Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    11. Jan

    Sæsonjob i LEGOLAND

    7190, Billund

    LEGOLAND søger fantastiske medarbejdere til fantastiske gæsteoplevelser – altid med børnene i centrum!

    Vil beskrivelsen ‘smilende, imødekommende og hjælpsom - og altid med fokus på børnene’ passe perfekt på dig og din indsats hver eneste dag, er du måske vores nye sæsonmedarbejder.

    Få et job i verdens sjoveste land, LEGOLAND® Ansættelsen af 600 nye medarbejdere til den kommende sæson er i gang.

    Vi søger medarbejdere til følgende områder:

    • Mad og Drikke
    • Forlystelser
    • Butikker
    • P-vagter
    • Cash Office
    • Hotel LEGOLAND
    • LEGOLAND Holiday Village
    • LEGOLAND Castle Hotel

    LEGOLAND søger udadvendte medarbejdere i alle aldre.

    Målet er at give vores gæster service og oplevelser i verdensklasse.

    De fleste af jobbene klarer du bedst, hvis du taler dansk, engelsk og/eller tysk.

    Du skal være fyldt 15 år for at kunne blive ansat.

    Sæsonen starter den 28. marts og slutter den 2. november 2020. Du kan søge i hele eller dele af sæsonen.

    Du kan læse om vores job og søge dem på www.legoland.dk/jobs Og kig endelig forbi på vores Jobdag den 11. januar mellem 10.00 – 16.00, hvor du kan møde alle afdelingerne og præsentere dig selv for dem.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    15. Dec

    Kundeservicejob hos Aarhus webshop Ditur.dk
    - 28 timer om ugen med mulighed for fuldtid

    Ditur.dk er en af Danmarks største webshops med salg af ure og accessoires. Varesortimentet byder på mere end 1.500 varenumre. Alle varer sælges online via webshoppen www.ditur.dk.

    Hos Ditur.dk søger vi en kundeservice medarbejder til håndtering af kundehenvendelse online og i butik. Vi tilbyder 28 timer om ugen med mulighed for fuldtid på sigt. Du bliver ansvarlig for kundeservice i en lille virksomhed med 5 ansatte.

    Hvem er du?

    Vi forestiller os, at du har sabbat år. Du er god til det skrevne sprog, du brænder for at levere en god kundeservice, og forstår at have flere bolde i luften på samme tid. Vi forventer, at du tidligere har arbejdet med kundekontakt.


    Hvad kan vi tilbyde?

    Med et job hos Ditur.dk er du sikret et arbejde, hvor der er mulighed for at udvikle og styrke dine kommunikative samt kreative evner. Din arbejdsdag består i håndtering af telefoniske henvendelser, e-mails samt kunder i butikken. Du får ansvaret får kundeservice, og har derfor en høj grad af medbestemmelse og frihed. Vi forventer samtidig, at du kan være med til at løse andre opgaver som vil spænde vidt fra online markedsføring, logistik, lagerhåndtering etc.

    Du får en grundlæggende oplæring i vores systemer og kundehåndtering. Vi søger medarbejdere, der kan arbejde i tidsrummet 8-16 mandag-fredag.

    Dine arbejdsopgaver:
    • Besvare telefoniske henvendelser
    • Besvare e-mail henvendelser
    • Betjene kunder i vores butik


    Du arbejder effektivt og er god til at arbejde selvstændigt
    • Du brænder for at levere en god kundeservice
    • Du er selvstændig og omhyggelig
    • Du er god til det skrevne sprog

    Dansk som modersmål er et krav for ansættelse.

    Er du klar til at få foden indenfor hos Ditur.dk, så glæder vi os til at få din ansøgning. Har du spørgsmål til jobbet er du velkommen til at kontakte Kasper Dissing på tlf. 28 86 91 35 eller mail kasper@ditur.dk

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    13. Dec

    Jobbet er attraktivt, og derfor skal du ansøge med det samme, for at komme i betragtning.

    Bliver du udvalgt til at blive en del af vores dealer træningsprogram, vil du arbejde ulønnet i den første uge under træningen, som vi bruger som en del af ansøgningsprocessen, for at se, om du har de færdigheder, der skal til for at få succes i jobbet i et Casino med internationalt miljø. Kendskab til poker er ikke et krav.

    Du får den eftertragtede træning som dealer/croupier, på spillene:

    • Ultimate poker
    • Texas hold´em og Omaha Poker

    Jobinterview forventes at være i uge 51.

    Træningen kører klokken 16.00 – 21.00 og forventes at finde sted i uge 2 i 2020, på Casino Munkebjerg.

    Du er:

    • Mindst 18 år
    • Gerne i gang med uddannelse
    • Har ren straffeattest
    • Ikke ludoman
    • Ikke registreret i registret over frivilligt udelukkende spillere (ROFUS)
    • Præsentabel, så du har en høj standard omkring påklædning, udseende og hygiejne
    • Diskret og diplomatisk
    • Effektiv
    • Detalje- og sikkerhedsorienteret
    • Serviceminded med stort S

    Jobbet er garanteret 8-12 timer pr. uge, hvor du arbejder om aftenen og ca. indtil klokken 03 om natten. Jobbet er fortrinsvis Man, Ons, Fre & Lør. Der kan dog være ekstra vagter på andre dage, samt flere dage i træk ved større events, samt mulighed for flere timer.

    Du får:

    • Et springbræt til en karriere i vores Casino kæde
    • Grundløn, feriepenge og pension
    • Sundhedsordning
    • En arbejdsplads med mange unge kollegaer
    • Fleksibel arbejdsplan

    Om Casino Munkebjerg

    Casino Munkebjerg var det første casino i Danmark, og bliver i dag brugt til store internationale turneringer. Derfor har vi store events, hvor TV Viasat og kendte pokerspillere kommer.

    Casino Munkebjerg ligger i naturskønt område tæt på Vejle Fjord. Der går ikke offentlige transportmidler forbi casinoet, så det er er en forudsætning, at du selv kan køre til og fra jobbet

    Job som poker dealer

    Læs mere
  • Job_listing_image

    3. Jan

    Står du og mangler et spændende piccolinejob med alsidige arbejdsopgaver? Hvis ja, så læs endelig videre! :)

    Vi står nemlig og mangler en piccoline fra 20. januar 2020 til at handle, gå på posthuset, forberede mødelokaler til kundemøder og meget mere.

    Arbejdet består af ca. 2 timer om dagen, der gerne må ligge omkring middagstid. Vi er fleksible med arbejdstiderne, hvis der er behov for dette. Der er desuden mulighed for udvidet arbejdstid.

    Som profil er du smilende, udadvendt og socialt anlagt.

    Vil du vide mere om jobbet, må du ikke tøve med at kontakte mig på mathias@kompetencekanalen.dk eller ringe på tlf.: 42421520

    Ansøgningsfrist 13. januar.

    Jeg ser frem til at høre fra dig.

    Mange hilsner

    Mathias

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Hybrid Distribution, Aarhus.

    Har du lyst til en hverdag fuld af professionel kundekommunikation, godt kammeratskab og masser af fede fordele?

    Lige nu søger vi nye kollegaer til vores afdeling i Aarhus.

    • Få muligheden for at vælge imellem forskellige lønmodeller! Der er fast timeløn i alle vores muligheder.
    • Bliv trænet i professionel kommunikation og salg, og tag dine kompetencer til helt nye højder.
    • Kom på vores egen salgsuddannelse, og træn dig til topkvalificeret salgsspecialist – eller gør karriere som leder på vores aspirantforløb.

    ”Jeg startede selv med telesalg, og jeg har virkelig lært meget og haft det sjovt. Jeg fik hurtigt nogle rigtig gode venner, et stærkt netværk og så fik jeg mulighed for at gøre karriere,” fortæller Oliver Toldbod, der startede som telemarketingssælger og i dag er kommunikations- og rekrutteringsmanager.

    Vi repræsenterer førende danske brands

    Hos Hybrid Distribution er vi Danmarks førende inden for telemarketing. Det er vi, fordi vi kan tilbyde branchens mest kompetente outbound-sælgere, der skaber tydelige salgsresultater. Vores kunder er alt lige fra pensions- og forsikringsselskaber med nye spændende produkter til mediehuse og teleselskaber. Og med os som samarbejdspartnere får vores kunder boostet deres salgsprocesser.

    Hver dag er en ny salgsdag

    • Først får du en grundig oplæring, så du er helt skarp på, hvordan du kommunikerer med dine kunder.
    • Din dag begynder altid med en peptalk fra din leder, så du virkelig mærker den gode energi og stærke holdånd imellem dig og dine kolleger.
    • Du taler med masser af kunder i løbet af dagen, men du har også tid til at lære dine kolleger at kende i jeres pauser.

    ”Vi har naturligvis masser af fede præmier klar til dem, der får lavet nogle gode resultater i løbet af dagen. Det kan være alt lige fra biografbilletter til rejser,” fortsætter Oliver.

    Brug pauserne i godt selskab
    Hos os har det sociale fællesskab høj prioritet. Derfor har vi gjort os ekstra umage, så du og dine kolleger har nogle lækre faciliteter til pauserne. Det kunne fx være et slag bordfodbold, en venlig bordtennisturnering eller en dyst på kontorets PlayStation. Du vil også blive inviteret med på vores sociale arrangementer ude af huset.

    Du kan være helt ny eller erfaren

    • Du kan både komme med eller uden erfaring – uanset hvad, så gør vi dig endnu skarpere i kommunikation og salg.
    • Du er udadvendt, smilende og klar på en hverdag fuld af kundekontakt.
    • Du er resultatdrevet og et ægte konkurrencemenneske, som altid går efter at komme først over målstregen.

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og CV. Så vender vi hurtigt tilbage og inviterer dig til en uddybende samtale. Så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Dec

    Salgselev til Horsens

    8700, Horsens
    I Danmarks førende optikerkæde - måske det lige er dig?

     

    Netop nu søger vi en dynamisk og resultatorienteret salgselev, der har lyst til at uddanne sig i en succesfuld og veldrevet butikskæde.                

     

    Som salgselev i Synoptik indgår du i butiksteamet og tager del i salgsrådgivernes daglige arbejde. En ideel platform til at opleve butiksfagets spændende udfordringer og fordele. For den rette person er der desuden mulighed for at gøre karriere som salgsrådgiver/brillestylist efter endt uddannelse.                 

     

    Vi tilbyder dig en spændende og hektisk hverdag i Danmarks førende optikerkæde. Til gengæld giver du os dit engagement og lyst til at give hver eneste kunde en god oplevelse.                 

     

    Om dig                 

    • Du har et smittende humør og lyst til at give alle vores kunder en excellent shopping oplevelse                 
    • Du har en imødekommende indstilling til butiksarbejdets udfordringer                 
    • Du synes, det er sjovt at sælge og give enhver kunde en excellent oplevelse                 
    • Det er en fordel, hvis du har erfaring med kundebetjening                      

     

    Uddannelse

    For at du kan blive salgselev, skal du opfylde et af følgende uddannelseskrav:

    • Du har gennemført EUD/EUX med fagretning inden for detailhandel 
    • Du har gennemført STX, HF, HTX samt et 10 ugers EUD-S forløb med fagretningen detailhandel
    • Du har gennemført HHX samt et 5 ugers EUD-S forløb med fagretningen detailhandel
    • Du har en 2-årige HG

     

    Vi tilbyder                 

    • En unik uddannelse i en attraktiv virksomhed, hvor du undervejs i din uddannelse også gennemgår skoleperioder 
    • Gode faglige og personlige udviklingsmuligheder
    • En varieret arbejdsdag i en markedsledende og veldrevet butikskæde                 
    • Løn i henhold til gældende overenskomst                 

     

    Interesseret?                 

    Lyder den opslåede stilling som noget for dig, så send din ansøgning allerede i dag. Vi glæder os til at høre fra dig.     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser