Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Souschef - Nykøbing Mors

    7900, Nykøbing Mors

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle, hvor du både kommer til at tage aktiv del i det daglige arbejde i butikken, og får medansvar for butikkens drift og resultater? Så skynd dig at læse videre.
     

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    * Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    * Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    * Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    * Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    * Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

     

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du sætter en ære i at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift, og være med til at sikre, at butikken altid står snorlige og salgsklar.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    * Har brancheerfaring og gerne erfaring fra lignende stilling
    * Har gennemført et lederkursus eller er motiveret for at udvikle dig som leder
    * Har en venlig og professionel fremtoning
    * Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    * Har overblik og fokus på detaljen
    * Ser butikken som et team og ikke er bleg for at give en hånd med, når en kollega har brug for hjælp
     

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, så du får de bedste forudsætninger for at lykkes som souschef.

    Som souschef i Lidl får du:

    * En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    * Branchens bedste sammenhold
    * Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    * Attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distrikschef Benjamin Jensen på telefon 42120551, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Lagermedarbejder med truckcertifikat søges

    Har du truckcertifikat og praktisk erfaring med truckkørsel og evt. lagerarbejde?

    Vi søger en dygtig og erfaren lagerarbejder med truckcertifikat til en Try & Hire stilling.

     

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Kørsel med truck -Pakning -Plukning -Kontrol -Forefaldende lagerarbejde

     

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra lagerarbejde -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du har ordenssans, er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Kendskab til PC på brugerniveau -Truckcertifikat

     

    Personlige egenskaber:

      -Du er omgængelig og imødekommende -Du er stabil og møder til tiden -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Feb

    Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef på sigt.

    Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
    Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

    Mere end en administrativ opgave
    På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

    ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
    dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
    godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
    fortæller Assistent Manager Pernille

    Du træner og udvikler dine medarbejdere
    En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

    ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
    at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
    Fortæller Assistent Manager Tobias

    Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
    Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
    Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

    Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
    Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
    • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
    • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

    Er du interesseret?
    Vi inviterer løbende kandidater til samtale, så søg stillingen allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    1. Assistent - København V

    1500, København V

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i København V.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde 20 timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 28.02.2021 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Butikschef - Brønderslev

    9700, Brønderslev

    I Lidl arbejder vi hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst, så vi bliver danskernes foretrukne indkøbssted. Vi er nemlig ikke bange for ambitioner – og her er også plads til dine. Hvis du kan inspirere dine medarbejdere til at smøge ærmerne op og tage fat, finder du ikke et bedre sted at investere dig selv og din karriere end i Lidl. Vi har nemlig en plan for det hele, også for dig. Det er derfor, vi siger, at du lykkes i Lidl.

    Som butikschef er det dig, der sørger for, at alt går op i en højere enhed. Du går forrest og motiverer dine medarbejdere til at skabe rammerne for landets bedste indkøbsoplevelse. Du sørger for, at alle opgaver bliver fulgt til dørs, og at butikken altid er salgsklar. Samtidig sørger du for, at dine medarbejdere trives, og du bakker dem op i deres udvikling.

    Du bliver også ansvarlig for at:

    • Lede og fordele den daglige butiksdrift
    • Oplære, uddanne, lede og motivere dine medarbejdere i butikken
    • Følge op på Lidls butikskoncepter
    • Følge op på nøgletal og bruge dem aktivt til at nå butikkens mål
    • Rekruttere nye medarbejdere
    • Tage del i den daglige drift af butikken, fx varebestilling og -opfyldning

    Du har muligvis en lederuddannelse og har med succes motiveret og ledet et hold af medarbejdere til at skabe gode resultater. Måske er du allerede en dygtig og resultatorienteret butikschef eller afdelingsleder hos en af vores kolleger i branchen, eller også har du en tilsvarende baggrund og lyst til at investere dig selv og din karriere i en velfungerende arbejdsplads med store ambitioner og højt til loftet. Derudover forventer vi, at du er:

    • Empatisk, motiverende og har en anderkendende ledelsesstil
    • Ansvarsbevidst og kan uddelegere og følge opgaverne til dørs
    • Resultatorienteret og har forretningssans
    • Serviceminded og kan skabe rammerne for gode indkøbsoplevelser

    Som butikschef i Lidl får du fri bil af mærket BMW og en løn, vi godt tør sammenligne med konkurrenternes. Når du starter, klæder vi dig på gennem et grundigt oplæringsforløb i vores koncepter, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske.

    5 gode grunde til at blive butikschef i Lidl:

    1. Muligheden for at skabe dine egne resultater med din egen butik
    2. Chancen for at vise, hvad du kan i Europas største detailkæde
    3. Du bliver en del af en konceptstærk international virksomhed, hvor fundamentet er lagt for, at du lykkes
    4. Mulighed for at udvikle dig i din stilling
    5. Fri bil af mærket BMW efter prøvetiden på 3 måneder og særdeles attraktiv lønpakke

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Camilla Baastrup på telefon 42 12 05 99, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    28. Feb

    Er du detailhandlens mest kundeorienterede sælger?

    Du skal være med til at fortsætte den positive udvikling og derved bidrage til at sikre BAUHAUS' gode position i markedet. BAUHAUS er den absolut bedste byggemarkedskæde i branchen, og vi vil i de kommende år fortsætte ekspansionen.

    Kan du give vores kunder branchens bedste service?
    I BAUHAUS har vi altid kunden i fokus, derfor bliver din primære opgave, som sælger hos os, at vejlede og servicere vores kunder. Du skal kunne lide at møde mange mennesker, der alle har en forventning om, at blive betjent hurtigt, effektivt og venligt samt nyde at give kunderne en service, der frembringer både smil og tak.

    Derudover får du ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.

    Din holdning har stor betydning for vores succes!

    Derfor er det vigtigt, at du som person er:

    • Kundeorienteret og smilende
    • Fokuseret på både, at have et pænt varehus samt en høj kundeservice
    • Detaljeorienteret og udadvendt
    • Fleksibel

     

    Din baggrund er ikke så afgørende..
    Men det er vigtigt, at du har erfaring med at servicere kunder, gerne fra detailhandlen samt at du er fagligt dygtig inden for det område, du søger. Om din faglighed stammer fra, at du er en rigtig dygtig ”gør-det-selv-person”, der fx har bygget dit eget hus, eller om du har en faglig uddannelse enten fra detail- eller håndværkerbranchen er ikke så vigtigt, når blot du er serviceminded.

     

    Der vil både være dags- og aften vagter på hverdage, samt weekend arbejde.

    Der vil løbende blive afholdt samtale og opslaget tages ned så snart jobbet er besat. 

    Ved spørgsmål kan der rettes henvendelse til Afdelingschef Christian Poulsen 89449130

     

    Uanset hvilket job du vælger hos os, kan vi love dig, at det bliver udfordrende, krævende og foranderligt, da kæden er under konstant udvikling.
    Derudover er det en styrke hos os, at vi har faguddannet personale i alle vores specialafdelinger, hvilket betyder, at vi kan give kunderne kvalificeret vejledning.

    Vi glæder os allerede nu til at byde dig velkommen til en spændende fremtid i en dynamisk og moderne virksomhed!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Feb

    Produktionsmedarbejdere med truckcertifikat

    Er du en ansvarsbevidst, fleksibel og robust medarbejder, og kunne du tænke dig at arbejde i produktionen hos en større virksomhed?

    Til kunde i Nordborg søger vi dygtige, alsidige og robuste produktionsmedarbejdere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder:

      -Indstilling og betjening af maskiner -Overvågning af anlæg/produktionsudstyr -Kvalitetskontrol -Pakning -Håndtering -Etikettering -Forefaldende arbejde

     

    Faglige kompetencer:

      -Du har praktisk erfaring fra produktionsvirksomhed -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig -Har dansk truck- eller stablercertifikat

     

    Personlige egenskaber:

      -Du er robust og klar til nye krævende udfordringer -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden -Du kan fremvise straffeattest


    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Vi søger nye kollegaer til vores Logistikcenter i Køge, til varepluk afdelingen.

    Stillingerne er på 37 timer ugentligt og ligger i tidsrummet 7.00- 15.00 eller 15.00-23.00 mandag til fredag samt hver 2. weekend.

    Du skal i din ansøgning angive, hvorvidt du søger daghold eller aftenhold!

    • Plukning af tørvarer, kølevarer eller frugt & grønt
    • Plukning af frost kan forekomme i enkelte tilfælde
    • Diverse forefaldende lageropgaver


     

    Du trives i en stor virksomhed, hvor tempoet hver dag er højt, men hvor vi sætter en ære i at følge vores koncepter og retningslinjer. Dertil skal du:

    •     Trives med fysisk arbejde
    •     Kunne arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst og have selvdisciplin
    •     Være positiv og hjælpsom af natur
    •     Tale og forstå dansk
    •     Have erfaring med lagerarbejde, og gerne pick per voice

    •    God og målrettet oplæring i alle processer
    •    Gode karrieremuligheder og faglige udfordrin¬ger
    •    Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    •    Mulighed for sundhedsordning
    •    Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    •    Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Souschef til Lidl Nykøbing Sjælland

    4500, Nykøbing Sjælland

    Kan du motivere branchens bedste kolleger og bidrage til, at butikken altid står snorlige og salgsklar? Så er du måske vores nye souschef.

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    •     Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    •     Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    •     Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    •     Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    •     Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    •     Har en venlig og professionel fremtoning
    •     Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    •     Skaber gode kundeoplevelser
    •     Har overblik og fokus på detaljen
    •     Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

        En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
        Branchens bedste sammenhold
        Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
        Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
        Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt District manager Ninna Hvingel på telefon 42 12 06 68, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.