Privat-konto

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Betalingsmetoder: Dankort, Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro

Har du allerede en konto ? Log ind nu

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login
loading

Sortér

Postnummer/By

Efter branche

Ledige stillinger

  • Restaurant Flammen

    14. Jun

    6000, Kolding

    Er du vores nye opvasker?

    Som opvasker er du ansvarlig for, at vores gæster kan få noget at spise på og drikke af. Og noget som ikke alene er rent, men som også sikrer vores høje hygiejnestandarder.

    Velkommen til restaurant Flammen

    Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 15 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet buffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

    Vi lægger vægt på følgende ved ansættelse:

    • At du har afsluttet 9. klasse og er under 18 år
    • At du er en positiv, udadvendt og smilende person
    • At du kan arbejde effektivt, selvstændigt og professionelt
    • At du kan holde hovedet koldt og bevare overblikket i stressede situationer
    • At du kan indgå i et stort team med mange forskellige mennesker samt bidrage til et godt sammenhold
    • Kan tale, læse og skrive dansk
    • Kan fremvise en straffeattest

    Vi tilbyder:

    • Gennemsnitlig 5-10 timers arbejdsuge, fordelt skiftende over alle ugens dage
    • Et godt og sundt arbejdsmiljø med overenskomst hos 3F - også for medarbejdere under 18 år
    • Arbejdstider i tidsrummet 16:30 til 23:00
    • Dygtige og læringsivrige medarbejdere
    • En udfordrende hverdag med et fast koncept
    • En række attraktive medarbejdergoder
    • Opstart snarest muligt

    Vi inviterer løbende til samtale, så send os din motiverede ansøgning vedhæftet CV, billede og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

    Vi glæder os til at høre fra dig :)

    Læs mere
  • Bilka

    14. Jun

    Servicemedarbejder under 18 år til Food og Nearfood

    Vil du ha’ et job, der gi’r plads til både studie og fritid? Hvor kolleger bliver til kammerater, og hvor I sammen får fede erfaringer på en sjov og afvekslende arbejdsplads?

    Medarbejder i Food og Nearfood – et job for dig?
    Lige nu har vi brug for en medarbejder under 18 år til Food og Nearfood. Du skal bl.a. være med til at holde afdelingen flot og indbydende og hjælpe vores kunder, når de har spørgsmål. Kom med din begejstring og et stort smil – resten skal vi nok lære dig, når du begynder i jobbet.

    En arbejdsplads hvor du gør en forskel
    I et job i Bilka gør du en forskel – som medarbejder og som kollega – uanset hvem du er! Til gengæld gør jobbet også en forskel for dig. Du bliver del af et stærkt fællesskab, får nye kompetencer og værdifulde erfaringer, som du kan bruge fremover.

    Flere fordele …
    Bilka er del af Salling Group, der er en af Danmarks største arbejdspladser. Det giver dig fordele, du ikke får andre steder – fx rabatter hos koncernens øvrige brands som fx Starbucks, Netto, føtex, BR og Carl’s Jr. Og muligheden for at indgå i et stort og stærkt fællesskab, som vi også dyrker ved sjove og hyggelige fællesarrangementer.

    Masser af muligheder …
    I et job i Bilka lærer du ikke kun noget nyt på hver vagt. Du vokser også som menneske gennem samarbejde med dine mange dygtige, hjælpsomme og helt forskellige kolleger. Og så får du adgang til vores medarbejder-app. Med den kan du bl.a. bytte vagter, så der også bliver plads til skole, venner og fritidsinteresser.

    Og mere mening …
    I Bilka får du en arbejdsplads, der engagerer sig i samfundet. Vi støtter fx Fødevarebankens tiltag mod madspild. Og Salling Fondene giver økonomisk støtte til projekter og foreninger, der medvirker til at skabe en bæredygtig udvikling og hjælper nogle af samfundets mest udsatte grupper.

    Søg jobbet hvis du …

    • er under 18 år
    • møder stabilt op, når du har vagter
    • kan tage ansvar og vil gøre en forskel
    • vil hjælpe kunderne med et smil – også når det går stærkt
    • er en venlig og hjælpsom kollega

    Lyder det som et job for dig? Så klik på linket og send os din ansøgning med det samme.

    Klik på billedet og se en film om at arbejde i Bilka.


     

    Vi glæder os til at møde dig!

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 9000 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Bilka

    14. Jun

    Salgsassistent til Food

    Vil du have et job med ordnede forhold og gode udviklingsmuligheder? Så er en stilling i Bilka måske lige noget for dig.

    Her bliver du en del af et ungt og socialt miljø. Vi sørger for, at du får den rette oplæring til jobbet, og hvis du er klar på mere, er der masser af veje, du kan gå.

    Bilka som arbejdsplads
    I Bilka har vi en klar ambition om at være Den Bedste Arbejdsplads i detailbranchen. Hver eneste dag arbejder vi målrettet på at gøre os fortjent til den titel blandt vores medarbejdere.

    Som medarbejder i Bilka – uanset niveau – har du mulighed for at udvikle dig fagligt og menneskeligt og forfølge dine karrieredrømme. Uanset om din fremtid ligger i detailbranchen eller et andet sted, giver vi dig et solidt fundament. Og vi ved, at jo mere tilfredse og dygtige medarbejdere vi har, desto bedre rustede er vi til at sikre, at kunderne vælger at handle hos os.

    Du får en alsidig hverdag med ansvar  
    Der er ingen dage, der er helt ens, så dine opgaver varierer. Nogle opgaver løser du alene, andre løser du med dine kolleger.

    Du er den første, kunderne ser, og når du møder dem med et smil, hjælpsomhed og giver dem god service, er du med til at skabe den gode kundeoplevelse.

    Få erfaring til dit CV
    Men du får meget mere med i rygsækken. Du får erfaring med dagligdagen i en detailbutik, og du lærer at samarbejde for at finde frem til de bedste løsninger. Du lærer også at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger, når du hjælper kunder og kolleger. Og alt det kan du skrive på CV’et, når du engang vil videre.

    Du bliver en del af fællesskabet
    Det bedste ved at arbejde i Bilka er, at du får en masse gode kolleger. Her indgår du i et team og på en arbejdsplads, hvor holdånden er høj.  Du bliver ikke kun en del af en afdeling. Du er med i fællesskabet i hele butikken, og du er kollega i såvel kæden som hele virksomheden. Det kan være en stor hjælp, hvis du fx flytter til en anden by i forbindelse med dit studie og har behov for et studiejob der.

    Du kender dine arbejdstider
    Du har altid din vagtplan ved hånden i vores digitale medarbejderapp, hvor du også har direkte adgang til en række informationer og personalegoder. Vi bestræber os naturligvis på, at din vagtplan passer med din eventuelle skole eller dit studie.

    Vil du med på holdet?
    Vi er på udkig efter dig, som gerne giver dine kolleger en ekstra hånd, når I sammen leverer den store, fælles indsats, der skal til, for at i med stolthed kan tage godt imod kunderne i afdelingen. Med dit gode overblik tager du gerne ejerskab – og også lederskab, hvis der er behov for det.

    Specialbutik med stort udvalg
    I Food har vi alt, hvad hjertet kan begære til hverdag og fest. Vi har naturligvis alle klassikerne og basisvarerne, men vi har også en lang række spændende specialvarer, som vi er stolte af, og som kunderne sætter stor pris på.

    Vores udvalg er stort og inkluderer bl.a. brød og kager, slik og chokolade, konserves, dyremad, øl og vand, ligesom vi tilbyder vores kunder masser af økologi, vegetariske/veganske alternativer og produkter fri for gluten og sukker. Vi er en stab af gode medarbejdere, der spænder vidt i både alder, erfaring og specialviden.

    Er det noget for dig, så send os din ansøgning med det samme gennem linket her på siden.

    Vi glæder os til at lære dig at kende.

     

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 8.500 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    9. Jun

    Introduktion

    Vil du spille en afgørende rolle for Europas største og hurtigst voksende detailkæde? Har du ledelsesevner og mod på at rykke dine butikker, dit team og dig selv fremad hver dag? Og har du en akademisk baggrund? Så er du måske vores nye District Manager til Jylland!

    Lidl er en af verdens største dagligvarekæder med mere end 12.200 butikker på verdensplan. Vi har på nuværende tidspunkt 159 butikker i Danmark, men åbner konstant flere butikker. Derfor søger vi lige nu District Managers til Jylland.

    I #teamlidl har vi højt til loftet og plads til at tænke stort. Med høje fælles ambitioner og en vision om at blive danskernes førstevalg, arbejder vi hver dag hårdt for at skabe resultater og fortsætte vores vækst på det danske marked.

    Om jobbet

    Som District Manager spiller du en afgørende rolle for Lidls fremtid. Du bliver ansvarlig for 4-6 butikker med omkring 100 medarbejdere i et konkurrencepræget marked. Din dagligdag vil foregå ude i butikkerne, som så vidt muligt ligger inden for rækkevidde af din bopæl.

    Du bliver blandt andet ansvarlig for at:

    • skabe resultater
    • lede ledere og bidrage aktivt til værdifuld sparring
    • være et forbillede og understøtte teamet i diverse opgaver
    • sikre implementering af velafprøvede koncepter
    • lede gennem klar kommunikation og skabe tillid
    • sikre udvikling, trivsel, motivation og fastholdelse i dine butikker
    • følge politikker, processer og forretningsmål
    • analysere og optimere diverse nøgletal
    • arbejde med hele HR-paletten fra rekruttering til fratrædelse

    Om dig

    • Du har en akademisk uddannelse på minimum bachelorniveau eller tilsvarende
    • Du har udpræget forretningssans og -forståelse, så du kan analysere og opnå dine nøgletal for butikken
    • Du er resultatorienteret og kan prioritere, organisere og på baggrund heraf træffe (hurtige) beslutninger
    • Du er motiveret for at drive dit team til succes og vil altid yde dit bedste for dine medarbejdere
    • Med en skarp sans for at bevare overblikket formår du at tænke langsigtet og planlægge din tid effektivt
    • Du har gennemslagskraft, tager initiativ og udviser ansvarlighed overfor dine medarbejdere, kunder og samarbejdspartnere
    • Praktisk erfaring med ledelse er en fordel, men ikke et krav
    • Du er flydende i dansk og engelsk både på skrift og i tale

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling med grænseløse karrieremuligheder, der vil udfordre og udvikle dig ledelsesmæssigt, fagligt og personligt
    • Et grundigt oplæringsforløb, som giver dig forudsætningerne for at lykkes i jobbet, hvor fokus er på at lære forretningen, dine medarbejdere, butikker og fremtidige samarbejdspartnere at kende.
    • Konkurrencedygtig lønpakke med en startløn fra 45.000 - 60.000 kr. brutto om måneden
    • Fri bil - din bil er dit kontor, og det giver dig fleksibilitet og frihed
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    • En varierende og fleksibel arbejdsdag med ansvar og frihed til selv at kunne planlægge arbejdsdagen
    • Mulighed for sundhedsordning
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.


    Ansøgningsfrist d. 6. juni
    Vi behandler kandidater løbende, så send gerne dit CV hurtigst muligt.

    I rekrutteringsprocessen kan du forvente: screening, videointerview og en rekrutteringsdag, som vil forekomme torsdag d. 13. juni og 20. juni i Aarhus, mens samtaler vil foregå i uge 25 og 26.

    Tiltrædelse er senest 1. september 2024.

    Har du spørgsmål?
    Ved spørgsmål til jobbet eller rekrutteringsprocessen kan du kontakte ansvarlig Recruiter, Ida Marie, på +45 60 34 03 08 på hverdage mellem kl. 09.00-15.00 eller ved at sende en mail til jobilidlhq@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage dit CV!

    Læs mere
  • Føtex

    14. Jun

    Salgsassistentelev til Køl og Frost

    Du er det første kunderne møder ude i varehusene og butikkerne. Du kender det sikkert godt – som kunde mærker man hurtigt forskellen på en medarbejder, der er servicemindet og engageret i sit arbejde, og én, der ikke er. Det er forskellen, der gør, at kunderne kommer igen og igen.

    I Salling Group har vi derfor store forventninger til dig. Det er en ubegrundet fordom, at du blot fylder varer på hylder – for hos os vil du i høj grad komme til at arbejde med områder som kundevejledning, samarbejde, salg, drift og mange andre fede opgaver.


    Hverdagen

    Du bliver fra starten engageret i et levende arbejdsliv med masser af ansvar, for selvom du er under uddannelse, er du også allerede i gang med din karriere.

    Ansøgningskrav

    For at starte som salgsassistentelev hos os, skal du have gennemført en af nedenstående uddannelser:

    • EUD/EUX Business-eksamen
    • HHX-eksamen
    • Studentereksamen, HF’er eller HTX’er kombineret med 5-ugers EUD/HGS

    Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og adgangskrav lige her

    Så er du på jagt efter en uddannelse, hvor mulighederne for at gøre karriere er rigtig gode? Har du gåpåmod og evner til at gennemføre et seriøst uddannelsesforløb – så er salgsassistentelevuddannelsen lige noget for dig!

    Jobbet
    Du bliver med det samme en del af et velfungerende team i en af Danmarks største virksomheder. Du kan forvente en afvekslende hverdag, hvor du får kundekontakt fra første dag og hurtigt ansvar for dine egne områder.

    Du arbejder blandt andet med

    • salg
    • eksponering af varer
    • kundevejledning
    • drift af varehuset


    Lidt om Køl og Frost
    I afdelingen sælger vi en bred vifte af mad. Her er de færdigpakkede produkter fra vores leverandører sammen med de varer, som vi selv producerer i slagterafdelingen. Hos os finder kunderne altid aktuelle varer, der følger sæsoner og traditioner, samtidig med at vi tilbyder spændende, nye smagsoplevelser og specialiteter fra ind- og udland.


    Interesseret?
    Læs mere på her.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Føtex

    14. Jun

    h3>Gourmetslagterelev

    Er du klar til en uddannelse, og har du viljen til at blive den dygtigste gourmetslagter?

    Nogle mennesker har den, andre har ikke - passionen for madlavning og evnen til at skabe madoplevelser som andre husker.

    I Salling Group udbyder vi gourmetslagteruddannelsen som er for dig, der brænder for kvalitet og god smag. Lækkert kød, garniture og smagfulde madretter er blot noget af det, du som gourmetslagterelev kommer til at beskæftige dig med under uddannelsen.

    Det er ikke blot et kvalitetstempel at købe kød hos slagteren – det er fremtiden. Kvalitet, økologi og gourmetoplevelser er kommet for at blive, så der bliver brug for dygtige gourmetslagtere fremover. De fleste mennesker sætter nemlig pris på den gode og faglige vejledning, de kan få ved slagteren – både når det gælder en hyggelig middag for to, og når de får venner på besøg.

    Du tager en uddannelse, hvor du sætter kvalitet og faglig stolthed højt samtidig med, at du har kunder og salg for øje. Uddannelsen er en kombination af praktik i et varehus og skoleophold på teknisk skole. Ud over skoleopholdene på teknisk skole deltager du på to spændende skoleophold sammen med de øvrige elever fra Salling Group.

    Hvor lang tid tager uddannelsen? 
    Hvis du kommer direkte fra 9. eller 10. klasse skal du starte med at tage grundforløbet indenfor slagterfaget. Det tager 6 måneder. Derefter skal du stå i lære i 3 år og 6 måneder.

    Hvis du allerede har gennemført grundforløbet for slagterfaget inden du starter i lære hos os, skal du stå i lære i 3 år og 6 måneder.

    Hvem er du?
    Du har lysten til at arbejde med både hoved og hænder. Du kan have været omkring andre karriereplaner og drømmejob, som har vist dig, at du trives i en hverdag, hvor du både bruger din fysik og din viden.

    Din baggrund er ikke altafgørende – måske har du erfaringer fra flere forskellige jobs, måske har du prøvet dig af på en anden uddannelse, måske er du nået til et sted i dit arbejdsliv, hvor du har fået lyst til at skifte retning og forfølge en ny drøm som gourmetslagter. Vigtigst er det, at du er klar til at tage ansvar for din fremtid med en moden tilgang og pålidelighed. 

    Fremtiden
    Har du appetit på mere? Vi har en spændende fremtid ventende på dig, der gerne vil gøre karriere hos os efter endt uddannelse. Hvad enten du drømmer om at dygtiggøre dig som gourmetslagter, eller har viljen til at blive leder, så viser vi vejen.

    Interesseret? Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og fremtidsmuligheder lige her.

    Vi glæder os til at høre fra dig

    Læs mere
  • Føtex

    14. Jun

    Gourmetslagterelev

    Har du viljen til at blive den dygtigste gourmetslagter?

    Nogle mennesker har den, andre har ikke - passionen for madlavning og evnen til at skabe madoplevelser som andre husker.

    I Salling Group udbyder vi gourmetslagteruddannelsen som er for dig, der brænder for kvalitet og god smag. Lækkert kød, garniture og smagfulde madretter er blot noget af det, du som gourmetslagterelev kommer til at beskæftige dig med under uddannelsen.

    Det er ikke blot et kvalitetstempel at købe kød hos slagteren – det er fremtiden. Kvalitet, økologi og gourmetoplevelser er kommet for at blive, så der bliver brug for dygtige gourmetslagtere fremover. De fleste mennesker sætter nemlig pris på den gode og faglige vejledning, de kan få ved slagteren – både når det gælder en hyggelig middag for to, og når de får venner på besøg.

    Du tager en uddannelse, hvor du sætter kvalitet og faglig stolthed højt samtidig med, at du har kunder og salg for øje. Uddannelsen er en kombination af praktik i et varehus og skoleophold på teknisk skole. Ud over skoleopholdene på teknisk skole deltager du på to spændende skoleophold sammen med de øvrige elever fra Salling Group.

    Hvor lang tid tager uddannelsen? 
    Hvis du kommer direkte fra 9. eller 10. klasse skal du starte med at tage grundforløbet indenfor slagterfaget. Det tager 6 måneder. Derefter skal du stå i lære i 3 år og 6 måneder.

    Hvis du allerede har gennemført grundforløbet for slagterfaget inden du starter i lære hos os, skal du stå i lære i 3 år og 6 måneder.

    Fremtiden
    Har du appetit på mere? Vi har en spændende fremtid ventende på dig, der gerne vil gøre karriere hos os efter endt uddannelse. Hvad enten du drømmer om at dygtiggøre dig som gourmetslagter, eller har viljen til at blive leder, så viser vi vejen.

    Interesseret? Læs mere om både skoleophold, din hverdag i varehuset og fremtidsmuligheder lige her.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    14. Jun

    Overskudsagtig butiksassistent

    Hvad slår en dygtig butiksassistent, som helt overskudsagtigt lige giver dig et smil med på vejen? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som butiksassistent suser du nemlig rundt mellem kolleger og kunder og sørger for, at der er orden i butikken. Der aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os. Og det her kan sagtens være dit første job, vi lærer dig hvordan du yder førsteklasses service.

    Helt kort så skal du

    • betjene kunder ved kassen med et smil
    • trimme hylder og fylde varer op
    • stå for oprydning og lettere rengøring
    • have ansvar for mindre områder – fx blomster eller udeområdet

    Alle de gode grunde
    Du får et fedt job på en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer og et godt fællesskab. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • en grundig oplæring
    • mulighed for at tilføje erhvervserfaring til dit CV
    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • masser af gode personaleordninger fx rabatter i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks
    • pensionsordning, når du er fyldt 20 år og har tre måneders anciennitet

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    14. Jun

    Butiksassistent under 18 år - fyldt med gåpåmod

    Hvad slår en butiksassistent, der har godt humør og ikke er bange for at tage fat? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som butiksassistent kan vores kunder møde dig rundt omkring i hele butikken. Måske møder de dig ved slikhylderne, hvor du er ved at sætte varer på plads. Eller måske finder de dig ved kassen, hvor du scanner varer ind og yder førsteklasses service.

    Helt kort så skal du

    • betjene kunder ved kassen med et smil
    • fylde op og trimme hylderne
    • stå for oprydning og lettere rengøring
    • håndtere flasker fra flaskeautomaten

    Alle de gode grunde
    Samarbejde og fællesskab er nogle af de ting, der gør det sjovt at arbejde i Netto. Mange af vores kolleger er også blevet venner. Du bliver en del af et fællesskab med mange forskellige kolleger – med god energi og fuld fart på. I Netto er der plads til alle.

    Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • en grundig oplæring
    • mulighed for at tilføje erhvervserfaring til dit CV
    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • personalerabat i Bilka, føtex, Netto, Carl’s Jr. og Starbucks

    Kriterier
    For at søge stillingen er det vigtigt, at du

    • er mellem 15 og 18 år
    • har afsluttet 9. klasse

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning og cv til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det vi laver er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Netto Danmark

    31. Maj

    Overskudsagtig butiksassistent

    Hvad slår en dygtig butiksassistent, som helt overskudsagtigt lige giver dig et smil med på vejen? Ikke ret meget, hvis du spørger os. Og hvis du er enig, så er denne stilling måske noget for dig.

    Som butiksassistent suser du nemlig rundt mellem kolleger og kunder og sørger for, at der er orden i butikken. Der aldrig to dage, der er ens, og vi regner med dig – ligesom at du altid kan regne med os. Og det her kan sagtens være dit første job, vi lærer dig hvordan du yder førsteklasses service.

    Helt kort så skal du

    • betjene kunder ved kassen med et smil
    • trimme hylder og fylde varer op
    • stå for oprydning og lettere rengøring
    • have ansvar for mindre områder – fx blomster eller udeområdet

    Alle de gode grunde
    Du får et fedt job på en sjov arbejdsplads med fantastiske kollegaer og et godt fællesskab. Og hvis vi lige skal nævne et par andre ting, så får du også

    • en grundig oplæring
    • mulighed for at tilføje erhvervserfaring til dit CV
    • frisk frugt og grønt på arbejdspladsen – hver dag
    • mulighed for leje af feriehuse og lejligheder i ind- og udland
    • masser af gode personaleordninger fx rabatter i Bilka, føtex, Netto, Carl's Jr. og Starbucks
    • pensionsordning, når du er fyldt 20 år og har tre måneders anciennitet

    Er du vores nye kollega?
    Send din ansøgning til os via linket nedenfor. Vi inviterer løbende til samtale, så søg allerede i dag.

    Vi glæder os til at høre fra dig!

     

    Netto – vi bærer vores logo med stolthed

    Du kender måske allerede Netto som Danmarks største dagligvarekæde – men vidste du også, at vores medarbejdere er rigtig glade for at arbejde her?

    Du bliver nemlig del af et helt specielt sammenhold med masser af opbakning, og hvor vi alle løfter i flok. For det, vi laver, er vigtigt, men dem, vi laver det med, er endnu vigtigere.

    Vi håber, du er lige så begejstret for dyrevelfærd, reduktion af madspild og en bæredygtig fremtid, som vi er. Vi har bl.a. vores eget økologiske brand: ØGO. Og det er naturligvis til gode Netto-priser.

    Læs mere
  • Bilka

    14. Jun

    Servicemedarbejder under 18 år til Frugt og Grønt

    Vil du ha’ et job, der gi’r plads til både studie og fritid? Hvor kolleger bliver til kammerater, og hvor I sammen får fede erfaringer på en sjov og afvekslende arbejdsplads?

    Medarbejder i Frugt og Grønt – et job for dig?
    Lige nu har vi brug for en medarbejder under 18 år til Frugt og Grønt. Har du let til smil, og vil du være med til at præsentere en lækker og indbydende frugt- og grøntafdeling, så er jobbet sikkert lige dig.Vi er et team af dygtige og positive kolleger. Vi er stolte af vores yderst brede og sæsonaktuelle udvalg af frugt og grønt, og vi glæder os til at få dig med på holdet. Vi skal nok klæde dig på til jobbet, når du begynder.

    En arbejdsplads hvor du gør en forskel
    I et job i Bilka gør du en forskel – som medarbejder og som kollega – uanset hvem du er! Til gengæld gør jobbet også en forskel for dig. Du bliver del af et stærkt fællesskab, får nye kompetencer og værdifulde erfaringer, som du kan bruge fremover.

    Flere fordele …
    Bilka er del af Salling Group, der er en af Danmarks største arbejdspladser. Det giver dig fordele, du ikke får andre steder – fx rabatter hos koncernens øvrige brands som fx Starbucks, Netto, føtex, BR og Carl’s Jr. Og muligheden for at indgå i et stort og stærkt fællesskab, som vi også dyrker ved sjove og hyggelige fællesarrangementer.

    Masser af muligheder …
    I et job i Bilka lærer du ikke kun noget nyt på hver vagt. Du vokser også som menneske gennem samarbejde med dine mange dygtige, hjælpsomme og helt forskellige kolleger. Og så får du adgang til vores medarbejder-app. Med den kan du bl.a. bytte vagter, så der også bliver plads til skole, venner og fritidsinteresser.

    Og mere mening …
    I Bilka får du en arbejdsplads, der engagerer sig i samfundet. Vi støtter fx Fødevarebankens tiltag mod madspild. Og Salling Fondene giver økonomisk støtte til projekter og foreninger, der medvirker til at skabe en bæredygtig udvikling og hjælper nogle af samfundets mest udsatte grupper.

    Søg jobbet hvis du … 

    • er fyldt 15 år og har afsluttet 9. klasse
    • er under 18 år
    • møder stabilt op, når du har vagter
    • kan tage ansvar og vil gøre en forskel
    • vil hjælpe kunderne med et smil – også når det går stærkt
    • er en venlig og hjælpsom kollega

    Lyder det som et job for dig? Så klik på linket og send os din ansøgning med det samme.

    Klik på billedet og se en film om at arbejde i Bilka.


     

    Vi glæder os til at møde dig!

    Bilka er et hypermarked i konstant vækst. Vi har en brændende ambition om at være den mest attraktive arbejdsplads i dansk detailhandel. Så grib chancen, realiser dit potentiale og få 9000 ambitiøse kolleger, der slet ikke kan lade være med at udvikle og forbedre.

    Læs mere
  • Power

    31. Maj

    1612, København V / 2000, Frederiksberg / 2600, Glostrup / 2610, Rødovre / 2635, Ishøj / 2730, Herlev / 2800, Kongens Lyngby / 4100, Ringsted / 4200, Slagelse / 4300, Holbæk / 4600, Køge / 4700, Næstved / 4800, Nykøbing F / 5220, Odense SØ / 6000, Kolding / 6100, Haderslev / 6400, Sønderborg / 6715, Esbjerg N / 7400, Herning / 7500, Holstebro / 8260, Viby J / 8381, Tilst / 8500, Grenaa / 8700, Horsens / 8960, Randers SØ / 9200, Aalborg SV / 9900, Frederikshavn

    Bliv ELEV i POWER og kickstart din karriere i detail

     
    POWER søger elever til POWERS fantastiske elevuddannelse. Derfor søger vi nu et nyt hold ambitiøse elever, der har lyst til at være en del af POWER i et alsidigt fællesskab med 1000 erfarne kolleger.


    Den to-årige uddannelse sender dig hele vejen rundt i detailkæden og giver dig et uvurderligt indblik i alle sider af forretningen, inklusive vores unikke omnichannel-succes.

    Med andre ord får du som POWER-Elev et springbræt til en karriere i detail, der tager afsæt i den virkelige verden. Vi lover ikke, at noget bliver som det plejer, men vi garanterer, at du bliver pakket med erfaring, mens du har det sjovt.

    Vi har en nøje plan med dig. Er du klar?

    Din profi

     

    • Du er ambitiøs. Vi elsker talenter og driver dem gerne frem. De fleste af vores varehuschefer er selv startet som elever – og vi håber, at du også er en af detailbranchens kommende stjerner.
    • Du er nysgerrig som få – og klar på at møde detailverdenen som en åben legeplads, hvor du får indblik og erfaring hele vejen rundt i butikskæden. Det gælder alt fra global logistik til, hvordan du møder kunden på gulvet.
    • Du er tændt på at få indsigt i afgørende discipliner for fremtidens detail: markedsføring, e-commerce og kundesupport. Og ikke mindst klar på at lære fra nogle af de bedste i branchen.
    • Du er interesseret i at arbejde med flere typer af produkter og lære at sælge computere, TV og hårde hvidevarer med den vildeste energi.
    • Du foretrækker aktivt at bruge det, du lærer – og er klar på at skifte mellem skoleophold og praksis i butikken.
    • Du foretrækker at uddanne dig et sted, hvor fællesskabet er i førersædet, og hvor du får lige dele oplevelser og ny viden.
    • Du pakker gerne rygsækken til en studietur til Sverige med dine kollegaer. Her tager vi dig med ind i cockpittet på POWERs centrallager og noget, vi ikke kan røbe endnu.

    Det praktiske

     

    • POWER-Eleverne starter den 1. august 2024
    • Som POWER-Elev binder du dig til et forløb på to år.
    • Du bor sammenlagt ni uger på skolehjem ved fagskolen Tradium i Randers. Her gennemfører du to grundforløb med fem grundfag på C-niveau samt et uddannelsesspecifikt fag og en afsluttende grundfagsprøve.
    • Du veksler mellem en uge på skolebænken og en uge i butik.
    • Undervisningen skifter mellem gruppearbejde, projektforløb og faglige udfordringer.
    • Du får løn efter overenskomst, og POWER dækker alle omkostninger til arrangementer, studietur og transport.
    • I POWER vægter vi din ageren og adfærd i Varehuset højere end dine karakterer.


    Du søger elevplads i dét af vores varehuse, der passer dig bedst. Men du kan øge dine chancer for at blive en del af pionérholdet, hvis du søger flere steder. Vi søger elever i alle vores 27 varehuse. 


    Om POWER


    POWER er Danmarks førende elektronikkæde, der har taget Danmark med storm med et helt nyt koncept. 27 POWERHOUSES er skudt op over hele landet siden første åbning i 2015, og mange flere er på vej – til glæde for pris- og kvalitetsbevidste danskere.


    Vores mission er at gøre det til en oplevelse at købe elektronik. Derfor er POWER et sted fyldt med energi, begejstring og – vigtigst af alt – god service. Vi har nemlig de mest engagerede sælgere, de dygtigste ledere og de mest smilende kassemedarbejdere. Fordi vi kan lide det, vi laver.

    Læs mere
  • PWT Group

    4. Jun

    Vi søger en modeinteresseret og fleksibel deltidssælger, der kan give en ekstra hånd med, når vi har travlt i butikken.

    I vores butikker ønsker vi at give vores kunder en ekstraordinær god oplevelse. Vi har fokus på salg, kundeservice og den gode kundeoplevelse igennem vores passion for mode.

    JOBBET:

    Nyder du at tale med mennesker og elsker mødet med kunden, så er det præcis DIG vi leder efter.

    Som assistance vil din primære rolle være at klæde kunden på med moderigtigt tøj. Det vil du gøre sammen med dine gode kollegaer i et team, hvor vi har en uformel tone og altid spiller hinanden gode – det er nemlig sammen at vi skaber den gode kundeoplevelse og bedste service.

    Du vil skulle arbejde 1-2 gange om ugen - eftermiddage/aften og/eller weekend, og gerne have mulighed for at træde til og give en ekstra hånd med i travle perioder. 


    ANSÆTTELSESVILKÅR/BENEFITS:


    Vi har en række attraktive ansættelsesvilkår og benefits – Du kan læse mere om dem her

    Ud over vores benefits vil du altid kende din vagtplan 12 uger frem i tiden. På denne måde kan du planlægge dit arbejde og fritid på mest optimal vis.

    DU KOMMER MED:

    Du brænder for salg og mode. Du er åben, udadvendt og parat til at tage udfordringer i stiv arm. 

    Vi forventer, at du har et naturligt ønske om at skabe resultater gennem god kundeservice – hver eneste gang. 

    Erfaring fra et tidligere job i butik eller anden form for branche, hvor kundeservice og salg har været i fokus, vil være et plus.

    I BUTIKKEN VIL DINE ARBEJDSOPGAVER VÆRE:

    • At sikre det bedste salg, samtidig med kundeservicen er i top for vores kunder
    • At sikre butikken er salgsklar.
    • Varemodtagelse.
    • Merchandising, Trimme, optimere og vedligeholde butikken visuelt ud fra de retningslinjer, der er for kæden.
    • Hvervning af kundeklubmedlemmer

    Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte Sales Manager Andreas Nørtoft Bruus på tlf.  7234 9040.  

    Søg allerede i dag, da vi indkalder løbende til samtaler i rekrutteringsperioden. Vi ansætter så snart den rette kandidat er fundet.

    Opstart: Hurtigst muligt og gerne allerede i løbet af maj måned. 

    Arbejdssted: Tøjeksperten, Kongensgade 27, 5000 Odense C.

    Vi glæder os til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    1. Jul

    Fyn og øerne, Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Vestjylland, Trekanten, Sydjylland, Nordvestjylland

    Er du på udkig efter en elevplads, hvor du får de bedste kolleger og 1.000 kr. ekstra i måneden? Så har vi elevpladsen til dig! Bliv elev i Lidl med start i august 2024. 

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold. I Europas største dagligvarekæde kommer du med på en succesfuld rejse, hvor vi alle er drevet af målet om at blive danskernes førstevalg. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du får bl.a. lov til at styre din egen butik med dine elevkolleger, og du får et elevtillæg på hele 1.000 kr. ekstra oveni den overenskomstmæssige løn. 

    Mød vores tidligere elev Thea: 
    ”Noget af det, jeg tager med mig fra min elevtid i Lidl, er, hvor meget man som menneske kan blomstre og vokse med sine opgaver, når man påtager sig et ansvar. Jeg gik fra at være en ret genert pige til at være hende, der går forrest. Hvis jeg ikke havde været elev i Lidl, tror jeg ikke, at jeg havde udviklet mig lige så meget personligt og fagligt,” fortæller Thea.

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år 
    • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift 
    • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder 
    • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.

    Om dig

    • For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb 
    • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste 
    • Du har drive, holdånd og godt humør 
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam 
    • Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens.

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt 
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. ekstra hver måned* ? 
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK 
    • En grundig oplæring i Lidls arbejdsgange og koncepter 
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en frisk og ligefrem tone 
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger 
    • Mulighed for sundhedsordning 
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. 

     
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning og eksamensbevis til os. I din ansøgning kan du fortælle lidt om, hvem du er, og hvorfor du vil være elev i Lidl. 
    Du bedes derudover angive, hvilke butikker du søger til i din ansøgning, da vi søger butikselever til adskillige af vores butikker landet over. Du kan se alle de butikker, hvor vi søger elever her.

    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet, så send din ansøgning hurtigst muligt.

    Tiltrædelse: August 2024 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder. 

    *Ift. den gældende overenskomstmæssige elevløn
     
    Vil du med på #teamlidl? 
    Sådan søger du stillingen: 
    •    Klik på ”Søg job” 
    •    Udfyld formularen 
    •    Vedhæft dit CV, en motiveret ansøgning og dit eksamensbevis 
     
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken. 

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på elev@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • Lidl Danmark K/S

    31. Maj

    Trekanten, Nordjylland, Østjylland, Midtjylland, Vestjylland, Sydjylland, Nordvestjylland

    Er du på udkig efter en elevplads, hvor du får de bedste kolleger og 1.000 kr. ekstra i måneden? Så har vi elevpladsen til dig! Bliv elev i Lidl med start i august 2024. 

    På #teamlidl bliver du en del af et verdensklasse sammenhold. I Europas største dagligvarekæde kommer du med på en succesfuld rejse, hvor vi alle er drevet af målet om at blive danskernes førstevalg. Vi tilbyder dig en 2-årig elevuddannelse inden for detail, der kombinerer praktik med teori, og hvor mulighederne er uendelige; du får bl.a. lov til at styre din egen butik med dine elevkolleger, og du får et elevtillæg på hele 1.000 kr. ekstra oveni den overenskomstmæssige løn. 

    Mød vores tidligere elev Thea: 
    ”Noget af det, jeg tager med mig fra min elevtid i Lidl, er, hvor meget man som menneske kan blomstre og vokse med sine opgaver, når man påtager sig et ansvar. Jeg gik fra at være en ret genert pige til at være hende, der går forrest. Hvis jeg ikke havde været elev i Lidl, tror jeg ikke, at jeg havde udviklet mig lige så meget personligt og fagligt,” fortæller Thea.

    Om jobbet

    • 2-årig elevuddannelse, inklusiv 8 ugers skoleophold fordelt på de 2 år 
    • Du tilbringer hverdagene i en af vores Lidl-butikker, hvor du vil indgå som en del af den daglige butiksdrift 
    • Du kommer til at lære om alt fra varebestilling, planlægning og analyse af nøgletal til varepræsentation, opfyldning af varer og betjening af vores mange kunder 
    • 37 timers arbejdsuge hvor vagterne ligger i tidsrummet kl. 06.00-22.30 samt hver anden weekend. Da butikken er åben alle ugens dage, vil der forekomme dag-, aften- og weekendarbejde.

    Om dig

    • For at starte som elev i Lidl skal du have gennemført en HHX, EUD/EUX eller en HF, HTX, STX suppleret med 5 ugers grundforløb 
    • Du er ambitiøs og har viljen til at yde dit bedste 
    • Du har drive, holdånd og godt humør 
    • Du drømmer om at tage ansvar, skabe resultater og blive en del af et vinderteam 
    • Du trives i en virksomhed med højt tempo, masser af kundekontakt og hvor to dage sjældent er ens.

    Vi tilbyder

    • En spændende stilling der vil udfordre og udvikle dig fagligt såvel som personligt 
    • En uddannelse i en international virksomhed med gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere 
    • Et Lidl-elevtillæg på 1.000 kr. ekstra hver måned* ? 
    • Løn og vilkår i henhold til gældende overenskomst med HK 
    • En grundig oplæring i Lidls arbejdsgange og koncepter 
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring, humor og en frisk og ligefrem tone 
    • Et rigtig godt fællesskab med engagerede og dygtige kolleger 
    • Mulighed for sundhedsordning 
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m. 

     
    Lyder det som noget for dig? Så skynd dig at send din ansøgning og eksamensbevis til os. I din ansøgning kan du fortælle lidt om, hvem du er, og hvorfor du vil være elev i Lidl. 
    Du bedes derudover angive, hvilke butikker du søger til i din ansøgning, da vi søger butikselever til adskillige af vores butikker landet over. Du kan se alle de butikker, hvor vi søger elever her.

    Vi afholder løbende samtaler og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet, så send din ansøgning hurtigst muligt.

    Tiltrædelse: August 2024 med mulighed for at starte allerede nu som aflønnet butiksmedarbejder. 

    *Ift. den gældende overenskomstmæssige elevløn
     
    Vil du med på #teamlidl? 
    Sådan søger du stillingen: 
    •    Klik på ”den grønne ansøgningsknap” 
    •    Udfyld formularen 
    •    Vedhæft dit CV, en motiveret ansøgning og dit eksamensbevis 
     
    Vores rekrutteringsproces består af en telefonsamtale og en fysisk samtale i butikken. 

    Har du spørgsmål til stillingen eller ansøgningsprocessen, er du velkommen til at kontakte Recruiting på elev@lidl.dk.

    Vi ser frem til at modtage din ansøgning! 

    Læs mere
  • Loggershut

    31. Maj

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Loggershut

    31. Maj

    Har du mange visninger på din YouTube kanal og en god dialog med dine abonnenter, så har du her muligheden for at tjene penge på din YouTube-kanal.

    På Loggershut.dk kan du lave en gratis profil, og derved gøre dig synlig for virksomheder, som gerne vil bruge dig og din YouTube-kanal, til at sælge virksomhedens varer eller services. Det foregår ved, at du er en såkaldt 'influencer'. Det vil sige, at du kan på din YouTube kanal fortælle dine følgere om virksomhedens varer eller services.

    Hvilke virksomheder du vil reklamere for, bestemmer du selv.

    Hvad du tjener som youtuber er noget, som du aftaler med virksomhederne. Men her kan du få et lille hint: Hvordan tjener jeg penge på YouTube?

    Du bestemmer også selv, hvor lang tid du gerne vil være en del af Loggershut.dk. Det eneste du skal gøre, er at klikke nederst på den grønne ansøgningsknap. Så bliver du ledt til forsiden på Loggershut.dk, hvorfra du kan oprette en: Influencer profil.

    Kender du også en god ven eller veninde, der kunne have glæde af at blive influencer, så del gerne dette jobopslag. 

    Ansøgningsproces

    Efter du har tilmeldt dig som influencer, så vil Loggershut.dk lige tjekke dine sociale medier.

    For at blive godkendt skal du som minimum:

    • Oplyse et link til din YouTube-kanal (ikke bare et link til https://www.youtube.com)
    • Have en offentlig YouTube-kanal

    Du vil derefter hurtigst muligt modtage en email, hvis du bliver godkendt som influencer på Loggershut.dk. På den måde kan du have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • 7-Eleven

    12. Jun

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Vi kan tilbyde dig et fritidsjob.

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer. Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-datavas, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Læs mere
  • 7-Eleven

    12. Jun

    ER DU SERVICEMINDET, IMØDEKOMMENDE OG SELVSTÆNDIG?

    Vi søger dig, der kan lide at møde mange mennesker og give kunderne en god service, så det bliver sjovt at være både kunde og medarbejder i butikken.

    VI TILBYDER DIG:

    Uanset hvad du søger, bliver du hos os en del af et stærkt brand og convenience-kæde, som er verdensførende indenfor food-innovation, bæredygtighed og dyrevelfærd.
    Selvom vi er meget resultatorienterede, er det vigtigt for os at det er sjovt at være på arbejde, du kan derfor også se frem til at blive en del af et godt team med glade og fleksible kollegaer. En arbejdsplads hvor vi arbejder både for og med hinanden.

    ARBEJDSOPGAVER

    Sammen med dine søde og dygtige kollegaer, vil du få mulighed for at tage ansvar for at skabe den gode butiksoplevelse, både direkte overfor kunderne i service-øjeblikket, men også ved at optimere vores fysiske butiksrammer gennem trimning og opfyldning af varer.
    Vores ansatte er en vigtig del af den daglige drift, da der løbende skal tilberedes frisk mad af høj kvalitet, foretages lettere rengøring og kvalitetskontrol, og vi har stor tillid til at vores ansatte yder et godt og selvstændigt stykke arbejde i løbet af deres vagt.

    SØG JOBBET I DAG:

    Klik på den grønne ansøgningsknap, som du ser nedenfor, for at se vores ledige stillinger.

    Find det job, du gerne vil søge - eller upload dit CV/ansøgning i vores CV-database, hvis du ikke lige finder et job i dit område.

    Du kan også sende en uopfordret ansøgning til job@7-Eleven.dk - husk at skrive hvor i landet du søger!

    Læs mere
  • Job Squad

    31. Maj

    Bliv en del af vores passionerede kundeserviceteam hos Booking.com i Sofia, Bulgarien! Betalt relocation

    Drømmer du om nye udfordringer? Nu har du chancen for at prøve kræfter af med et job i udlandet ved at søge denne super spændende stilling! 

    Sofia, som er hovedstaden i Bulgarien, er en fortryllende by, der kombinerer historie, kultur og modernitet på en enestående måde. Dens charme ligger i det spændende mix af gamle bygninger, smukke parker og pulserende byliv. Sofia er kendt for sine åbne grønne områder, der tilbyder en dejlig flugt fra byens travle rytme.

    Alt i alt byder Sofia på en unik livsstil, hvor historie, natur og moderne kultur smelter sammen. Det er en by, der byder velkommen med åbne arme og giver beboerne en positiv oplevelse af autentisk bulgarsk charme

    Om arbejdet:

    Som en del af Booking.com team’et får du mulighed for at være rejsendes personlige rejserådgiver. Du vil besvare telefonopkald, chatte og besvare e-mails fra kunder, hvor du hjælper dem med at opfylde deres rejseønsker. Med din ekspertise vil du sikre, at kunderne får en skræddersyet og uforglemmelig rejseoplevelse.

    Du vil blive en del af et globalt netværk af dedikerede kolleger, der deler din passion for rejser og kundeservice.

     

    Vi tilbyder dig:

    • Betalt hotel i de første 14 dage
    • 490 BGN tilbagebetalt for flybilletten efter du har været 6 måneder hos firmaet
    • En moderne arbejdsplads med gode personalefaciliteter
    • Et bredt udvalgt af firmaarrangementer
    • Månedlig transport bonus på 50 BGN
    • Forsikring

    Du vil skulle arbejde mandag til fredag fra 10-19.

    Der er mulighed for at opnå en månedlig bonus, hvis du opnår de mål, som firmaet sætter for dig.

     

    Det er let at få mere information ved at udfylde nedenstående formular. 

    Så bliver du kontaktet at Job Squad, der står for udvælgelsen af ansøgerne:

    [kontakt-form-b2b]

    Hvad forventer vi af dig?

    • At du er mindst 18 år gammel
    • Er flydende i dansk (tale og skrift) og har gode engelskkundskaber.
    • At du har grundlæggende computerfærdigheder
    • At du har serviceorienteret og professionel
    • At du har et ønske om at arbejde i mindst 6 måneder

    Ansøg i dag, og vær med til at skabe uforglemmelige rejseoplevelser for kunderne!

    Læs mere
loading