fra udfordringer med ordrer, leveringer, betalinger, reklamationer o.lign. Det vigtigste er at du kan gøre det på en hurtig, engageret og lærerig måde, så kundens problemer løses enkelt og ukompliceret.  

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt fly til Kreta, Chania
    • Betalt indkvartering i hele ansættelsesperioden 
    • 14 månedslønninger om året (2 bonuslønninger)
    • Bonus- og kommissionsmuligheder udover grundlønnen
    • Nordisk ledelse
    • Personlig udvikling og udviklingsmuligheder inden for virksomheden
    • Personaleaktiviteter, arrangementer og et fantastisk aktivitetsrum med fitnesscenter, bordtennisbord og TV

    En arbejdstid på 8 timer pr. dag. Disse placeres mandag til fredag i tidsrummet mellem kl. 08.00-20.00. I weekenderne placeres arbejdstiden mellem kl. 11:00-19:00.

    Du kommer til at arbejde med opstillede mål, hvor du blandt andet bliver vurderet på taletid og kundetilfredshed.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

     Vi leder efter dig som:

    • Er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • Har grundlæggende computerfærdigheder
    • Er serviceorienteret, professionel og grundig - men også ansvarlig, målrettet, god til at håndtere stress og en problemløser
    • Er fleksibel, tilgængelig og klar til at arbejde her i mindst 12 måneder

    Vil du realisere din drøm om at bo og arbejde i udlandet - benyt lejligheden og indsend din ansøgning i dag.

    Du ansøger jobbet ved at klikke på den grønne knap nedenfor.

    Læs mere
  • Triaba

    31. Jul

     

    Betalte Undersøgelser Med Triaba. Tjene penge online. 

    (Brug den grønne knap nederst på siden, for at søge jobbet).

    Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online.

    Bliv belønnet for din mening. Tjen op til 36 kr. per undersøgelse. Din tjente belønning for undersøgelsene vil automatisk blive sat ind på din konto. Tilmeld dig Triaba gratis, besvar undersøgelser online og modtag din belønning. Tjene penge online. Betalte Undersøgelser med Triaba. Tilmeld dig gratis og begynd at modtage betalte Spørgeskemaer Online. Tjen penge online på at udfylde spørgeskemaer. Bliv betalt for dine meninger. Deltag i vores panel. 

    Indløs dine indtjente penge med PayPal eller gavekort. Indløs din gavecertifikat for at erhverve en række gavekort, der omfatter muligheder som Virtuel VISA, CDON og velgørenhedsbidrag. Derudover er det vigtigt at understrege, at alle indløsninger foretaget med certifikatet ikke kan refunderes.

    • Kop & Kande
    • Ilva
    • Nelly.com
    • Lego
    • Ticketmaster
    • FORZIERI
    • Zalando
    • Mango
    • Foot Locker
    • H&M
    • CDON
    • Virtual Visa
    • Coolshop
       

    og andre stærke brands.

    Som medlem af Triaba kan du kontaktes af virksomheder, som ønsker at foretage spørgeundersøgelser, på vegne af sig selv eller andre virksomheder. Du kan vælge ikke at acceptere invitationer til at deltage i spørgeundersøgelserne. Du gives incitament for din deltagelse i spørgeundersøgelserne i henhold til vilkårene og betingelserne for den enkelte spørgeundersøgelse.

    Medlemskab i Triaba er helt frivilligt, og medlemmet har til enhver tid ret til at stoppe medlemskabet. Alle personer, der er fyldt 15 år, som er bosiddende i Danmark, og som kan læse og skrive dansk, kan tilmelde sig Triaba Panelet.

     

    Vi tager fortrolighed alvorligt

    Ved at dele dine personlige data vil du kunne få researchmuligheder, der er målrettet dine interesser, hjælpe med at forbedre produkter og tjenester og optjene belønninger ved deltagelse. Triaba samler kun personlige data til markedsundersøgelsesformål.

    Markedsundersøgelse:

    Gennemføre en markedsundersøgelse? Triaba har undersøgelsespaneler i 110 lande og 650.000 paneldeltagere. 

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    31. Aug

    8600, Silkeborg

    Er du vores nye Buffet Manager?

    Lav lækker mad og udvikl dig som leder. Er du klar til at iføre dig forklæde og stegegaffel, når du tilbereder alt lige fra den klassiske salat til kænguru?

    Som Buffet Manager har du overblik over og ansvaret for forløbet i køkkenet på en given aften samt at sikre de højeste hygiejnestandarder. I tæt samarbejde med køkkenpersonalet sikrer du klargøring og tilberedning af både kød, varme retter og grønt til buffeten, så vi leverer topkvalitet på maden hele aftenen. Du behøver ikke være faglært kok eller have 10 års erfaring som leder, for vi lærer dig op i tilberedning af maden samt godt lederskab.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 17 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet grillbuffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi leder nu efter vores nye mellemleder. Hos os får du en kæmpe flok dejlige kolleger, som hver dag giver flere hundrede gæster et godt, solidt måltid mad.

    Køkkenet og buffeten er din banehalvdel

    Som buffet manager får du den hellige opgave at tilberede buffetens herlige retter, som får gæsternes munde til at løbe i vand. Det gør du, før vi åbner kl. 17. Når køkkenteamet møder ind, er det dig, der uddelegerer dagens opgaver. Men du er også ude på gulvet, hvor du taler med gæster og kolleger.

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Klargør og tilbereder både kød, grønt og de varme retter til buffeten
    • Fastholder de højeste hygiejnestandarder
    • Bestiller og modtager varer
    • Samarbejder omkring driften af køkkenet generelt
    • Guider og leder dine medarbejdere i køkkenet, som møder ind i løbet af eftermiddagen
    • Koordinerer med vores Floor Manager, som har ansvaret for værterne i restauranten
    • Koordinerer og sparrer med restaurantens General Manager, som har det overordnede ansvar

    Det skal være sjovt at gå på arbejde

    På vores restauranter har vi gjort kål på myten om, at et køkken skal styres med en hård tone og i et stresset miljø. Vi har erstattet den hårde tone med et stærkt sammenhold og højt humør. Det mærker du tydeligt, når du kommer ind i vores restaurant.

    Den madglade og kvalitetsbevidste type

    • Det er en fordel, at du har professionel erfaring med madlavning, og gerne med buffet
    • Du har gerne ledererfaring fra tidligere job, men vigtigst er et godt lederpotentiale, som vi kan bygge ovenpå - du forstår at sprede godt humør og motivere dine kolleger
    • Du er grundig, udadvendt og selvsikker
    • Du kan tale, læse og skrive dansk
    • Du er klar på varierende arbejdstider
    • Du kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • 25 timer per uge i gennemsnit
    • Et godt, sundt og travlt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV vedhæftet ansøgning, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    19. Aug

    8800, Viborg

    Er du vores nye opvasker?

    Som opvasker er du ansvarlig for, at vores gæster kan få noget at spise på og drikke af. Og noget som ikke alene er rent, men som også sikrer vores høje hygiejnestandarder.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 17 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet grillbuffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi lægger vægt på følgende ved ansættelse:

    • At du har afsluttet 9. klasse og er under 18 år
    • At du er en positiv, udadvendt og smilende person
    • At du kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • At du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • At du kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 7,5 timers arbejdsuge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F - også for medarbejdere under 18 år
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 23:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din motiverede ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • REMA1000

    31. Jul

    8000, Århus C

    Vi søger lige nu en salgsassistentelev til vores REMA 1000 butik på Nørre Allé i Aarhus 

    Er du klar til en elevuddannelse, der gør dig fagligt stærk og styrker dine sociale og faglige kompetencer? Er du frisk på to spændende, arbejdsomme og sjove år?

    Kan du lide detailhandel? Vil du være en del af Danmarks hurtigst voksende dagligvarekoncept? Er du ambitiøs? Har du gå-på-mod og sans for at arbejde med mennesker?
    Så skal du starte som elev i REMA 1000 på Nørre Allé i Aarhus. 

    Fokus på dig 
    I REMA 1000 giver vi dig et godt introforløb. Derfor laver du og købmanden allerede fra starten en personlig uddannelsesplan. Din købmand er din daglige sparringspartner, som også har tæt samarbejde med skolen. På den måde sikrer vi, at både din dagligdag i butikken og din uddannelse på skolen går, som den skal. 
     
    I REMA 1000 har vi lidt over 450 elever fordelt på mere end 425 butikker i hele Danmark. På vores skoleophold kommer du til at gå sammen med andre REMA 1000 elever fra hele Danmark. Det er den samme klasse, du kommer til at følge gennem hele forløbet.  
     
    Løn under uddannelse 
    Du får selvfølgelig løn under hele din uddannelse, når du har en uddannelsesaftale med REMA 1000. Efter endt elevuddannelse har du mulighed for at søge ind på vores talentuddannelse. Her uddanner vi de personer, som har en drøm om at få deres egen REMA 1000 butik.  

    Under din elevuddannelse kommer du til at arbejde med alle aspekter inden for dagligvarehandel: 
     
    • Produktkendskab  
    • Disponering  
    • Teamudvikling 
    • Drift  
    • Service 
    • Personligt salg  
    • Discount med holdning 
    • Store management  
    • Markedsføring

    Og meget, meget mere.
     
    Start som elev i REMA 1000
    Detailhandelsuddannelsen varer som udgangspunkt 2 år, og du kan starte direkte som salgselev, hvis du har bestået en EUD/GF2 (detail), EUX eller en HHX. Har du en baggrund med STX, HTX eller HF, kræves der dog et EUDS 5 ugers forløb. Hvis du ikke har den nødvendige uddannelsesbaggrund – hvis du for eksempel kommer direkte fra 9. eller 10. klasse – så kan du blive Ny Mesterlære elev, hvor uddannelsesaftalen derimod som udgangspunkt vil vare 3 år. Er du over 25, så vil du blive anset som voksenelev, og her afhænger adgangskravene og varigheden på aftalen af en RKV (en realkompetence vurdering), som skolen udarbejder.

    Lyder det som noget for dig? - så klik på linket. Vi glæder os til at høre fra dig.

    Vi vurderer ansøgningerne løbende, og jobannoncen kan derfor blive fjernet inden ansøgningsfristen, hvis vi har tilstrækkeligt med ansøgere til stillingen.

     

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Aug

    Holder du eller skal du have et sabbatår? Og er du ikke bange for at tage fat? Så er du måske lige den, vi står og mangler i en af vores butikker i Aarhus. Vi søger nemlig løbende nye kollegaer UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i en af vores Aarhus-butikker mellem 5-37 timer om ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtimerne på hverdage, så det er vigtigt, at du kan være til rådighed i dette tidsrum. Du skal primært hjælpe vores kunder i butikken og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores varer og være en del af butikkens daglige drift.

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butikker, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: Løbende.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stillingen" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    OBS - Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse, og du skal kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Normal A/S

    29. Aug

    Vi har travlt i vores butik i Grenå, Østergade og søger derfor en ungarbejder UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores butik efter skole og i weekenden ca. 5 timer om ugen. Du skal primært hjælpe vores kunder i butikken og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores varer og være en del af butikkens daglige drift.

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butikker, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: hurtigst muligt.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stilling" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 
    Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Aug

    Skal du holde sabbatår efter sommeren? Og er du ikke bange for at tage fat? Så er du måske lige den, vi står og mangler i vores butik i Aarhus, Tordenskjoldsgade. Vi søger en ny kollega UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores butik ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtimerne på hverdage, så det er vigtigt, at du kan være til rådighed i dette tidsrum. Du skal primært hjælpe vores kunder i butikken og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores varer og være en del af butikkens daglige drift.

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butikker, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: 4/8-2025.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stillingen" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    OBS - Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse, og du skal kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Aug

    Skal du holde sabbatår efter sommerferien? Og er du ikke bange for at tage fat? Så er du måske lige den, vi står og mangler i vores butik i Aarhus, Tordenskjoldsgade. Vi søger en ny kollega UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores butik ca. 15 timer om ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtimerne på hverdage, så det er vigtigt, at du kan være til rådighed i dette tidsrum. Du skal primært hjælpe vores kunder i butikken og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores varer og være en del af butikkens daglige drift.

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butikker, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: 4/8-2025.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stillingen" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    OBS - Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse, og du skal kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • IKEA A/S

    31. Jul

    Derfor er vi helt vilde med dig

    Vi vil elske dig for din åbne måde at møde vores mange kunder på! Vi har høje forventninger til alle vores medarbejdere, og du skal forvente at få et stort ansvar. Som person skal du have lyst til at møde vores kunder med et smil og godt humør, du skal trives i en travl hverdag med mange kunder, og desuden skal du have et øje for detaljer, så varehuset altid fremstår indbydende. Derudover skal du være indstillet på et til tider hårdt fysisk arbejde.
    Vi tror på, at vi med vores forskellige baggrunde og kompetencer kan nå endnu længere – dog har vi alle den ting tilfælles, at vi ønsker at skabe en bedre hverdag for de mange mennesker.

    Hvad du skal lave – dag for dag

    Vi tilbyder mange forskellige jobs i IKEA og måske er der et, som passer til dig:

    Kundeservice: Her har vi altid kunden for øje, hvad end vi står i kassen, børnepasning, vareudlevering eller returafdelingen. Vi har dagligt dialog med mange forskellige kunder, hvortil vi sørger for, at alle kunder får en god oplevelse og forlader varehuset med et smil på læben.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Er udadvendt med en positiv energi og kan sætte dig i kundernes sted – også i pressede situationer
    • Kan bevare roen og overblikket samt kommunikere tydeligt med vores kunder
    • Trives med rutiner, er omhyggelig og har øje for detaljer
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde
    • Er god til tal, IT og en dygtig problemløser.
    • Kan tale dansk.

    Salg: Vi fordelt på tre overordnede områder; Møbeludstilling, boligtilbehør og tag selv lageret. Fælles for alle tre områder er, at vi guider og rådgiver vores kunder, så vi er sikre på, at de kommer hjem med lige præcis det produkt, der gør deres hverdag bedre.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med salg og kundeservice, evt. erfaring fra møbelsalg eller andre typer overvejelseskøb
    • Trives med at vejlede kunder i en travl hverdag og motiveres af aktivt salg og at skabe gode købsoplevelser 
    • Tager ansvar for at prioritere egne arbejdsopgaver, så tiden udnyttes mest effektivt
    • Formår at have mange bolde i luften og går til opgaverne med et struktureret og målrettet sind
    • Har en god fysik og trives med et fysisk hårdt arbejde.
    • Kan tale dansk.

    IKEA FOOD: Maden i IKEA skal være af god kvalitet. Vi sætter derfor en ære i, at maden, der serveres i vores restaurant og bistro, altid opleves som inspirerende og lækker – og til en overkommelig pris. I vores hverdag møder vi kunderne i kassen eller ved serveringsområdet, vi tilbereder både varme og kolde retter og sørger for, at der altid er rent service til vores mange kunder.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring fra restaurations-, fastfood-eller detailbranchen
    • Kan trives i et hårdt fysisk job
    • Kan møde kunderne med en positiv indstilling i en travl hverdag med et højt tempo
    • Motiveres af at arbejde i team og løfte i flok
    • Har ordenssans og forstår vigtigheden af at overholde diverse standarder inden for restaurationsdrift.

