Brænder du for at arbejde med IT-service og-support? Tager du det helt køligt, når tingene brænder på? Og kan du berolige den mest frustrerede kollega, når computeren ikke gør, som den skal?
De fleste kender det; Computeren driller, og det er svært at bevare roen, og det gode humør, når teknikken driller. Som en del af Service & Support-teamet har du overblikket og kompetencerne til at berolige din kollega, alt imens du fikser problemet. Får du din energi af et yde en god service og løse dine kollegaers problemer? Så er du måske vores nye IT-supporter til Lidls hovedkontor i Aarhus!
Vi arbejder primært efter ITIL-principper i forhold til at løse udfordringer og opgaver for de interne IT-brugere på vores hovedkontor og i de pt. 153 butikker og 2 logistikcentre i Danmark, ligesom systemlandskabet befinder sig i en transformationsfase, hvor systemerne løftes til et nyt niveau, der gør Lidl klar til fremtidens detail-marked.
Service & Support, onsite og via call-desk
Du bliver en del af Service & Support-teamet, der er ansvarlig for 1. level support af brugere på hovedkontoret og distributionscentrene samt 2. level support for butikkerne. Support ydes både i form af call-desk og onsite support. Den support, du yder, kan omhandle installation og klargøring af ny hardware, understøttelse af vores infrastruktur-team samt opgaver inden for server og netværk.
Servicemanagement-processen styres vha. systemet ServiceNow, og opgaverne løses såvel selvstændigt som i samarbejde med systemspecialister.
I vores team oser atmosfæren af en uformel omgangstone, og humøret er altid højt og kendetegnet ved masser af gå-på-mod. Herudover vil du have et tæt samarbejde med kolleger fra de andre IT-teams, der arbejder med infrastruktur og forretningssystemer, samt vores internationale IT-organisation.