Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    24. Maj

    GO-CARD søger cykelbude til omdeling af postkort og magasiner på Aarhus bedste caféer & biografer.

    Du er mødestabil, ærlig, glad, frisk, fyldt med god energi, har mod på at køre budcykel, samt trives med ansvar.

    Vi kører året rundt, også når det sner eller regner! Med andre ord, så er jobbet ikke for tøsedrenge...

    Kan du arbejde minimum en eftermiddag om ugen, efter skole, og lyder det som noget for dig?

    Så skriv en kort ansøgning med relevant info om dig selv, herinde, eller på mail job@go-card.dk Og gør det gerne hurtigt, vi kalder løbende til samtaler.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    DeliverIt søger nye medarbejdere i Aarhus

    Hos DeliverIt hjælper vi over 100 restauranter og caféer, heriblandt Bones og Chido i Odense, Århus og Ålborg, med at få deres mad leveret ud. Dette gør vi på en ny og innovativ måde, hvor vores chauffører kører for mange forskellige restauranter i løbet af en vagt, via vores app. Som en del af vores entusiastiske chauffør team, kan du forvente følgende af jobbet.

    Du kan forvente af jobbet:

    • Spændende og fleksibelt job

    • Selvstændighed og stor frihed

    • Fast timeløn, km penge efter statens takster, ventetidstillæg og feriepenge

    Vi forventer af dig:

    • At du har kørekort og egen bil

    • At du kan tale og læse dansk

    • At du er arbejdsom

    • At du kan arbejde mellem 17-22
    • At du kan arbejde weekender og helligdage

     

    Hvis dette lyder som noget for dig, er du velkommen til at sende en ansøgning eller stille yderligere spørgsmål til jobbet på:

    daniel@deliverit.dk

    Du kan du læse mere om selve jobbet på vores hjemmeside:

    https://deliverit.dk/bliv-chauffoer-hos-deliverit-i-aarhus/

    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Jun

    5R Marketing søger medarbejdere til mødebooking og salg (fuldtid og deltid)

    Hos 5R Marketing er vi stolte af at være et af Danmarks største og mest respekterede telemarketingbureauer og vi søger nu nye kollegaer til at indgå i en række af vores dygtige teams.

    Vi søger dig, som ønsker et spændende og ansvarsfuldt job, med fokus på at skabe vækst via telefonen og personlig udvikling. Vi har plads til alle uanset alder og kompetence niveau. Det vigtigste for os er mennesket bag ansøgningen.

    Vi har en bred kundeportefølje, og kan derved tilbyde vores medarbejdere, nogle spændende og seriøse opgaver, hvor der er dybde og substans i dialogen.

    Vores opgaver spænder fra serviceopgaver til mødebooking og tungere salgsopgaver med ansvar for egen kundeportefølje.

    Hvorfor skal du være vores nye kollega?

    Hos 5R Marketing har vi en seriøs tilgang til det at drive en telemarketingvirksomhed. Det betyder, at du altid vil opleve at blive grundigt oplært inden opstart, og derudover arbejder vi løbende med kommunikationstræning. Det er ikke et krav, at du har erfaring med telemarketing. Det vigtigste er, at du har lysten til at lære det. 

    Som vores nye kollega vil du opleve at repræsentere anerkendte og respekterede virksomheder, som vi har samarbejdet med i mere end 10 år.

    5R Marketing er en del af 5R Gruppen, som spænder over mere end 10 forskellige virksomheder med over 1000 ansatte med speciale indenfor Onlinehandel, Turisme, Indkøb, Service og Support. Et job hos 5R Marketing kan således være starten på en lang og spændende rejse med mange muligheder.

    Vi tilbyder:

    • Fuldtid, deltid eller studiejobs
    • Fast timeløn + fordelagtig provisionsordning uden loft
    • Beliggenhed i hjertet af Århus lige ned til åen
    • Fleksible arbejdstider – hvis du ønsker det
    • Mulighed for at udvikle dine kommunikative færdigheder, herunder løbende træning inden for relevante kommunikationsteknikker
    • Mulighed for udstationering i Malaga, Spanien
    • Et udvidet netværk bestående af 350 engagerede kollegaer
    • Intern eller ekstern karriereudvikling
    • Arbejdsopgaver indenfor salg, service eller mødebooking

    Vi tilpasser arbejdsopgaverne i samråd med dig således du kommer til at arbejde med lige præcis det, som du har det bedst med. 

    Send din ansøgning til: info@5rmarketing.dk

    Skulle du have nogle spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Birgitha Mühlensteth på telefon +45 87 46 90 00 eller sende en mail til info@5rmarketing.dk

    Læs mere om 5R Marketing på http://www.5rmarketing.dk eller http://www.facebook.dk/5rmarketing.

    Du kan også se vores video om dagligdagen på 5R Marketing her: https://www.youtube.com/watch?v=YgzeK7yFw9M  

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    14. Jun

    Er du studerende i Aarhus, er det sikkert gået op for dig, at SU'en ikke rækker til både husleje, cafébesøg og byture. Hvis du har brug for en ekstra indtægt og samtidig ønsker nye udfordringer samt færdigheder inden for salg og kommunikation, så er det nu, du skal søge et studiejob, deltidsjob eller fuldtid hos TMPO Aarhus. Du bestemmer helt selv. Som studerende er du sikkert interesseret i at få pyntet dit CV med solid erfaring, men samtidig have fleksible arbejdstider? Hos TMPO får du alt sammen på én gang. Vi tillader os at byde dig velkommen til BYENS BEDSTE JOB.

     

    TMPO Aarhus er en solid og energifyldt arbejdsplads, som beskæftiger over 50 medarbejdere i alle aldre - her iblandt mange studerende. Vi arbejder primært med telemarketing, herunder forskellige projekter inden for mødebooking til erhverv, produktsalg i form af oplevelser, sundhedsprodukter, bøger m.m. samt fundraising, hvor vi arbejder "i den gode sags tjeneste" på vegne af større hjælpeorganisationer. Du behøver ikke have erfaring inden for telemarketing, så længe du arbejder målrettet, har et godt drive og ikke "bare lige" giver op. 

     

    Men hvad gør arbejdet hos TMPO til Aarhus' bedste job? Det kan vi hurtigt fortælle dig:

    - Du får yderst meget fleksibilitet, hvilket jo er en stor fordel for dig, hvis du skal studere ved siden af. Vi har åbent fra tidlig morgen til sen aften og næsten hver weekend, hvilket giver dig mulighed for at arbejde på "skæve tidspunkter". Dermed kan du uden problemer planlægge dine arbejdstimer uden om forelæsninger, eksaminer etc. 

         - Desuden får du lov til at "skrue op og ned" for dine arbejdstimer alt efter dit behov. Måske er der perioder, hvor du ønsker at arbejde på fuld knald og tjene ekstra gode penge, og andre perioder, hvor eksaminer og prøver giver dig behov for at arbejde lidt færre timer. I fællesskab sammensætter vi den bedste løsning for dig og os. Du er også altid velkommen til spontant at tage flere vagter, hvis du har brug for pengene.

          - Hos TMPO får du en god, fast løn samt en bonusordning, som giver dig mulighed for at tjene ekstra mange penge, hvis du leverer gode resultater. 

          - Du får nogle fantastiske kollegaer i alle aldre, som altid er klar på at give dig en hjælpende hånd. 

          - Vi lægger mange kræfter i at udvikle vores medarbejdere og deres kompetencer. Så hvis du også ønsker at pynte dit CV til fremtidig karriere, kan vi love dig, at du efter et job hos TMPO med fordel kan skrive egenskaber som salg og kommunikation derpå. Det er to meget eftertragtede egenskaber i erhvervslivet, så det er vel slet ikke så dumt? :-)

          - Du får din arbejdsgang midt i Smilets by med botanisk have, lækre caféer og indkøbsmuligheder som naboer. Du kommer til at arbejde på et stort, lyst og indbydende kontor med tilhørende stor tagterrasse, hvor du kan nyde din kaffe og velfortjente salgspræmier.

          - TMPO har også nogle fantastiske afdelinger i Berlin, Malaga og Barcelona, så hvis du på et tidspunkt ønsker at komme lidt på eventyr, kan du rejse til Berlin, Malaga eller Barcelona og arbejde derfra, samtidig med du får en masse oplevelser med i bagagen.

     

          Ja, listen er lang, men du kan jo selv komme og opleve resten af fordelene ;-) Vi søger medarbejdere til opstart hurtigst mulig, så det er bare med at gribe til tasterne

    Kan du genkende dig selv?

    Du motiveres af specifikke mål, og du knokler for at nå dem

    Du er positiv og dit smil smitter – også gennem telefonen. 

    Du har en god stemmeføring og er glad for at tale med mennesker i alle aldre. Dit arbejde hos TMPO vil nemlig bestå i at kontakte vores kunders kunder over telefon. 

    Du har et ønske om personlig og faglig udvikling. I TMPO sætter vi nemlig en ære i at udvikle alle vores medarbejdere, så de hver dag går dygtigere og mere tilfredse hjem. 

    Du er et konkurrencemenneske, som elsker at vinde.

    Så er det bare med at søge jobbet hos TMPO nu. Vi bestræber os på at kontakte dig senest 1-2 hverdage efter, vi har modtaget din ansøgning, så hav gerne din telefon i nærheden. 

     

    Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på 28 30 90 42.

     

    VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.

    Du kan læse mere om vores virksomhed på www.tmpo.dk og finde/like os på Facebook her.

    Vær opmærksom på, du skal være fyldt 18 år og være flydende i dansk tale for at arbejde hos TMPO.  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    25. Maj



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som salgsleder har du en vigtig rolle i butikken. Du bliver en del af lederteamet og er medansvarlig for den daglige drift. Dine opgaver bliver derudover blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne
    • Åbne og/eller lukke butikken
    • Bestille varer hjem til butikken


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, har du allerede erfaring fra branchen. Den erfaring bruger du sammen med vores grundige oplæringsforløb, hvor du får styr på vores butikskoncepter og processer. Derudover forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives med en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes. Hvorfor? Fordi intet overlades til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen.

    5 gode grunde til at blive salgsleder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Gadefundraiser i Aarhus

    8000, Aarhus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Vil du have et job med menneskelig kontakt, frisk luft og højt humør? Ønsker du at skærpe dine kompetencer inden for kommunikation og salg? Vil du gøre en forskel for verdens fattigste og samtidig tjene en god, fast timeløn? Så er jobbet som gadefundraiser hos Folkekirkens Nødhjælp lige noget for dig!

    Vi søger robuste og energiske medarbejdere, der kan arbejde selvstændigt med frihed under ansvar. Som fundraiser skal du samtidig kunne fungere i et stort og engageret hold, hvor man glædes lige så meget ved kollegaens flotte resultat som ved sit eget. Vi søger dig, der vil gøre en helt konkret forskel for verdens fattigste i en af Danmarks største og bedste NGO’er.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og et godt sammenhold.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er udadvendt og elsker at kommunikere med mange forskellige typer mennesker.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet, hvor der er liv og stemning.
    • Du søger et fuldtidsarbejde, eller du kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider), eller du søger et deltidsjob med 2-3 vagter om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (oftest 2-3 timer om eftermiddagen). Notér venligst dette i din ansøgning.

    Vi tilbyder:

    • En sjov og afvekslende hverdag med en masse udfordringer og godt sammenhold.
    • Uddannelse og træning i kommunikation.
    • Udfordringer, der rykker dig som menneske.
    • Fast timeløn på op til 127 kr.
    • En unik mulighed for at arbejde med nødhjælp.

    Alle interesserede uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold opfordres til at søge stillingen.

    Søg hurtigst muligt, da vi har løbende ansættelsessamtaler og DU skal med på holdet!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Som telemarketingmedarbejder hos Folkekirkens Nødhjælp skal du både hverve nye medlemmer og have kontakt til nuværende medlemmer og bidragsydere. Det stiller krav til dine salgskompetencer og din evne til at vække tillid over telefonen.

    Hos Folkekirkens Nødhjælp lægger vi vægt på holdånd og godt humør i et arbejdsmiljø med plads til fest og farver. Du bestemmer selv om du vil ”nøjes” med at arbejde som telemarketingmedarbejder, eller om du også vil engagere dig i andre fællesskaber hos Folkekirkens Nødhjælp – vores telemarketingafdeling deler lokaler med både ungdomsnetværk og gadehververe, som tilsammen giver en dynamisk og engageret arbejdsplads.

    Se mere her: https://www.noedhjaelp.dk/det-goer-vi/om-os/telemarketing 

    Vi tilbyder:

    • Morgen, eftermiddags eller aftenarbejde til fast timeløn
    • At du selv er med til at fastlægge din vagtplan
    • Et målrettet team med et godt sammenhold
    • En social arbejdsplads med gode muligheder for at få nye fællesskaber
    • Kurser i salgsprocesser og Folkekirkens Nødhjælps arbejde

    Vi forventer at du:

    • ”Smiler” i telefonen og tager afslag med godt humør
    • Kan modtage kritik og er villig til at forbedre dine salgsevner
    • Fungerer godt i et team
    • Overholder de forventede salgskrav
    • Kan arbejde mellem 11 og 55 timer om ugen
    • Er minimum 18 år

    Vagttiderne er mandag-torsdag kl. 09.00-12.00, 12.30-16.30 og 17.00-21.00. fredag 09.00-12.00 og 12.30-16.30 samt søndag 12.00-16.00 Du melder dig selv på de vagter du ønsker, og bestemmer altså selv hvornår og hvor meget du arbejder.

    Lyder det som noget for dig?
    Send en ansøgning til Martin Ørum Sørensen på mail msor@dca.dk
    Folkekirkens Nødhjælp er hele tiden på udkig efter nye dygtige kolleger i vores telemarketingkampagne. Vi glæder os til at høre fra dig! Vi tager kontakt til dig i tilfælde af indkaldelse til en uddybende samtale.

    Folkekirkens Nødhjælp hjælper mennesker i hele verden uanset deres baggrund. Vi opfordrer dig til at søge stillingen uanset alder, køn, race eller religion.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Maj

    Chauffør Domino

    8200, Aarhus N

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    For chauffører +18 år, er kørekort i kategori B en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser