Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 4000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Roskilde” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 4700@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Næstved” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Chauffør Domino

    4700, Næstved

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Pizzabager Domino

    4700, Næstved

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Chauffør Domino

    4600, Køge

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Pizzabager Domino

    4600, Køge

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Chauffør Domino

    4000, Roskilde

    Som chauffør består dit arbejde i at udbringe pizzaer til de af vore kunder der bestiller mad til levering, primært på scooter. Vores chauffører er Domino’s ansigt udadtil, så det er derfor vigtigt du har let til smil, og generelt er meget serviceminded.

    Til alle chauffører på +16 år, så er knallertkørekort en forudsætning for ansættelse.

    Du vil blive en del af et energisk team, hvor der altid er fyldt med god stemning.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Mar

    Pizzabager Domino

    4000, Roskilde

    Som pizzabager er din primære opgave inde i selve butikken. Du står sammen med dine kollegaer i restauranten for tilberedningen af pizzaer og tilbehør.

    Du vil blive oplært i hvordan vi tilbereder vores lækre pizzaer, og altid sørger for at de er perfekt, når vi leverer dem til kunden. Du vil ligeledes også blive oplært i at sørge for at vores hygiejneforhold altid er i top, da vi går meget op i kun at have elite-smileys.

    Der er altid fart på i vores restauranter. Du skal være forberedt på at arbejde en smule under pres, og være klar at give en hjælpende hånd til dine kollegaer når der er travlt.

    Du vil være en del af et ungt og energisk team, som alle sammen elsker at gå på arbejde.

    Erfaring og kompetencer:

    • Du skal være fleksibel og serviceminded
    • Du skal være i stand til at arbejde effektivt
    • Du skal være klar på weekend og aftenarbejde

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Apr



    Det er vigtigt, at vore Lidl-butikker afspejler den høje kvalitet, som vores varer har. Såfremt inventar, installationer eller andet i butikkerne bliver beskadiget eller skal udskiftes, skal der fra centralt hold tages action. Vi søger derfor en kørende hushåndværker, som skal sikre drift og vedligeholdelse af vores butikker i København og Nordsjælland. Vi har til dato 52 butikker på Sjælland og flere er på vej …

    Større og længerevarende opgaver videregives til vores eksterne samarbejdspartnere.

    Til stillingen er der tilknyttet en indrettet servicevogn (VW Crafter), som med udgangspunkt i egen bopælsadresse, benyttes til arbejdsrelateret kørsel (kan ikke anvendes privat). Mobiltelefon, computer, m.v. stilles til rådighed for jobbets udførsel.

    Stillingen refererer til projektlederen i bygningsdrift (FM) på ejendomskontoret i Køge, der består af 2 kørende hushåndværkere, projektledere (både nybyg og bygningsdrift/FM), projektudviklere, sekretærer og en projektudviklingschef (afd.leder).

    Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge, og timerne placeres primært i tidsrummet kl. 07.00 - 18.00.

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen. 

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Så er du meget velkommen til at kontakte projektleder FM, Torben Basse, via mail: torben.basse@lidl.dk

    Bemærk venligst at mailadressen udelukkende skal bruges til spørgsmål til jobbet.

    Om jobbet

    Om jobbet
    • Udbedring af skader som vores butikker elektronisk melder ind til ejendomskontoret. Opgaver tildeles pr. mail og Ipad fra ejendomskontoret i Køge, og opgaverne vil primært ligge i vores butikker i København og Nordsjælland
    • Forebyggende vedligehold af bygningerne
    • Løbende dialog med butikschefer om drift af deres butik og teknik
    • Daglig dialog med ejendomskontoret om opgaver og sparring om løsninger samt jævnlige møder på ejendomskontoret
    • Teknisk gennemgang af bygningsdele og udearealer samt indrapportering af stand og skader
    • Sikre en generel høj standard på bygninger og installationer
    • Udbedring af små som store håndværksmæssige opgaver som f.eks. justering af døre, udskiftning af klinker og loftplader, mindre maleropgaver, samt opsætning af hylder m.v.
    • Udskiftning af lyskilder inde som ude

    Større og længerevarende opgaver videregives til vores eksterne samarbejdspartnere.

    Til stillingen er der tilknyttet en indrettet servicevogn (VW Crafter), som med udgangspunkt i egen bopælsadresse, benyttes til arbejdsrelateret kørsel (kan ikke anvendes privat). Mobiltelefon, computer, m.v. stilles til rådighed for jobbets udførsel.



    Om dig

    Om dig
    • Du har en håndværksmæssig uddannelse som f.eks. tømrer, VVS’er eller elektriker, og du har flere års erfaring
    • Du har praktisk erfaring med flere fagområder
    • Du har IT-kompetencer på alm. brugerniveau
    • Du taler og skriver dansk og kendskab til tysk og engelsk er en fordel
    • Du er løsningsorienteret og arbejder selvstændigt
    • Du er fleksibel ift. arbejdstiderne
    • Du er særdeles kvalitetsbevidst
    • Du kan prioritere dine opgaver og bevarer overblikket under pres
    • Du kan lide at tale med mennesker på alle niveauer
    • Du er stabil, pligtopfyldende og serviceminded
    • Du er afklaret med at arbejde efter faste koncepter og retningslinjer
    • Du er i besiddelse af kørekort B
    • Du er bosiddende i Storkøbenhavn
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder
    • Et uformelt arbejdsmiljø med faglig sparring og godt humør
    • En spændende stilling, der vil udfordre og udvikle dig fagligt som personligt
    • En udfordrende og varierende arbejdsdag
    • Medansvar for at planlægge arbejdsdagen/-ugen, efter opgaverne
    • Mulighed for deltagelse i sundhedsordning
    • Konkurrencedygtig lønpakke
    • Rabatordning hos flere udbydere af rejser, shopping, kultur, fitness mm.

    Stillingen refererer til projektlederen i bygningsdrift (FM) på ejendomskontoret i Køge, der består af 2 kørende hushåndværkere, projektledere (både nybyg og bygningsdrift/FM), projektudviklere, sekretærer og en projektudviklingschef (afd.leder).

    Arbejdstiden er på 37 timer pr. uge, og timerne placeres primært i tidsrummet kl. 07.00 - 18.00.

    Du vil fra start få en grundig introduktion til virksomheden og oplæring i jobbet, så du har de bedste forudsætninger for at lykkes i funktionen. 

    Tiltrædelse hurtigst muligt.

    Vi indkalder kandidater løbende og afslutter rekrutteringsprocessen, når den rette kandidat er fundet.

    Har du spørgsmål til jobbet?
    Så er du meget velkommen til at kontakte projektleder FM, Torben Basse, via mail: torben.basse@lidl.dk

    Bemærk venligst at mailadressen udelukkende skal bruges til spørgsmål til jobbet.

     
    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Apr

    Souschef - Ølby

    4600, Køge


    I Lidl tror vi på, at sammenhold er vinderhold - også når det går stærkt. Vi har brug for stærke ledere, der giver vores medarbejdere retning og overskud, så vi sammen skaber rammerne for landet bedste indkøbsoplevelse. Har du leder-DNA, og drømmer du om spændende udfordringer og en ansvarsfuld rolle? Så skynd dig at læse videre.

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.    En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.    Branchens bedste sammenhold
    3.    Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.    Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.    Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Michael Hansen på telefon 4212 0631 hverdage mellem kl. 8 – 16.

    Om jobbet

    Om jobbet

    Som souschef er du med til at drive butikken og lede medarbejderne. Du har medansvar for, at butikken lever op til kundernes forventninger, så de bliver ved med at handle hos os. Ud over at bestille varer, fylde op og ekspedere kunderne ved kassen, så får du også følgende opgaver, som du løser i tæt samarbejde med butikschefen:

    • Planlægning af ressourcer og prioritering af arbejdsopgaver
    • Oplæring af medarbejdere, så de efterlever Lidls værdier og butikskoncepter
    • Ledelse af medarbejdere så de lykkes i deres job
    • Sørge for, at vores butikskoncepter overholdes
    • Ansvar for butikken når butikschefen ikke er til stede


    Om dig

    Om dig

    Du er en empatisk og stærk ledertype, der har nemt ved motivere dine medarbejdere. Du bliver respekteret for din faglighed, og du giver selvfølgelig en hånd med, når vi fylder varer på hylderne, eller hvis der bliver spildt mælk på gulvet.

    Du er godt rustet til jobbet, hvis du:

    • Har en venlig og professionel fremtoning
    • Inspirerer dine medarbejdere til at følge dit gode eksempel
    • Skaber gode kundeoplevelser
    • Har overblik og fokus på detaljen
    • Ser butikken som et team og er ikke bleg for at tage del i arbejdsopgaverne i den daglige drift
     


    Vi tilbyder

    Vi tilbyder

    I Lidl lover vi dig, at du lykkes, og nu skal du høre hvorfor: I Lidl overlader vi intet til tilfældighederne. Derfor er der selvfølgelig lagt en nøje plan for dit oplæringsforløb, ligesom du får adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både som leder og menneske. Hvis du har en ambition om at blive butikschef i Lidl, er jobbet som souschef springbrættet.  

    5 gode grunde til at blive souschef i Lidl:

    1.    En udfordrende rolle, hvor tingene går stærkt
    2.    Branchens bedste sammenhold
    3.    Adgang til skræddersyede kurser, der udvikler dig både personligt og fagligt
    4.    Et springbræt til at blive butikschef, hvis du kan og vil
    5.    Attraktiv lønpakke, som vi godt tør sammenligne med konkurrenternes

    Har du spørgsmål til stillingen? Så kontakt distriktschef Michael Hansen på telefon 4212 0631 hverdage mellem kl. 8 – 16.

     
    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser