Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    19. Dec

    Kan du sige ja til følgende, så er dette lige noget for dig:

    • Du har mindst 500 følgere på de sociale medier
    • En troværdig profil
    • En god dialog med dine følgere
    • Gerne vil tjene penge via din YouTube-kanal, Instagram-, Snapchatkonto eller lignende

    Har du ikke selv en kanal, men har en god ven eller veninde, der har en kanal, så del gerne dette jobopslag.

    Du vil til enhver tid selv kunne vælge, hvilke produkter, som du vil reklamere for. Dit valg sker i direkte dialog med virksomhederne, som gerne vil sælge deres produkter via dig.

    Virksomhederne bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring i Danmark.

    Det er gratis for dig at deltage, og du kan til enhver tid slette din konto.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på ansøgningsknappen og oplys, hvilke kanaler (med links) du gerne vil bruge til at tjene penge.

    Ansøgningsproces

    Vi gennemgår dine kanaler.

    Bliver du udvalgt, så får du en email om, hvad du kan gøre, for at virksomhederne vælger at bruge dig til deres markedsføring.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Dec

    TMPO Berlin søger flere medarbejdere til at arbejde i en god sags tjeneste. Vi varetager opgaver for flere af Danmarks velkendte NGO'er, og hvis du gerne vil tjene penge i et værdiskabende arbejde og samtidig bo i - og opleve metropolen, Berlin, så søg NU. Hvis du bor i Berlin i forvejen, sørger vi for en samtale meget hurtigt på vores kontor i Kreuzberg. Hvis du bor i Danmark, laver vi en fordelagtig udstationeringskontrakt til dig, så snart du er klar til at rejse. 

    BERLIN

    Berlin er blevet en trend, og hvis du endnu ikke kender byen, kan du godt begynde at glæde dig. I forårs- og sommermånederne viser Berlin sig fra sin bedste (og helt ubeskrivelige) side. Du vil opleve en pulserende storby, fyldt med grønne oaser, hvor der er plads til alle uanset baggrund. Med TMPO som arbejdsplads bliver du inkluderet i et solidt fællesskab, hvor det sociale sammenhold dyrkes både på og uden for arbejdet.

    ARBEJDET HOS TMPO 

    Som medarbejder hos TMPO kan du hver dag gå glad og tilfreds hjem fra arbejde - du vil nemlig dagligt gøre en kæmpe forskel for mennesker rundt i verden. Du kommer til at arbejde på vegne af en af Danmarks største velgørenhedsorganisationer, og hvis du ikke er det i forvejen, bliver du rigtig god til at kommunikere over telefonen og føre nogle dybe dialoger. 

    Du kan arbejde hos TMPO så længe, du har lyst til - dog minimum 3 måneder.

    TMPO BERLIN "GOES GREEN" - FÅ GRATIS ØKO LUNCH OG EN CYKEL! 

    Hos TMPO ønsker vi at afspejle byen og den urbane kultur i Berlin. Byen er et patchwork af forskelligheder - et urban miljø og en kultur, hvor der kæmpes for de "grønne" værdier, og hvor vi "deler med naboen". Sådan er det også hos TMPO Berlin. Har du behov for det, stiller vi en cykel til rådighed til dig - helt gratis - i al den tid, du arbejder hos os. Hver fredag står den på øko-lunch på TMPOs regning.

    ET ARBEJDE - OG MEGET MERE TIL

    Byen Berlin er en smeltedigel af forskelligheder, og det samme er TMPO Berlin: Vi er meget mere end et job. Vi tilbyder eksempelvis gratis kontorpladser til iværksættere eller studerende, som mangler et sted at udfolde sig. Vi uddeler legater på op til 15.000 kr. til vores medarbejdere, som ved siden af jobbet hos TMPO knokler med egne, kreative projekter. Vi tilbyder selvfølgelig også vores medarbejdere gratis tyskundervisning.

    Desuden kan du glæde dig til en hverdag, der er præget af mange gode oplevelser, en stejl læringskurve og et fællesskab ud over det sædvanlige. Vi nyder de vanedannende kaffebarer i vores pauser, og minimum én gang i måneden planlægger vores event-udvalg en event, hvor vi sammen oplever Berlin. Vores yngste medarbejder er 20 år og vores ældste er 45 - vi har med andre ord plads til alle.   

    BÜRGERAMT OG BOLIGSØGNING! BARE ROLIG - VI HJÆLPER DIG HELE VEJEN

    At flytte til et nyt land for at arbejde kræver naturligvis en bolig og lidt papirarbejde. Hvis du har brug for hjælp dertil, står vores HR ansvarlige, Johanne, klar til at hjælpe dig. Hun kender det tyske system som sin egen bukselomme. Hvis der er gensidig interesse efter vores første samtale, sender vi dig nogle vigtige dokumenter med gode fifs og guides, som du allerede kan benytte dig af, inden du flytter fra Danmark.  

    TILFREDSE MEDARBEJDERE

    Vores nuværende medarbejdere udtrykker 100% tilfredshed i arbejdet. De mener, at arbejdsopgaverne og det fantastiske fællesskab gør TMPO Berlin unik. Det er vi glade for og stolte over, og derfor arbejder vi hele tiden på endnu flere initiativer, som kan forsøde tilværelsen for vores medarbejdere. Vi håber, du kommer til at elske byen, TMPO-fællesskabet og de værdiskabende opgaver lige så meget, som vi gør.

     

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores rekrutteringsmedarbejder Caroline Sommer på (+45) 88379783

     

    NB: Since we call Danish speaking customers, it is necessary to be fluent in spoken Danish.

     

    TMPO er et internationalt kontaktcenter, som i over 25 år har specialiseret sig inden for outbound telemarketing. Vores 350 dygtige medarbejdere arbejder fra vores kontorer i hhv. Århus, Silkeborg, Malaga, Barcelona og Berlin, og vores kunder udgøres af store og velanskrevne virksomheder i hele norden. På vegne af dem varetager og udfører vi en bred vifte af opgaver inden for både in- og outbound telemarketing."

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Dec

    TMPO Berlin søger flere medarbejdere til at arbejde i en god sags tjeneste. Vi varetager opgaver for flere af Danmarks velkendte NGO'er, og hvis du gerne vil tjene penge i et værdiskabende arbejde og samtidig bo i - og opleve metropolen, Berlin, så søg NU. Hvis du bor i Berlin i forvejen, sørger vi for en samtale meget hurtigt på vores kontor i Kreuzberg. Hvis du bor i Danmark, laver vi en fordelagtig udstationeringskontrakt til dig, så snart du er klar til at rejse. 

    BERLIN

    Berlin er blevet en trend, og hvis du endnu ikke kender byen, kan du godt begynde at glæde dig. I forårs- og sommermånederne viser Berlin sig fra sin bedste (og helt ubeskrivelige) side. Du vil opleve en pulserende storby, fyldt med grønne oaser, hvor der er plads til alle uanset baggrund. Med TMPO som arbejdsplads bliver du inkluderet i et solidt fællesskab, hvor det sociale sammenhold dyrkes både på og uden for arbejdet.

    ARBEJDET HOS TMPO 

    Som medarbejder hos TMPO kan du hver dag gå glad og tilfreds hjem fra arbejde - du vil nemlig dagligt gøre en kæmpe forskel for mennesker rundt i verden. Du kommer til at arbejde på vegne af en af Danmarks største velgørenhedsorganisationer, og hvis du ikke er det i forvejen, bliver du rigtig god til at kommunikere over telefonen og føre nogle dybe dialoger. 

    Du kan arbejde hos TMPO så længe, du har lyst til - dog minimum 3 måneder.

    TMPO BERLIN "GOES GREEN" - FÅ GRATIS ØKO LUNCH OG EN CYKEL! 

    Hos TMPO ønsker vi at afspejle byen og den urbane kultur i Berlin. Byen er et patchwork af forskelligheder - et urban miljø og en kultur, hvor der kæmpes for de "grønne" værdier, og hvor vi "deler med naboen". Sådan er det også hos TMPO Berlin. Har du behov for det, stiller vi en cykel til rådighed til dig - helt gratis - i al den tid, du arbejder hos os. Hver fredag står den på øko-lunch på TMPOs regning.

    ET ARBEJDE - OG MEGET MERE TIL

    Byen Berlin er en smeltedigel af forskelligheder, og det samme er TMPO Berlin: Vi er meget mere end et job. Vi tilbyder eksempelvis gratis kontorpladser til iværksættere eller studerende, som mangler et sted at udfolde sig. Vi uddeler legater på op til 15.000 kr. til vores medarbejdere, som ved siden af jobbet hos TMPO knokler med egne, kreative projekter. Vi tilbyder selvfølgelig også vores medarbejdere gratis tyskundervisning.

    Desuden kan du glæde dig til en hverdag, der er præget af mange gode oplevelser, en stejl læringskurve og et fællesskab ud over det sædvanlige. Vi nyder de vanedannende kaffebarer i vores pauser, og minimum én gang i måneden planlægger vores event-udvalg en event, hvor vi sammen oplever Berlin. Vores yngste medarbejder er 20 år og vores ældste er 45 - vi har med andre ord plads til alle.   

    BÜRGERAMT OG BOLIGSØGNING! BARE ROLIG - VI HJÆLPER DIG HELE VEJEN

    At flytte til et nyt land for at arbejde kræver naturligvis en bolig og lidt papirarbejde. Hvis du har brug for hjælp dertil, står vores HR ansvarlige, Johanne, klar til at hjælpe dig. Hun kender det tyske system som sin egen bukselomme. Hvis der er gensidig interesse efter vores første samtale, sender vi dig nogle vigtige dokumenter med gode fifs og guides, som du allerede kan benytte dig af, inden du flytter fra Danmark.  

    TILFREDSE MEDARBEJDERE

    Vores nuværende medarbejdere udtrykker 100% tilfredshed i arbejdet. De mener, at arbejdsopgaverne og det fantastiske fællesskab gør TMPO Berlin unik. Det er vi glade for og stolte over, og derfor arbejder vi hele tiden på endnu flere initiativer, som kan forsøde tilværelsen for vores medarbejdere. Vi håber, du kommer til at elske byen, TMPO-fællesskabet og de værdiskabende opgaver lige så meget, som vi gør.

     

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores rekrutteringsmedarbejder Caroline Sommer på (+45) 88379783

     

    NB: Since we call Danish speaking customers, it is necessary to be fluent in spoken Danish.

     

    TMPO er et internationalt kontaktcenter, som i over 25 år har specialiseret sig inden for outbound telemarketing. Vores 350 dygtige medarbejdere arbejder fra vores kontorer i hhv. Århus, Silkeborg, Malaga, Barcelona og Berlin, og vores kunder udgøres af store og velanskrevne virksomheder i hele norden. På vegne af dem varetager og udfører vi en bred vifte af opgaver inden for både in- og outbound telemarketing."

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    24. Nov

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til: 8000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Aarhus” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Pizzabager Domino

    8900, Randers

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Chauffør Domino

    8900, Randers

    Vi åbner snart en ny butik i Randers, og søger i den forbindelse nye medarbejdere der ønsker at arbejde som chauffør i vores nye butik.

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Pizzabager Domino

    8000, Århus C

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Chauffør Domino

    8000, Århus C

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Som telemarketingmedarbejder hos Folkekirkens Nødhjælp skal du både hverve nye medlemmer og have kontakt til nuværende medlemmer og bidragsydere. Det stiller krav til dine salgskompetencer og din evne til at vække tillid over telefonen.

    Hos Folkekirkens Nødhjælp lægger vi vægt på holdånd og godt humør i et arbejdsmiljø med plads til fest og farver. Du bestemmer selv om du vil ”nøjes” med at arbejde som telemarketingmedarbejder, eller om du også vil engagere dig i andre fællesskaber hos Folkekirkens Nødhjælp – vores telemarketingafdeling deler lokaler med både ungdomsnetværk og gadehververe, som tilsammen giver en dynamisk og engageret arbejdsplads.

    Se mere her: https://www.noedhjaelp.dk/det-goer-vi/om-os/telemarketing 

    Vi tilbyder:

    • Morgen, eftermiddags eller aftenarbejde til fast timeløn
    • At du selv er med til at fastlægge din vagtplan
    • Et målrettet team med et godt sammenhold
    • En social arbejdsplads med gode muligheder for at få nye fællesskaber
    • Kurser i salgsprocesser og Folkekirkens Nødhjælps arbejde

    Vi forventer at du:

    • ”Smiler” i telefonen og tager afslag med godt humør
    • Kan modtage kritik og er villig til at forbedre dine salgsevner
    • Fungerer godt i et team
    • Overholder de forventede salgskrav
    • Kan arbejde mellem 11 og 55 timer om ugen
    • Er minimum 18 år

    Vagttiderne er mandag-torsdag kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. fredag 09.00-12.00 og 12.30-16.30 samt søndag 12.00-16.00 Du melder dig selv på de vagter du ønsker, og bestemmer altså selv hvornår og hvor meget du arbejder.

    Lyder det som noget for dig?
    Send en ansøgning til Martin Ørum Sørensen på mail msor@dca.dk
    Folkekirkens Nødhjælp er hele tiden på udkig efter nye dygtige kolleger i vores telemarketingkampagne. Vi glæder os til at høre fra dig! Vi tager kontakt til dig i tilfælde af indkaldelse til en uddybende samtale.

    Folkekirkens Nødhjælp hjælper mennesker i hele verden uanset deres baggrund. Vi opfordrer dig til at søge stillingen uanset alder, køn, race eller religion.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser