Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    29. Aug

    For vores kunde Transcom søger vi lige nu nye medarbejdere til deres afdeling i den charmerende storby Riga! Du får mulighed for at styrke dit engelsk og samtidig bliver du del af et passioneret skandinavisk team i Stockholm!

    ”Du får en oplevelse for livet. Vi er alle sammen lidt på udebane her i Letland, så vi har et meget tæt sammenhold. Og det har været rigtig godt for mig at komme lidt væk hjemmefra. Man starter sådan lidt på en frisk,” fortæller 25-årige Rikke. 
    Rikke tog chancen og flyttede til Letland og har ikke planer om at komme hjem igen foreløbig. 

    - Står du der i livet, hvor et nyt eventyr kan blive det helt rette vendepunkt for dig? 
    - Vil du have 20 nye venner i vores skandinaviske kundeserviceteam af danskere, nordmænd og svenskere? 
    - Og vil du skrive nye kompetencer på dit CV fra en stor, verdensomspændende virksomhed? 

    Der kan være mange gode grunde til at søge dette job
    Det kan være, at du har et sabbatår? Men det kan også være, at du har lyst til at forbedre dit engelsk eller blot prøve noget helt nyt i et andet land? Og da vi søger flere medarbejdere, kan du også tage din ven eller kæreste med.

    Vi sørger for det hele
    Du kommer til at bo og arbejde i Letlands smukke hovedstad Riga. Det er en hyggelig og billig by at leve i, og alle er meget venlige og åbne. Du får betalt rejsen til Riga, betalt hotelophold de første 30 dage, hjælp med at finde egen bolig efter den første måned og fast grundløn. Yderligere kan du nyde gavn af ansættelsesgoder såsom gratis fitness, taletidskort, billetter til offentlig transport og mange andre goder, så du får et godt ophold. Du får mulighed for at sætte dit eget præg på din vagtplan, så der er tid til at rejse i weekenden! Om det er til Danmark eller en anden spændende by i Europa, det er op til dig!

    Bliv en del af et stærkt kundeserviceteam
    Som kundeservicemedarbejder tager du imod kundehenvendelser fra den globale betalingsvirksomhed Western Unions kunder og ansatte pr. mail og telefon. Du besvarer eksempelvis opkald med spørgsmål om betaling og brugerinformation, men du kan også komme til at svare på IT-relaterede spørgsmål fra ansatte. 

    Men du skal ikke være nervøs for jobbet, det er nemlig ikke særlig svært, og vi sørger for en grundig introduktion med en måneds træning og buddy-ordning. 

    ”Du tager imod kundehenvendelser på dansk. Og du bliver ikke bare sluppet løs. Der er et rigtig godt introduktionsforløb med træning og coaching i kundeservice.” – Rikke

    Dette søger vi:

    Vi kan helt sikkert bruge dig 
    • Du taler godt dansk og gerne engelsk, og du er klar til at gribe chancen og få en oplevelse uden for Danmarks grænser.
    • Du har meget gerne erfaring med kundeservice, men ellers lærer vi dig op. 
    • Klar på nye spændende udfordringer i en ny by

    ”Hvis du har lyst til at tage del i det sjove og sociale, så bliver det helt sikkert super fedt for dig. Vi spiser ofte aftensmad sammen, og så giver vi den gas i byen i weekenden. Jeg kan kun anbefale, at du springer ud i det. Du får en oplevelse for livet,” fortæller Rikke.

    Din nye kolleger står lige nu klar til at tage godt imod dig!

    Er du frisk på nye eventyr? 
    Vi ser gerne, at du kan starte hurtigts muligt. Upload dit CV på engelsk. Vær opmærksom på, at rekrutteringsprocessen inkluderer, at du skal kunne fremvise din straffeattest. Hvis du har et Skype-ID, må du meget gerne tilføje dette på dit CV.

    Vi ser frem til at byde dig velkommen på holdet.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Aug

    Hvis du kan nikke genkendende til denne beskrivelse, så er Espresso House det helt rigtige sted for dig.

    Som Host kan du enten arbejde fuldtid eller deltid mens du går i skole. Vi laver vagtplanen, så den passer ind i dit skema.

    Fælles for alle hos Espresso House er, at vi brænder for at skabe gode kaffeoplevelser for vores gæster.

    Bare rolig – du vil blive grundigt trænet i alt, hvad det kræver for at give den gode kaffeoplevelse til alle vores gæster med masser af smil og energi, som du sikkert allerede selv har oplevet.

    Faktisk får vi så god feedback fra vores gæster, at vi ikke kan få armene ned og derfor åbner vi hele tiden nye kaffebarer rundt om i landet. Hvis du vil være med, så skynd dig at tage et fotografi af dig selv med dit allerstørste servicesmil og send det med din ansøgning. Så skal vi nok tilfredsstille din nysgerrighed og vække din passion for god service. Held og lykke! Vi håber, vi ses.”

    Ellers ikke nogle inputs herfra, vi vil bare gerne have den i gang :)

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

     
    Del dine meninger - alle gør det! - Bliv medlem af YouGov og sæt en stopper for fake news!
     
    Kunne du tænke dig at sætte en stopper for fake news?
    Bliv medlem af YouGov i dag og del din mening!
     
    Mere end 6 mio. mennesker gør det, så hvorfor ikke dig? Bliv medlem i dag!
     
    Ved at deltage kan du være med til at sætte en stopper for fake news.
    Del dine meninger med YouGov og verden i dag!
     
    Tilmeld dig her!
     
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Tjen penge på spørgeundersøgelser!

    Ønsker du at tjene penge imens du er på farten, eller er hjemme? Så tilmeld dig hos Triaba, og svar på nogle spørgeundersøgelser. Du får op til 40 kr pr. undersøgelse. Beløbets størrelse afhænger af længden på spørgeskemaet.

    1. Start med at tilmelde dig Triaba
    2. Downloaded denne app: OpinionApp
    3. Login via appen og start med at tjene penge

    Meld dig ind i dag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug

    Arbejd lige der hvor du bor

    Er du på udkig efter et fleksibelt fritidsjob, hvor du kan tjene dine egne penge, og samtidig har masser af fritid til vennerne?

    Så kan det være, at et job som omdeler er lige noget for dig.

    Du kan nemlig selv planlægge, hvornår på dagen, du vil arbejde – bare du holder dig inden for vores deadline.

    Vi tilbyder:

    • Et job med masser af plads til din skole og fritid
    • En gaveshop med fede gaver, som du løbende optjener point til (kun for omdelere under 18 år)
    • Muligheden for at tjene dine egne penge
    • Et job tæt på, hvor du bor
    • Frisk luft og motion

    Hvad går arbejdet ud på?

    Som omdeler skal du omdele reklamer og aviser til et antal husstande på din rute.

    Hvor mange timer du skal bruge afhænger af, hvilken rute du får. Men det er max 2-4 timer om ugen.

    Vi leverer reklamerne pakkede og klar til omdeling på din adresse sammen med aviserne til din rute.

    På omslaget af reklamerne har vi printet den pågældende adresse, så du skal blot komme det i den rigtige postkasse.

    Vi stiller også en trailer til rådighed, som du kan have reklamerne og aviserne i, når du skal rundt på din rute.

    Når du er færdig, skal du huske at give os besked – ligesom vi også gerne vil vide, om der har været nogle udfordringer, såsom en låst opgang eller fyldt postkasse.

    Det er enkelt og nemt.

    Vi forventer, at du:

    • Synes det er vigtigt at gøre dit arbejde godt
    • Kan arbejde selvstændigt
    • Er pligtopfyldende
    • Er ansvarsfuld og gerne vil have ansvaret for din egen rute

    Vil du vide mere om jobbet som omdeler, er du velkommen til at kontakte os på 70 10 40 00. Søg jobbet som omdeler ved at klikke på ”Søg job” lige under videoen. Vi ser frem til at høre fra dig.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Aug

    Er du kvik på en truck, så er det dig vi mangler.

    Vi søger en dygtig og erfaren truckmedarbejder til lager- og logistikopgaver.

    For den rette medarbejder er der tale om et længerevarende vikariat, med mulighed for fastansættelse 
     

    Arbejdsopgaver: 

      -Kørsel med truck  -Pluk og pak med scannesystem -Ind-og udgående varehåndtering


    Faglige kompetencer: 

      -Er omhyggelig og kvalitetsbevidst  -Kendskab til PC på brugerniveau  -Truckcertifikat  -Gerne erfaring med at læsse og losse lastbiler  -Du skal kunne tale, læse og forstå dansk 


    Personlige egenskaber:
     

      -Du er stabil og møder til tiden -Kan arbejde selvstændigt, struktureret og effektivt  -Tager aktivt del i arbejdsopgaverne  -Du er fleksibel i forhold til arbejdstid og -opgaver  -Du er i god fysisk form, da arbejdet kan være fysisk krævende 

    Du bliver ansat af JKS på overenskomstmæssige vilkår. 



    Ansøgning: 

    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende. 


    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Aug

    Er rengøring dit speciale ?

    Er du i god form og sætter du en ære i at gøre rent ? så er det dig vi mangler.

    Vi søger friske medarbejdere, der har lyst til at komme i god form. 

    med bopæl i Køge eller Næstved

     

    Arbejdsopgaver:

      -Daglig erhvervsrengøring i virksomheder -Trappevask i etageejendomme  -Du skal køre sammen med en af kundens medarbejder, og bliver samlet op et aftalt sted


    Faglige kompetencer:

      -det er vigtigt at du er i god fysisk form -du skal tale og forstår dansk. -det er en fordel, at du har prøvet lign. arbejde før, men ikke et krav. -det er et krav at du har kørekort.  -stillingen er 37 timer /ugen, med mødetid mellem kl. 05-06

     

    Der er tale om et længerevarende vikariat,  for den rette vil det være med mulighed for  fastansættelse. 

     

    Ansøgning:

    Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

    Vi glæder os til at høre fra dig.




    Vil du automatisk i betragtning til andre lignende stillinger?
    Opret dit cv på jks.dk/cv. Så kontakter vi dig, når der er relevante jobs, der passer til dine kvalifikationer og ønsker. Det er nemt, gratis og uforpligtende.

    Vi behandler ansøgninger løbende og stillinger kan derfor blive besat inden ansøgningsfristens udløb.
    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Aug



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som ungarbejder hos os, skal du først og fremmest hjælpe dine kolleger, så butikken altid er en god oplevelse for vores kunder. Derfor er dine opgaver blandt andet at:

    • Give vores kunder byens bedste service
    • Få varerne så hurtigt gennem kasseapparatet, at varebåndet gløder
    • Svinge moppen, når gulvet er beskidt
    • Sørge for at varerne altid står snorlige på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du en grundig oplæring i butikken. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring, men vi forventer, at du:

    • Er smilende, glad og har masser af energi
    • Kan lide at tage fat og trives i en travl hverdag
    • Møder til tiden og holder dine aftaler
    • Er mindst 15 år og har afsluttet 9. klasse
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke dit fritidsjob. Vi går op i, at du lærer tingene rigtigt fra start, at du lykkes i dit job, og at du bidrager til et stærkt sammenhold med dine kolleger.

    5 gode grunde til at blive ungarbejder i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde arbejdsopgaver, som gør en positiv forskel for vores kunder
    3. Et springbræt til at blive butikselev i Lidl, hvis du kan og vil
    4. Erhvervserfaring som du kan bruge, hvis du skal videre fra Lidl
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene
     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    26. Aug



    I Lidl er vi stolte af vores faste rammer og velafprøvede koncepter, fordi det giver dig overskud til at præstere i dit arbejde, så du ved, hvordan du udfører din opgave bedst muligt. Som Logistics Assistant skal du i samarbejde med din nærmeste leder sikre, at varerne bliver pakket korrekt, så vores butikker får de ting, som de har bestilt, af den bedste kvalitet.

    Som Logistics Assistant i Goods Selection på vores logistikcenter skal du fra kontoret håndtere de indgående butiksbestillinger og –tildelinger samt styringen af plukningen. Dette skal gøres i samarbejde med den nærmeste leder.

    Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

    Du går struktureret til en opgave, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og kan holde overblikket, så du har styr på hver en detalje i dit arbejde. Samtidig har du også gode IT evner, så du hurtigt kan lære vores systemer at kende og let kan navigere rundt i dem.

    Derudover forventer vi, at:

    5 gode grunde til at blive Logistics Assistant i Lidl:

    Ansøgninger behandles løbende, og der ansættes hvis rette kandidat findes.

     

    Har du spørgsmål til stillingen?

    Så er du velkommen til på hverdage mellem kl. 8-16 , at kontakte :

    Uge 26+27 : Goods Selection Manager, Roland Høeg på telefon 76350671

    Uge 28-30 : Goods Selection Teamleader , Johanna Hagström på telefon 76350670

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som Logistics Assistant i Goods Selection på vores logistikcenter skal du fra kontoret håndtere de indgående butiksbestillinger og –tildelinger samt styringen af plukningen. Dette skal gøres i samarbejde med den nærmeste leder.

    Dit overordnede ansvar bliver, bl.a.:

    • Bearbejde indgående butiksbestillinger
    • Have kontakt til butikkerne
    • Styre plukningen, fx ved tildeling af ordrer og prioritering
    • Koordinering af sporplanen med vareudlevering


    Om dig

    Om dig

    Du går struktureret til en opgave, hvor du ikke er bange for at tage ansvar og kan holde overblikket, så du har styr på hver en detalje i dit arbejde. Samtidig har du også gode IT evner, så du hurtigt kan lære vores systemer at kende og let kan navigere rundt i dem.

    Derudover forventer vi, at:

    • Du går struktureret til en opgave og har en god ordenssans 
    • Du kan holde overblikket, når du skal drible mellem forskellige opgaver samtidig med, at det skal gå hurtigt
    • Du er detaljeorienteret
    • Du er IT stærk (stærk i excel vil være en stor fordel)
    • Du trives i et konceptstærkt miljø, hvor det går stærkt
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    5 gode grunde til at blive Logistics Assistant i Lidl:

    1. God og målrettet oplæring i alle processer
    2. Gode karrieremuligheder og faglige udfordringer
    3. Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og humor
    4. Attraktiv løn, pension og mulighed for sundhedsordning
    5. Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness m.m.

    Ansøgninger behandles løbende, og der ansættes hvis rette kandidat findes.

     

    Har du spørgsmål til stillingen?

    Så er du velkommen til på hverdage mellem kl. 8-16 , at kontakte :

    Uge 26+27 : Goods Selection Manager, Roland Høeg på telefon 76350671

    Uge 28-30 : Goods Selection Teamleader , Johanna Hagström på telefon 76350670

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Aug



    Would you like to be part of a large and fast growing international company? Then you might be our new Material Flow System Specialist for our regional logistics center in Køge. We are currently looking for 2 new colleagues in our Logistic team.  

    Would you like to be part of a large international company that constantly strives to be even better than yesterday? Then you now have the opportunity to become part of our Logistic team in our regional logistics center in Køge. It is a new established position in our transformation towards more automated logistic processes.

    Our regional logistics center in Køge is modernized and is Lidl's latest initiative in our continued commitment and expansion in Denmark. The logistics center is expanded with a modern logistics system, which includes a semi-automatic picking system and a fully automated high bay warehouse. The whole system has an expected go-live date in Q1 2021.

    To ensure a smooth running material flow throughout the new automated processes we are looking for 2 Material Flow System Specialist (MFS Specialist). The MFS Specialist will be the link between our new WMS (SAP-EWM), the technical automated processes and the subordinate controls of our external providers.The job includes an approximately 12 month intensive training abroad from the start.

    In Lidl we attach great importance to making your entry worthwhile! Therefore, you will step into an environment that believes in your abilities and ideas: Our training program prepares you for your task - and a personal mentor ensures that you are well-versed in your job, in our organization and later on your arrival to the logistics center in Køge.This is how you can quickly find your way in Lidl - and from the very beginning, you will be able to discover the collegial cooperation and the high level of training at our international headquarter.

    Your training will be about 15 month where you primary will be stationed in Lidl’s International HQ in Neckarsulm. From here, you will be sent out to training sessions in other European countries and of course Denmark. After finishing the training, you will be integrated in the operational Logistic team at our logistics center in Køge. You will be part of the Process department which manages the processes from goods inn to goods issue and goods out. You will strengthen the approximately 20 highly motivated members of the Process department team.

    Start date: As soon as possible

    Do you have any questions for the job?
    Further information can be obtained on weekdays between 08.00 am and 04.00 pm by contacting Project chief of Logis-tics Jakob N. Møller on +45 7635 0284

    Om jobbet

    Om jobbet
    • You support the warehouse automation and Material Flow Systems in our regional logistics center in Køge
    • Active participation in the definition of logistical processes and system optimizations
    • Responsible for implementing the processes and functions of the programmable logic controllers of external providers
    • Ensure the smooth running of the projects and coordinate the project phases, as well as coordinate with the dif-ferent area project managers
    • Create test concepts and carry out process and integration tests
    • Create training modules, moderate training sessions and secure knowledge transfer for the end user


    Om dig

    Om dig
    • Successfully completed a degree in business administration, industrial engineering / computer science or a similar field of study
    • Basic knowledge in the areas of warehouse automation and material flow control
    • Knowledge of warehouse management systems, e.g. SAP-EWM
    • First hands experience in the implementation of IT projects
    • Good command of spoken and written English and Danish or German
    • Willingness to travel abroad for approximately 12 month
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • We offer you an exciting, challenging and varying working day
    • Excellent career opportunities and professional challenges
    • An informal work environment with professional sparring and motivated colleagues
    • Possibility of health care
    • Competitive pay package

    Start date: As soon as possible

    Do you have any questions for the job?
    Further information can be obtained on weekdays between 08.00 am and 04.00 pm by contacting Project chief of Logis-tics Jakob N. Møller on +45 7635 0284

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser