Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    26. Dec

    KaffeKapslen.dk i Højbjerg søger 2 medarbejdere under 18 år med tiltrædelse snarest muligt - mindst 25 timer pr. uge

    Jobbet hos KaffeKapslen består i at hjælpe på vores lager med diverse opgaver: pakning af ordrer, oprydning, varemodtagelse og sætte varer på plads.

    Vi er Europas største webshop inden for kaffekapsler og sender hver dag til kunder i Danmark, Norge, Sverige, Østrig og Tyskland – så hvis du har lyst til at lære om webhandel og iværksætteri er vi lige stedet for dig.

    Hvad kan vi tilbyde dig?

    • En markedskonform løn med personalegoder.
    • En sjov og social hverdag, hvor du helt sikkert aldrig vil kede dig.
    • Et fleksibelt job, hvor du er med til at planlægge dine egne arbejdstider, så der stadig er plads til fritid og familie.

    Vi forventer, at du bidrager med:

    • Engagement og fleksibilitet
    • Energi og personlighed

    Hvis du kan nikke genkendende til ovenstående punkter og synes, at et job hos KaffeKapslen.dk lyder som noget for dig, så glæder vi os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Dec

    Kan du sige ja til følgende, så er dette lige noget for dig:

    • Du har mindst 500 følgere på de sociale medier
    • En troværdig profil
    • En god dialog med dine følgere
    • Gerne vil tjene penge via din YouTube-kanal, Instagram-, Snapchatkonto eller lignende

    Har du ikke selv en kanal, men har en god ven eller veninde, der har en kanal, så del gerne dette jobopslag.

    Du vil til enhver tid selv kunne vælge, hvilke produkter, som du vil reklamere for. Dit valg sker i direkte dialog med virksomhederne, som gerne vil sælge deres produkter via dig.

    Virksomhederne bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring i Danmark.

    Det er gratis for dig at deltage, og du kan til enhver tid slette din konto.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på ansøgningsknappen og oplys, hvilke kanaler (med links) du gerne vil bruge til at tjene penge.

    Ansøgningsproces

    Vi gennemgår dine kanaler.

    Bliver du udvalgt, så får du en email om, hvad du kan gøre, for at virksomhederne vælger at bruge dig til deres markedsføring.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    20. Jan

    Account manager

    8000, Aarhus C

    Vil du tjene mere end din far - og købe flere flasker i byen end dine venner, der arbejder som bartender?

    Drømmer du om et job hvor du ene og alene kan styre din løn og karrieremulighederne er ubegrænsede. Har du den rette energi og passer du ind i vores team af unge mennesker - så har vi et job som sælger til dig.

    Kan du sælge Fullrate i Fakta, mens du smiler til de små? 

    Din opgave bliver at sælge Fullrate produkter på lokationer som f.eks. ved Fakta. På en frisk og energifyldt måde skal du kunne klare alt fra Gigabit-fattige-forstadsfruer til SMS-sultende-svigermødre. Du skal kunne underholde små børn, mens deres forældre bliver skrevet ind som nye kunder, af din kollega - Ja du skal kunne alt det der med mennesker - eller have lyst til at lære det.

    "Jeg var sikker på, at mit arbejde hos AM ville få min far til at holde mund, når bare han så min første lønseddel. At den var større end hans, havde jeg aldrig turde drømme om.

    Louise Bossen, Salescoach. ansat på 5. År

    Hvem gider lade andre styre deres liv?

    Gør du det? Vil du være i en virksomhed hvor udsigten i din karriere er bestemt af andre og en drøm om at blive salgschef er uopnåelig. Det er én vej - men den vej gider vi ikke. Hos os er det anderledes, her drømmer vi stort, siger det højt og hjælper dig med alt fra produkttræning, salgsteknikker og en uddannelse som kan fremtidssikre dig i erhvervslivet uden for AM også. Det er dig der styrer alt hos os - din løn, din jobtitel og fremtid.

    Så hvad venter du på?

    Jesper der står for alt vores rekruttering er klar til at besvare alle dine spørgsmål og give dig en præsentation af AM. Jesper har været hos os i 9 år og derfor ved han præcis om du vil passe ind og om du kan få succes med vores produkter.

    Læs mere

  • Job_listing_image

    20. Jan

    Sæsonjob i LEGOLAND

    7190, Billund

    Sæsonjob i LEGOLAND®

    LEGOLAND søger fantastiske medarbejdere til fantastiske gæsteoplevelser

    – altid med børnene i centrum!

    Vil beskrivelsen 'smilende, imødekommende og hjælpsom - og altid med fokus på børnene' passe perfekt på dig og din indsats hver eneste dag, er du måske vores nye sæsonmedarbejder.

    Få et job i verdens sjoveste land, LEGOLAND®

    Ansættelsen af 500 nye medarbejdere til den kommende sæson i gang. Vi søger medarbejdere til følgende områder: Mad og Drikke, forlystelser, butikker, Information og hovedindgang, P-vagter, Gartner, Cash Office, Hotel LEGOLAND og LEGOLAND Holiday Village.


    LEGOLAND søger udadvendte medarbejdere i alle aldre

    Målet er at give vores gæster service og oplevelser i verdensklasse. De fleste af jobbene klarer du bedst, hvis du taler dansk, engelsk og/eller tysk. Du skal være fyldt 15 år for at kunne blive ansat. Sæsonen starter den 24. marts og slutter den 28. oktober 2018. Du kan søge i hele eller dele af sæsonen.

    Du kan læse om vores job og søge dem på www.legoland.dk/jobs

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Dec

    TMPO Berlin søger flere medarbejdere til at arbejde i en god sags tjeneste. Vi varetager opgaver for flere af Danmarks velkendte NGO'er, og hvis du gerne vil tjene penge i et værdiskabende arbejde og samtidig bo i - og opleve metropolen, Berlin, så søg NU. Hvis du bor i Berlin i forvejen, sørger vi for en samtale meget hurtigt på vores kontor i Kreuzberg. Hvis du bor i Danmark, laver vi en fordelagtig udstationeringskontrakt til dig, så snart du er klar til at rejse. 

    BERLIN

    Berlin er blevet en trend, og hvis du endnu ikke kender byen, kan du godt begynde at glæde dig. I forårs- og sommermånederne viser Berlin sig fra sin bedste (og helt ubeskrivelige) side. Du vil opleve en pulserende storby, fyldt med grønne oaser, hvor der er plads til alle uanset baggrund. Med TMPO som arbejdsplads bliver du inkluderet i et solidt fællesskab, hvor det sociale sammenhold dyrkes både på og uden for arbejdet.

    ARBEJDET HOS TMPO 

    Som medarbejder hos TMPO kan du hver dag gå glad og tilfreds hjem fra arbejde - du vil nemlig dagligt gøre en kæmpe forskel for mennesker rundt i verden. Du kommer til at arbejde på vegne af en af Danmarks største velgørenhedsorganisationer, og hvis du ikke er det i forvejen, bliver du rigtig god til at kommunikere over telefonen og føre nogle dybe dialoger. 

    Du kan arbejde hos TMPO så længe, du har lyst til - dog minimum 3 måneder.

    TMPO BERLIN "GOES GREEN" - FÅ GRATIS ØKO LUNCH OG EN CYKEL! 

    Hos TMPO ønsker vi at afspejle byen og den urbane kultur i Berlin. Byen er et patchwork af forskelligheder - et urban miljø og en kultur, hvor der kæmpes for de "grønne" værdier, og hvor vi "deler med naboen". Sådan er det også hos TMPO Berlin. Har du behov for det, stiller vi en cykel til rådighed til dig - helt gratis - i al den tid, du arbejder hos os. Hver fredag står den på øko-lunch på TMPOs regning.

    ET ARBEJDE - OG MEGET MERE TIL

    Byen Berlin er en smeltedigel af forskelligheder, og det samme er TMPO Berlin: Vi er meget mere end et job. Vi tilbyder eksempelvis gratis kontorpladser til iværksættere eller studerende, som mangler et sted at udfolde sig. Vi uddeler legater på op til 15.000 kr. til vores medarbejdere, som ved siden af jobbet hos TMPO knokler med egne, kreative projekter. Vi tilbyder selvfølgelig også vores medarbejdere gratis tyskundervisning.

    Desuden kan du glæde dig til en hverdag, der er præget af mange gode oplevelser, en stejl læringskurve og et fællesskab ud over det sædvanlige. Vi nyder de vanedannende kaffebarer i vores pauser, og minimum én gang i måneden planlægger vores event-udvalg en event, hvor vi sammen oplever Berlin. Vores yngste medarbejder er 20 år og vores ældste er 45 - vi har med andre ord plads til alle.   

    BÜRGERAMT OG BOLIGSØGNING! BARE ROLIG - VI HJÆLPER DIG HELE VEJEN

    At flytte til et nyt land for at arbejde kræver naturligvis en bolig og lidt papirarbejde. Hvis du har brug for hjælp dertil, står vores HR ansvarlige, Johanne, klar til at hjælpe dig. Hun kender det tyske system som sin egen bukselomme. Hvis der er gensidig interesse efter vores første samtale, sender vi dig nogle vigtige dokumenter med gode fifs og guides, som du allerede kan benytte dig af, inden du flytter fra Danmark.  

    TILFREDSE MEDARBEJDERE

    Vores nuværende medarbejdere udtrykker 100% tilfredshed i arbejdet. De mener, at arbejdsopgaverne og det fantastiske fællesskab gør TMPO Berlin unik. Det er vi glade for og stolte over, og derfor arbejder vi hele tiden på endnu flere initiativer, som kan forsøde tilværelsen for vores medarbejdere. Vi håber, du kommer til at elske byen, TMPO-fællesskabet og de værdiskabende opgaver lige så meget, som vi gør.

     

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores rekrutteringsmedarbejder Caroline Sommer på (+45) 88379783

     

    NB: Since we call Danish speaking customers, it is necessary to be fluent in spoken Danish.

     

    TMPO er et internationalt kontaktcenter, som i over 25 år har specialiseret sig inden for outbound telemarketing. Vores 350 dygtige medarbejdere arbejder fra vores kontorer i hhv. Århus, Silkeborg, Malaga, Barcelona og Berlin, og vores kunder udgøres af store og velanskrevne virksomheder i hele norden. På vegne af dem varetager og udfører vi en bred vifte af opgaver inden for både in- og outbound telemarketing."

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Dec

    TMPO Berlin søger flere medarbejdere til at arbejde i en god sags tjeneste. Vi varetager opgaver for flere af Danmarks velkendte NGO'er, og hvis du gerne vil tjene penge i et værdiskabende arbejde og samtidig bo i - og opleve metropolen, Berlin, så søg NU. Hvis du bor i Berlin i forvejen, sørger vi for en samtale meget hurtigt på vores kontor i Kreuzberg. Hvis du bor i Danmark, laver vi en fordelagtig udstationeringskontrakt til dig, så snart du er klar til at rejse. 

    BERLIN

    Berlin er blevet en trend, og hvis du endnu ikke kender byen, kan du godt begynde at glæde dig. I forårs- og sommermånederne viser Berlin sig fra sin bedste (og helt ubeskrivelige) side. Du vil opleve en pulserende storby, fyldt med grønne oaser, hvor der er plads til alle uanset baggrund. Med TMPO som arbejdsplads bliver du inkluderet i et solidt fællesskab, hvor det sociale sammenhold dyrkes både på og uden for arbejdet.

    ARBEJDET HOS TMPO 

    Som medarbejder hos TMPO kan du hver dag gå glad og tilfreds hjem fra arbejde - du vil nemlig dagligt gøre en kæmpe forskel for mennesker rundt i verden. Du kommer til at arbejde på vegne af en af Danmarks største velgørenhedsorganisationer, og hvis du ikke er det i forvejen, bliver du rigtig god til at kommunikere over telefonen og føre nogle dybe dialoger. 

    Du kan arbejde hos TMPO så længe, du har lyst til - dog minimum 3 måneder.

    TMPO BERLIN "GOES GREEN" - FÅ GRATIS ØKO LUNCH OG EN CYKEL! 

    Hos TMPO ønsker vi at afspejle byen og den urbane kultur i Berlin. Byen er et patchwork af forskelligheder - et urban miljø og en kultur, hvor der kæmpes for de "grønne" værdier, og hvor vi "deler med naboen". Sådan er det også hos TMPO Berlin. Har du behov for det, stiller vi en cykel til rådighed til dig - helt gratis - i al den tid, du arbejder hos os. Hver fredag står den på øko-lunch på TMPOs regning.

    ET ARBEJDE - OG MEGET MERE TIL

    Byen Berlin er en smeltedigel af forskelligheder, og det samme er TMPO Berlin: Vi er meget mere end et job. Vi tilbyder eksempelvis gratis kontorpladser til iværksættere eller studerende, som mangler et sted at udfolde sig. Vi uddeler legater på op til 15.000 kr. til vores medarbejdere, som ved siden af jobbet hos TMPO knokler med egne, kreative projekter. Vi tilbyder selvfølgelig også vores medarbejdere gratis tyskundervisning.

    Desuden kan du glæde dig til en hverdag, der er præget af mange gode oplevelser, en stejl læringskurve og et fællesskab ud over det sædvanlige. Vi nyder de vanedannende kaffebarer i vores pauser, og minimum én gang i måneden planlægger vores event-udvalg en event, hvor vi sammen oplever Berlin. Vores yngste medarbejder er 20 år og vores ældste er 45 - vi har med andre ord plads til alle.   

    BÜRGERAMT OG BOLIGSØGNING! BARE ROLIG - VI HJÆLPER DIG HELE VEJEN

    At flytte til et nyt land for at arbejde kræver naturligvis en bolig og lidt papirarbejde. Hvis du har brug for hjælp dertil, står vores HR ansvarlige, Johanne, klar til at hjælpe dig. Hun kender det tyske system som sin egen bukselomme. Hvis der er gensidig interesse efter vores første samtale, sender vi dig nogle vigtige dokumenter med gode fifs og guides, som du allerede kan benytte dig af, inden du flytter fra Danmark.  

    TILFREDSE MEDARBEJDERE

    Vores nuværende medarbejdere udtrykker 100% tilfredshed i arbejdet. De mener, at arbejdsopgaverne og det fantastiske fællesskab gør TMPO Berlin unik. Det er vi glade for og stolte over, og derfor arbejder vi hele tiden på endnu flere initiativer, som kan forsøde tilværelsen for vores medarbejdere. Vi håber, du kommer til at elske byen, TMPO-fællesskabet og de værdiskabende opgaver lige så meget, som vi gør.

     

    Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte vores rekrutteringsmedarbejder Caroline Sommer på (+45) 88379783

     

    NB: Since we call Danish speaking customers, it is necessary to be fluent in spoken Danish.

     

    TMPO er et internationalt kontaktcenter, som i over 25 år har specialiseret sig inden for outbound telemarketing. Vores 350 dygtige medarbejdere arbejder fra vores kontorer i hhv. Århus, Silkeborg, Malaga, Barcelona og Berlin, og vores kunder udgøres af store og velanskrevne virksomheder i hele norden. På vegne af dem varetager og udfører vi en bred vifte af opgaver inden for både in- og outbound telemarketing."

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Pizzabager Domino

    8900, Randers

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Chauffør Domino

    8900, Randers

    Vi åbner snart en ny butik i Randers, og søger i den forbindelse nye medarbejdere der ønsker at arbejde som chauffør i vores nye butik.

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Dec

    Pizzabager Domino

    8000, Århus C

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser