Ansøgningsfristen er desværre udløbet, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Annoncen er ikke længere aktiv, men der er mange andre jobs at søge på Ungarbejde.

Klik her, for at se de nye jobs nu.

Privat-konto

eller

Allerede har en konto ? Log ind nu

Priser

Dage 30
Pris 899

Prisen er eksklusiv moms

Udfyld

Allerede har en konto ? Log ind nu

eller

Nulstil din adgangskode nedenfor

Tilbage til login

Ledige stillinger

Sortér efter
  • Job_listing_image

    2. Feb

    Er du til militærlastbiler, store anlæg og masser af fest?

    Og har du skruet hænderne rigtigt på?

    Så er det måske dig vi leder efter hos Dansk Studenterkørsel.

     

    Lige nu er vi i gang med at opgradere vores vognpark, så vores lastbiler bliver endnu vildere at komme ud og feste i, for de kommende studenter.

    Derfor har vi brug for en til to friske arbejdsdrenge, som kan hjælpe til med alt forefaldende arbejde i forbindelse hermed.

     

    Bl.a. kommer du til at hjælpe med helt ny opbygning af lad, installation af nye kraftige anlæg og lysshow.

    Men også generel klargøring og vedligehold af hele vognparken.

     

    Til sommer (maj, juni, juli) har vi altid ekstra travl ifm. klargøring til sæsonens kørsler, rengøring/oprydning under kørslerne og nedpakning/klargøring til overvintring, når årets kørsler er overstået.

     

    I forbindelse hermed vil du også få mulighed for at komme med ud på studenterkørsel, og opleve stemningen og de glade studenter, når de springer ud.

     

    Så har du hænderne skruet rigtigt på, kan du arbejde selvstændigt og effektivt og har du lyst til at blive en del af en sjov og (meget) anderledes arbejdsplads, er det måske dig vi leder efter.

    Send os din ansøgning med et par ord om dig selv, hvilke kvalifikationer du besidder og hvorfor netop du er den rette til jobbet.

     

    Det er en fordel hvis du har kørekort og egen bil, men ikke et krav.

    Der er både mulighed for at besætte stillingen som et fritids- eller fuldtidsjob.

    Arbejdstider og løn aftales efter kvalifikationer.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    1. Feb

    Vi søger et par friske chauffører til udbringning (16.45-20.00) af vores kvalitets take away. 2-3 vagter pr uge. åben alle ugens dage.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Feb

    Står du og mangler et spændende job?

    Som servicemedarbejder er du vores ansigt udadtil og du er med til at give gæsten en super betjening og oplevelse. Dit job vil bestå i at betjene gæsterne i restauranten, opfyldning, rengøring gøre rent samt andet forefaldende arbejde, som indgår i en hverdag i en restaurant som vores.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service. Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.
    Kort sagt: Du brænder for at give vore gæster får den ypperste service hver gang, og du forstår vigtigheden i hvorfor, det skal være den ultimative oplevelse at besøge Sunset Boulevard.

    De fleste af vores servicemedarbejdere er under 18 år, og derfor ser vi gerne at du er det samme.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har ungarbejder overenskomst med 3F
    • Vedhæft gerne billede når du ansøger


    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte restauranten på telefon 86827170.

    Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Feb

    Vi giver dig ÅRHUS

    8000, Århus C

    Vi giver dig ÅRHUS’ BEDSTE STUDIEJOB

    Hvorfor?

    • Fordi du får maksimal fleksibilitet. Du kan arbejde om morgenen, før dine forelæsninger, eller om aftenen, når du har brug for at komme væk fra bøgerne.
    • Fordi du kan arbejde – stort set – efter egne behov. Har du eksaminer, der skal tages hensyn til, eller har du perioder, du gerne vil arbejde for fuld skrald? Næsten alt kan lade sig gøre. Vi forventer blot gensidig fleksibilitet.
    • Fordi du har mulighed for at tjene en super god løn. Vi har netop pr. 12.04.16 hævet vores grundløn og bedst af alt: Vi kører med et bonussystem uden loft.
    • Fordi du får mulighed for at krydre dit CV med salgs- og kommunikationserfaring, hvilket er en stor efterspørgsel i erhvervslivet.
    • Fordi du får ledere, der kæmpe for din udvikling – og hvis du har talentet og viljen, kan du gøre karriere i TMPO. Hos os er faglig udvikling centralt, og derfor ønsker vi i fællesskab at forbedre dine kompetencer.
    • Fordi du får de bedste kollegaer i hele verden. Mænd og kvinder i alle aldre, som alle bringer smil og godt humør til vores arbejdsplads. Vi har et fantastisk sammenhold og elsker at hygge os sammen – både på og uden for arbejdspladsen.
    • Fordi du får arbejde midt i Århus C – og som prikken over i’et: Splinternye, lækre, lyse lokaler.
    • Fordi vi også har kontorer i udlandet. Så får du på et tidspunkt lyst til at arbejde fra hippe Berlin eller solrige Malaga, så har du her en ultimativ mulighed.

    TMPO er en salgs- og service virksomhed, som arbejder for nogle af Danmarks største kunder. Vi er specialister inden for fundraising, telemarketing og mødebooking, og sammen finder vi det bedste projekt for dig. Vi forventer du er velformuleret, kan gå i dialog med vores kunders kunder og har lyst til hver dag at udvikle dig.

    Vi giver dig grundig oplæring, der er tilpasset din salgserfaring.

    SØG JOBBET ALLEREDE I DAG. Vi bestræber os på at kontakte dig senest to hverdage efter, vi har modtaget din ansøgning, så hav gerne din telefon i nærheden. Ved konkrete spørgsmål kan du kontakte Josefine Rytter på +45 89202020 

    Du kan også læse mere om TMPO på www.tmpo.dk

    Vær opmærksom på, at du skal være flydende i dansk tale og være fyldt 18 år for at komme i betragning til stillingen.

     

     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Uopfordret ansøgning

    7100, Vejle

    Casino Munkebjerg søger løbende nye medarbejdere.

    Derfor modtager vi gerne din ansøgning, selvom vi ikke har ledige jobs lige nu.

    Jobtitler kan eksempelvis være:

    • Dealer
    • Vært/værtinde
    • Receptionist
    • Servicemedarbejder
    • Pokerdealer

    Du skal dog kun sende din uopfordrede ansøgning, hvis du er kendetegnet ved at:

    • Være positiv, serviceminded og teamorienteret
    • Være vedholdende
    • Kan lide at have travlt og holde mange bolde i luften i selv pressede situationer
    • Gøre tingene af dig selv, ud fra de rammer du har i jobbet
    • Have mulighed for at komme til og fra Casino Munkebjerg via egen transport, da der ikke er offentlige transportmuligheder tæt på vores beliggenhed.
    • Ren straffe attest
    • Minimums alder 18
    • Præsentabel

    Din ansøgning

    Vi vil sætte pris på, at du uploader et foto, eller endnu bedre, hvis du er over 18 år, at du laver en lille video via din profil på UngArbejde.dk.

    Har du ikke hørt fra os inden 2 måneder, har vi på grund af den store mængde ansøgere desværre ikke mulighed for at gøre brug af dine kvaliteter i denne omgang.
     

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Feb

    Supervisor – Over 18 år

    8600, Silkeborg

    Som supervisor er du leder for restauranten på din vagt. Det er dig, der hjælper restaurantens ledere med deres opgaver og det er dig, der har ansvaret, når de ikke er til stede. Du skal derfor være ansvarsbevidst, pligtopfyldende og kunne fordele arbejdet blandt servicemedarbejderne.

    Vi lægger meget vægt på, at du er en person, som kan varetage opgaver selvstændigt bl.a. ved at sætte gæstebetjening og rengøring af restauranten i højsædet. Desuden er det vigtigt, at du er en holdspiller, og du har en klar forståelse for, hvor Holdet skal spille den bedste kamp hver eneste gang. Du kan lide at have travlt, og du trives med at have overblik og gå forrest.

    Du er passioneret omkring service, du kæler for detaljerne og gæsterne, og du har et godt humør, der smitter af på gæster og medarbejdere. Du stiler efter at skabe tilfredse gæster, der kommer igen, fordi de havde en unik og god oplevelse, og så har vi det sjovt, mens vi arbejder.

    Vi har mange gæster igennem hver dag, er det vigtigt, at du kan opretholde et højt arbejdstempo uden at gå på kompromis med kvaliteten af din service.

    Desuden er du hurtig til at skabe overblik over gæsternes behov, og du er altid smilende og nærværende.Har du evnen og viljen er der muligheder for forfremmelser i jobbet.

    • Vagter vil være fordelt på dag-, aften- og weekend.
    • Vi har overenskomst med 3F

    Ansøgning og kontakt
    Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte restauranten på telefon 86827170. 

    Søg stillingen ved at klikke “Send ansøgning” her på siden.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    19. Feb

    Er du studerende i Århus, er det sikkert gået op for dig, at SU'en ikke rækker til både husleje, cafébesøg og byture. Hvis du har brug for en ekstra indtægt og samtidig ønsker nye udfordringer samt færdigheder inden for salg og kommunikation, så er det nu, du skal søge studiejob hos TMPO Århus. Som studerende er du sikkert interesseret i at få pyntet dit CV med solid erfaring, men samtidig have fleksible arbejdstider? Hos TMPO får du alt sammen på én gang. Vi tillader os at byde dig velkommen til BYENS BEDSTE STUDIEJOB.

    TMPO Århus er en solid og energifyldt arbejdsplads, som beskæftiger over 150 medarbejdere i alle aldre - her iblandt mange studerende. Vi arbejder primært med telemarketing, herunder forskellige projekter inden for mødebooking til erhverv, produktsalg i form af oplevelser, sundhedsprodukter, bøger m.m. samt fundraising, hvor vi arbejder "i den gode sags tjeneste" på vegne af større hjælpeorganisationer. Du behøver ikke have erfaring inden for telemarketing, så længe du arbejder målrettet, har et godt drive og ikke "bare lige" giver op. 

    Men hvad gør arbejdet hos TMPO til Århus' bedste studiejob? Det kan vi hurtigt fortælle dig:

    • Du får yderst meget fleksibilitet, hvilket jo er en stor fordel for dig, hvis du skal studere ved siden af. Vi har åbent fra tidlig morgen til sen aften og næsten hver weekend, hvilket giver dig mulighed for at arbejde på "skæve tidspunkter". Dermed kan du uden problemer planlægge dine arbejdstimer uden om forelæsninger, eksaminer etc. 

    • Desuden får du lov til at "skrue op og ned" for dine arbejdstimer alt efter dit behov. Måske er der perioder, hvor du ønsker at arbejde på fuld knald og tjene ekstra gode penge, og andre perioder, hvor eksaminer og prøver giver dig behov for at arbejde lidt færre timer. I fællesskab sammensætter vi den bedste løsning for dig og os. Du er også altid velkommen til spontant at tage flere vagter, hvis du har brug for pengene.

    • Hos TMPO får du en god, fast løn samt en bonusordning, som giver dig mulighed for at tjene ekstra mange penge, hvis du leverer gode resultater. Vores bonussystem sætter nemlig ingen grænser for, hvor meget du kan/må tjene.

    • Du får nogle fantastiske kollegaer i alle aldre, som altid er klar på at give dig en hjælpende hånd.  

    • Vi lægger mange kræfter i at udvikle vores medarbejdere og deres kompetencer. Så hvis du også ønsker at pynte dit CV til fremtidig karriere, kan vi love dig, at du efter et job hos TMPO med fordel kan skrive egenskaber som salg og kommunikation derpå. Det er to meget eftertragtede egenskaber i erhvervslivet, så det er vel slet ikke så dumt? :-)

    • Du får din arbejdsgang midt i Smilets by med botanisk have, lækre caféer og indkøbsmuligheder som naboer. Du kommer til at arbejde på et stort, lyst og indbydende kontor med tilhørende stor tagterrasse, hvor du kan nyde din kaffe og velfortjente salgspræmier. 

    • TMPO har også nogle fantastiske afdelinger i Berlin og Malaga, så hvis du på et tidspunkt ønsker at komme lidt på eventyr, kan du rejse til Berlin eller Malaga og arbejder derfra, samtidig med du får en masse oplevelser med i bagagen.

    • Desuden tilbyder vi vores medarbejdere, med solid erfaring, at de kan arbejde hjemmefra. Så når du har arbejdet hos os længe nok og opnået gode resultater, kan du - hvis du ønsker det - flytte din arbejdsplads hjem til dig selv og arbejde, når du ønsker det.

    • Ja, listen er lang, men du kan jo selv komme og opleve resten af fordelene ;-) Vi søger medarbejdere til opstart hurtigst mulig, så det er bare med at gribe til tasterne. 

    Kan du genkende dig selv?

    Du motiveres af specifikke mål, og du knokler for at nå dem

    Du er positiv og dit smil smitter – også gennem telefonen. 

    Du har en god stemmeføring og er glad for at tale med mennesker i alle aldre. Dit arbejde hos TMPO vil nemlig bestå i at kontakte vores kunders kunder over telefon. 

    Du har et ønske om personlig og faglig udvikling. I TMPO sætter vi nemlig en ære i at udvikle alle vores medarbejdere, så de hver dag går dygtigere og mere tilfredse hjem. 

    Du er et konkurrencemenneske, som elsker at vinde.

    - Så er det bare med at søge jobbet hos TMPO nu. Vi bestræber os på at kontakte dig senest 1-2 hverdage efter, vi har modtaget din ansøgning, så hav gerne din telefon i nærheden. 

    Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Josefine på jor@tmpo.dk / 89 20 20 20.

    VI GLÆDER OS TIL AT HØRE FRA DIG.

    Du kan læse mere om vores virksomhed på www.tmpo.dk og finde/like os på Facebook her.

    Vær opmærksom på, du skal være fyldt 18 år og være flydende i dansk tale for at arbejde hos TMPO.  

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Gadefundraiser

    8000, Århus C

    Gadefundraiser for en god sag

    Er du en holdspiller der også forstår at arbejde selvstændigt? Søger du et arbejde hvor initiativ og ansvar belønnes med indflydelse? Vil du gerne udvikle dig selv og dine kolleger når du møder nye udfordringer? Og har du mod på, i al slags vejr, at skabe engagement og kæmpe for en bedre verden? I så fald er du den vi søger.

    Til Folkekirkens Nødhjælps Face2Face kampagne i Aarhus og omegn søger vi nye udadvendte og engagerede ansatte. Som gadefundraiser ved Folkekirkens Nødhjælp er du med til at sikre, at vi kan hjælpe verdens fattige der f.eks. rammes af naturkatastrofer, krig og/eller sult. Vi sætter en stor ære i at vores fundraisere er engagerede i sagen, har stor viden om vores arbejde og syntes at kommunikation og energi i et job er sjovere end stillesiddende arbejde. Det er ikke et krav at man tidligere har arbejdet med fundraising, dette skal vi nok give grundig oplæring i.

    Vi sørger samtidig for et sjovt og afvekslende arbejdsmiljø med en masse udfordringer og godt sammenhold blandt kolleger.

    Vi søger fundraisere med følgende profil:

    • Du er åben og elsker at kommunikere med alle.
    • Du arbejder selvstændigt, målrettet og ansvarsfuldt.
    • Du kan lide at arbejde udendørs i bymiljøet hvor der er liv og stemning.
    • Du søger fuldtid og/eller kan som minimum arbejde 3-5 dage om ugen i tidsrummet 09.30-18.30 (varierende arbejdstider).

    Vi tilbyder:

    • En unik mulighed for at gøre en forskel for verdens fattigste.
    • Uddannelse og træning i kommunikation og formidling.
    • Udfordringer der rykker ved dig som menneske og gør dig stærkere.
    • En sjov og afvekslende hverdag hvor der både er et unikt sammenhold såvel som en positiv konkurrence stemning.
    • Fast timeløn inklusiv lønnede pauser.

    Er det noget for dig? Så skynd dig at sende os din ansøgning.

    Læs mere
  • Job_listing_image

    31. Jan

    Når vi søger og træner salgstalenter, leder vi i højere grad efter entusiasme og gåpåmod end erfaring og uddannelse. Vores nye kolleger starter alle fra samme udgangspunkt og får præsenteret de samme muligheder og vilkår. Du vil gennemgå vores gennemtestede uddannelsesprogram, MMD, som sørger for, at du får det rette fundament til på egen hånd og sammen med din coach at udvikle dig personligt og professionelt. Hvor langt du ønsker at føre din karriere i Storm Group er op til dig. Hvad end du har ambitioner om at blive salgskonsulent eller salgsdirektør er mulighederne åbne.

    I enhver salgsorganisation er performance et evigt fokus. Men vi lever også for at motivere og udvikle unge talenter. Derfor er vigtigt for os at skabe imødekommende sociale teams og sørge for, at vi har det sjovt i alt, hvad vi laver sammen i og udenfor kontoret.

    Hvad leder vi efter?

    Når vi udvælger vores kandidater, leder vi ikke efter årelang erfaring eller uddannelse indenfor et specifikt område. Vi leder efter mennesker med personlighed samt 3 vigtige parametre, som du vil blive vurderet på til en jobsamtale, nemlig:

    • Viljen til at lære: Vi giver dig redskaberne til at få succes med salg og kommunikation, men det er op til dig at bruge dem. Derfor søger vi kollegaer, som er åbne for nye input og som vil være med til at levere ekstraordinære resultater - også når vi zoomer ind på kvaliteten, teamspirit og udviklingspotentiale.

    • Stamina: Det kan være hårdt arbejde at være salgskonsulent. Derfor leder vi efter kolleger, som er vedholdende, tålmodige, hårdtarbejdende, resultatorienterede og villige til at gå den ekstra mil for at nå sit mål.

    • Entusiasme: I teamet handler det også om at have det sjovt! Så det er et kæmpe plus, hvis du har et positivt mindset, er smilende, passioneret og entusiastisk omkring dit arbejde, dine kolleger og din fritid.

    WHAT DO WE DO? We deliver better sales!

    En typisk hverdag for en salgskonsulent i Storm Group starter på kontoret kl. 09.00. Alle salgskonsulenter mødes til en fælles fejring af gårsdagens succeser og et kig på forbedringsmuligheder. Efter morgentræningen deles teamet op i hold, og du tager med din makker mod den bookede lokation og møder interesserede kunder i øjenhøjde. Det vil typisk være i storcentre eller indkøbs-miljøer, hvor kunderne er indstillet på at høre om de attraktive  tilbud. Du vil repræsentere store nationale og internationale virksomheder indenfor bl.a. velgørenhed, energi og telefoni. Arbejdsdagen slutter kl. 17:00 og transporttiden til/fra lokationen bruges til bonding og evaluering. Der vil kun lejlighedsvis være weekendarbejde.

    Sådan tager du del i løjerne

    Hvis du kan genkende dig selv i ovenstående og tror jobbet er noget for dig, ser vi frem til at modtage dit CV. Her kan du finde 10 tips til dit CV. Vores rekrutteringsproces består af 5 trin, efter vi har modtaget din ansøgning: selekteringscreening1. intervieworienteringsdag og træningsdag.

    Den første samtale tager udgangspunkt i de 3 ovenstående parametre. De kandidater, som klarer sig igennem nåleøjet, inviteres på en orienteringsdag, hvor en manager fortæller mere om arbejdet, lønsystem, arbejdstider, vilkår m.m. På det sidste trin, træningsdagen, bliver der underskrevet kontrakt, trænet salgsteknikker og produktkendskab.

    Ansøg gennem linket eller send dit CV til Recruiter, Jurgita Petkute via mail: 8000@stormgroup.dk - skriv “Salgskonsulent Aarhus” i emnefeltet

    Her kan du finde svar på de mest stillede spørgsmål, vi får i rekrutteringsprocessen - finder du ikke, hvad du leder efter, kan du også benytte chatten nederst i højre hjørne.

    Læs mere
Sortér efter
loading

Let’s Connect!

JobAgent

Få en email, når der er nye jobs, der matcher dine ønsker.

Tilmeld JobAgent

Tilmeld nyhedsbrev

Ved at tilmelde dig vores nyhedsbrev holder du dig hele tiden opdateret om de mest populære jobs. Samtidig er der også artikler og debatindlæg, hvor du vil blive introduceret til relevante nyheder.

Smiley face

Copyrights © Ungarbejde.dk ApS. All Rights Reserved

Persondatapolitik | Regler og betingelser