    Logistik: Vi arbejder primært i natte/ tidlige morgentimer, hvor vi sørger for at få fyldt de mange varer. Som logistikmedarbejder spiller du en vigtig rolle for IKEAs salgstal og kunder, da du er med til at sørge for, at kunderne aldrig går forgæves, når de skal købe møbler og tilbehør til hjemmet. Hverdagen er altid travl, da vi hver dag arbejder med en skarp deadline – varehusets åbningstid.
    Vi lægger derfor vægt på at du:
    • Har erfaring med lager- og logistikarbejde, og trives i et fysisk hårdt arbejde
    • Trives med skiftende arbejdstider - herunder nattearbejde
    • Er struktureret, har overblik og fokus på orden
    • Kan tale engelsk og har lyst til kommunikere med mange kollegaer samt arbejde i et team
    • Har truckcertifikat – eller har lyst til at erhverve det.

    Sammen som et team

    Leder du efter et sted med gode kollegaer og et stærkt sammenhold, så er der plads til dig i IKEA. Sammen arbejder vi for at opfylde boligdrømme og skabe en bedre hverdag for de mange mennesker, som besøger os hver dag. Her kan du både starte din karriere og få studierelevant erfaring. Du får viden om, hvordan en stor international virksomhed er skruet sammen, og der er plads til dine styrker og til, at du kan udvikle din karriere. Vi hjælper hinanden, og sammen skaber vi den gode stemning i IKEA. Her er der plads til dem, der er målrettede, og dem der elsker at ændre planer. Her er plads til dig.

    Har du spørgsmål eller brug for hjælp? Lad os tale med hinanden!

    Hvis du har nogle spørgsmål, så er du velkommen til at skrive til os på recruitment.pc.dk@ingka.ikea.com. Vær opmærksom på, at vi ikke modtager ansøgninger via email,, men udelukkende via vores rekrutteringsportal.

    HVAD KAN DU ELLERS FORVENTE

    Med et deltidsarbejde i IKEA vil din arbejdstid blive placeret på hverdagsaftner samt hver anden weekend.
    I alle vores fuldtidsstillinger vil arbejdstiden være placeret i varehuset åbningstid. Hertil skal du forvente at arbejde 1-2 aftner om ugen samt hver anden weekend.
    Du får mulighed for at komme med input til netop din vagtplan gennem ønskeskemaer og vil kende din vagtplan for 16 uger ad gangen! Med et job i IKEA følger desuden diverse benefits såsom:
    • Bonusprogram og Loyalitetsprogram
    • Massageordning
    • Helbredsforsikring
    • Kantineordning
    Vi tilbyder en løn som matcher HK’s overenskomst (På IKEA Food vil overenskomst være 3F cafeteria) og du vil få udleveret arbejdstøj og sikkerhedssko. Vi gør opmærksom på, at vi behandler vores uopfordrede ansøgninger løbende.
    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Aug

    Holder du sabbatår? Og elsker du duften af nybrygget kaffe? Så er du måske lige den, vi står og mangler i vores kaffebar i Aarhus.

    Vi søger en ny kaffe-kollega UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores butik ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden vil ligge i dagtimerne mellem 09:00-16:00 på hverdage, så det er vigtigt, at du kan være til rådighed i dette tidsrum. Dine opgaver består i at betjene kunder ved kassen og producere og servere kaffe for kunderne. 

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butikker, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: 1. august.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stillingen" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    OBS - Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse, og du skal kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Normal A/S

    31. Aug

    Holder du et sabbatår? Og er du ikke bange for at tage fat? Så er du måske lige den, vi står og mangler i vores butik i Aarhus, Søndergade. Vi søger en ny kollega UNDER 18 år, der har lyst til at arbejde i vores butik ca. 20 timer om ugen. Arbejdstiden vil primært ligge i dagtimerne mellem 08:00-10:00 på hverdage, så det er vigtigt, at du kan være til rådighed i dette tidsrum. Du skal primært hjælpe vores kunder i butikken og betjene dem ved kassen. Derudover skal du arbejde med vores varer og være en del af butikkens daglige drift.

    Hvem er du?
    Vi har travlt i vores butikker, og derfor skal du være frisk på at give den gas sammen med resten af teamet. Du trives i et job med fart på, og det falder dig naturligt at give en hjælpende hånd til dine kolleger og arbejde med dine opgaver, indtil du er helt i mål. Vi forventer, at du kommer til tiden og overholder dine aftaler, så vi sammen kan skabe et godt team og lykkes i butikken.

    Har du derudover et godt humør og bidrager til den gode stemning – så er vi nok et godt match!

    Opstart: 1. august.

    Er du interesseret? 
    Send os din ansøgning ved at trykke "søg stillingen" i højre kolonne. Grundet persondataloven behandler vi ikke ansøgninger på mail. 

    OBS - Du skal have afsluttet folkeskolens 9. klasse, og du skal kunne fremvise en straffeattest.

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte os. 

    Vi glæder os til at modtage din ansøgning. 

    Læs mere
  • Restaurant Flammen

    19. Aug

    Er du vores nye opfylder? ( på 15 eller 16 år )

    Som opfylder bidrager du til at give gæsten en fantastisk oplevelse ved at hjælpe til i køkkenet og sørge for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende. Du sikrer at buffeten altid er inspirerende at besøge.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi forventer, at du:

    • Er positiv, udadvendt og smilende
    • Kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • Kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • Kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    På en typisk vagt er det dig, der:

    • Bidrager til at give gæsten en fantastisk oplevelse
    • Sørger for at salatbaren og forretterne er fyldt op, lækre og indbydende
    • Hjælper til i køkkenet
    • Giver gæsterne mere end de forventer

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 8 timer pr. uge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst med 3F
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 24:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Feriepartner

    31. Jul

    Et godt betalt og selvstændigt job på Samsø!

    Vil du tjene ekstra penge til feriekontoen, tilskud til dagligdagen eller måske opsparingen?
    Så er det os, du skal tage fat i!

    Vi søger dig som er pålidelig, grundig, ansvarsbevidst og har øje for detaljen. 

    Vores sommerhusgæster skal være fuldt ud tilfredse, og derfor skal kvaliteten af rengøringen være helt i top.
    Som servicepartner hos Feriepartner Samsø bliver du en vigtig del af hverdagen og sikrer, at gæsterne får en god sommerhusferie på Samsø.

    Du kommer derfor til at indtage en nøglerolle i vores organisation via kontrol, service og rengøring af vores ferieboliger på hele Samsø.

     Vi tilbyder:

    • En attraktiv løn og kilometerpenge – du har selv bil til rådighed.
    • Vi sørger selvfølgelig for oplæring, før du får selvstændigt ansvar for dine huse.
      Tidligere erfaring er derfor ikke et krav.
    • Du kan både arbejde alene og i teams –  prik evt. en du kender på skulderen, og ansøg sammen.
    • Et fleksibelt arbejde hvor du selv har medbestemmelse over dine arbejdsdage. Weekendarbejde er dog at forvente.
    • Miljøvenlig rengøring til gavn for medarbejdere og sommerhusene.

    Vi håber, dette har vagt din interesse!

    Send din ansøgning, ring eller kig forbi Feriepartner Samsøs kontor i Tranebjerg for at høre nærmere om dine muligheder. Vi ansætter løbende.

    Vi glæder os til at høre fra dig.
    Med venlig hilsen

    Feriepartner Samsø
    Langgade 20, 8305 Samsø
    87 80 26 00

    Læs mere
loading