Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Aalborg

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som fuldtidsansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning ved at klikke på nedenstående grønne ansøgningsknap.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Aalborg

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Wolt søger Kurer Partnere i Odense

    Kunne du tænke dig et fleksibelt og aktivt job? - så læs med her:

    Wolt er en platform hvor du kan gå på opdagelse og bestille lækker mad fra byens bedste restauranter. Wolt kom til København i foråret 2017 og er sidenhen ekspanderet til Odense, Aarhus og Aalborg. 

    Wolt leder efter unge og engagerede gutter og gutinder som kunne tænke sig at partner op med Wolt, som Wolt Kurer Partnere - og levere Premium Takeaway til sultne Odenseanere.

    Som Wolt Courier Partner får du en fleksibel måde at tjene penge på, så længe du ejer en cykel, scooter eller bil. Du har selv enorm indflydelse på hvor meget og hvornår du ønsker at arbejde. Mere end 10.000 kurer på tværs af 16 lande gør det allerede - måske det også kunne være noget for dig?

    Hvis dette har vagt din interesse, så læs mere om Wolt partnerskabet og skriv dig op til at blive Kurer Partner lige her: https://wolt.com/en/heroes

    ----

    Wolt is looking for Courier Partners in Odense

    Are you interested in a flexible and active job? - then continue reading:

    Wolt is a market platform for people to discover and order great food from the best restaurants in town. Wolt launched in Copenhagen in the spring of 2017 and has since expanded to Odense, Aarhus and Aalborg. 

    Wolt is looking for young and committed people, that would like to partner up with Wolt as Wolt Courier Partners - delivering Premium Takeaway to customers in Odense.

    As a Wolt Courier Partner, you get to choose when you are working and when not. Wolt offers flexibility so that you can adapt your work hours to your studies or other activities.

    All you need is a bike, scooter or car - and you’re almost ready to start earning money, delivering food. More than a 10.000 people in 16 countries are already delivering as Wolt Courier Partners – so why not join the Courier team in Odense?

    If you want to know more about being a Wolt Courier Partner you can read about the partnership right here: https://wolt.com/en/heroes.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Randers

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Kolding

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Aarhus

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Hybrid Distribution søger salgskonsulenter til vores afdeling i Vanløse

    Mangler du jobbet til at kickstarte din karriere?

    Som salgskonsulent i Hybrid Distribution bliver du en del af en social arbejdsplads, hvor du som deltidssansat kan komme til at sælge en bredvifte af produkter, så som lønforsikringer, tv-abonnementer, mobilabonnementer eller hjælpe velgørenhedsorganisationer med at anskaffe støttemidler.

    Hybrid Distribution er Nordens førende outbound telemarketingvirksomhed og er placeret i det centrale Odense, Vanløse, Aalborg, Aarhus, Randers og Kolding så alle vores lokationer er let tilgængelige.

    Erfaring fra salgsjobs er altid et plus, men som udgangspunkt tror vi på, at din baggrund er underordnet, så længe du er udadvendt, veltalende og er motiveret for at prøve kræfter med nye udfordringer. Vi sørger nemlig altid for, at du får den nødvendige uddannelse og træning, til at kunne varetage stillingen som salgskonsulent hos os.

    Som deltidsansat skal du som minimum have 2 vagter af 3,5 time om ugen.

    Vi tilbyder:

    • Fast løn på min. 100 kr. i timen samt salgsbonus for opnåede resultater.
    • En stilling, som kan være med til at kickstarte din karriere, hvor du blandt andet bliver uddannet i samtalens 4 faser og får et diplom.
    • At du bliver en del af en social virksomhed hvor fællesskab, trivsel og sammenhold vægtes højt.
    • Salgskonkurrencer med præmier såsom biografbilletter, bonus og lignende.
    • Mulighed for at tage weekendvagter.

    Vi forventer:

    • Gå på mod og engageret tilgang til nye udfordringer.
    • At du er god til at bruge dine taleevner.
    • At du er konkurrenceminded.
    • At du er indstillet på løbende at udvikle dine kompetencer indenfor kommunikation & salg.

     

    Hvis det lyder interessant, så send hurtigst muligt en ansøgning via den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor.

    Vi kontakter dig hurtigst muligt, med henblik på en udbydende samtale omkring jobbet, hvor du har mulighed for at få afklaret eventuelle spørgsmål og afstemme forventninger til jobbet med de respektive afdelingers driftsledere.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    11. Sep

    Tag sabbatår som juridisk assistent hos IUNO

    Skal du holde sabbatår, inden du skal læse videre? Har du lyst til at prøve advokatbranchen af? Så passer du godt ind som juridisk assistent hos IUNO.

     

    Få masser af udfordringer

    Som juridisk assistent hos IUNO bliver du en del af ét af vores specialiserede teams. Du får masser af udfordringer, mulighed for at udvikle både dine faglige og personlige kompetencer og så får du blandt andet en del af ansvaret for, at vores opgaver bliver fuldt helt til dørs – hver gang!

    Det er en fuldtidsstilling med selvstændige ansvarsområder, som vil give dig et indblik i IUNO og advokatbranchen helt generelt.

    Din hverdag kommer til at byde på en række forskellige juridiske opgaver:

    - Lave sagsoprettelser, journalisering, visitering og sagsbehandling

    - Sørge for at alle frister overholdes

    - Læse korrektur på både dansk og engelsk

    - Håndtering af kunder og modparter

    - Diverse ad hoc-opgaver.

     

    Lidt om dig

    Du blev student i 2019 og er i gang med dit 1. sabbatår.

    Du planlægger at holde et eller flere sabbatår, inden du skal læse videre – måske jura eller måske et helt andet studie.

    Du har en god ordenssans og er god til at holde overblik trods mange opgaver.

    Som person er du effektiv, energisk og fleksibel.

    Du har en høj kvalitetssans, er udadvendt og arbejder selvstændigt.

    Du er proaktiv og tager ansvar for dine opgaver.

    Du er flydende i dansk skrift og tale og behersker engelsk i skrift og tale på højt niveau.

     

    Lidt om IUNO

    IUNO er et internationalt orienteret advokatfirma. Med den nyeste teknologi og lækre lokaler leverer vi højt specialiseret rådgivning på de vigtigste erhvervsjuridiske områder til en kundekreds, der hovedsagligt består af store og mellemstore virksomheder i Danmark og udlandet.

    Vi sidder sammen i et åbent kontor på Islands Brygge – ét stort hold. Det giver nem adgang til kollegaerne og kort vej fra idé til handling. Vores kunder er glade for vores personlige og uformelle stil. Du kan lære os bedre at kende på dk.iuno.law og på LinkedIn og Twitter, hvor vi hedder @iuno.

     

    Sådan søger du

    Tryk på knappen "Søg jobbet" til højre for at søge jobbet som juridisk assistent.

    Alle felter med * skal udfyldes før du kan sende ansøgningen. Du vil modtage en kvittering med e-mail, når ansøgningen er modtaget.

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du ringe til Aage eller Anna.

    Vi glæder os til at møde dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    12. Sep

    Iconsales søger salgskonsulenter til vores salgsteam i Kolding – Fuldtid eller deltid

     Du er vores nye Sælger, hvis du:

    • Elsker at tale med folk og kan give en god kundeoplevelse
    • Motiveres af et miljø med et stærkt socialt fællesskab
    • Kan vende et ”nej tak” til en mulighed
    • Har gå på mod og er overbevisende

    Vi tilbyder dig:

    • Fast løn på min. 105 kr. i timen + provision for opnåede resultater
    • Attraktive konkurrencer
    • Halvårssfester
    • Madordning, fri frugt og varme drikke
    • Miljø med arbejdsglæde og plads til forskellighed
    • Coaching i kommunikation og salg, som du kan bruge i videre i din karriere

    Hvem er vi?

    Hos Icon Sales er vores medarbejdere vores vigtigste værdi. Derfor passer vi godt på dem og giver dem de bedste arbejdsforhold. Det betyder at vi vægter arbejdsglæde og fællesskab højt. Du bliver ansat i en virksomhed, hvor vi hjælper dig med at få succesoplevelser og anerkender det arbejde du bidrager med. Hos os er det vigtigt at du trives, udvikler dig og er stolt af dine resultater hver gang du får fri fra arbejde.  

    Vores kultur og værdier er bygget på:

    • Integritet – Fordi det er vigtigt at stå inde for det arbejde man laver.
    • Chance – Fordi alle skal have muligheden for at skabe deres egen succes, også selvom man ikke har erfaringen.
    • Ordentlighed - Kunder og medarbejdere skal behandles fair og ordentligt – Vi sælger med etikken for øje
    • Nærvær - Fordi tilstedeværende ledelse betyder alt for en god trivsel og udvikling

    I dit nye job…

    • Som sælger er din opgave at kontakte potentielle nye kunder og sælge magasiner og telefoniløsninger eller hverve medlemmer til velgørenhed. Din succes måles bl.a. på antal salg og du får feedback til at blive bedre.
    • Du starter dit nye job op med et grundigt oplæringsforløb, hvor vi sørger for, at du får de værktøjer du har brug for i forhold til at få succes.
    • Vil du gerne gøre karriere indenfor salg, kan det her være dit første skridt. 
    • Fuldtid: Den ugentlige arbejdstid er 30 timer pr. uge fra kl. 9.00 til 16.00 i hverdage.
    • Deltid: Den ugentlige arbejdstid er 8 timer pr. uge(2 vagter), hvis du f.eks. er studerende.

    Lyder det interessant? Søg jobbet her: www.iconsales.dk

    Husk at skrive "deltid" eller "fuldtid" i emnefeltet.

    Nysgerrig?

    • Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til HR chef Neveser Burlakof på tlf. 22403281 eller sende en sende en mail til hr@iconsales.dk
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser