Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 1.495,-

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    30. Nov

    SalesPartners TM søger ihærdige og udadvendte salgskonsulenter, der kan varetage telefonsalget for flere af Danmarks største virksomheder.

    SalesPartners TM er en ung virksomhed, hvor der altid er en fantastisk stemning! Alle dine kollegaer er sociale og elsker at lave ting sammen uden for arbejdstiden. Selve arbejdet er sjovt og anderledes - du får nye udfordringer og kommer til at udvikle dig helt enormt med ting du kan bruge i din fremtidig karriere!

    Som medarbejder hos SalesPartners TM, kan du se frem til:

    • At blive trænet og uddannet inden for salg og kommunikation.
    • Jævnlige salgskonkurrencer, hvor du kan vinde alt fra biografgavekort til en rejse.
    • Et stærkt sammenhold og mange sociale arrangementer.
    • En super salgskultur og en virksomhed/ledelse hvor vi hylder dem som performer
    • Ordnende forhold. Vi overholder alle love og regler. Vi betaler feriepenge, og behandler altid vores medarbejdere fair og ordentligt.

    Løn:

    • Fuldtidsansat: Fast løn pr. måned, samt en attraktiv bonusordning. (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 25.000 kr i samlet månedsløn).
    • Fritidsansat:
      • 18 år+ Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 150 kr i samlet timeløn)
      • 16-17 år: Du får fast timeløn, og derudover en attraktiv timebonus (Vi forventer, at du som absolut minimum tjener 120 kr i samlet timeløn)

    For at få succes i stillingen er det vigtigt, at du er:

    • Resultatorienteret – Du elsker et konkurrencemiljø, hvor dine resultater er synlige for andre
    • En vinder – Du er ikke typen som giver op, fordi at du møder lidt modstand
    • Udadvendt – Du elsker et miljø åbent miljø hvor tingene går stærkt
    • Arbejdsom – Du ved at vejen til resultater er hårdt og vedholdende arbejde
    • Optimistisk af natur – Du søger løsninger på udfordringer
    • Lyttende – Du lytter og tager imod feedback for at kunne forbedre dig
    • Uden jantelov – Du forstår og respekterer, at dem som laver gode resultater også tjener mange penge

    Din tidligere erfaring er ikke vigtig. For os er dit CV ikke afgørende, sålænge du har viljen og lysten til at blive en god telefonsælger.

    Vi har særdeles fleksible arbejdstider:

    • Fuldtid: Arbejdstiden er 12:00 til 19:00 mandag-torsdag. 10.00 til 17:00 Fredag. (34 timer pr. uge)
    • Fritid: Arbejdstiden er 16.30 til 20.30 (Minimum 2 vagter pr. uge á hver 3,75 timer)

    Send os en ansøgning og gerne også dit CV og vi vil inden for 48 timer kontakte dig. Husk i ansøgningen at angive dine kontaktoplysninger, samt om du ønsker at arbejde fuldtid eller fritid. Vedhæft gerne et vellignende billede.

    SalesPartners TM er stiftet i 2015 af Martin Nørtoft og Michael Hove. De har begge en årelang erfaring med salg fra store anerkendte virksomheder. SalesPartners TM er et søsterselskab til SalesPartners A/S, der er stiftet i 1999. Vi har derfor et solidt økonomisk fundament.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Dec

    Telemarketing i hjertet af Barcelona. (Kundeservice, Teknisk Support og Salgs stillinger)

    Vi har brug for kunderådgivere, teknisksupport medarbejdere og salgs konsulenter til det internationale kontor i Barcelona. Vi har brug for dansktalende talenter med flair for kommunikation, problemløsning og mennesker til at varetage det danske markede fra den spanske varme.

    I dit arbejde skal du fokusere på én ting: Tale med vores kunder.
    Du vil gøre dette via telefon, email og live chat på dansk og engelsk.
    Du kommer til at arbejde i hjertet af Barcelona hvor der er højt til loftet, dynamisk sammenspil mellem koleger og et fantastisk arbejdsmiljø. Sammen med alle dine internationale kolleger, kommer du til at arbejde 5minutter fra stranden og 15minutter fra Camp Nou – så hvis du elsker den spanske kultur, fodbold og varme, kan du med fordel læse videre.

    Der er flere forskellige stillinger og det er op til dig og dine kvalifikationer, der bestemmer i hvilken afdeling du bedst kan se dig selv:

    • Teknisk Support
    • Kundeservice
    • Salgskonsulent & Account Management

    Alle nye medarbejdere bliver sat godt ind i deres rolle med betalt oplæring og du vil derfor have alle de resurser du skal bruge for at blive en success i firmaet.

    I stillingerne bliver du nødt til at være nysgerrig, kreativ og i stand til at tænke kritisk. Vi søger kandidater til fuldtidsstillinger (37,5 timer ugentligt) til et rotationsmønster afhængigt af åbningstiderne i din afdeling.

    Det vi forventer af dig:

    • Kan snakke flydende dansk og engelsk
    • Kendskab til diverse computer programmer og styresystemer (Microsoft office, Macintosh OS) netværk og hardware dele
    • Udadgående personlighed
    • Engageret i at lære om nye teknologier
    • Kan arbejde selvstændigt og i teams
    • Gode kommunikative egenskaber og god til at lytte.

    Det vi tilbyder dig:

    • Fuldtidsstilling (39/ugen)
    • Gode muligheder for at gro i virksomheden
    • Internationale omgivelser
    • Ugentlige
    • Konkurence dygtig lønninger

     

    Hvis du har mod på at afprøve nye muligheder og søge imod nye udfordringer er disse stillinger kun et CV væk! Send dit CV, på Engelsk, til Oliver@Nordicjobsworldwide.com allerede idag!

    Læs mere
  • Job_listing_image

    5. Dec

    Job i smukke Athen

    Hele Danmark

    Er du dansktalende og vil have international arbejdserfaring inden for kundeservice? Så har vi en spændende mulighed til dig!

    Vores multikulturelle klient søger dansktalende mennesker, der ønsker erfarring indenfor kundeservice. Vi søger især efter dig, der har et godt engagement og et glimt i øjet, og som ved, hvordan man arbejder med det danske kundeservicemarked. Med et moderne lokalt center, beliggende i byens centrum, er vores klient en god mulighed for dig som vil opleve den rige historie og charmerende kultur i Athen!

    Athen er en by fyldt med interessante fænomener. Som en af ​​verdens største turistcentre er byen fyldt med kulturelle oplevelser, uanset hvor du er! Uanset om du vil nyde nye typer af delikatesser eller kigge ud over kulturelle landskaber, som Akropolis eller Dionysius’ teater. Måske kan du forestille dig, hvordan turisterne "oplever" Athen uden at skulle presse alt ind i en 7-dages ferie? Med let tilgængelige strande med krystalklart vand, er det altid godt at bo i Athen! Dette er simpelthen jobbet for dem, der kan lide at kombinere arbejde og sjov!

    Lyder interessant? Lad os gå videre..

    OM ROLLEN

    Vores klient er en ekspert i sammenspillet mellem mennesker, og det giver dem en fordel, i at levere en overlegen kundeoplevelse ved enhver kontakt. De er en strategisk partner for mange kendte mærker og fokuserer på kundeservice og teknisk support for firmaer du uden tvivl kender fra din daglig dag.

    Som kundeservicemedarbejder er din rolle, sammen med dit team, at håndtere kundeproblemer med empati og effektivitet. Udover at tale dit modersmål skal du også være flydende på engelsk.

    Rollen består af at håndtere og reagere på anmodninger fra slutbrugerne via flere kanaler (telefon, email, chat) og dine kommunikative egenskaber er nøglen til succes i disse roller.

    Det er nødvendigt at opretholde solide kunderelationer ved at håndtere deres spørgsmål og bekymringer effektivt samt holde et højt professionelt niveau. Rollen omfatter også dataindtastning og brug af software.

    JOB KRAV

    • Flydende dansk - solide kommunikationsfærdigheder, både skriftligt og mundtligt
    • Evne til at kommunikere effektivt på engelsk, både skriftligt og mundtligt
    • Interpersonelle færdigheder, høflighed og gode kommunikationsevner
    • Time management og evnen til at multitaske
    • Evne til at arbejde i grupper
    • Fleksibilitet i arbejdstid og evne til at arbejde i skift
    • Software Skills
    • Erfarring er ikke et krav, men et plus, da der er oplæring i alle roller

    HVAD VI TILBYDER

    • Omflytningspakke: Flybillet refunderet og 2 ugers hotelværelse til opstart
    • Opsamling og taxa fra lufthavnen til opstarts boligen
    • Fri support i ansættelsesprocessen, med hensyn til din sociale sikring, sygesikring (IKA), momsnummer og græsk bankkonto osv ...
    • Betalt træning for at holde sig opdateret om produkter og procedurer
    • Inkorporeret læge- og sygesikring
    • Fremragende karrieremuligheder
    • Internationalt arbejdsmiljø
    • Festivaler, fester, udflugter m.m. hele året
    • Rabatter for vores medarbejdere overalt i Athen

    Hvis du er interesseret og ønsker at ansøge, send dit CV på ENGELSK til: Oliver@nordicjobsworldwide.com

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Dec

    Lidt om os:


    Vi vil gerne byde dig velkommen til kontoret i Lissabon, som er blevet vuderet til at være det bedste selskab at arbejde for i Portugal af ”Great Place to Work Institute” hele 7 gange. Vores teams er præget af alsidighed og internationalitet da vi har mennesker fra hele verden, samlet under ét tag. Vores medarbejdere fra hele verden bidrager med en lang række oplevelser og færdigheder, der gør det let for dig at finde nye venner. Vores firma fokuserer stærkt på teamwork og det vigtige er at vores nye medarbejdere kan bidrage til denne holdånd. Sådan forvandler vi vores passion til praksis.
    Som et dynamisk team er vi forpligtet til at skabe succes for vores partnere og vi er derfor dedikeret til at levere en fremragende præstation for de anerkendte klienter vi repræsentere 

    Rollen:

    Vores klient representere nogle er vedens største brands som du uden tvivl kender fra din hverdag – hvis du vel og mærket har en smartphone, sociale medier eller blot har adgang til internettet. Vi har et stort kontor I hjertet af Lissabon hvor du, sammen med dine internationale kolleger vil besvare spørgsmål samt løse problemer fra vores klienters mange forskellige kundegrupper i det danske marked.
    Arbejdet bunder I en grundig oplæring i det projekt du bliver tilskrevet og du kommer her til at bruge dine kommunikative egenskaber til at løse dagens udfordringer.

    For at passe godt ind i rollen og vores energiske kontor miljø forventer vi at du kommer med et smil på læben, ikke frygter nye udfordringer og at du elsker at møde nye mennesker !

    Vi søger mennesker med følgende kvalifikationer:

    • Snakker og skriver flydende på dansk og et højt engelsk niveau.
    • Ønsker at arbejde i Portugal.
    • Interesse i digital marketing eller online reklame platforme.
    • Stærke kommunikative egenskaber.
    • Kreative beslutningsfærdigheder og evnen til at arbejde selvstændigt.
    • Erfaring med telefonkundesupport (foretrukket) 

    Vi tilbyder:

    • 4 ugers betalt produkt- og salgsuddannelse på engelsk.
    • Indkvartering i en af Teleperformance egne lejligheder.
      (Ønskes dette som permanent løsning fåes lejligheder til en billigere bolig pris end hvad markedet ellers tilbyder)
    • Flybillet til Lissabon
    • Certificeringer og anderkendte uddannelser
    • En permanent coach, der vil sørge for din personlige og faglige udvikling.
    • Månedsløn med præstationsbaseret bonus
    • Mandag til fredag kl. 9.00 til 6.00 lokal tidszone.
    • Privat sygesikring efter 6 måneders ansættelse.
    • Fremragende arbejdsmiljø, gode kolleger og sociale arrangementer.

    Betalt flybillet til hjemlandet årligt. 

    Hvis du kunne se dig selv, nyde et glas sangria med dine internationale venner efter en god dag på arbejdet, så send dit Engelske CV til Oliver@Nordicjobsworldwide.com

    Læs mere
  • Job_listing_image

    8. Dec

    If you have a desire for experiencing the rich North-Irish culture and have a big interest for customer service and is looking for the big next opportunity? Then this might be your lucky day - We are now looking for Danish speaking Ecommerce Customer Support Agents to beautiful Belfast in Northern Ireland!

    About our client

    Our client is one of the largest Business Service companies in the world with over 100 000 employees, serving their clients all over the world. In Belfast, our client provides support for their Danish, Dutch, Norwegian & Swedish customers. Our client operates in industries like banking, Financial, Electronics, Energy, Public Sector and many more. Our client offers extraordinary customer, employee and use experience for more than 450 of the world's best brands. Do you want to take part of a growing and global company? Join our client today! 

    Living in Belfast

    Living in Belfast is a truly exciting experience! Belfast is the proud capital of Northern Ireland and it’s name can be translated to “Mouth of the Sandbanks”. Belfast is rich in history, art and industry. The city is the 17th largest city in the UK and offers a variety of nightlife options. If you are a person who likes to go out and enjoy life, Belfast will not disappoint you! Rugby and Ice Hockey is a big sport in Belfast, and if you are a sports fan, you will soon find yourself getting into these sports when moving to Belfast. Living in Belfast is not only great when it comes to nightlife, sports, art and history. Working in Belfast is an amazing experience where you can gain international experience, better your English languages skills – and get to know other cultures in a way that you have never before! Finding accomondation is simple with the support of our client's great relocation team and the general costs of living in Belfast is reasonable.


    About the position

    As a Customer Service Agent in this job, you will work with the Danish market, and their Danish customers. You will be providing first class service by using communication tools like phone, email and chat systems and thereby handle inbound inquiries. You will get full training and coaching, so you can be the best in what you do at all times. This position is a great opportunity for you who is looking for more experience within the customer service industry and at the same time getting international experience. As a Customer Service Agent, you will also: 

    • Provide a high level of professionalism and customer service for a world leading brand.
    • Handle and respond to inbound phone calls and occasional email inquiries in a call centre environment.
    • Research and resolve inquiries verbally, in writing and online.
    • Maintain and promote a positive attitude whilst meeting productivity goals.
    • Maintain high confidentiality at all times.
    • Always work to be the best customer service provider for your customers. 

    Requirements for this role

    • Fluency in written and spoken Danish & English.
    • A minimum of 3 months’ experience in a customer service environment.
    • Experienced with Microsoft Office & good working knowledge of internet.
    • Flexible and adapt quickly to new software
    • Ability to work to targets, handling customer satisfaction
    • Experience of working in a team environment
    • Strong communication skills, and able to communicate effectively via telephone, with active listening and clearly speaking to the customer along with the ability to communicate effectively via email
    • Ability to multitask, plan and organize.
    • Analytical personality

    Our client offers you

    • Bright, modern, exciting place to work with excellent staff facilities.
    • City centre location.
    • Onsite gym, yoga room and cafe.
    • 28 days annual leave.
    • Employee discounts scheme.
    • Pension scheme.
    • Excellent relocation package.
    • Annual Reward & Recognition Ceremony.
    • Professional development opportunities.
    • Relocation package

    Other information

    Hours: 40 hours/week on a rotational shift pattern, Monday to Sunday, 7.00-18.00

    If you wish to apply for this position, send your English CV to Oliver@nordicjobsworldwide.com, or call +47 41 27 23 07 for questions about the position.

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Tjen penge på at deltage i konkurrencer, skrabe skrabespil, tilmelde dig nyhedsbreve og besvare spørgeskemaer

    Du kan arbejde, hvorfra du ønsker, blot du har adgang til internettet fra din computer, tablet eller smartphone. 

    Din belønning kan du få udbetalt, via gavekort eller abonnementer.

    Det behøver jo ikke være kedeligt at tjene penge!

    Du får din egen Eovendo-profil, hvor du løbende kan se din indtjening.

    Du får penge for din opmærksomhed, enkelt ik?

    Hvad skal jeg gøre for at komme i gang?

    Gør som tusindvis af andre unge - tilmeld dig i dag: Så får du penge for alt det du gør:

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Har du mange visninger på din YouTube kanal og en god dialog med dine abonnenter, så har du her muligheden for at tjene penge på din YouTube-kanal.

    På Loggershut.dk kan du lave en gratis profil, og derved gøre dig synlig for virksomheder, som gerne vil bruge dig og din YouTube-kanal, til at sælge virksomhedens varer eller services. Det foregår ved, at du er en såkaldt 'influencer'. Det vil sige, at du kan på din YouTube kanal fortælle dine følgere om virksomhedens varer eller services.

    Hvilke virksomheder du vil reklamere for, bestemmer du selv.

    Hvad du tjener som youtuber er noget, som du aftaler med virksomhederne. Men her kan du få et lille hint: Hvordan tjener jeg penge på YouTube?

    Du bestemmer også selv, hvor lang tid du gerne vil være en del af Loggershut.dk. Det eneste du skal gøre, er at klikke nederst på den grønne ansøgningsknap. Så bliver du ledt til forsiden på Loggershut.dk, hvorfra du kan oprette en: Influencer profil.

    Kender du også en god ven eller veninde, der kunne have glæde af at blive influencer, så del gerne dette jobopslag. 

    Ansøgningsproces

    Efter du har tilmeldt dig som influencer, så vil Loggershut.dk lige tjekke dine sociale medier.

    For at blive godkendt skal du som minimum:

    • Oplyse et link til din YouTube-kanal (ikke bare et link til https://www.youtube.com)
    • Have en offentlig YouTube-kanal

    Du vil derefter hurtigst muligt modtage en email, hvis du bliver godkendt som influencer på Loggershut.dk. På den måde kan du have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    30. Nov

    Vil du gerne tjene penge på din Instagram konto, og kan sige ja til nedenstående, så er dette lige jobbet for dig: 

    • Du har mindst 500 følgere på din Instagram konto
    • Din Insta profil er troværdig
    • Du har en god dialog med dine følgere
    • Du vil gerne tjene penge via din Instagram konto

    Har du en god ven eller veninde, der har en Instagram kanal, der passer til ovenstående, så må du meget gerne dette jobopslag.

    Der er mange fordele for dig ved at bruge Loggershut.dk til at komme i kontakt med virksomhederne. Det er gratis for dig, og du kan til enhver tid selv vælge, hvilke services eller produkter, som du ønsker at reklamere for. Det er muligt for dig at slette din Loggershut konto, på hvilket som helst tidspunkt, som du eventuelt ønsker det. Du kan se flere fordele på Loggershut.dk

    Virksomhederne som kan kontakte dig, bliver vejledt i, hvordan man må lave markedsføring via dig og Instagram.

    Hvordan ansøger jeg?

    Klik på den grønne ansøgningsknap nedenfor, og tilmeld dig som influencer på Loggershut.dk. I forbindelse med at du laver en profil på Loggershut.dk, vil du blive bedt om at give nogle ikke følsomme oplysninger, herunder links til din Instagram konto, og links til andre sociale medier, hvis du gerne - ud over Instagram - eksempelvis vi bruge din blog eller YouTube til at tjene penge på.

    Ansøgningsproces

    Så snart du har tilmeldt dig som influencer på Loggershut vil vi screene din profil på de sociale medier. 

    Hvis du har en privat Instagram konto, eller fået falske følgere via #hagstags eller lignende, så behøver du ikke at søge, for så kommer du ikke igennem vores kvalitetssikring.

    Omvendt har du en god profil, så bliver du naturligvis godkendt, og virksomhederne kan derefter henvende sig til dig, så du kan begynde at reklamere for virksomhedens produkter, og på den måde have et job og tjene penge.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Nov



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    22. Nov



    I Lidl arbejder vi hårdt, mens vi har det sjovt. Sådan vil dine nye kolleger beskrive deres job i Lidl. Når vi møder ind, smøger vi ærmerne op og giver alt, hvad vi kan for at levere Danmarks bedste indkøbsoplevelse. Men bare rolig, vi har altid overskud til at have det sjovt sammen og hjælpe hinanden. For sådan er det at arbejde i Lidl – vi tror på, at sammenhold er vinderhold.

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

     

    Om jobbet

    Om jobbet

    Det allervigtigste i dit job bliver at sørge for, at vores kunder får en indkøbsoplevelse ud over det sædvanlige. Du kan både tale med Hr. Jensen på hans daglige besøg i butikken, og give den travle småbørnsfamilie et smil med på vejen. Dine opgaver bliver blandt andet at:

    • Give vores kunder fremragende service under hele deres indkøbsoplevelse
    • Betjene kunderne ved kassen
    • Sørge for, at butikken altid er flot og skinnende ren
    • Fylde varer op på hylderne


    Om dig

    Om dig

    Når du starter i Lidl, får du et grundigt oplæringsforløb, og vi slipper dig ikke løs i butikken, før du har styr på vores processer. Derfor er det ikke afgørende for os, at du har erfaring fra butik. Til gengæld forventer vi, at du:

    • Er smilende og glad for kundekontakt
    • Tager initiativ og er hjælpsom
    • Holder af faste rammer og har fokus på detaljen
    • Trives i en travl hverdag
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Heller ikke din udvikling. Fra din første arbejdsdag kan du blive en del af et ambitiøst karriereforløb, der ikke fås bedre i branchen. Og det gælder for alle i Lidl – uanset om du arbejder fuldtid eller deltid.

    5 gode grunde til at blive butiksassistent i Lidl:

    1. Branchens bedste sammenhold
    2. Ansvarsfulde opgaver, og mulighed for at gøre en positiv forskel for vores kunder
    3. Garanteret udvikling og uddannelse
    4. Gode karrieremuligheder, hvis du har ambitioner om mere
    5. God løn og en arbejdsplads, hvor der er styr på tingene

     

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser