Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    26. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Butikselev - Aabenraa

    6200, Aabenraa

    Som elev i Lidl bliver du en del af et vinderteam med branchens bedste kolleger. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse, der kombinerer praktik med teori og giver dig mulighed for en måneds ophold i en af vores butikker i udlandet. Hos os gennemgår du både en faglig og personlig udvikling, hvor du kommer omkring alle vigtige opgaver i detailhandlen og lære at tage ansvar.

    Som elev tilbringer du hverdagen i en af vores Lidl-butikker, hvor du indgår som en del af den daglige butiksdrift. Du er på 8 skoleophold, á en uges varighed sammen med dine elev-kolleger i løbet af din 2-årige elevuddannelse. Aktiviteterne på skoleopholdene er med til at fremme såvel dine faglige kompetencer som det sociale sammenhold jer elever imellem. Den baggrundsviden, som du får på skoleopholdene, bruger du i din dagligdag i butikken, hvor du bl.a. lærer alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning, og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder.

    Som noget helt unikt vil du som anden-års elev, og som afslutning på din uddannelse, sammen med de øvrige anden-års elever selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge. I løbet af ugen har du sammen med dine elev-kolleger ansvaret for alt lige fra vagtplanlægning til analyse af nøgletal.

    Derudover har du som en del af din uddannelse mulighed for at udvikle dig fagligt og personligt via et udlandsophold á en måneds varighed. Under udlandsopholdet arbejder du sammen med de øvrige anden-års elever i en lokal Lidl-butik på lige fod med de øvrige medarbejdere i butikken. Du bor sammen med dine elev-kolleger, og du får selvfølgelig fuld løn, diæter, rejse og logi betalt. De seneste år har vores elever været i Irland.

    Styringen af egen butik kombineret med skoleopholdene og udlandsopholdet skaber for alvor et sammenhold, hvor alle elever tager ansvar og gør hinanden bedre.

    Som elev får du løn under hele uddannelsen. Som noget ekstraordinært giver vi et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn.

     

    Om jobbet

    Om jobbet

     

    • 2-årig elevuddannelse
    • 8-ugers skoleophold fordelt på de to år sammen med dine elev-kolleger
    • Mulighed for faglig og personlig udvikling via et udlandsophold á en måneds varighed
    • Selvstændigt styre en af vores butikker i en hel uge sammen med de øvrige anden-års elever
    • Hverdagene tilbringer du i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift
    • Du kommer til at lære alt om butiksdrift; lige fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder

     

     

    Om dig

    Om dig
    • Du er ambitiøs, dynamisk og resultatorienteret
    • Du har drive, holdånd og godt humør
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam
    • Du arbejder selvstændigt og hurtigt
    • Du trives i en virksomhed med tempo, hvor arbejdsdagene sjældent er ens
    • Du har gennemført/er i gang med en EUD/EUX, HHX, HF, HTX, STX eller lignende
     

    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder inden for detailhandel
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en tone, der er frisk og ligefrem
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. brutto pr. måned udover den overenskomstmæssige elevløn  
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgningsfrist:15. februar 2019
    Tiltrædelse: August 2019

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj



    Lidl er i vækst, og til vores hovedkontor søger vi en energisk, struktureret og kommunikativt stærk Project Manager til et et-årigt barselsvikariat i vores Salgsorganisation.

    Vi er en ambitiøs, international virksomhed, der leverer vækst og overskud. Vil tilbyder en attraktiv arbejdsplads, hvor et godt arbejdsmiljø og god trivsel prioriteres højt. Derfor er omgangstonen uformel og direkte, hvor den enkelte medarbejder har mulighed for involvering og medindflydelse.

    Det er de dygtige medarbejdere i vores afdeling, der sørger for, at medarbejderne i vores butikker har de redskaber, hjælpemidler, koncepter og uddannelsesniveau, der skal til for at tilfredsstille de danske forbrugeres behov hver eneste dag!

    Vi er pt. et team på seks engagerede medarbejdere, der altid arbejder på at understøtte vores butikker på bedst mulige måde – og hertil skal vi bruge din viden og kvaliteter. Vi har en uformel omgangstone, har let til smil og sætter os det mål, at vi gør alting ”100% første gang”!

    Brænder du for kommunikation, detailhandel, og ønsker du at bidrage med løsninger, der skaber vækst? Vil du være en del af et selvstændigt team, hvor du kan få stor indflydelse? Så er det dig, vi mangler som Project Manager.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Sales Organization arbejder med deadlines, der varierer fra én dag til et år – afhængig af opgaven
    • Du får et medansvar for, at butikkerne altid er klædt på til deres travle hverdag
    • Du kommer til at arbejde med den interne kommunikation til andre afdelinger og butikkerne
    • Du får selvstændige projekter, som skal følges hele vejen fra idé til implementering
    • Du får ansvaret for månedlige og halvårlige stormøder som holdes i salgsregi


    Om dig

    Om dig
    • Du har gerne 3-4 års erfaring fra en lignende stilling – inden for kommunikation og projektledelse
    • Du er uddannet inden for detail eller kommunikation. Alternativt har du en bachelor- eller kandidatuddannelse
    • Du er fleksibel, omstillingsvillig, har gå-på-mod og drive
    • Du trives i en travl og til tider hektisk hverdag. Du formår at holde hovedet koldt, når tingene går stærkt
    • Du er en teamplayer, der samtidig evner at arbejde selvstændigt og tage ansvar
    • Du behersker tysk og engelsk i skrift og tale på et fornuftigt samtale niveau
    • Du har gode kommunikationsevner, er gennemslagskraftig og trives med en stor kontaktflade både internt og eksternt
    • Du er erfaren bruger i MS Office, har en stærk talforståelse og er dermed analytisk stærk
    • Du har generelt god flair for programmer og systemer
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj



    Brænder du for at arbejde med  IT-infrastruktur og vil være med til at redefinere dansk discount? Så er du måske vores nye IT-Infrastructure specialist.

    Lidls IT-afdeling, bestående af 25 medarbejdere, varetager drift, vedligeholdelse og udvikling af de administrative og butiksnære IT-systemer.

    Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at udføre projekter og løse opgaver for hovedkontoret og de pt. 118 butikker og 2 distributionscentre i Danmark.

    Systemlandskabet moderniseres løbende for at imødekomme kravene for fremtidens discountmarked. Dertil  prioriterer vi høj tilgængelighed og sikkerhed til at understøtte forretningsprocesserne optimalt.

    Du bliver en del af Infrastructure Mangement-teamet, der er ansvarlig for at udvikle, planlægge, implementere og drifte Lidls IT-infrastruktur. Systemlandsskabet består primært af MS-Windows- og Linux-baserede, virtuelle VMWare-miljøer. Netværks- og kommunikationsplatformen anvender CISCO-komponenter.

    Opgaver og projekter løses såvel selvstændigt som i samarbejde de andre IT-funktioner og vores internationale hovedkontor.

    Vi er i øjeblikket placeret i Kolding men påbegynder senere byggeriet af et stort nyt, innovativt hovedkontor på Godsbanen i Aarhus –  mere centralt bliver det ikke! Hovedkontoret vil stå klar i år 2021, men det vil være muligt at benytte vores satellitkontor i Aarhus op til to dage i ugen.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt.

    Har du spørgsmål til stillingen?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00-16.00 ved henvendelse til Head of Infrastructure Management, Per Skovmand, på telefon 7635 0125 eller Head of IT, Matthias Rüdinger, på telefon 7635 0122.

    Vi afholder løbende samtaler løbende og afslutter processen, når vi har fundet den rette kandidat.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udvikling, planlægning, implementering og drift af nuværende og fremtidige systemer
    • Vedligeholde og sikkerhedsopdatere Server-landskabet
    • 2./3. Level support på server-infrastrukturen
    • Fokus på IT-Sikkerhed i samarbejde med den nationale og internationale IT-sikkerhedsorganisation
    • Change-Management-tiltag for at sikre en flydende overgang til nye systemer og processer
    • Projektledelse og koordinering af samarbejde med eksterne samarbejdspartnere


    Om dig

    Om dig
    • Du har en videregående uddannelse indenfor IT-området
    • Du taler engelsk eller tysk på højt niveau
    • Du tager ejerskab og ansvar for dine opgaver
    • Du er god til at analysere og løse problemer
    • Du har erfaring med flere af nedenstående områder:
    • Du har erfaring i administration af store servermiljøer
    • Microsoft Server 2012R2/2016
    • Administration af store servermiljøer
    • PowerShell-Scripting (automatisering af tasks)
    • Virtualisering (VMWare)
    • Storage
    • Database-systemer (ORACLE, MS-SQL)
    • Backup-Systemer (NetBackup)
    • Citrix XenApp
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Vi tilbyder dig en spændende, udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    • Grundig oplæring, lokalt og i internationalt projektteam, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i jobbet
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og motiverede kolleger
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Tiltrædelse er hurtigst muligt.

    Har du spørgsmål til stillingen?
    Yderligere oplysninger kan fås på hverdage mellem kl. 08.00-16.00 ved henvendelse til Head of Infrastructure Management, Per Skovmand, på telefon 7635 0125 eller Head of IT, Matthias Rüdinger, på telefon 7635 0122.

    Vi afholder løbende samtaler løbende og afslutter processen, når vi har fundet den rette kandidat.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj



    Vi søger en dygtig og effektiv studiemedarbejder til vores salgsorganisation med tiltrædelse 1/6-2019 eller efter aftale.

    Salgsorganisationen arbejder med udvikling af koncepter og optimering af interne processer. Du vil indgå i vores afdeling, som sørger for at vores butikker har de rigtige værktøjerog bedste forudsætninger for en produktiv hverdag.

    Vi er pt. et team på seks engagerede medarbejdere, der altid arbejder på at understøtte vores butikker på bedst mulige måde. Vi har en uformel omgangstone, har let til smil og sætter os det mål, at vi gør alting ”100% første gang”!

    Arbejdstiden er på ca. 6 timer pr. uge med mulighed for flere timer i perioder.

    Der er begrænsede muligheder med offentlig transport til hovedkontoret i Kolding, hvorfor du skal være afklaret med din transportsituation, inden du søger.

    Stillingen refererer til afdelingschefen for Salgsorganisationen.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Assistere projektlederne og afdelingschefen med opgaver
    • Ugentlige opdateringer af interne dokumenter
    • Mindre projekter
    • Rapportering af mindre opgaver
    • Bestilling ved eksterne leverandører
    • Lettere forfaldende kontorarbejde

    Arbejdstiden er på ca. 6 timer pr. uge med mulighed for flere timer i perioder.



    Om dig

    Om dig
    • Du er dygtig og effektiv i din opgaveløsning
    • Du er moden, selvstændig og ansvarsbevidst
    • Du har gode IT færdigheder
    • Du arbejder minimum på brugerniveau i MS Office
    • Du er stabil, positiv og udadvendt
    • Du er fleksibel ift. arbejdstiderne
    • Du er måske i gang med en relevant uddannelse på universitetsniveau
    • Kendskab til tysk er en fordel

    Der er begrænsede muligheder med offentlig transport til hovedkontoret i Kolding, hvorfor du skal være afklaret med din transportsituation, inden du søger.

     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • En unik mulighed for indblik i detailbranchen
    • Du får en grundig og målrettet oplæring
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En spændende og varierende arbejdsdag
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Stillingen refererer til afdelingschefen for Salgsorganisationen.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Project Manager, Søren Nowack på tlf. 7635 0234

    Vi indkalder løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når vi har fundet den rette kandidat.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj

     

    Servicemedarbejder deltid, under 18 år fakta, Skanderborg

    Fritidsjob i en travl butik?

    Jobbet som servicemedarbejder er en blanding mellem praktiske opgaver i butikken, kassearbejde og kundeservice leveret med et smil.

    Hvem er du?

    Du bidrager til at give kunden en god og ”usvær” indkøbsoplevelse ved at medvirke til at kunden møder en ren og velopfyldt butik med glade, kundeorienterede medarbejdere. Du er under 18 år og har afsluttet 9. klasse, kan arbejde nogle timer om ugen, primært eftermiddag, aften og weekend. Måske har du erfaring med butiksarbejde og ellers har du lyst til at lære det et sted, hvor der er travlt og hvor ingen dage ligner hinanden.

    Vi tilbyder
     

    • En uformel og dynamisk organisation, hvor de dygtigste hurtigt stiger i graderne
    • Et job hvor din arbejdsindsats hurtigt gør en synlig forskel i butikken
    • Personalekøbsordning for dig
    • Gode muligheder for at videreuddanne dig, hvis du har lyst til det - både i fakta og på tværs af Coops kæder
    • fakta – det lokale hverdags lavprissupermarked!


    Vil du vide mere?
    Læs mere om fakta på: www.fakta.dk. Du kan også kontakte butikschef Daniel på telefon 86520127 – eller kigge forbi butikken og få en snak.

    Ansøg via ”søg job” senest den 15.06.2019.

    I fakta er vi ca. 8.500 medarbejdere fordelt på 360 butikker - og der er også plads til dig.

    I fakta kæmper vi for at gøre det lettere for alle at spise bedre til faste lave priser. Samtidig har vi et mål om at blive Danmarks lokale, hverdags lavprissupermarked og vil gøre det ”usvært” – både for dig som medarbejder og for vores kunder. 
    Bliver du ansat i fakta bliver du en del af Coop-familien. I Coop er vi 38.000 medarbejdere og har 1100 butikker.
    Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Køkkenmedhjælpere søges

    Kan du gå til hånde i et køkken, er det dig vi har brug for.

    For kunder i Roskildeområdet søger vi køkkenmedhjælpere, der kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt.

    Arbejdsopgaver:
    Arbejdsopgaverne er meget varierende, og kan være inden for følgende områder: -Koldt og varmt køkken -Opvask/oprydning/afsluttende rengøring -Opfyldning -Bagning
    Faglige kompetencer:
    -Du har hygiejnebevis -Du er selvkørende og tager aktivt del i arbejdsopgaverne -Du er omhyggelig og kvalitetsbevidst -Du er ansvarsbevidst og pålidelig
    Personlige egenskaber: -Du er omgængelig og imødekommende -Du er engageret og fleksibel -Du er stabil og møder til tiden
    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår.

    Ansøgning:
    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.



    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj

    Produktionsmedarbejder

    8700, Horsens

    Ungarbejdere under 18 år søges til forefalden produktionsarbejde med opsætning, pakning samt montering.

    Arbejdstiden kan være fra 10 timer ugentligt til fuldtid. Skriv i din ansøgning hvad du er interesseret i.

    Din bopæl skal være nær Horsens.

    Virksomhedens ungarbejdere er dækket af industriens overenskomst.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    23. Maj

    Produktionsteamleder til Fossflakes

    Er du hands-on produktionsleder, og vil du være med på et spændende væksteventyr? Så er denne stilling lige noget for dig.

     
    Du vil med reference til COO få det daglige ansvar for produktionsteamet, og du vil blive en vigtig brik i en ambitiøs vækststrategi og udviklingen af produktionen, hvortil du vil få ansvaret for ca. 20 medarbejdere. Med et tæt samarbejde med produktionsplanlæggeren sikrer du en optimal planlægning og drift herunder også bemanding. Du har teknisk indsigt og snilde, der gør, at du kan og tør ”rode” i maskinerne ved behov. 
     
    Jobbeskrivelse 
      -Daglig leder for produktionsteam (ca. 20 medarbejdere)  -Ansvarlig for løbende vedligehold af maskiner og faciliteter (både interne og eksterne ressourcer)  -Besidde den nødvendige tekniske viden og indsigt til at løse problemer med maskiner og/eller kommunikere med eksterne ressourcer om disse  -Være med til at sikre et godt arbejdsmiljø bl.a. som medlem af arbejdsmiljøgruppen  -Arbejde med efterkalkulationer og bidrage til at effektiviteten i produktionen højnes  -Assistere produktudvikling med vareprøver, materialetest m.m. 
     
    Om dig 
      -Du prioriterer at være tæt på, samt at være en del af produktionen  -Du har en solid erfaring og forståelse for produktion og produktionsflow – måske kommer du med en uddannelse som produktionsingeniør, produktionsteknolog eller lignende baggrund  -Du har en stærk forretningsforståelse med gode samarbejds- og koordineringsevner  -Du besidder god energi og har et stort drive og ambitioner om at gøre en forskel  -Dine samarbejds- og kommunikationsevner er stærke, og du kommunikerer klart og tydeligt i både skrift og tale.   -Du har flair for IT, herunder kendskab til Excel og gerne relevante ERP-systemer.  -Du behersker engelsk i både skrift og tale
     
    Som person udviser du stor energi og har et stort drive, der smitter dine medarbejdere og omgivelser, og du ved, at fleksibilitet er afgørende for succes i jobbet. Du har ambitioner om at gøre en forskel, og du hviler i dig selv også i pressede situationer.  
     
    Vi tilbyder 
    En attraktiv stilling i en spændende og innovativ virksomhed i vækst, hvor du vil få gode muligheder for at udvikle dig i jobbet. En lønpakke der aftales på baggrund af erfaring og kompetencer. Du vil få en stor grad af frihed til at løse dine opgaver og en god sparringspartner i COO, med hvem du vil udgøre teamet omkring produktionen. 
     
    Vi ser frem til at høre fra dig  
    JKS CAREER varetager rekrutteringsprocessen for Fossflakes A/S, og er du interesseret i at søge denne spændende stilling, bedes du sende en ansøgning, CV samt relevante bilag via Søg stillingen nedenfor. Ansøg hurtigst muligt, da vi holder samtaler løbende. 
     
    Grundet persondataforordningen modtager vi ikke CV og ansøgning på mail.  
     
    Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte rekrutteringskonsulent Jeanette Møller Demuth tlf. + +45 30 85 12 93. 
     
    Om Fossflakes A/S 
    Fossflakes A/S udvikler, markedsfører, producerer og sælger Nordic Sleep. Baseret på patenteret fyldmateriale fremstiller selskabet således kvalitetsprodukter i form af puder, dyner, specialpuder, topmadrasser og betræk. Selskabets væsentligste kunder/markeder udgøres af JYSK og Skandinavien samt af distributører i Japan, Kina, og Sydkorea. Fossflakes A/S eksporterer til over 20 lande. Eksportandelen udgør ca. 75%.  
     
    Fossflakes A/S’ fabrik og hovedkontor er Oddervej 3 i Skive. Salgs- og marketingfunktionen har endvidere base i lejede kontorlokaler i København. 
     
    Mere information om Fossflakes A/S kan findes på www.fossflakes.com, Facebook eller på YouTube. 
     
     
     
     


    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser