Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Holder du af lederrollen? At skabe inspirerende lederskab, overblik og stadig være hands-on? Så bliv butiksbestyrer hos Domino’s. Du får meget ansvar og en dertil svarende løn. Du har direkte indflydelse på din butiks resultater, og oplever dagligt styrken ved et godt teamwork.

    DIT JOB

    Du er leder for alle medarbejderne i forretningen. Du styrer op om at medarbejderne arbejder som et tæt, entusiastisk team, der leverer de lækreste pizzaer til den aftalte tid – uanset vind og vejr. Du udstråler glæde og kommunikerer klart, hvad du forventer af dine medarbejdere. Du giver komplimenter, sørger for at alle får tillært den nødvendige viden, og hjælper til i de daglige processer hvor det er nødvendigt.


    Du har ansvaret for, at alt hvad du gør, passer ind i rammerne med firmaets målsætninger, hygiejne-bestemmelser og procedurer for sikkerhed og kvalitet. Endvidere beskæftiger du dig med økonomien, rekruttering, skemalægning af personale, indkøb, transportmidlernes stand og udførelsen af marketingplanen. Du tager initiativ til relevante teammøder, herunder gennemgang af opnåede succeser og udstikker nye foranstaltninger til forbedring.


    DETTE ER DIG


    Du er en ægte motivator, der holder af at tage fat og lede. Du er en allrounder, der tænker både praktisk og taktisk. Tager meget initiativ og opmuntrer dine medarbejdere til at gøre det samme. Udtænker kreative løsninger, og kommer med overraskende idéer. Du er et lille skridt foran alle, da du forstår folkene og processerne helt igennem. Problemerne er ofte allerede løst, før de opstår. At være kundevenlig sidder i dine gener, ligesom glæden ved alt, hvad du gør. Du har det lille ekstra, som gør, at køerne til at blive en del af dit team og til din butik er lang.


    DETTE TILBYDER VI

    • En løn, der svarer til din alder og dit ansvar.
    • Ansvaret for et entusiastisk team og høje omsætningstal.
    • Vekslende arbejdstider, ingen 09 til 17 mentalitet og al den dynamik og afveksling, der hører dertil.
    • Al uddannelse og coaching, der er nødvendig for at gøre dig til den bedste butiksbestyrer.
    • Rigtig god arbejdsglæde i et hurtigt voksende firma, hvor der aldrig er kedeligt.
    • Meget personligt ansvar uanset din alder. Dermed kan du allerede som ung lære meget og udvikle dig.
    • Muligheden for at blive chef for din egen Domino’s restaurant. Har du andre ambitioner, har vi mange karrieremuligheder, hvor du kan vokse videre.

    Send din ansøgning til: jobs@dominos.dk

    Jobbet er i Odense NV

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Mar

    Er du klar til at få ansvar og være den, chefen trygt kan overlade butikken til, når der skal åbnes og lukkes? Som 1. assistent får du masser af udviklingsmuligheder og gode fordele.


    Du kender allerede ALDI Danmark. For vi var de første i Danmark til at tilbyde høj kvalitet til discountpriser. I dag har vi skudt en spændende udvikling i gang under navnet: ”Hver dag endnu bedre”, og den udvikling inviterer vi nu dig med til som vores nyeste 1. assistent i butikken i Jægerspris.

    Din hverdag

    Du er med til at gøre butikken salgsklar og give kunderne en fantastisk oplevelse i samarbejde med dine kolleger. På samme tid er du også den, der kan tage ansvaret for butikken, når både butiks- og souschefen er ude af huset – såsom om morgenen, aftenen og i weekenderne.

    Du får en sjov hverdag med masser af service og godt humør, når du:

    • med kunden i centrum giver den bedste service – både ved kassen og ude i butikken
    • får nøglerne og både kan åbne og lukke butikken
    • tæller kassen op, når du lukker
    • trimmer og fylder op ude på hylderne efter vores koncept.

    Din Profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger samt give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 18 år – og har du arbejdet i butik før, så er det bestemt en fordel
    • er ansvarsbevidst og lige går en ekstra runde, så butikken altid spiller
    • kan arbejde timer hver uge.

    Vores fordele

    • Du får de bedste muligheder for at udvikle dig og få din første ledererfaring på CV’et – og en mulig karrieresti, hvor du videreudvikler dit ledertalent på ALDI Academy, f.eks gennem vores Butikschefstrainee forløb.
    • Du får et job, som passer godt til dig, uanset om du vil gå karrierevejen, have et studiejob eller er i gang med et sabbatår.
    • Du får adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og flot tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på arbejde, som en del af ALDI’s frugtordning.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 01/03/2021 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Souschef - Grenaa

    8500, Grenå

    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1. En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2. Branchens bedste sammenhold
    3. Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4. Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5. Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt Distriktschef Rasmus Smidt Christensen på telefon 42 12 05 13, hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Ungarbejder

    2300, København S

    Er du under 18 år? Og leder du efter et job, som giver ekstra på bankkontoen og passer godt sammen med skoleskemaet?

    • Her får du god oplæring og bliver snart verdensmester i kundehåndtering og service.

    Du kender helt sikkert ALDI Danmark. Vi var nemlig Danmarks første discountkæde, og nu leder vi efter dig som vores nye holdkammerat.

    Og det er et spændende tidspunkt, du kommer med på holdet, for vi arbejder hele tiden på at hver dag bliver endnu bedre. Det vil du hurtigt opdage, når du starter i butikken i København S., hvor dine kommende kolleger glæder sig til at tage imod dig.

    Din hverdag

    Som ungarbejder er du en vigtig del af dagligdagen. Du er nemlig med til at give kunderne en god oplevelse, når du sørger for, at butikken spiller og ser lækker ud. Du er også butikkens smilende og imødekommende ansigt udadtil og klar til at tage godt imod kunderne. Du får masser af gode oplevelser, når du:

    • starter med at lære butikken og dine nye kolleger godt at kende
    • betjener kunder ved kassen og hjælper med spørgsmål ude i butikken
    • fylder op og trimmer hylderne og får butikken til at shine, når du gør rent.

    Din profil

    Du er typen, som møder glad ind på arbejde og elsker at have det sjovt med dine kolleger og give kunderne de bedste oplevelser. Derudover forventer vi, at du:

    • er fyldt 16 år og er under 18 år
    • har afsluttet 9. klasse
    • klør på og tager fat i alle dine opgaver
    • kan arbejde ca. 6-8 timer om ugen – oftest ud på eftermiddagen og i weekenden.

    Vores fordele

    • Som ungarbejder får du adgang til en attraktiv ordning med rabatter på alt lige fra ny elektronik og noget fedt tøj til forskellige sjove events.
    • Du får adgang til frisk frugt hver gang du er på vagt, som en del af ALDI’s frugtordning
    • Du kan også allerede fra din tid som ungarbejder se videre på en karriere i ALDI - der er masser af muligheder for at videreudvikle dig på vores elevuddannelse, hvis du har lyst.

    Kontakt

    Ansøgningsfristen for jobbet er d. 31.01.2021 . Søg nu, da vi afholder samtaler løbende.

     

    ALDI Danmark er mere end høj kvalitet til gode priser. Vi er en arbejdsplads med en unik kultur, der bygger på holdånd og viljen til at vinde i fællesskab. Nu har vi sat gang i en bevægelse imod at blive danskernes foretrukne detailkæde. Det er en stor og ambitiøs opgave, vi har foran os. Men vi ved, vi kan løfte den sammen. Og uanset hvor i organisationen du er, så er du med til at gøre hver dag endnu bedre. 

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Har du kendskab til detailhandel? Brænder du for salg og kundeservice og kan du li’ at møde mange forskellige mennesker hver dag? Så er det måske dig, som skal være Sælger (deltid) i branchens bedste byggemarkedskæde!

    BAUHAUS er i fortsat vækst, og lige nu har vi brug for en dygtig og serviceminded Sælger til et mindre antal timer pr. uge.

    Giv hver kunde en god oplevelse

    Som Sælger bliver din primære opgave at vejlede og servicere vores kunder. Derudover vil du sammen med dine kollegaer få ansvaret for en eller flere varegrupper i varehuset samt varepræsentationen og kampagneopfølgningen af samme.  

    Dine opgaver som Sælger (deltid) vil bl.a. bestå af at:

    • Ekspedere og servicere kunder

    • Udføre vareopfyldning og udpakning, trimning af afdelingen

    • Sikre at varehuset altid er pænt, salgsklart og præsentabelt

    Effektiv og faglig dygtig sælger, der har let til smil

    Din baggrund er ikke så afgørende, hvad enten du er håndværker eller i gang med en faglig uddannelse indenfor detail- eller håndværkerbranchen, men det er vigtigt at du har lyst til at servicere kunder.

    Som person er du:

    • Serviceminded og detaljeorienteret

    • Kundeorienteret og forstår at prioriterer dette meget højt

    • Effektiv og formår at give kundeservice, som frembringer både smil og tak hos kunden

    • God til at danne og bevare overblikket - selv når det går stærkt

    • Fagligt dygtig inden for det område du søger

    • Udadvendt, venlig og formår at beholde et smil på læberne i en travl hverdag

    Du spiller en vigtig rolle

    I BAUHAUS har vi store forventninger til vores medarbejdere, som spiller en vigtig rolle for os. Vi respekterer de enkelte medarbejdere og sikrer dem en god arbejdsplads.

    Som vores nye Sælger (deltid) vil du få en spændende stilling i en dynamisk og moderne virksomhed, hvor du får ansvar og indflydelse i dine daglige arbejdsopgaver. Dertil kommer en god løn og flere personalegoder.

    Vi er overbeviste om, at tilfredshed er med til at motivere vores medarbejdere. Derfor prøver vi med vores medarbejderpolitik at sætte den enkelte medarbejders kreative initiativer i fokus samt give den enkelte medarbejder et selvstændigt ansvar.

    I BAUHAUS skaber vi plads til både personlig og faglig udvikling, og vi støtter vores medarbejdere i at tilegne sig den indsigt og den viden, vi mener, er vigtig for arbejdet.

    Er du interesseret i jobbet – og har du lyst til at vide mere?

    Så er du meget velkommen til at kontakte Afdelingschef Tomas Engstrøm på 96 25 49 40.

    Samtaler afholdes løbende.

    Vi glæder os til at læse din ansøgning!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Som Restaurantchef får man muligheden for at komme med på en fantastisk rejse med en kæde, der er i stærk udvikling.

    Jobbet:
    Som Restaurantchef får du en nøglerolle i at servere kvalitets fastfood måltider til danskerne, skabe solid udvikling og indtjening i restauranten samt sikre engagerede medarbejdere.

    Du vil have følgende ansvarsområder:

    • opfylde målsætningen om tilfredse gæster der føler sig velkomne og kommer igen.
    • motivere og coache dine medarbejdere i et åbent og humørfyldt miljø
    • sikre en restaurant med høj kvalitet, service og driftstandarder
    • sætte ind på handlingsmuligheder for at sikre vækst i KPI'erne i et tæt samarbejde med din Area Manager

    Din profil:

    • leder der får det bedste frem i dine medarbejdere
    • overblik og struktur
    • et stærkt drive der går efter at udvikle restauranten, dens KPI'er og medarbejdere
    • arbejder selvstændigt, er flittig og har styr på detaljerne
    • er synlig og går forrest i hverdagen – med højt humør – og kan omsætte snak til handling

    Virksomheden tilbyder dig:

    • Et udfordrende job i en dansk virksomhed i rivende udvikling der tager kampen op imod både internationale og lokale aktører i markedet.
    • En dynamisk virksomhed i et spændende marked med konkurrence og muligheder.
    • En virksomhed der tilbyder forskellige spændende udviklingsmuligheder afhængig af talent og interesser.
    • Vi tilbyder fast markedskonkurrerende løn + bonus program + uddannelsesmuligheder

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Du har allerede erfaring med ledelse og et stærkt konkurrencegen. Nu søger du en arbejdsplads, hvor du kan udvikle dig, og hvor du får en masse ansvar. Du har ambitioner om at blive den nye restaurantchef.

    Bliv leder for en af landets bedste fastfoodrestauranter
    Hos Sunset Boulevard vægter vi kvalitet og effektivitet meget højt. Sunset Boulevard er kendetegnet ved dygtige og engagerede medarbejdere. Vi er et ungt team, og vi vokser endnu mere. Det er her, du kommer ind i billedet, for du varetager den daglig drift og leder dine medarbejdere og yder service for gæsterne på højeste niveau.

    Mere end en administrativ opgave
    På en typisk vagt varetager og udvikler du restaurantens daglige drift. Du sørger for, at gæsterne får lækker mad på mindre end 5 minutter. Hver dag tager du dig af de administrative opgaver som løn, varebestilling og vagtplaner. Men det er på gulvet, du bruger størstedelen af tiden. Her sørger du for, at restauranten præsterer på højeste niveau.

    ”Heldigvis består mit arbejde ikke i, at jeg sidder på et kontor hver dag. Det vil dit heller ikke. De fleste
    dage er du ude på gulvet blandt gæsterne og dine medarbejdere. Det er her, tingene sker, så du får et
    godt overblik over restauranten, når du leder mellem 3 og 10 medarbejdere på en typisk vagt,”
    fortæller Assistent Manager Pernille

    Du træner og udvikler dine medarbejdere
    En af dine kerneopgaver bliver at træne og udvikle personalet – både de nye og de erfarne. Du motiverer dem til at yde deres bedste og har øje for, hvem der er fremtidens leder.

    ”En god leder bemærker, når medarbejderen yder en ekstra indsats. Det var det, der gjorde, at jeg rykkede fra
    at være almindelig medarbejder til min nuværende position som supervisor, og at jeg konstant gør mit bedste,”
    Fortæller Assistent Manager Tobias

    Vi tilbyder løbende udvikling af dine lederevner
    Når du starter, får du grundig oplæring, og vi sørger for, at du løbende får ledelsestræning, så du bliver endnu bedre til at drive og udvikle restauranten. Vi lægger ikke skjul på, at det er vigtigt, at du har mod på at overtage ansvaret som en af vores fremtidige restaurantchefer. Det her er nemlig en stilling, hvor du bliver en central del af restaurantens udvikling.
    Samtidig tilbyder vi også intern uddannelse der er med til at gøre at du får de rigtige værktøjer både ift. drift, økonomi og ledelse så du føler dig rigtig godt klædt på når du skal lede din egen restaurant.

    Forretningssans, ledererfaring og øje for detaljen
    Det falder dig naturligt at tage ansvar, og du sætter en ære i, at din restaurant præsterer sit bedste – også når du ikke er på arbejde.

    • Du har erfaring som assistent manager, shiftmanager eller andre relevante jobs hvor du har arbejde med drift og ledelse i en eller anden grad.
    • Du trives med en travl hverdag og kan bevare det kølige overblik, når det bliver ekstra hektisk.
    • Du har en medfødt forretningssans og er ikke bange for at prøve den af.

    Er du interesseret?
    Så send os en uopfordret ansøgning.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.